Android Market en applicaties - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 117.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310381

Lijkt me wel interessant om eens een weekje te proberen!
CLB schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:39:
En iemand de username van de YouTuber die het filmpje heeft geupload al gezien... hmm tsjaa :+
Leg uit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 310381 schreef op maandag 01 november 2010 @ 20:36:
Lijkt me wel interessant om eens een weekje te proberen!

[...]

Leg uit? 8)7
The 8pen
mrbalzakk 1 videos Subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Is er al een app die de apps zoals bij een iphone of een galaxy s horizonaal kan zetten? en dat je zelf per horizontaal venster in kan stellen welke apps je op welke pagina kan hebben?
Ik bedoel dus niet de homescreens maar echt de apps lijst.

Er was een app voor maar die had een root nodig en dat heb/wil ik niet.

(hopelijk hier wat reacties, vorige keer verkeerd topic i guess)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik vond het artikel 'Ungesicherte Einsichten' van Heise best interessant. Men heeft een aantal programma's op Android (en iOS) met sniffing of simpele mim-attacks getest. Ik was vooral verbaasd dat de standaard-twitterapplicatie van 2.1 kennelijk helemaal onbeveiligd is. Ik weet niet wat de standaard-policies zijn van Twitter (via de browser bijvoorbeeld), maar zoiets had ik niet verwacht (gebruik twitter echter toch niet). Ik zal eens kijken of ik tijd kan vinden mijn Android 2.2 eens te bekijken, wellicht dat anderen ook het een en ander kunnen testen... dan krijgen we uiteindelijk een wat uitgebreidere gegevensverzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand 8pen al kunnen downloaden? Hier op mijn HTC Hero verschijnt hij nog niet in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:47
hij is nog niet te vinden inderdaad. Denk dat ie in de loop van de dag wel zal verschijnen.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-01 11:19
Maverick schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:33:
hij is nog niet te vinden inderdaad. Denk dat ie in de loop van de dag wel zal verschijnen.
Hij staat er bij mij al wel in (Desire) voor €1.13 en < 50 downloads ;) ... Denk niet dat ik 'm ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Hij is momenteel te downloaden, maar wel voor een bepaald aankoopbedrag. Ik heb het er iig niet voor over en daarnaast geen creditcard tot mijn beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ga het straks wel even proberen. Kan altijd refunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Is er trouwens een mogelijkheid om bij het downloaden te kiezen of je hem op je sd kaart of intern geheugen wilt hebben? Ik merk dat er erg veel apps op mijn intern geheugen staan, maar om ze nou allemaal 1 voor 1 handmatig te gaan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
probeer de applicatie sdmove (oid) eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Apps 2 SD heb ik nu en die werkt wel goed moet ik zeggen. Ik wil echter in de market in kunnen stellen dat hij aan me vraagt of ik een app in het telefoongeheugen of sd geheugen wil downloaden. En anders zou het fijn zijn als hij het sowieso op mijn sd kaart installleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 18:40
vinnieminnie schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:46:
Apps 2 SD heb ik nu en die werkt wel goed moet ik zeggen. Ik wil echter in de market in kunnen stellen dat hij aan me vraagt of ik een app in het telefoongeheugen of sd geheugen wil downloaden. En anders zou het fijn zijn als hij het sowieso op mijn sd kaart installleert.
Dat kan, met spare parts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Ik heb openTTD een beetje getest op mijn Android telefoon, de game valt hier te downloaden:
http://openttd-android.googlecode.com/files/beta1_fwvga.rar (.RAR 2MB)
Het is een port vanaf Unix naar Android, de installatie is iets moeilijker dan gemiddeld:
je moet het bovenstaande bestand downloaden, en unzippen (kan eventueel op je telefoon zelf)
Dan de 2 .apk bestanden via bijvoorbeeld een programma als Astro installeren.
daarna de 'resource installer', die je hebt geinstalleerd uitvoeren. (zorg voor genoeg ruimte op je SD en een WiFi verbinding!)
Als je dan OpenTTD op je mobiele telefoon opent zie je dit:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1423/5140943556_f8099d9c87.jpg
vrijwel dezelfde versie als die op andere platformen :D, en dat is ook direct het probleem, want de knopjes zijn veel te klein op een pakweg 4 inch scherm.

De game draait perfect, maar het is vrijwel onmogelijk om te spelen, aangezien je er vaak naastzit met je vinger, wat zeldzaam is, maar wel bestaat, is een stylus voor ditsoort schermen, ik denk dat het dan wel speelbaar word.

De resolutie (800*480 op de HTC Desire) is wel hoog genoeg, dus misschien is het na het aanschaffen van een stylus wel fijn werken. :)
nog 2 fotootjes van de game op mijn telefoon:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1183/5140943008_c232a2784f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4052/5140338875_b9bf44126c.jpg

De HTC Desire schijnt wat moeite te hebben met deze interface, wat je niet op andere telefoons hebt :S, en de game is nog niet in de market te vinden, maar toch is het het proberen waard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:54
barzi schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:03:
Ik ben op zoek naar een programma die de volume toetsen tijdens het luisteren van muziek omtovert naar een forward en backward knop. Op de iPhone heet zo'n programma Volume Media Settings (jailbreak nodig). Zo kan ik naar het volgende/vorige nummer gaan terwijl het toestel (galaxy s) nog in mijn zak zit.

Kent iemand zo'n programma voor Android? Of een media speler die dit automatisch doet?
Iemand? Of zou iemand dit kunnen maken? Zou het graag zelf maken, maar dan heb ik volgens mij eerst een redelijke cursus nodig 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 14:52
Maverick schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:34:
ga het straks wel even proberen. Kan altijd refunden.
Ik heb 8 Pen gedownload en geprobeerd.
Ik vind het opzich nog wel aardig werken, maar ik kan er nog niet echt aan wennen, kwa letters enzo.
Zelf gebruik ik swiftkey en dat werkt naar mijn inziens toch echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
barzi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:42:
[...]

Iemand? Of zou iemand dit kunnen maken? Zou het graag zelf maken, maar dan heb ik volgens mij eerst een redelijke cursus nodig 8)7 .
Ik heb wel een keer iets gelezen over een app die het met de trackball deed, of misschien dat dat standaard in cynogen zat. Maar aangezien ik een bluetooth headset heb (MW600) nooit aandacht aan besteed. Mocht het helpen: Het bestaat dus wel :P

Edit: Bedenk met net dat met volumeknoppen wel moeilijk gaat worden, aangezien je daar volgens mij echt iets van Android moet aanpassen. Standaard gaat deze namelijk bij lang indrukken gewoon naar maximaal volume. Dus dit zou je dan moeten veranderen naar in stapjes, en dan vervolgens long press veranderen naar skip, ik kan me voorstellen dat een gewone app dat niet kan. Ik zou je zoektocht dus ook vervolgen met de zoektocht naar een app die dat met een andere knop doet. Nu ik dit zo typ kan ik mij iets herinneren van eentje die het met de zoek en terugknop deed (ooit iets van gelezen op xda). Wederom, ik kan mij de naam niet herinneren, maar misschien heb je er wat aan.

[ Voor 40% gewijzigd door Cyleo op 02-11-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:25
natasdiamon schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:03:
Ik heb openTTD een beetje getest op mijn Android telefoon, de game valt hier te downloaden:
Wow! ik weet wel wat ik komend weekend ga uitproberen op de GS :). Ben al een stylus tegengekomen. Wie weet maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Laatst online: 28-04-2021
Cyleo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:15:
[...]

Ik heb wel een keer iets gelezen over een app die het met de trackball deed, of misschien dat dat standaard in cynogen zat. Maar aangezien ik een bluetooth headset heb (MW600) nooit aandacht aan besteed. Mocht het helpen: Het bestaat dus wel :P

Edit: Bedenk met net dat met volumeknoppen wel moeilijk gaat worden, aangezien je daar volgens mij echt iets van Android moet aanpassen. Standaard gaat deze namelijk bij lang indrukken gewoon naar maximaal volume. Dus dit zou je dan moeten veranderen naar in stapjes, en dan vervolgens long press veranderen naar skip, ik kan me voorstellen dat een gewone app dat niet kan. Ik zou je zoektocht dus ook vervolgen met de zoektocht naar een app die dat met een andere knop doet. Nu ik dit zo typ kan ik mij iets herinneren van eentje die het met de zoek en terugknop deed (ooit iets van gelezen op xda). Wederom, ik kan mij de naam niet herinneren, maar misschien heb je er wat aan.
Ik heb even gezocht, en kon voor 1 dollar de app next track vinden, die schijnt te doen wat jij wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 21:51
barzi schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:42:
[...]

Ik ben net begonnen met apps te ontwikkelen voor Android (in mijn eigen tijd). Ik kan kijken naar de mogelijkheden, maar dat zal waarschijnlijk niet in korte tijd gerealiseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
Cyleo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:15:
[...]Edit: Bedenk met net dat met volumeknoppen wel moeilijk gaat worden, aangezien je daar volgens mij echt iets van Android moet aanpassen.
Dolphin Browser kan de volumeknop gebruiken om te scrollen, dus het is echt wel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
haling schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:57:
[...]

Dolphin Browser kan de volumeknop gebruiken om te scrollen, dus het is echt wel mogelijk!
Ah, ok, dan dacht ik te moeilijk ;) Ik had ook geen idee, ben net begonnen met die appinventor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Cyleo schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:05:
[...]

Ah, ok, dan dacht ik te moeilijk ;) Ik had ook geen idee, ben net begonnen met die appinventor :+
Appinventor is leuk, maar qua mogelijkheden nog erg beperkt en niet echt te vergelijken met wat je met de SDK in native Dalvik kunt maken. Zie ook het topic over appinventor.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
8pen geprobeerd. Gerefund. Heb hier hetzelfde probleem als met swype. Je kunt je vinger niet loshalen van het scherm. Omdat je dan je woord beeindigd. Echter is het niet mogelijk om de letters te zien als mijn duim op het scherm zit. Vooral het rechtsonder kwadrant is gewoon niet te zien. Dit werkt natuurlijk voor geen meter.
jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maverick schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:15:
8pen geprobeerd. Gerefund. Heb hier hetzelfde probleem als met swype. Je kunt je vinger niet loshalen van het scherm. Omdat je dan je woord beeindigd. Echter is het niet mogelijk om de letters te zien als mijn duim op het scherm zit. Vooral het rechtsonder kwadrant is gewoon niet te zien. Dit werkt natuurlijk voor geen meter.
jammer maar helaas
Ik gebruik Swype maar heb daar helemaal geen last van. Komt omdat ik het QWERTY toetsenbord uit m'n hoofd ken en het niet zo heel precies komt met Swype. Misschien geldt dit ook voor 8pen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
jelmervos schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:21:
[...]

Ik gebruik Swype maar heb daar helemaal geen last van. Komt omdat ik het QWERTY toetsenbord uit m'n hoofd ken en het niet zo heel precies komt met Swype. Misschien geldt dit ook voor 8pen.
Dat je er bij swype geen last van hebt kan. Zelf ken ik de qwerty layout wel, maar ik val wel eens stil en dan moet ik echt even spieken. Als ik dan niet kan kijken bij welke lekker ik gebleven was dan houdt het natuurlijk op. Bij 8pen is ook de layout nog eens nieuw. Waardoor je bij iedere letter moet spieken. Dat houdt behoorlijk op, vooral als je dan onder je duim moet proberen te gluren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Maverick schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:25:
[...]

Dat je er bij swype geen last van hebt kan. Zelf ken ik de qwerty layout wel, maar ik val wel eens stil en dan moet ik echt even spieken. Als ik dan niet kan kijken bij welke lekker ik gebleven was dan houdt het natuurlijk op. Bij 8pen is ook de layout nog eens nieuw. Waardoor je bij iedere letter moet spieken. Dat houdt behoorlijk op, vooral als je dan onder je duim moet proberen te gluren.
En daarnaast hebben ze ook nog eens leestekens vooraan de rij gezet.
Ik vind hem ook bijzonder lastig werken en niet noemenswaardig goed.
Het spieken heb ik ook last van, daarnaast wil je echt snel werken, dan moet je je toestel met 1 hand vasthouden en met je wijsvinger snel heen en weer bewegen, wil je het met je duim doen, dan wordt al helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Weet iemand ook een nieuws widget zoals de Genie widget (, bij voorkeur RSS, anders google Reader. De meeste widgets die ik kan vinden zijn behoorlijk lelijk en kunnen niet handmatig worden gesynchroniseerd.

- Mooi uiterlijk (skinable?)
- Handmatige synchronisatie
- Binnenhalen van de volledige artikelen of de headers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Net even een eerste testje gedaan met My Tracks. Werkt prima allemaal (behalve mijn max. speed van 32 km/h (rennen), leek me sterk :p, maar daar zal ik hem nog meer mee moeten testen).
Ook het importeren en bekijken van je track gaat allemaal erg simpel, zoals we van Google gewend zijn. Alleen nu leek het me grappig om de map te delen op Facebook. Dus niet alleen de link, maar gewoon de afbeelding, al dan niet met gegevens. Kan dit ook?
Voor de iPhone is er wel een app genaamd 'outfront' waarmee dit kan (zie mapmytracks.com), maar voor Android heb ik nog niks gevonden. Ook Endomondo kan dit geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Anoniem: 262068 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:10:
Net even een eerste testje gedaan met My Tracks. Werkt prima allemaal (behalve mijn max. speed van 32 km/h (rennen), leek me sterk :p, maar daar zal ik hem nog meer mee moeten testen).
Ook het importeren en bekijken van je track gaat allemaal erg simpel, zoals we van Google gewend zijn. Alleen nu leek het me grappig om de map te delen op Facebook. Dus niet alleen de link, maar gewoon de afbeelding, al dan niet met gegevens. Kan dit ook?
Voor de iPhone is er wel een app genaamd 'outfront' waarmee dit kan (zie mapmytracks.com), maar voor Android heb ik nog niks gevonden. Ook Endomondo kan dit geloof ik niet.
Probeer is Sportypal, geen idee of die het kan, maar die was ook vrij accuraat in mijn snelheid.
Daarnaast is er ook een app, Cardio-Trainer (nog niet getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Cyleo schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:51:
[...]

Dat kan, met spare parts :)
Hmm, ik kan die optie niet vinden onder de applicatie spare parts. Ik vraag me nu af of ik niet stiekem digibeet ben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:04
Twitter heeft een erg goede update gehad. Facebook ook een update gekregen maar die viel behoorlijk tegen. Daar kan zeker nog veel aan verbeterd worden...

Overigens gaat het downloaden hier vandaag echt erg goed, geen enkel probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-05 18:50

dbzfan

Nee.

Sleehond schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:46:
Twitter heeft een erg goede update gehad. Facebook ook een update gekregen maar die viel behoorlijk tegen. Daar kan zeker nog veel aan verbeterd worden...

Overigens gaat het downloaden hier vandaag echt erg goed, geen enkel probleem gehad.
Twitter idd een goede upgrade.. nu wil ik ook dat swipe to refresh bij Seesmic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31

Bullet NL

Eigen Wijs

Primeur: Android heeft nu ook Nederlandse spraakherkenning!
Android ondersteunt al sinds het begin van het jaar de mogelijkheid om in plaats van te typen een bericht te dicteren. Je kon dus, in eerste instantie alleen in het Engels, zonder het toetsenbord aan te raken een volledig bericht ingeven.

Aangezien Google steeds meer talen aan het rijtje ondersteunde talen toevoegde, was het een kwestie van tijd: vanaf vannacht is het mogelijk om ‘gewoon’ Nederlands tegen je toestel te praten. Zo kun je niet alleen berichten dicteren, maar ook spraakgestuurd zoeken
voor meer informatie klik hier, bron www.androidworld.nl

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 04-11-2010 02:39 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Sleehond schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:46:

Hey Seat ;)

Heb je al eens de Sociable Facebook app geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

natasdiamon schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 22:03:
Het is een port vanaf Unix naar Android, de installatie is iets moeilijker dan gemiddeld:
je moet het bovenstaande bestand downloaden, en unzippen (kan eventueel op je telefoon zelf)
Dan de 2 .apk bestanden via bijvoorbeeld een programma als Astro installeren.
daarna de 'resource installer', die je hebt geinstalleerd uitvoeren. (zorg voor genoeg ruimte op je SD en een WiFi verbinding!)
Als je dan OpenTTD op je mobiele telefoon opent zie je dit:
[afbeelding]
vrijwel dezelfde versie als die op andere platformen :D, en dat is ook direct het probleem, want de knopjes zijn veel te klein op een pakweg 4 inch scherm.

De game draait perfect, maar het is vrijwel onmogelijk om te spelen, aangezien je er vaak naastzit met je vinger, wat zeldzaam is, maar wel bestaat, is een stylus voor ditsoort schermen, ik denk dat het dan wel speelbaar word.

De resolutie (800*480 op de HTC Desire) is wel hoog genoeg, dus misschien is het na het aanschaffen van een stylus wel fijn werken. :)
nog 2 fotootjes van de game op mijn telefoon:
[afbeelding]

[afbeelding]

De HTC Desire schijnt wat moeite te hebben met deze interface, wat je niet op andere telefoons hebt :S, en de game is nog niet in de market te vinden, maar toch is het het proberen waard 8)
Met de Desire kan je toch je "trackball" gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

dbzfan schreef op donderdag 04 november 2010 @ 00:14:
[...]

Twitter idd een goede upgrade.. nu wil ik ook dat swipe to refresh bij Seesmic :)
Ik vind dat pull-to-refresh maar irritant. Je denkt steeds dat je halverwege de lijst zit, dus scroll je vaak onbewust naar boven.
Ook kun je nu pas op links klikken in een tweet nadat je de tweet hebt geopend.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

vinnieminnie schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:44:
[...]
Hmm, ik kan die optie niet vinden onder de applicatie spare parts. Ik vraag me nu af of ik niet stiekem digibeet ben :')
Ik meen dat het gaat met een andere versie/uitgave van SpareParts.
Ik weet alleen niet hoe je daar aan kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Iavak schreef op donderdag 04 november 2010 @ 07:32:
[...]

Met de Desire kan je toch je "trackball" gebruiken?
Heb je de game wel geprobeerd? je kan namelijk niet de trackball gebruiken. De trackball is alleen in staat om de map heen en weer te scrollen. De muis bedien je met de vinger. Het spel werkt wel vlekkeloos en het is even uitvogelen hoe alles moet, echter is het inderdaad toch te klein om op een 3,7" scherm te spelen. Toch maar wachten op me android tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds vandaag werkt mijn superuser app niet meer. Dwz, apps die su nodig hebben, krijgen dat niet. Ik werk met froydvillain op mijn htc hero. Wanneer ik in superuser op check updates druk, krijg ik een force close.

Ik heb van de week wel mijn nandroid backup hersteld, mocht dat invloed kunnen hebben. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:04
Ezequiel schreef op donderdag 04 november 2010 @ 07:19:
[...]Hey Seat ;)

Heb je al eens de Sociable Facebook app geprobeerd?
Seat Léon >:)

Nee, heb de Sociable Facebook app nog niet geprobeerd. Is deze veel beter dan? Opsich is de Facebook app die ik nu gebruik goed genoeg om alle updates te lezen en zelf wat te posten, maar vergeleken met de Twitter app kan hij zeker een goede upgrade gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 13:27

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

ter info, voice search is nu ook in NL !!

edit: staat nu op FP

[ Voor 24% gewijzigd door Pinin op 04-11-2010 10:34 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Pinin schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:51:

Ah, vet, top ;) anders had ik daar compleet overheen gekeken. Was er al een beetje zat van om met een aangezet amerikaans accent tegen mijn telefoon te lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 10:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

linkje (voor de luie medetweakers) naar FP artikel en naar de werkwijze hoe je het aan zet op Androidworld.nl
In de market heet dit (als je systeemtaal op NL staat): Spraakgestuurd zoeken

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 04-11-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 12:05
Is het mogelijk om bij tasker een taak te maken dat als ik van netwerk switch mijn mobiel internet uitgaat?

Omdat ik telfort heb (roamt over KPN netwerk) werkt het vinkje bij roaming uitzetten niet.

Ik heb zojuist een aantal tasks erin gezet. Maar deze kan ik niet vinden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Sinds vanochtend is de download geschiedenis van mijn Market-app helemaal leeg. Applicaties die ik nieuw instaleer komen wel weer onder 'downloads' te staan. Bij eerder geïnstalleerde staat er nu in het zwart nog wel 'Geïnstalleerd' achter, toen ik mijn geschiedenis nog wel had in de Market was dit volgens mij oranje.

Ik heb de cache al gewist en een reboot gedaan. Iemand suggesties? Juist de laatste week heb ik eigenlijk niets geïnstalleerd.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 07:57
Maverick schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:15:
jammer maar helaas
Probeer Swiftkey eens. Ik was ook niet zo'n fan van Swype, en Swiftkey werkt voor mij briljant!

