Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:22

Niellie41

[object Object]

Ah zo. :P
Je kan ook iRacing proberen, daar hebben ze een laser scanned Spa-Francorchamps. En ze hebben nu ook een "LMS" serie met een LMP2, GT1 en GT2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik heb een bagger pc( p4 met een 9600 radeon) en een laptop die Lfs net draaid.
Ben ook niet meer zo van de pc sims, vroeger wel paar gespeeld op mn gamepc, maar die is verkocht en geen geld meer over voor gamepc.
Iracing wil ik wel keer gaan proberen, maar vind het ook best prijzig.
Zijn er trials ofzo voor want wil wel een keertje testen of de laptop het uberhaubt trekt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:22

Niellie41

[object Object]

Ze hebben soms acties zoals de eerste maand gratis of 3 maanden voor de prijs van 1. Verder zijn er volgens mij geen trails. In het begin is iRacing best duur, maar dan wordt het redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja net even gekeken maar zal er overnadenken :P
Vind idd best prijzig, maar eerst wil ik fm4 :) Kijken in hoeverre de physics beter zijn geworden tov fm3 en gt5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:51:
[...]

The limited quantity “Ship Bonus” car pack available for fans who order Forza 4 early:
1965 Ford Mustang GT Coupe
2011 Koenigsegg Agera
1997 Lexus SC300
2011 RUF RGT-8
2011 Tesla Roadster Sport

bron : http://forzamotorsport.net/en-us/LCE_ForzaMotorsport4/
Beetje jammer dat je daar een pre-order voor moet doen. Niet dat ik dat niet wil, maar voor die actie moet je reageren via facebook en/of twitter.... de mensen dat niet gebruiken vallen blijkbaar buiten de boot.

Begin wel meer en meer zin in FM4 te krijgen, spel ziet er geweldig uit. Als ze de laadtijden iets verbeterd hebben ben ik helemaal tevreden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 12:42:
[...]

Beetje jammer dat je daar een pre-order voor moet doen. Niet dat ik dat niet wil, maar voor die actie moet je reageren via facebook en/of twitter.... de mensen dat niet gebruiken vallen blijkbaar buiten de boot.

Begin wel meer en meer zin in FM4 te krijgen, spel ziet er geweldig uit. Als ze de laadtijden iets verbeterd hebben ben ik helemaal tevreden :)
Nee dit is de ship bonus, deze zit met een code in je dvd hoesje, alleen is dit maar gelimiteerd dus alleen de eerste batch(dus preorders) krijgen deze code, die actie dat je moet reageren via facebook en je bon van preorder moet mailen is alleen voor bepaalde ingame gifts, dus auto's met speciale livery's enz.

edit :
http://forzamotorsport.net/en-us/forza_garage_alms/
With several ALMS tracks available in Forza 4
Waarom met alms series adverteren als je niet eens alle circuits waarop ze racen erin stopt :S

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 09-08-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:01:
[...]

Nee dit is de ship bonus, deze zit met een code in je dvd hoesje, alleen is dit maar gelimiteerd dus alleen de eerste batch(dus preorders) krijgen deze code, die actie dat je moet reageren via facebook en je bon van preorder moet mailen is alleen voor bepaalde ingame gifts, dus auto's met speciale livery's enz.
Ah ok, dus als ik op releasedag zo'n LCE uit de winkel trek zitten ze daar ook bij, duidelijk :)

Dan doe ik dat wel :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Ah ok, dus als ik op releasedag zo'n LCE uit de winkel trek zitten ze daar ook bij, duidelijk :)

Dan doe ik dat wel :)
zover ik begrepen heb wel ja :P
Mocht ik het fout hebben mij excuses.
Maar ik haal dit er echt zo uit, en dan later komt ie als dlc voor de mensen die hem later halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza Garage: We think musclecars look great wearing bowties. Welcome the classic 1964 Chevrolet Impala SS 409 to Forza 4! Also returning are the 2009 Chevrolet Corvette ZR1 and 1990 Chevrolet Camaro IROC-Z.
bron : https://www.facebook.com/forzamotorsport

Die lijst klopt waarschijnlijk gewoon hellemaal :P weer 1tje om door te strepen, de impala 1964 (dikke bak!!!)

Heb de startpost aangepast, en deze lijst erin vermeld en streep de auto's die aangekondigd zijn door.

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 10-08-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Uiteraard logisch, maar toch jammer dat je niet op CPZ, of Assen kan rijden :) :)...............
Mja hoezo is het logisch ??
Race pro heeft ook zandvoort erin zitten, en andere racegames hebben ook assen.
Het feit is gewoon dat ze alleen populaire circuits erin doen.
Maar laat ze eerst de Nordschleife maar eens opnieuw maken en stuk accurater.
Want die klopt echt niet in fm3.

Btw nieuwe wagens :
8-10-2011 source: facebook

2011 Nissan Leaf
1998 Nissan R390
1970 Nissan Datsun 510

Weer die datsun, en die zal vast weer snelste zijn met drag racen in fm4 *sigh*.
Nissan leaf, ken ik niet maar las dat ie elektisch is. Mja grappig.
De r390 is dan wel weer tof, maja zat al vanaf deeltje 2 erin volgens mij.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21

Player1S

Probably out in the dark

de Leaf???

Why??? Ik snap de Tesla. Ik zou een Fisker Kama snappen maar een leaf??
Tis geen sport model, tis geen snel model. Of moeten virtuele race-games ook al iets doen aan de CO2 uitstoot? :X

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
de Aygo en wat van zulke karretjes zitten er ook aan.

En ik denk dat het te maken heeft met sponsorcontracten oid
Ik denk dat als men de nieuwe GT-R wilde, men voor Nissan ook de Leaf erin moest stoppen.
Want hoewel vrijwel niemand een GT-R kan kopen, kan de Leaf juist uit marketingtechnisch oogpunt erg goed zijn om op deze manier reclame voor te maken.
In GT5 zit ook zo'n draak van een auto..
De Nissan iMiev..

@ L1nt waarom zouden de wagens per se sportmodellen moeten zijn?

Voor mijn part zouden ze zelfs alle motortypes voor elke autotype invoeren.. :P

kan ik tenminste ook met mijn 1.8 dieseltje over de Ring knallen ipv dat ik dat met een Focus RS moet doen in-game.

at ik in GT5 tof vind aan bv de Honda CRZ en de Toyota Prius is dat je een enorm verschil merkt als de accu's leeg zijn, en je dus geen extra electro-power krijgt. Scheelt zou 4/5 seconden op een ronde.

[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 11-08-2011 13:15 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:15:
Mja hoezo is het logisch ??
Race pro heeft ook zandvoort erin zitten, en andere racegames hebben ook assen.
Het feit is gewoon dat ze alleen populaire circuits erin doen.
Maar laat ze eerst de Nordschleife maar eens opnieuw maken en stuk accurater.
Want die klopt echt niet in fm3.

Btw nieuwe wagens :
8-10-2011 source: facebook

2011 Nissan Leaf
1998 Nissan R390
1970 Nissan Datsun 510

Weer die datsun, en die zal vast weer snelste zijn met drag racen in fm4 *sigh*.
Nissan leaf, ken ik niet maar las dat ie elektisch is. Mja grappig.
De r390 is dan wel weer tof, maja zat al vanaf deeltje 2 erin volgens mij.
Is de Leaf ook beschikbaar bij Endurance races? Ben benieuwd of ze deze gewoon bijtanken... :).
fredkroket schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:14:
[...]

Is de Leaf ook beschikbaar bij Endurance races? Ben benieuwd of ze deze gewoon bijtanken... :).
Ik denk dat je 5 uur moet opladen 8)7 of dat er een nieuwe accu inkomt? :P Zover dat mogelijk is..

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Haha, en dan ook echt bij Endurance races de 100 mijl maximaal halen qua afstand. En dan zeker 12-13 uur opladen zoals in Top Gear. Awesome!

Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna

• BM

BM

Moderator Spielerij
Wel benieuwd of ze updates op autos als de Tesla en de Leaf een beetje realistisch houden. Dus geen dikke V8 erin, of nieuwe versnellingsbakken ;)

Xbox

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-05 21:55

Bullet NL

Eigen Wijs

fredkroket schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat ze deze versie van de Leaf in het spel stoppen...

YouTube: ► Nissan LEAF NISMO RC - YouTube

En ja, hij bestaat echt....
YouTube: NISSAN LEAF NISMO RC Test: On-board Cam - YouTube

[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 11-08-2011 18:51 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe auto bekend plus paar oude :
Today's arrivals

1988 Mitsubishi Starion ESI-R
1990 Lotus Carlton
1988 Lamborghini Countach LP5000 QV

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ow2sh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E3HS4.jpg
Erg brute bak!!!
Is er btw weer in van die geleakde lijst auto's ;) dus ben erg blij want dan komen de meeste van die lijst naar fm4!! staan super brute wagens op die lijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza Garage:This tire-melting monster's Dual/Gate shifters and gold pinstripes mean it can only be one thing: the 1969 Oldsmobile Hurst/Olds 442, brand new to Forza. Also welcome back some other members of the burnout club, the 2002 Pontiac Firebird Trans Am Ram Air and 1970 Chevrolet El Camino SS 454.
Hmmmmmmmm de oldsmobile 442 !!!
Deze stond niet op die lijst, maar is meer dan welkom :)
En de el camino is weer terug :D heeft zelfde chassis als mn broertje zijn monte carlo uit 1971 :)
Gruwelijk vette wagen, was ie al in fm3. En de 2002 trans am, is een hele mooie wagen.
Nu hopen dat drag racen erin zit en stukken beter ondersteund, want anders heeft het weinig zin deze wagens erin te doen, een online race ermee winnen lukt toch niet :P(tenzij ze de 4wd aanpakken en rwd meer competief wordt ermee).

[ Voor 33% gewijzigd door v8power67 op 13-08-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Is er nog nieuws?
Ik kan echt niet wachten tot oktober

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja niet veel, alleen dit :
http://forzamotorsport.net/en-us/WIR_8-12/
Week in review, en dat er deze week veel bekend gemaakt gaat worden, ivm gamescom.
Veel auto's en banen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Starion heeft wel wat van een Porsche 924. Dat is ook een auto die je nauwelijks ziet in games. Enige game die ik me kan indenken is de Playstation versie van Need For Speed 2000.

[ Voor 59% gewijzigd door GAIAjohan op 15-08-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw filmpje over hockenheim!!!!!!!
http://www.insidegamer.nl...motorsport-4/videos/20966

8-15-2011 source: facebook

1994 Nissan Silvia K's
2008 Infiniti G37 Coupe Sport
2003 Lexus IS300
1999 Lotus Elise Sport
1995 Toyota MR2 GT
2010 Mazda MX-5 Superlight

Nieuwe plaatjes van hockenheim : (clickable voor grotere versie)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qFr7T.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6VfIP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0Nis0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qWvYy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c8Hoj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E4hP4.jpg

[ Voor 97% gewijzigd door v8power67 op 16-08-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza Garage: American cars can be more than muscle cars, as this newest Forza 4 car will show. Welcome the 2009 Pontiac Solstice GXP to Forza! Also returning: the 1999 Shelby Series 1 and 2006 Chrysler Crossfire SRT6.

Forza Garage Round 2: While any of these cars could be considered a “king of the road,” only one was actually named that! Welcome the 1968 Shelby GT-500KR, 2010 Chevrolet Camaro SS, and 1971 Plymouth Cuda 426 HEMI to Forza 4!
8-16-2011 source: twitter

2009 Pontiac Solstice GXP
1999 Shelby Series 1
2006 Chrysler Crossfire SRT6
1968 Shelby GT-500KR
2010 Chevrolet Camaro SS
1971 Plymouth Cuda 426 HEMI
2010 Morgan Aero SuperSports (source FM.net)
2009 Bugatti Veyron 16.4 (source FM.net)
2007 Alfa Romeo 8C Competizione (source FM.net)
2008 Aston Martin DBS Coupe (source FM.net)
2009 BMW M5 E60 (source FM.net)
1970 Mercury Cougar Eliminator (source FM.net)
1957 Ferrari 250 Testa Rossa (source FM.net)
2002 Ferrari Enzo Ferrari (source FM.net)
2011 Ferrari 599 GTO (source FM.net)
2005 Ford Ford GT (source FM.net)
2010 Gumpert Apollo S (source FM.net)
2010 Jaguar XFR (source FM.net)
2011 Kia cee’d (source FM.net)
2006 Koenigsegg CCX (source FM.net)
2010 Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV (source FM.net)
2011 Mercedes-Benz SLS AMG (source FM.net)
2005 Mercedes-Benz SLR McLaren (source FM.net)
2010 Nissan 370Z (source FM.net)
2010 Saleen S5S Raptor (source FM.net)
2010 Spyker C8 Laviolette LM85 (source FM.net)
2005 TVR Sagaris (source FM.net)
Aantal wagens bekend gemaakt. Niet veel bijzonders, zo ong alles uit fm3 kunnen we meerekenen, en dit is merendeel uit fm3.

[ Voor 90% gewijzigd door v8power67 op 17-08-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
pppffffff , nog een week en dan is t pas September , nog een maand wachten :P

Kan echt niet wachten om met 16 man (die ook echt kunnen racen) online te gaan!

Thrustmaster heeft nieuw xbox stuur , geen ffb geloof ik. http://www.engadget.com/2011/08/19/thrustmaster-unveils-ferrari-f458-racing-wheel-and-th8-rs-shifte/

[ Voor 46% gewijzigd door DutchFLC op 22-08-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin me echt zorgen te maken om Porsche :/. Het schijnt zelfs bij de brand-ID's dat Porsche er wss niet tussen past..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Porsche zit niet in de game ivm licenties ofzo. Wel een Porsche tuning versie waarvan ik de naam ff kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus nog niet eens bevestigd hè, dat ze er -zeker- niet in zitten. T10 houdt zich stil, net als de moderators.
RUF zit er wel in, maar daar word ik niet warm of koud van.

Ik vraag me af als Porsche er niet in zit, wat voor mij de reden zou moeten zijn de game nog te willen.. Ik bedoel, de Porsches rij ik dan wel in Forza 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

DutchFLC schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:02:
Porsche zit niet in de game ivm licenties ofzo. Wel een Porsche tuning versie waarvan ik de naam ff kwijt ben.
Zoals hier boven wordt geschreven zal dat dan RUF zijn, een Duitse tuner. Exact het zelfde zoals dit moet Project Gotham Racing ook was, daar zat ook geen Porsche in maar RUF.

Het blijft in mijn ogen vreemd en toch wel een manco dat Prosche er niet in zit..... Helemaal gezien het onderdeel is van VAG, waar Seat, Skoda, Audio en VW ook toe behoren. Men had gewoon een licentie afspraak voor de hele VAG groep kunnen maken....

Beetje jammer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, want de Porsche-naam is in videogames voorbehouden aan EA. En als iemand Porsche wil gebruiken moet die overleggen met EA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 20:52
Bullet NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:18:
[...]

Zoals hier boven wordt geschreven zal dat dan RUF zijn, een Duitse tuner. Exact het zelfde zoals dit moet Project Gotham Racing ook was, daar zat ook geen Porsche in maar RUF.

Het blijft in mijn ogen vreemd en toch wel een manco dat Prosche er niet in zit..... Helemaal gezien het onderdeel is van VAG, waar Seat, Skoda, Audio en VW ook toe behoren. Men had gewoon een licentie afspraak voor de hele VAG groep kunnen maken....

Beetje jammer.....
Ja, dat hadden ze gewoon kunnen doen, want zo makkelijk is dat.

:?

Wat weet jij er nou van of dat te doen valt of niet :D Ik verwacht echt wel dat ze hebben geprobeerd Porsche erin te krijgen, maar als dat bakken met geld kost, dan was het misschien toch een bak of twee teveel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

GAIAjohan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:20:
Nee, want de Porsche-naam is in videogames voorbehouden aan EA. En als iemand Porsche wil gebruiken moet die overleggen met EA 8)7
Dan is dat nog maar sinds kort, gezien Forza 3 gewoon gebruik maakt van Porsches, incl een van de laatste carpacks.......

Daarbij, zoals ik net schreef, Porsche is onderdeel van VAG...... Het moet voor Microsoft/Turn10 toch niet zo moeilijk zijn om met de hoogste instanties te spreken over zo'n deal. Porsche heeft dus in deel 3 gezeten, ik geloof niet dat dit nadelig is geweest voor het bedrijf.
?
En eventuele deal met EA, (heb je hier een bron van?) kan hier dus helemaal los van staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Off topic: Overigens is Porsche geen onderdeel van VAG. Porsche heeft wel 30,9% van de aandelen van VAG in handen, maar VAG is dus eerder van Porsche dan andersom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

