Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 20:37
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:30:
Ik heb een Linksys E4200 en mijn NAT is zonder aanpassingen al open in spellen als Black Ops en Modern Warfare 3.
Ik heb alleen maar problemen met mijn E4200. Heb jij niets ingesteld? Geen vast IP, Port-Forwarding etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Sinds vanavond heb ik voor het eerst een probleem aan m'n Xbox. Het ding liep vast tijdens het spelen van MW3. Na wat testen lijkt het erop dat het systeem vastloopt na een tijdje ieder willekeurig spel te spelen. Ik denk dan ook aan een temperatuurprobleem, maar ik heb geen last van een red ring of death. Zoals altijd brandt een kwart van de ring om aan te geven dat mn controller is verbonden, dat blijft zo tot ie vastloopt. De Xbox schakelt dan wel uit als ik de knop indruk, maar het systeem reageert niet op de controller.

Ik heb een ander spel geprobeerd, ik heb de HDD verwijderd en zo gespeeld, en als ik in het dashboard blijf staan, loopt ie niet vast (of iig een heel stuk langzamer, ding heeft 20 minuten in het dashboard gestaan zonder vast te lopen, in een game duurt het <5 minuten).

Beide fans doen het nog prima. Xbox is compleet origineel.

Ik heb ergens gevonden dat er mensen waren met soortgelijke problemen, die het hebben opgelost door opnieuw koelpasta aan te brengen. Maar dat kom je allemaal tegen in topics over de RROD, en die heb ik niet. Zou het nog iets anders kunnen zijn, of is nieuwe koelpasta aanbrengen het beste wat ik kan proberen?

Ik dacht, dan bouw ik meteen een ThermalRight TR-360 koeler in, maar daar vragen ze in NL al snel 50 euro voor. Bij Amazon.de is ie 36, maar daar versturen ze weer niet naar NL.

[ Voor 10% gewijzigd door TripleM op 15-11-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Heb je je cache al eens geleegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Vorige week mijn Xbox Live weer met een jaar verlengd. Toch wel mooi om te zien dat er bij mijn gamerkaart een 7 staat.

Weet nog goed dat ik mijn 1e Xbox live kreeg, samen met DTM Race Driver 2 op de xbox1. Hoelang hebben jullie nu Xbox Live?

Speel sinds deze week weer veel op de Xbox, maar merk wel dat me Elite echt veel geluid maakt. Misschien met kerst dan toch maar echt een nieuwe xbox kopen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik heb zelfs helemaal zonder HDD geprobeerd. Maar uiteraard ook het legen van de cache. Maakt geen verschil. Het andere spel dat ik heb geprobeerd was ook een spel dat ik nooit eerder had gespeeld, leek me daarom ook een goede proef. Maar helaas...

M'n garantie is een jaar geleden verlopen, Xbox biedt zelf reparaties aan voor 70 euro. Da's best pittig, maar een reparatie hier in de buurt kost ook 40 euro. Weet niet of ik voor dat geld zelf wil gaan knutselen, met het risico dat het dan nog niet is opgelost en ik het ding daarna ook niet meer naar Xbox kan sturen (althans, met een verbroken zegel hoef ik em denk ik niet meer naar Xbox te sturen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Over vastlopers gesproken.. bij het spelen van de SP van BF3 heb ik regelmatig last gehad van haperingen. Dus dat het beeld soms een fractie van een seconde hangt tijdens een explosie of gevecht. Heb even kort gezocht in die enorme BF3 topics, maar kan vreemd genoeg niets vinden (voornamelijk PC-gamers daar? :P)

Is dit "normaal" en is Frostbite nét even te pittig voor de hardware, of zijn dit tekenen dat mijn oude beestje de geest gaat geven.. Bij MP heb ik nergens last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-10 19:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik zoek een fysieke winkel waar ze ook nog eens de xbox360 hdd met een normale prijs (rond de 50) hebben.... iemand?
Ken. schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:44:
Over vastlopers gesproken.. bij het spelen van de SP van BF3 heb ik regelmatig last gehad van haperingen. Dus dat het beeld soms een fractie van een seconde hangt tijdens een explosie of gevecht. Heb even kort gezocht in die enorme BF3 topics, maar kan vreemd genoeg niets vinden (voornamelijk PC-gamers daar? :P)

Is dit "normaal" en is Frostbite nét even te pittig voor de hardware, of zijn dit tekenen dat mijn oude beestje de geest gaat geven.. Bij MP heb ik nergens last van gelukkig.
Ik kan mij niet herrineren dat ik er last van heb gehad op mijn x360S

[ Voor 74% gewijzigd door CrankyGamerOG op 15-11-2011 09:54 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:06
Bedankt voor de reacties. Ik heb geen enkel probleem met het in de dmz plaatsen van de 360 als dat het enige probleem is :)

Ga de router zo maar bestellen dan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:53:
[...]

Ik kan mij niet herrineren dat ik er last van heb gehad op mijn x360S
Ai, daar was ik al bang voor ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ken. schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 09:44:

Wat jij hier beschrijft heb ik op mijn xbox ook, en bij een maat van me die heeft het zelfde probleem, alleen hebben wij het vooral bij Multiplayer BF3, soms loopt ie extreem langzaam, of staat het beeld gewoon even stil, daarna gaat ie weer rustig verder.

Ben dr echt nog niet over uit of het een server side fail is, of dat de xbox gewoon op aan het gaan is.

Note: Wanneer de game '' stilstaat '', dan crasht soms de server een paar min later ook nog wel eens. Kan toeval zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
nioz schreef op maandag 14 november 2011 @ 22:27:
[...]

Ik heb de dir-635, dus een ander model, maar daarmee kreeg ik t niet voor elkaar om NAT open te krijgen zonder de xbox in DMZ te zetten. Heel vreemd omdat het bij mijn ps3 wel prima gaat zonder speciale settings of porten forwarden. Uiteindelijk is t dus niet zo'n probleem naar mijn mening, als je je DMZ tenminste niet voor andere apparaten wil gebruiken. Verder is het de fijnste router die ik ooit heb gehad wat betreft mogelijkheden tot instellen et cetera. Heb hiervoor sitecoms, linksys, belkin gehad, maar dit is echt stukken beter.
Kan me trouwens goed voorstellen dat uPNP ondertussen wat beter werkt dan bij mijn 635.
ik heb die en NAT staat altijd open ivm UPnP (wat je wel moet doen is de automatic check Bandwidth afzetten en zelf ingeven ahv een speedtest)

oeps verkeerde quote : heb dus de Dir-655

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:59
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een matte 360 slim in mijn bezit. Leuk ding hoor, maar ik dacht dat de huidige Xbox lekker stil zou zijn. Valt me toch vies tegen. De DVD-drive is nadrukkelijk aanwezig, de fan hoor je ook goed (niet mega hard) en het lijkt zelfs alsof er soms een hoge pieptoon uit de adapter komt.

Hebben jullie dezelfde ervaringen emt de 360 slim? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 20:22
Rossi46 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:18:
Ik heb sinds afgelopen zaterdag een matte 360 slim in mijn bezit. Leuk ding hoor, maar ik dacht dat de huidige Xbox lekker stil zou zijn. Valt me toch vies tegen. De DVD-drive is nadrukkelijk aanwezig, de fan hoor je ook goed (niet mega hard) en het lijkt zelfs alsof er soms een hoge pieptoon uit de adapter komt.

Tja stil zullen ze niet worden, tenzij je de disc installeert op je hdd. Is stiller en sneller, maar werkt alleen bij single player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:16
Rossi46 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:18:

Je kan spellen op de HD installeren. Dat scheelt flink in geluid. Om te spelen van disk moet er aardig wat werk verzet worden en dat maakt gewoon herrie.

Adapters kunnen piepen. Had ik met mijn laptop bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Fatal Mind schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:43:
[...]

Wat jij hier beschrijft heb ik op mijn xbox ook, en bij een maat van me die heeft het zelfde probleem, alleen hebben wij het vooral bij Multiplayer BF3, soms loopt ie extreem langzaam, of staat het beeld gewoon even stil, daarna gaat ie weer rustig verder.

Ben dr echt nog niet over uit of het een server side fail is, of dat de xbox gewoon op aan het gaan is.

Note: Wanneer de game '' stilstaat '', dan crasht soms de server een paar min later ook nog wel eens. Kan toeval zijn natuurlijk.
..maar óók bij het einde van de SP (begin ook overigens), of alleen bij MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

QuiCk01 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:22:
[...]

Tja stil zullen ze niet worden, tenzij je de disc installeert op je hdd. Is stiller en sneller, maar werkt alleen bij single player.
Waarom werkt dat niet met multiplayer? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Xbox Live toch. Wat een gezeik. Invites komen niet aan op de X360 maar wel op Xbox.com. WTF

Beter gaan ze ff die shit fixen, anders wordt ik helemaal gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:58

nexhil

BAM!

The Great HooD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:14:
Xbox Live toch. Wat een gezeik. Invites komen niet aan op de X360 maar wel op Xbox.com. WTF

Raar ik heb de hele avond gespeeld en nergens last van, misschien zijn ze het nieuwe dashboard aan het uitrollen? Xbox is vandaag tenslotte 10 jaar oud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ken. schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 15:39:
[...]

..maar óók bij het einde van de SP (begin ook overigens), of alleen bij MP?
Na wat verder MP spelen tot de conclusie gekomen dat het een server side fail is. Me maten hebben het op exact dezelfde momenten. SP ( tot zover ik die gespeeld heb ) gaat prima denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
nexhil schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:44:
[...]

Raar ik heb de hele avond gespeeld en nergens last van, misschien zijn ze het nieuwe dashboard aan het uitrollen? Xbox is vandaag tenslotte 10 jaar oud!
Mijn maatje voegde mij een aantal keer toe maar ik kreeg geen notices.. Toen ik hem toevoegde ging t in eme wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
The Great HooD schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:14:

Geen last van gehad dinsdag . Heb je het nieuwe dashboard? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Goh allemaal mensen die problemen hebben met xbl , maar in mijn topic reageert geen hond, gek zeg ....

XBOX LiVE problemen.....

Wat het inderdaad wel kan zijn, is dat de communicatie tussen het oude en nieuwe beta dashboard ergens brak verloopt. (ik draai zelf het beta dash)

[ Voor 50% gewijzigd door CrankyGamerOG op 16-11-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag nog een koopje gevonden voor de X360
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Gl8aw.jpg
(Rock band dus)
Prijs was €29,99

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
  • Laatst online: 10-10 13:24
Sow! Da's goedkoop... Waar heb je die vandaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de Music Store in Drachten. (Alles 40% korting. Denk dat de winkel ermee stopt binnenkort.)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• funkeey
CrankyGamerOG schreef op woensdag 16 november 2011 @ 11:14:
Goh allemaal mensen die problemen hebben met xbl , maar in mijn topic reageert geen hond, gek zeg ....

XBOX LiVE problemen.....
Maak je niet druk, dit is meer een uitlaatklep topic heb ik het idee. Ik heb hier al 2 maal vragen gesteld waar geen hond naar kijkt.

• funkeey
Overigens heb ik inmiddels weer contact gehad met de klantenservice van Xbox.

Na een langdurig telefoontje zijn we erachter dat mijn Wireless Adapter het niet goed meer doet. Omdat mijn vorige telefoontjes met de klantenservice niet waren geregistreerd aan mijn Xbox of Gamertag moest ik alle stappen voor het achterhalen van het probleem weer uitvoeren.

Daarnaast hebben we ook kunnen concluderen dat er iets aan mijn Xbox niet lekker werkt omdat alle spellen op het moment FPS drops vertonen. Nu bleek echter wel dat mijn garantie 10 dagen verlopen is. Enorm balen natuurlijk, maar na wat subtiel boze reacties heb ik het toch voor elkaar dat zij hem binnen de garantie gaan controleren.

Iemand misschien een idee hoe je zoiets het beste kunt verpakken? Bubbelverpakking raden zij zelf aan, maar die kan ik alleen vinden op grote rollen (veel te veel dus, en de rol kost € 20,-).

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39

BM

Moderator Spielerij
Kartonnen doos, xbox d'r in, en dan opvullen met kranten en dat soort spul. Zo heb ik het volgens mij gedaan toen die van mij richt Duitsland ging. Ging prima :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40

McBoom

Broem

funkeey schreef op donderdag 17 november 2011 @ 09:11:
Bubbelverpakking raden zij zelf aan, maar die kan ik alleen vinden op grote rollen (veel te veel dus, en de rol kost € 20,-).
Heb je ook bij de Gamma o.i.d. gekeken? Daar heb ik toen ik ging verhuizen ook bubbeltjesplastic gekocht en ik kan me niet voorstellen dat ik daar €20 voor betaald heb. De rest kan je dan gebruiken als bezigheidstherapie als je XBox weg is :P

The ramblings of an idiot

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Fatal Mind schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 22:51:
[...]

Na wat verder MP spelen tot de conclusie gekomen dat het een server side fail is. Me maten hebben het op exact dezelfde momenten. SP ( tot zover ik die gespeeld heb ) gaat prima denk ik.
Thanks. Gisteren nog een paar maten online gevraagd of zij er ook last van hadden, maar dit bleek niet het geval te zijn. Vanavond eens mij cache legen en kijken of dat wat uit gaat maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Het nieuwe dashboard is nu uit de beta en live voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 13:44:
Net even gekeken, maar hier nog geen update. :/ Afwachten dus :) Kan trouwens niet wachten, ziet er goed uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dat is erg vaag. Ik heb me namelijk ingeschreven voor de dashboard beta en ik mocht er aan mee doen. Heb sinds vorige week het nieuwe dashboard op mn xbox staan. Gisteravond kreeg ik weer een update voor mn dashboard en ik had nog steeds het extra tabblad voor de beta in mn dashboard erbij. Erg kort voor een beta test lijkt mij. Binnen een week van beta naar rtm (om het zo maar te noemen)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ik heb ook nog de preview tab er bij staan.
Maar ik kreeg vanochtend wel een update.
Je kon trouwens meerdere updates verwachten binnen de preview tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Daar mag je helemaal niet over praten eigenlijk, het nieuwe dashboard is nog steeds alleen voor de mensen die zich daarvoor geregistreerd hebben, in de toekomst komt het nieuwe dashboard uit voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Rockvee2 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:48:
[...]

Daar mag je helemaal niet over praten eigenlijk, het nieuwe dashboard is nog steeds alleen voor de mensen die zich daarvoor geregistreerd hebben, in de toekomst komt het nieuwe dashboard uit voor iedereen :)
Hij zegt toch dat het nieuwe dash er nu toch voor iedereen is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren is de Wireless Headset van mijn xbox360 gesneuveld. Moet dus weer opzoek naar een nieuwe. Nu zit ik er aan te denken om mogelijk een andere headset te kopen dan de standaard wireless headset.
Echter heb ik verder geen ervaringen met andere headsets ik vroeg me daarom af wat voor headset de mensen hier gebruiken en wat hun ervaringen ermee zijn.

Ik hoor zelf goeie verhalen over Steelseries, echter zijn deze wel erg duur. Iemand ervaringen met dit instap model http://www.bol.com/nl/p/g...04004010471428/index.html

Overigens is mijn budget niet meer dan 70euro.

edit:

Heb nog een andere interessante headset gevonden van het merk Tritton (onderdeel van MadCatz)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_qLbDwUTMjI]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:26:
Sinds gisteren is de Wireless Headset van mijn xbox360 gesneuveld. Moet dus weer opzoek naar een nieuwe. Nu zit ik er aan te denken om mogelijk een andere headset te kopen dan de standaard wireless headset.
Echter heb ik verder geen ervaringen met andere headsets ik vroeg me daarom af wat voor headset de mensen hier gebruiken en wat hun ervaringen ermee zijn.

Ik hoor zelf goeie verhalen over Steelseries, echter zijn deze wel erg duur. Iemand ervaringen met dit instap model http://www.bol.com/nl/p/g...04004010471428/index.html

Overigens is mijn budget niet meer dan 70euro.

edit:

Heb nog een andere interessante headset gevonden van het merk Tritton (onderdeel van MadCatz)

[video]
Op die laatste headset (Tritton Devastator) zit ik ook al een tijdje te wachten. Mijn headset (Turtle Beach X31) kraakt nog wel eens bij het kabeltje tussen controller en headset, maar die Tritton is dus volledig draadloos. Maar de releasedate (vooral in de EU) is nogal onzeker. Ik zie halverwege december, maar ook januari of zelfs Q1. Daarom wacht ik ook nog met een pre-order, want voor zoveel geld wil ik wel zeker zijn van de datum waarop ik hem krijg (en dat het zo vroeg mogelijk is).

Ik denk dat als je tijdelijk zo'n goedkoop MS ding neemt, je wel even vooruit kan, maar die Trittons zien er wel erg aantrekkelijk uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

McBoom schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:51:
[...]

Hij zegt toch dat het nieuwe dash er nu toch voor iedereen is? :?
Ik heb anders nog niets gezien toen ik mijn xbox opstartte.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Nee de update is er nog helemaal niet voor iedereen, hoe die daar bij komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:10:
[...]

Op die laatste headset (Tritton Devastator) zit ik ook al een tijdje te wachten. Mijn headset (Turtle Beach X31) kraakt nog wel eens bij het kabeltje tussen controller en headset, maar die Tritton is dus volledig draadloos. Maar de releasedate (vooral in de EU) is nogal onzeker. Ik zie halverwege december, maar ook januari of zelfs Q1. Daarom wacht ik ook nog met een pre-order, want voor zoveel geld wil ik wel zeker zijn van de datum waarop ik hem krijg (en dat het zo vroeg mogelijk is).

Ik denk dat als je tijdelijk zo'n goedkoop MS ding neemt, je wel even vooruit kan, maar die Trittons zien er wel erg aantrekkelijk uit.
De Headset in de post van mij gaat alleen om een andere de Tritton Detonator en niet de Devastator. De Detonator is dan ook niet draadloos maar gewoon bedraad en is op het moment ook gewoon leverbaar in nederland.

De Devastator is overigens ook een hele andere prijsklasse €170 vs €70 wat de Detonator kost :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Grappig. Nieuwe dashboard geeft aan, als je een spel start, wie het spel nog meer speelt. En die persoon hoeft dan niet online te zijn, het betekent alleen maar dat hij of zij dat spel gespeeld heeft te ja of te nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het nieuwe dash is alleen voor beta en ongeveer 2 maand later voor de rest.en die game functie is echt iritant hij laat zien dat een vriend halo odst heeft gespeeld alleen das wel 30 dagen geledn :( moet nog wat aan verbetert worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Slasher schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 19:37:
[...]

Ik heb anders nog niets gezien toen ik mijn xbox opstartte.
Dat zei ik ook al in een eerdere post ;)

@hierboven: interpunctie.....

Ik ga er gewoon vanuit dat de 25e de update uitgerold wordt naar al onze dozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 22:36:
het nieuwe dash is alleen voor beta en ongeveer 2 maand later voor de rest.en die game functie is echt iritant hij laat zien dat een vriend halo odst heeft gespeeld alleen das wel 30 dagen geledn :( moet nog wat aan verbetert worden
Maar dan heeft die persoon het toch gespeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:36:
[...]

Maar dan heeft die persoon het toch gespeeld? :+
8)7 |:( O-) tsja je hebt een punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst ufc 2009 gespeeld. Ik vond het verrassend leuk. Alleen nu te twijfelen 2009 of 2010?
Is 2010 beter of een ongeinspireerde sequal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Is nog helemaal niet live voor iedereen, dat was gewoon een update van de preview, en inderdaad je mag er niet over praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Wacht even lol, mijn excuses aan iedereen.
Ik dacht dus (in de beta) toen ik een 2e update kreeg dat die live was voor iedereen, in het news voor de beta stond ook letterlijk dat de FALL UPDATE LIVE is.... :S

Anyways mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Nog even netjes melden: m'n Xbox problemen zijn inmiddels opgelost. Ik heb van die plak-pads besteld die als RROD fix dienen, en een nieuw montagesetje voor de koelers (met metalen en nylon revetjes). Meteen maar een leuk fannetje met groene LEDjes erbij besteld, koelpasta op zilverbasis, alles gemonteerd en alweer uren MW3 gespeeld. Omdat ik nooit echt een RROD heb gehad hoop ik dat de schade beperkt is gebleven.

Wel een pokke-karwei om dat ding open te krijgen zeg. Die lipjes op de achterkant alle 7 induwen met een schroevedraaier en klik klik klik.. Nouuuuu niet bij mijn Xbox, heb met een hamer best stevig op de schroevendraaier moeten tikken! Ach ja, alles werkt weer, ik ben een blije tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:52

lasharor

7 december 2004

TripleM schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:35:
Nog even netjes melden: m'n Xbox problemen zijn inmiddels opgelost. Ik heb van die plak-pads besteld die als RROD fix dienen, en een nieuw montagesetje voor de koelers (met metalen en nylon revetjes). Meteen maar een leuk fannetje met groene LEDjes erbij besteld, koelpasta op zilverbasis, alles gemonteerd en alweer uren MW3 gespeeld. Omdat ik nooit echt een RROD heb gehad hoop ik dat de schade beperkt is gebleven.

Wel een pokke-karwei om dat ding open te krijgen zeg. Die lipjes op de achterkant alle 7 induwen met een schroevedraaier en klik klik klik.. Nouuuuu niet bij mijn Xbox, heb met een hamer best stevig op de schroevendraaier moeten tikken! Ach ja, alles werkt weer, ik ben een blije tweaker!
Je moet hem ook een beetje van boven naar onder erin doen (de schroevendraaier) dan gaat het wat makkelijker. Als je rechtdoor duwt dan duw je gewoon tegen je case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Laatst online: 15:57
TripleM schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:35:

Je had ook de opening tool voor 2 dollar kunnen bestellen op ebay was er niks moeilijks aan geweest.
Ik heb zelf al enkele xbox gerepareerd. Enkele xboxen kregen toch vaak weer naar een maandje RROD. Het was bij mij pas echt opgelost toen ik een extra ventilator boven op de xbox heb geschroefd die koude lucht in de xbox blaast.

Op deze manier: YouTube: Silent Xbox 360 Modding | Schnelldurchlauf leiser Xbox Mod | Tutorial | Folge 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Als ik bijvoorbeeld een demo download vanaf Live dan gaat het eerst snel (1GB in ongeveer 4 minuten). Maar een download die daarna in de rij staat die gaat dan echt super langzaan. Het duurt dan wel een uur voordat een demo van 1GB binnen is.

Start ik de Xbox opnieuw op, dan gaat hij weer op full speed. Ook heb ik gemerkt, dat als een download langzaam gaat, en ik dan een game opstart, dat hij dan weer wel op full speed gaat.

Het gaat om een Xbox 360 slim 250gb die ik gisteren heb gekocht. Ik heb al twee verschillende routers geprobeerd (Sitecom en linksys), poorten staan open, NAT is open, uPnP aan, niets wilt helpen... Heb overigens internet van Ziggo.

Ik kijk uit naar jullie antwoorden.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Volgens mij beginnen alle downloads snel en stabiliseren ze dan. Maar een uur is inderdaad wel lang voor 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

stijn1309 schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:17:
[...]

Je had ook de opening tool voor 2 dollar kunnen bestellen op ebay was er niks moeilijks aan geweest.
Ik heb zelf al enkele xbox gerepareerd. Enkele xboxen kregen toch vaak weer naar een maandje RROD. Het was bij mij pas echt opgelost toen ik een extra ventilator boven op de xbox heb geschroefd die koude lucht in de xbox blaast.

Op deze manier: YouTube: Silent Xbox 360 Modding | Schnelldurchlauf leiser Xbox Mod | Tutorial | Folge 2
Ik heb mensen dit zien doen met een breinaald, een hamer was echt niet nodig hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu fifa 09 (de laatste die ik had was rtwc 98). Er zijn een hoop modi maar ik kan de normale speel een simpel seizoen met je club niet vinden. (of is dat dat adidas ding waar je voor moet inloggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freudie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-07 11:25
Zucht. Net een nieuwe xbox 360 slim. Paar dagen mee gespeeld, vanmiddag ook. Wil ik hem nu opstarten, krijg ik alleen een groen lampje. That's it. Ik kan de drive open en dicht doen, maar verder niets. Ik kan de controllers niet aankoppelen, de console is niet warm. Lampje op de voeding is ook groen.... Iemand dit ook al een keer gehad? Ik heb de HD er ook al uitgehaald, maar dat helpt ook niet...

[EDIT] Laat maar, HDMI kabel zat iets los...

[ Voor 5% gewijzigd door Freudie op 23-11-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:29
Iemand een idee of het mogelijk is om je Microsoft Points over te schrijven naar iemand anders.. heb nog ruim 3000 punten over maar heb geen Xbox meer..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Nope.
Wat je wel kan doen is je account weggeven aan iemand anders, als hij dan met jou account inlogt en dingen gaat kopen kan elk account op die specifieke console dezelfde content gebruiken. Dit werkt dan totdat je een andere console koopt/of je huidige laat repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
Het vermelden waard: Speciale kortingen deze week, ik zag ze niet op "spotlight" staan op de box zelf, maar de kortingen zijn er wel degelijk:

http://majornelson.com/20...ve-fan-appreciation-sale/

o.a. Super Meatboy voor 400 punten ipv 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

En vandaag als het goed is nog meer items in de sale wegens 'Black Friday'.

[ Voor 17% gewijzigd door MeltedForest op 25-11-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

KingKoning schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 10:13:
Het vermelden waard: Speciale kortingen deze week, ik zag ze niet op "spotlight" staan op de box zelf, maar de kortingen zijn er wel degelijk:

http://majornelson.com/20...ve-fan-appreciation-sale/

o.a. Super Meatboy voor 400 punten ipv 1200.
Maar die kortingen gelden niet voor ons Nederlanders ;)
Blijkbaar wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 21:57
*hoopt dat dit het juiste topic is, anders excuses*

Korte vraag, ik ben voornemens om een xbox 360 aan te gaan schaffen binnenkort. Game niet veel, dus zit te denken over een tweedehandsje uit de V&A hier. Las in de TS al dat met de Falcon revisie bijna geen RROD problemen meer zijn, maar weet iemand hier uit de praktijk mee hoeveel gezeur die (Premium in dit geval) oplevert?
Of kan ik beter voor een recentere (Arcade met 20gb hdd oid) gaan?

En maakt het nog uit welke generatie xbox je koopt mbt de games (voornamelijk Skyrim) ?
Mbt performance, graphics ed.

Alvast dank voor jullie tijd.

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kijk hier even zou ik zeggen en trek je conclusies: Xbox 360 defecten topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

djvdthemaster schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 11:38:
*hoopt dat dit het juiste topic is, anders excuses*

Korte vraag, ik ben voornemens om een xbox 360 aan te gaan schaffen binnenkort. Game niet veel, dus zit te denken over een tweedehandsje uit de V&A hier. Las in de TS al dat met de Falcon revisie bijna geen RROD problemen meer zijn, maar weet iemand hier uit de praktijk mee hoeveel gezeur die (Premium in dit geval) oplevert?
Of kan ik beter voor een recentere (Arcade met 20gb hdd oid) gaan?
Als je nog meer zekerheid wil hebben zou ik voor een Jasper gaan kijken :) En een Elite, want een beetje ruimte op de hdd is toch wel fijn met het oog op het installeren van spellen.
En maakt het nog uit welke generatie xbox je koopt mbt de games (voornamelijk Skyrim) ?
Mbt performance, graphics ed.
Nope, alleen de eerste Xboxen hebben geen HDMI en dat zie je toch wel terug op je LCD-tv.
Alvast dank voor jullie tijd.
Graag gedaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
McBoom schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:19:
Als je nog meer zekerheid wil hebben zou ik voor een Jasper gaan kijken :) En een Elite, want een beetje ruimte op de hdd is toch wel fijn met het oog op het installeren van spellen.
Dank, dat is advies waar ik iets aan heb. Klopt het dat de Arcade's als 1 vd eerste de Jasper hebben?
(of inderdaad een elite met het oog op de disk space)
Dan weet ik welke ik op V&A moet gaan zoeken en reageren.
McBoom schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 12:19:
Nope, alleen de eerste Xboxen hebben geen HDMI en dat zie je toch wel terug op je LCD-tv.
Wil er inderdaad sowieso een met HDMI voor op mn full hd lcd tv :)

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Denk eerlijk gezegd niet dat je het verschil ziet hoor, component of HDMI. Component doet evengoed 1920x1080p. Maar goed, als je toch op zoek gaat kun je beter naar een HDMI versie kijken, die zijn wat stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djvdorp
Exorcist schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:14:
Denk eerlijk gezegd niet dat je het verschil ziet hoor, component of HDMI. Component doet evengoed 1920x1080p. Maar goed, als je toch op zoek gaat kun je beter naar een HDMI versie kijken, die zijn wat stabieler.
Thanks voor je opmerking, en van harte gefeliciteerd nog!

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

djvdthemaster schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 15:37:
[...]

Thanks voor je opmerking, en van harte gefeliciteerd nog!
Thank you :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Met een HDMI is sowieso makkelijker, 1 connector, geen gezeik. En ook handig met HDMI receivers :).
Bedenk wel dat je tegenwoordig een 250GB Xbox360 Slim + 2 Controllers + Forza Motorsport 3 + Crysis 2 voor €199 krijgt.

[ Voor 37% gewijzigd door MeltedForest op 25-11-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:39
MeltedForest schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 17:18:
Met een HDMI is sowieso makkelijker, 1 connector, geen gezeik. En ook handig met HDMI receivers :).
Bedenk wel dat je tegenwoordig een 250GB Xbox360 Slim + 2 Controllers + Forza Motorsport 3 + Crysis 2 voor €199 krijgt.
Waar zo?
Op internet is de laagste prijs 240 euro en dan hoef ik persoonlijk die games niet meer.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Was volgens mij een MediaMarkt aanbieding. MediaMarkt heeft hem nu + derde game naar keuze (alle games mogen, dus ook bijvoorbeeld Battlefield 3, Skyrim, Modern Warfare 3) voor 244 euro. Hij heeft ook sowieso veel voor 225 euro op internet gestaan de afgelopen tijd.

[ Voor 37% gewijzigd door MeltedForest op 25-11-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb de Kinetic-aanbieding vd MM meegenomen voor mn zoontje. EUR 244,- met 3 spellen.
Het is leuk speelgoed, Kinetic werkt erg goed imo, alleen de 4GB opslag icm de luidruchtige DVD-speler is een domper.

Maar je bent een tweaker of niet :)
Zojuist wat gegoogled en ingelezen en een 320BEVT die ik nog had rondslingeren ingebouwd.

Nu snel downloaden van Marketplace aangezien ik 1 maand Gold gratis heb geactiveerd of kan ik met een Silver-account ook demo's downloaden?

Wat is het voordeel met een Gold -account?

Thanks

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 20:24

Convoy

g44p

Cheshire schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 23:29:
Heb de Kinetic-aanbieding vd MM meegenomen voor mn zoontje. EUR 244,- met 3 spellen.
Het is leuk speelgoed, Kinetic werkt erg goed imo, alleen de 4GB opslag icm de luidruchtige DVD-speler is een domper.

Maar je bent een tweaker of niet :)
Zojuist wat gegoogled en ingelezen en een 320BEVT die ik nog had rondslingeren ingebouwd.

Nu snel downloaden van Marketplace aangezien ik 1 maand Gold gratis heb geactiveerd of kan ik met een Silver-account ook demo's downloaden?

Wat is het voordeel met een Gold -account?

Thanks
"De Xbox Live-dienst is enorm verbeterd. Er zijn twee soorten Xbox Live: de silver-versie (gratis) en de gold-versie (hiervoor moet betaald worden). Met de silver-versie kan men scoreboards bekijken en extra's downloaden. Met de gold-versie kan men ook online spelen."

Zie:

Wikipedia: Xbox 360

google is je vriend! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Top, thanks.

Ja ik ben een beetje lui :)

Aangezien ik niet online speel is Silver/Free genoeg voor mij. Zolang ik maar demo's kan dl'n
Forza 4 ga ik iig aanschaffen.

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Cheshire schreef op zondag 27 november 2011 @ 00:15:
Top, thanks.

Ja ik ben een beetje lui :)

Aangezien ik niet online speel is Silver/Free genoeg voor mij. Zolang ik maar demo's kan dl'n
Forza 4 ga ik iig aanschaffen.
Je krijgt demo's wel een week later dan de gold-members he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Ik heb twee weken geleden het Starter Pack gekocht. Dat is dus inclusief Forza 3 en Crysis 2, al moet je de laatste downloaden. Maar dat downloaden is blijkbaar niet goed gedaan. De eerste keer netjes de code ingevoerd, ging allemaal goed, maar 5,5gig in 1x downloaden komt soms net even niet goed uit (je moet ook met andere internet gebruikers in huis rekening houden). Ik heb de download toen dus gecanceled. Maar nu wil 'ie niet opnieuw downloaden omdat de code al gebruikt is (wat in feite ook zo is, alleen is er toen maar 1% gedownload). Er staat ook niks in mijn "pending download". Wat nu...?? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Rossi46 schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:44:
Ik heb twee weken geleden het Starter Pack gekocht. Dat is dus inclusief Forza 3 en Crysis 2, al moet je de laatste downloaden. Maar dat downloaden is blijkbaar niet goed gedaan. De eerste keer netjes de code ingevoerd, ging allemaal goed, maar 5,5gig in 1x downloaden komt soms net even niet goed uit (je moet ook met andere internet gebruikers in huis rekening houden). Ik heb de download toen dus gecanceled. Maar nu wil 'ie niet opnieuw downloaden omdat de code al gebruikt is (wat in feite ook zo is, alleen is er toen maar 1% gedownload). Er staat ook niks in mijn "pending download". Wat nu...?? :/
..eerst kijken, dan pas roepen...

Oftewel, het lijkt al opgelost te zijn. Via het web kun je inzien wat je allemaal al eens voor je 360 gedownload hebt. Crysis 2 stond daar dus netjes bij. Die heb ik aan de "downloadwachtrij" toegevoegd en nu staat deze netjes te downloaden. Gaat wel traag overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 19:33
Je kan via https://live.xbox.com/en-US/Download/History opnieuw download aan je queue toevoegen :)

Edit: te laat...

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 27-11-2011 15:49 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:41
Je kunt de downloadlijst ook gewoon benaderen via je xbox360, dat hoeft niet via de pc. Ga naar Settings in de Guide, en kies daar Account Management. Kies vervolgens Download History.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cheshire
je weet dat der een kans bestaat dat je gebaned kunt worden voor het inbouwen van andere hdd's?

http://forums.xbox.com/xb...x_support/f/7/t/4558.aspx

Removing the old HDDs from their casing, for use in a 360 S console or other reason, is against the ToU, hardware tampering and modification. At no time is this tolerated. Modifying your hardware can lead to account suspensions or console bans.

En aangezien 6 dec de nieuwe metro look de lucht in gaat zouden ze ook met de ban hammer kunnen gaan zwaaien.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 18:08 . Reden: xtra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ik lees veel op internet dat GTA V zeker weten naar de 360 komt. Hoe kijken jullie daar tegenaan? Ik bedoel, het moet mogelijk zijn, maar als het project echt zo groots en ambitieus is als Rockstar zelf zegt en hij komt naar de 360, dan worden pc-gamers of genaaid, of ze kregen een veel betere versie. En zeker met de geruchten dat de opvolger van de 360 al in 2012 kan uitkomen, vraag ik me echt af hoe zeker het wel is dat GTA V naar de 360 komt.

Aan de ene kant kan GTA V natuurlijk dezelfde engine als IV gebruiken en betere textures gebruiken en echt het laatste beetje kracht uit de console trekken. Maar aan de andere kant hangt de schaduw van de nieuwe consoles wel boven hun hoofd en zullen dingen als AI waarschijnlijk niet verbeterd worden.

[ Voor 25% gewijzigd door Ample Energy op 27-11-2011 19:11 ]

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik zou niet weten waarom GTA V niet naar de 360 zou komen eigenlijk?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Slasher schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:19:
Ik zou niet weten waarom GTA V niet naar de 360 zou komen eigenlijk?
Dat vroeg ik niet.
Leg eens uit waaróm je dat denkt, dat wil ik weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik heb zonet geregeld met een vriend om zijn xbox te kopen.
Hoe zit het eigenlijk met Xbox Live Gold? Hoe moet ik dat spul activeren? Ik gooi mijn vriend zijn account er toch af (als dat kan tenminste)...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Siempie schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:31:
[...]

Dat vroeg ik niet.
Leg eens uit waaróm je dat denkt, dat wil ik weten ;)
Kun je dat zelf echt niet bedenken? Er staan miljoenen 360's over de hele wereld. Al komt er morgen een opvolger, die miljoenen zullen niet direct vervangen worden. Rockstar zou zichzelf enorm in de vingers snijden.

Beetje vreemde post als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 19:05

Graveheart

Say what?

Mavamaarten schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:27:
Hoe zit het eigenlijk met Xbox Live Gold? Hoe moet ik dat spul activeren? Ik gooi mijn vriend zijn account er toch af (als dat kan tenminste)...
Uiteraard kan dat.
Je kunt heel simpel zelf een nieuwe profiel (gamertag) aanmaken.
Je kunt dan vervolgens direct via Xbox Live een Gold abbonement aanschaffen.

Al is het 'beter' om die bij een webshop aan te schaffen, goedkoper namelijk. :)

Dit soort dingen, Live Gold, Live punten (voor online aanschaf) kun je simpel invoeren op je Xbox zelf of via xbox.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Mavamaarten schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:27:
Lees ander de TS, die erg uitgebreid en zou al je vragen moeten beantwoorden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Maat van me heeft een vrij oude xbox (premium oid, een witte uit de eerste generatie).

Nu is natuurlijk zijn DVD Drive kapot. Hij heeft nu een andere DVD drive gekocht. Als je deze het serialnr van de oude geeft dan mag dat gewoon toch? Verder geen mods ofzo en wil wel op live.

Nieuwe DVD drive via MS is 130 euro oid, voor 30 heb je 1 uit China, dusja.. Voor 130 euro heb je bijna een 4gb slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:24
418O2 schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:23:
Maat van me heeft een vrij oude xbox (premium oid, een witte uit de eerste generatie).

Nu is natuurlijk zijn DVD Drive kapot. Hij heeft nu een andere DVD drive gekocht. Als je deze het serialnr van de oude geeft dan mag dat gewoon toch? Verder geen mods ofzo en wil wel op live.

Nieuwe DVD drive via MS is 130 euro oid, voor 30 heb je 1 uit China, dusja.. Voor 130 euro heb je bijna een 4gb slim.
De dvd drive heeft een eigen identify key, deze zou je op de een of andere manier van de kapotte drive in je nieuwe drive moeten kopieren. anders word je console heel snel gebannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Exorcist schreef op zondag 27 november 2011 @ 20:33:
[...]

Kun je dat zelf echt niet bedenken? Er staan miljoenen 360's over de hele wereld. Al komt er morgen een opvolger, die miljoenen zullen niet direct vervangen worden. Rockstar zou zichzelf enorm in de vingers snijden.

Beetje vreemde post als je het mij vraagt.
Lees m'n post dan gewoon. Maar laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:23:

suc6 heb dat ook eens geprobeerd overzetten key kost 30 euro en drive ook 30 euro is dus 60 eentje op marktplaats kopen is goedkoper.google is uw friend staat vast genoeg ombouw mensen bij jou in de buurt die dit voor je doen wel duidelijk zeggen dat je niet omgebouwd wilt worden (ik bedoel de dvd drive )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:24
Helemaal correct, je hebt inderdaad iemand nodig die oude kan uitlezen maar als drive echt helemaal dood is kan je het ook vergeten dan moet je RGH uitvoeren en dat kost stuk meer dan nieuwe xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Leest de drive alleen geen discs meer (laser kapot dus)? Want dan is het niet echt moeilijk om die key uit te lezen.

Mijn ervaring is dat je beter gewoon een andere Xbox kunt nemen, want die oude dingen gaan toch wel weer op de een of andere manier kapot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 21:53:
[...]

suc6 heb dat ook eens geprobeerd overzetten key kost 30 euro en drive ook 30 euro is dus 60 eentje op marktplaats kopen is goedkoper.google is uw friend staat vast genoeg ombouw mensen bij jou in de buurt die dit voor je doen wel duidelijk zeggen dat je niet omgebouwd wilt worden (ik bedoel de dvd drive )
Key overzetten kan je zelf ook, is niet zo heel moeilijk. Andere vriend van me heeft dat al eens gedaan, dus dat is geen probleem.
danielkraak schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:41:
Leest de drive alleen geen discs meer (laser kapot dus)? Want dan is het niet echt moeilijk om die key uit te lezen.

Mijn ervaring is dat je beter gewoon een andere Xbox kunt nemen, want die oude dingen gaan toch wel weer op de een of andere manier kapot. :(
Hij leest sommige discs nog, andere maar half. Hij is nog wel in staat om "op te starten" dus de key uitlezen is niet zo'n issue gok ik.

http://hardandsoftgaming....circuit-board-transplant/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:33

Player1S

Probably out in the dark

Siempie schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:00:
Ik lees veel op internet dat GTA V zeker weten naar de 360 komt. Hoe kijken jullie daar tegenaan? Ik bedoel, het moet mogelijk zijn, maar als het project echt zo groots en ambitieus is als Rockstar zelf zegt en hij komt naar de 360, dan worden pc-gamers of genaaid, of ze kregen een veel betere versie. En zeker met de geruchten dat de opvolger van de 360 al in 2012 kan uitkomen, vraag ik me echt af hoe zeker het wel is dat GTA V naar de 360 komt.

Aan de ene kant kan GTA V natuurlijk dezelfde engine als IV gebruiken en betere textures gebruiken en echt het laatste beetje kracht uit de console trekken. Maar aan de andere kant hangt de schaduw van de nieuwe consoles wel boven hun hoofd en zullen dingen als AI waarschijnlijk niet verbeterd worden.
Je wilt een zinnig antwoord op een vraag die niemand hier nog kan beantwoorden.

Er zijn geen concrete aanwijzingen dat begin 2012 de nieuwe Xbox daadwerkelijk wordt aangekondigd. Enkel geruchten.

Enige wat Rockstar heeft aangekondigd is GTA V. Er is nog niks gemeld over de welke platformen of wanneer we hem mogen verwachten.

Met de huidige info is het niks meer dan gissen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja een beetje speculeren op een forum is zo slecht toch niet?

Ben zelf trouwens helemaal geen gta speler, al hoewel de kracht van het verhaal van LatD me verrasste (en dan is mijn ervaring nog is beperkt tot een 15 mins spelen ofzo, maar ik wil er graag mee verder, curse you lichaam dat slaap nodig heeft, die 6 uur zou anders mooie game tijd kunnen zijn :P)

Anyways mijn mening.
De pc portst zijn altijd technisch superieur aaan de console versie geweest (hogere reso, meer verkeer etc). Ze komen alleen vaak wat 6-12 maanden later uit? Dus release op de 360 hoeft geen 'schade' voor pc gamers te beteken.

Ik zou idd liever een x720 release zien, maar dat zit er gezien san andreas (of was vice city de laatste op de ps2) niet in, toen deze game gereleased werd, was de ps2 eigenlijk ook al 'op'.
Denk idd dat Rockstar het risico van een console release niet wil lopen. En ze kunnen natuurlijk altijd nog relatief makkelijk (op basis van de pc versie) een 'hd' versie uitbrengen op de volgende xbox.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
x720? Dat is speculatie. De geruchten die ik las gingen over een intro bij de CES in 2012, dus dan is hij vast niet lang voor de kerst op de markt...

Dus ik durf er bijna ( ;) ) wel geld op te zetten dat GTA V naar de 360 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:01:
x720? Dat is speculatie. De geruchten die ik las gingen over een intro bij de CES in 2012, dus dan is hij vast niet lang voor de kerst op de markt...

Dus ik durf er bijna ( ;) ) wel geld op te zetten dat GTA V naar de 360 komt.
Vorige week in de film Real Steel in 2020, reclame borden van XBOX 720 >:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
* Sagat shrugs, kan er eigenlijk niet van wakker liggen wanneer ie komt, ben met mijn huidige 360 zo happy dat ik vrijwel zeker de opvolger haal, maar ik ben early adapter af (was ik met de 360 ook al trouwens)
Dus ik koop em wel als ie 1 of 2 (of een half jaar als er hele goede spellen komen :P) jaar uit is.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 33 ... 64 Laatste