Moet je wel van het genre houden. Ik heb Dead Space geprobeerd, maar het is mijn ding niet. Horrorachtige games vind ik bijv. geweldig, maar ik hou absoluut niet van SF.Willybubba schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:41:
Voor iedereen die Dead Space 2 nog niet gehaald heeft: DOEN. En stel, je bent benieuwd, maar hebt deel 1 nog nooit gespeeld... Haal die dan eerst.
Deel 2 is echt heel goed. En 1 was al briljant, kun je nagaan
Enorm goede sfeer, het ziet er gruwelijk uit, het geluid is fe-no-me-naal.
Heeft iemand ervaring (en succes) met het updaten via USB of CD/DVD?
http://www.xbox.com/en-US/Support/UpdateSteps
Wat ik ook probeer het lukt mij niet.
Ik volg precies de stappen maar er wordt niet geupdate.
Ik kom steeds weer in het standaard begin scherm.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Borderlands co-op is ook nog wel lachen met 4man.KingKoning schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:42:
Heeft iemand nog tips voor een leuke game en/of arcade game voor met 4 personen?
Ik heb me al dik vermaakt met de volgende games, maar zoek een nieuwe voor thuis op de bank met wat maten:
- Castle Crashers (meesterlijk imo)
- Death Tank (ook echt heel vet, zelf niet zo super goed in maar wel vermakelijk)
- Crash Course (hoeveel fun kan je hebben voor nop)
- Harms Way (heeft het niet helemaal in split screen imo)
Het gaat dus om een game (liefst arcade, maar evt ook normaal) die je met 4 man met en/of tegen elkaar kan spelen in split screen cq in 1 scherm.
Ik heb funzion frenzy ook wel is gespeeld bij een vriend van me, maar dat heeft het niet helemaal imo...
Vroeger, ten tijde van de xbox1, heb ik Mashed helemaal stuk gespeeld. Ik zou er echt goud voor overhebben om Mashed naar XBL te krijgen of iig compatible te maken op de X360... Dat was echte fun op de bank. uuuuren hebben we dat gespeeld. Op een gegeven moment kenden we alle glitches en trucjes
Zeker, we hebben steeds plaats tekort omdat ik met 4 vrienden meestal speel. Maar we wisselen het steeds af zodat iedereen genoeg tijd krijgMeltedForest schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:31:
[...]
Borderlands co-op is ook nog wel lachen met 4man.
Jup laatst nog gedaan... USB stick als FAt32 geformatteerd en dan de map $systemupdate ofzo op de root zetten.. en de xbox met de usb stick erin aanzetten. zo heb ik ook de laatste systeem update gedaan toen mijn internet brak was.Gutteguttegut schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:07:
Heeft iemand ervaring (en succes) met het updaten via USB of CD/DVD?
Succes
De prijzen van Xbox Live in de TS kloppen niet meer, zijn wat hoger tegenwoordig
Ik heb een Slim 4GB + 250 GB HDD, maar moet nu telkens selecteren of ik wil opslaan op de 4 GB of 250 GB HDD, is er een mogelijkheid dat hij automatisch opslaat op de 250 GB HDD?
Ik geef het even op, ik heb hier nu 6 verschillende USB stickjes en een DVD liggen met die update map erop maar updaten ho maarstijn1309 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:16:
[...]
Jup laatst nog gedaan... USB stick als FAt32 geformatteerd en dan de map $systemupdate ofzo op de root zetten.. en de xbox met de usb stick erin aanzetten. zo heb ik ook de laatste systeem update gedaan toen mijn internet brak was.
Succes
Heb zowel FAT 16 als 32 geprobeerd.
Hopen dat Live binnenkort weer normaal werkt.
Bleek dus dat ik een verkeerde update had.
Nu een andere gevonden en de update lukt zowaar...
Maar goed, ik start Forza 3 op...blijkt die OOK een update nodig te hebben en dat gaat dus niet omdat Live nog steeds down is
Of weet iemand of die ook ergens te downloaden is?
[ Voor 20% gewijzigd door Gutteguttegut op 31-01-2011 19:33 ]
zover ik weet zijn gameupdates niet zomaar te downloaden. Af en toe zitten ze wel verwerkt in system updates maar dat weet ik niet zeker.Gutteguttegut schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:16:
[...]
Ik geef het even op, ik heb hier nu 6 verschillende USB stickjes en een DVD liggen met die update map erop maar updaten ho maar
Maar goed, ik start Forza 3 op...blijkt die OOK een update nodig te hebben en dat gaat dus niet omdat Live nog steeds down is
Nee, je moet altijd kiezen.gm1999 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:13:
Ik heb een Slim 4GB + 250 GB HDD, maar moet nu telkens selecteren of ik wil opslaan op de 4 GB of 250 GB HDD, is er een mogelijkheid dat hij automatisch opslaat op de 250 GB HDD?
Maaruh, dit hoeft in principe bijna nooit dus echt problematisch lijkt mij dit niet?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat is wel heel vreemd, hoe kan je een update krijgen als je geen Live! heb ?Gutteguttegut schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:16:
[...]
Ik geef het even op, ik heb hier nu 6 verschillende USB stickjes en een DVD liggen met die update map erop maar updaten ho maar
Ik gebruik een stokoude freecom 80gb 5400rpm externe USB hdd als opslagruimte, de xbox geeft aan dat ik dikke performanceproblemen kan verwachten, maar heb er tot nu toe niets van gemerkt.. Misschien iets langer de map inladen, maar nog steeds sneller dan van DVD.
tevreden
tevreden
Raskulls!KingKoning schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:42:
Heeft iemand nog tips voor een leuke game en/of arcade game voor met 4 personen?
Ik heb me al dik vermaakt met de volgende games, maar zoek een nieuwe voor thuis op de bank met wat maten:
- Castle Crashers (meesterlijk imo)
- Death Tank (ook echt heel vet, zelf niet zo super goed in maar wel vermakelijk)
- Crash Course (hoeveel fun kan je hebben voor nop)
- Harms Way (heeft het niet helemaal in split screen imo)
Het gaat dus om een game (liefst arcade, maar evt ook normaal) die je met 4 man met en/of tegen elkaar kan spelen in split screen cq in 1 scherm.
Ik heb funzion frenzy ook wel is gespeeld bij een vriend van me, maar dat heeft het niet helemaal imo...
Vroeger, ten tijde van de xbox1, heb ik Mashed helemaal stuk gespeeld. Ik zou er echt goud voor overhebben om Mashed naar XBL te krijgen of iig compatible te maken op de X360... Dat was echte fun op de bank. uuuuren hebben we dat gespeeld. Op een gegeven moment kenden we alle glitches en trucjes
http://www.giantbomb.com/quick-look-raskulls/17-3653/
Ben zelf van plan de 'vergeten' games van 2010 alsnog aan te schaffen die ik vorig jaar niet echt de moeite waard vond direct te halen maar toch wel veel goede reviews krijgen. Ben begonnen met Enslaved en wil hierna Darksiders gaan halen. Ik twijfel nog over Bayonetta. Ik hou niet echt van die Japanse vage shit maar velen zijn er lovend over.
Als je dan toch bezig bent: Bayonetta was men persoonlijke favoriet van 2010, maar Nier is DE sleeper hit "that nobody played" van 2010.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik denk dat ik al weet wat er is gebeurd.Rockvee2 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:08:
[...]Dat is wel heel vreemd, hoe kan je een update krijgen als je geen Live! heb ?
Ik heb wat handelingen uitgevoerd van deze link.
Waaronder het volgende:
Ik denk dat daarmee ook de updates van Forza 3 zijn weggegooit...After clearing the cache lets delete any potentially corrupt bits of the update:
To do so, go to My Xbox -> System Settings -> Memory. Anywhere on the screen (highlighting "All Devices" is fine), press:
1. Left Bumper
2. Right Bumper
3. X
4. Left Bumper
5. Right Bumper
6. X You'll be prompted to delete the system update.
After you delete the update your system will restart.
In ieder geval start Forza 3 nu op met de melding dat er eerst een update gedownload moet worden maar er is geen Live verbinding mogelijk.
Als het morgen nog niet werkt ga ik eens kijken hoe de telefonische support is.
Ik gebruik ook al een tijdje een audo 20gb laptop hd in een externe behuizing als extra ruimte voor op me xbox. Maar, werkt perfect heb GTA erop geinstalleerd en zelfs dat speelt soepel, dus die performanceproblemen lijken me overdreven.Eduardboon schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:08:
Ik gebruik een stokoude freecom 80gb 5400rpm externe USB hdd als opslagruimte, de xbox geeft aan dat ik dikke performanceproblemen kan verwachten, maar heb er tot nu toe niets van gemerkt.. Misschien iets langer de map inladen, maar nog steeds sneller dan van DVD.
tevreden
Nier heb ik een tijdje geleden gekocht (op aanraden van gnimmel_kraD trouwens) maar me eigenlijk nog niet in verdiept omdat meteen daarna Black Ops uitkwam en ik ook veel bezig ben met BFBC2: Vietnam.Boeboe schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:33:
Als je dan toch bezig bent: Bayonetta was men persoonlijke favoriet van 2010, maar Nier is DE sleeper hit "that nobody played" van 2010.
Luister wel vaak de muziek van het spel en die is erg mooi

Darksiders kan ik ook aanraden, het is een erg apart spel. Niet alleen veel actie maar ook puzzels en tja, moeilijk uit te leggen maar voor mij was dat de X factor.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bij mij deed Live het gisteravond weer prima. Heb niet de hele tijd online gespeeld maar toch zeker een paar uurtjes black ops zonder problemen.Gutteguttegut schreef op maandag 31 januari 2011 @ 18:16:
[...]
Borderands is ook wel een goeie tip. Bij een vriend veel gespeeld dus nooit behoefte gehad om te kopen. Maar miss kan ik m nu ergens uit de budgetbak halen. Volgens mij was er ook DLC op DVD uitgekomen dus miss kan ik ergens een leuke deal vinden. Iig thanx voor alle replysMeltedForest schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:31:
[...]
Borderlands co-op is ook nog wel lachen met 4man.
Sinds gisteren een 360 slim 250GB, had alleen GOW2 wat me niet echt beviel dus heb een arcade spel gedownload, geometry wars, erg leuk spel
Vandaag komt Halo Reach en MW2 binnen, can't wait
Het is alweer een tijdje terug, maar ik vond GOW2 destijds echt een hele vette shooter. Kan niet wachten op deel 3...
maja smaken verschillen gelukkig
maja smaken verschillen gelukkig
Nog 14 dagen en dan TorchLight!
(<- mislukte tovenaar
)

En Beyond Good and Evil HD!

Komen alle twee uit op 16 februari bij de aankomende House Party. Samen met Hard Cops Uprising, Bejeweled Blitz Live en Full House Poker.
Nog meer toffe XBLA gems die eraan komen?

En Beyond Good and Evil HD!

Komen alle twee uit op 16 februari bij de aankomende House Party. Samen met Hard Cops Uprising, Bejeweled Blitz Live en Full House Poker.
Hoeveel garantie zit erop een 360 als je hem nu koopt 1 2 of 3 jaar. En zijn 360 pc controllers voor de ook bruikbaar op de 360?
[ Voor 30% gewijzigd door goosche op 01-02-2011 12:53 ]
Is er verder nog een verschil tussen een NL en US account?
[ Voor 35% gewijzigd door SideSplitter op 01-02-2011 12:52 ]
Ja, bij problemen met factureren, ben je met een US account genaaid. Waarom? Omdat je voor verschillende handelingen (alsmede garantie-afhandeling) een adres moet hebben wat ook daadwerkelijk van jou is.gm1999 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:52:
Is er verder nog een verschil tussen een NL en US account?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb 2 jaar garantie, en 360 pc controllers werken ook gewoon op de 360 zelf.goosche schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:31:
Hoeveel garantie zit erop een 360 als je hem nu koopt 1 2 of 3 jaar. En zijn 360 pc controllers voor de ook bruikbaar op de 360?
Tnx waar kan de informatie vinden over de garantie. Want hun zeggen dat ik 1 jaar heb. Of is het 1 jaar bij de winkel en dan 1 jaar bij mircosoft zelf?
Geen idee wanneer, maar ik kan niet wachten op http://the-witness.net/Jobbie schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:07:
2 jaar op de standaard dingen.goosche schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:31:
3 jaar op de RRoD en E74 error.
Garantie afhandeling gaat via Microsoft, niet via de winkel.
Over de controllers: ik dacht altijd dat PC controllers gewoon werken op de 360, je hebt het hier over PC controllers met draad toch?
draadloze werken ook. http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=090MeltedForest schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:33:
[...]
2 jaar op de standaard dingen.
3 jaar op de RRoD en E74 error.
Over de controllers: ik dacht altijd dat PC controllers gewoon werken op de 360, je hebt het hier over PC controllers met draad toch?
Ah, thanks. Kan ik trouwens met de Xbox 360 controller op mijn PC gamen zonder dat ik een extra controller bij hoef te kopen(Heb er al 4)?MAX3400 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:54:
[...]
Ja, bij problemen met factureren, ben je met een US account genaaid. Waarom? Omdat je voor verschillende handelingen (alsmede garantie-afhandeling) een adres moet hebben wat ook daadwerkelijk van jou is.
Bij mij xbox360 controller die ik eerst voor mijn pc had gekocht zit een ontvanger. Dus als je wireless controllers hebt zal je toch zo'n ontvangertje moeten hebben, weet alleen niet of ze die los verkopen. En je pc games moeten wel de controller ondersteunen.
Alleen als je nog de "oude" Xbox 360 hebt, de Slim (250 GB/4 GB) valt hier logischerwijs niet onder.
Die ontvangers worden bij Deal Extreme wel los verkocht.ReFresh F5 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:43:
Bij mij xbox360 controller die ik eerst voor mijn pc had gekocht zit een ontvanger. Dus als je wireless controllers hebt zal je toch zo'n ontvangertje moeten hebben, weet alleen niet of ze die los verkopen. En je pc games moeten wel de controller ondersteunen.
[ Voor 51% gewijzigd door sjaool op 01-02-2011 21:01 ]
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
Tenzij je dat via de winkel wilt laten lopenMeltedForest schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:33:
[...]
Heb je daar een bron van? Zo logisch vind ik het namelijk nog niet klinken.sjaool schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 20:58:
[...]
Alleen als je nog de "oude" Xbox 360 hebt, de Slim (250 GB/4 GB) valt hier logischerwijs niet onder.
De Xbox 360 Slim is hardwarematig een ander type dan de "oude" Xbox 360, ook komt bij de Slim de RROD niet meer voor.
Dat er wel andere defecten kunnen ontstaan is natuurlijk logisch maar die vallen onder de normale garantie van 2 jaar.
Dat er wel andere defecten kunnen ontstaan is natuurlijk logisch maar die vallen onder de normale garantie van 2 jaar.
Bronquote: VideogameszoneXbox 360 Slim: Drei-Jahres-Garantie auf Systemfehler nicht vorgesehen
Nach der Ankündigung der Xbox 360 Slim zur E3 2010 ploppten immer wieder Fragen bezüglich der Garantie auf. Microsoft erklärt nun, weswegen eine 3-Jahres-Garantie nicht vorgesehen ist.
[ Voor 74% gewijzigd door sjaool op 02-02-2011 14:51 ]
Hey, van de makers van Braid... Dan zou het best goed moeten komen, maar het ziet er op dit moment niet echt heel bijzonder uit. Maar ze hebben nog 9 maanden en dan zou het toch ver moeten kunnen komen...SeamusXanthus schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:15:
[...]
Geen idee wanneer, maar ik kan niet wachten op http://the-witness.net/
Verwijderd
Je hebt inderdaad gelijk:sjaool schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:45:
De Xbox 360 Slim is hardwarematig een ander type dan de "oude" Xbox 360, ook komt bij de Slim de RROD niet meer voor.
Dat er wel andere defecten kunnen ontstaan is natuurlijk logisch maar die vallen onder de normale garanie van 2 jaar.
[...]
Bron
Bron1.3. Duur
Onverminderd wettelijke garanties waarop u recht kunt hebben volgens toepasselijk lokaal recht, en tenzij dat recht een langere termijn voorschrijft, biedt Microsoft deze garantie voor een termijn van één (1) jaar vanaf de datum van aankoop van die Xbox 360 S of Accessoire van een bevoegde detailhandelaar (de “Producentgarantie Periode”).
U stemt er uitdrukkelijk mee in dat deze Producentgarantie niet van toepassing zal zijn indien u een technisch probleem tegenkomt met uw Xbox 360 S of Accessoire nadat de Producentgarantie Periode is verlopen; en dat in een dergelijk geval Microsoft u kosten in rekening mag brengen voor haar pogingen om een probleem met uw Xbox 360 S of Accessoire te diagnosticeren en er service op te verlenen.
Ik ben er nu achter dat mn router Dlink DIR-655 de boos doener is.KingKoning schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:32:
[...]
Bij mij deed Live het gisteravond weer prima. Heb niet de hele tijd online gespeeld maar toch zeker een paar uurtjes black ops zonder problemen.
[...]
Als ik die er tussen uit haal heb ik gewoon Xbox Live.
Ook als ik mn router reset lukt het me niet om een Live verbinding te krijgen.
Het zelfde geld na een firmware update.
Het heeft tot december altijd goed gewerkt dus snap het niet helemaal.
* Gutteguttegut heeft een nieuwe router besteld.
Kan ik eigenlijk een extra voeding voor mijn Pro (witte) los bestellen of moet ik daarvoor op Marktplaats kijken? Ik sleep namelijk nogal eens met mijn Xbox en dan is het wel handig als ik een andere voeding heb zodat ik niet elk keer in de kabelspagetti hoef te duiken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Apart, als het altijd heeft gewerkt lijkt het me ook geen port forwarding probleem? Of heb je factory reset gedaan in december?Gutteguttegut schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:36:
[...]
Ik ben er nu achter dat mn router Dlink DIR-655 de boos doener is.
Als ik die er tussen uit haal heb ik gewoon Xbox Live.
Ook als ik mn router reset lukt het me niet om een Live verbinding te krijgen.
Het zelfde geld na een firmware update.
Het heeft tot december altijd goed gewerkt dus snap het niet helemaal.
* Gutteguttegut heeft een nieuwe router besteld.
Nu ja nieuwe router zou ook moeten werken
Weet niet of je die officieel kan bestellen. Let iig goed op welke je heb. Er zijn geloof ik 2 verschillende in omloop. Koop je de verkeerde dan past ie niet in de xboxVrijdag schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:53:
Kan ik eigenlijk een extra voeding voor mijn Pro (witte) los bestellen of moet ik daarvoor op Marktplaats kijken? Ik sleep namelijk nogal eens met mijn Xbox en dan is het wel handig als ik een andere voeding heb zodat ik niet elk keer in de kabelspagetti hoef te duiken.
Heeft er nog iemand problemen met de nieuwe update? Mijn console is op geen enkele manier gemod od, en sinds de update leest hij geen enkele disc meer... Ze verschijnen in dashboard, ik kan ze installeren, maar ik kan ze niet spelen. Blijkbaar gebeurt dit als je update terwijl je een exemplaar van Halo/Cod/... in je console hebt steken? Allemaal originele spelletjes btw. Ik ben zelf anti-hackers en dergelijke, maar blijkbaar zijn er nu ook een hele hoop legitieme xboxen getroffen.
Kan tweakers hier geen ruchtbaarheid aan geven ofzo, zodat microsoft een update lanceert die dit probleem verhelpt?
Ik ben toch duidelijk al niet de enige:
http://forums.xbox.com/9/35568488/ShowPost.aspx#35568488
Kan tweakers hier geen ruchtbaarheid aan geven ofzo, zodat microsoft een update lanceert die dit probleem verhelpt?
Ik ben toch duidelijk al niet de enige:
http://forums.xbox.com/9/35568488/ShowPost.aspx#35568488
[ Voor 15% gewijzigd door W!mpix op 02-02-2011 14:50 ]
Die update van 2 weken geleden?
95% zeker dat ik toen ook Black Ops erin had zitten... geen enkel probleem met updaten gehad...
95% zeker dat ik toen ook Black Ops erin had zitten... geen enkel probleem met updaten gehad...
Er zijn wel meer geloof ik. Elk ander type moederbord heeft een iets andere ingang van de PSU geloof ik.KingKoning schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:32:
[...]
Apart, als het altijd heeft gewerkt lijkt het me ook geen port forwarding probleem? Of heb je factory reset gedaan in december?
Nu ja nieuwe router zou ook moeten werken![]()
[...]
Weet niet of je die officieel kan bestellen. Let iig goed op welke je heb. Er zijn geloof ik 2 verschillende in omloop. Koop je de verkeerde dan past ie niet in de xbox
Zal even googlen.
Deze bestaan voor de oude:

Heb zelf de 150W variant, dus een Jasper
Met de update heb ik geen probs, maar heb dan ook geen CoD, en Halo had ik er niet in zitten.
En pff, eigenlijk wil ik best graag een X360 slim 4GB met aparte 250GB (mogelijk die nu in mn huidige console zit), alleen ik kan t niet verantwoorden om dat te doen tov mn huidige X360 pro met 250GB HDD. Behalve de looks is er voor mij geen reden, en opzich zijn de looks ook wel een probleem juist met een wit x360 stuur, 3 witte controllers etc
heb eigenlijk hetzelfde met m'n PS3 fat die ik best kwijt wil voor een PS3 slim (want die is mat ipv glossy)
[ Voor 43% gewijzigd door GAIAjohan op 02-02-2011 16:13 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nieuwe router is geplaatst en alles werkt weer zoals het hoort.KingKoning schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:32:
[...]
Apart, als het altijd heeft gewerkt lijkt het me ook geen port forwarding probleem? Of heb je factory reset gedaan in december?
Nu ja nieuwe router zou ook moeten werken
Dlink DIR-655 er uit, TP-Link TL-WR1043ND er in
Nu nog even een goedkope Live Gold scoren.
Kan een omgebouwde 360 kopen met VGA en Component HD kabel voor 50 euro, goede deal of niet? Hij is voor naast mijn niet omgebouwde xbox.
Wat wil je dan met deze omgebouwde Xbox doen?Rev! schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:45:
Kan een omgebouwde 360 kopen met VGA en Component HD kabel voor 50 euro, goede deal of niet? Hij is voor naast mijn niet omgebouwde xbox.
En het is niet een goede deal want waarom zou je een omgebouwde xbox kopen? Dit is 9/10 keer voor illegale spellen
[ Voor 16% gewijzigd door Rockvee2 op 03-02-2011 15:58 ]
1stoppoints.comGutteguttegut schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:07:
[...]
Nu nog even een goedkope Live Gold scoren.
Je kan al een nieuwe Xbox kopen voor 135 euro met garantie en in sommige Bart Smit filialen de Jasper Arcade versie voor 99 euro . Je moet zelf weten of die deal van jou een goede deal isRev! schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:59:
Als Reserve. Heb mijn eigen 360 vorige week nog gered met de X-Clamp fix.
Ik heb niet goedkoper kunnen vinden.Grolsch schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:07:
[...]
Zijn er nog meer tips voor goedkope live accounts
Ik moet ook nog verlengen in februari.
Bij Microsoft zelf kost het nu 35,99 voor 12 maanden (2,99 per maand), bij 1stoppoints is 14 maanden voor 41,50 (2,96 per maand).
Nu nog een coupon zien te vinden voor nog meer korting
Die zag ik op mn xbox360 vandaagronwiel schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:20:
Waar haal je die aanbieding van Microsoft zelf vandaan? Ik zie hem helaas nergens.
Maar dan moet je betalen met een CC en bij 1stoppoints met PayPal, dus heb ik het net bij de laatste besteld.
Verwijderd
ik wist niet waar ik dit kon posten, maar vond het toch leuk om even te laten zien;
http://www.gameinformer.c...-comes-to-the-rescue.aspx
http://www.gameinformer.c...-comes-to-the-rescue.aspx
eBay, maar dan alleen kopen van een 5******* verkoper. De rest vertrouw ik niet.Grolsch schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:07:
[...]
Zijn er nog meer tips voor goedkope live accounts
Ik moet ook nog verlengen in februari.
Gamehubs.com, maar daar liggen de prijzen net wat hoger dan bij 1stoppoints
[ Voor 3% gewijzigd door MeltedForest op 04-02-2011 09:15 ]
Ik kon het op eBay niet goedkoper vinden of je moet een bieding afwachten.
Daarnaast zit je altijd met verzendkosten omdat je van de eBay de code niet mag emailen (heb ik begrepen).
Daarnaast zit je altijd met verzendkosten omdat je van de eBay de code niet mag emailen (heb ik begrepen).
koop altijd via ebay.. en krijg de codes gewoon via de mail hoor
besteld bij 1stoppoints.com, en ik had ongelogen waar binnen 3 minuten betaalbevestiging, codes, en een mail met de vraag of alles goed was gegaan, en het verzoek hun te promoten 
Bij deze dus
Bij deze dus
Hi pal,
Got your payment and codes has been emailed to you too.
Please do look into it and once again, please do kindly help us to share your experience and promote 1stoppoints among your friends.
Thank you so much.
linkje?ind0mi schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:07:
koop altijd via ebay.. en krijg de codes gewoon via de mail hoor
1200 punten voor 10 euro via http://link.marktplaats.nl/418980687. ( is niet mijn advertentie ofzo )
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ja, de Elite van mijn vriendin heeft ook een andere adapter inderdaad. Misschien toch maar naar MarktplaatsKingKoning schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:32:
[...]
[...]
Weet niet of je die officieel kan bestellen. Let iig goed op welke je heb. Er zijn geloof ik 2 verschillende in omloop. Koop je de verkeerde dan past ie niet in de xbox
Bedankt voor het duidelijke plaatje, nu weet ik waar ik zoal naar kan kijkenGAIAjohan schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:06:
[...]
Er zijn wel meer geloof ik. Elk ander type moederbord heeft een iets andere ingang van de PSU geloof ik.
Zal even googlen.
Deze bestaan voor de oude:
[afbeelding]
Heb zelf de 150W variant, dus een Jasper
das duurder dan 1stoppointsmaartend schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:18:
[...]
Oke, jij je zin ; Gold
En dan gewoon vragen om de scan te mailen. Maar ook is zoiets gewoon op markplaats te vinden voor 36 euro.
De 12+2 months van 1stoppoints is volgens mij het goedkoopst momenteel.
Dat klopt, lijkt momenteel niet goedkoper te krijgen.
Een vriend van me heeft een xbox met een dvd drive die geen dvd's meer leest, nu wil ik hem overnemen, maar kan ik dan gewoon er een nieuwe drive in doen. Wel een xbox drive natuurlijk. Op ebay zie ik ook lasermodules, is dat ook nog een optie voor dit probleem?
Dank
Dank
Nee, de drive heeft een unieke code die alleen de Xbox kent waarmee hij is uitgeleverd. Tenzij je gaat flashen, maar dat is een ander verhaal (en hier niet toegestaan om over te discussiëren) .hardware.tom schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:54:
Een vriend van me heeft een xbox met een dvd drive die geen dvd's meer leest, nu wil ik hem overnemen, maar kan ik dan gewoon er een nieuwe drive in doen. Wel een xbox drive natuurlijk. Op ebay zie ik ook lasermodules, is dat ook nog een optie voor dit probleem?
Dank
En alleen de lasermodule vervangen? Lijkt me niet dat daar een unieke code op zit,alleen de goeie vinden voor de goede driveExorcist schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:46:
[...]
Nee, de drive heeft een unieke code die alleen de Xbox kent waarmee hij is uitgeleverd. Tenzij je gaat flashen, maar dat is een ander verhaal (en hier niet toegestaan om over te discussiëren) .
Als je zeker weet dat de laser defect is zou het kunnen.
Persoonlijk zou ik de gok alleen wagen als ik de Xbox voor een heel laag bedrag kan overnemen aangezien een nieuwe Xbox niet zo heel veel kost.
Persoonlijk zou ik de gok alleen wagen als ik de Xbox voor een heel laag bedrag kan overnemen aangezien een nieuwe Xbox niet zo heel veel kost.
Mee eens, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Durf ik vrij weinig over te zeggenhardware.tom schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:14:
[...]
En alleen de lasermodule vervangen? Lijkt me niet dat daar een unieke code op zit,alleen de goeie vinden voor de goede drive
Het is ook een heel laag bedrag (zo rond de 50 euro incl. Accesoires en 1 game) hij heeft zelf ook al een aantal keer geprobeerd de laser schoon te maken. Een laser module is op ebay maar ong. 10 euro, dat vind ik wel het proberen waard.sjaool schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:40:
Als je zeker weet dat de laser defect is zou het kunnen.
[ Voor 4% gewijzigd door hardware.tom op 04-02-2011 22:56 ]
Zo, vandaag ook maar een gold jaarabbo gedaan voor 40% korting. 3 euro per maand vind ik wel genoeg
hier een vraag van een XBOX newbie,
ik heb een xbox gehad van iemand, maar tijdens het gamen veranderde de kleurtjes en toen ineens geen beeld, nu is de situatie als volgt
xbox aan scherm, word zwart, en vervolgens weer geen signaal, daarbij heb ik GEEN RROD, kan iemand me in de goede richting wijzen mbt probleem of fix?
ik heb een xbox gehad van iemand, maar tijdens het gamen veranderde de kleurtjes en toen ineens geen beeld, nu is de situatie als volgt
xbox aan scherm, word zwart, en vervolgens weer geen signaal, daarbij heb ik GEEN RROD, kan iemand me in de goede richting wijzen mbt probleem of fix?
Welke kabel, welke resolutie, welk scherm
?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
oja my bad:
HDMI en Scart, nu op een kleine LCD tv, die 1080i ondersteund, 1080p kan hij ook wel aan dat downscaled ie (met mijn ps3 iig)
het is een philips lcd tvtje
als k de knop even ingedrukt houd dan word het beeld ook weer even zwart en dan weer geen signaal
HDMI en Scart, nu op een kleine LCD tv, die 1080i ondersteund, 1080p kan hij ook wel aan dat downscaled ie (met mijn ps3 iig)
als k de knop even ingedrukt houd dan word het beeld ook weer even zwart en dan weer geen signaal
[ Voor 22% gewijzigd door Reloader op 05-02-2011 18:27 ]
Wat voor kleur geeft je stroomadapter aan?
Maar gebeurt dat bij HDMI en Scart dat hij geen signaal meer geeft?
Maar gebeurt dat bij HDMI en Scart dat hij geen signaal meer geeft?
ja bij beide geen signaal de adapter is oranje en word als k de xbox aanzet groen
Verwijderd
Je kunt dus wel gewoon een nieuwe drive erin plaatsen, alleen moet je even een de juiste key uit de oude drive lezen en deze in de nieuwe flashen. Je kunt dit gewoon met de stock firmware doen, zolang je dezelfde drive type hebt zul je dan ook geen problemen hebben m.b.t. bans online en zo aangezien je gewoon een correcte DVD drive firmware draait.hardware.tom schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:54:
Dank
didn't workD4NG3R schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 19:54:
How to reset Xbox 360 console display settings to the defaults
En dan op 720p of 1080i zetten.
ok, ik heb hem nu en na wat gepruts bleek er iets vast te zitten bij de beweging van de laser even losgemaakt en nu werkt ie perfect. Nu is de vraag of ik hem houd of verkoophardware.tom schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:54:
Dank

Lijkt er toch op dat je een X-clamp fix moet toepassen.
Geen RROD wil nog niet zeggen dat dit het niet is.
Het kan namelijk ook zijn dat de GPU geen goed contact meer maakt en dat wordt ook opgelost met de X-clamp fix.
ga ik dat doen, even die boutjes bestellen, kan ik dat op ebay doen of zijn "andere" beter?
...
k heb wel een xbox met van die "kauwgoM" achtige dingen op het RAM..........
...
[ Voor 31% gewijzigd door Reloader op 06-02-2011 10:45 ]
Meestal zet ik mijn 360 (Jasper) uit door op het aan/uit knopje op de console te drukken (ipv op de controller). Maar de laatste week gaat hij niet helemaal uit als ik dat doe. Het aan aan/uit knopje blijft dan aan en uit knipperen... Pas als ik dan nog een keer er op druk gaat hij weer aan en als ik er dan nog een keer erop druk gaat ie pas weer uit. Iemand enig idee hoe dit kan?
Is ie niet iets aan het downloaden op de achtergrond (demo's oid) of is de xbox niet een controller aan het opladen? Bij mij blijft hij dan ook op een soort van standby modus staan. Dat doet ie overigens ook als hij nog aan het afkoelen is, maar dat duurt hooguit 30 seconden.kippengaas schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:13:
Meestal zet ik mijn 360 (Jasper) uit door op het aan/uit knopje op de console te drukken (ipv op de controller). Maar de laatste week gaat hij niet helemaal uit als ik dat doe. Het aan aan/uit knopje blijft dan aan en uit knipperen... Pas als ik dan nog een keer er op druk gaat hij weer aan en als ik er dan nog een keer erop druk gaat ie pas weer uit. Iemand enig idee hoe dit kan?
Dead Space 2 net uitgespeeld. De laatste 2 a 3 chapters behoren tot het meest intense wat ik ooit heb gespeeld, trillende handjes na afloop 
Absoluut geniaal spel.
Absoluut geniaal spel.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Background downloads. moet je even bij System Settings kijken.kippengaas schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:13:
WTF, ben de afgelopen tijd Batman: Arkham Asylum aan het spelen. Wil ik vandaag verder gaan is mijn savegame weg, compleet verdwenen. Ook als ik op de HD kijk zie ik er niks van terug, iemand dit eerder meegemaakt 
Voel er weinig voor om weer helemaal opnieuw te beginnen.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Stuur de game dan maar naar mij op.RedFox schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:17:
Ik heb een USB stick gebruikt om een game over te zetten, maar sinds ik via mijn Xbox de USB stick weer een 'normale' status heb gegeven krijg ik elke keer een extra 'no name' partitie te zien op mijn computer die niet te verwijderen is. Iemand een oplossing? Normaal formatteren werkt helaas niet.
Probeer het eens met DISKPART.
1 Open CMD, typ Diskpart.exe
2 Typ "list disk"
3. Typ "select disk #" (# is het nummer van je USB stick, let op dat je niet je HDD kiest!)
4. Typ "list partition"
5. Typ "select partition #" (# is het nummer van een partitie, je wilt ze allemaal verwijderen)
6. Typ "delete partition"
7. Herhaal stappen 4-6 tot je maar 1 partitie over hebt.
8. Fomatteer weer in windows zoals je eerder hebt gedaan.
1 Open CMD, typ Diskpart.exe
2 Typ "list disk"
3. Typ "select disk #" (# is het nummer van je USB stick, let op dat je niet je HDD kiest!)
4. Typ "list partition"
5. Typ "select partition #" (# is het nummer van een partitie, je wilt ze allemaal verwijderen)
6. Typ "delete partition"
7. Herhaal stappen 4-6 tot je maar 1 partitie over hebt.
8. Fomatteer weer in windows zoals je eerder hebt gedaan.
De benodigde onderdelen zijn ook te koop bij Gamma, scheelt behoorlijk in prijs.Reloader schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:45:
ga ik dat doen, even die boutjes bestellen, kan ik dat op ebay doen of zijn "andere" beter?
...
Heb je de Xbox onverwacht uitgezet toevallig?Reloader schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 18:22:
oja my bad:
Ik heb bij mij namelijk ongeveer hetzelfde gehad, hij steekt bij mij in een stekkerdoos met zo'n knop erop, ik heb een keer die knop uitgezet terwijl de Xbox nog aanstond (dus hetzelfde effect als dat je gewoon de stekker eruit zou trekken), hierna startte hij ook niet meer op, zwart beeld en niks meer. Heb ik 'm een dag ofzo van de stroom af gelaten, en daarna startte hij wel weer op.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hoe heb jij dat gedaan dan? Met een creditcard? Of is er nog een andere mogelijkheid, aangezien ik geen creditcard heb.dominator schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 12:03:
Zo, vandaag ook maar een gold jaarabbo gedaan voor 40% korting. 3 euro per maand vind ik wel genoeg
Heb je het eerste deel ook uitgespeeld? Ik heb gisteren de demo van DS2 gespeeld, maar kon zo 1-2-3 niet heel veel verschil merken met het eerste deel. Heb niet zoveel zin om nog een keer hetzelfde te doen met andere levels en beesten / monsters. Nu is het natuurlijk maar een demo, dus misschien heb ik het mis en is er genoeg verschil om het tweede deel toch te halen?Willybubba schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:43:
Dead Space 2 net uitgespeeld. De laatste 2 a 3 chapters behoren tot het meest intense wat ik ooit heb gespeeld, trillende handjes na afloop
Absoluut geniaal spel.
Ja, in 2009 een keer en twee weken geleden ofzo voor de tweede keer als voorbereiding op deze. Ja, qua gameplay lijken ze wel op elkaar ja, maarja het is nu eenmaal een sequel.Ken. schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:25:
[...]
Heb je het eerste deel ook uitgespeeld? Ik heb gisteren de demo van DS2 gespeeld, maar kon zo 1-2-3 niet heel veel verschil merken met het eerste deel. Heb niet zoveel zin om nog een keer hetzelfde te doen met andere levels en beesten / monsters. Nu is het natuurlijk maar een demo, dus misschien heb ik het mis en is er genoeg verschil om het tweede deel toch te halen?
De sfeer is wel anders, wat meer... Ehm... Nouja, het is nog steeds creepy als wat, maar je loopt nu door grotere ruimtes, in plaats van het gangetje-gangetje werk op de Ishimura. Verder bevat het spel nu veel meer van die filmische setpieces, heeft Isaac nu een stem en ziet het er gewoon stukken beter uit. Op een of andere manier had ik bij deel 2 veel meer dat 'ik moet verder' gevoel waar ik deel 1 soms niet meer dan een uurtje speelde omdat ik 'm af en toe iets te creepy vond qua sfeer. Dan wilde ik ff wat luchtigers.
Maar goed, bottom line: als je deel 1 goed vond vind je deze ook goed, of misschien zelfs beter (ik vond 'm dus beter).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb precies het zelfde gehad. Ik had toen even gegoogled en bleek dat het een bekend probleem was. Bij mij stond toen ergens wel ergens een corrupte file, die naar later bleek de savegame te zijn. Maar ik heb het spel toen ook verkocht (alwhoewel het een gave game was, maar had geen zin om die 6 uur die ik er in zat opnieuw te doen.)RedFox schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:17:
WTF, ben de afgelopen tijd Batman: Arkham Asylum aan het spelen. Wil ik vandaag verder gaan is mijn savegame weg, compleet verdwenen. Ook als ik op de HD kijk zie ik er niks van terug, iemand dit eerder meegemaakt