Ja pcies in fm3 is het de gt versie, die is langer en lijkt meer racewagen(volgens mij is er ook geen straat versie van die long tail versie maar kan verkeerd hebben).
Over het meenemen van auto's enz, mja het is momenteel nog veel gissen, vind wel dat ze erg geheimzinnig doen, en maar verdacht weinig naar buiten brengen.
Ja okee de graphics daar strooien ze mee rond, maja graphics is maar deel van de ervaring.
Ik wil weten of ze drag racing weer in fm4 doen, en dit keer het goed doen, dus drag radials erin, drag suspension enz, zodat het tenminste een beetje leuk wordt. Nu is drag racing, net als alle andere racing in fm3 gedomineert door 4wd, omdat de rwd amper grip hebben.
En ben benieuwd naar de tuning en customalisatie, hopen dat ze meer bumpers enz erin doen, en ook weer de forza achterbumper erin doen die downforce creeert.
En dat de 4wd nu eindelijk eens niet oppermachtig zijn, net weer online geraced, en van die belachelijke wagens als een dodge charger 4wd (yeah right

) winnen en ik in mn rwd gallardo wordt ergens laatste

. Moet meer balans komen in het PI systeem, een A600 4wd hoort ong even hard te gaan als een A600 rwd, langzamer soms want heeft meer gewicht en sneller onderstuur, en verliest ong 25% van zn vermogen tenopzichte van de krukas pk's. Dus als ze dit goed doen dan hoop ik op meer competief racen met 4wd en rwd.
Ik weiger echt om een 4wd auto te maken, zeker als ze nog eens zo ontzettend onrealistisch zijn als een 4wd dodge viper ofzo
Neen geef mij maar een rwd chevelle of een rwd gallardo, of een rwd murcielago, eigenlijk alles rwd.
Heb ook een rwd skyline r33 gemaakt met een v8 TT erin van de r390 road car.
Wat een heerlijke bak, maja je komt niet eens een beetje in de buurt van bv een 4wd r33.
Maja ik hoop dat het niet zo wordt in fm4. En dat ze luisteren naar de community

That's all folks.....