Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Willybubba schreef op maandag 07 februari 2011 @ 17:10:
[...]

Ja, in 2009 een keer en twee weken geleden ofzo voor de tweede keer als voorbereiding op deze. Ja, qua gameplay lijken ze wel op elkaar ja, maarja het is nu eenmaal een sequel.

De sfeer is wel anders, wat meer... Ehm... Nouja, het is nog steeds creepy als wat, maar je loopt nu door grotere ruimtes, in plaats van het gangetje-gangetje werk op de Ishimura. Verder bevat het spel nu veel meer van die filmische setpieces, heeft Isaac nu een stem en ziet het er gewoon stukken beter uit. Op een of andere manier had ik bij deel 2 veel meer dat 'ik moet verder' gevoel waar ik deel 1 soms niet meer dan een uurtje speelde omdat ik 'm af en toe iets te creepy vond qua sfeer. Dan wilde ik ff wat luchtigers.

Maar goed, bottom line: als je deel 1 goed vond vind je deze ook goed, of misschien zelfs beter (ik vond 'm dus beter).
Hmm.. lastig lastig. Van een goeie sequel verwacht ik altijd wel een paar veranderingen / verbeteringen t.o.v. het voorgaande deel, en dat kon ik in de demo eigenlijk helemaal niet zien. Desondanks denk dat ik me er ook zeker weer mee zal kunnen vermaken inderdaad. Genoeg shock momenten gehad destijds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 13:59

Willybubba

Nut up or shut up.

De demo is maar beperkt... Keep that in mind ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Iemand Nail'd al gespeeld? Erg vermakelijk spel, soms erg irritant omdat je niet goed ziet waar je rijdt, maar als je de routes eenmaal kent een genot..vooral de grote jumps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Als ik Nail'd zie denk ik alleen maar aan Pure. Pure was een genot ,maar voegt Nail'd echt wat toe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:29

Barbas

Gallego!

Heb in het weekend eindelijk Limbo gedownload uit de game marketplace. Zeer vermakelijk spel met een goede sfeer. Zit op sommige plekken in het spel toch te prutsen :+ maar dat mag de pret niet drukken. Denk wel dat ik het spel na het uitspelen niet meer zo snel op zal pakken.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
hardware.tom schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:54:
Een vriend van me heeft een xbox met een dvd drive die geen dvd's meer leest, nu wil ik hem overnemen, maar kan ik dan gewoon er een nieuwe drive in doen. Wel een xbox drive natuurlijk. Op ebay zie ik ook lasermodules, is dat ook nog een optie voor dit probleem?

Dank
is voor zover ik weet wel te vervangen voor een beetje tweaker. Je moet echter wel die hele box openslopen wat betekent dat je ook de seal etc. breekt. Maar ik neem aan dat je sowieso al geen garantie meer heb dus ik zou zeggen go for it :) op google en youtube zijn er genoeg tuts te vinden over hoe je die drive eruit haalt en openmaakt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Beakzz schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:24:
Als ik Nail'd zie denk ik alleen maar aan Pure. Pure was een genot ,maar voegt Nail'd echt wat toe ?
Pure kon mij niet echt bekoren, Nail'd een stuk meer. Puur door de heerlijke jumps die erin zitten. Pure had dat ook, maar in mindere mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKuup
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09-2024
sjaool schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:46:
[...]
De benodigde onderdelen zijn ook te koop bij Gamma, scheelt behoorlijk in prijs. ;)
Weet je waar ik precies naar moet zoeken? Die blokjes die je op het bord plakt bedoel ik dan. De boutjes + ringen gaat nog wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:02

Vrijdag

De Zwarte

Ik las vanochtend een paar reclameblaadjes en wat mij opviel is dat er maar weinig spellen voor de Xbox in staan. Toys XL, Bart Smit, Intertoys, Mediamarkt, allemaal staan er ps3 of wii titels en dan in het klein "ook voor Xbox".

Zie dit al langer en hoewel het natuurlijk een futiliteit is kan ik me er een klein beetje aan ergeren :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Niet lachen, maar ik heb momenteel enorm veel plezier aan Blue Dragon.
Dit spel is redelijk afgekraakt toen het uitkwam, mede omdat het spel zo makkelijk was.

Veel later is er een patch gekomen met een 'hard-mode', hierop speel ik het spel nu ook. En daardoor is het nu LEUK! Moeilijkheid is nu precies goed, en taktiek word echt belangrijk. Regelmatig ga ik dood en ook bij 'normale' encounters moet je vaak oppassen wat je doet.
Ik gebruik vele skills, waarvan vele belangrijk zijn en afhankelijk van de situatie. Ik heb ook nog nooit zoveel 'items' gebruikt in een JRPG omdat het vaak nodig is om te overleven.
Er zitten originele spel concepten in zoals de Monster Fights (monsters die je tegen elkaar kan laten vechten) en Multi Monster Encounters (meerdere monster na elkaar bevechten).
Laadtijden zijn lekker kort vanaf harddisk en het spel loopt lekker soepel.

Let wel, het spel is echt een klassieke turnbased JRPG, dus niet voor iedereen weggelegd. En het verhaal is ontzettend cheesy. Maar beoordeel ik de game binnen het JRPG genre, dan is het met de hardmode echt een aanrader omdat hij de zeldzame mix heeft van uitdagend zonder de speler te verplichten tot 'grinden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Weet iemand hoe het zit met de add-ons van Dragon Age Origins Ultimate edition op de Xbox?

Ik heb nl Origins en Awakening al liggen, DLC heb ik nooit gekocht. Nou wil ik de Ultimate edition gaan kopen. Die staat voor 22,49 op play.com

Daar krijg je nl alle 7 DLC-pakketten bij + Origins en Awakening. Die 2 dvds met Origins en Awakening kan ik aan iemand geven voor een verjaardag. Zelf wil ik dan die 7 DLC pakketten gebruiken :P (Hij heeft geen tweakers account gelukkig :P)

Maar Ultimate is dacht ik nooit uitgekomen in NL, dus ik vroeg me af of je met regio geneuzel zou zitten met die DLC pakketjes aangezien play.com geen NL-site is. Lijkt me niet, maar omdat er onlangs ook wat mensen een probleem hadden met Black-Ops DLC en een US-account vroeg ik me af of iemand anders dit trucje uitgehaald heeft en of dat gelukt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 15:32

sjaool

Every life should have 9 cats

DaKuup schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:23:
[...]

Weet je waar ik precies naar moet zoeken? Die blokjes die je op het bord plakt bedoel ik dan. De boutjes + ringen gaat nog wel lukken.
Zoals ik al in een DM zei, die blokjes heb je niet echt nodig. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

KingKoning schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 13:10:
Weet iemand hoe het zit met de add-ons van Dragon Age Origins Ultimate edition op de Xbox?

