Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Na een kleine twee weken spelen, ingame zo een 12 uur, heb ik de single player story mode uitgespeeld. Als fan zijnde van deel 1 en 2, ben ik nogal verdeeld in hoe ik voel over dit derde deel.
Laat ik om te beginnen even het verhaal en de gameplay buiten de beschouwing laten. Als PC-gamer heb ik natuurlijk gekozen voor de PC versie. Grafisch gezien is het spel dus ook zo mooi als dat je PC aankan, en op mijn 2 jaar oude PC zag het er prachtig uit. Hoewel ik aardig hoge settings selecteerde, bleef het spel continue soepel draaien. Daarnaast waren de laadtijden relatief kort, en waren deze altijd korter dan de cutscenes die het laden onmerkbaar moesten maken. De overgang tussen de chapters was dus eveneens soepel en stoorde allerminst. Gezien het een console port betreft is dit erg netjes.
Minder fijn geport is de besturing, waar de keymap aardig wat restricties heeft in de keus van toetsen, en waar console functies nodig zijn zoals een aim-knop. Bovendien lijkt er weinig aandacht gegeven te zijn aan muisgebruik, aangezien de acceleratie daarvan vertraagt wordt alsof je met een gamepad speelt.

De gameplay is een mix van die van de vorige twee delen waaraan moderne features zijn toegevoegd. De bullettime en shootdodge werken grotendeels hetzelfde, al gaat de eerste wel heel erg snel op en stop de tweede vanzelf zodra je een object raakt. Erg vervelend.
Nieuw is een simpel coversysteem, welke imo maar half werkt. Veel te vaak pakt hij de cover niet of steekt hij net er buiten. Daarnaast sta je automatisch op zodra je het uitschakelt, waardoor je een leuk schietschijf bent tot de animatie afgelopen is. Het werd je ook moeilijk gemaakt om ze niet te gebruiken aangezien je steeds in een kamer vol met door-muren-heen-kijkende baddies werd gedropt met enkel je pistool in je handen.
Ook nieuw zijn enkele quick-time events, waarbij je een hoeveelheid baddies moet neerknallen voor de tijd om is. Dit vond ik zelf best een leuke toevoeging, vooral omdat het niet te vaak voorkomt. Minder was dat weer dat ze allemaal bijna hetzelfde waren, en dat het niet halen bij sommige tot je dood leidde.
Opvallend was ook de aanwezigheid van enkele railing-shooterelementen, zoals het moeten schieten vanaf een rijdende bus of varende boot. Zelf vond ik deze wat te lang duren, maar aangezien ook deze niet te vaak voorkwamen was het een leuke afwisseling.
Naast de bovenstaande gameplay elementen krijg je nu ook cutscenes na iedere partij baddies die je afgeslacht hebt. Hierdoor mis je regelmatig de kans om ammo of wapens op te rapen, items of clues te zoeken, en om leuk de omgeving te bekijken. Daarnaast laat de cutscene je achter in de meest onvriendelijke omgevingen met je simpelste wapen. Dit werd snel één van mijn grootste ergernissen.

Wanneer ik het Max Payne gehalte van dit deel met die van de vorige twee delen vergelijk vind ik het best teleurstellend. Waar Max in de vorige twee delen een cynische, bittere, en doelgerichte anti-hero was, heeft Rockstar hem hier tot een doelloze zeikerd gemaakt die verslaafd is aan alcohol en pijnstillers. De cryptische en sterke monologen zijn mee veranderd, waardoor we nu telkens one-liners voorgeschoteld krijgen die mij eerder doen denken aan Die Hard gemixt met een geforceerde dosis poëzie.
Het verhaal zelf vind ik redelijk goed voor een hedendaags spel, al vind ik het nog onder het niveau van de vorige delen. Waar Max in die delen een persoonlijke ontwikkeling doormaakte, doorloop je in deel 3 een standaard Hollywoodverhaal zonder enige motivatie. In ieder geval krijg je wel met de verplichte Rockstar stripclub, dansende kontjes, 'gangstahs' met AK47's en mondkapje, en over-the-top geweld. Jammer genoeg zijn ze wel vergeten om enig noemenswaardig personage erin te verwerken. De muziek past ook goed in het straatje, met tracks die elke emotie missen en simpelweg dienen als achtergrondmuziek. Daarnaast voelde de overgang naar kale Max 'Die Hard' Payne niet echt geloofwaardig, maar eveneens als een geforceerde duw naar de 'New and Improved!'.
Kort samengevat is eigenlijk de hele sfeer van de vorige delen verdwenen. Van een donkere en cynische film noire-achtige sfeer, zit je nu in een standaard Hollywoodverhaal met een Rockstarstempel. Zelfs de iconische stripboekdelen zijn vervangen door standaard cutscenes met een 'kunstzinnig' filter, en zijn alle leuke details in de omgeving verruild voor een handvol geforceerde verwijzingen.

Nu klink ik vast aardig negatief, maar eigenlijk was het best een leuk spel op de vervelende cutscenes na. Het is echter een teleurstellend vervolg in de MP reeks en zal door zijn standaard muziek en oppervlakkige personages niet snel door mij weer gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Is maxpyne 3 een beetje te doen met ultra settings op een mid end pctje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal wel weinig aan zijn deze game dus laat ik hem ook maar niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:33
Anoniem: 304087 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:08:
Zal wel weinig aan zijn deze game dus laat ik hem ook maar niet kopen.
Met een mid-end pc is er idd weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_gotcha
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-04 11:36
Firestone, ben het helemaal met je eens. Dit spel krigt overal een 9 maar als je de filmpjes met 3e rangs bruce willis gemompel eruit haalt blijft er niet veel over. Ik was niet zo lyrisch over de vorige twee delen maar dit is minder boeiend. Jammer dat de filmpjes die best een goede kwaliteit zijn zo weinig inhoud hebben dat je ze het liefst zou skippen. Ik denk niet dat ik het einde haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké geen aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jawel hoor. Er zijn niet veel games die technisch zo hoogstaand in elkaar zitten. Het verhaal is verder gewoon prima en als je de filmpjes een tweede playthrough niet wilt zien, kies je gewoon voor die andere modus. Als je schieten tof vindt, is dit een must buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 02:33
Deze game is meesterlijk in 1 keer uitgespeeld. Constant actie en een goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:00
Vandaag was er weer een nieuwe PC-update uitgekomen voor Max Payne 3, met alleen maar multiplayer fixes afaik:
A new automatic title update is now available for Max Payne 3 on PlayStation 3 and Xbox 360 (the PC version will also be updated later today). This update addresses a number of issues, including the following:
  • Multiplayer tuning, including spawn point tweaking, improvements to stability/load times and weapon balancing.
  • Reduce Hardcore Playlist requirement from 5,000 to 1,000
  • Fix for gold textures not unlocking on DLC weapons
  • Fix for XP display not incrementing between Rank 49 and Rank 50
  • Fix for issue where game could autosave immediately before a death screen
  • Fix for Rank 50 trophy not unlocking
  • Fix for Unlimited Bullet Time cheat not unlocking
  • Fix for scope weapons incorrectly becoming southpaw (wrong stick) for users playing with inverted vertical axis
If you have any issues downloading this title update or need to report other technical problems, please contact our tech support team through any of the following means:

Web: www.rockstargames.com/support
Twitter: @RockstarSupport
Email: support.team@rockstargames.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:21
Nee, zeker geen aanrader... Meeste reviews zijn negatief en veel gamers zijn teleurgesteld, echt niemand had dit zien aankomen. Low budget game, grafisch ondermaats. Zeker op een mid end pc is de gameplay niet te pruimen. Het mooiste zou zijn als ze een remake maken van het eerste deel, maar eigenlijk moeten ze dat doen bij alle games. Vroeger was gamen nog leuk en zagen games er goed uit, tegenwoordig kunnen de verwachtingen helaas niet worden waargemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Laatst online: 22:33
Nol_NL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:46:
[...]

Nee, zeker geen aanrader... Meeste reviews zijn negatief en veel gamers zijn teleurgesteld, echt niemand had dit zien aankomen. Low budget game, grafisch ondermaats. Zeker op een mid end pc is de gameplay niet te pruimen. Het mooiste zou zijn als ze een remake maken van het eerste deel, maar eigenlijk moeten ze dat doen bij alle games. Vroeger was gamen nog leuk en zagen games er goed uit, tegenwoordig kunnen de verwachtingen helaas niet worden waargemaakt.
Komt omdat we gewoon verwend zijn. Het moet iedere keer mooier, spectaculairder en origineler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Artwido schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:59:
[...]

Komt omdat we gewoon verwend zijn. Het moet iedere keer mooier, spectaculairder en origineler.
Dat, maar misschien ook wel doordat we teveel geteased en getrailerd worden door reclamebureaus/marketeers die de game ietsjes anders/beter voorstellen dan dat het werkelijk is.

Daarnaast: Max Payne 3 heeft IMO een slapper verhaal dan Max Payne 2, dus dat is geen vooruitgang.

Spectaculairder en origineler vond ik hem daarnaast ook zeker niet, omdat het wel leek afgekeken van andere games en veel films die ik gekeken heb.
Neem nou het vliegveld: is het origineel bedacht, of een copy-cat van Call of Duty MW2? De favela's: ook al in de nodige films gezien... niet origineel dus.

Mooier: ja dat was hij zeker wel: ik vond hem tegen fotorealistisch aan zitten op sommige stukken, op hele hoge videoinstellingen. Maarja, niet iedere gamer heeft top-hardware om op te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

Er is inderdaad een grote groep voor wie het iedere keer mooier en spectaculairder moet. Hetzelfde heb je met films. Bij beiden heb je echter ook een groep bij wie het om minder oppervlakkige zaken gaat zoals het verhaal, de sfeer, en de personages. Ik zie mijzelf vooral tot die tweede groep horen, en dat is ook de reden dat ik MP1 en 2 zo geweldig vind. Ik speel ze nu nog zelfs minimaal één keer per jaar, en na een uurtje spelen vallen de verouderde graphics echt niet meer op. Hetzelfde vrees ik niet te kunnen zeggen over het derde deel uit de serie. Wanneer de graphics van die gedateerd zijn, zeg over +- 5 jaar, dan blijft er weinig over om mij te motiveren het weer eens door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het kan moeilijk stil staan hé anders houd je de zelfde games en kun je beter je oudere games blijven spelen ipv een nieuwe kopen in een oud jasje. Maar ik sla deze game over en ga voor de nieuwe ghost recon waar geen topic van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Dit gevoel deel ik helemaal!

Grootste nadelen vind ik:
-Veelste veel cutscenes, soms bij elk hoekje en/of deur
-Na cutscenes heb je standaard altijd je minste wapen in je hand, had je voor je cutscene nog je AK in je hand, na de cutscene gewoon weer je pistool terwijl er badguys op je afrennen
-Strips verdwenen, alleen bij het laden van een savegame

Verder was het een vermakelijke game, alleen denk ik niet dat ik 'm zo vaak ga spelen als dat ik met MP1 gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nol_NL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:46:
[...]

Sarcasme neem ik aan. Moeilijk te herkennen zonder smileys.
Anoniem: 304087 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:33:
Het kan moeilijk stil staan hé anders houd je de zelfde games en kun je beter je oudere games blijven spelen ipv een nieuwe kopen in een oud jasje. Maar ik sla deze game over en ga voor de nieuwe ghost recon waar geen topic van is.
Prima, veel plezier. Blijf je dan nu uit dit topic? Je hebt Max Payne nog niet eens gespeeld en ik zie je hier alleen maar zeiken.
Jorn1986 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:20:
[...]

Dat, maar misschien ook wel doordat we teveel geteased en getrailerd worden door reclamebureaus/marketeers die de game ietsjes anders/beter voorstellen dan dat het werkelijk is.

Daarnaast: Max Payne 3 heeft IMO een slapper verhaal dan Max Payne 2, dus dat is geen vooruitgang.

Spectaculairder en origineler vond ik hem daarnaast ook zeker niet, omdat het wel leek afgekeken van andere games en veel films die ik gekeken heb.
Neem nou het vliegveld: is het origineel bedacht, of een copy-cat van Call of Duty MW2? De favela's: ook al in de nodige films gezien... niet origineel dus.

Mooier: ja dat was hij zeker wel: ik vond hem tegen fotorealistisch aan zitten op sommige stukken, op hele hoge videoinstellingen. Maarja, niet iedere gamer heeft top-hardware om op te gamen.
Jij zou een level op Mars willen zien ofzo? Zeuren over de origininalteit van de omgevingen. ;(

De game draait om het schieten, om bullet-time, om het (in mijn ogen) spannende verhaal, om de revolutionaire animaties, en niet om het feit dat jij een omgeving toevallig wel eens in een andere game of notabene een film hebt gezien.

Wel typisch dat voornamelijk de PC spelers weer liggen te mekkeren.

[ Voor 36% gewijzigd door bram1984 op 27-06-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:00:
Jij zou een level op Mars willen zien ofzo? Zeuren over de origininalteit van de omgevingen. ;(

De game draait om het schieten, om bullet-time, om het (in mijn ogen) spannende verhaal, om de revolutionaire animaties, en niet om het feit dat jij een omgeving toevallig wel eens in een andere game of notabene een film hebt gezien.

Wel typisch dat voornamelijk de PC spelers weer liggen te mekkeren.
Nee hoeft geen rare omgeving te zijn zoals Mars :P

De game draait ook inderdaad zeker wel om het schieten en de bullet-time... maar in een film-noir jasje! Het film-noir jasje was volledig verdwenen, en hij staat als een soort van Rambo met bullet-time in Zuid-Amerika huis te houden in een strijd die niets persoonlijk met hem te maken heeft.
In Max Payne 1 en 2 kon je duidelijk de woede/frustratie/machteloosheid van Max voelen in het verhaal vanwege gebeurtenissen die hem persoonlijk aangingen, en ging het uiteindelijk om payback tegen diegenen die er verantwoordelijk voor waren.
Omdat die diepgang zoals in Max Payne 2 er niet in zat, ga je natuurlijk op andere dingen letten: zijn de locaties bijvoorbeeld gaaf? Ik denk dat ze zeker gaaf waren, maar wel veel te veel geïnspireerd dus op films. Dat is mijn punt dus: het is imo een waardeloos verhaal, plus dat de locaties ook niet origineel waren.
Daardoor ga je de spanning ook niet snel voelen en heb je zo'n idee van: ow kijk: ik krijg weer 3 painkillers, na deze deur ga ik vast weer flink wat Special Forces of iets dergelijks tegenkomen...

Dus eigenlijk komt het er op neer dat Max gewoon in New York had moeten blijven... hád het verhaal toch een andere kant op gestuurd en hem in een Mafia-vendetta in New York terecht laten komen... denk aan: aanslagen op zijn leven, en hij wil daar persoonlijk werk van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 22:21
bram1984 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:00:

Sarcasme neem ik aan. Moeilijk te herkennen zonder smileys.
Correct... En de smileys waren in dit geval bewust weggelaten ;)
Ik vind het in ieder geval een hele toffe game, maar als je uit de tijd van pong komt, dan vindt je het al snel ongeloofelijk wat ze tegenwoordig in games weten te bereiken :)

[ Voor 18% gewijzigd door Nol_NL op 27-06-2012 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee bram, als de game bij velen teleurstellend is ga ik twijfelen, ik durf de game dan niet te kopen omdat het me dan 50 kost en ik dan niet weet of ik het wel mooi genoeg vind. Max payne 1 vond ik dus wel mooi en heb ik ook meerdere malen uitgespeeld. Maar dit deel lijkt veel minder als ik het allemaal zo hoor. Demo was wel gewenst geweest om toch te proberen om mij te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Prima toch, doei!

Ik ga volgende week aan mijn tweede playthrough beginnen, want ik ben erg enthousiast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 18:14
vandaag ook begonnen met de game, PS3 versie.
het valt me op dat het er erg mooi uit ziet.

maar ben wel al tegen een aantal vervelende bugs aangelopen.
max begint te schieten uit zichzelf.
gaat in bullettime als ik op schieten druk. allemaal rare bugs.

heb verschillende controllers geprobeerd. maar ik ga de game wel finishen.
aangezien het wel een toffe game is.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 20:48
Ben zelf helemaal geen gamer en het laatste spel dat ik heb uit gespeeld is Max payne 2
Heb het nog wel eens geprobeerd wat anders te spelen maar heel veel spellen boeien me niet.

Nu ik veel vrije tijd heb en het toch kut weer is toch maar besloten deel 3 voor de pc aan te schaffen.

Maar wat een dikke game en gaaf verhaal is het.

Speel het trouwens via me laptop die via hdmi aangesloten is op een 32" full hd scherm
Had eerst de 42" full hd led tv van de muur gepakt maar daar was me vriendin het niet helemaal mee eens:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor ik deze game koopwil ik toch eerst een demo spelen, ben al te vaak teleurgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 304087 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:57:
Voor ik deze game koopwil ik toch eerst een demo spelen, ben al te vaak teleurgesteld
Dat weten we nu wel, zuurpruimpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Voor mij een game die ik elke dag weer verder wil spelen.
Grafisch ziet het er goed uit,zelfs alles op max, ccc ook op max en draai meestal >200fps.
Verhaal vind ik wel goed en de cutscenes ook met de overgangen naar realplay.

Er zijn natuurlijk ook minpunten/bugs
-voordat je verder kunt gaan in een bepaalde level,moeten alle badguys dood zijn.Soms liggen ze dan halfdood op de grond, waarbij je ze niet meer kan afschieten achter een schutting of zo en je dus niet verder kunt gaan.

Musicstore in Cuijk gaat trouwens sluiten en alles voor 50% ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 18-07-2012 14:52 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
dit is gewoon een geweldige game, alhoewel is het soms wel zo dat het cover-systeem wat faalt.
De vetste feature van het spel vind ik bullettime!
Alhoewel, heb je hier best een beperkte hoeveelheid van.
Daarnaast vind ik het springen klote, als ik bijv. ergens in chapter2 op een dak een stukje hoger te komen, dan wil ik springen, maar zodra ik spring gooit hij ook gelijk bullettime er in :'(

Voor de rest is het zeker een game die in mijn lijstje favo-games komt te staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Game is zo gemaakt dat je niet hoef te springen om hoger te komen.
Je moet dan klimmen ipv springen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Bullus schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:55:
Game is zo gemaakt dat je niet hoef te springen om hoger te komen.
Je moet dan klimmen ipv springen.
ja hoe doe je dat dan, ik klim heel soms (perongeluk weliswaar) maar ik heb nog steeds de key niet gevonden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Volgens mij is dat "e".

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
hmmm :/ raar

ik heb gewoon wat op m'n tobo gesmashed dus het zal vast wel.
Maar ik wacht even met verder gamen totdat ik een nieuwe computer heb, mijn huidige is zo zwak dat hij bijna ontploft als hij het logotje van Max Payne 3, Battlefield 3 en skyrim ziet xD
juist wel, alleen ik vraag me af: waarom post je de hele tijd zo zeurderig?? :? :S

[ Voor 24% gewijzigd door w4v3g0d op 18-07-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

ik ben nu met mp3 begonnen op de xbox 360.
ziet er geweldig uit en speeld lekker weg.

is de season pass trouwens zijn geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-06 17:11
Anoniem: 170423 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:40:
ik ben nu met mp3 begonnen op de xbox 360.
ziet er geweldig uit en speeld lekker weg.

is de season pass trouwens zijn geld waard?
Dat is een keuze die jij moet maken, als je alles los zou kopen zou dat uitkomen op $46 en met de pas dus $30, dat is toch een nette besparing voor 7 extra packs.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 09:58

Pykow

Angelo OTR

Gelukkig was deze game in de steam verkoop, want ik had hier echt geen 50 euro neergeteld.
naast GTA IV, weer een console poort naar de PC helaas.
Soms zit je te schuilen en dan zie je van die gasten teleporteren naar de andere kant, of wanneer je net weg kijkt op een plek zie je opeens iemand achter je staan.

daarnaast wil je om een hoekje aimen, blijft hij met zijn wapen rechtomhoog schieten en moet je dus weer uit cover dat resulteerd in hits tot dood.
je moet ALLES in bullet time doen, want anders ben je echt zo dood.
Te weinig pillen in de map.

ik heb de game nu 2 uur gespeeld en probeer me er steeds over te halen om toch maar verder te gaan, maar ik ga deze singleplayer niet uitspelen ben ik bang. wat zitten hier veel glitches in en wat heb ik het gevoel dat ik een xbox360 game aan het spelen ben.

Draai de game op de hoogst mogelijke settings (ultra , 16xAA) en het ziet er wel aardig uit, het is geen BF3 qua graphics en hun systeem eisen snap ik ook niet. GTX680 ? ik draai met een GTX670 rond de 200FPS. dus zoveel vraagt deze game niet eens.

al met al blij dat ik maar de helft heb betaald en jammer dat er geen demo beschikbaar was, anders had ik die 25 euro nog in mijn zak gehouden. Waarschijnlijk is het op de xbox360 anders ofzo, maar de PC versie is weer een slechte poort, zoals GTA IV. mijn angst slaat al toe naar de nieuwe GTA V

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-05 14:31

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ben jij dezelfde game aan het spelen als ik? Ik speel op een oude E8400 dual-core en Radeon 4890, en ik heb dus nergens last van. Game speelt heerlijk soepel en die teleports heb ik helemaal niet, werkelijk geen één keer gezien.
Ik heb ook helemaal niet de problemen die ik met GTA IV had, dat draaide voor geen meter.

