Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat 'mits je digitale versterker heb oid'. Dat betekent precies het tegenovergestelde van wat ik op het plaatje zie. :)

Mits moet tenzij zijn. Dat zijn geen synoniemen. Ze betekenen het tegenovergestelde van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:50
Wat is de makkelijkste manier om zo'n oude Xbox 360 HDD te clearen als je geen Xbox hebt? Een magneet zoeken?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Moet 'ie ook nog bruikbaar zijn erna? Aangezien je het over een magneet hebt, lijkt het me niet. Dan zou ik er lekker mee smijten, dan is 'ie ook 'gecleard'.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
knip

[ Voor 94% gewijzigd door PWM op 23-10-2011 22:02 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Siempie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:08:
Wat is de makkelijkste manier om zo'n oude Xbox 360 HDD te clearen als je geen Xbox hebt? Een magneet zoeken?
Als je een magneet wilt gebruiken denk ik dat meewassen met je afwas het snelste is!. Wel genoeg afwasmiddel gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 07:03
Top, nu snap ik het. Volgens mij heeft de standaard kabel een rode en witte tulp stekker, niet die optische. Gaat lukken denk ik! Nu nog een kabel op de kop tikken, die originele zijn zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Siempie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:08:
Een vriend met Xbox zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit weekend crackdown 2 gekocht op marktplaats. Tof spel. Jammer van de mutants :(
Denk dat ik deel 1 ook maar weer van marktplaats trek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:18
Kaasplank schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 09:08:
Dit weekend crackdown 2 gekocht op marktplaats. Tof spel. Jammer van de mutants :(
Denk dat ik deel 1 ook maar weer van marktplaats trek :D
Awesome, nog iemand die dat spel leuk vind :P. Ik heb het een hele tijd terug bij een vriend van mij gespeeld (crackdown 1), en heb nu een X360 gekocht en wil deze game er dus bij :). Wat heb jij er voor betaald? En wat bedoel je met Mutants?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
SanderPS3 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:10:
[...]

Awesome, nog iemand die dat spel leuk vind :P. Ik heb het een hele tijd terug bij een vriend van mij gespeeld (crackdown 1), en heb nu een X360 gekocht en wil deze game er dus bij :). Wat heb jij er voor betaald? En wat bedoel je met Mutants?
Ik heb een tientje betaald voor een splinternieuw spel. Het is wel een promotional copy en not for resale maar hij werkt gewoon.

In deel 1 moest je steeds sterker wordende gangs uitroeien. In deel 2 heb je maar 1 gang (cell) die je moet uitroeien en 's nachts komen er mutants op straat die je ook nog eens moet uitroeien. De missies zijn wat saaier. Steeds 3 bakens oid aanzetten en dan in een gat met veel mutants een bom laten ontploffen. Qua missies is deel 1 mooier. De gameplay is nog wel steeds tof met megasprongen en lomp gooien met auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Oke gaaf, denk dat ik eerst deel 1 dan maar ga halen, en daarna misschien deel 2 halen :). Heb je deel 1 al gespeeld? Zit er ook verschil in graphics ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Hahn schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:09:
Moet 'ie ook nog bruikbaar zijn erna? Aangezien je het over een magneet hebt, lijkt het me niet. Dan zou ik er lekker mee smijten, dan is 'ie ook 'gecleard'.
Ouch, ik zoek het net op en je hebt gelijk, ja. Verkeerde altijd in de veronderstelling dat een magneet alleen wipet i.p.v. ook vernietigd :P
Broertje van een vriend heeft er 1, ik vraag wel even of hij het voor me wil doen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

SanderPS3 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:19:
Oke gaaf, denk dat ik eerst deel 1 dan maar ga halen, en daarna misschien deel 2 halen :). Heb je deel 1 al gespeeld? Zit er ook verschil in graphics ?
Verschil in graphics is nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
SanderPS3 schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 11:19:
Zeker eerst deel 1 halen. Die staan al voor 5 euro ofzo op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 21:01
MeltedForest schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 14:29:
[...]

Verschil in graphics is nihil.
Sterker nog, op sommige punten is deel 1 mooier :X
Helaas ook door een andere studio gemaakt, waar ik deel 1 echt leuk vond om te spelen. Vind ik deel 2 echt een heel stuk minder.

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:20

BM

Moderator Spielerij
Heb de demo van deel 2 gespeeld, maar dat vond ik helemaal niks. Jammer, aangezien Crackdown 1, 1 van de grootste verrassingen op de xbox is geweest voor mij :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Crackdown 1 is mijn all-time favorite op de 360, en dat terwijl ik normaliter niet hou van SF achtige settings. Deel 2 viel me vies tegen, met name de zombies en settings en het gebrek aan vernieuwing. Het springen van dak naar dak blijft echter erg OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ja als ze dat springen ook al weten te verprutsen zou het wel heel erg zijn geweest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Kan je eigenlijk ook gewoon een standaard headset aansluiten op een wireless controller? Ik zie wel verloop stukjes, maar gaat het volledige geluid dan ook daadwerkelijk via de koptelefoon? Of is dat puur spraak?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:47:
Kan je eigenlijk ook gewoon een standaard headset aansluiten op een wireless controller? Ik zie wel verloop stukjes, maar gaat het volledige geluid dan ook daadwerkelijk via de koptelefoon? Of is dat puur spraak?
En daar komt nog bij. Je kunt niet een pc headset er zomaar op aan sluiten toch? Aangezien zo'n ding 2 aansluitingen heeft en de controller er maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ja dat heb ik gezien, maar er zijn ook wel verloopjes van 2,5mm naar 3,5mm. De verloopjes die je het meest tegen komt zijn volgens mij 2x mono geluid. Maar komt het volledige geluid uberhaubt door de controller ouput? Of is dat puur het geluid van chatten?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:38

Punkrocker

Mostly harmless

Afgelopen zaterdag een Xbox360 Slim gekocht omdat de oude was overleden (RROD).

Savegames kunnen overzetten (gamerscore helaas niet die stond op de memorycard, was nog niet online) en alles werkt prima.

Maar dat ding wordt behoorlijk warm. Voor de vorige had ik een cooler van König.
Ik zoek me verloren naar een cooler voor de Slim maar ik krijg alleen maar coolers te zien voor de PS of coolers die niet meer leverbaar zijn..

Waar kan ik die kopen? (betrouwbare webshop?)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Warm? Die slim heeft als het goed is echt geen koeler nodig hoor. Daarom zal je ze ook wat minder goed vinden.

Ze kunnen makkelijk 60-70 graden aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:38

Punkrocker

Mostly harmless

418O2 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:57:
Warm? Die slim heeft als het goed is echt geen koeler nodig hoor. Daarom zal je ze ook wat minder goed vinden.

Ze kunnen makkelijk 60-70 graden aan hoor.
Àh, zo warm is hij nog niet. Ik kan mijn hand er opleggen.
Bedankt.
Dan moet het maar zo. :)

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:56

D4NG3R

kiwi

:)

Tenzij jij je hand achter je xbox moet wegtrekken omdat het zo heet word is er nog weinig aan de hand. Of je moet natuurlijk foutmeldingen en/of uitvallers gaan krijgen :+ maar zoals hierboven vermeld mogen de componenten (CPU/GPU) gerust 60-70c warm worden zonder problemen op te leveren.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
In staande positie is mijn slim (tijdens mass effect2) wel enkele keren uitgevallen vorig jaar. Sindsdien ligt hij horizontaal en heb ik geen problemen meer gehad. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik vermoed dat de grote fan staand zijn warmte niet zo lekker kwijt kon. Liggend zit hij aan de bovenkant van de xbox waardoor dat probleem er niet is...?
Anyway, heb zelf iig het idee dat warmte afvoer bij de slim ook niet ideaal is, maargoed t kan natuurlijk ook wat anders geweest zijn en liggend is t no problemo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:02

Vrijdag

De Zwarte

nioz schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:17:
In staande positie is mijn slim (tijdens mass effect2) wel enkele keren uitgevallen vorig jaar. Sindsdien ligt hij horizontaal en heb ik geen problemen meer gehad. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik vermoed dat de grote fan staand zijn warmte niet zo lekker kwijt kon. Liggend zit hij aan de bovenkant van de xbox waardoor dat probleem er niet is...?
Anyway, heb zelf iig het idee dat warmte afvoer bij de slim ook niet ideaal is, maargoed t kan natuurlijk ook wat anders geweest zijn en liggend is t no problemo! :D
Volgens mij heeft dat meer te maken met het ontwerp en plaatsing van de heatsink, dat die beter koelt als de Xbox horizontaal ligt. Had er ooit ergens een plaatje van gezien maar dat ben ik kwijt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Punkrocker schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:54:
Maar dat ding wordt behoorlijk warm. Voor de vorige had ik een cooler van König.
Ik zoek me verloren naar een cooler voor de Slim maar ik krijg alleen maar coolers te zien voor de PS of coolers die niet meer leverbaar zijn..