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
aardbeix15 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:50:
Sinds vanochtend is de download geschiedenis van mijn Market-app helemaal leeg. Applicaties die ik nieuw instaleer komen wel weer onder 'downloads' te staan. Bij eerder geïnstalleerde staat er nu in het zwart nog wel 'Geïnstalleerd' achter, toen ik mijn geschiedenis nog wel had in de Market was dit volgens mij oranje.

Ik heb de cache al gewist en een reboot gedaan. Iemand suggesties? Juist de laatste week heb ik eigenlijk niets geïnstalleerd.
Gegevens wissen, had ik ook laatst. Cache wissen was niet voldoende.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Hoe bedoel je 'gegevens wissen' waar zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Is er eigenlijk ook al een nederlansche text2speech (behalve de betaalde VOX) voor android? Dat zou het wel compleet maken nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
aardbeix15 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:04:
Hoe bedoel je 'gegevens wissen' waar zit dat?
Beetje korte reactie inderdaad. Je kan het vinden bij: instellingen => applicaties => applicaties beheren => alle applicaties => market en dan kies je voor gegevens wissen. Ik dacht dat je zo ook de cache geleegd had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
Anoniem: 8504 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:08:
[...]Is er eigenlijk ook al een nederlansche text2speech (behalve de betaalde VOX) voor android? Dat zou het wel compleet maken nl.
Nope, als je de interface op Engels ingesteld hebt (net als ik) dan kun je niet voor een Nederlandse TTS kiezen. Heul irritant. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 28-05 21:34
Is er een mail app. Die geluidjes afspeelt per contactpersoon dus eigenlijk standaard geluid uit staat. Maar dat je kan zeggen ik wil die en die contactpersonen wel een geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 29-05 01:48
Ligt de market er nou alweer uit?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-05 14:41

Balachmar

The truth is out there

Ik heb 30 minuten geleden nog een heel stel apps geupdate, dus bij mij doet hij het gewoon.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Heeft iemand nog een paar leuke apps om me mee te vermaken als ik me verveel tijdens de les? Momenteel zit ik alleen maar random dingen te fotograferen met google goggles en soms iemands naam "definen" met Edwin. Lars defined hij als "tender and juicy" :') Maar helaas wordt dat ook vrij snel saai.

[ Voor 52% gewijzigd door vinnieminnie op 04-11-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
In beta: een instant messenger, gebruikmakend van Google's C2DM Framework (push), Trilian. Werkt heel lekker, goed gebouwde app!

http://www.google.com/m/u...4vCe6GlTe-MQAhsxyHV8ew_Sw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

aardbeix15 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:50:

mm ik heb het weer aan de praat. Mijn eigen geinstalleerde appjes browsen met Appbrain bracht de download history in de gewone Android Market-app ook weer tot leven. Het wissen van cache of updates van de market hielp dus niet. Het is wss. Appbrain die het lijstje messed-up heeft gemaakt voor Android Market.

Vraag die ik nog wel heb. Nu heb ik in het heetst van de strijd ook de updates van Android Market-app verwijderd. Is er nog een mogelijkheid deze terug te installeren. Android Market is voor zover ik kan zien niet als app binnen te halen vanuit de market.

(HTC Hero @ standaard 2.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Misschien lukt het om via de systeemupdates de Market weer up-to-date te krijgen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Stukfruit schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 07:30:
Misschien lukt het om via de systeemupdates de Market weer up-to-date te krijgen?
helaas die zegt dat mijn systeem update is. Sorry dat had ik niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-05 15:35
Heeft iemand een idee waarom de verjaardagen van mijn Google contacts in de standaard android agenda komt te staan in plaats van de Gmail calendar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 01:06
Bestaat er een applicatie waarmee je muziek naar je autodradio kan overbrengen via bluetooth. Dus dat je het eigenlijk afspeelt op je telefoon en het geluid uit je autospeakers komt.

Lijkt me handig omdat je dan audio vanuit je huis ( NAS) naar je telefoon haalt en dan direct te horen krijgt op je auto speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Chadi schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:34:
Bestaat er een applicatie waarmee je muziek naar je autodradio kan overbrengen via bluetooth. Dus dat je het eigenlijk afspeelt op je telefoon en het geluid uit je autospeakers komt.

Lijkt me handig omdat je dan audio vanuit je huis ( NAS) naar je telefoon haalt en dan direct te horen krijgt op je auto speakers.
vvvvvvvvvvv wat hij zegt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door dodge_911 op 05-11-2010 23:30 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Als je autoradio BT heeft, en met voorkeur een stereo A2DP profiel heeft, kan je toch gewoon pairen met de radio, en je telefoon ziet dan je radio als stereo bluetooth headset. En dan gaat gewoon iedere applicatie over je radio.
Dus geen applicatie nodig? En wat ik heb gedaan, is een kleine FM transmitter met 3.5" jack gekocht, werkt ook :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-04 01:21
Is er een applicatie via waar je muziek kan doorzenden over een FM frequentie? Zodat anderen op hun mobiel of wat dan ook jou muziek kunnen afspelen?

De N97 zou dit standaard hebben op Symbian.

Ik hoor 't graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Laatst online: 02-05 15:35

kijk eens naar audiogalaxy of de beta van winamp, of het ook van je nas kan weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 01:06
Nakebod schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:53:
Als je autoradio BT heeft, en met voorkeur een stereo A2DP profiel heeft, kan je toch gewoon pairen met de radio, en je telefoon ziet dan je radio als stereo bluetooth headset. En dan gaat gewoon iedere applicatie over je radio.
Dus geen applicatie nodig? En wat ik heb gedaan, is een kleine FM transmitter met 3.5" jack gekocht, werkt ook :P
Dat gebeurt bij mij niet. Bij de Iphone kon ik nog wel muziek afspelen met een tooltje via BT werd hij dan door de radio opgepikt.

Heb een ALPINE CDE-114BT autoradio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:12

Totaalgeflipt

De enige echte

Chadi schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 23:22:
[...]

Dat gebeurt bij mij niet. Bij de Iphone kon ik nog wel muziek afspelen met een tooltje via BT werd hij dan door de radio opgepikt.

Heb een ALPINE CDE-114BT autoradio
Volgens mij is het gewoon een ander probleem. Waarom laat de DHD het geluid niet via de speakers horen als hij gekoppeld is! Zo hoor ik geen sms/email/enz geluid als ik aan het rijden ben. Alleen geluid bij gebeld worden. En dan de standaar Parrot ringtone. Dit was bij mijn Nokia e71 wel allemaal het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Zoek in de market even op bluetooth mono. Dan krijg je verschillende resultaten van ( betaalde) app die geluid kunnen streamen naar een bluetooth mono headset. Het werkt redelijk icm mijn parrot ck 3100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Hoe heet die app die je gesprekken opslaat in je agenda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-05 14:48
Calltrack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14

Ik heb in de auto een Parrot Carkit MKi9200 en die werkt gewoon goed met diverse muziekplayers (ik gebruik Mixzing) enige wat ik altijd moet doen is mijn Mediavolume van 0% omhoog zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-07-2023
Hoe kun je selectieve programma's in de download-geschiedenis van de Android-Market verwijderen? Ik heb er een aangeschaft programma in staan die ik niet meer wil hebben, en de link is ook dood (programma is verder ontwikkeld en staat nu onder een andere naam in de market). Ook krijg ik Flash Player 10.1 niet weg. Die heb ik ge-uninstalled, omdat hij teveel ruimte in beslag neemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-05 07:58
vinnieminnie schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 10:17:
Hoe heet die app die je gesprekken opslaat in je agenda?
kan je beter logg to calender nemen, die doet ook sms loggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Joostje123 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:27:
Is er een mail app. Die geluidjes afspeelt per contactpersoon dus eigenlijk standaard geluid uit staat. Maar dat je kan zeggen ik wil die en die contactpersonen wel een geluidje.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Afhankelijk van je telefoon denk ik, maar een HTC kan dat standaard. IIG de Desire.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 06:09
Auto Ring kan dat wel. Hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Op de desire is dat tamelijk eenvoudig:
- stel "stille" beltoon in als standaard (uiterste mogelijkheid: stil mp3 bestand maken)
- stel voor je contacten een eigen beltoon in (kan in de Sense contacten app)

HTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kan iemand mij vertellen hoe ik Google Voice Search op Nederlands kan instellen ? Ik weet dat het mogelijk is , maar ik heb momenteel een ROM waar ik bij Locale alleen uit Engels, Frans en Spaans kan kiezen waardoor Voice Search ook op Engels staat ingesteld...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05 12:41

Kingpinda

Citizenship is earned.

Freekers schreef op zondag 07 november 2010 @ 17:59:
Kan iemand mij vertellen hoe ik Google Voice Search op Nederlands kan instellen ? Ik weet dat het mogelijk is , maar ik heb momenteel een ROM waar ik bij Locale alleen uit Engels, Frans en Spaans kan kiezen waardoor Voice Search ook op Engels staat ingesteld...
Ben nog niet zo bekend met android maar als je weet dat het kan, zou dus een nederlandse rom eropzetten kunnen helpen? Maar voordat je je phone flashed wil je natuurlijk weten of er nog iets anders mogelijk is..

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:50

JT

VETAK y0

Ik ben op zoek naar een functionele mp3 speler met op z'n minst enigzins leuke interface om te zien en te gebruiken. Ik heb van alles geprobeerd, uit de TS maar ook wat ik op Market kon vinden. Wie heeft er nog tips?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 20:47

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

JT schreef op zondag 07 november 2010 @ 22:13:
Ik ben op zoek naar een functionele mp3 speler met op z'n minst enigzins leuke interface om te zien en te gebruiken. Ik heb van alles geprobeerd, uit de TS maar ook wat ik op Market kon vinden. Wie heeft er nog tips?
WinAmp

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
³ (aka Cubed) bevalt mij prima, maar die heb je dus al geprobeerd.

Wat zoek je in een speler wat je tot nu toe niet gevonden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kingpinda schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:18:
Ben nog niet zo bekend met android maar als je weet dat het kan, zou dus een nederlandse rom eropzetten kunnen helpen? Maar voordat je je phone flashed wil je natuurlijk weten of er nog iets anders mogelijk is..
Is niet mogelijk, bestaat nog geen NL ROM voor, maar heb het kunnen oplossen met MoreLocal2 !
http://www.appbrain.com/a...p.co.c_lis.ccl.morelocale

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
_Calvin schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:29:
[...]

Op de desire is dat tamelijk eenvoudig:
- stel "stille" beltoon in als standaard (uiterste mogelijkheid: stil mp3 bestand maken)
- stel voor je contacten een eigen beltoon in (kan in de Sense contacten app)

HTH
Maar dat gaat om bellen.
Het gaat voor mij om mail, hotmail en gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Weet iemand toevallig een customizable widget, waarmee ik het CPU en RAM gebruik en de signaalsterkte van mijn provider mee kan aangeven ?
Ik weet dat CPU en RAM kan met 'Mini Info' , maar daar kun je niet de signaalsterkte bij pakken. Daarvoor zou ik dan een aparte widget moeten nemen. Het liefst heb ik echter maar 1 widget die alles aangeeft. Bestaat dat of niet ?
Zo niet, dan zoek ik een widget die puur en alleen CPU en RAM aangeeft en voor de rest niets (geen batterij temperatuur etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net 8pen geinstalleerd en hem als 'default' opgeslagen... Gaat de huistelefoon..

Kom ik terug, is m'n scherm uit en moet ik m'n wachtwoord invoeren, tozzz dat 8pen is niet makkelijk.
Gelukkig kon ik via YouTube nog een how-to vinden, maar het werkt out-of-the-box niet echt echt handig..

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 08-11-2010 13:49 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Freekers schreef op maandag 08 november 2010 @ 07:42:
Weet iemand toevallig een customizable widget, waarmee ik het CPU en RAM gebruik en de signaalsterkte van mijn provider mee kan aangeven ?
Ik weet dat CPU en RAM kan met 'Mini Info' , maar daar kun je niet de signaalsterkte bij pakken. Daarvoor zou ik dan een aparte widget moeten nemen. Het liefst heb ik echter maar 1 widget die alles aangeeft. Bestaat dat of niet ?
Zo niet, dan zoek ik een widget die puur en alleen CPU en RAM aangeeft en voor de rest niets (geen batterij temperatuur etc).
Met een custom ROM die op CyanogenMod is gebaseerd kun je bovenin je taakbalk je signaalsterkte krijgen(naast het signaalbalkje). Een app die hetzelfde kan ken ik niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Iemand die weet of er een applicatie bestaat welke de HTC Sense stil-modus nadoet? Ik zag op de reclame dat wanneer je een HTC telefoon met het scherm naar beneden legt, dat de telefoon automatisch op stil-modus gaat.

Uiteraard heb ik op AndroLib gekeken of er zoiets bestaat, met enkele steekwoorden kom ik niet echt uit op een leuke app. Overigens zie ik ook regelmatig HTC gebruikers schudden met hun telefoon om een oproep te weigeren lijkt het, ook een leuke feature... :)

Iemand die weet of er zo'n app beschikbaar is? Lijkt me een welkome aanvulling.

* RomeoJ zou eigenlijk gewoon een HTC moeten kopen :+

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladiblo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-05 22:47
Ik ben er ook nog niet uit wb de muziekspelers, ik denk dat ik de meesten wel geprobeerd heb, Cubed ben ik niet zo gek van.

Ik gebruik meestal de MusicPlayer Pro, ik vind dat die de fijnste en mooiste interface heeft. Door de afbeeldingen van artiesten en albumhoezen ziet het er gelikt uit en er zijn ook voldoende opties wb de interface. Ook leuk is dat er vanuit de applicatie allerlei info over artiest/album is op te halen.
Minpuntje vind ik de 4x1 widget (gebruik ik graag), die had wat mooier gekund. Ik heb ook de PureMusic-widget op mijn Desire, die is wel erg mooi maar werkt alleen met de standaardspeler.

Ik heb ook Mortplayer, die werkt op basis van mappenstructuur ipv een library. Dit heeft één voordeel: je kunt compilatiemapjes gebruiken. Android leest helaas de "albumartiest'-tags niet uit in de mediadatabase, je kunt daardoor dus niet wanneer alle nummers een compilatiemap dezelfde tag voor albumartiest hebben al deze nummers terugvinden onder het kopje "compilatie" o.i.d.. Met Mortplayer kun je die bestanden dus wel onder elkaar zien. Verder vind ik een player op basis van mappenstructuur niet enorm fijn, en ook de interface van Mortplayer is niet mijn smaak. In MusicPlayer Pro kun je trouwens ook mappen afspelen, alleen werkt dit dan meer als het bladeren door je sd-kaart.

Ik ben nu de speler van PowerAmp aan het proberen. Speler met veel opties, een equalizer, keuze tussen library of mappensturctuur. De interface bevalt me wat minder tot nog toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162481

RomeoJ schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:44:
Iemand die weet of er een applicatie bestaat welke de HTC Sense stil-modus nadoet? Ik zag op de reclame dat wanneer je een HTC telefoon met het scherm naar beneden legt, dat de telefoon automatisch op stil-modus gaat.

Uiteraard heb ik op AndroLib gekeken of er zoiets bestaat, met enkele steekwoorden kom ik niet echt uit op een leuke app. Overigens zie ik ook regelmatig HTC gebruikers schudden met hun telefoon om een oproep te weigeren lijkt het, ook een leuke feature... :)

Tasker, maar niet out-of-the-box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:34
CLB schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:38:
Net 8pen geinstalleerd en hem als 'default' opgeslagen... Gaat de huistelefoon..
[video]
Kom ik terug, is m'n scherm uit en moet ik m'n wachtwoord invoeren, tozzz dat 8pen is niet makkelijk.
Gelukkig kon ik via YouTube nog een how-to vinden, maar het werkt out-of-the-box niet echt echt handig..
Maar wat vind je er nu van? Heb even dit filmpje gekeken, maar ik vind het er maar ingewikkeld uit zien. Is een compleet nieuwe manier van schrijven die je jezelf moet aanleren, welke volgens mij niet eens sneller is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Freekers schreef op maandag 08 november 2010 @ 07:42:
Even een screenshot ter aanvulling, signaalsterkte rechtsboven.

