NMe schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:07:
Volgens mij is het niet specifiek die pompoen maar elk usable item in instances. Ik zat gisteren vast in een oneindige cyclus doordat ik een teleporter had genomen naar Upper Spire in ICC. Als je daat aankomt maakt het niet uit waar op het scherm je muis staan, hij reageert altijd op die teleporter, wat mij weer laat freezen.. Was pas opgelost nadat de group Dreamwalker had gepulld en de blazing skeletons me gekilld hadden (oneindige range). Daarna maar niet meer geprobeerd te raiden.
CoS heeft ook problemen met Arthas, na de waves bij de townhall blijft hij vaak staan, na een halve minuut verdwijnt hij opeens om na weer een halve minuut eindelijk zijn praatje te doen tegen die 4 humans. Verderop bij het vuur gedeelte precies hetzelfde probleem.
In HoL in de laatste room voor Loken zelf heb je eerste een kleine construct, daarna die 2 grote. Die kleine lijkt vast te staan met pogingen tot hits geven 'avoid', opeens staat hij naast je
In HoS voor die stone boss heb je die MC-mob, die 2 adds spawnt. Die kan je initieel niet raken, pas na een minuut ofzo worden ze een meter of 10 verderop neergezet en vallen ze alsnog aan.
Als je BT quest doet in PoS en je pakt die groene ore (saronite?) stoppen 2-3 mobs met bewegen, loop je rustig verder zie je opeens je healer doodliggen, staan ze opeens op hem in te meppen.
En weet niet of dat al een bestaande bug was, van fase 2->3 van black knight in ToC, als je zijn pets stunned, feared of immobilize, exploderen ze niet. Ook nadat je in fase 3 black knight neermept, blijven die adds door vechten.
OS3D, wij kregen uiteindelijk dragon neer met denk ik nog 4 man in leven, 2 add-draken volgen nog rond in de lucht. Zolang je niet de hele raid naar buiten laat gaan, blijft iedereen nog in leven 'in combat' en kunnen mensen buiten niet naarbinnen.
Ga je dood in HoL/HoS moet je op die rete-trage mount terug vliegen, ga je dood in ToC spawn je automatisch 'in leven' bij graveyard. Ga je dood bij BBC spawn je direct 'tot leven', ga je 20 meter verder dood (bij die mobs daar boven op), moet je wel met die mount terugvliegen.
Mektheb schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:33:
Jammer

, maar de tooltips zijn bugged dus je kan ze gewoon kopen zonder rating

zojuist de dagger ( i264) ( ofhand i270 ) (wand i264) gekocht
Alleen de hele dure dingen waar je bracket voor moet hebben gedaan niet ( 277 i level staff bv maar je kan wel de 270 staff kopen, de tabard bv ook niet te koop zonder rating etc)
Maar de Gloves / head / chest / pants / shoulders / ofhand / wapen etc kan je allemaal kopen
Damn, heb net al mn honor uitgegeven aan gems
[
Voor 18% gewijzigd door
SinergyX op 19-10-2010 11:39
]