Hoe bedoel je?
Heb nog nooit poorten handmatig open gezet
Heb nog nooit poorten handmatig open gezet
[ Voor 62% gewijzigd door MrN op 06-04-2011 09:55 ]
[ Voor 62% gewijzigd door MrN op 06-04-2011 09:55 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
10 second ninja DONE
[ Voor 89% gewijzigd door Vrijdag op 06-04-2011 13:23 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
We hebben hier toch een apart topic voor? Wellicht dat als je je vraag ook daar stelt je een antwoord krijgt?Vrijdag schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:36:
Hmz, ik zag laatst in de spelgoedwinkel een spel wat leek op Enslaved maar dan met een jongen en een monster. Alleen ben ik de naam nu kwijtHet leek me best een leuke platformer. Zag er ook erg kleurrijk en vriendelijk uit, kan het zusje van mijn vriendin het ook wel spelen
Iemand een idee hoe het spel kan heten? Ik kan het op Xboxachievements ook niet vinden.
Mejor así
Hee! die was ik helemaal vergeten... Meteen maar in de bestelling gegooit bij AmazonVrijdag schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:16:
Nee, het was zeker weten niet pacman
/edit: Ah, ik heb het gevonden! Het is Majin and the Forsaken Kingdom!
[video]
Lijkt me een leuk spel
Om de een of andere reden heb ik ook weer zin gekregen in Mirror's Edge met dat mooie weer buiten. om te spelen, niet om na te doenMoet ik maar eens op hard gaan proberen en wat time trials te rennen.
@Garcia: Oh crap, daar had ik helemaal overheen gelezen
Ja, als ik weer gestort krijg ga ik het spel ook kopen, lijkt me erg leuk om weer eens wat anders te spelen dan al dat geschiet van de laatste tijdJaguar645 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:55:
[...]
Hee! die was ik helemaal vergeten... Meteen maar in de bestelling gegooit bij Amazon
http://www.xbox360achieve...-collection/achievements/Exorcist schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:10:
Heeft dat Sega Dreamcast Collection gebeuren eigenlijk Achievements, of niet?
Jep, en het handige is dat ze per spel opgedeeld zijn: Het is dus niet zo dat je achievements voor alle games tesamen staan. Handig omdat enkel Space Channel 5 en Crazy Taxi me interesserenExorcist schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:10:
Heeft dat Sega Dreamcast Collection gebeuren eigenlijk Achievements, of niet?
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 06-04-2011 17:15 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Beetje hetzelfde idee als die arcade cd's geloof ik?Boeboe schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
[...]
Jep, en het handige is dat ze per spel opgedeeld zijn: Het is dus niet zo dat je achievements voor alle games tesamen staan. Handig omdat enkel Space Channel 5 en Crazy Taxi me interesseren
Thanks, mij interesseert namelijk alleen Crazy Taxi; heb een sealed exemplaar voor de Dreamcast die ik liever sealed laat.Boeboe schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
[...]
Jep, en het handige is dat ze per spel opgedeeld zijn: Het is dus niet zo dat je achievements voor alle games tesamen staan. Handig omdat enkel Space Channel 5 en Crazy Taxi me interesseren
SterkSeamusXanthus schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:06:
Ik heb gisteren trouwens eindelijk 1000/1000 gehaald met Blue Dragon! Wat een leuke JRPG was dat, lekker uitdagend! (in hardcore mode gespeeld).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
-
Wow krijg er wel zin na die review! Deel 1 heb ik wel de demo van gespeeld, maar het leek me gewoon, another beat em up (en ik heb castle crashers nog vrijwel ongespeeld liggen, en ook nog turtles arcade game...dus dat genre leek me al aardig verzadigd). Iig niet overwogen om het te kopen...en Shank leek me dan eigenlijk nog beter (die kwam er dacht ik vrij snel al achteraan?)Boeboe schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:41:
Heb de nieuwe lading XBLA games eens geprobeerd. Deze sprong er erg uit en heb ik meteen gekocht na het uitspelen van de demo:
[video]
Opvolger van The DishWasher, en het is drastisch verbeterd tegenover het eerste deel: Heerlijke soundtrack, waanzinnige art, psychotische verhaallijn en een wat logischere leercurve. I love it
10 second ninja DONE
Er zijn meer gelijkenissen met DMC dan enkel het combosysteem. Verschillende te verzamelen wapens met ieder andere combo's. Wapens kunnen 3 keer geupgradet worden om krachtiger te worden, fysieke aanvallen kan je aanvullen met magische aanvallen die je ook moet vinden in de levels voor je ze kan gebruiken. Dodgen is cruciaal en zal je HEEL veel doen. Je kan vijanden jugglen en wanneer ze bijna dood zijn kan je finishing moves gebruiken.Sagat schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:41:
[...]
