Key aangevraagd, en vanavond eens invoeren op mijn xbox :-)
Iedereen die het voor de deadline aangevraagd heeft zit in de beta denk ik, heb gisteravond ook mijn activatiecode kunnen ingeven
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Pssst: https://live.xbox.com/en-US/RedeemToken?xr=shellnavTripleQ schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:56:
Key aangevraagd, en vanavond eens invoeren op mijn xbox :-)
Kan je gewoon copy/paste
Ben nu op mijn werk, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze ten strengste aanraden om hem op de console in te voeren ipv online...MeltedForest schreef op donderdag 03 november 2011 @ 16:42:
[...]
Pssst: https://live.xbox.com/en-US/RedeemToken?xr=shellnav
Kan je gewoon copy/paste
Zo laat nog aan het gamen?Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 05:49:
ik heb mijn console succesvol geregistreerd want ik zie nu het prerelease kanaal.
Wireless Elite Controller kapot, stickje links springt niet goed terug in de neutrale stand. Anderhalf jaar oud, dus zelf maar wat proberen. Heb al eens een controller uitelkaar gehaald dus weet wel hoe het een beetje zit, alleen kan je maar weinig doen aan dat thumbgedeelte.
Ah een kenner! Hoe zit dat met de a,x,b en y knoppen? en met de RB en LB?418O2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:21:
Wireless Elite Controller kapot, stickje links springt niet goed terug in de neutrale stand. Anderhalf jaar oud, dus zelf maar wat proberen. Heb al eens een controller uitelkaar gehaald dus weet wel hoe het een beetje zit, alleen kan je maar weinig doen aan dat thumbgedeelte.
Ik heb 1 conroller waarbij de A soms vasthangt en 1 waarbij de RB soms blijft hangen. Nog nooit opgengesloopt onder andere omdat ik die torx niet heb. Kan er eventueel wel 1tje kopen maar dan helpt het als ik weet dat het nut heeft
Daar kan je goed bij. Probleem met de thumbsticks is dat het in eens soort housing zit met wat metalen houdertjes, waar je weinig aan kan doen. Die knoppen kan je zo fiksen als het goed is.
http://www.dealextreme.co...less-controller-red-70398
torxje voor de controller, kost haast niets.
http://www.dealextreme.co...3d-joystick-module-103078
kan je dus ook los kopen. Misschien doe ik dat wel, kost ook niets.
http://www.dealextreme.co...ss-controller-black-56705
complete nieuwe behuizing; kan je al je knoppen vervangen. Die heb ik ook gekocht omdat ik een controller een zwarte behuizing wou geven.
complete nieuwe behuizing; kan je al je knoppen vervangen. Die heb ik ook gekocht omdat ik een controller een zwarte behuizing wou geven.
Mooi, dankjewel. Weer een blije userVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:27:
[...]
Nee je moet de Windows connect site goed in de gaten houden.
https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate
☻/
/▌
/ \
Vannochtend even de Mass Effect 3 demo gespeeld. Zag er zeer mooi/goed uit , helaas weer down gehaald.
Verwijderd
Kan hem nu niet meer vinden. Was het de MP beta of een echte SP demo?Rockvee2 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 11:19:
Vannochtend even de Mass Effect 3 demo gespeeld. Zag er zeer mooi/goed uit , helaas weer down gehaald.
Deze beta:
http://social.bioware.com/forum/1/topic/323/index/8637528Hello everyone!
As most of you know by now, this evening an accidental leak occurred of some early Mass Effect 3 beta code. Microsoft has advised us that through human error at their end, content which was meant for internal beta testing was flagged incorrectly and released to individuals who had signed up for the beta of the Xbox Live dashboard update. It has since been taken down and deactivated.
We’d like to stress that the leaked code is in a rough, unfinished state and was not meant for public release. The content is not final, and is not reflective of the quality of the finished, polished game due for release on March 6, 2012 (March 9 in Europe).
One feature that was present in this early build is a set of game play modes that are in development. In the beta code they are referred to as “action mode”, “story mode” and “RPG mode”. We want to stress that these features are still in the early stages of development and will receive considerable iteration and refinement. These modes are designed to give players an even finer degree of control over their game experience than ever before. Whether it be someone who finds the combat difficult but wants to experience the amazing story, someone who wants to focus on the action and combat game play, or fans who want the rich, story-driven RPG Mass Effect experience they’ve come to love – Mass Effect 3 will support all of these options. We’ll have more info in the days ahead!
Zoals MeltedForest hier een bron achter laat, het was een SP/soort van MP demo. Het zag er goed uit maar je zag wel direct dat het een echte beta/alpha was.
Ik wil geen reclame maken voor Xboxworld, maar dit verdient toch even een linkje: Een overzicht van alle games in 2012. Even op de spoiler klikken in de eerste post, want het is nogal wat scrollwerk
Gewoon glassex erover spuiten en schoon vrijven zoals in onderstaande video:418O2 schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 23:21:
YouTube: How to fix a sticky XBOX 360 controller!
Zelf bij meerdere controllers zo gedaan met goed resultaat.
Argh, mijn Xbox is voor de tweede keer dood gegaan, helaas nu buiten de garantie (3jr geleden is hij gerepareerd, voor de zekerheid heb ik het nog even gecontroleerd). Ik kreeg telkens na 1 minuut spelen 3 kolommen witte tekst in het scherm. En de laatste keer zag het er zelfs zo uit:

Heb het hele ding nog even open gemaakt om te zien of het door stof kwam ofzo, helaas niet, wel leuke plaatjes:

Anyway nu zit ik dus met een oude 20GB hardeschijf (groot genoeg voor mij) 2 controllers en een hoop games (zat net midden in Dark Souls). Maar ik begrijp dat de nieuwe 360's niet compatible zijn met de oude hardeschijven
.
