Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Op verschillende site`s staan al de release datums van Max Payne 3.
Verder gaat het idd een vet spel worden als ik zo de trailers bekijk.
↓ volgende bericht hieronder ↓
http://www.rockstargames.com/maxpayne3/index2.php
Ik lees trouwens dat play.com nog wel eens als bron wordt aangehaald voor de releasedatum, maar zelf heeft play.com nog geen release datum op de website staan...
De eerste Max Payne 3 trailer is er... Ik ben nog niet enthousiast. Ik mis de noir-sfeer die Max payne 1 en 2 geweldig maakte compleet door de zonovergoten omgevingen.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
http://www.realpcgamers.co.uk/?p=4588
In het kort:
trailer bestaat uit ingame beelden
Rage engine (met natural motion, zelfde als in GTA IV en RDR)
"not an open world game"
Ik hoop dat ze deze keer beter porten naar PC, want GTA IV is berucht om wat voor aanslag op je processor het is.
En ik ben verbaasd over het hele gedoe rond het 'not an open world game', en vooral dat de auteur van het gelinkte artikel dat "a shame" vindt. MP 1 & 2 waren dat toch ook niet? Dat was basically loop door een level en schiet alles wat je ziet overhoop. Waarom moet MP3 dan ineens een open speelwereld bevatten? Het is GTA niet...
De hele sfeer die MP1 en MP2 zo geweldig maakte is compleet weg
Ik heb er een hard hoofd in als ik dit zo zie. Mogelijk gaat dit net zo een teleurstelling worden als Call of Juarez - The Cartel.
Eerste 2 delen waren prima te pruimen, 3de deel is ronduit kut en ziet er grafisch slechter uit dan deel 1. En dan heb ik het over deel 1 zonder die DX10 patch wat er later voor uit kwam
Hopelijk blijft MP datzelfde lot bespaard.
Het is _juist_ GTA niet, naar ik zie de gewoon als een GTA meets Noir, absoluut het gevoel van MP niet.Duesenberg J schreef op woensdag 14 september 2011 @ 22:45:
Waarom moet MP3 dan ineens een open speelwereld bevatten? Het is GTA niet...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
You've got to be kidding me right, hebben die lui uberhaupt wel Max Payne gespeeld?Willybubba schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:59:
[video]
De eerste Max Payne 3 trailer is er... Ik ben nog niet enthousiast. Ik mis de noir-sfeer die Max payne 1 en 2 geweldig maakte compleet door de zonovergoten omgevingen.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Graphics zijn niet belangrijk maar het verhaal en indoor combat (bullet time) moeten wel goed zijn of het faalt.
Nu hopen dat het geen slechte Rockstar game is zoals de Bully games.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Verwijderd
echt uitmelken van de Francoise maak dan een remake van 1 met een nieuwe engine (die zou ik wel playen !!)
ook vind ik de engine tegen vallen maarjah ik zit tog alleen maar battlefield te spelen rond march 2012 van die trailer kreeg ik echt kippuhvel
Inderdaad, en gelukkig maar. Deel 1 & 2 waren ontzettend lineair. Het verhaal was het belangrijkst.
GTA = open wereld, Max Payne = lineair met sterk verhaal en bullettime. Die twee moeten niet worden gemengd, dat werkt niet.
Een open spelwereld heeft onvermijdelijk tot gevolg dat stukjes verhaal minder verband met elkaar houden, en daarom verliest het verhaal (zoals dat in de vorige delen zo goed zat) enorm aan sterkte.
Ik ben daarom juist blij dat ze niet voor een open wereld gekozen hebben, in tegenstelling tot de auteur van die website.
Verder krijg ik bij deze trailer absoluut geen Max Payne. Als ik de beelden zie lijkt het meer op een middelmatige console shooter. Ik hoop zo dat ik het fout heb, maar ze hebben de schijn tegen, gezien het verleden van Rockstar, en dat Remedy er niks meer mee te maken heeft.
Het is jammer dat er op het eerste gezicht niks is veranderd sinds de allereerste bekendmaking van Max Payne 3, een paar jaar geleden. Toen was er ook al veel commentaar op de nieuwe setting, en daarna is er lang niks meer van het project gehoord.
[ Voor 5% gewijzigd door Duesenberg J op 15-09-2011 04:42 ]
Say what?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 00:41:
Erg jmmr dit jah het verhaal is echt uit de duim gezogen.
echt uitmelken van de Francoise maak dan een remake van 1 met een nieuwe engine (die zou ik wel playen !!)
ook vind ik de engine tegen vallen maarjah ik zit tog alleen maar battlefield te spelen rond march 2012 van die trailer kreeg ik echt kippuhvel
Natuurlijk is het verhaal van deze franchise uit de doom gezogen. Dacht je dat het waargebeurd is?
In Alan wake kun je nog wat easter eggs vinden van 2 tot 3 brieven met dezelfde Voice actor die Max speelde, waar je eigenlijks het echte einde hoort.
Mijn interesse is eindelijk gewekt in deze game. Vorige beelden van alleen een kale man deden me totaal niet aan Max Payne 1&2 denken. Bullet time ziet er nu echt vet uit en de impact op lichamen
Nu nog de strips ertussen in dezelfde sfeer, en dan wordt dit ook weer een pareltje. Helaas komen er zoveel top games tegelijk uit
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ik zal em denk ik wel spelen, maar ben er niet echt enthousiast over. Het komt nog steeds niet over als Max Payne... Oranje/Blauwe cover... kale Max Payne in een wife beater... zonnige scenario's...
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Maar ik zie ook een keerzijde: de Euphoria-engine die ook gebruikt werd voor GTA IV draaide nooit echt superlekker op de PC, als je nu bijvoorbeeld een HD7970 hebt draait GTA IV pas maxed out op 1920x1200... hoe moet Max Payne 3 dan draaien nu er zoveel meer detail in de spelwereld zit dan ik ooit gezien heb in GTA IV?
Daarnaast zie ik een beetje console-besturing tussendoor, hoop dat het op de PC niet teveel als een console-game gaat aanvoelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 26-02-2012 11:48 ]
Leg eens uit? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik van die laatste filmpjes best wel onder de indruk ben.Haas_nl schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:53:
serieus die game is helemaal verneukt ik had idee dat ik naar far cry 2 in third person zat te kijken.
Nu zitten te showen dat je echt 2 wapens vast hebt als je loopt.
En het ziet er uit alsof het op een tropisch eiland af speelt terwijl ik dat echt niet bij max payne vind passen.
Verder is het ook goed duidelijk dat het een console game is geworden.
Lijkt erop dat dat een andere Max Payne is dan die ik ken.Haas_nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:20:
de max payne die ik ken was een fps
Sorry, maar je gaat al mis bij "FPS".Haas_nl schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:20:
Nou de max payne die ik ken was een fps met veel sfeer je had echt idee dat je die bad guys kapot moest maken.
Nu zitten te showen dat je echt 2 wapens vast hebt als je loopt.
En het ziet er uit alsof het op een tropisch eiland af speelt terwijl ik dat echt niet bij max payne vind passen.
Verder is het ook goed duidelijk dat het een console game is geworden.
Max Payne 1 gameplay:
Max Payne 2 gameplay:
psn: Arco1981
Vind het idee wel goed. Mooi vervolg.
Wel jammer van de setting en de kale kop, dom uiterlijk. Max Payne zoals hij hoort had tenminste nog uitstraling.
Die film was overigens ook geen zak aan. Allemaal monsters etc. hoort totaal niet bij de game. Er is wel ergens een film van Mell Gibson die mij erg aan Max Payne doet denken. Payback heet die film.
Als je de film goed had gevolgd had je door gehad dat de monsters niet echt waren maar hallucinaties na het innemen van de drug. Wat precies overeenkomt met het eerste deel waar de drugs gebruikers het ook over gevallen engelen hebben. Ik vond het juist erg vet gedaan en vond de film dicht bij origineel liggen.Piekartz87 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:46:
De nieuwste filmpjes hebben mijn interesse wel gewekt al blijft het zonde dat hij nu kaal is. Maarja die man heeft al zo veel pech gehad. Vrouw en kind dood. Wat moesten ze nog meer voor hem verzinnen
Wel jammer van de setting en de kale kop, dom uiterlijk. Max Payne zoals hij hoort had tenminste nog uitstraling.
Die film was overigens ook geen zak aan. Allemaal monsters etc. hoort totaal niet bij de game. Er is wel ergens een film van Mell Gibson die mij erg aan Max Payne doet denken. Payback heet die film.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Inderdaad get your facts straight, en over het personage in de nieuwe max payne, hij heeft juist veel persoonlijkheid, en ziet er badass en fckd up uit, niet dom. Maar vooruit. Smaken verschillen deze game komt er bij mij iig 100% zeker in, voor het eerst in 2/3 jaar kijk ik weer echt uit naar een game!Piekartz87 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 08:46:
De nieuwste filmpjes hebben mijn interesse wel gewekt al blijft het zonde dat hij nu kaal is. Maarja die man heeft al zo veel pech gehad. Vrouw en kind dood. Wat moesten ze nog meer voor hem verzinnen
Helemaal te gek in die trailer is om aan die haak heen en weer te bungelen, maar toch nog kaarsrecht kunnen aimen.
Must-buy in mei voor mij
EDIT: in de pre-order gezet @ Steam, krijg je er gratis Max Payne 1 en Max Payne 2 bij, om nog eens opnieuw te spelen
[ Voor 12% gewijzigd door Jorn1986 op 14-04-2012 10:52 ]
Weet iemand trouwens of er ook 3D ondersteuning komt voor de consoles? Als ik via Google zoek krijg ik alleen de bevestiging voor de PC versie.
Het paste er gewoon niet bij, ik ben gek op de sfeer van Max Payne. Het kwam niet goed tot zijn recht in de film. Vond de acteur ook niet bijzonder goed passend. (ook al is het een goede acteur)
Daarnaast ziet hij er inderdaad baddass uit, maar op een totaal andere manier dan Max Payne. En dat vind ik jammer.
I.p.v. een ralle cop met veel problemen en zwaar aan de painkillers en met zijn leren jasje hebben we straks een oude kale vetzak met een lelijk hawaïbloesje.
Maar de gameplay zag er goed uit dus ik ga hem zeker proberen.
nieuws: Rockstar maakt systeemeisen Max Payne 3 bekend
Het aangeraden systeem bestaat uit een Intel i7 3930K-sixcore van 3,06GHz of een AMD FX8150-octacore van 3,6GHz, aangevuld met een Nvidia GeForce GTX 680 of Radeon HD 7970.
wat een systeemeisen zeg
Dan verwacht je wel een game die er super mooi uit moet zien.
ik vondt BF3 er al geweldig uitzien het afgelopen jaar en dan moet max payne 3 er wel flink overheen gaan met deze eisen
Angelo NL / Global Cargo VTC
EDIT: een paar echte screenshots op 1080P zien er toch wel erg goed uit:
Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3
Ziet er zeker wel erg goed uit!
[ Voor 57% gewijzigd door Jorn1986 op 24-04-2012 15:00 ]
Ziet er niet direct uit als in-game?Jorn1986 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:53:
Ik verwacht hetzelfde als bij BF3: het zal gerust draaien met een systeem dat er onder zit, je zal waarschijnlijk AA en AF ietsjes lager moeten zetten en de textures op high i.p.v. ultra?
Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3
Verwijderd
Geen jaggies?Jorn1986 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:53:
Ik verwacht hetzelfde als bij BF3: het zal gerust draaien met een systeem dat er onder zit, je zal waarschijnlijk AA en AF ietsjes lager moeten zetten en de textures op high i.p.v. ultra?
Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3
Onmogelijk. Dit is toch wel Rockstar hé? De mensen die GTA IV op de PC releasten zonder AA opties?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
GTA 4 EFLC liep tegen een grens aan bij videokaarten met minder videogeheugen dan 1,5gb... Niet verwonderlijk dat er een HD7970 of een GTX680 voor nodig is om het op zeer hoog te kunnen draaien. De engine gebruikt nogal wat videogeheugen.
Nog een reden om te upgraden naar een videokaart zoals de GTX680 en de HD7970...
Jawel, het is in-game, zie bijvoorbeeld deze trailer maar eens.
Dat ze hunne 30euro day 1 DLC in hun gat steken.schedule for Max Payne 3's downloadable content, as well as some of the details for the first DLC pack, Local Justice. It will feature a new map, Police Precinct, for various multiplayer modes, and more. The press release also mentions the Max Payne 3 Rockstar Pass, which will give you access to all Max Payne 3 DLC as it is released, for 2400 Microsoft points on XBL or $29.99 for PC and PSN - a 35% saving compared to buying them individually. Pre-order details for Australia and New Zealand are yet to be announced.
I'll do what I can, but expect very little.
Precies, wtf man, gaat er een beetje over.4bit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:01:
[...]
Dat ze hunne 30euro day 1 DLC in hun gat steken.
Verwijderd
Bandwagon alert! Spring er maar op en koop het niet als je denkt dat het geen toevoeging wordt. Of als je denkt dat het wel leuk is koop je het wel.4bit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:01:
[...]
Dat ze hunne 30euro day 1 DLC in hun gat steken.
Day 1 is het sowieso niet, ziet een oplettende lezer. DLC wordt gedurende het jaar verkocht. Ik vind het niet zo vreemd dat het al gepland is. En ook niet zo onaardig dat je als speler de mogelijkheid hebt om ze vast wat geld te geven als je denkt alles te willen gaan kopen. De optie om niets te kopen is er ook. Net als de optie om een paar van de 7 packs te kopen. Of om ze allemaal te kopen terwijl je er meer voor betaalt dan als je vooruit had betaald omdat je er geen vertrouwen in hebt dat het gaaf wordt. Het blijft allemaal jouw keuze.
Achja, misschien koop ik het na een jaar wel eens in de steam sale voor 5 euro.
I'll do what I can, but expect very little.
Inderdaad, zo maken ze de multiplayer van dit soort games kapot. Die gaat volgens mij ook al niet enorm populair zijn.4bit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:07:
Voor singleplayer zal het niet veel uitmaken (tot nu toe) want de eerste die bekend is, is om een extra multiplayer map. Maar dat wilt dus wel zeggen dat je gezien gaat zijn voor multiplayer als ge niet alle DLC hebt. Opeens mag je op 90% van de servers niet meer op omdat je 1 map niet hebt. Maarja, ik ben dan ook wel een serieuze tegenstander van DLC.
Achja, misschien koop ik het na een jaar wel eens in de steam sale voor 5 euro.
Verwijderd
Verwijderd
The Payne iig voor de singleplayer bestelt waar hij ook voor bedoelt is... Multiplayer als extra, nooit verkeerd. Beter teveel dan te weinig.
Xbox natuurlijk.Sn0wblind schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 14:29:
Twijfel nog enorm of ik de PS3 versie zal kopen of iets later de PC versie, en dan nog maar afvragen of het een goede port is. Maar ergens hoor je Max Payne wel op het originele platform te spelen en het maximale eruit te halen.
PC versie komt pas 1 juni en die specs...
[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 06-05-2012 00:56 ]
''The way I see it, there's two types of people:
Those who spend their lifes trying to build a future, and those who spend their lifes trying to rebuild the past.
For too long I've been stuck in between. Hidden in the dark. Locked in a course of destruction.
Time moves forward, and nothing changes.''
Ik heb ook de PS3 versie besteld. Er schijnt grafisch niet echt verschil tussen beide platforms te zitten en de PS3 versie komt op 1 disc, wel zo prettig.Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:26:
PS3 versie.. weinig keuze als je alleen een PS3 en een netbook met Linux hebt,
Dan moet je misschien de Tweakers hands-on even lezen.kipneck schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:28:
waar ik een beetje bang voor ben, is kijken naar de laatste spellen van rockstar op de pc, dat dit weer zo'n gare port wordt.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik heb daar wel oren naar.. :D:Dbram1984 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 18:11:
PS3 natuurlijk Rinbot. Kunnen we "bullet timen" met de Eagles.
Inderdaad, wat een sterke storyline. Wel jammer dat die X360 versie nu alweer pirated is. Qua graphics doet de console toch wel onder voor een PC; ik wacht graag 2 weken langer voor de PC versie vanwege de graphics.swoutr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:00:
YouTube: Max Payne 3 Intro + Chapter 1 fakking vette game!!
Geweldige sfeer !swoutr schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:00:
YouTube: Max Payne 3 Intro + Chapter 1 fakking vette game!!
Kan niet wachten, de game heeft in de eerste intro en missie al meer verhaal dan Rage.
Meer dan de intro ga ik maar niet kijken.
[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 12-05-2012 00:06 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=P5fSlGqXSPo]
[ Voor 14% gewijzigd door Freaky Maus op 13-05-2012 19:07 ]
Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Take 2 Games.bram1984 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 16:23:
Kwartier lange gameplay video. Niet kijken als je nog niks van de game wil zien. Snel kijken als je het wel wilt zien, voordat Rockstar de video verwijdert.
[video]
Ik zit nl. nog op de wip of ik 'm haal of niet, omdat ik me afvraag of het spel niet eentonig wordt en wat de replay value is.
De multiplayer ziet er iig. goed uit, maar daarvan moeten we maar afwachten of het leuk is en blijft.
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maar heb al wel heel wat video's bekeken van alle drie. Daar komt dus het gevoel van een schietspelletje vandaan...
Als je van 1 en 2 geen goed gevoel krijgt kun je deze beter laten liggenJobbie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:46:
Kan iemand mij vertellen of dit spel meer is dan een schietspelletje?
Ik zit nl. nog op de wip of ik 'm haal of niet, omdat ik me afvraag of het spel niet eentonig wordt en wat de replay value is.
De multiplayer ziet er iig. goed uit, maar daarvan moeten we maar afwachten of het leuk is en blijft.
Ik heb deel 1 en 2 niet gespeeld, maar heb al wel heel wat video's bekeken van alle drie. Daar komt dus het gevoel van een schietspelletje vandaan...
Tja zijn 2 oude games. Beetje raar ook om basis van wat video's een game te laten liggen.belfrink schreef op maandag 14 mei 2012 @ 14:50:
[...]
Als je van 1 en 2 geen goed gevoel krijgt kun je deze beter laten liggen
[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 14-05-2012 14:52 ]
Ik zelf heb deel 1 en 2 kapot gespeeld. Beide vorig jaar zelf nog met plezier gespeeld.Jobbie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:46:
Het verhaal beviel mij bij beide zeer goed en uiteraard de oneliners en de hele sfeer.
Maar het is uiteraard maar de vraag of deel 3 ook deze goede punten heeft.
Maar je loopt toch de kans dat het een volledig andere game is en dat de naam en bullet-time de enige overeenkomsten zijn.
En hoelaat is dat hier ?
Gewoon kopen, de game is epic win.Jobbie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:46:
Reviews komen ook vandaag.
[ Voor 58% gewijzigd door nFo op 14-05-2012 17:49 ]
edit: Als je Googled op max payne 3 review, kom je al verschillende reviews tegen.
[ Voor 38% gewijzigd door bram1984 op 14-05-2012 18:13 ]
Ja klopt: rond de 9.bram1984 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:12:
Ik heb geen flauw idee. Dat zul je vast wel ergens kunnen vinden toch?
edit: Als je Googled op max payne 3 review, kom je al verschillende reviews tegen.
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/max-payne-3
http://www.gamerankings.c...70-max-payne-3/index.html
Wat een goede review ook, zonder al te veel te verklappen... behalve dan van New York waar Max
Verhaal valt tegen.
Multiplayer schijnt wel weer beter te zijn.
http://www.gametrailers.com/video/review-max-payne-3/
Het verhaal is de grote mislukking en de relatief korte singleplayer, multiplayer heb ik geen interesse in.
Ik vond het al vreemd dat we geen gameplaytrailers kregen maar gun- en multiplayers trailers.
Wie goed oplet bij de reviews dat ze te veel over de multiplayer bezig zijn.
De beste review vind ik: Edge Magazine
Zo lang locken alleen op de consoles is, vind ik het primaswoutr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:12:
Ik hoop overigens ook dat je bij het zoeken van multiplayer servers kan zoeken naar servers zonder lock, wat is dat nep zeg! Dat verpeste heel de multiplayer van gta 4 ook al, Snap ook ECHT niet waarom rockstar dat erin stopt, het hele element van skill is dan toch verdwenen.
Aah gelukkig, net een mp video gezien op youtube, je kunt kiezen tussen playlist's met free, soft en hard (lock) aim!
[ Voor 33% gewijzigd door swoutr op 14-05-2012 23:24 ]
Dat is goed om te horen. Ik heb er ieder geval zin in. Hopelijk kan ik het redelijk goed draaien op mijn pc op 1920x1080. Aan de requirements te zien is het een zwaar spel. En GTA was ook al zo brak gepoort...swoutr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:20:
Nee ook daar niet, gewoon nep, het zal vast uitgezet kunnen worden op de servers, maar ik hoop ook dat je er op kan zoeken.
Aah gelukkig, net een mp video gezien op youtube, je kunt kiezen tussen playlist's met free, soft en hard (lock) aim!.
Betreft een MP game is story en sfeer heel belangrijk en heb nu wel door dat het dit niet gaat worden bij het derde deelswoutr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:49:
Meh, vind gametrailers een erg goede site, maar vind dat ze een beetje miereneuken op de review van max payne, die game doet zoveel nieuws en brengt alles zo volwassen. een game als mw3 krijgt een 9,3 doet totaal NIKS nieuws en is gewoon weer alles van hetzelfde. Rockstar neemt hier een grote stap in game design en wordt door gt op bijna alle vlakken de grond in gestampt. De game is te moeilijk, de ai te goed, bullet time komt niet tot zijn recht, het gekozen stijltje is "te" veel en overleven komt soms neer op te veel cover zoeken. games als kane & lynch scoren nog hoger, en wat voor verschrikkelijke misbaksels van games zijn dat. zeker deel 2 waar je koppijn krijgt van die shake en distord effecten. Naja kortom krijg ik het gevoel bij de review van gt dat ze met opzet laag gaan zitten. Maar goed, de game is hier al een tijd gepre-ordered en ik ben er zeker van dat ik er enorm van ga genieten :D!
Andere kritiek punten toen mij eigenlijks niet zoveel. En zo vernieuwend is MP3 eigenlijks niet alleen omdat andere developers het niet als marketing gebruiken.
Persoonlijk vind ik trouwens wel dat Rockstar ontzettend gehyped is. Grafisch doen ze het uit stekend. En kwa setting ook. Maar heel vaak verhaal schieten ze te kort. Op Bully en RDR na dan, Okay de nieuwe GTA ziet er zeer indruk wekkend uit maar na Vice City had ik het al bekeken met GTA serie. IV heb ik misschien 3 uurtjes gespeeld en toen had ik zoiets van het valt al snel in de herhaling kwa gameplay RDR heeft dat ook alleen voor mij werkt het daar alleen goed wegens een totaal andere setting en premise.
Plus vind RDR ook wat simulatief ingesteld dat je echt lang onderweg moest zijn past er heel goed bij.
Wil best de Nieuwe MP eens lenen maar om te kopen weet ik nog niet eens of het wel voor mij waard zal zijn om hem uit een budget bak te halen.
Ik was trouwens best wel verbaasd over MP3 dat hij zo'n lage score had op GT. gezien dat toch wel één van de grootste comerciele gamesite is.
RDR scoort geloof ik wel een stuk hoger. En verbaasd dat hij tot nu toe overal anders wel weer super hoog scoort.
Appart dat sandbox altijd zoweinig vernieuwing heeft, maar eigenlijks tegenwoordig hebben alle genres hier last van.
Spel speel ik in het weekend wel uit
Als de replay-value hoog is, of de MP verrassend goed (a la Uncharted 2). Dan hou ik hem in mijn collectie.
Anders gaat hij maandag gewoon op marktplaats. Veel verlies zal ik niet lijden.
Baal er toch wel van dat het verhaal volgens de recensies bagger is. Uncharted 3 was qua verhaal ook bagger. Het wordt steeds minder met Third-person shooters.
Ik wil dit spel heel graag spelen. Maar ben niet echt gehyped.... sowieso vind ik de hele setting toch wat minder. Max Payne in Brazilië ? Ik mis het grimmige New York !!
Ik zie het vrijdag wel.
Ik heb een aantal reviews gelezen en het grootste probleem lijkt de eentonigheid van de gameplay. Het verhaal is ook minder en het spel is moeilijk. De graphics en muziek zijn wel erg goed.
Ik ga ff zoeken naar multiplayer beelden. Ben daar wel erg benieuwd naar...
Verwijderd
Bij de MM is ie €44, van vrijdag t/m zondag. Zie jubileumflyer nr. 4, pagina 6 en webshop.Jobbie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:57:
38 Euro is erg netjes. Hopelijk maakt de MM er dezelfde prijs van.
€38,- is alleen Saturn Amsterdam (en vanwege laagste prijsgarantie MM (binnen 15km) ook bij MM A'dam-Arena en MM A'dam-Noord). Verder stond ie bij Saturn Venlo in de folder voor €39,-.
[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 15-05-2012 14:18 ]