Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

RoyK schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:09:
Ik was sowieso van plan een pakket te kopen. Ik denk dat ik niet moeilijk ga doen en gewoon een HDD neem. Ik kan me voorstellen dat het ook een stuk sneller werkt vanaf een HDD.
Alleen al vanwege de herrie op langere termijn, is een 360 met HDD handig. Je kan namelijk elk spel wat je koopt, naar HDD laten installeren. Disc is alleen nog nodig om een "key" uit te lezen maar daarna hoor je de dvd-drive niet meer en komt alle data vanaf HDD.

Winst? Geen herrie meer van ongebalanceerde DVD's, snellere read/write vanaf HDD.

Koop desondanks wel een Slim; even afgezien of je daar Kinect aan wil hangen maar dat ding is ongeveer de helft zuiniger dan de "oude grote" 360.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Duidelijk, thanks Max3400 ;)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

En de ingebouwde Wifi he is ook een groot voordeel vind ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:00

MeltedForest

Lenny-t

De oude wordt ook niet meer nieuw verkocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De vraag is dan nog waar? Ik zit al tijdje te kijken naar een consol uit de uk..scheelt toch wel een paar knaken.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Bartsmit heeft ook regelmatig goede aanbiedingen en mediamarkt.

Mijn xbox 360 250 gig met fable 3 en halo reach heb ik een maand terug bij bart smit gekocht voor 222 euro.

maar las hier enkele pagina's terug dat ze het pakket 1 a 2 weken terug ook voor 212 euro hadden bij bartsmit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrN schreef op maandag 18 april 2011 @ 16:26:
Bartsmit heeft ook regelmatig goede aanbiedingen en mediamarkt.

Mijn xbox 360 250 gig met fable 3 en halo reach heb ik een maand terug bij bart smit gekocht voor 222 euro.

maar las hier enkele pagina's terug dat ze het pakket 1 a 2 weken terug ook voor 212 euro hadden bij bartsmit.
Jup, deze week weer naar 239. Waarschijnlijk was het een ffoutje. Nu hadden ze de X360 zonder games voor 219.

Ik ben nog niet van mn Jasper met 250GB af ;( mja, kom wel

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Gewoon op marktplaats zetten, dan ben je er zo vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zins kort ook een xbox wel eentje met rrod maardas gefikstwerkt weer goed.Maar heb nu wel een paar vragen
heb een paar spellen maar kan nooit een online party vinden.
Is er een manier om te zien welke games online gespeeld worden zodat ik niet steeds hoef te wisselen en maar luk raak hoef te zoeken.
Tweede vraag die gamerscard site bestaat niet meer hoe kan ik de got mensen nu vinden?Is der een clan van ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2011 @ 22:32:
Zins kort ook een xbox wel eentje met rrod maardas gefikstwerkt weer goed.Maar heb nu wel een paar vragen
Is er een manier om te zien welke games online gespeeld worden zodat ik niet steeds hoef te wisselen en maar luk raak hoef te zoeken.
Tweede vraag die gamerscard site bestaat niet meer hoe kan ik de got mensen nu vinden?Is der een clan van ofzo?
Welke spellen probeer je te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Niet echt een clan maar probeer eens trueachievements.com, daar is ook een tweakersboard.
De functie van gamercard met wie wat op dat moment speelt heb ik ook nog niet ergens terug kunnen vinden, maar ik gebruik dat dan ook niet :+

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe kan ik joinen dan is alleen op request zie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:25:
en hoe kan ik joinen dan is alleen op request zie ik?
Misschien een request sturen dan? :X

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is inderdaad nog even de vraag welke spellen je speelt en wat je precies bedoelt met online party. Alle redelijk nieuwe spellen kun je gewoon online spelen, mits ze een multiplayer hebben natuurlijk :z Verder kun je in xbox live een party aan maken met diverse mensen met voicechat om zo bijvoorbeeld samen 1 game te spelen, maar dat hoeft niet. Hiervoor is het wel handig dat je wat mensen in je friendslist hebt die je kent. Zonder mensen in je friendslist is het vinden en joinen van een party vrij lastig :)

Edit:
Boeboe schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:12:
* uchiha tijntje zal zijn PS3 nog eens aanslingeren, eigenlijk een schande om DS onuitgespeeld te laten.
Ik zag dat je lost odyssey nog niet had uitgespeeld? Gestopt na de 3e dvd. Vond je het niet meer leuk? Ben nu deze week weer bezig geweest. Ben weer redelijk ver. Al mijn characters zitten nu rond de 48/50. Nog maar een paar levels en dan heb ik alle mortals op level 52 voor de achievements. Gisteren ook de double SP en double XP voor de immortals geleerd. Tevens de ailment resistance gehaald voor al mijn immortals. Dat is toch wel een relaxte skill zeg... :) Say byebye to poison, petrify, paralysis, etc. :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-04-2011 14:08 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10 19:48
uchiha tijntje schreef op zondag 17 april 2011 @ 16:35:
Mijn xbox is aan het overlijden na bijna 4 jaar trouwe dienst... De dvd drive herkent met regelmaat niet meer of er een game in zit... Binnenkort maar eens een nieuwe slim kopen ofzo. Heeft er iemand hier ook last van gehad?
ja mijn 3 jaar oude xbox leest opeens ook geen dvds meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal me eens ff registreren kijken of het wat wordt.Zal dan ggelijk de hele clan op friendenlijst zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:26

