Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Zo goeiemorgen. Xbox nog even aanzetten voordat ik weg moet. Nieuwe dashboard ziet er goed uit, eindelijk een quickplay venster dat snel load :D

Wat ik alleen mis is dat je de blokjes van home niet zelf mag indelen.

Edit: Ah laat maar, alleen je downloaded games staan in de quickplay. Helemaal geweldig. _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door TheAshcat op 07-12-2011 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het previewkanaal er nog bij staan.
Waarom gaat ie niet weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Was ik gisteren net te vroeg gestopt. De xbox ging om 0:30 uur uit. Vanmiddag maar weer kijken dan.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:14

Vrijdag

De Zwarte

Voor de geinteresseerden: Ik zag vandaag in het mediamarkt reclameblaadje een 320gb hdd voor de Xbox slim voor 88,-

Dat is niet duur :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-10 09:05

Willybubba

Nut up or shut up.

GAIAjohan schreef op woensdag 07 december 2011 @ 01:48:
Hier z-ojuist uit Forza geschopt, nu updaten.

En wat is het grote voordeel van de cloud nou?
Ik zat te denken aan een backup van een spelvoortgang, maar een backup laat hij niet maken.. :/
Je kunt gewoon saven op de cloud.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ergens een uitgebreide beschrijving over die cloud-saves te vinden?
Kan nog niet echt vinden of je eenmalig moet saven in de cloud (en het daarna automatisch gaat) of je toch altijd in de cloud moet gaan saven/laden.

Ik wil het namelijk wel allemaal in de cloud zetten, maar niet telkens die optie selecteren als ik een game opstart. Kortom, wat extra info over de cloud.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zette zojuist m'n Xbox aan en kreeg gelijk een melding dat er een system update was :) Na een eerste keer update downloaden en uitvoeren moest de Xbox ff opnieuw opstarten en daarna downloade hij de rest van de update.

Het nieuwe dashboard ziet er mooi en gelikt uit vind ik en navigatie gaat soepel en snel. Heb er nog geen spel op gespeeld, maar ik ga er vanuit dat die ook goed zullen lopen.

Goed werk van het Microsoft Xbox team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Ik heb mijn xbox 360 via HDMI aangesloten op mijn surround receiver. In de xbox heb ik de audioinstellingen op dolby digital 5.1 gezet. Als ik Battlefield 3 opstart zegt mijn receiver dat het een stereo audiostream is. Op de receiver heb ik ingesteld dat deze automatisch de stream herkend. Ligt het aan het spel? BF3 schermt tijdens de intro dapper met Dolby Digital logos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo update vanmorgen ook even binnengehaald, ik heb wel gevonden hoe je savegames op cloud zet maar niet hoe je dat met je profiel doet. Of staat hij automatisch in de cloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
scorelord schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:59:
Ik heb mijn xbox 360 via HDMI aangesloten op mijn surround receiver. In de xbox heb ik de audioinstellingen op dolby digital 5.1 gezet. Als ik Battlefield 3 opstart zegt mijn receiver dat het een stereo audiostream is. Op de receiver heb ik ingesteld dat deze automatisch de stream herkend. Ligt het aan het spel? BF3 schermt tijdens de intro dapper met Dolby Digital logos...
Waarschijnlijk een "HDMI handshake / volgorde van inschakelen"-probleem. Ik heb dit met mijn receiver soms ook, bij diverse games, maar nog niet de exacte logica ontdekt.

Work-around: bij de audio-instellingen op de xbox 360 eerst naar stereo schakelen, daarna weer naar 5.1. Met name vervelend als de receiver tussentijds uit is geweest en het spel nog op pauze staat; kun je eerst je spel afsluiten en weer opnieuw opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:20:
Ik heb het previewkanaal er nog bij staan.
Waarom gaat ie niet weg?
Kijk op je connect site van microsoft, je hebt je aangemeld om niet alleen dit te testen maar ook "andere dingen voor xbox live" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-10 11:06
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 17:52:
Nu moet ik nog ff uitzoeken wat mijn hoofdsysteem word de ps3 of de xbox ga natuurlijk niet dezelfde games 2 keer kopen.
Afhankelijk van de kwaliteit van de versie (lijkt me hoofdreden)
Maar die was al genoemd, verder:
- live/psn functionaliteit (en waar spelen je vrienden?)
- controller
- wil je achievements of trophys?
- Motion gaming.....? al hoewel ik zelf eigenlijk geen games kan verzinnen die ik dan op die wii zou pakken......

Het mooie is wel dat ALLE systemen topgames hebben, dus je kan cherrypickend het leven door (helemaal als je ook nog een decent game pc hebt)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Belangrijkste is echt wat vrienden spelen als je graag multiplayer speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoe dat hele 'cloud' systeem werkt. Zit nu niet thuis en heb de update binnengehaald en ingelogd op mijn account. Ben benieuwd wat er straks gebeurt als ik thuis inlog. Ben ik mijn saves kwijt? Worden ze samengevoegd? We zullen zien :o Ben in iedergeval al enorm blij dat het hele 'recover gamertag' er uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Magnetic_Man schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:26:
Ik ben benieuwd hoe dat hele 'cloud' systeem werkt. Zit nu niet thuis en heb de update binnengehaald en ingelogd op mijn account. Ben benieuwd wat er straks gebeurt als ik thuis inlog. Ben ik mijn saves kwijt? Worden ze samengevoegd? We zullen zien :o Ben in iedergeval al enorm blij dat het hele 'recover gamertag' er uit is!
Je krijgt een optie om cloud save games aan te zetten en als je dat doet heb je gewoon een 2e opslag mogelijkheid, dus zelfde als dat je er een usb key in stopt. Je profiel staat volgens mij zoiezo al in de cloud want die kan je er ook niet naar toe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

WeAreLegion schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:39:
[...]
Je profiel staat volgens mij zoiezo al in de cloud want die kan je er ook niet naar toe sturen.
dat klopt wel, maar zijn we nou van het recover gamertag af als ik bij mn broer game en weer naar huis ga?

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DigiGizmo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:09:
[...]

dat klopt wel, maar zijn we nou van het recover gamertag af als ik bij mn broer game en weer naar huis ga?
Ja als goed is kijkt hij nu gewoon waar jij inlogt welk profiel hij moet gebruiken. Maar goed makkelijkste is om dat even te testen ik ben voorlopiig niet bij mijn vriendin dus kan het niet zo 123 testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

WeAreLegion schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:13:
[...]

Ja als goed is kijkt hij nu gewoon waar jij inlogt welk profiel hij moet gebruiken. Maar goed makkelijkste is om dat even te testen ik ben voorlopiig niet bij mijn vriendin dus kan het niet zo 123 testen.
ben ongeduldig, tuurlijk ga ik het testen, maar ook ik ben nu @ work ;)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ik speel (misschien bekend :X ) graag sf4, en heb dan ook de dlc uitbreiding gekocht.
Theorie, als mijn gamertag/profiel straks de cloud in gaat, dan kan ik deze dlc ook bij mijn vrienden gebruiken?
Immers ik ben dan op mijn eigen profiel ingelogged, en mag het daar dan downen, en op het moment dat ik wegga en uitlog is die dlc dan niet meer speelbaar, maar op het moment dat ik opnieuw inlog weer wel.....ach binnenkort maar is testen dan

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over de Xbox Companion App voor WP7 ? Ik kan hem nog niet vinden in de marketplace en ben toch wel heel beniewd hoe dit werkt icm het nieuwe dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:38:
Is er al iets bekend over de Xbox Companion App voor WP7 ? Ik kan hem nog niet vinden in de marketplace en ben toch wel heel beniewd hoe dit werkt icm het nieuwe dashboard.
Heb ook al zitten zoeken, maar zie hem nog niet. Ook op internet is het er stil over, maar door de vertraging van de dash zit er misschien ook wat meer vertraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigiGizmo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:26:
[...]

ben ongeduldig, tuurlijk ga ik het testen, maar ook ik ben nu @ work ;)
Ben benieuwd. Als dat recoveren nu verholpen is scheelt dat weer veel gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Hoe werkt de voice recognition ? Ik kan praten wat ik wil, maar er gebeurd niks.
Bij Kinect heb ik de optie wel aan staan.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:20:
[...]

Ben benieuwd. Als dat recoveren nu verholpen is scheelt dat weer veel gedoe :)
Gone are the days of “gamertag recovery.” Now all you need to do is sign in, no matter where you are!
http://majornelson.com/20...more-coming-to-xbox-live/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 17:39

BM

Moderator Spielerij
danplo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:41:
Hoe werkt de voice recognition ? Ik kan praten wat ik wil, maar er gebeurd niks.
Bij Kinect heb ik de optie wel aan staan.
Ik heb niet gehoord dat er nu wel NL voice recognition ingebouwd zou zijn, vermoed dat dat er dan ook nog steeds niet is. En engelse voice control zal alleen werken als je xbox ook op die regio is ingesteld.
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:38:
Las gister op de xbox site een vage melding dat de vertraging veroorzaakt zou worden door 'iets' met Windows Phone, wellicht dat daar die applicatie mee bedoeld werd? Ben ook wel benieuwd naar hoe die samenwerking gaat lopen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-10 23:36
VonFoX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:44:
[...]

Gone are the days of “gamertag recovery.” Now all you need to do is sign in, no matter where you are!
ja dat zijn de praatjes, nu nog de praktijk :P

Recover gamertag klonk ook al heel leuk in den beginne, niemand die toen van de daken schreeuwde dat het een half uur zou kosten om je gamertag op te halen bij iemand anders...

Wat ik me afvraag. Als je je profiel in de cloud zet, en je internet valt bijvoorbeeld uit, kan je dan nog wel op je profiel gamen? maw bewaart ie een lokale kopie of staat je profiel alleen in de cloud?

Het lijkt me persoonlijk het chillste als ie local én in de cloud je profiel heeft staan en continue heen en weer synced bij wijzigingen in achievements en dergelijke. Dan heb je nergens last van als Tele2 weer kuren heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:44:
[...]

Ik kan het jammer genoeg vrijdag pas testen.. Hoop echt zwaar dat het lekker loopt en dat je met vijf minuten klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

KingKoning schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:48:
[...]

ja dat zijn de praatjes, nu nog de praktijk :P

Recover gamertag klonk ook al heel leuk in den beginne, niemand die toen van de daken schreeuwde dat het een half uur zou kosten om je gamertag op te halen bij iemand anders...

Wat ik me afvraag. Als je je profiel in de cloud zet, en je internet valt bijvoorbeeld uit, kan je dan nog wel op je profiel gamen? maw bewaart ie een lokale kopie of staat je profiel alleen in de cloud?

Het lijkt me persoonlijk het chillste als ie local én in de cloud je profiel heeft staan en continue heen en weer synced bij wijzigingen in achievements en dergelijke. Dan heb je nergens last van als Tele2 weer kuren heeft :P
Ik was ook al aan het wachten op een antwoord op die vraag voordat ik de Cloud inschakel. Zit er niet op te wachten om niet te kunnen Xboxen als je geen inet hebt!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Rav schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:04:
[...]

Ik was ook al aan het wachten op een antwoord op die vraag voordat ik de Cloud inschakel. Zit er niet op te wachten om niet te kunnen Xboxen als je geen inet hebt!
Ik zit op werk dus ff geen nieuw dashboard :P, maar dat is te testen toch?

Schakel de cloud in, trek je internetkabel uit je xbox, en kijk wat er gebeurt. Ook zou je in settings onder memory moeten kunnen zien of je profiel nog op je hd staat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat cloud er voor zorgt dat je de nieuwste versie van je profiel hebt. Dus elke keer dat er iets verandert dat het dan opgeslagen wordt op je Cloud. Zonder verbinding met cloud zal je dus ook niet de nieuwste versie hebben (mocht je ergens anders gespeeld hebben).

Het lijkt mij ook het chillste, maar het lijkt mij eigenlijk alleen maar logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:43:
Ik denk dat cloud er voor zorgt dat je de nieuwste versie van je profiel hebt. Dus elke keer dat er iets verandert dat het dan opgeslagen wordt op je Cloud. Zonder verbinding met cloud zal je dus ook niet de nieuwste versie hebben (mocht je ergens anders gespeeld hebben).

Het lijkt mij ook het chillste, maar het lijkt mij eigenlijk alleen maar logisch..
Nee het is schijnbaar geen mirror van je hdd files :(
Misschien maar goed ook want als de een corrupt zou worden zou de andere dat ook zijn.
Dus voor backup is dit veiliger, voor compatibiliteit met meerdere consoles lijkt me dit dan weer minder handig.
Als je thuis op de hdd iets opslaat en bij een vriend ben je opeens weer een stuk terug dan schiet dat ook niet echt op.
Dus eerst thuis je files in de cloud zetten en vervolgens naar vrienden om de draad op te pakken, beetje omslachtig nog dus.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:49:
[...]

Afhankelijk van de kwaliteit van de versie (lijkt me hoofdreden)
Maar die was al genoemd, verder:
- live/psn functionaliteit (en waar spelen je vrienden?)
- controller
- wil je achievements of trophys?
- Motion gaming.....? al hoewel ik zelf eigenlijk geen games kan verzinnen die ik dan op die wii zou pakken......

Het mooie is wel dat ALLE systemen topgames hebben, dus je kan cherrypickend het leven door (helemaal als je ook nog een decent game pc hebt)
En ik heb inderdaad ook een vrij recente pc, die ik ook nog dual screen heb aangesloten op mijn monitor en flatscreen met mijn wirreless xbox controller voor windows , controller werkt bij mij ook gewoon op het buroblad. Heb ik ff ingesteld met xpadder. Dus ik kan ook prima games spelen op mijn pc via mijn tv je zit dan lekker relaxed op de bank net als bij een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Fuck de cloud, gewoon een USB stick. Ik maak mijn eigen backups wel.

Nieuwe dashboard ziet er aardig uit, alleen beetje jammer dat het middenblok voor reclame gebruikt wordt :/ met zoveel reclame zou je denken dat ze de prijs voor gold ook wel omlaag zouden kunnen brengen.

Beter hadden ze het middenblok gebruikt voor je game wat nu linksbovenin zit.

Mischien is nu dan toch de tijd aangebroken om autorungame aan te zetten bij opstarten.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
MartijnS72 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:58:
[...]

Waarschijnlijk een "HDMI handshake / volgorde van inschakelen"-probleem. Ik heb dit met mijn receiver soms ook, bij diverse games, maar nog niet de exacte logica ontdekt.

Work-around: bij de audio-instellingen op de xbox 360 eerst naar stereo schakelen, daarna weer naar 5.1. Met name vervelend als de receiver tussentijds uit is geweest en het spel nog op pauze staat; kun je eerst je spel afsluiten en weer opnieuw opstarten...
Ik druk er net een DVD in en de versterker meldt wel netjes dat ie Dolby D is... 8)7 . You guys, ligt dat nou aan Battlefield 3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Bokkie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:06:
Nieuwe dashboard ziet er aardig uit, alleen beetje jammer dat het middenblok voor reclame gebruikt wordt :/ met zoveel reclame zou je denken dat ze de prijs voor gold ook wel omlaag zouden kunnen brengen.

Beter hadden ze het middenblok gebruikt voor je game wat nu linksbovenin zit.
Ik dacht hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorelord schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:37:
[...]

Ik druk er net een DVD in en de versterker meldt wel netjes dat ie Dolby D is... 8)7 . You guys, ligt dat nou aan Battlefield 3??
Heb je ingame ook de juiste instellingen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Je profiel word in de cloud opgeslagen, en er word een lokale kopie gemaakt. Dus zonder internet verbinding gebruikt hij de lokale kopie.

http://support.xbox.com/e...he-cloud/cloud-save-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Update geinstalleerd; maar hoe kan ik nou in (bv) COD saven in de cloud?
Never mind :+
Step 1: Turn on Cloud Saved Games (for a console)

From the Xbox Dashboard, go to Settings, and then select System.
Select Storage, and then select Cloud Saved Games.
Select Enable Cloud Saved Games.

[ Voor 66% gewijzigd door VonFoX op 07-12-2011 21:59 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu staat er onder de files 'in sync' , betekent dit dan toch dat ze gemirrored worden met progressie op de HDD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 22:59
Je account op verschillende Xboxen werkt echt perfect. Ik kan nu zonder problemen mijn profiel op zowel mijn Xbox boven en beneden gebruiken. Het duurde 3 minuten om mijn profiel beneden toe te voegen.
Goede toevoeging :)

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 08-12-2011 08:23 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Damn wat is Arkham City toch vet :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
My Xbox Live op de iPhone werkt ook fantastisch !!
Mooie toevoegingen allemaal, MS goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben ook wel te spreken over de update. Ziet er allemaal erg goed en overzichtelijk uit. Over de nieuwe functies zoals de beacons ben ik ook wel te spreken. Ben het overigens wel met het commentaar eens dat het "middenblok" voor reclame gebruikt word. Als gold gebruiker heb ik liever geen reclame (of op zijn minst een optie om dit uit te kunnen schakelen).

Ook de Xbox Companion app voor WP7 is goed gedaan. Al had ik liever een integratie gezien met de Xbox Live hub op WP7 zodat ook informatie zoals vrienden, berichten sturen ed mogelijk is vanuit dezelfde app.

Al met al heb ik wel het idee dat Microsoft een goeie weg is ingeslagen met de verfrissende UI en onderlinge integratie van hun consumenten produkten. Dat belooft veel goeds voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik krijg mijn xbox niet geupdate.. Krijg continue een foutmelding. Cant process the update. Dacht. brand ik hem even op een cd via http://support.xbox.com/e...cfed645c9968b9173dbcd9e89

Echter als ik het bestand download en hem wil unzippen dan krijg ik allemaal crc errors. Kan iemand proberen of hij het bestand wel goed geunzipt krijgt?

De eerste keer in mijn 6 jaar dat ik problemen heb met een update... maar begint me nu al te irriteren...

Na 10 keer resetten van men router en modem eindelijk kunnen updaten... Nu eens even puzzelen hoe het zit. :)

Hmz, ik dacht dat ze dat zune marketplace ook los zouden laten, maar is nog steeds een heel apart onderdeel van het dashboard.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2011 12:13 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
revertive schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:36:
Je profiel word in de cloud opgeslagen, en er word een lokale kopie gemaakt. Dus zonder internet verbinding gebruikt hij de lokale kopie.

http://support.xbox.com/e...he-cloud/cloud-save-games
Deze vernieuwing is mij ontgaan. Ik heb sinds kort 2 xboxen, dus dit kan wel ideaal zijn. Het recoveren duurde idd te lang.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 17:39

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:14:
Hmz, ik dacht dat ze dat zune marketplace ook los zouden laten, maar is nog steeds een heel apart onderdeel van het dashboard.
Jammere daarvan is ook dat die automatisch naar NL mode gaat, ook al staat de rest van xbox op engels. Logisch dat daar wat geavanceerde checks op zitten, maar toch.

Vind het dashboard er wel strak uit zien verder. Beetje jammer dat friends nu een submenu verder weg zitten, maar verder zag het er prima uit.
Mooi om te zien hoe MS 1 stijl over al hun producten uit aan het rollen is, erg mooi :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staat eea uitgelegd :
http://forums.xbox.com/xb...xbox-360-fall-update.aspx

Als het goed is worden de files in de cloud bijgewerkt naar de meest recente status na het uitschakelen van de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Gisteren mijn Lumia (wow!) binnen gekregen en de update binnen gekregen. Dubbel Metro feest dus. Alleen ZEER teleurstellend dat Kinect voice integratie nog steeds niet werkt.

Zeer geinig die Xbox Live integratie op WP. Hopelijk wordt de content ook steeds meer naar mate WP populairder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 22:21

Barbas

Gallego!

Ik mis "deals of the week" in het nieuwe dashboard. Voorheen kon je hier zien welke arcade games in de "aanbieding" waren. Iemand enig idee of dit ergens in het dashboard verstopt zit of dat dit er helemaal uitgehaald is? Heb het zelf niet kunnen vinden op het nieuwe dashboard.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Zit er gewoon in, als ik het goed herinner onder Games en dan rechtsboven. Was een plaatje van Lara Croft en er stond duidelijk Deal of the Week op.
Mijn xbox staat overigens wel op UK ingesteld, mocht dat relevant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Als zoethoudertje tot kerst heb ik vorige week Fallout 3 GOTY gekocht... Wat een verslavende spellen maakt Bethesda toch. Inmiddels heb ik misschien 3 quests van de main gedaan en ben nu heerlijk aan het verdwalen en random missies aan het doen. :) Hopelijk brengt de kerstman Skyrim mee dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Garcia10 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:14:
Ik mis "deals of the week" in het nieuwe dashboard. Voorheen kon je hier zien welke arcade games in de "aanbieding" waren. Iemand enig idee of dit ergens in het dashboard verstopt zit of dat dit er helemaal uitgehaald is? Heb het zelf niet kunnen vinden op het nieuwe dashboard.
Je moet naar games gaan, Daar zie je Lara Croft met deal of the week . In diezelfde tab zie je ook de ubisoft sale of the week. Mijn locatie is gewoon NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

EcoR schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 08:32:
Als zoethoudertje tot kerst heb ik vorige week Fallout 3 GOTY gekocht... Wat een verslavende spellen maakt Bethesda toch. Inmiddels heb ik misschien 3 quests van de main gedaan en ben nu heerlijk aan het verdwalen en random missies aan het doen. :) Hopelijk brengt de kerstman Skyrim mee dit jaar.
Ik moet Oblivion nog uitspelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
Hebben meer mensen problemen met het connecten naar xbox live party's na de update van afgelopen week?
Ik kan meerdere vrienden niet joinen en zij mij niet sinds de update, terwijl dat voor de update wel gewerkt heeft.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RevoNL schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:34:
Hebben meer mensen problemen met het connecten naar xbox live party's na de update van afgelopen week?
Ik kan meerdere vrienden niet joinen en zij mij niet sinds de update, terwijl dat voor de update wel gewerkt heeft.
Dat probleem had ik soms voor de update ook wel eens, gewoon een Live fail naar mijn idee. Gaat vanzelf weer weg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Fatal Mind schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 10:41:
[...]

Dat probleem had ik soms voor de update ook wel eens, gewoon een Live fail naar mijn idee. Gaat vanzelf weer weg,
Het gekke (of normale) is dat het voor de update wel heeft gewerkt (altijd), naja ik wacht het wel af. misschien komt het door de wind ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Laatst online: 22:21

Barbas

Gallego!

Rockvee2 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:05:
[...]

Je moet naar games gaan, Daar zie je Lara Croft met deal of the week . In diezelfde tab zie je ook de ubisoft sale of the week. Mijn locatie is gewoon NL :)
Klopt! Volledig overheen gekeken 8)7 . Thanks!

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:00
TheAshcat schreef op woensdag 07 december 2011 @ 07:51:
Wat ik alleen mis is dat je de blokjes van home niet zelf mag indelen.
Dit mis ik ook wel heel erg, ik vind het vooral vreemd dat games als 4e optie is na social en video... Terwijl voor mij (en ik denk voor vele anderen) games toch echt het belangrijkste is....
Het liefste zou ik ook video, apps, social en bing eruit halen, daar doe ik toch niets mee (de pc staat er bijna naast, daar gaat dat allemaal veel beter op...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Wat ik voornamelijk mis is dat je niet je eigen layout (dus de oude menu's met de nieuwe functies) kan kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Sagat schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:31:
Ik speel (misschien bekend :X ) graag sf4, en heb dan ook de dlc uitbreiding gekocht.
Theorie, als mijn gamertag/profiel straks de cloud in gaat, dan kan ik deze dlc ook bij mijn vrienden gebruiken?
Immers ik ben dan op mijn eigen profiel ingelogged, en mag het daar dan downen, en op het moment dat ik wegga en uitlog is die dlc dan niet meer speelbaar, maar op het moment dat ik opnieuw inlog weer wel.....ach binnenkort maar is testen dan
Nou ik kan (na gister) iig bevestigen dat je met je eigen account ook dlc kan binnenhalen op een andere console en die dan ook kan spelen. Gaat allemaal zeer snel en makkelijk.
Als het account daarna offline gaat krijg je leuke foutmeldingen, maar dat is op te lossen middels dlc verwijderen.

Echt erg fijn, savegames in de cloud is ook leuk, maar 505mb vind ik dan wel weer een beetje magertjes, maar ja, er zijn natuurlijk VEEL mensen online, dan tikken die mb-tjes hard aan natuurlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Sagat op 09-12-2011 12:00 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:36

Mavamaarten

Omdat het kan!

Op zich vind ik het idee van die tiles (metro UI enzo) best leuk, alleen is de volgorde van die tiles echt belachelijk. Video, social, bing en muziek gebruik ik nooit, PC hangt aan het zelfde scherm en met een druk op een knop kan ik lekker gewoon PC'en. Waarom kan je niet gewoon tiles schrappen? Ook idioot dat reclametiles groter zijn dan gametiles enzoverder... Toegegeven, ik vind het mooi, maar daar blijft het dan ook bij.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Mavamaarten schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:01:
Op zich vind ik het idee van die tiles (metro UI enzo) best leuk, alleen is de volgorde van die tiles echt belachelijk. Video, social, bing en muziek gebruik ik nooit, PC hangt aan het zelfde scherm en met een druk op een knop kan ik lekker gewoon PC'en. Waarom kan je niet gewoon tiles schrappen? Ook idioot dat reclametiles groter zijn dan gametiles enzoverder... Toegegeven, ik vind het mooi, maar daar blijft het dan ook bij.
Vind het ook jammer van al die reclame, natuurlijk zat dit ook bij het vorige dashboard maar daar zat het gewoon allemaal onder 1 noemer ''spotlight'' had dat dan gedaan en de rest met rust gelaten. Nu is de disc in de lade 1 hele kleine tile en de grote zijn gereserveerd voor reclames, beetje zielig vind ik het van microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik ben er ook niet zo blij mee, de nieuwe demo's en games on demand et cetera zitten te ver verstopt. Ik vind het ook niet echt relaxt dat er nu 'per scherm' gescrolld (kom je aan het randje, dan ga je niet 1 game verder opzij, maar een heel 'scherm'), het voelt gewoon niet echt soepel naar mijn mening. Het lijkt een beetje op de PSN store, die is ook zo lekker overzichtelijk :F
Het zal vast wel wennen, maar ben er op dit moment niet blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
XBOX LIVE IS DIT WEEKEND GRATIS VOOR IEDEREEN

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook nogniet echt een happy camper, heb het idee dat alles wat met games te maken heeft moeilijker te vinden is. Ik had ook het idee (weet ik niet zeker meer) dat ik mn games eerder veel makkelijker kon filteren. Ik kan bv wel filteren op arcade etc, maar niet op volledige games. Als ik nu een game on demand spel wil spelen moet ik dus "alles" selecteren en browsen door mn demos, xbla etc. Vorige week had ik daar minder problemen mee.

Navigatie vind ik ook minder makkelijk. Dat kon eerst heel handig met dpad maar nu moet ik blijkbaar met lb en rb naar een andere tab navigeren of eerst naar boven met dpad. De grootte van de tiles kan ik me ook niet in vinden, dat is blijkbaar wat MS belangrijk vindt maar niet wat ik dus belangrijk vind. Wat me niet boeit komt nu enorm in beeld en ik moet zoeken naar de kleine tiles die ik wel interessant vind.

Waar de tiles op een nokia lumia prima werken kan ik me er voor de 360 nog niet echt in vinden. Dit is toch echt een andere ervaring dan toen we van de blades naar het vorige dashboard gingen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 11:58:
[...]

Echt erg fijn, savegames in de cloud is ook leuk, maar 505mb vind ik dan wel weer een beetje magertjes, maar ja, er zijn natuurlijk VEEL mensen online, dan tikken die mb-tjes hard aan natuurlijk.
Serieus ?
Een savegame is een paar kb groot.
En je gaat natuurlijk niet je DLC in de cloud zetten, die download je meteen vanaf de ms-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 20:37
justifire schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:52:
[...]

Serieus ?
Een savegame is een paar kb groot.
En je gaat natuurlijk niet je DLC in de cloud zetten, die download je meteen vanaf de ms-server.
Ja, ik ook. Sommige save games van mij zijn 10mb groot en dan gaat het hard. Zoveel games heb ik niet, en ik heb al bijna 100mb in gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een savegame was in 1990 een paar kb ja :) Vergelijk voor de lol eens wat saves en je schrikt je kapot denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:14

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind het maar niks, da nieuwe dashboard. Onoverzichtelijk, onlogisch en niet intuitief navigerend. Je zit nu alleen te bekijken wat MS belangrijk voor je vindt. Heel vervelend dat ze de Xbox als entertainmentcenter pushen met al die volkomen overbodige teringzooi in je scherm.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De save van FM3 is 40MB..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, sorry dat wist ik niet :F
Save van GOW3 is 124 kb
Save van MK is 43 kb
Save van COD:BO is volgens mij rond de 80kb
Vandaar dat ik het nogal vreemd vond.
Vriend van mij heeft 1000+ games en heeft alle belangrijke bestanden in de cloud gezet, kwam onder de 100 MB uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is ook de enige game die volgens mij grote saves heeft. Meeste data bij mij gaat meestal in de DLC zitten (of een installatie van de disc). Die ruimte op de cloud is dus nog best flink.

Kun je trouwens ook bestaande savegames overzetten? Ik heb gister BF3 eens opgestart vanuit de cloud en dat was gewoon een nieuwe savegame. Ik dacht dat die savegames automatisch gesynchroniseerd zouden worden, maar had nu bijvoorbeeld alle ribbons, medals, attachments, perks, etc als "nieuw" aangemerkt gekregen en was al mn wapeninstellingen kwijt. Erg irritant als je dus al een savegame hebt

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 11-12-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:59:
[...]

Dat is ook de enige game die volgens mij grote saves heeft. Meeste data bij mij gaat meestal in de DLC zitten (of een installatie van de disc). Die ruimte op de cloud is dus nog best flink.
Moet je Skyrim eens spelen. Heb inmiddels 130 save files. :P
Kun je trouwens ook bestaande savegames overzetten? Ik heb gister BF3 eens opgestart vanuit de cloud en dat was gewoon een nieuwe savegame. Ik dacht dat die savegames automatisch gesynchroniseerd zouden worden, maar had nu bijvoorbeeld alle ribbons, medals, attachments, perks, etc als "nieuw" aangemerkt gekregen en was al mn wapeninstellingen kwijt. Erg irritant als je dus al een savegame hebt
Ja. Zoals je al data overzette van je HDD naar USB. (Settings - console - storage > bestand of map selecteren > move > nieuwe locatie aanwijzen. [/rocketscience]

__

Ik vind de nieuwe dashboard ook onoverzichtelijk. Alles wat ik graag snel doe (voornamelijk game vinden en parties bekijken om te voorkomen dat ik met debielen in een party kom) gaat nu juist niet vlot. Merk dat ik de guide functie (wat niet is aangepast >.>) nu veel meer gebruik.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 10:37:
[...]

Moet je Skyrim eens spelen. Heb inmiddels 130 save files. :P
[...]
Ik zat ook aan circa 200 savegames.. Dat vond ik me toch wat te gortig, zeker gezien de problemen op de PS3, dus heb nu een systeem waarbij ik enkel nr 1-21-41-61-81-101-121 etc. bewaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:00:
[...]

Ik zat ook aan circa 200 savegames.. Dat vond ik me toch wat te gortig, zeker gezien de problemen op de PS3, dus heb nu een systeem waarbij ik enkel nr 1-21-41-61-81-101-121 etc. bewaar.
Ik heb de eertse 40 er af gegooid. Maar toen was mijn nieuwste save corrupt geworden. Of dat verband had met het verwijderen weet ik niet. Ik bewaar ze allemaal tot ik klaar ben voor de zekerheid. Nog 98GB over. Ga ik net redden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:30:
[...]

Ik heb de eertse 40 er af gegooid. Maar toen was mijn nieuwste save corrupt geworden. Of dat verband had met het verwijderen weet ik niet. Ik bewaar ze allemaal tot ik klaar ben voor de zekerheid. Nog 98GB over. Ga ik net redden. :P
98GB nog maar?! Pff, dat wordt close!

Gisteren weer na een week of 2 weer begonnen met Skyrim. Wat ik eigenlijk een beetje vervelend vindt is de onwijs lange lijst van quest en misc. quest die ik nog heb open staan... Een beetje teveel vrijheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:46:
[...]

98GB nog maar?! Pff, dat wordt close!

Gisteren weer na een week of 2 weer begonnen met Skyrim. Wat ik eigenlijk een beetje vervelend vindt is de onwijs lange lijst van quest en misc. quest die ik nog heb open staan... Een beetje teveel vrijheid :P
Ik ken het. :) Had er in het begin veel lol aan om gewoon rond te huppelen en alles voor iedereen te fixxen. Zit nu redelijk op het einde qua achievements en dan merk ik dat ik gewoon zsm door het spel heen knal zoals ik dat normaal ook doe. Wel jammer want juist al die random missies leveren mooie momenten en toffe verhalen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:59:
[...]

Mafia2 staat er ook om bekend saves te maken van 50a60MB.. Althans op de PS3..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu 4200 ms points gekocht en dacht wat leuke arcade games te Gaan downloaden.
In de gamemarketplace staat geen kopje arcade meer..... Ben Ik nou zo scheelt?

Kan iemand Hier duidelijkheid in scheppen. Bing search werkt niet.voor mij. Krijg.dan niet alle arcade games.

Iemand nog tips voor leuke puzzel/platform/ alles behalve shootqrs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:44:

Limbo (adv/platform, makkelijk en sfeervol), Super Meat Boy (platform, moeilijk), From Dusk (godgame), portal 1 staat er ook tussen. Als je portal nooit gespeeld hebt is dat echt een aanrader. :)

Je kan overigens ook hier kijken als je het overzichtelijker vindt: http://marketplace.xbox.com/en-US/Games/XboxArcadeGames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 18:55

FullThrottle

Tonight's forecast,... dark!

WTF,... reclame voor Axe op mijn homescherm,.... :(

Er zitten zeker wat goede dingen in de nieuwe interface maar ik heb geen Xbox zodat MS mij niet relevante reclame voor kan schotelen. Werkelijk te idioot voor woorden dat deze interface zo is gemaakt dat reclame belangrijker is dan de content en het gebruik van de user. Grote fail.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FullThrottle schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:40:

Er zitten zeker wat goede dingen in de nieuwe interface maar ik heb geen Xbox zodat MS mij niet relevante reclame voor kan schotelen. Werkelijk te idioot voor woorden dat deze interface zo is gemaakt dat reclame belangrijker is dan de content en het gebruik van de user. Grote fail.
True, ik betaal Live voor een goed werkend iets en dan verwacht ik dat ik geen reclame krijg, maar dat dus wel gebeurd. Reclame-vrij zal zeker alleen zijn voor Platina tjonge, wat ben ik teleurgesteld in Micro$oft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:44:
Ik heb nu 4200 ms points gekocht en dacht wat leuke arcade games te Gaan downloaden.
In de gamemarketplace staat geen kopje arcade meer..... Ben Ik nou zo scheelt?

Kan iemand Hier duidelijkheid in scheppen. Bing search werkt niet.voor mij. Krijg.dan niet alle arcade games.

Koop ze anders online via marketplace.xbox.com, is nog makkelijker navigeren ook :+
En een goede platformer is Super Meat Boy of Splosion Man!

[ Voor 6% gewijzigd door MeltedForest op 11-12-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online
Waar heb jij die muziek tab vandaan na de Metro update? Ik heb 'm namelijk niet op mijn 100% origineel NL gekochte device en ben me een ongeluk aan het zoeken geweest naar de 'oude' functionaliteit om muziek te kunnen streamen vanaf m'n mac met Connect360.

edit: inmiddels de music player tussen de apps gevonden, net als de picture viewer (lekkere plek voor de meest gebruikte zaken)

[ Voor 8% gewijzigd door MissingDog op 11-12-2011 21:25 . Reden: gevonden! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
FullThrottle schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:40:

Je kan de reclame blocken door rad.msn.com te blocken in je router. eventueel kan het ook via OpenDNS

http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1214417p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja, reclame hoort erbij, maar ik vind wat ik nu hoor (zelf nog niet heel gespeeld sinds de update) idd wel slecht van ms. Je zou verwachten dat je iig geval zelf de titlel mag indelen, dan zou je de reclame iig een beetje aan de onderkant van het scherm kunnen parkeren. Dat is toch wel het minste dan je mag verwachten als je voor live betaald.
Maar
[devils advocate mode]
Heb je met betalen voor live recht op je dash? Meer rechten dan iemand die alleen een 360 koopt en dan sliver houdt? Toch nog een pittige materie, maar blifjt irritant dat je als gebruiker weinig keuze hebt.

Ik herken trouwens wel het verhaal van de guide functie gebruiken, het is sneller, en je hoeft minder te zoeken waar iets is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze dashboard zou fantastisch zijn als je zelf je tiles kon instellen. Zoals dat kan op een Windows phone (of een iPhone :P). Alles wat jij wil hebben op een pagina. Woohoo. Gaat echter niet gebeuren want MS wil je op elke pagina hebben zodat je meer reclame ziet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je erbij dat reclame erbij hoort dan ?? En dan nog, als het een reclame was voor <game X> zou ik het nog wat anders vinden dan een Axe reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie trouwens nog steeds het preview kanaal staan terwijl ik de laatste update al heb.
Hoe of wanneer gaat dat weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Heb ook even die interface bekeken maar vond het vrij irritant eigenlijk. Ook ik zou enerzijds graag zien dat je het zelf in kan delen, maar daar staat weer tegenover dat er dan bij mij waarschijnlijk niets blijft staan :X

Maarja, ik gebruik de interface dan ook nooit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:47:
Hoe kom je erbij dat reclame erbij hoort dan ?? En dan nog, als het een reclame was voor <game X> zou ik het nog wat anders vinden dan een Axe reclame.
Reclame houdt stuff betaalbaar, hee ik haat het ook, maar imho is het een part of life. En misschien ook wel een truc van ms hoor, wil je je 360 reclame vrij, maak dan nog maar meer poen over.

Compleet eens met 2e opmerking overigens
Ik vind trouwens een axe reclame idd ook opvallend, reclame voor games vind ik nooit zo'n probleem. (oude spotlight gebeuren enzo).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ach ja aan de ene kant, we betalen voor een service (gold-members) krijgen we óók nog reclame.
Maar aan de andere kant, we betalen ook voor kabel-tv, en internet, en ook daar krijgen we er gewoon reclame bij.

Ik snap daarom heel goed dat MS wat advertentieruimte verkoopt, maar de positie en de hoeveelheid mag wat mij betreft wat minder. Op het oude dasboard was er soms ook reclame (kan me een recente l'oreal herinnerren, maar miss had ik dat alleen omdat ik UK landinstelling heb) maar die was niet zo extreem irritant aanwezig als de huidige....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik begrijp ook wel dat ze advertentie ruimte verkopen, maar of het echt nodig is? Weet iemand misschien hoe dat zit met de ps3 en advertenties? Aangezien je bij de ps3 geen geld betaald om op "Live" te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Ik heb geen probleem met reclameblokken, maar momenteel is meer dan de helft van mijn startscherm reclame. (midden en alle blokken rechts)

Ik had graag in het midden mijn friends of andere social dingen gehad, rechts hadden ze dan van mij zoveel reclame mogen plaatsen als ze zelf wilden. Maar waarom het middenblok :(

edit:
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:01:
Deze dashboard zou fantastisch zijn als je zelf je tiles kon instellen. Zoals dat kan op een Windows phone (of een iPhone :P). Alles wat jij wil hebben op een pagina. Woohoo. Gaat echter niet gebeuren want MS wil je op elke pagina hebben zodat je meer reclame ziet. :(
+1 ze hadden rechts moeten vastzetten voor reclame en de rest customizable.

[ Voor 73% gewijzigd door TheAshcat op 12-12-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:57:
Ik zie trouwens nog steeds het preview kanaal staan terwijl ik de laatste update al heb.
Hoe of wanneer gaat dat weg?
Jij en vele anderen hebben niet goed de voorwaarden gelezen.

Dit pre-release kanaal blijft minimaal staan tot begin 2012 , jij bent een beta-tester voor alles wat met Xbox Live te maken heeft, applicaties/dashboard updates. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Youtube op mijn Xbox 360.

Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ik ook al paar dagen :P heb pas geleden ook kinect gekocht. meteen volgende dag spierpijn haha. maar wel cool apparaat. ik heb nu ook muzu op mijn xbox. wel vet gewoon muziek kiezen en hij speelt het af met trailer. dailymotion stond er ook al tussen maar elke keer als ik dat wil installeren krijg ik xbox live marketplace error :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle

FullThrottle

KingKoning schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:32:
[...]

Je kan de reclame blocken door rad.msn.com te blocken in je router. eventueel kan het ook via OpenDNS

http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1214417p1.html
Thanks, goede tip en ga ik zeker doen.
Sagat schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:20:
[devils advocate mode]
Heb je met betalen voor live recht op je dash? Meer rechten dan iemand die alleen een 360 koopt en dan sliver houdt? Toch nog een pittige materie, maar blifjt irritant dat je als gebruiker weinig keuze hebt.

Ik herken trouwens wel het verhaal van de guide functie gebruiken, het is sneller, en je hoeft minder te zoeken waar iets is.
Heb ik ook helemaal niet geschreven. Ik vind dat reclame op het hoofdscherm bij een apparaat als een Xbox gewoon per definitie ongewenst. Zowel voor gold en zilver. En de manier waarop het geïmplementeerd is met 75% van de beschikbare ruimte gereserveerd voor reclame vind ik het schofferen van je klanten. Het is wel duidelijk dat M$ (ja kinderachtig maar nu wel toepasselijk) reclame-inkomsten belangrijker vind dan de gebruikservaring van zijn klanten. De Xbox is nu veranderd in een Adbox waar je games op kan spelen.

En hoezo hoort reclame erbij. Als ik een koelkast koop verwacht ik toch ook niet dat er een schermpje op zit die reclame afspeelt?

Reclame van de nieuwste games op de game marketplace daar kan ik mee leven. Reclame van de nieuwste films bij zune video,... daar kan ik mee leven. Maar op het homescherm waar je in opstart en waarbij het gebruik van je Xbox centraal zou moeten staan is 75% van de ruimte voor reclame bedoelt en dan nog nota bene niet game gerelateerd.

Microsoft is gewoon aan het kijken waar ze mee weg kunnen komen en de enige manier om daar wat aan te doen is door massaal als gebruikers te protesteren. Het mag duidelijk zijn dat Axe door mij niet meer gekocht word. Ik wil het immers zo onaantrekkelijk mogelijk maken om te adverteren op de Xbox.
Sagat schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:47:
[...]Reclame houdt stuff betaalbaar, hee ik haat het ook, maar imho is het een part of life
Dat is natuurlijk een drogreden. Als Sony zonder reclame en zonder kosten hetzelfde bied als MS met kosten dan lijkt mij dat reclame helemaal niet nodig is om de kosten te drukken. Het is niet zo dat je voor die reclame iets terug krijgt. Het hele principe dat je het normaal moet vinden dat je geconfronteerd word met reclame in je privesfeer vind ik fout. Wanneer je meteen maar accepteert dat iets part of life is dan kan je nergens meer kritiek op hebben.

AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FullThrottle

FullThrottle

Zojuist onderstaande naar Unilever gestuurd.

Graag deel ik u mee dat ik geen Axe meer zal kopen. Dit heeft verder niets met de kwaliteit van het product te maken. Ik ben echter zeer onaangenaam verrast dat met de nieuwe Xbox360 update 75% van de ruimte op het dashboard ineens voor reclame word gebruikt. Ik vind het fundamenteel onjuist dat ik geconfronteerd word met niet relevante reclame (Axe) via een product waar ik voor betaal (Xbox360) via een dienst waar ik voor betaal (Xbox live gold) op een moment dat ik er niet op zit te wachten. Ik wil deze advertentieruimte dan ook zo onaantrekkelijk mogelijk maken en zal elk product boycotten die denkt mij op deze vervelende wijze lastig te kunnen vallen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
FullThrottle schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:19:
Zojuist onderstaande naar Unilever gestuurd.

Graag deel ik u mee dat ik geen Axe meer zal kopen. Dit heeft verder niets met de kwaliteit van het product te maken. Ik ben echter zeer onaangenaam verrast dat met de nieuwe Xbox360 update 75% van de ruimte op het dashboard ineens voor reclame word gebruikt. Ik vind het fundamenteel onjuist dat ik geconfronteerd word met niet relevante reclame (Axe) via een product waar ik voor betaal (Xbox360) via een dienst waar ik voor betaal (Xbox live gold) op een moment dat ik er niet op zit te wachten. Ik wil deze advertentieruimte dan ook zo onaantrekkelijk mogelijk maken en zal elk product boycotten die denkt mij op deze vervelende wijze lastig te kunnen vallen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Dat moet je naar Microsoft sturen, Unilever maakt gewoon gebruik van de dienst en het is Microsoft die dienst aanbiedt.
Pagina: 1 ... 35 ... 64 Laatste