Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noooo.
Had niet door dat het vandaag de laatste Summer Sale dag was. Heb nu mn Portal snorkel-set niet gekocht :|
Hij loopt tot 10 juli, nog helemaal niet voorbij. Steam homepage klopt gewoon nog niet ofzo |:(

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 06-07-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zo'n summer box ding, maar moet je daar nou echt een sleutel van 2 euro voor kopen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja kost je 2 euro per key ;) of je trade wat hats voor keys

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij Valve nog met een speciale actie komt zul je het moeten doen met de store. Lijkt erop dat er geen gratis christmas key komt.

Nog een tip voor de earbud bezitters. Dit is ongeveer de waarde:
key= 2,33 ref
Een bill's hat = 4-5 keys
Een earbud = 2 bill's

En dan heb je nog max's head, maar ik geloof niet dat er veel mensen gebruik hebben gemaakt van de telltale promo actie. De max head gaat weg voor een paar bud's. Daarna zitten we in good unusual hats gebied.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Son of a...

Ik snap geen hol van het craftsysteem, behalve dat ik nu opgescheept zit met wat roestig metaal :P

Daarnaast, wat is nou dé combo voor überen? Ik blijf chargen tot 100%, ''I'm fully charged, mwuhahaha''. Daarna pik ik m'n doel uit de groep, druk op RMB als ik me niet vergis en blijf er dan vlak erbij. Poppetje wordt half blauw, niet volledig (tenzij het er anders uitziet vanuit jou dan voor de rest). TOCH is het áltijd zo dat ik dood kan gaan en vaak ook doe. Normale medic + something met über zijn een tijdje niet te verslaan, ongeacht wat je doet incl backstab en alles. Wat doe ik hier toch verkeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Met de Kritzkrieg krijg degene die je healt 100% crit hits voor bepaalde tijd, terwijl je nog wel vulnerable bent. Waarschijnlijk ben je dus de Kritzkrieg aan het gebruiken.

Voor de gewone über zul je de Quick-Fix of de gewone medi gun gebruiken, dan ben je wel invulnerable zolang de über bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Met stom. Hoe heb ik dat kunnen missen :X Morgen eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quick-Fix geeft geen onkwetsbaarheid:

"When the ÜberCharge is deployed, the patient and the Medic will be healed at triple the healing rate, and both will be immune to movement effects such as knockback, stun and slowdown."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17
Jejking schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 01:23:
ongeacht wat je doet incl backstab en alles.
Heh.

Heh...

:D

Het is zo grappig omdat ik het ook gewoon nog wel zie gebeuren. Kijk trouwens in je loadout gewoon eens naar de beschrijving van de wapens, daar staat uitgelegd wat ze doen. Voor wat meer uitleg kan je altijd de wiki lezen. Speciaal voor jou een linkje naar de crafting pagina op de wiki :)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

LUH-3417 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 07:31:
Quick-Fix geeft geen onkwetsbaarheid:

"When the ÜberCharge is deployed, the patient and the Medic will be healed at triple the healing rate, and both will be immune to movement effects such as knockback, stun and slowdown."
Nu dus een heavy met pocket medic elk een quick fix medic toewijzen en gààn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quickfix is vooral handig met groepen healen. Nadeel van de quickfix is juist weer dat je geen 50% overheal meer hebt. Bij een heavy scheelt dat toch 150 HP; van 300 HP naar 450 HP met overheal.

Het ontbreken van knockback is vooral handig als je sentries gaat aanvallen. Met triple healing kan je aardig wat damage tanken. Maar let erop, je bent niet onkwetsbaar zoals bij een gewone uber.

[ Voor 33% gewijzigd door CapTVK op 07-07-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Shabbaman schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 10:31:
[...]

Heh.

Heh...

:D

Het is zo grappig omdat ik het ook gewoon nog wel zie gebeuren. Kijk trouwens in je loadout gewoon eens naar de beschrijving van de wapens, daar staat uitgelegd wat ze doen. Voor wat meer uitleg kan je altijd de wiki lezen. Speciaal voor jou een linkje naar de crafting pagina op de wiki :)
Allang gedaan, probleem is alleen dat ik er nog steeds niet veel van snapte. I feel stupid now :P Must practice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jejking schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:56:
[...]

Allang gedaan, probleem is alleen dat ik er nog steeds niet veel van snapte. I feel stupid now :P Must practice!
Zo lastig is het toch niet ?
normaal medic gun:

Healen tot 100% in 40 seconde.
uber activeren op Soldiers,demoman en als die er niet zijn of dom weg springen heel de tijd, dan ga je voor de heavy.
uber duurt 10 seconden als je niet wisselt van target. Je kan multi uberen door snel te wisselen tussen de spelers. iedereen heeft dan een uber buff van 2 seconde.

Kritzkrieg:
healt to 100% in 30 seconde
Activeer de uber zo snel mogelijk als je hem hebt, Als je krit net zo als normaal uber behandelt, dan moet je het wapen niet gebruiken.
Geen multi uber,maar je kan wel snel iemand een krit rocket laten schieten door hem even aan te raken.

Quick-fix.
heal tot 100% in 25 seconde
uber duurt ook weer 10 seconde
tijdens de uber heal je jou target met 300% per seconde.3 vs 1 verlies je.
Alleen goed om een heavy te healen en om snel je team weer klaar te maken voor de strijd.
Groot nadeel. Geen overheal, waardoor je de soldiers,demomans en scouts niet goed helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Vroeger veel TF2 gespeeld, nu weer eens geïnstalleerd maar ik vind het spel echt achteruit gegaan met al die stomme hoedjes en upgrade wapens. Het was juist een geweldig spel met die eenvoud, dat is het nu totaal niet meer. Erg jammer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@Pykow, ging me meer om het craften zelf. Vaag systeem vind ik dat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het craften is best simpel. Combinaties van bepaalde spullen maken andere spullen. Welke spullen dit zijn staat in de blueprints. Die vind je zowel ingame als bijv. op http://www.tf2items.com/crafting/blueprints.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verdorie, ik denk ik doe gek ik haal zo'n key uit de store... Krijg ik een rogoe's col roule, maar die had ik al :( Iemand ruilen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Lol, ik heb nog niet eens van die items. Ligt er een beetje aan wat je er voor zou willen hebben. Ben wel bezig een groot aantal dingen te halen (van wat je kunt craften), maar spaar eerst nog wat meuk op. Wat ik dubbel heb kan ik zo ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
SaURoN schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:29:
Verdorie, ik denk ik doe gek ik haal zo'n key uit de store... Krijg ik een rogoe's col roule, maar die had ik al :( Iemand ruilen? :P
Traden kun je het beste doen op http://teamfortress.be/forum/ (forum van vooral GoT members), http://tf2tp.com/ of http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=952 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RaCio op 08-07-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Owh kewl bestaat het nog? Ik heb er nog wel een accountje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De flarejumper is zo slecht nog niet. Ga hem maar eens in m'n standaard loadout opnemen om wat te oefenen. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kK1koKv1L5s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flare jumpen is best wel lastig, vooral dat je zoveel hp verliest elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:30
Tsurany schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 20:43:
Vroeger veel TF2 gespeeld, nu weer eens geïnstalleerd maar ik vind het spel echt achteruit gegaan met al die stomme hoedjes en upgrade wapens. Het was juist een geweldig spel met die eenvoud, dat is het nu totaal niet meer. Erg jammer.
Volgens mij is deze 'diepgang' juist een van de dingen wat het spel van de populair maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:51:
Flare jumpen is best wel lastig, vooral dat je zoveel hp verliest elke keer.
Toch moet je je er niet op verkijken. Een flarejump is hoger dan de scout doublejump. Er zijn best wel wat plaatsen waar je hiermee anders niet kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Jammer dat 50% van de hats die ik gecraft heb voor de Spy class moeten zijn.. Dat is nou echt de enige class die ik letterlijk nooit speel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch zou ik iedereen aanraden op dit moment proberen spy te spelen. Al is het maar een paar keer. Het spel niveau op veel servers ligt zo laag dat het nu makkelijk is om spy te spelen. Ik heb op servers gespeeld waar je doodleuk voor iemand kon cloaken en dan nog kon backstabben. Omkijken was er nooit, maar dan ook nooit bij. 8)7 Hell, ik kon als spy zelfs als battleclass spelen (enforcer ftw btw :+ ). Iets wat normaal dus nooit zou werken.

Grijp je kans nu het nog kan want uiteindelijk leren de f2p'ers die overblijven de basisprincipes van spychecking en en de truukjes van de deadringer.

Op de GoT server maak je als spy al minder kans, lopen genoeg regulars rond die weten hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Het is niet dat ik het moeilijk vind ofzo, ik vind het rondlopen en backstabben gewoon niks :P
Heel af en toe als ik een engi zie die geen idee heeft wat hij doet en ik een team heb die ook niet weet wat ze moeten doen ga ik heel even spy om zijn buildings te destroyen, maar daar blijft het dan ook bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Spy is de makkelijkste class in TF2 maar de carnage die een goede Demoman kan creëren is gewoon leuker :P :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-02 21:20
nero355 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:19:
Spy is de makkelijkste class in TF2 maar de carnage die een goede Demoman kan creëren is gewoon leuker :P :+
Ik vind het zelf de vervelende class om mee te spelen en demoman juist in de top 3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spy is niet de makkelijkste class, het is wat captvk zegt.
te veel f2p spelers waardoor spy nu makkelijk te spelen is.
+ de hitbox lijkt nog steeds super groot te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:30
Een goeie spy is heel vervelend, maakt engineers praktisch nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:19:
Spy is de makkelijkste class in TF2
:')

Nee soldier dan. Point & Click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:52:
[...]
:')

Nee soldier dan. Point & Click
Scout: Point and click.
Soldier: Point and click.
Pyro: W+M1
Demo: M1 + M2
Heavy: Point and click
Engineer: Drop sentry and sit back
Medic: Point and click, occasionaly hit m2.
Sniper: Point and click
Spy: Hid, point and click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:21
Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:03:
[...]
Pyro: Click and Point
Ik al die jaren maar denken dat TF2 een First Person Shooter was, maar eigenlijk is het gewoon een Point en Click adventure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
CapTVK schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:07:
Het spel niveau op veel servers ligt zo laag dat het nu makkelijk is om spy te spelen. Ik heb op servers gespeeld waar je doodleuk voor iemand kon cloaken en dan nog kon backstabben. Omkijken was er nooit, maar dan ook nooit bij. 8)7 Hell, ik kon als spy zelfs als battleclass spelen (enforcer ftw btw :+ ). Iets wat normaal dus nooit zou werken.
Dit is waar, ik heb van de week mijn backstabrecord in een leven op 22 gezet. (op een HH server).

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
Pimorez schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:09:
Het is niet dat ik het moeilijk vind ofzo, ik vind het rondlopen en backstabben gewoon niks :P
Een backstab is al leuk, maar al helemaal wanneer je een betere speler te pakken heb. Het geeft gewoon een kick als je een medic stabed die 100% uber heeft. Wegrennen en verstoppen en dan lachend toekijken hoe een soldier rond zich heen schiet maar je niet kan raken terwijl je op een krat staat. _O-

Je kan op verschillende manieren spy spelen. Je kan geduldig wachten tot iemand langs komt, engineers pesten door hun gebouwen neer te schieten. En dan zie weer een sniper met schild, die je dan weer neerknalt... _O-

Wanneer je als scout disguised en de gebouwen van een engie kapot maakt, hoor je: "I broke your stupid crap, moron". Priceless _/-\o_

Ik speel dan meestal ook met uitpuilende ogen en m'n mond vol water... :9~

[ Voor 44% gewijzigd door Cabo op 10-07-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:03:
[...]

Pyro: W+M1
_O- Klopt overigens wel. Om even in te haken op de discussie hierboven, Spy vind ik toch redelijk lastig (zeker met goede spelers). Maar voor alles, easy to learn, hard to master :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
MrAngry schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:37:
[...]

Dit is waar, ik heb van de week mijn backstabrecord in een leven op 22 gezet. (op een HH server).
Niet hh 1 neem ik aan?
Je moet een populaire f2p server zoeken dan kan je blijven stabben tot server tijd op is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Tja, jammer genoeg voor die retailers hebben ze ooit betaald voor die games dus die gaan ze echt niet gratis weggeven. Dat krijg je met ouderweste distriubtiekanelen. ;) Ik wens ze succes met de verkoop. :P

Die summer crates droppen trouwens minder dan de crates van afgelopen winter, heb ik het idee. Na een paar uur spelen heb ik er nog steeds geen. Maar ach, als we toch geen gratis key krijgen om er een te openen kan het me weinig schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:30

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vraag me af of je wel de premium-status krijgt als je er zo een koopt. Maar dan nog: http://www.budgetgaming.n...2:+the+orange+box_PC.html

[ Voor 11% gewijzigd door Compizfox op 10-07-2011 19:20 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 07:14
Compizfox schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:20:
[...]

Ik vraag me af of je wel de premium-status krijgt als je er zo een koopt. Maar dan nog: http://www.budgetgaming.n...2:+the+orange+box_PC.html
Zodra je geld geeft aan TF2, zelfs van het kleinste centje, krijg je premium.

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomAtTweakers schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:57:
Tja, jammer genoeg voor die retailers hebben ze ooit betaald voor die games dus die gaan ze echt niet gratis weggeven. Dat krijg je met ouderweste distriubtiekanelen. ;) Ik wens ze succes met de verkoop. :P

Die summer crates droppen trouwens minder dan de crates van afgelopen winter, heb ik het idee. Na een paar uur spelen heb ik er nog steeds geen. Maar ach, als we toch geen gratis key krijgen om er een te openen kan het me weinig schelen.
dit komt omdat de drop naar beneden is gezet.
ik kreeg veel minder items als ik niet meer idle.
heel dit weekend maar 3 items gekregen, normaal heb ik binnen 1 dag wel 6 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Snobbieh schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:42:
[...]
Zodra je geld geeft aan TF2, zelfs van het kleinste centje, krijg je premium.
OK, maar hoe weet Steamworks/TF2 dan of je de game gratis hebt gedownload via Steam of retail in een winkel gekocht hebt voor geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat zie je door Retail omdat je een key moet activeren.
Bij mij staat:
The Orange Box Retail
Left 4 dead Retail
Counter-Strike 1 Anthology
Counter-Strike Source

maar de aankoop methode staat wel op gratis, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Pykow schreef op zondag 10 juli 2011 @ 20:17:
dat zie je door Retail omdat je een key moet activeren.
Bij mij staat:
The Orange Box Retail
Left 4 dead Retail
Counter-Strike 1 Anthology
Counter-Strike Source

maar de aankoop methode staat wel op gratis, maar goed ;)
Waar zie jij dat dan? Bij mij stgaat gewoon overal de naam, zonder retail erbij. Terwijl ik geen enkele "free" game in mijn steam lijst heb staan ...

@hieronder: Je hebt gelijk, daar staat wel retail e.d. op. Maar ik log nooit in via de website, altijd via steam client. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Dreanor op 10-07-2011 20:42 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
via de steamsite naar je account gaan.
dan zie je heel je overzicht.
dus hoeveel keys je hebt gekocht en welke games je gratis heeft gekregen of welke je hebt gekocht via steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Compizfox schreef op zondag 10 juli 2011 @ 20:09:
[...]

OK, maar hoe weet Steamworks/TF2 dan of je de game gratis hebt gedownload via Steam of retail in een winkel gekocht hebt voor geld?
Als je een key hebt ingegeven, dan weten ze natuurlijk dat je het gekocht hebt. En ook kunnen ze bijhouden of je items hebt gekocht via de winkel, adhv je Steam account :P
Net zoals je bv iTunes hebt. iTunes weet welke liedjes je gekocht hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ah, zo. Steam is dus dermate verheven met TF2 dat TF2 door Steam weet of je de game gekocht hebt, als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
Compizfox schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:48:
Ah, zo. Steam is dus dermate verheven met TF2 dat TF2 door Steam weet of je de game gekocht hebt, als ik het goed begrijp.
Jup. Eigenlijk is dat zo met alle spelletjes via Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Pykow schreef op zondag 10 juli 2011 @ 07:23:
Spy is niet de makkelijkste class, het is wat captvk zegt.
te veel f2p spelers waardoor spy nu makkelijk te spelen is.
+ de hitbox lijkt nog steeds super groot te zijn.
Ik heb alle achievements gehaald voor het f2p gebeuren dus ik vind het de makkelijkste class :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch weer even tijd om deze twee TF2 klassiekers tevoorschijn te halen:

A TF2 western
YouTube: ‪A Team Fortress 2 Western‬‏

(een van de weinigen TF2 video's die ook werkelijk de +100.000 views achievment zou krijgen)

TF2: 10 ways to tell if you're a noob
YouTube: ‪TF2: 10 ways to tell if you're a noob‬‏

(briljant om te zien hoe dit 3 jaar later nog steeds klopt. Heerlijk die engineers die al hun stuff bij de spawn bouwen en blijven zitten 8)7 )

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 11-07-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
CapTVK schreef op maandag 11 juli 2011 @ 10:39:

(briljant om te zien hoe dit 3 jaar later nog steeds klopt. Heerlijk die engineers die al hun stuff bij de spawn bouwen en blijven zitten 8)7 )
3/10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
fail spy

[ Voor 49% gewijzigd door Cabo op 11-07-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47

A TF2 western

(een van de weinigen TF2 video's die ook werkelijk de +100.000 views achievment zou krijgen)

1/10 }:O kan alleen nog niet omgaan met sticky/rocket jump :)
Verder ben ik nog wel vreselijk met demoman ( 0 achievements oa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 18:47

D4NG3R

kiwi

:)

A TF2 western

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar 100.000 unieke views krijgen met een eigengemaakt TF2 filmpje is niet zo gemakkelijk. De grap is eigenlijk dat echte zelfgemaakte TF2 videos (dus met videoediting, eigen custom models etc..) die "goed" zijn (al is goed natuurlijk subjectief) en ook nog eens scoren met veel views best zeldzaam zijn.

Iemand de verschillende versies al gezien van "meet the medic?", echt geweldig om te zien. Tegelijk ook een soort prequel voor "meet the medic". :)

http://www.teamfortress.com/post.php?id=5816

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Gisteravond de GoT-server eens geprobeerd. Het niveau ligt inderdaad beduidend hoger dan op de doorsnee server! Ik ga met de spy toch liever nog even oefenen op mensen die stoppen met schieten na een dead ringer hit :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
*zwaait naar de oude bekenden*

Ik ben ook maar weer eens begonnen met TF2, maar er is wel veel verandert sinds ik de laatste keer fanatiek speelde (hats, crafting duelling). Wordt er nu ook met alle wapens gespeeld bij bijvoorbeeld etf2l of alleen met de originele wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Lijkt er op dat er ineens allemaal weer oude bekenden gaan spelen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UlyssesNL schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:47:
*zwaait naar de oude bekenden*

Ik ben ook maar weer eens begonnen met TF2, maar er is wel veel verandert sinds ik de laatste keer fanatiek speelde (hats, crafting duelling). Wordt er nu ook met alle wapens gespeeld bij bijvoorbeeld etf2l of alleen met de originele wapens?
Orginele wapens (Vanilla) + medic unlocks is het op dit moment.
SaURoN schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:51:
Lijkt er op dat er ineens allemaal weer oude bekenden gaan spelen haha :P
Ja ik zie ook oude namen die ik een tijd niet online meer heb gezien.
ik snap niet waarom ze allemaal terug komen, de game is er niet beter op geworden.
TE veel items,hats en F2P spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Pykow schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:00:
[...]

Ja ik zie ook oude namen die ik een tijd niet online meer heb gezien.
ik snap niet waarom ze allemaal terug komen, de game is er niet beter op geworden.
TE veel items,hats en F2P spelers.
Ik vind het dus wel weer leuk, op een gegeven moment vond ik het allemaal niet boeiend meer met al die gifts hats, unlocks weet ik wat en ik weet niet wat er veranderd is, maar ik heb de lol wel weer terug. GoT server zit ook gewoon weer vol (een van de weinige server waar ik een goede ping zonder veel loss op heb (kut UPC)) dat helpt ook wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel alweer een tijd niet aangeraakt. Te chaotisch / te grote teams en iedereen die zijn eigen ding doet.
Ik zal wat vaker op de gotserver kijken, denk dat het daar leuker spelen is dan op een vreemde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik heb volgens mij zondag nog een paar uur met je gespeeld Pykow, dus waarom speel jij nog als het zo'n slecht spel is geworden?

Ik heb toevallig zondag voor het eerst sinds maanden weer een halve dag gespeeld, ook ik vind dat er teveel items en F2P spelers zijn, maar op de GoT-server was het toch prima te doen, meesten wisten wel wat ze deden.

[ Voor 46% gewijzigd door Tsunami op 12-07-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me laatste tijd juist kostelijk met mijn strange GRU.
Daarvoor nooit kills met de GRU gemaakt, maar met die F2P-ers gaat het best aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
lol, goeie incentive om met die GRU te gaan hollen op newbies

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die got server alleen maar payload? Vind controlpoints ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsunami schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:31:
Ik heb volgens mij zondag nog een paar uur met je gespeeld Pykow, dus waarom speel jij nog als het zo'n slecht spel is geworden?

Ik heb toevallig zondag voor het eerst sinds maanden weer een halve dag gespeeld, ook ik vind dat er teveel items en F2P spelers zijn, maar op de GoT-server was het toch prima te doen, meesten wisten wel wat ze deden.
Kijk naar mr angry:
Ik vind het dus wel weer leuk, op een gegeven moment vond ik het allemaal niet boeiend meer met al die gifts hats, unlocks weet ik wat en ik weet niet wat er veranderd is,
Er zijn juist veel meer gift items bijgekomen.
The witcher, Mnc,Magicka,homefront,Total war shogun etc.
Veel items in. Winter crate,summer crate, MTM update.
Dus als je daardoor gestopt bent is het niet beter geworden met TF2.

Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat oude spelers die redelijk snappen hoe TF2 in elkaar zit, nu ook makkelijk kills maken door F2P.maar daarvoor keer je toch niet terug ?

Sinds de F2P update speel ik alleen maar op servers waar bekende op zitten.
ik ga nooit meer op een random server zitten, want dat is gewoon om te janke.
LZ begint weer een beetje op het oude niveau te komen en de GoT server is alleen leuk wanneer er bekende op zitten, wat meestal het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Mwa ik ben gestopt voordat die items kwamen, en nu zijn er ineens items en weet ik niet wat, ik vind het wel grappig opzich weer :)

Plus dat het native onder osx te spelen is , dat kon eerder niet en toen het mogelijk werd kon me onboard intel het niet aan :P

oh en vakantie tijd helpt ook wel iets om 's avonds weer eens een potje te kunnen spelen ;) :P

[ Voor 15% gewijzigd door SaURoN op 12-07-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
De reden dat ik terug kom is eigenlijk heel simpel. Ik had dit weekend een kleine lan party en de mensen daar wilden tf2 doen. Ik vond het zo leuk en had de got server in mijn favorieten. Ik zag wat bekende namen en ik heb er weer helemaal zin in. Sommige wapens die erbij gekomen zijn vind ik wel cool trouwens. Hoedjes daarentegen boeit me niet. Wat wel jammer is, is dat de got server payload only is. cp en ctf maps mis ik toch wel een beetje op die server. Maps als well, turbine, dutbowl en anderen vond ik toch altijd wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UlyssesNL schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:13:
De reden dat ik terug kom is eigenlijk heel simpel. Ik had dit weekend een kleine lan party en de mensen daar wilden tf2 doen. Ik vond het zo leuk en had de got server in mijn favorieten. Ik zag wat bekende namen en ik heb er weer helemaal zin in. Sommige wapens die erbij gekomen zijn vind ik wel cool trouwens. Hoedjes daarentegen boeit me niet. Wat wel jammer is, is dat de got server payload only is. cp en ctf maps mis ik toch wel een beetje op die server. Maps als well, turbine, dutbowl en anderen vond ik toch altijd wel vermakelijk.
Lol net de 3 maps die ik slecht vindt.

Dustbowl is alleen maar spam en veelste klein.
je kan niet eens rocket jumpen, want er zo zo onzichtbare muur.

Well: De CTF versie is alleen maar spawncamp en de CP versie hebben ze de 2nd spawn door dicht gedaan, waardoor je als verdedigen team een groot nadeel hebt.

Turbine: als het de PRo versie is, heb ik er vrede mee. de standaard versie is saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wat een negatieve reacties over CTF en CP maps. Je gebruikt ook een andere strategie, lijkt mij logisch. CP en CTF is weer eens anders dan PL.

Ik vind eigenlijk alle maps wel leuk. CP_Gravelpit mis ik wel het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Gravelpit is idd ook een erg leuke map. Op zich heeft pykow wel enigszins gelijk over de desbetreffende maps maar het zijn maps die erg veel gespeeld werden voordat ik stopte. Dat maakt ze voor mij dus wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:00:
Orginele wapens (Vanilla) + medic unlocks is het op dit moment.
Wut? Van de ETF2L-site:
Season 9 Unlock Ingredients:

Main combat classes (scout, soldier, demoman, heavy): Bonk, Equalizer, Sandvich and Pain train allowed.
Support classes: All allowed, except Wrangler, Vita-Saw and Amputator which are banned.
Set hats banned (where possible)
Weapon (re)skins, hats and other visuals are enabled by default, but can be disabled if teams wish so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:23:
[...]

Wut? Van de ETF2L-site:

[...]
gasten van IG clan en gisteren waar ik mee heb getrialed (Naam weet ik niet meer)
zeggen dat S10 Vanilla + med unlocks gaat worden.
S9 is net afgelopen dus we krijgen weer 100 discussies over welke wapens ze moeten toestaan en welke weer niet ;)

@cabo join een LZ server en je speelt iedere avond wel Gravil pit.

Ik zie toch liever de volgende maps:
cp_granary
cp_badlands
cp_ coldfront
cp_obscure
cp_freight
cp_snakewater
Alle payload maps behalve: pl_hoodoo
plr_Nightfall
ctf_sawmill
ctf_doublecross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Pykow schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:49:
@cabo join een LZ server en je speelt iedere avond wel Gravil pit.
Tegen onbekende spelers, is toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]S10 Vanilla + med unlocks gaat worden.
Zou ik me best in kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de GoT-server hoor ik steeds meer beklag over payload only.
Ik op op een avond eens een CP-vote er doorheen gedaan, en men heeft zich volledig uitgeleefd op cp_fastlane.

Wellicht is het verstandig om nu weer van PL-only af te stappen voor de (nieuwe) regulars het beu worden en weer verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Laatst online: 23-02-2024
Cabo schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:52:
[...]

Tegen onbekende spelers, is toch anders.
Cabo stabt liever de bekende spelers :>

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
zeggen dat S10 Vanilla + med unlocks gaat worden.
Fijn dat je zelf even toegeeft dat je zoals gebruikelijk weer uit je nek zit te kramen. Het is nu dus geen vanilla, en een stelletje randoms hebben jou vertelt dat het misschien wel eens iets anders zou kunnen worden. Goed, het zit er wel een beetje in, maar tot die tijd ga ik Racio nog even trollen over cinnamon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Als het idee van PL only was dat de server vol zou komen dan is dat prima gelukt. Op z'n volst lijkt het me een prima moment om eens wat andere maps in de cycle te gooien en zien wat dat doet met de bezetting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
MrAngry schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:20:
Als het idee van PL only was dat de server vol zou komen dan is dat prima gelukt. Op z'n volst lijkt het me een prima moment om eens wat andere maps in de cycle te gooien en zien wat dat doet met de bezetting!
Is een goed idee, als er een admin op de server zit mag die dat eens proberen. (Ik ben momenteel op vakantie)
Die mogen dan de resultaten dan ook even laten weten, kan ik anders de rotatie wat veranderen.

Wat zouden jullie het liefst hebben als rotatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 18:16:
Op de GoT-server hoor ik steeds meer beklag over payload only.
Ik op op een avond eens een CP-vote er doorheen gedaan, en men heeft zich volledig uitgeleefd op cp_fastlane.

Wellicht is het verstandig om nu weer van PL-only af te stappen voor de (nieuwe) regulars het beu worden en weer verdwijnen?
Graag vind het leuk dat er een plek is voor got'ers alleen enkel payload vind ik wel wat jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:32:
[...]

Is een goed idee, als er een admin op de server zit mag die dat eens proberen. (Ik ben momenteel op vakantie)
Die mogen dan de resultaten dan ook even laten weten, kan ik anders de rotatie wat veranderen.

Ik zal anders wel wat wijzigen aan de mapcycle. Een paar standaard cp maps erbij. De pech is dat het ingame tf2 systeem maar een bestand gebruikt. Anders zou ik de mapcycle hetzelfde kunnen laten met de pl maps en mensen gewoon uit een votelist laten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Random mapcycle is ook wel handig, de maps staan altijd in dezelfde volgorde.
Maar goed het is nog steeds jammer dat niemand begrijpt behalve de oude spelers.
dat 4 pyro's geen nut heeft, vooral als ze niet reflecten of helpen wanneer teammaten in de fik staan.

[ Voor 54% gewijzigd door Pykow op 12-07-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:26:
Random mapcycle is ook wel handig, de maps staan altijd in dezelfde volgorde.
Maar goed het is nog steeds jammer dat niemand begrijpt behalve de oude spelers.
dat 4 pyro's geen nut heeft, vooral als ze niet reflecten of helpen wanneer teammaten in de fik staan.
say what now? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zei iemand reflect?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=bhdZgD7Burg]

Don newman is weer goed bezig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
[...]

Is een goed idee, als er een admin op de server zit mag die dat eens proberen.
Zou een goed idee zijn dat de admins weer gewoon sourcemod-access zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Shabbaman schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:57:
[...]

Zou een goed idee zijn dat de admins weer gewoon sourcemod-access zouden hebben.
Die hebben dat niet meer? Eerste dat ik daar van hoor.

Edit: Net geprobeerd en werkt inderdaad niet meer (ik denk alleen voor de mensen uit de "admins_simple.ini" file), even een mail gestuurd naar Dutch-Esports. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Asskicker op 12-07-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
CapTVK schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:53:
De pech is dat het ingame tf2 systeem maar een bestand gebruikt. Anders zou ik de mapcycle hetzelfde kunnen laten met de pl maps en mensen gewoon uit een votelist laten kiezen.
Ik vrees dat je dan inderdaad nominations moet gaan uitleggen aan mensen, en daar dan een andere maplist inzetten (maplists.cfg). Of een plugin schrijven die de mapcyclefile-cvar aanpast op PL-only als de server leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben in ieder geval wel van mening dat votes niet werken, en een vaste set maps mogelijk de beste optie is.
Eventueel met de mogelijkheid om af en toe een votemap te doen.

Voor votes heeft TF2 tegenwoordig prima eigen opties. Tijdens het gamen even op [Esc]. Dan zit in de knop [Resume Game] en knopje [Votes].

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 12-07-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Van mij mogen er ook wel andere maps tussendoor. De hele tijd PL wordt een beetje zout zeg maar.

Wel afgelopen zaterdag een mooie gehad tegen een Soldier als ik het goed had.
Echt ontzettend gelachen.
Op een gegeven moment dichtbij met mijn Demo en er op gecharged. Terwijl ik uithaal met mijn stok met bom erop (hoe heet dat ding ook alweer?) schiet hij mij dood en sla ik hem neer.
Beide dus dood.
Het enige wat ik daarna las was OMG!

haha, echt super gelachen.

Ik zit nu even te kijken naar bijvoorbeeld die Halo hat. Die kreeg je lang geleden vanwege het niet gebruiken van externe apps. Nu kan ik me niet herinneren wanneer ik de Orangebox heb aangeschaft, maar die Halo heb ik niet. Verwacht eigenlijk dat ik TF2 niet voor 2009 heb opgestart, maar goed. Dat is moeilijk te achterhalen. Is er een mogelijkheid om te zien wanneer je iets geactiveerd heb? Ik kan wel zien dat ik dat gedaan heb, maar er staat dan weer geen datum bij.
De bon van het spel gevonden (november 2009), dus net te laat.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 13-07-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Mensen die zich geroepen voelen om te adminnen op de GoT pub: http://www.teamfortress.b...wtopic.php?p=64027#p64027

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wanneer komt er nou een class limit ?
5 engineers 5 pyros iedere dag het zelfde lied.
daar valt toch wel iets tegen te doen, of niet :S

Op de GoT server krijg ik een BRINK gevoel.
Leuk spel, geen teamwork. always lose
bij Brink had je ook heel vaak te veel engineers of te veel medics waardoor je altijd verloor.

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 13-07-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pykow schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:49:
wanneer komt er nou een class limit ?
5 engineers 5 pyros iedere dag het zelfde lied.
daar valt toch wel iets tegen te doen, of niet :S

Op de GoT server krijg ik een BRINK gevoel.
Leuk spel, geen teamwork. always lose
bij Brink had je ook heel vaak te veel engineers of te veel medics waardoor je altijd verloor.
Sorry, maar een limit is echt helemaal niks.
Vervelend dat er teveel van dezelfde rondlopen, maar leer er gewoon mee leven.
Komt vanzelf wel weer een keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
na 20 dagen moeten de eerste toch wel begrijpen dat te veel van het zelfde geen effect heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan via voice of chat ook gewoon vragen of ze even een andere class willen gaan of uitleggen wat ze verkeerd doen. Ik ben zelf al blij als ze een Tele neerzetten.

En class limits doen we voorlopig maar even niet. Of er nu wel of niet class limits zijn er wordt toch over geklaagd. Hell, bij ons waren ze nog ruim ingesteld en nog werd er gezeurd dat iemand niet spy of sniper nr.4 in het team kon spelen. :|

Meer team communication ipv team whining graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeur niet of speel niet, problem solved. Ik vind het zelf ook irritant als er te veel van een class in me team zitten, maar het zeuren er over gaat echt niks oplossen. Het werkt alleen maar averechts als iemand een beetje uit de hoogte loopt te zeuren dat je alles fout doet en naar hem moet luisteren omdat hij toevallig al langer speelt.

Zelf speel ik ook al een hele tijd maar ik ben nogsteeds bagger slecht, ik heb dan wel door dat ik een andere class moet kiezen maar al kies ik de goede class dan nog heb je niet super veel aan mij. Nu speelde ik laatst op de GoT server als medic en ik volgde een pyro die me er vriendelijk op wees dat ik een med-pack moest pakken die ik over het hoofd zag en nog wat andere tips, hij had door dat ik niet echt een goede speler was maar was blij dat ik probeerde goed te healen en hielp me met dit soort kleine tips..... Dit dus een voorbeeld hoe je het volgende keer beter aan kan pakken als je iets vervelend vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren weer lekker gespeeld. Aardig wat als medic rond gelopen en ook aardig wat als Soldier, Pyro en Demo. Was weer erg lachen.
Ik werd ook redelijk goed gehealt. Ook toen ik een Heavy was.
Maar er werd slecht om gegaan met Uber. Maar goed, al dan niet nog regelmatig gewonnen. :D

Overigens diegenen die een microfoon gebruiken. Je bent niet altijd even goed te verstaan. Daarbij wordt soms het geluid voor en na afgekapt. Waardoor je dus helemaal niks meer van de tekst verstaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
heeft iedereen nog voice chat aanstaan ?

Ik vind het maar een vervelend iets omdat vaak mensen alleen maar liedjes af lopen te spelen of andere gare dingen ik heb het dus maar gewoon uitgevinkt :9
Pagina: 1 ... 31 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.