Breaker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:24:
[...]
Vanmiddag nog in de MM Almere geweest, daar stond het pakket nog steeds voor €227 (ook op hun webwinkel), Wehkamp bood hem aan voor €222 volgens de mailing, en ook op gamemania.nl staat hij als aanbieding voor €227
MM Almere had nog een flink gevulde pallet staan, dus denk dat de prijs nog wel even zo blijft

In de MM in Ede stond ook een pallet van die starterpacks toen ik hem ging halen.
BTW, ik ben nu een beetje aan het spelen met Windows Media Center. M'n Xbox en PC zijn verbonden via WIFI. Nu merk ik alleen dat die WIFI verbinding soms onstabiel is of niet snel genoeg met HD-films. Is het mogelijk dat ik voor xbox live e.d. de wifi gebruik en voor WMC een bedrade connectie? Gisteravond wel wat lopen kloten ermee, UTP kabel tussen PC en xbox, maar dan kan ik niet meer via WIFI op xbox live

bij de settings staat dan dat als ik WIFI wil gebruiken, ik de UTP kabel moet verwijderen.
En nog een andere vraag, ik had m'n externe HDD eraan gehangen, die staat vol met van alles, muziek, films, documenten etc., maar die werd volgens mij niet herkend. Als ik in het mijn video gedeelte een video wilde selecteren (dus niet via WMC), en dan als bron "extern" o.i.d. (heb nu geen xbox bij de hand

) zie ik mijn schijf er niet tussen staan. Ligt dat aan m'n schijf of aan de xbox (als in, het kan niet)
[
Voor 16% gewijzigd door
-tom-562 op 27-10-2011 09:24
]