Waar kan ik die kopen? (betrouwbare webshop?)
Hoe warmer het voelt aan de buitenkant, des te beter kan hij zijn warmte kwijt naar de omgeving ;)
De warmte afvoer bij de Slim is in ieder geval een stuk beter geworden. Microsoft zal niet nog eenzelfde fout maken met die RROD ellende, dat heeft ze al genoeg geld gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:53:
Ja dat heb ik gezien, maar er zijn ook wel verloopjes van 2,5mm naar 3,5mm. De verloopjes die je het meest tegen komt zijn volgens mij 2x mono geluid. Maar komt het volledige geluid uberhaubt door de controller ouput? Of is dat puur het geluid van chatten?
Sterker nog dat is standaard puur de mic-in. Geluid-out loopt via de normale route aan de achterzijde van je xbox. Al kun je instellen dat je spraak-out door headset gaat terwijl de game/xbox-geluid via een andere uitgang loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mediamarkt heeft weer een héérlijke aanbeiding:
4GB + Kinect + Kinect adventures + Forza 4
€269

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Zeer mooie aanbieding inderdaad, helaas maar 4GB. Ik wil liever direct een 250GB versie, anders heb ik volgens mij 2 opslagapparaten (maar dat weet ik niet zeker, iemand?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:01
Ik heb zelf de 4GB gekocht en er dan een 250GB HDD in gedaan, en dan krijg je inderdaad 2 opslagplaatsen, wat je aan het begin van elke game weer opnieuw moet kiezen, wat vrij irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Precies om die reden inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

MeltedForest schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:29:
Zeer mooie aanbieding inderdaad, helaas maar 4GB. Ik wil liever direct een 250GB versie, anders heb ik volgens mij 2 opslagapparaten (maar dat weet ik niet zeker, iemand?).
Vorige week had MM daar een mooie aanbieding in. 227 euro het xbox starterpack; 250gb xbox 360, 2 controllers, Crysis 2, Forza 3 en een headset. Die staat dus nu op m'n kamer :*)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gm1999 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 06:23:
Ik heb zelf de 4GB gekocht en er dan een 250GB HDD in gedaan, en dan krijg je inderdaad 2 opslagplaatsen, wat je aan het begin van elke game weer opnieuw moet kiezen, wat vrij irritant is.
Troost je, ook als je maar 1 opslagplaats hebt vragen sommige games gewoon of je wilt opslaan en zo ja waar. Dat ze nog steeds bij de dashboard niet iets hebben toegevoegd van "standaard opslagplaats" oid waarmee je die hele vraag al niet meer krijgt, ontgaat me ook nog steeds.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Ja jammer, maar goed, op zich is het ook weer niet zo super storend. Hij vraagt het alleen bij de start van de game, en je kan gewoon instant op A drukken omdat de HD bovenaan staat.

Ach en wie weet misschien is t wel gefixt in het nieuwe dashboard.

EDIT: Ik krijg net een code in me e-mail van MS met 400 gratis points om "uit te geven aan een Zune-film". Code ingevoerd op xbox.com en nu staat ie bij me points totaal, maar ik kan m toch uitgeven aan waaraan ik wil neem ik aan? weinig behoefte aan een zune film, liever een add-on of arcade game ofzo :P
Grappig dit, nog nooit meegemaakt.....

[ Voor 41% gewijzigd door KingKoning op 26-10-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21
KingKoning schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 10:00:
EDIT: Ik krijg net een code in me e-mail van MS met 400 gratis points om "uit te geven aan een Zune-film". Code ingevoerd op xbox.com en nu staat ie bij me points totaal, maar ik kan m toch uitgeven aan waaraan ik wil neem ik aan? weinig behoefte aan een zune film, liever een add-on of arcade game ofzo :P
Grappig dit, nog nooit meegemaakt.....
Als die 400 punten gewoon bij je totaal staan kan je ze uitgeven waaraan je wil ja....
In welke email stond dit, ik wil ook wel 400 punten... 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Ik kreeg maar 80 gratis punten 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

GAIAjohan schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 19:10:
Mediamarkt heeft weer een héérlijke aanbeiding:
4GB + Kinect + Kinect adventures + Forza 4
€269
Da's best duur :P In de MM hier (Den Haag) krijg je voor 229 de nieuwe Xbox, 250gb, 2 controllers, Crysis 2, Forza 3 en 3 maanden live. Maar misschien is die aanbieding inmiddels al verlopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 26-10-2011 19:26 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Vrijdag schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 19:26:
[...]

Da's best duur :P In de MM hier (Den Haag) krijg je voor 229 de nieuwe Xbox, 250gb, 2 controllers, Crysis 2, Forza 3 en 3 maanden live. Maar misschien is die aanbieding inmiddels al verlopen.
Aangezien hij in de rest van het land verlopen is, zal hij dat in DH ook wel zijn.

Gister had Wehkamp diezelfde spullen voor 227, maar die zag ik pas 10 minuten na de aanbieding was afgelopen, dus posten had weinig zin meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:19
Siempie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:04:
[...]

Aangezien hij in de rest van het land verlopen is, zal hij dat in DH ook wel zijn.

Gister had Wehkamp diezelfde spullen voor 227, maar die zag ik pas 10 minuten na de aanbieding was afgelopen, dus posten had weinig zin meer :+
Vanmiddag nog in de MM Almere geweest, daar stond het pakket nog steeds voor €227 (ook op hun webwinkel), Wehkamp bood hem aan voor €222 volgens de mailing, en ook op gamemania.nl staat hij als aanbieding voor €227

MM Almere had nog een flink gevulde pallet staan, dus denk dat de prijs nog wel even zo blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Exar schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 17:27:
[...]

Als die 400 punten gewoon bij je totaal staan kan je ze uitgeven waaraan je wil ja....
In welke email stond dit, ik wil ook wel 400 punten... 8)7
Een mail getiteld: Claim je Zune film nu!

Nou prima dan wordt die Gears Season Pass opeens een stukje goedkoper :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Breaker schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:24:
[...]

Vanmiddag nog in de MM Almere geweest, daar stond het pakket nog steeds voor €227 (ook op hun webwinkel), Wehkamp bood hem aan voor €222 volgens de mailing, en ook op gamemania.nl staat hij als aanbieding voor €227

MM Almere had nog een flink gevulde pallet staan, dus denk dat de prijs nog wel even zo blijft :)
In de MM in Ede stond ook een pallet van die starterpacks toen ik hem ging halen.

BTW, ik ben nu een beetje aan het spelen met Windows Media Center. M'n Xbox en PC zijn verbonden via WIFI. Nu merk ik alleen dat die WIFI verbinding soms onstabiel is of niet snel genoeg met HD-films. Is het mogelijk dat ik voor xbox live e.d. de wifi gebruik en voor WMC een bedrade connectie? Gisteravond wel wat lopen kloten ermee, UTP kabel tussen PC en xbox, maar dan kan ik niet meer via WIFI op xbox live :? bij de settings staat dan dat als ik WIFI wil gebruiken, ik de UTP kabel moet verwijderen.
En nog een andere vraag, ik had m'n externe HDD eraan gehangen, die staat vol met van alles, muziek, films, documenten etc., maar die werd volgens mij niet herkend. Als ik in het mijn video gedeelte een video wilde selecteren (dus niet via WMC), en dan als bron "extern" o.i.d. (heb nu geen xbox bij de hand :P) zie ik mijn schijf er niet tussen staan. Ligt dat aan m'n schijf of aan de xbox (als in, het kan niet)

[ Voor 16% gewijzigd door -tom-562 op 27-10-2011 09:24 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bij Bol hebben ze de aanbiedning ook nog, wel voor iets meer (249) maar toch een aardige aanbieding:

http://www.bol.com/nl/p/g...50+GB+Mega+Voordeelbundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 17:37
Deze zelfde bundel afgelopen week besteld bij de Wehkamp in de daybreaker voor 222,- Samen met Forza 4.
Echter al wel problemen ondervonden in de vorm van krassen op disk..

Iemand tips hoe ik dat het beste op kan gaan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39
Krassen op je disc met een slim? Niet aangestoten of zelf veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Bij mijn weten niet zelf veroorzaakt. Ik heb de xbox gewoon netjes geinstalleerd en daarna niet verder aangeraakt.

Wat is overigens slimmer? Staand of liggen? Ik heb hem namelijk liggend, mis is dat t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat voor een krassen zijn het? Als de Xbox een defecte drive heeft, moeten het krassen zijn die rond het midden gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 27-10-2011 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
like this:

Afbeeldingslocatie: http://www.geek.com/wp-content/uploads/2008/12/xboxdiscscratch.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door maikel_rox op 27-10-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
maikel_rox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 10:27:
Bij mijn weten niet zelf veroorzaakt. Ik heb de xbox gewoon netjes geinstalleerd en daarna niet verder aangeraakt.

Wat is overigens slimmer? Staand of liggen? Ik heb hem namelijk liggend, mis is dat t?
Dat vind ik ook altijd lastig. Ik heb m nu staand. Nog nooit problemen met krassen op discs gehad, maar bij me vorige box die wel liggend stond, heb ik daarentegen ook nooit problemen gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Nja goed. De Wehkamp wil niets vergoeden of tegemoet komen..
Dus ik denk dat ik maar een nieuw exemplaar koop of langs game mania ga om te laten proberen
om de krassen te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

het beste is dat je de xbox neer laat liggen dan gaat de drive niet tegenwerken die krassen die er nu op zijn kunnen veroorzaakt worden door een rechtopstaande xbox vooral een nieuwe heb het zelf ook gehad bij het eerste spel of kan ook veroorzaakt worden als de stroom uitvalt het beste dat je doet is hem dus altijd neer laten liggen

de winkel zou deze CD krassen moeten vergoeden dit is een defect van de xbox zelf jij kan er niets aan gedaan hebben ik heb het al 2 maal meegemaakt en ze hebben mij gewoon een nieuw exemplaar gegeven
toch nogmaals proberen bij de winkel zou ik zeggen :)

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Maat van mij heeft afgelopen weekend ook zijn Fifa bekrast zien worden, deze Slim stond overeind. Het spel is nu onspeelbaar, hij ging contact opnemen met Wehkamp.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Hoor graag wat er bij hem uitkomt! Tegen mij werd er verteld dat dit enkel door mijn eigen fout kan komen.
Waren voor weinig reden vatbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

ik koop altijd alles bij mediamarkt ze doen hier echt niet vervelend om als ze die ronde krassen zien krijg je direct een nieuwe

dat is service :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Zoiets moet je denk ook één keer meemaken :P voortaan kijk ik wel uit waar ik 'm koop ja!

Ik kom in ieder geval niet meer aan me xbox en laat hem lekker liggen.
Hoop er dan mooi geen last meer van te hebben, toch wel een beetje een smet op me vreugde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
De meeste gameshops hebben zo een kras verwijdering service, kost iets van €7,50 en in de meeste gevallen is je dvd daarna weer bruikbaar :)

Het is toch wel sinds jaar en dag bekend dat de Xbox nogal wat probleempjes heeft veroorzaakt met de dvd drives in rechtopstaande positie. Dus erg jammer dat de Wehkamp dit meteen afschuift op gebruikersschade zonder even verder ernaar te vragen o.i.d.

Dacht dat het probleem opgelost was trouwens, maar blijkbaar toch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Dat dacht ik ook ja :P

Wehkamp bleef zelfs nadat ik vertelde dat Microsoft dit probleem inmiddels erkent ontkennen.
Het zou enkel door mijzelf kunnen gekomen zijn en zou wel aan de xbox hebben gezeten ofzo.
Goede leer dus, ik bestel denk maar eens niets meer bij de Wehkamp.
Altijd snelle levering gehad en nooit problemen maar dit schopte me toch wel tegen me been.

Heb de game maar te koop gezet voor een zacht prijsje en ergens ander een nieuwe besteld..
Netjes bij vermeld dat je t bij bijvoorbeeld game mania kan laten verwijderen en er zelf geen tijd en zin voor heb om het te laten doen.
Geen zin in al dat gedoe, maak er mis verlies op maar t kan wel leide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Iemand bekend met dit probleem?

Gister Forza 4 gespeeld, vrij snel last van blauwe strepen/vlekken. Het leek of de kleur rood miste in het scherm. Daarna Fifa12 gespeeld, geen problemen.

Vandaag xbox verplaatst, geen beeld en geluid meer. Geprobeerd met 2 verschillende dsub -xbox stekkers en ook 2 old-skool composiet stekkers. De tv 'ontwaakt' wel, maar er komt geen beeld en geluid. Geen RROD oid, het lijkt of de xbox het spel wel gewoon laadt.

In eerste instantie dacht ik het probleem te zien bij een verbogen dsub-pin, na deze weer netjes gebogen te hebben nog steeds hetzelfde euvel.

Kortom: geen RROD, lijkt op GPU probleem? Het is de versie zonder HDMI, veel te oud voor garantie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikel_rox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 11:37:
Hoor graag wat er bij hem uitkomt! Tegen mij werd er verteld dat dit enkel door mijn eigen fout kan komen.
Waren voor weinig reden vatbaar..
In de eerste zes maanden, na aanschaf, moet de winkel dat kunnen bewijzen, daarna moet jij bewijzen dat het niet door jou komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft de Wehkamp ermee te maken dat jij of jouw Xbox een spel sloopt? Ik snap dat ze je niet helpen. het is namelijk niet hun probleem. Jij hebt gewoon gekregen wat je hebt besteld. Een defecte Xbox is een eigen fout. Een tweede is dat die fout veroorzaakt wordt door een ander bedrijf. Die moet je aanschrijven voor vergoedingen. Microsoft in dit geval.

Re: wifi en bekabeld tegelijk. Volgens mij kun je dat niet. Maar waarom zou je dat willen? Waarom zou je niet als je toch bezig bent je Xbox in je router pluggen voor betere verbinding dan wifi?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:31

Decennia

VECTORHEAD

Ik zit met een probleem ... Ik wil dus de 60% korting op 3 maanden GOLD kopen via mijn Dashboard (en meteen bellen voor annulering van het lidmaatschap). Ik heb Paypal toegevoegd aan mijn account (deze loopt via directe bankafschrijving a la creditcard). Als ik nu op Confirm Purchase druk krijg ik een ERROR:

"Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later. Status Code: 80190848"

Iemand die mij kan helpen ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Decennia schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:59:
Ik zit met een probleem ... Ik wil dus de 60% korting op 3 maanden GOLD kopen via mijn Dashboard (en meteen bellen voor annulering van het lidmaatschap). Ik heb Paypal toegevoegd aan mijn account (deze loopt via directe bankafschrijving a la creditcard). Als ik nu op Confirm Purchase druk krijg ik een ERROR:

"Can't retrieve information from Xbox LIVE. Please try again later. Status Code: 80190848"

http://lmgtfy.com/?q=Status+Code%3A+80190848 ?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nog even het stukje van mijn brief in de PU, verzamelaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nUUf9KqVjLvR1F9f5bij3Iv9/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:36
Succes met de gekraste schijfjes... 1x gehad met een spel van activison call of duty.
Microsoft gebeld zeiden dat he niet mogelijk was door de xbox en ik anders maar bij activision moest wezen.

Activision contact gehad moest een bepaald bedrag in een envelop opsturen met het spel naar hun. Dacht dat het ongeveer 10/12 euro was. Had 2x een schijfje opgestuurd want de eerste keer dacht ik dat mijn broertje de xbox had verschoven tijdens het spelen maar toen het bij mij de tweede x bij mij zelf gebeurde wist ik dat het een fout was in de xbox...

uiteindelijk naar 1 maand activision gebeld en waren de spullen kwijt... ze wilde niet geloven dat ik twee spellen had opgestuur dus uiteindelijk 1 nieuwe exemplaar nieuw gekregen maar wel tegen betaling dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

-tom-562 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 09:22:
[...]

In de MM in Ede stond ook een pallet van die starterpacks toen ik hem ging halen.

BTW, ik ben nu een beetje aan het spelen met Windows Media Center. M'n Xbox en PC zijn verbonden via WIFI. Nu merk ik alleen dat die WIFI verbinding soms onstabiel is of niet snel genoeg met HD-films. Is het mogelijk dat ik voor xbox live e.d. de wifi gebruik en voor WMC een bedrade connectie? Gisteravond wel wat lopen kloten ermee, UTP kabel tussen PC en xbox, maar dan kan ik niet meer via WIFI op xbox live :? bij de settings staat dan dat als ik WIFI wil gebruiken, ik de UTP kabel moet verwijderen.
En nog een andere vraag, ik had m'n externe HDD eraan gehangen, die staat vol met van alles, muziek, films, documenten etc., maar die werd volgens mij niet herkend. Als ik in het mijn video gedeelte een video wilde selecteren (dus niet via WMC), en dan als bron "extern" o.i.d. (heb nu geen xbox bij de hand :P) zie ik mijn schijf er niet tussen staan. Ligt dat aan m'n schijf of aan de xbox (als in, het kan niet)
Iemand?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 18:45
Volgens mij moet je schijf FAT32 geformatteerd zijn mocht je het op je xbox willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Decennia schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:59:

Heb Microsoft gebeld, die zeggen dat t aan de service ligt en anders aan mijn Paypal. Oftewel: Zoek het zelf maar uit. Wil heel graag gebruik maken van deze actie, iemand een idee/optie ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Decennia schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 14:30:
[...]

Heb Microsoft gebeld, die zeggen dat t aan de service ligt en anders aan mijn Paypal. Oftewel: Zoek het zelf maar uit. Wil heel graag gebruik maken van deze actie, iemand een idee/optie ?
Heb je een creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Nee, dat is juist het punt, ik wil heel graag bestellen met Paypal, omdat deze gelinkt is aan mijn bank. Helaas werkt het weer eens niet. |:(

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:02

McBoom

Broem

Met dat eerste ben ik allang gestopt om de Xbox als media extender te gebruiken, tenminste, draadloos. Bekabeld nog nooit geprobeerd :P

De internetverbinding is volgens mij bij de Xbox of-of, oftewel: of via een draadje óf via wifi. Ik had eerst mijn Xbox bekabeld aan de router hangen. Toen ik een N-module voor mijn Elite had gekocht kon ik ook geen verbinding meer krijgen. Wat voor utp-kabel heb je gebruikt? Misschien dat het met een cross-link wel wil, aangezien het p2p is :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
XBOX360 250GB MATTE BLACK FINISH + GRATIS BATTLEFIELD 3 + GRATIS 12 MAANDEN XBOX LIVE + GRATIS HDMI CABLE voor 189GBP bij Amazon.co.uk (gratis verzending)

(+25 pond voor Forza 12 en/of FIFA 12...)

http://www.amazon.co.uk/g...=506846&tag=hotukdeals-21

Alles aanvinken en toevoegen aan je winkelwagentje :)

Goede deal toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 09:36:
XBOX360 250GB MATTE BLACK FINISH + GRATIS BATTLEFIELD 3 + GRATIS 12 MAANDEN XBOX LIVE + GRATIS HDMI CABLE voor 189GBP bij Amazon.co.uk (gratis verzending)

(+25 pond voor Forza 12 en/of FIFA 12...)

Alles aanvinken en toevoegen aan je winkelwagentje :)

Goede deal toch? ;)
Je moet nog een of ander verloopstekkertje gebruiken want in de UK gebruiken ze een andere wattage/stroom(?) en je moet je xbox opsturen naar de UK als hij mankementen vertoont, en dat kost ook nog een aardige duit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

Je moet nog een of ander verloopstekkertje gebruiken want in de UK gebruiken ze een andere wattage/stroom(?) en je moet je xbox opsturen naar de UK als hij mankementen vertoont, en dat kost ook nog een aardige duit. :)
Verloopstekkertje is neit nodig.

Gewoon de standaard kabel zoals je ook in de pc steekt in de XBOX360 voeding steken. Ik denk dat de meeste tech-mensen wel een aantal zulke kabels thuis hebben liggen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:26
Rockvee2 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

UK heeft exact hetzelfde voltage als in NL. Stekker is anders maar zoals hierboven staat is deze voor een standaard PC stekker om te wisselen. En je krijgt gewoon hier in NL garantie op je xbox uit de UK.

[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 30-10-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik dacht inderdaad ook dat je een UK console gewoon in NL kan registreren, en daar garantie kan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Ik heb momenteel een Xbox 360 Slim 4GB. Het vervelende is dat je met deze versie geen muziek kan rippen en ook geen playlist kan saven om bijvoorbeeld in FIFA 12 af te kunnen spelen. Een simpele oplossing zou zijn een 250GB HDD van Microsoft aan te schaffen, maar dat grapje kost gauw alweer bijna 100 euro.

Weet iemand een alternatief? Kan je bijvoorbeeld een willekeurige externe HDD aansluiten en leest de Xbox deze dan als HDD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:45:
Een simpele oplossing zou zijn een 250GB HDD van Microsoft aan te schaffen, maar dat grapje kost gauw alweer bijna 100 euro.
Kost 50 euro. Zag 'm laatst in een winkel voor 25 euro (aanbieding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heren,

Ik heb momenteel een Xbox 360 Slim 4GB. Het vervelende is dat je met deze versie geen muziek kan rippen en ook geen playlist kan saven om bijvoorbeeld in FIFA 12 af te kunnen spelen. Een simpele oplossing zou zijn een 250GB HDD van Microsoft aan te schaffen, maar dat grapje kost gauw alweer bijna 100 euro.

Weet iemand een alternatief? Kan je bijvoorbeeld een willekeurige externe HDD aansluiten en leest de Xbox deze dan als HDD?
Ik heb laatst de MS 250GB gehaald voor 50, bij Dixons? Ook een 4GB Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siempie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:49:

Kost 50 euro. Zag 'm laatst in een winkel voor 25 euro (aanbieding).
Dan ben ik verkeerd ingelicht. Weet jij toevallig nog welke winkel dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Laatst online: 02-10 21:29
Vrijdag een Logitech Z 906 speakerset aangeschaft. Hardstikke leuk natuurlijk, maar ik weet niet precies welke kabel ik moet hebben om hem aan te sluiten aan de xbox 360. Ik zag dat de XBOX 360 een S/PDIF uitgang heeft en dat de Z906 twee optische s/pdif-ingangen en een coaxiale s/pdif-ingang ingang heeft. Kan iemand mij vertellen wat voor kabeltje ik hiervoor aan moet schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 13:21

AndereKoekoek

Ping! Pong?

kippengaas schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:20:
Vrijdag een Logitech Z 906 speakerset aangeschaft. Hardstikke leuk natuurlijk, maar ik weet niet precies welke kabel ik moet hebben om hem aan te sluiten aan de xbox 360. Ik zag dat de XBOX 360 een S/PDIF uitgang heeft en dat de Z906 twee optische s/pdif-ingangen en een coaxiale s/pdif-ingang ingang heeft. Kan iemand mij vertellen wat voor kabeltje ik hiervoor aan moet schaffen?
Ik denk dat je een s/pdif kabel moet hebben.. Met andere woorden: een optische kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Floris-K schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat je een s/pdif kabel moet hebben.. Met andere woorden: een optische kabel.
SP/DIF kan coaxial of toslink zijn, hij heeft dus toslink (optisch idd) nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Heren,

Zag hem bij Bart Smit voor €29 (maar dat kon ook bij een speciale actie zijn ofzo, kan het op de site in ieder geval niet terug vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

K*t. Sniper: Ghost Warrior bij Bol besteld, maar zag vanochtend dat het de classic was (gisteren besteld). Gelijk geannuleerd, maar nee hoor, krijg net een verzendbevestiging.

Al meerdere malen meegemaakt dat sochtends annuleren echt geen nut heeft. Maar goed, kijken of ik hem terug kan sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Floris-K schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:38:
[...]

Voor de goede orde:
S/PDIF is a digital audio interconnect used in consumer audio equipment over relatively short distances. The signal is transmitted over either a coaxial cable with RCA connectors or a fiber optic cable with TOSLINK connectors. S/PDIF interconnects components in home theaters and other digital high fidelity systems. S/PDIF is based on the professional AES3 interconnect standard.[1] S/PDIF can carry two channels of PCM audio or a multi-channel compressed surround sound format such as Dolby Digital or DTS.
Wikipedia: S/PDIF

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
MeltedForest schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:13:
[...]

Zag hem bij Bart Smit voor €29 (maar dat kon ook bij een speciale actie zijn ofzo, kan het op de site in ieder geval niet terug vinden).
Ik dacht dat ik 'm had gezien bij de GameMania of zo. Niet echt opgelet, was in ieder geval in Amsterdam, vlakbij Centraal.

Edit:

Matte X360 Slim 250GB + gratis BF3 + gratis 12 maanden Live Gold + gratis 2m HDMI kabel
Mogelijkheid om Forza 4 en FIFA 12 voor 25 pond per stuk bij te bestellen.
Dat alles excl. FIFA 12 is 257 euro.

Nadeel is wel dat je met creditcard moet betalen en dat het uit de UK komt (weet niet hoe het dan zit met garantie).

[ Voor 41% gewijzigd door Ample Energy op 01-11-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Exorcist schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:30:
K*t. Sniper: Ghost Warrior bij Bol besteld, maar zag vanochtend dat het de classic was (gisteren besteld). Gelijk geannuleerd, maar nee hoor, krijg net een verzendbevestiging.

Al meerdere malen meegemaakt dat sochtends annuleren echt geen nut heeft. Maar goed, kijken of ik hem terug kan sturen ;)
Gewoon terugsturen, dat is geen probleem. Gewoon de seal intact laten en het formulier invullen, da's alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft de harddisk...

Ik zag op Youtube een aantal tutorials hoe je een oude externe HDD van je Phat in je Slim kan plaatsen. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/81DdHMSN%2BUL._AA1500_.jpg

Voor de mensen die wellicht interesse hebben in een losse Kinect unit, deze winter is bovenstaande te koop voor de adviesprijs van $149,-

http://majornelson.com/20...ect-sensor-holiday-bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik zit in de xbox 360 dashboard preview program.
Heb net een redeemcode voor de registratie app ingevoerd.
Daarna heb ik de app gebruikt en mijn console geregistreerd.

Nu is het wachten op de eerste update.

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe looks en mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 06:22:

Hou ons op de hoogte zou ik zeggen ;)
niet iedereen kon erin komen enzo :P

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik zag ook dat ik in het beta programma was opgenomen voor de dashboard update. Vanavond maar eens effe doen. Duurt wel nog 3-5 dagen zag ik op de site van microsoft.
Frequently Asked Questions:

Q. Can I tell others that I am in the Xbox LIVE Update Preview Program?

A. Yes, you can tell people you are in, but sharing specific information about the program is a violation of the program agreement.
Kan dus niet veel zeggen erover.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 06:22:

heb je een mail gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je moet de Windows connect site goed in de gaten houden.

https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ah, connect site helpt en inmiddels de Beta Tool aan mijn queue toegevoegd. Vanavond dus eens aanzetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Denk dus dat er zeer binnenkort de beta dashboard live gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Laatst online: 26-06 09:18
Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:27:
[...]

Nee je moet de Windows connect site goed in de gaten houden.

https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate
Hehe nu dus gezien dat ik ook in beta programma zit :p

vroeger ging dat anders ;(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:06:
[...]

Hehe nu dus gezien dat ik ook in beta programma zit :p

vroeger ging dat anders ;(
Klopt in eerdere previews moest je nog handmatig je serienummer en alle andere info invoeren.
Pagina: 1 ... 31 ... 64 Laatste