• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54
Mede-auteur:
  • Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-06 21:32

Lampuhkap

Officiële website :
http://forzamotorsport.net/en-us/Default.aspx

THE BEST LOOKING FORZA YET
The Xbox 360 meets its graphical apex with Forza Motorsport 4. Experience an unprecedented level of detail with 800,000 polygon cars and some of the most beautiful environments ever seen… all waiting to be driven, painted, or photographed to your heart’s content. Unified lighting means dramatically improved cars and tracks and alternate time of day lets you experience previous Forza tracks in a completely new way.

BEHIND THE WHEEL
Whether you are a seasoned pro or brand new behind the wheel, challenge and fun is ahead in Forza Motorsport 4. A variety of handling assists lets new racers get up to speed in a flash, and a new physics model lets veteran racers to wring every last bit of performance out of every car in their garage. With a deft balance of approachability and challenge, this is the deepest and most rewarding Forza Motorsport yet.

AUTOVISTA
Go beyond the racetrack and step into a world where the most exclusive cars are yours to explore in Forza Motorsport 4’s new Autovista feature. Walk around and take in the stunning lines of the Ferrari 458 Italia. Step inside the McLaren F1’s cockpit and take a seat in the center-mounted driver’s seat. Fire up the Bugatti Veyron’s 8-liter 16-cylinder engine and feel your bones shake with the sound. Or sit back and relax as Top Gear’s Jeremy Clarkson takes you on an audio tour of each car in the Autovista showroom with his trademark blend of insight and wit. Autovista is your chance to explore the world’s most incredible cars at a level of detail never before seen in a videogame.

KINECT INTEGRATION
With the power of Kinect, Forza Motorsport 4 opens up the world of car passion in new and innovative ways. Step around the car to explore and experience the world’s most exciting automobiles in stunning detail. Check your mirrors and clip every apex by looking into the corners with Kinect-powered head-tracking. Quickly move through the Forza 4’s menu system with just your voice. All the power and fun you’ve come to expect from Forza… but no controller required.

COMMUNITY REVOLUTION
You measure your racing life one hot-lap at a time. You spend your days daydreaming about custom car liveries, and your evenings making them come to life with Forza’s powerful livery editor tools. You spend hours tweaking car settings, looking for an ideal tune that will give you that last tenth of a second. Crossing the finish line first isn’t just your goal… it’s a requirement. However you choose to express your passion of cars, Forza Motorsport 4’s community experience has you covered. Car clubs will let players gather and work together towards common goals as well as share cars, paint jobs, and tuning settings with other team members. Friends and strangers alike will battle it out for the checkered flag with wheel-to-wheel action in Forza 4’s 16-player multiplayer. Rivals mode will constantly update you with new challenges from friends as you aim to keep your name at the top of the leaderboards. For more details on the entire suite of community features in Forza 4, check out the community page.

STUNNING VARIETY
Variety is at the heart of Forza Motorsport 4. In the game’s World Tour career mode, you’ll visit the best racing circuits in the world on your path to dominating your opponents in events that go well beyond your typical sprint to the finish line. Autocross, time trial events, and Top Gear-inspired challenges make Forza 4’s career mode more exciting and more intense than ever before.

Bron : http://forzamotorsport.net/en-us/forza4.aspx

DLC

Sinds de launch in oktober 2011 zijn er al verschillende DLC pakketten uitgekomen.
Hieronder volgt een lijst met links met de dlc pakketten. incl prijs erachter
The November Speed Pack 560 mspunten
The December IGN Pack 560 mspunten
January Jalopnik Pack 560 mspunten
Hyundai Veloster Bonus Pack gratis
February ALMS Pack 560 mspunten
March Pirelli Car Pack 560 mspunten
April Alpinestars Pack 560 mspunten
May TopGear Car Pack 560 mspunten
The Porsche Expansion Pack 1600 mspunten
The Meguiar’s Car Pack 560 mspunten

Omdat van tevoren al bekend was dat Turn 10 veel dlc wou gaan releasen, is er een season pass aangekondigd.
http://forzamotorsport.net/en-us/season_pass/
Hiermee is een redelijke korting te krijgen op de eerste 6 dlc packs ( gratis hyundai pack niet meegerekend uiteraard).

AUTO'S

Uiteraard draait Forza Motorsport 4 om auto's.
Zoals hierboven vermeld zijn er al vele dlc pakketten uitgebracht met nieuwe auto's.
In totaal al meer dan 110 auto's zijn dmv dlc uitgebracht.
Bij release zaten er al 534 is, wat de teller brengt naar meer dan 640 auto's.
Voor een lijst met auto's die bij release erin zaten zie volgende link :
http://www.gamerfuzion.co...port-4-car-list-xbox-360/
Zoals er vemeld is zijn het totaal 534 auto's, maar 17 hiervan zijn zogenaamde "UNICORN" auto's.
Wat zijn unicorn auto's ??
Dit zijn auto's die niet in de car showroom staan, en zijn alleen te verkrijgen dmv speciale acties.
Dit kan b.v. door mee te doen aan een VIP rival race, maar kan ook door op facebook te kijken voor speciale acties.
Soms is er een RACE WITH DEVS actie, en soms is er een give away.
Houdt hiervoor ons forum en ook http://forums.forzamotorsport.net/Forums/ in de gaten.

Hier is verder nog een link over DRIVER LEVEL REWARDS :
http://www.giantbomb.com/guides/driver-level-rewards/2290/
Wordt vermeld welke auto's je kan kiezen en welke het duurste zijn.

CARCLUB

Wij hier op tweakers hebben ook een carclub.
De actieve carclub op het moment is :
DGOT

De leider ervan is GAIAjohan.
De regel voor de clubgarage is alsvolgt :
MAX 2 AUTO'S PER LID.
Mocht het blijken dat er minder members dan verwacht aanmelden, zullen we de regel aanpassen.
Maar hier beslist GAIAjohan over.

[Voor 255% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2012 15:48. Reden: volledig nieuwe Topic start.]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• MB23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:23
Heb net ff dat filmpje van mr. Greenawalt gekeken en ik ben bang dat ik dit toch niet aan me voorbij kan laten gaan.
Jup same here.
Heb al rond gescooped voor een limited edition maar nog niet gevonden, heb van deel 2 en 3 ook limited edition.
Dus dat wil ik met fm4 ook weer.

Denk dat dit een echte gt5 concurent kan gaan worden, waar shift 2 kansloos faalde, kan het nu zijn dat fm4 eindelijk een waardige tegenstander gaat worden van gt5(wel bijna jaar later he :P).

Heb er in ieder geval veel zin in. Mochten mensen details plaatsje filmpjes info enz vinden betreffende fm4 of ook fanatec stuurtje, dm me en ik vermeld het in topic start.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:19

Polycom

Poes van goud

Grappig om te zien dat het niet veel onderdoet (misschien wel mooier is) dan Gran Turismo 5. Terwijl deze game 4 jaar minder ontwikkel tijd heeft.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58
Wat heb ik toch een hekel aan die console exclusives... -O-

Vind GT5 nog steeds erg vermakelijk, maar zou Forza toch ook wel graag op m'n PS3 willen spelen. De vele customization mogelijkheden in de Forza serie heb ik altijd erg leuk gevonden, iets wat ik in GT5 wel mis.