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_jgGywM4bpS4/TNgMQ2H-DMI/AAAAAAAABCY/MxZjr7GhJPA/s512/snap20101108_154054.png

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Anoniem: 162481 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:05:
[...]

Tasker, maar niet out-of-the-box!
Heerlijk programma.
Ik ben blij dat ik het gekocht heb.
Het is even puzzelen, maar het gaat steeds beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 22:25
Iemand een goed/simpele 3G meter? zodat ik weet dat ik niet over de 1GB heen ga van Vodafone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:50

JT

VETAK y0

_Calvin schreef op zondag 07 november 2010 @ 23:10:
[...]

³ (aka Cubed) bevalt mij prima, maar die heb je dus al geprobeerd.

Wat zoek je in een speler wat je tot nu toe niet gevonden hebt?
Ik wil sowieso in een nummer kunnen spoelen met een tijdbalk :P
bladiblo schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:55:
[...]

Ik ben er ook nog niet uit wb de muziekspelers, ik denk dat ik de meesten wel geprobeerd heb, Cubed ben ik niet zo gek van.

Ik gebruik meestal de MusicPlayer Pro, ik vind dat die de fijnste en mooiste interface heeft. Door de afbeeldingen van artiesten en albumhoezen ziet het er gelikt uit en er zijn ook voldoende opties wb de interface. Ook leuk is dat er vanuit de applicatie allerlei info over artiest/album is op te halen.
Minpuntje vind ik de 4x1 widget (gebruik ik graag), die had wat mooier gekund. Ik heb ook de PureMusic-widget op mijn Desire, die is wel erg mooi maar werkt alleen met de standaardspeler.

Ik heb ook Mortplayer, die werkt op basis van mappenstructuur ipv een library. Dit heeft één voordeel: je kunt compilatiemapjes gebruiken. Android leest helaas de "albumartiest'-tags niet uit in de mediadatabase, je kunt daardoor dus niet wanneer alle nummers een compilatiemap dezelfde tag voor albumartiest hebben al deze nummers terugvinden onder het kopje "compilatie" o.i.d.. Met Mortplayer kun je die bestanden dus wel onder elkaar zien. Verder vind ik een player op basis van mappenstructuur niet enorm fijn, en ook de interface van Mortplayer is niet mijn smaak. In MusicPlayer Pro kun je trouwens ook mappen afspelen, alleen werkt dit dan meer als het bladeren door je sd-kaart.

Ik ben nu de speler van PowerAmp aan het proberen. Speler met veel opties, een equalizer, keuze tussen library of mappensturctuur. De interface bevalt me wat minder tot nog toe.
Zal er eens naar kijken, tnx :)
janvanduschoten schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:43:
[...]

Even een screenshot ter aanvulling, signaalsterkte rechtsboven.

[afbeelding]
Wat voor theme of wat dan ook is dit?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 12:32
Iemand die weet of er een applicatie bestaat welke de HTC Sense stil-modus nadoet?
Als je telefoon geroot is zou je deze aangepaste Phone.apk kunnen proberen, die kan dat ook (doet het ook prima op m'n oude vertrouwde 1.6 Rommetje) :-)
Dacuuu schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:58:
Iemand een goed/simpele 3G meter? zodat ik weet dat ik niet over de 1GB heen ga van Vodafone..
Gebruik hier zelf PhoneUsage widget voor. Geen idee hoe accuraat het is though...

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/3gdata.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219603

PhoneUsage (Pro) gebruik ik (oeps, Brad Pitt was me voor :P), logt ook je gesprekken en smsjes. Is redelijk accuraat en is instelbaar dat ie op custom datum gereset wordt.

Anders Netsentry, houdt het bij vanaf het begin van de maand, maar werkt ook prima.

Edit:
bladiblo schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:55:
[...]
Music PlayerPro vind ik zelf heerlijk, full-screen (optional) player die er super uitziet, gwn doet wat ie moet doen en keurig 3x2 widget heeft. Ook de screen-lock werkt fijn vind ik.

Anders WinAmp, die heb ik ook, maar gebruik m vrijwel alleen voor het (wireless!) syncen van mn muziek met mn PC (moet je wel de beta WinAmp op je PC draaien, maar is de moeite waard, heerlijk leven zo zonder kabeltjes).

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 219603 op 08-11-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Schudden hoeft niet, gewoon oppakken is al genoeg om hem stiller te krijgen. Idd erg leuk :)

Ik vrees dat je dan lang bezig zal zijn met zoeken. Sinds Android 2.0 is het onmogelijk om nog de sensors te gebruiken wanneer het scherm uitstaat.

Was bedoeld om vieze auteurs van nog viezere apps een halt toe te roepen (ivm cpu-verbruik), maar met de maatregel is gelijk het normale gebruik van deze feature ook de nek omgedraaid. Mocht je willen dat dit verholpen wordt, dan zou je de volgende bug een sterretje kunnen geven om Google een schop onder hun kont te geven:

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=11028
Bovenstaande url gaat voornamelijk over de accelerometer, maar hetzelfde geldt ook voor alle andere sensors.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 12:45

Tripl3 D

Brother in Arms

NetCounter? Houdt zowel 3G als WiFi bij!

http://www.androlib.com/a...aqpot-netcounter-qDj.aspx

Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/pEq.cs.png

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.