Gisteren WoW lekker laten updaten.
Duurde efkes maar wel zonder problemen.
Was al een happy camper dat ik op m'n 4de lvl 80 (Blood tank & Unholy DPS) inscription geleerd had.
Heb me wel ziek gelachen dat sommige inkten op AH duurder stonden dan de Glyphs die je ermee kon maken. Enkel dat mensen permanent Glyphs leren vind ik een beetje shitty en maakt inscription toch uiteindelijk minder waard naar mijn aanvoelen.
Dan moeten ze zo'n systeem ook maar met enchants doen ... .
Na heel wat te lezen op de verschillende sites een spec & glyps voor bloodtank & unholy dps terug aangemeten en opnieuw een HC ingedoken om nog weg te blijven van de epic raidwipes Day 1 na patching.
Kregen HoS voor de kiezen, en heb maar eens alle bazen gedaan om een gevoel bij de nieuwe spec/rotatie te krijgen.
Algemeen viel het bloodtanken goed mee. Vooral single target is de threat ongelofelijk hoog, AoE tanken is grotere uitdaging dan vroeger maar toch, zolang de DPS ook doorhebben dat ze eerst mijn target moeten uitschakelen was er geen probleem. En ook ik moet nog wat meer leren switchen tussen alle getankte targets, maar dat lukte gisteren toch al aardig.
Enkel met het Branfight ging het helemaal op het einde grandioos de mist in, maar door een paar welkgemikte buffs ging ik (al de rest was al dood) pas om zeep toen de fight net ging aflopen dus ook gecleared in een stuk met iedereen dood op einde
Bosstanken lijkt gemakkelijker aangezien de single target threat van (DK) tanks hoger lijkt te zijn. => met 4.5k GS hield ik gerust een 5.7k GS Boomkin bij zonder enig probleem.
Had wel een technisch probleem, hoop dat dit opgelost geraakt met patching/fixes:
Heb recentelijk wel een HD5870 met 2GB RAM in m'n pc gestoken en raar maar waar, bij binnenkomen van de dungeon crashte wow fallikant. Nogmaals proberen, zelfde probleem. Settings stonden op Ultra, zelfs met High bleek er nog een probleem te zijn, dus maar naar good geschakeld en kunnen beginnen eindelijk.
M'n grafische kaart is wel nieuw, moet ze nog eens helemaal op de pijnbank leggen maar ze leek goed te werken. En gezien dat het high end directx11 is verwacht ik WoW toch wel op Ultra verder te kunnen spelen.
Ook m'n standaard UI leek nergens naar, m'n poppetje en rest van wereld zat mooi op correcte resolutie, enkel m'n UI leek continue ingezoomd te staan op iets van 800*600 of zo en kreeg hem niet kleiner, iemand enig idee hoe ik deze opnieuw verkleinen?
Tot nu toe geen QQ hier, maar ik neem het minstens de eerste 2 weken dan ook met een serieuze zak zout en weinig verwachtingen.
Cheers en keep calm!
WoW: Rashtafah-Warrior / Kaisaa-Druid / Wizzord-Mage / Vivalamuerte-DK @ EU-Nagrand