Ik heb nl Origins en Awakening al liggen, DLC heb ik nooit gekocht. Nou wil ik de Ultimate edition gaan kopen. Die staat voor 22,49 op play.com

Daar krijg je nl alle 7 DLC-pakketten bij + Origins en Awakening. Die 2 dvds met Origins en Awakening kan ik aan iemand geven voor een verjaardag. Zelf wil ik dan die 7 DLC pakketten gebruiken :P (Hij heeft geen tweakers account gelukkig :P)

Maar Ultimate is dacht ik nooit uitgekomen in NL, dus ik vroeg me af of je met regio geneuzel zou zitten met die DLC pakketjes aangezien play.com geen NL-site is. Lijkt me niet, maar omdat er onlangs ook wat mensen een probleem hadden met Black-Ops DLC en een US-account vroeg ik me af of iemand anders dit trucje uitgehaald heeft en of dat gelukt is :P
Als je bij Play.com besteld krijg je gewoon de PAL versie, die is prima te spelen in Europa. Zou dus geen probleem moeten zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-10 08:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Waar ik gisteren trouwens achterkwam. NBA 2K11 heeft ook de op de X360 een 3D update gekregen. En dan niet alleen voor rood/blauwe brilletjes, maar ook de Batman:AA GOTY groen/magenta brilletjes en misschien nog wel het verrassends een echte 3D output voor 3D tv's. Ik wist helemaal niet dat de X360 ook ondersteuning had voor 3D output.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:51
xbox is helemaal uit elkaar, boutjes voor een xclamp fix besteld.. ben benieuwd

[pic was stuk]

[ Voor 79% gewijzigd door Reloader op 09-02-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Smoonshine schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:52:
Waar ik gisteren trouwens achterkwam. NBA 2K11 heeft ook de op de X360 een 3D update gekregen. En dan niet alleen voor rood/blauwe brilletjes, maar ook de Batman:AA GOTY groen/magenta brilletjes en misschien nog wel het verrassends een echte 3D output voor 3D tv's. Ik wist helemaal niet dat de X360 ook ondersteuning had voor 3D output.
Wacht..... dus de xbox360 doet nu ook 3D? wtf heb ik gemist.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Microsoft heeft hzt hele 3D gebeuren gewoon overgenomen en niet gehyped zoals Sony wel doet. Ze surfen stilletjes mee op de 3D wave maar investeren er zelf weinig in. Ik vermoed dat ze hun lesje geleerd hebben met HD-DVD?
Sony heeft filmindustrie achter zich en breng daar maar is iets tegenin !

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn inderdaad al wel een aantal 3D games, en alle komende 3D zijn, komen ook gewoon op de 360. Crysis 2 is bijvoorbeeld ook gewoon 3D op de 360, maar ook de nieuwe Ghost Recon en andere Ubisoft titels komen in 3D naar de 360.

MS heeft er inderdaad voor gekozen de 3D koers in stilte te varen (maar wel gewoon mee te gaan). Ik ken niemand die op 3D gaming aan het wachten is, en de vraag is volgens mij ook klein. Niet door 3D an sich, maar door de beperkingen van de tv's op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-10 08:37

Smoonshine

Feyenoord!!

sleepwalkerbe schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:09:
Microsoft heeft hzt hele 3D gebeuren gewoon overgenomen en niet gehyped zoals Sony wel doet. Ze surfen stilletjes mee op de 3D wave maar investeren er zelf weinig in. Ik vermoed dat ze hun lesje geleerd hebben met HD-DVD?
Sony heeft filmindustrie achter zich en breng daar maar is iets tegenin !
Als dat zo is, is MS wel onhandig bezig op dat gebied. Veel mensen met 3Dtv's zullen eerder een PS3 kopen, omdat niet bekend is dat de 360 het ook kan. Als MS hier iets beter op inspringt en dan ook een paar oudere spellen zoals Forza 3 en GoW update in 3D denk ik dat je daar best wel publiek mee trekt.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Volgens mij is de markt met 3D tv gebruikers nog erg klein, de early adopters uitgezonderd. En die zullen denk ik wel op de hoogte zijn van de 3D mogelijkheden van de consoles als ze juist bewust gekozen hebben voor de aanschaf van een 3D tv. Ik denk als de games met 3D ondersteuning eenmaal uit zijn dat Microsoft het ook wel zal aangeven en sowieso op de doosjes zal zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ik denk dat als MS had gezorgd dat de X360 HDDVD-spelers standaard zouden krijgen was HDDVD de winnaar geworden. Veel eerder op de markt dan de PS3.
Ja, ik heb een HDDVD-speler aan mn X360 zitten, maar doordat MS hem naar mijn mening niet goed in de markt heeft gebracht is ie tegenwoordig nutteloos.

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 09-02-2011 15:14 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
kazuka schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:09:
Volgens mij is de markt met 3D tv gebruikers nog erg klein, de early adopters uitgezonderd. En die zullen denk ik wel op de hoogte zijn van de 3D mogelijkheden van de consoles als ze juist bewust gekozen hebben voor de aanschaf van een 3D tv. Ik denk als de games met 3D ondersteuning eenmaal uit zijn dat Microsoft het ook wel zal aangeven en sowieso op de doosjes zal zetten.
De markt voor 3D tv is inderdaad nog zeer klein. Toen ik in September de keuze had voor een nieuwe tv ben ik niet voor een 3D tv gegaan omdat het nog zo in de kinderschoenen stond en erg duur was/is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:13:
Maar ik denk dat als MS had gezorgd dat de X360 HDDVD-spelers standaard zouden krijgen was HDDVD de winnaar geworden. Veel eerder op de markt dan de PS3.
Ja, ik heb een HDDVD-speler aan mn X360 zitten, maar doordat MS hem naar mijn mening niet goed in de markt heeft gebracht is ie tegenwoordig nutteloos.
Maar MS had helemaal geen belang in HD DVD, het interesseerde hun eigenlijk niks of het wel of niet zou lukken met het ding. De enige reden om het te doen was tegenwicht bieden aan de Blu-Ray films van Sony. Zelfde geldt een beetje voor 3D. Leuk voor MS dat het kan, maar of het nu wel of geen succes word, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:39

RaJitsu

B.S.U.R.

GAIAjohan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:13:
Denk het niet. Voordat beide formaten goed konden opstarten en het HD-tijdperk ingegaan was, was eigenlijk al uitgemaakt dat zeer waarschijnlijk BD de winnaar zou worden. Het effect van de PS3 moet je niet overschatten. Het blijft immers maar een gameconsole. Er zijn maar weinig mensen die een PS3 kochten puur als BD speler.
De backing van Philips, Matsushita, Sony, Samsung, Hitachi, Sharp en Mitsubishi was wat het de winnende edge gaf. Dit zijn de grootste en populairste fabrikanten van consumenten electronica in Europa en Azië en/of onderdelen ervan. HD DVD had daarmee geen schijn van kans met Toshiba als enige speler van waarde in de markt van consumenten elektronica.

B.S.U.R.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
RaJitsu schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:47:
[...]

Denk het niet. Voordat beide formaten goed konden opstarten en het HD-tijdperk ingegaan was, was eigenlijk al uitgemaakt dat zeer waarschijnlijk BD de winnaar zou worden. Het effect van de PS3 moet je niet overschatten. Het blijft immers maar een gameconsole. Er zijn maar weinig mensen die een PS3 kochten puur als BD speler.
De backing van Philips, Matsushita, Sony, Samsung, Hitachi, Sharp en Mitsubishi was wat het de winnende edge gaf. Dit zijn de grootste en populairste fabrikanten van consumenten electronica in Europa en Azië en/of onderdelen ervan. HD DVD had daarmee geen schijn van kans met Toshiba als enige speler van waarde in de markt van consumenten elektronica.
Wat maakt het ook uit :P Heb vorig jaar een BDspeler gekocht en nog steeds geen BD afgespeeld. Wel wat Bd's gekocht , maar vind het streamen van mijn Nas zoveel makkelijker dat ik het mindere beeld maar voor lief neem. (Dvd 9 vind ik al groot genoeg om te downen ) Jammer dat er legaal zo'n slecht ondersteuning voor is hier in europa.

Kan me nu al bijna niet meer voorstellen dat ik een disc moet uitzoeken en wisselen om een film te kijken. Het irriteert me zelfs al dat het nog wel met Xboxspellen moet (behalve als ik hem zou ombouwen)
Het is zwaar offtopic , maar illegaal bezig zijn maakt het leven makkelijker blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Beakzz schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:11:
[...]

Wat maakt het ook uit :P Heb vorig jaar een BDspeler gekocht en nog steeds geen BD afgespeeld. Wel wat Bd's gekocht , maar vind het streamen van mijn Nas zoveel makkelijker dat ik het mindere beeld maar voor lief neem. (Dvd 9 vind ik al groot genoeg om te downen ) Jammer dat er legaal zo'n slecht ondersteuning voor is hier in europa.

Kan me nu al bijna niet meer voorstellen dat ik een disc moet uitzoeken en wisselen om een film te kijken. Het irriteert me zelfs al dat het nog wel met Xboxspellen moet (behalve als ik hem zou ombouwen)
Het is zwaar offtopic , maar illegaal bezig zijn maakt het leven makkelijker blijkbaar :+
Koop een mediaspelertje ;)

Ik wist ook niet dat er 3d ondersteuning was. Wel heb ik de goty editie van Batman AA en daar zit zo'n 3d brilletje bij. Ziet er wel grappig uit.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.gamer.nl/previ...ond-good-evil-hd-hands-on

Las vanmorgen het nieuws, wist niet dat het eraan kwam, maar nu ik het weet vind ik een maand wachten nog wel lang..... :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zo, klein kadootje voor mezelf :)
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/f0w31h.jpg
Voelt zeer degelijk aan, degelijker dan mijn 5 jaar oude controller.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat stuurt TDU2 ongelofelijk slecht, zo indirect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Beyond Good and Evil :D.
Het is dat ik hem vorig jaar al via Good old Games gekocht heb (die ook perfect in "HD" draait), anders zou ik de xbla versie aanschaffen (ZEKER voor de 800 punten die hij gaat kosten).
Vrij kort, maar nog altijd een van men favoriete games ooit. Wie nog nooit BG&E gespeeld heeft mag absoluut deze kans niet missen om dit gat in zijn/haar cultuur op te vullen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VonFoX schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:58:
[afbeelding]
Is deze al in NL te koop? Moet namelijk ook nog een andere controller hebben...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:11:
[...]

Cd-Wow :)

[ Voor 21% gewijzigd door VonFoX op 11-02-2011 13:27 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

VonFoX schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:58:
[afbeelding]
Kan je een kleine review geven :)
en dan voornamelijk over die D pad

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:11:
[...]

Dimension Plus :)
Daar heb ik 'm gehaald. De D-pad voelt niet direct anders, maar is vreemd genoeg wel beter :P
Ik heb 'm vooral gekocht omdat ik 'm mooi vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Bokkie schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 19:04:
[...]

Kan je een kleine review geven :)
en dan voornamelijk over die D pad
Ik gebruik de D-pad eigenlijk niet zoveel :P Maar na 5 jaar CoD was mijn oude controller een beetje op, en daarom maar deze gekocht. Hij voelt degelijker, iets zwaarder, aan. Super.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 00:20:
[...]

Dimension Plus :)
Daar heb ik 'm gehaald. De D-pad voelt niet direct anders, maar is vreemd genoeg wel beter :P
Ik heb 'm vooral gekocht omdat ik 'm mooi vind :)
VonFoX schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 09:30:
[...]

Ik gebruik de D-pad eigenlijk niet zoveel :P Maar na 5 jaar CoD was mijn oude controller een beetje op, en daarom maar deze gekocht. Hij voelt degelijker, iets zwaarder, aan. Super.
hmmz ok thanks

Wil hem dan eerst een keer zelf kunnen vasthouden en eigenlijk testen voor ik daar 60 euro voor neerleg.
Enige reden voor mij zou zijn de verbeterde D-pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou die controller hier halen:
http://www.axelmusic.com/...-+New+Design+%28Silver%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

kan weg

[ Voor 96% gewijzigd door VonFoX op 12-02-2011 18:04 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

Welke AB / Remote?

Welke AB / Remote gebruiken jullie voor de xbox als media center? Is er ergens een opsomming van AB / Remotes die het beste voor de xbox geschikt zijn? Ik kijk zelf naar de Logic3 XB778K omdat deze zwart is (heb de slim versie..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik heb een originele bij mijn Xbox gekregen, http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Remote_Control_Reviews nummer 12.

Op die pagina zie je ook de rest wat er beschikbaar is (trouwens erg eenvoudig te googlen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.xbmc.org/images/a/a8/Xbox_360_remote.jpg
Zat bij de HDDVD-speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb ook ^, supermakkelijk om door muzieknummers te bladeren terwijl je in een potje Fifa of wat dan ook zit, terwijl je muziek via je DLNA server afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de verschillen zijn tussen Outun Arcade Online en de 2 Outun games op de oorspronkelijke XBOX? 720p, online. Nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Van het weekend heb ik m'n Elite op marktplaats gezet (met 16 spellen en 5 instrumenten, voor wie geinteresseerd is). Maar nu bedacht ik me ineens dat er ook nog het één en ander aan DLC op staat. In hoeverre is die DLC ook verkoopbaar? Denk bijvoorbeeld aan The Lost & the Damned, heel veel guitar hero / rock band nummers, etc.

Ik wil mijn gegevens natuurlijk wissen voordat ik de console verkoop (factory reset?), maar ik vraag me af of de DLC die er op staat bruikbaar blijft zonder mijn Xbox Live account.... Kan iemand me dat zeggen?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
JaymzHetfield schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:52:
Van het weekend heb ik m'n Elite op marktplaats gezet (met 16 spellen en 5 instrumenten, voor wie geinteresseerd is). Maar nu bedacht ik me ineens dat er ook nog het één en ander aan DLC op staat. In hoeverre is die DLC ook verkoopbaar? Denk bijvoorbeeld aan The Lost & the Damned, heel veel guitar hero / rock band nummers, etc.

Ik wil mijn gegevens natuurlijk wissen voordat ik de console verkoop (factory reset?), maar ik vraag me af of de DLC die er op staat bruikbaar blijft zonder mijn Xbox Live account.... Kan iemand me dat zeggen?
Volgens mij kan de volgende persoon alleen die DLC gebruiken als hij jouw xbox live account overneemt (en ze eventueel opnieuw download als jij die HDD formateert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Volgens mij kan je het met een ander profiel ook spelen zolang het op de Xbox blijft staan. Dit kan je zelf even makkelijk testen door met een ander profiel in te loggen en even te kijken of de DLC liedjes tussen je GH/RB muziek staat.

Als jij nu je HDD formatteert kan de ander er niet meer bij want je kan het alleen opnieuw downloaden als je het bijbehorende profiel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
MeltedForest schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:46:
Volgens mij kan je het met een ander profiel ook spelen zolang het op de Xbox blijft staan. Dit kan je zelf even makkelijk testen door met een ander profiel in te loggen en even te kijken of de DLC liedjes tussen je GH/RB muziek staat.

Als jij nu je HDD formatteert kan de ander er niet meer bij want je kan het alleen opnieuw downloaden als je het bijbehorende profiel hebt.
Goed idee, ik zal het eens met een ander profiel proberen. Als dat werkt hoef ik alleen mijn profiel e.d. te wissen. Is het terugzetten van factory settings genoeg om mijn 'persoonlijke gegevens' te wissen?

Als je suggestie niet werkt dan formateer ik uiteraard alsnog de hele harddisk.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Is die nieuwe uitvoering van de controller ook in draad beschikbaar?
Draadloze versies van die controller vind ik helemaal niks, lijkt ook alsof er een heel klein beetje vertraging inzit tussen het drukken van de knop en de actie op het scherm, iets wat ik niet heb met de draad. Sowieso ligt de draad 10x beter in je hand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

JaymzHetfield schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:00:
[...]

Goed idee, ik zal het eens met een ander profiel proberen. Als dat werkt hoef ik alleen mijn profiel e.d. te wissen. Is het terugzetten van factory settings genoeg om mijn 'persoonlijke gegevens' te wissen?

Als je suggestie niet werkt dan formateer ik uiteraard alsnog de hele harddisk.
De DLC wordt eerst aan je Xbox gekoppeld. Dit wil zeggen: iedereen die op de gekoppelde console inlogt, kan de DLC doen, ongeacht met welk account. Wil je de DLC op een andere console doen, dan zul je die met je eigen account op die Xbox moeten downloaden. Dit kan zomaar, echter: deze DLC is op de nieuwe console ALLEEN onder dat account te spelen, niet onder een ander account. Eerst moest je zelfs op de nieuwe console ingelogd zijn op Xbox Live om de DLC kunen spelen, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.

Dus samengevat:
Op de oude Xbox kan iedereen de DLC spelen (mits deze op de HD blijft staan uiteraard)
Op de nieuwe Xbox kan alleen het account waar de DLC mee gekocht is de DLC spelen

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 15-02-2011 11:16 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

The Great HooD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:08:
Draadloze versies van die controller vind ik helemaal niks, lijkt ook alsof er een heel klein beetje vertraging inzit tussen het drukken van de knop en de actie op het scherm, iets wat ik niet heb met de draad. Sowieso ligt de draad 10x beter in je hand..
Nope maar als je perse een betere bedrade controller zoekt kan je beter wachten op de Razer Onza, deze komt dacht ik ook binnenkort uit, richtprijs is dacht ik ook rond de 50 euro voor de standaard (60 voor de TE)
Voor mij vind ik juist draadloos heerlijk en als de Onza ook draadloos was zou ik 100% voor de Onza gaan.

Wat ik van de Onza heb gezien en gelezen twijfel ik zelf sterk om de draad dan maar voor lief te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

JaymzHetfield schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:52:

Bij aankoop van een nieuwe console is het belangrijk om je licenties over te zetten, anders kan je je content enkel met je eigen (online!) xbox live account beheren.
Microsoft heeft hier een procedure voor, die je kan vinden op http://www.xbox.com/drm. Voer dit uit en je zit volledig in orde :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

@Boeboe: volgens mij is het niet zijn bedoeling om weer een Xbox360 te kopen maar wil die zijn oude gewoon verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:08:
Pardon? Bol.com verkoopt gewoon de nieuwe controllers, te herkennen aan de zwarte accenten, met draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat is nog de oude versie, te herkennen aan de gekleurde knoppen i.p.v. de grijze van de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:10:
Dat is nog de oude versie, te herkennen aan de gekleurde knoppen i.p.v. de grijze van de nieuwe versie.
Dus het ging om de nieuwe controller met de transformeerbare D-Pad? Dat kon ik uit de post van de The Great HooD niet opmaken. Ik dacht dat hij de controllers bedoelde die geleverd worden sinds het uitbrengen van de Xbox 360 S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 12:38

Michelli

LL.M

Het viel me vandaag op dat ik nu toch een klein probleem heb met mijn 360. Of eerder.. met mijn account.

Toen ik dit account aanmaakte, was ik 16 jaar oud en vulde dat dus netjes in. Inmiddels ben ik 18, al bijna 19 jaar oud en het viel me vandaag dus op dat ik nog steeds "minderjarig" ben volgens de xbox website. Weet iemand hier een oplossing hiervoor waarvoor ik niet een nieuw account hoef aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheekychimp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:23:
Het viel me vandaag op dat ik nu toch een klein probleem heb met mijn 360. Of eerder.. met mijn account.

Toen ik dit account aanmaakte, was ik 16 jaar oud en vulde dat dus netjes in. Inmiddels ben ik 18, al bijna 19 jaar oud en het viel me vandaag dus op dat ik nog steeds "minderjarig" ben volgens de xbox website. Weet iemand hier een oplossing hiervoor waarvoor ik niet een nieuw account hoef aan te maken?
Simpel. Start je Xbox. Ga naar het tabblad 'Inside Xbox'. Open 'School of Xbox'. Open het filmpje dat gaat over het promoten van je kinderaccount naar een volwassenenaccount. Volg de instructies in dat filmpje. Klaar :)

Als je lui bent (:+) kan je ook deze instructies volgen: Ga naar account management. Ga vervolgens naar het tabblad 'Your Information'. Daar staat de optie om je account te promoten naar volwassenenstatus.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 12:38

Michelli

LL.M

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:50:
[...]

Simpel. Start je Xbox. Ga naar het tabblad 'Inside Xbox'. Open 'School of Xbox'. Open het filmpje dat gaat over het promoten van je kinderaccount naar een volwassenenaccount. Volg de instructies in dat filmpje. Klaar :)

Als je lui bent (:+) kan je ook deze instructies volgen: Ga naar account management. Ga vervolgens naar het tabblad 'Your Information'. Daar staat de optie om je account te promoten naar volwassenenstatus.
Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zijn hier toevallig mensen die een Xbox gebruiken inclusief PS3 Media Server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus. Straks in maart krijgen we Homefront en Crysis 2. Homefront lijkt me MP heel sterk, Crysis vooral SP. What to do?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Willybubba schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:35:
Dus. Straks in maart krijgen we Homefront en Crysis 2. Homefront lijkt me MP heel sterk, Crysis vooral SP. What to do?
Koop ze alle 2 ?

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

@Willybubba: Pre-order ze alle 2 bij Gamehubs, ben je in totaal 70 euro kwijt voor beide games :P

[ Voor 9% gewijzigd door MeltedForest op 17-02-2011 08:13 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:35:
Warhammer 40k Space Marine voor mij :9

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz. Alletwee kan ook ja (en mij kennende eindigt het zo ook). Voor nu heb ik iig Crysis 2 alvast maar besteld (na wat gameplay gezien te hebben, dat spel ziet er (ook op 360) amazing uit; bovendien hou ik enorm van die SciFi dingen en is het verhaal geschreven door Richard Morgan, een van mijn favo auteurs) en wacht ik voor Homefront toch even wat reviews af, ik lees vooral less then enthousiastic verhalen over Kaos Studios. Toch maar afwachten.

• PWM
  • Niet online
Ik heb hem ook gekocht, de Microsoft controller die een trucje kan:

Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/249475_S/Microsoft-Readying-New-360-Controller.jpg

Ik ben er nog niet helemaal uit. Vooral de linkerstick is een beetje wennen, aangezien die nu wat verder ingeklikt moet worden voor resultaat. Het kan er ook aan liggen dat de controller die ik gebruikte er een kleine 800 uur op had zitten, en deze nog een beetje moet inkomen ;) De D-pad werkt prima, en het pakketje is wel heel compleet: Controller, oplader, accu en houder voor batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

PWM schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:25:
Ik heb hem ook gekocht, de Microsoft controller die een trucje kan:

[afbeelding]

Ik ben er nog niet helemaal uit. Vooral de linkerstick is een beetje wennen, aangezien die nu wat verder ingeklikt moet worden voor resultaat. Het kan er ook aan liggen dat de controller die ik gebruikte er een kleine 800 uur op had zitten, en deze nog een beetje moet inkomen ;) De D-pad werkt prima, en het pakketje is wel heel compleet: Controller, oplader, accu en houder voor batterijen.
Mja dat compleet vind ik zelf weer overcompleet, die play and charge betaal je gewoon voor omdat de (advies)prijs 60 euro is ipv 45/50 voor een oude zonder batterypack en charge kit.

Zoals gezegd zit ik nu dus te twijfelen om gewoon wired te gaan
http://www2.razerzone.com/onza/

Want ik verwacht niet dat er binnen korte tijd een draadloze versie van die onza komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:03

epic_gram

undercover moderator

ik zit ook te denken om wired te gaan idd. Al dat gekloot met die batterijen :X zo'n batterij pack lijkt me ook niets. Je kan toch gewoon van die losse draden kopen?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb sinds kort geïnvesteerd in kwaliteitbatterijen + dito lader, had voorheen Hema oplaadbare batterijen maar die heb ik omgeruild voor GP 2700's + snellader (had een mooie aanbieding te pakken, 2u snellader + 10GP batterijen voor net geen 50 euro). Ik heb sindsdien mijn controller nog niet weer hoeven opladen, en er zit toch alweer ~50u op :). Daarnaast heb ik nu altijd extra batterijen dus kom ik nooit zonder stroom te zitten. En aangezien mijn afstand tussen bank en tv >3m is is bekabeld sowieso geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In principe gebruik ik eneloops en een goede lader voor mijn controllers, maar ik heb zo een schurft aan die D-pad doe veel oude arcade games ook met de d-pad maar dat ding is gewoon ruk. Alternatief is een Stick maken/kopen wat ook in de planning staat maar dat duurt nog even :P dus dan is 50 euro voor een controller met betere d-pad wat sneller en goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

epic_gram schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 07:50:
ik zit ook te denken om wired te gaan idd. Al dat gekloot met die batterijen :X zo'n batterij pack lijkt me ook niets. Je kan toch gewoon van die losse draden kopen?
Ik heb de Nyko Charge Base al een tijdje naar volle tevredenheid in gebruik.
De controller die ik gebruik hoef ik er niet al te vaak op te leggen maar dat kan natuurlijk wel.
Zo zit je ook nooit zonder lege batterijen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ach, ik haal gewoon af en toe een paar pakjes batterijen bij de Aldi naast mijn vier oplaadbare (2350) batterijen. Bovendien gebruik ik mijn tweede controller vrijwel nooit dus als ik de melding krijg klik ik gewoon de batterypack van de ander er in en doe later wel weer nieuwe batterijen in de oorspronkelijke pack. Kwestie van nog geen vijf seconde :)

Zodoende zijn mijn controllers altijd wel van prik voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 07:43:
[...]

Mja dat compleet vind ik zelf weer overcompleet, die play and charge betaal je gewoon voor omdat de (advies)prijs 60 euro is ipv 45/50 voor een oude zonder batterypack en charge kit.

Want ik verwacht niet dat er binnen korte tijd een draadloze versie van die onza komt :P
Enig idee wanneer de wired-controller op de markt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:26:
[...]

Enig idee wanneer de wired-controller op de markt komt?
Laatste geruchten die ik heb gehoord waren maart/april
Pre-orders zijn allemaal al uitverkocht en die begonnen dacht ik in januari.

Helaas dus geen echte harde datum, maar ik wacht af, wil hem eigenlijk eerst zelf even testen in een winkel indien mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50
Hrmmm ik speel meestal arcade games en dan gebruik ik mijn fightpad, vind het geen ultieme 'vierpuntdruktoets' maar het werkt een heeel stuk fijner dan de default xbox pad en inderdaad doordat het bekabeld is geen enkel probleem met batterijen.
Ik was trouwens een groot fan van de charger, maar toen ik mijn xbox verving kreeg ik er een zwarte pad bij, waarbij ik ook een zwarte battery pack (bp) wilde. Deze doet het nog steeds goed, maar mijn witte bp's (2 stuks) zijn nu heel slecht, altijd als ik ze wil gebruiken zijn ze leeg. En als ik ze dan oplaad duurt het eeuwen en lijken ze bij gebruik in notime leeg te lopen.......misschien maar is goed luchtdicht inpakken en in de vriezer mikken, of heeft dat geen zin met deze technologie?
In their defense, ze zijn van 2007.

Zit er ook hard aan te denken om nog een wired standaard pad erbij te kopen. Naast het batterijen verhaal kan ik hem dan ook nog is op de pc gebruiken. Heb eigenlijk ook nog een bekabelde horipad liggen, maar die vind ik voor non arcade games toch een stuk minder fijn dan de regular pad.
Maar ja......als er dus 3rd party controllers komen die nog beterder ;) zijn............

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 18-02-2011 11:44 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Report – Forza 4 to feature Kinect head-tracking

Forza Motorsport 4 will feature head-tracking support via Kinect, according to an MSN Autos report.

Kinect support was confirmed at E3 last year when the game wasn’t even known as the fourth main title in the Turn 10 racing series, but not many details have appeared on the title since its announce at the VGAs.

“I think we’re just scratching the surface,” said Turn 10 director Dan Greenawalt. “I have the feeling that we’ll all look back at these first few years of Kinect and reflect on it as a huge inflection point in interactive entertainment.”

The report also said that T10 rented out race tracks in the game from two-to-three days to shoot “terabytes worth of video and photos, and tracing the inside, middle and outside portions of the road surface” with a commercial GPS system.
Hmm, headtracking via Kinect. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-10 16:28

Player1S

Probably out in the dark

tja spank my a$$ and call me stupid maar dat hele headtracking snap ik nog steeds niet helemaal.

Als ik naar links draai met mijn hoofd, draait mijn tv fysiek niet mee. Dus zal ik automatisch weer terug draaien met mijn hoofd om het scherm te kunnen zien waardoor ik in de game ook weer bijdraai.

Vond ik de oplossing van Simbin toch stuk beter. Als je stuurde, bewoog je virtuele hoofd mee. Zelfde efffect.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Je heb zeker geen rijbewijs? :P

Als jij met een normaal stuur in je auto door een bocht gaat, dan draait die daarna ook weer terug...

Je stuurt bijv. naar links, auto gaat door de bocht naar links. Als je weer rechtdoor wilt draai je je stuur weer recht (hoewel dat practisch vanzelf gaat)

[ Voor 14% gewijzigd door KingKoning op 18-02-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:57:
tja spank my a$$ and call me stupid maar dat hele headtracking snap ik nog steeds niet helemaal.

Als ik naar links draai met mijn hoofd, draait mijn tv fysiek niet mee. Dus zal ik automatisch weer terug draaien met mijn hoofd om het scherm te kunnen zien waardoor ik in de game ook weer bijdraai.

Vond ik de oplossing van Simbin toch stuk beter. Als je stuurde, bewoog je virtuele hoofd mee. Zelfde efffect.
Had verwacht dat jij als simmer dit wel leuk zou vinden :)
Zelfde principe als Track-IR, en dat is toch redelijk geaccepteerd als zijnde 'goed' volgens mij.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L1nt schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:57:

Je snapt het inderdaad niet. Probeer het eens. Desnoods ga je even bij iemand met een PS3 en GT5 even de headtracking feature proberen. Je hoeft je hoofd maar heel weinig te bewegen om al ver naar links of rechts te kijken..

En sturen + meedraaien hoofd was zwaar irritant imo. Heel lastig om te zien of je al uit een slip was of niet.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 18-02-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

KingKoning schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:12:
Je heb zeker geen rijbewijs? :P

Als jij met een normaal stuur in je auto door een bocht gaat, dan draait die daarna ook weer terug...

Je stuurt bijv. naar links, auto gaat door de bocht naar links. Als je weer rechtdoor wilt draai je je stuur weer recht (hoewel dat practisch vanzelf gaat)
Jij hebt duidelijk niet gelezen wat ik getypt heb. Probeer het nog eens en kom dan maar terug met een goed antwoord.
BM schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:15:
[...]

Had verwacht dat jij als simmer dit wel leuk zou vinden :)
Zelfde principe als Track-IR, en dat is toch redelijk geaccepteerd als zijnde 'goed' volgens mij.
Heb ook geen ervaring met Track-IR
Het echte simmen is er hier ook wel af. De tijd dat ik om 10 uur opstond om aan een ESCORS race mee te doen is voorbij ;)
GAIAjohan schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:29:
[...]

Je snapt het inderdaad niet. Probeer het eens. Desnoods ga je even bij iemand met een PS3 en GT5 even de headtracking feature proberen. Je hoeft je hoofd maar heel weinig te bewegen om al ver naar links of rechts te kijken..

En sturen + meedraaien hoofd was zwaar irritant imo. Heel lastig om te zien of je al uit een slip was of niet.
Mja als je je hoofd maar een beetje moet bewegen valt het misschien wel mee :)
Denk echter nog steeds dat ik telkens mijn hoofd bijdraai of te ver weg draai enzo....

voorlopig heb ik toch nog geen Kinect.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dit is wel het soort integratie waarvan ik voordelen zie voor de Core gamer, oftewel, NAAST een tastbare controller. Dan heeft het toegevoegde waarde. Headtracking in een FPS kan ook best vet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik zie meer het gebruik van handgebaren in FPS's.

Daarnaast heb ik er tijd terug wel mee gespeeld en met 2 of meer is het wel verdraait leuk dat Kinect.
Probleem is dat ik nu even geen 150 euro over heb voor iets wat ik in m'n eentje doe.
Als ik straks samenwoon, is de kans aanwezig dat ik het wel af en toe met meerderen doe maar mijn gameroom is waarschijnlijk te klein voor Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
L1nt schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:52:
[...]

Jij hebt duidelijk niet gelezen wat ik getypt heb. Probeer het nog eens en kom dan maar terug met een goed antwoord.

[...]

Het echte simmen is er hier ook wel af. De tijd dat ik om 10 uur opstond om aan een ESCORS race mee te doen is voorbij ;)

[...]

Mja als je je hoofd maar een beetje moet bewegen valt het misschien wel mee :)
Denk echter nog steeds dat ik telkens mijn hoofd bijdraai of te ver weg draai enzo....

voorlopig heb ik toch nog geen Kinect.
lol. ik heb duidelijk wel gelezen wat je getypt heb. misschien niet goed begrepen maar dat is iets anders. Dat zou dan aan ons beide kunnen liggen. Mijn leeskwaliteiten zijn prima 8) Misschien mijn begrip en/of jouw uitleg niet :*)

Begrijp me goed, ik heb ook geen kinect e.d. maar het lijkt me dat dit wel werkt nav filmpjes ed. Uit jouw reactie maakte ik op dat je moeite had met wegdraaien van de tv. Dat lijkt me mee te vallen.

Volgende keer graag niet gelijk flamen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
L1nt schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:52:
[...]

Hier ook hoor :)
Maar doelde meer op het feit dat Track-IR in de simwereld wel redelijk geaccepteerd is, en je daarom wel zou snappen waarom Kinect hier een toegevoegde waarde kan hebben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:29
Sinds vandaag een Nieuwe settopbox voor de tv en die heeft alleen een optische audio uitgang. Ik kom nu op mijn versterker 1 optische ingang tekort. Ik heb tijdelijk de ingang van mijn Xbox slim gepakt, ik kijk vaker tv dan xboxen.

De slim heeft helaas geen coax digital audio uit, zijn daar kabels voor? Ik wil dus beeld over hdmi naar de tv en en audio via coax digitaal naar de versterker, kan dat?

( versterker heeft geen hdmi in, te oud.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
jaspov schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 21:47:
Sinds vandaag een Nieuwe settopbox voor de tv en die heeft alleen een optische audio uitgang. Ik kom nu op mijn versterker 1 optische ingang tekort. Ik heb tijdelijk de ingang van mijn Xbox slim gepakt, ik kijk vaker tv dan xboxen.

De slim heeft helaas geen coax digital audio uit, zijn daar kabels voor? Ik wil dus beeld over hdmi naar de tv en en audio via coax digitaal naar de versterker, kan dat?

( versterker heeft geen hdmi in, te oud.)
Jep, koop gewoon een optisch naar coax converter. Gebruik het zelf ook en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Is King Kong nog een grappig spel om 6 jaar na dato nog 's te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
Volgens mij was het 6 jaar geleden al niet veel soeps (nooit gespeeld, maar niet echt lovende kritieken over gelezen).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Geen Turok achtige setting dus..laat ik hem wel links liggen. Heb het idee onderhand alles wel gezien of gespeeld te hebben.

/King Kong inmiddels uitgespeeld...

Ik wacht nu met smart op Gray Matter! Eindelijk weer een point and click adventure :) :)

[ Voor 34% gewijzigd door Exorcist op 19-02-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

The Saboteur gekocht voor een prikkie, maar die bevalt me uitermate goed. Soort Saints Row in een nazi-setting, met leuke missies, humor, actie en geweld. Heb me er vandaag uitermate mee vermaakt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tweakers,

Ik heb de volgende vraag:

Op de nieuwe xbox zit een optical aansluiting. Deze wil ik graag gebruiken om naar mn wireless headset (Astro A30 + mixamp 5.8) te connecten. Echter kijk ik ook nog wel eens een film dus wil ik de AV kabel met optische uitgang connecten naar mn AV receiver. Als ik film kijk, dan staat mn wireless headset dus uit en zou het geluid via de optische kabel naar mn AV receiver moeten gaan.

Ik wil dus een extra optische uit aansluiting op de xbox met behulp van dit stekkertje:

Afbeeldingslocatie: http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/389403535/Optical-Audio-Adapter-For-XBOX-360-HDMI-AV-Cable-Gaming.jpg

Iemand enig idee of dit gaat werken ? Of gaat de xbox er niet uitkomen omdat hij niet weet welke optische uitgang hij moet gebruiken ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

edit: nee, dat gaat niet werken!

je kan maar 1 optical out gebruiken, de Xbox kiest 1 optical out om aan te sturen.

Wat je dus zou moeten doen is de xbox aansluiten op je versterker en je optical out van je versterker aansluiten op je mixamp.
En anders een optical audio switch.

Hoe bevalt je mixamp? echt gister 1 besteld!

jazeker, moet gaan werken....

je kan ook je orginele audio kabel ontdoen van zijn grijze umhulsel en dan past het ook.

Check maar eens youtube: Xbox HDMI optical

Wel grappig, want ik wilde net gaan posten dat ik mezelf heb getrakteerd op een

Audio Technica ATH-AD700 via iheadphone.co.uk (paars :X)
Afbeeldingslocatie: http://www.audiotechnicashop.com/image/cache/ATH-AD700-500x500.jpg

en een Astro Mixamp 5.8 via roxxGames.de
Afbeeldingslocatie: http://dandygadget.com/wp-content/uploads/2010/10/astro_mixamp_5_8_module_tvs_and_home_entertainment_gadget_gadgets.jpg

Ik ben echt benieuwd of de mixamp het waard is... ik hoor goeie dingen!

[ Voor 16% gewijzigd door SqueakyClean op 21-02-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die heb ik een paar weken geleden ook gehaald ja. Erg leuk spel! Zeker als je van Sandbox games houdt.

Zelf heb ik afgelopen weekend Alpha Protocol besteld, is nu een tientje bij Bol. Voor die prijs durf ik het wel aan; ik heb gehoord / gelezen dat 't spel qua verhaal en sfeer enzo goed is maar dat de gameplay zelf nogal... ehm... brak is.

Met name het verhaal schijnt heel goed gedaan te zijn, met keuzes die er echt toe doen enzo. Ah well. Tientje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jobbie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:35:
edit: nee, dat gaat niet werken!

je kan maar 1 optical out gebruiken, de Xbox kiest 1 optical out om aan te sturen.

Wat je dus zou moeten doen is de xbox aansluiten op je versterker en je optical out van je versterker aansluiten op je mixamp.
En anders een optical audio switch.

Hoe bevalt je mixamp? echt gister 1 besteld!

jazeker, moet gaan werken....

je kan ook je orginele audio kabel ontdoen van zijn grijze umhulsel en dan past het ook.

Check maar eens youtube: Xbox HDMI optical

Wel grappig, want ik wilde net gaan posten dat ik mezelf heb getrakteerd op een

Audio Technica ATH-AD700 via iheadphone.co.uk (paars :X)
[afbeelding]

en een Astro Mixamp 5.8 via roxxGames.de
[afbeelding]

Ik ben echt benieuwd of de mixamp het waard is... ik hoor goeie dingen!
Ok thanks. De wireless mixamp 5.8 bevalt goed. En idd heb ik het nu mn av receiver aangesloten via de optical out van de mixamp. Er is echter een probleem met de mixamp en dat is dat die zichzelf uitzet als er 30 minuten geen signaal is ontvangen/verstuurd. Bij gewoon gamen maakt dat niet uit als je dan je headset hebt aangesloten, maar als je een film kijkt via de xbox dus wel. Gisteren een film gekeken via de xbox (gehuurde dvd) en het geluid liep dus vanuit mn xbox naar mn mixamp en vanuit mn mixamp naar mn av receiver. Na 30 minuten heb je dus geen geluid meer en moet je de mixamp weer aanzetten. Dit gebeurde dus 3x tijdens het afspelen van de film.

Ik heb mijn set ook via roxxgames.de. Ik denk dat die nog een oude voorraad hebben liggen, want astro stuurt nu nieuwe mixamps uit die de 30 min bug niet meer hebben. Zie ook: http://forums.astrogaming.com/showthread.php?t=4085

Verder bevalt die wireless mixamp 5.8 echt perfect. Mooi design en de RX unit kun je gewoon via usb opladen via de xbox, zelfs als de xbox helemaal uitstaat. Wel is een battery pack aan te raden. Die kreeg ik er voor de helft van de prijs bij van roxxgames.

Vanavond maar eens een support request inschieten bij astrogaming om te vragen of mijn mixamp 5.8 TX unit voor vervanging in aanmerking komt. Ik kijk best wel vaak films via mn xbox, en het is gewoon lastig om om de 30 minuten je mixamp weer aan te zetten.

Over het geluid van de mixamp kan ik kort zijn, dat is gewoon goed. Ik heb zelf de Astro A30 headset erbij gekocht en ik kan duidelijk het verschil horen tussen mensen met een professionele 5.1 headset en mensen die een normale standaard headset gebruiken. Geluid is tig keer helderder en beter. Ook de sound effects van de games die ik speel hoor ik echt kraak en kraak helder en zeer goed. Weet niet welke games je speelt, maar ik speel zelfd COD Black Ops en hoor voetstappen rondom, schoten uit geweren rondom en allerlei bijgeluiden die ik normaal nooit hoorde. Echt een top ding vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik ben (weer) bezig op de budgettour: Spiderman 3 (wilde eigenlijk spiderman web of shadows, maar die kon ik niet zo snel vinden in de buurt). Ook al is het een oud spel die volgens mij ook nog op xbox1/ps2 is uitgekomen, vermaak ik me er nu toch best goed mee. Zeer uitgebreid combosysteem en lekker webslingeren door de stad en af en toe eens iemand in elkaar beuken. Besturing was even wennen, maar toch wel grappig.

Daarnaast Army of Two gehaald, lekker co-op knallen. Ga van de week er eens voor zitten, schijnt wel snel door te spelen te zijn, maar het oefenlevel waar ik mee ben begonnen is in ieder geval best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

MRELynx schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:52:
[...]

Ok thanks. De wireless mixamp 5.8 bevalt goed. En idd heb ik het nu mn av receiver aangesloten via de optical out van de mixamp. Er is echter een probleem met de mixamp en dat is dat die zichzelf uitzet als er 30 minuten geen signaal is ontvangen/verstuurd. Bij gewoon gamen maakt dat niet uit als je dan je headset hebt aangesloten, maar als je een film kijkt via de xbox dus wel. Gisteren een film gekeken via de xbox (gehuurde dvd) en het geluid liep dus vanuit mn xbox naar mn mixamp en vanuit mn mixamp naar mn av receiver. Na 30 minuten heb je dus geen geluid meer en moet je de mixamp weer aanzetten. Dit gebeurde dus 3x tijdens het afspelen van de film.

Ik heb mijn set ook via roxxgames.de. Ik denk dat die nog een oude voorraad hebben liggen, want astro stuurt nu nieuwe mixamps uit die de 30 min bug niet meer hebben. Zie ook: http://forums.astrogaming.com/showthread.php?t=4085

Verder bevalt die wireless mixamp 5.8 echt perfect. Mooi design en de RX unit kun je gewoon via usb opladen via de xbox, zelfs als de xbox helemaal uitstaat. Wel is een battery pack aan te raden. Die kreeg ik er voor de helft van de prijs bij van roxxgames.

Vanavond maar eens een support request inschieten bij astrogaming om te vragen of mijn mixamp 5.8 TX unit voor vervanging in aanmerking komt. Ik kijk best wel vaak films via mn xbox, en het is gewoon lastig om om de 30 minuten je mixamp weer aan te zetten.

Over het geluid van de mixamp kan ik kort zijn, dat is gewoon goed. Ik heb zelf de Astro A30 headset erbij gekocht en ik kan duidelijk het verschil horen tussen mensen met een professionele 5.1 headset en mensen die een normale standaard headset gebruiken. Geluid is tig keer helderder en beter. Ook de sound effects van de games die ik speel hoor ik echt kraak en kraak helder en zeer goed. Weet niet welke games je speelt, maar ik speel zelfd COD Black Ops en hoor voetstappen rondom, schoten uit geweren rondom en allerlei bijgeluiden die ik normaal nooit hoorde. Echt een top ding vind ik.
damn, kan niet wachten en ik hoop dat het echt merkbaar is...
Op dit moment laat ik m'n Xbox 2.0 uitzenden en moet zeggen dat het surround beeld eigenlijk al best wel goed is... Speel ook best veel Black Ops, dus ben benieuwd. Maar ook games als Dead Space lijken me echt super met goed surround...

Heb vooral voor de 5.8 gekozen, omdat die een bass boost heeft. De AD700 is een open hoofdtelefoon, waardoor de bass wat laag is...
Ben benieuwd hoe snel roxxGames is... en ik ga gewoon wat Eneloops batterijen gebruiken... 4 AA's gaan erin toch? Accu pack is niet meer in de aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Jobbie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:18:
[...]

damn, kan niet wachten en ik hoop dat het echt merkbaar is...
Op dit moment laat ik m'n Xbox 2.0 uitzenden en moet zeggen dat het surround beeld eigenlijk al best wel goed is... Speel ook best veel Black Ops, dus ben benieuwd. Maar ook games als Dead Space lijken me echt super met goed surround...

Heb vooral voor de 5.8 gekozen, omdat die een bass boost heeft. De AD700 is een open hoofdtelefoon, waardoor de bass wat laag is...
Ben benieuwd hoe snel roxxGames is... en ik ga gewoon wat Eneloops batterijen gebruiken... 4 AA's gaan erin toch? Accu pack is niet meer in de aanbieding...
:D Kon ook niet wachten. Wel op je xbox straks 5.1 surround instellen en op het Astro forum heb ik gelezen dat je in Black Ops de audio instellingen op Theatre moet zetten. http://forums.astrogaming.com/showthread.php?t=6292

Ik heb al aardig wat kills kunnen maken doordat ik exact wist waar iemand liep en die zo op kon wachten, puur door het 5.1 geluid. Ook erg leuk in BO is als het andere team een counter spyplane de lucht in gooit en direct een attack heli. Kun je op je mini map niet zien waar de attack heli is, maar aan het geluid door je headset weet je gewoon dat die linksboven achter je vliegt. Omdraaien, strela aimen en boooom.

Accu pack heb ik gekregen door te chatten met een support medewerker. Zie ook de DM die ik je gestuurd heb.

Overigens bij de MM een aanbieding voor een Xbox 360 250GB slim met Halo Reach en Fable 3 voor 222 euro. Zelfde aanbieding ook bij ToysXL voor 259 euro. Halo en Fable speel ik niet, dus die gaan marktplaats op voor 30 euro per stuk. Dan mn oude Elite verkopen voor ongeveer 120 euro. Heb ik voor 42 euro een nieuwe xbox. Lijkt me best een goede deal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:34

-tom-562

Oliesjeik

Mijn 1e post in het Xbox topic, o.a. getriggered door de MM-aanbieding (Xbox360 Slim, 250gb met Fable en Halo), ik ben van plan om deze aanbieding te gaan kopen. Alleen heb ik (nog) niet de beschikking over een HD-TV. Nu heb ik wel een 19" TFT, zonder DVI en HDMI, max resolutie 1280x1024. De Xbox zou ik dan aan willen sluiten d.m.v. VGA AV kabel. Nu lees ik alleen het e.e.a. over het croppen van het beeld, en dat sommige spellen niet willen updaten vanwege de niet breedbeeld resolutie. Heeft iemand daar ervaring mee? Is het beeld nog een beetje fatsoenlijk, of is het helemaal uit verband getrokken bij een niet breedbeeld monitor (met de juiste Xbox instellingen). Later wil ik dan een HDTV kopen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:34

D4NG3R

kiwi

:)

Bokkie schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 07:43:
[...]

Yeah ik zat ook al naar deze Razer controllers te kijken, O.A de programmeerbare buttons lijken mij prettig (Niet voor quickfire en dat soort troep though :( )

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

MRELynx schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:24:
Tweakers,

Ik heb de volgende vraag:

Op de nieuwe xbox zit een optical aansluiting. Deze wil ik graag gebruiken om naar mn wireless headset (Astro A30 + mixamp 5.8) te connecten. Echter kijk ik ook nog wel eens een film dus wil ik de AV kabel met optische uitgang connecten naar mn AV receiver. Als ik film kijk, dan staat mn wireless headset dus uit en zou het geluid via de optische kabel naar mn AV receiver moeten gaan.

Ik wil dus een extra optische uit aansluiting op de xbox met behulp van dit stekkertje:

[afbeelding]

Iemand enig idee of dit gaat werken ? Of gaat de xbox er niet uitkomen omdat hij niet weet welke optische uitgang hij moet gebruiken ?
Ik heb er geen ervaring mee maar werkt een optical splitter niet?
Dan ben je voor een paar euro klaar (eBay zoeken op "optical splitter").

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Pagina: 1 ... 12 ... 64 Laatste