verouderd? - Ja, maar de PS3 is niet veel jonger, gamemakers hebben ondertussen echt wel door hoe de hardware in elkaar steekt en halen er het maximale uit. GOEDE PC versies zullen altijd mooier zijn op goede hardware maar bijvoorbeeld Crysis 2 is gewoon mooi op de Xbox360 in vergelijking met de pc versie.Grompie schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:54:
Hoi, ik zit al een tijdje met het idee om een xbox 360 te kopen. Ben altijd al een pc gamer geweest maar het kriebelt om eens een console uit te proberen. Nu zit ik met de vraag of de xbox 360 nu kopen wel nog een goeie keuze is? Is de hardware al niet verouderd? Zit de xbox aan zijn limiet en komt er niet binnenkort een nieuwe xbox uit? Ik denk mijn grootste overtuiging op dit moment is de kinetic maar is dit wel zo goed als het eruit ziet en wat met toekomstige games? En wat met opslag, zie xbox360 van 4Gb en van 250Gb best wel een groot verschil en welke het best te nemen?
Het zijn een hoop vragen maar ik informeer me altijd goed voor ik iets koop.
Limiet - Er zal niet bijzonder veel winst meer uit te halen, maar de nieuwe generatie games zijn imo al zeer mooi. Vergelijk bijvoorbeeld maar eens HALO 3 met een nieuwere game als Assasins Creed Brotherhood, wat een verschil! op dezelfde hardware
Nieuwe Xbox - Niet voorlopig, reken maar niet op 2012 of vroeg 2013, dit is geen reden om te wachten
Kinect - geen ervaring mee, werkt bij een collega prima en hij is tevreden(casual gamertje met paar honderd achievement puntjes
opslag - Koop een Xbox met een interne hardeschijf van 250GB!!! Alsje eenmaal een Xbox hebt wil je alle games op je harde schijf installeren, de CD speler maar namelijk best veel herrie en het is gewoon sneller ingame.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz