Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

D4NG3R schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:22:
[...]

Yeah ik zat ook al naar deze Razer controllers te kijken, O.A de programmeerbare buttons lijken mij prettig (Niet voor quickfire en dat soort troep though :( )
Die pad heeft geen rapid fire, alleen microswitches voor de 4 buttons in plaats van pushdown switches.
Ding schijnt gewoon tournament legal te zijn zoals ze zeggen.

En die 2 programmeerbare buttons zijn wel nice, meest voor de hand liggende zou zijn om daar gewoon die stickbuttons op te zetten.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik vraag me echt af of deze "MLG" (:X ) controller nou zoveel uit moet maken... Daarnaast heeft de nieuwe controller toch ook de mogelijkheid om de weerstand te wijzigen? Dan zou het enige verschil de backlight zijn en de programmeerbare knoppen...

Of zie ik iets over het hoofd.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:03

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gutteguttegut schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:33:
[...]
Ik heb er geen ervaring mee maar werkt een optical splitter niet?
Dan ben je voor een paar euro klaar (eBay zoeken op "optical splitter").
Een optical splitter heb ik al geprobeerd. Zo'n cheap ass ding van 4 euro. Maar dat werkt dus idd niet. Het werkt alleen met bepaalde optische verdelers of verstekers. En die zijn weer aan de prijs.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Jobbie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:46:
Ik vraag me echt af of deze "MLG" (:X ) controller nou zoveel uit moet maken... Daarnaast heeft de nieuwe controller toch ook de mogelijkheid om de weerstand te wijzigen? Dan zou het enige verschil de backlight zijn en de programmeerbare knoppen...

Ze hebben veel meer extra features, maar kosten wel hetzelfde..

Nuff said? :9

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:41

-tom-562

Oliesjeik

-tom-562 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:36:
Mijn 1e post in het Xbox topic, o.a. getriggered door de MM-aanbieding (Xbox360 Slim, 250gb met Fable en Halo), ik ben van plan om deze aanbieding te gaan kopen. Alleen heb ik (nog) niet de beschikking over een HD-TV. Nu heb ik wel een 19" TFT, zonder DVI en HDMI, max resolutie 1280x1024. De Xbox zou ik dan aan willen sluiten d.m.v. VGA AV kabel. Nu lees ik alleen het e.e.a. over het croppen van het beeld, en dat sommige spellen niet willen updaten vanwege de niet breedbeeld resolutie. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het beeld nog een beetje fatsoenlijk, of is het helemaal uit verband getrokken bij een niet breedbeeld monitor (met de juiste Xbox instellingen). Later wil ik dan een HDTV kopen
Iemand?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gaan er nog mensen voor Gray Matter? Vrijdag de release! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 22-02-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
Gekke vraag misschien, maar op xbox live is er alleen een franse map pack nog te downloaden voor Modern Warfare 1 (CoD4) weet iemand of die op de Engelse versie van MW1 werkt?

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Exorcist schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:39:
Gaan er nog mensen voor Gray Matter? Vrijdag de release! :)

[video]
Ik heb de demo gespeeld, maar wat een vreselijke besturing/interface. Bijna onleesbare font ook, zelfs op een HD tv. De game was zo slecht geproduceerd dat ik na 5 minuten er al genoeg van had. Duidelijk gemaakt met een low budget en een team dat geen idee heeft hoe je een console game moet maken.
Try before you buy is mijn advies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:37

Vrijdag

De Zwarte

Je kan de beeldinstelling ook op 4:3 zetten, dat moet geen probleem zijn. Wel kan het zijn dat sommige spellen in de brievenbusmode gaan omdat ze niet gemaakt zijn voor 4:3.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SeamusXanthus schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:22:
[...]

Ik heb de demo gespeeld, maar wat een vreselijke besturing/interface. Bijna onleesbare font ook, zelfs op een HD tv. De game was zo slecht geproduceerd dat ik na 5 minuten er al genoeg van had. Duidelijk gemaakt met een low budget en een team dat geen idee heeft hoe je een console game moet maken.
Try before you buy is mijn advies...
Dat klinkt beroerd..zal 's kijken of ik hem wellicht eerst op de PC kan testen of wat dan ook (demo voor de 360 is er niet toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Met een VGA kabel kan je gewoon 1280x1024 instellen als resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Exorcist schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:17:
[...]

Dat klinkt beroerd..zal 's kijken of ik hem wellicht eerst op de PC kan testen of wat dan ook (demo voor de 360 is er niet toch?).
Ik heb de demo op de 360 gespeeld:
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802445487dd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
djcasl schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 21:36:
Gekke vraag misschien, maar op xbox live is er alleen een franse map pack nog te downloaden voor Modern Warfare 1 (CoD4) weet iemand of die op de Engelse versie van MW1 werkt?
Bij het invoeren van mijn code bij de Game of the year edition kreeg ik ook de franse toegeschoteld (Varieties pack) of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gelijk in de wachtrij zetten. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jobbie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:46:

De nieuwe xbox controller kan alleen de D-pad wijzingen. De weerstand van de sticks aanpassen kan die niet.

Tevens vind ik de D-pad van de Onza prettiger deze lijkt meer op die van de oude psx controller (enige wat ik beter vind aan de psx controller dan aan de xbox controller :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ik wil m'n Xbox aansluiten op m'n iMac...is dat mogelijk zonder teveel gedoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:41:
Vraagje:

Wat wil je dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:41:
Vraagje:

Je hebt geen VGA of HDMI-in gok ik zo, dus wat is de bedoeling?

• Dijkertje
  • Laatst online: 09:47

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Hij wil gewoon het scherm van de iMac ook gebruiken als xbox-scherm om erop te kunnen spelen.
Voor zover ik weet moet je daarvoor een soort omvormer hebben die niet goedkoop zijn (150) dacht ik.
Maar pin me er niet op vast.

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
Dijkertje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:43:
[...]

Hij wil gewoon het scherm van de iMac ook gebruiken als xbox-scherm om erop te kunnen spelen.
Voor zover ik weet moet je daarvoor een soort omvormer hebben die niet goedkoop zijn (150) dacht ik.
het kon ook iets met usb zijn he, dat ie data over wou zetten. Volgens mij heeft mac alleen een output voor een ander scherm, geen ingang

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
Rockvee2 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:12:
[...]

Bij het invoeren van mijn code bij de Game of the year edition kreeg ik ook de franse toegeschoteld (Varieties pack) of zoiets
OK dan zou ik dus gewoon die kunnen downloaden, had voor de zekerheid MS maar even gemaild. Krijg ik als antwoord, "We vinden het jammer dat U problemen heeft met het First Strike Map Pack etc etc" Die hebben dus gezien call of duty, standaard antwoord erin gejast en klaar. Jammer hoor, heb ze de vraag nog iets duidelijker gesteld nu, kijken wat eruit komt.

Ik dacht overigens ook dat ik de GotY versie had gekocht, maar geen kraskaartje niks. Maar goed hij ligt inmiddels een jaar in de kast en heb het bonnetje ook niet meer. Volgende keer maar beter opletten bij E-Plaza :(

[ Voor 0% gewijzigd door PWM op 24-02-2011 12:23 ]

There is no knowledge, that is not Power!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Rockvee2 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:12:
[...]

Dat is allemaal geen probleem. Die naam is gewoon altijd al zo geweest.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• SeamusXanthus
Exorcist schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:19:
[...]

Gelijk in de wachtrij zetten. Thanks :)
en, deel je mijn mening?

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 18:21
Mensen,

Een mega probleem hier.

Ik speel met een 6-tal mensen, waarvan er 5 nu zwaar zitten te twijfelen (of eigenlijk niet eens meer twijfelen, maar gewoon er al uit zijn) om een Playstation 3 te gaan halen, en hun X-Box uit het raam te mikken. En waarom, vraagt u allen, nou:
  • Bij 3 van de 6 is het gebeurd dat hun X-Box live account van LAND is veranderd
  • Bij het verlengen dus, zonder dat ze iets door hadden.... |:( |:( |:( Nu zijn het halfjes, maar iets zal er wil mis zijn he? In dit topic las ik dat iemand anders dit ook al had......
  • Komt eropneer dat ze uit dat desbetreffende land alleen maar X-Box points kunnen aanschaffen. Dat is lastig als je account op Zuid-Afrika staat, want wie heeft die roepies nou tegenwoordig.
  • Bij een ander staat het account op Amerika. Wat doen we dan; hups bellen iemand en die loopt om de hoek naar de Intertoys. Maar ideaal is anders. Ze zijn het nu spuugzat, want het live-account verloopt en verlengen is dus niet mogelijk. Want een Zuid-Afrikaanse creditcard zijn ze net verloren.... ;w :F
  • Ok, so far so good, aangetekende brief per koerier richting Microsoft laten gaan. Reactie enige tijd later van Microsoft; Sorry, nieuw account aanmaken. Je mag namelijk 1x per jaar van land veranderen..... En dat is dus net PER ONGELUK, jeez, #FML, gebeurd. Nog een jaartje wachten dus...
  • Op X-box.com of weet ik 't, kun je die gegevens niet aanpassen. Dus wat ze kunnen doen is een NIEUW account registreren (en daarmee 4x Prestige in Black Ops + alle punten wegmikken), maar ik krijg dat niet verkocht aan ze hoor. Ze kappen ermee.
Laatste redmiddel: Tweakers. Zie het als een schreeuw om aandacht en hulp. Dank. 8)7

Groet,

Mosselmaniac

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 16:36
Wat is het beste alternatief voor gewone AA-batterijen voor de controller?

Jan

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

janvanmil schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:44:

Jan
Hangt van het gebruik af.
Regelmatig (paar keer in de week) Sanyo oplaadbaar >2500mAh.
Af en toe (1x per maand bv) Eneloops (ook van Sanyo).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Rockvee2
  • Niet online
Mosselmaniac schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:37:
Mensen,

Een mega probleem hier.

Ik speel met een 6-tal mensen, waarvan er 5 nu zwaar zitten te twijfelen (of eigenlijk niet eens meer twijfelen, maar gewoon er al uit zijn) om een Playstation 3 te gaan halen, en hun X-Box uit het raam te mikken. En waarom, vraagt u allen, nou:
  • Bij 3 van de 6 is het gebeurd dat hun X-Box live account van LAND is veranderd
  • Bij het verlengen dus, zonder dat ze iets door hadden.... |:( |:( |:( Nu zijn het halfjes, maar iets zal er wil mis zijn he? In dit topic las ik dat iemand anders dit ook al had......
  • Komt eropneer dat ze uit dat desbetreffende land alleen maar X-Box points kunnen aanschaffen. Dat is lastig als je account op Zuid-Afrika staat, want wie heeft die roepies nou tegenwoordig.
  • Bij een ander staat het account op Amerika. Wat doen we dan; hups bellen iemand en die loopt om de hoek naar de Intertoys. Maar ideaal is anders. Ze zijn het nu spuugzat, want het live-account verloopt en verlengen is dus niet mogelijk. Want een Zuid-Afrikaanse creditcard zijn ze net verloren.... ;w :F
  • Ok, so far so good, aangetekende brief per koerier richting Microsoft laten gaan. Reactie enige tijd later van Microsoft; Sorry, nieuw account aanmaken. Je mag namelijk 1x per jaar van land veranderen..... En dat is dus net PER ONGELUK, jeez, #FML, gebeurd. Nog een jaartje wachten dus...
  • Op X-box.com of weet ik 't, kun je die gegevens niet aanpassen. Dus wat ze kunnen doen is een NIEUW account registreren (en daarmee 4x Prestige in Black Ops + alle punten wegmikken), maar ik krijg dat niet verkocht aan ze hoor. Ze kappen ermee.
Laatste redmiddel: Tweakers. Zie het als een schreeuw om aandacht en hulp. Dank. 8)7

Groet,

Mosselmaniac
Ihmmm..

Het land kan je alleen aanpassen in je Live account 1x per jaar. Bij het verlengen kan het onmogelijk zijn dat het land is veranderd. Ze moeten echt iets in hun instellingen hebben veranderd want bij het verlengen veranderd er niks, alleen dat je het verlengt het. Ik heb even via google gezocht en het enige wat gebeurd kan zijn is dat iemand de instellingen heeft veranderd. Hebben deze 2 personen een Xbox Live subscription gekocht via het web/store of gewoon via Xbox.com/console verlengt?

Ik zou gewoon een keer bellen en dan krijg je waarschijnlijk wel een ander persoon om je probleem te vertellen. :)

En het is niet waar dat je alleen in je eigen land Xbox points kan kopen. In Europa kan je gewoon overal Xbox points kopen en die op je account gebruiken.

Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

http://support.xbox.com/en-us/Pages/default.aspx

[ Voor 7% gewijzigd door Rockvee2 op 24-02-2011 13:57 ]

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

janvanmil schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:44:

Jan
Oplaadbare AA-batterijen in de controller. Bijvoorbeeld GP 2700, die gaan echt zo lang mee _/-\o_

• Mosselmaniac
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 18:21
Rockvee2 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:54:
[...]

Ihmmm..

Het land kan je alleen aanpassen in je Live account 1x per jaar. Bij het verlengen kan het onmogelijk zijn dat het land is veranderd. Ze moeten echt iets in hun instellingen hebben veranderd want bij het verlengen veranderd er niks, alleen dat je het verlengt het. Ik heb even via google gezocht en het enige wat gebeurd kan zijn is dat iemand de instellingen heeft veranderd. Hebben deze 2 personen een Xbox Live subscription gekocht via het web/store of gewoon via Xbox.com/console verlengt?

Ik zou gewoon een keer bellen en dan krijg je waarschijnlijk wel een ander persoon om je probleem te vertellen. :)

En het is niet waar dat je alleen in je eigen land Xbox points kan kopen. In Europa kan je gewoon overal Xbox points kopen en die op je account gebruiken.

Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

http://support.xbox.com/en-us/Pages/default.aspx
Bedankt voor je reactie. Ik vergat in mijn post 1 ding te vermelden; namelijk dat ze voordat de aangetekende brief naar ze werd gezonden, ze uiteraard met dit nummer hebben gebeld. Ze zeggen gewoon: nope, kunnen niets voor je doen.
Ja, dat klopt. Maar Amerika en Zuid Afrika liggen niet in Europa. :/

• janvanmil
Gutteguttegut schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:52:
[...]
Hangt van het gebruik af.
Regelmatig (paar keer in de week) Sanyo oplaadbaar >2500mAh.
Af en toe (1x per maand bv) Eneloops (ook van Sanyo).
MeltedForest schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:57:
[...]

Oplaadbare AA-batterijen in de controller. Bijvoorbeeld GP 2700, die gaan echt zo lang mee _/-\o_
Bedankt! En wat vinden jullie van zo'n Play & Charge kit?

Jan

• Laidback Luc
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

djcasl schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:19:
[...]

OK dan zou ik dus gewoon die kunnen downloaden, had voor de zekerheid [mbr]MS[/] maar even gemaild. Krijg ik als antwoord, "We vinden het jammer dat U problemen heeft met het First Strike Map Pack etc etc" Die hebben dus gezien call of duty, standaard antwoord erin gejast en klaar. Jammer hoor, heb ze de vraag nog iets duidelijker gesteld nu, kijken wat eruit komt.

Ik dacht overigens ook dat ik de GotY versie had gekocht, maar geen kraskaartje niks. Maar goed hij ligt inmiddels een jaar in de kast en heb het bonnetje ook niet meer. Volgende keer maar beter opletten bij E-Plaza :(
Zo hebben ze mij ook genaaid, had eerst een PS3. Ook de CoD4 GOTY edition gekocht, guess what. Geen bonus maps, geen kaartje of niks. Alleen het standaard boekje zonder vermelding van het mappack. Gekocht bij Cheap Games Online..

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
janvanmil schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:12:
[...]

[...]

Jan
Hij werkt, maar ik ben er niet wild van. Een normaal setje Duracell's (niks spannends dus) gaat gemiddeld 2x zo lang mee dan die accu pack in de Play & Charge kit. Daarnaast klinkt het heel mooi dat je hem kunt opladen tijdens het spelen, maar wat ze erbij vergeten te zeggen is dat je hem alleen kan opladen tijdens het spelen. Als je de XBOX uit zet gaat bij mij de spanning van de voorste 2 USB poorten waardoor die accu pack dus niet wordt opgeladen.

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Ik heb zelf een play & charge kit en ook nog zon accustandaard. Kan dus snachts daarin opladen en eventueel tijdens het spelen met die kabel. Echter in de praktijk blijkt nu dat sinds ik die standaard heb (kunnen 2 accus tegelijk in, heb totaal 4 controllers en accus) die kabel amper meer gebruikt wordt omdat ik gewoon zorg dat ze snachts in de standaard zitten.

Een vriend van me gebruikt echter gewoon oplaadbare batterijen en die laad ie ook via die kabel op volgens mij....

• SeamusXanthus
Mosselmaniac schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:37:
Ze kunnen ook een nieuw account aanmaken en die alleen gebruiken om te kopen. Alles wat je koopt is automatisch beschikbaar op alle accounts op die console.
Moet je wel realiseren dat deze content dan niet beschikbaar is op andere consoles(!)

Verder trouwens een vreemd verhaal...

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

janvanmil schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:12:
[...]

[...]

Jan
P&C kits zijn echt troep.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:13

Willybubba

Nut up or shut up.

Tjoekie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:39:
[...]

Hij werkt, maar ik ben er niet wild van. Een normaal setje Duracell's (niks spannends dus) gaat gemiddeld 2x zo lang mee dan die accu pack in de Play & Charge kit. Daarnaast klinkt het heel mooi dat je hem kunt opladen tijdens het spelen, maar wat ze erbij vergeten te zeggen is dat je hem alleen kan opladen tijdens het spelen. Als je de XBOX uit zet gaat bij mij de spanning van de voorste 2 USB poorten waardoor die accu pack dus niet wordt opgeladen.
Ik hang 'm dan wel eens aan de PC, of gewoon via een USB-stekker ding.

Afbeeldingslocatie: http://webwinkel.duiker-telecom.nl/images/uploads/220vUSB.jpg

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• janvanmil
KingKoning schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:47:
Ik heb zelf een play & charge kit en ook nog zon accustandaard. Kan dus snachts daarin opladen en eventueel tijdens het spelen met die kabel. Echter in de praktijk blijkt nu dat sinds ik die standaard heb (kunnen 2 accus tegelijk in, heb totaal 4 controllers en accus) die kabel amper meer gebruikt wordt omdat ik gewoon zorg dat ze snachts in de standaard zitten.

Een vriend van me gebruikt echter gewoon oplaadbare batterijen en die laad ie ook via die kabel op volgens mij....
Tjoekie schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:39:
Willybubba schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:54:
Ik hang 'm dan wel eens aan de PC, of gewoon via een USB-stekker ding.
Bedankt voor de info!
Want?

[ Voor 6% gewijzigd door janvanmil op 24-02-2011 17:05 ]

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Had inderdaad vanmiddag geen tijd (werk) maar zal het even toelichten.

1) Zoals eerder gezegd echt super lang gaan ze niet mee voor je weer moet laden.
2) Na een jaar of twee kappen ze ermee, ik heb zelden iemand niet horen klagen over die dingen.
3) Er is weinig accu aan, het zijn gewoon oplaadbare batterijen met een huls erom gelijmd.

Afbeeldingslocatie: http://hackadaycom.files.wordpress.com/2008/10/xbox360_battery.jpg?w=450&h=297

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft iemand die actie bij de MM gehaald? Ik ben benieuwd of de 2 games aparte doosjes hebben (gewoon retail dus), of dat de DVD's er los bij zitten.

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Over batterijen en accu's etc. gesproken: weet er iemand of er nog losse witte accu's te koop zijn? Ik heb er een paar jaar geleden 2 gekocht die inmiddels versleten zijn, maar nu kan ik in de winkel alleen nog maar zwarte accu's vinden, waar ik bovendien meteen een lader of plug en play kit bij moet kopen. Dat wil ik dus niet, maar losse witte accu's kan ik nergens meer vinden? :S

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

• janvanmil
MeltedForest schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 18:47:
[...]

Had inderdaad vanmiddag geen tijd (werk) maar zal het even toelichten.

1) Zoals eerder gezegd echt super lang gaan ze niet mee voor je weer moet laden.
2) Na een jaar of twee kappen ze ermee, ik heb zelden iemand niet horen klagen over die dingen.
3) Er is weinig accu aan, het zijn gewoon oplaadbare batterijen met een huls erom gelijmd.

[afbeelding]
Bedankt voor je toelichting! In het kort lijken gewone oplaadbare batterijen beter dan.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus.

Uiteindelijk Bulletstorm opgehaald vanavond.

Dat spel is luid.

Dat spel is lomp.

Dat spel is grof.

I LIKE IT. Nonstop actie. Doet me denken aan Gears of War in 3D, maar dan nog meer Old School. Doet me soms zelfs denken aan The Duke!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

ElBarto schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:20:
Over batterijen en accu's etc. gesproken: weet er iemand of er nog losse witte accu's te koop zijn? Ik heb er een paar jaar geleden 2 gekocht die inmiddels versleten zijn, maar nu kan ik in de winkel alleen nog maar zwarte accu's vinden, waar ik bovendien meteen een lader of plug en play kit bij moet kopen. Dat wil ik dus niet, maar losse witte accu's kan ik nergens meer vinden? :S
Je zou denk op eBay moeten kijken, die dingen liggen inderdaad nergens meer in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

Ik wil het ook nog even bevestigen ;)
Werkt redelijk, voordeel is dat je kunt spelen onder het opladen, maar ook ik ben over naar oplaadbare batterijen (GP 2700) die gaan inderdaad een stuk langer mee. Ook lijkt het wel alsof die P&C accu steeds sneller leeg is naarmate je hem meer gebruikt.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Heb de Mediamarkt actie maar besteld. Gegevens inkloppen, betaling gedaan, order bevestiging: Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar.

Goed systeem.

Nu maar even op zoek naar een andere leuk aanbieding. Het is een kado voor iemand die veel arcade games gaat spelen, dus de HD is wel een must. Wat dat betreft is die 4GB ook wel heel erg weinig.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 25-02-2011 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

PWM schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 21:02:
Heeft iemand die actie bij de MM gehaald? Ik ben benieuwd of de 2 games aparte doosjes hebben (gewoon retail dus), of dat de DVD's er los bij zitten.
De games zitten in 1 doosje. Beetje jammer, want het zijn niet de games waar ik van houd. Ik wilde ze dan ook apart op marktplaats zetten. Nu moet ik ze beide in 1x verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Willybubba schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 23:51:
Uiteindelijk Bulletstorm opgehaald vanavond.

Dat spel is luid.

Dat spel is lomp.

Dat spel is grof.
Ik had ook weer het ouderwetse arcade FPS gevoel! Moest zelf ook direct aan de Duke denken :9 . (Alhoewel ik hem op de PC heb gespeeld bij vrienden, ik koop hem binnenkort misschien nog voor mn xdoos)

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 25-02-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij is Bulletstorm voor Old School FPS spelers (tijd van Doom, Duke Nukem) echt een feest van herkenning. Old School maar dan met een heel modern, innovatief sausje, iets wat ik tot nog toe bij de gameplay beelden van Duke Nukem Forever miste, dat ziet er gewoon uit als een oude shooter maar dan met gelikte graphics.

De Echo mode vind ik ook super gevonden, kleine stukjes level die je doorspeelt om een hogere score te halen. Kun je ff een half uurtje je agressie kwijt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:36:
Heb de Mediamarkt actie maar besteld. Gegevens inkloppen, betaling gedaan, order bevestiging: Dit artikel is tijdelijk niet leverbaar.

Goed systeem.

Nu maar even op zoek naar een andere leuk aanbieding. Het is een kado voor iemand die veel arcade games gaat spelen, dus de HD is wel een must. Wat dat betreft is die 4GB ook wel heel erg weinig.
Castle gameshop heeft hetzelfde pakket + Gears of war 2 GOTY en 3 maanden Xbox Live voor 275 euro.

53 euro duurder maar wel Gears of War 2 + 3 maanden gold erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

PWM schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 09:36:

Goed systeem.

Naar mijn is de aanbieding er volgende week, want ze liggen ook nog niet in de winkel.

Dit heb ik gelezen:
Heeft iemand de xboxén als pakket al gespot bij een mediamarkt, maandag wou ik mezelf tracteren op een xbox van de aanbieding, echter waren ze niet binnen gekomen. Heb er 1 gereserveerd, maar gister avond opgebeld en ze waren er nog steeds niet.
Overige winkels (Bart smith, Toysxl) hebben de zelfde aanbieding maar zijn € 37 euro duurder.
Waardoor ik begin af te vragen of de prijs van 222 euro wel klopt en of de levering uberhaupt nog komt.
Zijn een week uitgesteld had ik begrepen. Ze zouden eind deze week binnen komen.
Verder klopt de prijs gewoon hoor

[ Voor 36% gewijzigd door MeltedForest op 25-02-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
MRELynx schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:07:
[...]

De games zitten in 1 doosje. Beetje jammer, want het zijn niet de games waar ik van houd. Ik wilde ze dan ook apart op marktplaats zetten. Nu moet ik ze beide in 1x verkopen.
Welke zijn het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Fable 3 en Halo Reach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MeltedForest schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:38:
[...]

Naar mijn is de aanbieding er volgende week, want ze liggen ook nog niet in de winkel.

Dit heb ik gelezen:

[...]

[...]
Aanbieding lag sinds gistermiddag in de winkel. Maandag naar MM geweest maar toen waren ze er niet. Zouden dinsdag of woensdag binnenkomen. Dat is dus donderdag middag geworden. Gisteravond meteen opgehaald uit het werk. Mooi ding die slim 250 gb. De oude elite van november 2009 kan nu marktplaats op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Iemand al gezien dat MyGamerCard vandaag offline gegaan is?
Erg jammer maar begrijpelijk dat de service stopt. :'(
Meer informatie en het hele verhaal en geschiedenis op MyGamerCard

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
buran schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 16:22:
Iemand al gezien dat MyGamerCard vandaag offline gegaan is?
Erg jammer maar begrijpelijk dat de service stopt. :'(
Meer informatie en het hele verhaal en geschiedenis op MyGamerCard
Gisteren gelezen en inderdaad :'(

Is er nog een andere website die zo service aanbied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Zo'n gamercard functie bedoel je? Nee, ken geen anderen. Maar ik kwam sowieso nooit meer op MGC. Des te vaker op TrueAchievements.org, wat een handige site is dat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bedankt, ik ga eens kijken daarop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkertje schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:43:
[...]

Sorry voor m'n late reactie, maar dit is inderdaad wat ik wil gaan doen. Maar als dat 150 euro kost dan koop ik liever een LCD schermpje met HDMI er op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
MeltedForest schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:27:
Zo'n gamercard functie bedoel je? Nee, ken geen anderen. Maar ik kwam sowieso nooit meer op MGC. Des te vaker op TrueAchievements.org, wat een handige site is dat :).
Zou TrueAchievements nu niet net zo'n site zijn waardoor MGC uiteindelijk down gegaan is?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat ik van trueachievement weet is dat ze eigenlijk alleen je gamescore er af halen en die zijn als je het instelt gewoon toegankelijk voor andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Rockvee2 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 12:05:
[...]

Gisteren gelezen en inderdaad :'(

Is er nog een andere website die zo service aanbied?
op de fp stond hier ook een artikel over. in de reacties kwamen onderstaande alternatieven naar voren:

http://xboxresource.com/gamercards.php
http://zaamit.com/xbox-live-gamercards/
http://www.xboxlc.com/
http://card.josh-m.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik bedoel echt zo site dat je kan zien dat je bijvoorbeeld 24.54% van alle achievements hebt gehaald. Niet zo gamercard site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:29

Barbas

Gallego!

Rockvee2 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:39:
[...]

Ik bedoel echt zo site dat je kan zien dat je bijvoorbeeld 24.54% van alle achievements hebt gehaald. Niet zo gamercard site ;)
Bedoel je nu het percentage van het totaal aantal achievements van al je gespeelde games of het percentage van alle achievements van 1 specifieke game?

[ Voor 4% gewijzigd door Barbas op 28-02-2011 11:56 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Garcia10 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:54:
[...]

Bedoel je nu het percentage van het totaal aantal achievements van al je gespeelde games of het percentage van alle achievements van 1 specifieke game?
Totaal aantal achievements en per game. Dit vond ik altijd reuze interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Rockvee2 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:49:
[...]

Totaal aantal achievements en per game. Dit vond ik altijd reuze interessant :)
Misschien heel erg voor de hand liggend maar de achievements per game (voortgang) bekijk ik altijd op xbox.com. Vind ik overzichtelijk overkomen en er staat ook een behaald percentage per game aangegeven.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Rockvee2 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:39:
[...]

Dan zoek je:

http://www.trueachievements.com/
Melted Forest has a GamerScore of 46,075 out of a possible 79,330 (58.08% Completion - 33,255 remaining)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Helaas staat er al sinds vrijdag deze melding ;(

Due to unprecedented sign-ups in the last 12 hours, we have had to temporarily close the registration to let our scanners catch up.

We should be open again within 24 hours.

Toch bedankt daarvoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Haha ja, kan je nagaan hoeveel mensen naar andere services stappen met het sluiten van MGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 21:49
Ik heb een (noobie ? ) vraag. Ik heb nu meer dan een maand een 2e hands xbox. Nu krijg ik morgen een nieuwe xbox. Wat is het beste om te doen om met mijn huidige account daarop te spelen? Ik heb geen enkel xbox live arcade game gekocht dus dat boeit me niet, maar het gaat me meer om mijn gold member abbo. Ik heb nu net paar weken een 12-maanden abbo gekocht, dus wil dat niet kwijt raken als ik ermee op mijn nieuwe xbox ga gebruiken. Oude xbox gaat verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Recover gamertag doen op je nieuwe xbox, verder niks :)

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 01-03-2011 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb na een tijdje weer een Xbox 360 aangeschaft 2 dagen geleden. Dit keer een slim versie. Nu heb ik de oude console al een lange tijd niet meer, dus kan niet echt vergelijken maar ik heb het idee dat de fan van deze doos een beetje vaag is. Het lijkt alsof die niet 100% vloeiend draait. Beetje ratel achtig zeg maar.

Heb al wat rond gekeken op het internet en kwam dit filmpje tegen op YouTube:
YouTube: XBOX 360 SLIM FAN NOISE

Nu zie ik dat bijna alle reacties zeggen dat het normaal is, maar ik vind het toch vaag. Hebben jullie dit ook?

Edit: Nog eentje:
YouTube: Xbox 360 Slim LOUD noise, defective?

[ Voor 9% gewijzigd door Executor16 op 01-03-2011 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

M0otje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 00:16:
Ik heb een (noobie ? ) vraag. Ik heb nu meer dan een maand een 2e hands xbox. Nu krijg ik morgen een nieuwe xbox. Wat is het beste om te doen om met mijn huidige account daarop te spelen? Ik heb geen enkel xbox live arcade game gekocht dus dat boeit me niet, maar het gaat me meer om mijn gold member abbo. Ik heb nu net paar weken een 12-maanden abbo gekocht, dus wil dat niet kwijt raken als ik ermee op mijn nieuwe xbox ga gebruiken. Oude xbox gaat verkocht worden.
Recover Gamertag op nieuwe Xbox.
Eventueel kan je savegames van je oude naar je nieuwe kopieren met een usb stick ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 21:49
MeltedForest schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:14:
[...]

Recover Gamertag op nieuwe Xbox.
Eventueel kan je savegames van je oude naar je nieuwe kopieren met een usb stick ofzo.
OK. Moet ik wel eerst mijn Gamerprofile verwijderen op de oude xbox alvorens ik m recover op mijn nieuwe xbox of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

M0otje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:33:
[...]

OK. Moet ik wel eerst mijn Gamerprofile verwijderen op de oude xbox alvorens ik m recover op mijn nieuwe xbox of maakt dat niet uit?
Dat maakt niet uit.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 10:31
Zijn Xbox Live Indie Games niet te downloaden in Nederland? Kan er nergens iets over vinden, behalve dat het in Australie niet beschikbaar is. Ik dacht even Lumi te gaan downloaden, maar kan 'm niet vinden in de marketplace :(

Wikipedia: Xbox Live Indie Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 05:50

McBoom

Broem

Ik had mooi een MyGamercard gadget op Hyves, maar die heb ik nu verwijderd. Moet je niet denken dat ik zo'n gamercard van die andere sites aan de gang krijg..... Iemand ideeën? :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Executor16 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 01:06:
Nu zie ik dat bijna alle reacties zeggen dat het normaal is, maar ik vind het toch vaag. Hebben jullie dit ook?
Nee, mijn Slim is fluisterstil en de drive hoor ik ook niet omdat ik de games die ik speel op de harde schijf installeer. ;)
Bovendien staat mijn Slim ook verticaal en dit maakt bij mij ook geen enkel verschil qua geluid.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 08-10 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Xtuv schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:12:
Zijn Xbox Live Indie Games niet te downloaden in Nederland? Kan er nergens iets over vinden, behalve dat het in Australie niet beschikbaar is. Ik dacht even Lumi te gaan downloaden, maar kan 'm niet vinden in de marketplace :(

Helaas werkt dat niet in NL.Probeer het eens via een US account....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Xtuv schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:12:

Helaas werkt dat niet, hopelijk komt het naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Damn die actie van mediamarkt was goed, maar is alweer voorbij.. ben helaas te laat :( die van castle lijkt ook een goede deal.. ff checken

Iemand nog een idee waar een actie aan de gang is?

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/4io8wh.jpg
Lijkt me geen gekke actie :)

Forza3 Ultimate collection €29
ook niet gek

Dit is Saturn groningen btw..

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 01-03-2011 19:19 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 16:23

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

sjaool schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:37:
[...]

Nee, mijn Slim is fluisterstil en de drive hoor ik ook niet omdat ik de games die ik speel op de harde schijf installeer. ;)
Bovendien staat mijn Slim ook verticaal en dit maakt bij mij ook geen enkel verschil qua geluid.
Mijn Slim ligt in een kast en is ook heel stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Executor16 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 01:06:
Ik heb na een tijdje weer een Xbox 360 aangeschaft 2 dagen geleden. Dit keer een slim versie. Nu heb ik de oude console al een lange tijd niet meer, dus kan niet echt vergelijken maar ik heb het idee dat de fan van deze doos een beetje vaag is. Het lijkt alsof die niet 100% vloeiend draait. Beetje ratel achtig zeg maar.

Heb al wat rond gekeken op het internet en kwam dit filmpje tegen op YouTube:
YouTube: XBOX 360 SLIM FAN NOISE

Edit: Nog eentje:
YouTube: Xbox 360 Slim LOUD noise, defective?
Vandaag naar Saturn geweest, de box terug gebracht en een nieuwe meegekregen. Kreeg gelijk ook nog eens 30,- terug omdat er nu een aanbieding is :) goeie service en toch nog een klein beetje voordeel omdat ik terug moest. Deze is btw een stuk stiller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 16:23

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Executor16 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:32:
[...]

Vandaag naar Saturn geweest, de box terug gebracht en een nieuwe meegekregen. Kreeg gelijk ook nog eens 30,- terug omdat er nu een aanbieding is :) goeie service en toch nog een klein beetje voordeel omdat ik terug moest. Deze is btw een stuk stiller.
Ja zie je wel.
De oude was gewoon niet goed.
Die van mij is echt stil, tenmiste als ik alles op de HD installeer.
Fijn dat je zo'n goede service kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vandaag Beyond Good & Evil HD op XBLA. Ga ik zeker halen, ik heb 'm destijds op de GameCube gespeeld en vond 't een erg verfrissende, afwisselende game. Bovendien hoop ik dat Ubisoft iets harder aan deel 2 gaat werken als deze goed verkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 08:32

Hoite

Goed verhaal

Sinds vanochtend:
RRoD

I HAZ IT. ;w

(4 jaar oud, geflashte brakke DVD speler,niets meer mee te behalen lijkt me.)

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tijd voor een mooie slimline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Xbox 360 S heet het officieel, geen slim(line) of wat ze ervoor bedenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 14:20
*O* Vandaag is het tijd voor Beyond Good & Evil HD *O*

Dat het spel maar snel op XBLA mag verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Dat is plan B, eerst dit maar eens proberen:

Xbox360
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mcaOArfeJJ8OvoNqhLsvN0QJ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8lgBghiDLw6uMfKIvdTjPwQa/thumb.jpgRRoD

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 07-10 07:18

nexhil

BAM!

Hoite schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Dat is plan B, eerst dit maar eens proberen:

Xbox360
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Uitstel van executie.
Ik zou hem gewoon verbranden met die brander >:) en dan toch voor de S gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

En hij is niet meer te redden:
Xbox360
artifacts=dood

Zie ook de prachtige artifacts die ik nu heb :+

Dan rest er nog 1 ding:
;w

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Hoite schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:29:
Sinds vanochtend:
[afbeelding]

I HAZ IT. ;w

(4 jaar oud, geflashte brakke DVD speler,niets meer mee te behalen lijkt me.)
Je hebt het verdient dat je een RROD heb, je moet niet je dvd speler flashen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-10 17:50
Ok laat ik proberen er geen piracy discussie te maken. Maar dit vind ik gewoon lullig. Ik koop (zo goed als al) mijn games ook gewoon, maar dan nog kan je het imho nie maken om iemand die dit niet doet maar hardware tegenspoed toe te wensen.

Mensen die filmsdownloaden daar moet de tv maar van doorfikken?
Mensen die door rood lopen moeten maar aangereden worden?
:N

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je verhit hem ook met een brander ipv een fohn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Wat zou hij met die brander hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Denk geprobeerd om zijn gpu te overhitten voor de x-clamp fix van de rrod
collega van mij heeft gewoon de oven gebruikt om dat te doen trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Geen oven en geen brander gebruiken in dit geval. Gewoon een paar boutjes, moertjes en ringetjes en dat is alles.
Ik denk dat de brander de chip lekker om zeep heeft geholpen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite

Hoite

Goed verhaal

Ik had me inderdaad niet echt ingelezen, maar kon me ook niet zoveel schelen, het is toch een tijdelijke oplossing en ik koop de slimline/S/whatever als ik een net TV meubel heb.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ligt eraan hoe ver je de brander houdt lijkt me :+
Pagina: 1 ... 13 ... 64 Laatste