Weet iemand nog een plek waar je een zo simpel mogelijke Xbox kan kopen een oude arcade ofzo, heb toch al een schijf? Ik heb zelf al gekeken bij V&A maar daar werden alleen een paar Xboxen verkocht in de buurt voor 200,- dat is bijna nieuwprijs van de simpele modellen (ok er zaten ook spellen bij vaak maar daarin ben ik niet geïnteresseerd, die heb ik al
).

Heb het hele ding nog even open gemaakt om te zien of het door stof kwam ofzo, helaas niet, wel leuke plaatjes:

Anyway nu zit ik dus met een oude 20GB hardeschijf (groot genoeg voor mij) 2 controllers en een hoop games (zat net midden in Dark Souls). Maar ik begrijp dat de nieuwe 360's niet compatible zijn met de oude hardeschijven

Weet iemand nog een plek waar je een zo simpel mogelijke Xbox kan kopen een oude arcade ofzo, heb toch al een schijf? Ik heb zelf al gekeken bij V&A maar daar werden alleen een paar Xboxen verkocht in de buurt voor 200,- dat is bijna nieuwprijs van de simpele modellen (ok er zaten ook spellen bij vaak maar daarin ben ik niet geïnteresseerd, die heb ik al
Je kunt volgens mij gewoon een nieuwe slim kopen zonder hardeschijf en dan de hdd uit de behuizing halen om hem aan te sluiten
Ik baalde er zo van en tsja je koopt toch wel een nieuwe, dus even naar de GameMania gelopen een kale Xbox360 S gekocht met en een transfer kit om alles over te zetten, dus nu kan ik er weer tegen aan, wow wat scheelt dat veel qua geluid trouwens
, wel maar 4GB maar ik heb nu al 5 jaar zo'n ding en nooit meer dan 4GB gebruikt (puur savegames) dus dat maakte me niet uit.
Heb nu wel een transferkit over
Heb nu wel een transferkit over
[ Voor 28% gewijzigd door roy-t op 06-11-2011 17:44 ]
Sloop de 20GB uit de behuizing en koop op Dealextreme zo'n nieuwe behuizing. Anders kun je de losse schijf ook zo in de zijkant prikken. Maar makkelijk eruit krijg je hem niet (tang werkt overigens wel gewoon goed).
418O2 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 01:03:
Daar kan je goed bij. Probleem met de thumbsticks is dat het in eens soort housing zit met wat metalen houdertjes, waar je weinig aan kan doen. Die knoppen kan je zo fiksen als het goed is.
Top Thanx! Ga eerst de glassex maar s proberen, daarna kank altijd nog een torxje kopen.fZeroNewbie schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 23:23:
[...]
Gewoon glassex erover spuiten en schoon vrijven zoals in onderstaande video:
YouTube: How to fix a sticky XBOX 360 controller!
Zelf bij meerdere controllers zo gedaan met goed resultaat.
Met 20GB ruimte zal dat wel niet418O2 schreef op maandag 07 november 2011 @ 09:25:
Roy, installeer jij games niet op je HD? Scheelt echt een hoop qua laadtijden hoor.
Iemand al enig idee wanneer we het dashboard preview kunnen verwachten?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Deze week meer informatie eroverCrankyGamerOG schreef op woensdag 09 november 2011 @ 12:51:
Iemand al enig idee wanneer we het dashboard preview kunnen verwachten?
Heeft er iemand de laatste tijd nog gebeld met de microsoft klantenservice voor een kapotte controller?
Ik vraag dit omdat ze hun beleid streng hebben aangescherpt en je nu op je eigen kosten de controller naar Tsjechië mag versturen om een nieuwe te krijgen en eigenlijk vond ik dat onredelijk. Vroeg me af wie hier nog meer te maken mee heeft gehad en hoe jullie hier mee zijn omgegaan?
Ik vraag dit omdat ze hun beleid streng hebben aangescherpt en je nu op je eigen kosten de controller naar Tsjechië mag versturen om een nieuwe te krijgen en eigenlijk vond ik dat onredelijk. Vroeg me af wie hier nog meer te maken mee heeft gehad en hoe jullie hier mee zijn omgegaan?
Er zijn mensen geweest die het misbruikt hebben en daardoor stuurt Microsoft geen gratis controllers meer (alleen als je nog garantie heb (0-6 maanden) )Captain Obvious schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:54:
Heeft er iemand de laatste tijd nog gebeld met de microsoft klantenservice voor een kapotte controller?
Na bijna 9 maanden zonder Xbox ga ik toch maar weer een nieuwe kopen. Had de mijne (60 gig pro) verkocht omdat ik wel was uitgespeeld en alle games die ik wilde doen wel had gehad. Maar nu is er toch weer een aardige lijst spellen die ik toch wel wil spelen (Gears of War 3, Forza 4, Mass Effect 3, Nieuwste Assassins Creed en niet te vergeten Skyrim). Zat eerst te denken om een game-pc te bouwen, maar waarom moeilijk en duur doen als je voor een fractie daarvan een heerlijke console kunt kopen?
.
de controller is pas 3 maanden oud, vandaar dat ik het zo raar vind dat ze hem nog niet eens komen ophalen maar het is toch een beetje van de zotte dat ik zelf moet gaan uitzoeken hoe ik dat ding in nota bene Tsjechië ga krijgen en alles maar lekker op mijn eigen kosten.Rockvee2 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:58:
[...]
Er zijn mensen geweest die het misbruikt hebben en daardoor stuurt Microsoft geen gratis controllers meer (alleen als je nog garantie heb (0-6 maanden) )
Toen ik mijn 2e 360 kocht had de controller out of the box een probleem. Als je de linkerpook draaide gaf ie een heel irritant geluid. Misschien had ik er aan kunnen wennen, maar out of the box?!?!? Dus ook gelijk ms gebeld met de gedachte dat ik dan een andere zou krijgen als ik deze zou opsturen. Wat schetse mijn verbazing.......ik kreeg idd ok het tsjechië verhaal te horen. Ik heb aangegeven dat ik deze constructie bij een probleem na langdurig gebruik kan begrijpen maar niet bij een out of the box probleem.
Aan de andere kant, hij werkte verder prima, het was alleen echt zeer irritant (en halve autist die ik ben ga ik er dan natuurlijk enorm opletten.....ik hoor het nog steeds aaargh
).
Maar ze hielden voet bij stuk.
Echter toen realiseerde ik me dat ik ook nog bij de winkel terecht kon, en al helemaal omdat het wehkamp betrof (=koop op afstand). Zo heb ik het kunnen oplossen (gewoon netjes geholpen door de wehbamp helpdesk).
Misschien kan jij ook nog bij de winkel langs? Lijkt me dat je mag verwachten dat een controller toch wel langer mee gaat dan 3/4 jaar 3 maanden dus, das helemaal bizar kort.
Aan de andere kant, hij werkte verder prima, het was alleen echt zeer irritant (en halve autist die ik ben ga ik er dan natuurlijk enorm opletten.....ik hoor het nog steeds aaargh

Maar ze hielden voet bij stuk.
Echter toen realiseerde ik me dat ik ook nog bij de winkel terecht kon, en al helemaal omdat het wehkamp betrof (=koop op afstand). Zo heb ik het kunnen oplossen (gewoon netjes geholpen door de wehbamp helpdesk).
Misschien kan jij ook nog bij de winkel langs? Lijkt me dat je mag verwachten dat een controller toch wel langer mee gaat dan 3/4 jaar 3 maanden dus, das helemaal bizar kort.
10 second ninja DONE
Heb je geen bon meer/serienummer van je controller?Captain Obvious schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:04:
[...]
de controller is pas 3 maanden oud, vandaar dat ik het zo raar vind dat ze hem nog niet eens komen ophalen maar het is toch een beetje van de zotte dat ik zelf moet gaan uitzoeken hoe ik dat ding in nota bene Tsjechië ga krijgen en alles maar lekker op mijn eigen kosten.
Ik heb zeker nog een bon, maar dit noemen zij dan ''garantie'' normaal halen ze zoiets toch op en heb je binnen een x aantal dagen toch een vervangend exemplaar toch?Rockvee2 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 14:18:
[...]
Heb je geen bon meer/serienummer van je controller?
naja ga vanavond nog een keer bellen want in BF3 is het een beetje onspeelbaar nu omdat allebei de sticks naar links blijven ''plakken'' en moet ik dus een oude controller moet gebruiken

[ Voor 22% gewijzigd door Captain Obvious op 09-11-2011 15:03 ]
Het is misschien niet echt een nieuwe (of hele goede) aanbieding maar ik vond 'm wel aardig:

http://www.intertoys.nl/g...-starter-pack-581230.html
Matzwart, 250gb hdd, twee controllers, twee spellen en 3 maanden live voor 224,- (met de 10% korting) is wel een mooie deal voor de feestdagen

http://www.intertoys.nl/g...-starter-pack-581230.html
Matzwart, 250gb hdd, twee controllers, twee spellen en 3 maanden live voor 224,- (met de 10% korting) is wel een mooie deal voor de feestdagen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vraag mij iets af he, ik heb nog nooit een console gehad maar ben van plan een xbox 360 aan te schaffen. Nu heb ik het tot eind januari best druk met stage enzo. Hierna wil ik dan dus graag een xbox kopen.
Maar hoe zit dat nou over het algemeen met de prijs van zo'n console rond deze tijd van het jaar? Is het slimmer om nu een xbox te kopen met een mooie actie (zoals hierboven) of worden consoles na de feestdagen goedkoper en komen er dan betere aanbiedingen zodat ik beter met de aanschaf kan wachten tot het moment dat ik er ook echt veel op wil gaan spelen?
Ik snap dat niemand dat zeker weet, maar misschien kan iemand iets zeggen over hoe dat de jaren hiervoor is gegaan?
Maar hoe zit dat nou over het algemeen met de prijs van zo'n console rond deze tijd van het jaar? Is het slimmer om nu een xbox te kopen met een mooie actie (zoals hierboven) of worden consoles na de feestdagen goedkoper en komen er dan betere aanbiedingen zodat ik beter met de aanschaf kan wachten tot het moment dat ik er ook echt veel op wil gaan spelen?
Ik snap dat niemand dat zeker weet, maar misschien kan iemand iets zeggen over hoe dat de jaren hiervoor is gegaan?
Verwijderd
In Nederland haal je garantie bij de winkel waar je het product hebt gekocht, zelfs als die winkel zegt van nietCaptain Obvious schreef op woensdag 09 november 2011 @ 15:00:
[...]
Ik heb zeker nog een bon, maar dit noemen zij dan ''garantie'' normaal halen ze zoiets toch op en heb je binnen een x aantal dagen toch een vervangend exemplaar toch?
naja ga vanavond nog een keer bellen want in BF3 is het een beetje onspeelbaar nu omdat allebei de sticks naar links blijven ''plakken'' en moet ik dus een oude controller moet gebruiken
Rond de feestdagen zijn deze acties, na de feestdagen niet. Nu intertoys er nog eens 10% bij op gooit lijkt het me helemaal geen slecht idee om voor deze bundel te gaan en deze te kopen. De adviesprijs van een kale 250GB console + 1 controller is nog altijd €250. Dat je bij de intertoys 25 euro minder betaald en er in ruil een extra controller en twee goede games, plus een paar maanden Xbox Live erbij krijgt is dan mooi meegenomen.praliwi schreef op woensdag 09 november 2011 @ 18:18:
Ik vraag mij iets af he, ik heb nog nooit een console gehad maar ben van plan een xbox 360 aan te schaffen. Nu heb ik het tot eind januari best druk met stage enzo. Hierna wil ik dan dus graag een xbox kopen.
[ Voor 11% gewijzigd door MeltedForest op 09-11-2011 18:35 ]
Ik ga deze maand een nieuwe Xbox halen, maar nu zie ik deze twee pakketten op Consoleshop:
Microsoft Xbox 360 250 GB & Microsoft Xbox 360 250 GB Starter Pack
Ze zijn beide 249 euro, maar die laatste heeft twee extra spellen, een extra controler en 3 maanden Xbox live.
Zie ik wat over het hoofd?
Microsoft Xbox 360 250 GB & Microsoft Xbox 360 250 GB Starter Pack
Ze zijn beide 249 euro, maar die laatste heeft twee extra spellen, een extra controler en 3 maanden Xbox live.
Zie ik wat over het hoofd?
Zie mijn post hierboven, zal ik hem voor je copy-pasten of kan je het zo ook wel lezen?
Die Starter Pack kan je dus bij de intertoys voor 225 halen. En je ziet niks over het hoofd
MyCamerCard.net (uit de OP) is er volgens mij mee opgehouden.
Was op zoek naar wat mensen voor in mn lijst dus heb enkelen uit dit topic toegevoegd.
Nog meer mensen die CoD:MW3 willen spelen? Mijn gamertag is Jeewbz
Was op zoek naar wat mensen voor in mn lijst dus heb enkelen uit dit topic toegevoegd.
Nog meer mensen die CoD:MW3 willen spelen? Mijn gamertag is Jeewbz
Beta update is uit, download nu bij mij.
Je kunt hem forcen door een Xbox live netwerk test te doen. (als hij niet download bij sign-in)
Je kunt hem forcen door een Xbox live netwerk test te doen. (als hij niet download bij sign-in)
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ja ik werd midden in een potje BF3 ineens gedisconnect vanaf Live...en vervolgens gaat die de update downloaden...S2S schreef op donderdag 10 november 2011 @ 21:28:
Beta update is uit, download nu bij mij.

Ik heb nu de nieuwe Dashboard! Ziet er heel anders uit :-)
Oef. Nieuwe dashboard kwam bij mij ook binnen rollen gisteren. Oef. Het is even wennen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Xbox.com is ook vernieuwd, nu kan je in een oogopslag veel meer info zien in plaats van op vanalles te moeten klikken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Zeker goed nieuws, dat vond ik namelijk schandalig. Gegevens invoeren is makkelijk, het verwijderen niet. Als je belt gaan ze ook nog 's moeilijk doen, en mokkend akkoord.robertpNL schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 09:43:
Goed nieuws, je kan nu je Gold-lidmaapschap via de Xbox site cancellen ipv te moeten bellen.
Ik heb de dashboard update ook, ziet er slick uit hehe 
@MRE Mooi zo he
@MRE Mooi zo he
He Def, ja ik vind het er mooi uitzien. Lekker strak en overzichtelijk.
XBL: MRE Inc
Ik vind het er ook strak en overzichtelijk uitzien, en ik doen niet eens mee met de beta.......MRELynx schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:45:
He Def, ja ik vind het er mooi uitzien. Lekker strak en overzichtelijk.
1e hit op Google
[ Voor 33% gewijzigd door Semper Fight op 11-11-2011 13:32 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Hmm ik heb de update nog niet, wordt deze geleidelijk uitgerold, of moet ik iets doen om de update te kunnen downloaden?
Volgens mij hoef je niks te doen. Ik kreeg gewoon een melding tijdens het spelen van een potje Battlefield 3. Pof....offline....update werd geinstalleerd, reboot en verder gamen....
XBL: MRE Inc
Ik lees net dat je beta-tester moet zijn, maar daar zijn inmiddels geen plekken meer voor. Hopelijk komt de update dan ook snel naar niet-beta-testers.
ik wou dat ze een game-mode toevoegden. Gewoon bam overzicht van je games en makkelijk het spel starten dat in je lade zit.
die overige meuk gebruik ik _nooit_ gamen en af en toe een demootje downloaden.
Hierom heb ik altijd prepaid gedaan, is bijna altijd goedkoper ook dan via ms zelf, en als je er vanaf wilt koop je gewoon niets meer bij.Exorcist schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 10:10:
[...]
Zeker goed nieuws, dat vond ik namelijk schandalig. Gegevens invoeren is makkelijk, het verwijderen niet. Als je belt gaan ze ook nog 's moeilijk doen, en mokkend akkoord.
Customiseable zou idd fijn zijn, zo heb ik geen kinect en totdat ik het wel koop hoef ik ook niets te zien van alle kinect titels, dit zou ik dus graag uit zetten. Maar ja......dat is bijna hetzelfde als wel tv willen kijken maar geen reclames willen zien, dat vinden de media aanbieders ook niet geweldig418O2 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:06:
ik wou dat ze een game-mode toevoegden. Gewoon bam overzicht van je games en makkelijk het spel starten dat in je lade zit.

10 second ninja DONE
Ik doe juist bijna altijd via het dashboard, om de een of andere manier krijg ik best vaak aanbiedingen. Heb laatst zelfs 2 maanden voor €2 kunnen krijgen, dat soort prijzen krijg je natuurlijk niet met een prepaid kaartjeSagat schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 15:51:
[...]
Hierom heb ik altijd prepaid gedaan, is bijna altijd goedkoper ook dan via ms zelf, en als je er vanaf wilt koop je gewoon niets meer bij.
[...]
Customiseable zou idd fijn zijn, zo heb ik geen kinect en totdat ik het wel koop hoef ik ook niets te zien van alle kinect titels, dit zou ik dus graag uit zetten. Maar ja......dat is bijna hetzelfde als wel tv willen kijken maar geen reclames willen zien, dat vinden de media aanbieders ook niet geweldig
Mijn live account loopt binnenkort af. Is het handig om het automatisch te laten verlengen, of kan ik het beter opzeggen en opnieuw aanmelden met een speciale actie. Of zijn er verleng acties ofzo?
Ik zag eerder in het topic in ieder geval dat er gecancelled kan worden via de site. Dat is iig ook stukken beter aangezien ik in het buitenland zit en geen zin had te moeten bellen..
Ik zag eerder in het topic in ieder geval dat er gecancelled kan worden via de site. Dat is iig ook stukken beter aangezien ik in het buitenland zit en geen zin had te moeten bellen..
gewoon af laten lopen, altijd als ik silver/free of hoe het heet ga krijg ik weer een aanbieding.Executor16 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 16:12:
Mijn live account loopt binnenkort af. Is het handig om het automatisch te laten verlengen, of kan ik het beter opzeggen en opnieuw aanmelden met een speciale actie. Of zijn er verleng acties ofzo?
Dit verschilt wel per account. Een vriend van me belt meestal een paar dagen voor zijn live afloopt en dan krijgt hij van de telefoon een aanbieding. Als geen van beiden lukken zou ik gewoon op ebay een goedkoop kaartje halen.
Ik koop ze via www.livecodes.nl , 40 euro voor 12 maanden.
Op ebay kan je ze goedkoper krijgen, maar bij deze is het idealen en je hebt de code in je mail.
Op ebay kan je ze goedkoper krijgen, maar bij deze is het idealen en je hebt de code in je mail.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Je kan 14 maanden voor zo'n 36 euro op Ebay krijgen (12 maanden voor 32 euro). Code binnen een uur in je mail en werkt altijd
Mooi!
Bevestiging - Automatische verlenging van Xbox LIVE Gold: Gold – 12 maanden is uitgeschakeld
Edit: Lol @ fout in deze tekst:
Om automatisch verlengen uit te schakelen of uw Xbox LIVE Gold-lidmaatschap te annuleren:
1. Ga naar Mijn Account.
2. Klik op Aanmelden (rechtsboven) en vul de gegevens van uw Windows Live ID in (als u nog niet aangemeld bent).
3. Klik op Wijzigennaast Automatisch verlengen.
4. Wijzig uw instellingen voor automatisch verlengen naar AAN.
Bevestiging - Automatische verlenging van Xbox LIVE Gold: Gold – 12 maanden is uitgeschakeld
Edit: Lol @ fout in deze tekst:
Om automatisch verlengen uit te schakelen of uw Xbox LIVE Gold-lidmaatschap te annuleren:
1. Ga naar Mijn Account.
2. Klik op Aanmelden (rechtsboven) en vul de gegevens van uw Windows Live ID in (als u nog niet aangemeld bent).
3. Klik op Wijzigennaast Automatisch verlengen.
4. Wijzig uw instellingen voor automatisch verlengen naar AAN.
[ Voor 64% gewijzigd door Executor16 op 11-11-2011 16:38 ]
Je moet er wel om denken dat bij de volgende verlenging de automatische verlenging weer ingeschakeld wordt 
Ik kan niet wachten trouwens op het nieuwe dash. Ziet er heel erg goed uit
Ik kan niet wachten trouwens op het nieuwe dash. Ziet er heel erg goed uit
The ramblings of an idiot
Straks even mijn Console updaten
Ik heb ook laatst het mijn Xbox Live abonnement verlengd. Op http://www.livecheap360codes.com/ staan erg lage prijzen, de codes kreeg met een minuut per email binnen.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Zojuist een Xbox 360 gekocht, ik heb hem aangesloten via HDMI. De xbox zegt dat hij op 1080p aangesloten is echter de letters zijn erg korrelig. Het rondje van bvb de rode B van Back is gewoon niet strak rond bij mij. Waar kan dit mogelijk aan liggen?
Middels de search kom ik niet echt bij een oplossing.
Middels de search kom ik niet echt bij een oplossing.
PhD i.o.
Ja, TV is full HD. TV in kwestie is de Samsung LE32A552 als ik 't wel heb. De kapotte PS3 deed het altijd prima op 1080p
PhD i.o.
Trouwens, mensen, jullie mening:
)???
De 3 spellen waar ik het meeste intresse in heb zijn trouwens (in volgorde van intresse): skyrim, kinectimals, kinect sports. Maja, het is een kerst cadeau voor de hele familie (en nee, kerst cadeau betekend bij ons trouwens niet onder de boom/kerstman en dat soort meuk
) en ik wou deze keer iets aparts kopen, dus vandaar dat m'n blik viel op de xbox (en ik heb stiekem vreselijk zin om de kinect aan m'n pc te sluiten en gaan modden met de kinect, maar dat is een ander verhaal
). Geen flauw idee trouwens of dit topic wel de goeie plaats is om het te droppen
, maar kzie wel wat voor n reacties ik krijg
- xbox 4gb+kinect+kinect adventures+joy ride+kinectimals(of 1 van 5 andere 50 euro kinect spellen) voor 280.
- xbox 4gb+kinect+kinect adventures+(joy ride OF kinect sports) voor 250.
- xbox 250gb+kinect+kinect adventures+kung fu panda 2+gold 3 maanden voor 300
- xbox 4gb+kinect+kinect adventures voor 225
De 3 spellen waar ik het meeste intresse in heb zijn trouwens (in volgorde van intresse): skyrim, kinectimals, kinect sports. Maja, het is een kerst cadeau voor de hele familie (en nee, kerst cadeau betekend bij ons trouwens niet onder de boom/kerstman en dat soort meuk
[ Voor 2% gewijzigd door David Mulder op 12-11-2011 18:55 . Reden: was 1 aanbieding vergeten ]
Sowieso een Xbox360 met 250GB of je die er nu direct bij koopt of later maakt niet uit.
Games installeren op de HDD is zoveel sneller, makkelijker en stiller dan met een 4GB versie.
Games installeren op de HDD is zoveel sneller, makkelijker en stiller dan met een 4GB versie.
"When you grow up your heart dies"
Ik heb nog een 60gig fat hdd liggen, maar heb inmiddels een slim 4gig, kan ik een hdd-behuizing bij deal-extreme kopen, en mijn oude 60gig erin gooien zonder gebanned te worden?
Verwijderd
las toevalig enkele dagen geleden op het forum vanxbox dat het niet mag je kan er eeen ban voor krijgen hoe ze het moeten ontdekken weet ik niet
http://forums.xbox.com/xb...x_support/f/7/t/4558.aspx
http://forums.xbox.com/xb...x_support/f/7/t/4558.aspx
serienummer van de hdd.
Die kunnen ze gewoon inlezen. En ja, een 60GB HDD hoort natuurlijk niet in een X360 slim.
Al ken ik niemand die erom geband is.
Die kunnen ze gewoon inlezen. En ja, een 60GB HDD hoort natuurlijk niet in een X360 slim.
Al ken ik niemand die erom geband is.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Wie heeft er zin om de Coop van Battlefield 3 met mij te spelen? Het topic van Battlefield 3 loopt veel te hard en er staat veel te veel onzin in om het een beetje fatsoenlijk bij te houden 
De xbox site is ook aangepast. Ziet er wel strak uit. Ben wel benieuwd naar het nieuwe dashboard.
Ik merk dat MW3 toch een stuk minder in trek is bij mensen in mijn friendslist? Er is toch een grote competitie met BF3 en Skyrim en GoW3. Na redelijk wat filmpjes te hebben gezien van de gameplay zal ik hem niet aanschaffen. Dat is de eerste call of duty sinds ehm, CoD1... Wat ik lees en zie is het map design gewoon echt gebaseerd op close quarter combat en 1 op 1 battles. Daarnaast had ik al een hekel aan het map design in MW2 met alle hoogteverschillen en in/uitgangen. Tevens is quickscopen weer hot. Leuk dat mensen het kunnen, maar het slaat in mijn ogen helemaal nergens op.
En tenslotte hebben ze blijkbaar niets geleerd van het slechte spawnsysteem van de voorgaande delen, maar hebben ze het schijnbaar verergerd
De xbox site is ook aangepast. Ziet er wel strak uit. Ben wel benieuwd naar het nieuwe dashboard.
Ik merk dat MW3 toch een stuk minder in trek is bij mensen in mijn friendslist? Er is toch een grote competitie met BF3 en Skyrim en GoW3. Na redelijk wat filmpjes te hebben gezien van de gameplay zal ik hem niet aanschaffen. Dat is de eerste call of duty sinds ehm, CoD1... Wat ik lees en zie is het map design gewoon echt gebaseerd op close quarter combat en 1 op 1 battles. Daarnaast had ik al een hekel aan het map design in MW2 met alle hoogteverschillen en in/uitgangen. Tevens is quickscopen weer hot. Leuk dat mensen het kunnen, maar het slaat in mijn ogen helemaal nergens op.
[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2011 11:35 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bij mij op mijn friendslist is het Skyrim,Skyrim,Skyrim,Skyrim,Modern Warfare 3,Modern Warfare 3,Modern Warfare 3,Modern Warfare 3, en dan nog een andere game. Best wel grappig om te zien
Op gotlive.nl zitten (bijna) alle tweakers verzameld die ook gamen op de xbox360.uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:12:
Wie heeft er zin om de Coop van Battlefield 3 met mij te spelen? Het topic van Battlefield 3 loopt veel te hard en er staat veel te veel onzin in om het een beetje fatsoenlijk bij te houden
Ik merk dat MW3 toch een stuk minder in trek is bij mensen in mijn friendslist? Er is toch een grote competitie met BF3 en Skyrim en GoW3. Na redelijk wat filmpjes te hebben gezien van de gameplay zal ik hem niet aanschaffen. Dat is de eerste call of duty sinds ehm, CoD1... Wat ik lees en zie is het map design gewoon echt gebaseerd op close quarter combat en 1 op 1 battles. Daarnaast had ik al een hekel aan het map design in MW2 met alle hoogteverschillen en in/uitgangen. Tevens is quickscopen weer hot. Leuk dat mensen het kunnen, maar het slaat in mijn ogen helemaal nergens op.En tenslotte hebben ze blijkbaar niets geleerd van het slechte spawnsysteem van de voorgaande delen, maar hebben ze het schijnbaar verergerd
Daar worden de meeste "gamedates" afgesproken.
hoe fout het ook klinkt, gamedate is wel gepast
Ik wil graag gameplay van mijn xbox opnemen zodat ik het dan kan uploaden op youtube. weet iemand een goed record apparaat die niet al te duur is maar wel gewoon goeie kwaliteit levert?
Ik heb op het moment problemen met de game Guitar Hero Warriors of Rock. Deze staat op de HDD geinstalleerd maar hapert tijdens het spelen. Wanneer je dus een liedje speelt, dan schokt hij af en toe lichtelijk. Geen freezes, maar lichte haperingen.
Nu heb ik met support gebeld, zij hebben mij van de HDD laten deleten en de cache laten clearen en weer opnieuw installeren. Dit hielp niet. Vervolgens weer verwijderen en cache clearen. Spelen via de disc en kijken hoe dit ging. Ook dit was geen oplossing.
Iemand nog een idee?
Nu heb ik met support gebeld, zij hebben mij van de HDD laten deleten en de cache laten clearen en weer opnieuw installeren. Dit hielp niet. Vervolgens weer verwijderen en cache clearen. Spelen via de disc en kijken hoe dit ging. Ook dit was geen oplossing.
Iemand nog een idee?
Verwijderd
Iemand een idee hoe ik de nederlandse taal verander in saints row 2. Wat een tenekrommende bedoening is dat zeg.
Verwijderd
Voor bijna alle spellen werkt het als je je locale op UK zet. Dit doe je op de Xbox zelf, niet in het spel.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:03:
Iemand een idee hoe ik de nederlandse taal verander in saints row 2. Wat een tenekrommende bedoening is dat zeg.
Verwijderd
De settings bekeken. En de taal staat op engels en de locale op nederland. De taal alleen al zou toch voldoende moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:12:
[...]
Voor bijna alle spellen werkt het als je je locale op UK zet. Dit doe je op de Xbox zelf, niet in het spel.
ff kijken wat er gebeurt als ik em opnieuw opstart.
Het werkt... Wat is er mis de user een menuutje te geven in de opties. ugh.
Bedankt iig.
Tsja, het is een beetje flauw om 'de buitenlanders' overal de schuld van te geven, maar het klopt in dit geval wel.
Amerikanen willen Amerikaans, Duitsers duits, Fransen frans etc. etc.
Alleen wij nederlands zijn zo eigenwijs dat we niet ons eigen moedertaaltje willen.
(ik denk overigens dat er genoeg franzen en duitsers te vinden zijn die ook purist zijn en het spel liever in de 'echte' taal willen spelen, maar vermoeddelijk dus niet genoeg om een menutje te bouwen...)
Amerikanen willen Amerikaans, Duitsers duits, Fransen frans etc. etc.
Alleen wij nederlands zijn zo eigenwijs dat we niet ons eigen moedertaaltje willen.
(ik denk overigens dat er genoeg franzen en duitsers te vinden zijn die ook purist zijn en het spel liever in de 'echte' taal willen spelen, maar vermoeddelijk dus niet genoeg om een menutje te bouwen...)
10 second ninja DONE
Nee. Wij Nederlanders zijn niet eigenwijs. Buitenlanders zweren bij hun eigen taal.. Met name Frankrijk (Engels is daar niet standaard op middelbare scholenSagat schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:00:
Daarnaast doet Nederland (veel) zaken met bijna alle landen in de wereld, om deze reden leren- en kunnen we ook bijna allemaal voldoende Engels
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Microsoft is ook gewoon erg onduidelijk bezig met language/location/locale op de Xbox. Ik heb alles op Engels/UK ingesteld, maar Zune spreekt weer Nederlands omdat mijn hotmail/Live-account in Nederland is geregistreerd. En wat betreft dat Nederlands in Zune: "forward" vertalen we bij videoweergave niet met "doorsturen", Microsoft!
Verwijderd
Ja ik met mijn u.s. hotmail account moet ook us punten halen. Tis een rommeltje wat dat betreft.MartijnS72 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:31:
Microsoft is ook gewoon erg onduidelijk bezig met language/location/locale op de Xbox. Ik heb alles op Engels/UK ingesteld, maar Zune spreekt weer Nederlands omdat mijn hotmail/Live-account in Nederland is geregistreerd. En wat betreft dat Nederlands in Zune: "forward" vertalen we bij videoweergave niet met "doorsturen", Microsoft!
Heb ook een US hotmail account ja, stom dat je dat nog steeds niet aan kan passen ..
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Als iedereen die dit nodig vindt, dat ook even als feature request aanmeldt op de connect.microsoft.com site, dan komt het hoger op de wensenlijst. Dat zou tot gevolg kunnen hebben dat er aan gewerkt gaat worden. Hier op GOT erover klagen gaat niet helpen, maar we kunnen elkaar wel aansporen om het te melden.418O2 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:49:
Je zou gewoon 1 "Language" setting moeten hebben.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Het is idd een rotzooi wat dat betreft. Ik heb zelf ook locatie op UK staan zodat de spellen iig engels zijn. Ik kan wel gewoon europese punten gebruiken op deze manier.
Me hotmail is in het Nederlands, waardoor ik ook de Nederlandse Xbox nieuwsbrief krijg. Ik vind het een beetje een omweg maar ik heb nog nooit problemen ermee gehad.
Vanaf het moment dat ik Assassins creed opeens in het Nederlands stond heb ik die locatie aangepast. Nederlands wordt m gewoon echt niet bij mij. Zelfs aan een menu in het NL irriteer ik me meestal al kapot omdat die vertaling vaak zo bar en bar slecht is.
Maar goed, ik ben misschien een uiterste geval want ik irriteer me zelfs aan windows in het NL
feature request aanvragen is wel een goed id idd. Miss kan het dan wat minder omslachtig. Zal het zo is ff doen!
Me hotmail is in het Nederlands, waardoor ik ook de Nederlandse Xbox nieuwsbrief krijg. Ik vind het een beetje een omweg maar ik heb nog nooit problemen ermee gehad.
Vanaf het moment dat ik Assassins creed opeens in het Nederlands stond heb ik die locatie aangepast. Nederlands wordt m gewoon echt niet bij mij. Zelfs aan een menu in het NL irriteer ik me meestal al kapot omdat die vertaling vaak zo bar en bar slecht is.
Maar goed, ik ben misschien een uiterste geval want ik irriteer me zelfs aan windows in het NL
feature request aanvragen is wel een goed id idd. Miss kan het dan wat minder omslachtig. Zal het zo is ff doen!
Wij hebben dit al sinds dat we de oude 360 hebben weg gegeven en een nieuwe 4GB met Kinect hebben aangeschaft. Wilde al Kinect hebben, dus was totaal 90 euro meer.LuieDonder187 schreef op zondag 13 november 2011 @ 03:29:
Ik heb nog een 60gig fat hdd liggen, maar heb inmiddels een slim 4gig, kan ik een hdd-behuizing bij deal-extreme kopen, en mijn oude 60gig erin gooien zonder gebanned te worden?
Toen hebben we de oude 20GB schijf uit de behuizing gehaald en zo in de 360 gestoken.
Daarna een behuizing besteld bij DX.
In die tussentijd kwamen een 160 of 250GB schijf tegen nog voor de oude 360 voor de halve prijs.
Deze gekocht en uit de behuizing geschroeft.
Toen de DX behuizing binnen kwam alles over gezet en toen de grote schijf in de 360 geplaatst.
In de tussentijd is onze 360 nog steeds niet gebanned. Denk dat dat ook niet zo snel gaat gebeuren.
Denk dat MS allang blij is dat je originele schijven in hun 360 plaatst.
Hehe misschien had ik nog meer smileys moeten neer plempen. Ik heb het idee dat de volgende generatie al meer naar het europese gaat neigen. Waarom? Mijn/onze generatie had geen keuze, tv was alles engels, je computer spellen ook, beetje kloten met een pc, je moet engels kunnen.D4NG3R schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:21:
[...]
Nee. Wij Nederlanders zijn niet eigenwijs. Buitenlanders zweren bij hun eigen taal.. Met name Frankrijk (Engels is daar niet standaard op middelbare scholen).
Daarnaast doet Nederland (veel) zaken met bijna alle landen in de wereld, om deze reden leren- en kunnen we ook bijna allemaal voldoende Engels.
Dat is allemaal niet meer van toepassing bij onze 'opvolgers'.
Ik heb zelf ook een engels vlaggetje. Vind het jammer dat het zo moet, maar het betekent gewoon dat ik bijna altijd standaard engels heb, wat ook mijn voorkeur heeft. Ik zal zelf ook naar die site gaan, want ik vermoed dat als mijn kids straks wat ouder zijn ik me anders suf switch qua locale.KingKoning schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:03:
Het is idd een rotzooi wat dat betreft. Ik heb zelf ook locatie op UK staan zodat de spellen iig engels zijn. Ik kan wel gewoon europese punten gebruiken op deze manier.
10 second ninja DONE
Klein beetje ot, maar ik gooi het toch maar even in de groep. Iemand hier ervaring met de
D-Link DIR-655 Xtreme N® Draft 802.11N Router?
Ik overweeg deze router te nemen, en ben benieuwd of mensen hier em toevallig ook gebruiken, en of ze problemen hebben gehad bij het voor elkaar krijgen van het altijd fijne NAT open, ipv nat moderate of erger bij het testen van de live verbinding.
Mijn dank is groot.
Ik overweeg deze router te nemen, en ben benieuwd of mensen hier em toevallig ook gebruiken, en of ze problemen hebben gehad bij het voor elkaar krijgen van het altijd fijne NAT open, ipv nat moderate of erger bij het testen van de live verbinding.
Mijn dank is groot.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Ik heb een Linksys E4200 en mijn NAT is zonder aanpassingen al open in spellen als Black Ops en Modern Warfare 3.
Dat vraagt hij toch niet?Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:30:
Ik heb een Linksys E4200 en mijn NAT is zonder aanpassingen al open in spellen als Black Ops en Modern Warfare 3.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Alle moderne routers kunnen gewoon prima met DHCP en uPnP alles afhandelen, en heb je NAT gewoon open.Sagat schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:15:
Klein beetje ot, maar ik gooi het toch maar even in de groep. Iemand hier ervaring met de
Mijn dank is groot.
Ik heb de dir-635, dus een ander model, maar daarmee kreeg ik t niet voor elkaar om NAT open te krijgen zonder de xbox in DMZ te zetten. Heel vreemd omdat het bij mijn ps3 wel prima gaat zonder speciale settings of porten forwarden. Uiteindelijk is t dus niet zo'n probleem naar mijn mening, als je je DMZ tenminste niet voor andere apparaten wil gebruiken. Verder is het de fijnste router die ik ooit heb gehad wat betreft mogelijkheden tot instellen et cetera. Heb hiervoor sitecoms, linksys, belkin gehad, maar dit is echt stukken beter.Sagat schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:15:
Mijn dank is groot.
Kan me trouwens goed voorstellen dat uPNP ondertussen wat beter werkt dan bij mijn 635.