Ik vind de game ook echt niet te moeilijk, eerste keer meteen op Hard uitgespeeld. De hoeveelheid pillen is ook afhankelijk van je de gekozen moeilijkheidsgraad. Daarnaast heb je op Hard bijna geen bullettime dus is het een kwestie van goed je cover gebruiken en goed aimen en vooral voor de headshots gaan.

[ Voor 48% gewijzigd door Plato112 op 24-07-2012 15:23 ]

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Pykow schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:36:
Gelukkig was deze game in de steam verkoop, want ik had hier echt geen 50 euro neergeteld.
Soms zit je te schuilen en dan zie je van die gasten teleporteren naar de andere kant, of wanneer je net weg kijkt op een plek zie je opeens iemand achter je staan.

daarnaast wil je om een hoekje aimen, blijft hij met zijn wapen rechtomhoog schieten en moet je dus weer uit cover dat resulteerd in hits tot dood.

ik heb de game nu 2 uur gespeeld en probeer me er steeds over te halen om toch maar verder te gaan, maar ik ga deze singleplayer niet uitspelen ben ik bang. wat zitten hier veel glitches in en wat heb ik het gevoel dat ik een xbox360 game aan het spelen ben.

Draai de game op de hoogst mogelijke settings (ultra , 16xAA) en het ziet er wel aardig uit, het is geen BF3 qua graphics en hun systeem eisen snap ik ook niet. GTX680 ? ik draai met een GTX670 rond de 200FPS. dus zoveel vraagt deze game niet eens.

al met al blij dat ik maar de helft heb betaald en jammer dat er geen demo beschikbaar was, anders had ik die 25 euro nog in mijn zak gehouden. Waarschijnlijk is het op de xbox360 anders ofzo, maar de PC versie is weer een slechte poort, zoals GTA IV. mijn angst slaat al toe naar de nieuwe GTA V
Waar heb je het helemaal over. Je zegt dat het een slechte port is en daarna zeg je dat de game op 200 fps draaid! Ik zelf ben helemaal geen glitches, teleporterende tegenstanders of wat den ook tegengekomen. De AI is wel degelijk zo slim dat ze je proberen te omsingelen en niet vanuit hun positie op jou blijven te schieten.

Je vind het spel te moeilijk en zegt dan nog dat het een xbox 360 spel is? De game speelt net leuker weg op de PC omdat je beter kan aimen.

Persoonlijk heb ik enorm genoten van dit spel. Zeer goede gameplay, leuk verhaal en prachtige graphics. Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Plato112 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:22:
[...]

Ben jij dezelfde game aan het spelen als ik? Ik speel op een oude E8400 dual-core en Radeon 4890, en ik heb dus nergens last van. Game speelt heerlijk soepel en die teleports heb ik helemaal niet, werkelijk geen één keer gezien.
Ik heb ook helemaal niet de problemen die ik met GTA IV had, dat draaide voor geen meter.

Ik vind de game ook echt niet te moeilijk, eerste keer meteen op Hard uitgespeeld. De hoeveelheid pillen is ook afhankelijk van je de gekozen moeilijkheidsgraad. Daarnaast heb je op Hard bijna geen bullettime dus is het een kwestie van goed je cover gebruiken en goed aimen en vooral voor de headshots gaan.
Als ik het niet zou vergeten, dan neem ik het een keer op.
ik zat in dat stadion en ik zie iemand van links naar rechts met een vaart van een auto gaan, dat zag ik nu 3x voorkomen.

hmmz waarschijnlijk speel ik hem dus op hard dan, want ik heb bijna geen bullettime en weinig pillen 1tje per 3 shootouts ongeveer.
Asskicker schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:23:
[...]

Waar heb je het helemaal over. Je zegt dat het een slechte port is en daarna zeg je dat de game op 200 fps draaid! Ik zelf ben helemaal geen glitches, teleporterende tegenstanders of wat den ook tegengekomen. De AI is wel degelijk zo slim dat ze je proberen te omsingelen en niet vanuit hun positie op jou blijven te schieten.

Je vind het spel te moeilijk en zegt dan nog dat het een xbox 360 spel is? De game speelt net leuker weg op de PC omdat je beter kan aimen.

Persoonlijk heb ik enorm genoten van dit spel. Zeer goede gameplay, leuk verhaal en prachtige graphics. Zeker een aanrader!
200 FPS heeft niets te maken met xbox360 alleen dat hun specifiekaties een GTX680 is, maar dat ik 200FPS al haal, dus snap ik niet waarom ze zo dure kaart aanbevelen.

Dat teleporteren is een fout in hun programmeren, ze willen graag dat er 1 iemand aan de rechter kant staat van zo'n trap en daarom plaatsen ze hem heel snel daar, maar willen ze wel dat het "Realitsch"overkomt.
maar ook meegemaakt als ik om een hoekje wil schieten dat me wapen naar boven gerichtblijft en dat ik gewoon niet om het hoekje kan/ mag aimen

Volgens mij speel ik dus de game op hard omdat ik weinig pillen heb en weinig bullettime en hard te moeilijk voor mij is (ik ben vaak run and gun en in singleplayers wordt je altijd geblokkeerd of beperkt, in de multiplayer heb je daar geen last van en moet je gewoon slimmer zijn dan je tegenstanden in bijv. BF3)

maar er bestaat niet eens een manier om dit na te kijken op welke niveau je speelt, je kan het niet eens terug draaien, want dan moet je nog 1x al de missies opnieuw uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Dat de pistool naar boven gericht blijft , heb ik ook weleens meegemaakt of dat zijn hoofd ervoor staat zodat je de crosshair niet kan zien. Kleine dingen die je inprinciepe zo kan omzeilen door iets anders te gaan staan/schuilen.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Laatst online: 28-05 18:07
vraagje.
is dit spel goed geoptimaliseerd, en niet zo *** als gta iv?? want ik krijg met 2x 7970. maar 25 fps in gta iv.
en voordat ik dit spel ga proberen wou ik eigenlijk even weten hoe dat zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Spel loopt prima op de PC, een stuk beter dan GTA IV.
Mijn oude 5850 trok het al prima en met mijn huidige setup (zie sig) loopt het helemaal goed.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

rayhvh schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:32:
vraagje.
is dit spel goed geoptimaliseerd, en niet zo *** als gta iv?? want ik krijg met 2x 7970. maar 25 fps in gta iv.
en voordat ik dit spel ga proberen wou ik eigenlijk even weten hoe dat zit
spel draait hier op 1440x900 resolutie op 200 FPS ongeveer (alles op de hoogste settings) op me 1x GTX670
draait gewoon soepel op de PC, alleen met wat probleempjes die ik eerder heb beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ook nog een 5850 hier, spel loopt echt beter als GTA4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Spel loopt zeer soepel op een 7950 wel overgeklokt, hoe het schaalt met crossfire weet ik zo niet.
Alles op max. 4xAA, 200+ fps 1920x1200

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
mijn 7970 crossfire gaf aan 120 fps. op max 2560 x 1440.
maar ingame fps was veeel minder.
veel bugs met flickering ect ect. weer een rockstar game..

edit: amd profiles geinstalleerd. scheelt onwijs. kan nu redelijk game. nog wel buggie

[ Voor 23% gewijzigd door rayhvh op 25-07-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Pykow schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:36:

Het is ook nooit goed hé?

Het is toch juist mooi dat de game soepel draait? En hij ziet er zeer zeker niet slecht uit! (En 16xAA? Overkill much?)
Hoezo port? Aimen werkt prima, bullettime is een van de main features van de game en het verhaal is prima(hoewel voorspelbaar).

En te weinig pillen in de map? Hoe makkelijk wil je het maken?! Je hebt bullettime! Gebruik het dan ook. 3 headshots achter elkaar moet makkelijk kunnen. Je kunt trouwens ook "gangsta" uit cover vuren, dus alleen je wapen. Dit is minder accuraat, maar wel safer.

Slechte port... Pff, draait ie m met 200 FPS op zn kaart, is het een slechte port. :|

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Jeroenneman schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:23:
[...]

Het is ook nooit goed hé?

Het is toch juist mooi dat de game soepel draait? En hij ziet er zeer zeker niet slecht uit! (En 16xAA? Overkill much?)
Hoezo port? Aimen werkt prima, bullettime is een van de main features van de game en het verhaal is prima(hoewel voorspelbaar).

En te weinig pillen in de map? Hoe makkelijk wil je het maken?! Je hebt bullettime! Gebruik het dan ook. 3 headshots achter elkaar moet makkelijk kunnen. Je kunt trouwens ook "gangsta" uit cover vuren, dus alleen je wapen. Dit is minder accuraat, maar wel safer.

Slechte port... Pff, draait ie m met 200 FPS op zn kaart, is het een slechte port. :|
ik draai ook rond de 200 nu. maar nog steeds veel glitches.
telepoorterende vijanden. team mates die dood gaan uit het niks.
lag spikes. ect. ik vind het jammer van de 27 gig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Mooi spel, maar heb er erg veel technische problemen mee.. Zo rond chapter 6 wilde het spel niet meer laden maar ging mijn pc direct rebooten. Nieuwe drivers voor videokaart geïnstalleerd, in safe mode geprobeerd (dat ging wel), etc. Uiteindelijk het bestandje graphics.xml weggegooid en daarna deed de game het af en toe weer. Nog wel regelmatig plotselinge reboots gehad.. En nu gebeurde dat waarschijnlijk juist tijdens het wegschrijven van een savegame en is deze corrupt geraakt. Ik ben mijn progress kwijt en moet weer in level 1 starten omdat de savegame niet meer geladen kan worden. Superirritant!

Heeft iemand een savegame van chapter 6 (dame, dork, drunk) die ik kan gebruiken? Heb geen zin om alles opnieuw te gaan spelen.. Nog andere tips om dat plotselinge rebooten te voorkomen? Lijkt erop dat het iets met graphics te maken heeft, maar het rare is dat het soms prima werkt en dan opeens niet meer. En volkomen random (in-game, tijden laden, in het menu, etc.).

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Syntagma schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:11:
Mooi spel, maar heb er erg veel technische problemen mee.. Zo rond chapter 6 wilde het spel niet meer laden maar ging mijn pc direct rebooten. Nieuwe drivers voor videokaart geïnstalleerd, in safe mode geprobeerd (dat ging wel), etc. Uiteindelijk het bestandje graphics.xml weggegooid en daarna deed de game het af en toe weer. Nog wel regelmatig plotselinge reboots gehad.. En nu gebeurde dat waarschijnlijk juist tijdens het wegschrijven van een savegame en is deze corrupt geraakt. Ik ben mijn progress kwijt en moet weer in level 1 starten omdat de savegame niet meer geladen kan worden. Superirritant!

Heeft iemand een savegame van chapter 6 (dame, dork, drunk) die ik kan gebruiken? Heb geen zin om alles opnieuw te gaan spelen.. Nog andere tips om dat plotselinge rebooten te voorkomen? Lijkt erop dat het iets met graphics te maken heeft, maar het rare is dat het soms prima werkt en dan opeens niet meer. En volkomen random (in-game, tijden laden, in het menu, etc.).

Thanks!
het spel is heel kort , gewoon opnieuw beginnen en genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:55:
[...]

het spel is heel kort , gewoon opnieuw beginnen en genieten.
:) Tja, ik heb geen tijd om heel veel te spelen dus elk uur dat opnieuw moet is gewoon zonde. Komt nog bij dat ik dus niet safe ben zolang die random crashes/reboots plaatsvinden. Maar heb een ticket aangemaakt bij Rockstar, dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Er zijn online savegames te vinden, heb ik, na 3,5 seconden googlen, geleerd. Geband worden voor gebruik van save games van derden zou mogelijk kunnen zijn. Geen idee of dat bij MP3 het geval is hoor, maar zou dat eens onderzoeken voordat je een ander zijn savegame gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hardwarejunk schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:23:
[...]

juist wel, alleen ik vraag me af: waarom post je de hele tijd zo zeurderig?? :? :S
Omdat ik niet nogmaals een miskoop wil doen, maar heb er al wat anders op gevonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:12
Gistere nog eens max payne 3 gespeeld, multiplayer omdat iemand van mijn live vrienden hem nieuw had, wat heb ik me groen en geel zitten ergeren aan die indirecte kut besturing, aimen gaat echt voor geen meter! zit er telkens naast en de controls zijn zo verdomde klunky, gauw weer bf3 in mijn xbox gedaan. de singeplayer is ok, de multiplayer geen k*t aan, en dat alleen door de besturing, weet niet wat er voor rockstar zo moeilijk aan is fatsoenlijke controls te maken voor hun games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha want BF voelt niet klunky aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjax
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb me dood geërgerd aan die constante kutfilmpjes tussendoor,ik had het gevoel naar een zeer slechte steven seagal film{want goede bestaan niet LOL} te kijken op een amerikaanse zender met elke minuut een reclame.

Nee ik ben blij dat ik hier geen geld voor betaald heb,max payne 1 blijft de beste IMO,ze stoppen er gewoon een shitload aan filmpjes in want die zijn goedkoper als gameplay natuurlijk.

Nee dan liever een kortere game zonder die irritante filmpjes.

ik hoef geen max payne 4 als die op deze lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Ik zit er over te denken om MP3 een kans te geven maar ik vraag me af in hoeverre deze game op (het meest overrate spel ooit) Red Dead Redemption/GTA lijkt.

Ik heb het gewoon niet zo met Rockstar en met RDR ben ik er ook in getrapt door goede reviews. Geen demo willen uitbrengen is gewoon arrogant en de illegale versie krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat door extreme DRM. Betaal altijd netjes voor mijn software maar wil het gewoon eerst kunnen spelen.

Mijn instinkt zegt mij dat ik deze game moet laten voor wat ie is aangezien ik niet van RDR of GTA houd. Iemand iets te zeggen hierover?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 16:39

Wildfire

Joy to the world!

Kortweg gezegd: het is zeker geen RDR of GTA. Wat het wel is, is een -voor mij tenminste- vermakelijke 3rd person shooter die buiten de naam verder niet veel meer met de Max Payne reeks te maken heeft.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-06 18:03
Het is inderdaad een leuke shooter voor 1 keer. Daarna heb je alles wel gezien (letterlijk, er zitten enorm veen cutscenes in de game). Koop hem, maar niet voor de volle prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
westergas schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 06:54:
Ik zit er over te denken om MP3 een kans te geven maar ik vraag me af in hoeverre deze game op (het meest overrate spel ooit) Red Dead Redemption/GTA lijkt.

Ik heb het gewoon niet zo met Rockstar en met RDR ben ik er ook in getrapt door goede reviews. Geen demo willen uitbrengen is gewoon arrogant en de illegale versie krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat door extreme DRM. Betaal altijd netjes voor mijn software maar wil het gewoon eerst kunnen spelen.

Mijn instinkt zegt mij dat ik deze game moet laten voor wat ie is aangezien ik niet van RDR of GTA houd. Iemand iets te zeggen hierover?
Niet.

Als je ook maar 1 review gelezen hebt (of überhaupt ooit wel eens een MP game hebt gespeeld), zou je weten dat dit een lineaire shooter is en geen sandbox game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Aegir81 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:11:
Het is inderdaad een leuke shooter voor 1 keer. Daarna heb je alles wel gezien (letterlijk, er zitten enorm veen cutscenes in de game). Koop hem, maar niet voor de volle prijs.
Ben ik het mee eens, vind het jammer achteraf dat ik 'm na iets van 8x (voor de volledige SP en 3x Multiplayer) niet meer heb aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 13:52
bram1984 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:10:
[...]

Niet.

Als je ook maar 1 review gelezen hebt (of überhaupt ooit wel eens een MP game hebt gespeeld), zou je weten dat dit een lineaire shooter is en geen sandbox game.
nou, nou... dat kan wel wat vriendelijker....
Hij zegt ook nergens dat hij wel (of niet) een sandboxgame wil....

Ik persoonlijk vond de game zeer vermakelijk. Grafisch ziet het er up-to-date uit. Verhaal is niet super maar wel aardig. Het enige minpunt vind ik de besturing. Die is niet altijd even lekker. Sommige momenten voelt het super smooth aan terwijl andere momenten echt een drama zijn. Blijf je weer hangen achter een deur of paal.

Waar ik wel erg van baal is dat ik weer een game account bij de zoveelste gameclient moest maken. Had de game via steam gekocht en ging er eigenlijk niet vanuit dat dit hoefde... :(

[ Voor 11% gewijzigd door ChojinZ op 22-08-2012 16:14 ]

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nou ja, hij vraagt in hoeverre dit op RDR/GTA lijkt. De enige overeenkomst is Rockstar, en daarmee houdt het wat mij betreft op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wat ik erg jammer vindt is dat het spel qua geluid en grafische vormgeving een 9 zou krijgen, maar dat is het dan ook!.

Gemiste kans voor een topper!

Spel valt in herhaling:
schietten, zoek clues, schieten, cinematic heel veel.......

Coversysteem werkt vaak niet

jammer hoor
;w

[ Voor 14% gewijzigd door Mr-Music op 14-09-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Mensen,

Heb even een vraagje van een andere orde.
Heb het spel origineel gekocht voor de pc. Omdat ik hem meerdere keren uitgespeeld heb heb ik hem verkocht.
De nieuwe eigenaar echter zegt hem niet te kunnen spelen omdat er aangegeven wordt dat de game al in gebruik is.
Nu heb ik de game gedeinstalleerd en ook m`n profiel verwijderd maar hij doet het nog steeds niet!
Iemand een idee?

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mr-Music schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:37:
Wat ik erg jammer vindt is dat het spel qua geluid en grafische vormgeving een 9 zou krijgen, maar dat is het dan ook!.

Gemiste kans voor een topper!

Spel valt in herhaling:

Coversysteem werkt vaak niet

jammer hoor
;w
"Ik vind", altijd met een D.

En in welk opzicht wijkt dit af van de hedendaagse standaard shooter, buiten de lange cutscenes om?

Ikzelf heb overigens geen problemen gehad met het coversysteem, dus misschien doe je iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone

Firestone

$ su - vuursteen

bram1984 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
En in welk opzicht wijkt dit af van de hedendaagse standaard shooter, buiten de lange cutscenes om?

Ikzelf heb overigens geen problemen gehad met het coversysteem, dus misschien doe je iets fout.
Het werd op ten duur wel een erg repetitieve en voorspelbare gameplay; na iedere deur een cutscene waarbij Max de kamer inloopt, gevolgd door de baddies die hem omsingelen. Nadat je iedereen hebt neergemaaid krijg je nog een extra uitdaging, welke weer geïntroduceerd wordt door middel van een korte cutscene. Zodra je daar klaar mee bent heb je misschien even de kans om ammo op te pakken voordat je een nieuwe cutscene je de kamer uit helpt. Vervolgens begint het weer opnieuw.
Natuurlijk was er hier en daar wel wat afwisseling, maar het merendeel van het spel voelt aan als een lange ketting van bovenstaande gameplay, verbonden door gangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 14:29
The_Scratcher schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:35:
Mensen,

Heb even een vraagje van een andere orde.
Heb het spel origineel gekocht voor de pc. Omdat ik hem meerdere keren uitgespeeld heb heb ik hem verkocht.
De nieuwe eigenaar echter zegt hem niet te kunnen spelen omdat er aangegeven wordt dat de game al in gebruik is.
Nu heb ik de game gedeinstalleerd en ook m`n profiel verwijderd maar hij doet het nog steeds niet!
Iemand een idee?
Jouw cd key wordt gekoppeld aan je Social club (dacht ik). Iemand anders kan hem niet meer gebruiken dan. Misschien kan je het emailadres van je social club veranderen naar die van hem ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een filmpje van mijn eerste multiplayer deathmatch:

ik ben met de grond gelijk gemaakt. het gaat ook super snel.
ben ik nu zo slecht of doen die andere iets wat ik niet weet?

tips welkom.

ps. kijk het in full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
In een hoekje wachten tot er iemand langs loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 21:28

nFo

Daarom speelt ik ook nooit Multiplayers.
Steeds kogels in mijn kop. :')

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 22-10-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
  • Laatst online: 27-05 16:19
Ik heb Max Payne na een crash met een gedownloade savegame opnieuw geïnstalleerd om dat ik mijn savegames kwijt was na installatie vanaf de DVD's. Alles werkt nu perfect maar alle ondertiteling en het inlogscherm van Rockstar is in het Koreaans. Hoe kan ik dit wijzigen in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulzwartenkot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2012
kunnen mensen mij alsjeblieft helpen?

ik heb nu eindelijjk na veel pijn en moeite voor mekaar om het spel te spelen alleen ik kom niet verder dan het start menu want alles is in het CHINEES of iets van die talen, kan iemand mij vertellen hoe ik het nu op engels zet zonder alles weeer op nieuw te instaleren??

bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Origineel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 14:29
Loze opmerking, ik heb het orgineel en bij mij was het ook.
Het komt er op neer dat je in de rootmap een .txt bestand moet maken met een language regel erin. Even googlen en het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-06 13:28
@ Dennis585.

ff gekeken.

-Niet het coversysteem gebruiken in dit veld.
-Hier geen rifle gebruiken, maar double wield pistols
-In dit veld NOOIT stilstaan
-Je speelt tegen geoefende spelers die hun loadouts hebben aangepast op dit veld
-De gevoeligheid van je crosshair staat m.i te hoog. Deze staat op 4/5 max bij mij
-Je hebt nog geen weapon attachments of medium kogelvrij vest
-nooit blijven hangen in het spawn gebied. Gelijk de trappen op in dit veld.
- je gebruikt je burst niet (gebruik anders bullet time burst)

m.i kun je beter gang wars spelen om zo snel mogelijk boven lvl 20 te komen en je weapon attachments te halen. Dan kun je al wat betere wapens / bursts / kopen. maar double wield M10 in kleinere velden of Mini 30 rifle in grotere velden zijn de beste wapens tot aan lvl 40

Ik speel zelf op de ps3

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
Meh, enkel lof gelezen over dit spel.
Vandaag maar wezen kopen, installeren (4 dvd's en patches, heuj lang)
Opstarten... wtf Aziatische tekens.
Nou ok... opgelost.
Dan krijg ik heel vaak crashes (gewoon dat m'n character niet meer kan bewegen, de rest wel) of een black screen (terwijl het geluid en rest wel doorloopt).
Dan ook nog eens de hele tijd audio wat niet sync loopt.

Wat is dat voor onzin!
Is er iets fout in mijn systeem? Word hier knettergek van.
Kan een paar minuten spelen (ergeren aan lipsync) en dan weer geforceerd afsluiten.
Behhhh

EDIT//

Het terugschroeven van 8x MSAA naar 4x heeft het tot nu toe opgelost.

[ Voor 7% gewijzigd door NeutraleTeun op 03-11-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 09:12
Ik kan sinds een re-install van Windows XP SP3 Max Payne 3 (retail) helemaal niet meer spelen.
Na het openingsscherm waar ik op "enter" moet drukken en de brightness moet veranderen, crasht de game naar de desktop na 2 seconden in het openingsfilmpje.
Na de installatie van de game met alle benodigde software, installeer ik eerst handmatig de game patch 1.0.0.81 (als ik auto-updater laat installeren, krijg ik een corrupted patch error bij patch 1.0.0.79).
Daarna laat ik de updater alle nieuwe patches downloaden en installeren. Dan begint het gelazer!!!

Ik heb Rockstar om oplossingen gevraagd, maar die hebben niets geholpen. Drivers van HD4870 videokaart zijn up-to-date. Antivirus en firewall aan/uit maakt ook niets uit.
Er werd op het laatst maar gezegd dat het aan mijn hardware ligt. Er is niets veranderd aan mijn hardware en ik heb zowel HDD als RAM getest. Het resultaat was: geen fouten op HDD en RAM.

Toen ik de game de allereerste keer installeerde, lukte alles. Maar sinds ik de Rockstar Pass had gekocht en de DLC probeerde te downloaden, ging alles mis. Ik kreeg voortdurend corrupted patch error berichten bij het downloaden van de DLC. Rockstar Support zei toen maar dat ik de game moest re-installen en sindsdien geen Max Payne 3 meer voor mij.
Ik heb werkelijk alles geprobeerd om de game werkende te krijgen (ook op internet naar alternatieve oplossingen gezocht), maar het resultaat is NUL!

Kan iemand mij hier op het forum misschien nog helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-03 10:52
ja ik krijg dit spel ook niet opgestart

'k ga van de ene error naar de andere
a) eerst geblokkeerd op initializing in het introscherm
alle patches geinstalleerd
b) dan crasht ie
hierop alles als admin opgestart
c) dan geeft die rockstar ticket ding, een error 1014 en wil ie niet doorgaan :(
terwijl dit wel goed loopt op gta 4 die ook geinstalleerd is
dit kan ik dan niet verwijderen zonder eerst gta4 en mp3 te verwijderen :s

iemand ideetje?

mijn specs:
win8
16gb ram, 3570 intel
670gtx met 4gb ram
feike1977 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 05:21:
Ik kan sinds een re-install van Windows XP SP3 Max Payne 3 (retail) helemaal niet meer spelen.
Na het openingsscherm waar ik op "enter" moet drukken en de brightness moet veranderen, crasht de game naar de desktop na 2 seconden in het openingsfilmpje.
Na de installatie van de game met alle benodigde software, installeer ik eerst handmatig de game patch 1.0.0.81 (als ik auto-updater laat installeren, krijg ik een corrupted patch error bij patch 1.0.0.79).
Daarna laat ik de updater alle nieuwe patches downloaden en installeren. Dan begint het gelazer!!!

Ik heb Rockstar om oplossingen gevraagd, maar die hebben niets geholpen. Drivers van HD4870 videokaart zijn up-to-date. Antivirus en firewall aan/uit maakt ook niets uit.
Er werd op het laatst maar gezegd dat het aan mijn hardware ligt. Er is niets veranderd aan mijn hardware en ik heb zowel HDD als RAM getest. Het resultaat was: geen fouten op HDD en RAM.

Toen ik de game de allereerste keer installeerde, lukte alles. Maar sinds ik de Rockstar Pass had gekocht en de DLC probeerde te downloaden, ging alles mis. Ik kreeg voortdurend corrupted patch error berichten bij het downloaden van de DLC. Rockstar Support zei toen maar dat ik de game moest re-installen en sindsdien geen Max Payne 3 meer voor mij.
Ik heb werkelijk alles geprobeerd om de game werkende te krijgen (ook op internet naar alternatieve oplossingen gezocht), maar het resultaat is NUL!

Kan iemand mij hier op het forum misschien nog helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:34

Mystikal

It never hurts to help!

Wellicht even contact zoeken met de support van Max Payne?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 05-06 21:55

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik vind dit spel he-le-maal te gek!

Ik las stukjes hier dat de cover en controls slecht waren, maar ik vind van niet. Mogelijk omdat er een aantal patches zijn geweest sindsdien.

Het spel voelt letterlijk alsof ik in een film zit, is zo ongelooflijk mooi en er zijn zo veel verschillende settings (omgevingen) die geen van allen te lang duren waardoor de verveling nooit in zet.
Het verhaal is goed doordacht en interessant, de karakters en locaties erg realistisch en diepgaand.
En ik ben een zeikerd wat spellen betreft!

Dit spel is ZO mijn geld waard, dit MOET in mijn collectie.

(even mijn $0,02)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben vorige week aan dit spel begonnen op de PS3. Ik vond de eerste paar levels niet zo sterk, maar ik moet zeggen dat ik er nu in begin te komen. Ik vind het spel soms redelijk pittig (kan ook door de controls komen), maar grafisch ziet er het er goed uit. De bullettime gebruik ik eigenlijk vrij weinig, aangezien ik vanuit cover schieten dan toch beter vind werken.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Haha vooral niet gebruiken de bullet time, daar ga je spijt van krijgen (office level bijvoorbeeld). Daarnaast is dat juist het vetste van de hele game, waarom zou je dat niet gebruiken?

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 26-03-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik gebruik het wel als ik zeker weet dat er nog maar enkele tegenstanders zijn, maar in andere situaties word ik dan meestal doorzeefd met kogels. Ik heb het eerste deel jaren geleden gespeeld en daar was de bullettime toch veel effectiever om vijanden neer te halen.
Het office level heb ik toevallig gisteren gespeeld, dat vond ik wel een vrij pittig stuk.

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 26-03-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sommige stukken zijn echt schier onmogelijk te halen zonder bullet time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10
Ik vond het juist leuk om bullettime te gebruiken, niet zo zeer omdat ik het nodig had, maar vond het zo leuk om headshot achter headshot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb Max Payne gisteren uitgespeeld :)
Over het algemeen een goed spel. Ik vond m soms wel redelijk pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 22:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Speel MP3 nu ook (eindelijk) sinds een weekje. Zit nu al aan DVD2 (360), maar... wat een game zeg! :)
Ik vind die filmpjes tussendoor totaal niet storen eigenlijk. Ja, soms is het best pittig, maar op de echt belangrijke stukjes kan je vaak (zonder laden) snel opnieuw proberen.

Puik werk van Rockstar! :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Hallo allemaal.

het lukt me niet om de spel offline te spelen op mn laptop.

terwijl het wel op de pc offline lukt zonder internetverbinding te hebben.

Alles is geupdate en gecracked naar 1.0.0.114.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 11:36
MurBur38 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:22:
Alles is geupdate en gecracked naar 1.0.0.114.
Denk dat je je hulp hier wel kunt vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Bij mijn weten is cracken gewoon legaal toch? Als hij de game gewoon gekocht heeft mag ie toch zelf weten wat ie er mee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurBur38
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-12-2016
Wat ik dus wil is dat ik de game zonder LAN verbinding wil openen op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Rudolf schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:38:
Bij mijn weten is cracken gewoon legaal toch? Als hij de game gewoon gekocht heeft mag ie toch zelf weten wat ie er mee doet?
Probleem is dat wij niet kunnen checken of hij het heeft gekocht of niet en daarom staan wij dat niet toe want ergens moet de grens gelegd worden.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455929

Spel laatst uit de budgetbak gevist (ik loop met alle games een jaar achter :P) en net uitgespeeld (op pc). Vond het een erg vermakelijk spel. Ben geen die-hard fan (MP1 wel gespeeld in ver verleden, deel 2 nooit gespeeld), dus ik kan het moeilijk met de andere delen vergelijken. Maar vergeleken met veel hedendaagse games vond ik dit gewoon een prima game, met een redelijk verhaal (beter dan de gemiddelde shooter), vette actie, mooie graphics en toch wel goede muziek. Moet zeggen dat ik ook wel van de favela sfeer houdt (tip voor degene die het interessant vind: de film(s) "Tropa de Elite", die gaan over een elite eenheid van de Braziliaanse politie, erg vette films met hoge ratings: IMDB: Tropa de Elite (2007). Portugees vind ik altijd wel lekker agressief klinken in dit soort actiefilms :9). Moet zeggen dat ik de cutscenes ook helemaal niet storend vond. Vond het op zich wel een keer leuk voor de afwisseling met andere "standaard" shooters.

Kortom: heb me erg met het spel vermaakt, aanrader voor degenen die hem nog niet gespeeld hebben (kost geen drol meer). Geen klassieker, maar prima vermaak met een bovengemiddeld verhaal (hedendaagse shooterstandaarden)!

Denk dat ik deel 1 en 2 ook nog maar eens moet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Ik heb eigenlijk niets met shooters en speel ook geen Call of Duty reeks .
Maar ik twijfel of Max Paye 3 wel iets voor mij is alhoewel het alleen maar schieten is .
Aan de reviews te zien scoort deze game wel hoog en maakt mij wel nieuwsgierig .
Nu voor €15,00 zou ik hem nieuw kunnen kopen https://www.bigu.nl/products/max-payne-3-5
Is het wel de moeite waard ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512919

Ja, als je van een uitdaging houd (spel is best lastig, ook op medium) en het niet erg vind als de gameplay erg vaak onderbroken wordt door cutscenes. Ik zou zeggen kijk een gameplay filmpje op youtube en beoordeel dan zelf of je dit leuk lijkt, aangezien je zegt eigenlijk niets met shooters te hebben.

Vind je graphics belangrijk? Zo nee, zou ik persoonlijk eerder Max Payne 1&2 aanschaffen, de manier van verhaal vertellen - en het verhaal zelf in deze games vind ik zelf stuk beter dan in 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 05-06 21:55

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Het verhaal in deel 3 vind ik wel echt meesterlijk, het karakter krijgt echt diepgang.
Ik vond het spel heel filmisch.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien als hij in de budget bak terecht komt koop ik hem wel .
€14,95 zou al aardig zijn

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 153905 op 24-09-2014 00:42 . Reden: spelling fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

Hoe is de online van deze game? Op de PC bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-06 12:49
Zo, had deze game van de zomer gekocht voor € 7,49 en gisterenavond uitgespeeld. :)
De game duurt circa 10 uur in de SP, wat eerlijk gezegd wat matig is voor een game waar vooral de SP belangrijk is en de MP eerder een extraatje.

Al bij al me zeker vermaakt. Graphics goed en loopt heel vlot.
Qua difficulty is het ook pittiger dan andere shooters (ik speelde op Normal btw). Je moet echt zorgen dat je alle omgevingen goed verkent omdat je die painkillers echt wel nodig hebt. Was voor mij niet echt een probleem omdat ik sowieso een explorer ben die graag elk hoekje in een game verkent... :P
Anoniem: 382378 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 22:51:
Hoe is de online van deze game? Op de PC bijvoorbeeld?
Dat zal ik je morgen weten te zeggen. :)
Ik heb wel al even in het MP menu geweest en ik zag staan dat er iets meer dan 100 spelers aan het spelen waren. Niet echt veel dus...
Kga straks of zeker morgen wat MP spelen en laat je wel mijn bevindingen over lag weten.

Zonet wat online gespeeld. Terug circa 100 spelers online maar toen ik een match joinde en later eruit ging en daarna weer een joinde, kwam ik terug bij dezelfde mensen terecht.
Ook nog niet echt een volle server gezien zoals het eigenlijk hoort. Kzie vooral Russen bezig in de chat maar misschien is dat uitzonderlijk.

De matches zijn wel relatief kort (CoD style): zo'n 10 min per match.
De omgevingen zijn zeer mooi maar ik ken zelf niet zo wennen aan spelen in third person. Vooral de afstand tussen je beeld en je personage is in Max Payne 3 duidelijk groter dan pakweg GTA en Assassin's Creed games. Voor zover ik weet kan je dit niet aanpassen.
Dat breekt de ervaring voor mij wat en tis eigenlijk ook een wallhack; geef mij maar liever first person shooters.
Ik zal het nog uurtje of twee spelen maar dan gaat de game er wel af: 30 GB voor een game is véél wetende dat mijn SSD maar 128 GB groot is. :+

Qua difficulty online valt het ook wel mee: je ziet ofwel low levels zoals mij die de game pas kochten, ofwel ineens de echte high levels die de game als die-hards blijven spelen. Maar al bij al word je niet gigantisch afgemaakt door die gasten.

[ Voor 36% gewijzigd door Asgaro op 30-10-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er ook maar weer eens aan begonnen en wat mij op valt is dat je bij de grafische instellingen ook video memory gebruik ziet veranderen. Nu start ik de game op maar de video memory gebruik is lang niet zo hoog als wat word weergegeven bij de grafische instellingen want daar staat 2400mb bij en mijn eigen gebruik is maar 1800mb. Of is dat puur voor de videokaarten marketing?

Ik heb Max Payne in het jaar 2001 een gespeeld en het was toen een hele ervaring met deze bullet time .
Na 13 jaar geen Max Payne meer gespeeld meer te hebben zag ik vandaag Max Payne 3 Xbox 360 bij winkel Intertoys voor het prijsje van €6,99 .
http://www.intertoys.nl/s...ieldName=Zoeken&x=28&y=21
Ik kon hem echt niet laten liggen en wilde deze ervaring van toen nog eens opnieuw beleven .
Sommige herinneringen van games wil je gewoon weer eens herbeleven met een nieuw modern jasje .
Dat is nu het leuke van gamen dat je niet alle games hebt gespeeld en hebt overgeslagen .
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste