Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 21:13
Misschien heb ik verkeerd gezocht, maar ik kon er nog geen topic over vinden... anywho, ik zie op de Wehkamp site dat Max Payne 3 mogelijk eind dit jaar uitkomt? Of weet iemand toevallig of Wehkamp gewoon maar een datum heeft geplaatst bij gebrek aan uitblijven van meer info?

Moet haast wel een vette game worden trouwens :9

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1267989582.jpeg

[ Voor 34% gewijzigd door DFKT op 13-10-2010 23:30 ]

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Heb je al eens gezocht op het grote WWW
Op verschillende site`s staan al de release datums van Max Payne 3.

Verder gaat het idd een vet spel worden als ik zo de trailers bekijk.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Ik ben wel wat van dat soort verwijzingen tegen gekomen inderdaad, maar de officiële site geeft nog geen datum?
http://www.rockstargames.com/maxpayne3/index2.php

Ik lees trouwens dat play.com nog wel eens als bron wordt aangehaald voor de releasedatum, maar zelf heeft play.com nog geen release datum op de website staan...

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Max Payne 3: First Trailer

De eerste Max Payne 3 trailer is er... Ik ben nog niet enthousiast. Ik mis de noir-sfeer die Max payne 1 en 2 geweldig maakte compleet door de zonovergoten omgevingen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pff ziet er echt uit als een 13-in-een-dozijn shooter.. Niets met Max Payne te maken behalve de muziek.. Idd totaal geen Noir gevoel..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:27

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Aan het begin van die trailer had ik een groot Man on Fire gevoel erbij en was het op zich wel prima en kan het passend zijn binnen de Max Payne wereld, maar toen hij z'n hoofd kaal scheerde en de actie begon werd het toch een stuk minder. :-(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:18
Meer info van Rockstar:
http://www.realpcgamers.co.uk/?p=4588

In het kort:
trailer bestaat uit ingame beelden
Rage engine (met natural motion, zelfde als in GTA IV en RDR)
"not an open world game"

Ik hoop dat ze deze keer beter porten naar PC, want GTA IV is berucht om wat voor aanslag op je processor het is.
En ik ben verbaasd over het hele gedoe rond het 'not an open world game', en vooral dat de auteur van het gelinkte artikel dat "a shame" vindt. MP 1 & 2 waren dat toch ook niet? Dat was basically loop door een level en schiet alles wat je ziet overhoop. Waarom moet MP3 dan ineens een open speelwereld bevatten? Het is GTA niet...

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:30
Van de trailer krijg ik het niet echt warm of koud.

De hele sfeer die MP1 en MP2 zo geweldig maakte is compleet weg ;(

Ik heb er een hard hoofd in als ik dit zo zie. Mogelijk gaat dit net zo een teleurstelling worden als Call of Juarez - The Cartel.

Eerste 2 delen waren prima te pruimen, 3de deel is ronduit kut en ziet er grafisch slechter uit dan deel 1. En dan heb ik het over deel 1 zonder die DX10 patch wat er later voor uit kwam }:| :{

Hopelijk blijft MP datzelfde lot bespaard.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:10
Duesenberg J schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:45:
Waarom moet MP3 dan ineens een open speelwereld bevatten? Het is GTA niet...
Het is _juist_ GTA niet, naar ik zie de gewoon als een GTA meets Noir, absoluut het gevoel van MP niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Willybubba schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:59:
[video]

De eerste Max Payne 3 trailer is er... Ik ben nog niet enthousiast. Ik mis de noir-sfeer die Max payne 1 en 2 geweldig maakte compleet door de zonovergoten omgevingen.
You've got to be kidding me right, hebben die lui uberhaupt wel Max Payne gespeeld?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 21:27
Joh hou eens op met zeuren, ik hoop gewoon dat de bullet time weer moddervet wordt! B)

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 22:39
De locatie maakt het geen echte Detective Noir meer alleen al de setting in Brazilië. Ik vond de donkere en winterse sfeer heel goed bij de vorige delen.

Graphics zijn niet belangrijk maar het verhaal en indoor combat (bullet time) moeten wel goed zijn of het faalt.

Nu hopen dat het geen slechte Rockstar game is zoals de Bully games.

