Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

sjaool schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:30:
Geen oven en geen brander gebruiken in dit geval. Gewoon een paar boutjes, moertjes en ringetjes en dat is alles.
Ik denk dat de brander de chip lekker om zeep heeft geholpen.
Even in de oven net als je 8800 video kaart werkt ook best goed hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat is een oplossing die maar tijdelijk werkt.
De X-clamp vervangen voor een steviger versie is een definitieve oplossing.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
GAIAjohan schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:18:
[afbeelding]
Lijkt me geen gekke actie :)

Forza3 Ultimate collection €29
ook niet gek

Dit is Saturn groningen btw..
Heyy tnx man die zocht ik!! alleen Groningen is erg ver voor mij.. kan ik deze ook bv in rotterdam krijgen?

Ik zie nu dat in rotterdam zelfde actie is, dat wordt morgen ff langsgaan.. hopelijk hebben ze nog..

[ Voor 11% gewijzigd door Dextourius op 03-03-2011 00:22 ]

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:31:
Mensen die door rood lopen moeten maar aangereden worden?
:N
Compleet off-topic:
Wat mij betreft verdienen die mensen dat wel ja. Staat niet voor niets op rood >:), je weet dat anderen dan mogen rijden --> Niet gaan piepen dat het fout gaat, maar actief op dat soort mensen inrijden is natuurlijk ook weer zo wat :p.

Iets meer on-topic:
Heb al bijna 2 weken mijn Xbox niet meer aangeraakt, steeds geen zin/motivatie om te spelen. Heb ook niet het idee dat er nog spellen zijn die ik echt MOET hebben gespeeld...Komt er nog wat leuks uit komende tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EcoR schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:49:
[...]

Compleet off-topic:
Wat mij betreft verdienen die mensen dat wel ja. Staat niet voor niets op rood >:), je weet dat anderen dan mogen rijden --> Niet gaan piepen dat het fout gaat, maar actief op dat soort mensen inrijden is natuurlijk ook weer zo wat :p.

Iets meer on-topic:
Heb al bijna 2 weken mijn Xbox niet meer aangeraakt, steeds geen zin/motivatie om te spelen. Heb ook niet het idee dat er nog spellen zijn die ik echt MOET hebben gespeeld...Komt er nog wat leuks uit komende tijd?
Wat leuk is is subjectief hé. Iedereen is lyrisch over Killzone 3, terwijl ik dat genre totaal niet prettig vind (SF). Maar, persoonlijk wacht ik op LA Noire. Leuke releases zijn nog Fight Night Champions misschien, en MLB 2011; al weet ik niet of laatstgenoemde ons land zal aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

[...]

Compleet off-topic:

Iets meer on-topic:
Niet echt games wat je op de PC niet kan spelen, TDU2, Crysis 2..
Er is gister wel wat leuks op XBLA uitgekomen: Beyond Good and Evil HD, een remake van de orginele xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[...]

Compleet off-topic:

Iets meer on-topic:
Bulletstorm _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Dead Space 2!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06

Smoonshine

Feyenoord!!

MeltedForest schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:55:
[...]
Er is gister wel wat leuks op XBLA uitgekomen: Beyond Good and Evil HD, een remake van de orginele xbox versie.
Ook leuk is dat deze versie in het Nederlands te spelen is, dus ook met Nederlandse stemmen. Dat is in dit spel echt subliem gedaan. Zo sterk zelfs dat ik het liever in het Nederlands speel dan in het Engels!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als je van SF houdt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Smoonshine schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:34:
[...]

Ook leuk is dat deze versie in het Nederlands te spelen is, dus ook met Nederlandse stemmen. Dat is in dit spel echt subliem gedaan. Zo sterk zelfs dat ik het liever in het Nederlands speel dan in het Engels!
oeh en dat kiest ie zeker automatisch op basis van je locatie? Zet ik m toch maar weer op Engeland. Als ik iets haat is het NL stemmen in games :P

Leek me wel een leuke game trouwens. Veel sfeer volgens review van gamer.nl. I like sfeer 8)
Zal eerst wel ff de trial downloaden maar denk niet dak lang over hoef na te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06

Smoonshine

Feyenoord!!

KingKoning schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:03:
[...]

oeh en dat kiest ie zeker automatisch op basis van je locatie? Zet ik m toch maar weer op Engeland. Als ik iets haat is het NL stemmen in games :P

Leek me wel een leuke game trouwens. Veel sfeer volgens review van gamer.nl. I like sfeer 8)
Zal eerst wel ff de trial downloaden maar denk niet dak lang over hoef na te denken :P
Ik zou de Nederlandse stemmen toch wel een kans geven. Normaal moet ik er ook niets van hebben, maar bij BG&E is het echt heel goed gedaan. Dan kun je hem daarna nog een keer in het Engels spelen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

KingKoning schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:03:
[...]

Ja is op basis van je Locale in de Dash Settings. Maar zoals hierboven gemeld zijn de NL stemmen super goed gedaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Bulletstorm zou ik persoonlijk liever als 2e hands halen of uit de budget bak. Begrijp me niet verkeerd, het ziet er zeker leuk en fun uit (nadruk op fun), maar ik ben bang dat ik redelijk snel uitgekeken raak op het spel. Ik ben niet iemand die de drang heeft om de online scoreboards te domineren en als ik alle skillshots e.d. eenmaal heb dan blijf ej enkel met online over. Die online heeft me echter nog niet echt weten te overtuigen. Misschien met toekomstige DLC? Maar voor die tijd niet denk ik.

Dead Space 2 is een persoonlijke keuze. Als je van survival horror/shooters houd, dan doe je met Dead Space 2 in ieder geval geen miskoop. Dingen als inventory management, beperkt wapens/ammo, upgrade systeem en veel suspense. Als dit je aanspreekt, zeker doen. De multiplayer is dan een aangename bonus die je erbij krijgt, maar de single player is de aanschaf alleen al waard. Probeer ook zeker deel 1, gewoon voor het verhaal, deze is dan ook voor weinig geld te krijgen.

Games die binnenkort gaan uitkomen die in ieder geval op mijn radar staan:

Deus Ex: Human Revolution. Een RPG/FPS. Meerdere einden voor het spel, verschillende manieren van spelen, upgrade systeem en een ijzersterk verhaal. Sfeervol is ook een belangrijk sleutelwoord. Je kan als een rambo met upgrades voor offensieve speelstijl erop los gaan. Maar je kan ook een meer stealthy aanpak doen, een soort cloak upgrade nemen (tijdelijk invisible), en stealth kills. Of je kan eventueel nog een passieve aanpak nemen, waar je niemand killed. Alleen stunnen/verdoven. Houdt er ook rekening mee dat alles wat je doet, vroeger of later gevolgen zal hebben. Niet altijd in even grote mate, maar toch. Er ontbreekt helaas nog een echt definitieve datum voor release

Gears of War 3 ik denk dat deze weinig uitleg behoeft? Nadeel is dat deze pas in september komt.

Duke Nukem: Forever, ook van deze meen ik dat er weinig uitleg aan behoeft? Deze komt gelukkig was sneller uit, in mei al als het goed is.

Afhankelijk van waar je interesses liggen zou ik ook wat oudere games willen aanraden: ME1 + 2, Darksiders, Assassin's Creed 1 + 2, Bayonetta.

Stuk voor stuk zijn die hun geld meer dan waard, vele uren speelplezier, in een Bayonetta vind je bijv. dan weer heel veel uitdaging en een hele smoothe gameplay ervaring.

Maar goed mijn post word een beetje lang zo ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
Dirt 3 en Battlefield 3 staan zeker op mijn lijstje die ik wil kopen, misschien komt daar de nieuwe call of duty bij en crysis 2. Maar dat ligt aan het geld. Ik hoop trouwens ook op een nieuwe gta dit jaar, maar dat verwacht ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Jammer van al die sequels maar dat voorspelde ze 2 jaar geleden al met de economische dip wereldwijd.
Wat hebben we nu aan nieuwe IP's dit jaar die echt de moeite waard kunnen worden?

Deus Ex: HR
Homefront
LA Noire
Brink
Rage

Maar goed, moet wel zeggen dat er echt een paar hele goede sequels gaan uitkomen dit jaar dus je hoort mij niet klagen :)

Dragon Age 2
Portal 2
Gears 3
Mass Effect 3
Elder Scrolls 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deus Ex is niet echt een nieuw IP :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Bokkie schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:03:
Deus Ex is niet echt een nieuw IP :)
Inderdaad, zeg zelfs maar echt niet :P my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Na lange tijd weer een nieuwe 360. Mijn topgames zijn nu toch wel:

- Red Dead Redemption
- Dead Space 2
- Alan Wake
- Bulletstorm
- Assassin's Creed: Brotherhood.

Dead Island!

Edit: De officiële trailer is achterstevoren maar heb deze maar even neergeplomt omdat je anders ingelogd moet zijn (18+ verhaal) :)

[ Voor 58% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Tijdje geleden hadden we het hier over Gas, de opvolger van Mashed.

Hij is nu officieel aangekondigd voor Q2 2011 als Wrecked: Revenge Revisited. HIj zal uitkomen op XBLA/PSN.

Dat is een zekerheidje voor mij :P Hoop dat polar warf erin zit :P

edit: mooi rijtje spellen executor. Ben je wel ff zoet mee. Als ik jou was zou ik fable wel proberen. Leuke franchise imo.

[ Voor 20% gewijzigd door KingKoning op 04-03-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Nazanir schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:56:
...(Heel verhaal)

Afhankelijk van waar je interesses liggen zou ik ook wat oudere games willen aanraden: ME1 + 2, Darksiders, Assassin's Creed 1 + 2, Bayonetta.
ME1+2, Darksiders en AC1, 2 en AC:B allen al gespeeld en inderdaad machtig mooie spellen. FPS ben ik niet zo'n fan van, heb nu wel Army of Two om samen met een vriend te spelen, maar ik zoek vooral interessante singleplayers, met een mooi/goed/sterk verhaal. Bayonetta zal ik eens naar kijken of dat wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
EcoR schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:05:
[...]

ME1+2, Darksiders en AC1, 2 en AC:B allen al gespeeld en inderdaad machtig mooie spellen. FPS ben ik niet zo'n fan van, heb nu wel Army of Two om samen met een vriend te spelen, maar ik zoek vooral interessante singleplayers, met een mooi/goed/sterk verhaal. Bayonetta zal ik eens naar kijken of dat wat is.
YouTube: Bayonetta - Official European Trailer 3

Een HD trailer van Bayonetta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Bayonetta is echt een aanrader, heerlijke over the top campy en snel. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 16:14
Sinds de laatste xbox update is er wat vreemds gebeurt met mijn xbox.
Als ik nu mijn xbox aanzet en het Black Ops dvd'tje zit er nog in, dan staat er ipv het plaatje en play game, alleen play dvd, als ik mijn dvd speler open doet en weer dicht gaat opeens de game wel opstarten..

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
robbinonline schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 20:55:
Sinds de laatste xbox update is er wat vreemds gebeurt met mijn xbox.
Als ik nu mijn xbox aanzet en het Black Ops dvd'tje zit er nog in, dan staat er ipv het plaatje en play game, alleen play dvd, als ik mijn dvd speler open doet en weer dicht gaat opeens de game wel opstarten..
Heb ik soms ook, niet sinds de laatste update. cd is vies of de laser is een beetje vies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-10 17:18
Ben nu ook bezig met beyond good and evil. Leuk spel. Heb hem wel eens gespeeld op de xbox maar ton nooit echt eens kans gegeven. Vermaak me er goedmee, woensdag komt ook torchlight uit, lijkt me helemaal magistraal!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Bayonetta verdiend wat meer uitleg, want alleen zeggen dat het spel geweldig is, is niet genoeg.

Als je ooit een Devil May Cry titel hebt gespeeld (met uizondering van deeltje 2), weet je wat je een beetje kan verwachten qua gameplay. Alleen dan in het kwadraat. Het spel is echt niet voor jou als je niet houd van moeilijk. Nu is het spel namelijk prima te spelen op de makkelijkste setting, waar de game zelf combos maakt als je lekker aan het bashen bent, maar je wilt minsten op medium spelen of anders gewoon op hard.

En geloof me, dat is moeilijk. Maar de combat is echt heel goed uitgewerkt. Veel moves/combos, on the fly switchen tussen een 2 tal wapen sets waardoor je nog uitgebreidere combos kan maken, en het ziet er allemaal nog eens heel erg gelikt uit ook. Kleurrijk, geweldadig en overvloedig zijn de sleutelwoorden hier. Ook zijn er lekker wat unlockables te verdienen, waaronder een alternatief personage, die de houdbaarheid van de game alleen maar ten goede komen. Voor degenen onder ons die de beste van de besten willen zijn, er is ook een online scoreboard aanwezig.

Neem het gameplay gedeelte serieus, maar het verhaal niet zo. Het is geen slecht verhaal ofzo, maar zoals hierboven aangegeven gewoon enorm campy/cheesy en over de top, met monsters die 3/4 van je beeld vullen en finishing moves (die jij kan uitvoeren) die het hele beeld zelfs vullen. Een enkele playthrough is tussen de 6-8 uur te doen. Maar als je echt alles wilt gaan doen, moeilijkheids graden, alfheims (speciale stages met een soort trial), ben je er weken mee zoet. Daarbij is de game nieuw verkrijgbaar voor een euro of 20, dus voor het geld hoef je het niet te laten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nazanir schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:18:
Bayonetta verdiend wat meer uitleg, want alleen zeggen dat het spel geweldig is, is niet genoeg.
Zie ook \[PS3/X360] Bayonetta
Het is zonder overdrijven men favoriete titel van 2010: Ongelofelijk solide gameplay, hilarische voice-acting, de voortdurende zelfparodiering en gewoonweg het badass gevoel dat je overhoudt aan het uiteindelijk kunnen uitspelen op de hoogste moeilijkheidsgraad (endless climax). Je speelt het verhaal uit op 6-8 uur inderdaad, maar ik heb er honderden uren in geinvesteerd _/-\o_

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33
hrmm vond de demo eigenlijk een beetje te choatisch........maar hij is nu in de aanbieding bij the hut (2 voor 25 en nog een x10% korting) maar dan wel voor de ps3..........maar had die versie geen problemen? Of is dat weggepatched?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

De problemen met de PS3 versie waren al vrij kort na de release weggepatched.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
hrmmm, wilde valkyria chronicles erbij doen maar die is (ALWEER!) uitverkocht :(

Met bb:cs erbij (die ik als fight game fan eigenlijk niet mag missen) kom ik dan op 29 euro - 10%
= 26.10, maar dan met verzendkosten kom ik weer op 2.50 erbij dus.....

28.60.....tsja.......wel leuk maar niet goedkoop genoeg om er op te duiken. Heb bayonetta in de mega monday dacht ik wel is voor onders de 10 euro (ok misschien pond) gezien. Denk dat ik nog op betere deals ga wachten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:42
De PS3-versie is wel altijd inferieur aan de 360-versie gebleven. Er is een volgens mij optionele install gekomen, maar de problemen met veel grotere laadtijden zijn nooit echt verholpen. Voorbeeld van een slechte port en een van de weinige multiplatformspellen die echt beter is op 1 van de 2 consoles.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De demo van bayonetta is wel crap, totaal niet representatief voor het volledige spel.

(sucks dat valkyria chronicles uitverkocht is. turn based strategy games van dat niveau zijn zeer zeldzaam)

[ Voor 39% gewijzigd door boe2 op 08-03-2011 12:49 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
tsja ik zat even te kijken bij the hut, maar goed (alles uiteraard imho)
Titel
probleem

ff13 ps3 - 15.43
ik heb 7 en 12 maar heb ze beiden amper gespeeld, het is gewoon mijn genre niet. Toch alleen de cgi trekt me altijd naar deze serie weer.

dante's inferno 360 - 15.43
net niet game, die ik eigenlijk zonder 2 voor 25 of beter 29 euro dus niet gauw zou kopen

sold out valk chronicles ps3 - 15.43

bb cont shift, 360 - 15.43
bij gebrek aan beter was dit mijn keuze, maar arc sys games liggen me eigenlijk niet, ben een capcom man. daarna snk, en daarna wil ik eigenlijk liever de komende mk halen (en ik moet nog tig uur sf4 spelen voordat ik maar in de buurt van 100% achievements ga komen)

batman aa, ps3 of 360, 15.43
topgame volgens de reviews, maar ook hier trok de demo me niet echt....

raving rabbids tripple pack wii - 15.43
puur voor de multiplayer laughs, verder kwantiteit over kwaliteit

bayonetta ps3 - 15.43
demo verhaal dus

hl2 orange box pc, 15.43
ook topgames natuurlijk, en ik wil portal nog een keer legaal O-) , maar speel eigenlijk al jaren geen fps meer. verder kwantiteit verhaal

re5 gold (move ed) ps3 - 17.93
move en leuke spellen trekt me wel, dit zou wat kunnen zijn, maar ook deze demo trok me niet echt
(hmmm de gemene deler is wls mijn 'smaak' :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dante's Inferno vond ik geweldig. De combat was erg leuk, en redelijk diepgaand ook al had je maar 2 wapens. Maar het ging natuurlijk om het verhaal (grafische vormgeving was ook echt top in dit spel overigens).

FFXIII is echt een kwestie van smaak. Ik had hem recentelijk ook opgepikt, en ik vind hem een beetje mwuah, vergeleken bij eerdere titels. Koop dit spel niet alleen voor de CGI, anders is het wel een teleurstelling denk ik.

BB: Cont Shift kan ik je echt niet in adviseren, ik ben pas net begonnen met SSF4, en daarvoor geen ervaring met fighters :p

Batman: AA gewoon doen. De demo rechtvaardigd het spel gewoon niet. De sfeer, de graphics, de soundacting (mijn god was is de Joker goed gedaan zeg), zijn echt fantastisch te noemen. En voor 15 euro hoef je het echt niet te laten.

Raving Rabbits: Geen ervaring mee, kan je hier geen mening over geven.

Bayonetta: Bij voorkeur op XboX, demo doet het spel geen recht aan. Als je DMC games hebt gespeeld, en leuk vond, ga je van Bayonetta houden. Zo simpel is het.

HL2 Orange Box doe je nooit een miskoop mee. Portal is heerlijk, Halflife biedt een sterk verhaal en TF2 is online nog steeds een veel gespeelde en geroemde game. Dit is een veilige aankoop, maar shooters moeten je wel weer liggen.

RE5 Gold heb ik zelf ook een paar maanden geleden aangeschaft. Als je in het verleden RE games hebt gespeeld, valt deze een beetje in het niet. De gameplay is op zich wel in orde, verhaal is niet slecht, maar het is gewoon net geen RE titel. Matrix heeft over Wesker gekotst en een soort evil Neo van hem gemaakt en dat soort dingen. Gewoon jammer. Ik heb wel veel fun gehad met de coop samen met mijn vrouw. Maar naar het verhaal kijkende, echt jammer.

Must have games: Bayonetta en Batman AA
Goede games: Dante's Inferno, HL2 Orange Box

Over de rest ben ik niet zo positief, of heb ik nooit gespeeld. Mocht je hem tegenkomen, en nog niet in huis hebben, zou ik wel heel graag Darksiders aanraden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Darksiders heb ik kado gedaan aan een vriend van me, maar wil hem zelf eigenlijk ook nog wel. Die demo vond ik zowaar wel leuk ;)
Heb dmc 1,3 en 4 (en related ninja gaiden black en 2) nog in de back log, dus niet heel erg happig op dante's inferno, maar ook die demo vond ik wel ok.

vwb half life, heb ooit een box voor half life 2 gekocht, maar volgens mij was dat nog zonder portal......ding ligt nog bij mijn ouders.
edit: deze dus
Half-Life 2: Collector's Edition — DVD version, includes games Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Half-Life 2 Strategy guide by Prima, limited-edition t-shirt, offered in men's size XL only.

Op steam 'krijg' je nu portal 1 als je 2 koopt, maar ik ben niet zo happig op games full price kopen (weinig geld, weinig tijd en veel games in de back log).
Misschien toch maar is ophalen en kijken of ik het in steam kan intergreren.

Maar goed. Bayonetta dus kopen voor 360......verwacht hem nog wel is voor die +- 10 pond te kunnen scoren.

Is er trouwens een site waar ps3 en 360 versies van games vergelijken worden? Vind de controller van de 360 net iets fijner dan de dual shock, maar als een versie op alle fronten beter is weerhoudt me dat niet om voor de ps3 versie te gaan (ff13 zal ik dus echt nooit voor 360 kopen, alleen al omdat ik dan niet hoef te discjockeyen)

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 08-03-2011 13:58 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik had pas een Xbox360 wireless controller (zwart) gekocht voor de pc met dongle dus.
Deze was stuk omdat de crosspad omhoog niet altijd goed reageerde.

Nu kreeg ik de mededeling dat ze niet wisten wanneer de zwarte weer binnen zou komen.
Kan er geen informatie over vinden, maar hoop stiekem dat ze de nieuwe versie controller ook voor de pc uit gaan brengen. Maar overal verkopen ze nog de huidige versie.

Weet iemand van jullie of mijn gedachte klopt of dat ik net zo goed de gewone zwarte aan kan schaffen ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Arunia schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:35:
Ik had pas een Xbox360 wireless controller (zwart) gekocht voor de pc met dongle dus.
Deze was stuk omdat de crosspad omhoog niet altijd goed reageerde.

Nu kreeg ik de mededeling dat ze niet wisten wanneer de zwarte weer binnen zou komen.
Kan er geen informatie over vinden, maar hoop stiekem dat ze de nieuwe versie controller ook voor de pc uit gaan brengen. Maar overal verkopen ze nog de huidige versie.

Weet iemand van jullie of mijn gedachte klopt of dat ik net zo goed de gewone zwarte aan kan schaffen ergens anders?
PC en console controllers zijn exact gelijk, enige verschil is die dongel die meegeleverd wordt.
Als je die dongel eenmaal hebt kan je gewoon elke wirelss xbox controller daarmee syncen. Dus die shop kan je ook gewoon een zwarte controller boxed voor de 360 opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 20:39
quote: Sagat
ff13 ps3 - 15.43
ik heb 7 en 12 maar heb ze beiden amper gespeeld, het is gewoon mijn genre niet. Toch alleen de cgi trekt me altijd naar deze serie weer.
In dat geval zou ik hem zeker niet halen bestellen. Ik vond het wel een goed spel maar ik heb nog nooit een andere FF gespeeld ;) het schijnt de slechtste FF van de serie te zijn :P

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Bokkie schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:42:
[...]

PC en console controllers zijn exact gelijk, enige verschil is die dongel die meegeleverd wordt.
Als je die dongel eenmaal hebt kan je gewoon elke wirelss xbox controller daarmee syncen. Dus die shop kan je ook gewoon een zwarte controller boxed voor de 360 opsturen.
Dat is het probleem. Die gehele controller met dongle heb ik terug moeten sturen. Dus geen dongle. Anders had ik daar wel voor gekozen.
Dus de controller die ik nu moet kopen moet er eentje zijn met dongle. Tuurlijk kan ik er eentje bij deal-extreme kopen (dongle), maar die schijnt niet altijd even goed te werken/te installeren.

Ik had hem gekocht voor Final Fantasy XIV op de pc, maar in de tussentijd ben ik hem toch ook al bijna 2 maanden kwijt. Ik wacht nog wel even. De versie die ik overigens kreeg was niet de boxed, maar in zo'n plastiek verpakking. Ik zag vandaag ook de boxed versie liggen, maar kan even niet achterhalen wat daar het verschil nu weer van is. De plastiek verpakking versie was overigens ook niet helemaal zwart, maar met grijze accenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:51:
Darksiders heb ik kado gedaan aan een vriend van me, maar wil hem zelf eigenlijk ook nog wel. Die demo vond ik zowaar wel leuk ;)
Heb dmc 1,3 en 4 (en related ninja gaiden black en 2) nog in de back log, dus niet heel erg happig op dante's inferno, maar ook die demo vond ik wel ok.

vwb half life, heb ooit een box voor half life 2 gekocht, maar volgens mij was dat nog zonder portal......ding ligt nog bij mijn ouders.
edit: deze dus
Half-Life 2: Collector's Edition — DVD version, includes games Counter-Strike: Source, Half-Life: Source, Half-Life 2 Strategy guide by Prima, limited-edition t-shirt, offered in men's size XL only.

Op steam 'krijg' je nu portal 1 als je 2 koopt, maar ik ben niet zo happig op games full price kopen (weinig geld, weinig tijd en veel games in de back log).
Misschien toch maar is ophalen en kijken of ik het in steam kan intergreren.

Maar goed. Bayonetta dus kopen voor 360......verwacht hem nog wel is voor die +- 10 pond te kunnen scoren.

Is er trouwens een site waar ps3 en 360 versies van games vergelijken worden? Vind de controller van de 360 net iets fijner dan de dual shock, maar als een versie op alle fronten beter is weerhoudt me dat niet om voor de ps3 versie te gaan (ff13 zal ik dus echt nooit voor 360 kopen, alleen al omdat ik dan niet hoef te discjockeyen)
Je kan hem bij Bartsmit voor 12 euro kopen dus dat is haast 10 pond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag iedereen!

Nieuw lid van de xbox familie hier.

Ik heb jaren gezegd dat ik nooit een xbox zou kopen omdat toen, ten tijde van de eerste xbox, ik hun een buitenstaander vondt en een meesnoepertje van de console markt en dat het gewoon een veredelde pc was met het enige verschil dat het niet te upgraden was.

Welnu, tijden veranderen, microsoft heeft laten zien dat ze meer zijn dan meesnoepers en dankzij Sony en hun rootkit bs op mijn PS3 en het aanklagen van de hacker (wat ik trouwens onterecht vindt. De hacker is ook anti-piracy en hij heeft de console alleen gekraakt vanwege het kunnen maken van homebrew. Maar dat is een ander verhaal) ben ik nu overgestapt op de xbox360.

Geen Sony meer voor mij!

Heb de Xbox 360 250GB + Halo Reach + Fable III + Forza Motorsport 3 & Halo 3: ODST voor 260 euro. Mooi prijsje!

Hoop dat ik een leuke tijd tegemoet ga in deze andere nieuwe wereld!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:11:
Goedendag iedereen!

Nieuw lid van de xbox familie hier.

Ik heb jaren gezegd dat ik nooit een xbox zou kopen omdat toen, ten tijde van de eerste xbox, ik hun een buitenstaander vondt en een meesnoepertje van de console markt en dat het gewoon een veredelde pc was met het enige verschil dat het niet te upgraden was.

Welnu, tijden veranderen, microsoft heeft laten zien dat ze meer zijn dan meesnoepers en dankzij Sony en hun rootkit bs op mijn PS3 en het aanklagen van de hacker (wat ik trouwens onterecht vindt. De hacker is ook anti-piracy en hij heeft de console alleen gekraakt vanwege het kunnen maken van homebrew. Maar dat is een ander verhaal) ben ik nu overgestapt op de xbox360.

Geen Sony meer voor mij!

Heb de Xbox 360 250GB + Halo Reach + Fable III + Forza Motorsport 3 & Halo 3: ODST voor 260 euro. Mooi prijsje!

Hoop dat ik een leuke tijd tegemoet ga in deze andere nieuwe wereld!

_/-\o_
Nice heb zelf nog wel een ps3 maar zeker hoe hun nu met de consument omgaan waardeloos.

Microsoft luisters naar de community en sony is lekker koppig en bevecht een deel van de community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:21:
[...]

Microsoft luisters naar de community en sony is lekker koppig en bevecht een deel van de community
Hee microsoft verlaag de prijzen van gold met 75%
Laat developpers hun games wat vaker en groter patchen (volgens mij doen ze daar moeilijk over bij ms?)
En zorg ervoor dat ik doa-x1 op mijn 360 kan spelen.

Nu maar hopen dat die lieve jongens luisteren.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Arunia schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:25:
[...]

Dat is het probleem. Die gehele controller met dongle heb ik terug moeten sturen. Dus geen dongle. Anders had ik daar wel voor gekozen.
Dus de controller die ik nu moet kopen moet er eentje zijn met dongle. Tuurlijk kan ik er eentje bij deal-extreme kopen (dongle), maar die schijnt niet altijd even goed te werken/te installeren.

Ik had hem gekocht voor Final Fantasy XIV op de pc, maar in de tussentijd ben ik hem toch ook al bijna 2 maanden kwijt. Ik wacht nog wel even. De versie die ik overigens kreeg was niet de boxed, maar in zo'n plastiek verpakking. Ik zag vandaag ook de boxed versie liggen, maar kan even niet achterhalen wat daar het verschil nu weer van is. De plastiek verpakking versie was overigens ook niet helemaal zwart, maar met grijze accenten.
Ah op die manier, denk dat je dan beter een nieuwe kan halen
Het duurde ook heeeeeel lang voordat er eindelijk een zwarte controller kwam met dongle meegeleverd.

De nieuwe boxed controllers zijn in de stijl van de nieuwe xbox helemaal zwart, de zwart met grijs waren in de stijl van de oude elite zeg maar.

Ik heb nog geen helemaal zwarte controllers icm de dongle gezien eerlijk gezegd. Maar als die er nu zijn zou ik daar voor gaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 08-03-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Laat developpers hun games wat vaker en groter patchen (volgens mij doen ze daar moeilijk over bij ms?)

Ene kant logisch dat ze streng zijn ivm patchen. Geen tot weinig bugs is juist een positief kenmerk van een gameconsole. In de praktijk heb ik zelf weinig tot geen hinder ivm patch release ondervonden. Met de pc een andere verhaal. Offtopic het is wel weer een uitdaging om elke game werkend te krijgen met optimale instellingen

Het is maar net hoe groot jouw bereik is. Als jij tig mensen achter je kan krijgen ivm doa-x1 dan kan het slagen.

Zijn tegenwoordig van die online petities. Een klein begin maar hoe meer hoe groter en vergelijk het met een sneeuwbal. Alleen zullen niet naar jou luisteren, maar als je 10000gamers achter je kunt krijgen. Gaan ze wel heel anders met je om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Err er is toch gewoon een doa voor de 360? Waarom zou je dan de xbox1 versie nog willen spelen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Bokkie schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:13:
[...]

Ah op die manier, denk dat je dan beter een nieuwe kan halen
Het duurde ook heeeeeel lang voordat er eindelijk een zwarte controller kwam met dongle meegeleverd.

De nieuwe boxed controllers zijn in de stijl van de nieuwe xbox helemaal zwart, de zwart met grijs waren in de stijl van de oude elite zeg maar.

Ik heb nog geen helemaal zwarte controllers icm de dongle gezien eerlijk gezegd. Maar als die er nu zijn zou ik daar voor gaan :)
Ok thanks,

Dan ga ik daar niet op wachten. De MM heeft de helemaal zwarte versies met Dongle liggen. Die zitten in een grote rode kartonnen verpakking. (mocht je het willen weten. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Ik weet niet wat erger is. Dat jij graag nog doa-x1 wilt spelen op de 360, of dat ik weet waar de afkorting voor staat :)

Trouwens, de patch policy zou ik echt niet anders willen. Als ik me ergens aan irriteer is het de frequente en giga grote patches op de PS3 (die vaak bijna niets toevoegen).

Ik heb maar 2 algemene wensen: zorg dat wij de services hebben die ze in Amerika hebben en lokaliseer de boel nu eens goed (Movies/Kinect). Niet gek dat de 360 in de USA zo populair is, je krijgt daar echt meer waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:21:
Microsoft luisterd naar de community, mits wat de community wil ze geld oplevert.

Valve mocht bijv op de PS3 perfect gebruik maken van Steam. Maar dit mocht op de Xdoos niet.. Dit is 1 van de redenen waarom Valve plotseling van de xbox-360 naar de PS3 is gegaan*.

*Gabe newel zij enkele jaren terug nog dingen in de trend van "De PS3 is de grootste mislukking van sony in jaren" en dit jaar was de PS3 opeens op en top perfect :+. Zal sony ook wel een smak geld achter gegooid hebben

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Arunia schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:36:
[...]

Ok thanks,

Dan ga ik daar niet op wachten. De MM heeft de helemaal zwarte versies met Dongle liggen. Die zitten in een grote rode kartonnen verpakking. (mocht je het willen weten. :P)
Mja heb al 2 controllers en een zwarte dongel ook. dus ik wacht echt op een goede nieuwe controller los, zonder charge kabel etc.

Enige wensen die ik heb voor de 360 zijn indie games in nederland en een remake van Def Jam:FFNY :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gistervanavond mijn xbox voor het eerst aangezet.

Werd mooie verwelkomd met een duidelijke tutorial/intro over hoe de xbox werkt en allerlei handige weetjes. Zeer netjes. De PS3 kent zo'n "intro" niet.

Interface is erg gelikt en ziet er professioneel uit.

Gelijk Fable 3 erin gestopt. Grafisch niet echt indrukwekkend maar wel een erg leuk spel. Was toch weer zo een paar uur verder!

Halo ODST ook nog gespeeld maar de 1e indruk ervan was SAAI. Maarja, niet langer dan 5 minuten gespeeld natuurlijk ;)

Vanochtend Forza Motorsport 3 gedaan en die was wel leuk en zag er grafisch ook goed uit. :)

Vanavond nog eens halo reach bekijken. Eens zien of die halo hype zich waar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

ODST moet je ook even spelen tot je in het eerste echte level komt. Die stad in het donker is niet echt een representatie van de rest van het spel.

[ Voor 23% gewijzigd door MeltedForest op 09-03-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt voor de tip.

Vraag mij dan af waarom ze met zo'n slecht/oninteressante stuk beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik had het al eerder gevraagd: Vrijdag in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67" (met een antwoord)

Maar heeft dit ook invloed op externe programma's zoals True Achievements of mijn EA account voor bijvoorbeeld Battlefield? Ik kan er echt niks over vinden en anders stuur ik wel een mailtje naar support maar misschien zijn er hier mensen met eenzelfde situatie? Ik wil namelijk niet mijn veteran status kwijtraken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vrijdag schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 14:06:
Ik had het al eerder gevraagd: Vrijdag in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67" (met een antwoord)

Maar heeft dit ook invloed op externe programma's zoals True Achievements of mijn EA account voor bijvoorbeeld Battlefield? Ik kan er echt niks over vinden en anders stuur ik wel een mailtje naar support maar misschien zijn er hier mensen met eenzelfde situatie? Ik wil namelijk niet mijn veteran status kwijtraken.
Voor EA zal je opnieuw je gamertag moeten aangeven. Dit kan je doen door bijvoorbeeld op de Battlefied site in te loggen met je EA account en dan opnieuw aangeven welke gamertag er gelinkt moet worden, hier selecteer je dan je nieuwe gamertag.

Toen ik mijn gamertag aangepast had en op de Army of Two 40th day site mijn stats wilde bekijken/cq nieuwe mask wilde downloaden werkte dat niet, omdat er bij de gamertag nog steeds de oude stond, na deze dus opnieuw gekoppeld te hebben met de nieuwe gamertag werkte de stats + mask download gewoon weer correct. Neem aan dat dat met battlefield ook zo is. Je hebt namelijk je EA account waaraan je veteran status gebonden is en je live gamertag. je veteran status hangt dus aan je EA account en niet aan je gamertag.

Maar als je het 100% zeker wil weten kan je inderdaad beter gewoon met EA support mailen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 09-03-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:15:
Ok, bedankt voor de tip.

Vraag mij dan af waarom ze met zo'n slecht/oninteressante stuk beginnen.
Zo is het spel opgezet. Je begint in de verwoeste/verlaten stad in de nacht en de gewone levels zijn flashbacks, en zo wissel je af tussen het heden (stad) en flashbacks (de echte levels). Niet optimaal inderdaad voor de gewone speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:25:
Zo, gistervanavond mijn xbox voor het eerst aangezet.

Werd mooie verwelkomd met een duidelijke tutorial/intro over hoe de xbox werkt en allerlei handige weetjes. Zeer netjes. De PS3 kent zo'n "intro" niet.

Interface is erg gelikt en ziet er professioneel uit.

Gelijk Fable 3 erin gestopt. Grafisch niet echt indrukwekkend maar wel een erg leuk spel. Was toch weer zo een paar uur verder!

Halo ODST ook nog gespeeld maar de 1e indruk ervan was SAAI. Maarja, niet langer dan 5 minuten gespeeld natuurlijk ;)

Vanochtend Forza Motorsport 3 gedaan en die was wel leuk en zag er grafisch ook goed uit. :)

Vanavond nog eens halo reach bekijken. Eens zien of die halo hype zich waar kan maken.
Weet je dat je je games ook kan installeren? :)

Hiermee verkort je de laadtijden, is je Xbox360 zachter en hoor je de discdrive niet spinnen

Je doet dit door naar My Xbox te gaan, dan zie je de game die in je discdrive zit bijvoorbeeld Fable 3
Je drukt op Y , dan moet je even wachten en dan zie je vanzelf de optie Install game verschijnen. Het installeren duurt hooguit 10 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rockvee2

Thanks voor de geniale tip! Wist ik inderdaad niet. Dat vertelt de xbox tutorial dan weer niet! ;)

Kan ik mooi die 250GB HD goed benutten! :)

Installeert hij dan alles en is alleen de disc nodig voor controle of installeert die alleen de meest veelgevraagde data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb zelf die installatie gedaan bij Fable 3, maar daar verbeterd het niet zo heel erg veel. Het grootste nadeel van Fable 3 zijn die minigames die schokken waardoor je mis drukt. Snap nog steeds niet waarom ze daar niet gewoon instances van gemaakt hebben. Wat boeit mij het nou dat je niet de mensen die in het spel om je heen staan ook daar ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Arunia schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:48:
Ik heb zelf die installatie gedaan bij Fable 3, maar daar verbeterd het niet zo heel erg veel. Het grootste nadeel van Fable 3 zijn die minigames die schokken waardoor je mis drukt. Snap nog steeds niet waarom ze daar niet gewoon instances van gemaakt hebben. Wat boeit mij het nou dat je niet de mensen die in het spel om je heen staan ook daar ziet.
Ik heb daar geen last van (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:41:
@rockvee2

Thanks voor de geniale tip! Wist ik inderdaad niet. Dat vertelt de xbox tutorial dan weer niet! ;)

Installeert hij dan alles en is alleen de disc nodig voor controle of installeert die alleen de meest veelgevraagde data?
Hij installeert zover ik weet alles en gebruikt daarna inderdaad alleen de disc voor controle. Deze hoor je namelijk ook alleen bij het starten van het spel even opspinnen, daarna blijft de DVD drive ongebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Arunia schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:48:
Verbeteringen verschillen per game van gigantisch tot nauwelijks verschil in laadtijden. (En een enkele game zelfs verslechtering maar dat zijn er maar 1 of 2 volgens mij).

En het zou me verbazen als je geen WoW speelt gezien je woordkeuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
SeamusXanthus schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:23:
[...]

Verbeteringen verschillen per game van gigantisch tot nauwelijks verschil in laadtijden. (En een enkele game zelfs verslechtering maar dat zijn er maar 1 of 2 volgens mij).

En het zou me verbazen als je geen WoW speelt gezien je woordkeuze :)
@nog iets hierboven,
Serieus geen problemen mee gehad? Dus dat dat balkje bij bijvoorbeeld het fluiten regelmatig schokt omdat er teveel personen in je scherm lopen? Ik had het bij de oudere 360 en nog steeds bij de 360 S.

Instance was gewoon iets waar ik mee in gedachten zat, ik heb namelijk nog nooit echt WoW gespeelt. GW gebruikt overigens ook instances. Diablo was ook een instance game. (Ja, Diablo is van Blizzard en GW werd gemaakt door mensen bij Blizzard vandaan. :P)
Door een instance te gebruiken (of een gehele nieuwe engine ipv voortborduren op een engine die al op de Xbox gebruikt werd, maar dat is nu niet meer te doen) raak je het overtollige van de wereld kwijt waardoor je dat soort problemen kwijt bent. Denk echt niet dat iemand het boeit als het niet helemaal klopt met waar je stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Iemand Torchlight al geprobeerd?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf alle games die ik heb geïnstalleerd, en ja, de minigames van fable3 schokken ook bij mij.
Ik heb overigens een oude X360pro (manufacturer date 22-1-2009) waar ik een 250GB in heb gezet (en 60GB verkocht)..

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 09-03-2011 18:38 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren Mafia 2 gekocht via Marktplaats. Echt heerlijk die oude muziek. Normaal ben ik er niet zo van maar in combinatie met het spel, de omgeving en auto's etc wel :D

[ Voor 15% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zo Alan Wake tweedehands overgenomen voor 15 euro, ben benieuwt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik heb gisteren voor bijzonder weinig (25 euro) Guitar Hero Warriors of Rock + gitaar over kunnen nemen. Wat een grappig spel zeg. Had nog nooit een GH-spel gedaan, maar ik vind het nu bijna jammer dat ik er nu pas mee begin. Had altijd het idee dat het nogal suf zou zijn, beetje ritmisch rammen op een plastic gitaartje, maar zodra je de smaak te pakken hebt toch heel verslavend.

Ben nu eerst bezig met de 'quests', maar afgezien van easy achievements stelt dat niet veel voor. Van het weekend komt wat vrienden langs met een complete band-hero set, kunnen we co-op herrie maken :). Ik ben wel weer wat uurtjes zoet ben ik bang.

[ Voor 0% gewijzigd door EcoR op 10-03-2011 09:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

zo, gister op marktplaats (zoals de laatste 3 entry's in dit topic ;)) een xbox 360 250gb in glimmerzwart voor 150 euro op de kop getikt, is van oktober vorig jaar!

nu had de vorige speler er een paar xbla games op zitten, kan ik die als ik vanavond mn profiel overzet dan gewoon spelen? (ik weet dat ik mn eigen DLC's moet transferren via xbox.com/drm)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:29

Barbas

Gallego!

DigiGizmo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:57:
zo, gister op marktplaats (zoals de laatste 3 entry's in dit topic ;)) een xbox 360 250gb in glimmerzwart voor 150 euro op de kop getikt, is van oktober vorig jaar!

nu had de vorige speler er een paar xbla games op zitten, kan ik die als ik vanavond mn profiel overzet dan gewoon spelen? (ik weet dat ik mn eigen DLC's moet transferren via xbox.com/drm)
Volgens mij zijn de XBLA games gekoppeld aan het account die ze gekocht heeft. Dus ik denk niet dat je zijn XBLA games kunt spelen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
DigiGizmo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:57:

Alle games die gekocht zijn op die specifieke xbox kan je gewoon spelen. Als hij de games heeft gekocht op een andere xbox kan dat niet.
Een game wordt altijd unlocked op
- het profiel van de koper
- alle profielen op de xbox waarop het gekocht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:41:
@rockvee2

Ter info....Forza 3 alleen disc 1 installeren. 2 moet vanuit de game zelf

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
DarkShadow schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:28:
Zo Alan Wake tweedehands overgenomen voor 15 euro, ben benieuwt :)
Dan ben je belazerd, hij is al nieuw 14.99 te koop in een Nederlandse winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:54
Rockvee2 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:48:
[...]

Dan ben je belazerd, hij is al nieuw 14.99 te koop in een Nederlandse winkel :P
20 euro voor de collectors edition. Maar het spel is wel erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 12:42
EcoR schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 08:40:
Ik heb gisteren voor bijzonder weinig (25 euro) Guitar Hero Warriors of Rock + gitaar over kunnen nemen. Wat een grappig spel zeg. Had nog nooit een GH-spel gedaan, maar ik vind het nu bijna jammer dat ik er nu pas mee begin. Had altijd het idee dat het nogal suf zou zijn, beetje ritmisch rammen op een plastic gitaartje, maar zodra je de smaak te pakken hebt toch heel verslavend.

Ben nu eerst bezig met de 'quests', maar afgezien van easy achievements stelt dat niet veel voor. Van het weekend komt wat vrienden langs met een complete band-hero set, kunnen we co-op herrie maken :). Ik ben wel weer wat uurtjes zoet ben ik bang.
ik ben sinds kort bezig met de madcatz fender met 6 snaren en 122 knoppen icm rockband 3, waarbij ze je èchte noten en akkoorden gaan leren. Dikke fun, maar wel moeilijk :)

De echte Fender Squier is besteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik hoop dat eplaza mijn exemplaar van Dragon Age 2 in mijn brievenbus heeft gedaan!. Ik kan echt niet wachten om daar mee te beginnen. Jammer dat ik het hele weekend druk ben haha. Maar jah nog even geduld hebben. Nog 2 uur te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ferry34 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:15:
[...]
ik ben sinds kort bezig met de madcatz fender met 6 snaren en 122 knoppen icm rockband 3, waarbij ze je èchte noten en akkoorden gaan leren. Dikke fun, maar wel moeilijk :)

De echte Fender Squier is besteld _/-\o_
Tsja, als ik echt gitaar wil leren spelen ga ik wel op les :p. Zelf drum ik in een band, heb geprobeerd om gitaar te leren spelen maar vond al dat gepiel met snaartjes en juiste vingerzettingen maar niets. Geef mij maar 2 stokken om lekker mee in het rond te meppen. Ik denk dat ik rockband 3 op de manier waarop jij het beschrijft vrij snel zou opgeven. Gamen moet voor mij niet TE ingewikkeld worden, maar ik kan me voorstellen dat het wel degelijk een extra uitdaging biedt voor de die-hard muziekgamespelers. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
WeAreLegion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:20:
Ik hoop dat eplaza mijn exemplaar van Dragon Age 2 in mijn brievenbus heeft gedaan!. Ik kan echt niet wachten om daar mee te beginnen. Jammer dat ik het hele weekend druk ben haha. Maar jah nog even geduld hebben. Nog 2 uur te gaan.
ik heb hem ook besteld hoop dat ie snel komt :)

Ik heb Origins ook gespeeld, maar de add-ons nooit. Nou kan ik nog wel iemand blij maken met origins, en zag ik laatst op play.com een "ultimate edition" voor rond de 25 euro. Bevat Origins, Awakening en alle 7 DLC pakketten. Die wou ik dus eigenlijk ook halen maar heb geen credit card. Ik kan hem alleen nergens in een NL webshop vinden dit pakket. 1 webshop had hem voor 50 euro....

Iemand die toevallig nog een plek weet waar ik hem zonder CC kan bestellen? O-)
If not, ga ik is ff kijken of ik iemands CC kan lenen/misbruiken :P

[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 10-03-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
KingKoning schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:54:
[...]

ik heb hem ook besteld hoop dat ie snel komt :)

Ik heb Origins ook gespeeld, maar de add-ons nooit. Nou kan ik nog wel iemand blij maken met origins, en zag ik laatst op play.com een "ultimate edition" voor rond de 25 euro. Bevat Origins, Awakening en alle 7 DLC pakketten. Die wou ik dus eigenlijk ook halen maar heb geen credit card. Ik kan hem alleen nergens in een NL webshop vinden dit pakket. 1 webshop had hem voor 50 euro....

Iemand die toevallig nog een plek weet waar ik hem zonder CC kan bestellen? O-)
If not, ga ik is ff kijken of ik iemands CC kan lenen/misbruiken :P
thehut.com heeft tegenwoordig paypal ondersteuning, wat je kan doen is je bank even koppelen aan een paypal account (duurt 2 of 3 dagen). En dan kan je hem gewoon gelijk bestellen en word het dag daarna van je rekening afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ook paypal icm bank? Ik heb wel paypal namelijk omdat ik hem na play.com op zavii.com wou bestellen, maar daar wordt dus wel paypal ondersteund maar geen paypal met bank. Dat is dan paypal icm een credit card. Je kan zowel je bank als je CC aan je paypal account koppelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah, dat kan inderdaad. Als je dat doet moet je bank gegevens invullen. Daarna stort paypal 2 kleine bedragen op je rekening iets van 0,01 cent. Die 2 bedragen moet je weer invullen ter verificatie als je dat gedaan heb kan je gewoon kiezen of je het van je CC af haalt of van je bank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ah mooi. Ga ik vanavond is naar kijken als ik thuis kom :)

Overigens deze week Lara Croft & The guardian of Light in de aanbieding + alle add-on packs. Nou heb ik de game al een tijdje (als je hem niet heb, echt een dikke aanrader voor die 600 puntjes), maar ik vroeg me af wat die "extra challenges" doen, zijn dat challenges voor bestaande maps? of zitten er daadwerkelijk nieuwe maps bij? Iemand die ze al heeft oid?

Ik denk eraan om ze te kopen, ze kosten niet zoveel. die add-on met extra characters boeit me niet zoveel, ik wil sowieso lara :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
Zie een email van MS: 20% korting op X360 accessories van Vrijdag 4 Maart tot 7 April.
Verkooppunten

Wel raar, actie loopt al 6 dagen, bij Bol zie ik niks, MyCom heeft de Kinect wel voor 128,95.
MM, Dixons, FRS etc niks te zien op site's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kan iemand me vertellen of de Slim pack met harddisk 250gb inclusief Headset komt? Dit stond vroeger wel altijd op de Microsoft website, nu wordt de Headset niet meer vermeld. Toen ik mijn eerste PRO kocht zat deze er bij, bij mijn tweede Arcade uiteraard niet, maar nu ben ik benieuwd hoe het met bovenstaande set staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@XeNeRgY

Ik had maandag bij bol.com de zwarte versie gekocht (en dinsdag was die al bezorgd!) tesamen met 4 spellen en er zit inderdaad een headset bij. Het staat alleen niet vermeld, dat klopt.

Maar bij bol.com kwam die dus wel met headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Aghanim schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:45:
Kan iemand me vertellen of de Slim pack met harddisk 250gb inclusief Headset komt? Dit stond vroeger wel altijd op de Microsoft website, nu wordt de Headset niet meer vermeld. Toen ik mijn eerste PRO kocht zat deze er bij, bij mijn tweede Arcade uiteraard niet, maar nu ben ik benieuwd hoe het met bovenstaande set staat?
Er zit gewoon een headset bij.
http://www.xbox.com/en-US...oles/Systems/Xbox360250gb
Onder het kopje "What you Get"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
thx! de NL site was niet zo duidelijk:

http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/consoles?xr=shellnav

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Zoals wel vaker bij multinationale sites (zeg ik dat zo goed?): De engelse is het meest compleet :+

[ Voor 12% gewijzigd door MeltedForest op 11-03-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Net maar een nieuwe 360 gehaald en fifa 11 gekocht. Nu wil ik online spelen maar vraagt het spel om een Online Pass. Hier heb ik trial van 7 dagen gekozen, maar betekent dit dat je nog extra moet betalen naast xbox live om Fifa 11 online te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yippie schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:30:
Zie een email van MS: 20% korting op X360 accessories van Vrijdag 4 Maart tot 7 April.
Verkooppunten

Wel raar, actie loopt al 6 dagen, bij Bol zie ik niks, MyCom heeft de Kinect wel voor 128,95.
MM, Dixons, FRS etc niks te zien op site's.
Ja had ook al ff rondgekeken op de sites van de verkooppunten maar zie nergens iets terug over die korting ?!
Beetje vage actie weer van MS :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Aghanim schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:34:
Net maar een nieuwe 360 gehaald en fifa 11 gekocht. Nu wil ik online spelen maar vraagt het spel om een Online Pass. Hier heb ik trial van 7 dagen gekozen, maar betekent dit dat je nog extra moet betalen naast xbox live om Fifa 11 online te kunnen spelen?
Kijk eens in je boekje. Bij elk spel zit een code die je in moet voeren om online te spelen, dit hebben ze gedaan omdat je als je de game 2de hands koopt je een nieuwe code moet kopen van 10 euro zodat EA er nog meer aan verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Kluutmaran schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:45:
[...]

Kijk eens in je boekje. Bij elk spel zit een code die je in moet voeren om online te spelen, dit hebben ze gedaan omdat je als je de game 2de hands koopt je een nieuwe code moet kopen van 10 euro zodat EA er nog meer aan verdiend.
Ah oke...boekjes kijken gebeurd meestal pas na het spelen :)
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Is het iemand al eens opgevallen dat de Xbox bij downloads vanaf Live niet de volledige netwerk capaciteit van je breedband verbinding gebruikt? Bij mijn 24mbit verbinding blijft hij steken bij ca. 12mbit.

Vond het al zo vreemd dat zo'n 4,5Gb aan on demand games die vrij rap binnen zijn een dienst als Steam echt een eeuwigheid lijken te duren via Xbox Live... tja, nogal logisch als je slechts de helft van de beschikbare bandbreedte gebruikt :(

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
mindcrash schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:04:
Is het iemand al eens opgevallen dat de Xbox bij downloads vanaf Live niet de volledige netwerk capaciteit van je breedband verbinding gebruikt? Bij mijn 24mbit verbinding blijft hij steken bij ca. 12mbit.

Vond het al zo vreemd dat zo'n 4,5Gb aan on demand games die vrij rap binnen zijn een dienst als Steam echt een eeuwigheid lijken te duren via Xbox Live... tja, nogal logisch als je slechts de helft van de beschikbare bandbreedte gebruikt :(
Waarom koop je games van games on demand? Die zijn stervens duur, alle games kan je goedkoper vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, die Games on Demand heb ik nog nooit begrepen. Als je een digitaal product aanbiedt dan vind ik dat je in ieder geval onder de prijs van de fysieke drager moet gaan zitten. Die fysieke dragers kun je nog weer doorverkopen ook.

PS: Ben nou Dark Void aan het spelen en dat spel is behoorlijk afgemaakt in de pers, maar ik vind het toch een heel leuk spelletje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflexus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:42:
Inderdaad, die Games on Demand heb ik nog nooit begrepen. Als je een digitaal product aanbiedt dan vind ik dat je in ieder geval onder de prijs van de fysieke drager moet gaan zitten. Die fysieke dragers kun je nog weer doorverkopen ook.
Microsoft kan niet onder de prijs van de winkels gaan zitten, dan worden ze een concurrent van hun eigen klanten.
Als ze dat wel zouden doen zullen veel winkels geen spellen meer op voorraad gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Enige voordeel van games on demand is dat je geen dvd meer hoeft te swappen. Maar dat weegt niet op tegen het prijsvoordeel van fysieke games.

Bij super street fighter 4 heb ik serieus overwogen om het desondanks toch te doen. Maar dan loop je tegen nadeel 2 op, en dat is dat (iig bij deze game) de download versie ook nog is later uitkomt.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 14 ... 64 Laatste