Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 229 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 50.139 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Nibbz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:38:
In ons geval (waren met een paar guildies daar) hadden we ook een ML. Boss down, iedereen rent naar de bos, om te kijken wat voor loot er is. Een mount, een pvp item en 2 pve items. Wat doet die ML nou, hij klikt op die mammoth, geeft die aan zichzelf, en leaved de raid.

Dus de andere loot van de boss, lag daar gewoon stof te happen (gelukkig zat er geen warrior gear bij.. kzou gek worden :p)
Zorg in zo'n geval altijd dat raidleader niet de master looter is. De mount ben je kwijt, maar ik heb het in ieder geval 1 keer gezien dat een GM de rest van de loot verdeelde. Gewoon onder voorbehoud rollen op de items. Iedereen die een item krijgt ticket openen voor het item en de raid leader ticket openen met wat er gebeurd is en wie welk item zou moeten krijgen. Wel exacte namen van spelers, loot, tijd en de raidid vermelden. Mijn ervaring met GM's: Hoe makkelijker je het voor ze maakt hoe meer kans van slagen.

Ze hoeven niets te doen, maar met wat mazzel heb je een GM die er wel even de tijd voor neemt.
Osxy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:54:
[...]

Die heb ik half jaar geleden voor 1k gekocht :P
Dat was 1 van de eerste die ik had, in een PUG met een master looter die het wel allemaal eerlijk deed dmv een raid roll. (Was zo vroeg in WotLK dat niemand in de raid hem nog had)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 21-10-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
Anoniem: 63072 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:55:
[...]

Zorg in zo'n geval altijd dat raidleader niet de master looter is. De mount ben je kwijt, maar ik heb het in ieder geval 1 keer gezien dat een GM de rest van de loot verdeelde. Gewoon onder voorbehoud rollen op de items. Iedereen die een item krijgt ticket openen voor het item en de raid leader ticket openen met wat er gebeurd is en wie welk item zou moeten krijgen. Wel exacte namen van spelers, loot, tijd en de raidid vermelden. Mijn ervaring met GM's: Hoe makkelijker je het voor ze maakt hoe meer kans van slagen.

Ze hoeven niets te doen, maar met wat mazzel heb je een GM die er wel even de tijd voor neemt.

[...]

Dat was 1 van de eerste die ik had, in een PUG met een master looter die het wel allemaal eerlijk deed dmv een raid roll. (Was zo vroeg in WotLK dat niemand in de raid hem nog had)
Vond ik ook altijd zo grappig aan de ICC25 DBW ninjas. Ze gingen dan ook altijd alle tokens enzo ninjaen. De trinket jatten tot daar aan toe, maar distribute dan in iedergeval de andere loot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47
Sowieso als je geen raidleader bent, ALTIJD op lootrules vragen. Doen ze dat niet? Dan weet je waar je aan toe bent en kan je gelijk de raid verlaten. Doen ze het wel, maar ninja'en ze alsnog? Dan maak je een ticket en krijgt die persoon een temp ban en worden zijn items afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
RichardvdD schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:06:
Sowieso als je geen raidleader bent, ALTIJD op lootrules vragen. Doen ze dat niet? Dan weet je waar je aan toe bent en kan je gelijk de raid verlaten. Doen ze het wel, maar ninja'en ze alsnog? Dan maak je een ticket en krijgt die persoon een temp ban en worden zijn items afgenomen.
Dit inderdaad, maar nog steeds me golden rule dont pug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:55:
[...]

Ik denk dat de kans dat je er zo eentje vindt zo vlak na 4.0 nogal klein is. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shof
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06 13:11
Na vijf jaar geen WoW meer gespeeld te hebben even een trial account aangemaakt, ben in no-time lvl 20 geworden, ik ga denk ik maar upgraden, moet alleen nog wel BC en WotLK erbij kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Topic is vol!

Dit betekent dat we naar nieuw deel toe gaan. Maar dat is wel vaste prik als er 1.000 posts gehaald zijn in een deel.

Volgend deel: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 230

Graag hier verder.

Verder wil ik jullie er ook even op wijzen dat Blizzcon 2010 deze vrijdag om 20.00 uur s'avonds (10.00AM GMT -8 uur) de openingsceremonie van Blizzcon 2010 begint.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gecUDONMCHqHPKZLHe6ueDX5/full.png

Het Blizzcon topic staat hier:
- Blizzcon 2010

Graag alle Blizzcon info en dergelijk daar plaatsen, aub. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 21-10-2010 22:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.