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb alleen de eerste Max Payne gespeeld (super spel toen!), maar als ik dan deze cover zie herken ik er max echt totaal niet in! Ik denk dat een spel als dit toch lastig is om te maken, immers was het eerste deel toen wel erg uniek op dat moment, nu is dat element er niet meer en wordt het denk vrij lastig om te onderscheiden..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Anoniem: 413079

Erg jmmr dit jah het verhaal is echt uit de duim gezogen.
echt uitmelken van de Francoise maak dan een remake van 1 met een nieuwe engine (die zou ik wel playen !!)
ook vind ik de engine tegen vallen maarjah ik zit tog alleen maar battlefield te spelen rond march 2012 van die trailer kreeg ik echt kippuhvel

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:18
SinergyX schreef op woensdag 14 september 2011 @ 23:38:
[...]

Het is _juist_ GTA niet, [...]
Inderdaad, en gelukkig maar. Deel 1 & 2 waren ontzettend lineair. Het verhaal was het belangrijkst.
GTA = open wereld, Max Payne = lineair met sterk verhaal en bullettime. Die twee moeten niet worden gemengd, dat werkt niet.
Een open spelwereld heeft onvermijdelijk tot gevolg dat stukjes verhaal minder verband met elkaar houden, en daarom verliest het verhaal (zoals dat in de vorige delen zo goed zat) enorm aan sterkte.
Ik ben daarom juist blij dat ze niet voor een open wereld gekozen hebben, in tegenstelling tot de auteur van die website.

Verder krijg ik bij deze trailer absoluut geen Max Payne. Als ik de beelden zie lijkt het meer op een middelmatige console shooter. Ik hoop zo dat ik het fout heb, maar ze hebben de schijn tegen, gezien het verleden van Rockstar, en dat Remedy er niks meer mee te maken heeft.

Het is jammer dat er op het eerste gezicht niks is veranderd sinds de allereerste bekendmaking van Max Payne 3, een paar jaar geleden. Toen was er ook al veel commentaar op de nieuwe setting, en daarna is er lang niks meer van het project gehoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Duesenberg J op 15-09-2011 04:42 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 413079 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:41:
Erg jmmr dit jah het verhaal is echt uit de duim gezogen.
echt uitmelken van de Francoise maak dan een remake van 1 met een nieuwe engine (die zou ik wel playen !!)
ook vind ik de engine tegen vallen maarjah ik zit tog alleen maar battlefield te spelen rond march 2012 van die trailer kreeg ik echt kippuhvel
Say what?

Natuurlijk is het verhaal van deze franchise uit de doom gezogen. Dacht je dat het waargebeurd is?

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:52
HIer en daar zeggen ze ook al dat het gewoon het plot is van de Film: Man of Fire.
In Alan wake kun je nog wat easter eggs vinden van 2 tot 3 brieven met dezelfde Voice actor die Max speelde, waar je eigenlijks het echte einde hoort.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33
Gameplay beelden + commentaar :)

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Max Payne 3 Design and Technology Series: Creating a Cutting Edge Action-Shooter

Mijn interesse is eindelijk gewekt in deze game. Vorige beelden van alleen een kale man deden me totaal niet aan Max Payne 1&2 denken. Bullet time ziet er nu echt vet uit en de impact op lichamen _/-\o_

Nu nog de strips ertussen in dezelfde sfeer, en dan wordt dit ook weer een pareltje. Helaas komen er zoveel top games tegelijk uit :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 12:42

C0nscious

Mysteryman.

Ziet er toch wel aantrekkelijk uit, maar inderdaad door de overvloed aan goede games afgelopen tijd houd ik het denk ik af totdat hij in de budgetbakken ligt.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
En weer een 'nieuwe':

Bekijk op YouTube
Max Payne 3 Design and Technology Series: Targeting and Weapons

Ik zal em denk ik wel spelen, maar ben er niet echt enthousiast over. Het komt nog steeds niet over als Max Payne... Oranje/Blauwe cover... kale Max Payne in een wife beater... zonnige scenario's...

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 07:55
Hmmm... ik begin nu na deze filmpjes toch wel degelijk geïnteresseerd te raken: dichte bebouwing, veel enemies, nieuwere bullet-time, een ander soort verhaal, nieuwe tactieken... Ik kreeg toch enigzins het gevoel Max Payne te zien met painkillers, bullet-time, handlangers (zoals Mona in Max Payne 2), binnenplaatsjes, autogarages, veel wapens, killcams, genoeg uitdaging... ofterwel: alles wat Max Payne 1 en 2 zo geweldig maakte. Ik vindt dat het [nog wel iets kan gaan worden, als ik het zo bekijk op de officiële website.

Maar ik zie ook een keerzijde: de Euphoria-engine die ook gebruikt werd voor GTA IV draaide nooit echt superlekker op de PC, als je nu bijvoorbeeld een HD7970 hebt draait GTA IV pas maxed out op 1920x1200... hoe moet Max Payne 3 dan draaien nu er zoveel meer detail in de spelwereld zit dan ik ooit gezien heb in GTA IV?
Daarnaast zie ik een beetje console-besturing tussendoor, hoop dat het op de PC niet teveel als een console-game gaat aanvoelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 26-02-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Gametrailers.com -> Nieuwe making-of trailer.
Nog 2 maanden tot de game uitkomt... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
serieus die game is helemaal verneukt ik had idee dat ik naar far cry 2 in third person zat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Haas_nl schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:53:
serieus die game is helemaal verneukt ik had idee dat ik naar far cry 2 in third person zat te kijken.
Leg eens uit? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik van die laatste filmpjes best wel onder de indruk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Nou de max payne die ik ken was een fps met veel sfeer je had echt idee dat je die bad guys kapot moest maken.
Nu zitten te showen dat je echt 2 wapens vast hebt als je loopt.
En het ziet er uit alsof het op een tropisch eiland af speelt terwijl ik dat echt niet bij max payne vind passen.
Verder is het ook goed duidelijk dat het een console game is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Haas_nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:20:
de max payne die ik ken was een fps
Lijkt erop dat dat een andere Max Payne is dan die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Haas_nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:20:
Nou de max payne die ik ken was een fps met veel sfeer je had echt idee dat je die bad guys kapot moest maken.
Nu zitten te showen dat je echt 2 wapens vast hebt als je loopt.
En het ziet er uit alsof het op een tropisch eiland af speelt terwijl ik dat echt niet bij max payne vind passen.
Verder is het ook goed duidelijk dat het een console game is geworden.
Sorry, maar je gaat al mis bij "FPS".

Max Payne 1 gameplay:

Bekijk op YouTube
Max Payne 1 - Rockstar - The Ultimate Gameplay - Hard mode

Max Payne 2 gameplay:

Bekijk op YouTube
Max Payne 2 Gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09-2024
Gister een filmpje gezien met gameplay beelden van de multiplayer. Dat ziet er echt tof uit zeg. Kan niet wachten tot de game in de schappen ligt.

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-05 15:53
De nieuwste filmpjes hebben mijn interesse wel gewekt al blijft het zonde dat hij nu kaal is. Maarja die man heeft al zo veel pech gehad. Vrouw en kind dood. Wat moesten ze nog meer voor hem verzinnen :P
Vind het idee wel goed. Mooi vervolg.

Wel jammer van de setting en de kale kop, dom uiterlijk. Max Payne zoals hij hoort had tenminste nog uitstraling.
Die film was overigens ook geen zak aan. Allemaal monsters etc. hoort totaal niet bij de game. Er is wel ergens een film van Mell Gibson die mij erg aan Max Payne doet denken. Payback heet die film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Bij steam is er een pre-order deal Max Payne 3 nu kopen en dan krijg je Max Payne 1 & 2 er gratis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is deze al langs gekomen?

Bekijk op YouTube
Max Payne 3 Design and Technology Series: "Bullet Time"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Laatst online: 06-06 11:07
Piekartz87 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:46:
De nieuwste filmpjes hebben mijn interesse wel gewekt al blijft het zonde dat hij nu kaal is. Maarja die man heeft al zo veel pech gehad. Vrouw en kind dood. Wat moesten ze nog meer voor hem verzinnen :P

Wel jammer van de setting en de kale kop, dom uiterlijk. Max Payne zoals hij hoort had tenminste nog uitstraling.
Die film was overigens ook geen zak aan. Allemaal monsters etc. hoort totaal niet bij de game. Er is wel ergens een film van Mell Gibson die mij erg aan Max Payne doet denken. Payback heet die film.
Als je de film goed had gevolgd had je door gehad dat de monsters niet echt waren maar hallucinaties na het innemen van de drug. Wat precies overeenkomt met het eerste deel waar de drugs gebruikers het ook over gevallen engelen hebben. Ik vond het juist erg vet gedaan en vond de film dicht bij origineel liggen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:12
Piekartz87 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:46:

Inderdaad get your facts straight, en over het personage in de nieuwe max payne, hij heeft juist veel persoonlijkheid, en ziet er badass en fckd up uit, niet dom. Maar vooruit. Smaken verschillen deze game komt er bij mij iig 100% zeker in, voor het eerst in 2/3 jaar kijk ik weer echt uit naar een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Wat een graphics in die nieuwe Max Payne game, en wat een hoop opties om jezelf door de spelwereld te verplaatsen. Je kan Rambo spelen en recht er doorheen gaan met bullettime, of je kan sneaky-sneaky een hoekje zoeken, een paar uitschakelen met stealth en een nieuwe dekkingsplaats zoeken.
Helemaal te gek in die trailer is om aan die haak heen en weer te bungelen, maar toch nog kaarsrecht kunnen aimen.
Must-buy in mei voor mij :)

EDIT: in de pre-order gezet @ Steam, krijg je er gratis Max Payne 1 en Max Payne 2 bij, om nog eens opnieuw te spelen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jorn1986 op 14-04-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
De PS3 en 360 versie zijn momenteel zeer netjes geprijsd bij Gamesync: € 43,24. Ik twijfel een beetje welke ik zal halen. Ik neig naar de PS3 omdat ik dan met mijn FFX kan spelen, maar dan moeten de graphics wel gelijk zijn.

Weet iemand trouwens of er ook 3D ondersteuning komt voor de consoles? Als ik via Google zoek krijg ik alleen de bevestiging voor de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piekartz87
  • Laatst online: 06-05 15:53
Ik heb prima meegekregen dat die monsters door de hallucinaties kwamen.
Het paste er gewoon niet bij, ik ben gek op de sfeer van Max Payne. Het kwam niet goed tot zijn recht in de film. Vond de acteur ook niet bijzonder goed passend. (ook al is het een goede acteur)

Daarnaast ziet hij er inderdaad baddass uit, maar op een totaal andere manier dan Max Payne. En dat vind ik jammer.
I.p.v. een ralle cop met veel problemen en zwaar aan de painkillers en met zijn leren jasje hebben we straks een oude kale vetzak met een lelijk hawaïbloesje.

Maar de gameplay zag er goed uit dus ik ga hem zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoi Crysis 2. :+

nieuws: Rockstar maakt systeemeisen Max Payne 3 bekend
Het aangeraden systeem bestaat uit een Intel i7 3930K-sixcore van 3,06GHz of een AMD FX8150-octacore van 3,6GHz, aangevuld met een Nvidia GeForce GTX 680 of Radeon HD 7970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 09:58

Pykow

Angelo OTR

De nieuwe crysis is geboren !!
wat een systeemeisen zeg :S
Dan verwacht je wel een game die er super mooi uit moet zien.
ik vondt BF3 er al geweldig uitzien het afgelopen jaar en dan moet max payne 3 er wel flink overheen gaan met deze eisen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik verwacht hetzelfde als bij BF3: het zal gerust draaien met een systeem dat er onder zit, je zal waarschijnlijk AA en AF ietsjes lager moeten zetten en de textures op high i.p.v. ultra?

EDIT: een paar echte screenshots op 1080P zien er toch wel erg goed uit:

Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3

Ziet er zeker wel erg goed uit!

[ Voor 57% gewijzigd door Jorn1986 op 24-04-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Jorn1986 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:53:
Ik verwacht hetzelfde als bij BF3: het zal gerust draaien met een systeem dat er onder zit, je zal waarschijnlijk AA en AF ietsjes lager moeten zetten en de textures op high i.p.v. ultra?

Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3

Ziet er niet direct uit als in-game? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456341

Heb hem toch maar besteld voor de PS3. Lijkt me wel wat...ook al zal deel 1 moelijk te overtreffen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jorn1986 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:53:

Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3

Geen jaggies?

Onmogelijk. Dit is toch wel Rockstar hé? De mensen die GTA IV op de PC releasten zonder AA opties?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Klopt helemaal, het is de RAGE engine, met physics van de Euphoria engine.

GTA 4 EFLC liep tegen een grens aan bij videokaarten met minder videogeheugen dan 1,5gb... Niet verwonderlijk dat er een HD7970 of een GTX680 voor nodig is om het op zeer hoog te kunnen draaien. De engine gebruikt nogal wat videogeheugen.
Nog een reden om te upgraden naar een videokaart zoals de GTX680 en de HD7970...
DFKT schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:33:
[...]
Ziet er niet direct uit als in-game? :/
Jawel, het is in-game, zie bijvoorbeeld deze trailer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 18:07
Ik had me opgegeven om kans te maken op die speciale max payne ipad van rockstar. Krijg ik net een mailtje dat ik runner up ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

schedule for Max Payne 3's downloadable content, as well as some of the details for the first DLC pack, Local Justice. It will feature a new map, Police Precinct, for various multiplayer modes, and more. The press release also mentions the Max Payne 3 Rockstar Pass, which will give you access to all Max Payne 3 DLC as it is released, for 2400 Microsoft points on XBL or $29.99 for PC and PSN - a 35% saving compared to buying them individually. Pre-order details for Australia and New Zealand are yet to be announced.
Dat ze hunne 30euro day 1 DLC in hun gat steken.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
4bit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Precies, wtf man, gaat er een beetje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

4bit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Bandwagon alert! Spring er maar op en koop het niet als je denkt dat het geen toevoeging wordt. Of als je denkt dat het wel leuk is koop je het wel.

Day 1 is het sowieso niet, ziet een oplettende lezer. DLC wordt gedurende het jaar verkocht. Ik vind het niet zo vreemd dat het al gepland is. En ook niet zo onaardig dat je als speler de mogelijkheid hebt om ze vast wat geld te geven als je denkt alles te willen gaan kopen. De optie om niets te kopen is er ook. Net als de optie om een paar van de 7 packs te kopen. Of om ze allemaal te kopen terwijl je er meer voor betaalt dan als je vooruit had betaald omdat je er geen vertrouwen in hebt dat het gaaf wordt. Het blijft allemaal jouw keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Voor singleplayer zal het niet veel uitmaken (tot nu toe) want de eerste die bekend is, is om een extra multiplayer map. Maar dat wilt dus wel zeggen dat je gezien gaat zijn voor multiplayer als ge niet alle DLC hebt. Opeens mag je op 90% van de servers niet meer op omdat je 1 map niet hebt. Maarja, ik ben dan ook wel een serieuze tegenstander van DLC.

Achja, misschien koop ik het na een jaar wel eens in de steam sale voor 5 euro.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
4bit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:07:
Voor singleplayer zal het niet veel uitmaken (tot nu toe) want de eerste die bekend is, is om een extra multiplayer map. Maar dat wilt dus wel zeggen dat je gezien gaat zijn voor multiplayer als ge niet alle DLC hebt. Opeens mag je op 90% van de servers niet meer op omdat je 1 map niet hebt. Maarja, ik ben dan ook wel een serieuze tegenstander van DLC.

Achja, misschien koop ik het na een jaar wel eens in de steam sale voor 5 euro.
Inderdaad, zo maken ze de multiplayer van dit soort games kapot. Die gaat volgens mij ook al niet enorm populair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die multiplayer ziet er bijzonder chaostisch uit. Ik denk dat dit leuk is voor een aantal keren maar daarna doodbloed. Ook gezien het feit dat er nog meerder multiplayer games volgende eind mei. Denk aan Ghost Recon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
De beta van ghost recon was echt een blamage, denk dat dat eerder doodbloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb niet een beta-key gekregen. Maar ik had wel vernomen dat die ook slecht uit de stopverf kwam.
The Payne iig voor de singleplayer bestelt waar hij ook voor bedoelt is... Multiplayer als extra, nooit verkeerd. Beter teveel dan te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
http://www.gamesync.nl/ma...x360-kopen-bestellen.html ik wil max payne 3 daar pre-orderen, maar ik kan nergens vinden of het ook om de pre-order actie gaat met de gratis dlc. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Twijfel nog enorm of ik de PS3 versie zal kopen of iets later de PC versie, en dan nog maar afvragen of het een goede port is. Maar ergens hoor je Max Payne wel op het originele platform te spelen en het maximale eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PS3 natuurlijk Rinbot. Kunnen we "bullet timen" met de Eagles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 06-06 21:28

nFo

Sn0wblind schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:29:
Twijfel nog enorm of ik de PS3 versie zal kopen of iets later de PC versie, en dan nog maar afvragen of het een goede port is. Maar ergens hoor je Max Payne wel op het originele platform te spelen en het maximale eruit te halen.
Xbox natuurlijk. ;)
PC versie komt pas 1 juni en die specs...

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 06-05-2012 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PS3 versie.. weinig keuze als je alleen een PS3 en een netbook met Linux hebt, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Launch trailer van Max Payne 3.

''The way I see it, there's two types of people:
Those who spend their lifes trying to build a future, and those who spend their lifes trying to rebuild the past.

For too long I've been stuck in between. Hidden in the dark. Locked in a course of destruction.

Time moves forward, and nothing changes.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 456341 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:26:
PS3 versie.. weinig keuze als je alleen een PS3 en een netbook met Linux hebt, :P
Ik heb ook de PS3 versie besteld. Er schijnt grafisch niet echt verschil tussen beide platforms te zitten en de PS3 versie komt op 1 disc, wel zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 18:07
waar ik een beetje bang voor ben, is kijken naar de laatste spellen van rockstar op de pc, dat dit weer zo'n gare port wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
kipneck schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:28:
waar ik een beetje bang voor ben, is kijken naar de laatste spellen van rockstar op de pc, dat dit weer zo'n gare port wordt.
Dan moet je misschien de Tweakers hands-on even lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Deze game gaat volgens mij aardig wat teweeg brengen, het doet zoveel nieuws en is technisch echt een van de indrukwekkendste dingen die ik in tijden heb gezien in een game, grafisch ook top en de ai is ook echt enorm goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:45
Ik kijk echt enorm uit naardeze titel, vroeger echt genoten van deel 1 en 2 en dat ga ik vast en zeker ook doen met deel 3!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

bram1984 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:11:
PS3 natuurlijk Rinbot. Kunnen we "bullet timen" met de Eagles. ;)
Ik heb daar wel oren naar.. :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Inderdaad, wat een sterke storyline. Wel jammer dat die X360 versie nu alweer pirated is. Qua graphics doet de console toch wel onder voor een PC; ik wacht graag 2 weken langer voor de PC versie vanwege de graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Geweldige sfeer ! _/-\o_
Kan niet wachten, de game heeft in de eerste intro en missie al meer verhaal dan Rage.
Meer dan de intro ga ik maar niet kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 12-05-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kwartier lange gameplay video. Niet kijken als je nog niks van de game wil zien. Snel kijken als je het wel wilt zien, voordat Rockstar de video verwijdert.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P5fSlGqXSPo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zie nu trouwens pas dat die gast zo'n beetje de hele game al heeft geupload. Lastig om niet alles te gaan checken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-06 05:51
Net na middernacht is er op Veronica (om 00:05) een programma over "The Making of Max Payne 3". Ik dacht het even te melden hier, geen idee of het iets nieuws laat zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Freaky Maus op 13-05-2012 19:07 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

bram1984 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:23:
Kwartier lange gameplay video. Niet kijken als je nog niks van de game wil zien. Snel kijken als je het wel wilt zien, voordat Rockstar de video verwijdert.

[video]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja die gast heeft een illegale versie op de Xbox, en gelijk een walkthrough van de hele game online gezet. Het ziet er vet uit in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Kan iemand mij vertellen of dit spel meer is dan een schietspelletje?
Ik zit nl. nog op de wip of ik 'm haal of niet, omdat ik me afvraag of het spel niet eentonig wordt en wat de replay value is.
De multiplayer ziet er iig. goed uit, maar daarvan moeten we maar afwachten of het leuk is en blijft.

Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maar heb al wel heel wat video's bekeken van alle drie. Daar komt dus het gevoel van een schietspelletje vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Iemand enig idee wanneer de reviews gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 22:41

Dhrax

Prog Lord

Jobbie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:46:
Ik zit nl. nog op de wip of ik 'm haal of niet, omdat ik me afvraag of het spel niet eentonig wordt en wat de replay value is.
De multiplayer ziet er iig. goed uit, maar daarvan moeten we maar afwachten of het leuk is en blijft.

Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maar heb al wel heel wat video's bekeken van alle drie. Daar komt dus het gevoel van een schietspelletje vandaan...
Als je van 1 en 2 geen goed gevoel krijgt kun je deze beter laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
belfrink schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:50:
[...]

Als je van 1 en 2 geen goed gevoel krijgt kun je deze beter laten liggen :)
Tja zijn 2 oude games. Beetje raar ook om basis van wat video's een game te laten liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 14-05-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 16:24

Ik zelf heb deel 1 en 2 kapot gespeeld. Beide vorig jaar zelf nog met plezier gespeeld.
Het verhaal beviel mij bij beide zeer goed en uiteraard de oneliners en de hele sfeer.

Maar het is uiteraard maar de vraag of deel 3 ook deze goede punten heeft.
Maar je loopt toch de kans dat het een volledig andere game is en dat de naam en bullet-time de enige overeenkomsten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

En hoelaat is dat hier ?

Gewoon kopen, de game is epic win. 8)
Reviews komen ook vandaag.

[ Voor 58% gewijzigd door nFo op 14-05-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb geen flauw idee. Dat zul je vast wel ergens kunnen vinden toch?

edit: Als je Googled op max payne 3 review, kom je al verschillende reviews tegen.

[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 14-05-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 23:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

bram1984 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:12:
Ik heb geen flauw idee. Dat zul je vast wel ergens kunnen vinden toch?

edit: Als je Googled op max payne 3 review, kom je al verschillende reviews tegen.
Ja klopt: rond de 9.
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/max-payne-3
http://www.gamerankings.c...70-max-payne-3/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Wat een goede review ook, zonder al te veel te verklappen... behalve dan van New York waar Max
spoiler:
van zijn plaat gaat en met een triviale vrouw danst, en later per ongeluk de zoon van een maffiabaas neerschiet, mogelijk is dat de reden waarom hij New York uitgevlucht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja, die "spoiler" staat ook al zo'n beetje in elke preview. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
GT scoort verrassend genoeg een 7.6
Verhaal valt tegen.
Multiplayer schijnt wel weer beter te zijn.
http://www.gametrailers.com/video/review-max-payne-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Meh, vind gametrailers een erg goede site, maar vind dat ze een beetje miereneuken op de review van max payne, die game doet zoveel nieuws en brengt alles zo volwassen. een game als mw3 krijgt een 9,3 doet totaal NIKS nieuws en is gewoon weer alles van hetzelfde. Rockstar neemt hier een grote stap in game design en wordt door gt op bijna alle vlakken de grond in gestampt. De game is te moeilijk, de ai te goed, bullet time komt niet tot zijn recht, het gekozen stijltje is "te" veel en overleven komt soms neer op te veel cover zoeken. games als kane & lynch scoren nog hoger, en wat voor verschrikkelijke misbaksels van games zijn dat. zeker deel 2 waar je koppijn krijgt van die shake en distord effecten. Naja kortom krijg ik het gevoel bij de review van gt dat ze met opzet laag gaan zitten. Maar goed, de game is hier al een tijd gepre-ordered en ik ben er zeker van dat ik er enorm van ga genieten :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Wat ik kan besluiten uit een paar reviews dat de graphics & art direction goed zijn. De gameplay (gunplay & dodge) nog beter werden met de euphoria engine van Rockstar.

Het verhaal is de grote mislukking en de relatief korte singleplayer, multiplayer heb ik geen interesse in.

Ik vond het al vreemd dat we geen gameplaytrailers kregen maar gun- en multiplayers trailers.

Wie goed oplet bij de reviews dat ze te veel over de multiplayer bezig zijn.

De beste review vind ik: Edge Magazine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Ik hoop overigens ook dat je bij het zoeken van multiplayer servers kan zoeken naar servers zonder lock, wat is dat nep zeg! Dat verpeste heel de multiplayer van gta 4 ook al, Snap ook ECHT niet waarom rockstar dat erin stopt, het hele element van skill is dan toch verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

swoutr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:12:
Ik hoop overigens ook dat je bij het zoeken van multiplayer servers kan zoeken naar servers zonder lock, wat is dat nep zeg! Dat verpeste heel de multiplayer van gta 4 ook al, Snap ook ECHT niet waarom rockstar dat erin stopt, het hele element van skill is dan toch verdwenen.
Zo lang locken alleen op de consoles is, vind ik het prima ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Nee ook daar niet, gewoon nep, het zal vast uitgezet kunnen worden op de servers, maar ik hoop ook dat je er op kan zoeken.

Aah gelukkig, net een mp video gezien op youtube, je kunt kiezen tussen playlist's met free, soft en hard (lock) aim! :).

[ Voor 33% gewijzigd door swoutr op 14-05-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

swoutr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:20:
Nee ook daar niet, gewoon nep, het zal vast uitgezet kunnen worden op de servers, maar ik hoop ook dat je er op kan zoeken.

Aah gelukkig, net een mp video gezien op youtube, je kunt kiezen tussen playlist's met free, soft en hard (lock) aim! :).
Dat is goed om te horen. Ik heb er ieder geval zin in. Hopelijk kan ik het redelijk goed draaien op mijn pc op 1920x1080. Aan de requirements te zien is het een zwaar spel. En GTA was ook al zo brak gepoort...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
swoutr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:49:
Meh, vind gametrailers een erg goede site, maar vind dat ze een beetje miereneuken op de review van max payne, die game doet zoveel nieuws en brengt alles zo volwassen. een game als mw3 krijgt een 9,3 doet totaal NIKS nieuws en is gewoon weer alles van hetzelfde. Rockstar neemt hier een grote stap in game design en wordt door gt op bijna alle vlakken de grond in gestampt. De game is te moeilijk, de ai te goed, bullet time komt niet tot zijn recht, het gekozen stijltje is "te" veel en overleven komt soms neer op te veel cover zoeken. games als kane & lynch scoren nog hoger, en wat voor verschrikkelijke misbaksels van games zijn dat. zeker deel 2 waar je koppijn krijgt van die shake en distord effecten. Naja kortom krijg ik het gevoel bij de review van gt dat ze met opzet laag gaan zitten. Maar goed, de game is hier al een tijd gepre-ordered en ik ben er zeker van dat ik er enorm van ga genieten :D!
Betreft een MP game is story en sfeer heel belangrijk en heb nu wel door dat het dit niet gaat worden bij het derde deel :(

Andere kritiek punten toen mij eigenlijks niet zoveel. En zo vernieuwend is MP3 eigenlijks niet alleen omdat andere developers het niet als marketing gebruiken.

Persoonlijk vind ik trouwens wel dat Rockstar ontzettend gehyped is. Grafisch doen ze het uit stekend. En kwa setting ook. Maar heel vaak verhaal schieten ze te kort. Op Bully en RDR na dan, Okay de nieuwe GTA ziet er zeer indruk wekkend uit maar na Vice City had ik het al bekeken met GTA serie. IV heb ik misschien 3 uurtjes gespeeld en toen had ik zoiets van het valt al snel in de herhaling kwa gameplay RDR heeft dat ook alleen voor mij werkt het daar alleen goed wegens een totaal andere setting en premise.
Plus vind RDR ook wat simulatief ingesteld dat je echt lang onderweg moest zijn past er heel goed bij.

Wil best de Nieuwe MP eens lenen maar om te kopen weet ik nog niet eens of het wel voor mij waard zal zijn om hem uit een budget bak te halen.

Ik was trouwens best wel verbaasd over MP3 dat hij zo'n lage score had op GT. gezien dat toch wel één van de grootste comerciele gamesite is.

RDR scoort geloof ik wel een stuk hoger. En verbaasd dat hij tot nu toe overal anders wel weer super hoog scoort.

Appart dat sandbox altijd zoweinig vernieuwing heeft, maar eigenlijks tegenwoordig hebben alle genres hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:15
Ik ga het spel gewoon vrijdagochtend kopen bij Saturn voor €38 (in de aanbieding t/m zondag).

Spel speel ik in het weekend wel uit

Als de replay-value hoog is, of de MP verrassend goed (a la Uncharted 2). Dan hou ik hem in mijn collectie.

Anders gaat hij maandag gewoon op marktplaats. Veel verlies zal ik niet lijden.

Baal er toch wel van dat het verhaal volgens de recensies bagger is. Uncharted 3 was qua verhaal ook bagger. Het wordt steeds minder met Third-person shooters.

Ik wil dit spel heel graag spelen. Maar ben niet echt gehyped.... sowieso vind ik de hele setting toch wat minder. Max Payne in Brazilië ? Ik mis het grimmige New York !!

Ik zie het vrijdag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 09:58

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

38 Euro is erg netjes. Hopelijk maakt de MM er dezelfde prijs van.

Ik heb een aantal reviews gelezen en het grootste probleem lijkt de eentonigheid van de gameplay. Het verhaal is ook minder en het spel is moeilijk. De graphics en muziek zijn wel erg goed.

Ik ga ff zoeken naar multiplayer beelden. Ben daar wel erg benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Een 9 op gamer.nl. Netjes. Als ik uitgekeken ben op Diablo III, haal ik deze ook nog wel even :)

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:48
SP dat zit wel snor, maar de MP daarentegen... nee, dat lijkt mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Jobbie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:57:
38 Euro is erg netjes. Hopelijk maakt de MM er dezelfde prijs van.
Bij de MM is ie €44, van vrijdag t/m zondag. Zie jubileumflyer nr. 4, pagina 6 en webshop.
€38,- is alleen Saturn Amsterdam (en vanwege laagste prijsgarantie MM (binnen 15km) ook bij MM A'dam-Arena en MM A'dam-Noord). Verder stond ie bij Saturn Venlo in de folder voor €39,-.

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 15-05-2012 14:18 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste