Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

EcoR schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:13:
Hobby is bij mij het gamen zelf, niet het sparen van de games. Het verkopen van games is voor mij ook weer een beetje een hobby: ik probeer vaak via MP koopjes te scoren (special edition Halo 3, Limited Edition Fable 3 etc) om die, zodra ik er klaar mee ben, weer voor een leuk bedrag weg te doen. Op die manier heb ik nu ruim 80 spellen gespeeld (inclusief een aantal Live-games die ik dus niet kan doorverkopen) en alsnog hebben die 80 spellen me gemiddeld nog geen 2 euro gekost. Moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk nooit nieuwe spellen in de winkel koop (alleen Red Dead Redemption, kon ik niet op wachten) en altijd via MP probeer te kopen. Heb laatst voor 20 euro GH:Warriors of Rock plus gitaar voor 2 tientjes gekocht en van de week voor 50 weer weg kunnen doen. Dat houdt het gamen voor mij en mijn portemonnee interessant.
dat is idd ook een sport! :) het nadeel van de nieuwe games is natuurlijk zo'n online pass, dan zal je (we :)) echt moeten wachten tot het op webshops dropt

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Sigmund666 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:37:
Wie kan deze -misschien relatief- rare vraag beantwoorden? Waarom heeft een Xbox-controller per sé A B en X Y, als het ook iedere letter uit het alfabet kan zijn? Heeft het iets te maken met asociatie van het brein met de eerste 2 letters van het alfabet en de 2 voor na laatste letters in het alfabet?

Iemand die deze vraag kan beantwoorden? :P
Ik heb zelf altijd gedacht dat het een soort hommage aan de SNES controller was. Bovendien denk ik dat het voor het brein fijner om twee losse reeksen (A+B, X+Y) te hebben dan een lange reeks (A t/m D).

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:38

BM

Moderator Spielerij
Dacht eigenlijk dat het van de sega consoles af kwam. Geloof dat er tijdens de xbox 1 sprake van was dat Sega en MS samen wat zouden gaan doen.

Dacht ik...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Eh los van de letters, ze hebben ook kleuren. Bij de PS2/3 controller heb je figuurtjes + kleuren.

Ik gebruik nu sinds een maandje ook een arcade stick voor Super Street Fighter 4, en zonder kleuren/letters/symbolen is het ook prima te doen. Er zal vast wel een redenering achter zitten, het meest aanneembare vind ik de SNES controller, maar ik zie het niet als een meerwaarde om het echt te weten. Ik denk dat als je eenmaal aan je controller gewend bent (voor mij was de overstap van PS2 -> XboX 360 echt even wennen), dat je alles daarna toch uit "muscle memory" doet. Bij bijv een Dante's Inferno, waar je nog al wat QTEs (QuickTime Events) hebt, kijkt een menig een ook niet meer naar zijn/haar controller, dan zit de locatie van de buttons gewoon in je geheugen gegrift.

@BM Ik meende dat de Sega Megadrive gewoon 3 knoppen had, te weten (ik dacht A-B-C?) ten opzichte van de SNES die er al 6 had destijds (A-B-X-Y en de L-R schouder knoppen). If anything, dan is de 360 controller eerder geinspireerd op de SNES, dan op de Megadrive controller.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2a/Sega-Saturn-ControllerS.jpg/800px-Sega-Saturn-ControllerS.jpg

Waarschijnlijk was de Z en de C teveel van het goede, dus liet MS die achterwege :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33
All hail the mighty saturn joypad _/-\o_

Imho nog steeds de fijnste dpad voor 2d games, en door de 6 button layout perfect geschikt voor fighters. Het enig minor nadeel is, dat die bovenste rij knoppen door hun vorm niet echt heel ergonomisch zijn.

Er was trouwens (speciaal voor sf2) ook voor de megadrive een 6 button pad gemaakt.

Maar verder zal het me niet veel boeien wat de heritage is van de joypads. Voor moderne games vind ik de standaard 360 pad geweldig. Heck ik heb een standaard wired pad gekocht zodat ik als ik mijn batterij packs niet goed opgeladen heb altijd nog kan door gamen EN de pad ook op de pc kan gebruiken.
(moet nog steeds uitzoeken of ik via bluetooth ook mijn ps3 pad op de pc kan gebruiken........maar ik ben lui :O)
En voor 2d gaming gebruikt ik een mad catz fight pad. Jammer dat het niet lekker genoeg werkt met de standaard dpad maar daar werd ik echt gek van. Op de playstation 2 heb ik dit minder, maar ook daar heb ik dus een saturn pad met ps2 stekker voor de 2d games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ik hail zeker de almighty Saturn Joypad. Inderdaad nog steeds de beste pad zo out of the box. Ik heb verder ook zeker niet klagen over de 360 controller, hij ligt voor mijn gevoel stukken lekkerde in de hand dan de PS2/3 controller, het enige wat ik aan te merken erop heb, zijn de pookjes. Deze hebben kuiltjes, daar de balltjes die de PS2/3 erop heeft, wat fijner zijn. Denk dat ik die er nog een keer gaan inknutselen. Anderzijds, als je het midden van je duim erinlegt, heb je ook prima controle. Ik gebruik 2x wireless en 1x wireless arcade stick. De stick werkt gewoon op 2x AA en voor de controllers heb ik battery packs, eentje zit in principe in de oplader terwijl ik de ander gebruik. Thuis gebruiken we beide controllers niet zo vaak, of we moeten mensen over de vloer hebben, dus dat is nooit een probleem, verder heb ik ook nog een charge kabel just in case.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06

Smoonshine

Feyenoord!!

Nazanir schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:17:
Ik hail zeker de almighty Saturn Joypad. Inderdaad nog steeds de beste pad zo out of the box. Ik heb verder ook zeker niet klagen over de 360 controller, hij ligt voor mijn gevoel stukken lekkerde in de hand dan de PS2/3 controller, het enige wat ik aan te merken erop heb, zijn de pookjes. Deze hebben kuiltjes, daar de balltjes die de PS2/3 erop heeft, wat fijner zijn. Denk dat ik die er nog een keer gaan inknutselen. Anderzijds, als je het midden van je duim erinlegt, heb je ook prima controle.
Die pookjes vind ik juist zo'n beetje het prettigste verschil. Bij de PS3 schieten mijn vingers continu van de pookjes af, terwijl ze er bij de X360 lekker in blijven zitten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Smoonshine schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:49:
[...]

Die pookjes vind ik juist zo'n beetje het prettigste verschil. Bij de PS3 schieten mijn vingers continu van de pookjes af, terwijl ze er bij de X360 lekker in blijven zitten.
With ^

Daarbij is de plaatsing van de sticks (pookjes 8)7) bij de PS3 beetje raar, ze zitten te dicht bij elkaar voor mijn grote handen. Dat heeft MS goed bekeken door de d-pad en de linkerstick om te draaien. Dat maakt het veel fijner dan een PS3. Daarbij komt ook nog eens kijken bij dat de triggers van de PS3 te klein en weer bol ipv hol zijn, zodat daar ook nog eens je vingers vanaf glijden bij iets te enthousiast triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
MeltedForest schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:52:
[...]

With ^

Daarbij is de plaatsing van de sticks (pookjes 8)7) bij de PS3 beetje raar, ze zitten te dicht bij elkaar voor mijn grote handen. Dat heeft MS goed bekeken door de d-pad en de linkerstick om te draaien. Dat maakt het veel fijner dan een PS3. Daarbij komt ook nog eens kijken bij dat de triggers van de PS3 te klein en weer bol ipv hol zijn, zodat daar ook nog eens je vingers vanaf glijden bij iets te enthousiast triggeren.
Dat vind ik ook zo fijn aan de X360-controller. Blijft wel zo dat het vaak maar net is wat je gewend ben. Vrienden van mij zweren bij de PS-controller. Juist omdat die pookjes andersom zitten.

Ik zweer juist bij de X360 controller, maar ik heb dan ook nooit een PS in mijn bezit gehad (en wel de originele xbox en 2x een 360 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Misschien een hele domme vraag maar kan ik op de xbox 360 ook een standaard stereosetje aansluiten om hierop het geluid van de xbox weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Niet direct, eventueel wel via een omweg.

Ik heb wel is een soort 'xbox-lan' gehouden en toen het geluid van 1 xbox via mn pc naar computerboxjes gestuurd. Via de line in zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

MrN schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:04:
Misschien een hele domme vraag maar kan ik op de xbox 360 ook een standaard stereosetje aansluiten om hierop het geluid van de xbox weer te geven?
Gebruik de koptelefooningang van je TV en doe die in de line-in van je stereosetje :+

Of op andere manieren kan het ook wel, hoe heb je nu je XBox op je TV aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

HDMI mogelijk haal ik een logitech zd 5500.
Ben ik meteen klaar en professioneel, dit kan op de optische ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:19
Iemand een idee wanneer Mortal kombat demo een keer op Live komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:38

BM

Moderator Spielerij
Vanmiddag Batman: Arkham Asylum gekocht, bevalt prima tot nu toe. Demo vond ik toentertijd niet zo bijzonder, maar full game bevalt me wel, al ben ik net anderhalf uur bezig :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

BM schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:24:
Vanmiddag Batman: Arkham Asylum gekocht, bevalt prima tot nu toe. Demo vond ik toentertijd niet zo bijzonder, maar full game bevalt me wel, al ben ik net anderhalf uur bezig :)
Game wordt steeds beter, dus je kunt je lol op! Was voor mij echt een verassing 2 jaar geleden. Ben ook zeer benieuwd naar deeltje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:24:
Helemaal mee eens, vond de demo ook niet veel bijzonders maar uiteindelijk op aanraden van een kennis toch gekocht. Het is echt een prima gaaf spel, heb nu inmiddels 2x de storymode uitgespeeld en moet slechts nog een paar puzzels oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb inmiddels de xbox 360 zo geconfigureerd dat hij de films op mijn pc ook afspeelt.
Alleen is het Wifi netwerk nogal traag en duurt het inladen nogal lang.
Heeft iemand hier tips voor om dit sneller te maken? ( een kabel gebruiken is geen optie, juist de Wifi was de reden om een xbox slim te kopen)

Ga straks ook een z5500 ophalen :) ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:15
Boeboe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:00:
Zijn er nog mensen die uitkijken naar de nieuwe titel van The Behemoth (makers van Castle Crashers)?
Het noemt Battleblock Theater en het ziet er erg leuk uit. Ze hebben vorige week alvast het introfilmpje live gezet :)
[video]
Ziet er wel gaaf uit, maar heb eigenlijk geen idee wat ik hiervan moet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
MrN schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:22:
Heb inmiddels de xbox 360 zo geconfigureerd dat hij de films op mijn pc ook afspeelt.
Heeft iemand hier tips voor om dit sneller te maken? ( een kabel gebruiken is geen optie, juist de Wifi was de reden om een xbox slim te kopen)

Ligt eraan wat voor videoformaten het zijn. Als het een mkv bestand is met een h264 van 8 gb ga je moeite krijgen om het beter te maken.Simpele divxjes van 700 mb zouden makkelijk moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:49

In het kort gezegd is (voor zover ik weet) de wifi van de xbox niet snel genoeg om hd-films probleemloos af te spelen.

Wat ik je kan voorstellen is zo'n powerlan set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theoretisch gezien moet wifi-n de snelste verbinding voor de X360 zijn, aangezien het gewone LAN een 100mbps chipje heeft.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning

die set wil ik ook heel graag hebben :) kan je miss wat ervaringen posten over de combinatie van de z5500 met je xbox en je pc? Ik zoek een set met goed geluid waarbij ik makkelijk kan switchen tussen al mn apparaten (xbox, ipod, pc, tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Mijn broertje heeft de z5400, die is al spectactulair op de xbox 360.
Heb de z5500 gisteren opgehaald voor een goede prijs bij iemand die ervan afwou.

En dit is toch nog een stapje meer als de z5400, alleen de subwoofer al weegt 25 kg.
Met zon setje als dit kun je echt ruzie met de buren krijgen als je wil :)

De wifi voor de xbox 360 zo slecht dan?
Kan ik ook vanaf USB Stick films afspelen op de xbox 360 dan? en eventueel met ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MrN schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:18:
Mijn broertje heeft de z5400, die is al spectactulair op de xbox 360.
Heb de z5500 gisteren opgehaald voor een goede prijs bij iemand die ervan afwou.

En dit is toch nog een stapje meer als de z5400, alleen de subwoofer al weegt 25 kg.
Met zon setje als dit kun je echt ruzie met de buren krijgen als je wil :)

De wifi voor de xbox 360 zo slecht dan?
Kan ik ook vanaf USB Stick films afspelen op de xbox 360 dan? en eventueel met ondertitels?
Dit zou kunnen maar het moet wel een FAT32 usb-stick zijn en filmbestanden kunnen dus niet groter zijn dan 4 gb. Ondertitels kunnen wel ingesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Je bedoelt fat32 formatteren? Hoe doe ik dat met ondertitels dan gewoon in dezelfde map zetten als de film en dan pakt de xbox ze automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MrN schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:09:
Je bedoelt fat32 formatteren? Hoe doe ik dat met ondertitels dan gewoon in dezelfde map zetten als de film en dan pakt de xbox ze automatisch?
Ik dacht dat hij geen losse ondertitels afspeelt. Maar dat weet ik niet meer zeker, had voor mijn PCH-200 een 360 staan en een BD-speler die beiden fims af kon spelen en ik ben het een beetje kwijt welke wat precies kon.

Maar als het vioa het netwerk kan (losse ondertiteling) dan kan het ook echt vanaf je xdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik snap het niet helemaal, maar goed zal het eens gaan proberen :)
Als ik de ondertitel dus inbak op de film op de een of andere manier kan het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:01

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

KingKoning schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:07:
[...]

die set wil ik ook heel graag hebben :) kan je miss wat ervaringen posten over de combinatie van de z5500 met je xbox en je pc? Ik zoek een set met goed geluid waarbij ik makkelijk kan switchen tussen al mn apparaten (xbox, ipod, pc, tv)
Ik heb toevallig beide, waarbij ik de Z5400 aan de TV/Digi TV/Xbox 360/WD TV Live heb hangen en de Z5500 aan de PC.

Kwa design en aansluitingen vind ik een Z5400 beter voor aan de Xbox. Vaak staat die in een omgeving waar je meerdere apparaten wilt aansluiten en dat is prima dmv 2x optical en 1 x coax. Geluidskwaliteit is prima te noemen en het display + afstandbediening werken prima

De Z5500 is kwa design compleet anders (zilver tov zwart) heeft een krachtigere bass en maar 1 x optical ipv 2. Daarnaast is de controle unit nogal uit de kluiten gewassen.

Geluid is fenomenaal, DTS en DD komen prima tot hun recht en je zit prima in de game hierdoor :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Dat van die aansluitingen klopt, de z5400 heeft idd meer opties om apparaten aan te sluiten.
Dus voor iemand die dit handig vind zou de z5400 een betere keus zijn als de z5500.

Die control unit is echt flink dat klopt, gelukkig paste die net naast de xbox in het tv meubel maar hij had geen halve centimeter hoger hoeven te zijn. Heb hem nog niet kunnen uittesten op de xbox omdat ik geen optische kabel had. Maar wel even via 2.1 op de laptop ( heeft geen surround) en die bas box knalt inderdaad behoorlijk !! had hem voor 20-30% opengedraaid met een film maar dat ging inderdaad erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja dat is wel wat ik eigenlijk wil. Hoewel het aantal apparaten wel meevalt.

Mijn TV, DVD speler, Xbox360 en PC moeten erop.

Momenteel nog geen kastje met digi TV (analoge kabel zit in mn huurprijs, zonde om dubbel te betalen) maar in de nabije toekomst moet het kastje er ook op.

dat zou toch ook moeten lukken met de z5500 lijkt me....

ik ga nog ff goed rondkijken. iig thanx voor jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

De z5500 geeft een geweldig geluid!
Zeker de bass is behoorlijk extreem.

Hoe kan ik die op de tv aansluiten?
Let op dit zonder gebruik te maken van de koptelefoon ingang.
Als ik het setje niet wil gebruiken op de normale tv moet ik anders steeds die stekker eruit halen.

[ Voor 42% gewijzigd door MrN op 28-03-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:13

Player1S

Probably out in the dark

KingKoning schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:10:

Momenteel nog geen kastje met digi TV (analoge kabel zit in mn huurprijs, zonde om dubbel te betalen) maar in de nabije toekomst moet het kastje er ook op.
Digitaal is in zekere zin gratis.
eenmalig decoder kopen, eenmalig smartcard kopen en je kunt kijken. (Wel even smartcard activeren).
In principe betaal je al omdat je al analoge kabel hebt. Zodra je extra zenders hebt betaal je weer meer.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat zijn jullie ervaringen met online FPS zoals Call of Duty Black Ops via de wifi module van de nieuwe xbox 360 Slim ? Ben van plan om te gaan verhuizen en in het nieuwe huis ligt nog geen utp naar de woonkamer, dus zou ik in eerste instantie online fps willen spelen via wifi. Is dat een beetje te doen of wordt over het algemeen toch bedraad aangeraden ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Volgens mij is het best te doen, ligt ook wel een beetje aan je (afstand naar de) router natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

MRELynx schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:39:
Wat zijn jullie ervaringen met online FPS zoals Call of Duty Black Ops via de wifi module van de nieuwe xbox 360 Slim ? Ben van plan om te gaan verhuizen en in het nieuwe huis ligt nog geen utp naar de woonkamer, dus zou ik in eerste instantie online fps willen spelen via wifi. Is dat een beetje te doen of wordt over het algemeen toch bedraad aangeraden ?
Doet het hier prima met Halo Reach, geen klachten en geen lag.
En heb de simpelste basis KPN internet instapverbinding.

Films streamen etc gaat wel langzamer, zeker het opstarten erna is het oke.
Maar komt doordat het zo gaat laptop - router - xbox 360
Dus wil nu mogelijk een externe harde schijf direct aan de router hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MrN schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:21:
[...]

Doet het hier prima met Halo Reach, geen klachten en geen lag.
En heb de simpelste basis KPN internet instapverbinding.

Films streamen etc gaat wel langzamer, zeker het opstarten erna is het oke.
Maar komt doordat het zo gaat laptop - router - xbox 360
Dus wil nu mogelijk een externe harde schijf direct aan de router hangen.
Ah kijk, daar heb ik wat aan. Bedankt. Dan hoef ik me geen zorgen te maken straks.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Van Xboxworld

- Yu-Gi-Oh van 800 voor 400
- Kingdom for Keflings van 800 voor 400
- Crazy Taxi van 800 voor 400
- 3D Ultra MiniGolf 2 van 800 voor 400
- Costume Quest van 1200 voor 600
- Monkey Island 2 van 800 voor 400
- Faery Legends of Avalon van 1200 voor 600
- Gyromancer van 1200 voor 400

- Doom 2 van 800 voor 400
- Quake Arena van 1200 voor 800
- Zet 2 van 800 voor 400
- After Burner van 800 voor 400
- Alien Breed 1 van 800 voor 400
- Alien Breed 2 van 800 voor 400
- Darwinia van 1200 voor 400
- Defense Grid van 800 voor 400
- Unbound Saga van 800 voor 160

En nog veel meer aanbiedingen van DLC. Op 1 april komen er nog 1 dags aanbiedingen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8)

http://www.gamer.nl/video...-goed-van-pas-in-portal-2

De filmpjes van Valve blijven leuk :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Gister vanwege aanschaf van een nieuwe tv mijn 360 (model 2008) toch maar eens overgeschakeld van Component naar HDMI. Had nog een HDMI kabel liggen en die bleek prima beeld te geven. Alleen voor aansluiten op een oude receiver met alleen analoge input even zo'n cheapy audio breakout box/dongle gekocht.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Y28NmFW6L._AA280_.jpg
Elke keer als ik naar het HDMI-kanaal schakel reset de 360 8)7 dus tijdens een game even snel naar de voetbal zappen ging niet gisteravond. HDMI-CEC uitgezet op de tv, bleek niet te helpen. Blijkt het met die audio breakout te maken te hebben, ding eruit en weg was het probleem. Blijk dat je het kan verhelpen door in de connector 2 draadjes/pins door te verbinden. Had ik geweten dat ik alsnog moest gaan breken en solderen had ik gewoon m'n componentkabel gesloopt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 12:42
Xboxs 360s 250 GB erg in de aanbieding bij Amazon.co.uk: http://www.amazon.co.uk/X...h__2?ie=UTF8&s=videogames

180 euro inc gratis verzenden naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Voor 185 kan je hem bij de E-Plaza halen, en dan hoef je niet te wachten tot je hem hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag met mijn huidige draadloze Xbox 360 controller op mijn PC willen spelen, maar hoe gaat dat in zijn werk? Moet ik dan niet zo'n ontvanger halen en waar kan ik die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:40:
Ik wil graag met mijn huidige draadloze Xbox 360 controller op mijn PC willen spelen, maar hoe gaat dat in zijn werk? Moet ik dan niet zo'n ontvanger halen en waar kan ik die kopen?
Dit zoek je
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is hem! Zou ik ook gewooon op de PC kunnen spelen met een willekeurige Xbox 360 controller met draad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 13:55:
Ja, dat is hem! Zou ik ook gewooon op de PC kunnen spelen met een willekeurige Xbox 360 controller met draad?
Ik zei ja, maar toen las ik draad. Wist niet eens dat er controllers bestonden met draad.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dankjewel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 14:39
De Xbox controllers die bedraad zijn werken geloof ik NIET op de pc.
De oplossing van DX zou moeten werken. tenzij ze Fake kapotte ~poep~ verkopen ;)

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Artilux schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:09:
[...]

De Xbox controllers die bedraad zijn werken geloof ik NIET op de pc.
De oplossing van DX zou moeten werken. tenzij ze Fake kapotte ~poep~ verkopen ;)
Werkt wel hoor, dat zijn controllers die geen rare aansluiting aan de voorkant hebben, maar daar zit draad. Jij hebt het over play-n-charge controllers, waarbij hij wel opgeladen kan worden vanuit de pc maar dan kun je niet spelen en hij zal hem op de pc ook niet herkennen (want dat kabeltje is alleen voor opladen)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
Martinspire schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:10:
[...]

Werkt wel hoor, dat zijn controllers die geen rare aansluiting aan de voorkant hebben, maar daar zit draad. Jij hebt het over play-n-charge controllers, waarbij hij wel opgeladen kan worden vanuit de pc maar dan kun je niet spelen en hij zal hem op de pc ook niet herkennen (want dat kabeltje is alleen voor opladen)
Nee daar heb ik het niet over,
Ik heb hier een Xbox wired controller liggen, kan ik die zo de pc in douwen?
Zoja, Awesome! wist ik niet ^^

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:08

Vrijdag

De Zwarte

Ik kon zo gauw even geen Dead Rising 2 topic vinden maar als je Case West hebt uitgespeeld kon je de voortgang meenemen naar DR2 geloof ik. Werkt dat ook crossplatform, dus CW op de Xbox en dan DR2 op de pc? Op de pc is het namelijk maar 25,-.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
Guess not, tenzij je kunt inloggen met je live acc. Dan zou hij alles mee moeten nemen geloof ik, Maar wacht even totdat iemand het zekers weet ;)

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Voor zover ik weet, maakt Games for Windows Live en XboX Live onderscheid. Zo kan je bijv Fallout 3 voor zowel PC als XboX hebben, maar zal hij voor beiden een aparte vermelding maken (dus 2 verschillende stukjes voor de achievements om maar iets te noemen).

Neemt niet weg dat ik het mis kan hebben natuurlijk :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 11:00
Bij GTA IV is dat in ieder geval wel zo, als ik op mijn xbox ga staan de GTA IV achievements die ik op de PC gehaald heb onder het spel: GTA IV PC. Heb GTA IV niet op de xbox, maar hij word wel als aparte PC game neergezet. Lijkt me dus dat het dan los staat.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010

Barbas

Gallego!

Klopt. Geldt ook voor Gears of War.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005

Vrijdag

De Zwarte

Ahja, dat is natuurlijk ook zo. Had ik moeten weten omdat ik Gears of War, Bioshock 2, Batman en Fallout 3 zowel op de Xbox als op de pc speel en er inderdaad geen overlap is. Ze komen dan ook twee keer voor in mijn gespeelde gameslijst.

Ik dacht alleen dat het in dit geval anders was vanwege het meenemen van de voortgang. Nuja, dan maar even wachten totdat DR2 ergens goedkoop op de kop te tikken is. Kan ik twee keer de achievements halen :9 :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 12:42
MeltedForest schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:10:
Voor 185 kan je hem bij de E-Plaza halen, en dan hoef je niet te wachten tot je hem hebt :)
Allen in de winkel oid? Kan het op de site niet vinden namelijk: http://www.eplaza.com/xbox-360/spelcomputers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Controller met dongle voor de pc kost iets van 45 euro als je echt MS-spul wil..

Kzit er overigens ook aan te denken de X360 5.1 geluid te geven..
Alleen vind een Z5500 te duur.
Zit zelf te denken aan een geluidskaartje met toslink-in en dan een simpele X540 oid daarop aan te sluiten.

[ Voor 57% gewijzigd door GAIAjohan op 31-03-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

2e hands z5500 kopen, heb ik ook gedaan.
Is echt de moeite waard hoor, zeker voor gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Schweino schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:12:
[...]

Allen in de winkel oid? Kan het op de site niet vinden namelijk: http://www.eplaza.com/xbox-360/spelcomputers
Heb 'm hier zien staan (Amsterdam Bijlmerplein). Weet ook niet of het landelijk is verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteren via Gamehubs.com een tweetal codes besteld:

Xbox Live Gold 12 maanden en Xbox Arcade Points 800. Zeer snelle levering dus dat was prima in orde, maar als ik nu beide codes ingeef op mijn 360 krijg ik code invalid.

Voor mij is het de eerste keer, dus wellicht doe ik iets fout. Wat ik gedaan heb: Via Profile naar je account settings voor Live en daar 'Redeem Code' voor het Xbox Live abonnement ingegeven. Hier krijg ik dus invalid code.

Voor de Xbox Arcade Points kon ik enkel de optie: Add points vinden, waar je (voor zover ik zie) enkel via MS kunt bestellen en niet zelf een code in kunt vullen. Daarom heb ik dit ook via de Account settings geprobeerd, ook hier zonder resultaat.

Doe ik iets verkeerd of blijken de codes niet te kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Aghanim schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:09:

Xbox Live Gold 12 maanden en Xbox Arcade Points 800. Zeer snelle levering dus dat was prima in orde, maar als ik nu beide codes ingeef op mijn 360 krijg ik code invalid.

Voor mij is het de eerste keer, dus wellicht doe ik iets fout. Wat ik gedaan heb: Via Profile naar je account settings voor Live en daar 'Redeem Code' voor het Xbox Live abonnement ingegeven. Hier krijg ik dus invalid code.

Voor de Xbox Arcade Points kon ik enkel de optie: Add points vinden, waar je (voor zover ik zie) enkel via MS kunt bestellen en niet zelf een code in kunt vullen. Daarom heb ik dit ook via de Account settings geprobeerd, ook hier zonder resultaat.

Ik doe het altijd via "Redeem Code" via je XBOX menu (xbox knop op je controller). Dan het meest linkse tabblad geloof ik en dan heb je daar de optie Redeem Code staan. Daar kan je dan al je codes invoeren.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Garcia10 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:12:
[...]

Ik doe het altijd via "Redeem Code" via je XBOX menu (xbox knop op je controller). Dan het meest linkse tabblad geloof ik en dan heb je daar de optie Redeem Code staan. Daar kan je dan al je codes invoeren.
Dat is, uit mijn hoofd, dezelfde optie als ik gebruik. In dat geval moet ik stellen dat de codes niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Niet US codes gekocht perongeluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Rockvee2 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:51:
Dat zou inderdaad ook nog kunnen. Mochten het toch de juiste codes zijn dan zou ik een mail sturen naar Gamehubs waarin je het probleem omschrijft.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:25

Graveheart

Say what?

Aghanim schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:09:

Het komt vaker voor dat Gamehubs incorrecte codes verzend.
Is mij van de 5 keer dat ik daar punten besteld heb, ook 2 keer gebeurd.

Even een mailtje die kant op, en het is snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rockvee2 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:51:
Volgens mij niet, zie onderstaande link:

http://www.gamehubs.com/x...worldwide-compatible.html

Worldwide compatible.....overigens onder aan de pagina meerdere reacties over foutieve codes. Zal eens even gaan mailen. Weet iemand hoe en waar ik Arcade Points toevoeg? Is dat ook bij Redeem Code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Aghanim schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:12:
[...]

Volgens mij niet, zie onderstaande link:

http://www.gamehubs.com/x...worldwide-compatible.html

Worldwide compatible.....overigens onder aan de pagina meerdere reacties over foutieve codes. Zal eens even gaan mailen. Weet iemand hoe en waar ik Arcade Points toevoeg? Is dat ook bij Redeem Code?
Arcade points zegt mij niks. MS Points wel daarentegen. Bedoel je dit?

Deze kan je ook via Redeem Code toevoegen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Garcia10 schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:15:
[...]

Arcade points zegt mij niks. MS Points wel daarentegen. Bedoel je dit?

Deze kan je ook via Redeem Code toevoegen.
Ja, die bedoel ik. Ik heb Gamehubs gemaild dus wacht even af. Bedankt voor de info.

EDIT: direct mail terug gehad met verklaring dat er in beide codes 2 typo's zitten. Straks de nieuwe codes proberen en hopen dat ze wel werken. Goede, nette en zeer snelle afhandeling van het probleem. Wel heel slordig om in beide codes typo's te maken :?

[ Voor 28% gewijzigd door Aghanim op 01-04-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:33
Artilux schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 14:48:
Guess not, tenzij je kunt inloggen met je live acc. Dan zou hij alles mee moeten nemen geloof ik, Maar wacht even totdat iemand het zekers weet ;)
Ik heb een wired controller gekocht voor 2 redenen, de eerste is dat ik altijd door kan gamen ook al heb ik niet opgelet met mijn batterijen laden of als er onverwacht gasten komen die willen multiplayeren.
De 2e is voor pc gaming. Voor zowel sf4 pc versie als voor een amiga emulator kan ik bevestigen dat het werkt. Ik gebruik windows 7 en die geeft netjes aan dat er drivers nodig zijn en gaat deze dan downen.
Om te voorkomen dat ik voor niet legale pc zut mijn live account kwijt raakt heb ik (hoewel die kans niet echt heel groot is vermoed ik) heb ik gewoon een extra live accountje aangemaakt maar voor zower ik weet kan je ook prima een controller gebruiken zonder live. Niet aan elkaar gerelateerd lijkt me.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Aghanim schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:16:
[...]

Ja, die bedoel ik. Ik heb Gamehubs gemaild dus wacht even af. Bedankt voor de info.

EDIT: direct mail terug gehad met verklaring dat er in beide codes 2 typo's zitten. Straks de nieuwe codes proberen en hopen dat ze wel werken. Goede, nette en zeer snelle afhandeling van het probleem. Wel heel slordig om in beide codes typo's te maken :?
Je kan codes online redeemen: https://live.xbox.com/RedeemToken
Bespaart je dat gekloot met controller, nu kan je gewoon copy/pasta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

MeltedForest schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:15:
Je kan codes online redeemen: https://live.xbox.com/RedeemToken
Bespaart je dat gekloot met controller, nu kan je gewoon copy/pasta :P
Goede tip! _/-\o_ Bedankt, ik kende die site nog niet. Bespaart inderdaad het moeilijk doen met de controller.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gelijk maar even via die website gedaan _/-\o_
Beide code's werken nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sagat schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:08:
[...]
Om te voorkomen dat ik voor niet legale pc zut mijn live account kwijt raakt heb ik (hoewel die kans niet echt heel groot is vermoed ik) heb ik gewoon een extra live accountje aangemaakt maar voor zower ik weet kan je ook prima een controller gebruiken zonder live. Niet aan elkaar gerelateerd lijkt me.
klopt, voor de controller gebruik op PC heb je geen live account nodig

Neteen wireless headset voor xbox gehaald bij de free record shop, ivm actie 8 euro korting dus nu voor maar 32 euro een zwarte xbox wireless headset :) erg leuke prijs moet ik zeggen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

GAIAjohan schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:20:
Controller met dongle voor de pc kost iets van 45 euro als je echt MS-spul wil..

Kzit er overigens ook aan te denken de X360 5.1 geluid te geven..
Alleen vind een Z5500 te duur.
Zit zelf te denken aan een geluidskaartje met toslink-in en dan een simpele X540 oid daarop aan te sluiten.
Ik weet niet wat je setup is, huiskamer of aparte gameroom, maar waarom niet een goede 5.1 of 7.1 headset al dan niet icm een goed 5.1 home cinema set ?

Ik heb thuis ook alles via optical aangesloten op een 5.1 home cinema set, tot dat mn vriendin begon te klagen. Wil je echt goed gebruik maken van surround sound dan moet je heen normale home cinema set toch vrij hard zetten, met geklaag tot gevolg.

Toen ben ik op zoek gegaan naar een draadloze 5.1+ headset en kwam uit bij Astro Gaming en via roxxgames.de een A30 met wireless mixamp gekocht. Kost je minder dan een Logitech 5.1 set. Bijkomend voordeel is dat het 5.1 surround geluid, of 7.1 in het geval van de Astro A30, ook bij een lager volume goed te horen is. Bij FPS zoals COD BO hoor je echt alles voor, achter links, rechts, boven en onder je. Tevens kan je de wireless mixamp van Astro als passthrough apparaat gebruiken, dus ook aansluiten op je home cinema set. Kun je dus ook tijdens films via de xbox gebruik maken van 5.1 geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:47
ook zitten denken om zo'n headset alleen beetje te duur

[ Voor 85% gewijzigd door stijn1309 op 01-04-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Er was deze week sowieso een hele waslijst. Ik heb zelf Defense Grid gekocht. Schijnt wel een leuke TD te zijn... en kon het niet laten voor 400 punten :P

Vandaag zou er idd nog meer komen, maar ik heb nog niets gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRELynx schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:39:
[...]

Ik weet niet wat je setup is, huiskamer of aparte gameroom, maar waarom niet een goede 5.1 of 7.1 headset al dan niet icm een goed 5.1 home cinema set ?

Ik heb thuis ook alles via optical aangesloten op een 5.1 home cinema set, tot dat mn vriendin begon te klagen. Wil je echt goed gebruik maken van surround sound dan moet je heen normale home cinema set toch vrij hard zetten, met geklaag tot gevolg.

Toen ben ik op zoek gegaan naar een draadloze 5.1+ headset en kwam uit bij Astro Gaming en via roxxgames.de een A30 met wireless mixamp gekocht. Kost je minder dan een Logitech 5.1 set. Bijkomend voordeel is dat het 5.1 surround geluid, of 7.1 in het geval van de Astro A30, ook bij een lager volume goed te horen is. Bij FPS zoals COD BO hoor je echt alles voor, achter links, rechts, boven en onder je. Tevens kan je de wireless mixamp van Astro als passthrough apparaat gebruiken, dus ook aansluiten op je home cinema set. Kun je dus ook tijdens films via de xbox gebruik maken van 5.1 geluid.
Ik heb alles aangesloten op een pc monitor met HDMI en hang meestal in een autostoel (jup een echte met rugverstelling etc) bij het gamen ;). Heb dus feitelijk een aparte gameroom :).
Op dit moment verloopt het geluid via de monitor naar de line-in van de pc die het weer doorstuurt naar een Kenwood tunertje met dito 60W RMS speakers..

Aan een 5.1 headset heb ik niks omdat ik slechthorend ben en gehoorapparaten heb. Ik kan officieel gezien per oor de geluiden van achter niet onderscheiden en daarom heb ik niks aan een headset.
Een 5.1 set heeft _officieel_ hetzelfde probleem, maar ik kan daarbij wel bepalen waar het geluid wegkomt omdat ik nu eenmaal twee oren heb :+ en een erg gevoelig richtingsgevoel.

Qua overlast boeit het geen zak gezien ik op het platteland woon en anderen in het huis zeuren ook niet + goede isolatie ivm nieuwbouw.
Dusja, vandaar dat ik gewoon een 5.1 set wil, en met koptelefoon blijf ik om deze reden dus altijd stereo ;).

Ben verder geen fps'er maar een racegameliefhebber en hou er dus van dat ik kan horen of iemand naast me of achter me zit.
De 5.1 set moet dan ook gebruikt kunnen worden voor PS3, PS2, X360 en PC. Waarbij PS3/PS2 en X360 dus al dan niet met Toslink kabel verwisselen moet.

Omdat ik slechthorend ben hoeft de set ook niet van überhoge kwaliteit te zijn, omdat ik t verschil toch niet hoor. Daarom dacht ik aan een goedkoop geluidskaartje met toslink-in. En dan op de output een regulier 5.1 setje als een Logitech X540. :P

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 01-04-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

GAIAjohan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:59:
[...]

Ik heb alles aangesloten op een pc monitor met HDMI en hang meestal in een autostoel (jup een echte met rugverstelling etc) bij het gamen ;). Heb dus feitelijk een aparte gameroom :).
Op dit moment verloopt het geluid via de monitor naar de line-in van de pc die het weer doorstuurt naar een Kenwood tunertje met dito 60W RMS speakers..

Aan een 5.1 headset heb ik niks omdat ik slechthorend ben en gehoorapparaten heb. Ik kan officieel gezien per oor de geluiden van achter niet onderscheiden en daarom heb ik niks aan een headset.
Een 5.1 set heeft _officieel_ hetzelfde probleem, maar ik kan daarbij wel bepalen waar het geluid wegkomt omdat ik nu eenmaal twee oren heb :+ en een erg gevoelig richtingsgevoel.

Qua overlast boeit het geen zak gezien ik op het platteland woon en anderen in het huis zeuren ook niet + goede isolatie ivm nieuwbouw.
Dusja, vandaar dat ik gewoon een 5.1 set wil, en met koptelefoon blijf ik om deze reden dus altijd stereo ;).

Ben verder geen fps'er maar een racegameliefhebber en hou er dus van dat ik kan horen of iemand naast me of achter me zit.
De 5.1 set moet dan ook gebruikt kunnen worden voor PS3, PS2, X360 en PC. Waarbij PS3/PS2 en X360 dus al dan niet met Toslink kabel verwisselen moet.

Omdat ik slechthorend ben hoeft de set ook niet van überhoge kwaliteit te zijn, omdat ik t verschil toch niet hoor. Daarom dacht ik aan een goedkoop geluidskaartje met toslink-in. En dan op de output een regulier 5.1 setje als een Logitech X540. :P
Ok duidelijk. Maar wel mooi dat je zo'n racestoel hebt. Zit ik dan te kloten met mn MS stuurtje op een laag tafeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

GAIAjohan schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:59:
[...]

Je kunt ook een 2e hands z5500 kopen, die bass voel je wel hoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrN schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:47:
[...]

Je kunt ook een 2e hands z5500 kopen, die bass voel je wel hoor ...
Dat zal zeker, maar juist in dat tonengebied heb ik eigenlijk geen gehoorproblemen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Dan zou ik hem helemaal kopen zeker omdat je vrij woont!

[ Voor 3% gewijzigd door MrN op 02-04-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 09:47

ToCuS

It begins in the brain!

dat zijn nog es goeie ideetjes. ik ga binnenkort weer verhuizen dus misschien dat ik dit daarna allemaal kan toepassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Hoe kan ik bij het spelen op internet de NAT goed open krijgen op de xbox 360?
Volgens mij hindert dit mij ook in het streamen van films etc als ik het goed heb toch?
Ik heb zelf een arv7519 modem van KPN ook wel de arcadyn genoemd.

Liefst op een manier zonder te klooien met die router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MrN schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:40:
Volgens mij hindert dit mij ook in het streamen van films etc als ik het goed heb toch?

Daar je router debet is aan een beperkte verbinding zul je toch moeten "klooien". Ondersteunt het ding upnp? Dan hoef je alleen maar dat aan te zetten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Hoef ik dan niks met poorten te doen?

Als het goed is dus dit? ( hij stond inderdaad uit)

http://img859.imageshack.us/i/upnpaanzetten.png/

Wat betekent die onderste setting van DLNA Media server trouwens?
En waarom zou ik die aan of uitzetten?

[ Voor 74% gewijzigd door MrN op 03-04-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

MrN schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:40:

Ik had mijn xbox eerst op een manual ip gezet en in de DMZ. Hij bleef op moderate NAT.
Een poging met port forwarding leverde ook moderate NAT op.
Heb hem nu op DHCP en uPNP staan en heb een volledig open verbinding nu.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Wat is DHCP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dynamic Host Configuration Protocol als ik het goed heb. Je router geeft je iig het eerst beschikbare IP adres dat hij vrij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

xPhantom schreef op zondag 03 april 2011 @ 13:18:
[...]

Dynamic Host Configuration Protocol als ik het goed heb. Je router geeft je iig het eerst beschikbare IP adres dat hij vrij heeft.
Inderdaad, ik gok dat je router dat standaard al aan heeft staan. Op je xbox moet je ip adres dan op automatic staan.
Maar dat het bij mij werkte wil niet zeggen dat het ergens anders ook werkt.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Het lijkt wel of mijn xbox erg traag is geworden na het aanzetten van UPnNP
Inloggen op xbox live lukt niet.

Heeft iemand dit ook ervaren en is dit normaal?
Of moet ik iets anders opnieuw instellen??

[ Voor 9% gewijzigd door MrN op 03-04-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Nou de xbox lijkt een stuk sneller te laden met Halo reach en geeft de melding over NAT type ook niet meer.
Echter is hij met xbox media center stukken trager, hoe kan ik dit verbeteren?

en heeft dit

Wat betekent die onderste setting van DLNA Media server trouwens?
En waarom zou ik die aan of uitzetten?

Daarmee misschien iets te maken? ( staat nu uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrN schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:24:
Dan zou ik hem helemaal kopen zeker omdat je vrij woont!
Juist niet, omdat ik de bassen al té goed hoor. Ik hoor liever stemmen goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Zover was ik ook al, maar is dat iets puur voor de ps3 of heeft dat ook voordeel voor mijn 360?
Als ik het enable bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MrN schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:42:
Zover was ik ook al, maar is dat iets puur voor de ps3 of heeft dat ook voordeel voor mijn 360?
Als ik het enable bedoel ik.
Een beetje eigen inzet mag wel hoor, GoT is geen antwoordenmachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Snap wat je bedoelt maar zoals ik het terug kan vinden is het iets puur voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb het nog niet voor mekaar zoals ik wil, online spelen gaat super en krijg geen melding meer over de NAT.
Echter xbox media center doet het heel erg traag, bijna onwerkbaar. Dit was voor het aan zetten van uPNP beter. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Nu online

MeltedForest

Lenny-t

Heb je voor Xbox Media Center een keer handmatig poorten open gezet? Haal die entries eens eruit, misschien helpt dat.
Pagina: 1 ... 16 ... 64 Laatste