Ik heb 'm voor iets van € 46,- bij Gamesync besteld (inclusief verzending). Ploft 'ie lekker op de mat.
Is hij ook 38 euro in Saturn Rotterdam Zuidplein?Sefaex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:49:
Ik ga het spel gewoon vrijdagochtend kopen bij Saturn voor €38 (in de aanbieding t/m zondag).
Spel speel ik in het weekend wel uit
Als de replay-value hoog is, of de MP verrassend goed (a la Uncharted 2). Dan hou ik hem in mijn collectie.
Anders gaat hij maandag gewoon op marktplaats. Veel verlies zal ik niet lijden.
Baal er toch wel van dat het verhaal volgens de recensies bagger is. Uncharted 3 was qua verhaal ook bagger. Het wordt steeds minder met Third-person shooters.
Ik wil dit spel heel graag spelen. Maar ben niet echt gehyped.... sowieso vind ik de hele setting toch wat minder. Max Payne in Brazilië ? Ik mis het grimmige New York !!
Ik zie het vrijdag wel.
-
Volgens mij is de aanbieding alleen bij Saturn Amsterdam. Maar dat weet ik niet zeker...XBOXCenturion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:21:
[...]
Is hij ook 38 euro in Saturn Rotterdam Zuidplein?
Bij Mediamarkt kost Max Payne 3 trouwens €44. Dat is wel een landelijke actie.
Het is ook maar net hoe ze het willen zien. Volgens gamer.nl moet je dit vooral niet willen spelen om de mp, maar is de sp erg goedPsyonara schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:08:
GT scoort verrassend genoeg een 7.6
Verhaal valt tegen.
Multiplayer schijnt wel weer beter te zijn.
http://www.gametrailers.com/video/review-max-payne-3/
Sommige dynabyte winkels verkopen de game al.
http://www.budgetgaming.n.../Max+Payne+3_Xbox360.html
http://www.budgetgaming.n.../Max+Payne+3_Xbox360.html
Ik had de MM prijs idd gezien. Opzich wel een aardige prijs, al weet ik nog steeds niet of ik m haal. Ik wil Arkham City ook nog spelen... Keuzes!
Ik ben begonnen met max payne 3, heb de vorige 2 delen ook gespeeld vroeger en kon altijd genieten van de sfeer en het verhaal.
Heb hem in 1 dag uitgespeeld tot chapter 5 opzich is het spel niet echt groot maar op het hogere niveau wel dusdanig moeilijk dat je soms 10x hetzelfde stuk moet doen.
verder is dit zeker een aanrader
Heb hem in 1 dag uitgespeeld tot chapter 5 opzich is het spel niet echt groot maar op het hogere niveau wel dusdanig moeilijk dat je soms 10x hetzelfde stuk moet doen.
verder is dit zeker een aanrader
Mis je een aantal komma's, of snap ik de volgende zin gewoon niet?
"Heb hem in 1 dag uitgespeeld tot chapter 5"
Ik was even in een trance, ik bedoelde dat ik binnen 1 dag al bij chapter 5 was.bram1984 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:29:
Mis je een aantal komma's, of snap ik de volgende zin gewoon niet?
Normaal speel ik een spel maar 20-30Minuten, ben niet zo'n gamer!
Net nog even een stukje gespeeld maar moet zeggen dat als je eenmaal door de sfeer gegrepen word je ook gelijk steeds verder wilt spelen.
Dixons verkoopt hem al voor € 47,99 !! PS3 en Xbox.
Net na mijn werk er even heen gescheurd met de scootert.
Net na mijn werk er even heen gescheurd met de scootert.
http://www.gamespot.com/m...e-3-video-review-6376775/ erg goede video review, goed onderbouwd en begrijpt teminste waarom deze game anders is als andere, vond de video review van GT deze keer echt slecht! oowh! kheb er zo een zin in! Helaas gepre-ordered, maar hij is al verzonden, wachten tot vrijdag
Anoniem: 459089
Ik weet niet of jij recentelijk nog Grand Theft Auto IV gespeeld hebt of één van de episodes maar na een update is dit veranderd. Nu kan je zoeken op drie criteria: Politie aan/uit, friendly fire aan / uit en auto aim aan /uit. Voor deze update kon je ook gewoon zelf een multiplayer sessie beginnen en friendly fire uitzetten. Het was dus niet zo dat dit volledig onmogelijk zou zijn en ik ga er vanuit dat dit bij Max Payne 3 toch wel hetzelfde verhaal zal zijn.swoutr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:12:
Ik hoop overigens ook dat je bij het zoeken van multiplayer servers kan zoeken naar servers zonder lock, wat is dat nep zeg! Dat verpeste heel de multiplayer van gta 4 ook al, Snap ook ECHT niet waarom rockstar dat erin stopt, het hele element van skill is dan toch verdwenen.
Bij MediaMarkt Amsterdam Arena is ie 38euro. Heb 'm net gehaald ...
Is het nou echt het old school gevoel ? Beetje veel chapters... en vooral.. de grote vraag die bij mij hangt.. is het eentonig ? Ik twijfel om hem te bestellen/halen binnenkort
Blij Met Wilco
Saturn Tilburg 44 euro. Liggen er echt nog honderd. Jammer dat die rockstar pass voor max payne 3 duur is zeg. 2400 points.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
2 cd's trouwens dit spel. 2 voor single player en op de 2e ook multi player. Heb gelijk de cemetery mp kaart gedownload met de key die erbij zat. 126 mb
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Anoniem: 459089
Ik neem aan dat jij het spel voor de Xbox360 hebt gehaald? Want daar gebeurd het wel vaker.
Heb hem ook voor de xbox360 gehaald en inderdaad het betreft hierbij een 2 disc variantAnoniem: 459089 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:40:
Ik neem aan dat jij het spel voor de Xbox360 hebt gehaald? Want daar gebeurd het wel vaker.
Zojuist bij de Saturn in Tilburg opgepikt.. daar ligtie voor €44,- (ps3 / x360)!
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Misschien kan ook even iemand iets over de game zelf zeggen, in plaats van waar ze 'm voor hoeveel gekocht hebben.
Anoniem: 210975
vanmiddag ook opgepikt voor 44eu bij Mediamarkt.
Erg leuke game, wel veel van het zelfde qua schieten / dekking zoeken / slow mo actie etc maar de single player story is erg gaaf in elkaar gezet en de graphics zijn op de 360 erg goed, ook qua de effecten als je mensen neer schiet, erg gaaf gedaan en erg grof in beeld gebracht. Vind het niet de 9's waard die dit spel van de meeste reviewers krijgt, want het brengt niet veel vernieuwend. Maar wel sterk verhaal en wat ik gelezen heb een leuke Multiplayer, deze nog niet gechecked want eerst even het spel onder de knie krijgen, paar uurtjes gespeeld en al in chapter 5, weet niet hoeveel er zijn in totaal.
Erg leuke game, wel veel van het zelfde qua schieten / dekking zoeken / slow mo actie etc maar de single player story is erg gaaf in elkaar gezet en de graphics zijn op de 360 erg goed, ook qua de effecten als je mensen neer schiet, erg gaaf gedaan en erg grof in beeld gebracht. Vind het niet de 9's waard die dit spel van de meeste reviewers krijgt, want het brengt niet veel vernieuwend. Maar wel sterk verhaal en wat ik gelezen heb een leuke Multiplayer, deze nog niet gechecked want eerst even het spel onder de knie krijgen, paar uurtjes gespeeld en al in chapter 5, weet niet hoeveel er zijn in totaal.
Vind de game op de PS3 erg nice qua verhaal etc. Maar je merkt wel dat de consoles echt op hun eind beginnen te raken, de console moet zo hard werken om een low res variant van de game te draaien. Heb ook even naar de 360 variant gekeken en precies hetzelfde verhaal. Volgens mij draait de game niet eens op native 720p.
De game is overigens wel flink pittig. Op medium merk je het al maar op de hogere niveaus is het echt bikkelen.
De game is overigens wel flink pittig. Op medium merk je het al maar op de hogere niveaus is het echt bikkelen.
Rockstar brengt gratis DLC voor Max Payne 3 uit
http://3nter.nl/nieuws/ro...dlc-voor-max-payne-3-uit/
http://3nter.nl/nieuws/ro...dlc-voor-max-payne-3-uit/
ben gisteren begonnen met het spel op HARD af en toe best frustrerend! 
zit nu in chapter 8 dus ik ben al redelijk op weg volgens mij. vind het wel weer heel erg gaaf om eindelijk weer een Payne game te spelen. sfeer is wel heel anders vind ik in het zonovergoten brazil maar dat maakt het zeker niet minder.
zit nu in chapter 8 dus ik ben al redelijk op weg volgens mij. vind het wel weer heel erg gaaf om eindelijk weer een Payne game te spelen. sfeer is wel heel anders vind ik in het zonovergoten brazil maar dat maakt het zeker niet minder.
Anoniem: 84457
Begint dat bullettime op een bepaald moment niet te vervelen?
Heb wat youtube walkthroughs bekeken en het lijkt zelfs op, dat je gezien de weerstand van vijanden haast niet zonder kunt, klopt dat?
Heb wat youtube walkthroughs bekeken en het lijkt zelfs op, dat je gezien de weerstand van vijanden haast niet zonder kunt, klopt dat?
Niet anders dan de oude Max Payne games, je kan het wel overleven maar dan wordt het vooral shoot'n cover en dan weer shoot 'n cover.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:46:
Ik denk dat youtube filmpjes bekijken sneller gaat vervelen dan 100.000x bullet time starten.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 09:46:
Lekker hoor, ik pre-order voor het eerst in 21 jaar een spel, Overigens voor het eerst weer een spel gekocht in een half jaar tijd, waar ik al lange tijd naar uit kijk, mooi online pre-orderen omdat het 15 euro scheelt. Is er 1: overal een actie dat de game maar 45 euro kost, terwijl ik er 47 voor heb betaald. 2: is hij overal 2/3 dagen eerder. 3: reis ik af naar mijn kamer in Eindhoven om hem is ff lekker te spelen. Is hij er nog niet, terwijl hij woensdag al verzonden is volgens gamesync. Meh goed balen... speel niet veel games meer op fifa na, maar max payne is voor mij echt een must have! wachten wachten wachten. Naja.... Na het weekend dan maar weer
Toevallig, ik heb mijn Gamesync pre-order ook nog niet.
Wel al een mailtje gehad van verzending?
Ja woensdag. Wel post van PostNL ontvangen, maar daar zat hij niet bij. Gelukkig heb ik vandaag en morgen toch geen tijd om te spelen.
Same here, ook sinds tijden weer es ge pre-ordered en jawel, post is geweest, maar geen gamebram1984 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:53:
Ja woensdag. Wel post van PostNL ontvangen, maar daar zat hij niet bij. Gelukkig heb ik vandaag en morgen toch geen tijd om te spelen.
Thnx, Rin & nFo!Sn0wblind schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:07:
[...]
Niet anders dan de oude Max Payne games, je kan het wel overleven maar dan wordt het vooral shoot'n cover en dan weer shoot 'n cover.
Goed om te weten dat je het in elk geval kunt combineren/afwisselen, alleen het gebruik van bullet-time lijkt me anders best eentonig worden.
Iemand een idee of ik Max Payne 3 voor de PC op ultra (1920x1080) kan draaien met mijn Intel i7 920 en Nvdiia 470GTX?
An a day keeps the doctor away.
Ik gebruik het zelf in ieder geval niet constant, en de snoekduik in bullet time die ik in de oude PC versies regelmatig deed doe ik nu nog minder.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:48:
[...]
Thnx, Rin & nFo!
Goed om te weten dat je het in elk geval kunt combineren/afwisselen, alleen het gebruik van bullet-time lijkt me anders best eentonig worden.
Moet wel zeggen, de gunplay is ijzersterk, de kleine details zoals de bullet impact op je tegenstanders. hoe Max zijn grotere guns die niet in gebruik zijn in zijn linkerhand vast houd en de custscenes die in een grote schietscene over gaan zijn geniaal gedaan. Zoveel details ook in de omgeving.
Typisch rockstar, 1 a 2 games per jaar dat ze uitbrengen maar het zijn altijd wel topgames.
Mooie aanvullende info, thnx!Sn0wblind schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:32:
[...]
Ik gebruik het zelf in ieder geval niet constant, en de snoekduik in bullet time die ik in de oude PC versies regelmatig deed doe ik nu nog minder.
Moet wel zeggen, de gunplay is ijzersterk, de kleine details zoals de bullet impact op je tegenstanders. hoe Max zijn grotere guns die niet in gebruik zijn in zijn linkerhand vast houd en de custscenes die in een grote schietscene over gaan zijn geniaal gedaan. Zoveel details ook in de omgeving.
Typisch rockstar, 1 a 2 games per jaar dat ze uitbrengen maar het zijn altijd wel topgames.
Had Max Payne 3 gisteren bijna bij MMArena gehaald, twijfelde toch nog even..
Dan maar online op de kop tikken.
Ik had hem gisteren ook nog niet, dus ik mail of hij wel verzonden is...Nee hadden ze de betaling nog niet verwerkt... Was pas 4 weken geleden gedaan...Krijg nu iig me geld weer.bram1984 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:20:
Toevallig, ik heb mijn Gamesync pre-order ook nog niet.
Eerste en laatste keer dat ik daar iets bestel.
Hier ook nog steeds niks, ook GameSync. Wel verzendingsbevestiging gehad woensdag. Beetje jammer, had erg lang weekend en wel zin in ff flink knallen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
vandaag ook nog niks? of nog geen post gehad?
Lees even de modbreak.
[ Voor 80% gewijzigd door Sn0wblind op 21-05-2012 13:08 ]
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Vanavond de SP uitgespeeld op Medium met Free-aim en heb me kostelijk vermaakt. De gameplay en de Euphoria engine met bijbehorende physics zijn echt om te smullen, maar het verhaal vind ik maar mwah mwah.
De belevenis die je bij Max hebt is gelukkig hetzelfde als in deel 1 en 2, ten eerste zijn stem natuurlijk en ten tweede weer het emotionele wrak zoals hij in New York ook was, medelijden heb je wel in ieder geval.
Ook even de MP gedaan en het valt me mee, best vermakelijk voor een weekje.
Het enige dat ik in deze game mis is dat geweldige geluid dat je altijd hoorde als je een Painkiller pakte in deel 1 en 2!
De belevenis die je bij Max hebt is gelukkig hetzelfde als in deel 1 en 2, ten eerste zijn stem natuurlijk en ten tweede weer het emotionele wrak zoals hij in New York ook was, medelijden heb je wel in ieder geval.
Ook even de MP gedaan en het valt me mee, best vermakelijk voor een weekje.
Het enige dat ik in deze game mis is dat geweldige geluid dat je altijd hoorde als je een Painkiller pakte in deel 1 en 2!
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Als de recommended specs kloppen, zul je een supercomputer nodig hebben voor ultra.HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:38:
Iemand een idee of ik Max Payne 3 voor de PC op ultra (1920x1080) kan draaien met mijn Intel i7 920 en Nvdiia 470GTX?
Nee, zeker niet op ultra. Probeer eens GTA 4 te spelen op de allerhoogste settings; lukt je waarschijnlijk niet met de GTX470. Waarom? Omdat het dezelfde engine is als die van GTA 4, misschien zelfs nog wat opgepoetst/verbeterd.HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:38:
Ik verwacht dat een HD7970 of een GTX680 pas de boel een beetje lekker draait @ 1080P Ultra, mede vanwege het grotere videogeheugen.
Ondersteund de pc versie mods?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
GTA 4 Episodes from liberty city kan ik prima op ultra spelen...Jorn1986 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Nee, zeker niet op ultra. Probeer eens GTA 4 te spelen op de allerhoogste settings; lukt je waarschijnlijk niet met de GTX470. Waarom? Omdat het dezelfde engine is als die van GTA 4, misschien zelfs nog wat opgepoetst/verbeterd.
Ik verwacht dat een HD7970 of een GTX680 pas de boel een beetje lekker draait @ 1080P Ultra, mede vanwege het grotere videogeheugen.
Maar ik geloof niet dat je voor dit spel een Intel i7 3930K, Nvidia 680GTX en 16GB ram voor nodig hebt.
We zullen het wel zien volgende maand.
An a day keeps the doctor away.
Lees even de modbreak.
[ Voor 85% gewijzigd door Sn0wblind op 21-05-2012 13:08 ]
Bah ik zit vast. Zo erg en zo lang dat mijn ps3 controller al een duikvlucht heeft gemaakt van 10 meter. De game draait super kut op dat punt en daardoor kom ik steeds niet verder (chapter 6)
Ik ben huiverig of mijn 285 GTX en i7 920 'm zal kunnen draaien op medium. Tot nu toe bijna elke game vloeiend kunnen draaien behalve maar bij rockstar op pc is het altijd afwachten.HardCoreGamer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:18:
[...]
GTA 4 Episodes from liberty city kan ik prima op ultra spelen...
Maar ik geloof niet dat je voor dit spel een Intel i7 3930K, Nvidia 680GTX en 16GB ram voor nodig hebt.
We zullen het wel zien volgende maand.
Ik heb het spel gisteren uitgespeeld. En het verhaal is toch echt een stuk minder vergeleken met de voorgaande delen. Daarnaast wordt het na een tijdje ook erg repetitief (hoe dope de shoot-outs ook zijn).
De soundtrack is ook geniaal. Maar ik heb toch het gevoel dat het beter had gekund (met name het verhaal). Ik vind het spel erg vet..maar ik miste toch ook een beetje het Max Payne gevoel.
Als ik het spel een cijfer zou geven zou het een 8 zijn. Het is net geen topper voor mij persoonlijk.
+Graphics
+Shoot-outs
+Soundtrack
+Max's Voice
-Repetitieve Gameplay
-Verhaal
-Max Payne gevoel ontbreekt.
-De Setting (leuk hoor Sao Paulo, maar geef mij maar NY)
De soundtrack is ook geniaal. Maar ik heb toch het gevoel dat het beter had gekund (met name het verhaal). Ik vind het spel erg vet..maar ik miste toch ook een beetje het Max Payne gevoel.
Als ik het spel een cijfer zou geven zou het een 8 zijn. Het is net geen topper voor mij persoonlijk.
+Graphics
+Shoot-outs
+Soundtrack
+Max's Voice
-Repetitieve Gameplay
-Verhaal
-Max Payne gevoel ontbreekt.
-De Setting (leuk hoor Sao Paulo, maar geef mij maar NY)
Anoniem: 338166
Spelen mensen deze game ook on-line , want zoek een paar mensen waarmee ik lekker eventjes kan max paynen
Eerst de SP uitspelen Jan! Dan gaan we ff online knallen.
Hoe is de Multiplayer eigenlijk , vinden jullie het een leuke toevoeging of niet ?
Kan niet wachten tot 1 juni =(
Kan niet wachten tot 1 juni =(
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Leuke toevoeging, maar na 1 a 2 weken stap ik weer over naar BF3.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Om een lang verhaal kort te maken. Dit is mijn gedachtegang op dit momentJorn1986 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:41:
Klopt helemaal, het is de RAGE engine, met physics van de Euphoria engine.
GTA 4 EFLC liep tegen een grens aan bij videokaarten met minder videogeheugen dan 1,5gb... Niet verwonderlijk dat er een HD7970 of een GTX680 voor nodig is om het op zeer hoog te kunnen draaien. De engine gebruikt nogal wat videogeheugen.
Nog een reden om te upgraden naar een videokaart zoals de GTX680 en de HD7970...
[...]
Jawel, het is in-game, zie bijvoorbeeld deze trailer maar eens.
GTA 4 is echt een beroerd spel. De slechtste poort die ik ooit gezien heb!!! Ik heb dus weinig vertrouwen in maypayne. Maar het lijkt me een heel vet spel qua gameplay en graphics.
Ik wil 120hz ondersteuning ultra settings Supersampling en noem maar op. minimum FPS 80+
Gaat dit denken jullie lukken bij dit spel? Of word het weer een crappie poort?
AntraXxX schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:53:
Leuke toevoeging, maar na 1 a 2 weken stap ik weer over naar BF3.
Leuk spel, maar geen topper. Vind het ook wel jammer van de bugs. Loop net door een deur terug en kan ik niet meer verder. Want de deur kan alleen maar open als hij hem naar zich toe trekt. Dusja, vast!
Zag ook net 2 deuren door elkaar heen bewegen, niet netjes.
Zag ook net 2 deuren door elkaar heen bewegen, niet netjes.
Nog geen bug gezien eigenlijk. Ik ben toch wel zeer onder de indruk van het technische gedeelte van de game. Voor mij zeker een topper.
Ook al ervaring met de MP? Hoe is de bullet-time in MP uitgewerkt? Of zit dat er niet in?bram1984 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:29:
Nog geen bug gezien eigenlijk. Ik ben toch wel zeer onder de indruk van het technische gedeelte van de game. Voor mij zeker een topper.
Basement Bios ---- Exo-S
Nee geen ervaring mee. Er zit bullet-time in de MP (is ook al enorm veel over geschreven, dus als je even zoekt, kom je er alles over te weten).
Als iemand de bullet time burst activeert en jij staat in zijn gezichtsveld, vertraagt het spel ook voor jou. In de kleinere maps is dat soms wel irritant als meerdere mensen bullet time activeren.
PSN: riznind
Anoniem: 337891
Het spel vertraagt niet. Jij vertraagt (als slachtoffer van bullettime). Dat is een redelijk belangrijk verschil omdat je anders zelf benadeeld zou zijn als je bulletime gebruikt.
Volgens mij is het zo dat beide vertragen. Echter is diegene die BT gebruikt meestal wel in het voordeel, omdat hij zijn richtertje al goed heeft staan. Degene die wordt aangevallen (meestal) niet waardoor je dus heel snel dood bent.Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:07:
Het spel vertraagt niet. Jij vertraagt (als slachtoffer van bullettime). Dat is een redelijk belangrijk verschil omdat je anders zelf benadeeld zou zijn als je bulletime gebruikt.
Kan overigens al direct concluderen dat alleen Gang wars een beetje gruwelijk is. En daar moet je wel een Crew voor hebben anders is het ook zo saai...
[ Voor 12% gewijzigd door The Great HooD op 29-05-2012 17:52 ]
Alles in je line of sight vertraagt. Jij kan nog wel gewoon snel richten, maar je tegenstanders niet. Dus het is niet echt van belang of jij je crosshair al goed hebt staan.
Voor de mensen die hem al willen; in eindhoven hangen er al wat in de mediamarkt voor 39,99.
Als iemand "op mij" Bullettime activeerd en ik draai mezelf snel om en activeer Bullerrime ook gaat het dan voor de andere dubbel zo traag of ontstaat er dan iets van een vuurgevecht?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat lijkt me wel heel sterk. Ik ga er vanuit dat, als iemand "op jou" bullet-time activeerT (loopd?), je beide gewoon even snel kan mikken en de boel even traag gaat. Een andere mogelijkheid is dat maar 1 iemand bullet-time kan gebruiken. Als de ander dit dan ook doet maar deze later activeert, gebeurt er gewoon niks. Die laatste optie lijkt me overigens het meest logisch, nu ik erover nadenk.
Ik heb zelf de MP nog niet gedaan, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik heb zelf de MP nog niet gedaan, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Als iemand achter mij bullet time activeert, dan kan ik mij niet snel meer omdraaien. Dat gaat in slow motion. Meestal ben je dan niet snel genoeg om te counteren. Bij een tegenstander die voor je bullet time activeert heb je meer kans om hem alsnog neer te krijgen.
PSN: riznind
Game net voor de PC gehaald, Ik heb er zin in
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ga max payne vanavond ook maar eens afschaffen! Lijkt me vetjes.. alleen ff kijken wanneer ik tijd heb om te spelen haha.
Voor de mensen de gehoopt hadden dat ze vandaag zouden kunnen spelen:

1 uur en 4 install disks verder krijg ik dit, jammer
1 uur en 4 install disks verder krijg ik dit, jammer
Mag hopen dat hij vanacht uit komt dan toch?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Eerst nog maar eens die 30 gig van het net af halen als ik thuiskom. Dan kan ik hopelijk morgen gelijk spelen.
Ik zit nogsteeds in dubio, of ik haal m voor de pc of voor de xbox 360.
Lui vanaf de bank in de woonkamer op mijn 50" plasma prefereer ik toch boven achter mijn pc zitten.
Maar max payne (shooter) dat moet toch voor mijn gevoel met muis en tobo.
Keuzes keuzes!
Lui vanaf de bank in de woonkamer op mijn 50" plasma prefereer ik toch boven achter mijn pc zitten.
Keuzes keuzes!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Maar ik denk dat ze van L.A. Noire geleerd hebben. Volgens mij was dat niet zo'n enorm beroerde poort.j0ppie schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:48:
[...]
Om een lang verhaal kort te maken. Dit is mijn gedachtegang op dit moment
GTA 4 is echt een beroerd spel. De slechtste poort die ik ooit gezien heb!!! Ik heb dus weinig vertrouwen in maypayne. Maar het lijkt me een heel vet spel qua gameplay en graphics.
Ik wil 120hz ondersteuning ultra settings Supersampling en noem maar op. minimum FPS 80+
Gaat dit denken jullie lukken bij dit spel? Of word het weer een crappie poort?
Ik hoop dat we mogen pre-loaden voor morgen anders ben ik eerst een paar uur bezig 28gb naar binnen te trekken
. De unlock op steam staat nu op vroeg in de ochtend voor ons (6 uur).
Edit: En je kan nu pre-loaden op Steam. Alleen even je Steam restarten
.

Edit: En je kan nu pre-loaden op Steam. Alleen even je Steam restarten
[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 31-05-2012 17:25 ]
Zo, pre-loaded en ready to go. 28GB
Ging netjes in minder dan 1.5 uur @ 6 MB/s
Zo heb je nog eens lol van je breedband 
Ben benieuwd.

Ging netjes in minder dan 1.5 uur @ 6 MB/s
Ben benieuwd.
[ Voor 27% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 31-05-2012 20:47 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Lastig. De PC versie schijnt sowieso wel goed te zijn en echt een "eigen smoel" te hebben. Geen brakke port dus.donowitz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:51:
Keuzes keuzes!
Ik speel 'm op de PS3 en ik moet zeggen dat ik sowieso wel onder de indruk ben van de graphics, dus daar ligt het niet aan. Ik speel mijn PS3 shooters met een FragFX, maar Max Payne doe ik gewoon met de controller en dat gaat prima met soft aim aan. Ik vind 3rd person games sowieso prettiger met een controller.
Als je een redelijk systeem hebt lijkt mij de keuze super makkelijk. Op de consoles ziet die er namelijk echt zwaar belabberd uit. Net als elke andere game op de consoles. Maar dit is mijn meningdonowitz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:51:
Keuzes keuzes!
Verder is spelen met muis + keyboard toch het beste. Weer mijn mening.
55 inch is leuk. Maar 27inch bedekt meer van je gezichtsveld, als je maar dicht genoeg bij zit. Dus tenzij je een brakke pc hebt en/of een <20inch beeldscherm. Zou ik sowieso voor de PC gaan.
+ punten
betere graphics
betere besteuring
meer instellingen
snellere laadtijden
- punten
......................?
gaar dacht even dat hij unlocked was aangezien ik een balk krijg waarin je ziet dat hij probeert te patchen maar dan komt weer het bekende venster
.

Ja, dat had ik ook al, ik wacht nog even en dan ga ik naar bed
goed idee.Verderf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:06:
Ja, dat had ik ook al, ik wacht nog even en dan ga ik naar bed
Als je pech hebt werkt het over 10 min en dan zit je voor je het weet een paar uur te gamen.
Als je een high-end PC hebt staan zou ik zeker op de PC gaan spelen. Heb je een wat oudere PC zou ik eerder voor de console gaan.donowitz schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:51:
Keuzes keuzes!
PC versie doet het
vanaf 6 uur s'ochtends. Ik snap ineens de systeem beschrijving voor max settings.
i7 @ 4.5GHZ 16GB DDRIII 7970 Crossfire
Met 1 kaart heb ik in combat 20-40fps
met CF 40-70fps in combat.
Dit is @ ultra settings.
CF scalling is best goed. Wel ff de nieuwe drivers moeten downloaden.
Zijn er al mensen die met een een 680 GTX (SLI) getest hebben?
Verder erg vet spel. Goede gameplay en mooie shootouts. Wel pittig @ hard!!
Dit is @ ultra settings.
Wow, dat is zeker fors!
Dus geen brakke port!
Dus geen brakke port!
Basement Bios ---- Exo-S
Hoe check je de FPS ingame bij Max Payne 3 , aangezien fraps niet werkt met MP3 ...
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ik speelde het spel eergisteren uit. Ik vond het ok maar het is geen topper zoals de voorgaande delen. De schietpartijen zijn wel leuk om te doen en de eerste keer is het verhaal ook onderhoudend.
Ik ben nu herbegonnen op 'hard' en ik erger me ondertussen aan de trage delen in het spel: de soms lange wandelingen, de onmogelijkheid om filmpjes over te slaan, de lange laadtijden. De eerste keer merkte ik dit niet op omdat ik het verhaal volgde en alles bekeek. Nu merk ik pas echt op hoeveel filmpjes in het spel zitten, ze lijken telkens de laadschermen te vervangen.
Ik ben nu herbegonnen op 'hard' en ik erger me ondertussen aan de trage delen in het spel: de soms lange wandelingen, de onmogelijkheid om filmpjes over te slaan, de lange laadtijden. De eerste keer merkte ik dit niet op omdat ik het verhaal volgde en alles bekeek. Nu merk ik pas echt op hoeveel filmpjes in het spel zitten, ze lijken telkens de laadschermen te vervangen.
Zie specs in sig, draait hier met 2xmsaa, 16af, en rest allemaal op very high/high.j0ppie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 07:59:
PC versie doet hetvanaf 6 uur s'ochtends. Ik snap ineens de systeem beschrijving voor max settings.
Dit is @ ultra settings.
50-60 fps
Nice specs.Verderf schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:30:
[...]
Zie specs in sig, draait hier met 2xmsaa, 16af, en rest allemaal op very high/high.
50-60 fps
Dan lijkt me dit fake!
YouTube: Max payne 3 PC GTX 680 SLI - i5 3570k.
Als dit klopt is het verschil tussen nvidia en amd wel heel erg groot! Of er is iets mis bij mij. Maar dat lijkt me niet.
Verschil met jou pc(ook nvidia) lijkt me te klein om zo'n groot verschil te maken.
Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken, MP3 is wel echt een Nvidia titel als ik de logos in het begin mag geloven
Interessante peformance lees ik hier,
Vanochtend na de release even kunnen spelen,
Was ook wel benieuwd naar de daadwerkelijke performance naar aanleiding van de absurde system reqruiments.
GTA IV draaide gek genoeg altijd al erg goed en MP3 idemdito, Vrijwel alle settings op max, inclusief DX11 HW tesselation op V-high en (enkel MSAA uitgeschakeld) op een resolutie van 1680x1050 (oud LCD'tje).
Fraps lijkt niet te functioneren met MP3, maar uit ervaring schat ik zo'n FPS in van minimaal 50 zonder te gekke drops daar onder.
dit draaiend onder;
i5-2500k op 4.0GHZ en een GTX 570 in combinatie met 8GB vengeance geheugen op 1600mhz.
Kijk daarom toch wel op van de performance die mensen hier behalen met CF/SLI systemen, zal ongetwijfeld nog wat optimalisatie nodig hebben, rockstar kennende.
Vanochtend na de release even kunnen spelen,
Was ook wel benieuwd naar de daadwerkelijke performance naar aanleiding van de absurde system reqruiments.
GTA IV draaide gek genoeg altijd al erg goed en MP3 idemdito, Vrijwel alle settings op max, inclusief DX11 HW tesselation op V-high en (enkel MSAA uitgeschakeld) op een resolutie van 1680x1050 (oud LCD'tje).
Fraps lijkt niet te functioneren met MP3, maar uit ervaring schat ik zo'n FPS in van minimaal 50 zonder te gekke drops daar onder.
dit draaiend onder;
i5-2500k op 4.0GHZ en een GTX 570 in combinatie met 8GB vengeance geheugen op 1600mhz.
Kijk daarom toch wel op van de performance die mensen hier behalen met CF/SLI systemen, zal ongetwijfeld nog wat optimalisatie nodig hebben, rockstar kennende.
Probeer anders eens bandicam ipv fraps
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Goed om te horen dat CF best aardig scaled
.
Ik moet nog een patch downloaden van 5gb
. Dus ik zal straks even testen hoe die draait op m'n CF set.
MSAA schijnt de grootste boosdoener te zijn voor een lage FPS. Je kan beter FXAA gebruiken en MSAA uitschakelen (of lager zetten) als je last hebt van een lage FPS.
Ik moet nog een patch downloaden van 5gb

MSAA schijnt de grootste boosdoener te zijn voor een lage FPS. Je kan beter FXAA gebruiken en MSAA uitschakelen (of lager zetten) als je last hebt van een lage FPS.
Heel irritant ja. Ik wilde vorige week het kantoor level aan iemand laten zien, maar ik zat gewoon 10 minuten cutscenes te kijken zonder de mogelijkheid tot skippen. Erg vervelend.Aegir81 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:27:
Ik speelde het spel eergisteren uit. Ik vond het ok maar het is geen topper zoals de voorgaande delen. De schietpartijen zijn wel leuk om te doen en de eerste keer is het verhaal ook onderhoudend.
Wellicht ben jij enorm verwend, maar zwaar belabberd? Ik heb zelden zo'n mooie multiplatform op mijn PS3 gespeeld. Misschien zit je met je kanus in je TV scherm, maar als je gewoon op een fatsoenlijke afstand gaat zitten, is de game grafisch gewoon prima.j0ppie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:50:
[...]
Als je een redelijk systeem hebt lijkt mij de keuze super makkelijk. Op de consoles ziet die er namelijk echt zwaar belabberd uit. Net als elke andere game op de consoles. Maar dit is mijn mening![]()
Verder is spelen met muis + keyboard toch het beste. Weer mijn mening.
55 inch is leuk. Maar 27inch bedekt meer van je gezichtsveld, als je maar dicht genoeg bij zit. Dus tenzij je een brakke pc hebt en/of een <20inch beeldscherm. Zou ik sowieso voor de PC gaan.
+ punten
betere graphics
betere besteuring
meer instellingen
snellere laadtijden
- punten
......................?
Je toetsenbord en muis argument is daarnaast ook niet echt meer van deze tijd hè. Ik heb zelfs een FragFX (heb een hekel aan shooters met controller spelen) maar speel deze game gewoon met de controller. Prima te doen en 3rd person speelt in mijn optiek gewoon lekkerder met een controller (met de FragFX kun je overigens "analoog" lopen, dus je eigen snelheid bepalen, dus beter nog dan een tobo + muis
Ah dat verklaard de relatief hoge fps die ik haal zonder sli/cf, je bedoelt FXAA via Nvidia control panel (bijv) pushen?.Jerry schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:43:
Goed om te horen dat CF best aardig scaled.
Ik moet nog een patch downloaden van 5gb. Dus ik zal straks even testen hoe die draait op m'n CF set.
Knalt verder wel weer als de oldskool payne, wel even wennen het zonnige Rio tov de oude grimmige max payne setting.
FXAA is ook een optie in de Max Payne opties dus je hoeft het niet te forcen in je drivers als je niet wiltExxtince schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:13:
[...]
Ah dat verklaard de relatief hoge fps die ik haal zonder sli/cf, je bedoelt FXAA via Nvidia control panel (bijv) pushen?.
Knalt verder wel weer als de oldskool payne, wel even wennen het zonnige Rio tov de oude grimmige max payne setting.
Iemand ook iemand opgevallen dat MP3 niet tussen je recently played games staat in je xmb (ps3)?
PSN id: PENo1
WOW wat een spel zeg, de oude feel is weer helemaal terug! Nu weer snel verder spelen, de performance is ook onwijs goed!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk