Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Werkt dat betrouwbaar in vergelijking met een memorycard dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sterker nog, het werkt hetzelfde als een memory unit. Alleen mag je met een USB-stick tot 16GB :P. Memory units zijn belachelijk duur en worden ook niet meer geproduceerd.

[ Voor 27% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 09:48 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Dat is misschien zelfs nog een goedkoper alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:32:
[...]

Ik het zelfde probleem :(
Als ik hem ergens anders sneller kan krijgen trek ik gewoon de bestelling terug.
da's het probleem, hij is nergens anders sneller te verkrijgen vrees ik. Straks nog wat telefoontjes wagen naar de MediaMarkten hier in de buurt, alhoewel ik denk dat het tevergeefs is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rann schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:49:
Dat is misschien zelfs nog een goedkoper alternatief ;)
Overigens zijn er ook speciale XBOX360 USB-sticks (die hebben ook 1 maand live erbij) :+ maar elke gewone stick werkt ook..
Ik heb zelf deze erbij liggen:
pricewatch: Sandisk Cruzer 16GB Zwart

Dit zijn de officiele trowuens:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/05/xbox_usb_product-540x287.jpg
Maar die zijn idioot duur.

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Daar zat ik al te kijken ;) Die dingen kosten niets tegenwoordig!

Is de data eigenlijk ook te migreren?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rann schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:55:
Daar zat ik al te kijken ;) Die dingen kosten niets tegenwoordig!

Is de data eigenlijk ook te migreren?..
Ja, het is de migreren, behalve volledige games die moet je wel opnieuw erop zetten.
Sterker ik heb destijds de USB-stick gebruikt om data van mn oude 60GB naar nieuwe 250GB (oud model) te krijgen. Aangezien mijn 60GB schijf eerder weg was dan ik de 250GB schijf kreeg.

Bij de overzetting van XBOX360 fat 250GB naar slim 250GB heb ik de datakabel gebruikt.

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Hij heeft geen internet, dus volledige games zullen er niet op staan ;)

Nu iets wat ik (nog) niet snap, ben al aan het googlen maar het lijkt een beetje wazig..

De usbstick moet Fat32 zijn, maar voor fat32 is de maximale grootte 4GB van een partitie... Oh al gevonden, de Xbox past de partitie aan.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Weet iemand of die Xbox 360 stuurtjes van Microsoft nog te koop zijn? Zat net een beetje te googelen, maar lijkt alsof die nergens meer worden aangeboden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Walkman schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:14:
Weet iemand of die Xbox 360 stuurtjes van Microsoft nog te koop zijn? Zat net een beetje te googelen, maar lijkt alsof die nergens meer worden aangeboden....
Die zijn dan ook al een jaar uit productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Walkman schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:14:
Kan wel vragen of een kennis van me de zijne kwijt wil; amper gebruikt, altijd binnen gestaan, nog net niet van een oud vrouwtje geweest? DM me anders ff.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb laatst dat stuur weer verkocht. Grootste nadeel is dat het stuur niet centreert na een stuurbeweging, en erg licht aanvoelt. Als je het goed wilt aanpakken kun je beter een G25 of G27 zoeken, mits deze ook op de 360 werken en niet alleen op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij centreert wel? Natuurlijk centreert ie niet als je stil staat (enorm logisch zelfs, jouw auto stuur ook niet naar het midden als ie stil staat). Maar als je gewoon rijdt in Forza gaat ie zeker weer naar het midden toe, net als in een echte wagen.

Ja, de motor is wel zwak en qua kwaliteit is het ding gewoon matig.

G25/G27 werken niet op de X360.
Enige waar je naar kunt kijken is een Fanatec 911 Turbo S tweedehands of een fanatec 911 GT2. Die zijn met clubsport-pedalen beter dan een G25/G27.

En natuurlijk goedkope brol van 8erangs merken als Bigben.. Maar die bieden geen FFB.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Rann schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:02:
Hij heeft geen internet, dus volledige games zullen er niet op staan ;)

Nu iets wat ik (nog) niet snap, ben al aan het googlen maar het lijkt een beetje wazig..

De usbstick moet Fat32 zijn, maar voor fat32 is de maximale grootte 4GB van een partitie... Oh al gevonden, de Xbox past de partitie aan.. ;)
Je kan de games op een HDD/USB device installeren he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:58

D4NG3R

kiwi

:)

GAIAjohan schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:54:
Dit zijn de officiele trowuens:
[afbeelding]
Maar die zijn idioot duur.
Leef je uit om die te kopen :P 4x zoveel betalen als een normale USB stick, voor exact hetzelfde resultaat.. Enige verschil is dat deze stickjes van te voren al geformatteerd zijn als FAT32. Terwijl gewone USB stickjes dit vaak niet zijn.. AKA: 5 secs werk minder 8)7

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Ben der gek... Ben al op zoek naar een 2GB usb stickje, goed zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:44:
Heb em daar gisteren besteld, verwachte leverdatum 5 mei 2011. Lijkt erop dat ze hem bij Bol dus ook niet op voorraad hebben.Helaas is de controller nergens in de buurt gewoon in een winkel op te halen :(
Ik heb net een email ontvangen dat hij vandaag word geleverd :9
Ze hebben de levering waarschijnlijk toch eerder binnen gekregen dan ze hadden gedacht.
Dan zal jij ook wel een emailtje hebben ontvangen toch ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 06:16:
[...]

