Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 116.117 views

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 21:00
Bestaat er ook zoiets als flitsmeister voor Android?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

en wat is 'flitsmeister'

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-05 10:22
Chadi schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:47:
Bestaat er ook zoiets als flitsmeister voor Android?
Als je bedoelt een overzicht van flitser op de nederlandse wegen. Zoek op google naar Flitsnav beta.
Volgens mij is de laatste versie 0.6.

• Chadi
actuele flits en file info

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:00

Bullet NL

Eigen Wijs

SgtElPotato schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:05:
[...]

Als je bedoelt een overzicht van flitser op de nederlandse wegen. Zoek op google naar Flitsnav beta.
Volgens mij is de laatste versie 0.6.
Versie is inmiddels 0.7,

Cogitationis poenam nemo patitur

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-05 15:06
Wel zuur dat ik met m'n HTC Tattoo en Android 1.6 niet zal kunnen beschikken over Skype en in de toekomst ook niet over andere programma's. Toen ik deze telefoon kocht in april van dit jaar stond het internet vol met geruchten over een nakende upgrade naar Android 2.1. Dat waren geen kleine geruchten: er waren quotes van HTC dat het er wel ging komen en er waren zelfs screenshots die moesten dienen als bewijs.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 20:46
brommer schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:47:
Wel zuur dat ik met m'n HTC Tattoo en Android 1.6 niet zal kunnen beschikken over Skype en in de toekomst ook niet over andere programma's. Toen ik deze telefoon kocht in april van dit jaar stond het internet vol met geruchten over een nakende upgrade naar Android 2.1. Dat waren geen kleine geruchten: er waren quotes van HTC dat het er wel ging komen en er waren zelfs screenshots die moesten dienen als bewijs.
In april nog gegaan voor een tattoo? Toen was de desire en legend er toch al? Denk dat een van deze toestellen of de HTC hero een betere optie was geweest...

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 17:56
Ik heb een wildfire 2.1update1. En ik krijg bepaalde downloads in de store gewoon niet te zien.
bv als ik teletekst intik krijg ik maar 2 resultaten. En een vriend van mij met een hero krijgt 5 resultaten incl de officiele van de NOS. Ik krijg deze niet te zien. Zelfs niet als hij de link shared met mij, zegt de store niets gevonden.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
alki schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:39:
Ik heb een wildfire 2.1update1. En ik krijg bepaalde downloads in de store gewoon niet te zien.
bv als ik teletekst intik krijg ik maar 2 resultaten. En een vriend van mij met een hero krijgt 5 resultaten incl de officiele van de NOS. Ik krijg deze niet te zien. Zelfs niet als hij de link shared met mij, zegt de store niets gevonden.
Geen flauw idee waarom je m niet ziet? Leeg je cache en data eens van de market-applicatie of haal m op via deze site

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 17:56
Via die site kan ik m downloaden en installeren idd.
Google moet de apps goedkeuren schijnbaar voor de build. De desire heeft dit probleem ook gehad in t begin

• Oppersjaak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 07:53
Even als vervolgactie op m'n eerdere bericht waarin ik aangaf dat ik geen updates meer kon binnenhalen, maar wel nieuwe apps:

Even verbinding maken met mijn draadloze netwerk thuis en ik kon weer naar naar hartelust een (inmiddels flinke lijst) updates downloaden. En wonder boven wonder werkte het daarna ook weer vlekkeloos op 3G.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:09

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Als je problemen met de Android Market hebt, probeer dan eerst eens verbinding te maken met Google Talk, en dan nog eens proberen met de Market. Heb ik af en toe wel eens en als je dan dus even Gtalk opstart, en hij maakt succesvol verbinding dan werkt dan market (vaak) ook weer goed.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 15:04

Balachmar

The truth is out there

Over het probleem als je dicht bij de grens woont:
Ikzelf rij elke dag de grens over voor mijn werk. En ik merk dat zelf wanneer ik aangeef dat vodafone mijn voorkeursnetwerk is, dat hij op de heenweg (naar belgie) lang vast houdt aan Vodafone, maar op de terugweg houdt hij ook lang vast aan de belgische provider.
Ik zou eigenlijk graag hebben dat hij zo snel mogelijk op Vodafone over gaat.
Ik wilde hier eigenlijk een app voor schrijven, maar het blijkt dat apps geen netwerk mogen kiezen. Anders kon ik namelijk in Belgie ergens een trigger gebruiken op lokatie, waarmee ik hem kon dwingen om naar Vodafone over te gaan.
Het lijkt er alleen op, dat je hiervoor echt iets aan het Android OS moet veranderen. Als ik ooit tijd heb, wil ik dat misschien doen, en als patch aanbieden voor Cyanogen. Ik heb alleen niet veel tijd dus hulp is altijd welkom. :)
http://stackoverflow.com/...s-soon-as-it-is-available

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• Chadi
Hoe sync je eigenlijk android telefoons? Heb nu een DHD maar wil mijn outlook contacten syncen zodat ze erin komen als contacten die ik dan kan bellen maar heb geen proggie

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Chadi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:40:
Hoe sync je eigenlijk android telefoons? Heb nu een DHD maar wil mijn outlook contacten syncen zodat ze erin komen als contacten die ik dan kan bellen maar heb geen proggie
Dat kun je doen met HTC sync.
Of als je over wil stappen naar Gmail etc. Kun je ook alles eenmalig importeren:
http://office.microsoft.c...le-gmail-HA001148902.aspx

• brommer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-05 15:06
Brm-G schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 22:52:
[...]

In april nog gegaan voor een tattoo? Toen was de desire en legend er toch al? Denk dat een van deze toestellen of de HTC hero een betere optie was geweest...
Tja, budget speelde ook. En ik was op zoek naar een kleine telefoon. Dan kwam een Tattoo goed uit.

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-05 04:35

martjah

Appel

Balachmar schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 20:18:
Over het probleem als je dicht bij de grens woont:
...blahdieblah....
http://stackoverflow.com/...s-soon-as-it-is-available
dat zoek ik dus ook want bij mij is het ****

btw Balachmar, ik weet niet wat jou skills zijn m.b.t. applicaties schrijven, ik heb die in ieder geval 0,0.
Maar mijn idee was (misschien makkelijker om te maken).
Simpel gezegd:
als roaming is waar
dan rode balk boven of een groot rood iets wat opvalt. iig iets wat goed opvalt (ook als zouden ze bellen)

De roaming is true moet toch uit te lezen zijn want als je *#*#info#*#* intoetst dan zit daar ook ergens of hij aan het roamen is.

[Voor 38% gewijzigd door martjah op 28-10-2010 22:44]

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:44
weet iemand of de market misschien down is? zowel op mijn htc desire als de nieuwe htc desire hd van mijn vriendin kan ik niks downlaoden momenteel...heb alle truukjes al geprobeerd maar hij gaat niet downloaden

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:58
Dat zou goed kunnen. Hier doet ie ook niks.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• .Kaas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-05 15:26
FireFoz schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:28:
weet iemand of de market misschien down is?
Zou goed kunnen, lukt mij hier ook niet om apps te updaten, krijg de melding Download unsuccesful.
Had dit eerder deze avond trouwens ook al :X

Anoniem: 362358

Ik heb al een dag of 4 dat de market niet werkt :S Erg irritant, ook vreemd dat het bij sommige apps wel weer werkt, ongeveer een op de tien ofzo. Ik heb ook nog nergens een fix kunnen vinden.

• Recoil
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als je in Logcat kijkt zie je soms 'market overload' staan. Als er elke dag 100000+ nieuwe handsets geactiveerd worden zijn er momenten waarop de servers van Google de groei tijdelijk niet kunnen bijbenen?

Ergeren sommige mensen zich ook aan het gegeven dat je netjes betaald voor een App en er legio anderen zijn die via makkelijk vindbare sites echt alles van het net afplukken?

Natuurlijk gebeurt dit op alle platformen. Maar juist Android, waar apps vaak hobbyprojectjes van een hardwerkende devver zijn, waar de aanschafprijs (een appel en een ei) echt niet opweegt tegen alle uren werk die er in een app zitten, waarom juist daar? Zijn mensen dan echt zo gierig dat ze die paar roteuro niet uit willen geven voor een app die ze dagelijks gebruiken?

[Voor 0% gewijzigd door Recoil op 29-10-2010 00:12. Reden: nulletje te weinig]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:51

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Kwam nog een handig programmaatje tegen wat je GPS positie logt

http://www.appbrain.com/a...gle.android.maps.mytracks

Heb het vanmiddag even getest toen ik een stuk met de auto ging rijden, en het werkt prima!

Je kunt kiezen wanneer je wilt starten met opnemen en als je klaar bent met de route klik je op stoppen, en dan kan je de route opslaan. Je kunt hem dan bewaren, of exporteren naar Google Maps.

Vooral dat exporteren is een mooie functie. Je krijgt op Google Maps bij het eindpunt van de route ook gelijk een samenvatting te zien van je gemiddelde snelheid, hoogteverschil etc etc

Hoeft niet perse voor in de auto, voor fietsen of hardlopen kan dit ook handig zijn. Ik denk alleen dat het aardig wat stroom zuipt.

[Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 28-10-2010 23:59]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04:16
alki schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:39:
Niet, hij laat de applicaties niet zien omdat ze qua resolutie niet compatible zijn. De Wildfire is één van de eerste veelgebruikte telefoons met QVGA, en veel applicatiedevelopers hebben blijkbaar hun applicatie niet als compatible gemarkeerd met QVGA maar met als minimum HVGA (zoals de Hero). De enige oplossing is wachten of handmatig ergens de APK downloaden van de applicatie en kijken of het wel werkt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05 17:06
Recoil schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:53:
[...]
Ergeren sommige mensen zich ook aan het gegeven dat je netjes betaald voor een App en er legio anderen zijn die via makkelijk vindbare sites echt alles van het net afplukken?