• MB23
Heb ook alle Forza delen limited en dat wil ik met 4 ook wel weer. Heb alleen ook een nieuwe 360 nodig dus misschien toch wachten op een bundel.
11 oktober kan niet snel genoeg komen, wordt laatste game die ik koop dit jaar(geld tekort) en dan wel limited edition :D
Kan hem alleen nog niet vinden in webshops.
nog wat nieuwe gameplay :
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715471
ferrari 599gto :) mooie bak!! :)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:34

Player1S

Formerly known as L1nt

Hoop wel dat er nu eens fatsoenlijke Opels in zitten. Opel versie van de Astra en Corsa OPC please.

Ook hoop ik dat de Abarth Punto Evo erin zit ipv de Fiat Punto Evo Sport.

Player1s Twitch

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:24

Hupske

AFCA

Ja, dit spel gaat mijn xbox ook wel draaien. Het ziet er namelijk weer goed uit.
Zo te zien hebben ze cockpit view verbeterd, waar je soms met FM3 alleen het stuur zag en nu dus zo beetje alles.
Soms moet je oppassen bij het racen dat je niet meer op de omgeving gaat letten dan op de weg :P

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• MB23
Nieuwe XBOX sturen! (zie FP) maken het weer lastig om het geld in de zak te houden...
Ja net gezien idd, maar die zijn echt te duur voor mijn smaak.
Heb al een FANATEC PWTS, en een logitech g25, uiteraard werkt die laatste helaas niet op de ms doos.
Maar ik ga echt geen 700 euro neerleggen voor een nieuwer stuurtje, vond 300 euro voor porsche s zonder pedalen al duur genoeg. Gebruik nu g25 pedalen en werkt echt perfect :)
Btw heb zin in fm4 :) gamekings noemde het de mooiste game op e3(afgezien van battlefield 3 neem ik aan ;) )
http://www.gamekings.tv/videos/e3-2011-de-tweede-beursdag/

Anoniem: 387913

Dit word weer een No-Brainer aangeschaf.

Word de beste game van het jaar voor de Xbox, hands down.
Hoop alleen dat ze niet zoveel van die Fanta racetracks toevoegen.

Grote teleurstelling bij F3 voor mij was dat de Montserrat tracks niet eens een heel klein beetje leken op de werkelijkheid (die berg ligt op 20Km afstand van men huis...)
Weer nieuwe filmpjes van e3 :
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715876
Je ziet hier de kia cee'd op top gear track, dus je kan dalijk leaderbords vergelijken met echte mensen van top gear. Alleen opmerking volgens mij zie ik overal pionen, maar minder dan in gt5 dus dat is beter zie hier volledige ronde met kia cee'd :
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715822
zie ook dat ze de goeie camera punten pakken in herhalingen :D
Turn 10 doet dus wat PD had MOETEN doen met gt5.

edit :
langere interview met dan greenawalt :
http://www.gametrailers.c...1-forza-motorsport/715942
Geen dag nacht overgang als ik het goed begrijp, alleen verschillende day time lighting.

[Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 09-06-2011 23:10]

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:24

Hupske

AFCA

Op het 1e filmpje zegt hij al wel(1.37): dat hij auto's gaat selecteren voor de DLC.
Als ze die maar gratis geven? :9

[Voor 21% gewijzigd door Hupske op 09-06-2011 23:17]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Ze komen met maandelijkse dlc, dus ja dat is als goed is net als fm3 400punten per pack van 10 auto's.
Dus ja dat wordt betalen ja. Maar dit zijn vaak erg leuke dlc packs.

EDIT:
nieuwe plaatjes :
(editje: zie hieronder :) )
ziekelijk mooi!! :D en in 1080p, hmm die van fm3 waren 720p, zou die dan native 1080p worden, of is photomode alleen 1080p en rest 720p ??

[Voor 50% gewijzigd door v8power67 op 10-06-2011 00:06]

Hier nieuwe plaatsjes van fm4 met een mclaren f1 op top gear test track
(klikken voor 1080p plaatje):

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Gelijk topic start wat mooier gemaakt en wat meer plaatjes.

[Voor 79% gewijzigd door v8power67 op 10-06-2011 00:37]

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:18
Mooie plaatjes, maar we weten allemaal dat de ingame beelden een stuk minder gaan zijn ;)

Net als bij GT5 waar alle preview screens uit de photomode komen en het tijdens het spelen een tikkie minder was.

Trouwens, met die belichting, nieuwe cockpit cam en de Top Gear track lijkt het ineens wel een stuk meer op de grote concurrent :+

Maar beter goed gejat dan slecht verzonnen natuurlijk, ik denk alleen dat ik een beetje een deja vu gevoel ga krijgen.

[Voor 39% gewijzigd door Sander H op 10-06-2011 10:01]

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Zouden we bij die topgear track ook die auto krijgen die ze gebruiken voor "A star in a reasonable priced car"? Welke hebben ze nu eigenlijk?

Player1s Twitch

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:39
L1nt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:52:
Zouden we bij die topgear track ook die auto krijgen die ze gebruiken voor "A star in a reasonable priced car"? Welke hebben ze nu eigenlijk?
Ik citeer uit de startpost:

"We begin with the humble Kia cee’d (which holds the distinction as the current “Reasonably Priced Car” driven by a host of celebrities on the Top Gear television show)"

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition

Zijn er ergens al complete lijsten met auto´s te vinden, 10 minuten googlen kom ik her en der wel wat tegen, Maar niet veel meer als 30 wagens...

off topic: @Maikel64, ahhh Thundercats, jammer dat ze die niet meer maken...

• DutchFLC
  • Laatst online: 26-05 13:48
Denk dat je er vanuit kan gaan dat alle wagens uit deel 3 ook in 4 zitten.

Kijk voor het eerst van mn leven heel erg uit naar de winter :)

• Maikel64
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:32:
Zijn er ergens al complete lijsten met auto´s te vinden, 10 minuten googlen kom ik her en der wel wat tegen, Maar niet veel meer als 30 wagens...

off topic: @Maikel64, ahhh Thundercats, jammer dat ze die niet meer maken...
offtopic: Dat is er nog een in de categorie: "vroeger was alles beter" :P .

ontopic: 11 oktober alvast maar vrij vragen hier. Net als bij FM3.

Mja ik denk niet alle auto's uit fm3 naar deel 4, was met fm2 naar 3 ook niet, een aantal veilside wagens waren eruit gehaald, en nog wat erg vette wagens werden geschrapt voor wat meer low class wagens, hoop dat die dikke wagens zoals de veilside supra '99 en '02 er weer inzitten, net als de abflug rx7 en abflug supra. die abflug supra was in deel 2 zo gaaf, dik 800pk en dan nog tunen, die veilside '99 had standaard al 1000+pk :)

Maar om even samen te vatten, ik denk dat er ong 550 auto's in deel 4 zitten, waaronder aantal nieuwe, dus zullen wel wat minder populaire wagens geschrapt worden.
Ze kunnen natuurlijk in de storefront zien wel auto's wel en niet populair zijn qua tunes, livery's enz, dus denk dat ze met die data wat auto's eruit halen.

Hopen dat we weer dik getuned wagens gaan zien, want een supra heeft gewoon 1000pk nodig want dat maakt hem zo bruut, net als de skyline's die gaan makkelijk richting de 1200pk maar in fm3 kon je max 900pk, en de mine's r34 net 1000pk, maar ik wil meer :) zeker als ze weer drag racing (hopelijk dit keer wel goed) erin doen want dan is een 1000+pk supra met lekker dikke slickjes erg leuk om de 1/4 1/2 en volle mile mee te doen :D

• DutchFLC
Las ook ergens een gerucht dat er een online mode in komt (in de playground sectie) gebaseerd op de topgear challenge waarbij 1 persoon stuurt en de ander gas geeft/remt. Dat word hilarisch!

Ben ook erg blij met de terugkeer van Custom lobby's , geen last meer van de spelverziekende rammers!

[Voor 21% gewijzigd door DutchFLC op 10-06-2011 12:52]

Okee dat is erg humor idd, vond sowieso de playground leukste van online racen in fm3, Tag is mn favorite, zie het al voor me dalijk 16 man tag, of cat and mouse met 4 teams.

• DutchFLC
Ik kom nu eigenlijk nooit in de playground sectie , ben meer een racer. Zit de laatste maanden alleen maar in de Production class hopper. Lekker close racen
nieuwe video's :
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9h-ehTkJAws&feature=player_embedded]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IkJQH3igfvQ&feature=player_embedded]

Geluid van 2 filmpjes kun je beter uitzetten, maar 1 filmpje zie je een 599gto in top gear studio :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Gewoon weg super mooi!! :D

[Voor 39% gewijzigd door v8power67 op 10-06-2011 13:37]

• DutchFLC
Coole filmpjes V8. Die replay op TG test track ziet er strak uit. Ze gebruiken dezelfde camerastandpunten als bij de echte show.
Ja gaaf he :D
Dan heb ik nog wat leuks voor jullie volgens mij :)

Derde filmpje in 720p full screen draaien!! :)
Is gemaakt dmv capture card volgens mij want je ziet fullscreen de game, ziet er echt super geil uit!!!
_/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~

Edit :

Ook erg mooie gameplay ook direct feed volgens mij :)

Wordt alleen maar beter en beter !!!!!

Even als laatste nog :
Fan made filmpje waar je J clarkson hoort met gameplay van fm4 en een echte 599gto ernaast, erg leuk gedaan!!

Nog 1 vondst dan ;)

[Voor 72% gewijzigd door v8power67 op 10-06-2011 13:53]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:05
Ziet er allemaal heel mooi uit.

Daarom is het ook erg jammer dat ik nu al zeker weet dat dit spel voor mij weer keihard gaat falen.
Ik wil gewoon kunnen kopen en tunen wat ik mooi vind in de carreer mode, En dat kan in Forza 3 al niet vanwege de Auctionhouse, En het beschermen van de virtuele economie die daar aan vast hangt.
(Prijzengeld van carreer mode races is te laag en vele mooie klassiekers zijn veel te duur.)

Ik kan nu eenmaal niet painten en voor een goede tuning setup hoef je ook niet bij mij te zijn,
Om die redn valt er voor mij dan ook niets te verdienen in de auctionhouse en er iets kopen gaat vaak ook niet omdat het veelal veel te duur is.
Ik wil gewoon een Shelby Daytona Coupe en daar wat onderdelen op monteren zodat die wat beter mee kan en er carreer mode events mee afwerken,
Maar Turn10 gunt mij dat plezier gewoon niet.

(Uiteraard kan ik met de Shelby Daytona Coupe rijden in de quick race mode en online, Maar ik wil dat ding gewoon wat meer power kunnen geven.)

Ondanks dat zal de Limited Edition hoogstwaarschijnlijk gewoon worden toegevoegt aan mijn gamecollectie, Of ik het spel lang zal blijven spelen betwijvel ik echter zolang bovengenoemd probleem blijft bestaan.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

waar heb jij het in godsnaam over?
Je kan met je ingame knaken gewoon kopen wat je wilt.
Als jij alleen met uber exclusieve collector items van een paar miljoen wil racen heb je mischien een probleem.

Ik heb F3 alle races Gold gehaald, en zo´n beetje alle wagen die in de geschiedenis kwa racen de moeite waar waren...

Maar je bent helemaal niet afhankelijk van die auction house zoals jij aangeeft

• DutchFLC
Als je het slim doet kun je in een paar dagen een paar miljoen verdienen in Forza3. Zelfs races die je met de "hired driver" rijd betalen nog goed.
Nou ben het wel deels met hem eens.
Het is in fm3 wel erg moeilijk om snel geld te verdienen.
Ben daarom op gegeven moment uitgeweken naar een glitch, waar je in een uurtje tijd ong 20 miljoen kan fixen.
Vind btw economy systeem in gt5 wel goed, heb daar altijd genoeg geld en bijna alle duurste auto's al in bezit.
In fm3 is het leuk dat je veel exclusieve auto's hebt, maar ik betaal al voor de game, en als je bv full time werkt en gamed voor de lol, dan heb je geen zin om een bijna 2e baan aan te nemen in fm3 om maar een beetje geld te verdienen. Dus hoop wel dat het wat makkelijker gaat in deeltje 4 :)

als het prijzen geld te hoog word, gaat het hele gevoel van sparen voor die ene bak, of upgrade volledig verloren.
in mijn ogen is dat juist een sterk punt
ergens een beetje moeite voor moeten doen.
Plus als je de moeilijkheid een beetje opschroeft, betalen races behoorlijk dik uit...

maar goed de generatie "weinig weerstand en wat is nintendo hard" heeft dat waarschijnlijk niet zo graag

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:05
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:57:
als het prijzen geld te hoog word, gaat het hele gevoel van sparen voor die ene bak, of upgrade volledig verloren.
in mijn ogen is dat juist een sterk punt
ergens een beetje moeite voor moeten doen.
Plus als je de moeilijkheid een beetje opschroeft, betalen races behoorlijk dik uit...

maar goed de generatie "weinig weerstand en wat is nintendo hard" heeft dat waarschijnlijk niet zo graag
Die laatste zin vind ik wat kort door de bocht, En heb dan ook geen zin om mijzelf daarop te gaan verdedigen.
Enigste wat ik daarover te zeggen heb is dat ik driving games speel omdat ik in het echt niet mag rijden (Ben 24 dus aan de leeftijd ligt het niet, De daadwerkelijke reden ga ik hier echter niet posten.)
En dat compenseer ik dus met games als Forza Motorsport en Gran Turismo.

Ik ben een enorme autoliefhebber (Vooral het wat oudere en klassieke spul.) en dan is het jammer dat niet alles even berijkbaar is in Forza 3. Omdat Turn10 vast wil houden aan een Online Economie die momenteel toch al weer om zeep is als ik naar sommige bedragen kijk in de auctionhouse. (En dit keer kan het niet aan de geld cheat's en glitches hebben gelegen want die hebben ze allemaal gepatched en misbruikers ervan zijn verbannen uit de auctionhouse.)

Wel ben ik bereid Forza 3 nog een kans te geven, (Moet nog een aantal races doen om hem helemaal uit te spelen.) Aangezien ik alles wat voor mij haalbaar is in Gran Turismo 5 al wel gehaald heb.
Zal ook eens gaan googlen naar methodes om wat vlotter aan geld te komen in Forza 3, Wellicht dat die Shelby Daytona Coupe van 10.000.000 er dan alsnog komt.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Sato schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:53:
[...]

Die laatste zin vind ik wat kort door de bocht, En heb dan ook geen zin om mijzelf daarop te gaan verdedigen.
Enigste wat ik daarover te zeggen heb is dat ik driving games speel omdat ik in het echt niet mag rijden (Ben 24 dus aan de leeftijd ligt het niet, De daadwerkelijke reden ga ik hier echter niet posten.)
En dat compenseer ik dus met games als Forza Motorsport en Gran Turismo.

Ik ben een enorme autoliefhebber (Vooral het wat oudere en klassieke spul.) en dan is het jammer dat niet alles even berijkbaar is in Forza 3. Omdat Turn10 vast wil houden aan een Online Economie die momenteel toch al weer om zeep is als ik naar sommige bedragen kijk in de auctionhouse. (En dit keer kan het niet aan de geld cheat's en glitches hebben gelegen want die hebben ze allemaal gepatched en misbruikers ervan zijn verbannen uit de auctionhouse.)

Wel ben ik bereid Forza 3 nog een kans te geven, (Moet nog een aantal races doen om hem helemaal uit te spelen.) Aangezien ik alles wat voor mij haalbaar is in Gran Turismo 5 al wel gehaald heb.
Zal ook eens gaan googlen naar methodes om wat vlotter aan geld te komen in Forza 3, Wellicht dat die Shelby Daytona Coupe van 10.000.000 er dan alsnog komt.
Mja er is een hele makkelijke geld glitch cheat noem het hoe je wilt.
Heb je een 2e account nodig, en moet je je cache met updates wissen.
Als je wilt weten moet je even googlen, zelf al meerdere malen gebruikt, heb meer dan 300 uur in fm3 zitten, maar nog steeds te vaak geld problemen, dus deze glitch is perfect, en als je normaal gebruikt komt er niemand achter.(heb zelf al 4-5 x gedaan, en mn broertje al tientallen keren)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yYfzgSkMcw0]
Niet veel nieuwe gameplay maar je ziet aan het einde de mosler rijden en klinkt super.
Ook als de lambo gestart wordt klinkt dit erg mooi, je ziet ook even cockpit view van nieuwste mclaren ingame.

Front page E3 nieuws, voor degene die het gemist hebben
reviews: E3: Forza Motorsport 4
Vind wel dat het een beetje stil is rondom fm4.
Tis nog maar een kleine 3 maanden en wat dagen en dan is de release al.
Hoop wel zsm een carlist in begin post te kunnen zetten, en tracklist :D

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Ja daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Speel FM3 nog dagelijks en kan niet wachten op deel 4. Hoop dat ze er inderdaad een paar fijne tracks instoppen(alle wtcc& f1 tracks bijv). En de 4wd viper de laan uit gestuurd word.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0Henk 'm!
HAHA idd die 4wd vipers brrrrr.:P
Mja ik hoop gewoon dat ze wat meer realisme zoeken en alleen swaps mogelijk maken die in het echt ook gerealiseerd kunnen worden.
Bv een 4wd 350z heb ik al eens gezien, een 4wd supra ook, maar een viper met zon grote motor erin, dat past nooit.
Als ze dat doen, met betere physics en meer en ook leukere auto's, dan is het een instant win!!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:46

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet er iemand waar er al eventueel een versie te bestellen is die _alle_ auto's heeft? Bij forza 3 had ik ook een special edition en kon zelfs een paar auto's nooit kopen :( Ik wil het niet nog eens meemaken!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

ETzPliskin schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:06:
Weet er iemand waar er al eventueel een versie te bestellen is die _alle_ auto's heeft? Bij forza 3 had ik ook een special edition en kon zelfs een paar auto's nooit kopen :( Ik wil het niet nog eens meemaken!
Wachten met kopen tot een jaar na de release en dan de editie kopen waarbij je alle DLC krijgt, net zoals bij Forza 3 Ultimate Edition :P

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Oh btw:

Forza Motorsport 4 Limited Collector's Edition
Bundled together in a polished Steelbook DVD Case, the Limited Collector’s Edition content will include the following:

The VIP Car Pack:
2011 Bugatti Veyron Super Sport
2011 Ferrari 458 Challenge
2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
2010 Noble M600
2011 RUF Rt 12 R

The limited quantity “Ship Bonus” car pack available for fans who order Forza 4 early:
1965 Ford Mustang GT Coupe
2011 Koenigsegg Agera
1997 Lexus SC300
2011 RUF RGT-8
2011 Tesla Roadster Sport
http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/

En wat screens van de M5:

http://forzamotorsport.net/en-us/BMW_M5_FM4/

thnx wou het al gaan posten, zal het in eerste post melden.
Gaarne graag melden als er iemand al een nederlandse site heeft gevonden voor LE.
Want die wil ik wel ;)

Edit:
http://xboxfront.wl.gamer...ich-mit-Forza-3-und-GT5/#
nieuwe gameplay video die gelijk ook fm3 en gt5 vergelijkt met fm4.
Blijf gt5 wel mooier vinden, zelfs de schakel beweging is gewoon goed, in fm4 doet ie niets.
(kan zijn omdat het een automaat is door de grote D in midden bij toerenteller enz. zou kunnen duiden op realistische automaat physics, qua overgang enz lets hope!!)

Wel grappig dat ze zoveel dlc packs hebben, vip, lauch en nu ook bmw m5 fanpack
(bron :http://jalopnik.com/5815786/the-2012-bmw-m5-looks-epic-in-forza-4)
But most importantly, you'll get the 2012 BMW M5 — the most powerful production sedan ever created by BMW's M division. It'll not only be featured on the cover of the "Forza Motorsport 4" Limited Collector's Edition but also available as part of the "BMW M5 Fan Pack," available starting at launch to all "Forza Motorsport 4" owners who download it from Xbox LIVE Marketplace.
Hun manier van het disk grote probleem op te lossen, zelfde als met fm3, moest je 600mb downloaden aan het begin.
En je gaat ook meteen 2e hands games tegen ;)

Maar ziet er mooi uit.

Plaatjes 1080P gedownload en klikbaar :

[Voor 201% gewijzigd door v8power67 op 28-06-2011 00:48]

• Bastard
  • Laatst online: 19:49
Sorry maar ik heb er echt zo'n pishekel aan als je tig dlc-packs moet kopen om alle auto's te hebben wat je uiteindelijk meer kost als de game zelf. Zeker als ze ook gewoon in de game zelf hadden kunnen zitten. Dat en die freaking unicorn auto's, dat heb ik ook nooit gesnapt. Wat dat betreft is de oplossing van GT beter, daar krijg je alleen wat stealth editie's van normale auto's die in de game zitten.

maar goed, ik zal 'm wss toch wel kopen, maar dan wacht ik wel gewoon tot de goty/ultimate editie.
Reiben schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:37:
[...]

Wachten met kopen tot een jaar na de release en dan de editie kopen waarbij je alle DLC krijgt, net zoals bij Forza 3 Ultimate Edition :P
Maar dan had je de special edition auto's weer niet 8)7 .

[Voor 37% gewijzigd door Bastard op 28-06-2011 15:49]

Gezien RUF nu zelfs in de LCE zit, hoop ik toch maar dat Porsche er nog wel in zit..Het Porsche logo zit ook niet in de ene trailer..

[Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 28-06-2011 15:55]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

Mja ik denk het wel.
Juist omdat iedereen weet dat in gt5 alleen ruf zit, is het niet slim om met nu allemaal ruf te komen in dlc en lce enz. als porsche eruit is, want je weet dan als turn 10 zijnde dat mensen meteen gaan vrezen, dus zon bombshell wil je dus dan niet veroorzaken vtv maar ergens vlak voor of na de release.
Dus doordat ze nu ruf laten zien denk ik zelf dat er ook gewoon porsche inzit.
soort van reverse psychology zeg maar :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Iemand al een site waar je de collectors edition kunt bestellen??

Bol.com en Freerecordshop hebben em nog niet.
Wil niet de beste (lees goedkoopste) deal maar gewoon op de release datum in huis. Betaal liever meer dan 2-3 weken gefrustreerd thuis komen omdat ie er nog niet is.

Player1s Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 23:18
wordt een drukke 2 weken, FM4 en BF3...
ik ga maar lekker 2 weekjes vrij nemen dan haha :D

tis btw wel sick om te zien hoeveel GT5 achterligt qua car detail t.o.v FM4

[Voor 30% gewijzigd door MartijnAbel op 04-07-2011 22:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-03 18:03

Marando

Muziekje?

[b][message=36346955,noline]

tis btw wel sick om te zien hoeveel GT5 achterligt qua car detail t.o.v FM4
Dit komt wel erg over als een Forza fanboy die even zich wil afreageren op GT5.
Iik vind dat de screens en filmpjes van Forza 4 er erg goed uit zien, maar om nou gelijk GT5 af te kraken? Nee, dan overdrijf je het mijn inziens toch echt wel. De premium cars in GT5 hebben ook enorm veel detail. Gezien je opmerking kan ik me dan ook niet voorstellen dat je GT5 van dichtbij hebt gezien.

Acties:
  • 0Henk 'm!
eens met marando !! forza 4 zal nooit het detail in graphics hebben als de premium wagens van gt5.
Tenzij ze ook 5-6 jaar gaan werken aan een game ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 17:22
v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:20:
eens met marando !! forza 4 zal nooit het detail in graphics hebben als de premium wagens van gt5.
Ik heb nog een GT5 screenshot van m'n Murc Superveloce waar je achter het rooster naast het achterlicht gewoon een netjes en correct torx schroefje ziet en dat is wel heel erg gedetailleerd van PD.

Of het nodig was is natuurlijk een andere vraag.

Ik heb eigenlijk altijd GT gespeeld maar ik moet zeggen Forza 4 ziet er gelikt uit.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Mja je merkt het ook tijdens het rijden, de wagens zijn qua model echt perfect.
Tot nu toe hebben we van forza alleen nog maar photomode gezien, en wat ingame filmpjes die niet heel duidelijk waren, ik weet gewoon zeker dat fm4 gt5 niet verslaat op auto models, op circuits misschien wel.
Maar dat maakt gt5 niet de betere game, ik vind tot nu toe gt5 nog steeds erg tof, maar mis wel de mogelijkheid voor livery en meer customization.
Wat ik wel heel bruut vind in gt5 is het RM gegeven, dit heeft echt potentie in meer games, gewoon in 1 stap er een uitgebouwd race monster van maken.
Fm4 zou ook zon optie moeten hebben vind ik :D
Btw gister weer eens fm3 geprobeerd maar na maanden gt5 te spelen kon ik echt niet meer met controller rijden in fm3. Het is zo houterig, waar je in gt5 echt veel controlle hebt over de auto met controller is er in fm3 een raar gevoel. Kan het niet echt uitleggen, hoop wel dat dit niet aanwezig is in fm4 anders zit ik binnen 1 dag weer achter gt5 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ik hoop dat er wat minder schoonheidsfoutjes in zitten (Astra VXR/OPC met 5-bak ipv de 6 in het echt :X )

Ook betere topsnelheid bij de auto's.
Heb in 2 en 3 het idee dat de lagere klassen bewust stukken langzamer gaan dan ze in het echt kunnen om het gevoel te wekken dat een Ferrari sneller is dan een Golf GTI en een ALMS Audi of Peugeot weer sneller is dan de Ferrari.

Zat gister nog ff rond te rijden in FM3 en de Astra liep maar met moeite richting de 200.
Nu heb ik geen ervaring met dat circuit en die auto in het echt maar voor mijn gevoel heeft mijn Astra G 1.6 100pk minder moeite om richting de 160-180 te gaan dan de Astra VXR/OPC in FM3. En dan ook met veel minder toeren.

Player1s Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 12:27
v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 12:20:
En hoeveel van die premium autos zitten er in GT5?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Zullen we de nodeloze en oneindige strijd GT vs. FM achterwege laten?? :O

Open anders een nieuw topic er voor.

[Voor 21% gewijzigd door Player1S op 05-07-2011 15:51]

Player1s Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bastard
  • Laatst online: 19:49
418O2 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:47:
[...]

En hoeveel van die premium autos zitten er in GT5?
220 als je rm's ook meetelt, maar bij Forza 3 zie je ook duidelijk verschil tussen auto's die ook al in forza 2 zaten (natuurlijk wel een stuk minder dan het verschil tussen de premiums in gt5 en de auto's die uit gt4 komen).
Maar goed, al zien alle auto's eruit als een winkelwagen, als ze maar lekker rijden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-05 17:22
L1nt schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:51:
Zullen we de nodeloze en oneindige strijd GT vs. FM achterwege laten?? :O

Open anders een nieuw topic er voor.
Nou geen strijd hoor gewoon verschillen bespreken.
Maar verder heb je gelijk dit is het Forza 4 topic dus einde offtopic. ;)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Wel grappig dat echte forza fanboys meteen hoeveelheid premiums aanhaalt om gt te bashen :P
Grappige is dat sommige gt5 standaard wagens gewoon mooier zijn dan forza zn premiums ;)
bv een dodge charger die in gt5 zit is echt mooi gedetaileerd, alleen geen inbeeld, maja in fm3 waren veel dashboards niet accuraat en werkte veel dashboards niet. Iets wat in gt5 niet zal gebeuren, alle premiums zijn hellemaal perfect nagemaakt en alles werkt.
Sowieso was gt4 al echt een mooie game voor zn tijd, dus die models waren al super accuraat.
Ja ook ik was teleurgesteld over gt5 met 800 non premiums maar nu heb ik meer plezier met die standaard wagens dan alle premiums in fm3 ;)

Maja fm4 komt dalijk uit en hoop echt voor ze dat ze de game echt 10x beter maken dan fm3, want ik was eigenlijk op release dag al teleurgesteld toen ik hem binnen kreeg.

Maakte totaal niet waar naar wat ze belooft hadden, daarom dat ik fm4 sceptisch bekijk.
Maar moet zeggen dat wat ik tot nu toe gezien heb en als dit dan ook echt gebeurt het er goed uitziet voor turn 10 :)
En laten we hopen dat dit beter wordt dan gt5 want dan moeten ze met gt6 weer iets bizars tevoorschijn toveren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:12:
Grappige is dat sommige gt5 standaard wagens gewoon mooier zijn dan forza zn premiums ;)
8)7

Heb je ook screenshots/videos om deze bewering te ondersteunen? Alle standard cars die ik in GT5 heb gezien zagen er namelijk moeilijk lelijk uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:59
Wat wordt er bedoelt met premiums in forza 3? Alle auto's zijn ongeveer even mooi/lelijk. Ik hoop dat dit in forza 4 ook zo zal zijn. Ik vind het maar een belachelijk idee om sommige auto's mooier te maken dan anderen, al helemaal als het gedaan wordt omdat het te veel tijd kost.

T809

Acties:
  • 0Henk 'm!
Reiben schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:44:
[...]

8)7

Heb je ook screenshots/videos om deze bewering te ondersteunen? Alle standard cars die ik in GT5 heb gezien zagen er namelijk moeilijk lelijk uit.
Mja ik heb daar geen bewijs van maar je kan ze zelf vergelijken als je beide game hebt.
Tuurlijk op pure polygon count en texture werk is de dodge charger beter in fm3, maar als je gewoon rond rijdt, dan zie je zoveel details in gt5 charger. Tuurlijk je merkt dat het een gt4 wagen is, maar de lighting van gt5 is zo briliant dat zelfs standaard wagens er soms super mooi uit.
En ja ik durf te zeggen dat het in mijn ogen er dan mooier uit ziet dan fm3, ookal heeft die meer polygonen en inbeeld en scherpere textures :).
Btw in photomode is het in gt5 erg mooi te krijgen :D
http://www.horta.hu/gt5/charger01.jpg

Maar genoeg gt5 :P
Ben wel erg benieuwd naar fm4 :)

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 23:18
Marando schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:49:
[...]

Dit komt wel erg over als een Forza fanboy die even zich wil afreageren op GT5.
Iik vind dat de screens en filmpjes van Forza 4 er erg goed uit zien, maar om nou gelijk GT5 af te kraken? Nee, dan overdrijf je het mijn inziens toch echt wel. De premium cars in GT5 hebben ook enorm veel detail. Gezien je opmerking kan ik me dan ook niet voorstellen dat je GT5 van dichtbij hebt gezien.
ik overdrijf helemaal niet, ik heb hier een PS3 staan met GT5 en mijn XBOX360 staat er in alle vrede naast.
ik ben en blijf alleen een groter fan van Forza Motorsport gezien het rijgevoel wat je krijgt bij FM wat ik mis bij GT5.
de besturing en de feel van GT5 is gewoon heel erg anders, maar daarom is het nog wel de beste racegame op de PS3 ;)
Reiben schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:44:
[...]

8)7

dat is idd wat ik bedoel, ben je zolang met een gaem bezig, lukt het je nog niet om mooie details in de auto's te krijgen e.d.
dat ligt bij FM dan toch wel heel wat anders...

[Voor 21% gewijzigd door MartijnAbel op 06-07-2011 14:38]

v8power67 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:12:
maja in fm3 waren veel dashboards niet accuraat en werkte veel dashboards niet.
Kun je mischien aangeven welke auto´s?
ik speel altijd vanuit de cockpit view, en werkelijk waar, ik heb nog nooit een falende dash gezien.
verder ben ik nogal een JDM-o-fiel en ze kloppen gewoon allemaal.
Mischien hele kleine dingetjes op audio die er niet inzitten.
Zoals de typerende "je moet overschakelen" biepjes uit de Mazda FC en FD, of the AE86.
Maar de dash kwa grafishe weergaven zijn ze geheel correct,

maar goed, ik rijd nooit in een amerikaan, dus wellicht dat daar iets in verkeerd zit

• Maikel64
Anoniem: 387913 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:46:
[...]

Kun je mischien aangeven welke auto´s?
ik speel altijd vanuit de cockpit view, en werkelijk waar, ik heb nog nooit een falende dash gezien.
verder ben ik nogal een JDM-o-fiel en ze kloppen gewoon allemaal.
Mischien hele kleine dingetjes op audio die er niet inzitten.
Zoals de typerende "je moet overschakelen" biepjes uit de Mazda FC en FD, of the AE86.
Maar de dash kwa grafishe weergaven zijn ze geheel correct,

maar goed, ik rijd nooit in een amerikaan, dus wellicht dat daar iets in verkeerd zit
Wel naar de schakellampjes e.d. gekeken? Als het geen wijzer is, werken ze niet.

Teven staan een hele hoop tellertjes constant in dezelfde positie. Lijkt me ook niet kloppen.

Offtopic:
heb het eens ge-googled, en inderdaad, een X-aantal R classe wagens zijn inderdaad "kapot"
Ga er eens op letten of sommige "normale" wagens (waar ik dus eigenlijk alleen maar mee rijd) dat ook hebben.
filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=yd4pXBFYQLo

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 06-07-2011 15:11]

Grappige is er was een promo filmpje van fm3 met de veyron.
Maar daar zag je dus ingame beelden en werkte de HORSEPOWER meter ook.
Als je nu gaat rijden ermee in fm3 werkt die teller hellemaal niet.
Dus ja tis leuk alle wagens inbeeld, maar veel dashboards kloppen niet of werken niet.
Zelfde geld voor de WHEELIE die ze laten zien in intro filmpje van fm3.
Zie je een dodge challenger op drag strip een wheelie maken.
Ik was laaiend enthousiast want dacht dat ze nu eens serieus drag racen erin gedaan hadden, met drag onderdelen en dat je met afstellen dus een wheelie kan trekken als je genoeg grip hebt.
Wat blijkt nou later, geven ze toe dat ze het filmpje aangepast hadden, waarom zeggen ze niet(mja lijkt me best duidelijk waarom ;) ) maja ik en mn broertje voelden ons wederom weer genaaid, want ik ben gek op drag racen. En zo zijn er nog veel voorbeelden over fm3 en teleurstellingen.
Dus hoop wel dat ze dit niet doen met fm4 anders ben ik er meteen klaar mee.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het hele FM4 vs GT5 verhaal is wat mij betreft nu weer afgelopen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:46

Tijn96

In speed we trust

Ik hoop dat ze het "room"gedeelte van de multiplayer verbetert hebben. want mijn nat etc staat open maar heb regelmatig toch moeite om in een room te komen. licht dat aan mij of hebben meerdere mensen daar last van?

Overigens over dat dashboard gebeuren, daar maak ik mij niet zo heel druk over. ben altijd meer bezig met hoe die rijd.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!
PREORDER LIMITED EDITION :
http://www.consoleshop.nl...-collector-s-edition.html
Net meteen 2 besteld :P
Zal hem ook in OP vermelden. Mooie prijs ook 69 euro voor limited edtion.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Bol.com heeft hem nu ook...ook 69 euro.
Gelijk daar besteld.

Player1s Twitch

Net gekeken maar wat een prutsers vind ik hun toch.
Zeggen dat gt5 geen snelheids gevoel heeft, :S spelen ze allemaal in 3rd person ofzo, cockpit in gt5 heeft echt heel veel snelheids gevoel.
Denk dat ze daar fm3 bedoelden :P
Maar over fm4 hadden ze wel gelijk want die moet als goed is meer gevoel krijgen dan deel 3, in deel 3 is het wel zo statisch, en doordat je te dicht bij op stuur zat, was het hele snelheids gevoel afwezig.
Voordat ze de multiscreen opties verwijdert hadden, kon je fov aanpassen en dat was echt heel goed, maja omdat mensen vroegen of ze fov als gewone optie in optiemenu wouden doen, hebben ze het maar hellemaal verwijdert, lekker makkelijk ;) waarom moeite doen voor een spel waar ze al geld voor binnen hebben ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MB23
zo ook maar vast besteld, nu nog een nieuwe 360 kopen en een wheel...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 03:50

F.West98

Alweer 14 jaar hier

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

oeh das een mooie prijs, heb hem zelf al gepreorderd.
Btw voor de mensen die weer graag gifts willen ontvangen van turn 10 in fm4 :
http://forzamotorsport.ne...order_incentives_program/
goed doorlezen en dan doen wat er staat.
ALs je dit dus niet doet, krijg je ookal ben je vip dmv LCE, GEEN gift cars meer.
Tenzij je je daar soort van registreert.

v8power67 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:33:
ALs je dit dus niet doet, krijg je ookal ben je vip dmv LCE, GEEN gift cars meer.
Ik weet dat je een beetje een GT5 fanboy bent, Ik neem het terug, mijn excuses
Maar ik denk dat je het niet helemaal goed gelezen hebt.

Ze hebben het over een aanmoediging van pre-orders en dat daar als extraje dan "pre-order incentive gifts" bij zitten. Nergens in heel het stukje word volgens mij gezegt dat je geen gift cars meer krijgt zoals je hierboven meld,

"We will be sending out the pre-order incentive gifts to all participants of the Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentive Program. "
Uhm wat heeft dat met gt5 fanboy te maken (iets wat ik totaal niet ben) ???
Heb gewoon verkeerd gelezen, grappig dat mn broertje precies hetzelfde eruit haalde, die is ook geen gt5 fanboy :S
everyone who pre-orders will be eligible to receive special in-game gifts if they follow the steps below.
Lijkt me een snel gemaakte vergissing, omdat special ingame gifts in fm3 alleen voor VIP's was, en dit klinkt alsof je je doormiddel van aanmelden nu dus kan verzekeren van ingame gifts.
Maja fouten zijn snel gemaakt.

Nou porsche zit er dus blijkbaar wel in :D

Wel een opluchting want forza 4 zonder porsche zou niet goed verkopen denk ik :D
Had btw ergens gelezen op forza forum, dat die preorder gifts gedoe gedaan is omdat er veelste weinig preorders zijn geplaatst, en ze bang zijn voor slechte verkopen.
Kan me voorstellen dat er een groep mensen is die zich door turn 10 genaaid voelt met fm3.
En dat er dus een grote groep niet preorderd maar lekker wacht op release.
Zelf moet ik zeggen dat ik steeds enthousiaster wordt voor fm4 :D
Gister heel veel fm3 gespeeld, en krijg het weer beetje onder de knie, en is dan toch wel weer leuk :)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

mja, als de Nederlandse webshop eerder waren met de special edition had ik hem allang in pre-order staan...nu pas sinds dit weekend.

Player1s Twitch

Ja ik denk ook dat het verhaal niet hellemaal klopt, maar kan best zijn dat ze alsnog niet tevreden zijn, ze willen natuurlijk minimaal evenveel of liefst meer dan gt5 verkopen, als een soort statement.
Fm3 heeft als ik het goed heb ergens in de 2mil verkocht. gt5 zit nu ergens op de hoge 6 lage 7 mil.
Ze kunnen best meekomen met gt5 als ze de marketing en hype hooghouden.
Iets wat ze tot nu toe totaal niet doen, je krijgt amper nieuws, terwijl het nog maar 3 maanden tot release is.
Maja ik ben wel benieuwd, en ben blij dat ik mn preorder van LCE(2x 1 voor moi en 1 voor broertje) al heb geplaatst, heb ook die mail gestuurd naar ze dus kom maar op met die special gifts :D

v8power67 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 12:02:
Nou porsche zit er dus blijkbaar wel in :D
[afbeelding]
Wel een opluchting want forza 4 zonder porsche zou niet goed verkopen denk ik :D
Had btw ergens gelezen op forza forum, dat die preorder gifts gedoe gedaan is omdat er veelste weinig preorders zijn geplaatst, en ze bang zijn voor slechte verkopen.
Kan me voorstellen dat er een groep mensen is die zich door turn 10 genaaid voelt met fm3.
En dat er dus een grote groep niet preorderd maar lekker wacht op release.
Zelf moet ik zeggen dat ik steeds enthousiaster wordt voor fm4 :D
Gister heel veel fm3 gespeeld, en krijg het weer beetje onder de knie, en is dan toch wel weer leuk :)
Kan ook gewoon een RUF zijn.
En eerlijk gezegt denk ik ook wel dat het een RUF is.
Dat zwarte accent op de spoiler is niet iets wat porsche normaal zou doen.

Ik vermoed dat het zo RUF versie van een 911 zal zijn.
Eens even gaan googlen.

Nou dat zou dus zo maar eens een RUF RGT kunnen zijn

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 13-07-2011 15:00]

Nee het kan die niet zijn, je ziet namelijk een stukje van het gat waar de uitlaat inzit :

Dit lijkt me meer een :

dus de porsche 997 turbo, die al in fm3 zit :D
Dat zwarte is hoogstwaarschijnlijk de spiegel, die zien er in games qua reflectie altijd donker uit, omdat het teveel rekenkracht kost om elke ai wagen volledige reflecties op spiegels te geven, athans lijkt mij :P
Of het is omdat de zon hoog staat dat er een schaduw onder de spoiler zit, dus dat het donker is, dit lijkt me ook een mogelijkheid :)
Dus ik denk dat het wel een porsche is, maar we gaan het zien :)

Btw nog een leuk foutje in fm4 trailer :

Die vents naar de motor toe zijn dicht :S

zoals je hier ziet horen ze gewoon open te zijn, anders krijgt de motor namelijk geen zuurstof en kan er geen verbranding plaatsvinden :)

[Voor 60% gewijzigd door v8power67 op 14-07-2011 10:29]

Effe nog een snelle nieuwe screenshot van forum van forzamotorsport.net :

Dit is zeer zeker een porsche, athans dat denk ik wel.

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 18:05
v8power67 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:15:
Effe nog een snelle nieuwe screenshot van forum van forzamotorsport.net :
[afbeelding]
Dit is zeer zeker een porsche, athans dat denk ik wel.
Tuurlijk is het een Porsche, een 997 Turbo of GT2. Origineel Porsche of inderdaad een RUF.

Geen Porsche=Geen Forza :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ik kan er niet wakker van liggen als er geen Porsche in zit.

Ik beleef net zoveel plezier aan auto's + Banen waar ik daadwerkelijk in/op kan rijden.
Een Porsche of Ferrari of Lambo kan ik toch nooit betalen.

Player1s Twitch

Als RUF porsche vervangt, prima, ik zelf zal Porsche toch niet zo missen, want in mijn ogen is maar 1 wagen van hun echt relevant (GT3RS) als ze maar weer lekker veel JDM´s (vooral 1980 modellen) er in hebben zitten
Mja porsche is wel een icoon in de auto wereld, en als je 3 delen hebt met porsche erin dan is deel 4 zonder wel een gemis vind ik wel.
Maar als ze de ruf yellowbird erin doen ben ik een blij man ;)
In gt5 is dat zon ontzettend brute wagen, echt vechten maar het is zo gaaf als je de nordschleife in 7:50 kan aflegen ermee hellemaal standaard :D
En die ruf rgt8 met die v8 erin lijkt me ook erg bruut. Maar een echte porsche gt3rs moet gewoon in deel 4 zitten, die wagen is zo gaaf :)
Verder ben ik het ook eens over de JDM's, kan ik nooit genoeg van krijgen.
Begin echt zin te krijgen in nieuwe racegame.
Hoop wel op meer iconische race wagens in fm4, bv de mazda 787B, porsche 917 maar dan de CANAM versie met 1500pk in qualifing :D
Hoop ook dat dat autovista na paar keer nog steeds leuk is, en dat bv dlc wagens hier ook gebruik van maken.
Ook ben ik extreem benieuwd naar de car and track list.
Hoop dat alle echte tuner wagens van fm2 weer terug komen, de abflug supra en rx7, de 2 veilside supra's enz.

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06 18:05
Doe maar die nieuwe 997 GT3 RS 4.0 :)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

:9~ :9~ :9~
dies echt heel mooi idd :D

v8power67 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 14:44:
Mja porsche is wel een icoon in de auto wereld, en als je 3 delen hebt met porsche erin dan is deel 4 zonder wel een gemis vind ik wel.
Maar als ze de ruf yellowbird erin doen ben ik een blij man ;)
In gt5 is dat zon ontzettend brute wagen, echt vechten maar het is zo gaaf als je de nordschleife in 7:50 kan aflegen ermee hellemaal standaard :D
En die ruf rgt8 met die v8 erin lijkt me ook erg bruut. Maar een echte porsche gt3rs moet gewoon in deel 4 zitten, die wagen is zo gaaf :)
Verder ben ik het ook eens over de JDM's, kan ik nooit genoeg van krijgen.
Begin echt zin te krijgen in nieuwe racegame.
Hoop wel op meer iconische race wagens in fm4, bv de mazda 787B, porsche 917 maar dan de CANAM versie met 1500pk in qualifing :D
Hoop ook dat dat autovista na paar keer nog steeds leuk is, en dat bv dlc wagens hier ook gebruik van maken.
Ook ben ik extreem benieuwd naar de car and track list.
Hoop dat alle echte tuner wagens van fm2 weer terug komen, de abflug supra en rx7, de 2 veilside supra's enz.
Kwa icoon, ik snap ook niet dat de Porsche 917 niet in de games zit als klassieker.Vooral in de gluf kleuren is dat simpel weg de mooiste race wagen van de jaren 70.

Ikzelf denk dat autovista een leuke toevoeging is, ik kan me helemaal kapot lachen met jeremy clarckson die het commentaar zal gaan geven, echter, het is natuurlijk maar leuk voor 1x, gelukkig zitten er natuurlijk wel veel auto´s in maar er is natuurlijk wel een duidelijke limiet.

Ikzelf denk trouwens dat de echte tuners wel weg zullen blijven.
Anders hadden ze ook ABT, Alpina, Brabus, Snitzer etcetc er in moeten betrekken.
Ik hoop alleen dat ze veel kleine bedrijven nu wel mee gaan nemen, met gave super exclusieve wagens denk Ariel, Radical, Caparo... liever dat, als alles van Ford, waarvan bij de helft van het wagen park je in slaap kan vallen (fiesta, mondeo etc etc)
Anoniem: 387913 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:44:
[...]

Kwa icoon, ik snap ook niet dat de Porsche 917 niet in de games zit als klassieker.Vooral in de gluf kleuren is dat simpel weg de mooiste race wagen van de jaren 70.

Ikzelf denk dat autovista een leuke toevoeging is, ik kan me helemaal kapot lachen met jeremy clarckson die het commentaar zal gaan geven, echter, het is natuurlijk maar leuk voor 1x, gelukkig zitten er natuurlijk wel veel auto´s in maar er is natuurlijk wel een duidelijke limiet.

Ikzelf denk trouwens dat de echte tuners wel weg zullen blijven.
Anders hadden ze ook ABT, Alpina, Brabus, Snitzer etcetc er in moeten betrekken.
Ik hoop alleen dat ze veel kleine bedrijven nu wel mee gaan nemen, met gave super exclusieve wagens denk Ariel, Radical, Caparo... liever dat, als alles van Ford, waarvan bij de helft van het wagen park je in slaap kan vallen (fiesta, mondeo etc etc)
Ja pcies 917 is gewoon bizar :9~ :9~
Over autovista is nog niet veel bekend, maar wat wel bekend is, is dat niet alle wagens in auto vista te zien zijn. Is een select groepje die ze zo mooi hebben gemaakt voor autovista.

Qua tuners zat fm2 wel goed, zat een speciaal getunde s4 in, meerdere supra's en rx7's.
En nog vele meer, en die waren een voor een echt heel tof!!!
Hoop wel dat er in fm4 meer echte race wagens zitten, idd niet teveel mondeo's enz.
Ook al kun je wel in fm3 al bv engine swappen wat zon saaaie wagen lkan omtoveren naar een bizar circuit monster.

• Tijn96
  • Laatst online: 21:46

Tijn96

In speed we trust

Ik hoop dat het niet zoiets wordt als met de audi s5.
Het lijkt me leuker als je echt porsches gt3 tegen ferrari en audi r8 races krijgt. ipv van die overgetunede s5's.
Zodat je het realisme meer terug krijgt.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:28
Ik vond het tunen van die alledaagse wagens toch ook altijd erg vermakelijk.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

Ja pcies ik hoop op meer balans in 4wd en rwd, al zouden ze bv de 4wd wagens een hogere pi geven standaard zodat ze niet zo overheersend zijn in online en leaderboards.
In het echt zou een vergelijkbare wagen in rwd en 4wd met zelfde specs, de rwd vaker sneller zijn, doordat ie meer pk overhoudt op de wielen, een 4ed verliest algauw 25% van zn motorvermogen door het 4wd systeem.
Hoop echt dat er een tijd komt in fm4 dat ik met een rwd lambo gallardo even snel ben of zelfs sneller dan een 4wd gallardo. Zoals het in het echt ook hoort te zijn :P
Dont get me wrong ik vind 4wd ook leuk, maar door fm3 ben ik er wel meer tegen geworden.
Ik weiger namelijk online in een 4wd te stappen, omdat dat te makkelijk is.

Mij kon het tunen aan mn aars roesten. Ik hou meer van stock wagens :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling

Mja stock wagens is idd tof ja, maar nadeel is, online kun je dan nooit meerracen in fm3 bv.
Want je kan geen lobby maken, en de stock car hoppers waren altijd dun bezet.
Moet ook zeggen dat met stock auto's het veel leuker is om te doen in gt5 dan fm3, fm3 vraagt om tuning.
Waar ik bij gt5 altijd een raar gevoel kreeg bij getunde wagens en juist stock wagens lekkerder vind rijden.
Maar voor iedereen anders natuurlijk :D
Heb wel steeds meer zin in fm4 :D kan niet snel genoeg komen, zit zelfs te twijfelen om shift 2 te halen erbij om de tijd te doden :D

• marijnhak
  • Laatst online: 26-03 13:53
v8power67 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:33:
Goede tip, heb mijn pre-order info doorgestuurd en via de messages in FM3 netjes bevestiging gekregen dat ik nu onderdeel ben vh programma :)

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Ja ik heb ook de message gehad idd :D
Is btw niet voor de exclusieve gifts, dat had ik verkeerd begrepen.
Maar extra gifts is altijd beter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 13:56
Ik kijk erg uit naar dit deel.
Vermaak me eigenlijk elk weekend nog met deeltje 3.
Deel 3 kon in mijn ogen niet veel beter meer worden, maar deel 4 lijkt er weer keihard overheen te walsen.

Laat komen, laat komen :)
Pagina: 1 2 3 ... 46 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee