Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik wil altijd een doosje en boekje bij mijn games..dus op die manier games kopen zou ik niet doen.

Maar, @ hierboven..zowel PSN alsmede Xbox Live pakken bij mij ook nooit de volledige (120 Mbit) bandbreedte. PSN is wel altijd trager dan Xbox Live, die komt bij mij vaak niet boven de 9/10 Mbit/sec uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met Xbox Live icm Tele2 Internet 20mbit, sinds ongeveer 3 weken?

Het vreemde is dat ik zelf er geen last van heb, maar mijn vriendin thuis wel (Ja die heeft een eigen 360 :P) terwijl we allebei hetzelfde Tele2 abbonement hebben...
Ik heb natuurlijk alle trucjes uitgehaald met port forwarding/dmz host en een googletje leverde me het topic op het xbox forum op, en een topic op het tele2 forum waaruit blijkt dat mensen sinds een week of 3 opeens niet meer op Live kunnen met hun Tele2 20mbit abbo. Ik kwam er bij mijn vriendin pas dit weekend achter.

Inmiddels loopt de discussie hoog op op het tele2 forum, gezien de 1e officiele reactie een lijst met poorten bevatte die je open moest zetten (alsof we dat zelf niet kunnen googelen) en de veelzeggende tekst: "wij ondersteunen geen randapparatuur"

Ik heb zelf (of iig mijn vriendin) nog geen officiele klacht ingediend omdat ik even de ontwikkelingen af wil wachten voor ik een uur met een 0900 nummer aan de lijn hang, maar ook MS schijnt op de hoogte te zijn en een klacht bij Tele2 neer te leggen....

Ik dacht, misschien zijn er wel tweakers met dezelfde problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
.

[ Voor 100% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33
je kan zelf hobbyen en een harde schijf inbouwen en dan flashen, maar dat is nou niet bepaald erg simpel heb ik het idee. Voor mijn iig teveel moeite (En misschien nog het risico op bans.......?)

Ik zou kijken op 2e hands sites. Kan me niet voorstellen dat een 2e hands 60gb schijffie erg duur zal zijn. Of misschien zijn er wel mensen die hun 120gb willen verkopen. Een nieuwe 250gb is.....
iets minder dan 7 tientjes volgens mijn eerste google hit. Nou dan moet je 2e hands iets wel kunnen vinden voor 2 of max 3 tientjes toch?

@exorcist
3 jaar geleden (heck misschien wel 2) had ik exact hetzelfde gezegd. Maar sinds steam, de itunes store en ook xbla games ben ik helemaal om. Tuurlijk, er is altijd een risico dat er wat gebeurd en dat je online games niet opnieuw download baar zijn. Maar dat vind ik te overzien. Bij steam kun je ze eventueel ook nog zelf backuppen (weet eigenlijk niet of games on demand iets vergelijkbaars heeft).

[ Voor 28% gewijzigd door Sagat op 14-03-2011 10:56 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

KingKoning schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:24:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met Xbox Live icm Tele2 Internet 20mbit, sinds ongeveer 3 weken?
Sodeju.. Ik had gisteren on_meunig veel last van lag tijdens een COD4 headquarters sessie :X
Ik zag iedereen random spawnen op mijn scherm ipv gewoon lopen. Kreeg ook meerdere malen "connection interrupted" te zien terwijl mijn party gewoon vloeiend aan het doorspelen was. Zeer vervelend. Hiervoor eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
SaphuA schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:40:
Weet iemand of er inmiddels al betaalbare alternatieven zijn voor de hdd van de 360 s? Even 100,- neertellen voor een hdd waar we misschien 10% van de ruimte van gaan gebruiken vind ik wat overdreven. We hebben er nu een usb stick inzitten, maar updates van 2 spellen weigeren te installeren 'omdat ze een xbox 360 hdd vereisen' :S.
marktplaats of de 20gb, of de xbox live starter pack met 60gb, 3 maand gold en headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Ken. schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:04:
[...]

Sodeju.. Ik had gisteren on_meunig veel last van lag tijdens een COD4 headquarters sessie :X
Ik zag iedereen random spawnen op mijn scherm ipv gewoon lopen. Kreeg ook meerdere malen "connection interrupted" te zien terwijl mijn party gewoon vloeiend aan het doorspelen was. Zeer vervelend. Hiervoor eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt.
mja bij mijn vriendin, en de mensen op het tele2 en xbox forum werkt XBL gewoon totaal niet. Hij maakt geen vervinding meer sinds eind februari. Blijft een vreemd verhaal, het heeft het altijd gedaan en bij mij werkt het wel (ook gewoon tele2).
Als je test connectie doet op de 360 dan heeft hij wel verbinding met internet maar niet met XBL. Natuurlijk erkent tele2 het probleem pas sinds een week terwijl het al veel langer speelt...

ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. ondertussen elke dag fingers crossed dat mijn eigen connectie het wel blijft doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:54:

@exorcist
3 jaar geleden (heck misschien wel 2) had ik exact hetzelfde gezegd. Maar sinds steam, de itunes store en ook xbla games ben ik helemaal om. Tuurlijk, er is altijd een risico dat er wat gebeurd en dat je online games niet opnieuw download baar zijn. Maar dat vind ik te overzien. Bij steam kun je ze eventueel ook nog zelf backuppen (weet eigenlijk niet of games on demand iets vergelijkbaars heeft).
Daar gaat het me eigenlijk allemaal niet om; ik wil een origineel doosje + boekje. Ik verzamel spelcomputers en games, van de NES tot nu de PS3, Wii en 360. Als verzamelaar word je niet blij van een download-only model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

SaphuA schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:40:
Weet iemand of er inmiddels al betaalbare alternatieven zijn voor de hdd van de 360 s? Even 100,- neertellen voor een hdd waar we misschien 10% van de ruimte van gaan gebruiken vind ik wat overdreven. We hebben er nu een usb stick inzitten, maar updates van 2 spellen weigeren te installeren 'omdat ze een xbox 360 hdd vereisen' :S.
10%?
Mijn HDD is altijd vol (60GB, zou hem graag willen ruilen met een 250GB) 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door MeltedForest op 14-03-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Hangt ook af van hoeveel games je hebt, maar ik heb echt te weinig aan mijn 60 GB. Ik heb zowieso 5 games die ik veel speel (online vooral: L4D2, SSF4, GoW2, Borderlands en offline Mass Effect) das toch alweer dik 30GB, dan zijn er nog tal van uitbreidingen die ik heb (bijv. alle uitbreidingen voor Borderlands, is ook weer dik 3GB om maar wat te noemen), ook een aantal Arcade games, wat filmpjes en een demo hier en daar. Vaak als ik een nieuwe game aanschaf, delete ik een oude die ik wat minder speel op dat moment, om ruimte te maken.

Echter speel je maar een paar spellen echt actief, hoeft 60 GB niet zo'n probleem te zijn. Je installeert gewoon dat wat je veel speelt, en je houd wat ruimte over om te wisselen voor nieuwe/oude games die je weer eens wilt spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 98% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:34:
Thnx voor de antwoorden, maar het gaat om de slim versie. Die heeft een heel andere hdd dan de 'oude' versie, helaas.
Bij de HDD 'oude' versie haal je de HDD uit de behuizing, en dan prop je de hdd in de slim
Werkt prima.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

KingKoning schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:12:
[...]

mja bij mijn vriendin, en de mensen op het tele2 en xbox forum werkt XBL gewoon totaal niet. Hij maakt geen vervinding meer sinds eind februari. Blijft een vreemd verhaal, het heeft het altijd gedaan en bij mij werkt het wel (ook gewoon tele2).
Als je test connectie doet op de 360 dan heeft hij wel verbinding met internet maar niet met XBL. Natuurlijk erkent tele2 het probleem pas sinds een week terwijl het al veel langer speelt...

ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. ondertussen elke dag fingers crossed dat mijn eigen connectie het wel blijft doen :P
Ik heb gelukkig wel verbinding met Live, maar vraag niet hoe. Het schiet iig niet op.. Dik_ke lag waar ik helemaal gek van word. Heb het eigenlijk pas sinds vorige week vreemd genoeg. Oh well, it'll pass gok ik zo. Het doet het al jaren prima immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
.

[ Voor 105% gewijzigd door SaphuA op 01-02-2022 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaphuA schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:48:
[...]

Ah neato, even deze (YouTube: Upgrade Xbox360 Slim 4gb with ANY xbox360 Harddrive) video bekeken en het ziet er simpel uit. Dus.. kun je elke sata hdd gebruiken hiervoor?

Edit: http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=35069524 :(
Nee, want de X360HDD's zijn specifiek gesigned. En je tweede link vind ik zelf wel grappig. ALs MS om die reden mensen gaan verbannen gaan ze denk k klanten kwijtraken of boos maken. Ook weet ik niet hoe sterk MS in dat geval staat (in Nederland), aangezien de HDD gewoon een X360 HDD is.
Iig ik zit er sterk aan te denken als ik een niuewe X360 koop mijn huidige 250GB over te zetten in de (imo) mooiere matte X360 arcade..

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 14-03-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Het is tegen de ToS en die heb je geaccepteerd bij het maken van je account, dus je hebt geen poot om op te staan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
GAIAjohan schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:32:
[...]

Nee, want de X360HDD's zijn specifiek gesigned. En je tweede link vind ik zelf wel grappig. ALs MS om die reden mensen gaan verbannen gaan ze denk k klanten kwijtraken of boos maken. Ook weet ik niet hoe sterk MS in dat geval staat (in Nederland), aangezien de HDD gewoon een X360 HDD is.
Iig ik zit er sterk aan te denken als ik een niuewe X360 koop mijn huidige 250GB over te zetten in de (imo) mooiere matte X360 arcade..
En dat mag dus niet officieel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Modifying or tampering with the older model HDDs to fit in the new Slim console is against the Terms of Use you agree to when using Xbox LIVE. Doing so can lead to account suspensions or console bans.
Je kunt dus een ban krijgen maar het lijkt mij sterk dat Microsoft dit doet omdat de HDD in feite toch een originele Microsoft drive is.
Dat zij de formfactor hebben verandert doet niks af aan het feit dat de nieuwe HDD in wezen exact dezelfde HDD is als die gebruikt wordt voor de oude XBox 360.
Op het moment dat je een drive gaat flashen dan ben je natuurlijk wel fout bezig.
Mij zijn alleen geen verhalen bekend dat iemand gebanned is omdat hij een andere HDD gebruikt heeft of omdat hij de oude HDD in zijn nieuwe Xbox 360 heeft geplaatst.

Zij kunnen dit wel in de bepalingen zetten maar als je het voor laat komen weet ik niet wie de rechtzaak gaat winnen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ikzelf heb de 250GB schijf van de oude 360 gekocht en in een behuizing van Deal-Extreme gezet. In principe is dat zelfs niet nodig aangezien je de schijf zo in je xbox kan steken. Of je dat voor 10 dollar wilt is een tweede.
Gewoon de schijf uit die behuizing schroeven en dan aan de zijkant in je nieuwe xbox steken. Even goed aandrukken en controleren dat hij ook aan de aansluiting zit.

Ik heb het nu op deze manier al een aardige tijd. Dus kan me niet voorstellen dat ze kunnen zien dat het niet de "correcte" schijf voor deze xbox is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:18:
Ikzelf heb de 250GB schijf van de oude 360 gekocht en in een behuizing van Deal-Extreme gezet. In principe is dat zelfs niet nodig aangezien je de schijf zo in je xbox kan steken. Of je dat voor 10 dollar wilt is een tweede.
Gewoon de schijf uit die behuizing schroeven en dan aan de zijkant in je nieuwe xbox steken. Even goed aandrukken en controleren dat hij ook aan de aansluiting zit.

Ik heb het nu op deze manier al een aardige tijd. Dus kan me niet voorstellen dat ze kunnen zien dat het niet de "correcte" schijf voor deze xbox is.
Microsoft kan zien of je een Xbox 360 oude HD gebruikt of een Xbox 360 S(lim) HD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33
Exorcist schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:23:
[...]
*snip*
Ik verzamel spelcomputers en games
I hear you, maar ik denk dat dit voor het merendeel van de mensen niet geld. Die willen af en toe een spelletje spelen en gemak. Die spelen nu black ops en fifa, en straks nog steeds op een andere console (misschien heet het iets anders maar de gameplay zal roughly hetzelfde zijn), en de ouwe meuk word dan ingeruild.
Dus uiteindelijk zal het imho net zo gaan als met cd's. Je kan ze nog steeds fysiek kopen, maar de meerderheid zal overstappen naar digitaal.

offtopic:
Ik heb zelf alle consoles die ik ooit gehad heb nog steeds (ben begonnen met een 2600) maar ik merk gewoon dat het gemak van emulatie voor mij opweegt tegen het 'spelen op de echte machine'. Maar goed, ik heb die zut nog omdat ik de games leuk vind. De snes in particular heeft voor mij ook sentimentele waarde omdat het voor mij de golden age van gaming was, die zal ik niet snel verkopen, maar bvb mijn saturn? Die kocht ik toendertijd voor de 2d classics. Maar vrijwel al die games kan ik nu gelijkwaardig of beter spelen op andere systemen........tsja dan word verkopen wel aantrekkelijk.Disclaimer, ondanks het bovenstaande ga ik iig eerst nog even al mijn meuk uitstallen op mijn zeer aanstaande gamezolder, dus geen pm's pls 8)
foto's zullen dan ook volgen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Rockvee2 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:40:
[...]

Microsoft kan zien of je een Xbox 360 oude HD gebruikt of een Xbox 360 S(lim) HD.
Hoe? Hooguit een serienummer of iets. Maar vraag me af of ze beide kunnen combineren (360 model en hdd model) en als ze dat al kunnen, of ze dat uberhaupt zullen doen.

Denk dat ze blij zijn dat je hardware hebt gekocht en dat de hardware op zichzelf legaal is.

[ Voor 38% gewijzigd door Arunia op 15-03-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Arunia schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:19:
[...]

Hoe? Hooguit een serienummer of iets. Maar vraag me af of ze beide kunnen combineren (360 model en hdd model) en als ze dat al kunnen, of ze dat uberhaupt zullen doen.

Denk dat ze blij zijn dat je hardware hebt gekocht en dat de hardware op zichzelf legaal is.
Serienummers inderdaad. Als voorbeeld

Xbox 360 S+ S 250 GB = Officieel
Xbox 360 Oud + S 250 GB = Niet officieel

Ze kunnen dat heel makkelijk zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze kunnen het zien maar ik denk niet dat Microsoft gaat ingrijpen als blijkt dat dit originele Microsoft onderdelen zijn. Microsoft is nog geen Sony. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso wat moet je anders met je 'fat' 250GB HDD als je X360 kaduuk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Microsoft mag vandaag zijn eigen graf graven _/-\o_ _/-\o_

Full House Poker is niet hier in Nederland beschikbaar :/

Dan maar via een ander land

[ Voor 11% gewijzigd door Rockvee2 op 16-03-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Wij hebben die "fat" hdd gekocht omdat dit 50 euro scheelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:47

D4NG3R

kiwi

:)

Even voor de duidelijkheid @ mensen hierboven, je kan de "fat" HDD van 250GB (Kleinere NIET) overzetten naar je Slim zonder banned te worden, het is echter niet geheel "legaal" volgens de MS guidelines, maar ik ken niemand die gebanned is bij het overzetten van een officiele schijf.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:43
Ferry34 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:15:
[...]

De echte Fender Squier is besteld _/-\o_
Waar heb je de squier besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Zo, na een weekje Guitar Hero'en toch aardig verslaafd aan het raken. Heb er nu zo'n 10 uur inzitten (wat voor mijn doen erg veel gamen is in een week). Begon op easy (even inkomen) en ben na een paar nummers overgegaan op medium (4 vingers). Hard (5 knoppen, verdomd lastig voor me) al wel een paar keer gedaan op simpelere nummers, maar als ik niet minstens 85% haal op een nummer vind ik dat ik hem op die moelijkheidsgraad nog niet aankan. Zodra ik op Medium geen uitdaging meer zie (in Warriors of Rock zit ook weer een Dragonforce-nummer die op medium veels te snel gaat voor me) ga ik me aan Hard wagen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik óf de boel gefrustreerd weer verkoop óf ik lachend aan Expert ga beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Rockvee2 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:48:

Echt bizar voor woorden gewoon.
Ons lekker maken met reclame en trailers, maar is nu nergens meer te bekennen.
En nu lees ik verhalen dat het komt, omdat die nieuwe WP7 telefoon officieel nog niet uit is in Nederland ?
Wat een onzin, spel kan heel goed zonder de telefoon draaien en wisten ze dit niet al maanden geleden.
Veel mensen zijn blij gemaakt met een dooie mus, echt een honde actie van MICROSOFT !

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Geachte mensen,

Ik wil na enige tijd zonder 360 te hebben gezeten vanmiddag ook weer een xbox 360 slim gaan kopen.
Weet iemand nog waar ze een goede aanbieding hebben voor deze xbox?

Degene waar ik nu voor wil gaan is bij de mediamarkt met fable en halo reach voor 250 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door MrN op 19-03-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Rockvee2 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:48:

Microsoft is echt een meester in de meest geweldige dingen aanbieden en die dan niet willen lokaliseren zodat het hier in de praktijk niet uit komt. Even een kleine selectie, telt u mee?

Indie games (gaat waarschijnlijk nooit komen)
WP7 (geweldig OS (als ik het mag geloven), niet gelokaliseerd waardoor het voor de meeste mensen geen optie is)
Movie store (geweldig potentieel, waardeloos voor de grote massa zonder ondertitels)
Vette community games (1 vs 100, nu Poker), niet beschikbaar hier
Vele services zoals Netflix (dat is dan nog wel begrijpelijk) niet beschikbaar
Kinect, geen voice recognition (fair enough, maar waarom zelfs verplicht uitgeschakeld in NL?)

Bizar hoeveel gemiste kansen dit zijn. Elke keer staan ze op de drempel iets moois neer te zetten, en dan laten ze het vallen als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

MrN schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:26:
Geachte mensen,

Ik wil na enige tijd zonder 360 te hebben gezeten vanmiddag ook weer een xbox 360 slim gaan kopen.
Weet iemand nog waar ze een goede aanbieding hebben voor deze xbox?

Degene waar ik nu voor wil gaan is bij de mediamarkt met fable en halo reach voor 250 euro.
Je kan eens bij Wehkamp kijken, die hebben soms ook heel leuke aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Nou ik ben er net weer, een dagaanbieding bij de bart smit,

Xbox slim 250 gb met halo reach en fable 3 voor 222 euro :)
Zo aansluiten en dan maar spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
MrN schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:19:
Nou ik ben er net weer, een dagaanbieding bij de bart smit,

Xbox slim 250 gb met halo reach en fable 3 voor 222 euro :)
Zo aansluiten en dan maar spelen!
Bij de Saturn was dat al sinds vorige maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Nou ja ik ben erg blij met mijn aanbieding!

Ben de oude xbox 360 gewend en vind deze wel erg klein geworden zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Hoe kan ik ook alweer die 1e maand xbox live gold gratis activeren?
Weet het niet meer, heb al een nieuwe account aangemaakt met een nieuw mailadres.

Is het niet zo dat ik eerst creditcard gegevens moet invoeren voor die maand ingaat of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MrN schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:06:
Weet het niet meer, heb al een nieuwe account aangemaakt met een nieuw mailadres.

Is het niet zo dat ik eerst creditcard gegevens moet invoeren voor die maand ingaat of?
Xbox Live aanmaken en je krijgt automatisch de 1 maand trial :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Ik niet hoor!
Heb mijn oude account waar ik al minimaal 2 jaar niks mee had gedaan geimporteerd en daar werkte die maand gratis niet. Dus heb ik een nieuw hotmailadres aangemaakt en daarop een compleet nieuwe account.
Ook hierop heb ik geen xbox gold voor een maand.

Kan het zo zijn dat microsoft dit niet meer doet of doe ik iets verkeerd?

Het spel wat ik heb online geprobeerd te spelen is Halo Reach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Als je nu inlogt kan je ergens upgraden naar Gold. Klik daar op, en dan zal je zien dat het niks kost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeej, 800 puntjes gekocht en code gekregen voor GoW3 Beta. Heb er onwijs veel zin in 8) De filmpjes die ik tot nu toe heb gezien zijn veebelovend. Hopelijk geen gezeik met verbndingsproblemen etc, want dat was een van de grootste problemen met GoW2, waardoor ik het volgens mij niet meer dan 2 of 3 weken online heb gespeeld.

Dit zijn de unlockables in de beta. Ik hoop ze allemaal te unlocken :P

Gears of War 3 Beta Unlockables:

* Beta Tester Medal – Complete one match in the beta to unlock the Beta Tester medal, which will carry over to your gamer profile in the final game. The Beta Tester title will be featured in the “Gears 3″ multiplayer lobby as well.
* Thrashball Cole – Complete 50 matches in any game type to unlock the Thrashball Cole character variant in the beta. Once unlocked, complete 10 matches as Thrashball Cole during the beta and the character will carry over to your gamer profile in the final game.
* Gold-Plated Retro Lancer – Show your ultimate “Gears of War” fandom by unlocking the Gold-Plated Retro Lancer. Complete 90 matches in any game type to unlock it for the beta, and score 100 kills with it once unlocked to carry the exclusive weapon skin over to your gamer profile in the final game.
* Flaming Hammerburst – Complete one match by Sunday, April 24 and unlock this weapon variant.
* Flaming Lancer – Complete one match during the week of April 25 and unlock this weapon variant.
* Flaming Sawed-Off Shotgun – Complete one match during the week of May 2 to unlock this weapon variant.
* Flaming Gnasher Shotgun – Complete one match during the week of May 9 to unlock this weapon variant

Edit:

Voor de filmpjes zie hier in het GoW topic, met dank aan Mowa.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-03-2011 17:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:59:
Jeej, 800 puntjes gekocht en code gekregen voor GoW3 Beta.
Waar doen we dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
12game/bol.com/castlegameshop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Iemand de twee video's gezien van Lionhead over hoe de graphics omhoog geschroefd kunnen worden op de xbox-360?

Het is wat fel en kiddy gemaakt, maar dat is een artistieke keuze. Verder ligt de lag aan de slechte opname van de scènes. De scènes draaien op 30 FPS op een standaard 360.

Het schijnt dat de technologie zal worden gebruikt voor komende 360 exclusive games. Technologie word door MS ontwikkeld.

YouTube: Mega Meshes - Modelling, rendering and lighting a world made of 100 billion polygons

YouTube: MightyLight.avi

En hier een document over de mogelijkheden:

http://miciwan.com/GDC2011/GDC2011_Mega_Meshes.pdf

[ Voor 20% gewijzigd door Relief2009 op 20-03-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:10:
[...]

Alleen bij Bol staat ie er nog.. Bij 12game uitverkocht en bij die andere staat er niks over points :-)
Nog ergens anders zonder verzondkosten en die actie? Alleen download dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Executor16 op 20-03-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:11
Stefmeister schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:38:
[...]

Waar heb je de squier besteld als ik vragen mag?
Bij dimensionsplus.nl, samen met de madcatz midi controller. Wanneer de gitaar binnen komt weet niemand :(

Geweldige game en een hele grote stap in de richting van t ècht leren spelen van een instrument, maar t is me een raadsel waarom de lancering van de instrumenten altijd zo moeizaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:11
MrN schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:06:

je bent gek als je xbox live per creditcard bij Microsoft koopt! ;)

Bij www.livecodes.nl betaal je per ideal en kost n jaar live meestal minder dan 45 euro. De code verschijnt onmiddelijk in beeld :)

http://www.livecodes.nl/xbox-live.php

ze verkopen ook punten. www.gamehubs.com is vaak nog goedkoper, maar daar kan n dag of wat overheen gaan na bestellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Ferry34 op 20-03-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

MeltedForest schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:15:
Als je nu inlogt kan je ergens upgraden naar Gold. Klik daar op, en dan zal je zien dat het niks kost ;)
Sorry maar dit lukt mij echt niet bij het upgraden kan ik alleen kiezen voor 1 maand en 12 maand. ( betaald)
bij 1 maand moet ik wel al mijn betalinggegevens invullen, dus lijkt mij sterk dat die maand gratis is toch?

Toch maar weer een nieuwe account aangemaakt en nu deed ie het wel !!!

[ Voor 7% gewijzigd door MrN op 20-03-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:04
Ik ben opzoek naar een paar split screen co-op games voor de xbox. Fifa en vechtspellen als Tekken zoek ik niet. Games als bijvoorbeeld Army of Two. Heeft iemand nog een paar aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Halo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RE5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Gears of war 2 heeft split screen co-op (voor de complete campaign)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik zit te denken om zo'n setje microsoft live points te kopen, maar ik zie in de store ook allemaal dingen staan waar gewoon een prijs in Euro's bij staat. Het ene kost 800 punten, het andere 19,-

Waarom zou ik points kopen als ik straks een spel zie waarvoor je gewoon Euro's moet dokken? Of kun je die ook met points betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Het enige wat je (zover ik weet) in euro's betaalt zijn de 'games on demand'. Dit zijn de games die je ook in de winkel vindt, en oude Xbox 1 games.
Deze zijn altijd voor een zeer nadelige prijs en moet je nooit kopen, tenzij je digitaal prefereert boven een DVD en daar (veel) meer voor wilt betalen, of als je perse NU dat ene spel wilt hebben.

Alle andere content (add-ons voor games, alle arcade games, en extra content als avatar items of films) zijn met Microsoft points. Ik heb in elk geval al talloze dingen gekocht en nog nooit in Euro's betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miskoop darksiders. Het verhaal begon tof, maar niet heel lang daarna kwam ik erachter dat het wel heel erg veel op god of war lijkt. God of war met maar 1 aanvalsknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 16:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:27
Ik vond Darksiders wel een gave game, zaten toch nog wel wat uitdagende stukjes in en t verhaal zoals je al zei best ok.... ieder zn ding i guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

SeamusXanthus schreef op maandag 21 maart 2011 @ 07:12:
Het enige wat je (zover ik weet) in euro's betaalt zijn de 'games on demand'. Dit zijn de games die je ook in de winkel vindt, en oude Xbox 1 games.
Deze zijn altijd voor een zeer nadelige prijs en moet je nooit kopen, tenzij je digitaal prefereert boven een DVD en daar (veel) meer voor wilt betalen, of als je perse NU dat ene spel wilt hebben.

Alle andere content (add-ons voor games, alle arcade games, en extra content als avatar items of films) zijn met Microsoft points. Ik heb in elk geval al talloze dingen gekocht en nog nooit in Euro's betaald.
Executor16 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 00:58:
Ik zit te denken om zo'n setje microsoft live points te kopen, maar ik zie in de store ook allemaal dingen staan waar gewoon een prijs in Euro's bij staat. Het ene kost 800 punten, het andere 19,-

Waarom zou ik points kopen als ik straks een spel zie waarvoor je gewoon Euro's moet dokken? Of kun je die ook met points betalen?
Niet helemaal waar, je kan alles in punten betalen. De prijs in Euro's staat erbij voor als je met je CC betaald. Als je een aankoop via xbox.com doet kan je gewoon wisselen tussen Euro's en punten. Maar in verhouding is met punten betalen goedkoper. Je kan 4200 punten halen voor zo'n 38 euro, dus minder dan een euro per 100 punten. Normaal is het 800 punten = 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:22:
Miskoop darksiders. Het verhaal begon tof, maar niet heel lang daarna kwam ik erachter dat het wel heel erg veel op god of war lijkt. God of war met maar 1 aanvalsknop.
Ehm. Gewoon 2 knoppen, net als GoW. Darksiders is het kind van Kratos en Link, als het ware: Zelda meets God of War.

En ik vond het wél een erg leuk spel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:22:
wat? Darksiders lijkt net zoveel op God of War als Zelda.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Boeboe schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:11:
[...]

wat? Darksiders lijkt net zoveel op God of War als Zelda.
Toevallig gisteren ook aan begonnen. Het beginstuk (eerste 2 uur) is erg tutorial achtig en idd erg GoW, daarna wordt het steeds meer Zelda like met Dungeons en puzzels etc. Echt leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:09:
[...]
En ik vond het wél een erg leuk spel.
Ik vond het ook een erg leuk spel, GoW gehalte vond ik wel meevallen, vooral later in het spel wordt dit inderdaad stukken minder.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Darksiders lijkt op Zelda, Dante's Inferno heeft dan weer meer weg God of War.

Ik zal even proberen wat verschillen te illustreren:

Net als in Zelda, heb je bij Darksiders verschillende dungeons waar je speciale items vind die je verder gaan helpen in het spel. Een soort boomerang, een vuist om kristallen mee kapot te slaan, etc. Aan het einde van de dungeon kom je dan ook een baas tegen waar je deze accessoire voor nodig hebt om hem te verslaan. Verder is het spel een stuk meer open world dan GoW, en heb je de mogelijkheid om terug te gaan naar eerdere gebieden, waar je nu geheime passages kan openen e.d. met je nieuwe items. Combat is inderdaad een stuk eenvoudiger, maar heeft naar mijn idee nog wel diepgang, het is echter hoeveel moeite je er voor wilt doen. Tevens zijn er geen echte QTE's (quick time events), niet dat je op een knop moet blijven rammen om een deur/kist te openen, of een vijand afmaken met een speciale aanval, 1 druk op de knop is voldoende.

Dante's Inferno is daarin tegen wel een stuk meer als GoW. Geen open world, upgraden van wapens + combo systeem, moet het juist wel heel erg van de QTE's hebben en is een stuk meer linear. Ook verdien je door het spel verschillende accessoires, echter kan je er maximaal maar 4 equippen na upgrades en doen ze verschillende dingen (maken je aanvallen sterker, damage reduction, etc). Echter heb je altijd maar 2 wapens, in tegenstelling tot GoW, waar je er altijd een stuk of 5-7 had ofzo.

Voor co-op games:

Resident Evil 5
Borderlands
Gears of War
Army of Two
Lost Planet

Veelal shooters, maarja er werd aangegeven dat vechtspellen geen optie waren, dus dan word de keuze alweer wat minder.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:53:
[...]

Toevallig gisteren ook aan begonnen. Het beginstuk (eerste 2 uur) is erg tutorial achtig en idd erg GoW, daarna wordt het steeds meer Zelda like met Dungeons en puzzels etc. Echt leuk spel!
Ja zolang heb ik ook ongeveer gespeeld. Het rammen, de kisten, de gliding wings, souls collecten, items met ability.

Maar ik moet het wat meer tijd geven. Zal ik doen. Net 2 uur lang ff13 gespeeld.. ik bedoel gekeken en op a gedrukt. Ben nu net bij het punt dat je ook daadwerkelijk iets van xp/lvl ups kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Voor de mensen die toch Full House Poker willen spelen op hun nederlands account, kan je dit geregeld krijgen, door een UK of US account aan te maken en hiermee het Arcade spel downloaden.
Punten kopen heb ik via internet gedaan, maar let op nederlandse points werken op een UK account, maar niet op een US account, hiervoor moet je US points kopen.
Eenmaal spel gedownload dan gewoon switsen van account en spelen maar :)
Ik heb het gedaan en werkt uit de kunst.op mijn nederlands account ;)

Ter bevestiging mijn profiel hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://www.lusogamer.com/live/default/gamercard_nxe_dashboard/u%20darth%20vader%20u.png

[ Voor 3% gewijzigd door danplo op 21-03-2011 17:44 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vinpower schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:44:
Ik ben opzoek naar een paar split screen co-op games voor de xbox. Fifa en vechtspellen als Tekken zoek ik niet. Games als bijvoorbeeld Army of Two. Heeft iemand nog een paar aanraders?
www.co-optimus.com

Uitbebreide site met lijsten van coop games, couch coop, online coop, coop campgaign etc. :)

Darksiders is een van mijn favo games van vorig jaar. Niet te moeilijk, pakkend genoeg om hem op de moeilijkste graad uit te spelen. Leuke puzzels. Pakkend verhaal en een van de meest corny maar toch geweldigste eindscenes :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 21-03-2011 17:52 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
uchiha tijntje schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:59:
Jeej, 800 puntjes gekocht en code gekregen voor GoW3 Beta. Heb er onwijs veel zin in 8) De filmpjes die ik tot nu toe heb gezien zijn veebelovend. Hopelijk geen gezeik met verbndingsproblemen etc, want dat was een van de grootste problemen met GoW2, waardoor ik het volgens mij niet meer dan 2 of 3 weken online heb gespeeld.

Dit zijn de unlockables in de beta. Ik hoop ze allemaal te unlocken :P
Hey ik heb ook zoon code he, kan jij die 'launcher' al downloaden? Of gaat dat pas gewoon in april? Want bij mij geeft hij nu nog aan van dat het niet gaat binnen mijn regio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmiewimie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:09:
[...]

Hey ik heb ook zoon code he, kan jij die 'launcher' al downloaden? Of gaat dat pas gewoon in april? Want bij mij geeft hij nu nog aan van dat het niet gaat binnen mijn regio..
Ik heb het nog niet geprobeerd. De beta begint dacht ik 25 april ofzo, dus wilde hem dan gewoon proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Ja ik wil hem natuurlijk ook graag proberen, maar heb ik met black ops nog altijd geen optie voor de map pack, en ik wil niet de kans op deze beta mis lopen op zoon manier. Zou je me even kunnen laten weten of jij wel wat krijgt als je die code probeert te redeeme?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook iemand slechte ervaring met het bestellen van 4200 MS points bij gamingtickets.com ?
Ruim een week geleden (10-03-2011) heb ik besteld en betaald d.m.v iDeal, maar tot op heden nog niets gehoord of gezien. Heb ook al een mail naar de webmaster gestuurd maar ook daar krijg ik geen reactie van :S Ik kan er zo slecht tegen als ik niets te horen krijg.. kijk ik kan begrijpen dat iets niet op voorraad is of tijdelijk niet leverbaar. Maar gewoon helemaal niets laten weten kan ik niet verdragen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:02:
Heeft er ook iemand slechte ervaring met het bestellen van 4200 MS points bij gamingtickets.com ?
Ruim een week geleden heb ik besteld en betaald d.m.v iDeal, maar tot op heden nog niets gehoord of gezien. Heb ook al een mail naar de webmaster gestuurd maar ook daar krijg ik geen reactie van :S Ik kan er zo slecht tegen als ik niets te horen krijg.. kijk ik kan begrijpen dat iets niet op voorraad is of tijdelijk niet leverbaar. Maar gewoon helemaal niets laten weten kan ik niet verdragen !
Sorry dat ik het zeg, maar als ik alleen al de opmaak van de site zie voel ik al aan mijn water dat het niet al te betrouwbaar gaat zijn...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik met je eens, maar dat gevoel heb ik met andere sites ook die wel altijd netjes meteen de codes leveren. Dus in dit geval was ik misschien iets te goed van vertrouwen. Eens kijken of ik het geld terug kan vorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb ook wel eens bij gamingtickets.com besteld, had binnen 24 uur m'n code in m'n mailbox, zegt uiteraard niks over hoe het nut is, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
ElBarto schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:11:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar als ik alleen de opmaak van de site zie voel ik al aan mijn water dat het niet al te betrouwbaar gaat zijn...
Haha, sites met dat soort opmaak is bij mij ook wel vaak gelijk ecit. Het wil eigenlijk niets zeggen, maar toch is het goede gevoel dan wel een stuk minder ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, heb aanzienlijk meer 350 games dan PS3/Wii games :P

Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/IMG_2135k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/IMG_2129k.jpg

Uncharted 1 en 2 heb ik dan wel uitgeleend..maar dan nog.

[ Voor 14% gewijzigd door Exorcist op 23-03-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:45:

Mag ik vragen waarom je bioshock 2 op de ps3 hebt, gezien dat volgens mij eigenlijk de enige multiplatformgame is die je voor de PS3 hebt, met uitzondering van de Buzz series. :)

Verder..., speelt er iemand homefront die wellicht samen MP wil spelen? In het homefront topic wordt met name geklaagd over de graphics en de korte sp en dergelijke... dus vandaar hier ook de vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat de 360 controller superieur is aan de PS3 controller >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

uchiha tijntje schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:33:
[...]

Mag ik vragen waarom je bioshock 2 op de ps3 hebt, gezien dat volgens mij eigenlijk de enige multiplatformgame is die je voor de PS3 hebt, met uitzondering van de Buzz series. :)

Verder..., speelt er iemand homefront die wellicht samen MP wil spelen? In het homefront topic wordt met name geklaagd over de graphics en de korte sp en dergelijke... dus vandaar hier ook de vraag. :)
Bioshock 2 heb ik gekocht als SE voor 25 Euro, en nog nooit gespeeld (niet mijn genre, SF). Verder speel ik sowieso nauwelijks MP, heel soms Fifa/Forza met vrienden.

En inderdaad: de 360 controller is veel beter, en Xbox Live is veel beter dan PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik het ook wel mee eens, wat betreft de controller. :) Heb zowel een ps3 als 360, maar vind het maar een irritante controller (triggers en de twee analoge sticks..), zeker voor shooters. Heb zelf een ps3 enkel voor de exclusives, zoals uncharted, of mja, eigenlijk alleen uncharted :P. Edit: Oja, en blu-ray natuurlijk

Edit:

Vanmorgen een filmpje gezien van Trine 2... Ben erg nieuwsgierig geworden. Kende het spel niet... Zie hier...Trine 2

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-03-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoeveel games speel je hiervan nog ? :'] Want ik heb een klein stapeltje omdat ik eigenlijk een pc gamer ben. Maar als je mijn stapeltje ziet zijn dat echt de standaard games. CoD serie Fifa10 en GoW 1 en Halo serie. Maar deze games heeft iedere kerel die een beetje van first person shooters houd. en wat fifa betrefd. Koste me maar 5 euro dusja haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
Timmiewimie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:18:
[...]

Hoeveel games speel je hiervan nog ? :'] Want ik heb een klein stapeltje omdat ik eigenlijk een pc gamer ben. Maar als je mijn stapeltje ziet zijn dat echt de standaard games. CoD serie Fifa10 en GoW 1 en Halo serie. Maar deze games heeft iedere kerel die een beetje van first person shooters houd. en wat fifa betrefd. Koste me maar 5 euro dusja haha.
Ik heb zelf ook meer dan 100 verschillende xbox360 games. De een spaart postzegels, de ander heeft een mooie collectie games (incl. bijbehorende special editions natuurlijk _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Timmiewimie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 09:18:
[...]

Alleen GTA4, Forza 3, Fifa 11 en nu nog AC: Brotherhood. Maar ik verzamel games en spelcomputers, heb ook een aardige retro collectie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:02:
Ruim een week geleden (10-03-2011) heb ik besteld en betaald d.m.v iDeal, maar tot op heden nog niets gehoord of gezien. Heb ook al een mail naar de webmaster gestuurd maar ook daar krijg ik geen reactie van :S Ik kan er zo slecht tegen als ik niets te horen krijg.. kijk ik kan begrijpen dat iets niet op voorraad is of tijdelijk niet leverbaar. Maar gewoon helemaal niets laten weten kan ik niet verdragen !
Meerdere malen bij gamingtickets besteld, altijd binnen 24 uur codes gekregen.
is/was van een of ander nederlands vrouwtjej. Maar laatste keer was in december dat ik daar gekocht heb.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:36

BM

Moderator Spielerij
Rockvee2 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:10:
[...]

Online aankopen via de xbox website lijken niet mee te tellen nee... fijn dan.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Exorcist schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Alleen GTA4, Forza 3, Fifa 11 en nu nog AC: Brotherhood. Maar ik verzamel games en spelcomputers, heb ook een aardige retro collectie namelijk.
Dit was ook een van mijn eerdere hobbies. Maarja soms heb je geld nodig, scooter/auto. En dan zijn alle centjes welkom. Vandaar mijn kleine collectie aan games en maar een enkele console. Ofja ik heb mijn wii nog, alleen omdat ik nog een wii guitar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Timmiewimie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:10:
[...]

Dit was ook een van mijn eerdere hobbies. Maarja soms heb je geld nodig, scooter/auto. En dan zijn alle centjes welkom. Vandaar mijn kleine collectie aan games en maar een enkele console. Ofja ik heb mijn wii nog, alleen omdat ik nog een wii guitar heb.
Bekijk dit eens de verzameling/collectie van mijn werkcollega en xbox maat :p

http://www.segacollection.be

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Timmiewimie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:10:
[...]

Ach, heb een huis, 2 auto's, een kind en alles...maar mijn gamescollectie groeit alsnog gestaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie een auto/scooter nou niet echt als reden een hobby op te geven.. De hobby moet voor mij blijven, de rest komt wel met de tijd zodra je een goede baan hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

dabelg schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:16:
[...]

Bekijk dit eens de verzameling/collectie van mijn werkcollega en xbox maat :p

http://www.segacollection.be
Lijkt een beetje op de kelder van AVGN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Hobby is bij mij het gamen zelf, niet het sparen van de games. Het verkopen van games is voor mij ook weer een beetje een hobby: ik probeer vaak via MP koopjes te scoren (special edition Halo 3, Limited Edition Fable 3 etc) om die, zodra ik er klaar mee ben, weer voor een leuk bedrag weg te doen. Op die manier heb ik nu ruim 80 spellen gespeeld (inclusief een aantal Live-games die ik dus niet kan doorverkopen) en alsnog hebben die 80 spellen me gemiddeld nog geen 2 euro gekost. Moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk nooit nieuwe spellen in de winkel koop (alleen Red Dead Redemption, kon ik niet op wachten) en altijd via MP probeer te kopen. Heb laatst voor 20 euro GH:Warriors of Rock plus gitaar voor 2 tientjes gekocht en van de week voor 50 weer weg kunnen doen. Dat houdt het gamen voor mij en mijn portemonnee interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 20:07
Mijn 360 is het slachtoffer geworden van de 'open tray error'. Na wat research is de enige manier om hem mogelijkerwijs te fixen, zelf gaan klooien. Daar ben ik niet handig in, en heb er eigenlijk ook niet echt zin in. Het is een witte 360 Pro (geloof ik), van een Multimedia Pack in 2008. De garantie is eraf, dus feitelijk is het klaar.

Ik kijk zodoende al met een schuin oog naar een opvolger, wat dan een nieuwe 4GB Slim zou moeten worden. Ik zou dan mijn huidige WiFi-adapter en 20GB HDD kunnen verkopen, right? Want die nieuwe lijkt al gebruiksklaar. Hoe werkt het dan met het overzetten van mijn Live-account, en progress van de diverse games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Kun je dat niet met zon harddisk transportkabeltje doen?
Live is een kwestie van opnieuw inloggen als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigmund666
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04-2021
Wie kan deze -misschien relatief- rare vraag beantwoorden? Waarom heeft een Xbox-controller per sé A B en X Y, als het ook iedere letter uit het alfabet kan zijn? Heeft het iets te maken met asociatie van het brein met de eerste 2 letters van het alfabet en de 2 voor na laatste letters in het alfabet?

Iemand die deze vraag kan beantwoorden? :P

It is written only Link can get AIDS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zijn er nog mensen die uitkijken naar de nieuwe titel van The Behemoth (makers van Castle Crashers)?
Het noemt Battleblock Theater en het ziet er erg leuk uit. Ze hebben vorige week alvast het introfilmpje live gezet :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artilux
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 14:39
Zit hard te wachten op brink, alleen nog niet sure of het PC of Xbox word :P Grt

Antfarmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 20:07
MrN schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:29:
Kun je dat niet met zon harddisk transportkabeltje doen?
Live is een kwestie van opnieuw inloggen als ik het goed heb
Ok thanks, zal daar even naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Trouwens als je slim bent neem je de versie met 250 gb, kun je mooi alle spellen op de harddisk laden!
Speelt stukken sneller en de xbox maakt minder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Boeboe schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:00:
Zijn er nog mensen die uitkijken naar de nieuwe titel van The Behemoth (makers van Castle Crashers)?
Het noemt Battleblock Theater en het ziet er erg leuk uit. Ze hebben vorige week alvast het introfilmpje live gezet :)
[video]
Introfilmpje made me lol :)
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Pagina: 1 ... 15 ... 64 Laatste