Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:54
Mocht er iemand interesse hebben:

XBOX 360 Slim 250GB + Halo Reach + Fable 3 + 12 maanden XBOX LIVE voor 169 totaal pond (193 euro) bij Amazon.co.uk. Selecteer de XBOX + 2 games en XBOX live abonnement en korting wordt in bestelproces toekend. :)

http://amzn.to/l7rPwF

Je krijgt waarschijnlijk een UK stekker, maar als je een EU verloopding koopt werkt 't gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat betekend imho dat er een pricedrop aan zit te komen. Amazon gaat niet voor de lol even 50 pond van de prijs afhalen van een nieuwe console. Zal wel op E3 een aankondiging komen dat er een euro of 50 afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als ze nou eens een pricedrop van die 250 harddisk voor de S regelen zodat het aantrekkelijk wordt om eeen matte 4gb te kopen met 250 disk zondat dat je gesodomiseerd wordt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 16:32
SKdragon schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:53:
Hey mensen, ik heb net gelezen dat Xbox 360 sinds gister/vandaag Paypal ondersteund en aangezien ik sinds eergisteren pas een Xbox 360 heb ben ik nog best een newbie.
Het probleem nu is: Ik zag een mooie actie bij de Spotlight van Microsoft, €8 voor 3 maanden Gold maar dat kon ik dus niet kopen i.v.m Creditcard only. Dus ik kijk net of nu Paypal er tussen zit maar ik zie het nergens staan. Zelfs niet bij de Game Marketplace of wat dan ook.
Er is ook nog geen update binnengekomen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met het internet.

Weet iemand wat er gaande is of wat ik moet doen?
Ik wil ook die 3 maanden :P Begin juni loopt die van mij af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bokkie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:55:
Als ze nou eens een pricedrop van die 250 harddisk voor de S regelen zodat het aantrekkelijk wordt om eeen matte 4gb te kopen met 250 disk zondat dat je gesodomiseerd wordt :P
55 euro bij 4launch

4Launch 9.0 € 55.00 € 8.50 € 63.50
GamerzParadize 10 € 59.99 € 4.95 € 64.94
Gamediscounter 10 € 62.99 € 6.95 € 69.94
Gamesshoppen.nl 8.7 € 68.00 € 6.00 € 74.00

Via budgetgaming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik wacht ook op die update, wil graag de 3 maanden, past prima in mijn budget (ja, heerlijk dubbelzinnig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Rockvee2 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:38:
[...]

55 euro bij 4launch

4Launch 9.0 € 55.00 € 8.50 € 63.50
GamerzParadize 10 € 59.99 € 4.95 € 64.94
Gamediscounter 10 € 62.99 € 6.95 € 69.94
Gamesshoppen.nl 8.7 € 68.00 € 6.00 € 74.00

Via budgetgaming ;)
Ik zei zonder dat je gesodomiseerd wordt :P 55 euro voor 250 gb is toch niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Nou, geweldig. Ik krijg een update binnen en kan niet meer met xbox live connecten. Wat is dat dan weer.
Ik tik het versienummer in op google en krijg een betaversie voor mijn neus? lekker microsoft. goedzo.

Jammer dat de nieuwe update nog niet handmatig te installeren is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
Eduardboon schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:24:
Nou, geweldig. Ik krijg een update binnen en kan niet meer met xbox live connecten. Wat is dat dan weer.
Ik tik het versienummer in op google en krijg een betaversie voor mijn neus? lekker microsoft. goedzo.

Jammer dat de nieuwe update nog niet handmatig te installeren is..
Geef eens wat meer info over je probleem, misschien kunnen we dan helpen. Gebruik je bijvoorbeeld Wifi of gewoon een kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
danielkraak schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:45:
[...]

Geef eens wat meer info over je probleem, misschien kunnen we dan helpen. Gebruik je bijvoorbeeld Wifi of gewoon een kabeltje?
Ik gebruik het kabeltje. Het probleem is dat ik versie 2.0.13146.0 ontving. Blijkbaar kan ik dus niet meer connecten met die versie

[ Voor 60% gewijzigd door Eduardboon op 24-05-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Jij bent tot nu toe de enige die dit "probleem heb"

Heb je een gamertag die niet uit Nederland komt?
Heb je een Xbox 360 die niet uit Nederland komt?
Heb je je wel eens aangemeld als beta-tester?
Heb je een geflashde xbox 360?

Op Xboxworld hebben al wat mensen geupdate en kunnen gewoon connecten met Live :)

[ Voor 14% gewijzigd door Rockvee2 op 22-05-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Rockvee2 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 14:28:
Jij bent tot nu toe de enige die dit "probleem heb"

Heb je een gamertag die niet uit Nederland komt?
Heb je een Xbox 360 die niet uit Nederland komt?
Heb je je wel eens aangemeld als beta-tester?
Heb je een geflashde xbox 360?

Op Xboxworld hebben al wat mensen geupdate en kunnen gewoon connecten met Live :)
Gamertag is NL
Xbox 360 komt bij Intertoys weg
Nooit aangemeld als beta-tester
Niet geflasht.

Blij dat ik geen gold gekocht heb gister..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Eduardboon schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:02:
[...]

Gamertag is NL
Xbox 360 komt bij Intertoys weg
Nooit aangemeld als beta-tester
Niet geflasht.

Blij dat ik geen gold gekocht heb gister..
Hmm, ik snap echt niet waarom jij een beta-update gekregen heb . Is het niet zo dat jou Xbox nu een soort kapot is en een nieuwe Xbox 360 Slim 250 GB met 12 maanden gratis Live krijg? :P
http://www.nu.nl/games/25...-360-soms-onleesbaar.html

Bel met Xbox Support, een gratis 0800 nummer en vandaag ook nog open

Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00

[ Voor 17% gewijzigd door Rockvee2 op 22-05-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Rockvee2 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 15:10:
[...]

Hmm, ik snap echt niet waarom jij een beta-update gekregen heb . Is het niet zo dat jou Xbox nu een soort kapot is en een nieuwe Xbox 360 Slim 250 GB met 12 maanden gratis Live krijg? :P
http://www.nu.nl/games/25...-360-soms-onleesbaar.html

Bel met Xbox Support, een gratis 0800 nummer en vandaag ook nog open

Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31202036606 als je mobiel belt

Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895

De service is bereikbaar op:
Heb gebeld en ze snappen er weinnig van. Mijn Xdoos was zelfs verbannen omdat ik beta draaide? wtf dus. Ondertussen is de unban onderweg en is mij verteld dat ik gewoon moet wachten tot de echte update gereleased wordt omdat de nieuwe nog niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Inderdaad heel raar. Misschien dat iemand die deel genomen heeft aan beta programma de verkeerde consolenummer heeft ingegeven ofzo. Normaal zou iedereen tegen volgende week geupdate moeten zijn, dus in het slechtste geval een weekje zonder live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54
SKdragon schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:53:
Hey mensen, ik heb net gelezen dat Xbox 360 sinds gister/vandaag Paypal ondersteund en aangezien ik sinds eergisteren pas een Xbox 360 heb ben ik nog best een newbie.
Het probleem nu is: Ik zag een mooie actie bij de Spotlight van Microsoft, €8 voor 3 maanden Gold maar dat kon ik dus niet kopen i.v.m Creditcard only. Dus ik kijk net of nu Paypal er tussen zit maar ik zie het nergens staan. Zelfs niet bij de Game Marketplace of wat dan ook.
Er is ook nog geen update binnengekomen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met het internet.

Weet iemand wat er gaande is of wat ik moet doen?
Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik heb net een e-mail ontvangen met deze aanbieding: via de website bestellen kan wél met paypal, kost ook die €8. Let wel op de automatische vernieuwing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
ShitHappens schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:38:
[...]

Misschien mosterd na de maaltijd, maar ik heb net een e-mail ontvangen met deze aanbieding: via de website bestellen kan wél met paypal, kost ook die €8. Let wel op de automatische vernieuwing!
Die heb ik ook net gebruikt, meteen ff gebeld om die vernieuwing uit te zetten, kreeg een zeer vriendelijke vlaming aan de telefoon :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-10 18:24
Eduardboon schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:38:
[...]

Die heb ik ook net gebruikt, meteen ff gebeld om die vernieuwing uit te zetten, kreeg een zeer vriendelijke vlaming aan de telefoon :-).
Ben ik nou echt scheel of kan ik niks vinden over die 8 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Plisson schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:57:
[...]

Ben ik nou echt scheel of kan ik niks vinden over die 8 euro 8)7
Die krijg je in je mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eduardboon schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:30:
[...]

Die krijg je in je mailbox
Ik heb niks in mijn mailbox gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op de link klik kom ik gewoon op de homepagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel even inloggen.. En dan weer die link aanklikken

[ Voor 45% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2011 22:36 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:35:
Wel even inloggen.. En dan weer die link aanklikken
Ik ben gewoon ingelogd...
Maar als ik via een omweg daar kom, kan ik alleen kiezen uit 12 maanden voor 59,99 en 1 maand.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:37:
[...]

Ik ben gewoon ingelogd...
Maar als ik via een omweg daar kom, kan ik alleen kiezen uit 12 maanden voor 59,99 en 1 maand.
Ook op Live/XBOX.com op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
De 60% korting is voor een select groepje gold gebruikers ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
Eduardboon schreef op maandag 23 mei 2011 @ 23:16:
De 60% korting is voor een select groepje gold gebruikers ofzo
Heb die aanbieding ook in mijn dashboard staan. Alleen na 3 maanden word het abonnement automatisch maandelijks verlengd tegen de dan geldende maandelijkse tarieven. Thanks but not thanks :)

Gister dashboard update ontvangen, en had bij die aanbieding inderdaad netjes een paypal optie erbij gekregen. Verder nog niet gekeken naar andere wijzigingen, maar volgens mij is er buiten Paypal en ondersteuning voor het nieuwe discformaat ook niet veel veranderd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

BM schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 07:22:
[...]

Heb die aanbieding ook in mijn dashboard staan. Alleen na 3 maanden word het abonnement automatisch maandelijks verlengd tegen de dan geldende maandelijkse tarieven. Thanks but not thanks :)
Even bellen met MS en automatisch verlengen uit laten zetten. Zo gedaan en geen gezeur ofzo. Weinig moeite voor een mooie aanbieding! :+

[ Voor 5% gewijzigd door SqueakyClean op 24-05-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Hmmm ik zie die aanbieding ook niet als ik mijn 360 aanzet. Ik heb nog geen nieuwste versie van het dashboard (ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft...). Via die link die iemand hier gaf, zie ik ook niet de optie om voor € 8,- 3 maanden gold te krijgen.... Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
kippengaas schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:15:
Hmmm ik zie die aanbieding ook niet als ik mijn 360 aanzet. Ik heb nog geen nieuwste versie van het dashboard (ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft...). Via die link die iemand hier gaf, zie ik ook niet de optie om voor € 8,- 3 maanden gold te krijgen.... Raar.
Staat bij spotlight, heb je wel of niet de nieuwste versie? met de nieuwste kun je nog niet verbinden met xbox live (gister weer even om gebeld omdat het irritant is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 11:55
Niemand??? of alleen jij niet omdat jij die beta heb?

Ik heb die update ook nog niet binnen maar volgens mij kan je er wel gewoon mee op live toch? Anders moeten ze dat wel extreem snel gaan fixen, ze rollen die update al sinds afgelopen donderdag wereldwijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

BM

Moderator Spielerij
Eduardboon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:30:
[...]

Staat bij spotlight, heb je wel of niet de nieuwste versie? met de nieuwste kun je nog niet verbinden met xbox live (gister weer even om gebeld omdat het irritant is)
Dat is niet waar. Ik heb gister de dashboard update binnen gekregen, en ben de hele avond gewoon op live geweest, geen enkel probleem.

Overigens had ik die aanbieding al in mijn dashboard staan voor ik die update kreeg.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
BM schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:18:
[...]

Dat is niet waar. Ik heb gister de dashboard update binnen gekregen, en ben de hele avond gewoon op live geweest, geen enkel probleem.

Overigens had ik die aanbieding al in mijn dashboard staan voor ik die update kreeg.
Die aanbieding stond er al inderdaad. Ik heb gister ook weer een update binnen gekregen, maar nog geen toegang tot live..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Apart verhaal...

Maar volgens mij is het gewoon zo dat alleen de mensen die een geflashde box hebben nu niet op live kunnen. Tot de "scene" weer een oplossing heeft...
En jij dan, omdat jij op een space-manier een betá heb gekregen :P

Ik zou dik en dik klagen en een slim met 250Gig en Kinect eisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
KingKoning schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:27:
Apart verhaal...

Maar volgens mij is het gewoon zo dat alleen de mensen die een geflashde box hebben nu niet op live kunnen. Tot de "scene" weer een oplossing heeft...
En jij dan, omdat jij op een space-manier een betá heb gekregen :P

Ik zou dik en dik klagen en een slim met 250Gig en Kinect eisen :P
hehe ik hang ook alweer aan de telefoon. minuten slijten enzo

Hoppaa, Mijn case is omhooggeschopt naar de Amerikaanse support. Als er binnen 3 dagen geen antwoord is krijg ik een nieuwe console :)

[ Voor 12% gewijzigd door Eduardboon op 24-05-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Xbox Live aanbiedingen via de mail zijn altijd persoonlijk en worden volgens mij gewoon via een protocol uitgerold. Met criteria als heeft ie al gold / gehad maar dit weet ik natuurlijk niet omdat ik niet bij MS werk.

Het is in ieder geval al vaker geweest dat ik wel een mailtje had en andere mensen op dit forum niet of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een andere aanbieding namelijk 1 maand voor 1 euro en de week daarvoor 1 heel jaar voor 39,99. Misschien heeft het met je vorige verlenging te maken, die was bij mij voor 1 maand en dus nu een aanbieding voor 1 maand. Je kunt trouwens de automatische verlenging uit zetten via xbox.com, inloggen en vervolgens naar je account opties gaan waar je automatisch verlengen uit kan zetten. Trouwens nog geen dash update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Vraag: ik heb een documentaire in MKV staan die een paar vrienden van mij mega graag willen bekijken, bij hun thuis. Nu wil ik dat ding dus op DVD branden, maar de XBox ziet het dan niet als een videobestand. Kan een 360 uberhaupt zelf MKV afspelen of zit ik vast aan transcoden?

En, als het echt transcoden wordt, welk progje is daar het beste geschikt voor?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:12:
Vraag: ik heb een documentaire in MKV staan die een paar vrienden van mij mega graag willen bekijken, bij hun thuis. Nu wil ik dat ding dus op DVD branden, maar de XBox ziet het dan niet als een videobestand. Kan een 360 uberhaupt zelf MKV afspelen of zit ik vast aan transcoden?

En, als het echt transcoden wordt, welk progje is daar het beste geschikt voor?
MKV kan een Xbox 360 niet afspelen. Je kan het wel doen met tversity (die streamt het dan naar je Xbox360) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

OK, dan wordt het in dit geval transcoden... Welk progje gebruiken jullie daarvoor?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:00:
OK, dan wordt het in dit geval transcoden... Welk progje gebruiken jullie daarvoor?
Tversity gebruik ik ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Handbrake is een fijn programma hiervoor

Edit: ZO, heb een system update ontvangen en kan weer verder met xbox live :)

[ Voor 14% gewijzigd door Eduardboon op 26-05-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Gigantische speculatie natuurlijk, maar is het aannemelijk dat er een pricedrop aan zit te komen? MM verkoopt online de 250gb versie inmiddels voor €215.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf 1,5 maand geleden de 250GB met Fable3 en halo Reach voor €211 gekocht ;)
Ik denk niet dat er een enorme pricedrop aan zit te komen. Zeker niet omdat het juist Sony is die nu in de problemen zit (publiciteit, netwerk etc), en MS eigenlijk totaal niet.

Denk dat de prijs van een 250GB voorlopig tussen de 200 en 230 euro blijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb net update gehad op xbox, kan nu als je b.v. een game wilt kopen via on demand, een paypal payment option toevoegen :D wel jammer dat ze in nederland niet voor ideal gekozen hebben maar dit is al een stap :D

edit:
zie nu dat het alsnog moet via xbox.com/paypal :P
dalijk even testen :D en vraag me af hoe snel het gaat, en of er al geld op moet staan of dat het ook mag dat het van je rekening af gehaald wordt dmv paypal.

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 26-05-2011 13:37 . Reden: xbox.com/paypal ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
PS3 Media server :p leuk progje :+

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
v8power67 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:33:
Heb net update gehad op xbox, kan nu als je b.v. een game wilt kopen via on demand, een paypal payment option toevoegen :D wel jammer dat ze in nederland niet voor ideal gekozen hebben maar dit is al een stap :D

edit:
zie nu dat het alsnog moet via xbox.com/paypal :P
dalijk even testen :D en vraag me af hoe snel het gaat, en of er al geld op moet staan of dat het ook mag dat het van je rekening af gehaald wordt dmv paypal.
Microsoft heeft er volgens mij niets mee te maken of het prepaid PayPal of PayPal via machtiging is. Input voor PayPal is anders maar output blijft nog steeds een geldoverboeking naar Microsoft. Wel fijn dat Microsoft meegaat met haar tijd want credit- en prepaidkaart only is beetje vorig decennium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Gisteren ook geupdate, voor 2 dollar nu 2 maanden live gold :D
En me drive is weer terug geflasht lijkt het naar orgineel, en het meest rare gebeurd, ik ben gewoon orginele games aan het kopen ;)
Wel leuk tig games hebben, maar ik speelde bijna niks uit, misschien dat dat hij orginele sneller gebeurd :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja dat is inderdaad bekend. De nieuwste update brengte een nieuwe originele firmware voor iedereen, inclusief extra beveiliginslaag.

maar ik weet niet of het heel slim is om je geflashde box direct te updaten... ik zit niet zo in het wereldje, maar ik kan me voorstellen dat je beter eerst terug naar originele firmware kan, en dan up te daten...

wie zegt dat MS niet monitord wie er een andere firmware hadden, en dan ben je straks 1 van de ongelukkigen met de banwave...
Er zijn geloof ik wel programmas om te checken of je geflagged bent. En anders merk je het vanzelf.

wel leuk om te horen dat je naar de originals ben gegaan. Ik heb zelf ook lang een geflashde box gehad, maar toen hij kapot ging heb ik een nieuwe gekocht en ben ik clean gebleven... Op de een of andere manier haal ik er nu ook meer voldoening uit, uit gamen op mn box. Misschien omdat je nu niet gewoon alles kan spelen wat je wil spelen, en dus alleen die games speelt die ook echt vet zijn. Ik ben zelfs begonnen met spellen uit budgetbakken halen die ik destijds heb gespeeld van backups, omdat ik ze nu aan de collectie wil toevoegen. 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door KingKoning op 27-05-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je had beter inderdaad eerst even terug kunnen flashen :P
Maar er is ook al tijden geen consolebanwave meer geweest, dus als je al flagged was kan dat nu alsnog gebeuren mocht die hamer eraankomen.

Ik haal 95% van mijn games uit de budgetbak :P Meeste titels hoef ik toch niet op launch te hebben. Dus wacht ik tot ze in de aanbieding zijn of het zijn al oudere titels of classics.

Gisteren ook de update gehad. Nog geen aanbieding gezien van live, maar heeft geen haast, ik heb nog 2 maanden voor ik moet vernieuwen. Baal wel dat ik nog nergens nederlandse prijzen heb gezien voor de GoW3 Limited en Epic edities :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Amazon heeft nu een aardige bundeldeal van Xbox 360 4 GB + een spel voor 10 pond extra. Het totaal komt hierdoor op 129 pond, oftewel 149 euro. De deal is mooi omdat ook de recente titel Dirt 3 bij de toe te voegen spellen zit. Voor minder dan de laagste prijs in de pricewatch heb je dus een spel erbij.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ligt het nou aan mij of werkt die Paypal optie nog steeds niet.

1. Betalingsopties beheren
2. Betalen met Paypal
3. Makkelijk onthouden naam invullen
4. Inloggen bij Paypal

En bij optie 5 begint die te zeuren dat ik opeens een creditcard moet toevoegen.. :/

@hieronder

Ik was inderdaad vergeten om een bankrekening toe te voegen.. 8)7
dom dom

[ Voor 15% gewijzigd door R2-D2 op 27-05-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10 15:59

lasharor

7 december 2004

Ronneuh schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:21:
Ligt het nou aan mij of werkt die Paypal optie nog steeds niet.

1. Betalingsopties beheren
2. Betalen met Paypal
3. Makkelijk onthouden naam invullen
4. Inloggen bij Paypal

En bij optie 5 begint die te zeuren dat ik opeens een creditcard moet toevoegen.. :/
Je hebt volgens mij of een creditcard nodig of je moet de account aan je bankrekening koppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Volgens mij had ik die aanbieding omdat ik een amerikaans account ofzo heb ?
Alleen jammer dat Netflix hier niet werkt in europa :)
Verder heb ik nooit met backups online gespeeld, heb tot nu ook nooit gold gehad :)
Ben dus nog niet gebanned, maar mocht dat wel gebeuren dan is dat nog geen mega ramp.

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmmm, ok ik heb dus ook de FW upgrade uitgevoerd, en mijn PayPal gekoppeld. Daarna heb ik 2 maanden voor 2 EURO geactiveerd!

Alleen loopt die daarna wel automatisch door, maar dat WIL IK NIET.

Dus.. :$ Hoe kan ik die uitzetten? Heb erg veel opties bekeken, maar kon het niet vinden hihi. O+

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

@ hierboven:
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:27:
Ik heb weer een andere aanbieding namelijk 1 maand voor 1 euro en de week daarvoor 1 heel jaar voor 39,99. Misschien heeft het met je vorige verlenging te maken, die was bij mij voor 1 maand en dus nu een aanbieding voor 1 maand. Je kunt trouwens de automatische verlenging uit zetten via xbox.com, inloggen en vervolgens naar je account opties gaan waar je automatisch verlengen uit kan zetten. Trouwens nog geen dash update gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik heb overal gezocht, maar via de site kan het écht niet. Er staat:

Als je jouw Xbox LIVE-lidmaatschap wilt opzeggen of de automatische vernieuwingsstatus wilt wijzigen, bel je Xbox-ondersteuning.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
SalimRMAF schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:34:

Als je jouw Xbox LIVE-lidmaatschap wilt opzeggen of de automatische vernieuwingsstatus wilt wijzigen, bel je Xbox-ondersteuning.
Bel morgenochtend/middag even Xbox

+31 202036606 of 0800 023 3894
Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 023 3895

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

vandaag voor het eerst een xbox360 aangesloten.
alle pogingen om met het live-netwerk te connecten mislukken.
is dit een mondiaal probleem of doe ik iets verkeerd?
Ik lees hier http://support.xbox.com/e...ive/xbox-live-status.aspx wel een negatief service alert maar weet niet of de status actueel is.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 15:53
Vandaag de update voor de XBox moeten downloaden, en ik start mijn lego indiana jones, en in het eerste level gelijk opeens een rare horizontale distortion streep die over het beeld trekt. Ik heb monitor via hdmi aangesloten, dus daar kan het niet aan liggen. Heel vreemd. Hopelijk is het toevallig net in dat level iets in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:56

MrN

Ik zit met het volgende, mijn xbox is via optical aangesloten op een logitech z5500.
Na het aandoen van deze set en de tv (aangesloten via hdmi) blijft het geluid zowel over de tv als de z5500 gaan.
De oplossing nu is het geluid van de tv te muten of naar 0 te zetten, maar volgens mij moet dit ook makkelijker of automatisch kunnen. Iemand die hiervoor een oplossing weet?

Voor zover ik weet valt dit niet in te stellen in de xbox 360, heb hier al in gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MrJayMan schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 11:20:
vandaag voor het eerst een xbox360 aangesloten.
alle pogingen om met het live-netwerk te connecten mislukken.
is dit een mondiaal probleem of doe ik iets verkeerd?
Ik lees hier http://support.xbox.com/e...ive/xbox-live-status.aspx wel een negatief service alert maar weet niet of de status actueel is.
Xboxlive is nu gewoon up
Hoe heb je het aangesloten, als in wat zit er allemaal tussen je xbox en je buitenlijn zeg maar.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 00:34:

Ik heb het zelf ook nog even gechecked en je hebt gelijk je kan niet via xbox.com je account verlenging afzeggen. Ik dacht dat het kon omdat de laatste keer dat ik verlengde (met code) er stond voor upgrade/annulering ga naar xbox.com of bel 0800-blabla. Maar iig excuses voor de verwarring :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Hebben jullie die xbox 360 slim vaults al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/sys/media/catalog/product/cache/28/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/6/165380basemodelvaultblackxbox360accessoiresdiversen.jpg

Beschikbaar in meerdere kleuren; wit, grijs, blauw, zwart (zoals de afbeelding), rood en groen. Ook is er een 'speciale' MLG Apocalypse versie met een masker aan de linkerkant.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/sys/media/catalog/product/cache/28/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/6/165384xbox360vaultmlgapocalypsefacexbox360accessoiresdiversen.jpg
MLG Apocalypse

Aan de rechterkant kan je je controller plaatsen :) Ik vind het opzich wel wat hebben, geeft meteen een andere look aan je 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Is dat hittetechnisch wel zo handig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:09
Volgens mij zit er aan de onderkant sowieso geen rooster voor lucht en het rooster aan de bovenkant is gewoon open... Lijkt me dan geen probleem opleveren! Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het er aan de achterkant uitziet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Willybubba schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:42:
Is dat hittetechnisch wel zo handig :?
Ja hoor, aan de achterkant zit hij niet dicht, net zoals aan de rechterkant (dit zie je op de eerste foto :)). Lijkt me dus niet erg, volgens de beschrijving op budgetgaming is het optimaal voor de ventilatie.
Calibur11 heeft een innovatief ontwerp voor de Xbox360 Slim console. De Base Vault biedt de optimale bescherming voor de console, zorgt ervoor dat deze stabiel staat, zorgt voor optimale ventilatie èn maakt het mogelijk om van je console een 3D kunstwerk te maken. Een belangrijk onderdeel van de Vault is de voet waar deze op rust. Deze zorgt ervoor dat er een optimale luchtdoorlatendheid is zodat de cooling van je console ondersteund wordt.
Jaguar645 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:47:
Volgens mij zit er aan de onderkant sowieso geen rooster voor lucht en het rooster aan de bovenkant is gewoon open... Lijkt me dan geen probleem opleveren! Hoewel ik natuurlijk niet weet hoe het er aan de achterkant uitziet....
De achterkant is gewoon open, op een klein stukje helemaal boven in na. Vanwege dat buisje met die 2 schroefjes. Het zijn eigenlijk gewoon 2 'sidepanels', en dat op een voet gezet.

[ Voor 23% gewijzigd door xPhantom op 29-05-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Een paar weken geleden hadden we t hier over de opvolger van Mashed...

Er is nu een trailer. Nog steeds geen specifieke release date, maar wel 'spring 2011'. En het is toch echt al bijna zomer :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-lk-tirn9LA]

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 30-05-2011 13:20 . Reden: betere kwaliteit video toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:34
Nice :D !!

Wel een beetje jammer van de zuurstok kleuren en de lelijke manier hoe power ups op de baan weergegeven worden ,maar dit is een titel waar ik niet om heen kan. Is dit voor arcade of gewoon on disc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

MrN schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 21:24:
Ik zit met het volgende, mijn xbox is via optical aangesloten op een logitech z5500.
Na het aandoen van deze set en de tv (aangesloten via hdmi) blijft het geluid zowel over de tv als de z5500 gaan.
De oplossing nu is het geluid van de tv te muten of naar 0 te zetten, maar volgens mij moet dit ook makkelijker of automatisch kunnen. Iemand die hiervoor een oplossing weet?

Voor zover ik weet valt dit niet in te stellen in de xbox 360, heb hier al in gekeken.
Niemand die iets weet of hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MrN schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:56:
[...]

Niemand die iets weet of hetzelfde probleem heeft?
Kan niet. Dus of HDMI aansluiten naar je HDMI versterker (indien van toepassing), of optical en dan met dubbel geluid. Andere optie is component aansluiten en de audiostekkers vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
mmm ik heb een apart probleem.... Gister is de stroom van mn xbox er een tijdje uit geweest, ik had die stekkerdoos even nodig, alsmede de ethernetkabel. Vanochtend xbox weer aangezet, en meteen Red Dead redemption gespeeld, offline, niet nadenkende (dom dom dom) dat de datum gereset was naar 22/11/2005. Dit gebeurt altijd als de stroom er een tijdje af is.

Een paar uur later wou ik hem weer opstarten, en ondertussen was ik online geweest, waardoor de xbox de datum automatisch weer op vandaag heeft staan.

Elke keer als ik nu echter mn single player save games van RDD wil laden start ie automatisch een nieuwe game! Ik heb de oude SP save games nog, er staat een missie bij die ik net heb gedaan, maar als ik m laad, laad ie elke x weer "Exodus in America" (de 1e missie)....

Ik heb system cache gecleared tussendoor, zonder resultaat.
Googletje zei: delete je options save file, geen resultaat.

Ik post het ff hier want denk dat het meer een X360 probleem is dan RDD specifiek....

edit: ah blijkt dus aan clearen van chache te liggen. kennelijk slaat RDR updates daar op, en niet tussen je save files. connecten naar live en updaten hielp....

http://www.gamespot.com/x...922&topic_id=m-1-55883522

[ Voor 25% gewijzigd door KingKoning op 30-05-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Laatst online: 30-09 21:38
Zijn non officiele play n charge kits even goed ? Iemand ervaringen ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
not2secure4u schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:40:
Zijn non officiele play n charge kits even goed ? Iemand ervaringen ?
Mijn dealextreme pack is in ieder geval een heel stuk minder van kwaliteit dan de originele die ik ook heb. Ze adverteren met meer mAh maar gaan een heel stuk minder lang mee.

Weet wel dat de packs zelf gewoon bestaan uit oplaadbare batterijen in een omhulsel dus goede oplaadbare batterijen heb je evenveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Laatst online: 30-09 21:38
Kluutmaran schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:46:
[...]

Mijn dealextreme pack is in ieder geval een heel stuk minder van kwaliteit dan de originele die ik ook heb. Ze adverteren met meer mAh maar gaan een heel stuk minder lang mee.

Weet wel dat de packs zelf gewoon bestaan uit oplaadbare batterijen in een omhulsel dus goede oplaadbare batterijen heb je evenveel aan.
Ok bedankt :) Vermijden dus.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
KingKoning schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:19:
Een paar weken geleden hadden we t hier over de opvolger van Mashed...

Er is nu een trailer. Nog steeds geen specifieke release date, maar wel 'spring 2011'. En het is toch echt al bijna zomer :D

[video]
Blur, maar dan meer top-down? Haha, lijkt me wel een grappig spelletje voor 'tussendoor'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Dennis Lammers schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 08:21:
Mocht er iemand interesse hebben:

XBOX 360 Slim 250GB + Halo Reach + Fable 3 + 12 maanden XBOX LIVE voor 169 totaal pond (193 euro) bij Amazon.co.uk. Selecteer de XBOX + 2 games en XBOX live abonnement en korting wordt in bestelproces toekend. :)

http://amzn.to/l7rPwF

Je krijgt waarschijnlijk een UK stekker, maar als je een EU verloopding koopt werkt 't gewoon :)
Bestaat deze aanbieding nog? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
xPhantom schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:54:
[...]

Blur, maar dan meer top-down? Haha, lijkt me wel een grappig spelletje voor 'tussendoor'.
Als ze het goed uitvoeren (dat wil zeggen: zoals het origineel Mashed), is dit het beste partyracespel dat er is. Met vier spelers elkaar van het scherm rijden zoals in Micro Machines op banen die daar uitstekend geschikt voor zijn, echt heerlijk! Perfect voor een bier-bank-bitterballen-avond...

*Kijkt nu al uit naar nieuwe rondjes op Polar Wharf*

In je eentje is er overigens geen kl**t aan :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Exorcist schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:12:
[...]

Kan niet. Dus of HDMI aansluiten naar je HDMI versterker (indien van toepassing), of optical en dan met dubbel geluid. Andere optie is component aansluiten en de audiostekkers vergeten ;)
Oke ik laat het liever zo tv is via hdmi aangesloten.
en de surround zet via optical.

Dus dat betekent elke keer het geluid van de tv op 0 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:29
Je kan ook eventueel de optical van de tv naar de surroundset doen. Heb je meteen al het geluid ook van de normale tv over de speakers lopen :D.

Ik weet niet hoe het precies zit dan met surround en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sinds gisteren hebben wij naast de PS3 en de Wii nu ook een Xbox. De vrouw wil graag thuis Zumba kunnen doen, en dergelijke.

Zit er veel verschil in de online community tussen PSN en LIVE? Ik speel nu mijn online shooters op de PS3. Ik vind het voornamelijk prettig dat dit gratis is (als PSN online is tenminste :+) en omdat ik een FRAGnStein heb. Ik speel niet onwijs veel, dus dat DLC voor de 360 (CoD) eerder is, vind ik niet zo heel erg.

Welke SP games zijn echt toffe aanraders? En dan liefst uiteraard exclusives.

Zit er al aan te denken om binnenkort RDR voor de 360 te halen (hogere resolutie) en Alan Wake.

Van Halo Reach heb ik gisteren even de demo gespeeld, maar dat kan me niet echt boeien. Grafisch erg matig (in vergelijking met KZ3) en de hele setting met die knuffel aliens staat me niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:44:

Gears of War I & II
Fable
Mass Effect
Tales of Vesperia
Forza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mass Effect is er ook op de PS3 toch (deel 2 althans)? Ik ben een beetje bang voor het "Fallout effect". Ondanks dat Fallout 3 een prima game is, kon 'ie mij helaas niet lang boeien. De demo op de PS3 heeft me in ieder geval niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:44:
Dat hangt er nogal van af; welke genres speel je graag?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

stijn1309 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:42:
Je kan ook eventueel de optical van de tv naar de surroundset doen. Heb je meteen al het geluid ook van de normale tv over de speakers lopen :D.

Ik weet niet hoe het precies zit dan met surround en dergelijke.
Volgens mij word het geluid van games dan nooit meer 5.1 weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
ElBarto schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:53:
[...]

Dat hangt er nogal van af; welke genres speel je graag?
Shooters, adventures en sand box games. Racers en RPG's hebben niet de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:04

Vrijdag

De Zwarte

Borderlands? Da's een beetje alles in een wat je opnoemt :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Vrijdag schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:37:
Borderlands? Da's een beetje alles in een wat je opnoemt :)
Borderlands heeft een behoorlijk RPG sausje. Als je Fallout niks vind, denk ik niet dat Borderlands je gaat bevallen.

Ik zou, gebaseerd op wat ik zelf in de kast heb staan, eens kijken naar Bioshock (inmiddels geen exclusive meer), Dead Rising, Ninja Gaiden en The Orange Box. En Red Dead Redemption, mocht je die niet op de PS3 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Borderlands is wel 10x meer een shooter dan fallout, veel minder roleplay, maar wel guns... More guns... MORE GUNS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Borderlands lijkt me inderdaad helemaal niks. Bioshock heb ik op de PS3 geprobeerd, maar dat was 'm ook niet. The Orange Box heb ik op de PS3. ;)

RDR wil ik sowieso snel proberen. Denk dat ik eerst L.A. Noire even uitspeel.

edit: Even een vraag over RDR. Zitten er in deze game dezelfde debiele missies op het einde als in GTA (doe alle brandweermissies, bijvoorbeeld)?

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 31-05-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
bram1984 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:58:
Borderlands lijkt me inderdaad helemaal niks. Bioshock heb ik op de PS3 geprobeerd, maar dat was 'm ook niet. The Orange Box heb ik op de PS3. ;)

RDR wil ik sowieso snel proberen. Denk dat ik eerst L.A. Noire even uitspeel.

edit: Even een vraag over RDR. Zitten er in deze game dezelfde debiele missies op het einde als in GTA (doe alle brandweermissies, bijvoorbeeld)?
Oddjobs zitten er in (het blijft Rockstar), maar verplicht zijn ze niet, tenzij je 100% wil halen. Net als in GTA dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

ElBarto schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:27:
[...]

Borderlands heeft een behoorlijk RPG sausje. Als je Fallout niks vind, denk ik niet dat Borderlands je gaat bevallen.
Ik heb precies het tegenovergestelde: Fallout vond ik helemaal niks terwijl ik Borderlands tot het eind vermakelijk vond (en soms zelfs nog even online speel co-op met vrienden). Het enige wat er RPG aan zou kunnen zijn is de summiere skill tree, maar dat is zo minimaal.

EDIT: Los daarvan is het niet echt een aanrader verder. Het ging met puur om de vergelijking met Fallout :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 31-05-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:48
Hmmja, misschien moeten we voor borderlands gewoon een andere genre naam verzinnen. Zo ben ik zelf bvb dol op diablo, en is dit officieel een rpg, maar ik vind dingen als oblivion en dragon age niet echt geweldig. Bij diablo en ook borderlands is constant je zut verbeteren zo'n intergraal onderdeel van het spel dat dit bijna in de genre naam zou moeten terug komen

Loot em up........zoiets? 8) (8>
Action rpg, hack n slash rpg........allemaal net niet toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Diablo is een Hack 'n Slash met een aantal RPG elementen.

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 01-06-2011 08:19 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Angeloonie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:19:
Diablo is een Hack 'n Slash met een aantal RPG elementen.
Sinds wanneer valt diablo te spelen op de xbox? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Timmiewimie schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:49:
[...]
Sinds wanneer valt diablo te spelen op de xbox? :O
Torchlight dan, zo goed? :>
Sommige genres laten zich nu eenmaal niet goed categoriseren. Er zijn mensen die Zelda een rpg noemen terwijl het geen enkel element bevat die het voor MIJ een rpg moet maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:04

Vrijdag

De Zwarte

Sacred 2 is ook wel een vermakelijke Diablo kloon vind ik :)

Momenteel speel ik regelmatig potjes BF:BC maar ook Nier, Bayonetta, Viking en ik moet nog beginnen aan Dead Rising 2. Kijk ook erg uit naar Dead Island.

Misschien is Majin wat voor je? Of is dat teveel rpg/kleurig?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik heb ooit via een ruildeal hier op tweakers een (geflashte) 360 verkregen, veel te veel moeite om isos te zoeken en met de juiste apperatuur en disks te kloten om er gebruik van te maken, en heb netjes al me games origineel aangeschaft, online gamen doe ik op me pc, maar afentoe wat gamen met bekenden gaat weer via de consoles (gebruiksvriendelijker) maar nu komt ie, ik zou graag een kinect set kopen op dat eens te testen maar daar onstaan me wat vragen, nl:

1] Kan ik deze 'out of the box' gebruiken, of moet een update hiervoor binnenhalen.
2] Mag updaten (indien nodig) met een gemodde console, of gaat dit ook tegen de regels in?

Lijkt me leuk speulgoed, maar als het niet te gebruiken valt laat ik het varen.. Any wisdom?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
sain onez schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:46:
Ik heb ooit via een ruildeal hier op tweakers een (geflashte) 360 verkregen, veel te veel moeite om isos te zoeken en met de juiste apperatuur en disks te kloten om er gebruik van te maken, en heb netjes al me games origineel aangeschaft, online gamen doe ik op me pc, maar afentoe wat gamen met bekenden gaat weer via de consoles (gebruiksvriendelijker) maar nu komt ie, ik zou graag een kinect set kopen op dat eens te testen maar daar onstaan me wat vragen, nl:

1] Kan ik deze 'out of the box' gebruiken, of moet een update hiervoor binnenhalen.
2] Mag updaten (indien nodig) met een gemodde console, of gaat dit ook tegen de regels in?

Lijkt me leuk speulgoed, maar als het niet te gebruiken valt laat ik het varen.. Any wisdom?
1] Je moet een update downloaden voor Kinect
2] Updaten gaat tegen de regels in, koop een originele Xbox voor rond de 100 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hhmmm.. is dat daadwerkelijk zo, dacht wel dat ze voor de verkopen zouden gaan, en de ban alleen voor de online gaming uitgedeeld werden :|

Nouja, missen ze mij als klant en als kenicthousiant, thnx voor je snelle reply..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1 ... 20 ... 64 Laatste