Natuurlijk gebeurt dit op alle platformen. Maar juist Android, waar apps vaak hobbyprojectjes van een hardwerkende devver zijn, waar de aanschafprijs (een appel en een ei) echt niet opweegt tegen alle uren werk die er in een app zitten, waarom juist daar? Zijn mensen dan echt zo gierig dat ze die paar roteuro niet uit willen geven voor een app die ze dagelijks gebruiken?
Het speelt natuurlijk ook mee dat heel veel mensen en jongeren die Android gebruiken geen creditcard hebben, en dus geen aankopen kunnen doen. Ik heb zelf ook geen creditcard, maar wel Paypal. Tot nu toe heb ik alleen Bejeweled op m'n telefoon staan zonder dat daar voor betaald is, maarja dat is van spellen-gigant EA. Zodra Paypal ondersteund wordt ga ik zeker apps kopen, want het kost inderdaad geen drol.

• Stukfruit
  • Niet online
Recoil schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:53:
Als je in Logcat kijkt zie je soms 'market overload' staan. Als er elke dag 100000+ nieuwe handsets geactiveerd worden zijn er momenten waarop de servers van Google de groei tijdelijk niet kunnen bijbenen?

Gierig it is. Het ergste vind ik nog wel het soort mensen dat een app download (bv een spel), het aan een stuk door zo snel mogelijk gebruiken (bv het betreffende spel uitspelen) en dan binnen de "omruilperiode" het geld terugvraagt, met daar bovenop een klacht omdat het spel (van een euro!) te makkelijk en snel uitgespeeld kon worden. Serieus.

Nou, ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou mezelf na zo'n actie uit schaamte niet meer in de spiegel aan durven kijken.

Flying Bobman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:18:
[...]

Het speelt natuurlijk ook mee dat heel veel mensen en jongeren die Android gebruiken geen creditcard hebben, en dus geen aankopen kunnen doen. Ik heb zelf ook geen creditcard, maar wel Paypal. Tot nu toe heb ik alleen Bejeweled op m'n telefoon staan zonder dat daar voor betaald is, maarja dat is van spellen-gigant EA. Zodra Paypal ondersteund wordt ga ik zeker apps kopen, want het kost inderdaad geen drol.
Ik hoop echt dat dit ook voor andere mensen geldt, maar na al het gespam op alle Androidsites voor oa. de 3v prepaid-kaartjes vraag ik me echt af wat de volgende smoes gaat worden zodra ondersteuning voor Paypal is ingevoerd.

Dat zit wel Schnorr.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05-2022

Wekkel

De downloadkoning

ThinkPadd schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:58:
Ik denk alleen dat het aardig wat stroom zuipt.
Het valt wel mee. Een stevig rondje wielrennen past prima binnen een batterijlading.

• echthard
  • Laatst online: 00:48
Anoniem: 362358 schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 23:44:
Ik heb al een dag of 4 dat de market niet werkt :S Erg irritant, ook vreemd dat het bij sommige apps wel weer werkt, ongeveer een op de tien ofzo. Ik heb ook nog nergens een fix kunnen vinden.
Ik denk ook steeds dat het niet werkt en dan ineens een half uur later krijg ik een melding dat het gelukt is.
Ik denk dat het soms heel traag gaat.

Ander vraagje: Welke wekker vinden jullie het beste?

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-05 21:15
ik gebruik gentle alarm, echt een hele fijne wekker.
deze probeert je al een X tijd van tevoren wakker te maken (gentle)

• echthard
Ik heb deze ook sinds gister, maar werd al wakker gemaakt door mn vriendin. Hij ziet er wel goed uit en ook de opties zijn niet verkeerd.

Als beginner werd ik geadviseerd om niet die pre-alarm te gebruiken, word je daar nou wakker van of niet?
En hij houdt ook iets van cycles bij, maar niet dmv bewegingen toch?

Tevens heb ik de gratis versie van Alarm Clock Xtreme geinstalleerd, maar heb deze nog niet bekeken.

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-05 21:15
nee werkt niet met bewegingen,

Ik vind het pre-alarm wel erg handig.

stel je moet om 7 uur wakker worden...
om half 7 zal er dan een alarm afgaan wat steeds luider word (totdat het 20% van je max volume is)
dit blijft een paar minuten lopen. als je hier wakker van wordt kan ik je garanderen dat je je uitgerust voelt.

als je hier neit wakker van wordt wordt je om 7 uur alsnog wakker gemaakt door de wekker die tot 100% volume loopt.

ik vind het iig een handige functie, heel wat makkelijker dan smart alarm clock (die bewegingen registreert)
wist nooit waar ik mijn telefoon moest laten en viel geregeld van het bed af

• Stukfruit
  • Niet online
Nou, ik heb AIR (Flash dus) nog eens een kans gegeven. Deze keer met Skatedroid AIR. Best geinig, maar iedere keer vermoordt die runtime m'n homescherm (en dus de launcher) en hapert het systeem tot vijf minuten na het spelen van het spelletje nog steeds, waarschijnlijk door de garbage collector die dan opeens hyperactief wordt. Daarnaast duurt het voor zo'n klein spelletje ook extreem lang om het te laden.

Nee, ik kan niet zeggen dat ik nu heel erg blij word van Flash op een Androidapparaat...

Dat zit wel Schnorr.

• echthard
Ook nog geen goede verhalen gehoord over Flash. Browsers zouden erdoor gaan haperen geloof ik en mensen zetten Flash uit om het weer vloeiend te krijgen.

Zou er ooit Silverlight ondersteuning komen denk je? :D

• Stukfruit
  • Niet online
Klopt, ik heb het hier ook standaard uit staan in de browser. Scheelt gelijk weer in het dataverbruik :)

Silverlight op Android? Een port van Mono van een gekke haxx0r misschien, maar iets dat serieus te gebruiken is en ondersteund wordt? Neh.. ik denk dat er meer kans is dat koeien binnen nu en 20 jaar tijd zelfstandig op de maan zullen landen.

Dat zit wel Schnorr.

• echthard
Hahaha :+

_O-

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 12:33
dhhdante schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:25:
Ook nog geen goede verhalen gehoord over Flash. Browsers zouden erdoor gaan haperen geloof ik en mensen zetten Flash uit om het weer vloeiend te krijgen.

Ik heb het op on-demand staan en dat vind ik eigenlijk perfect. Geen haperingen tijdens het scrollen, en mocht je de flash content wel willen zien een keer op het pijltje drukken en je kan filmpjes kijken :)

• Sebazzz
Dat had MS toch toegezegd?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• echthard
Cyleo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:52:
[...]

Ik heb het op on-demand staan en dat vind ik eigenlijk perfect. Geen haperingen tijdens het scrollen, en mocht je de flash content wel willen zien een keer op het pijltje drukken en je kan filmpjes kijken :)
Ha, goeie tip. Ik heb nog geen haperingen gehad, maar heb ook nog niet bewust iets van flash opgezocht. Ik heb m'n Desire HD net 2 dagen.
Sebazzz schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:56:
[...]

Dat had MS toch toegezegd?
Geen idee? Waar, wanneer, hoe etc?

dhhdante schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:19:
[...]

Ik denk ook steeds dat het niet werkt en dan ineens een half uur later krijg ik een melding dat het gelukt is.
Ik denk dat het soms heel traag gaat.

De market problemen zijn nu in ieder geval opgelost.

Over de wekker, ik gebruik sinds gisteren AlarmDroid, echt veruit de beste wekker die ik gehad heb! Ziet er erg goed uit, je kan ook gewekt worden met text, dus een stem die bijvoorbeeld de tijd en het weer voor de dag opnoemt.

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:22

AndereKoekoek

Ping! Pong?

mesm90 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:50:
ik gebruik gentle alarm, echt een hele fijne wekker.
deze probeert je al een X tijd van tevoren wakker te maken (gentle)
Ik heb ook gentle alarm op mijn telefoon staan en ben er best over te spreken. In het begin werd ik steeds uitgerust wakker maar nu slaap ik overal doorheen lol. Ik heb iig wat fluitende vogeltjes als pre-alarm en om 7uur een mixed playlist. Elke dag hetzelfde liedje was ook niks.. :)

Ik dacht Smart Clock, ElectricSleep etc etc te proberen op mijn Desire maar de accelerometer wordt uitgeschakeld als het scherm uitgaat. Dit is ook zo bij de Legend, Nexus one etc etc. Er worden dus 's nachts geen bewegingen geregistreerd en heeft die ap geen nut.

Het is te omzeilen door het beeldscherm nooit uit te laten schakelen. Maar dan heb je dus sowwieso 7 extra branduren per dag.. En brandt je scherm dus de hele nacht door.

• Sebazzz
dhhdante schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:20:
[...]

Geen idee? Waar, wanneer, hoe etc?
Niet officieel maar:
De software wordt ook beschikbaar gemaakt voor Windows Phone 7. Een port naar het Android-besturingssysteem wordt eveneens verwacht, al heeft Microsoft hierover officieel nog niets bekendgemaakt.

• Stukfruit
  • Niet online
Ze hebben alleen toegezegd dat ze er in de toekomst naar zullen kijken, vziw.

edit:
Oh, te laat!

[Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 29-10-2010 16:03]

Dat zit wel Schnorr.

• Chadi
Balachmar schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:26:
[...]

Dat kun je doen met HTC sync.
Of als je over wil stappen naar Gmail etc. Kun je ook alles eenmalig importeren:
http://office.microsoft.c...le-gmail-HA001148902.aspx
Dankjewel.

Als ik de SD format en dan naar factory default ga komt de SD dan in fabrieks staat terug ? Dus met HTC sync etc etc?

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:29
Flying Bobman schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 00:18:
[...]

...Tot nu toe heb ik alleen Bejeweled op m'n telefoon staan zonder dat daar voor betaald is, maarja dat is van spellen-gigant EA....
Waarom installeer je dan Jewels niet? Is gratis en verder hetzelfde spelletje, ben je helemaal "clean".

• MarkBM
  • Laatst online: 28-11-2022
Nog steeds problemen met de market. Downloaden gaat vaak wel, maar installeren wil dan niet.

De update van google maps gaat stug niet lukken. Andere apps na een poging of 5-6 wel. Erg frustrerend!

Meerdere mensen hier nog last van, en kan er wat aan gedaan worden?

Anoniem: 262068

Net nog wat geupdate en gedownload zonder problemen.. Gisteren deed die wel vervelend.

Is er nog een handige apps voor het raten van films. Ik rate standaard mijn films op IMDB zodat ik die later nog kan checken, maar de app van IMDB heeft geen profiel o.i.d. Het zou ook leuk zijn als je ratings automatisch op facebook komen. En extra's als bioscopen en trailers enz.
Imdb is trouwens sowieso vervelend, want je kan alleen maar hele cijfers geven...

Ik wilde deze uitproberen, maar als ik hem wil downloaden kan die hem niet vinden...

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 262068 op 29-10-2010 18:34]

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:46
Anoniem: 262068 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:33:
Ik wilde deze uitproberen, maar als ik hem wil downloaden kan die hem niet vinden...
Hiero. :)

Anoniem: 262068

Hmm, die download-link stuurt me door naar de site van Flixster, die je vervolgens weer doorstuurt naar de market die de app niet kan vinden. Excuus als ik het verkeerd doe..
Ik kan wel een apk downloaden, maar ik vraag me af of een app nog wel ondersteund wordt als die niet meer in de market staat.
Edit: apk van versie 2.2.0 houdt er gelijk mee op als ik mijn Facebook wil koppelen. Jammer, want het is echt precies wat ik zoek. Koppelen aan Facebook en ratings van rotten tomatoes...

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 262068 op 29-10-2010 20:51]

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:44
Ik gebruik een debet credit card krijg je bij deze geen geld terug als je toch cancelled?

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Hoe het bij een debet card werkt weet ik niet, maar in geval van een credit card wordt er de eerste 24 uur geen incasso-opdracht geplaatst. Als je het programma verwijdert, wordt de order gewoon ingetrokken, en wordt er geen bedrag van je rekening afgehouden. Je hoeft dus nooit geld terug te krijgen.

[Voor 7% gewijzigd door Katsunami op 29-10-2010 22:33]

• grun93
jostefa schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:45:
Ik gebruik een debet credit card krijg je bij deze geen geld terug als je toch cancelled?
Volgens mij wel. Onderaan deze faq staat iets over restituties.

• MarkBM
  • Laatst online: 28-11-2022
Anoniem: 262068 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:33:
Net nog wat geupdate en gedownload zonder problemen.. Gisteren deed die wel vervelend.
Net mijn gegevens van downloadbeheer gewist en daarna deed hij het weer. Was ook alleen bij google maps uiteindelijk, andere apps deden het wel.

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
dhhdante schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 09:19:
[...]

Ik ben zeer tevreden over Alarm Klock

http://www.appbrain.com/a...ghnuts.android.alarmclock

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Misschien dat het beter wordt met hardwarematige support voor Flash (Desire HD en Z) :)

Persuader of bytes.

• Stukfruit
  • Niet online
Desire heeft toch ook hardwarematige ondersteuning?

Als je de betere GPU bedoeld in de Z/HD (ik meen te herinneren dat daar de Adreno 205 in zit?), dan verhelpt dat nog niet de andere problemen met Flash. Wat ik op de vorige pagina bv. noemde gaat er niet mee weg.

Dat zit wel Schnorr.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Stukfruit schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:20:
Desire heeft toch ook hardwarematige ondersteuning?

Als je de betere GPU bedoeld in de Z/HD (ik meen te herinneren dat daar de Adreno 205 in zit?), dan verhelpt dat nog niet de andere problemen met Flash. Wat ik op de vorige pagina bv. noemde gaat er niet mee weg.
Ik meende gelezen te hebben dat de Desire en zijn opvolgers op het vlak van Flash verschillen, dus ik had aangenomen dat de Desire geen acceleratie heeft. Misschien dat dat niet klopt, ik kan er zo snel niet veel over terugvinden.

[Voor 6% gewijzigd door Camacha op 30-10-2010 00:32]

Persuader of bytes.

• echthard
Camacha schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 23:20:
[...]

Misschien dat het beter wordt met hardwarematige support voor Flash (Desire HD en Z) :)
Ik heb de DHD en in het algemene topic hiervan werd genoemd dat mensen flash uitzetten. Ikzelf heb nog geen hinder ondervonden, maar ik heb hem ook pas 2 dagen.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

dhhdante schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:39:
Ik heb de DHD en in het algemene topic hiervan werd genoemd dat mensen flash uitzetten. Ikzelf heb nog geen hinder ondervonden, maar ik heb hem ook pas 2 dagen.
Waar lees je dat dan? Een snelle search op Flash levert eigenlijk vooral tevreden reacties op, plus een fix van iemand die een andere versie van Flash 10 geprobeerd heeft waardoor scrollproblemen opgelost zouden worden.

Persuader of bytes.

• Stukfruit
  • Niet online
Camacha schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:29:
[...]

Ik meende gelezen te hebben dat de Desire en zijn opvolgers op het vlak van Flash verschillen, dus ik had aangenomen dat de Desire geen acceleratie heeft. Misschien dat dat niet klopt, ik kan er zo snel niet veel over terugvinden.
Misschien dat er nog wat nieuwe instructiesets worden gebruikt die de Desire niet heeft?

Kan er nu eigenlijk niet zoveel over vinden, behalve dat Flash minstens ARMv7 nodigheeft, waardoor oudere/goedkopere smartphones buiten de boot vallen, dat aan het begin van dit jaar de Desire samen met oa. de Milestone, X10, enz. een handvol van de weinige apparaten was die Flash een beetje lekker konden draaien, en als laatst bleek Flash in de beta zonder de hardwarematige ondersteuning niet bepaald lekker te werken.

Dat laatste doet me ook denken dat Flash op de Desire gewoon de gpu gebruikt.

Daarnaast heb ik in (oa. eigen, maar ook in voorbeelden van anderen) apps een fenomeen gezien waarbij de live wallpapers (die OpenGL gebruiken) "gereset" lijken te worden wanneer er een app heeft gedraaid dat gebruik maakt van OpenGL. Ditzelfde heb ik ook een paar keer gezien na het draaien van een Flash(AIR)-app.

Op Android 2.2 is OpenGL vziw nog een proces dat apart wordt gedraaid, mede omdat sommige mobiele apparaten niet meerdere contexts zouden ondersteunen. Samen met dat "resetten" van de wallpaper na het draaien van een app die de gpu heeft gebruikt wijst dat er volgens mij op dat Flash de hardware niet koud laat staan op de Desire.

Tot zover het speurwerk van doctor Fruit :P

Dat zit wel Schnorr.

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

martjah schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 22:11:
[...]

dat zoek ik dus ook want bij mij is het ****

btw Balachmar, ik weet niet wat jou skills zijn m.b.t. applicaties schrijven, ik heb die in ieder geval 0,0.
Maar mijn idee was (misschien makkelijker om te maken).
Simpel gezegd:
als roaming is waar
dan rode balk boven of een groot rood iets wat opvalt. iig iets wat goed opvalt (ook als zouden ze bellen)

De roaming is true moet toch uit te lezen zijn want als je *#*#info#*#* intoetst dan zit daar ook ergens of hij aan het roamen is.
Mmm, dat is volgens mij best te doen. Er kan sowieso een widget van gemaakt worden, de vraag is alleen of je dan moet pollen, of dat het systeem een signaal uitzend als hij gaat roamen. (Dat laatste zou gunstiger zijn.)
Ik heb al een paar applicaties geschreven (zie mijn avatar) en wordt gaandeweg beter. Een paar van mijn eerste werken wel, maar zien er niet echt mooi uit. :)
Voor mij zelf, is alleen de waarschuwing geen oplossing. En heb niet zoveel vrije tijd... Maar ik schrijf het wel op :)

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 08:39
De market is ook nog lekker buggie. Er stonden ineens helemaal geen apps meer bij mijn downloads.
Na rebooten heb ik er een aantal terug maar nog meer dan de helft is weg.
Na 2e keer rebooten is nog steeds meer dan de helft weg.

Edit:
Na het wissen van de cache en de gegevens werkt hij weer prima.

[Voor 13% gewijzigd door madmaus op 30-10-2010 17:09]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 12:33
madmaus schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:07:
De market is ook nog lekker buggie. Er stonden ineens helemaal geen apps meer bij mijn downloads.
Na rebooten heb ik er een aantal terug maar nog meer dan de helft is weg.
Na 2e keer rebooten is nog steeds meer dan de helft weg.

Edit:
Na het wissen van de cache en de gegevens werkt hij weer prima.
Hier werkt hij nog steeds erg buggie. Net geprobeerd widgetlock te downloaden (gekocht). Dat ging erg moeizaam. Pas na 4 pogingen en een reboot aan het downloaden. Daarna wou ik callwidget downloaden en daar had hij helemaal geen zin meer in. Cache gecleared, data gecleared, gereboot. Mocht allemaal niet baten. Marktetproblemen worden wel weer erger en irritanter de laatste tijd.

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik heb hier zelden ergens last van moet ik zeggen, nog nooit gehad dat t niet in 2x wou.

Gruwelijk gejatte Icoon!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 00:29
Damn zeg, ligt het aan mijn WiFi of aan de market? Ik kan geen enkele app normaal downloaden, zonder 10 retries.

Downloaden is mislukt
Download is onderbroken

GVD.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:58
Market ligt er hier ook uit.. Download unsuccesful

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 19:51
Jeetje Google, wtf ben je aan het doen...breng geen halve producten uit :( |:( ;w. Op deze manier draait Google het Android-platform snel de nek om :X .

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-04 09:47
Nou nou, rustig aan allemaal...

Ik zelf heb er weinig last van, net nog eentje gedownload. Soms heeft ie er wel een beetje moeite mee, maar nog een keertje proberen is meestal al voldoende om een app binnen te krijgen.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:56
Geen problemen hier :? Gister nog een paar apps gedownload en vandaag 8 apps geupdate zonder foutmelding oid. Vorige week was er soms een poging of 4 nodig. SGS

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 22:28

Nakebod

Nope.

Het is idd wel een beetje wisselend brak de laatste tijd. Ik hoop dat het een groot aantal voorbereidingen is op Gingerbread.
Download unsuccessful, download paused, install failed of gewoon helemaal niet begonnen met downloaden.
Heb de afgelopen 2 weken alles wel een keer gezien :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Stukfruit
  • Niet online
Gingerbread, oh gingerbread.. komt het nu op 3 november, 8 november of gewoon heel toepasselijk op 11 november?
* Stukfruit weet het niet meer

Market lijkt het hier trouwens gewoon te doen :)

Dat zit wel Schnorr.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
hmm hier problemen met de market.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

De Market heeft deze hele week al problemen met downloads. Download starten niet (unsuccesful), of starten en breken af.....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 15:44
Hier ook nog steeds market problemen...beetje irritant wordt het nu wel

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:44
Net weer 1 app kunnen installeren, maar krijg ook vaak foutmeldingen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Ja ik heb net ook alles via de market kunnen installeren. Wel via wifi.... Maar goed alles deed het zo wel weer.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
Vanochtend 2-3 applicaties gedownload zonder enige moeite.

Probleem lijkt (tijdelijk?) opgelost...

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11-2019
Gisteren avond nog acht apps ge-updated zonder problemen met m'n SGS :)

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 12:49

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Heeft het een tijdje gedaan, nu niet meer.
Wilde gisteren en vandaag Flash installeren; downloadt prima, maar installeren begint hij niet aan. Ook bij andere apps.

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 21:52
Market is inderdaad erg wisselvallig. Kon een uurtje terug nog prima de nieuwe Youtube app installeren en nu krijg ik niks meer binnen. Toch wel onhandig zo..

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het probleem met de Android Market kan hier besproken worden: Android Market wil geen apps downloaden :)

• Hmmbob
  • Laatst online: 26-05 12:49
Zou er ook een app zijn om een soort voicemail op je gsm te hebben, dus buiten de provider om? Ik ben me bewust dat ik hiervoor bereik moet hebben...

Sometimes you need to plan for coincidence

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-03 11:32
Gewoon apktor downloaden :) en die gebruiken ! werkt vaak wel :D

• Joen
  • Laatst online: 21-04 23:10
Groentenboer schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:58:
Zou er ook een app zijn om een soort voicemail op je gsm te hebben, dus buiten de provider om? Ik ben me bewust dat ik hiervoor bereik moet hebben...
Ik meen me te herinneren dat ik in deze topicreeks had gelezen dat je zonder root-rechten het telefonie gedeelte niet kan afvangen en dus niet kan opnemen. Met root-rechten weet ik niet of daar een applicatie voor bestaat...

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:55
Zo vandaag een tip doorgestuurd gekregen: Lazik+

Gebruik winamp op mijn computer. Nu met Lazik+ op mijn android telefoon (Desire) kan ik waar ik ook maar wil nummers starten :-D Haha mijn huisgenoot keek wel even vreemd op toen mijn laptop van nummer veranderd maar ik zo'n 5 meter van me laptop vandaan was ;-) Toch leuk als je met paar gasten zit en je op deze manier via je telefoon even snel van nummer kan wisselen :-)

• Joen
Ik kom net op AppBrain deze nieuwe toevoeging tegen:

roboPrint
AppBrain: http://www.appbrain.com/a...netapps.android.roboprint
Website: http://www.blueplanetapps.com/products/roboprint.aspx

Lijkt me voor die prijs wel een interessante app. Het lijkt namelijk geen service te zijn waar voor je een x bedrag per maand voor moet betalen. En toch kun je overal vandaan op je eigen printer printen (mits je PC aan staat natuurlijk, maar dat heb ik wel). 8)

Edit:
Hij blijkt er toch al weer een maandje op te staan...

[Voor 6% gewijzigd door Joen op 31-10-2010 21:29]

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Domme vraag misschien, maar hoeveel apps kan je nou een beetje op een telefoon zetten voor het een probleem wordt? Ik snap dat dat per telefoon verschilt, maar in welke orde moet je dan denken? Ik neem aan dat die lijst waar je apps in staan op een gegeven moment ook wat sluggish wordt als je maar blijft toevoegen.

Het valt me op dat er voor zo'n beetje alles een aparte app is. Dat moet toch op een gegeven moment een probleem gaan opleveren, me dunkt.

Persuader of bytes.

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Als je rond de 80 (in totaal) komt beginnen de meeste telefoons wel vol te lopen. Maar dit verschilt inderdaad per telefoon en aan het soort apps.

• Joen
Ik vraag me dat toch ook wel een beetje af...
Wat zijn de ervaringen tot hoeveel apps je kan gaan praktisch gezien?

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Enige limiet die ik kan bedenken is het laden van de apps in het app menu, verder zou er geen maximum mogen zijn. En zelfs maximum aantal apps in het menu zou ik al raar vinden. Windows presteert ook niet slechter als je veel apps installeert, enkel wanneer je ze allemaal in de achtergrond zou laten draaien. En dat is ook weer afhankelijk van je hoeveelheid ram.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Ik heb er nu 95 op mijn Galaxy S staan, heb geen problemen met snelheid of met het laden van de app drawer. Het lijkt mij ook dat het pas een probleem wordt als ze allemaal tegelijk zouden draaien, zoals Tsurany zegt.

• martjah
  • Laatst online: 27-05 04:35

martjah

Appel

Als je ooit een maximum zou bereiken, wordt het tijd voor opruiming! ;)
ik kan mij geen 30 apps bedenken (die ik er zelf op zet) en ook ECHT nodig heb.

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Tsurany schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 23:37:
Enige limiet die ik kan bedenken is het laden van de apps in het app menu, verder zou er geen maximum mogen zijn. En zelfs maximum aantal apps in het menu zou ik al raar vinden. Windows presteert ook niet slechter als je veel apps installeert, enkel wanneer je ze allemaal in de achtergrond zou laten draaien. En dat is ook weer afhankelijk van je hoeveelheid ram.
Windows krijgt ook problemen als je teveel installeert ;) Vooral als er veel .dll's i algemene mappen gedumpt worden krijg je op een gegeven moment trage meuk, al weet ik niet of Windows daar nog net zo gevoelig voor is als vroeger.
martjah schreef op maandag 01 november 2010 @ 01:16:
Als je ooit een maximum zou bereiken, wordt het tijd voor opruiming! ;)
ik kan mij geen 30 apps bedenken (die ik er zelf op zet) en ook ECHT nodig heb.
Misschien dat je geen vastgesteld maximum hebt, maar een praktisch maximum lijkt me voor de hand liggen.

[Voor 20% gewijzigd door Camacha op 01-11-2010 01:37]

Persuader of bytes.

• grun93
Ik wil graag een dvd (4,5 Gb in vob formaat) converteren naar een formaat dat ik op m'n htc desire met een 480x800 resolutie kan afspelen in een hoge kwaliteit. Het hoeft niet per se freeware te zijn en ook de grootte van het bestand is minder belangrijk, ik heb nog 12 Gb vrij op de sdkaart. Met welk gebruikersvriendelijk programma krijg ik een goed resultaat?
Films converteren voor je Android device

Zelf gebruik ik een converter van Xillisoft voor de iPod.. Is ook gewoon .mp4 natuurlijk

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• grun93
Mooi, daar kan ik wel wat mee. Ik wist niet dat er een apart topic voor was. :o

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:58
Handbrake werkt erg fijn :) .

• Sagaris
  • Laatst online: 28-12-2022
Vanaf morgen is er weer een nieuw toetsenbord beschikbaar voor Android (2.2): 8pen. (http://www.androidcentral...looks-change-way-you-type)

http://www.youtube.com/watch?v=q3OuCR0EpGo

Heel erg interessant lijkt me dit, ga hem morgen ook meteen uittesten!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
offtopic:
Duits, een hypergecorrigeerd Frans accent of wat heeft dat meisje dat de film inspreekt? Ik dacht ook even aan een oost-europese?

[Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 01-11-2010 17:58]

• Camacha

Camacha

Herder of bits.

Sagaris schreef op maandag 01 november 2010 @ 17:53:
Vanaf morgen is er weer een nieuw toetsenbord beschikbaar voor Android (2.2): 8pen. (http://www.androidcentral...looks-change-way-you-type)
Pfoe, wat een omslachtig gedoe. Misschien heb ik het verkeerd en voelt het natuurlijk. Ze vergelijken het echter zelf met met de hand schrijven, terwijl ze juist omdat dat traag is een toetsenbord hebben uitgevonden.

[Voor 5% gewijzigd door Camacha op 01-11-2010 18:07]

Persuader of bytes.

Lijkt me niet echt ideaal nee... Swype werkt stukken innovatiever denk ik zo..
En iemand de username van de YouTuber die het filmpje heeft geupload al gezien... hmm tsjaa :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee