'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Als ze het spel echt wilden gebruiken om Kinect te promoten hadden ze het wel Kinect-only gemaakt. Maar het feit dat jij het met de controller gespeeld hebt bewijst dat ze de luie gamers niet vergeten zijnBoeboe schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:25:
[...]
Met de gewone controller uiteraard. Het is een schande eigenlijk hoe microsoft dit prachtspel misbruikt om kinect te promoten.
The ramblings of an idiot
Genoeg mensen anders die dit spel met Kinect lekkerder vinden spelen, dus ik zie niet in wat hier de schande van is.
Heb nu een lite-on phat (omgebouwd voor kinect en offline spellen) en een nieuwe slim lite-on 250gb (origineel).
Ik denk eerder dat kinect bezitters gewoon blij zijn dat er eindelijk eens een degelijk spel uit is voor hun dure camera.SeamusXanthus schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 10:50:
@Boeboe
Genoeg mensen anders die dit spel met Kinect lekkerder vinden spelen, dus ik zie niet in wat hier de schande van is.
Kijk maar eens wat youtube videos van mensen die dit spel met kinect spelen en vergelijk ze met gameplay videos met de gewone controller.
Persoonlijk ga ik voor de highscores: Met een controller kan ik haarfijn mikken en per vijand exact de juiste hoeveelheid locks plaatsen in een poging de maximale score te halen. Hoe spelen kinect spelers: Je ziet ze voortdurend heen en weer zwiepen in de hoop zo veel mogelijk rondvliegend spul te raken, urenlang met gestrekte armen trouwens. Als zij willen beweren dat dat de betere manier is om te spelen roep ik "bullshit, je wil gewoon je kinect aankoop rechtvaardigen"
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Het mooie is van dat spel dat je kan kiezen wat je wil..Boeboe schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:42:
[...]
Ik denk eerder dat kinect bezitters gewoon blij zijn dat er eindelijk eens een degelijk spel uit is voor hun dure camera.
Kijk maar eens wat youtube videos van mensen die dit spel met kinect spelen en vergelijk ze met gameplay videos met de gewone controller.
Persoonlijk ga ik voor de highscores: Met een controller kan ik haarfijn mikken en per vijand exact de juiste hoeveelheid locks plaatsen in een poging de maximale score te halen. Hoe spelen kinect spelers: Je ziet ze voortdurend heen en weer zwiepen in de hoop zo veel mogelijk rondvliegend spul te raken, urenlang met gestrekte armen trouwens. Als zij willen beweren dat dat de betere manier is om te spelen roep ik "bullshit, je wil gewoon je kinect aankoop rechtvaardigen".
Kinect is gewoon een leuke toevoeging om een spel te kunnen spelen alleen wel een pijnlijke (De dag erna SPIERPIJN van al die rare bewegingen). Als ik zou moeten kiezen tussen kinect of wii dan zekers kinect.
Verwijderd
Ik weet niet of ik hier goed zit, alvast excuses als dat zo is.
Net zat ik ff op me Xbox te kijken of er nieuwe demo's waren, en jawel, Duke Nukem.
Nu wou ik die downloaden en dat deed ie ook, maar nadat ie binnen is blijft me Xbox maar meldingen geven dat die demo klaar is.
En ineens wilt hij weer opnieuw downloaden, steeds maar weer opnieuw wordt er gek van.
Kan ook niets stopzetten want dan zegt de Xbox weer van Statuscode: 80150101.
Heb me Xbox ook meerdere malen opnieuw gestart maar niks helpt meer.
Is me Xbox nu kapot omdat ie steeds vastloopt of is er wat anders aan de hand?
Kunnen jullie me helpen?
Dertig seconden werk om de foutcode in te typen in Google. Een beetje moeite doen mag wel hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 17:25:
Hallo,
Ik weet niet of ik hier goed zit, alvast excuses als dat zo is.
Net zat ik ff op me Xbox te kijken of er nieuwe demo's waren, en jawel, Duke Nukem.
Nu wou ik die downloaden en dat deed ie ook, maar nadat ie binnen is blijft me Xbox maar meldingen geven dat die demo klaar is.
En ineens wilt hij weer opnieuw downloaden, steeds maar weer opnieuw wordt er gek van.
Kan ook niets stopzetten want dan zegt de Xbox weer van Statuscode: 80150101.
Heb me Xbox ook meerdere malen opnieuw gestart maar niks helpt meer.
Is me Xbox nu kapot omdat ie steeds vastloopt of is er wat anders aan de hand?
Kunnen jullie me helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door ElBarto op 21-06-2011 18:24 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
EDIT: Disconnect ff van live en verwijder de demo. Dat hielp bij mij.
[ Voor 14% gewijzigd door IseT op 21-06-2011 19:19 ]
Je moet ze ook allebei hebben, er is genoeg moois te beleven met de PS3, naast dat het ding een stuk volwaardiger is als mediacenter-apparaat.Fixio schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:29:
Never going to change my xbox for a Playstation.
Heb nu een lite-on phat (omgebouwd voor kinect en offline spellen) en een nieuwe slim lite-on 250gb (origineel).
Wat maakt het uit hoe je staat te spelen, het gaat erom wat het meeste plezier geeft. Als je alleen om highscores geeft zal de controller je vriend zijn maar voor een uniekere ervaring lijkt mij Kinect een stuk leuker. Ik heb geen Kinect maar ik snap zeker wel dat zoiets veel leuker kan zijn.Boeboe schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 12:42:
[...]
Hoe spelen kinect spelers: Je ziet ze voortdurend heen en weer zwiepen in de hoop zo veel mogelijk rondvliegend spul te raken, urenlang met gestrekte armen trouwens. Als zij willen beweren dat dat de betere manier is om te spelen roep ik "bullshit, je wil gewoon je kinect aankoop rechtvaardigen".
Qua games is het wel de moeite waard maar mediacenter apparaat kan ik het niet mee eens zijn. Zonder mkv support zijn beide consoles geen mediacenter-apparaat te noemen. Ook de interface is niet echt mediacenter waardig.Exorcist schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:54:
[...]
Je moet ze ook allebei hebben, er is genoeg moois te beleven met de PS3, naast dat het ding een stuk volwaardiger is als mediacenter-apparaat.
Mee eens, TVersity kan het wel streamen. Maar ik heb nog steeds een boel hickups met .mkv's enzo. (20Mbps glasvezel dus dat is het probleem niet) Waarom ze niet gewoon volledige support uitbrengen snap ik niet, aangezien 3rd party's al hebben laten zien dat het mogelijk is.Kluutmaran schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:30:
[...]
Qua games is het wel de moeite waard maar mediacenter apparaat kan ik het niet mee eens zijn. Zonder mkv support zijn beide consoles geen mediacenter-apparaat te noemen. Ook de interface is niet echt mediacenter waardig.
Mediacenter betekent bij mij dus niet streamen of transcoden maar gewoon vanaf HDD / USB (HDD) afspelen of desnoods direct van internet streamen, zolang je alleen maar 1 kastje nodig hebt en een tv. Ik kies ervoor om mijn laptop gewoon met HDMI aan te sluiten en daarmee heb ik al veel meer mediacenter dan de consoles al heeft mijn laptop een beetje moeite met 1080p films.Exorcist schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:34:
Streamen met PMS of TVersity lukt alles, meer dan met de 360.
P.S. Ik neem aan dat de opvolger van de Xbox en PS wel volwaardige mediacenters zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Kluutmaran op 21-06-2011 21:50 ]
Daar gebruik ik een HTPC voor. Daar ik (en vele anderen) toch een DLNA server/service hebben draaien speelt het zeker wel mee in de functionaliteiten die daarmee gepaard gaan. En dan vind ik de PS3 prettiger in gebruik, volwassener ook.Kluutmaran schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 21:48:
[...]
Mediacenter betekent bij mij dus niet streamen of transcoden maar gewoon vanaf HDD / USB (HDD) afspelen of desnoods direct van internet streamen, zolang je alleen maar 1 kastje nodig hebt en een tv. Ik kies ervoor om mijn laptop gewoon met HDMI aan te sluiten en daarmee heb ik al veel meer mediacenter dan de consoles al heeft mijn laptop een beetje moeite met 1080p films.
P.S. Ik neem aan dat de opvolger van de Xbox en PS wel volwaardige mediacenters zijn.
EDIT: Xbox Live tot en met juni 2014 voor 33 euro
[ Voor 8% gewijzigd door Kooj1980 op 22-06-2011 11:03 ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Ik heb ook gekeken of je dat online kon uitzetten, maar je moet naar een 0800 nummer bellen van Xbox om dat uit te zetten. Dat is het enige minpunt.kippengaas schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:29:
Hmmmm lijkt inderdaad te goed om waar te zijn, maar ik kon het niet laten om ook te proberen.... Tot nu werkt het. Je kan toch ook meteen online die automatische verlenging opzeggen? Dan lijkt me er niet zo veel aan de hand.
Dit wil ik dan wel gaan proberen. Dat zou chill zijn.Kooj1980 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:42:
Dat klopt, als je na de goedkope maanden weer van Xbox Live Gold af wilt, moet je even bellen om automatisch vernieuwen te annuleren. Je kunt natuurlijk ook zorgen dat je over een jaar weer een online gekochte abonnementscode inwisselt en zo de vervaldatum weer verder naar voren schuift. Zolang je de laatste maand maar niet laat vervallen
Hmmm bij mij staat als ik verder klik gewoon 1 euro en word ook netjes van me paypal afgeschreven steeds.Arunia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:34:
Bij mij staat er 1 pond p.m. niet 1 euro. Maar scheelt niet veel.
Toevallig een UK-adres gebruikt voor je Live-account?Arunia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:34:
Bij mij staat er 1 pond p.m. niet 1 euro. Maar scheelt niet veel.
Nee, ben hier uberhaupt niet ingelogd, maar ging om de eerste pagina die je na het klikken op deze link te zien krijgt. Dus zal wel loslopen.Kooj1980 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:40:
[...]
Toevallig een UK-adres gebruikt voor je Live-account?
Ik heb overigens gewoon een NL account.
Door steeds opnieuw te verlengen?
Jups, steeds zelfde trucje doenMrN schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:50:
Hoe moet ik extra maanden krijg?
Door steeds opnieuw te verlengen?
[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 22-06-2011 12:52 ]
Ik denk dat het wel los zal lopen. Is een werkpc. Gewoon NL en NL IE.Grolsch schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:50:
Misschien een engelstalige windows/explorer versie
Ga het vanavond even met de vrouw dus huizes (die speelt Dragon Age etc) bespreken en dan zien we het wel of we ook tot 2014 live hebben.
De vraag is natuurlijk, blijft het 1 euro wanneer je het automatisch laat verlengen of wordt het dan weer 7 euro.
Ah, OK. Zodra je bent aangemeld met je Live-account zullen de prijzen dan wel worden omgezet naar euro's. Ik had de link uit het forum van Eurogamer geplukt en daar zijn de meest gebruikers UK-based, gok ik zo.Arunia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:49:
[...]
Nee, ben hier uberhaupt niet ingelogd, maar ging om de eerste pagina die je na het klikken op deze link te zien krijgt. Dus zal wel loslopen.
Ik heb overigens gewoon een NL account.
Het word 7 euro, dat staat er ook dat het naar de dan geldende prijs gaatArunia schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:53:
[...]
Ik denk dat het wel los zal lopen. Is een werkpc. Gewoon NL en NL IE.
Ga het vanavond even met de vrouw dus huizes (die speelt Dragon Age etc) bespreken en dan zien we het wel of we ook tot 2014 live hebben.
De vraag is natuurlijk, blijft het 1 euro wanneer je het automatisch laat verlengen of wordt het dan weer 7 euro.
edit:
Vet dit stond in het mailtje van MS zelf :
Your subscription to Gold – 1 maand is scheduled to be automatically renewed on Monday, December 06, 9999, ik heb nog even!