Dan is dat nog maar sinds kort, gezien Forza 3 gewoon gebruik maakt van Porsches, incl een van de laatste carpacks.......
Nee, voorheen maakte T10 afspraken met EA. Deze regeling is er sinds 2006 ofzo. Hier waren hoge kosten aan verbonden.
Daarbij, zoals ik net schreef, Porsche is onderdeel van VAG...... Het moet voor Microsoft/Turn10 toch niet zo moeilijk zijn om met de hoogste instanties te spreken over zo'n deal. Porsche heeft dus in deel 3 gezeten, ik geloof niet dat dit nadelig is geweest voor het bedrijf.
?
Nee, niet geheel waar zoalsn hierboven vermeldt.
En eventuele deal met EA, (heb je hier een bron van?) kan hier dus helemaal los van staan....
Ik denk dat een rondje Google genoeg doet. Of je nou op TDU, Gran Turismo of Forza forums uitkomt, overal wordt hetzelfde gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

fredkroket schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 13:28:
Off topic: Overigens is Porsche geen onderdeel van VAG. Porsche heeft wel 30,9% van de aandelen van VAG in handen, maar VAG is dus eerder van Porsche dan andersom :).
offtopic:
Klopt, maar niet helemaal..... Je hebt het automerk Porsche, en je hebt het bedrijf/holding daar weer achter, wat voor alle duidelijkheid (*not*) ook weer Porsche heet. Deze laatste heeft inderdaad meer dan 50% aandelen in Volkswagen AG in handen, maar dit investeringsvehikel is iets anders dan de "autobouwer" .

Zie ook: Wikipedia: Volkswagen AG Waarbij je onder het kopje "Bedrijfsstructuur" kan zien dat het automerk Porsche onderdeel uit maakt van de VAG groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Nu blijft de vraag: wie heeft de betrouwbaarste wiki (zou goed kunnen dat je helemaal gelijk hebt...): Wikipedia: File:Porsche-VAG Alliance.svg. Maakt verder niet uit voor de discussie, zou mooi zijn als Porsche toch in de game zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 18:50
fredkroket schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:06:
Nu blijft de vraag: wie heeft de betrouwbaarste wiki (zou goed kunnen dat je helemaal gelijk hebt...): Wikipedia: File:Porsche-VAG Alliance.svg. Maakt verder niet uit voor de discussie, zou mooi zijn als Porsche toch in de game zit :).
Porsche vind ik onmisbaar! vooral in FM2 was de carrera GT zo heerlijk qua geluid en rijgedrag. Heb het gevoel dat het geluid van de C GT in FM3 slechter was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
En ik snap juist weer to-taal niet waarom mensen zo graag Porsche in het spel willen. Ja, leuke autos hoor, maar ook niet veel meer dan dat :) Als je d'r 1 gezien hebt, heb je ze imho allemaal gezien.

Daarentegen zou het voor mij toch wel redelijk ondenkbaar zijn dat Ferrari niet aanwezig zou zijn. Smaak is een leuk iets :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

BM schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:55:
En ik snap juist weer to-taal niet waarom mensen zo graag Porsche in het spel willen. Ja, leuke autos hoor, maar ook niet veel meer dan dat :) Als je d'r 1 gezien hebt, heb je ze imho allemaal gezien.

Daarentegen zou het voor mij toch wel redelijk ondenkbaar zijn dat Ferrari niet aanwezig zou zijn. Smaak is een leuk iets :)
Omdat Porsche een heel eigen handeling heeft, de motor ligt immers achter/op de achter-as.....
Dat is uniek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-03 08:07
Weet iemand of er een limiet staat op het aantal pre-orders van de limited edetion? Ben erover aan het denken om hem vandaag nog te preorderen zodat ik zeker die paar extra auto's erbij krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

In forza 3 reed ik eigenlijk alleen maar in porsches. ook omdat mijn vader en ik erin racen dus dat maakt het ook extra leuk.

het zou gewoon super jammer zijn als zo'n uniek merk niet in zo'n mooi spel zou zitten.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Dat zou ik inderdaad ook heel jammer vinden moesten ze de porsches eruit laten, in Forzo3 zitten er een stuk of 30 dus zou het maar raar vinden ook moesten ze die ineens laten vallen, gelijk wat de licentiekosten zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
BM schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 17:55:

Dit soort opmerkingen zouden het je moeten verbieden een racegame aan te mogen raken :D......
Bij racen hoort Porsche, en andersom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Bullet NL schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:06:
[...]

Omdat Porsche een heel eigen handeling heeft, de motor ligt immers achter/op de achter-as.....
Dat is uniek...
En bij RUF is dat ineens heel anders?

Ik snap wel dat mensen het missen hoor :)
Lasteraar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 18:47:
[...]

Dit soort opmerkingen zouden het je moeten verbieden een racegame aan te mogen raken :D......
Bij racen hoort Porsche, en andersom..
Sue me })

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

BM schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:13:
[...]

En bij RUF is dat ineens heel anders?

Ik snap wel dat mensen het missen hoor :)
Porsche hoort gewoon in een race game! Ik bedoel de onlangs geïntroduceerde 911GT3 RS 4.0 Smeekt er gewoon om.

Waarom dat bij RUF anders zou zijn??? Iets met authenticiteit! Kom op zeg, je bent een race game fan of je bent het niet ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik ben een racegame-fan, alleen geen Porsche liefhebber, sorry.

Vriendjes? O+

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jammer als er geen porsche's inzitten (vooral de Carrera GT met dat heerlijke geluid), maar als er maar meer nieuwe BMW's inzitten ben ik al tevreden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Kan na het gortdroge Forza 3 niet warm meer lopen voor deze game. Heb het op Gamescom ervaren, en het is gewoon weer same-old same-old. Saai, droog, nergens echt verbeterd wat ik zo snel kon ontdekken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik vond de E36's zo heerlijk kunnen driften in Forza3.... * zucht *
( mits je ze niet te associaal deed opvoeren, want was er geen houden aan... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Phusebox schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:54:
Kan na het gortdroge Forza 3 niet warm meer lopen voor deze game. Heb het op Gamescom ervaren, en het is gewoon weer same-old same-old. Saai, droog, nergens echt verbeterd wat ik zo snel kon ontdekken.
Noem eens wat punten waar het op zou kunnen verbeteren volgens jou ?
Eventueel ivm concurrent games ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lasteraar schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:02:
[...]

Noem eens wat punten waar het op zou kunnen verbeteren volgens jou ?
Eventueel ivm concurrent games ?
Geluid, handling, graphics.
Maar het belangrijkste is nog wel de manier waarop je door de game 'progressed'. Dat is nu zo saai dat ik nog liever ga werken dan Forza 3 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ok, maar hoe was Forza4 ?? ..... Want daar meld je helemaal niks over. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

op de voor pagina van forza staat een pagina met auto merken, maar niet alle merken en auto's staan erbij. dus we wachten nog maar weer een tijdje.

over porsche, het gevoel van het spelen met die achterkant heb je in geen elke andere auto. als je het goed doet heeft hij tonnen grip in de bocht (als je gas kunt geven in de boch) als je dat niet kan kun je de hele bocht vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:21

Player1S

Probably out in the dark

Als Porsche er echt niet in zit lijkt me Porsche juist de grootste verliezer in deze.

Het groepje mensen wat nu principieel het spel niet gaan kopen vanwege het uitblijven van Porsche zal zeer waarschijnlijk kleiner zijn dan de nieuwe aanwas sinds FM3.

En doordat ze geen Porsche kunnen rijden in FM4 raken ze verliefd op een andere auto waardoor je potentiele klanten richting de concurrent pusht. Nu zullen het niet om miljoenen potentiele klanten gaan maar you get the point ;)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop wel dat mocht fm4 toch porsche hebben, of anders met de ruf's, dat lift off oversteer er eindelijk inzit, en niet alleen bij de porsches/rufs, maar bij veel meer auto's, net als in het echie, alleen is het veel meer merkbaar bij zon porsche met al het gewicht achter de achterwielen.

8-17-2011 (source: twitter)

2010 Maserati GranTurismo S
1999 Pagani Zonda C12
1971 De Tomaso Pantera
1969 Ferrari Dino 246 GT
1980 Abarth 131 Abarth
1965 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA Stradale

8-18-2011 (source: forzamotorsport.net)

1958 Aston Martin DBR1
1957 Ferrari 250 California
1956 Jaguar D-Type
2006 Audi RS4
2009 Audi Q7 V12 TDI
2010 Audi R8 5.2 FSI quattro

8-19-2011 (source: facebook)

2006 Pontiac GTO
1987 Pontiac Firebird Trans Am GTA
2009 Pontiac G8 GXP
2006 Subaru Impreza S204
1994 Toyota Celica GT-Four ST205
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR

8-22-2011 (source: twitter)

2005 Lamborghini Murciélago
2004 Maserati MC12
1998 Mercedes-Benz AMG Mercedes CLK GTR
2011 Ferrari FF
2010 Aston Martin Rapide
2010 Bentley Continental Supersports

[ Voor 58% gewijzigd door v8power67 op 23-08-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een Alpine A110 zou een leuke vervanging zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker :)

leuke lijst van mogelijke wagens voor fm4 :
https://docs.google.com/s...19tZnc&hl=en_US#gid=0

[ Voor 90% gewijzigd door v8power67 op 23-08-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-05 08:42
Wat ik vooral hoop zijn kleine zaken die het oa. progressen naar 100 % wat leuker maken, bijv

Tijdens het racen laten zien wat je snelste tijd is met de huidige klasse wagen. Dat zorgt alvast voor een extra uitdaging als je vele rondjes moet malen

Na de race direct een overzicht van je resultaat + snelste ronde tov je vrienden. Niet verborgen in een menu. Maar gewoon na de race ipv nu het menu op de rechterkant...(FM2 was zo al veel leuker)

Online race met je eigen setup, net als FM2. Niet iedereen houdt van de standaard setup. ik rij bijv liever met wat onderstuur. En ik kan me dan uren bezighouden om voor 1 auto een perfecte setup te maken. In single player heb ik vaak die behoefte niet. Maar in multiplayer lijkt het me net leuk om een minder populaire auto zo'n setup mee te geven dat die helemaal meekan met de rest.

Timechallenge als in FM2 : Niets leuker om met 1 bepaalde auto te proberen onder de limiettijd van die auto/track combo te gaan, ook hier is de setup dan tenminste leuk om te doen. Doet me trouwens herinneren aan de GPLRank van vroeger...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou graag een ranglijst met stock wagens willen zien. En dat je zelfs per wagen de snelste tijden kunt vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou graag leaderboards verwijdert zien worden, dit zijn vaak de oorzaken voor glitches in een game.
Zoals met de release van fm3 had je bij de aston lola een gearbox glitch waardoor dat ding veelste snel ging.
En uiteraard allemaal door dat mensen zsm op de leaderboards willen zijn, soor van e-penis gedoe.
Ik vind dat het minst belangrijkste, competitiviteit zorgt vaak alleen maar voor problemen.
En als je graag snelste wilt zijn heb je nog altijd de online lobby's :)
Maja aangezien ze zoiets nooit zullen verwijderen, kijk ik er gewoon nooit naar.
Maar het idee voor stock auto's leaderboards klinkt wel redelijk intressant. Maar ook dat zal niet gebeuren, want de game leeft op tuning, dus dat zal niet gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
GAIAjohan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:46:
Ik zou graag een ranglijst met stock wagens willen zien. En dat je zelfs per wagen de snelste tijden kunt vergelijken.
Lijkt me inderdaad ook wel een leuke feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-05 18:50
Jimster21 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:40:

Online race met je eigen setup, net als FM2. Niet iedereen houdt van de standaard setup. ik rij bijv liever met wat onderstuur. En ik kan me dan uren bezighouden om voor 1 auto een perfecte setup te maken. In single player heb ik vaak die behoefte niet. Maar in multiplayer lijkt het me net leuk om een minder populaire auto zo'n setup mee te geven dat die helemaal meekan met de rest.
kon toch ook gewoon in FM3 of ben ik gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Reden waarom Porsche in Forza Motorsport 4 moet zitten? :

991 Carrera ( S )

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/40hUt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J4IoD.jpg

997 GT3 RS 4.0

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/s6MGa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/VHr1t.jpg

En graag de Carrera GT weer! Want die wil ik ook in Deel 4 gewoon kunnen blijven rijden :)

Kan trouwens niet wachten op de release, damn wat verheug ik me op dat spel..

[ Voor 3% gewijzigd door NLuna op 23-08-2011 15:19 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Met name die gt3 rs 4.0 is helemaal geweldig. Ook zou ik graag de 964 en de 993 zien, want dat zijn pas echt listige auto's.

Of de gt2 rs die is ook gaaf, heb ik laatst gezien op assen, wat is dat een beest zeg!

En ik hoop gewoon dat alles realistisch is niet alleen de looks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster21
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:59:
[...]
kon toch ook gewoon in FM3 of ben ik gek?
Je kon een setup inladen, maar je kon niet meer in je setup menu en je setup gaan aanpassen. Dus als je een auto koos waarvoor je bijv geen setup had. Dan kon je die ook niet meer aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou ook wel een 924 Turbo, 968 Turbo S, 928 GTS, 356B Carrera2, 917, 718 of 804 willen :P

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 23-08-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Nee niet zon 928 etc. Dat zijn dan weer geen mooie auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je heoft je mening niet als feit te verkondigen. Ik vind de 928 een fantastische Gran Turismo, en zeker beter dan een Cayenne of Panamera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb maar 1 wens : de porsche 917/30 canam in qualify setup = 1570pk :)
das pas echt machtig!! hoogste power to weight ratio ooit in racery, ong 1900pk per ton, rumours gaan zelfs dat het zelfs meer dan 2000pk per ton is ! jammer dat het verbannen werd ;w

[ Voor 46% gewijzigd door v8power67 op 23-08-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

GAIAjohan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:50:
Je heoft je mening niet als feit te verkondigen. Ik vind de 928 een fantastische Gran Turismo, en zeker beter dan een Cayenne of Panamera.
het was niet de bedoeling om mijn mening als feit te verkondigen. ik vind gewoon een 928 geen mooie auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:35
Doe mij maar een Nissan GTR hoor Porsche is standaard geworden niet meer special zoals Ferrari of de Lambo.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/r9qyxj.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.m5board.com/vbulletin/attachments/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/108417d1276725593-airfield-event-june-2010-bmw-m3-ess-m3-vt-625-m5-m3-e30-v10-s85-mercedes-sls-amg-ferrari-458-italia-lamborghini-lp550-2-valentino-balboni-9ff-bt2-porsche-911-gt2-evotech-audi-rs6-mtm-audi-rs6-dinan-noelle-stroker-5-8-liter-bmw-m6-etc-1920_08.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door goosche op 23-08-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2006 Hummer H1 Alpha,
2009 Mercedes-Benz ML 63 AMG,
and 2008 Land Rover Range Rover Supercharged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
goosche schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:11:
Doe mij maar een Nissan GTR hoor Porsche is standaard geworden niet meer special zoals Ferrari of de Lambo.

[afbeelding]

[afbeelding]
Machtig apparaat hoor die GT-R, kun je zien als concurrent, maar ik vind ze beiden erg gaaf. Rijdt wel een tikje saai met Forza, maar erg leuk dat hij erin zit ( en hopelijk gaat zitten ).

* Ik ga weer even een rondje met bovenstaande bolides. Moet toch de tijd even doden natuurlijk..

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza Garage Round 2: It may have a pickup bed, but the all-wheel drive, turbocharged 1991 GMC Truck Syclone is too fast to haul anything except tail. Also welcome back some other quick trucks, the 2006 Dodge Ram SRT-10 and 2008 Saleen S331 Supercab.
Nice weer 1 van de lijst af schrapen :D
gmc syclone's zijn erg bruut en kunnen erg hard gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet echt dat de Hummer H1 erin zit.. Achja.. het zou dan mogelijk zijn dat Donkervoort erin komt of Caterham. via DLC

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 24-08-2011 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Was het niet zo dat er ook off-road tracks in fm4 zouden zitten? Ik dacht eens een trailer gezien te hebben waarbij er off-road stukjes inzaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee die trailer was allemaal echte beelden van top gear usa, en idd daar gingen ze off the road, zeer kleine kans dat dit in fm4 zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
v8power67 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:38:
Nee die trailer was allemaal echte beelden van top gear usa, en idd daar gingen ze off the road, zeer kleine kans dat dit in fm4 zit ;)
Ik hoop eigenlijk dat het erin zou zitten, al zijn het maar een paar tracks, zou toch leuk zijn om ook eens off-road te gaan met enkele auto's. Dan zou het weer niet zo erg zijn dat er suv's inzitten natuurlijk. Niet dat ik dan met die auto's zou rijden, zou eerder voor een wrx ofzo gaan natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja om teleurstelling tegen te gaan, gewoon niet verwachten dat het erin zit.
Ik heb sowieso mn verwachtingen naar beneden bijgesteld, want ik verwacht eigenlijk niet dat er nog echt speciaale aankondegingen komen, en wat er tot nu toe bekend is is leuk, maar niet echt heel bijzonder.
Maar we gaan het zien 14 oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
v8power67 schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:39:
Ik zou graag leaderboards verwijdert zien worden, dit zijn vaak de oorzaken voor glitches in een game.
Zoals met de release van fm3 had je bij de aston lola een gearbox glitch waardoor dat ding veelste snel ging.
En uiteraard allemaal door dat mensen zsm op de leaderboards willen zijn, soor van e-penis gedoe.
Ik vind dat het minst belangrijkste, competitiviteit zorgt vaak alleen maar voor problemen.
En als je graag snelste wilt zijn heb je nog altijd de online lobby's :)
Maja aangezien ze zoiets nooit zullen verwijderen, kijk ik er gewoon nooit naar.
Maar het idee voor stock auto's leaderboards klinkt wel redelijk intressant. Maar ook dat zal niet gebeuren, want de game leeft op tuning, dus dat zal niet gedaan worden.
Ik pleit voor 2 leaderboard: 1 met stock wagens en 1 met setup wagens.

Ik kan bijvoorbeeld vrij aardig scoren met een stock auto, maar ik kom vaak niet in de buurt van de allersnelsten. Vaak zijn de allersnelsten mensen die via internet een setup hebben opgezocht en zich dan wezenloos hebben zitten rijden op een baan. Ik heb de tijd niet voor een setup te maken (goede setup kost toch veel tijd en daar game ik gewoon te weinig) en zou dus graag zien wat de concurrenten doen met een stock auto.
Geen Porsche in Forza4.
Bedankt EA, voor het verneuken van jullie eigen games en nu ook die van anderen.
What’s the status of Porsche in Forza Motorsport 4?

This kills me. While Forza Motorsport 4 will feature RUF, it will not include Porsche cars. As many of you know, since the beginning of the Forza franchise, the Porsche license has been available only through a sub-licensing deal with EA. In Forza 3, we were able to feature more than 35 different Porsche models by offering to collaborate with EA. For Forza 4, we were looking forward to adding even more Porsche cars, and we were especially looking forward to featuring multiple Porsche experiences in our new Autovista mode. In the end, however, EA couldn’t see their way towards collaborating again.

We’ve asked our contacts at EA to reconsider their position frequently and regularly over the last 18 months. We also reached out to various influential people in gaming to lobby on our behalf, and on your behalf, but that was to no avail.

In our business, we stay friendly with all of the manufacturers and licensors necessary to deliver players rich and innovative automotive experiences. As you’d expect, this includes quite a few key people in Porsche circles. To make sure we tried everything, we consulted with these advocates and were happy to find they were already aware of the situation and lobbying from within on behalf of Forza 4--and, despite the result, we thank them for their efforts.

While we respect EA’s need to run their business as they see fit, we’ve regularly collaborated in the past and hope we can find our way back to that approach. Forza had the exclusive license for all Ferrari cars, for example, on the Xbox and PC platforms. But at the end of the day, we’ve always found that we just weren’t willing to block other racing games from having Ferraris outright, as we believed that this would do nothing but hurt the racing ecosystem.

I’m very sorry for all of this. Fans shouldn’t have to think about any of this – you should just be able to drive Porsches and Ferraris in the games you love. Porsche makes wonderful cars and I’m sorry that we won’t have them in Forza 4. As I mentioned earlier, we have added three RUF cars in Forza 4. RUF is a manufacturer in their own right, not simply an aftermarket mod shop—they completely remanufacture and enhance the models that they start from, and the results are unique, incredibly fast, and the cars look great. Losing more than 35 Porsche models is a lost opportunity for Porsche fans (as well as a lost opportunity to make future Porsche fans), but I hope that Forza 4 players understand and enjoy the new makes and models that have taken their place.

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

@gaia

wat een schijtzooi zeg! daar baal ik toch wel goed van.
EA verneukt wel de hele zooi. maar EA doet het bijna bij alle spellen die ze maken: allemaal half half werk

Ik denk dat EA niet zo moet zeuren. Zij hebben ook Ferrari's in Shift1 gehad, en hadden denk ik veel meer kunnen hebben als ze Blimey op een correcte manier hadden overgenomen..
SMS de ontwikkelaar van Shift 1 en 2, stond ooit te boek als een groot maker van racesims. GTR2. GT Legends kwamen beide van de ontwikkelaar van Shift 1 en 2.

En wat hadden ze voor moois in de pijplijn tot ze failliet ging in 2008 ;( en ik denk dat deze wagens gewoon echte simphysics zouden hebben gehad ipv het gedumbd downde van EA..
Afbeeldingslocatie: http://gallery.techarena.in/data/1/Ferrari-Project.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.adrianwerner.x.pl/2009/ferrari.jpg

Ik denk dat EA best die rechten had kunnen kopen..
maarja.. :( Nu zien we die wagens nooit meer..

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 25-08-2011 10:41 ]

• glennvho
Pfff, het is echt niet leuk dat er geen porsches gaan inzitten. En dat hele RUF gebeuren vind ik ook maar niks, nu moeten we 35 auto's inruilen voor 3 auto's die niet eens echt porsche zijn (hoe goed ze ook mogen rijden en er excact hetzelfde uitzien). Vind ik echt niet leuk. :(

Ik koop nooit nog een game van EA, dat is zeker!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-05 16:02

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 19:54:
De vraag is, waar loop jij wel warm voor. :+ Jij hebt ALTIJD wat te zeiken. Dus mensen, move along, nothing to see here.

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 18:30
Ook ik ben enorm teleurgesteld in het feit dat er geen Porsches in Forza 4 zitten. 90% van de tijd reed ik met Porsches aangezien het mijn favoriete merk is...

En wat helemaal erg is, is dat je kunt lezen dat Forza het exclusieve recht had op Ferrari's op de Xbox en PC maar dat die wel terug te vinden zijn in de EA games. Wel lekker profiteren van de vrijgevigheid van andere ontwerpers maar zelf de boel blokkeren.... Walgelijk!
En als je nou je gram kon halen bij EA mbt Porsches... Maar de games die EA uitbrengt waar Porsches in zitten zijn (zeker vergeleken met Forza) gewoon dikke crap!

He, bah, wat een rotnieuws!
Euhm in Shift2 zitten geen Ferrari's zover ik weet.
In Shift1 zitten nog Ferrari's in de XBOX360 versie vanwege een deal tussen de ontwikkelaar SMS (dus NIET EA!), en T10, vanwege de game die ik hierboven heb genoemd.

• Lakota
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-04 18:30
Ah, dan ben ik in de war. Toch blijf ik het vreselijk jammer vinden!
Toch geeft het wel te denken hoeveel geld T10 dan eigenlijk voor die ferrari-licenties wil. En T10 heeft ok tegengehouden dat de F458 in TDU2 kwam..

• Phusebox
BioHazard schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:42:
[...]

De vraag is, waar loop jij wel warm voor. :+ Jij hebt ALTIJD wat te zeiken. Dus mensen, move along, nothing to see here.
Ik zie gewoon weinig verbeteringen tov deel 3.

Ik loop wel warm voor BF3 en F1 2011 onder andere.
F1 2011 is enorm verbeterd ten opzicht van vorig jaar, en is het geld naar mijn idee dan ook waard.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-05 16:02

BioHazard

*\o/*

Phusebox schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:07:
[...]

F1 2011 is enorm verbeterd ten opzicht van vorig jaar, en is het geld naar mijn idee dan ook waard.
Oh ok, BF3 moet je ook haast wel warm voor lopen hehe. ;)

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:23
Oke, Weer een game die van mijn lijst voor dit jaar afkan.
Blijft wel verrekte weinig over zo.

Zonder Porsche heeft Forza 4 voor mij geen meerwaarde meer om hem naast GT5 te spelen,
De single player in deel 3 was mij te saai en bracht te weinig geld in het laatje om leuke auto's te kunnen verzamelen.
Online racen brengt mij weinig plezier en voornamelijk ergernissen dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.. (Mijn plek is toch in het midden van het veld, En dat vind ik prima. Maar de auto klasse en circuitkeuzes van de meeste lobbys vind ik niks en zelf hosten houd ik ook niet van.)
Met Forza 4 verwacht ik in die opzichten weinig verbetering.

Zal hem uiteindelijk wel kopen, Als de prijs richting de 30 euro is gezakt.
Voor mij is dit geen day one of full price must have meer.
En Special/Limited Editions zullen wel weer in zo'n overvloed gemaakt worden dat ook die in de uitverkoop zullen komen.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Ik zit nog even te twijfelen of ik de pre-order ga cancellen. Porsche is gewoon belangrijk voor mij, en ik blijf zo liever Forza3 en GT5 spelen ben ik bang.. Forza 3 heb ik ook pas gekocht toen ie in de aanbieding kwam in november 2009..
Phusebox schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:07:
[...]

BF3, lekker spyware op je pc gooien met Origin
2. Consent to Collection and Use of Data.
You agree that EA may collect, use, store and transmit technical and
related information that identifies your computer (including the Internet Protocol 37683v1
Address), operating system, Application usage (including but not limited to
successful installation and/or removal), software, software usage and peripheral
hardware, that may be gathered periodically to facilitate the provision of software
updates, dynamically served content, product support and other services to you,
including online services.

[ Voor 66% gewijzigd door GAIAjohan op 25-08-2011 12:34 ]

Mja ik laat mn preorder lekker staan, want geen porsches is jammer, maja kan ermee leven, ze werden toch al niet zo goed gesimuleerd in fm3(geen lift off oversteer zoals je in gt5 wel hebt :) )
Maar het is wel zonde, maja kan ermee leven, bv geen nissans, geen american muscles zou ik erger vinden.
Maja hoop wel dat ze het gat opvullen met intressante auto's , want 35 porsches vervangen met "maar" 3 ruf's is niet genoeg, hoop wel op de yellowbird btw !! in gt5 een van mn favoriten!! :)

Anders ga ik wel terug naar GTR2 en dan de Power and glory v3 mod spelen.. Komt binnenkort ook uit..
http://www.virtualr.net/power-glory-3-0-lots-of-previews/

De gMotor engine heeft er nog nooit zo mooi uitgezien :9

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 25-08-2011 12:42 ]

GAIAjohan schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:41:
Anders ga ik wel terug naar GTR2 en dan de Power and glory v3 mod spelen.. Komt binnenkort ook uit..
http://www.virtualr.net/power-glory-3-0-lots-of-previews/

De gMotor engine heeft er nog nooit zo mooi uitgezien :9
Zo de MOFO dat ziet er goed uit !!, heb gtlegends wel eens (illegaal) gespeeld, maar dit zit er goed uit, alleen jammer dat mn laptop gtr2 niet trekt :(

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-05 02:39
v8power67 schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:33:
Mja ik laat mn preorder lekker staan, want geen porsches is jammer, maja kan ermee leven, ze werden toch al niet zo goed gesimuleerd in fm3(geen lift off oversteer zoals je in gt5 wel hebt :) )
Maar het is wel zonde, maja kan ermee leven, bv geen nissans, geen american muscles zou ik erger vinden.
Maja hoop wel dat ze het gat opvullen met intressante auto's , want 35 porsches vervangen met "maar" 3 ruf's is niet genoeg, hoop wel op de yellowbird btw !! in gt5 een van mn favoriten!! :)
Gelukkig krijgen we wel nog RUF varianten, dat is in iedergeval iets. Ik vond de Porches altijd wel cool om mee te rijden.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb op de Gamescom ook eventjes Forza 4 gespeeld. Met een M5 over een circuit waar ik de naam even van vergeten ben (zat ook in Forza 3 iig). Zag er iig strak uit en het speelde ook lekker weg. Voelde zeker wat slicker als F3, driften ging ook leuk.. :P
Pagina: 1 ... 3 ... 46 Laatste