Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ik ben van plan deze te gaan kopen, om mijn xbox gameplay mee op te nemen:

http://www.amazon.com/AVE.../B005YR0M0W/ref=de_a_smtd heeft iemand hier ervaring met amazon of heeft dit apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 09:58

nexhil

BAM!

LuckyLukeNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:24:

http://www.amazon.com/AVE.../B005YR0M0W/ref=de_a_smtd heeft iemand hier ervaring met amazon of heeft dit apparaat?
Je zou ook een voor een Hauppauge HD-PVR kijken.
Daar heb ik deze mee opgenomen:
YouTube: Search & Destroy COD MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Okee, WTF.
Ik heb zonet de xbox van men vriend overgekocht en er gebeurt iets super vreemd.
Ik maak een nieuw profiel en log in met mijn hotmail account. Volgens xbox live bestaat er al een gamertag met dat emailadres (kan wel, PC games misschien?). Ik log in met dat email adres en opeens staat er "EdgarBasilisk9" als gamertag... ?!

Nuja, ik had al een offline account gemaakt en wanneer ik een nieuwe (XBL) account maak dan zegt hij dat "Lagkip" al bestaat. FFFFFFFFFUUUUUUUU!! Hoe verwijder ik deze offline account?

Uhh- Laat ook maar. Wat ben ik soms toch achterlijk. Het zat bij memory en bij deze is mijn account actief. yay!
LuckyLukeNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:24:

Er zijn genoeg filmpjes op YouTube te vinden over deze PVR... Kwaliteit is goed zo te zien :Y

[ Voor 35% gewijzigd door Mavamaarten op 28-11-2011 18:36 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:39
Sagat schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:42:
Tsja een beetje speculeren op een forum is zo slecht toch niet?

Ben zelf trouwens helemaal geen gta speler, al hoewel de kracht van het verhaal van LatD me verrasste (en dan is mijn ervaring nog is beperkt tot een 15 mins spelen ofzo, maar ik wil er graag mee verder, curse you lichaam dat slaap nodig heeft, die 6 uur zou anders mooie game tijd kunnen zijn :P)

Anyways mijn mening.
De pc portst zijn altijd technisch superieur aaan de console versie geweest (hogere reso, meer verkeer etc). Ze komen alleen vaak wat 6-12 maanden later uit? Dus release op de 360 hoeft geen 'schade' voor pc gamers te beteken.

Ik zou idd liever een x720 release zien, maar dat zit er gezien san andreas (of was vice city de laatste op de ps2) niet in, toen deze game gereleased werd, was de ps2 eigenlijk ook al 'op'.
Denk idd dat Rockstar het risico van een console release niet wil lopen. En ze kunnen natuurlijk altijd nog relatief makkelijk (op basis van de pc versie) een 'hd' versie uitbrengen op de volgende xbox.
Jij begrijpt me :)

Ik had er niet aan gedacht dat pc versies altijd veel later uitkomen. Dan kan het inderdaad nog wel dat pc-gamers een veel betere game krijgen, maar dat console-gamers niet worden genaaid met een slechte, want die game komt dan wel veel eerder uit. Is destijds ook de reden geweest dat ik een 360 had gekocht, om GTA IV zo snel mogelijk te spelen :)

San Andreas is nog op de PS2 geweest. Helaas was toen het spel ook al niet de mooiste meer en vond ik VC er beter uit zien, vanwege de grafische stijl. Ze hadden hem beter op de X360 uit kunnen brengen, maar het probleem is dat ze dan een paar jaar hadden moeten wachten met een PS3 release, want anders had de PS2 release de X360 dik tegengehouden. Bovendien kwam de X360 pas laat in het jaar uit natuurlijk.

Ik vind het argument dat ze liever de huidige console-gamers aantrekken wel een goed argument. Ik denk niet dat ze een HD versie of zo gaan uitbrengen op de next gen consoles, maar de huidige consoles zijn mogelijk en de markt is inderdaad veel groter.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
nexhil schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:07:
[...]

Je zou ook een voor een Hauppauge HD-PVR kijken.
Daar heb ik deze mee opgenomen:
YouTube: Search & Destroy COD MW2
is inderdaad goeie kwaliteit, maar is die niet duurder? deze kost omgerekend 120euro met verzendkosten. dacht dat die hauppage 180euro was ofso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 09:58

nexhil

BAM!

LuckyLukeNL schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:03:
[...]

is inderdaad goeie kwaliteit, maar is die niet duurder? deze kost omgerekend 120euro met verzendkosten. dacht dat die hauppage 180euro was ofso
Ja ik zie het, dan zou ik ook voor die eerste optie gaan.
je kunt hem in NL voor 160 euro wel krijgen (zie pricewatch)
Weet niet wat je nog voor het versturen + import kwijt bent voor die andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
verzendkosten stond op 8,39 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Misschien een vreemde vraag, maar hoe bewerk ik geripte muziektitels?

:o Ga me niet vertellen dat het niet mogelijk is...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Weet er iemand waar ik het goedkoopst xbox live gold kan krijgen?
Ik vindt hem voor ongeveer $48.99 op amazon, maar is er nergens een goedkopere oplossing?
Wat een afzetterij trouwens, xbl gold.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Ebay!
http://www.ebay.nl/itm/Xb...games&hash=item4aaece9292

14 maanden voor 37,50 binnen 30min in je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Mavamaarten schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:11:
Weet er iemand waar ik het goedkoopst xbox live gold kan krijgen?
Ik vindt hem voor ongeveer $48.99 op amazon, maar is er nergens een goedkopere oplossing?
Wat een afzetterij trouwens, xbl gold.... :F
Kijk ook even in de startpost (al is die wat gedateerd...CoD Black Ops en FIFA 11 bestverkochte spellen van de week?)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39

BM

Moderator Spielerij
SalimRMAF schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:10:
Misschien een vreemde vraag, maar hoe bewerk ik geripte muziektitels?

:o Ga me niet vertellen dat het niet mogelijk is...
Via de pc denk ik? Kan me haast niet voorstellen dat dat via de xbox mogelijk is.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of hier voor Nederlandse webwinkels: http://www.budgetgaming.n...e%20gold/console-all.html

__
XBL Gold is zeker afzetterij. Betrouwbaar MP spelen met goed werkende party systeem. Ik zou vele malen liever niets betalen en daarvoor in de plaats af en toe niet kunnen spelen met slechte voicechat waarbij af en toe mijn persoonlijke gegevens worden gestolen. :*)

Als je het niet waard vindt moet je het niet kopen. Er is geen sprake van afzetterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bedankt voor de replies in elk geval... Ik heb hem gekocht voor 33.45 euro bij een of andere duitser/chinees op ebay die hem per email ging versturen (reputatiescore 5400, 99,5%, dus dat zit wel OK :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:30:
Bedankt voor de replies in elk geval... Ik heb hem gekocht voor 33.45 euro bij een of andere duitser/chinees op ebay die hem per email ging versturen (reputatiescore 5400, 99,5%, dus dat zit wel OK :9 )
Hoop je anders ben je er nog duur aan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 11:06
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:27:
__
XBL Gold is zeker afzetterij. Betrouwbaar MP spelen met goed werkende party systeem. Ik zou vele malen liever niets betalen en daarvoor in de plaats af en toe niet kunnen spelen met slechte voicechat waarbij af en toe mijn persoonlijke gegevens worden gestolen. :*)
:D _O-

(disclaimer om flame wars te voorkomen, hoewel ik ook 'nog steeds met tegenzin maar na een paar jaar wel ook berusting' wel de knaken neerleg voor gold heb ik ook downtime ervaren, en is de voicechat zeker niet perfect (kan ook aan de x360 headset liggen die al wat ouder is inmiddels en/of mijn 3rd party fightpad)) Nog geen ervaring met ps3 mp, heb een bt headsetje dus binnenkort maar is kijken hoe dat bevalt als ik tegen een maat gt5 ga spelen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Men key is aangekomen hoor, en hij werkte gewoon perfect.
Xbox live vind ik zelf eigelijk nogal overbodig. Voice chat gebruik ik toch niet en bijna al men vriende hebbe een PS3. Ik snap wel dat mensen dat handig vinden, maar toch, 50 euro per jaar om te kunnen voice chatten en vrienden te kunnen toevoegen is best veel. Agja, het is nu zo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Het feit blijft dat het hele netwerkgebeuren en integratie op XBL beter werkt dan PSN en daar wil ik best 34 euro per jaar voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het altijd leuk als mensen klagen dat een dienst (xbox live enzo) of producten (games) te duur zijn. Je hebt gewoon een keuze om het niet aan te schaffen :). Het is geen recht wat je hebt om gebruik te maken van die diensten/producten....

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Het probleem is dat MS een voorheen gratis service (multiplayer) nu 'opeens' betaald gemaakt heeft met live, dat stuit veel mensen tegen de borst.
Ook ik vind het jammer, helemaal omdat ik nu ik papa ben een stuk minder game dan vroeger. Wat dat betreft heb ik serieus overwogen om over te stappen naar ps3.
Alleen voor mijn favo game komt het dan neer op nogmaals sf4 kopen (kosten 2 tientjes ofzo) en dan nog een keer de fightpad 2-4 tientjes en dan moet je hem nog kunnen vinden wat toch ook tijd en moeite kost EN de fightpad op ps3 schijnt wat problemen te hebben, sf4 draait ook minder goed op ps3, en het schijnt dat je gemiddeld ook nog is langer bezig bent om tegenstanders te vinden......tsja dan betaal ik ook wel de 4 tientjes ofzo per jaar.
Dat is voor mij de weg van de minste weerstand. Heeft er ook mee te maken dat ik nog niet zo heel lang een ps3 heb, anders was het wsl ook anders geweest.

Maar voor de volgende generatie is het voor mij zeker iets om in de gaten te houden, mocht sony ms niet volgen (zou me verbazen gezien het psn plus gebeuren) qua betaalde mp en ze kunnen wel goede service bieden (en voor de duidelijkheid, op fg gebied vergelijkbaar en niet minder zoals ik hierboven omschrijf...de rest boeit me vrij weinig) dan zal de ps4 misschien toch mijn main platform worden. Scheelt toch een wel een leuk bedrag als je het over een paar jaar uitrekent........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
Het is 3 euro per maand...

als je niet online gamed neem je het gewoon niet en anders is het het wel waard lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:58:
Het probleem is dat MS een voorheen gratis service (multiplayer) nu 'opeens' betaald gemaakt heeft met live, dat stuit veel mensen tegen de borst.
Nee, Microsoft was de eerste die een nieuwe dienst introduceerde, namelijk een volledig multiplayer platform op consoles, voor alle spellen gelijk, waar iedere ontwikkelaar op kon aansluiten. En dat in 2002. Tot dat moment bestond zoiets niet, niet op de consoles maar ook niet op de PC. Het is totaal onvergelijkbaar met alles wat er tot dan toe was. De oplossingen tot dan toe waren gefragmenteerd, of voor alle spellen totaal anders.

Microsoft heeft ook voor de 360 weer een soepel en compleet systeem neergezet, waarbij Nintendo eigenlijk nog niks heeft, en Sony er nog achteraan hobbelt. Eind 2005 waren dingen als cross-game chat, party chat, vriendenlist, achievements etc. etc. al gewoon de standaard op de 360.

En dat voor 3,- per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Je hebt gelijk, maar voor veel mensen komt het toch neer op betaald mulitplayer.
Verder zou je kunnen beargumenten dat cross platform chat etc op pc niet bestond omdat het werd afgevangen door zaken als msn of roger wilco voor voice.......

Maar nogmaals, eigenlijk moet ik er niet te veel over zeggen, ik gebruik naar volle tevredenheid live, en buiten dan eigenlijk vrij weinig online gemp-ed. Dus niet echt veel referentie kaders.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 16:40

McBoom

Broem

Vanaf volgende week kun je je zooi ook op de cloud gooien als je Gold-member bent. Vind ik ook wel weer een extra meerwaarde voor Gold :) Ik heb voor zo'n €35 Gold tot januari 2014, dus voor mij kost het me helemaal geen drol :Y)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Mijn account in de cloud is voor mij echt de beste improvement, zodat ik gewoon mijn eigen account kan gebruiken op xbox'en van vrienden.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Oooh ook je profiel in de cloud, nice! Toevallig ga ik vandaag naar een vriend waar ik graag mijn profiel wil hebben, maar ik was te lui om die op een memcard te zetten. (vind dat ook lastig omdat je dan altijd dan ding uit je 360 moet laten steken). Dit zou een mooie oplossing zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je savegames kunnen ook in de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:05

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Iemand ervaring met het omzetten van je windows live-id?
ff een verhaaltje. Toen ik mijn xbox kocht (lang geleden) heb ik een account gemaakt op m'n main emailadres. niet veel gespeeld, nieuw account gemaakt op een ander emailadres en daar heb ik nu zo'n 20k gamerscore.

Nu wil ik het dus switchen en m'n main email linken aan dat 2e account.

Nieuw email aangemaakt en ingelogd met m'n 1ste account en dat account gelinked aan dat nieuwe adres.
Dat ging makkelijk. Ik log weer in met m'n main account en wil mn account linken aan m'n main email -> bam foutmelding.

Can't retreive information from Xbox LIVE.
Please try again later.

Status code: 8015341B

ff gegoogled en 1 artikel gevonden -> linkje
Het zit hem dus in de regions. Maar deze persoon heeft het dus opgelost door een nieuw email aan te maken? Dat is dus niet echt een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Bel even de klantenservice, misschien kunnen zij het e-mailadres voor je veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Allemaal leuk en aardig dat ik nu 'beta tester' van die nieuwe launcher ben...
Maar de xbox begint een beetje op het oude Windows te lijken...

Xbox aanzetten --> Update download --> reboot --> Installeren --> Tweede update downloaden --> Reboot --> Installeren

Na 10minuten zit ik eindelijk in de xbox. Start ik BF3, aaggh! Weer een update (van het spel zelf)8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

TripleQ schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 20:46:
Allemaal leuk en aardig dat ik nu 'beta tester' van die nieuwe launcher ben...
Maar de xbox begint een beetje op het oude Windows te lijken...

Xbox aanzetten --> Update download --> reboot --> Installeren --> Tweede update downloaden --> Reboot --> Installeren

Na 10minuten zit ik eindelijk in de xbox. Start ik BF3, aaggh! Weer een update (van het spel zelf)8)7 :+
Dat is nog zeer rap, op m'n PS3 erger ik me hier pas dood aan. Ben je bijna een half uur bezig om eindelijk te beginnen met gamen...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als beta tester weet je dat je erg veel update's kunt verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nitai schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:08:
[...]

Dat is nog zeer rap, op m'n PS3 erger ik me hier pas dood aan. Ben je bijna een half uur bezig om eindelijk te beginnen met gamen...
De PS3 download ook maar vaak met 3 MB/sec max. heb ik 's gemeten, op meerdere tijdstippen en dagen. De Xbox komt met 6 MB/sec vaak hoger uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Waar kun je de downloadsnelheid dan zien tijdens het downloaden, of reken je die zelf uit?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mick1990 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:11:
Waar kun je de downloadsnelheid dan zien tijdens het downloaden, of reken je die zelf uit?
In mijn router met DD-WRT, realtime bandwith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Sagat schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:58:
Ook ik vind het jammer, helemaal omdat ik nu ik papa ben een stuk minder game dan vroeger. Wat dat betreft heb ik serieus overwogen om over te stappen naar ps3.
Ach kom nou, ik speel nu 3 jaar met een Xbox 360 en heb altijd betaald voor LIVE, ik ben van mening dat dit 'opeens' verhaal is niet meer van toepassing.

Bovendien kost live je 1-2 euro per maand als je het slim speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Met de update van het dashboard morgen vraag ik me af of de spraakbesturing via Kinect nu ook gaat werken? Op nu.nl stond het er bij, maar ik meen me te herinneren dat het hier niet beschikbaar is. Iemand die weet hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McBoom schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:45:
Vanaf volgende week kun je je zooi ook op de cloud gooien als je Gold-member bent. Vind ik ook wel weer een extra meerwaarde voor Gold :) Ik heb voor zo'n €35 Gold tot januari 2014, dus voor mij kost het me helemaal geen drol :Y)
Januari 2014 ? Hoe doe je dat ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je kon een tijdje terug een maand live kopen voor €1. Dus als je dat 35x doet heb je voor 3 jaar Xbox Live Gold. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
TheAshcat schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:43:
[...]

Ach kom nou, ik speel nu 3 jaar met een Xbox 360 en heb altijd betaald voor LIVE, ik ben van mening dat dit 'opeens' verhaal is niet meer van toepassing.

Ik snap de verwarring, maar ik bedoelde dus met het begin van live met de xbox1. Als je nu een 360 koopt weet je (of misschien beter, zou je moeten weten) waar je aan begint.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
TheAshcat schreef op zondag 04 december 2011 @ 22:43:
[...]

MeltedForest schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:27:
Je kon een tijdje terug een maand live kopen voor €1. Dus als je dat 35x doet heb je voor 3 jaar Xbox Live Gold. ;)
Mja maar dat was wel een glitch in het systeem, normaal kan je maar 1 maand voor 1 euro, en toen kon je opeens een onbeperkt aantal maanden.

Buiten glitches vind ik het knap als je voor 1 tot 2 euro per maand live gold heb. Zou ik wel is willen weten waar dat vandaan komt. Ik haal hem altijd bij de goedkoopste op budgetgaming, meestal is dat xbox360livekaarten.nl of soms zavvi ofzo tijdens een actie, maar dan zit je toch alsnog op zo rond 35 tot 40 euro voor 12 maanden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je kan op ebay 12 maanden voor 33euro krijgen of 14 maanden voor 37euro (2 euro en een beetje per maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ahhh ok ja die haal ik ook op xbox360livekaarten.nl dan krijg je zon code in je e-mail.

het was dus 1 a 2 euro met een korrel zout :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Walkman schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:12:
Met de update van het dashboard morgen vraag ik me af of de spraakbesturing via Kinect nu ook gaat werken? Op nu.nl stond het er bij, maar ik meen me te herinneren dat het hier niet beschikbaar is. Iemand die weet hoe het zit?
Bing text search (zoeken binnen het Xbox platform), de Xbox Companion app (het vinden, verkrijgen en controleren van content op Xbox LIVE via Windows Phone 7.5, denk aan het gebruik van je Windows Phone zoals de nieuwe Nokia Lumia als afstandsbediening voor content op Xbox LIVE), YouTube (bekijk YouTube content in de huiskamer met een handbeweging), Dailymotion (bekijk Dailymotion content via Xbox LIVE), MUZU.TV (bekijk muziekvideo’s via Xbox LIVE), MLB.TV (begin 2012: bekijk Major League Baseball).

Dat komt allemaal naar ons , volgens mij dus geen voice search bij bing :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik hoor net van iemand dat je ook een goedkope wifi dongle in de xdoos kunt steken en zo verbinden met je netwerk. Iemand een lijst met dongels die werken met de Xbox standaard? Vind het namelijk onzin om 50 euro te betalen voor zo een ding van MS zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
het is goedkoper om een Accesspoint te kopen (20-25 euro) en die aan je xbox te hangen. Volgens mij is het lastig een niet-MS wifiusbstick aan de praat te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de update er al, weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:58:
Is de update er al, weet iemand dat?
Krijg net een mail van Microsoft dat morgen de updates echt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobinS.Buisman schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:58:
[...]

Krijg net een mail van Microsoft dat morgen de updates echt beginnen.
Oh yeah! Eindelijk is ff YouTube'n :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit zelf te denken te 320GB HDD te kopen. Vind de prijs niet gek, het spel LEGO Star Wars III zit erbij, en die is vrij moeilijk te vinden in de winkels.
Bovendien is mijn 250GB redelijk vol inmiddels..

Voor die 250GB, wat zal ik ervoor krijgen>?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:01:
[...]

Oh yeah! Eindelijk is ff YouTube'n :P
Dus YouTube komt toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat stond wel in de planning inderdaad. Belangrijkste voor mij vind ik de Cloud service, hoef ik niet steeds me savegames en profiel op een usb stick te zetten als ik wil xboxen bij mijn vriendin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

GAIAjohan schreef op maandag 05 december 2011 @ 22:16:
Ik zit zelf te denken te 320GB HDD te kopen. Vind de prijs niet gek, het spel LEGO Star Wars III zit erbij, en die is vrij moeilijk te vinden in de winkels.
Bovendien is mijn 250GB redelijk vol inmiddels..

Voor die 250GB, wat zal ik ervoor krijgen>?
250GB ligt soms al voor 30 euro in de winkel... maar meestal kost die ook nog een hoop geld :+

[ Voor 5% gewijzigd door MeltedForest op 06-12-2011 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59
Ik heb sinds afgelopen weekend een 2e Xbox erbij voor beneden.

Waar ik op zolder meestal de bekende spellen MW/Forza/PES speel, hebben we beneden een Xbox van Sinterklaas gehad voor Kinect samen met de kids.

Wat een geweldige toevoeging is de Kinect. Speelt echt leuk en zelf mijn zoon van 4 speelt Disneyland. Ook de fitness/dancegames zijn wel erg goed gemaakt.
Nu gekozen voor de 4GB, maar dit gaat toch wel erg snel met een paar demo's

@GAIAJohan (of iemand anders), kan ik de 250GB ook in mijn Xbox 4GB plaatsen? Dan ben ik wel geinteresseerd voor een mooie prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 06-12-2011 11:24 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
M@cer schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:23:
Ik heb sinds afgelopen weekend een 2e Xbox erbij voor beneden.

Waar ik op zolder meestal de bekende spellen MW/Forza/PES speel, hebben we beneden een Xbox van Sinterklaas gehad voor Kinect samen met de kids.

Wat een geweldige toevoeging is de Kinect. Speelt echt leuk en zelf mijn zoon van 4 speelt Disneyland. Ook de fitness/dancegames zijn wel erg goed gemaakt.
Nu gekozen voor de 4GB, maar dit gaat toch wel erg snel met een paar demo's

@GAIAJohan (of iemand anders), kan ik de 250GB ook in mijn Xbox 4GB plaatsen? Dan ben ik wel geinteresseerd voor een mooie prijs.
Jah je kan in de slim versie gewoon een hdd plaatsen van 250gb, volgens mij zag ik ze bij eplaza liggen voor 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:14:
[...]

250GB ligt soms al voor 30 euro in de winkel... maar meestal kost die ook nog een hoop geld :+
Volgens mij ligt die alleen voor 30 euro bij Bart Smit in de winkel. En daar staat heel klein bij, dat je dan ook een XBOX360 moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:11
Komen er toch nog twee tv/video apps voor xbox in Nederland :)

Later in December:
  • MUZU.TV. Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, United Kingdom
Early 2012:
  • MLB.TV (MLB Advanced Media). Australia, Brazil, Canada, Chile, Columbia, Czech Republic, France, Germany, India, Ireland, Italy, Japan, Korea, Mexico, Netherlands, New Zealand, Poland, Russia, South Africa,
http://majornelson.com/20...ns-this-week-on-xbox-360/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warddekinderen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 22:17
Ik zit inmiddels al weer zo'n 3 weken in het 'testpanel' van het nieuwe Metro Dashboard, en heb ergens YouTube voorbij zien komen. Maar toen ik het aan wilde klikken was het weer foetsie! Heel apart, dus ik hoop dat ik vandaag nog een update krijg en het er dan wel op staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Youtube is uitgesteld, en komt later deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Heeft iemand de update al? De eigenlijke update dan hè, niet de bèta :P

Ik ben ook wel benieuwd naar de XBox companion app voor op mijn telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update begint hier nu binnen te lopen :D
Ben ik 1 van de eerste? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:09:
Update begint hier nu binnen te lopen :D
Ben ik 1 van de eerste? :O
Nee hier nog niet , maar ik zat al in het preview program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Laatst online: 19:35
Als iemand écht niet kan wachtem op de update: http://support.xbox.com/n...pdates/system-update-help. Daar kan je hem al downloaden en vanaf een FAT32 usb stick of een cd'tje installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het goed is wel kijk maar de welcom channel zit erbij kub je zien dat ze bezig zijn pointhead heet je welkom op de nieuwe dash dus ze rollen nu uit hoe weet ik niet maar update loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

RobinS.Buisman schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:49:
Als iemand écht niet kan wachtem op de update: http://support.xbox.com/n...pdates/system-update-help. Daar kan je hem al downloaden en vanaf een FAT32 usb stick of een cd'tje installeren.
Dat is nog het 'oude' dashboard ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:59:
als het goed is wel kijk maar de welcom channel zit erbij kub je zien dat ze bezig zijn pointhead heet je welkom op de nieuwe dash dus ze rollen nu uit hoe weet ik niet maar update loopt
Wut

[ Voor 37% gewijzigd door McBoom op 06-12-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Officieel om 16.00 nl tijd dus zal nu inderdaad wel uitrollen :)
Meteen een backup maken naar de cloud !

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 06-12-2011 15:09 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

majornelson
Larry Hryb

FYI: The timing for Xbox 360 dashboard update has been slightly delayed. I’ll have a status update later today

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-10 14:52

lasharor

7 december 2004

Hoe zit het eigenlijk met mensen in het priview program? Blijven die hierin? Ook mede omdat niet alle functies gelijk beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare comment van major nelson, ik heb hem al een uurtje of 2 draaien inmiddels, weet niet goed wat ik er van moet denken....... maargoed......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Ik heb net nog gekeken, maar bij mij pushed hij de update nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35
Hij pushed bij mij ook de update niet. Ik baal enorm. Wil de nieuwe update!

@ps3player hoe valt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het tot nu toe een beetje so so , veel heen en weer sliden, kinect werkt half half.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik nogsteeds groot fan ben van de allereerste dashboard met sliders.

Deze dus Afbeeldingslocatie: http://www.vanillahd.com/wp-content/uploads/2008/03/step2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:59:
Ik vind het tot nu toe een beetje so so , veel heen en weer sliden, kinect werkt half half.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik nogsteeds groot fan ben van de allereerste dashboard met sliders.

Deze dus [afbeelding]
Dat is, tot nu toe, de beste dashboard die ik ooit heb gehad. Simpel en smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
ik vind de huidige (voor de update van vandaag) ook wel prima hoor.

Het enige waarvoor ik de nieuwe dashboard verwelkom is eigenlijk Bing ,Youtube en de Cloud. Iets zoeken gaat nu soms heel omslachtig doordat je door alle letters heen moet scrollen als je een game zoekt bijvoorbeeld.
Dat zou dan straks makkelijker moeten zijn.

Maar wat mij betreft hadden ze search gewoon in het menu met de home knop gezet en youtube bij video en dan voldeed de huidige dashboard nog prima. Die rare tiles moet ik denk echt wel even flink aan gaan wennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 26-09 21:25
De eerste dashboard was een beetje... kiddy misschien. Maar voor een gameconsole een geweldig dashboard!
Dashboardupdate komt hier nog niet binnen. Vreemd, gezien het al 17:00 is... maargoed. We zien het morgen dan wel. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt die oude dashboard kan ik me nog goed herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:05:
Klopt die oude dashboard kan ik me nog goed herkennen.
Toen was er nog amper xbox funcionaliteit. Heerlijk toen. Geweldige dashboard voor een console. Ik ga even mijn xbox restarten om te kijken of de update er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:34
Wel jammer dat de xdoox geen ''fetch update'' knop heeft. Wacht er nu al een tijdje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de update er nog niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Ik heb hem ook niet. Ben een beetje op Twitter en Major nelson website en veel mensen zijn best wel pissig haha. Wat is er nuw eer aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caneezy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:30:
[...]

Ik heb hem ook niet. Ben een beetje op Twitter en Major nelson website en veel mensen zijn best wel pissig haha. Wat is er nuw eer aan de hand
Elke keer die vertragingen wordt je ook wel moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:31:
[...]

Elke keer die vertragingen wordt je ook wel moe van.
Daar geef ik je gelijk in. Het duurt alweer 2,5 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Potver kom je thuis en is ie er nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb zo vermoeden dat hij vandaag ook niet meer komt. Maar goed we merken het vanzelf wel zo maar weer even verder met Skyrim en dan probeer ik het vannavond laat nog wel een keer. Eerste wat op lijstje staat is profiel op cloud zetten en me savegames van skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ook ff op de update te wachten.

Ik heb de xbox nu net nieuw voor sinterklaas gekocht.
Alleen ik moet ontzettend wennen aan de controller omdat ik de ps3 controller gewend ben.
Vooral met MWF3 dat komt omdat de pookjes niet op de zelfde hoogte zitten ff wennen dus.
En ik heb Fortza 4 er bij.
Met de kinect plus games.
Ik heb nu alle consoles de wii, ps3 en xbox 360.
Nu moet ik nog ff uitzoeken wat mijn hoofdsysteem word de ps3 of de xbox ga natuurlijk niet dezelfde games 2 keer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
majornelson Larry Hryb (twitter):

"We are still working to get the release out. Stay tuned, we’ll have an update this afternoon (PT) on when it will begin rolling out."

Grote kans dat het voor ons dus morgen word, of 's nachts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Big-Opti schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:26:
majornelson Larry Hryb (twitter):

"We are still working to get the release out. Stay tuned, we’ll have an update this afternoon (PT) on when it will begin rolling out."

Grote kans dat het voor ons dus morgen word, of 's nachts
**** Microsoft. Even half uur van te voren wat laten weten en 4 uur daarna zeggen dat het waarschijnlijk vanavond/morgen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:52:
Ik zit nu ook ff op de update te wachten.

Ik heb de xbox nu net nieuw voor sinterklaas gekocht.
Alleen ik moet ontzettend wennen aan de controller omdat ik de ps3 controller gewend ben.
Vooral met MWF3 dat komt omdat de pookjes niet op de zelfde hoogte zitten ff wennen dus.
En ik heb Fortza 4 er bij.
Met de kinect plus games.
Ik heb nu alle consoles de wii, ps3 en xbox 360.
Nu moet ik nog ff uitzoeken wat mijn hoofdsysteem word de ps3 of de xbox ga natuurlijk niet dezelfde games 2 keer kopen.
Gewoon games kopen voor de console waarop ie het beste is. tenzij exclusive natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:47:
Heb zo vermoeden dat hij vandaag ook niet meer komt. Maar goed we merken het vanzelf wel zo maar weer even verder met Skyrim en dan probeer ik het vannavond laat nog wel een keer. Eerste wat op lijstje staat is profiel op cloud zetten en me savegames van skyrim.
Hier nog 1, zo snel mogenlijk gegevens van GOW3 in de cloud zetten voordat deze gereset worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

lasharor schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:32:
Hoe zit het eigenlijk met mensen in het priview program? Blijven die hierin? Ook mede omdat niet alle functies gelijk beschikbaar zijn?
Nee, die krijgen ook de update en gaan daarna eindigt het preview program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Haha krijg ik een email "Updates voor Live beginnen morgen" :+
Niks voor vandaag dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:21
Die heb ik gisteren al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Krijg dit net binnen:

"Vandaag komen nieuwe functies voor entertainment, muziek en games naar Xbox LIVE —zoals integratie met Kinect voor Xbox 360."

Zal wel vannacht worden mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
TheAshcat schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:04:
Krijg dit net binnen:

"Vandaag komen nieuwe functies voor entertainment, muziek en games naar Xbox LIVE —zoals integratie met Kinect voor Xbox 360."

Zal wel vannacht worden mensen :)
Het zal dik morgen worden. Er is onlangs een twitter update gekomen dat ze rond afternoon PT de update pushen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen update, ik ga slapen en we zullen het morgen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update kwartiertje terug gehad, werd ervoor uit een game gegooid met een rare melding. Maar het ziet er erg netjes uit. Eindelijk overzichtelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt? Dan maar even kijken.. :P

EDIT: Damnit, je hebt ook helemaal gelijk. Hij is de update aan het binnenhalen, bedankt voor je melding. :D

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier z-ojuist uit Forza geschopt, nu updaten.

En wat is het grote voordeel van de cloud nou?
Ik zat te denken aan een backup van een spelvoortgang, maar een backup laat hij niet maken.. :/

[ Voor 62% gewijzigd door GAIAjohan op 07-12-2011 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:20
Horrible!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is de update bijna aan het uitrollen :

majornelson

Some Xbox LIVE members are getting a connection error when signing in to LIVE. We are aware of the issue and the team is working it!
Pagina: 1 ... 34 ... 64 Laatste