[ Voor 12% gewijzigd door WeAreLegion op 22-06-2011 12:55 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
zal wel een foutje zijn van MS, neem aan dat die actie normaal maar 1 of maximaal 2 maanden achter elkaar kan
edit: aha het werkt weer, krijg ook geen foutmelding meer!
edit2: nevermind
edit3: Ok werkt weer volgens mij was er gewoon storing, maar zit bijna op 22-2-2014
[ Voor 62% gewijzigd door WeAreLegion op 22-06-2011 13:22 ]
Heb inmiddels 4 maanden aangeschaft en ik ga nog even door denk ik
Bedankt voor de tip!
Ik: "Nee hoor, niet per se"
Xbox Live Medewerker: "Oh, maar ik zie dat het wel nog lang doorloopt, tot 22-02-2014"
Ik: Jazeker
Het lijkt me wel dat ze dit op een bepaalde manier gaan terugvorderen. Ik heb net even de gebruiksvoorwaarden doorgelezen, en ze hebben best veel mogelijkheden hierin.
PS5 PSN: UnrealKazu
Staat duidelijk in de voorwaarden en op die pagina dat je het maar ËËN keer mag doen.
[ Voor 27% gewijzigd door Rockvee2 op 22-06-2011 13:47 ]
Kreeg daarna wel dit?
Uh oh... that shouldn't have happened.
It appears you've found a glitch in the system.
Koopje:
Van bedrag €0,78 EUR
Naar bedrag $1,09 USD
hier doet hij het nog... en nu niet meer (
Krijg net deze mail
Jammer maar helaas mensenMicrosoft Corporation heeft u zojuist een bedrag terugbetaald
Microsoft Corporation heeft u zojuist een bedrag volledig terugbetaald ter waarde van $1,09 USD voor uw aankoop. Als u vragen heeft over deze terugbetaling, neem dan contact op met Microsoft Corporation.
De terugbetaling wordt gestort op uw PayPal-rekening.
Edit 2
Ik snap er niks meer van... nu werkt het wel weer?
[ Voor 70% gewijzigd door Rev! op 22-06-2011 13:55 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Sta je straks in 2013 te kiezen tussen 3 consoles, en op eentje heb je nog meer dan een jaar een abonnement. Reken maar dat dat mee gaat tellen bij je keuze.
Ze kunnen zoveel, maar denk niet dat het zover zou komen hoorRockvee2 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:14:
Ze kunnen je ook een boete opleggen vanwege het misbruiken van een aanbieding
[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 22-06-2011 14:45 ]
Ze hadden het heel makkelijk kunnen voorkomen door de beveiliging het account te laten checken of die aanbieding al gebruikt was.. Maar goed, ben benieuwd.
Uh oh... that shouldn't have happened.
-------------------------------------------------------------------------
It appears you've found a glitch in the system.
En het werkt weer
[ Voor 9% gewijzigd door ErikCornelissen op 22-06-2011 18:20 ]
Bedankt Kooj1980.
Daarna een error: Deze actie kan momenteel niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw. Ga voor meer informatie naar http://www.xbox.com/support.
[ Voor 60% gewijzigd door nFo op 22-06-2011 18:41 ]
Ben nu een maand verder 22-01-2012
Ik wacht even tot jullie stoppen met F5" en.
[ Voor 78% gewijzigd door nFo op 22-06-2011 19:07 ]
Maar goed, we weten nu dat het verlengen "werkt", dus dat hoeft niet iedereen opnieuw te posten
Registration Closed
This offer is no longer available.
"De service is niet beschikbaar"
Ach, dan maar weer 35 euro voor 12 maanden betalen. Moet ik weer bellen om het te annuleren
[ Voor 61% gewijzigd door MeltedForest op 22-06-2011 19:58 ]
http://thenextweb.com/mic...s-buying-spree-in-the-uk/
Hoop voor de rest hier dat het een geldige koop betreft en MS niet zo saai is om het terug te draaien.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Maar denk dat ik wel een agendapuntje maak ergens in september 2013
Zie: http://support.xbox.com/n...ement/cancel-account.aspx
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 23-06-2011 17:15 ]
Op die 2e link staat het volgende:PWM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:14:
Dat je alleen telefonisch het verlengen kan stoppen is al jaren niet meer zoKan ook via: www.xbox.com/accounts.
Zie: http://support.xbox.com/n...ement/cancel-account.aspx
"Als u uw Xbox LIVE Gold-lidmaatschap wilt annuleren of automatisch verlengen wilt uitschakelen, neemt u contact op met Xbox Support."
Met andere woorden je kan het niet online opzeggen je moet toch echt bellen. Ik kan ook nergens bij mij acount die optie vinden hoor
Ik dacht ook dat dit tegenwoordig online was te regelen, maar heb een poosje gezocht en volgens mij is automatisch verlengen toch echt alleen telefonisch uit te schakelen. Je kunt wel betalingsopties verwijderen en toevoegen, maar ik weet niet zeker of je ze allemaal kunt verwijderen en zo het automatisch verlengen kunt 'blokkeren' omdat ze nergens geld kunnen afschrijven.PWM schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:14:
Dat je alleen telefonisch het verlengen kan stoppen is al jaren niet meer zoKan ook via: op www.xbox.com/accounts.
Netjes in de agenda noteren dus
EDIT: ugh, net te laat. maar we zijn het tenminste eens, het wordt bellen.
[ Voor 5% gewijzigd door Kooj1980 op 23-06-2011 17:31 ]
Dat is dan heel gek, ik heb 2 maanden geleden mijn automatisch verlengen via die link uitgezet. Dan zouden ze dat veranderd hebben.WeAreLegion schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:30:
[...]
Op die 2e link staat het volgende:
"Als u uw Xbox LIVE Gold-lidmaatschap wilt annuleren of automatisch verlengen wilt uitschakelen, neemt u contact op met Xbox Support."
Met andere woorden je kan het niet online opzeggen je moet toch echt bellen. Ik kan ook nergens bij mij acount die optie vinden hoor.
Lijkt mij een toffe game, reviews zijn wat mixed, ik twijfel nog.
http://www.ea.com/shadows-of-the-damned
[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 23-06-2011 21:31 ]
Als dit je genre is, dan vraag ik me af wat je verder wil horen of welk cijfer je wil zien
http://www.eurogamer.net/...dows-of-the-damned-review
"There's just enough variety on offer to keep you driving forward, and the snack-sized chapters make the game difficult to put down."
[ Voor 19% gewijzigd door nioz op 23-06-2011 22:06 ]
Verwijderd

Benieuwd hoe dat gaat werken, kun je zelf fietsen of kun je alleen maar aanwijzingen geven enzo?
O ja, en de shotgun is gelukkig weer net zo bruut als die in F.E.A.R.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Niet in de laatste missie. Missie herstart en deze keer kon ik na de eerste tank uitgeschakeld te hebben met die ene raket die ik bij had, de 3 gevonden rockets besparen op het 2de voertuig omdat deze nu zomaar uitgeschakeld werd door iemand anders (hiervoor schakelde deze tank mijn bescherm objective binnen no time uit, dus moest ik hem wel uitschakelen). Vervolgens de rockets op de AAtank geschoten (time frame binnen 2 minuten). En gelukkig lag er naast me een lijk met nog een bazooka, die ik kon gebruiken om de 2de aa tank neer te halen.
TY uncle sam, we know we said you had to disable that armor but we can only afford one rocket.
Dragon rising eindconclusie:
+ sfeer
+ realisme
+ squad commands
- voertuigen
- voertuigen bestuurd door ai
- squad commands niet nodig/niet intuitief
- wapens wisselen duurt te lang. Voor een smoke bijvoorbeeld. 2keer b, wachten totdat de granaten zijn geselecteerd, vervolgens X inhouden en smokes selecteren.
- niet van te voren je eigen equipment bepalen.
- Time based objectives te streng
- checkpoint systeem is erg vreemd (onlogische punten, bij meerdere keren herladen lijkt de situatie anders)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2011 17:37 ]
http://majornelson.com/20...ive-account-auto-renewal/
Ik weet 99% zeker dat ik NOOIT heb gebeld om automatic renewal uit te zetten, toen ik switchte van naar de goedkopere prepaid cards.
Ik heb ook mijn credit card gegevens er vanaf gekregen, om dezelfde reden.
Misschien toch even checken of het nog werkt zo, anders hebben ze het weggehaald.
SeamusXanthus schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:45:
ik weet bijna zeker dat ik in het verleden mijn account op deze manier heb stopgezet:
Ik weet 99% zeker dat ik NOOIT heb gebeld om automatic renewal uit te zetten, toen ik switchte van naar de goedkopere prepaid cards.
Misschien toch even checken of het nog werkt zo, anders hebben ze het weggehaald.

Er valt niets te klikken nu en ook bij account kan ik nergens een optie vinden behalve bellen.
Zoals ik al aangaf, dat kan niet meerSeamusXanthus schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:45:
ik weet bijna zeker dat ik in het verleden mijn account op deze manier heb stopgezet:
Dit is gewoon de Pro Cycling Manager serie, je kunt dus alleen aanwijzingen geven. In Le Tour De France (voor Xbox 1) kon je nog wel zelf fietsen.Reiben schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 15:22:
Gaat iemand die Tour de France game nog kopen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Benieuwd hoe dat gaat werken, kun je zelf fietsen of kun je alleen maar aanwijzingen geven enzo?
Ik ga hem in iedergeval wel aanschaffen, altijd leuk om even met een paar vrienden te spelen voordat Le Tour begint.
Ik heb geprobeerd te mailen naar de klantenservice maar ik kreeg terug dat ze dat alleen aan kunnen passen als je belt, slaat nergens op natuurlijk.TheAshcat schreef op zondag 26 juni 2011 @ 15:07:
[...]
[afbeelding]
Er valt niets te klikken nu en ook bij account kan ik nergens een optie vinden behalve bellen.
In de versie voor de PS2 destijds kon je alleen de laatst 10km ofzo fietsen van elke etappe.MochiGohan schreef op zondag 26 juni 2011 @ 21:04:
[...]
Dit is gewoon de Pro Cycling Manager serie, je kunt dus alleen aanwijzingen geven. In Le Tour De France (voor Xbox 1) kon je nog wel zelf fietsen.![]()
Ik ga hem in iedergeval wel aanschaffen, altijd leuk om even met een paar vrienden te spelen voordat Le Tour begint.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
ik ga naar "mijn betalingsoptie beheren" en daar zie ik alleen "een creditcard toevoegen" zie verder niks geen paypal of iets anders.
Ligt het misschien omdat ik onder de 18 jaar ben?
Verwijderd
Links naast de knop 'voeg een nieuwe creditcard toe' zit bij mij een knop 'Betalen met Paypal'.Mcctje schreef op zondag 26 juni 2011 @ 23:04:
Hmm, hoe krijgen jullie de paypal optie?
ik ga naar "mijn betalingsoptie beheren" en daar zie ik alleen "een creditcard toevoegen" zie verder niks geen paypal of iets anders.
Ligt het misschien omdat ik onder de 18 jaar ben?
Home > Mijn Xbox > Account > Betalingsopties beheren. De link deed er ong 10 seconden over om zichtbaar te worden. Xbox.com loopt bij mij stroef, zeker met plaatjes laden. Misschien pagina verversen? Of misschien verhinderen family settings wel dat je dit soort dingen kunt regelen.
Ik heb mijn rabobank rekening gekoppeld aan mijn paypal account, dit is verder allemaal al goed ingesteld, maar ik blijf maar een foutmelding krijgen als ik MS Points probeer te kopen via PayPal..
Moet er verplicht geld op je paypal rekening staan?
Daarnaast: Weet iemand van jullie waar je van die kleine batterypacks kan kopen die in de quick-charge kit passen van Microsoft zelf? (Ik heb die quick charge kit al, maar daar krijg je maar één batterij bij....)