Vrijdag

De Zwarte

Er komen weer Sega sales aan op XBLA: http://www.xbox360achieve...eek-in-the-SEGA-Sale.html

Ik heb de Sega Collection al dus denk niet dat ik hier wat van ga aanschaffen maar het zijn toch wel flinke kortingen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Fenergy schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 13:54:
[...]

ja mijn 3 jaar oude xbox leest opeens ook geen dvds meer.
Mogelijk heb je nog garantie. Kan je uitzoeken op de xbox site. Verschilt een beetje per item en volgens mij zelfs per probleem hoeveel garantie je heb.

Anders zou ik ff googelen, vaak is de laser vervangen genoeg. En je box openslopen is niet erg als je garantie toch al verlopen is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Kom er net achter waarom ik geen DLC's meer kan downloade. Mijn Billing account informatie staat nog op Nederland (Ben recent naar belgië verhuist). Echter kan ik dit niet aanpassen op de billing website.

Weet iemand of the helpdesk van Microsoft mij daarbij kan helpen? Had eens op het xbox forum gevraagd en daar heb ik geen reactie gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Timmiewimie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:17:
Kom er net achter waarom ik geen DLC's meer kan downloade. Mijn Billing account informatie staat nog op Nederland (Ben recent naar belgië verhuist). Echter kan ik dit niet aanpassen op de billing website.

Weet iemand of the helpdesk van Microsoft mij daarbij kan helpen? Had eens op het xbox forum gevraagd en daar heb ik geen reactie gekregen..
Ik zou microsoft gewoon even opbellen, weet niet of het een gratis nummer is? In Nederland is het een gratis nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij zijn die gegevens niet aan te passen. Enige optie is volgens mij een compleet nieuw profiel aanmaken.

Volslagen r*koplossing natuurlijk, maar geloof dat het bij MS niet echt een hoge prio gekregen heeft :(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
@Hierboven

Ik bel straks even met mobiel van vriendin in nederland, mja. Ik hoop dan dat ik misschien een compensatie kan krijgen. Want eigenlijk is dit absurd. Je zou gewoon een ander billing adress moeten kunnen kiezen. Want wat is hier nou het nut van? Mja ik zie wel. Anders word het maar een nieuw account. Verlies ik meteen eventjes al mijn achievements etc.

Microsoft, Fix dit! <-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Bel nou eerst maar even dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Het lijkt mij dat dit prima aan te passen is.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

sjaool schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:45:
Bel nou eerst maar even dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Het lijkt mij dat dit prima aan te passen is.
In sommige gevallen helaas niet... Bellen is de beste optie inderdaad. Werkt dat niet telefonisch, vraag dan aan de medewerker het mail-adres voor klachten. Daar wordt uiteindelijk wel inhoudelijk op gereageerd maar het kan enkele dagen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Heb gister gebeld, Sorry max had jou post niet meer gezien. Ik kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon (Ik heb zelf op een upc help desk gewerkt, dus ik bleef gewoon vriendelijk). Hij vertelde mij dat ik inderdaad een nieuw account moest aanmaken. Nja mijn xboxlive was bijna afgelopen helaas wel jammer van mijn achievements mja. Misschien dat ik straks even op de website kijk voor een email adress en dan ik inderdaad wel een klachtje daar over indien. Want het is nogal nadelig voor mensen die verhuizen naar het buiteland.

Hoeveel kost een nametag change op xboxlive? Wil natuurlijk wel mijn oude Gamertag overnemen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:00

Barbas

Gallego!

Timmiewimie schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:23:
Hoeveel kost een nametag change op xboxlive? Wil natuurlijk wel mijn oude Gamertag overnemen :x
800mp

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Jezus. Ja dat ga ik er mooi niet voor betalen :']. Is het niet mogelijk gewoon mijn huidig xboxlive account te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Nee kan niet, en je kan een nieuwe tag ook niet in een oude veranderen want die bestaat natuurlijk al. Wat ik eigenlijk niet snap, waarom gebruik je je CC voor XBL? Doe het gewoon lekker prepaid, is nog goedkoper ook. 4200 punten kosten prepaid op internet ongeveer 38 euro, een jaar XBL kost ongeveer 37 euro. En je hebt ook dat gezeik niet meer over creditcard gegevens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
Ik doe ook niet met cc betalen? Het is mijn billing account? Geen idee waarom ik een speciaal billing account heb. Ik koop mijn Codes meestal gewoon bij gamemania.

Die meneer gister had het over content die geblockt zou zijn in bepaalde landen. KIJK DAN GEWOON NAAR DE IP's!? Hun maken het allemaal zoon gezeiks. Nja het intereseerd me ook niet. Ben geen hardcore gamer ook nooit geweest. Af en toe op de xbox is leuk. Het ging mij erom dat ik een GoW3 Beta code heb en die niet kan gebruiken. Plus nog eens de niet beschikbare DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Timmiewimie schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:19:
...Geen idee waarom ik een speciaal billing account heb...
Garantie? Ophalen en terugzenden van je console ter reparatie vereist een 100% geldig woon-adres. Het lollige is; het ophalen en terugsturen gaat via UPS en die kan je gewoon vragen om op een alternatief (dus niet billing address) de console te komen verzorgen.

