Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:41
Pykow schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:49:
wanneer komt er nou een class limit ?
5 engineers 5 pyros iedere dag het zelfde lied.
daar valt toch wel iets tegen te doen, of niet :S

Op de GoT server krijg ik een BRINK gevoel.
Leuk spel, geen teamwork. always lose
bij Brink had je ook heel vaak te veel engineers of te veel medics waardoor je altijd verloor.
Dat is ook precies de reden dat ik TF2 Class Limit gebruik in mijn server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:57
Pykow schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:49:
wanneer komt er nou een class limit ?
5 engineers 5 pyros iedere dag het zelfde lied.
daar valt toch wel iets tegen te doen, of niet :S

Op de GoT server krijg ik een BRINK gevoel.
Leuk spel, geen teamwork. always lose
bij Brink had je ook heel vaak te veel engineers of te veel medics waardoor je altijd verloor.
Het ligt gewoon aan jou.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
+1

gistern sinds lange tijd (dan heb ik het over meer dan 5 a 6 maanden) weer op de pub gespeelt. Jeetje, die F2P-ers hakken er wel in zeg :P :D 2 rondjes Goldrush en een k/d ratio van 2.X als sniper zijnde :X

Dus dat, of ik ben gewoon zo ontzettend pro.... :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je als sniper minder dan 2.x doet ben je gewoon heel erg slecht :X

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teutates schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 08:40:
heeft iedereen nog voice chat aanstaan ?

Ik vind het maar een vervelend iets omdat vaak mensen alleen maar liedjes af lopen te spelen of andere gare dingen ik heb het dus maar gewoon uitgevinkt :9
Muziek spam komt niet meer zo vaak voor als voorheen, Valve heeft er voor gezorgd wanneer je gaat praten dat alle andere geluid inputs gedempt worden. Wel vervelend als je muziek op de achtergrond draait en je tussen door ook praat met het team ;)

Dudeson: paar dagen terug heb ik precies het zelfde gedaan op de GoT server ( MAP Goldrush)
er was een medic die mij de indruk gaf, dat hij het serieus nam. als ik hem dan ook tips kan geven dan is het win win situatie.

BTW waarom spelen al de F2P-ers nooit demoman en als ze het doen dan spelen ze demoknight.
Zo moeilijk is de demoman nou ook weer niet. stickies op deuren of op de car en wachten tot dat er iemand in de buurt is.

@belzuba
een 2.x Ratio is niet standaard in TF2. snipers zijn in het algemeen niet zo heel sterk.
volgende de stats heb ik de afgelopen 28 dagen een ratio van 2.80

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Bezulba schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:35:
Eat that Notna! :>
Pykow schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:40:
BTW waarom spelen al de F2P-ers nooit demoman en als ze het doen dan spelen ze demoknight.
Zo moeilijk is de demoman nou ook weer niet. stickies op deuren of op de car en wachten tot dat er iemand in de buurt is.
Dit verhaal is al een paar jaar oud, maar het gaat nog steeds prima op: How to stay alive longer than one minute. Oftewel, ga soldier (en blijf van de direct hit af). Ik ben het wel met je eens dat je defensief ook wel demo kan spelen, maar offensief is dat al lastiger. Soldier is ook makkelijker, dan hoef je ook niet de hele tijd op je sticky trap te letten :+ Overigens doe je als demo veel meer damage als je je stickies gewoon als pipes gebruikt. Hou er wel twee over om met die scout of pyro af te rekenen.

[ Voor 69% gewijzigd door Shabbaman op 14-07-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Pykow schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:40:
[...]
Omdat ze dat minder leuk vinden? Meeste mensen spelen om plezier te hebben, niet om per se te hoeven winnen, maar winnen is natuurlijk wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Gister weer even Pyro gespeeld op de pub, wat was dat weer geweldig :D . Axtinguisher en airblast ftw :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Gisteren een paar keer billenkoek gehad, maar ik vind de GoT server toch leuker dan de doorsnee server. Iemand met een GoT-tag backstabben geeft toch een extra kick :P

Sommige veteranen hebben wel de neiging om na elke backstab alle F2P'ers uit te schelden. Tijdens de voorbereiding houdt iedereen echter zijn mond. Met wat goede aanwijzingen (met name voor de support classes) bereik je een stuk meer!

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Bezulba schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:35:
True, maar op de 'oude' goT pub was dat vaak nog wel een challenge. Nu totaal niet ;)
Shabbaman schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:42:
[...]

Eat that Notna! :>

[...]

Dit verhaal is al een paar jaar oud, maar het gaat nog steeds prima op: How to stay alive longer than one minute. Oftewel, ga soldier (en blijf van de direct hit af). Ik ben het wel met je eens dat je defensief ook wel demo kan spelen, maar offensief is dat al lastiger. Soldier is ook makkelijker, dan hoef je ook niet de hele tijd op je sticky trap te letten :+ Overigens doe je als demo veel meer damage als je je stickies gewoon als pipes gebruikt. Hou er wel twee over om met die scout of pyro af te rekenen.
Sterf Shabba

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe al maanden geen Spongebob meer spammen, dus iedereen kan zijn voicechat weer aanzetten, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:00
Lol.

Ik heb gisteren ook nog even gevraagd wie ik het beste kon uberen als Medic. Just in case. Altijd handig om toch nog wat te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat trouwens met teams? Ik heb het gevoel alsof iedereen de hele tijd maar ongevraagd doorelkaar gehusseld word.
Door die opzet mis je een beetje het winnen als een team gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:42:
Lol.

Ik heb gisteren ook nog even gevraagd wie ik het beste kon uberen als Medic. Just in case. Altijd handig om toch nog wat te leren.
normaal uber: Soldier>Demoman>Heavy>pyro(close range)
Kritzuber: Demoman>Soldier>Heavy>scout
quick-fix: Burning players>speler die helemaal vooraan staat.

@outcast
als het andere team gesteamrolled wordt.dus echt binnen paar minuten verliest, dan zijn de teams heel erg unfair. Gisteren was dat heletijd het geval waardoor er veel gescrambled werdt

[ Voor 19% gewijzigd door Pykow op 14-07-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 19:17
Pykow schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:05:
[...]

normaal uber: Soldier>Demoman>Heavy>pyro(close range)
Kritzuber: Demoman>Soldier>Heavy>scout
quick-fix: Burning players>speler die helemaal vooraan staat.

@outcast
als het andere team gesteamrolled wordt.dus echt binnen paar minuten verliest, dan zijn de teams heel erg unfair. Gisteren was dat heletijd het geval waardoor er veel gescrambled werdt
Meh, ik uber liever een demo dan een solly met een gewone uber. Een demo kan veel meer damage doen en is sowieso een stuk nuttiger om sentries neer te halen. Een engineer kan namelijk de damage die rockets doen op een sentry bij houden met repareren. Dus dan moet je eerst de engineer uitschakelen met 1 a 2 rockets en dan nog 3 rockets voor de sentry. tegen die tijd is de uber alweer uit en heb je alleen een sentry kapot. Kijk alleen wel of je niet een demo met schild hebt, die zijn een beetje nutteloos om te uberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Become op 14-07-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Become schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:32:
[...]

Meh, ik uber liever een demo dan een solly met een gewone uber. Een demo kan veel meer damage doen en is sowieso een stuk nuttiger om sentries neer te halen. Een engineer kan namelijk de damage die rockets doen op een sentry bij houden met repareren. Dus dan moet je eerst de engineer uitschakelen met 1 a 2 rockets en dan nog 3 rockets voor de sentry. tegen die tijd is de uber alweer uit en heb je alleen een sentry kapot. Kijk alleen wel of je niet een demo met schild hebt, die zijn een beetje nutteloos om te uberen.
En ik uber nog steeds liever een heavy, als jij als medic voor de heavy gaat lopen is die door niets tegen te houden! (Tenzij het enemy team wegloopt natuurlijk, hangt van de situatie af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog bezig met het leren van de verschillende classes (dus hoe ik ze het beste kan gebruiken), maar Medic is voor mij op het moment een superclass. Haal ik tenminste ook nog punten...

Meestal kijk ik naar hoe goed anderen zijn en kies dan een redelijke Heavy of Pyro die ik constant volg. (nummer 1 in de lijst heeft het toch niet nodig).

Alleen wanneer er 3 of meer medics zijn dan stap ik over naar Heavy en Soldier. Gewoonweg omdat dit de 2 simpele classes zijn om mee te spelen.

Oh... en ik speel alleen op de GoT server ;) tenzij helemaal vol, maar dat is mij pas 1 keer gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat iedereen de PL nu wel een beetje gezien heeft heb ik de mapcycle wat uitgebreid. Er zijn drie extra maps bij: cp_badlands, cp_granary en die gouwe ouwe GoT klassieker...cp_castle4.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:53

g0tanks

Moderator CSA
Van alle cp maps die je had kunnen kiezen denk ik dat er toch wel betere keuzes mogelijk zijn dan badlands of granary, om even maar wat te noemen: cp_fastlane, cp_gorge, cp_steel en cp_dustbowl.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En wat dacht je van : cp_ coldfront,cp_obscure,cp_freight,cp_snakewater,cp_bazillion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Die maps vind ik zelf meer wat voor competitive TF2 en minder leuk op pubs.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 19:17
g0tanks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:21:
Van alle cp maps die je had kunnen kiezen denk ik dat er toch wel betere keuzes mogelijk zijn dan badlands of granary, om even maar wat te noemen: cp_fastlane, cp_gorge, cp_steel en cp_dustbowl.
Gorge, steel en dustbowl zijn idd wel goede pub-maps, maar fastlane is echt een gedrocht van een map voor de pub (en niet veel beter in 6vs6). Of het is een stalemate, of het is een steamroll.

Je wil zeker weer je kpd als sniper opschroeven, dat is het enige waar deze map goed voor is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Become schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:32:
[...]
Je wil zeker weer je kpd als sniper opschroeven, dat is het enige waar deze map goed voor is :+
De oude pl_swiftwater is daar ook erg geschikt voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cp_badlands vind ik persoonlijk een erg toffe map

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:29:
Die maps vind ik zelf meer wat voor competitive TF2 en minder leuk op pubs.
cp_ coldfront vindt ik juist geschikt voor Public. Last is lekker groot, waardoor je het goed kan verdedigen en zelfs terug kunt komen. cp_badlands heeft dat juist niet.

,cp_obscure ok deze map vraagt wat meer ervaring /inzicht.

cp_freight wordt heel vaak online gespeeld op pubs,
cp_snakewater mid is gewoon leuk om te spelen daar.
cp_bazillion goede map voor spy,scouts en pyro's op pub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, BOL heeft er ook een handje van _O-
Team Fortress 2 is de afgelopen jaren een enorme hit geweest in de underground gamewereld. De makers willen echter weer vooruit. Daarom is een groot gedeelte van het spel sinds deze maand gratis te downloaden. Nu kan iedereen kennis maken met deze fantastische shooter! De betaalde versie blijft bestaan en heeft meer te bieden dan de versie die je kunt downloaden. Uitgelicht durft wel te stellen dat het niet lang zal duren voordat je de volledige versie aanschaft. Zo goed is dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die quake engine aan het spel vind ik ook vooral geweldig, speelt zeer lekker weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik hier in mijn uppie op de server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
CapTVK schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:19:
Zo, BOL heeft er ook een handje van _O-

[...]
'underground gamewereld' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

WTF bedoelen ze nou weer met een "underground gamewereld"? De community van games die niet CoD spelen? Beetje vreemde benaming.

ontopic: Natuurlijk belachelijk van Bol.com dat ze met zo'n extra verkooppraatje TF2 alsnog proberen te verkopen voor €30. Dat is überhaupt een veel te hoge prijs, ook toen TF2 nog niet F2P was. Koop dan gewoon de Orange Box voor ongeveer een derde van die prijs als je hem perse retail wilt hebben.

[ Voor 55% gewijzigd door Compizfox op 14-07-2011 16:53 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verander je ingame je naam?
En ik werd net gekicked omdat ik te lang afk was. Terwijl ik speciaal nog veranderde naar obs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
obs?

je ingame naam is gewoon je steamnaam, dus die moet je even veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:22:
obs?

je ingame naam is gewoon je steamnaam, dus die moet je even veranderen.
observen. Maar je kunt niet ingame van naam veranderen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Dat kan, maar waarom zou je dat willen? In je console het volgende typen: setinfo name NAAM

Als je elke keer dezelfde naam wil hebben moet je die command in je autoexec.cfg zetten zodat de game het automatisch voor je doet bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:32:
Dat kan, maar waarom zou je dat willen? In je console het volgende typen: setinfo name NAAM

Als je elke keer dezelfde naam wil hebben moet je die command in je autoexec.cfg zetten zodat de game het automatisch voor je doet bij het opstarten.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DxLEd.png
Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gewoon in Steam je nickname veranderen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Volgens mij werkt het niet meer, want mij is het ook niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
g0tanks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:56:
Volgens mij werkt het niet meer, want mij is het ook niet gelukt.
Ze hebben dat er tijd geleden uitgehaald, spijtig genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
CapTVK schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:16:
Omdat iedereen de PL nu wel een beetje gezien heeft heb ik de mapcycle wat uitgebreid. Er zijn drie extra maps bij: cp_badlands, cp_granary en die gouwe ouwe GoT klassieker...cp_castle4.
Koning _/-\o_
YES!
Become schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:32:
[...]

Gorge, steel en dustbowl zijn idd wel goede pub-maps, maar fastlane is echt een gedrocht van een map voor de pub (en niet veel beter in 6vs6). Of het is een stalemate, of het is een steamroll.

Fastlane vind ik echt een goede map. Elke class komt wel tot z'n recht.
Underground game wereld? wtf?

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 14-07-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is een re-review van TF2 op eurogamer................

http://www.eurogamer.net/...team-fortress-2-re-review

Betere review als BOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat je het probeerd in-game te doen :+ Gewoon via je Steam Friends doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:29
http://sourceop.com/modul...s=0&postorder=asc&start=0

LoL 1500 $ dollar neerleggen voor een hat. Ik snap natuurlijk dat zo'n unusual leuk is maar voor dat bedrag koop ik me toch liever een nieuwe pc ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik snap er ook geen zak van, zit hier nou een of ander business model achter waardoor degene die het koopt dikke winst kan maken ofzo? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"A fool and his money are easily parted". :P

Vergeet niet dat dit de enige hat in zijn soort is op dit moment. De TF2 community heeft blijkbaar een kleine subgroep die koste wat kost unieke hats wil. Maar volgens mij zijn er nog meer online games/MMORPG waar virtual items voor krankzinnige prijzen van de hand gaan. Zelf zou ik liever zien dat het naar een goed doel gaat, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Valve zal er ook wel blij mee zijn... ik kan me voorstellen dat verhalen over $1000+ items de verkoop van keys een zetje geven.

Wat doen jullie meestal met supply crates?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Bozozo schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:54:
Valve zal er ook wel blij mee zijn... ik kan me voorstellen dat verhalen over $1000+ items de verkoop van keys een zetje geven.

Wat doen jullie meestal met supply crates?
Bewaren. Ik heb nu met 14 Pagina's ook de ruimte om crates te bewaren. En als bepaalde crates niet meer droppen worden ze na verloop van tijd ook meer waard. Zo zijn er zelfs mensen die al bijna 1 refined geven voor een series #1 crate.

Nu zijn er weer 3 nieuwe series crates (#23/#24/#25) waar strange weapons in zitten voor de scout,spy en pyro. Nu ga ik deze ook weer allemaal verzamelen. De vorige 3 series (soldier,heavy en demo heb ik al compleet).

Voor mensen als cabo is het natuurlijk wel aantrekkelijk om een strange knife te hebben bijvoorbeeld. Kan je mooi zien hoeveel mensen je in de loop van de tijd hebt gebackstabt 8)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hoeveel zijn die strange weapons waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
g0tanks schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:11:
Hoeveel zijn die strange weapons waard?
Mensen geven er hats voor... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hmm, ik wil eigenlijk best mijn Triboniophorus Tyrannus ruilen voor een strange sniper rifle/grenade launcher/sticky launcher. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 08:29
De 'meest gewilde' zoals rocket launchers/grenade launcher/shotgun/knife etc kun je redelijk makkelijk voor een key/hat ruilen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 22:29

TheAnthonyNL

PC Gamer

luxzenburcht schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:28:
http://sourceop.com/modul...s=0&postorder=asc&start=0

LoL 1500 $ dollar neerleggen voor een hat. Ik snap natuurlijk dat zo'n unusual leuk is maar voor dat bedrag koop ik me toch liever een nieuwe pc ofzo.
Hij heeft hem anders wel verkocht :( ... hoe ziek het ook is , wil ik ook wel effe geld cashen met zon hoedje. Althans ik denk dat iedereen da wel wilt.

[ Voor 20% gewijzigd door TheAnthonyNL op 15-07-2011 08:28 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het zou voor mij ook zeker een reden zijn om voor geld te verkopen. Vind het leuk om dingetjes te hebben in een game, maar geld vind ik dan toch prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
CapTVK schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:49:
Maar volgens mij zijn er nog meer online games/MMORPG waar virtual items voor krankzinnige prijzen van de hand gaan.
Tsja, maar in andere spellen hebben dergelijke items ook nog een functie dan puur een cosmetische. Mensen die zo veel geld aan een hoedje uitgeven zijn gewoon niet goed bij hun hoofd. Op papier lijkt de berekening wel te kloppen: 1 key is 2 euro, kans op dom hoedje is X%, dus dom hoedje heeft de waarde van X keys maal factor lelijkheid. Als niemand meer TF2 speelt is zo'n hoedje waardeloos; voorbeelden genoeg van diverse kaart- of miniaturesspellen die niemand meer speelt en waar mensen achterblijven met omvangrijke maar inmiddels waardeloze verzamelingen. Wat dat betreft is het een soort pyramidespel: iemand aan het begin van de keten kan een behoorlijke winst maken, maar iemand aan het eind van de keten is op een gegeven moment het bokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bas_De_Beer schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 01:27:
De 'meest gewilde' zoals rocket launchers/grenade launcher/shotgun/knife etc kun je redelijk makkelijk voor een key/hat ruilen :')
vandaag heb ik wat uber wapens + metal getrade tegen strange weapons + wat keys
heb nu:
S.Scattergun, 3x S.Pistol, 2x S.Rocketlauncher, S.Stickylauncher,S.Grenadelauncher,S.Eyelander,S.GRU,
S.Direct hit.

ben nu lekker aan het trade om me 2 pistols, mijn 2e rocketlauncher en TDH te trade voor andere strange weapons.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 15-07-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Bas_De_Beer schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 01:27:
Je hebt toch een key nodig om er uberhaupt een uit een crate te trekken, dus zo vreemd is dat toch niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:30:
[...]

Je hebt toch een key nodig om er uberhaupt een uit een crate te trekken, dus zo vreemd is dat toch niet? :?
De kans dat je een S.Shotgun eruit haalt is behoorlijk klein, daarom trade mensen liever een key zodat ze voor het zelfde geld, 100% kans hebben op zo shotgun.

een minigun en flamethrower zijn ook lastig om te krijgen zeg ;)
hats geofferd + Strange sticky launcher en nog steeds geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Ik ben benieuwd of de strange guns ook gaan droppen, of dat het alleen maar via crates + keys is.

Ook heeft men een tijd terug aangegeven te kijken naar andere mogelijkheden voor crates, maar daar heb ik voor alsnog niks meer van gehoord.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
punisher007 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:40:
Ik ben benieuwd of de strange guns ook gaan droppen, of dat het alleen maar via crates + keys is.

Ook heeft men een tijd terug aangegeven te kijken naar andere mogelijkheden voor crates, maar daar heb ik voor alsnog niks meer van gehoord.
net na de update kwam het gerucht dat de Crates gecraft kunnen worden naar scrap metal (3 crates = 1 scrap)
maar daar hoor je nu inderdaad niks meer over.

Strange wapens zullen vast en zeker niet gaan droppen omdat het special items zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Pykow schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:44:
[...]

net na de update kwam het gerucht dat de Crates gecraft kunnen worden naar scrap metal (3 crates = 1 scrap)
maar daar hoor je nu inderdaad niks meer over.

Strange wapens zullen vast en zeker niet gaan droppen omdat het special items zijn.
Das wel jammer :P heb verschillende crates gekregen maar krijg ze niet verkocht voor scrap >_<
Zou voor mij de oplossing zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teutates schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:52:
[...]

Das wel jammer :P heb verschillende crates gekregen maar krijg ze niet verkocht voor scrap >_<
Zou voor mij de oplossing zijn :9
Ben je al op de steamforum geweest ;)
ik trade ze zo weg voor scrap. vooral de nieuwe gaan allemaal voor 1 scrap weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het gaat op dit moment best lekker met het binnen hengelen van items. Heb vandaag eigenlijk alleen maar items gekregen welke ik nog niet had.
Daarnaast ook nog de spurs voor de Engineer.

Nice! Net een Solemn Vow gekregen. Scheelt me weer jarate sparen. :D

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 15-07-2011 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Pykow schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:55:
[...]

Ben je al op de steamforum geweest ;)
ik trade ze zo weg voor scrap. vooral de nieuwe gaan allemaal voor 1 scrap weg
Nope alleen nog trade servers geprobeerd :)
Zijn trouwens ook altijd leuk om op te speln dus dat is een extra plus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teutates schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 12:34:
[...]

Nope alleen nog trade servers geprobeerd :)
Zijn trouwens ook altijd leuk om op te speln dus dat is een extra plus :P
Ik trade altijd via de forums en nooit op een server.
vaak krijg je snelle reacties.

Strange Knife is nu most wanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Ik craft gewoon die items naar metal :)...

Ga windows 7 64 bit installeren, ben benieuwd hoe het draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net redelijk succes gehad met een flamer en een broodjes etende heavy. Voel me nog wel schuldig als ik een healer bij me krijg. Vaak weet ik niet eens welke kant ik op moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:03:
Net redelijk succes gehad met een flamer en een broodjes etende heavy. Voel me nog wel schuldig als ik een healer bij me krijg. Vaak weet ik niet eens welke kant ik op moet.
your kidding right ?
staan grote pijlen overal + het is meestal maar 1 kant op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:19:
[...]

your kidding right ?
staan grote pijlen overal + het is meestal maar 1 kant op :P
Horrible sense of direction. Hoevaak ik op een teleporter stap en dan vervolgens weer de teleporter tegen kom :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel maps zijn de eerste keer even wennen. Gewoon bordjes volgen, van A naar B naar C etc..
Na de eerste keer weet je het meestal wel. Al zijn de grote payload maps zoals thundermountain voor red wel even lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik moet wel zeggen dat er een aantal zeikerds tussen zitten als je niet specifiek doet wat zij zouden willen. En dat dan in je oren tetteren via de microfoon. -_-
Sorry, dat ik in de heat of the moment even niet mee kreeg dat mijn uber al 100 % was. Krijg je als er ineens een pyro op je af komt.
Daarnaast zag ik een Heavy beneden (wel wat ver, maar goed) en het leek me gewoon eventjes leuk om daar op te schieten als medic. Goed, ik raakte hem niet dus ging meteen weer door. En nog mekkeren.
Daarnaast gewoon dat er totaal niet gekeken wordt op de moment dat je juist goed ubert etc. Maar goed.
Heb dat ook aangegeven in de chat.
Oh ja, zeggen dat ik niet in COD of whatever zit is nutteloos aangezien ik die spellen echt niet leuk vind.

Zo, dat was mijn zegje voor vandaag. :o)

@CapTVK, dat heb ik ook bij thundermountain. Loop ook vaak weer terug na een teleporter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is thundermountain die verschrikkelijk noobonvriendelijke map? Hoogteverschillen tot en met. Dunne rails platformpjes en overal kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strange scattergun in the pocket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 11:37:
[...]

De kans dat je een S.Shotgun eruit haalt is behoorlijk klein, daarom trade mensen liever een key zodat ze voor het zelfde geld, 100% kans hebben op zo shotgun.

een minigun en flamethrower zijn ook lastig om te krijgen zeg ;)
hats geofferd + Strange sticky launcher en nog steeds geen reactie.
Ik had gister in 5 kratjes 3 strange weapons. Oh trouwens als je een S.flamethrower wilt. Ik ruil hem voor een S.rocketlauncher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 19:40:
Ik moet wel zeggen dat er een aantal zeikerds tussen zitten als je niet specifiek doet wat zij zouden willen. En dat dan in je oren tetteren via de microfoon. -_-
Zat net ff in de server zat ene pykow de hele tijd in zijn eentje te jammeren. Kun je ook mensen muten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 21:02:
[...]

Zat net ff in de server zat ene pykow de hele tijd in zijn eentje te jammeren. Kun je ook mensen muten?
=D

Dat kan. Als je tijdens het spelen terug naar het menu gaat is er onderin een icoontje wat een menuutje opbrengt waarin je mensen kunt muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen nog een flamethrower nodig :D en dan heb ik alle main strange wapens.
Scout,demoman en heavy heb ik voorzien van alle strange wapens 1 per slot.

Arunia wat is het nut om te schieten als medic :S terwijl je 3 mensen om je heen hebt staan.
door dat jij ging schieten, kregen mensen geen heal. er was een helegroep low naast je en je loopt weg.

Zo speel je medic bij Battlefield schieten en af en toe iemand healen. Bij TF2 ben je als medic alleen maar aan het healen en schiet je alleen wanneer iedereen down is.
Public medics zijn niet meer te vertrouwen omdat ze steeds maar gaan schieten.

en iedereen lijkt gewoon bang te zijn ofzo. ik zie iedereen van vere afstand schieten. of zelfs met een medic gewoon stil blijven staan om vervolgens door 1 lucky krit neer gehaald te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 15-07-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat was niet helemaal waar. Op dat moment stond er namelijk niemand om me heen. Ik was richting de mensen aan het lopen en schoot een aantal keer op de heavy. (afleiding) aangezien de rest daar rechts om de hoek stond.
De keer erna had ik niet gezien dat ik al 100% was voor uber. Schrok van die pyro.
Maar goed, ik ben van mening dat er snel gemeut wordt ipv gekeken wordt of iets regelmatig gebeurd of sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow,

Umadbro, laat de mensen lekker spelen zoals ze willen, trek je er niet zo veel van aan.
Als je serieus wilt spelen ga dan lekker comp spelen.

xoxo martn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Mooie ruil al zeg ik het zelf :o

Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/3964/jwz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Pykow, leer zelfs eerst spelen voordat je gaat klagen. Natuurlijk lopen nieuwe spelers de verkeerde kant op, en dat is op zich wel jammer. Maar het is niet alsof jij nou God's gift to tf2 bent (inb4datbenjijtochalkoeitje).

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 01:01:
Hey Pykow, leer zelfs eerst spelen voordat je gaat klagen. Natuurlijk lopen nieuwe spelers de verkeerde kant op, en dat is op zich wel jammer. Maar het is niet alsof jij nou God's gift to tf2 bent (inb4datbenjijtochalkoeitje).
I second that, tis nog erger als koeitje in de begin dagen :+

Speelt iemand anders hier btw op OS X? Zo ja, wil de replay editor ook bij jullie niet starten? TF2 Crasht dan als ik het hier probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Zeker mooie ruil :D. keep going on :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Hoe zit het met de killcount van het strange wapen, wordt dat weer op 0 gezet na zo'n ruil?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Yonni schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:22:
Hoe zit het met de killcount van het strange wapen, wordt dat weer op 0 gezet na zo'n ruil?
Daar ben ik ook benieuwd naar ja :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
Ja die wordt weer op 0 gezet, krijg je ook een leuke waarschuwing van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

Das wel chill :3.
zal ik ook maar eens aan strange weapons gaan beginnen ;D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaURoN schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:06:
I second that, tis nog erger als koeitje in de begin dagen :+
Vind het wel mooi dat de oude whiner nu de nieuwe whiner terecht wijst :+

Heb mijn GRU bijna op Uncharitable, dus heb nog even tot Epic :p
Heb nog een Strange Pain Train unboxed maar die gebruik ik niet (hint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn stickylauncher zit nu op Face-Melting (1001 kills) lvl14

heb in totaal 14 strange weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
Vandaag en morgen lan met heel wat mensen (ook mensen die nieuw zijn in TF2) :)

Dus als iemand nog iets van nieuwe (strange) wapens wil ruilen voor regular wapens, trade me. http://steamcommunity.com/id/punisher007

Donaties van regular wapens zijn ook welkom natuurlijk :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:00
Gisteren ook een hele tijd heavy geile medics gehad. Ik hoef niet constant gehealt te worden maar af en toe een overheal is toch wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, net 2 scout crates (+25 volgens mij) geopend, een strange scattergun en een strange pistol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:48
Descriptor schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 00:10:
[...]

Bewaren. Ik heb nu met 14 Pagina's ook de ruimte om crates te bewaren. En als bepaalde crates niet meer droppen worden ze na verloop van tijd ook meer waard. Zo zijn er zelfs mensen die al bijna 1 refined geven voor een series #1 crate.
Waar vind ik die mensen? Ik heb nog 4 van die crates..

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ik ben zelf nog op zoek naar een strange rocketlauncher/strange sticky launcher.
Heb zelf nog een strange direct hit en een strange pain train over die ik eventueel wil traden, want gebruik deze wapens toch amper.

steam is voax, steamnaam is v0ax_ :>

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

Zullen we nou maar even ophouden met het verhandelen/aanbieden/zoeken van items?
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
D4NG3R schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 17:00:
Zullen we nou maar even ophouden met het verhandelen/aanbieden/zoeken van items?

[...]
Oh, dacht dat het om handel ging van 'echte' waren, maar dit is wss een regel zodat dit geen ruiltopic oid wordt?
Items idd, nu zie ik het, excuse :F

[ Voor 5% gewijzigd door Swandertj op 16-07-2011 17:53 ]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is trouwens weer een nieuwe "f2play" fps. Global agenda. FF zes gb binnen hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 19:21:
Er is trouwens weer een nieuwe "f2play" fps. Global agenda. FF zes gb binnen hengelen.
die game is al 3 weken beschikbaar op steam ;)

BTW heeft iemand nog meer problemen met steam ?
Steam update , krijg steeds de melding dat ik geen loadout heb of dat ik geen VAC connectie heb :S

Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.