Hey goeiemorgen allemaal
vanmorgen was het dan eindelijk raak -->Polar bear in da Pocket!
HH mount dropte niet maar daar hebben we nog ff de tijd voor
vanmorgen bij mn daily voor de polar bear nog met 2 hordies gevochten een mage en een rogue,de mage ging makkelijk omlaag in zn hp en had blijkbaar geen frostspells in zn bar staan,maarja net toen die rogue zn truukje op me ging doen ging die mage ervandoor
en toen had ik gelukkig vrij spel,iedere keer als ik kon crusader strike erop en afhankelijk van mijn HP deed ik word of glory op mezelf of Shield of Rightenoussnes op de rogue en die ging met een 12k crit neer
weer een nieuw crit record voor die ability voor mij haha
daarna quest invleveren en toen was die mage ook net weer zijn quest aan het inleveren,2e keer liet ik hem niet gaan en eindigde zijn feestje op de grond met een "Flag of Ownership" in zn Aars!
toen mijn daily quest bag opengemaakt en-->polar bear-->97 mounts nu
vanavond weer lekker op pad voor de ravenlord en miss de zg tiger (vdaag of morgen reset)
maar prot is echt heerlijk in pvp mensen,het speelt en voelt meer als de Pre 4.0.1. Retri spec als Retri nu voelt ten opzichte van het oude retri..
en je hoeft ook niet steeds te kloten met Divine plea en dan zorgen dat je binnen 14 secs een autoattack op een target moet gooien om hem up te houden,je vergaard nu via je attacks mana :Dben nog niet oom geweest terwijl dat 1 vd problemen van het oude prot was (voornamelijk een pvp probleem
)
zijn dr al meer mensen met Pally ervaringen in PvP?...en wil je ze miss delen?
btw Gratz met je nieuwe spulletjes Coast
@ Warsnor: alles goed daar op anachronos en in Dutch Twilight?mis jullie wel hoor,groetjes aan de baas,zn vrouw en dochter daar
HH mount dropte niet maar daar hebben we nog ff de tijd voor
daarna quest invleveren en toen was die mage ook net weer zijn quest aan het inleveren,2e keer liet ik hem niet gaan en eindigde zijn feestje op de grond met een "Flag of Ownership" in zn Aars!
toen mijn daily quest bag opengemaakt en-->polar bear-->97 mounts nu
vanavond weer lekker op pad voor de ravenlord en miss de zg tiger (vdaag of morgen reset)
maar prot is echt heerlijk in pvp mensen,het speelt en voelt meer als de Pre 4.0.1. Retri spec als Retri nu voelt ten opzichte van het oude retri..
en je hoeft ook niet steeds te kloten met Divine plea en dan zorgen dat je binnen 14 secs een autoattack op een target moet gooien om hem up te houden,je vergaard nu via je attacks mana :Dben nog niet oom geweest terwijl dat 1 vd problemen van het oude prot was (voornamelijk een pvp probleem
zijn dr al meer mensen met Pally ervaringen in PvP?...en wil je ze miss delen?
btw Gratz met je nieuwe spulletjes Coast
@ Warsnor: alles goed daar op anachronos en in Dutch Twilight?mis jullie wel hoor,groetjes aan de baas,zn vrouw en dochter daar
[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 21-10-2010 08:05 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village