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 21-04-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Gister IloMilo gekocht in de Xbox-Nations sale. Hoewel een behoorlijk hoog knuffelgehalte (pluspunt voor vriendin :P) vind ik het best een vermakelijke puzzelgame.
Na een uurtje kreeg ik redelijk hoofdpijn van het draaien rondom blokjes :P Maar er zit wel humor in en ik vind de 3d-puzzels heel goed gevonden.

Maar voor 400 punten wel een vermakelijk spelletje.
Is er trouwens iemand hier die Might and Magic: Clash of Heroes heeft gekocht? De reviews zijn lovend maar ik vond de trailer maar mwa. Vind met name de co-op optie interressant.

[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 22-04-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

hmm.. ik zit nu toch in een dubio.. ik sta op het punt om de xbox te bestellen.. en struikel toch weer over de 250gb versie, of met 4gb flash geheugen. Het is uit eindelijk toch een verschil van 50 euro.. en ik vraag me af of het die wel waard is. Ik zal niet elke dag kunnen gamen, en mijn kinderen spelen de kinder spelletjes zoals kinectimals. Ik heb een NAS waar alle films en muziek opgeslagen zijn, dus voor opslag hoef ik het niet te doen.

De enige vraag die over blijft, is het niet kunnen installeren van een game een dermate ergenis in laadtijden etc, dat het gewoon onverstandig is om een 4gb flash versie te kopen ipv een HDD xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Wat misschien ook nog meespeelt is de geluidsreductie. Als je namelijk de spellen op de HD installeert is de xbox een stuk stiller. Aan de laadtijden heb ik mij voorheen nooit gestoord, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:26

Vrijdag

De Zwarte

Voor die 50 euro gewoon een harde schijf nemen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
RoyK schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:37:
hmm.. ik zit nu toch in een dubio.. ik sta op het punt om de xbox te bestellen.. en struikel toch weer over de 250gb versie, of met 4gb flash geheugen. Het is uit eindelijk toch een verschil van 50 euro.. en ik vraag me af of het die wel waard is. Ik zal niet elke dag kunnen gamen, en mijn kinderen spelen de kinder spelletjes zoals kinectimals. Ik heb een NAS waar alle films en muziek opgeslagen zijn, dus voor opslag hoef ik het niet te doen.

De enige vraag die over blijft, is het niet kunnen installeren van een game een dermate ergenis in laadtijden etc, dat het gewoon onverstandig is om een 4gb flash versie te kopen ipv een HDD xbox
Sinds ik van de 20 GB naar de 250 GB ben gegaan, kan ik eindelijk al mijn games installeren. Het scheelt echt veel geluid, maar daarnaast laden games ook veel sneller. Ik was gauw uit de keuze: de 250 GB!

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou ook gewoon de HDD editie nemen. Het scheelt behoorlijk veel in geluid namelijk en ik merk ook dat games een stuk sneller laden. Dus als je het geld heb dan gewoon voor die editie gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Duidelijk, 4 reacties achter elkaar die HDD adviseren, punt gemaakt.. HDD versie besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Juistem, de HDD is voor mij een must. Heb toen ook al gauw mijn 20GB vervangen door een 120GB. Ten eerste is dat ding niet meer zo gigantisch luidruchtig en second of all, de laadtijden, wat een verschil.
Met BC2 kan ik altijd rustig een voertuig uit gaan zoeken, ik ben er altijd al 20sec eerder in de game dan de rest, hoogstwaarschijnlijk alleen maar door het feit dat ik het op mijn HDD heb geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

oke.. morgen ga ik dus die xBox 360 halen met kinectimals erbij. Ik ga denk ik ergens anders de game Blackops bestellen vant bij Gamemania vind ik hem wel een beetje prijzig. bijna 20 euro duurder dan in sommige webshops. Misschien kan ik er morgen even over babbelen.

Nu dacht ik mijn vrouw een plezier te doen door haar een fitnes achtig spel te geven. Ze wilde immers iets aan haar conditie gaan doen. Ze ziet het niet zo zitten. :P

Dus, dacht ik.. misschien kunnen jullie mij adviseren wat een leuk spel is dat ik met mijn vrouw op de kinect kan doen. gewoon een avondje fun voor de tv. Tips zijn van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Dance Central doet het meestal wel goed bij de vrouwtjes. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

RoyK schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:58:
Duidelijk, 4 reacties achter elkaar die HDD adviseren, punt gemaakt.. HDD versie besteld ;)
Het downloaden van demo's en arcade games is ook een groot deel van XBL. Je hebt de goede keus gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:54
sjaool schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:01:
Dance Central doet het meestal wel goed bij de vrouwtjes. ;)
Mijn vrouw heeft ook Dance Central en dat doet het ook echt leuk bij de dames. Maar de mannen doen verplicht ook wel een nummertje mee. :P
Speel het zelf niet vaak, maar ach. Het is zeker leuk om een aantal keer mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een wireless xbox headset gekocht, maar krijg hem met geen mogelijkheid op quardrant 1 waar mijn controller op staat. Heb al gelezen dat sommige controllers niet werken met zo'n draadloze set. Iemand ervaring met de soort van "coulance-regeling" van microsoft waarbij ze een nieuwe controller op zouden sturen? Xbox is nog geen 2 jaar oud, andere suggesties uiteraard van harte welkom. Ps handmatig kan ik mijn headset dus niet op quadrant 1 krijgen waar mijn controller op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist in Tilburg bij de Saturn een xbox slim gekocht met 250 gig hd en combi Fable en Halo voor 191 euro... Mijn ouwe trouwe xbox van 4 jaar gaat na de GoW beta met de VUT. Erg goed geprijst moet ik zeggen, helaas heb ik nu veel dingen wel dubbel... Een extra controller die ik niet gebruik (heb sinds kort die zilvergrijze controller, halo en fable3 heb ik ook beide, paar weken geleden een nieuwe bedrade headset gekocht, dus die heb ik ook niet meer nodig. Denk dat ik ze maar op marktplaats ga zetten, of pm me maar.

Dus voor mensen die een nieuwe xbox nodig hebben of gewoon met een xbox willen beginnen, dit is een heel erg mooi pakket. :)

Edit. De bundel met de slim en kinect (met 4gb hd ipv 250) was eveneens 191 euro. Even ter verduidelijking.. Hier zaten de games niet bij. Dus enkel de slim en kinect met 4 gig.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-04-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Met kinect bedoel je denk ik 291 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Nope, de 4GB + Kinect was ook rond die prijs. We verbaasden ons al over de rare prijsstelling. Losse 250GB xbox was ook 191, net zo duur als de versie met 2 games. Eigenlijk waren alle pakketten heel schappelijk geprijsd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua kinect wacht ik wel tot Kinect sub 100 euro wordt. Het lijkt me wel tof, maar (nog) niet meer dan dat.
Voor Forza4 wil ik m waarschijnlijk wel hebben, en dan kan de Live Cam met vakantie denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:27:
Zojuist in Tilburg bij de Saturn een xbox slim gekocht met 250 gig hd en combi Fable en Halo voor 191 euro... Mijn ouwe trouwe xbox van 4 jaar gaat na de GoW beta met de VUT. Erg goed geprijst moet ik zeggen.
Dat is inderdaad erg goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:27:
Zojuist in Tilburg bij de Saturn een xbox slim gekocht met 250 gig hd en combi Fable en Halo voor 191 euro...
Is dat een aanbieding van Saturn of standaard prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EN-IS schreef op maandag 25 april 2011 @ 00:57:
[...]

Is dat een aanbieding van Saturn of standaard prijs?
Ik denk dat het een aanbieding is. Anders is de prijsstelling van de bundel met 2 spellen en zonder spellen (beide 191) wel erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:38:
[...]

Ik denk dat het een aanbieding is. Anders is de prijsstelling van de bundel met 2 spellen en zonder spellen (beide 191) wel erg raar.
Bij de Bart Smit was het 2 weken geleden 212 voor de bundel en 239 voor de set zonder games.. Dat vond ik nog raarder

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 25-04-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
uchiha tijntje schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:38:
[...]

Bedankt, helaas zit Saturn niet in Twente, anders was ik vandaag nog langs geweest :) Zal de aanbiedingen hier in de buurt in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Nou, zaterdag stond ik dus in de winkel, en puntje bij paaltje was ik er blijkbaar nog niet over uit. Mijn vrouw denkt dat de kleine (2,5 jaar) niet op kinect zal reageren zoals ik verwacht. En misschien heeft ze ook wel gelijk. Een jaar of 4 is realistischer. En voor haar hoef ik het ook niet te doen (fitnes of zumba) want ze ziet het zichzelf niet doen. Blijft er alleen voor mij de Xbox 360 over om hier en daar een potje Blackops te spelen. Dat zal zo sporadisch zijn omdat ik in de avonden ook nog veel werk.. dat het misschien meer een apparaat voor de heb zou gaan worden, dan een console die gebruikt gaat worden. Jammer.. stiekem had ik er wel zin in, en toch hield mijn verstand mij tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BM schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:07:
Nope, de 4GB + Kinect was ook rond die prijs. We verbaasden ons al over de rare prijsstelling. Losse 250GB xbox was ook 191, net zo duur als de versie met 2 games. Eigenlijk waren alle pakketten heel schappelijk geprijsd.
Weet je toevallig tot wanneer deze aanbieding geldig is? Zo'n aanbieding wil ik niet voorbij laten gaan, als die nog deze week geldig is, pak ik even de trein naar Groningen (150km) en koop ik het daar bij Saturn, ga voor het geval wel zelf ook bellen morgen :) Of ze ook het nog op voorraad hebben, etc.
RoyK schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:20:
Nou, zaterdag stond ik dus in de winkel, en puntje bij paaltje was ik er blijkbaar nog niet over uit. Mijn vrouw denkt dat de kleine (2,5 jaar) niet op kinect zal reageren zoals ik verwacht. En misschien heeft ze ook wel gelijk. Een jaar of 4 is realistischer. En voor haar hoef ik het ook niet te doen (fitnes of zumba) want ze ziet het zichzelf niet doen. Blijft er alleen voor mij de Xbox 360 over om hier en daar een potje Blackops te spelen. Dat zal zo sporadisch zijn omdat ik in de avonden ook nog veel werk.. dat het misschien meer een apparaat voor de heb zou gaan worden, dan een console die gebruikt gaat worden. Jammer.. stiekem had ik er wel zin in, en toch hield mijn verstand mij tegen :)
Tja, misschien de volgende Xdoos dan maar ? :+ Of je koopt het tweedehands, een goede op de koop tikken?

[ Voor 42% gewijzigd door EN-IS op 25-04-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

de Xbox720? tenminste, heb ik eens gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
RoyK schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:22:
de Xbox720? tenminste, heb ik eens gehoord.
Hoe die heet en wanneer die uitkomt, geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Laatst online: 16:52
EN-IS schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:27:
[...]

Weet je toevallig tot wanneer deze aanbieding geldig is? Zo'n aanbieding wil ik niet voorbij laten gaan, als die nog deze week geldig is, pak ik even de trein naar Groningen (150km) en koop ik het daar bij Saturn, ga voor het geval wel zelf ook bellen morgen :) Of ze ook het nog op voorraad hebben, etc.
Elke Saturn/Media Markt heeft ook zijn eigen aanbiedingen. Dat Tilburg de Xbox in de aanbieding gooit wil (helaas) niet zeggen dat je hem voor weinig ook in Groningen kan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:58
RoyK schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:20:
Nou, zaterdag stond ik dus in de winkel, en puntje bij paaltje was ik er blijkbaar nog niet over uit. Mijn vrouw denkt dat de kleine (2,5 jaar) niet op kinect zal reageren zoals ik verwacht.
Ik heb zelf een zoontje van bijna 3. Tot nu toe hebben we heb van videogames weggehouden.
Enige uitzondering is donkey kong, hij kijkt af en toe mee als ik het aan het spelen ben. Dit omdat hij heel erg op de tv reclames en zelfs borden in winkels reageerde 'Dat is donkey kong!' zoals alleen een kind dat enthousiast kan uitspreken.
Ik denk zelf dat ik heb wel binnenkort een keertje laat wii tennissen om te kijken hoe dat gaat. Kinnect zou misschien erg leuk zijn, maar ik denk inderdaad dat het te vroeg is op die leeftijd. Ook geloof ik dat als je kijkt naar de dekking die games toch al hebben, dat ik het niet op vroege leeftijd hoef te introduceren. Ik was zelf 4 toen ik begon met gamen. En ik verwacht dat mijn zoontje rond die tijd echt zelf wel gaat zien dat pappa 'heel veel' leuke videospelletjes heeft.
En misschien heeft ze ook wel gelijk. Een jaar of 4 is realistischer. En voor haar hoef ik het ook niet te doen (fitnes of zumba) want ze ziet het zichzelf niet doen. Blijft er alleen voor mij de Xbox 360 over om hier en daar een potje Blackops te spelen. Dat zal zo sporadisch zijn omdat ik in de avonden ook nog veel werk.. dat het misschien meer een apparaat voor de heb zou gaan worden, dan een console die gebruikt gaat worden. Jammer.. stiekem had ik er wel zin in, en toch hield mijn verstand mij tegen :)
Haha, je vrouw is jouw verstand? Zelfde hier hoor, anders had er vast al een psp en een 3ds gelegen die ik amper zou aanraken. Als ik heel eerlijk ben is mijn ps3 ook geen verantwoorde aankoop geweest, maar ik beleef ook al lol uit het gevoel dat ik nu alle games kan spelen, en wie weet dat als mijn zoon ouder is ik ook daadwerkelijk meer tijd heb om samen met hem wat te gamen :)
De xbox, hoewel ik daar ook niet heel veel op speel, beleef ik wel heel veel lol mee op de momenten dat ik hem gebruik. Ik weet verder jouw situatie niet, maar het is voor mij een hele welkome afleiding tussen alle verantwoordlijkheden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:18

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

rclahsen schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:42:
[...]

Elke Saturn/Media Markt heeft ook zijn eigen aanbiedingen. Dat Tilburg de Xbox in de aanbieding gooit wil (helaas) niet zeggen dat je hem voor weinig ook in Groningen kan halen...
Inderdaad, kocht vandaag een nieuwe laptop bij de Mediamarkt in A'dam ZO en kreeg er een gratis Xbox360 bij ;) Dus ik ga dit topic maar eens volgen en eens kijken wat ik allemaal er van vind* en of ik er geld aan uit ga geven.

*bvk is een verstokte PC gamer...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een winkel gezien waar ze de Razer Onza Tournament Edition controller verkopen? Lijkt zo'n beetje overal al uitverkocht te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:54
Ik heb zitten kijken naar Fortresscraft en zoals hierboven al ergens was aangegeven is deze niet beschikbaar bij ons.
Ik heb een Tweet gestuurt naar de maker(s) en gevraagd waarom dit zo is.
Blijkbaar (kon het zelf niet vinden) gaat MS hier zelf over waar het wel en niet beschikbaar is. Daarbij moet je het onderdeel Indie games hebben. Deze kan ik in de marketplace niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Indiegames zijn heel soms zichtbaar in het menu als alle items nog in geladen worden, maar deze springt meestal direct weg. Als je heel snel bent kun je deze wel aanklikken, maar dan is er volgens mij niks in te zien. Toch jammer dat ze dat hier nog niet beschikbaar gemaakt hebben.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Arunia schreef op donderdag 28 april 2011 @ 08:20:
Ik heb zitten kijken naar Fortresscraft en zoals hierboven al ergens was aangegeven is deze niet beschikbaar bij ons.
Ik heb een Tweet gestuurt naar de maker(s) en gevraagd waarom dit zo is.
Blijkbaar (kon het zelf niet vinden) gaat MS hier zelf over waar het wel en niet beschikbaar is. Daarbij moet je het onderdeel Indie games hebben. Deze kan ik in de marketplace niet vinden.
Als je een US account hebt kan je ze wel gewoon vinden.. Daarbij heeft de US marketplace veel meer gratis stuff, dus het is zeker de moeite waard om een US account te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door MeltedForest op 28-04-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:03:
Iemand al een winkel gezien waar ze de Razer Onza Tournament Edition controller verkopen? Lijkt zo'n beetje overal al uitverkocht te zijn ;)
Bol heeft levertijd van 2 tot 4 dagen staan.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em daar gisteren besteld, verwachte leverdatum 5 mei 2011. Lijkt erop dat ze hem bij Bol dus ook niet op voorraad hebben.Helaas is de controller nergens in de buurt gewoon in een winkel op te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

play.com doet 63 Euro en op voorraad... Levertijd kan wel 2 weken zijn; lijkt wel volledig random hoe snel iets in NL aankomt...

/edit: laat vooral even weten hoe de controller bevalt, patrick1972; ik zit er zelf ook naar te kijken en dan vooral in shooters (tactical, niet iets als BF2 online) en racers (semi-sim, niet iets als SHIFT of TDU).

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 29-04-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Klik

Weet niet waar je vandaan komt maar dit is een winkel in Arnhem.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Wat is precies het grote voordeel van zon controller? Ik zie een d-pad met 4 knoppen ipv 1 geheel, maar in de praktijk gebruik je de d-pad bij veel games voor items en of navigeren door een menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

KingKoning schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:11:
Wat is precies het grote voordeel van zon controller? Ik zie een d-pad met 4 knoppen ipv 1 geheel, maar in de praktijk gebruik je de d-pad bij veel games voor items en of navigeren door een menu...
http://www.razerzone.com/minisite/onza/faq

Waaronder: 4 shoulder buttons, klikkende ABXY buttons, instelbare weerstand van de thumbsticks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Gisteren mn 360 250gb binnengekregen van Amazon.co.uk :)
180 euries in totaal kwijt, de prijzen gaan nog wel eens omhoog en naar beneden daar. Aanrader voor de mensen die er nog 1 willen bestellen. Gewoon goed in de gaten houden, begin prijs als ze een nieuwe batch hebben is rond de 180gbp en zakt naar zn 145-150 na verloop van tijd. Alleen een ander stekkertje voor je psu nodig.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
ZavviNL kortingscode's werken ook op preorders. ( L.A. Noire, Brink, DNF, BF3 etc )
ZNL10 of anders 10ZNL geeft je 10% korting, geldig op gehele assortiment, verzending gratis, NL site ondersteund Paypal itt de .com
.
Op deze maniers kan je de huidige en toekomstige toppers voor onder de 40EUR in huis hebben, al moet je wel rekening houden met 10-12 werkdagen levertijd in het algemeen, tenzij anders aangegeven.

Nu in de aanbieding, Halo Reach limited editon voor 20,95, met korting dus 18,86EUR.

Heb net 2x 2100 live points besteld a 18,95 17,06EUR
12+2 maanden Live Gold voor 46,95 42,26EUR
Cild of Eden preorder 34,95 31,46EUR

Met name de Live points ben ik nog nergens zo goedkoop tegengekomen, levertijd staat momenteel wel op een maand. UK heeft gewoon EU points, dus zelfde als die hier worden verkocht.
Live Gold is wereldwijd hetzelfde.

Live Gold en Points worden dus blijkbaar niet per email verzonden, voordeel van het langere wachten is dan wel weer dat je wat extra reserve hoesjes hebt.
Zie voor ervaringen en levertijden het Het Games Import topic en/of budgetgaming.nl

Tevens heeft Bol.com diverse games in de aanbieding voor mensen die het dichter bij huis zoeken.
Diverse games 19,99 en 2 voor 35,-
Diverse games 29,99 en 2 voor 55,-

Afbeeldingslocatie: http://www.bol.com/nl/upload/images/pages/games/banner_multibuy2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Yippie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:33:
Live Gold en Points worden dus blijkbaar niet per email verzonden, voordeel van het langere wachten is dan wel weer dat je wat extra reserve hoesjes hebt.
Tegenwoordig zitten de Live Points in papieren verpakking, dus helaas geen reservehoesjes (die ik overigens nooit gehad heb, want daarvoor kreeg ik ze in die zinloze dvd-doos met enkel ruimte voor een kaartje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 360 die ik hier heb gekocht bij release, dus kerst 1995 (of was het 1996).
Anyway, heel weinig mee gespeeld, nog geen 100 uur in die 5/6 jaar. Nu dus voor het eerst de onvermijdelijke RROD, ondanks de weinige speeluren. Garantiekans = 0?

Wat nu? Printplaat in de magnetron doen 10 minuten? Daar fixt ie alles toch mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 23:03
@MartijnS72, dan ben ik in de war met punten van die andere console.

@davidgilmour, lijkt me beter om dat soort zaken in het desbetreffende topic te melden:
Xbox 360 defecten topic Deel 3

[ Voor 19% gewijzigd door Yippie op 30-04-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 22:25:
Ik heb een 360 die ik hier heb gekocht bij release, dus kerst 1995 (of was het 1996).
Anyway, heel weinig mee gespeeld, nog geen 100 uur in die 5/6 jaar. Nu dus voor het eerst de onvermijdelijke RROD, ondanks de weinige speeluren. Garantiekans = 0?

Wat nu? Printplaat in de magnetron doen 10 minuten? Daar fixt ie alles toch mee?
2005 bedoel je :+
Je zou gewoon een Slim kunnen kopen, heb je meteen 250GB opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-10 17:31
Ik heb vrijdag een nieuwe Xbox 360 gehaald bij de Media Markt.
Een 360 met 250Gb, extra controller, Halo Reach en Fable 3 en nog een HDMI kabel voor 222 euro.

Vond dat wel een nette prijs.

Wat mij op- en tegenviel:

- Glossy afwerking Xbox... ik kan niet tegen vingerafdrukken erop... Zelfde als bij de oude Ps3.
- Nog steeds zo'n groot blok erbij voor de stroom.

- Online gedeelte werkt wel erg lekker. (Ook al is het een betaalde service)
- Piepjes wanneer je laadje opendoet... Vind ik wel handig...

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

leech1984 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:27:
Een 360 met 250Gb, extra controller, Halo Reach en Fable 3 en nog een HDMI kabel voor 222 euro.
die 222 is met 2 controllers en hdmi kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
MrN schreef op zondag 01 mei 2011 @ 16:10:
[...]

die 222 is met 2 controllers en hdmi kabel?
Jup!

Bij de Bart Smit was hij 209 zonder extra controller en HDMI kabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

leech1984 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 14:27:

Vond dat wel een nette prijs.

Wat mij op- en tegenviel:

- Glossy afwerking Xbox... ik kan niet tegen vingerafdrukken erop... Zelfde als bij de oude Ps3.
- Nog steeds zo'n groot blok erbij voor de stroom.

- Online gedeelte werkt wel erg lekker. (Ook al is het een betaalde service)
- Piepjes wanneer je laadje opendoet... Vind ik wel handig...
De 4GB is mat. Ik heb ook liever een matte dus ik denk dat ik ooit een keer die 4GB+Losse HDD ga kopen (zit nu nog met een 60GB Pro, maar chronisch ruimtetekort op de HDD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-10 12:42
Amazon is goedkoper (ongeveer 34 euro): http://www.amazon.co.uk/X...MSE/ref=zg_bs_676519011_5

Gaat wel per gewone post en niet per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
MeltedForest schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:59:
[...]

De 4GB is mat. Ik heb ook liever een matte dus ik denk dat ik ooit een keer die 4GB+Losse HDD ga kopen (zit nu nog met een 60GB Pro, maar chronisch ruimtetekort op de HDD).
Daar kwam ik ook achter...
Maar voor die prijs neem ik de glans voor lief! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

leech1984 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:29:
[...]

Jup!

Bij de Bart Smit was hij 209 zonder extra controller en HDMI kabel...
Dat is wel een erg goede aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
MrN schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:33:
[...]

Dat is wel een erg goede aanbieding!
Helaas is de aanbieding er niet meer...
Nu zonder controller en HDMI kabel voor 219 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Vraagje!

We lannen nog wel eens samen met een paar vrienden, alleen één kan op het moment niet meer meedoen, deze draait nog op een ('legendarisch') oude dashboard. Zelf heeft hij geen internet, dus we hadden in de planning om de dashboard met een usb stick mee te nemen...

Maarrrrr, hij gebruikt een memorycard.. Kan de nieuwe dashboard dan eigenlijk wel geinstalleerd worden? (Herinner me dat de laatste update heel wat mb's extra gebruikt...)

Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 13:58
ligt aan de grootte van de memorycard, ik dacht dat het 512mb minimum was, maar ik zal is kijken of ik het kan vinden.

edit:
Lijkt 120 mb te zijn, dus theoretisch zou het op een 256mb memcard ook moeten kunnen, en dat de kleinste die er is imho....maar de info is lastiger te achterhalen dan ik verwachtte.

edit 2:
er was ook een 64mb memcard, daar kan het dus niet mee.

[ Voor 54% gewijzigd door Sagat op 03-05-2011 16:26 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Vandaar dat ik het hier ook vraagde... Blijkt weinig over te vinden... Vanavond ga ik naar die vriend toe, zal wel eens kijken hoeveel hij nog over heeft.. Je zou toch zeggen dat Xbox daar zelf een stuk ruimte voor heeft -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Daar was ten tijde van de NXE update een hele rel over, die uiteindelijk resulteerde in het feit dat alle Arcade gebruikers een 20 Gig HDD konden krijgen via MS voor vrij weinig geld...

Volgens mij kan je die title updates ook niet op een USB installeren... en buiten dat moet je om USB sticks werkend te krijgen eerst de title update hebben.... dus dat maakt het al lastig.

Ik zou zeggen probeer het, en neem anders die box mee en hoek m in je eigen kabel.

Overigens zou ik een box met een "legendarisch" oude dashboard een JTAG proberen te geven. Zelf nooit een JTAG box gehad maar de mogelijkheden van homebrew software lijken me wel leuk, en als je tocht niet online speelt.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
KingKoning schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:41:
Daar was ten tijde van de NXE update een hele rel over, die uiteindelijk resulteerde in het feit dat alle Arcade gebruikers een 20 Gig HDD konden krijgen via MS voor vrij weinig geld...

Volgens mij kan je die title updates ook niet op een USB installeren... en buiten dat moet je om USB sticks werkend te krijgen eerst de title update hebben.... dus dat maakt het al lastig.

Ik zou zeggen probeer het, en neem anders die box mee en hoek m in je eigen kabel.

Overigens zou ik een box met een "legendarisch" oude dashboard een JTAG proberen te geven. Zelf nooit een JTAG box gehad maar de mogelijkheden van homebrew software lijken me wel leuk, en als je tocht niet online speelt.... :P
Als je maar geen illegale games speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Kan 'ie niet gewoon voor cheap ook ergens een HDD op de kop tikken? En daarna inderdaad die XBox aan je eigen internet hangen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Komen er geen Dashboard updates mee op Gamediscs zoals bij de PS3 spellen?
Dan zou je hem zo kunnen updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
leech1984 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:10:
Komen er geen Dashboard updates mee op Gamediscs zoals bij de PS3 spellen?
Dan zou je hem zo kunnen updaten...
Nope. De PS3 heeft voor mijn gevoel ook echt iedere twee weken wel een update nodig; op de 360 is het maar een keer per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-10 12:42
Dashboard updates worden zeker wel bij 360 spellen op disc meegeleverd. Overigens, er komt wel vaker dan één keer per jaar een dash update uit: Wikipedia: Xbox 360 system software

Een erg oude dash zou ik nooit updaten maar altijd JTAG-en indien mogelijk. Of verkoop de oude xbox en koop een nieuwe (of 2 aangezien een 360 die te JTAG-en is flink wat oplevert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Bij welke spellen zit er een update dan? Ik heb hier +- 30 spellen liggen, maar ben nog nooit een update tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-10 12:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Portal 2 in co-op is geniaal!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Schweino schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:30:
Dashboard updates worden zeker wel bij 360 spellen op disc meegeleverd. Overigens, er komt wel vaker dan één keer per jaar een dash update uit: Wikipedia: Xbox 360 system software

Een erg oude dash zou ik nooit updaten maar altijd JTAG-en indien mogelijk. Of verkoop de oude xbox en koop een nieuwe (of 2 aangezien een 360 die te JTAG-en is flink wat oplevert).
Wat is dat JTAG? Een soort XBMCE (oid) als bij de oude xbox? Of is dat illegaal hier om te bespreken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:30:
[...]

Bol heeft levertijd van 2 tot 4 dagen staan.
had em daar dus besteld....kreeg net een mailtje dat de bestelling niet geleverd kan worden, is nu 26 mei geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
We hebben het gisteravond bekeken, en hij had maar 24 mb nog over van de 256 mb totaal... 60mb aan savegames e.d. en de andere 150mb is waarschijnlijk opgeslurpt door het dashboard... Dus maar niet geprobeerd om eventuele errors te voorkomen. Ik ga nu inderdaad kijken of hij ergens een grotere memorycard of een HDD op de kop kan tikken.

JTag-en wil hij niet... Hij is bang dat hij dan teveel tijd in zijn xbox gaat stoppen.. ;)

@Waypoint, google is your friend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:56:
[...]

had em daar dus besteld....kreeg net een mailtje dat de bestelling niet geleverd kan worden, is nu 26 mei geworden :(
Ik het zelfde probleem :(
Als ik hem ergens anders sneller kan krijgen trek ik gewoon de bestelling terug.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rann schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:29:
We hebben het gisteravond bekeken, en hij had maar 24 mb nog over van de 256 mb totaal... 60mb aan savegames e.d. en de andere 150mb is waarschijnlijk opgeslurpt door het dashboard... Dus maar niet geprobeerd om eventuele errors te voorkomen. Ik ga nu inderdaad kijken of hij ergens een grotere memorycard of een HDD op de kop kan tikken.

JTag-en wil hij niet... Hij is bang dat hij dan teveel tijd in zijn xbox gaat stoppen.. ;)

@Waypoint, google is your friend ;)
Koop anders een 16GB USB stick als je geen HDD kunt vinden :)

Pagina: 1 ... 18 ... 64 Laatste