Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met Xbox Live icm Tele2 Internet 20mbit, sinds ongeveer 3 weken?
Het vreemde is dat ik zelf er geen last van heb, maar mijn vriendin thuis wel (Ja die heeft een eigen 360

) terwijl we allebei hetzelfde Tele2 abbonement hebben...
Ik heb natuurlijk alle trucjes uitgehaald met port forwarding/dmz host en een googletje leverde me het topic op het xbox forum op, en een topic op het tele2 forum waaruit blijkt dat mensen sinds een week of 3 opeens niet meer op Live kunnen met hun Tele2 20mbit abbo. Ik kwam er bij mijn vriendin pas dit weekend achter.
Inmiddels loopt de discussie hoog op op het tele2 forum, gezien de 1e officiele reactie een lijst met poorten bevatte die je open moest zetten (alsof we dat zelf niet kunnen googelen) en de veelzeggende tekst: "wij ondersteunen geen randapparatuur"
Ik heb zelf (of iig mijn vriendin) nog geen officiele klacht ingediend omdat ik even de ontwikkelingen af wil wachten voor ik een uur met een 0900 nummer aan de lijn hang, maar ook MS schijnt op de hoogte te zijn en een klacht bij Tele2 neer te leggen....
Ik dacht, misschien zijn er wel tweakers met dezelfde problemen....