![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 18-10-2010 11:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 18-10-2010 11:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 14-10-2010 08:51 ]
Anoniem: 358309
Ik doelde meer op mensen als prodigy. Persoonlijk heb ik er alle vertrouwen in dat het weer goed komt zodra we op 85 zitten, tot die tijd moet je dingen niet te serieus nemen, gewoon lekker casual genieten van het spelletje, ben benieuwd of we weer zo'n zombie event krijgen zoals vorige keer vlak voor de wotlk release, dat was wel erg grappig.Vivaladen schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:48:
[...]
ik heb het niet over de balance ,wat ik probeer te zeggen is dat mijn Retribution paladin niet meer aanvoelt als een retribution paladin,dat de balance zoek is is bijzaakik mis gewoon een hoop Survivalbility/utility die de retribution tree voor mij als sinds het begin der retribution bekoorde (zelfs in da RetzLoL tijd ja!)
maar de manier van spelen is enorm veranderd maar mischien dat er op hoger lvl straks weer meer tools bijkomen die van belang zijn voor mijn persoonlijke behoeftens/speelstijl
Anoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:52:
[...]
Ik doelde meer op mensen als prodigy. Persoonlijk heb ik er alle vertrouwen in dat het weer goed komt zodra we op 85 zitten, tot die tijd moet je dingen niet te serieus nemen, gewoon lekker casual genieten van het spelletje, ben benieuwd of we weer zo'n zombie event krijgen zoals vorige keer vlak voor de wotlk release, dat was wel erg grappig.
Er gaan binnenkort wel dingen gebeuren denk ik.Cataclysm Prologue Event
Things have started already, but they are just the first of the events leading up to Cataclysm. You may want to go to the major cities and hear what your leaders are up to. You also may want to make sure your earthquake kits are up to date too, you may start feeling the earth move under your feet.
Everything is not going to happen at once and we don't want to give away any surprises. You'll just have to keep your eyes and ears open as we march on toward December 7th.
hehe ja het komt uiteindelijk wel weer goed (hoop ik) ennuh als de wat meer fanatiekere PvPer moet ik dingen wel serieus nemen anders kunnen we heb wel schudden in de Rated Bg's straks,ik moet de meest effectieve specc namelijk nemen om mijn team zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen en dan kom je er niet met dps alleenAnoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:52:
[...]
Ik doelde meer op mensen als prodigy. Persoonlijk heb ik er alle vertrouwen in dat het weer goed komt zodra we op 85 zitten, tot die tijd moet je dingen niet te serieus nemen, gewoon lekker casual genieten van het spelletje, ben benieuwd of we weer zo'n zombie event krijgen zoals vorige keer vlak voor de wotlk release, dat was wel erg grappig.
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Heb je een linkje, klinkt als een mooie vervanger van mijn huidige wallpaper.Vivaladen schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:59:
[...]
ja die zombie event was wel leuk,net zo als het dark portal event etc etc heb trouwens art gezien waarin King Varian en Garrosh in gevecht zijn met Deathwing in human form..zag er gelikt uitmaareh Garrosh en varian samen in één plaatje? zonder dat ze elkaar afmaken? ..uniek! voor al het ander heb je zo'n master card uiteraart
Dat klinkt goed, die aardbeving viel me gister ook al op maar had het nog niet in verband gebracht met een nieuw event, ik dacht het zal wel.wvdveer schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 08:57:
[...]
Er gaan binnenkort wel dingen gebeuren denk ik.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 358309 op 14-10-2010 09:05 ]
Hierzo:Anoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:04:
[...]
Heb je een linkje, klinkt als een mooie vervanger van mijn huidige wallpaper.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Had ik ook, toen ik de downloader had gestart als admin ging het wel goed.Snuffel schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:20:
Hmm, twee keer geprobeerd te patchen, en twee keer op 84% klapt ie eruit met de melding dat mijn schijf vol is (ruim 40Gb vrij nog, maar goed) en dat er een bepaalde file niet gelezen kan worden...
Dit gaat hem dus niet worden, dat wordt opnieuw downloaden en compleet installeren.......
K-zooi..
Dat heb ik al vanaf start gedaan, maar toch lijkt het of ie corrupt is.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:25:
[...]
Had ik ook, toen ik de downloader had gestart als admin ging het wel goed.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
[ Voor 5% gewijzigd door Fermion op 14-10-2010 09:35 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Dutchman! op 14-10-2010 09:42 ]
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2010 09:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wilde gisteren ook op spriest inloggen ...Dutchman! schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:36:
nadat de patch zijn ding heeft gedaan meteen wat gereforged voor balans en ICC 10 HC ingedoken. Moest behoorlijk wennen aan de nieuwe rotatie, en Retribution DPS is inderdaad lager met mijn niet-perfect spel, maar het valt met nog wel mee. Betrouwbare logs heb ik maar van één boss helaas (I blame Fleas/Blistimo) maar op Saurfang perste ik er nu 11.060 uit tegen een oud record van rond de 13k en normaal rond de 11/12k op Saur H. (volledig 10 man gear in een "caster" raid) Onze moonkin daarintegen knalde omhoog naar 18k op Saurfang H en 20k op Festergut H, kan me niet voorstellen dat daar geen nerf aan zit te komen.
Ik heb er vertrouwen in dat ik met oefening mijn DPS nog wat omhoog kan brengen.
Tevens een dungeon op mijn spriest, voelt lekker, maar moet eerst eens een raidboss voor me hebben om er wat zinnigs over te kunnen zeggen
edit: btw de 2 piece T10 bonus is aangepast naar +5% damage overall, zag nog iemand klagen over devine storm die de oude bonus useless maakt. Klopt, en is al lang geregeld
Ik heb een boel huilende warriors in mijn guild/friend list staan. Je moet het zo zien, de warrior wordt gewoon te snel epic en daarom moet ze hem steeds nerfen. Eigenlijk is de warrior gewoon de hero class, zelfs blizzard kan hem niet onder controle houden.Fermion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:35:
I am still crying... (Warrior)
http://hawvie.deviantart.com/
Hmm, ik zat al te wachten op zo'n antwoord van iemand.SinergyX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:37:
Goed, na aantal characters te hebben getest op dummies en in heroics... Dit gaat ECHT nergens meer over.
Ik kan echt NIET begrijpen dat het in zo'n staat op de servers terrecht is gekomen, er is geen enkele vorm van balans in welke class dan ook. Goed, wat kleine verschillen met classes kan ik best inkomen, maar we praten duizenden DPS veschil tussen classes.
Het excuus dat 'level 85 alles weer balanceerd' (logisch vanuit wapen opzicht) heeft gewoon niets meer te maken met de inbalans die er heerst, grappig dat ze dit nu pas 'toegeven'.
Straks even per class mijn verhaaltje
[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 14-10-2010 09:49 ]
Blizzard heeft dat al maanden van te voren aangegeven, het is echt niks nieuws, het was precies hetzelfde vlak voor de release van tbc en wotlk.SinergyX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:37:
Goed, na aantal characters te hebben getest op dummies en in heroics... Dit gaat ECHT nergens meer over.
Ik kan echt NIET begrijpen dat het in zo'n staat op de servers terrecht is gekomen, er is geen enkele vorm van balans in welke class dan ook. Goed, wat kleine verschillen met classes kan ik best inkomen, maar we praten duizenden DPS veschil tussen classes.
Het excuus dat 'level 85 alles weer balanceerd' (logisch vanuit wapen opzicht) heeft gewoon niets meer te maken met de inbalans die er heerst, grappig dat ze dit nu pas 'toegeven'.
Straks even per class mijn verhaaltje
is misschien wel zo, aan de andere kant kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Bliz het geforceerd er door drukt en later gaan lappen. Had het idee dat er voor WotLK meer tijd was genomen voor testen ...defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:47:
[...]
Dus voor alle QQ, blizzard is nu al aan het bijschaven en wacht eens rustig tot volgende week. Ikzelf werk in de IT industrie met zeer complexe omgevingen en wij doen het een stuk slechter en er langer over dan blizzard.
Dus als ik het goed van je begrijp, een "vanilla" lvl60 speler komt nu in dezelfde pool terecht als een "wrath" speler die op lvl60 gelocked is? Kewl... er is nog hoop voor mn lvl 60 lockje dan denk ik, misschien die ook maar eens up levelen naar 70 misschien dan.Mektheb schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:51:
Best Patch EVER !
70 spelers die XP stopgezet hebben kunnen nu server wide tegen mekaar spelen in random bg's !
lvl 70 twinks vs lvl 70 twinks !
Geweldig( heb me main niet eens aangeraakt gister dit was veel beter dan talents kutten en icc
)
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Is jouw vanilla lvl 60 alleen vanilla of ook tbc etc ?, zo niet kom jij gewoon in de normale bracket van 60 tot 69 geloof ik.Neelon schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:55:
[...]
Dus als ik het goed van je begrijp, een "vanilla" lvl60 speler komt nu in dezelfde pool terecht als een "wrath" speler die op lvl60 gelocked is? Kewl... er is nog hoop voor mn lvl 60 lockje dan denk ik, misschien die ook maar eens up levelen naar 70 misschien dan.
M'n lock staat nu op een vanilla account, maar ik kan niet meer een volledige tree bodem bereiken vanwege de talent omgooi. Ik zit er dus aan te denken om die account ook naar wrath/cata te upgraden, maar dat character wel als een twink te behouden (lvl 60 of 70, ben er nog niet uit).Mektheb schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:58:
[...]
Is jouw vanilla lvl 60 alleen vanilla of ook tbc etc ?, zo niet kom jij gewoon in de normale bracket van 60 tot 69 geloof ik.
Maar als jij naar de vendor gaat en XP stopzet kom je wel in de bracket voor alleen 60
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Simpelweg, ze hebben er gewoon een zooitje van gemaakt. de balans op de beta hadden ze uiteindelijk redelijk voor mekaar, waarom ze er dan nu weer een bende van hebben gemaakt gaat aan mij voorbij en is gewoon niet goed te praten.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:47:
[...]
De stand van zaken voor de patch is een situatie die bijna al een jaar is uitgekristalliseerd. Balans was erg goed te noemen op het PVE gedeelte.
De patch is nu 24 uur oud, en ze hebben erg veel veranderd. Sommige mensen begrijpen niet de complexiteit van wow. We praten hier over 10 classes met 3 tree's elk, 30 specs die allemaal heftig zijn veranderd + nieuwe spells en mechanics toegevoegd.
zowiezo geen goed idee, dan is het een stuk lastiger te balanceren.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:47:
[...]
Ze hadden inderdaad alles geleidelijk kunnen veranderen, klasse voor klasse en dan hadden we cata denk ik volgend jaar december gehad.
Als jij zelf in de IT werkt weet je wat voor onzin excuus het is dat iets niet werkt omdat het complex is. Ik werk ook in de IT, en als het niet goed werkt dan wordt het niet geimplementeerd totdat het wel goed werkt. Ik mag toch hopen dat ze bij jou ondanks dat iets langer duurt het wel gewoon in de test fase laten todat het goed is.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:47:
Dus voor alle QQ, blizzard is nu al aan het bijschaven en wacht eens rustig tot volgende week. Ikzelf werk in de IT industrie met zeer complexe omgevingen en wij doen het een stuk slechter en er langer over dan blizzard.
Heb ik in onze raid gisteren ook gemerkt.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:47:
Overigens, mijn DK speelde lekker gisteren, geen enchants weg en DPS was ietsje hoger als voor de patch. Ik heb weinig problemen.
Ik zou hem dan persoonlijk alleen richting TBC doenNeelon schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:00:
[...]
M'n lock staat nu op een vanilla account, maar ik kan niet meer een volledige tree bodem bereiken vanwege de talent omgooi. Ik zit er dus aan te denken om die account ook naar wrath/cata te upgraden, maar dat character wel als een twink te behouden (lvl 60 of 70, ben er nog niet uit).
Niet zo vreemd eigenlijk, bijna iedereen doet het tegenwoordig (windows?).Dice schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:50:
[...]
is misschien wel zo, aan de andere kant kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat Bliz het geforceerd er door drukt en later gaan lappen. Had het idee dat er voor WotLK meer tijd was genomen voor testen ...
Misschien meer met het oog de verkopen tijdens / voor de kerstdagen.
Lekker zijn is een gave :)
[ Voor 31% gewijzigd door Inferno op 14-10-2010 10:12 ]
Hé jammer, had graag wel eens een raid willen doen zo als fire mageOriginally Posted by Ghostcrawler (Source)toon volledige bericht
Rather than try and address multiple threads, I'm just going to plop our current thoughts in this one post. Please excuse the brevity.
1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.
2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.
3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.
4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.
5) As we suspected, PvP dps is just too high given that the health pools of Cataclysm haven't kicked in yet. While competitive PvP is over for the moment, we still want the environment to feel better so we will be buffing resilience. This change might be reverted at level 85.
There will probably be more changes after another night of raiding and BGs. Many of the bug fixes we have made today will affect dps as well. Stay tuned.
Beta is niet hetzelfde als hetgene dat is getest op de PTR.DrFlash schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Simpelweg, ze hebben er gewoon een zooitje van gemaakt. de balans op de beta hadden ze uiteindelijk redelijk voor mekaar, waarom ze er dan nu weer een bende van hebben gemaakt gaat aan mij voorbij en is gewoon niet goed te praten.
Verschil van grootte en schaal. De productie omgeving van wow is niet na te bootsen in een acceptatie omgeving. Er zullen altijd verschillen zijn met de werkelijkheid en onbedoelde effecten. Wees blij dat ze geen big bang scenario hebben gedaan tijdens cata, dan had je de eerste weken geen nieuwe content kunnen spelen.DrFlash schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Simpelweg, ze hebben er gewoon een zooitje van gemaakt. de balans op de beta hadden ze uiteindelijk redelijk voor mekaar, waarom ze er dan nu weer een bende van hebben gemaakt gaat aan mij voorbij en is gewoon niet goed te praten.
[...]
Werk jij met omgevingen van miljoenen gebruikers en achterlandschappen waar 200 tot 300 services aansluiten? Mijn ervaring in die omgevingen is dat je kan wachten tot een release perfect is en dan is je baard al grijs geworden. Het is altijd een afweging tussen risico, impact tegen tijd en geld. Bij kleine omgevingen gaat dit een stuk makkelijker.DrFlash schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:05:
[...]
Als jij zelf in de IT werkt weet je wat voor onzin excuus het is dat iets niet werkt omdat het complex is. Ik werk ook in de IT, en als het niet goed werkt dan wordt het niet geimplementeerd totdat het wel goed werkt. Ik mag toch hopen dat ze bij jou ondanks dat iets langer duurt het wel gewoon in de test fase laten todat het goed is.
[...]
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Ga solliciteren bij Blizzard als tester als je het zo goed weet, testen is niet zo eenvoudig, vooral niet bij een enorm project als WoW, soms moet je als tester rekening houden met tijd en test je alleen de dingen met hoge prioriteit, aangezien we vlak voor een expension zitten heeft balance op 80 geen hoge prioriteit, je hoeft geen Einstein te heten om dat te begrijpen.Inferno schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:11:
Pff wat een drama patch... bugs met ranged weapon DPS, mis opeens 3 enchants die ze niet kunnen terughalen (lol), de tooltips zijn echt retarded geworden voor complete paupers die niks van de game begrijpen en m'n DPS is gewoon aftands laag... Ugh ik hoop maar dat ik dit zo 2 maand vol hou tot cata.
@spesh: sommige dingen zijn gewoon slecht dat ze er door komen aangezien het compleet obvious is dat het niet klopt (mage dps bvb), dat is niet zeuren om het zeuren, dat is gewoon stupid als je dat als developer er door laat komen (en nog slechter als je het niet getest hebt).
13:37
Dit is ergens ook het probleem met de Beta tests. Heel wat mensen die al tijden niet spelen hebben een Beta invite gekregen, wat in mijn ogen lijkt op een publiciteitsstunt. Maar als deze mensen al eeuwen niet spelen, kunnen ze ook geen duidelijk vergelijk maken.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:08:
[...]
De beta test is ook op een omgeving die niet represantatief is met de werkelijke situatie. In de exhte situatie zitten ook 12 miljoen malloten te wachten tot ze van alles kunnen proberen met de release die je net uitbracht.
Tot nu toe is er geen enkel MMO bedrijf wat op deze schaal pacthes uitrolt, dus het is moelijk te vergelijken.
Uiteraard, maar wat er nu gebeurt is gewoon uber slecht. het is nu niet een handvol personen in een uitzonderlijke situatie die een probleem krijgen waar niet aan gedacht is. het is gewoon 100% van class X die hetzelfde probleem heeft, en het is gewoon 100% van onze raid gisteren die problemen had bij boss encounters in ulduar. Dit zijn dingen die te voorkomen zijn en hebben niks te maken met de omvang van de omgeving. Er zitten hier vele bugs in die gewoon in de PTR al naar voren zijn gekomen en gewoon niet zijn opgelost voordat ze de patch uitrolde.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:17:
[...]
Verschil van grootte en schaal. De productie omgeving van wow is niet na te bootsen in een acceptatie omgeving. Er zullen altijd verschillen zijn met de werkelijkheid en onbedoelde effecten. Wees blij dat ze geen big bang scenario hebben gedaan tijdens cata, dan had je de eerste weken geen nieuwe content kunnen spelen.
Kan er zelf even niks over vinden, maar die Brutal pvp sets, gaan die nu via honor of via arena punten?Mektheb schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:06:
[...]
Ik zou hem dan persoonlijk alleen richting TBC doen.
Honor points ,arena punten bestaan niet meer, dat worden straks conquest points ( maar de season is afgelopen)Neelon schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:25:
[...]
Kan er zelf even niks over vinden, maar die Brutal pvp sets, gaan die nu via honor of via arena punten?
Het is complete onzin dat alles 100% werkt voordat het in de IT in productie genomen wordt. Op een gegeven moment is het een afweging tussen blijven testen/tweaken tot je een ons weegt of het in productie nemen en daadwerkelijk ervaring op doet met hoe functioneert.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:17:toon volledige bericht
[...]
Verschil van grootte en schaal. De productie omgeving van wow is niet na te bootsen in een acceptatie omgeving. Er zullen altijd verschillen zijn met de werkelijkheid en onbedoelde effecten. Wees blij dat ze geen big bang scenario hebben gedaan tijdens cata, dan had je de eerste weken geen nieuwe content kunnen spelen.
[...]
Werk jij met omgevingen van miljoenen gebruikers en achterlandschappen waar 200 tot 300 services aansluiten? Mijn ervaring in die omgevingen is dat je kan wachten tot een release perfect is en dan is je baard al grijs geworden. Het is altijd een afweging tussen risico, impact tegen tijd en geld. Bij kleine omgevingen gaat dit een stuk makkelijker.
Gaaf mij maar meer verandering en wat ongemak, dan een statisch product wat bijna niet veranderd maar altijd stabiel is. (voor MMO markt te verstaan, bij betalingsverkeer gelden weer andere eisen natuurlijk).
Er is een verschil tussen prioteit aan dingen geven en ze gewoon compleet missen. Zoals je wellicht hebt gezien gaan ze dus alsnog de damage van mages nerfen, wat dus inhoud dat ze het hiervoor gewoon niet gezien hebben want kennelijk is het toch van voldoende prioriteit. Het testen van elke class met full raid buffs vs. boss lvl mob over een paar minuten lijkt me toch niet meer dan logisch? Natuurlijk hoeft het van mij niet meer binnen een kleine DPS range te zitten, maar dit is gewoon niet normaal.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:20:
[...]
Ga solliciteren bij Blizzard als tester als je het zo goed weet, testen is niet zo eenvoudig, vooral niet bij een enorm project als WoW, soms moet je als tester rekening houden met tijd en test je alleen de dingen met hoge prioriteit, aangezien we vlak voor een expension zitten heeft balance op 80 geen hoge prioriteit, je hoeft geen Einstein te heten om dat te begrijpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 14-10-2010 10:31 ]
De eerste hotfixes rollen nu al uit op de servers, ziet er naar uit dat ze druk gaan patchen de komende week om alles ready te krijgen. Blizzcon komt natuurlijk ook om de hoek kijken en dan zal er ook even niet veel gebeuren bij blizzard.DrFlash schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:24:
[...]
Uiteraard, maar wat er nu gebeurt is gewoon uber slecht. het is nu niet een handvol personen in een uitzonderlijke situatie die een probleem krijgen waar niet aan gedacht is. het is gewoon 100% van class X die hetzelfde probleem heeft, en het is gewoon 100% van onze raid gisteren die problemen had bij boss encounters in ulduar. Dit zijn dingen die te voorkomen zijn en hebben niks te maken met de omvang van de omgeving. Er zitten hier vele bugs in die gewoon in de PTR al naar voren zijn gekomen en gewoon niet zijn opgelost voordat ze de patch uitrolde.
overigens een andere leuke. als je in ICC of Ulduar wiped en je moet terugvliegen... zet em maar op autofly en ga een kop koffie halen, we vlogen gisteren met 60% snelheid
Wat betreft je opmerking over cata. nee ik had geen big bang gewild op dat moment. maar als ze cata een maand later gingen uitbrengen vanwege de bugs maar we op 7 december een goede patch 4.01 hadden gehad was ik een stuk positiever geweest.
Weet het wel zeker, het kan niet erger zijn dan de uitbreiding die we nu bijna achter de rug hebben en die was niet eens echt slechtdefiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:33:
[...]
De eerste hotfixes rollen nu al uit op de servers, ziet er naar uit dat ze druk gaan patchen de komende week om alles ready te krijgen. Blizzcon komt natuurlijk ook om de hoek kijken en dan zal er ook even niet veel gebeuren bij blizzard.
De data van 7 december is nu leidende en deze willen ze niet verzetten, hij is ook goed strategisch gekozen voor de kestperiode. Vandaar dat ze deze patch nu gepushed hebben en een aantal bugs hebben laten zitten. Maar ik denk dat ze er wel mee wegkomen, ondanks alle negativiteit vertrouw ik erop dat ze een gave expansion gaan neerzetten.
Vergeet niet dat er op het laatste moment nog veranderingen in de build worden gezet en er dan weinig tijd is om dit nog volledig te testen. En gezien de complexiteit van de klasses en het spel kan 1 minieme verandering een gigantische impact hebben op dps bijvoorbeeld. Ik kan me nog een bug herinneren met paladins waarmee ze een enorme stack met reckoning konden opbouwen en daarmee een world boss konden one-shottenInferno schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:28:
[...]
Er is een verschil tussen prioteit aan dingen geven en ze gewoon compleet missen. Zoals je wellicht hebt gezien gaan ze dus alsnog de damage van mages nerfen, wat dus inhoud dat ze het hiervoor gewoon niet gezien hebben want kennelijk is het toch van voldoende prioriteit. Het testen van elke class met full raid buffs vs. boss lvl mob over een paar minuten lijkt me toch niet meer dan logisch? Natuurlijk hoeft het van mij niet meer binnen een kleine DPS range te zitten, maar dit is gewoon niet normaal.
Overigens heb ik een paar jaar geleden al meerdere games in closed beta getest, dus tsja, snap verder niet wat je met op de man spelen wilt bereiken.
ironically yesterday while playing my mage i said holy shit wth did this dps come from O.o then played my warrior and then said yep came from him =_=
je hoeft alleen de key in te voeren in je battle.net accountSupershiva schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:40:
Ik heb nu vanilla + BC uitbreiding op mijn account.
Als ik mijn account nu ga upgraden naar WotLK moet ik dan nog iets downloaden, of hoe werkt dat ?
[ Voor 44% gewijzigd door DrFlash op 14-10-2010 10:41 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Omdat je duidelijk geen idee hebt waar je het over hebt, door het spelen van een beta namelijk ben je geen tester, de echte testers zijn jou en de rest van de spelers aan het analyseren terwijl je de closed beta speelt. Ik heb zelf beroepsmatig applicaties getest in bedrijfsomgeving en het irriteert me soms hoe kortzichtig mensen zijn die echt totaal geen idee hebben wat echt testen inhoud en maar wat beginnen te schreeuwen hoe slecht het wel niet is.Inferno schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:28:
[...]
Er is een verschil tussen prioteit aan dingen geven en ze gewoon compleet missen. Zoals je wellicht hebt gezien gaan ze dus alsnog de damage van mages nerfen, wat dus inhoud dat ze het hiervoor gewoon niet gezien hebben want kennelijk is het toch van voldoende prioriteit. Het testen van elke class met full raid buffs vs. boss lvl mob over een paar minuten lijkt me toch niet meer dan logisch? Natuurlijk hoeft het van mij niet meer binnen een kleine DPS range te zitten, maar dit is gewoon niet normaal.
Overigens heb ik een paar jaar geleden al meerdere games in closed beta getest, dus tsja, snap verder niet wat je met op de man spelen wilt bereiken.
Hasta la pasta.
Het spijt me zeer, maar ook in Tmap zit een functionele en gebruikers-acceptatietest. Als je dan niet als testgeval hebt opgenomen "check gemiddelde DPS van class X op <insert standaard boss encounter>" dan ben je gewoon een slechte testset aan het opstellen voor je beta-testers.Anoniem: 358309 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:46:
[...]
Omdat je duidelijk geen idee hebt waar je het over hebt, door het spelen van een beta namelijk ben je geen tester, de echte testers zijn jou en de rest van de spelers aan het analyseren terwijl je de closed beta speelt. Ik heb zelf beroepsmatig applicaties getest in bedrijfsomgeving en het irriteert me soms hoe kortzichtig mensen zijn die echt totaal geen idee hebben wat echt testen inhoud en maar wat beginnen te schreeuwen hoe slecht het wel niet is.
[ Voor 5% gewijzigd door PromoX op 14-10-2010 13:36 ]
Het is zo grappig, als je eerlijk bent was er in de vorige patch ook gewoon een onbalans, echter had iedereen die geaccepteerdMektheb schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:30:
@ iedereen its never good enough.
Iedereen weet toch op een patchday je raiden wel kan vergeten, er altijd van die dingen zijn van nerf X nerf A maar A doet meer als C.
Het is het einde van de uitbreiding get over it als je class nu niet helemaal werkt fixen ze dat heus wel en ze trekken het heus wel weer recht voor op level 85 end game.
Het is nu gewoon 2 maanden aanrommelen met halve spec's en rare changes en nog even de laatste dingen behalen achievments etc.
Its the end of WOTLK ( finall "beep" lee )
Meer is het niet
Anoniem: 379368
Nergens last van met me uiTroX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:57:
[...]
Het is zo grappig, als je eerlijk bent was er in de vorige patch ook gewoon een onbalans, echter had iedereen die geaccepteerd![]()
Nu is de balans veranderd en hoor je de mensen voor wie het negatief is het hardst roepen.
Als ik kijk valt het allemaal wel mee en is het een prima patch.
Enige frustrerende is dat je UI helemaal naar de klote is, daar kan ik echt niet tegen.
Daarnaast dat ze mongoose hebben gejat op mijn tanking druids mainhand!
waar kom je niet uit?Snarfie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:48:
Wat een drama zeg, ik kom er niet uit om mijn Lock goed te krijgen heeft iemand wat tips voor mij.
Voor de patch een destro lock, maar als ik nu mijn destro ga invullen kom ik er niet uit.
Hopelijk kan iemand mij wat tips verschaffen.
bij voorbaat dank.
Groeten Snarfie.
Server: earthen ring
Char: Snarfie
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Anoniem: 355493
Ik heb gistere even op dummy zitten spelen maar ik kwam toch echt niet boven 8k uit en daarvoor deed ik 13 / 14 K.Anoniem: 355493 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:03:
ik snap de whine niet echt van sommige mensenwas toch al lang bekend dat de game uit balance zou zijn.
anyhow:
Rather than try and address multiple threads, I'm just going to plop our current thoughts in this one post. Please excuse the brevity.
1) We think Fury, Arms, Feral cat and Retribution dps is too low and we will be buffing them.
2) We think mage dps is too high, especially Fire, and will be nerfing it.
3) We think Shadow priest dps is too high, but that's largely a result of Shadow Word: Death spam, which is tough on healers. We'll be fixing that.
4) We think Destro warlock dps is too high, but that's largely a result of Searing Pain spam, which is tough on tanks. We'll be fixing that.
Mja die mage nerf is wel correct, ik deed 2dagen geleden 9K dps op de dummies nu doe ik 12-13K dps.
in OS 10 deed ik 17K DPS
Armory link van je ele shammy?kowapanga schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:27:toon volledige bericht
Wow , echt gewoon W-O-W
Gister ICC25 ingedoken , kwam weinig van terecht omdat MT en OT zwaar problemen hadden met hun verbinding.
DPS Chart:
Firemage stond dik boven aan met 33k dps ,
2de plek was voor......mij, echt te ziek , ele shammy die even 28k dps eruit poept
3de/4de arcane mages.
Onze warriors/kitties waren nergens te bekennen op de lijst.
Naar wat fail tries besloten om de raid te cancelen zodat iedereen flink kon gaan oefenen , dus ik naar de target dummy!
Naar een goede 15-20min allout te gaan op de target dummy was ik nog steeds full mana(nerf inc)
Vanwege de lag had ik aardig wat Lava Bursts gemist en was ik soms te laat met Fulmination , maar als nog een vrij stabiele 13-14k dps unbuffed op een target dummy.
Ik heb zeker niks te klagen maar ik vrees dat ik iets te sterk geworden ben , het was wel tijd dat elemental shammies gebuffed zouden worden maar dit is gewoon te gek.
Vond het ook wel vrij verassend dat ik niet op de eerste nerf lijst stond.
We shall see ^_^
Jij speelt een lock als ik me niet vergis? de dps meters waren als volgt (in OS10):Mektheb schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:04:
[...]
Ik heb gistere even op dummy zitten spelen maar ik kwam toch echt niet boven 8k uit en daarvoor deed ik 13 / 14 K.
Heroic dummy dat dan wel, maar goed verder kan ik niet oordelen nog want heb nog niet geraid maar kan me niet voorstellen ik nu in eens onder de 10k doe.
LinkjeTroX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:07:
[...]
Armory link van je ele shammy?
Ik doe ongeveer 9k dps op een target dummy, dus ben erg benieuwd naar de verschillen in gear en of het eventueel ligt aan rotatieachtige zaken
Fire mageAnoniem: 355493 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:07:
[...]
Jij speelt een lock als ik me niet vergis? de dps meters waren als volgt (in OS10):
1 fire mage 19% 16K
2 eleshaman 15% 14K
3 lock 15% 14K
[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 14-10-2010 11:14 ]
Je bent naar je trainer geweest? voor de Mastery ability? dan zou ik een hoop omforgen naar Mastery dit levert namelijk avoindance op (dodge, parry etc) hit capped blijven en that's about it .. een tank gearen wordt te easy:Darkasantion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:45:
Hmm, weet maar niet wat ik moet doen met me PaladinWeet niet echt welke kant ik op moet reforgen qua stats, nog wat goed is. Wacht nog even op Healbot totdat die weer werkt, die's nu kaduk, maar op me tank kan ik 2.4K DPS doen op een Heroic Dummy, dus ik zit op de goede weg, maar welke kant nu op
?
[ Voor 7% gewijzigd door Jooz op 14-10-2010 11:18 ]
Probleem was wel dat de boss zo snell dood was dat ik niet aan mijn max dps zatMektheb schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:13:
[...]
Fire mage
Laatste x ik os3d 10man deed stond ik boven aan met 18k..
Dat is dus voor 4.0.1 geweest en met arcane spec, ben benieuwd hoeveel dat nu is dan haha.
Maar goed geloof we met de hammer krijgen straks maar goed als ik gewoon mee kom met wat ik deed ben ik al tevreden.
Heb jij je gear gereforged? Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen mastery en haste, aangezien onze lightningbolt casttime behoorlijk is generfed en ik de reforge naar mastery op dit moment echt nog behoorlijk minimaal verschil vind geven. Nog niet geprobeerd om full haste te gaan, misschien vanavond is even pielenkowapanga schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:11:
[...]
Linkje
Overigens nog niet geupdate zo te zien
Ja heb even zitten spelen met combustion etc, maar goedAnoniem: 355493 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:17:
[...]
Probleem was wel dat de boss zo snell dood was dat ik niet aan mijn max dps zatbtw combustion is echt ziek
op sommige fights had ik meer dps uit combustion dan uit pyro's!
Arcane is lekker op een fight zoals OS 10, als je cooldowns op zijn is de boss dood
Helaas sla je een beetje de plank mis. Er is geen simpel scenario van check classX dps tegen bossX.Inferno schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:55:
[...]
Het spijt me zeer, maar ook in Tmap zit een functionele en gebruikers-acceptatietest. Als je dan niet als testgeval hebt opgenomen "check gemiddelde DPS van class X op <insert standaard boss encounter>" dan ben je gewoon een slechte testset aan het opstellen voor je beta-testers.
Beroepsmatig applicaties testen heeft een boel te maken met unittesten, integratietesten, etc, etc... maar dat staat voor mij gewoon NAAST het uberhaupt maken van spullen van de juiste functionaliteit (dus bvb enigszins bij elkaar liggende DPS voor classes).
Helaas voor jou snap ik ook nog wel wat software testen inhoud
[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 14-10-2010 11:30 ]
Gebruiken na een Pyro crit vor de beste dps!Mektheb schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:20:
[...]
Ja heb even zitten spelen met combustion etc, maar goed
Ach allemaal leuk en aardig ik ga vanavond well is even icc in en dan zou ik morgen me ervaring wel even delen
Ja, al lang die kant op geweest.Jooz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:17:
[...]
Je bent naar je trainer geweest? voor de Mastery ability? dan zou ik een hoop omforgen naar Mastery dit levert namelijk avoindance op (dodge, parry etc) hit capped blijven en that's about it .. een tank gearen wordt te easy:
Hit capped? dan ben je klaar, dan mastery+stamina stacken en je bent pro
Heb je wel al met de nieuwe rotation (met crusader strike en Holy wrath er in) gespeeld? en wat vind je daarvan?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Dan weet je vast ook wel dat het gooien in de crowd vaak een snellere oplossing is dan uitgebreid testen. Puur gericht op functionaliteit is de patch een succes. Ik ben nog geen enkele bug tegengekomen. Acceptatie testen zijn vaak niet echt zinvol omdat de gebruiker niet tot het uiterste gaat bij gebruik. Pas bij livegang en dagelijks gebruik wordt de applicatie echt getest op functionaliteit. Mijn ervaring is in software ontwikkeling is dat als je je applicatie live gaat dat er ALTIJD fouten/aanvullende wensen komen. Er zijn altijd dingen die wat finetuning kunnen gebruiken. Zelfs dingen die erg triviaal lijken voor de eindgebruiker.Inferno schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:55:
[...]
Helaas voor jou snap ik ook nog wel wat software testen inhoud
http://hawvie.deviantart.com/
Ja heb al me crit naar mastery gereforged , haste ben ik van afgebleven omdat ik toch meer dan zat heb.TroX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:18:
[...]
Heb jij je gear gereforged? Ik zit namelijk nog te twijfelen tussen mastery en haste, aangezien onze lightningbolt casttime behoorlijk is generfed en ik de reforge naar mastery op dit moment echt nog behoorlijk minimaal verschil vind geven. Nog niet geprobeerd om full haste te gaan, misschien vanavond is even pielen
Precies!Anoniem: 379368 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 10:58:
beter even te wachten met een gefundeerd oordeel te vellen totdat je wat tijd ( en gewenning) verder bent?
Just my two cents...
Ja, het aantal variabelen is groot, maar het is in ongeveer elk boss scenario het geval dat de DPS gewoon enorm skewed is. Kennelijk is een basis patchwerk fight niet eens getest, er is ook geen Einstein voor nodig om even na te denken wat voor soort encounters je als balance basis pakt. Rotaties etc die je aanroert: daarvoor heb je nu juist je geselecteerde beta-testers, daar zit als het goed je doelgroep in die betrouwbare data kan aanleveren over de encounters waarop je als Blizzard zou willen balancen. Ook is het gewoon altijd belangrijk om de top ervan te pakken, monkey-see, monkey-do zodra er iets anders beter blijkt te zijn.defiler1974 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:22:
[...]
Helaas sla je een beetje de plank mis. Er is geen simpel scenario van check classX dps tegen bossX.
Het aantal variabelen is gigantisch. Denk aan, verschillende specs, verschillende manieren van spelen in encounters, timing wanneer je cooldowns gebruikt, wat voor gems en enchants heeft hij als focus, welke buffs van andere classes zijn actief, welk type raid is het, hardmode, en nog een lading factoren.
Als je Tmap kent dan weet je dat 100% testdekking een fabeltje is, je gaat voor de beste testdekking die mogelijk is in tijd en budget. Combineer dat met het feit dat 1 kleine bug of verandering de klasse uit balans kan gooien. Je risico ligt in het feit dat de bug buiten je testdekking valt.
Lijkt mij dat je zelf software ontwikkelaar bent en geen software tester. Dit is een denkbeeld wat ik vaak vanuit mijn eigen vakgebied tegenkom. (ben zelf software tester)
Sneller dingen vinden: ja, klopt. Maar kom op: de balans die hier misgaat ligt aan de basis van WoW zelf en is iets wat in mijn ogen iets is dat je zou moeten testen.HawVer schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:27:
[...]
Dan weet je vast ook wel dat het gooien in de crowd vaak een snellere oplossing is dan uitgebreid testen. Puur gericht op functionaliteit is de patch een succes. Ik ben nog geen enkele bug tegengekomen. Acceptatie testen zijn vaak niet echt zinvol omdat de gebruiker niet tot het uiterste gaat bij gebruik. Pas bij livegang en dagelijks gebruik wordt de applicatie echt getest op functionaliteit. Mijn ervaring is in software ontwikkeling is dat als je je applicatie live gaat dat er ALTIJD fouten/aanvullende wensen komen. Er zijn altijd dingen die wat finetuning kunnen gebruiken. Zelfs dingen die erg triviaal lijken voor de eindgebruiker.
Overigens vind ik je smiley niet bijdragen aan de discussie.
[ Voor 23% gewijzigd door Inferno op 14-10-2010 11:43 ]
Nou Parry en Dodge gaan weg in Cata, dus nu al mastery stacken zou gewoon voorbereiding zijn.. voor de laatste maand WoTLK zou Dodge/parry stacken wss meer voordeel opleveren..Darkasantion schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:25:
[...]
Ja, al lang die kant op geweest.
Wist niet zeker of Mastery wel goed was, verhoogd me blok, wat dus indirect een blow oplevert die maar 70% schade doet, terwijl Parry/dodge stacken 100% dmg avoidance geven, dus minder incoming dmg. Verder heb je geen voordeel in blok, dus dacht eraan Mastery te skippen.
Maar ik moet dus Hit-capped raken en erna Mastery/Stam stacken?
En ik vind de rotatie maar niks, ik kan op een dummy 2.4K DPS doen, maar moet er veel te veel op letten ivm GCD en welke eerst. Nog even wennen dus.
Heb er inderdaad zin in om vanavond een paar hc's te gaan doen... ben benieuwd hoe het met mijn mana etc gaat. Leuke is dat iedereen idd weer aan het ontdekken gaat. Dus dan zit er toch weer wat meer uitdaging in en vast ook meer lolJBplap schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:36:
[...]
Gister een HOOP lol gehad in vent tijdens wat 'simpele' HC's, iedereen aan het ontdekken etc, heerlijk!
Ja heb al behoorlijk wat lopen zoeken en lezen, heb ook al wat andere builds lopen bekijken en zo geprobeerd mijn lockje weer een beetje te krijgen waar hij was, ik kwam er ook achter dat je inderdaad niet alles klakkeloos moet overnemen wat een ander heeft. Ik zocht alleen nog wat tips om te kijken wat een goeie build nu zou zijn om niet bij Cata weer alles opnieuw te hoeven opzetten.mrsar schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:00:
[...]
waar kom je niet uit?
zoek een beetje op internet,probeer wat uit bij een dummy,zo heb ik gister in 3 uur tijd ofzoook mijn destro lockje weer redelijk ok gekregen,moet alleen nog even wat reforgen heb ik al gelezen.vanavond maar mee verder
, neem ook niet klakkeloos dingen over maar lees goed en probeer het te begrijpen,alleen dan kan je je talents,rotatie etc weer normaler krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door Snarfie op 14-10-2010 11:48 ]
Hasta la pasta.
Ik denk dat er ten eerste wel een dedicated test afdeling bij blizzard zal zitten die de basics test, daarnaast heb je je vrijwillige beta-testers, maar wat is de kwaliteit daarvan? Testen zij wanneer je wilt en precies wat je wilt?Inferno schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:39:
[...]
Ja, het aantal variabelen is groot, maar het is in ongeveer elk boss scenario het geval dat de DPS gewoon enorm skewed is. Kennelijk is een basis patchwerk fight niet eens getest, er is ook geen Einstein voor nodig om even na te denken wat voor soort encounters je als balance basis pakt. Rotaties etc die je aanroert: daarvoor heb je nu juist je geselecteerde beta-testers, daar zit als het goed je doelgroep in die betrouwbare data kan aanleveren over de encounters waarop je als Blizzard zou willen balancen. Ook is het gewoon altijd belangrijk om de top ervan te pakken, monkey-see, monkey-do zodra er iets anders beter blijkt te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door defiler1974 op 14-10-2010 11:52 ]
Als losse stat op items/gems bedoel je?Jooz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:42:
Nou Parry en Dodge gaan weg in Cata, dus nu al mastery stacken zou gewoon voorbereiding zijn.. voor de laatste maand WoTLK zou Dodge/parry stacken wss meer voordeel opleveren..
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2010 12:07 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 7% gewijzigd door rafler op 14-10-2010 11:57 ]
check anders deze link even,staat ook nog flink wat uitgelegt,en daarmee ben ik dus wat gaan spelen op mijn lockSnarfie schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:46:
[...]
Ja heb al behoorlijk wat lopen zoeken en lezen, heb ook al wat andere builds lopen bekijken en zo geprobeerd mijn lockje weer een beetje te krijgen waar hij was, ik kwam er ook achter dat je inderdaad niet alles klakkeloos moet overnemen wat een ander heeft. Ik zocht alleen nog wat tips om te kijken wat een goeie build nu zou zijn om niet bij Cata weer alles opnieuw te hoeven opzetten.
Toch weer een hoop werk, maar het maakt het spel toch weer wel een stuk leuker.
Ook mijn hunter moet ik rebuilden, dat vond ik een beetje jammer was net gewend om te switchen tussen mijn hunter en mijn lock. Maar goed zo blijf je bezig
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Hasta la pasta.
Niet zoals ik het zie in de beta. Alleen defense is weg. Jewelcrafting is net gefixed op de betaservers dus ik zie ook gewoon crit & hit & haste gems. Alleen heten vele combinatiegems nu anders ivm mastery.Jooz schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:42:
[...]
Nou Parry en Dodge gaan weg in Cata, dus nu al mastery stacken zou gewoon voorbereiding zijn.. voor de laatste maand WoTLK zou Dodge/parry stacken wss meer voordeel opleveren..
"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)
Datum en tijd van m'n telefoon stonden jaaaren verkeerd, vanavond maar eens proberen of ie nu synced blijftJapyDooge schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 11:56:
Hier meer mensen die de Java Mobile Authenticator gebruiken? Op mijn Windows Mobile toestel is het nogal een ramp in JavaFX, de letters zijn zo klein dat ze bijna niet leesbaar zijn, de timeout is te snel (10 secs ipv 30) en ik moet 'm bij iedere aanmelding opnieuw syncen.
Anoniem: 379368
Ah, dat verklaart waarom dat ding gisteren maar niet goed wilde werkenSinergyX schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 11:55:
[...]
Goed, kill command is nog bugged op mobs met grote hitboxes (kill command werkt enkel melee, maar je pet blijft op de rand van de hitbox staan, wat geen melee is), normal pet met 20 talent callen met een MM/SV spec reset of bugged de talenttree van de pet. Multishot is wennen, maar aardig goed mee te werken.
BM kan je mixen met kill command en arcane shot, opvullen met die sting. Bestial wrath laat je echt een paar seconde bizar spammen, snap nu wel waarom die instant-cast van kill command is weggehaald. Op 81 krijg je wel een nieuwe skill die in plaats van steady gaat komen. Exotic pets doen best behoorlijk wat damage, maar de laatste talent in pet-tree zou ik imho overslaan. Recount werkt nog niet 100%, dus ik kan niet testen wat voor effect dat precies heeft, maar om gebruik te maken van die talent moet je je dump skill van je pet dus uitzetten zodat hij in principe altijd vol focus zit.Anoniem: 379368 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:04:
Ah, dat verklaart waarom dat ding gisteren maar niet goed wilde werkenMoet zelf zeggen dat ik nu weer lol heb met BM, waar voorheel bijna iedereen me constant voor nub uitmaakte omdat ik dat speelde. Moet wel zeggen dat focus en op en neer jojo'd tussen leeg en vol, moet toch echt nog een beetje rotatie gaan uitzoeken om dat wat constanter te krijgen (buiten alleen steady shot spammen...:P).
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2010 12:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq