Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zowel de PC als de Xbox zijn per HDMI aangesloten. Kan iemand mij vertellen hoe ik de beeldkwaliteit op de Xbox gewoon goed krijg?
/edit
Bronbestand is een .mkv
[ Voor 3% gewijzigd door stok op 30-06-2011 01:02 ]
staat je xbox wel op 1080p?stok schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:26:
Ik heb vandaag voor het eerst in m'n leven een console gekocht -Xbox 360 S-. Ingesteld als Media Center Extender en het werkt. Echter, wanneer ik HD content afspeel is de beeldkwaliteit zeer ondermaats (korrelig). Wanneer ik dezelfde video afspeel via m'n pc (beide op HDTV) is het beeld uitstekend.
Zowel de PC als de Xbox zijn per HDMI aangesloten. Kan iemand mij vertellen hoe ik de beeldkwaliteit op de Xbox gewoon goed krijg?
/edit
Bronbestand is een .mkv
Nee, ietsje creepy maar eng is er niet meer bij. Dat is dan wel weer jammer.L1nt schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 11:05:
[...]
Is ie nog beetje eng?
Fear 1 paar keer uitgezet omdat ik het niet meer trok (Mietjuh!!) maar 2 was al stuk minder.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
eal of the Week
Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Reshelled - 400 (50% off)
Lara Croft and the Guardian of Light - 600 (50% off)
X-men Arcade - 400 (50% off)
comic Jumper - 400 (50% off)
Hard Corps: Uprising - 600 (50% off)
Nu toch maar hard corps gehaald, 1200 vond ik net teveel, 600 (800 was ook goed geweest) is dan weer een surebuy (evenals Lara Croft trouwens) Turtles reshelled vind ik meh, x-men heb ik al 4 versies van ofzo dus die heb ik al laten schieten. Comic jumper ken ik niet
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
10 second ninja DONE
Je bedoelt t/m dinsdagochtend?Bokkie schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 12:44:
Deals of the week tot zondag:
Deal of the Week
Heel verhaal
hmz ja
Heb ik 4200 EU microsoft points gekocht. Blijk ik een USA gamertag te hebben, dat opgelost (krijg me geld terug).
Nu heb ik de juiste punten weten te activeren.
Nu wil ik een hiervan een game kopen. Maar zowel op de website, als via de marketplace op de console zelf, geeft hij aan "Not availible in your region" Ik ben natuurlijk gewoon in Nederland, maar mijn account is amerikaans. Iemand nog tips?
In het vervolg koop ik wel geen microsoft punten meer, maar ik zit nu met nog 4000punten waar ik iets mee wil doen. Als ik Google lees ik, dat het een oplosing is om een VPN verbinding naar amerikaanse server te maken.
Maar dit kost natuurlijk ook weer geld.
Als het goed is kan je 1x per jaar je regio veranderen bij account opties :onder lidmaatschapsopties -> gebied account beheren. Daar zou je dan voor NL moeten kunnen kiezen.TripleQ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:36:
Jeetje wat een gedoe weer.
Heb ik 4200 EU microsoft points gekocht. Blijk ik een USA gamertag te hebben, dat opgelost (krijg me geld terug).
Nu wil ik een hiervan een game kopen. Maar zowel op de website, als via de marketplace op de console zelf, geeft hij aan "Not availible in your region" Ik ben natuurlijk gewoon in Nederland, maar mijn account is amerikaans. Iemand nog tips?
In het vervolg koop ik wel geen microsoft punten meer, maar ik zit nu met nog 4000punten waar ik iets mee wil doen. Als ik Google lees ik, dat het een oplosing is om een VPN verbinding naar amerikaanse server te maken.
Verkoop die MS punten koop de goedeTripleQ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:36:
Mja, als je problemen hebt moet je eerst weer de composiet SD kabels aansluiten, daar de videoinstellingen 60Hz zetten, en daarna kan je weer HDMI aansluiten.Exorcist schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:24:
Ben met Tenchu-Z begonnen, leuk spel. Verouderd, maar het stealth genre spreekt me aan. Heb ook al wat Tenchu's voor de Xbox en PS1. Heb verder ook alle Hitmans, maar volgens mij draait de 360 versie niet meer op mijn HDMI Xbox tenzij ik wat Hz instellingen aanpas. Morgen maar 's proberen, Hitman blijft leuk.
Huh? Ik heb al jaren een US account en heb regelmatig songs voor Guitar Hero en Arcade games gekocht van die US punten... weet je zeker dat het niet gewoon region locked content is? Want dan ligt het niet aan je punten maar aan dat je met US account iets ziet wat we in NL niet mogen hebben.TripleQ schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:36:
Overigens zijn US punten gekocht direct op de xbox zonder prepaid kaarten gedoe goedkoper dan van welk Euro prepaid kaartje dan ook.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
I know, maar daar heb ik geen zin in. Als het dus niet werkt speel ik hem nietMeltedForest schreef op zondag 03 juli 2011 @ 10:43:
[...]
Mja, als je problemen hebt moet je eerst weer de composiet SD kabels aansluiten, daar de videoinstellingen 60Hz zetten, en daarna kan je weer HDMI aansluiten.
Weet je dat zeker?Exar schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:04:
[...]
Overigens zijn US punten gekocht direct op de xbox zonder prepaid kaarten gedoe goedkoper dan van welk Euro prepaid kaartje dan ook.
http://www.gogamepoint.co...ox%20Live%20Points%20Card
Je hebt gelijk, ik wilde fallout los vegas kopen. Maar die is schijnbaar niet beschikbaar hier in Nederland (althans niet via de marketplace).Exar schreef op zondag 03 juli 2011 @ 23:04:
[...]
Huh? Ik heb al jaren een US account en heb regelmatig songs voor Guitar Hero en Arcade games gekocht van die US punten... weet je zeker dat het niet gewoon region locked content is? Want dan ligt het niet aan je punten maar aan dat je met US account iets ziet wat we in NL niet mogen hebben.
Want ik heb nu een andere game gekocht, en die kon ik zonder problemen aanschaffen op de console met MS punten.
Verwijderd
Ik wist niet dat gamen zo makkelijk kon zijn.
JA! US punten kosten omgerekend iets minder dan een Eurocent.S0epkip schreef op maandag 04 juli 2011 @ 01:04:
[...]
Weet je dat zeker?
http://www.gogamepoint.co...ox%20Live%20Points%20Card
Ik heb nog nooit een aanbieding gezien met een prepaid kaartje dat goedkoper is.
Edit: die van 4200 punten van die link van jou komt in de buurt, maarja dan zit je elke keer met enorm veel punten.
Niet handig als je af en toe eens een Guitar Hero nummer koopt en niet met een hele voorraad punten wil zitten.
[ Voor 24% gewijzigd door Exar op 05-07-2011 14:00 ]
Dat gaat ook niet met MS-points naar mijn mening....TripleQ schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:29:
[...]
Je hebt gelijk, ik wilde fallout los vegas kopen. Maar die is schijnbaar niet beschikbaar hier in Nederland (althans niet via de marketplace).
Want ik heb nu een andere game gekocht, en die kon ik zonder problemen aanschaffen op de console met MS punten.
De 'games on demand' moet je volgens mij met CC of paypal betalen. Alleen arcade games en add-ons zijn met MS-punten te kopen...
Buiten dat is het volgens mij ook rendabeler om games die nog in de winkel liggen gewoon op dvd te halen...
Fallout New Vegas staat volgens mij voor 2 tientjes in de pricewatch (pricewatch: Fallout: New Vegas, Xbox 360) en die kan misschien nog wel goedkoper ook als je ff op budgetgaming.nl kijkt.....
Maar goed dat is een keuze
Verwijderd
Het is nog maar voor enkele arcadetitels beschikbaar maar het zou in de toekomst wel voor alle games geschikt zijn. Het lijkt me trouwens een enorme verbetering. Zo kan je snel even inloggen op je eigen account als je bij een vriend even meegamet.Jorian29 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:56:
Iemand dit al gelezen? Ik zat vanmiddag te klooien met mijn net nieuwe Xbox, en zag deze functie ook voorbij komen. Ik dacht dat dit er dus allang in zat, maar blijkbaar is dit nieuw met een recente update voor Xbox.
Dit zou geweldig zijn als het gewoon zou komen voor alle titels, ik ben alleen een beetje skeptisch over het "Weg zijn de dagen van gamertag recovery" ik ben bang dat het inloggen op iemands anders account nog steeds langzaam zal zijn.Jorian29 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:56:
Iemand dit al gelezen? Ik zat vanmiddag te klooien met mijn net nieuwe Xbox, en zag deze functie ook voorbij komen. Ik dacht dat dit er dus allang in zat, maar blijkbaar is dit nieuw met een recente update voor Xbox.
Dat zal ook niet zo erg zijn, Xbox servers zelf halen vaak niet mijn maximum snelheid (2.3MB/s) waardoor het alsnog lang duurt om iets binnen te halen. Ach in ieder geval is het sneller als met de PS3MeltedForest schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:50:
Tuurlijk, de eerste keer moet ie even je stats synchroniseren (achievements, unlockables e.d.), maar dat zal niet in de tientallen MB's lopen.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Nee. Alle aankopen die je maakt zijn regiogebonden, dit geld ook voor MS punten.Ophidian schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:50:
Ik wil Deathspank aanschaffen via de arcade games, nou zag ik dat 1200 MS points op de Duitse ebay ongeveer 10 euro zijn. Kan ik deze gebruiken met mijn NL account? Kan het zo snel niet goed vinden namelijk!
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Dat heeft natuurlijk niets met elkaar te maken.[CSC]Outlaw schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:44:
Duitse points zijn gewoon europees en dat zou gewoon moeten werken hoor, mijn reach console komt zelfs uit duitsland.
Het zou best kunnen dat live-codes landgebonden zijn, dus afhankelijk van welke land je invult bij je account.
Bij Sony komt dit ook voor, daar werken Benelux codes bijvoorbeeld niet op een Frans account.
De consoles zijn echter allemaal PAL. Dat verschilt niet per land, maar per regio.
"Live Points suitable for Gamertags registered in the EU (UK, Netherlands, Germany, Spain & etc)."
[ Voor 24% gewijzigd door [CSC]Outlaw op 09-07-2011 20:09 ]
2100 punten voor 16 euro bij amazonOphidian schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 14:50:
Ik wil Deathspank aanschaffen via de arcade games, nou zag ik dat 1200 MS points op de Duitse ebay ongeveer 10 euro zijn. Kan ik deze gebruiken met mijn NL account? Kan het zo snel niet goed vinden namelijk!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Prima game ! Achievements zijn prima te doen, + tis gewoon een leuke game, weinig tot geen bugs, heb hem zelf net 2x achter elkaar uitgespeeld,Willybubba schreef op zondag 10 juli 2011 @ 20:46:
Net Red Faction Armageddon besteld voor 22 euro bij Zavvi. Voor die prijs lijkt het me wel wat.
Gegroet!
- Ik gebruik een cross-over kabel
- In beide consoles zit het originele spel (beide spellen zijn goed)
- De Slim console heb ik geupdate.
- Op de oude console heb ik ook xbox live en op de Slim versie niet (dit maakt volgens mij niks uit voor system link).
Op de host console kies ik dus voor Mulitplayer-System Link-Create Game en dan spel starten.
Op het andere console kies ik ook voor System Link en Join Game alleen krijg ik geen game te zien.
Op de site van MS staat: Note For system link play, all linked consoles must have the same game, game version, maps, and mission updates.
Moet ik toch eerst xbox live hebben en de game eerst updaten?
Iemand een suggestie?
[ Voor 58% gewijzigd door Mandrake466 op 12-07-2011 16:12 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Statische IP's geven in dezelfde range? In hetzelfde netwerk gebruiken zonder cross cable en dan op DHCP?Mandrake466 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:59:
Ik heb vandaag een xbox Slim gekocht naast mijn bestaande (dikke) xbox 360 maar ik krijg System Link niet aan de praat met CoD Modern Warfare 2. Ik heb helaas geen andere dubbele spellen.
- Ik gebruik een cross-over kabel
- In beide consoles zit het originele spel (beide spellen zijn goed)
- De Slim console heb ik geupdate.
- Op de oude console heb ik ook xbox live en op de Slim versie niet (dit maakt volgens mij niks uit voor system link).
Op de host console kies ik dus voor Mulitplayer-System Link-Create Game en dan spel starten.
Op het andere console kies ik ook voor System Link en Join Game alleen krijg ik geen game te zien.
Op de site van MS staat: Note For system link play, all linked consoles must have the same game, game version, maps, and mission updates.
Iemand een suggestie?
Hmm dit gaat mij toch te diepExorcist schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:18:
[...]
Statische IP's geven in dezelfde range? In hetzelfde netwerk gebruiken zonder cross cable en dan op DHCP?
Ik dacht dat het een kwestie was van de cross-over kabel inpluggen en spelen maar?
Is er een mogelijkheid om een test uit te voeren om de kijken of de 2 consoles elkaar wel zien?
Niet dat het aan de kabel ligt ofzo? Ik heb ook geen extra cross-over kabel bij de hand.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
dus wat ik eigenlijk zeg is:
Ja. Want dan hebben beide games dezelfde game versionMandrake466 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:59:
De xboxen zullen elkaar toch moeten kunnen vinden.Mandrake466 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:36:
[...]
Hmm dit gaat mij toch te diep![]()
Ik dacht dat het een kwestie was van de cross-over kabel inpluggen en spelen maar?
Is er een mogelijkheid om een test uit te voeren om de kijken of de 2 consoles elkaar wel zien?
Niet dat het aan de kabel ligt ofzo? Ik heb ook geen extra cross-over kabel bij de hand.
Als je een crosscable gebruikt:
xbox 1 =
IP - 192.168.0.1
SM - 255.255.255.0
GW - nvt
xbox 2 =
IP - 192.168.0.2
SM - 255.255.255.0
GW - nvt
Het is gelukt!KingKoning schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:38:
Beide xboxen moeten dezelfde patch (game version) hebben. Waarschijnlijk is de versie op je slim niet geupdate. maw je moet je slim even aan live hangen en de "title update" van MW2 downloaden (gaat automatisch als je de game start en ingelogd ben op live) óf, als je liever nog geen live neemt ivm je gratis 1e maand, moet je even de title update downloaden en injecteren op een USB-stick en die in de slim stoppen. Daar is op google wel genoeg over te vinden....
dus wat ik eigenlijk zeg is:
[...]
Ja. Want dan hebben beide games dezelfde game version
Ik heb maar Live Gold aangeschaft en het spel begon gelijk met het downloaden van een update.
Hierna was het een kwestie van de cross-over kabel aansluiten en kiezen voor system link.
Bedankt allen!!
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/ms-splosion-man
Mogelijk beste arcade game van het jaar, als je van hardcore games houdt. Deel 1 was al mijn favoriete platformers van deze generatie samen met Super Meat Boy en Super Mario Galaxy, deze schijnt NOG beter te zijn dan zijn voorganger (volgens de reviews die ik heb gelezen dan
Gameplay video:
YouTube: Ms. Splosion Man - GDC 2011: First Demo Gameplay Preview (2011) | HD
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zie trouwens net dat ook Boulder Dash XL vandaag uit komt. Het zal wel vergane glorie zijn, maar mijn god wat heb ik dat spel veel gespeeld op de Amiga (of eigenlijk Emerald Mine dan).
Rockford™ and Crystal™, heroes of Boulder Dash®, one of the greatest classic video games, get their bits and bytes together to make their Next Gen-Debut. Back in the 80’s, when hairstyles were wild, music was electronic and video games were sold on Music Cassettes in Europe (yes, it’s really true!), Boulder Dash® won our hearts by storm. The creative and frantic gameplay mix required both our reflexes and brains to avoid murderous rock slides of Boulders and get our hands on those precious Diamonds in 20 fun-filled Caves infested by Fireflies, Butterflies and Amoebas. In 2011 our childhood heroes take it to the Caves again on Xbox 360 in Boulder Dash® - XL™! Leaving the essence of what we all love about Rockford’s classic quest for Diamonds intact, Boulder Dash® returns Next Gen-Style, with new, exciting Game Modes, Gameplay Elements, Monsters and more Diamonds to snatch than ever before!
[ Voor 61% gewijzigd door SeamusXanthus op 13-07-2011 10:40 ]
Verwijderd
Precies zoals je zegt, geen servers geen mp. Dit is gewoon nog een manier voor EA om te zorgen dat je die game gelijk nieuw in de winkel koopt (liefst nog via pre-order) ipv budget bak of nog erger 2E HANDS!!!!111oneone.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:52:
Hoe werkt dat trouwens nu ea die servers uitschakelt. Kun je straks de helft van de achievements niet meer halen als je besluit om te beginnen met de army of two franchise.
Ik heb al vaker gezegd dat gamen mijn main hobby is en dat ik eigenlijk nu ik volwassen ben en een inkomen heb alles zo veel mogelijk legaal wil doen (een x per jaar een pc lanparty is geen reden voor mij om een mw1-2-3 te kopen, die games gooi ik dan uit vrijwel altijd gelijk van mijn pc af als de lp over is) maar dit soort grappen wordt je niet vrolijk van.
Ik snap dat een server voor die games onderhouden niet gratis is (en is dat het geval voor deze games, of is het gewoon peer to peer?) maar het zou leuk zijn als je iets van 2-3 of misschien wel 4 jaar lekker mp kan spelen. Heb het idee dat het bij ea nu max2 en misschien maar 1 jaar is.........
[ Voor 20% gewijzigd door Sagat op 13-07-2011 11:10 ]
10 second ninja DONE
Ah okee, dan was ik te vroeg, letterlijkSeamusXanthus schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:36:
XBLA games komen in de loop van de dag live. Ik weet dat ze er altijd zijn als ik savonds de 360 aanzet.
Ik zie trouwens net dat ook Boulder Dash XL vandaag uit komt. Het zal wel vergane glorie zijn, maar mijn god wat heb ik dat spel veel gespeeld op de Amiga (of eigenlijk Emerald Mine dan).
[...]
Weet iemand toevallig of de code voor het originele Alice altijd inbegrepen is in Alice: Madness Returns? Ik zag van de week namelijk het spel bij de Bart Smit maar daar stond niks vermeld van een DLC code, terwijl bij de Mediamarkt er een sticker op de verpakking zat waarop werd aangegeven dat het wel het geval is.
Wil het spel namelijk bestellen maar kan er niks over vinden.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
10 second ninja DONE
Van de fipo:Sagat schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:33:
Is er trouwens geen xbox equivalent van 'het playstation trophy topic'? Heb zelf al helemaal bijna 5k achievement points in mijn 4jaar oid dat ik het ding heb, dus ik zal absoluut niet in de top 50 komen, maar ik vind het op zich wel leuk om te zien waar 'men' mee bezig is en waar mogelijk te helpen.
Voor veel mensen is het niets behalve een vervelend pop-upje tijdens het spelen. Voor sommigen is het een leuk vergelijkingsmiddel om te kijken hoe anderen het bij een bepaald spel doen of gedaan hebben en een beperkt gezelschap gebruikt het als "wie heeft de grootste" middel. Wil je vergelijken hoe je het doet ten opzichte van anderen, zonder daarbij naar de hoeveelheid maar juist naar de moeilijkheid van de gespeelde spellen te kijken dan kun je terecht op True Achievements. Hier is ook een leaderboard voor GoT'ers waarbij niet degene met de hoogste gamerscore bovenaan staat maar juist degene die verhoudingsgewijs de moeilijkste achievements gehaald heeft.
Edit: oowh link kopieert ie niet mee maar ik vermoed dat jij best naar naar de fipo zelf kunt gaan
[ Voor 4% gewijzigd door Kluutmaran op 13-07-2011 13:39 ]
10 second ninja DONE
ja volgens mij wel, het is namelijk de EA Online Pass die de code bevat en die zit er altijd bij.Vrijdag schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:10:
[...]
Ah okee, dan was ik te vroeg, letterlijk
Weet iemand toevallig of de code voor het originele Alice altijd inbegrepen is in Alice: Madness Returns? Ik zag van de week namelijk het spel bij de Bart Smit maar daar stond niks vermeld van een DLC code, terwijl bij de Mediamarkt er een sticker op de verpakking zat waarop werd aangegeven dat het wel het geval is.
Wil het spel namelijk bestellen maar kan er niks over vinden.
Op TA wordt helemaal niet gediscussieerd, het is echt alleen een lijstje (en niet eens op basis van je 'echte' gamerscore).. Wel jammer. Een topic zou inderdaad leuk zijn, maar van topicstarts heb ik geen kaas gegeten. Iemand die zich geroepen voelt?Sagat schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:43:
Ik had er al even doorheen gekeken maar kennelijk toch te snel, desondanks vind ik het apart dat wij op GoT geen topic hiervoor hebben. TA voldoet goed genoeg blijkbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door ElBarto op 13-07-2011 14:35 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
En de Gotters ken je vaak toch al een beetje gabaseerd op wat ze posten. Oftewel wie voelt zich geroepen? Ik heb zelf helaas niet heel veel tijd. Zie ook het sf4 topic wat eigenlijk hoognodig geupdate moet worden naar AE.
10 second ninja DONE
Sinds 2 dagen ben ik de trotse eigenaar van een XBOX 360.
Nu heb ik een issue waar ik zelf niet uit kom, en hoop dat jullie me verder kunnen helpen:
Ik heb de XBOX met een hdmi kabel aangesloten op mijn tv.
Ook heb ik een optische kabel voor het geluid aangesloten naar mijn home cinema.
De XBOX zend nu 2 geluidssignalen uit, in plaats van enkel via de optische kabel naar de home cinema wordt nu ook het geluid via hdmi naar de tv gestuurd.
Ik heb in het menu gezocht maar kan nergens vinden hoe dit in te stellen.
(Ik had hiervoor de PS3 en daar kon je kiezen hoe het geluid moest worden verstuurd).
Ik hoop dat jullie meer wijsheid hebben

Groet,
Danny
Voor zover ik weet stuurt de Xbox altijd 2 streams, wat ik doe, geluid uitzetten op de tv zelf.FZ6 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 17:25:
Goedemiddag,
Sinds 2 dagen ben ik de trotse eigenaar van een XBOX 360.
Nu heb ik een issue waar ik zelf niet uit kom, en hoop dat jullie me verder kunnen helpen:
Ik heb de XBOX met een hdmi kabel aangesloten op mijn tv.
Ook heb ik een optische kabel voor het geluid aangesloten naar mijn home cinema.
De XBOX zend nu 2 geluidssignalen uit, in plaats van enkel via de optische kabel naar de home cinema wordt nu ook het geluid via hdmi naar de tv gestuurd.
Ik heb in het menu gezocht maar kan nergens vinden hoe dit in te stellen.
(Ik had hiervoor de PS3 en daar kon je kiezen hoe het geluid moest worden verstuurd).
Ik hoop dat jullie meer wijsheid hebben![]()
Groet,
Danny
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Oh dat is wel een leuk idee inderdaad een achievement topic. Ben zelf alleen geen lid van TA. Nog nooit van gehoord zelfsSagat schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:14:
Precies dat! Ta is leuk (Ben er zelfs lid van, maar niet bepaald actief). En ik vind het idee erachter geweldig, om achievements te wegen. Maarrrrrrrrrr, het is wereldwijd, ik wil niet midden in de nacht met een japanner achievements gaan hunten (om maar is een extreem voorbeeld te geven).
En de Gotters ken je vaak toch al een beetje gabaseerd op wat ze posten. Oftewel wie voelt zich geroepen? Ik heb zelf helaas niet heel veel tijd. Zie ook het sf4 topic wat eigenlijk hoognodig geupdate moet worden naar AE.
Maar goed, ik vroeg me wel af: is gotlive niet ook een beetje bedoeld voor het samen naar achievements hunten?
Capcom heeft bij bijv. Dead Rising 2 en Street Fighter 4 wel leuke flavour tekstjes. Het is op zich ook wel leuk, dat je een achievement hebt voor games waar je dan ook kan laten zien, dat je de hoogste moeilijkheids graad hebt bedwongen, maar aan de andere kant kan je dat ook weer enigzins zien als bragging rights. Maar persoonlijk zie ik het meer als een mijlpaaltje.
Daarnaast, in een game als Fable 2, is het juist leuk om bepaalde Achievements te halen, denk aan: pleeg polygamie, heb een buitenechtelijk kind, dat soort zaken. Dat is gewoon leuk, omdat de opdracht erachter gewoon humor is. Maar zoals bij Assassin's Creed 1, verzamel 500 vlaggetjes ofzo, die zijn echt pijnlijk irritant om te doen en de moeite ook zeker niet waard.
Waarbij sommigen uitdagend zijn, zijn sommigen weer echt absurd moeilijk. Het ligt dan aan jou, of je die uitdaging leuk vind om te doen. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als er in de stijl van het PS3 Trophies topic, een Xbox GS topic komt.
Ik heb mijn Xbox alweer een kleine 2,5 jaar, ga richting de 23k score.
TA ziet er nais uit btw, gesorteerd op moeilijkheidsgraad van de achievement.
[ Voor 3% gewijzigd door Nazanir op 14-07-2011 13:58 ]
-
Oke...dan idd maar de tv mutenS2S schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:57:
[...]
Voor zover ik weet stuurt de Xbox altijd 2 streams, wat ik doe, geluid uitzetten op de tv zelf.
Bedankt!
Of regel een AV-receiver die het geluid van de HDMI haalt en beeld naar de tv doorstuurt... scheelt veel kabels als je op die manier meerder apparaten aansluit.
Kan ik die nog gebruiken op mijn Jasper Pro?
(imageshack!)
Mijn voeding. 150Watt:
http://imageshack.us/f/200/voedingjasper.jpg/
Oude voeding van mijn collega, 203Watt:
http://imageshack.us/f/202/oudevoeding.jpg/
[ Voor 17% gewijzigd door Vrijdag op 15-07-2011 10:01 ]

* Vrijdag heeft van dat soort dingen geen kaas gegeten
Ik heb echter wel op mijn kamer een 360 staan die wel gewoon werkt. Zou ik hierop nummers kunnen downloaden, en die vervolgens kunnen overzetten naar de kapotte 360? Ik heb een Memory Card, dus het overzetten zelf is niet het probleem. Ik ben echter bang dat ze het niet gaan doen als ik niet online ben omdat de nummers niet op de betreffende console zijn aangeschaft.
Anyway, wat ik me afvroeg is of ik ook heel specifiek licensies voor content kan overzetten. Dus alleen voor de gedownloade nummers en niet voor alle Arcade games etc. die ook op de normaal functionerende Xbox staan. Iemand een idee?
Als je inlogt met de gamertag die je gebruikt op de xbox die bij je ouders staat, lijkt het mij wel gewoon te kunnen.ElBarto schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 00:32:
Probleempje hier. Mijn Xbox heeft na een wat te stevige schoonmaak geen internetverbinding meer. Op zich niet zo erg, want het is een oudje die bij mijn ouders staat om af en toe eens wat Rock Band op te spelen. Nu wil ik echter nieuwe nummers kopen, en dat gaat dus niet. Garantie zit er inmiddels niet meer op, dus opsturen is geen optie.
Ik heb echter wel op mijn kamer een 360 staan die wel gewoon werkt. Zou ik hierop nummers kunnen downloaden, en die vervolgens kunnen overzetten naar de kapotte 360? Ik heb een Memory Card, dus het overzetten zelf is niet het probleem. Ik ben echter bang dat ze het niet gaan doen als ik niet online ben omdat de nummers niet op de betreffende console zijn aangeschaft.
Anyway, wat ik me afvroeg is of ik ook heel specifiek licensies voor content kan overzetten. Dus alleen voor de gedownloade nummers en niet voor alle Arcade games etc. die ook op de normaal functionerende Xbox staan. Iemand een idee?
Die licenties van arcades games, DLC, avatar pics etc. zijn allemaal gamertag gebonden. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij moet je het account dat op je xbox bij je ouders staat, recoveren op de xbox die op je eigen kamer staat. Vervolgens de nummers downloaden, en wederom recoveren bij je ouders thuis.
Nu wil ik op ebay een Duitse Xbox LIVE code kopen van 12 maanden, kan iemand mij met zekerheid zeggen dat dit gaat werken op mijn NL account?
Ik kan er namelijk niks over vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Spekker op 16-07-2011 11:58 ]
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Nee. Hij neemt alleen wat ie nodig heeft.Vrijdag schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 17:27:
Enorme elektron00b vraag, maar als ik een zwaardere voeding gebruik, frituur ik dan niet mijn Xbox?
Vraag het de verkoper. Er staat op het product waar je het kunt gebruiken.Spekker schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:58:
Ik las een paar pagina's terug over xbox live uit andere landen, en of ze dan wel of niet werken maar uiteindelijk was het nog niet helemaal duidelijk volgens mij.
[ Voor 41% gewijzigd door SH4D3H op 16-07-2011 12:10 ]
Het moet een europese live-code zijn. Er bestaan geen duitse codes, alleen europese (voor Europa)Spekker schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:58:
Ik las een paar pagina's terug over xbox live uit andere landen, en of ze dan wel of niet werken maar uiteindelijk was het nog niet helemaal duidelijk volgens mij.
Nu wil ik op ebay een Duitse Xbox LIVE code kopen van 12 maanden, kan iemand mij met zekerheid zeggen dat dit gaat werken op mijn NL account?
Ik kan er namelijk niks over vinden.
Ik heb ze uiteindelijk toch maar in Nederland gehaalt ( http://www.xbox360livekaarten.nl/index.php ) goedkoopste niet-ebayer en meteen in je inbox.
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Verwijderd
Recoveren gaat dus niet, omdat daarvoor internetverbinding noodzakelijk moet zijn. En dan zou ik het natuurlijk net zo goed direct op de goede Xbox kunnen downloaden.xPhantom schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 10:57:
[...]
Als je inlogt met de gamertag die je gebruikt op de xbox die bij je ouders staat, lijkt het mij wel gewoon te kunnen.
Die licenties van arcades games, DLC, avatar pics etc. zijn allemaal gamertag gebonden. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij moet je het account dat op je xbox bij je ouders staat, recoveren op de xbox die op je eigen kamer staat. Vervolgens de nummers downloaden, en wederom recoveren bij je ouders thuis.
Ik wilde vandaag mijn eigen bestaande account verlengen, aangezien mijn xbox live gold was afgelopen, maar ik krijg het op geen enkele manier via Microsoft geregeld. Ik wil namelijk gebruik maken van de 1 maand gold service en betalen via paypal.
Op dit moment heb ik of timeouts ontvangen via de website of een 'bericht 40001' tijdens het afrekenen en toevoegen van mijn paypal betaalrekening. Iemand anders ervaring hiermee? Het is niet browser gerelateerd, aangezien ik meerdere computers, browsers heb geprobeerd.
Verwijderd
Account recovery kan ook via USB toch?ElBarto schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:36:
[...]
Recoveren gaat dus niet, omdat daarvoor internetverbinding noodzakelijk moet zijn. En dan zou ik het natuurlijk net zo goed direct op de goede Xbox kunnen downloaden.
ah dat is wel goed om te horen. ik zat laatst ook al te kijken naar die site maar ik vond het een beetje shebby ogen... Denk dat ik dan toch maar me 4200 puntjes daar ga kopen.Spekker schreef op zondag 17 juli 2011 @ 11:43:
Op de vorige pagina's deden ze er nog al moeilijk over, dus ik dacht ik vraag het nog even na
Ik heb ze uiteindelijk toch maar in Nederland gehaalt ( http://www.xbox360livekaarten.nl/index.php ) goedkoopste niet-ebayer en meteen in je inbox.
Wil je hier hier even wat laten horen of het allemaal goed is verlopen?KingKoning schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 16:58:
[...]
ah dat is wel goed om te horen. ik zat laatst ook al te kijken naar die site maar ik vond het een beetje shebby ogen... Denk dat ik dan toch maar me 4200 puntjes daar ga kopen.
Da's alleen als je profiel al op de Xbox staat. Dan kan je deze overzetten naar een usb stick.
Verwijderd
Zelfde probleem hier.... Firefox 6.0(beta) en IE8, kreeg bij beide hetzelfde bericht.k5052 schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:49:
Een kleine 2 weken problemen gehad met XBOX live en dergelijke (zowel via de xbox als via de website) ivm registreren van een nieuw account.
Ik wilde vandaag mijn eigen bestaande account verlengen, aangezien mijn xbox live gold was afgelopen, maar ik krijg het op geen enkele manier via Microsoft geregeld. Ik wil namelijk gebruik maken van de 1 maand gold service en betalen via paypal.
Op dit moment heb ik of timeouts ontvangen via de website of een 'bericht 40001' tijdens het afrekenen en toevoegen van mijn paypal betaalrekening. Iemand anders ervaring hiermee? Het is niet browser gerelateerd, aangezien ik meerdere computers, browsers heb geprobeerd.
met een data transfer kit kan je kiezen welke data je van de ene HDD naar de andere wil sturen. Ook DLC kan danElBarto schreef op maandag 18 juli 2011 @ 18:36:
[...]
Recoveren gaat dus niet, omdat daarvoor internetverbinding noodzakelijk moet zijn. En dan zou ik het natuurlijk net zo goed direct op de goede Xbox kunnen downloaden.
Mijn zoon heeft de game Majin and the forsaken kingdom gespeeld en dat is precies het type spel wat hij leuk vindt.
Zijn er spellen die qua gameplay in de buurt komen?
MSX 2 rulez more
[ Voor 22% gewijzigd door MeltedForest op 22-07-2011 07:29 ]
Zou leuk zijn als daar eens een opvolgor voor kwam. Wellicht launchgame voor de Xbox720
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Majin wil ik ook nog halen, het gaat over een jongen die bevriend raakt met een monster en samen moeten ze een koninkrijk redden. Ik denk dat het een soort "The Last Guardian" achtig spel isMeltedForest schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 07:28:
Kameo wellicht (wel een launchgame, maar dat maakt hem zeker niet minder leuk). Ik weet niet precies wat voor spel Majin is.
Het is een soort platformer met wat puzzels.
Prince of Persia is dan misschien ook wel wat, of Nier? Maar misschien is dat wel teveel vechten?
Is dat een nederlandstalige versie?Grolsch schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 12:15:
Kameo heb ik nog wel liggen, mag je wel overnemen voor een prikkie.
Dan ben ik wel geinteresseerd.
Nier heb ik ook naar gekeken, maar is nogal veel vechten
MSX 2 rulez more
Beyond Good & Evil anders? Het is een arcade en het schijnt een van de betere platformspellen te zijnGreyfox schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 19:59:
[...]
Is dat een nederlandstalige versie?
Dan ben ik wel geinteresseerd.
Nier heb ik ook naar gekeken, maar is nogal veel vechten
Of Banjoo Kazooie Nuts & Bolts?

Meer foto's op Flickr
Bron
- Kinect Star Wars game
- Custom R2-D2-themed Xbox 360 Console with custom sounds (Hear them (MP3) - >
Power on and Tray eject) - White Kinect Sensor
- Custom C-3PO-themed Xbox 360 Wireless Controller
- 320 GB Hard Drive
- Xbox 360 Wired Headset
- Kinect Adventures game
- Exclusive downloadable content
Valt op zich nog wel mee. De normale prijs is 299,- pond voor een 250GB Xbox met Kinect. Er komt dus 50 pond op, daar krijg je wel wat speciaals voor en extra spullen.
Inderdaad meerprijs voor de 320 harddisk en en het feit dat het een SE is valt het nog wel mee.PWM schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 15:51:
[...]
Valt op zich nog wel mee. De normale prijs is 299,- pond voor een 250GB Xbox met Kinect. Er komt dus 50 pond op, daar krijg je wel wat speciaals voor en extra spullen.
Als ik het geld "over" heb tegen de tijd dat hij uitkomt wil ik hem wel hebben eigenlijk
Vind alleen de controllers fugly
Hier nog even op terug komend: je kunt blijkbaar dus wel zelf (bepaalde stukken) fietsen. Het is dus een aangepaste versie ten opzichte van de pc-versie.MochiGohan schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:04:
[...]
Dit is gewoon de Pro Cycling Manager serie, je kunt dus alleen aanwijzingen geven. In Le Tour De France (voor Xbox 1) kon je nog wel zelf fietsen.
Microsoft Studios Special Offers
50% korting op DLC voor:
Forza Motorsport 3
Gears of War 2
Alan Wake
Crackdown 2
Fable III
Halo 3
Halo Wars
Halo: Reach
Kinect Sports
Aanbieding is langer, tot 1 augustus volgens mij. Major Nelson heeft het foutMartijnS72 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 10:42:
Alleen gisteren (maar ook vandaag als je snel bent):
Microsoft Studios Special Offers
50% korting op DLC voor:
Forza Motorsport 3
Gears of War 2
Alan Wake
Crackdown 2
Fable III
Halo 3
Halo Wars
Halo: Reach
Kinect Sports
-
Ik heb de eerste twee demo's gespeeld. Bastion ziet er fantastisch uit, maar ondanks de hoge cijfers kon de demo mij nog niet echt bekorren. Lijkt me iets te veel van het zelfde. Ik denk dat ik die later wel eens haal als deze in de aanbieding is. Vriend van mij heeft hem wel gekocht, aangezien we dezelfde smaak hebben kan ik altijd even zijn eindoordeel afwachten.
From Dust heb ik gisteren gespeeld en dit spel toverde een glimlach op mijn gezicht. Het doet gewoon simpelweg wat andere games niet doen en is daardoor voor mij bijzonder. Nu is de demo vermakelijk, maar viel me wel op dat de te verrichten handelingen redelijk op hetzelfde neer komen. Ik ben dan ook bang dat de gameplay gaat vervelen op den duur. Toch ga ik deze vanavond aanschaffen, want in de reviews is dit nergens opgemerkt en daarnaast moet je speciale games ook belonen.
PSN ID Binloading_nl