Ik heb net een email ontvangen dat hij vandaag word geleverd :9
Ze hebben de levering waarschijnlijk toch eerder binnen gekregen dan ze hadden gedacht.
Dan zal jij ook wel een emailtje hebben ontvangen toch ?
Schiet mij maar (figuurlijk) lek :?

4 mei: Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ****** helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.
Titel: Razer Onza Tournament Edition - Professional Gaming Controller Xbox360 - Razer
Aantal: 1
Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 26 mei 2011 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.

5 mei: Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer ***** van 28 april 2011 hebben wij overgedragen aan de bezorgdienst. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.

Lijkt erop dat ie onderweg is, ik ben benieuwd!

EDIT: Hij is afgeleverd, ga em zo ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10 12:42
ElBarto schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:48:
Bij welke spellen zit er een update dan? Ik heb hier +- 30 spellen liggen, maar ben nog nooit een update tegengekomen.
Alle spellen, op elke disc staat een folder die "$systemupdate" heet met daarin de meest recente versie van het dashboard ten tijde van het persen van de disc. Het feit dat je nog nooit een update tegen bent gekomen op een disc betekent dat de dash versie die op je 360 geïnstalleerd staat nieuwer is dan die op de disc is meegeleverd.

zie ook : http://www.joystiq.com/20...e-on-xbox-360-game-discs/
Rann schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:29:

JTag-en wil hij niet... Hij is bang dat hij dan teveel tijd in zijn xbox gaat stoppen.. ;)
Eeuwig zonde, zet hem te koop zodat je er iig een ander nog plezier mee doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 05-05-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:39:
[...]

Ik zat net toevallig te kijken naar deze controller, ben wel erg benieuwd wat je er van vind. Ik speel nu veel Mortal Kombat en vind over het algemeen fighting games wel leuk maar de standaard controller werkt niet echt optimaal dus als het kan dan wil ik graag je mening weten als je er even mee gespeelt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:29:
[...]

Ik zat net toevallig te kijken naar deze controller, ben wel erg benieuwd wat je er van vind. Ik speel nu veel Mortal Kombat en vind over het algemeen fighting games wel leuk maar de standaard controller werkt niet echt optimaal dus als het kan dan wil ik graag je mening weten als je er even mee gespeelt heb.
Heb Mortal Combat ook, heb de controller meer voor Shooters gekocht. Denk persoonlijk dat je een fighter beter kunt spelen met een soort van joystick-achtig ding, kan zo 123 niet op de naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:51:
[...]

Heb Mortal Combat ook, heb de controller meer voor Shooters gekocht. Denk persoonlijk dat je een fighter beter kunt spelen met een soort van joystick-achtig ding, kan zo 123 niet op de naam komen.
Hmmm don't know ze raden wel veel van die nieuwe controllers aan zoals die van streetfigher enzo met van die nieuwe d-pads, vroeger speelde we natuurlijk ook gewoon met een dpad en niet met een sticky (behalve arcade natuurlijk). maar goed ik kijk nog wel even rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 08-10 17:09

danplo

The Force is strong with me

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:39:
[...]

Cool, ik ben ook op mijn werk.
Maar zal ook wel na het werk kunnen ophalen.
Ik ga hem ook voor shooters gebruiken, daar lijkt me het meest geschikt voor.
Laten we deze dagen eens onze ervaring vermelden.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:03:
[...]

Hmmm don't know ze raden wel veel van die nieuwe controllers aan zoals die van streetfigher enzo met van die nieuwe d-pads, vroeger speelde we natuurlijk ook gewoon met een dpad en niet met een sticky (behalve arcade natuurlijk). maar goed ik kijk nog wel even rond.
Geloof het of niet, maar heb net in Mortal Combat eindelijk Shao Kahn verslagen met Raiden. De verbeterde D-pad lijkt dus wel degelijk een verschil te maken. Eerste indruk Razer Onza vs origenele controller : d-pad vele malen beter, adjustable sticks handig (meteen maar op minste weerstand gezet, scheelt heel wat inspeel-tijd tov originele controller waar ze in het begin nogal stroef bewegen). De 2 extra programmeerbare buttons zijn wennen, druk nogal eens op de verkeerde. Zo meteen maar eens een potje BlackOps spelen om te kijken of dat een beetje gaat, merk aan mezelf dat ik de Onza op een net wat andere manier vasthou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ik heb nu een Xbox 360 Elite.
Maar heb geen garantie meer en hij slijt wat nu.

Nu wil ik upgraden naar de nieuwe stille xbox 360. Dat is de xbox 360 slim toch?
Wat is de beste versie hier van?

Dat is deze volgens mij? http://dixons.nl/artikel/...Xbox_360_250_GB_New_Elite
en deze? http://www.freerecordshop...im-250gb-hardware-console

[ Voor 12% gewijzigd door Mars18 op 06-05-2011 10:32 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beide zijn ze duur. Kijk eens rond in een Bart Smit ofzo :) Die hebben vaak toffe aanbiedingen.
Ik heb die 250GB met Halo Reach en fable 3 voor 212 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
Zijn allebei dezelfde bundels, alleen gebruikt de Dixons (niet heel verrassend) de verkeerde naam. Het ding heel Slim, en niet new Elite

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
http://www.budgetgaming.n...slim+250+gb_hardware.html
Momenteel het goedkoopst bij Nedgame. Wel alleen deze week nog dacht ik te lezen op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:15:
[...]

Geloof het of niet, maar heb net in Mortal Combat eindelijk Shao Kahn verslagen met Raiden. De verbeterde D-pad lijkt dus wel degelijk een verschil te maken. Eerste indruk Razer Onza vs origenele controller : d-pad vele malen beter, adjustable sticks handig (meteen maar op minste weerstand gezet, scheelt heel wat inspeel-tijd tov originele controller waar ze in het begin nogal stroef bewegen). De 2 extra programmeerbare buttons zijn wennen, druk nogal eens op de verkeerde. Zo meteen maar eens een potje BlackOps spelen om te kijken of dat een beetje gaat, merk aan mezelf dat ik de Onza op een net wat andere manier vasthou.
Hmmm ok, ik zit er toch ook echt aan te denken om er 1 te halen ik speel regelmatig shooters op me xbox dus als het daar ook goed in werkt is het helemaal een win win situatie :) Ik begin me namelijk toch behoorlijk te irriteren aan de controller in MK, werkt gewoon net niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Even een kort vraagje;

Weet iemand hoe je het email adres/Windows Live ID dat gekoppeld is aan een Xbox Live account kunt wijzigen, zónder Xbox 360?

Ik had een tijd terug een Xbox 360 met Xbox Live gekoppeld aan een oud Windows Live ID. Ik wil nu graag de gamertag/het live account over zetten naar m'n nieuwe Windows Live ID, maar alle wegen tot dusver leiden naar een procedure op de Xbox 360, die ik alweer een tijd terug verkocht heb. Ik kan nergens iets vinden over het wijzigen van het Live ID via de PC ofzo. Niet op de Xbox Live website, hun support reageert niet en ook de Games for Windows Live doet niets anders dan je door sturen naar de Xbox Live website :P.

Het leek me logisch om het hier eerst even te vragen voordat ik een topic open, mogelijk hebben mensen hier hetzelfde probleem gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Propane schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:51:
Even een kort vraagje;

Weet iemand hoe je het email adres/Windows Live ID dat gekoppeld is aan een Xbox Live account kunt wijzigen, zónder Xbox 360?

Ik had een tijd terug een Xbox 360 met Xbox Live gekoppeld aan een oud Windows Live ID. Ik wil nu graag de gamertag/het live account over zetten naar m'n nieuwe Windows Live ID, maar alle wegen tot dusver leiden naar een procedure op de Xbox 360, die ik alweer een tijd terug verkocht heb. Ik kan nergens iets vinden over het wijzigen van het Live ID via de PC ofzo. Niet op de Xbox Live website, hun support reageert niet en ook de Games for Windows Live doet niets anders dan je door sturen naar de Xbox Live website :P.

Het leek me logisch om het hier eerst even te vragen voordat ik een topic open, mogelijk hebben mensen hier hetzelfde probleem gehad...
Jah dat kan :) Je kan het email adres vanuit xbox live zelf veranderen of je moet het adres veranderen als je op live.com inlogt. Dit zit als ik me niet vergis bij de instellingen daar zie je dan je mail adres staan en daar kan je het veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje heb een xbox hd 20 gig over en nu lees ik dit
http://www.xboxhacker.org...c271ec4d576&topic=11813.0
de bedoeling is dus om een oude 160 gig wd in de oude 20gig testoppen om die dan naar een 120gig te flashen iemand hier ervaring mee?
Wil liever niet van live gebaned worden om zoiets en kan niet echt uitmaken of dit wel of niet kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Simpelgezegt:
Ja, het kan wel.
Nee, het mag niet en er is een (vrij grote) kans dat je met de volgende banwave van xbl word getrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan is de keuze simpel dan doe ik het niet.vind de live veelste mooi.wil geen risico lopen.heb straks een 60 gig hd ga tzt wel sparen voor een 250.
thnks voor de snelle antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje voor vandaag die gratis data migration kit van pagina 1 bestaat dat nog?zou wel makkelijk zijn om mijn 20 overte zetten naar de 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
D4NG3R schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:12:
Simpelgezegt:
Ja, het kan wel.
Nee, het mag niet en er is een (vrij grote) kans dat je met de volgende banwave van xbl word getrapt.
Volgens mij is er nog nooit actie ondernomen tegen zelfgefabriceerde harde schijven. Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren, want er is tegenwoordig in China (dealextreme bijvoorbeeld) een hoop namaak op de markt. Dan worden opeens ook onschuldige mensen geband die iets minder bewust een nep product bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:43:
nog een vraagje voor vandaag die gratis data migration kit van pagina 1 bestaat dat nog?zou wel makkelijk zijn om mijn 20 overte zetten naar de 60
Hij bestaat nog wel, maar gratis is ie inmiddels niet meer. Adviesprijs is €17 en is bij de meeste winkels te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

danielkraak schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:46:
[...]

Volgens mij is er nog nooit actie ondernomen tegen zelfgefabriceerde harde schijven. Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren, want er is tegenwoordig in China (dealextreme bijvoorbeeld) een hoop namaak op de markt. Dan worden opeens ook onschuldige mensen geband die iets minder bewust een nep product bezitten.
Zo onschuldig ben je niet als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, en dus ook bij DX goedekope zooi koopt. Met alle respect, maar daar verkopen ze meestal geen legitieme zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maa r de vraag was wordt je wel of niet gebannend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:43:
Ik heb er nog een liggen. DM me maar.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Exorcist schreef op zondag 08 mei 2011 @ 20:55:
[...]

