Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 229 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 50.153 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Hey goeiemorgen allemaal :D vanmorgen was het dan eindelijk raak -->Polar bear in da Pocket!

HH mount dropte niet maar daar hebben we nog ff de tijd voor :D vanmorgen bij mn daily voor de polar bear nog met 2 hordies gevochten een mage en een rogue,de mage ging makkelijk omlaag in zn hp en had blijkbaar geen frostspells in zn bar staan,maarja net toen die rogue zn truukje op me ging doen ging die mage ervandoor :S en toen had ik gelukkig vrij spel,iedere keer als ik kon crusader strike erop en afhankelijk van mijn HP deed ik word of glory op mezelf of Shield of Rightenoussnes op de rogue en die ging met een 12k crit neer :S weer een nieuw crit record voor die ability voor mij haha

daarna quest invleveren en toen was die mage ook net weer zijn quest aan het inleveren,2e keer liet ik hem niet gaan en eindigde zijn feestje op de grond met een "Flag of Ownership" in zn Aars!
toen mijn daily quest bag opengemaakt en-->polar bear-->97 mounts nu :D

vanavond weer lekker op pad voor de ravenlord en miss de zg tiger (vdaag of morgen reset)
maar prot is echt heerlijk in pvp mensen,het speelt en voelt meer als de Pre 4.0.1. Retri spec als Retri nu voelt ten opzichte van het oude retri..

en je hoeft ook niet steeds te kloten met Divine plea en dan zorgen dat je binnen 14 secs een autoattack op een target moet gooien om hem up te houden,je vergaard nu via je attacks mana :Dben nog niet oom geweest terwijl dat 1 vd problemen van het oude prot was (voornamelijk een pvp probleem :) )

zijn dr al meer mensen met Pally ervaringen in PvP?...en wil je ze miss delen?

btw Gratz met je nieuwe spulletjes Coast :)

@ Warsnor: alles goed daar op anachronos en in Dutch Twilight?mis jullie wel hoor,groetjes aan de baas,zn vrouw en dochter daar :D

[ Voor 3% gewijzigd door Vivaladen op 21-10-2010 08:05 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Na hier gelezen te hebben over de PVP items maar eens naar de arena vendor gegaan en mijn Faces of Doom (iLvl 200 off hand) verruild voor een Wrathful Gladiator's Compendium.

(goede healing) off hand items zijn veel te zeldzaam. Het is OF die faces of doom, OF het shrivelled heart van HoR hc. Weinig andere opties waren er niet.

Verder met de JP zit ik intussen op 3xT10. Mijn gear in resto spec gaat er stevig op vooruit :)
Nu alleen de gloves nog en ik ben qua resto spec klaar met items voor JP. Kan ik daarna mijn offspec (nu weer feral bear) verder gaan gearen voor het levelen in Cata.

Whoops, ga ik vanavond weer eens raiden zie ik dat LK (10 man normal) het eerste (en vooralsnog enige) target is. Wordt de eerste keer dat ik het LK fight ga doen, ik ben heel benieuwd.

Nog maar eens extra de tactics lezen.

[ Voor 14% gewijzigd door _Peter2_ op 21-10-2010 08:28 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02-2023
_Peter2_ schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:17:
Na hier gelezen te hebben over de PVP items maar eens naar de arena vendor gegaan en mijn Faces of Doom (iLvl 200 off hand) verruild voor een Wrathful Gladiator's Compendium.

(goede healing) off hand items zijn veel te zeldzaam. Het is OF die faces of doom, OF het shrivelled heart van HoR hc. Weinig andere opties waren er niet.

Verder met de JP zit ik intussen op 3xT10. Mijn gear in resto spec gaat er stevig op vooruit :)
Nu alleen de gloves nog en ik ben qua resto spec klaar met items voor JP. Kan ik daarna mijn offspec (nu weer feral bear) verder gaan gearen voor het levelen in Cata.

Whoops, ga ik vanavond weer eens raiden zie ik dat LK (10 man normal) het eerste (en vooralsnog enige) target is. Wordt de eerste keer dat ik het LK fight ga doen, ik ben heel benieuwd.

Nog maar eens extra de tactics lezen.
LK normal tactics zijn echt goed te doen, helaas zijn er altijd mensen die het nog weer weten te verpesten, dat blijft altijd ongelovelijk als ik zie hoe mensen kunnen falen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
[Azijn modus on]
Ik had ook nog 2 dagen over op mijn paid time (had abo stopgezet ivm al de patch problemen) en ja hoor, locked in SM loading screen.

Ik vind dingen als extended maintenance e.d. niet erg op WoW, aangezien ik er dan vanuit ga dat ze zeker weten dat het speelbaar is. Het feit dat ze de live servers ZO buggy laten worden, laat zien dat ze ergens in hun test->live promotie iets ernstig mis hebben zitten. En voor een onderneming met een dergelijke grootte is dat toch wel heel kwalijk.

[Azijn modus off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
TroX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:32:
[...]
LK normal tactics zijn echt goed te doen, helaas zijn er altijd mensen die het nog weer weten te verpesten, dat blijft altijd ongelovelijk als ik zie hoe mensen kunnen falen. 8)7
Niet iedereen bezit dezelfde mate van intellegentie in het spel, en soms gebeurer er dingen waar je geen rekening mee houd. En dit is dan vooral latencey based.
Hou vaak ik als priest niet 4* remove plague heb gecast en de deases gewoon bleef zitten --> dode DPS.
Ook een paar keer gehad dat we 2 enraged mobs op hetzelfde moment hadden, dus dat was dode OT.

In totaal heeft onze raidgroep er 14 uur in totaal over gedaan om LK te killen (met dank aan tips hier), echter de raidgroep waar we ICC25 mee deden heeft er ruim 60 uur over gedaan en gebruikten een defile add-on die we na 1* proberen meteen maar aan de kant hebben gegooid omdat het niet werkte.

En het is net als met elke andere boss, eenmaal dood gaan de volgende keren vele malen makkelijker en begrijp je niet waarom het eerst zo moeizaam gaat. Succes met jullie LK-tries, neem voor de eerste kill een disc-priest mee, het scheelt een hoop. Als je alleen holy-priests hebt, laat 1 respeccen naar disc, en met de 30% buff hoef je echt niet all je holy gear te regemmen. Zonder disc-priest kan ook maar dan heb je gewoon meer healing nodig voor de infests.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Nou het 11/12HC leeg slaan is goed gelukt gister!!.....not :(
Aangezien er server problemen waren begon de raid pas rond 21:15-21:30 , dus toen heeft de council besloten om er een extend van te maken , stonden we meteen bij ome arthas op de stoep.

Hebben we eindelijk soulreaper onder controle , krijgen we in eens iets nieuws waar we nooit eerder last van hadden , random infest deaths , gewoon 1-2 mensen die 0,0 heals krijgen en dood gaan aan infest.
Nagevraagd in healer channel , blijken 2 healers nog steeds hun addons niet in orde te hebben en zien ze infest niet :S

Verder heb ik de raidleader een nieuw trucje geleerd , in Phase2 vlak voor de eerste soulreaper drop ik mijn Earth elemental totem.
Die taunt dan de LK , de LK cast defile/infest en daarna Soulreaper op de totem ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Laatst online: 07-06 18:08
TroX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:32:
[...]

Ik heb ze doorgelezen, maar als ik het zo las is het best wat om rekening mee te houden (vooral als je, zoals ik niet vaak raid)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

mrsar

waar een sar is,is een wodka

gister na werk online gegaan (rond 19:30) en eigelijk totaal geen last gehad van server problemen (emerald dream) , gelijk HH,daarna weekly,no problemo. maar man wat ga je toch altijd trippen van eoe :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
_Peter2_ schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:00:
[...]

Ik heb ze doorgelezen, maar als ik het zo las is het best wat om rekening mee te houden (vooral als je, zoals ik niet vaak raid)
Ligt aan je rol :)
Metname als dps vind ik het behoorlijk meevallen.
Buiten tactics is het slim om een keer een tankspot filmpje of iets dergelijks te bekijken. Dit geeft wat meer inzicht in de ruimte waar het gebeurt en positionering en dergelijke :)
Ook hebben sommige mensen een leercurve echt ongelovelijk. Als mij iets 1x gebeurt, dan moet het gek gaan wil ik het daarna nog weer fout doen. (het is allemaal geen hogere wiskunde) Maar sommigen zullen het dan ook nooit leren ....

[ Voor 18% gewijzigd door TroX op 21-10-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Bonsaiboom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:38:
[Azijn modus on]
Ik had ook nog 2 dagen over op mijn paid time (had abo stopgezet ivm al de patch problemen) en ja hoor, locked in SM loading screen.

Ik vind dingen als extended maintenance e.d. niet erg op WoW, aangezien ik er dan vanuit ga dat ze zeker weten dat het speelbaar is. Het feit dat ze de live servers ZO buggy laten worden, laat zien dat ze ergens in hun test->live promotie iets ernstig mis hebben zitten. En voor een onderneming met een dergelijke grootte is dat toch wel heel kwalijk.

[Azijn modus off]
Ach op de schaal van wow problemen die ik in het verleden heb gezien, is dit nog niet zo'n probleem. Hoop mensen kunnen wel spelen. In de eerdere wow thread hebben we het er ook al over gehad, 100% testen is onmogelijk, want dat betekent dat ze een identieke testomgeving moeten hebben met 12 miljoen testers erop. (lijkt me een beetje kostbaar).

Vergelijk het maar met het uitbrengen van een nieuwe windows versie, het is microsoft nog geen enkele keer gelukt om onder de 1000 bugs te blijven. Dus zo slecht doet blizz het niet. (ze lossen het in ieder geval sneller op).

Maar we zijn grotendeels hollanders hier, dus klagen hoort erbij!

Had overigens geen problemen gisteravond en lekker mijn shaman weer opgepakt. Stond nog op lvl70 na TBC en ga hem nu klaar maken voor cata. Als enhancement zoef je inderdaad door alle mobs heen.
Ik ben benieuwd hoe ik het bij de "end bosses" van Borean Tundra ga doen. Ik had met eerdere klasses altijd wel wat last met die gasten in die vliegende citadel. Maarja, wolvjes erop, earth elemental, shamanistic rage aan en bloodlust en kijken of ze neergaan, denk het wel.....

Oh ja, tip voor levellende enhancement shamans: Glyph of SToneclaw totem.
Legt een flink shield om je heen wat rond de 5k damage tegenhoud (op lvl70). Erg goed voor die lastige situaties.

[ Voor 4% gewijzigd door defiler1974 op 21-10-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb gewoon 2x een client open, zodra de 1 vast loopt alt tab ik in de ander en log ik daar in.
Dan staat er na 10min op de andere client disconnected, maar ik ben wel na 30sec alweer terug in de game als die vast loopt.

Rare manier maar goed het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32925

Nou weet ik dat subtiliteit niet bepaald mijn sterkste kant is, maar de maker van Broker - WorldEvents for Hallow's End gaat hier wel erg uit z'n stekker nadat ik een bug report. Kan iemand die addon eens testen en zijn/haar bevindingen daar posten?

Edit2: Ik bedenk me ineens dat dit erg lijkt op "kijk ik heb een addon gemaakt, doe eens proberen!", maar dat is het absoluut niet. Addon is niet door mij (of iemand die ik ken) gemaakt. Ik probeerde het alleen uit, ondervond een bugje en krijg van de maker nogal een vreemde reactie. Reactie in de vorm van "Ik heb het probleem niet, dus er is geen probleem".

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 32925 op 21-10-2010 09:32 . Reden: Was linkjes vergeten, dom dom ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
What the Hell!!!!

Doe ik net Headless Horseman en open dan die Lootfilled Pumpkin. Zit er potverdorie gewoon twee keer de mount van die hoofdloze meneer in :D
Maarja, ik mag van Blizzard er maar eentje leren, dus moet ik in godsnaam met die andere? :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:37:
What the Hell!!!!

Doe ik net Headless Horseman en open dan die Lootfilled Pumpkin. Zit er potverdorie gewoon twee keer de mount van die hoofdloze meneer in :D
Maarja, ik mag van Blizzard er maar eentje leren, dus moet ik in godsnaam met die andere? :+
/vrijwilliger is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 32925 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:17:
Edit2: Ik bedenk me ineens dat dit erg lijkt op "kijk ik heb een addon gemaakt, doe eens proberen!", maar dat is het absoluut niet. Addon is niet door mij (of iemand die ik ken) gemaakt. Ik probeerde het alleen uit, ondervond een bugje en krijg van de maker nogal een vreemde reactie. Reactie in de vorm van "Ik heb het probleem niet, dus er is geen probleem".
Sorry, maar begin jij niet met 'uit z'n stekker gaan'?
Anyway I got it fixed. Your attitude will have you struggle for a solution when more reports are coming in, I'm keeping the fix.
Dit is gewoon een zielige opmerking.

Dan nog niets te zeggen over je andere opmerkingen.

Rondje ICC25 nog gedaan, hunter is ook doodsaai geworden. Op naar de volgende class :/

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2010 09:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
What the Hell!!!!

Niet eerlijk :(

Trade hem maar naar mij!

[ Voor 81% gewijzigd door TJHeuvel op 21-10-2010 09:44 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:40:
[...]

Sorry, maar begin jij niet met 'uit z'n stekker gaan'?
Anyway I got it fixed. Your attitude will have you struggle for a solution when more reports are coming in, I'm keeping the fix.
Dit is gewoon een zielige opmerking.

Dan nog niets te zeggen over je andere opmerkingen.
Dat is een reactie op eerdere berichtgeving.
Als statement stellen dat een addon de andere addon niet beïnvloed is erg naïef. Denken "als het voor mij werkt, werkt het voor iedereen" is erg naïef. En daardoor een bug niet willen aannemen is raar. Dan kun je verdere medewerking toch wel vergeten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:00
prutser001 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:21:
Btw, al iemand die DX11 geprobeerd heeft? (config.wtf -> "SET gxApi d3d11" toevoegen) kan niet precies vertellen wat er precies beter is
Het enige verschil dat ik heb kunnen ontdekken is ongeveer 20 frames/sec extra (ik heb een radeon hd5670). Qua graphics heb ik geen verbeteringen gezien tov de oude methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

What the Hell!!!!

dat had mijn broertje met de Brewfest mounts :S 1e run en allebei de mounts in de lootbag haha,ik kam net terug van vakantie en had maar 3dagen brewfest over..geen mounts helaas maar de polar bear heb ik eindelijk binnen haha nu die zg-tiger,ravenlord en green proto nog :) oow en nog een beetje argent tournament farmen voor die silver covenant hippogryph,die vind ik ook mooi :D

maareh nog een volle week en een beetje te gaan voor de HH mount,hoop dat ik hem ook scoor haha,is de droprate verhoogd ofzo?lees hier veel meer berichten over HH mount drops dan in voorgaande jaren.
als dat met die "Love Rocket" ook zo gaat is die ook een stuk makkelijker te krijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345994

Anoniem: 32925 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:17:
Nou weet ik dat subtiliteit niet bepaald mijn sterkste kant is, maar de maker van Broker - WorldEvents for Hallow's End gaat hier wel erg uit z'n stekker nadat ik een bug report. Kan iemand die addon eens testen en zijn/haar bevindingen daar posten?

Ik snap die kerel volledig.
Hij maakt een addon voor mensen, jij zegt dat je er problemen mee hebt. Hij kan de problemen niet reproduceren en jij gaat hem op een bepaalde, voor mij verschrikkelijk irritante, toon hem vertellen wat hij doen moet.

Als je die addon niet leuk vindt of hij werkt niet delete je hem toch. Die kerel maakt in zijn vrije tijd een addon voor mensen, dan zit je niet op gezanik van andere te wachten als hun het niet voor elkaar krijgen.

Als iemand het probleem niet kan reproduceren is het nogal lastig om iets op te lossen niet? En verwacht je dan serieus dat iemand die het in zijn vrije tijd doet even nog meer van zijn vrije tijd erin gaat steken om exact jouw situatie te reproduceren? Ha hij zou wel gek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gisteravond nog ff HH gedaan, weer 2 mounts gekregen maar helaas had ik em al op 1 character dus nu totaal 6 na 3? dagen.. Heb nog geen helm/zwaard gezien niet dat die nuttig zijn maar toch.

Ook nog even die 'vogel mount' (Sethek Halls?) gedaan en heb die nu voor het eerst zien droppen na ~3 jaar :P
Hij helemaal blij, maarja aangezien hij bijna elke dag een poging waagde vondt ik het wel terecht dat hij em kreeg. Nu je ook geen druid meer nodig hebt om die boss te doen is het wel wat makkelijker.

Ook nog even op mijn warrior en paladin dat mooie ilvl270 PVP shieldje gehaad voor 70 honor.. echt bizar zo weinig voor dat shield. Ook ff wat 'vrienden' gewhispered die nog met die nog met de ilvl200/219 shieldjes rondliepen. Jammer dat de wapens/staffs etc nog zo duur zijn, 2550HP is niet niets. Ik heb wel het idee dat de conversie van honor tokens een stuk lager lag dan de marks->justice points, ik had ~1300 Stone Keeper Shards en heb toch maar max 1200 honor op die toons.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kladblokje schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:47:
[...]

Het enige verschil dat ik heb kunnen ontdekken is ongeveer 20 frames/sec extra (ik heb een radeon hd5670). Qua graphics heb ik geen verbeteringen gezien tov de oude methode.
Ik ga juist 10 frames omlaag (4870). Zal wel komen omdat mijn kaart maar tot 10.1 kan :P
Anoniem: 32925 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:45:
Dat is een reactie op eerdere berichtgeving.
Als statement stellen dat een addon de andere addon niet beïnvloed is erg naïef. Denken "als het voor mij werkt, werkt het voor iedereen" is erg naïef. En daardoor een bug niet willen aannemen is raar. Dan kun je verdere medewerking toch wel vergeten ja.
Jij gaat als eerder de aanval in, OMG, are you just that stupid or being annoying makes you happy?

Dat is gewoon zielig op de man spelen, terwijl hij niets meer voor je kan betekenen omdat hij jou scenario niet na kan bootsen. Ik heb genoeg fouten hier op het forum gehad waar de devs niets mee kunnen omdat ze mijn 'fout' niet hebben kunnen nabootsen. Moet ik de devs dan maar uitschelden voor noobs en idioten, omdat ze niets meer voor me kunnen betekenen?

Het was een kleine moeite om daar gewoon de eventuele fix neer te zetten, jij blij, hij blij, en de rest die eventueel dezelfde fout zou hebben is ook blij, en kunnen zien dat jij hebt geholpen met oplossen ipv nu te lezen dat je gewoon op de man speelt zonder enige reden.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2010 09:55 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272620

Yahoo, gisteren na een afwezigheid van 3 maanden weer mee met de guild naar ICC25. En gelijk een guild first: Sindragosa25 ging neer met de 2e poging. Tevens hebben we Princes25 en BQL25 ge-oneshot. Al met al een zeer succesvolle avond.

Ik wil in WotLK nu alleen nog Halion, Putricide, Dreamwalker, Lich King zelf. Vanaf zondag gaan we fulltime aan Lich King werken.

Ik moet nog sterk wennen aan de nieuwe stijl van Ret Paladins. Ik zal mijn interface sterk moeten aanpassen (lees Powa instellen) om alle proc's (Hand of Light, 3stack HoPo, Art of War), Truth stacks en cooldowns (Avenging Wrath, Zealotry) optimaal te kunnen gebruiken. Ik vind het wel een interessantere klasse om te spelen dan voorheen, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen liever een makkelijker klasse als main gaan kiezen.

Facerolling easy is Ret in ieder geval niet meer en daar ben ik wel blij om.
(Met de over het algemeen lagere melee dps, hoop ik dat er wat minder concurrentie zal komen om de melee posities in raids.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Is er eigenlijk iets van een updater voor wowinterface.com?
Zoals de Curse client voor curse.com om addons automatisch to updaten/downloaden ect ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dCY schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:54:
Is er eigenlijk iets van een updater voor wowinterface.com?
Zoals de Curse client voor curse.com om addons automatisch to updaten/downloaden ect ect.
Minion!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

prutser001 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:52:
Gisteravond nog ff HH gedaan, weer 2 mounts gekregen maar helaas had ik em al op 1 character dus nu totaal 6 na 3? dagen.. Heb nog geen helm/zwaard gezien niet dat die nuttig zijn maar toch.

Ook nog even die 'vogel mount' (Sethek Halls?) gedaan en heb die nu voor het eerst zien droppen na ~3 jaar :P
Hij helemaal blij, maarja aangezien hij bijna elke dag een poging waagde vondt ik het wel terecht dat hij em kreeg. Nu je ook geen druid meer nodig hebt om die boss te doen is het wel wat makkelijker.

Ook nog even op mijn warrior en paladin dat mooie ilvl270 PVP shieldje gehaad voor 70 honor.. echt bizar zo weinig voor dat shield. Ook ff wat 'vrienden' gewhispered die nog met die nog met de ilvl200/219 shieldjes rondliepen. Jammer dat de wapens/staffs etc nog zo duur zijn, 2550HP is niet niets. Ik heb wel het idee dat de conversie van honor tokens een stuk lager lag dan de marks->justice points, ik had ~1300 Stone Keeper Shards en heb toch maar max 1200 honor op die toons.
ja die ben ik ook aan het farmen :D is idd een hele verbetering dat je geen druid meer nodig hebt om hem te summonen :)

en ben ik helemaal met je eens dat dat schildje goedkoop ik :) maarja die was voor de patch in combinatie met een vrij lage personal rating ook maar 300 arena points :D

dat die wrath weapons rond de 2k zitten vind ik niet meer dan logisch want het is goed spul en het blijft pvp spul he dus moet je er toch wat voor pvpen om hem aan te kunnen schaffen :D maar mooi spul,ik heb voor mn prot pally (pvp spec) ook een schildje en 1hand axe gehaald en als je die 1hand axe nu vergelijkt met bijv.een titansteel destroyer doet ie echt veel dps hehe,ook nog de relic en gloves gekocht voor mn pally en heb nu bijna 50k hp in pvp modus,zit dan ook veel stam op de uitrusting,maar kon eerst beter uit de voeten met een retri spec maar heb mn 2hander aan de wilgen gehangen en ben nu prot pvp en als ik een heroic ofzo doe trek ik gewoon mn pve setje aan maar die is niet van al te hoge kwaliteit haha voornamelijk badge/heroic spul..

maar retri loont voor mij niet meer in pvp,zelfs in de Retlol tijd vond ik de speelstijl nog fijner dan ie nu is,heb nu niet meer het idee dat ik een pally speel als ik ret speel,maar gaat gewoon om een gevoels kwestie,de speelstijl :) dps boeit me niet zo het gaat voor mij vooral om utility en survival haha

maar prot spec + retri pvp set met een shield+1hander en tank trinkets is een win voor mij en zeker het aanraden waard voor mijn mede pvp pallies :) begin trouwens eidelijk ook meer en meer holy pallies te zien in de BG's! laat die Rated Bg's maar komen en de pvp ranks & Conquest points maar binnenstromen..cataclysm: schiet op haha

[ Voor 13% gewijzigd door Vivaladen op 21-10-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

wanneer komen de tauren paladins, undead hunters enz .... pas bij catalysm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-06 14:51

Wootlock

Evilution

Eindelijk is mijn (premade) rogue gearriveerd op de beta.
Toch leuk om alvast te zien hoe een 85 rogue met heroic items eruit gaat zien.
Gelijk gequeued voor een heroic (premade chars hebben een ilvl van 350 gemiddeld). Om een idee te geven qua HP ect: de tank had (met kings + fortitude) 120k hp waar ik op een wooping 96k zat.

Mijn eerste ervaring met een heroic: Ja de tank krijgt klappen maar nee het is niet moeilijk. Zolang je 1 mob CC'ed en een kill order afspreekt komt het allemaal goed.
Ik voorspel wel dat de mensen die begonnen zijn in WoTLK hier een kluif aan gaan krijgen, en ik denk dat er ook veel zullen zijn die bij een 1ste wipe: "OMG Wipe ! bye noobz !" gaan zeggen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 40554 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:38:
wanneer komen de tauren paladins, undead hunters enz .... pas bij catalysm?
Yup. Al hoop ik dat ze ook beschikbaar worden voor niet-cata spelers :P
prutser001 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:52:
Verlies je veel stats op zo'n schield? Zat eerst te denken om mijn Pala een holy spec te geven, omdat caster shield heel interessant is. Ook die Wand is trouwens leuk om te hebben op mijn alts, valt wel op dat er opeens heel veel mensen met zulke items rondlopen, meteen gejank 'OMG ITS PVP!' terwijl het qua stats vele malen beter is dan 'normale' 200/219 zut (castergear, tank gear weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 15:32

Nibbz

Postmaster General

SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:44:
[...]

Yup. Al hoop ik dat ze ook beschikbaar worden voor niet-cata spelers :P

[...]

Verlies je veel stats op zo'n schield? Zat eerst te denken om mijn Pala een holy spec te geven, omdat caster shield heel interessant is. Ook die Wand is trouwens leuk om te hebben op mijn alts, valt wel op dat er opeens heel veel mensen met zulke items rondlopen, meteen gejank 'OMG ITS PVP!' terwijl het qua stats vele malen beter is dan 'normale' 200/219 zut (castergear, tank gear weet ik niet zeker).
PVP tank gear lijkt me neit verschrikkelijk in pve. Reforge wat res naar dodge of parry, en je hebt een shield met loads stam en dodge, of parry (mja, epic lvl 80 shield uit CoS zou mss net zo goed zijn, meer avoidence denk ik)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-06 14:51

Wootlock

Evilution

Nibbz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:47:
[...]

PVP tank gear lijkt me neit verschrikkelijk in pve. Reforge wat res naar dodge of parry, en je hebt een shield met loads stam en dodge, of parry (mja, epic lvl 80 shield uit CoS zou mss net zo goed zijn, meer avoidence denk ik)
je kan res niet reforgen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haat aan die HH mount. Spaar je mounts op je main, krijg je 'm 2x op alts |:(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

aah to bad :( (had verwacht dat het wel kon, maar niet geprobeerd :o.. helaas dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik weet kan je resilience niet omforgen, kwam ik toevallig achter toen ik dacht haste/crit op mn warrior om te zetten naar hit, hit staat dus ook niet in het lijstje.

In de chat kwam er een discussie op gang van de ilvl200 crafted caster-shield tegen die pvp-versie, buiten wat (dacht ik) haste, was dat pvp ding vele malen beter.

Mijn lock en shaman lopen ook nog steeds met die 128int/128haste trinkets, er is gewoon niets beters te vinden op het moment :P (verlies altijd de roll op die saurfang trinket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Las Vegas schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:50:
Haat aan die HH mount. Spaar je mounts op je main, krijg je 'm 2x op alts |:(
Ok, 3x op alts dus. RNG ftl ;w

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had gister trouwens nog wel wat fun op de Beta. Ik heb ook eindelijk mijn premade lvl85 char, maar ik was niet blij met de Horde race die het had, want ik wil geen troll zijn, maar een goblin hunter. Gelukkig stond er een faction-change open voor dit character dus ik doen. Dus ik maak hem alliance. Prima gelukt.
Ik wil hem dus weer Horde maken (faction-change was er nog steeds actief) dus nog een keertje aanpassen. Blijk dat ik dus eerst moest inloggen, want er zat nog mail in mn inbox. OK prima. Ik log me die permade in. Sta ik als een Night Elf lvl 85 in de Inn van orgrimmar LOL. Ik kon helaas niet onopgemerkt weer uitloggen waardoor ik keihard naar het hiernamaals gemept werd door de guards.
Helaas was toen ik bij de spirit healer uitlogde de faction change niet meer beschikbaar dus die Hunter moet ff Alliance blijven. Tweede helaas voor mij, want ik had al een andere lvl 85 premade ally hunter gemaakt. Hiermee heb ik gisteren even uitgebreid Deepholm mee verkent. Wat een mooie zone is dat zeg :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteravond eindelijk Loremaster gehaald. Kan geen quest meer zien. :D Wel ook nog even mijn Scepter of the Shifting Sands gehaald daarna, hoefde alleen Ony en Maws nog. :P Denk dat ik het farmen van mijn Frostsaber maar uitstel tot Cata, als ik kan vliegen in Winterspring. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
NMe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:39:
Gisteravond eindelijk Loremaster gehaald. Kan geen quest meer zien. :D Wel ook nog even mijn Scepter of the Shifting Sands gehaald daarna, hoefde alleen Ony en Maws nog. :P Denk dat ik het farmen van mijn Frostsaber maar uitstel tot Cata, als ik kan vliegen in Winterspring. :P
Hoorde uit betrouwbare bron dat er in Cat 3000 quests bijkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet nog 120 kalimdor en 340 eastern doen, en ik heb er geen kracht meer voor
Doe denk ik 10 quests per dag dus langzaam kom ik er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 09:40
ik moet zowat alle quests nog wel van loremaster :P dankzij dat dungeon systeem leek mijn druid sneller te lvle dan met quests. nu met mn rogue do ik heel wat meer quests want tja, als healer of als dps in que staan is heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
[...]

Tank altijd als beer in volledig pvp gear en spec. Met hc's en alle raids onder icc, geen problemen gehad, behalve mensen die uit hun dak gaan hierover... :). Zelfs icc met die 30% zou wel goed gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

Yup. De ene helft voor Horde en de andere helft voor Alliance. Komen we uit op 4.000/4.500 quests per faction.

[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 21-10-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:53:
[...]
Zover ik weet kan je resilience niet omforgen, kwam ik toevallig achter toen ik dacht haste/crit op mn warrior om te zetten naar hit, hit staat dus ook niet in het lijstje.
Je kunt wel naar hit reforgen, maar je kunt niet naar een stat reforgen die al op het item staat.

Basically, als je een Haste & Hit item hebt, kun je je Haste niet omzetten naar Hit...

Best jammer, gezien m'n warrior als fury gewoon 27% hit nodig heeft :'(
defiler1974 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:01:
[...]
Tank altijd als beer in volledig pvp gear en spec. Met hc's en alle raids onder icc, geen problemen gehad, behalve mensen die uit hun dak gaan hierover... :). Zelfs icc met die 30% zou wel goed gaan denk ik.
Tja, ik ben zelf dus van plan om (voor tanken als beertje) die PvP staff te halen met agi, crit en res. Ik mis dan wel een beetje hit, maar dat valt op andere items wel weer goed te maken :)

[ Voor 31% gewijzigd door detheavn op 21-10-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Rakkerzero schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:02:
[...]

Yup. De ene helft voor Horde en de andere helft voor Alliance. Komen we uit op 4.000/4.500 quests per faction.
Ik ga speciaal daarvoor een character bij de andere factie levellen, worgen rogue denk ik. Kan ik de hele verhaallijn opnieuw oppakken en op lvl85 mijn guildies gaan stalken in PVP :)

Lijkt me wel weer een keer leuk om alles over te doen in de nieuwe context. (en met een vrachtlading heirlooms).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 13:49
Halen ze die mount niet weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, want heel winterspring verandert niet, alleen vliegen is mogelijk en wat mobs die van level veranderen, maar verder verandert er geloof ik weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:53:
[...]

Maakt niet uit, ik was op beide werelddelen al over de helft dus kost het minder tijd om het gewoon af te maken. Quests die verdwijnen tellen ook niet meer mee voor de achievement straks, ook niet als je ze wel gedaan hebt, dus dat zou betekenen dat ik opnieuw zou moeten beginnen. ;)
Mektheb schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:55:
[...]

Ik moet nog 120 kalimdor en 340 eastern doen, en ik heb er geen kracht meer voor
Doe denk ik 10 quests per dag dus langzaam kom ik er :P
Dan zou ik als ik jou was toch maar even doortrekken. In 4.0.3 (dat is al voor de trelease van Cata!) gaat de wereld veranderen en verdwijnen er dus quests. Kun je daarna opnieuw beginnen als je de achievement voor dat continent nog niet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Mektheb schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:14:
[...]

Nee, want heel winterspring verandert niet, alleen vliegen is mogelijk en wat mobs die van level veranderen, maar verder verandert er geloof ik weinig
Pff.. kom op zeg.. het is cataclysm :D Haal die mount weg aub! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:26:
[...]
...why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
RichardvdD schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:26:
[...]
Laat 'm er mooi inzitten. Dit is een mount die je met een stukje wilskracht ... of stompzinnige koppigheid gewoon kunt halen. Als mensen het er voor over hebben om breinloos een mount te farmen, dan mogen ze van mij ook ...

En... Tja... Ik heb 'm nog niet ...

Nog ...

Soms haat ik mezelf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318938

Na 1 jaar afwezigheid toch weer begonnen met wow. En potverdorrie, wat is het allemaal anders. Maarja, nu mijn vraag: Feral nog steeds de beste leveling tree voor druids? En zo ja, heeft iemand misschien een guide/talenttree geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
detheavn schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Laat 'm er mooi inzitten. Dit is een mount die je met een stukje wilskracht ... of stompzinnige koppigheid gewoon kunt halen. Als mensen het er voor over hebben om breinloos een mount te farmen, dan mogen ze van mij ook ...

Nog ...

Mja hem nu halen is niks vergeleken met vroegah, maar goed ik heb hem ook niet :) had er geen zin in.
En thanks NMe ik ga het maandag / zondag maar wat meer tijd aan geven dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mektheb schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:37:
[...]
Mja hem nu halen is niks vergeleken met vroegah, maar goed ik heb hem ook niet :) had er geen zin in.
En thanks NMe ik ga het maandag / zondag maar wat meer tijd aan geven dan :P
Geen zin, precies dat :p

Maar wat er inderdaag eerder al geezegd is: Flying mount in Cata ... Stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:44:
Ik had het ilvl219 shield van HoR, en door het nemen van dit schield ging ik er 0,4 dodge, 0,2 parry + strenghtrating op achteruit, maar qua HP 1100 extra. Op armour niet gelet dus weet ik niet.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Anoniem: 272620 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:54:
Yahoo, gisteren na een afwezigheid van 3 maanden weer mee met de guild naar ICC25. En gelijk een guild first: Sindragosa25 ging neer met de 2e poging. Tevens hebben we Princes25 en BQL25 ge-oneshot. Al met al een zeer succesvolle avond.

Ik wil in WotLK nu alleen nog Halion, Putricide, Dreamwalker, Lich King zelf. Vanaf zondag gaan we fulltime aan Lich King werken.

Ik moet nog sterk wennen aan de nieuwe stijl van Ret Paladins. Ik zal mijn interface sterk moeten aanpassen (lees Powa instellen) om alle proc's (Hand of Light, 3stack HoPo, Art of War), Truth stacks en cooldowns (Avenging Wrath, Zealotry) optimaal te kunnen gebruiken. Ik vind het wel een interessantere klasse om te spelen dan voorheen, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen liever een makkelijker klasse als main gaan kiezen.

Facerolling easy is Ret in ieder geval niet meer en daar ben ik wel blij om.
(Met de over het algemeen lagere melee dps, hoop ik dat er wat minder concurrentie zal komen om de melee posities in raids.)
Hmm, mijn ervaring met Ret is toch ff wat anders.. je hebt 2 attacks en de rest is afhankelijk van Procs. ERG saai als je het mij vraagt. Rotatie is er niet, het is crusader strike spammen, zorgen dat je haste buff up blijft van Judgement, en dan Templars verdict met 3 holy power, en vervolgens als je Art of war hebt doe je Exorcism... geen reet aan imo.

Het is nu idd geen facerolling meer, je kunt nu al je binds op je muis doen, en kun je lekker chatten middels het toetsenbord tijdens het gevecht... :S

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Anoniem: 318938 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:37:
Na 1 jaar afwezigheid toch weer begonnen met wow. En potverdorrie, wat is het allemaal anders. Maarja, nu mijn vraag: Feral nog steeds de beste leveling tree voor druids? En zo ja, heeft iemand misschien een guide/talenttree geval?
Guide : zygor

https://www.binsearch.inf...x=100&adv_age=900&server=

Of op verzoek heb ik die van vorige week nog wel ergens staan O-)

Talenttree is lastig(er) maar vast wel ergens te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dice schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:48:
[...]

Guide : zygor

https://www.binsearch.inf...x=100&adv_age=900&server=

Of op verzoek heb ik die van vorige week nog wel ergens staan O-)

Talenttree is lastig(er) maar vast wel ergens te vinden
Bedankt, is deze nog wel van toepassing op 4.0.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

detheavn schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:04:
[...]

Dat is de hard-cap voor alleen je witte attacks.. zonde om daar zoveel hit aan te spenderen tbh.. (althans vroeger, weet niet hoe het nu zit.. please correct me if im wrong.. want wil dit weekend ook weer ff gaan fury'en! :D)

Gele hits heb je veeeel meer, en die mogen wel behoorlijk gaan critten (gele hits missen niet meer na 9% hit? :o)

[ Voor 8% gewijzigd door Nibbz op 21-10-2010 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

detheavn schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:32:
[...]

Nog ...

was vroeger een eindeloze farm maar is totaal generfed nu!
heb er een enorme farm voor moeten doorstaan en toen hebben ze de hele boel gebuffed :S
maatje van mij heeft hem nu gehaald en is echt enorm makkelijk nu vergeleken met vanilla,dat je straks kan vliegen maakt het er alleen maar makkelijker op..

maar dat die ZG tiger en Raptor eruit gaan vind ik ronduit barbaars! zetten ze ook nog in de blue post ervan dat ze MISCHIEN op een later tijdstip opnieuw worden ingevoerd :S

die HH en Brewfest mounts wil ik best nog wel 2 of 3 jaar op wachten als ik daarvoor in ruil die ZG tijger krijg hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 318938 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Ja, de wereld veranderd pas bij de patch 4.0.3 als ik me niet vergis. Alle quests en experience zijn onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

Ja, de wereld veranderd pas bij de patch 4.0.3 als ik me niet vergis. Alle quests en experience zijn onveranderd.
Mooi zo, dan kan hier in ieder geval al mee aan de slag. Danku!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
[2] [Bestemorduck]: LFM tank for [Watch Him Die]... 6k gs

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
RichardvdD schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:03:
\[2] [Bestemorduck]: LFM tank for [Watch Him Die]... 6k gs

_O-
Er moet vast iemand compenseren voor zijn nubscore.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

_O-
Werkt het MD naar pet bij de ingang principe niet meer? :P
(deze tijdje terug gehaald, wel aardig wat stress op de healer en je moet geluk hebben met die cocoons).
detheavn schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:04:
[...]

Je kunt wel naar hit reforgen, maar je kunt niet naar een stat reforgen die al op het item staat.

Basically, als je een Haste & Hit item hebt, kun je je Haste niet omzetten naar Hit...

Dus dat deed ik fout. Vanavond nog maar eens proberen, had wat haste/crit gear omgezet naar expertise (31/28 nu), mischien dat compenseren door een enchant en dan toch maar extra hit nemen - ik moet nog 17% hit.
Tja, ik ben zelf dus van plan om (voor tanken als beertje) die PvP staff te halen met agi, crit en res. Ik mis dan wel een beetje hit, maar dat valt op andere items wel weer goed te maken :)
Zou inderdaad leuk zijn voor mn beertje, maar die 2550.. daar ben ik wel erg lang mee bezig :P
sabriel schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:40:
Ik had het ilvl219 shield van HoR, en door het nemen van dit schield ging ik er 0,4 dodge, 0,2 parry + strenghtrating op achteruit, maar qua HP 1100 extra. Op armour niet gelet dus weet ik niet.
Mooi, ik ga upgraden :P (ik heb dezelfde shield :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:45

Seraphin

Meep?

_O-
dieptriest. Als tank zijnde zou mijn reactie zijn: 6k g = deal!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Nibbz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:54:
[...]

Dat is de hard-cap voor alleen je witte attacks.. zonde om daar zoveel hit aan te spenderen tbh.. (althans vroeger, weet niet hoe het nu zit.. please correct me if im wrong.. want wil dit weekend ook weer ff gaan fury'en! :D)

Gele hits heb je veeeel meer, en die mogen wel behoorlijk gaan critten (gele hits missen niet meer na 9% hit? :o)
Als ik jou was zal ik hard-hitcappen aangezien white attacks ook rage geven etc. Op mijn char geeft het iig een significante dps increase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Die pvp shields zijn voor iedereen die een ilvl200-219 shield heeft een upgrade, als je een 232+shield hebt dan kun je wat haste/crit verliezen en dan is het een beetje afwegen, maar over het algemeen gezien heb ik liever 1100 hp meer als tank zijnde dan 0.2dodge/0.4parry oid.
Ook de caster versie is een flinke upgrade qua int/sta/crit voor dps of sta/int/spirit voor healer natuurlijk de Res is nutteloos(?) voor pve, als ik vanavond online kom en spelers met die ilvl200/219 shields zie lopen whisper ik ze gewoon om te vertellen dat ze die shields kunnen halen, en dat deze nogsteeds als 'Rood' te zien is en er 'rating 1800' bij staat ze hem gewoon kunnen kopen.

Gisteravond een stuk of 8-9 spelers blij gemaakt, zelf had ik graag nog een leuk ilvl264 tank zwaardje gehad op mijn warrior maar helaas voel ik er niets voor om te gaan pvpen, heb wel een OH voor mijn rogue meegepakt.

Ben nu bezig mijn herb/alch te levelen op m'n druid dan heb ik eigenlijk alle profs behalve BS wat gewoon teveel werk is, misschien dat ik nog verveeld raak en dat oppik maar dat betwijfel ik, zeker als je gewoon kan vliegen in Cata dan maakt dat het minen een stukkie makkelijker.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker is dat dan. Koop je 3x van die Landro's Gift Box loot card op eBay, werken ze niet. Ik heb de codes ingevoerd en de nieuwe codes aan Landro in Booty Bay gegeven. Drie keer een Landro Gift Box ontvangen, maar openen, ho maar. Nu zit ik met 3 kistjes die niet opengemaakt kunnen worden.

Heb maar ff een ticket gemaakt naar Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
TroX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:08:
[...]
Als ik jou was zal ik hard-hitcappen aangezien white attacks ook rage geven etc. Op mijn char geeft het iig een significante dps increase :)
Ja, precies dat. Hit is stukken beter voor je rage reneration dan haste, dus die kun je doodleuk Reforgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Anoniem: 318938 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:49:
[...]

Ja hoor, werkt prima ...

deze addon verteld ook 'neem 12 murloc fins mee' als je toch een dorp aan het uitmoorden bent ...

En dat blijkt dan voor een volgende quest te zijn ... die je dus gelijk in kunt leveren :D Free XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23
prutser001 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:10:
Gisteravond een stuk of 8-9 spelers blij gemaakt, zelf had ik graag nog een leuk ilvl264 tank zwaardje gehad op mijn warrior maar helaas voel ik er niets voor om te gaan pvpen, heb wel een OH voor mijn rogue meegepakt.
Da's best aardig met een warrior hoor, dps of PvP gear aan met 1h en shield en je kunt best wat klappen uitdelen, en heel wat vangen. Vooral casters zijn zo leuk <3

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

porn* schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

Da's best aardig met een warrior hoor, dps of PvP gear aan met 1h en shield en je kunt best wat klappen uitdelen, en heel wat vangen. Vooral casters zijn zo leuk <3
ja weet precies wat je bedoeld haha ik ben dan Prot-pally-PvP en kwam erachter dat die nare Mage's waar ik als RetriDin zo bang voor was ineens een stuk minder Naar/eng is geworden haha.

enige nu waar ik moeite mee heb om dood te krijgen zijn healers maarja die vormen 9 vd 10 keer geen bedreiging voor mij..vooral de stun gevolgd door wat klappen,een silence en een mooie afmaker zijn goud waard!en berserker procced als een gek op een snelle 1hander met meer dps erop dan die 2hand Boe mace die je met blacksmitting kan maken (titansteel destroyer)

maar ik heb mijn royal crest of lordearon vervangen door het wrathfull shieldje,ook voor mijn pve setje.
kon dat schildje wel eerder vervangen door de ilvl 219 versie maar die zag er echt enorm ruk uit haha
Royal crest of lordearon ligt nu wel in mn bank,zo'n mooi schildje mag natuurlijk niet verloren gaan hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Vivaladen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:58:
[...]
maar ik heb mijn royal crest of lordearon vervangen door het wrathfull shieldje,ook voor mijn pve setje.
kon dat schildje wel eerder vervangen door de ilvl 219 versie maar die zag er echt enorm ruk uit haha
Royal crest of lordearon ligt nu wel in mn bank,zo'n mooi schildje mag natuurlijk niet verloren gaan hehe
Op mijn Tinkle (gnome warrior) heb ik deze ook een eeuwigheid gehad. Tinkletje heeft ook een hele tijd stil gestaan, maar ga toch voor Cata uit komt een full T10 voor haar binnenslepen. Gisteren heb ik ook het PvP shield gehaald en T10 gloves voor m'n 1ste set bonus :D

RCoL blijft in mijn ogen een heel mooi schild. Heb deze ook nog op m'n pala en (yeah, I know) shaman staan, gewoon voor de looks. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
detheavn schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:13:
[...]

Op mijn Tinkle (gnome warrior) heb ik deze ook een eeuwigheid gehad. Tinkletje heeft ook een hele tijd stil gestaan, maar ga toch voor Cata uit komt een full T10 voor haar binnenslepen. Gisteren heb ik ook het PvP shield gehaald en T10 gloves voor m'n 1ste set bonus :D

RCoL blijft in mijn ogen een heel mooi schild. Heb deze ook nog op m'n pala en (yeah, I know) shaman staan, gewoon voor de looks. :p
Mooiste schild ingame blijft toch het tankschild van BT met de spikes :) (Bullwark of Azzinoth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

TroX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

Mooiste schild ingame blijft toch het tankschild van BT met de spikes :) (Bullwark of Azzinoth)
ja das een mooie idd,Rechthoekig en mooie punten erop :P heb ikzelf niet maar mijn favo shield blijft toch wel het Epic lvl 60 pvp Shield (grand marshall) waar de logo's van alle Major factions opstaat met in het midden een grote leeuwenkop :)

en die Royal crest of Lordearon ofc! alleen jammer dat er 2 gekruisde zwaarden achterop geplakt zitten haha net alsof je hem zo vd muur afgehaald hebt haha

[ Voor 14% gewijzigd door Vivaladen op 21-10-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vivaladen schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:58:
Veruit mooiste shield wat er is :P Soms kom ik ook green's of zelfs whites tegen die nog best mooi zijn eigelijk.

Bastion of Light is ook erg mooi, of oude lvl70 pvp shield (barrier?). Herinner me ook nog eentje van alliance, 3 plankjes met een stuk metaal ervoor, kreeg je van een quest dacht ik.

Toen mijn shaman die Royal Crest uit een greed kreeg wist ik het zeker, mijn pala of warrior gaat female tauren worden :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

TroX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:08:
[...]

hmm jah je zult er idd altijd een dps winst van halen maar ik vraag me af, als je dus die 18% hit (wat je dan extra hebt dan mij) meer dps geeft dan als je ipv die 18% hit gaat voor strenght .

Ik zou zo even niet weten hoe vaak ik mis met mijn warrior (de auto-attack).. het is niet overdreven veel.. een paar swings op de 100 I guess.. dus dan vraag ik me af hoeveel die hit toevoegt. (vanavond ff checken dan :).. en als iemand nog een pagina weet over fury warriors in patch 4.0.1, doorsturen alstublieft :))

[ Voor 8% gewijzigd door Nibbz op 21-10-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:27:
[...]

Veruit mooiste shield wat er is :P Soms kom ik ook green's of zelfs whites tegen die nog best mooi zijn eigelijk.

Bastion of Light is ook erg mooi, of oude lvl70 pvp shield (barrier?). Herinner me ook nog eentje van alliance, 3 plankjes met een stuk metaal ervoor, kreeg je van een quest dacht ik.

Toen mijn shaman die Royal Crest uit een greed kreeg wist ik het zeker, mijn pala of warrior gaat female tauren worden :P
Meh, als je een alliance fanboy bent maybe ;)

Troll warrior met Aegis of the Blood God
Tauren met Bulwark of Azzinoth

DAT zijn pas shields :p

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:53:
[...]

Wou ze net op gaan noemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Weet je dat zeker? Zo'n gat lijkt me nogal een slecht plan in een schild. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

NMe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:05:
[...]

Vind Wall of Terror nogsteeds erg gaaf eruit zien! (toen wotlk net uit was.. was je toch wel behoorlijk hard als je met dit shield liep :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.wowhead.com/item=30909
Antonidas's Aegis of Rapt Concentration

Deze altijd nice gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Seraphin schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:53:
[...]

Blood god is gewoon lelijk :P Bulwark is enorm bad-ass, maar ik vind het an sich niet mooi (stuk plaat met bergje spikes). Die nieuwe blackwing shields vind ik dan al wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

Blood god is gewoon lelijk :P Bulwark is enorm bad-ass, maar ik vind het an sich niet mooi (stuk plaat met bergje spikes). Die nieuwe blackwing shields vind ik dan al wat mooier.
Bullwark is wel de enige waarbij je echt denkt, JA hij heeft een schild vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TroX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

Bullwark is wel de enige waarbij je echt denkt, JA hij heeft een schild vast :)
Maar bij een Belf of dwarf, meteen vraag 2: Wie houd dat ding vast? o.0
(Kijk! Een schield met een midget er aan vast :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355493

Voor de fancy mages onder ons, die problemen hebben met anzu kheb een filmpje gemaakt want enige tactics zijn wel nodig... op mijn channel staat ook een filmje hoe je de ZG boss die de tijger mount dropt kan soloen.

YouTube: Frost mage solo Anzu
youtube.com/clariselol

PS: ja ik klik mijn spell in mijn frost spec :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
VoA mount op de kop getikt voor een whopping 5,6k gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:20:
[...]

Maar bij een Belf of dwarf, meteen vraag 2: Wie houd dat ding vast? o.0
(Kijk! Een schield met een midget er aan vast :D)
Mja alliance achtige chars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

NMe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:05:
[...]

Dat is om te laten zien hoe bad-ass je bent ;-)

Sja, over smaak valt te twisten, maar ik vind het écht een mooi ding. Alleen haddie natuurlijk rood moeten zijn (Hakkar drop, dus wtf groen??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
SinergyX schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

Over mooie schields en combo's geproken steken deze toch wel met kop en shouder boven alles uit:

Last Laugh
http://www.wowhead.com/item=40402
&
Hero's Surrender
http://www.wowhead.com/item=40266

Last Laugh heb ik nog steeds op mijn pally, gewoon omdat andere gear niet super veel beter is en de looks gewoon priceless zijn!

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-06 19:45

Roshnak

PSN: Roshgill

RichardvdD schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:33:
Die kreeg ik voor nop in mijn eerste VoA run toen ik was geswitched van Horde naar Ally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Die werd vorige maand nog geninja'ed :(.. ik had zelfs de roll gewonnen.. jah dat was wel balen.. mja, van de andere kant.. /care heb al een mount die me van A naar B brengt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342341

Over die shadowpriest SWP.

Heb er een tijdje geleden ook mee bezig geweest, volgens wat ik heb gelezen wordt enkel de crit rating niet geupdate met een mf refresh.
Daarom kan het handig zijn om in het begin van een fight zo'n crit potion te nemen.
Ik cast ook nooit een swp opnieuw, dit kan geen dps increase opleveren.

Ik weet niet of dit met 4.0.1 veranderd is, maar hiervoor werkte het toch zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Nibbz schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:19:
[...]

Die werd vorige maand nog geninja'ed :(.. ik had zelfs de roll gewonnen.. jah dat was wel balen.. mja, van de andere kant.. /care heb al een mount die me van A naar B brengt :p
Hoe krijg je dat voor elkaar? :P Of rolled zoiets niet automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Noxious schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:29:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? :P Of rolled zoiets niet automatisch.
Waarschijnlijk een fijne master looter die hem zelf hield denk ik zo

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 17:49
Naja ik ben niet zo bekend met raids, dungeons only tot nu toe (lvl 38 inmiddels, vanavond even naar 42) dus ben niet helemaal bekend met het looten aldaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat die shield-discussie betreft: mijn pally ziet er echt goed uit in T9 (232) met mijn specifieke cloak, shield en sword: http://eu.wowarmory.com/c...cn=Durnbeard&r=Doomhammer

Misschien even mijn tabard uitzetten, dan zie je het beter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Normaal gesproken in dungeon's heb je idd dat je need of greed (of passed).. (of disenchanted :p).. maar in raids word er een masterlooter aangewezen (hoeft niet, maar normaal gesproken zorgt een masterlooter ervoor dat er niets geninja'ed word).

Deze masterlooter kan dan, als er een bos is gekilled, de loot verdelen. Hij klikt op de dooie bos, ziet de loot, en als hij op de loot klikt, krijgt hij een popup, met daarin alle groupen van de raid in weergegeven.

In die groep staan dan 5 mensen, en als de ML(masterlooter) op zon persoon klikt, geeft hij het item aan die persoon.

In ons geval (waren met een paar guildies daar) hadden we ook een ML. Boss down, iedereen rent naar de bos, om te kijken wat voor loot er is. Een mount, een pvp item en 2 pve items. Wat doet die ML nou, hij klikt op die mammoth, geeft die aan zichzelf, en leaved de raid.

Dus de andere loot van de boss, lag daar gewoon stof te happen (gelukkig zat er geen warrior gear bij.. kzou gek worden :p)

maargoed, in de /2 zie je wel vaker voorbijkomen "OMG <player> ninja'ed the VoA mount".. en dan 10x achter elkaar :p..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 355493 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:23:
Voor de fancy mages onder ons, die problemen hebben met anzu kheb een filmpje gemaakt want enige tactics zijn wel nodig... op mijn channel staat ook een filmje hoe je de ZG boss die de tijger mount dropt kan soloen.

YouTube: Frost mage solo Anzu
youtube.com/clariselol

PS: ja ik klik mijn spell in mijn frost spec :(
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:25

Osxy

Holy crap on a cracker