Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Hoe bedoel je?

Heb nog nooit poorten handmatig open gezet

[ Voor 62% gewijzigd door MrN op 06-04-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hmz, ik zag laatst in de spelgoedwinkel een spel wat leek op Enslaved maar dan met een jongen en een monster. Alleen ben ik de naam nu kwijt :-( Het leek me best een leuke platformer. Zag er ook erg kleurrijk en vriendelijk uit, kan het zusje van mijn vriendin het ook wel spelen :)

Iemand een idee hoe het spel kan heten? Ik kan het op Xboxachievements ook niet vinden.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 13:33
pac man? >:)

Maar serieus op basis van wat je zegt kan ik me ook niet heel veel voorstellen, eigenlijk alleen niet xbox games

a boy and his blob of monster hunter op de wii
en de nieuwe team ico gamee voor ps 3

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nee, het was zeker weten niet pacman :P

/edit: Ah, ik heb het gevonden! Het is Majin and the Forsaken Kingdom!

Lijkt me een leuk spel :)
Om de een of andere reden heb ik ook weer zin gekregen in Mirror's Edge met dat mooie weer buiten. om te spelen, niet om na te doen :P Moet ik maar eens op hard gaan proberen en wat time trials te rennen.

@Garcia: Oh crap, daar had ik helemaal overheen gelezen :-(

[ Voor 89% gewijzigd door Vrijdag op 06-04-2011 13:23 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:01

Barbas

Gallego!

Vrijdag schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:36:
Hmz, ik zag laatst in de spelgoedwinkel een spel wat leek op Enslaved maar dan met een jongen en een monster. Alleen ben ik de naam nu kwijt :-( Het leek me best een leuke platformer. Zag er ook erg kleurrijk en vriendelijk uit, kan het zusje van mijn vriendin het ook wel spelen :)

Iemand een idee hoe het spel kan heten? Ik kan het op Xboxachievements ook niet vinden.
We hebben hier toch een apart topic voor? Wellicht dat als je je vraag ook daar stelt je een antwoord krijgt?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 14:20
Vrijdag schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:16:
Nee, het was zeker weten niet pacman :P

/edit: Ah, ik heb het gevonden! Het is Majin and the Forsaken Kingdom!

[video]

Lijkt me een leuk spel :)
Om de een of andere reden heb ik ook weer zin gekregen in Mirror's Edge met dat mooie weer buiten. om te spelen, niet om na te doen :P Moet ik maar eens op hard gaan proberen en wat time trials te rennen.

@Garcia: Oh crap, daar had ik helemaal overheen gelezen :-(
Hee! die was ik helemaal vergeten... Meteen maar in de bestelling gegooit bij Amazon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft dat Sega Dreamcast Collection gebeuren eigenlijk Achievements, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Jaguar645 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:55:
[...]

Hee! die was ik helemaal vergeten... Meteen maar in de bestelling gegooit bij Amazon :)
Ja, als ik weer gestort krijg ga ik het spel ook kopen, lijkt me erg leuk om weer eens wat anders te spelen dan al dat geschiet van de laatste tijd :)
Exorcist schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:10:
http://www.xbox360achieve...-collection/achievements/

Dreamcast collectie ken ik niet eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Exorcist schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:10:
Jep, en het handige is dat ze per spel opgedeeld zijn: Het is dus niet zo dat je achievements voor alle games tesamen staan. Handig omdat enkel Space Channel 5 en Crazy Taxi me interesseren :)

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 06-04-2011 17:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 14:25

lasharor

7 december 2004

Boeboe schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
[...]

Jep, en het handige is dat ze per spel opgedeeld zijn: Het is dus niet zo dat je achievements voor alle games tesamen staan. Handig omdat enkel Space Channel 5 en Crazy Taxi me interesseren :)
Beetje hetzelfde idee als die arcade cd's geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Voordat ik allemaal kabels trek en dingen ga proberen vroeg ik mij af of iedereen nog steeds TV versity gebruikt om media te streamen of dat er al betere oplossingen zijn?Vond het altijd nogal zwaar voor m'n ouwe pc'tje ;) . Heb zelf gewone XP bak, SP3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Boeboe schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:14:
[...]

Thanks, mij interesseert namelijk alleen Crazy Taxi; heb een sealed exemplaar voor de Dreamcast die ik liever sealed laat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Was Crazy Taxi niet als Arcade game verschenen? Of is die slechter dan het origineel? Ik vond er niet veel aan in elk geval, die trial.

Ik heb gisteren trouwens eindelijk 1000/1000 gehaald met Blue Dragon! Wat een leuke JRPG was dat, lekker uitdagend! (in hardcore mode gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SeamusXanthus schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:06:
Ik heb gisteren trouwens eindelijk 1000/1000 gehaald met Blue Dragon! Wat een leuke JRPG was dat, lekker uitdagend! (in hardcore mode gespeeld).
Sterk _/-\o_ ! Ik heb alle levels gemaxed en rare enemies verslagen en zit nu op 76% achievements. Nooit de moed gehad om opnieuw te beginnen om de rest te halen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik heb in elk geval een guide gebruikt om de missable achievements niet te missen. Dit waren er een heleboel namelijk. Een tweede playthrough zou ik ook niet trekken (dat doe ik bijna nooit).

Nu aan Demons Souls begonnen (net ook GoW3 uit (vet!)), en op de 360 wat arcade games gekocht te laatste tijd in de aanbeiding (oa Costume Quest, DeathSpank 2, World of Keflings). Na 100 uur Blue Dragon ben ik wel aan wat andere games toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Demons Souls is brutaal moeilijk. Juist daarom vind ik het een aanrader, maar tegelijk is het lastig om jezelf gemotiveerd te houden. Heb het hier al een half jaar liggen en zit nog steeds maar in de derde level :z

* boe2 zal zijn PS3 nog eens aanslingeren, eigenlijk een schande om DS onuitgespeeld te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
offtopic: Brutaal moeilijk, maar niet altijd op een leuke manier. Vooral de clunky controls maakt het dat je vaak het gevoel hebt dat het niet aan jou ligt, maar aan het spel. Verder is er wel heel weinig uitgelegd over de game mechanics wat een beetje een goedkope manier is om het moeilijk te houden en je al snel naar gamefaqs gaat grijpen.
Maar ik ga het zeker verder proberen aangezien ik niet vies ben van een beetje uitdaging. Dead Rising had veel van dezelfde problemen en is uiteindelijk één van mijn favoriete games van deze (veel te lang durende) generatie geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb de nieuwe lading XBLA games eens geprobeerd. Deze sprong er erg uit en heb ik meteen gekocht na het uitspelen van de demo:

Opvolger van The DishWasher, en het is drastisch verbeterd tegenover het eerste deel: Heerlijke soundtrack, waanzinnige art, psychotische verhaallijn en een wat logischere leercurve. I love it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Bestaan er overings games vergelijkbaar met Demon's Souls voor de 360? Ik ben op zich wel op zoek naar een goed uitdagend spel. Resonance of Fate, is bijv. wel heel erg moeilijk, maar net niet wat ik zoek. Ik ben niet zo van de turnbased, maar ik hou er wel van om mijn eigen popptje te bouwen (skills, equipment, etc).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Boeboe schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:41:
Heb de nieuwe lading XBLA games eens geprobeerd. Deze sprong er erg uit en heb ik meteen gekocht na het uitspelen van de demo:
[video]

Opvolger van The DishWasher, en het is drastisch verbeterd tegenover het eerste deel: Heerlijke soundtrack, waanzinnige art, psychotische verhaallijn en een wat logischere leercurve. I love it :)
Wow krijg er wel zin na die review! Deel 1 heb ik wel de demo van gespeeld, maar het leek me gewoon, another beat em up (en ik heb castle crashers nog vrijwel ongespeeld liggen, en ook nog turtles arcade game...dus dat genre leek me al aardig verzadigd). Iig niet overwogen om het te kopen...en Shank leek me dan eigenlijk nog beter (die kwam er dacht ik vrij snel al achteraan?)

Ligt het aan mij of zit er ook een dmc achtig combo systeem in?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:41:
[...]
Ligt het aan mij of zit er ook een dmc achtig combo systeem in?
Er zijn meer gelijkenissen met DMC dan enkel het combosysteem. Verschillende te verzamelen wapens met ieder andere combo's. Wapens kunnen 3 keer geupgradet worden om krachtiger te worden, fysieke aanvallen kan je aanvullen met magische aanvallen die je ook moet vinden in de levels voor je ze kan gebruiken. Dodgen is cruciaal en zal je HEEL veel doen. Je kan vijanden jugglen en wanneer ze bijna dood zijn kan je finishing moves gebruiken.
Als genre DMC je ligt zal deze Dishwasher game je ook niet teleurstellen qua speelstijl :)

[ Voor 7% gewijzigd door boe2 op 08-04-2011 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Heeft er iemand ervaring met de nieuwe controller van de xbox 360? Met name de verbeterde D-pad.

Dit ivm de release van de nieuwe Mortal kombat en omdat ik slechte ervaring heb met de d-pad bij andere fighters (bijvoorbeeld Tekken 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

welke nieuwe controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:01

Barbas

Gallego!

Ik neem aan dat hij de Razer bedoeld. Heb hier zelf geen ervaring mee.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Als het je om fighting games gaat, zou ik nog steeds een fightpad of joystick/arcade stick aan raden.

De D-Pad is zeker een stuk beter geworden, maar door de positionering van de knoppen (4 buttons + schouder knoppen), speelt het gewoon net niet lekker weg (mening). Toch merk ik dat hij wat moeite heeft als je hem op 8 directies zet. Het is het gewoon net niet (ook al is het een stuk beter dan de reguliere controller). Het werkt wel een stuk fijner bij bijv. Fallout 3 of Oblivion, waar je sneltoesten kan gebruiken (bijv naar links voor een vuurbal), dit gaat echt vlekkeloos.

Als je je echt wilt verdiepen in fight games (Tekken 6, Street Fighter, MvC3 of Mortal Kombat), koop een fightpad (zijn goedkoper dan sticks), of kijk ergens voor een goede 2e handsje. Zo ben je er niet al te veel geld aan kwijt, als je erachter komt dat het niet je ding is. Als je namelijk gelijk bijv. de MadCatz SF4 TE2 koopt, zit je meteen aan een euro of 150. Das wel prijzig als instap model.

Toevoeging:

Als ik me niet vergis, bedoelt freddyfritz onderstaande controller:

pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless controller + play & charge kit Zilver, Xbox 360

Je kan het D-Pad van deze controller een kwartslag draaien, zodat hij of 4 richtingen aan kan geven, of 8. Tevens is hij een stuk reponsiever dan de reguliere 360 controllers.

[ Voor 19% gewijzigd door Nazanir op 08-04-2011 12:13 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Nazanir schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:10:
Als het je om fighting games gaat, zou ik nog steeds een fightpad of joystick/arcade stick aan raden.

De D-Pad is zeker een stuk beter geworden, maar door de positionering van de knoppen (4 buttons + schouder knoppen), speelt het gewoon net niet lekker weg (mening). Toch merk ik dat hij wat moeite heeft als je hem op 8 directies zet. Het is het gewoon net niet (ook al is het een stuk beter dan de reguliere controller). Het werkt wel een stuk fijner bij bijv. Fallout 3 of Oblivion, waar je sneltoesten kan gebruiken (bijv naar links voor een vuurbal), dit gaat echt vlekkeloos.

Als je je echt wilt verdiepen in fight games (Tekken 6, Street Fighter, MvC3 of Mortal Kombat), koop een fightpad (zijn goedkoper dan sticks), of kijk ergens voor een goede 2e handsje. Zo ben je er niet al te veel geld aan kwijt, als je erachter komt dat het niet je ding is. Als je namelijk gelijk bijv. de MadCatz SF4 TE2 koopt, zit je meteen aan een euro of 150. Das wel prijzig als instap model.

Toevoeging:

Als ik me niet vergis, bedoelt freddyfritz onderstaande controller:

pricewatch: Microsoft Xbox 360 Wireless controller + play & charge kit Zilver, Xbox 360

Je kan het D-Pad van deze controller een kwartslag draaien, zodat hij of 4 richtingen aan kan geven, of 8. Tevens is hij een stuk reponsiever dan de reguliere 360 controllers.
Dank je!
Die controller bedoel ik inderdaad.

Conclusie is dat die vernieuwde d-pad nog niet helemaal is wat ik zoek.
Fightpad is dan wel een optie om te onderzoeken.

Beetje jammer dat het niet in de normale controller gewoon goed is geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De gewone D-Pad is gewoon niet gemaakt voor fightgames, simple as that. Hij doet verder prima dienst voor alle andere spellen die je speelt, gewoon omdat die lang niet zulke accuraatheid van de D-Pad nodig hebben, als fighting games. Ook is de positionering van de D-pad voor fightgames ook net niet helemaal lekker (misschien een stukje gewenning), maar als je zo'n madcats fightpad neemt (die meestal al wel te vinden zijn voor een euro of 30) zijn een stuk groter, pakken alle 8 richtingen prima en de positionering is al een stuk prettiger, reageert goed en de 6 buttons zitten ook gewoon goed dan (geen gedoe meer met schouderknoppen).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Toch jammer dat men waarschijnlijk om 10 eurocent te besparen zo'n slechte d-pad op een verder perfecte controller plaatst, en daarmee het fighting genre zo ongeveer onspeelbaar heeft gemaakt op de 360 (zonder hulpmiddelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Nazanir schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:37:
De gewone D-Pad is gewoon niet gemaakt voor fightgames, simple as that.
Helemaal mee eens.
Hij doet verder prima dienst voor alle andere spellen die je speelt, gewoon omdat die lang niet zulke accuraatheid van de D-Pad nodig hebben, als fighting games.
Helemaal mee ONeens.
Alle spellen die je met een dpad zou willen spellen (andere arcade games, misschien een pes) spelen slecht met de dpad.
De dpad is er op gezet zodat casual gamers ook een alternatief hebben voor de analoge stick, maar men ging er vanuit dat dit toch vrijwel niet nodig zal zijn. Zelfs met iets als call of duty waar je het voor wapens wisselen kan gebruiken is het al een risico..........niet fijn als je naar je mes wisselt als je een pistool verwacht.
Ook is de positionering van de D-pad voor fightgames ook net niet helemaal lekker (misschien een stukje gewenning), maar als je zo'n madcats fightpad neemt (die meestal al wel te vinden zijn voor een euro of 30) zijn een stuk groter, pakken alle 8 richtingen prima en de positionering is al een stuk prettiger, reageert goed en de 6 buttons zitten ook gewoon goed dan (geen gedoe meer met schouderknoppen).
Positionering boeit me niets, maar verder eens ;)
* Sagat is groot fan van de madcatz fightpad, en daarvoor had ik een hori die ook al een heel stuk fijner was. Your mileage may vary.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Eh voor de spellen waar ik de D-pad voor nodig heb (Oblivion, Fallout 3, Dead Space, Borderlands, Resident Evil 5) doet hij gewoon wat hij moet doen. Het gaat voor mij om spellen die ik met een D-pad wil of kan spelen, het gaat hier om spellen waar de D-pad deel uit maakt van de standaard layout.

Als je inderdaad spellen specefiek met deze D-pad wilt spelen, is hij inderdaad niet goed. Ik had dit misschien beter kunnen uitleggen :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-10 12:42
Deze controller (met play & charge kit) is overigens voor 34 euro inclusief verzendkosten bij Amazon te bestellen: http://www.amazon.co.uk/X...__29?ie=UTF8&s=videogames

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor fight games heb ik een arcade stick van Hori :). Wel een redelijk cheape, maar speelt lekker.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:55

D4NG3R

kiwi

:)

Ik had even een korte vraag tussendoor:

Ik ben van plan mijn Xbox-360 een beetje weg te werken, hierdoor zal er (vrij) weinig koele lucht bij kunnen komen. Geen probleem want dit los ik op door er een 92mm computerfan aan vast te maken. Echter zit ik dan met 1 dingetje: Wat zal beter zijn, koele lucht de xbox inblazen. Of warme lucht de xbox uitzuigen?

offtopic:
Gaat om een pricewatch: Scythe Kama PWM, 92mm (Deze word straks gevoed door een USB poort op de xbox zelf.) Lekker stil op 5v :)

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 09-04-2011 01:43 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Tales of Vesperia bij Games on Demand, nice! Die zocht ik al even.

Maar eerst eens Crysis 2 en Dragon Age 2 uitspelen ;)

Crysis 2 is trouwens wel vet zeg, supermooi en goeie sfeer!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:00

MeltedForest

Lenny-t

D4NG3R schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 01:33:
Ik had even een korte vraag tussendoor:

Ik ben van plan mijn Xbox-360 een beetje weg te werken, hierdoor zal er (vrij) weinig koele lucht bij kunnen komen. Geen probleem want dit los ik op door er een 92mm computerfan aan vast te maken. Echter zit ik dan met 1 dingetje: Wat zal beter zijn, koele lucht de xbox inblazen. Of warme lucht de xbox uitzuigen?

offtopic:
Gaat om een pricewatch: Scythe Kama PWM, 92mm (Deze word straks gevoed door een USB poort op de xbox zelf.) Lekker stil op 5v :)
De fans die nu in de 360 zitten blazen de warme lucht er al uit aan de achterkant (als je niet de slim hebt) of aan de bovenkant (als je wel de slim hebt). Het zou imo het beste zijn om dit te verlengen met een fan zodat de warme lucht zo snel mogelijk uit de nauwe ruimte kan en niet gaat ophopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat geen van beide situaties ideaal is.. Bovendien is 5V wel erg weinig voor een fan en levert het weinig luchtverplaatsing op.
Imo kun je dan beter twee fans in de kast bouwen. Eén aan de onderkant (intake) en één aan de bovenkant (outtake). Dan nog misschien een gaat in de kast naar een stopcontact Beide fans op 5V zetten (hoef je geen usb-poort voor op te offeren, je kunt ook zo'n USB-lader van dealextreme halen met 2 USB poorten erin. En ja, zoals ik al zei is 5V vrij weinig verplaatsing..

Ik geloof niet dat alleen een outtake voldoende is als je je x360 in een kast propt..
En als je niet wil dat de fans zichtbaar zijn:
Stop één aan de onderkant redelijk vooraan, en een in de achterkant..

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 09-04-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb gisteren een lacie networkspace 2 1 tb gekocht onder andere voor het streamen op de xbox 360.
De lacie schijf werkt nog niet op de xbox 360 kan hem daar niet benaderen.
Hij zegt wat over een firewall iemand die hiervoor een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Ligt er nogal aan wat hij zegt natuurlijk. Loopt Live via hetzelfde netwerkje?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ja natuurlijk heb maar 1 wifi netwerk thuis

Hij geeft op de xbox de schijf wel aan trouwens en er staat pvconnect achter.
maar om de een of andere reden kan hij dit niet verbinden.
Hij geeft iets aan met dat er mogelijk een firewall is.

[ Voor 69% gewijzigd door MrN op 10-04-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb een vaag probleem met m'n Xbox 360 Slim 250GB. Ik was net een potje halo reach online aan het doen en plotseling hoor ik een piepje (alsof je de dvd eject), echter blijft deze lade dicht en gaat meteen de xbox 360 uit. Het aan lampje knippert nog een paar keer langzaam en vervolgens blijft hij uit. M'n controller is ook uit gegaan. Dit heb ik nu al een aantal keer gehad.. En nu 3 minuten later springt de xbox 360 weer plotseling uit zichzelf aan. Is dit een bekend probleem? Kon zo snel niks met google vinden.. Lijkt net of de aan knop op de voorkant half kapot is ofzo.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog maar 14 dagen!!!!! En dan is het weer voor 21 dagen E-Day!!!!! Heb er veel zin in zeg. Gisteren weer even GoW2 gedaan, horde mode, om er een beetje in te komen, maar helaas tijdens wave28 ofzo eruit gekickt vanwege connection lost.. :'(

Moet wel zeggen dat het weer heel anders speelt.... Heb eigenlijk 2 jaar geen gears of war meer gespeeld, enkel eigenlijk first person shooters, zoals CoD, Battlefield, Homefront, etc. Als ik dan GoW weer oppak heb ik toch ff wat moeite met het lopen en schieten :P

En als de beta is afgelopen kunnen we ons al weer snel verheugen op LA-noir.. Eindelijk weer mooie tijden...

Trouwens, zijn hier wellicht 3 mensen die geregeld homefront spelen en ook nog de squad commander achievement moeten hebben? :+ In mijn gehele friendslist heeft er maar 1 iemand ofzo homefront en die is al een hele tijd niet meer online geweest...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

MrN schreef op zondag 10 april 2011 @ 06:37:
Ja natuurlijk heb maar 1 wifi netwerk thuis

Hij geeft op de xbox de schijf wel aan trouwens en er staat pvconnect achter.
maar om de een of andere reden kan hij dit niet verbinden.
Hij geeft iets aan met dat er mogelijk een firewall is.
Niemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

MrN schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:00:
[...]

ik kan alleen maar naar mn nas komen via mn laptop... (als share op laptop en dan mediacenter via laptop..)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ja maar het moet ook direct kunnen als het goed is. Zo staat het wel vermeld in de uitgebreide handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MrN schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:28:
Heb gisteren een lacie networkspace 2 1 tb gekocht onder andere voor het streamen op de xbox 360.
De lacie schijf werkt nog niet op de xbox 360 kan hem daar niet benaderen.
Hij zegt wat over een firewall iemand die hiervoor een oplossing heeft.
In plaats van alles hier dumpen of mensen middels een DM benaderen en er nooit verder op reageren: zoek 's zelf eerst met Google of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Laatst online: 08-10 00:08
MrN schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:00:
[...]

Deel je dat ding via je pc of hangt hij rechtstreeks in het netwerk?
Ik stream de muziek vanaf mijn pc en het werkte eerst ook niet, na het uitzetten van de homegroup functionaliteit echter wel.

Wat is de precieze foutmelding die je krijgt?

[ Voor 6% gewijzigd door Gytax op 11-04-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Hij hangt direct in het netwerk

@excorsist

Heb al gezocht via google en contact opgenomen met Lacie en microsoft.
Maar lacie geeft geen duidelijke concrete oplossing, hun geven aan dat het aan de router ligt maar dat kan niet die staat goed ingesteld.

OP DM reageer ik volgens mij altijd terug hoor.

[ Voor 81% gewijzigd door MrN op 11-04-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
MrN schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:16:
Hij hangt direct in het netwerk
Ik was even te laat met mijn edit denk ik.
Wat is de precieze foutmelding?
Is de schijf wel te benaderen via een pc?

Probeer ook eens de xbox een statisch IP te geven en de volgende ports te forwarden:
code:
1
2
3
4
5
6
TCP 5555
UDP 7777
UPD 3776
UDP 1900
TCP 3390
TCP 3932

[ Voor 24% gewijzigd door Gytax op 11-04-2011 16:25 . Reden: Toevoeging. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip vd dag.
X360 250gb met fable3 en halo reach. 212 euro bij bart smit

Nu kan ik mn oude met 250gb verkopen. En weer garantie

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
GAIAjohan schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:25:
Tip vd dag.
X360 250gb met fable3 en halo beach. 212 euro bij bart smit
Geniale typo! Made me laugh.
Thanks voor de tip! Een vriend van me zoekt nog een xdoos, ik ga het even aan hem doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Tip vd dag.

Heb voor dezelfde bundel paar weken geleden 222 euro gekocht, dus is een goede aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Gytax schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:19:
[...]

Ik was even te laat met mijn edit denk ik.
Wat is de precieze foutmelding?
Is de schijf wel te benaderen via een pc?

Probeer ook eens de xbox een statisch IP te geven en de volgende ports te forwarden:
code:
1
2
3
4
5
6
TCP 5555
UDP 7777
UPD 3776
UDP 1900
TCP 3390
TCP 3932
Hij geeft aan dat hij niet kan verbinden en dat er mogelijk netwerkproblemen zijn en het aan een firewall kan liggen.
Schijf doet het op beide pc's thuis nu perfect.

Hmm dit statisch ip kan ik in de router doen of in de xbox? en dat ports forwarden?
Hoorde laatst van iemand dat UpNP aanzetten in de router genoeg moest zijn. ( dit was voor de poor nat melding) Die is na het aanzetten van UpNP wel verdwenen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
code:
1
2
http://tinyurl.com/3oehvpw
http://tinyurl.com/ct48hf

;)

UPnP zou ook voldoende moeten zijn.
Zijn er nog instellingen die je in de LaCie kunt veranderen betreffende het netwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Mediaserver kan ik aanzetten en dit heb ik gedaan.
Evenals automatisch port forwarden. ( UPnP)

Dus waar het aan kan liggen geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Euhm, ik had nog een dataoverzet kabel van toen ik de 250GB HDD kocht, dus dat lukt wel. Maar hoe kan ik de gegevens van memory units overzetten? Aangezien op 1 vd 2 mijn profiel staat En MS vertelt alleen maar over overzetten van 1 HDD naar de andere

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 11-04-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na vele en vele trials and errors... eindelijk de donkey challenge achievement in Trials HD gehaald... Wat is het toch ook een verslavend spel :) De complete ultimate endurance tournament foutloos gaat echter toch een stap te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
MrN schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:04:
Mediaserver kan ik aanzetten en dit heb ik gedaan.
Evenals automatisch port forwarden. ( UPnP)

Dus waar het aan kan liggen geen idee.
Tsja, de instellingen staan goed, zo te zien.
Het zal dan toch een firewall zijn, zoals de melding zegt en volgens mij is de enige firewall tussen de speler en je xbox in, de router.

Probeer anders eens je xbox in de dmz van de router te zetten? Mocht het dan werken, dan is het een port-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op maandag 11 april 2011 @ 19:43:
Na vele en vele trials and errors... eindelijk de donkey challenge achievement in Trials HD gehaald... Wat is het toch ook een verslavend spel :) De complete ultimate endurance tournament foutloos gaat echter toch een stap te ver...
Eek. Ik begin al te stressen als ik er nog maar aan denk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:46:
[...]
Eek. Ik begin al te stressen als ik er nog maar aan denk :p
Pfff. Ik zie dat je N+ helemaal hebt gecomplete.... Dat is pas een stressvol spel...

Heb onlangs die nieuwe zilvere controller gekocht, dus ik zal N+ niet zo snel meer opstarten :o Wil binnenkort wel weer Limbo proberen (het hele spel in 1 zitting, met 5 of minder keer dood...) en Shadow Complex (minimalist achievement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Gytax schreef op maandag 11 april 2011 @ 21:11:
[...]

Probeer anders eens je xbox in de dmz van de router te zetten? Mocht het dan werken, dan is het een port-issue.
Hoe doe ik dit?

Let op, op beide pcs werkt de harde schijf wel goed. Alleen op de xbox niet.

[ Voor 13% gewijzigd door MrN op 12-04-2011 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

uchiha tijntje schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:09:
[...]

Pfff. Ik zie dat je N+ helemaal hebt gecomplete.... Dat is pas een stressvol spel...

Heb onlangs die nieuwe zilvere controller gekocht, dus ik zal N+ niet zo snel meer opstarten :o Wil binnenkort wel weer Limbo proberen (het hele spel in 1 zitting, met 5 of minder keer dood...) en Shadow Complex (minimalist achievement)
Good luck :). Limbo is gemakkelijker dan je zou denken (eens je de levels kent is voorzichtigheid genoeg om niet te sterven) en die minimalist achievement kan je gamefaqs voor gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik gebruik altijd www.xbox360achievements.org :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
MrN schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:35:
[...]
Hoe doe ik dit?
Let op, op beide pcs werkt de harde schijf wel goed. Alleen op de xbox niet.
Ik wil niet lullig zijn, maar ik denk dat dit topic niet gebaat is bij je vraag, er is duidelijk geen quick en easy solution. Ik stel voor dat je er een eigen topic voor opent. Er is toch iets van een problemen sub locatie?
Dit dus:
Spielerij - Problemen & Vragen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:11:
[...]

Good luck :). Limbo is gemakkelijker dan je zou denken (eens je de levels kent is voorzichtigheid genoeg om niet te sterven) en die minimalist achievement kan je gamefaqs voor gebruiken :)
Ah das goed om te horen. Met name Limbo was voor mij in het begin echt een trial and death spel zoals ze het zelf noemen :) Trouwens, mensen die deze game nog niet hebben gekocht moeten dit alsnog doen... echt een diamantje O+

Maar ik ben blij dat de komende periode weer wat goede games uitkomen. LA Noir, Portal, Homefront MP, GoW Beta, Heeft toch een hele tijd geduurd zeg...

Meer mensen die Portal 2 gaan kopen? (ik wacht nog even na de Beta van GoW) Het is echt een spel dat is ingestoken op de Co-op optie. :)

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-04-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Sagat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:25:
[...]

Ik wil niet lullig zijn, maar ik denk dat dit topic niet gebaat is bij je vraag, er is duidelijk geen quick en easy solution. Ik stel voor dat je er een eigen topic voor opent. Er is toch iets van een problemen sub locatie?
Dit dus:
Spielerij - Problemen & Vragen
Heb ik al gedaan, maar wil het graag hebben opgelost vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Ik ben ook al een paar weken bezig met het online kunnen gamen met mijn xbox 360. Tot nu toe heeft google me nog niet geholpen. Demo's downloaden op xbox live werkt prima, maar het lukt niet om te gamen. Bij Gears of War 2 wordt aangegeven dat me netwerk strict is en er misschien een firewall aanstaat (die ik op mijn pc gewoon uit heb staan). Statisch IP ingesteld voor mijn PC en 360, UPnP staat aan, bekende poorten ook open gegooid. Maar helaas lukt het nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tip vd dag.

Zo heb ik het ook gedaan een paar weken geleden.

Nieuwe Xbox 360 S 250Gb met Halo Reach en Fable 3 voor 222 euro gekocht bij Media Markt

Oude xbox360 Elite voor 130 euro verkocht
Halo Reach en Fable 3 voor 50 euro verkocht
Media markt bonnen van verjaardag 60 euro ingeleverd.

Hield geld over :o

[ Voor 12% gewijzigd door MRE-Inc op 12-04-2011 12:38 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
kippengaas schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:35:
Ik ben ook al een paar weken bezig met het online kunnen gamen met mijn xbox 360. Tot nu toe heeft google me nog niet geholpen. Demo's downloaden op xbox live werkt prima, maar het lukt niet om te gamen. Bij Gears of War 2 wordt aangegeven dat me netwerk strict is en er misschien een firewall aanstaat (die ik op mijn pc gewoon uit heb staan). Statisch IP ingesteld voor mijn PC en 360, UPnP staat aan, bekende poorten ook open gegooid. Maar helaas lukt het nog niet :(
ik neem aan dat je dat bij geen enkele andere game hebt dan als ik dit zo lees? Wat voor router heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Ik heb de Thomson TG712. Ik heb niet zo heel veel spellen waarmee ik online kan, maar heb het ook nog even geprobeerd met Borderlands waarbij het binnen een paar minuten wel lukte om online te komen. Daarnaast nog The Beatles Rock Band en Band Hero geprobeerd maar daar kon hij niemand vinden (misschien worden die spellen inmiddels niet meer gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Precies dat heb ik nu dus ook met die harde schijf, wil het gewoon werkend krijgen.
UPnP heeft bij mij geholpen tegen de poor nat bij halo reach, die doet het nu snel.
Gears of war 2 gaat toch niet om je pc firewall denk ik maar om de firewall op je router.
Zon soortgelijke melding krijg ik ook bij het benaderen van mijn harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
MRELynx schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 12:36:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan een paar weken geleden.

Nieuwe Xbox 360 S 250Gb met Halo Reach en Fable 3 voor 222 euro gekocht bij Media Markt

Oude xbox360 Elite voor 130 euro verkocht
Halo Reach en Fable 3 voor 50 euro verkocht
Media markt bonnen van verjaardag 60 euro ingeleverd.

Hield geld over :o
wauw nice! van mij zou je t niet krijgen :P Halo reach ligt voor 3 tientjes in de winkel nu, en voor 180 euro heb je een 360 slim (4gig weliswaar maar toch)

Ik zou het er iig niet voor betalen :P maar goed gedaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 09-10 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mjah, mijn Xbox360 Elite 120GB was van november 2009. Dus nog redelijk nieuw met Jasper chipset. Verder geen beschadigingen of wat dan ook. Nieuwe eigenaar van mn xbox elite had dus een RROD gehad. Vraagprijs was 140 euro, maar hij vroeg of er een tientje af kon. Mjah ik ben de beroerdste niet dan aangezien ik er 110 euro minimaal voor zou willen hebben. Was wel inclusief bon, kabels, voeding en controller en optische uitgang connector.

Enne Halo Reach en Fable 3 was een bundle pack hè ? Ik kon beide spellen dus niet afzonderlijk verkopen omdat ze in 1 doosje zaten.

Dus eigenlijk vind ik het niet eens zo gek hoor om 2 games voor 50 euro te verkopen die nu voor 30 euro per stuk in de winkels liggen als je goed zoekt. En als je kijkt wat er nog gevraagd wordt op marktplaats voor 60gb witte xboxen zonder jasper chipset, dan vind ik 130 euro inclusief controller en kabels nog wel mee vallen. Er zijn gewoon mensen die niet de hoofdprijs willen betalen, maar wel tevreden zijn met een goede 2e hands voor ongeveer 60% van de normale prijs van een nieuwe set.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Als je het zo stelt maak je wel een goeie deal idd, wist niet dat het om een bundelpack ging en dat je kabels en controllers ed meeleverde.
Zelf heb ik destijds jusit voor een nieuwe gekozen, omdat ik nog controllers ed had. Ik dacdht, dan verkoop ik gewoon die oude kabels e.d. en heb k meteen een nieuwe controller, maar het is er eigenlijk nooit van gekomen :P Die box had overigens ook RROD.

Heb er zelf van alles mee geprobeerd maar krijg m niet meer aan de praat :P Miss maar is verkopen aan de hobbyist. Alleen ovenbake heb ik me niet aan gewaagd. Zitten wel nieuwe schroefjes e.d. in.
Kabels binnenkort maar is in V&A gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, ik had gister mn X360 ook in de verkoop gegooid, maar na wat nadenken er weer afgegooid denk ik dat ik er mss meer voor krijg als ik t los ga verkopen.. En opzich als ik iemand blij kan maken met alleen de X360 (jasper) en dan de 250GB HDD los verkopen kan ik de controller houden, waardoor ik dan toch 4 controllers heb.

HDDVD-speler moet ik nog even een oordeel over vellen. Het kon weleens een collectors item worden over een aantal jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:21:
Tsja, ik had gister mn X360 ook in de verkoop gegooid, maar na wat nadenken er weer afgegooid denk ik dat ik er mss meer voor krijg als ik t los ga verkopen.. En opzich als ik iemand blij kan maken met alleen de X360 (jasper) en dan de 250GB HDD los verkopen kan ik de controller houden, waardoor ik dan toch 4 controllers heb.

HDDVD-speler moet ik nog even een oordeel over vellen. Het kon weleens een collectors item worden over een aantal jaar.
Denk dat die HDDVDs ook in de toekomst geen collectors item worden :P Zou niet weten waarom in ieder geval, er is niet zo heel veel unieke content op gekomen en er komt geen nieuwe content meer. Edit: Of heb ik iets gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:43:
[...]
Denk dat die HDDVDs ook in de toekomst geen collectors item worden :P Zou niet weten waarom in ieder geval, er is niet zo heel veel unieke content op gekomen en er komt geen nieuwe content meer. Edit: Of heb ik iets gemist :)
Juist daarom......kijk naar de n64 diskdrive, of de virtualboy, commercieel flops, maar wel collectors items inmiddels.

[ Voor 59% gewijzigd door Sagat op 12-04-2011 16:01 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:00:
[...]

Juist daarom......kijk naar de n64 diskdrive, of de virtualboy, commercieel flops, maar wel collectors items inmiddels.
Inderdaad daarom. Kijk bv eens wat voor belachelijke bedragen er al voor een Dreamcast toetsenbord wordt neergelegd, of de Sega32x. Niet te vergeten de Satellaview van de SNES..

Daarnaast heb ik de HDDVD-speler boxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:00:
[...]

Nah dan gooi ik mijn hd-dvd speler ook nog maar niet weg :+

Het punt is dat de zaken die je noemt volgens mij ook echt unieke gamecontent bood, dus content die op een ander platform niet te krijgen is.

De content van HDDVD is volgens mij voornamelijk films, en geen games. En alle films die op HDDVD zijn uitgebracht zijn nu ook wel te verkrijgen op dvd en blu-ray. Dus wat content betreft biedt HDDVD niets unieks in mijn beleving. En daar draait het volgens mij uiteindelijk om. Dat je iets kunt doen wat anderen niet kunnen :P.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-04-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Bij mij ging hij pas van moderate naar open (in Reach) toen ik een mijn statische IP uitzette.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:55

D4NG3R

kiwi

:)

Rav schreef op woensdag 13 april 2011 @ 02:45:
[...]

Bij mij ging hij pas van moderate naar open (in Reach) toen ik een mijn statische IP uitzette.
En bij mij net andersom :P

Liggend aan welke router je hebt, wil het nog wel eens helpen om "UPnP" aan te zetten. Dit doe je door naar de routerpagina te gaan. (In windows: Start -> Uitvoeren/Zoekbalk onderaan -> CMD -> ipconfig /all -> "Default Gateway/Standaard Gateway" adres intypen in je navigatiebalk op de webrowser en enter drukken. Als het goed is kom je dan in je router terecht)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
Netwerken blijven een crime. Mijn 360 heeft altijd al een fixed IP gehad, en in 95% van de games werkt dat prima. Soms springt NAT echter om onduidelijke reden ineens terug naar moderate of strict, geloof dat alleen Call of Duty daar een handje van had. Reset van router was dan meestal genoeg om het probleem weer op te lossen, hoewel verder alles nog prima werkte.

Netwerken :z Het zal mijn hobby wel nooit worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik had eerst een standaard Telfort Zyxel modem maar heb onlangs een nieuwe gekregen. Sindsdien heb ik helemaal nergens meer last van.

Zie ook dit topic: http://forum.telfort.nl/topic7470.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Groot probleem met mijn Xbox 360.
had een Xbox 360 op marktplaats gekocht (dom) en na 2 weken gaf die een E73 error (1 rood lichtje).
eerste gebeld naar Microsoft, zat net geen garantie meer op
ik en mijn vader zijn dan maar zelf aan de gang gegaan en hebben hem open gemaakt.
we hebben de koelpasta vervangen (het was witte koelpasta, dat vond ik raar, het is toch altijd grijs achtig?)
werkte niet.
nu heb ik gewoon de RROD (3 rode lichjtes), de fans draaien niet meer.
misschien toch andere koelpasta? van betere kwaliteit?
ik wil geen 70 euro uitgeven om hem dan naar Microsoft op te sturen.
nog meer oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn x360 kopen met nog meer dan een jaar garantie tegen een rrod :P
En ja, koelpasta kan wit zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 14-04-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
meestal zijn de witte zelfs een van de betere koelpasta's

[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 14-04-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmzz, zit zojuist even naar mijn games te kijken en zie dat ik Lost Odyssey nog heb liggen... Ben daar tot de 3e dvd gekomen... maar helaas nooit verder gespeeld :( Weet niet precies waarom.... Ik weet nog wel dat ik erg te spreken was over deze game. Iemand dit spel uitgespeeld? Gezien de hoeveelheid games die er nu aan komen zit ik te twijfelen of ik hem nu weer ga oppakken...

Edit:

Toch gisteren maar Lost Odyssey opgepakt... heb spijt dat ik het 3 jaar geleden niet heb uitgespeeld... erg leuke game, en wat zijn die 'a thousand years of dreams' toch leuk geschreven. :)

Wat ik wel jammer vind... en dat ligt meer aan mij dan aan de game zijn de vrij weinige savegames.... Gisteren 2 uur in een dungeon wat geleveld en uiteindelijk een eindbaas gekilled... Alles ging prima, tactiek was goed, weinig problemen gehad... Daarna weer terug naar de uitgang... 2 meter voor de uitgang krijg ik een random encounter tegen wat vijanden die in het begin geen problemen waren, maar helaas had ik net mijn party gewijzgd en vergeten om anti-petrify en turn-tail over te zetten. Mijn complete team was binnen 2 turns compleet gepetrified.... en mocht dus weer helemaal overnieuw beginnen.....

Helaas ben ik de savegames van de gemiddelde fps-shooter gewend :P, maar dat gaat bij dit spel zeker niet op :P

[ Voor 55% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-04-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:47
K1pc0rn schreef op donderdag 14 april 2011 @ 20:49:
Groot probleem met mijn Xbox 360.
had een Xbox 360 op marktplaats gekocht (dom) en na 2 weken gaf die een E73 error (1 rood lichtje).
eerste gebeld naar Microsoft, zat net geen garantie meer op
ik en mijn vader zijn dan maar zelf aan de gang gegaan en hebben hem open gemaakt.
we hebben de koelpasta vervangen (het was witte koelpasta, dat vond ik raar, het is toch altijd grijs achtig?)
werkte niet.
nu heb ik gewoon de RROD (3 rode lichjtes), de fans draaien niet meer.
misschien toch andere koelpasta? van betere kwaliteit?
ik wil geen 70 euro uitgeven om hem dan naar Microsoft op te sturen.
nog meer oplossingen?
Krijg je direct 3 rode lichtjes zodra je hem aanzet? de ventilator spint heel heel eventjes (beweegt net?).
Dat krijg je als je de schroeven te hard hebt aangedraaid vaak... of heb je nog de gewone xclamp?

ik zelf gebruik altijd artic silver en schroeven met ringetjes, maar moet eerlijk zeggen na een maandje of 2/3 komt de RROD vaak terug. Tot nu toe bij 1 xbox werkt die na een tweede fix al wel een tijd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 2 dagen ook een xbox360 gekocht XD
Wel ff wennen ik ben namelijk echt een pc gamer :+ Nu ben ik zo een langzame noob ;)
maar bevalt wel lekker groot scherm en op de bank relaxed zonder last te krijgen van een muisarm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:32:
Sinds 2 dagen ook een xbox360 gekocht XD
Wel ff wennen ik ben namelijk echt een pc gamer :+ Nu ben ik zo een langzame noob ;)
maar bevalt wel lekker groot scherm en op de bank relaxed zonder last te krijgen van een muisarm _/-\o_
Ik ben ook al een tijdje overgestapt van pc naar xbox en dat is idd het fijne ervan, het is gewoon een stuk relaxter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware.tom schreef op zondag 17 april 2011 @ 11:24:
[...]

Ik ben ook al een tijdje overgestapt van pc naar xbox en dat is idd het fijne ervan, het is gewoon een stuk relaxter
Hang een controller aan je je pc en hang je pc aan je tv.
Voilá hetzelfde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn xbox is aan het overlijden na bijna 4 jaar trouwe dienst... De dvd drive herkent met regelmaat niet meer of er een game in zit... Binnenkort maar eens een nieuwe slim kopen ofzo. Heeft er iemand hier ook last van gehad?

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-04-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:47
uchiha tijntje schreef op zondag 17 april 2011 @ 16:35:
Mijn xbox is aan het overlijden na bijna 4 jaar trouwe dienst... De dvd drive herkent met regelmaat niet meer of er een game in zit... Binnenkort maar eens een nieuwe slim kopen ofzo. Heeft er iemand hier ook last van gehad?
Ja last van gehad. op Ebay nieuwe laser besteld (wel precies goede) en guide gevolgt op internet om deze te vervangen. Hij loopt weer als een zonnetje.

Wel op letten je kunt lasers kopen die beveiligd zijn voor anti statisch of iets en dan moet je even 1 punt de soldering vanaf halen met een warme bout.

De laser vervangen was al met al heel gemakkelijk en de laser kostte mij toen 7 euro ongeveer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HDDVD had ik omgebouwd naar een usbhdd, compleet in originele behuizing dus hij kent alleen de standen "full speed" en "uit" via de stekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
GAIAjohan schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:12:
[...]

Hang een controller aan je je pc en hang je pc aan je tv.
Voilá hetzelfde. :P
alleen in call of duty ben je dan wel de lul, op de pc dan he. je bent veel trager dan anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:19

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op zondag 17 april 2011 @ 16:35:
Ach, voor gears3 heb je voorlopig geen dvdspeler nodig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

hey hallo xbox 360 gamers hier in dit forum. Sinds mijn dochter zich een beetje begint te vervelen met de DVD's van Bumba en Bibaboederij (jaja) lijkt het mij erg leuk om een console in huis te halen (ook voor papa). Het zal mijn eerste console worden als verstokte pc gamer.

Ik zit al een tijdje te kijken naar kintectimals wat naar mijn idee een ontzettend leuke interactief spel is voor de kleintjes. Een beetje surfen naar Xboxen + kintect en kintectimals, viel het mij op dat er 2 soorten xboxen zijn. Ik heb dit treadje opgezocht en de start topic doorgenomen. Veel vragen zijn beantwoord, maar nog niet alles.

Zo is er een xbox met een hardeschijf van 120gb. Ik ben niet van plan films op deze schijf te plaatsen omdat ik een NAS heb die dit allemaal regelt. De andere xbox heeft 4GB flash geheugen. Hier zit zover ik begrijp verder geen opslag in. Heeft dit invloed op het gamen? Moet er een deel van het spel geïnstalleerd worden of is het altijd een kwestie van het schijfje er in plaatsen en gamen maar? Laat ik het zo zeggen, is het verschil van een paar tientjes verstandig om naar een xbox met hhd te gaan?

Zijn er nog belangrijke zaken waar ik even als onnozel pc gebruiker op moet letten bij het aanschaffen van een console?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Als je kinect wil kopen, kun je het beste een xbox 360 slim kopen hierop kun je de kinect direct aansluiten.
Zonder extra stroomvoorziening etc.

Ook verbruikt de nieuwe slim minder stroom en is hij ietsje sneller als de oude 360.
De harde schijf heeft voordeel omdat je hierop spellen kunt voorinstalleren waardoor ze sneller inladen.
Om deze reden heb ik een aantal weken geleden ook de 250 gigabyte editie van de xbox 360 slim gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56
MrN schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:55:
Als je kinect wil kopen, kun je het beste een xbox 360 slim kopen hierop kun je de kinect direct aansluiten.
Zonder extra stroomvoorziening etc.

Ook verbruikt de nieuwe slim minder stroom en is hij ietsje sneller als de oude 360.
De harde schijf heeft voordeel omdat je hierop spellen kunt voorinstalleren waardoor ze sneller inladen.
Om deze reden heb ik een aantal weken geleden ook de 250 gigabyte editie van de xbox 360 slim gekocht.
Dan kun je het beste een alles in een pakket kopen, daar zit ook een slim in als je beide toch moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

RoyK schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:44:
hey hallo xbox 360 gamers hier in dit forum. Sinds mijn dochter zich een beetje begint te vervelen met de DVD's van Bumba en Bibaboederij (jaja) lijkt het mij erg leuk om een console in huis te halen (ook voor papa). Het zal mijn eerste console worden als verstokte pc gamer.

Ik zit al een tijdje te kijken naar kintectimals wat naar mijn idee een ontzettend leuke interactief spel is voor de kleintjes. Een beetje surfen naar Xboxen + kintect en kintectimals, viel het mij op dat er 2 soorten xboxen zijn. Ik heb dit treadje opgezocht en de start topic doorgenomen. Veel vragen zijn beantwoord, maar nog niet alles.

Zo is er een xbox met een hardeschijf van 120gb. Ik ben niet van plan films op deze schijf te plaatsen omdat ik een NAS heb die dit allemaal regelt. De andere xbox heeft 4GB flash geheugen. Hier zit zover ik begrijp verder geen opslag in. Heeft dit invloed op het gamen? Moet er een deel van het spel geïnstalleerd worden of is het altijd een kwestie van het schijfje er in plaatsen en gamen maar? Laat ik het zo zeggen, is het verschil van een paar tientjes verstandig om naar een xbox met hhd te gaan?

Zijn er nog belangrijke zaken waar ik even als onnozel pc gebruiker op moet letten bij het aanschaffen van een console?
Ik zou zeker een Xbox kopen met minimaal een HDD van 120GB. Sommige spellen draaien gewoon een stuk lekkerder en sneller als je ze installeert op de ingebouwde schijf (is gewoon een optie binnen Xbox Live).

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Ik was sowieso van plan een pakket te kopen. Ik denk dat ik niet moeilijk ga doen en gewoon een HDD neem. Ik kan me voorstellen dat het ook een stuk sneller werkt vanaf een HDD.

Mijn portfolio op Instagram

Pagina: 1 ... 17 ... 64 Laatste