Zo onschuldig ben je niet als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, en dus ook bij DX goedekope zooi koopt. Met alle respect, maar daar verkopen ze meestal geen legitieme zaken.
DX verkoopt gewoon legaal spul, dat het voor illegale doeleinden gebruikt kan worden is wat anders.. Als je zo wilt beginnen start ik hierbij een discussie over een willekeurig keukenmes :+ ..
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:05:
Ja, een kameraad van mij is banned van XBL voor het gebruiken van "3rd party non-licensed hardware". Ook door een eigen 120GB HDD.. (Correct geflashed ja)

Hij heeft er nog geen maand lol van gehad voordat hij niet meer online kon komen op dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2011 @ 21:05:
Ja je word daarvoor geband, voor 50 euro heb je een 250 GB HD (een officiële Xbox 360 HD) hier in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

speelt hier iemand Need for Speed Shift 2 en wil wat online achievo's halen? add mn nick dan :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
WeAreLegion schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:01:
[...]

Jah dat kan :) Je kan het email adres vanuit xbox live zelf veranderen of je moet het adres veranderen als je op live.com inlogt. Dit zit als ik me niet vergis bij de instellingen daar zie je dan je mail adres staan en daar kan je het veranderen.
Hmm, ik kan het nog steeds niet vinden. Het enige dat ik op live.xbox.com kan aanpassen is m'n contact email adres, niet het gekoppelde Live ID. En ik heb dus zelf geen Xbox 360 meer waarop ik het kan aanpassen. Moet ik blijkbaar eerst even naar een vriend met een Xbox 360 gaan om het aan te kunnen passen.... Nogal onhandig. Misschien nog een telefoontje met de Xbox Live support eraan wagen, maar aangezien ze al niet reageren via email heb ik niet veel hoop dat zij het weten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
D4NG3R schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:05:
[...]

DX verkoopt gewoon legaal spul, dat het voor illegale doeleinden gebruikt kan worden is wat anders.. Als je zo wilt beginnen start ik hierbij een discussie over een willekeurig keukenmes :+ ..

[...]

Ja, een kameraad van mij is banned van XBL voor het gebruiken van "3rd party non-licensed hardware". Ook door een eigen 120GB HDD.. (Correct geflashed ja)

Hij heeft er nog geen maand lol van gehad voordat hij niet meer online kon komen op dat account.
Damn, had niet verwacht dat Microsoft dat zou doen en ik vind het eigenlijk ook moeilijk te geloven. Stel nou dat je kameraad die harde schijf nietsvermoedend van iemand van Marktplaats had gekocht... Had toch wel verwacht dat Microsoft met zulk soort dingen rekening zou houden. Ik bedoel door dit soort acties krijgt Microsoft wel een slechte naam, omdat dit verhaal natuurlijk toch net een tikje anders is dan het bannen van omgebouwde Xbox'en. Vooral omdat voor niet-technici die hierdoor getroffen worden moeilijk te begrijpen is waarom ze geband zijn, omdat ze misschien niet eens weten dat die harde schijf nep is en vervolgens gaan ze klagen en als de pers daar iets over hoort, dan kunnen ze daar natuurlijk ook weer een mooi "betrouwbaar" verhaal over schrijven.

[ Voor 13% gewijzigd door danielkraak op 09-05-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Het gaat in dat geval wel om harddrives die met een andere (illegale) firmware geflashed zijn.
Bouw je je eigen Microsoft harddisk in in een behuizing voor de nieuwe Xbox 360 dan zal het naar mijn mening niet zo'n vaart lopen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik dacht laat ik eens met het restantje xbox punten een film downloaden vanaf Zune en kijken, zijn ze niet eens met ondertitels :X

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

LosGieros schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:34:
Ik dacht laat ik eens met het restantje xbox punten een film downloaden vanaf Zune en kijken, zijn ze niet eens met ondertitels :X
Jij hebt nog geluk, hier in Vlaanderen zijn ze Frans gesproken :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
LosGieros schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:34:
Staat er duidelijk bij dat er geen ondertitels inzitten, maar er is wel een Nederlandstalige afdeling op Zune met nederlandse ondertiteling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
D4NG3R schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Ik geloof er eerlijk gezegd niets van.

1) Als je wordt gebanned wordt nooit de reden van bannen gegeven
2) Op diverse fora wordt hier vaker over gediscussieerd en heb nog nooit van een ban gelezen
3) Ik gebruik al ruim 2 jaar 2x een niet officiële HDD in 2 xboxen die altijd op Live gaan en ben niet gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
:( Sinds vanavond doet mijn xbox (slim 4gb) het niet meer.
Browsen door de menu's in Medal of Honor gaat prima, maar zodra ik een level moet laden, bevriest alles. Controller laat enkel 1 gedeelte van de cirkel zien. Net zoals de xbox zelf

1x kwam ik verder, en ik kon ik gewoon spelen, maar na 10minuten bevroor het spel weer midden in een actie
Enkel de uit/aan knop van de xbox zelf werkt dan nog.

Hij voelt een klein beetje warm aan, maar staat gewoon op de kast, met de ventilatiegaten niet bedekt

:( Vind het niet leuk :(

[ Voor 5% gewijzigd door TripleQ op 10-05-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Cache al opgeruimd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Thx voor de tip! maar helaas...nog steeds hetzelfde

Het level begint te laden, ongeveer voor 3 seconden, dan bevriest de 'loading' tekst, en houd de muziek op de achtergrond ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Het enige wat ik nog kan bedenken, maar ik ken de werking van een Slim 4GB niet noch de update-history van MoH: kopieer je savegame voor de zekerheid naar een USB-stickje, verwijder daarna alle items van MoH van je 4GB opslag af en probeer of de game dan wel opstart?

Let op: ik heb dus geen idee of je later je oude savegame weer terug kan lezen; de meeste spellen ondersteunen wel USB-stick voor savegames!

Ow, is het alleen MoH of ook andere games die niet werken?

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 10-05-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Zojuist Crysis 2 uitgespeeld maar wat een gemiddelde shooter is het geworden.

De AI is op sommige momenten echt enorm dom (tegen muren aan blijven lopen en dergelijke) en op andere manieren enorm alert (ze kunnen je van 30 meter zien als je wil gaan snipen dus heel de sniper is redelijk nutteloos). Ook is het in 90% van de gevallen het makkelijkst om overal gewoon gecloaked doorheen te lopen waardoor je het gevoel hebt dat je alle actie links kunt laten liggen. Ook de checkpoints zijn raar waardoor je weet dat op sommige stukken geen actie komt en op andere stukken wel. De vijanden zijn ook niet erg divers en bij de omgevingen denk je soms zelfs hier ben ik al geweest terwijl het een ander stuk van New York moet voorstellen. Het verhaal is ook maar zozo waardoor je je ook niet echt betrokken voelt bij de hoofdpersoon. Tijdens de game heb je een aantal keren in het verhaal dat je op moet schieten maar ook al blijf je 10 minuten maar een beetje rondturen heeft dit nog geen consequenties.

Positief zijn de verschillende speelstijlen die er mogelijk zijn, het verschil en de sterkte van de wapens en de punten die de critics geven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:04:
Het enige wat ik nog kan bedenken, maar ik ken de werking van een Slim 4GB niet noch de update-history van MoH: kopieer je savegame voor de zekerheid naar een USB-stickje, verwijder daarna alle items van MoH van je 4GB opslag af en probeer of de game dan wel opstart?

Let op: ik heb dus geen idee of je later je oude savegame weer terug kan lezen; de meeste spellen ondersteunen wel USB-stick voor savegames!

Ow, is het alleen MoH of ook andere games die niet werken?
Nou, was misschien vergeten te vertellen, maar het gaat alleen om de multiplayer versie. De singleplayer heb ik nog nooit opgestart :+

Ondertussen is mijn tv alweer gekaapt door iemand anders, dus kan ik het niet testen. Maar wat ik morgen nog wil proberen is de gehele 4gb te formatteren. Afgezien van kinect sports heb ik nog niks gedaan op dit ding, en dat mag ook wel weg. Ik neem aan dat mijn online scores/ranks van mohaa gewoon online bewaard blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

TripleQ schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:08:
[...]

Nou, was misschien vergeten te vertellen, maar het gaat alleen om de multiplayer versie. De singleplayer heb ik nog nooit opgestart :+

*knip
Ik neem aan dat mijn online scores/ranks van mohaa gewoon online bewaard blijven
Online scores blijven over het algemeen wel bewaard...

Lekker getest weer; topicstart-prutser van de dag... ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

TripleQ schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:08:
[...]

Ondertussen is mijn tv alweer gekaapt door iemand anders, dus kan ik het niet testen. Maar wat ik morgen nog wil proberen is de gehele 4gb te formatteren. Afgezien van kinect sports heb ik nog niks gedaan op dit ding, en dat mag ook wel weg. Ik neem aan dat mijn online scores/ranks van mohaa gewoon online bewaard blijven
Werkt een andere game wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren een tweedehands Microsoft stuurtje gekocht en dat maakt echt een wereld van verschil. Moet wel zeggen dat het racen wel een stukje moeilijker is (aangezien je toch grotere bewegingen moet maken), maar de ervaring maakt het wel meteen een stuk leuker. De force feedback is niet al te sterk, maar voldoende voor een stuurtje van een paar tientjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Het schijnt dat als je hem aan de netstroom hangt dat de force feedback dan beter is (maar dan is het nut van een draadloos stuur wel weg :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Net weer kunnen testen.
Kinect adventures werkt wel gewoon, net zoals Kinect sports. Verder heb ik geen games.
Bij de eerste poging van de avond om mohaa op te starten bevroor de xbox al tijdens het intro filmpje, nog voor de keuze online/offline spelen.

Daarna even met die kinect games gespeeld, toen mohaa weer opgestart, en kwam deze keer tot het laden van een online level. Waar het weer vast liep

Het lijkt dus echt alleen bij mohaa te zijn. Kan het aan de disc liggen? Deze is nog geen 2 maand oud...en was al weken niet uit de xbox gehaald (speel die kinect games eigenlijk nooit)

Ga nu nog even proberen of ik die 4gb interne storage kan formatteren, misschien helpt het

[edit]
Nope, niks geholpen. Na de format was de xbox grotendeels alles kwijt, waaronder mijn profiel (maar wifi information weer niet). Profiel geladen, mohaa opstarten, en weer een bevroren scherm. Ben echt bang dat het aan de disc ligt dan :(

[ Voor 12% gewijzigd door TripleQ op 11-05-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ruilen dan maar die disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Zouden ze daar niet heel erg moeilijk over doen in de winkel? (Dixons)
Aan de andere kant, zij hebben iets geleverd wat binnen korte tijd kapot gaat terwijl ik het normaal behandeld heb.

iig ga ik zaterdag even een praatje maken daar. Zal voor die tijd nog even langs iemand gaan met een xbox om te kijken of die daar ook vast loopt.

Bedankt iig voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:54

Vrijdag

De Zwarte

TripleQ schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:55:
[...]

Zouden ze daar niet heel erg moeilijk over doen in de winkel? (Dixons)
Aan de andere kant, zij hebben iets geleverd wat binnen korte tijd kapot gaat terwijl ik het normaal behandeld heb.

iig ga ik zaterdag even een praatje maken daar. Zal voor die tijd nog even langs iemand gaan met een xbox om te kijken of die daar ook vast loopt.

Bedankt iig voor het meedenken
Je kan het ook eventueel bij EA zelf proberen. Ik geloof dat die vroeger nooit heel moeilijk deden en je een vervangende disc kreeg als je de oude opstuurde.

Ik ben trouwens bezig met Nier en dat is toch best een leuk spel. Heel iets anders dan de spellen die ik meestal speel (shooters).

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:43:
[...]

Ik heb er nog een liggen. DM me maar.
thnks maar zucht die gast van ebay reageert niet meer nu ik het geld overgemaakt hebt :X
Vrees dat ik naar de centen en de hd kan fluiten.Moet dus eerst ff weer sparen voor ik een andere kan kopen. ;w
maar ik hou je in gedachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:16:
[...]

thnks maar zucht die gast van ebay reageert niet meer nu ik het geld overgemaakt hebt :X
Vrees dat ik naar de centen en de hd kan fluiten.Moet dus eerst ff weer sparen voor ik een andere kan kopen. ;w
maar ik hou je in gedachten .
Kleine tip: ebay heeft buyer protection, kijk daar eens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

johnnyv.nl schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:39:
[...]

Kleine tip: ebay heeft buyer protection, kijk daar eens naar.
Niet als je zelf geld overmaakt zoals met een bank-overschrijving ofzo... Buyers Protection geldt eigenlijk alleen voor PayPal en als er echt problemen zijn moet je contact zoeken met eBay zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan1337
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 19:53
iemand ervaring met deze headset?

http://www.bol.com/nl/p/g...04004011329449/index.html
weinig reviews te vinden op internet... of ik ben gewoon scheel hehe

die van mij is kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:54:
[...]

Overigens zijn er ook speciale XBOX360 USB-sticks (die hebben ook 1 maand live erbij) :+ maar elke gewone stick werkt ook..
Ik heb zelf deze erbij liggen:
pricewatch: Sandisk Cruzer 16GB Zwart
Ik heb deze nu zelf ook gekocht maar de xbox360 geeft aan dat er mogelijk performanceproblemen zullen optreden met deze usb-stick.
Of geeft hij dit met elke onofficiele usb-stick aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Is BS. ik heb dezelfde stick als GAIAjohan, even op de PC een "Officiele" stick vergeleken met de Cruzer.. De preformance van de cruzer is ~1Mb/s beter (Write, read was nog wat meer maar weet ik zo niet uit m'n hoofd). Dus de preformance is beter. Misschien dat de accestime enkele NS langzamer is. Maar daar moet je je weinig druk om maken :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
Weet iemand war je het goedkoopst microsoft points kan halen, ik moet er iig 1200 hebben en het lieftst online (paypal). Bad company 2 Vietnam _O_

[ Voor 12% gewijzigd door hardware.tom op 13-05-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Lees AUB de topicstart voordat je het zo los vraagt ;).. Er staan onderaan een hele zooi (Goedkope) sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Ik heb deze nu zelf ook gekocht maar de xbox360 geeft aan dat er mogelijk performanceproblemen zullen optreden met deze usb-stick.
Bij mij deed ie dat niet als ik me goed herinner. Maar ik gebruik die stick tegenwoordig als versleutelde back-up.
heb m dus ook nooit in mn nieuwe XBOX gehad.

overigens:
Vandaag:
Kinect met Kinect adventures voor €99 bij Mediamarkt Leeuwarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Portal 2 SP uitgespeeld. Heb regelmatig hard op gelachen en dat doe ik niet zo vaak bij een game :). Script en voiceacting is erg goed uitgewerkt.

Maar nu wil ik aan de coop beginnen. Heeft iemand zin om de coop levels (en daarbij horende achievements) te gaan halen? :) Zo ja, add me maar op live.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:09:
Portal 2 SP uitgespeeld. Heb regelmatig hard op gelachen en dat doe ik niet zo vaak bij een game :). Script en voiceacting is erg goed uitgewerkt.

Maar nu wil ik aan de coop beginnen. Heeft iemand zin om de coop levels (en daarbij horende achievements) te gaan halen? :) Zo ja, add me maar op live.
Ik heb je een berichtje gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 21:48
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:09:

Denk dat je niet de enige bent.....gaat erg langzaam dit topic. Heb zelf eigenlijk ook weinig waar ik naar uitkijk. Waarschijnlijk omdat ik nog maar heel weinig dingen nieuw koop en nog zat in de back log heb.

Alleen AE en radiant silvergun zijn day1 purchases. En guardian heroes is nog een maybe. Vond het echt een super spel op de saturn. En via xbla is het toch een stukkie makkelijker spelen dan saturn afstoffen, aansluiten en dan is gaan verzinnen waar me joypads zijn. (helpt niet dat ik die ook op mijn pc en dreamcast kon gebruiken).

[ Voor 27% gewijzigd door Sagat op 18-05-2011 12:48 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Guardian Heroes in HD en 6-player support. Ik kijk er in ieder geval hard naar uit _/-\o_

De E3 komt er aan volgende maand, dus ik vermoed dat ze alle grote aankondigingen aan het opsparen zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door boe2 op 18-05-2011 14:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb een technische vraagje :

Ik heb mijn stroomblok+stekker opgestuurd ter reparatie . Nu heb ik de stroomstekker ontvangen en het stroomblok ontvang ik volgende week. Maar ik weet niet of ze de goede stroomstekker hebben opgestuurd.

Het is een Xbox 360 Premium met bouwdatum 15-09-2008, volgens mij is dit nog een Falcon met 203 W.

Ik heb een stroomstekker gekregen met aan het uiteinde (niet waar de stekker in het stopcontact gaat) 3 ingangen.

Want dan zal je net zien, heb ik mijn stroomblok binnen is het een verkeerde kabel :+

Mijn fotocamera werkt niet meer 100% maar dit is mijn foto
Afbeeldingslocatie: http://img857.imageshack.us/img857/438/img2984a.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 18-05-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Dat is een standaard power cable. De meeste pc's hebben er ook zo eentje, en mijn beide 360's (een uit 2007 en een uit 2009, geen idee wat voor chipset) ook. Het enige verschil tussen mijn 360's zit 'm in het stroomblok zelf, dus daar moet je wel even goed opletten dat het wattage klopt met je console.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
ElBarto schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:23:
Dat is een standaard power cable. De meeste pc's hebben er ook zo eentje, en mijn beide 360's (een uit 2007 en een uit 2009, geen idee wat voor chipset) ook. Het enige verschil tussen mijn 360's zit 'm in het stroomblok zelf, dus daar moet je wel even goed opletten dat het klopt met je console.
Ok bedankt voor je snelle antwoord. Ik wacht af tot ik mijn stroomblok van Microsoft terugheb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Wattage hoeft niet overeen te komen met je console zolang het wattage van het stroomblok > dan het wattage van je console.

Je kan dus het stroomblok van een oudere console (falcon) op een nieuwere (jasper) gebruiken. Vice versa niet. Daarnaast zit er in de kabel die in je xbox gaat een beveiliging ingebouwd zodat deze alleen past op een xbox waarvan het wattage gelijk is of lager is dan het wattage van het stroomblok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, het verschil tussen de standaard power cable van de xbox360's en gewone power cable zoals die in de pc, PS3 of printeris inderdaad dat de kabel van de X360 geen 3e gaatje heeft voor de aarde. Maar kabels met 3 gaatjes werken nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-10 00:05
Ter info, er komt een Fantasy Flight boardgame van GoW3

Vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bedankt beiden voor het antwoord . Afwachten maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vandaag weer een systemupdate, ben benieuwd wat ze nog meer aangepast hebben en hoeveel xboxen er daadwerkelijk zijn die het nieuwe discformat niet slikken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Waarschijnlijk weer een nieuwe beveiligingslaag ook. Ik ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt voordat het weer gekraakt is. Bij de laatste, Anti-Piracy (AP) update kostte het ze 2 weken....

Misschien ook wel weer een banwave? tijdje geleden alweer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Bokkie schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 08:07:
Vandaag weer een systemupdate, ben benieuwd wat ze nog meer aangepast hebben en hoeveel xboxen er daadwerkelijk zijn die het nieuwe discformat niet slikken.
Wel dit staat te lezen op de site van majornelson:
Clarification time! The console replacement plan that is the subject of some of today’s headlines is related to a previous update, NOT the system update that has been in public beta and will be deployed shortly.

The new disc format that is part of the beta has been rigorously tested across all Xbox 360 models and there are no known compatibility issues.

Hope that clears a few things up.

Met andere woorden, dit gaat over een probleem met de vorige update, niet de huidige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

@boeboe: vond het al een raar verhaal eerlijk gezegd.

@banwave: heb al her en der gelezen van mensen met problemen met 3rd party refurbished dozen. mensen met spoofed drives etc die nuy bricks hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 09:49:
@boeboe: vond het al een raar verhaal eerlijk gezegd.

@banwave: heb al her en der gelezen van mensen met problemen met 3rd party refurbished dozen. mensen met spoofed drives etc die nuy bricks hebben.
Als mensen hun Xbox 360 spoofen vind ik het terecht dat hun Xbox 360 kapot is. Gewoon je games kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:29:
Het schijnt dat als je hem aan de netstroom hangt dat de force feedback dan beter is (maar dan is het nut van een draadloos stuur wel weg :+).
als je m niet aan netstroom hangt heb je geen ffb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Rockvee2 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 10:21:
[...]

Als mensen hun Xbox 360 spoofen vind ik het terecht dat hun Xbox 360 kapot is. Gewoon je games kopen
Drives spoofen heeft niet perse met illegale games te maken he :)

veel 3rd party repareerservices (zowieso al risky uiteraard) spoofen de drives bij een defect dvd speler in de console. zodat deze gewoon gebruikt kan worden. Komt voornamelijk in Amerika voor zover ik weet eigenlijk

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 20-05-2011 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 12:25

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Ik heb ook geen originele stick en bij mij geeft bij mij aan dat hij aan de performance needs voldoet o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Stephan1337 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:14:

Voor welke games gebruik je hem ? En inclusief voice chat ? Veel games hebben 5.1 geluid, dus dan zou ik voor een goede 5.1 headset gaan. En ja die zijn vele malen duurder, maar het geluid is ook vele malen beter. Mijn game beleving is met een Astro A30 headset inclusief wireless mixamp zoooooo veel keren beter. Ik speel voornamelijk FPS en je hoort dan van alles om je heen gebeuren en geluiden die je met zo'n standaard headset niet hoort. Prijs range is dan wel tussen de 100 en 200 euro. Kost wat, heb je ook wat en kun je een flink aantal jaren mee doen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

MRELynx schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Voor welke games gebruik je hem ? En inclusief voice chat ? Veel games hebben 5.1 geluid, dus dan zou ik voor een goede 5.1 headset gaan.
Ben je nou zo dom, of doe je zo dom :') ...

Die headset is alleen bedoelt voor voicechat. Staat ook duidelijk op de productpagina van bol.com

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 20-05-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

D4NG3R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:54:
[...]

Die headset is alleen bedoelt voor voicechat. Staat ook duidelijk op de productpagina van bol.com
Reageer normaal joh. Als je soms gebruik maakt van voicechat is zo'n dure, headset niet echt nodig. Speel je elke avond online met vrienden raad ik het wel aan om te doen. Die standaard setjes zijn gewoon 10x niks. Met mijn vraag bedoelde ik gewoon of hij veel of weinig van de chat functie gebruik maakt. En als we toch gaan zeiken:
D4NG3R schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:54:
[...]

Die headset is alleen bedoelt :') voor voicechat. Staat ook duidelijk op de productpagina van bol.com

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

MRELynx schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Reageer normaal joh. Als je soms gebruik maakt van voicechat is zo'n dure, headset niet echt nodig. Speel je elke avond online met vrienden raad ik het wel aan om te doen. Die standaard setjes zijn gewoon 10x niks. Met mijn vraag bedoelde ik gewoon of hij veel of weinig van de chat functie gebruik maakt.
De manier waarop jij je vraag stelde komt het geheel over alsof je denkt dat die specifieke headset bedoeld is om mee te gamen, en niet om mee te chatten. Verder vraag je nergens of er veel gebruik word gemaakt van voicechat. Je komt alleen met een verhaaltje aanzetten dat 5.1 headsets beter zijn. Wat totaal irrelevant is aan waarvoor de headset gemaakt is. Lees je eigen post voor de gein nog een keertje:
MRELynx schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:53:
[...]

Voor welke games gebruik je hem ? En inclusief voice chat ? Veel games hebben 5.1 geluid, dus dan zou ik voor een goede 5.1 headset gaan.
En als we toch gaan zeiken:
Volgens mij heeft een T/D misspelling weinig te maken met het lezen van een productpagina. Ik probeer je niet af te zeiken, maar je gestelde vraag was nogal dom..

offtopic:
Het was trouwens niet mijn bedoeling om zo gemeen over te komen, had zelf ook mijn eigen post eventjes van te voren moeten lezen :+ .

Stephan1337 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 23:14:

Het is een leuke headset, maar echt geweldig durf ik hem niet te noemen. Ik heb liever een on-ear headset welke veel audio van het spel doorlaat. Als een headset waarmee chatten helderder klinkt.

Stuk beter voor een stuk minder: http://www.turtlebeach.co...adsets/ear-force-xc1.aspx

Voor wat meer geld heb je trouwens een headset met ingebouwde mic speciaal voor de xbox bedoelt. Of je dit echter wilt is een andere vraag.

[ Voor 67% gewijzigd door D4NG3R op 20-05-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 20:17
Hey mensen, ik heb net gelezen dat Xbox 360 sinds gister/vandaag Paypal ondersteund en aangezien ik sinds eergisteren pas een Xbox 360 heb ben ik nog best een newbie.
Het probleem nu is: Ik zag een mooie actie bij de Spotlight van Microsoft, €8 voor 3 maanden Gold maar dat kon ik dus niet kopen i.v.m Creditcard only. Dus ik kijk net of nu Paypal er tussen zit maar ik zie het nergens staan. Zelfs niet bij de Game Marketplace of wat dan ook.
Er is ook nog geen update binnengekomen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met het internet.

Weet iemand wat er gaande is of wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
SKdragon schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:53:
Hey mensen, ik heb net gelezen dat Xbox 360 sinds gister/vandaag Paypal ondersteund en aangezien ik sinds eergisteren pas een Xbox 360 heb ben ik nog best een newbie.
Het probleem nu is: Ik zag een mooie actie bij de Spotlight van Microsoft, €8 voor 3 maanden Gold maar dat kon ik dus niet kopen i.v.m Creditcard only. Dus ik kijk net of nu Paypal er tussen zit maar ik zie het nergens staan. Zelfs niet bij de Game Marketplace of wat dan ook.
Er is ook nog geen update binnengekomen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met het internet.

Weet iemand wat er gaande is of wat ik moet doen?
Update word de komende weken gefaseerd uitgerold :)

Ik heb 'm ook niet binnen, komt wel. Zit voor mij ook geen boeiende nieuwe features in.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 20:17
Ah dat is wel klote want ik had deze avond die 3 maanden Gold willen kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 20:23
Wat betreft boeiende features: ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer nu die beloofde update komt die hier in Nederland de spraakbesturing via Kinect gaat ontsleutelen. Dat zou toch in het voorjaar zijn?
Pagina: 1 ... 19 ... 64 Laatste