Je hebt geen enkele enchant, mist een aantal gems, en in je spec moet je voor 2/2 Divine Purpose gaan en dan één punt ergens anders instoppen, Acts of Sacrifice is totaal niet noodzakelijk. Verder heb je een agility neck, welke ook sinds de patch zo goed als waardeloos is geworden. Voor alle informatie wat betreft gems, enchants, spec kan je inderdaad veel vinden op Elitist Jerks. Glyphs ook niet vergeten natuurlijk (Seal of Truth, Templars Verdict, Crusader Strike als prime glyphs).
In deze thread:
http://elitistjerks.com/f...tion_concordance_4_0_1_a/
Hierin komt als het goed is ook naar voren dat je STR+Haste moet gemmen en reforgen om ervoor te zorgen dat je Crusader Strike zo rond de 3,2 seconden cooldown terecht komt (afhankelijk van je ping).
Verder weet ik niet wat voor addons je gebruikt, maar persoonlijk vind ik het wel enorm handig om een goede spelltimer addon te hebben om je procs/buffs in de gaten te houden. Denk aan Art of War, Hand of Light, je Seal of Truth stacks etc. Verder is het handig om je holy power bar hier ook bij te plaatsen, zodat je alles in één oogopslag kan zien. Hiervoor gebruik ik zelf ForteXorcist, de spells zijn simpel in te voeren en direct te tracken.
Je rotatie voor singletarget gevechten is even heel snel uitgelegd als volgt (Seal of Truth aan trouwens als je dat nog niet wist);
Crusader Strike -> Filler -> Crusader Strike -> Filler -> Crusader Strike etc.
Als 'filler' spell worden de volgende spells bedoeld welke je hiervoor kan gebruiken, op volgorde van prioriteit: Hammer of Wrath -> Exorcism (alleen als je de Art of War buff hebt) -> Judgement -> Holy Wrath (-> Consencrate)
En tussendoor dien je templars verdict te gebruiken op het moment dat je 3 holy power stacks hebt, of als de Hand of Light buff actief is. Daarbij heb je ook nog je cooldowns Zealotry en Avenging Wrath, maar deze spreken wel voor zich neem ik aan. Verder raad ik je aan om gewoon lang te oefenen op een Heroic training dummy in één van de home cities zodat je een goed gevoel krijgt van de rotatie.
Wat betreft trash geldt eigenlijk hetzelfde, behalve dat je dan divine storm gebruikt in plaats van templars verdict als je 3 holy power hebt, en je consecrate af en toe neer kan gooien op grote packs.
Voor wat meer diepgang staat eigenlijk alles wat je hoeft te weten in bovenstaande EJ thread.