Ligt het aan mij of zit er ook een dmc achtig combo systeem in?
[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 08-04-2011 09:57 ]
Mejor así
[ Voor 19% gewijzigd door Nazanir op 08-04-2011 12:13 ]
-
Dank je!Nazanir schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:10:
Als het je om fighting games gaat, zou ik nog steeds een fightpad of joystick/arcade stick aan raden.
De D-Pad is zeker een stuk beter geworden, maar door de positionering van de knoppen (4 buttons + schouder knoppen), speelt het gewoon net niet lekker weg (mening). Toch merk ik dat hij wat moeite heeft als je hem op 8 directies zet. Het is het gewoon net niet (ook al is het een stuk beter dan de reguliere controller). Het werkt wel een stuk fijner bij bijv. Fallout 3 of Oblivion, waar je sneltoesten kan gebruiken (bijv naar links voor een vuurbal), dit gaat echt vlekkeloos.
Als je je echt wilt verdiepen in fight games (Tekken 6, Street Fighter, MvC3 of Mortal Kombat), koop een fightpad (zijn goedkoper dan sticks), of kijk ergens voor een goede 2e handsje. Zo ben je er niet al te veel geld aan kwijt, als je erachter komt dat het niet je ding is. Als je namelijk gelijk bijv. de MadCatz SF4 TE2 koopt, zit je meteen aan een euro of 150. Das wel prijzig als instap model.
Toevoeging:
Als ik me niet vergis, bedoelt freddyfritz onderstaande controller:
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless controller + play & charge kit Zilver, Xbox 360
Je kan het D-Pad van deze controller een kwartslag draaien, zodat hij of 4 richtingen aan kan geven, of 8. Tevens is hij een stuk reponsiever dan de reguliere 360 controllers.
-
Helemaal mee eens.Nazanir schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:37:
De gewone D-Pad is gewoon niet gemaakt voor fightgames, simple as that.
Helemaal mee ONeens.Hij doet verder prima dienst voor alle andere spellen die je speelt, gewoon omdat die lang niet zulke accuraatheid van de D-Pad nodig hebben, als fighting games.
Positionering boeit me niets, maar verder eensOok is de positionering van de D-pad voor fightgames ook net niet helemaal lekker (misschien een stukje gewenning), maar als je zo'n madcats fightpad neemt (die meestal al wel te vinden zijn voor een euro of 30) zijn een stuk groter, pakken alle 8 richtingen prima en de positionering is al een stuk prettiger, reageert goed en de 6 buttons zitten ook gewoon goed dan (geen gedoe meer met schouderknoppen).
10 second ninja DONE
-
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 09-04-2011 01:43 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De fans die nu in de 360 zitten blazen de warme lucht er al uit aan de achterkant (als je niet de slim hebt) of aan de bovenkant (als je wel de slim hebt). Het zou imo het beste zijn om dit te verlengen met een fan zodat de warme lucht zo snel mogelijk uit de nauwe ruimte kan en niet gaat ophopen.D4NG3R schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 01:33:
Ik had even een korte vraag tussendoor:
Ik ben van plan mijn Xbox-360 een beetje weg te werken, hierdoor zal er (vrij) weinig koele lucht bij kunnen komen. Geen probleem want dit los ik op door er een 92mm computerfan aan vast te maken. Echter zit ik dan met 1 dingetje: Wat zal beter zijn, koele lucht de xbox inblazen. Of warme lucht de xbox uitzuigen?
offtopic:
Gaat om een pricewatch: Scythe Kama PWM, 92mm (Deze word straks gevoed door een USB poort op de xbox zelf.) Lekker stil op 5v
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 09-04-2011 11:40 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
[ Voor 69% gewijzigd door MrN op 10-04-2011 21:06 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Niemand die me kan helpen?MrN schreef op zondag 10 april 2011 @ 06:37:
Ja natuurlijk heb maar 1 wifi netwerk thuis
Hij geeft op de xbox de schijf wel aan trouwens en er staat pvconnect achter.
maar om de een of andere reden kan hij dit niet verbinden.
Hij geeft iets aan met dat er mogelijk een firewall is.
ik kan alleen maar naar mn nas komen via mn laptop... (als share op laptop en dan mediacenter via laptop..)
So many games so little time...
In plaats van alles hier dumpen of mensen middels een DM benaderen en er nooit verder op reageren: zoek 's zelf eerst met Google of wat dan ook.MrN schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:28:
Heb gisteren een lacie networkspace 2 1 tb gekocht onder andere voor het streamen op de xbox 360.
De lacie schijf werkt nog niet op de xbox 360 kan hem daar niet benaderen.
Hij zegt wat over een firewall iemand die hiervoor een oplossing heeft.
Deel je dat ding via je pc of hangt hij rechtstreeks in het netwerk?
[ Voor 6% gewijzigd door Gytax op 11-04-2011 16:16 ]
[ Voor 81% gewijzigd door MrN op 11-04-2011 16:18 ]
Ik was even te laat met mijn edit denk ik.MrN schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:16:
Hij hangt direct in het netwerk
1
2
3
4
5
6
| TCP 5555 UDP 7777 UPD 3776 UDP 1900 TCP 3390 TCP 3932 |
[ Voor 24% gewijzigd door Gytax op 11-04-2011 16:25 . Reden: Toevoeging. ]
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2011 16:28 ]
Geniale typo! Made me laugh.GAIAjohan schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:25:
Tip vd dag.
X360 250gb met fable3 en halo beach. 212 euro bij bart smit
Heb voor dezelfde bundel paar weken geleden 222 euro gekocht, dus is een goede aanbieding!GAIAjohan schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:25:
Tip vd dag.
X360 250gb met fable3 en halo reach. 212 euro bij bart smit
Nu kan ik mn oude met 250gb verkopen. En weer garantie
Hij geeft aan dat hij niet kan verbinden en dat er mogelijk netwerkproblemen zijn en het aan een firewall kan liggen.Gytax schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:19:
[...]
Ik was even te laat met mijn edit denk ik.
Wat is de precieze foutmelding?
Is de schijf wel te benaderen via een pc?
Probeer ook eens de xbox een statisch IP te geven en de volgende ports te forwarden:
code:
1 2 3 4 5 6 TCP 5555 UDP 7777 UPD 3776 UDP 1900 TCP 3390 TCP 3932
1
2
| http://tinyurl.com/3oehvpw http://tinyurl.com/ct48hf |
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2011 18:29 ]
Tsja, de instellingen staan goed, zo te zien.MrN schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:04:
Mediaserver kan ik aanzetten en dit heb ik gedaan.
Evenals automatisch port forwarden. ( UPnP)
Dus waar het aan kan liggen geen idee.
Eek. Ik begin al te stressen als ik er nog maar aan denkuchiha tijntje schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:43:
Na vele en vele trials and errors... eindelijk de donkey challenge achievement in Trials HD gehaald... Wat is het toch ook een verslavend spelDe complete ultimate endurance tournament foutloos gaat echter toch een stap te ver...
Pfff. Ik zie dat je N+ helemaal hebt gecomplete.... Dat is pas een stressvol spel...Boeboe schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:46:
[...]
Eek. Ik begin al te stressen als ik er nog maar aan denk
Hoe doe ik dit?Gytax schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:11:
[...]
Probeer anders eens je xbox in de dmz van de router te zetten? Mocht het dan werken, dan is het een port-issue.
[ Voor 13% gewijzigd door MrN op 12-04-2011 08:36 ]
Good luckuchiha tijntje schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:09:
[...]
Pfff. Ik zie dat je N+ helemaal hebt gecomplete.... Dat is pas een stressvol spel...
Heb onlangs die nieuwe zilvere controller gekocht, dus ik zal N+ niet zo snel meer opstartenWil binnenkort wel weer Limbo proberen (het hele spel in 1 zitting, met 5 of minder keer dood...) en Shadow Complex (minimalist achievement)
Ik wil niet lullig zijn, maar ik denk dat dit topic niet gebaat is bij je vraag, er is duidelijk geen quick en easy solution. Ik stel voor dat je er een eigen topic voor opent. Er is toch iets van een problemen sub locatie?MrN schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:35:
[...]
Hoe doe ik dit?
Let op, op beide pcs werkt de harde schijf wel goed. Alleen op de xbox niet.
10 second ninja DONE
Ah das goed om te horen. Met name Limbo was voor mij in het begin echt een trial and death spel zoals ze het zelf noemenBoeboe schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:11:
[...]
Good luck. Limbo is gemakkelijker dan je zou denken (eens je de levels kent is voorzichtigheid genoeg om niet te sterven) en die minimalist achievement kan je gamefaqs voor gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-04-2011 12:48 ]
Heb ik al gedaan, maar wil het graag hebben opgelost vandaarSagat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:25:
[...]
Ik wil niet lullig zijn, maar ik denk dat dit topic niet gebaat is bij je vraag, er is duidelijk geen quick en easy solution. Ik stel voor dat je er een eigen topic voor opent. Er is toch iets van een problemen sub locatie?
Dit dus:
Spielerij - Problemen & Vragen
Zo heb ik het ook gedaan een paar weken geleden.GAIAjohan schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:25:
Tip vd dag.
X360 250gb met fable3 en halo reach. 212 euro bij bart smit
Nu kan ik mn oude met 250gb verkopen. En weer garantie
[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 12-04-2011 12:38 ]
XBL: MRE Inc
ik neem aan dat je dat bij geen enkele andere game hebt dan als ik dit zo lees? Wat voor router heb je?kippengaas schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:35:
Ik ben ook al een paar weken bezig met het online kunnen gamen met mijn xbox 360. Tot nu toe heeft google me nog niet geholpen. Demo's downloaden op xbox live werkt prima, maar het lukt niet om te gamen. Bij Gears of War 2 wordt aangegeven dat me netwerk strict is en er misschien een firewall aanstaat (die ik op mijn pc gewoon uit heb staan). Statisch IP ingesteld voor mijn PC en 360, UPnP staat aan, bekende poorten ook open gegooid. Maar helaas lukt het nog niet
Precies dat heb ik nu dus ook met die harde schijf, wil het gewoon werkend krijgen.kippengaas schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:35:
Ik ben ook al een paar weken bezig met het online kunnen gamen met mijn xbox 360. Tot nu toe heeft google me nog niet geholpen. Demo's downloaden op xbox live werkt prima, maar het lukt niet om te gamen. Bij Gears of War 2 wordt aangegeven dat me netwerk strict is en er misschien een firewall aanstaat (die ik op mijn pc gewoon uit heb staan). Statisch IP ingesteld voor mijn PC en 360, UPnP staat aan, bekende poorten ook open gegooid. Maar helaas lukt het nog niet
wauw nice! van mij zou je t niet krijgenMRELynx schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:36:
[...]
Zo heb ik het ook gedaan een paar weken geleden.
Nieuwe Xbox 360 S 250Gb met Halo Reach en Fable 3 voor 222 euro gekocht bij Media Markt
Oude xbox360 Elite voor 130 euro verkocht
Halo Reach en Fable 3 voor 50 euro verkocht
Media markt bonnen van verjaardag 60 euro ingeleverd.
Hield geld over
XBL: MRE Inc
Denk dat die HDDVDs ook in de toekomst geen collectors item wordenGAIAjohan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:21:
Tsja, ik had gister mn X360 ook in de verkoop gegooid, maar na wat nadenken er weer afgegooid denk ik dat ik er mss meer voor krijg als ik t los ga verkopen.. En opzich als ik iemand blij kan maken met alleen de X360 (jasper) en dan de 250GB HDD los verkopen kan ik de controller houden, waardoor ik dan toch 4 controllers heb.
HDDVD-speler moet ik nog even een oordeel over vellen. Het kon weleens een collectors item worden over een aantal jaar.
Juist daarom......kijk naar de n64 diskdrive, of de virtualboy, commercieel flops, maar wel collectors items inmiddels.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:43:
[...]
Denk dat die HDDVDs ook in de toekomst geen collectors item wordenZou niet weten waarom in ieder geval, er is niet zo heel veel unieke content op gekomen en er komt geen nieuwe content meer. Edit: Of heb ik iets gemist
[ Voor 59% gewijzigd door Sagat op 12-04-2011 16:01 ]
10 second ninja DONE
Inderdaad daarom. Kijk bv eens wat voor belachelijke bedragen er al voor een Dreamcast toetsenbord wordt neergelegd, of de Sega32x. Niet te vergeten de Satellaview van de SNES..Sagat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:00:
[...]
Juist daarom......kijk naar de n64 diskdrive, of de virtualboy, commercieel flops, maar wel collectors items inmiddels.
Nah dan gooi ik mijn hd-dvd speler ook nog maar niet wegSagat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:00:
[...]
Juist daarom......kijk naar de n64 diskdrive, of de virtualboy, commercieel flops, maar wel collectors items inmiddels.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-04-2011 17:02 ]
Bij mij ging hij pas van moderate naar open (in Reach) toen ik een mijn statische IP uitzette.kippengaas schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:35:
...
En bij mij net andersomRav schreef op woensdag 13 april 2011 @ 02:45:
[...]
Bij mij ging hij pas van moderate naar open (in Reach) toen ik een mijn statische IP uitzette.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 14-04-2011 20:59 ]
[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 14-04-2011 21:10 ]
[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-04-2011 08:48 ]
Krijg je direct 3 rode lichtjes zodra je hem aanzet? de ventilator spint heel heel eventjes (beweegt net?).K1pc0rn schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:49:
Groot probleem met mijn Xbox 360.
had een Xbox 360 op marktplaats gekocht (dom) en na 2 weken gaf die een E73 error (1 rood lichtje).
eerste gebeld naar Microsoft, zat net geen garantie meer op
ik en mijn vader zijn dan maar zelf aan de gang gegaan en hebben hem open gemaakt.
we hebben de koelpasta vervangen (het was witte koelpasta, dat vond ik raar, het is toch altijd grijs achtig?)
werkte niet.
nu heb ik gewoon de RROD (3 rode lichjtes), de fans draaien niet meer.
misschien toch andere koelpasta? van betere kwaliteit?
ik wil geen 70 euro uitgeven om hem dan naar Microsoft op te sturen.
nog meer oplossingen?
Verwijderd
Ik ben ook al een tijdje overgestapt van pc naar xbox en dat is idd het fijne ervan, het is gewoon een stuk relaxterVerwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:32:
Sinds 2 dagen ook een xbox360 gekocht XD
Wel ff wennen ik ben namelijk echt een pc gamerNu ben ik zo een langzame noob
![]()
maar bevalt wel lekker groot scherm en op de bank relaxed zonder last te krijgen van een muisarm
Hang een controller aan je je pc en hang je pc aan je tv.hardware.tom schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:24:
[...]
Ik ben ook al een tijdje overgestapt van pc naar xbox en dat is idd het fijne ervan, het is gewoon een stuk relaxter
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-04-2011 16:36 ]
Ja last van gehad. op Ebay nieuwe laser besteld (wel precies goede) en guide gevolgt op internet om deze te vervangen. Hij loopt weer als een zonnetje.uchiha tijntje schreef op zondag 17 april 2011 @ 16:35:
Mijn xbox is aan het overlijden na bijna 4 jaar trouwe dienst... De dvd drive herkent met regelmaat niet meer of er een game in zit... Binnenkort maar eens een nieuwe slim kopen ofzo. Heeft er iemand hier ook last van gehad?
Verwijderd
alleen in call of duty ben je dan wel de lul, op de pc dan he. je bent veel trager dan anderenGAIAjohan schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:12:
[...]
Hang een controller aan je je pc en hang je pc aan je tv.
Voilá hetzelfde.
Ach, voor gears3 heb je voorlopig geen dvdspeler nodig.uchiha tijntje schreef op zondag 17 april 2011 @ 16:35:
Mijn xbox is aan het overlijden na bijna 4 jaar trouwe dienst... De dvd drive herkent met regelmaat niet meer of er een game in zit... Binnenkort maar eens een nieuwe slim kopen ofzo. Heeft er iemand hier ook last van gehad?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dan kun je het beste een alles in een pakket kopen, daar zit ook een slim in als je beide toch moet hebben.MrN schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:55:
Als je kinect wil kopen, kun je het beste een xbox 360 slim kopen hierop kun je de kinect direct aansluiten.
Zonder extra stroomvoorziening etc.
Ook verbruikt de nieuwe slim minder stroom en is hij ietsje sneller als de oude 360.
De harde schijf heeft voordeel omdat je hierop spellen kunt voorinstalleren waardoor ze sneller inladen.
Om deze reden heb ik een aantal weken geleden ook de 250 gigabyte editie van de xbox 360 slim gekocht.
Ik zou zeker een Xbox kopen met minimaal een HDD van 120GB. Sommige spellen draaien gewoon een stuk lekkerder en sneller als je ze installeert op de ingebouwde schijf (is gewoon een optie binnen Xbox Live).RoyK schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:44:
hey hallo xbox 360 gamers hier in dit forum. Sinds mijn dochter zich een beetje begint te vervelen met de DVD's van Bumba en Bibaboederij (jaja) lijkt het mij erg leuk om een console in huis te halen (ook voor papa). Het zal mijn eerste console worden als verstokte pc gamer.
Ik zit al een tijdje te kijken naar kintectimals wat naar mijn idee een ontzettend leuke interactief spel is voor de kleintjes. Een beetje surfen naar Xboxen + kintect en kintectimals, viel het mij op dat er 2 soorten xboxen zijn. Ik heb dit treadje opgezocht en de start topic doorgenomen. Veel vragen zijn beantwoord, maar nog niet alles.
Zo is er een xbox met een hardeschijf van 120gb. Ik ben niet van plan films op deze schijf te plaatsen omdat ik een NAS heb die dit allemaal regelt. De andere xbox heeft 4GB flash geheugen. Hier zit zover ik begrijp verder geen opslag in. Heeft dit invloed op het gamen? Moet er een deel van het spel geïnstalleerd worden of is het altijd een kwestie van het schijfje er in plaatsen en gamen maar? Laat ik het zo zeggen, is het verschil van een paar tientjes verstandig om naar een xbox met hhd te gaan?
Zijn er nog belangrijke zaken waar ik even als onnozel pc gebruiker op moet letten bij het aanschaffen van een console?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq