Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222504

Topicstarter
Matched: appinventor
Om te voorkomen dat er in andere topics teveel off-topic moet worden gegaan, start ik bij deze de
“APP Inventor” topic.
Over dit onderwerp krijg je nu al bij het Googlen al meer dan 14.000.000 hits en dan te bedenken,
dat dit onderwerp pas drie weken oud is.
Waar gaat het hier eigenlijk over.

“App Inventor” is een tool om eenvoudig je eigen Android toepassing te kunnen maken.
Deze tool stelt Google mondjesmaat ter beschikking. Het betreft hier dan ook een bètaversie.
Het mooie van “App Inventor” is, dat je helemaal geen programmeerkennis nodig hebt.

Aanmelden gaat relatief eenvoudig via de “App Inventor” site van Google.
http://appinventor.googlelabs.com/about
Het ontwikkelen zelf gebeurd in je browser, mits deze Java 6 ondersteund. Het kost je wel zo'n 10 minuten om alles te regelen, op je computer en je Android smartphone.

Na het aanmelden is het wachten op de Email van Google, die je daarin meldt, dat je je gang mag gaan met “App Inventor”. Vele vele mensen over de hele wereld hebben zo op deze manier ongeduldig moeten zitten wachten op dit verlossende Emailtje van Google.
Voor wie denkt dat alleen eenvoudige applicaties gemaakt kunnen worden komt bedrogen uit. Er is zelfs ondersteuning voor ingebouwde sensoren zoals de bewegingssensor en bijvoorbeeld de interne GPS.

De gratis App Inventor-tool is al een jaar in ontwikkeling, en is getest door scholieren op diverse Amerikaanse middelbare scholen en universiteiten. 8)

Om de discussie te voorkomen dat men bang is, dat op deze manier onzinnige programma's op de Google Android Market zullen verschijnen, kan ik u melden, dat dit tot op dit moment niet mogelijk is, daar je voor die mogelijkheid je programma een Icon moet hebben en dat lukt tot op dit moment nog niet. Je kunt je programma opslaan als een .apk format, maar ook als een QR barc code, zodat anderen vrij snel je programma kunnen downloaden in hun Android smartphone.

Ik verwacht in dit topic veel vragen over, hoe moet dit en waarom lukt dat niet en mijn Android “Milestone” lijkt te werken, maar ik krijg geen plaatje of geluid op mijn smartphone. :?
Voor meer info en antwoorden op vragen over "App Inventor" zie ook
http://appinventor.googlelabs.com/learn/userfaq.html

Het is echt leuk, om na Assembly language of Basic, danwel Pascal of C++ een programma te kunnen maken met App Inventor. Wat dacht u van een foto van je vriendin en na het even aanraken ze een bekend geluidje voor u laat horen :$ , of uw kleine meid die na het schudden van de smartphone tegen u zegt “Pa! Pa !”

Zelfs voorzie ik mogelijkheden om met je Android smartphone de buitenwereld te kunnen bedienen via een "Real-World sensor board". Deze heeft een licht en een geluid sensor plus
een schuif- en een drukknop. Het doen van metingen in een electronica-board behoort ook tot de mogelijkheden. (Later meer over deze "mogelijkheid") :9

Ik ben benieuwd naar al uw reacties.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 222504 op 02-08-2010 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Om jullie alvast een beetje op weg te helpen, kan ik je melden, dat de Motorola Milestone
iets anders ingesteld moet worden, althans dat was bij mij het geval.
Na drie dagen kwam ik er achter, dat tot nu toe alles goed werkte, behalve de plaatsjes en het geluid.

De oplossing van dit probleem zat/zit h'm in de "USB connection" !

The Motorola "Milestone" currently has 4 ways to connect to the computer:
"USB connection" 1) Portal & Tools 2) Windows Media Sync 3) Memory Card Acess 4) Charge Only.
Normaal staat de Milestone op met 3) Memory Card Acess.
Alles werkt dan wel, maar geen plaatjes en geen geluid !
Doch wanneer je 2) Windows Media Sync. neemt en opnieuw de boel opstart, dan "Yes, yes this it is".

Dit geldt ook voor een aantal andere smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Geen matches
Interressant!
Ik weet nu al wat ik als eerste ga (proberen) te maken mocht ik de mogelijkheid krijgen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Geen matches
offtopic:
Klein tipje: maak wat meer gebruik van alinea's in je startpost, dan leest het wat prettiger ik zie dat het gefixed is, top :)

[ Voor 15% gewijzigd door Stukfruit op 01-08-2010 23:30 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Geen matches
Het is toch zo dat App Inventor bedoelt is voor eigen gebruik?
Dus niet om echt een applicatie te maken en in de marketplace te zetten?
Niet zeker of dit nou wel of niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Am I able to upload my app to the Android Market?

Currently there are technical limitations to being able to upload an App Inventor app to the Andorid Market but we are actively evaluating the best way to integrate with the Market.
Bron: http://appinventor.googlelabs.com/learn/userfaq.html

^^ Misschien handig om de url op te nemen in de startpost? :)

Het lijkt er dus op dat er een nieuwe categorie oid gaat komen waarmee mensen toch hun werk met de wereld kunnen delen, maar verder lijkt het inderdaad vooral bedoeld zijn om mensen te interessen voor het Android-platform en eigen dingetjes die handig kunnen zijn.

Ik vraag me af of dit het gat gaat opvullen dat nu nog ingenomen wordt door alle onzin-apps van goudzoekers die 1-euro apps op de Market pleuren voor iets dat je zelf ook binnen een kwartier had kunnen maken... Dat zou echt geweldig zijn.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Nu is het op dit moment niet mogelijk om via Google Market je eigen programma aan te bieden, maar er verschijnen ondertussen ook al Site's in het grijze circuit. Zo is er de "USF Android Market", waar studenten en leraren hun programma's plaatsen.

http://sites.google.com/site/usfandroidmarket/home

Een programma wat best leuk is om te bekijken is " Up in Smoke" van een paar studenten.
Het laat ook de "Blocks" mooi zien van het programma.

http://sites.google.com/site/usfandroidmarket/up-in-smoke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05
Geen matches
Heb er ook even mee gespeeld.

Om de HTC Legend aan de praat te krijgen op Windows met App Inventor:
  • Android SDK downloaden
  • zipje uitpakken en SDK Setup.exe runnen om zo de usb_driver folder te verkrijgen. (aanvinken/downloaden)
  • Open deze map en editeer het bestand android_winusb.inf
  • Voeg volgende blok toe onder [Google.NTx86] en [Google.NTamd64]
    code:
    1
    2
    3
    4

;
    ;HTC Legend
    %SingleAdbInterface%        = USB_Install, USB\VID_0BB4&PID_0C97
    %CompositeAdbInterface%     = USB_Install, USB\VID_0BB4&PID_0C97&MI_01
  • Verbind je Legend via USB (alleen opladen) en vergeet USB-foutopsporing niet aan te vinken onder ontwikkeling in je opties van de telefoon.
  • Onder Windows device manager zal nu een onbekend ADB device gevonden worden. Rechtermuisklik en update de driver. Wijs manueel de driver aan naar het usb_driver mapje met de gewijzigde inf file.
  • Normaal gezien wordt deze nu mooi geïnstalleerd en kan je verder met App Inventor 8)
Heb ook gemerkt dat App Inventor niet werkt met Opera. Wanneer je connectie probeert te maken met je phone, krijg je een of andere vreemde error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quipeace
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 17:22
Geen matches
Ik heb kort na de launch aangemeld, maar helaas nog niks.

Weet iemand of het mogelijk is om de XML layout te exporteren? Dat zou echt een uitkomst zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
Zo dat ziet er heftig uit voor de HTC Legend.
Op het App Inventor forum van Google, kun je lezen, dat deze smartphone inderdaad veel problemen geeft.
De Motorola "Milestone" werkt volgens het boekje, met dan wel even de keuze voor 2) Windows Media Sync.

En je moet natuurlijk wachten totdat je "goedkeuring" krijgt van Google.

Opera staat niet op de lijst van de browsers. Toch weet ik, dat b.v. de "Acer liquid A1" wel werkt met Opera.

De vraag van "Quipeace" kan ik niet beantwoorden. Ik heb 8 dagen moeten wachten op goedkeuring.

Op deze site (ComputerWorld) staat een mooi review van App Inventor

http://www.computerworld....axonomyId=18&pageNumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-05 17:11

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Geen matches
Ik heb mij ook op de eerste dag aangemeld. (Lees zo een week of 3 geleden) en tot op heden nog geen reactie. Iemand die er uberhout mee aan de slag kan?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59

zAo

GPLv2 Fanboy

Geen matches
DukeN schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 07:53:
Ik heb mij ook op de eerste dag aangemeld. (Lees zo een week of 3 geleden) en tot op heden nog geen reactie. Iemand die er uberhout mee aan de slag kan?
Ja: ik kreeg na 1,5 week een invite. Nog niet veel mee gedaan overigens doordat ik nog geen Adroid toestel heb en Java nodig is. (werkt dus niet op mijn werk / mijn iPad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
@DukeN,
Ook ik kreeg na 1,5 week een invite. Heb daarvoor me o.a. ook eens verdiept in "Scratch". Een gelijkwaardige
manier van programmeren. Ik kan iedereen aanraden om daar eens mee te gaan stoeien, in afwachting van je invite van Google. Je kunt trouwens zonder een Android smartphone ook aan de slag met App Inventor, want je kunt dan gebruik maken van een dummy smartphone. Met een iPad heb je hier helemaal niets te zoeken.
Wel als je een apparaat hebt die gebaseerd is op Android technologie !!
App Inventor bevindt zich natuurlijk nog steeds in een betafase.
Ik heb ondertussen al iets gebrouwen, maar het mag geen naam hebben. Teleurstellend is nu nog wel, dat de meest simpele programma's veel Mb vragen. (Er wordt veel bagger mee geprogrammeerd).
Doch de kick zit hem in de wijze van (block) programmeren en dat het werkt op je Android-toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 11:54

Koenzie

Never leave, just go

Geen matches
Ik heb ook mijn uitnodiging binnen en ben aan de slag gegaan.

mis toch nog wel een hoop dingen die hopelijk snel worden opgelost:
- Meer kleuren (bijvoorbeeld gewoon met html kleurcodes)
- Meer screens, 1 screen is echt te weinig!
- Betere plaatsing van objecten op het scherm (je kunt nu niet iets overal plaatsen)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen matches
@Koenzie. Jouw wensen staan inderdaad allemaal al genoemd op een grote lijst bij Google.
Daar wordt inderdaad aan gewerkt.
Zo is ook gevraagd naar:
- tekstbox met numerieke invoer,
- tcp/ip blocks
- wijzigen van fonts en kleuren
- pop - up menu
- block voor ping IP adressen
- block voor controle IP adressen
- block voor weather zaken
- mogelijkheid voor het schrijven van files naar de SD-card
- max karakter lengtes (tekstbox)
- blocks voor het gebruik van het "PICOBoard"
- SQLite access
- blocks voor geluid, midi, volume en bluetooth
- plaatseb van objecten in kolommen en rijen
- highlight button's
- openen verbinding met servers
- login connectie met Websites
- veel meer TinyDB mogelijkheden.
- enz, enz

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb m'n AppInventor toegang binnen. Net een Hello World gemaakt en die draaiend op m'n Nexus. Cool!
Soundboard here I come! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb sinds vrijdag ook toegang, wat een gemakkelijke manier om iets in elkaar te draaien ! Toch wat jammer dat er nog zoveel beperkingen zijn, zoals geen mogelijkheid de hardware knoppen af te vangen (menu) en meerdere schermen binnen één programma. Ook de grootte van de gegenereerde programmas is wel een probleem.
Koenzie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:04:
- Meer kleuren (bijvoorbeeld gewoon met html kleurcodes)
http://appinventor.google...erence/blocks/colors.html

Vanavond eens een "colorpicker" dingetje in elkaar zetten

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Geen matches
Hardwareknoppen afvangen gaat ook niet komen, dat moet je via andere wegen doen. Is voor de veiligheid en kan in de echte SDK ook niet.

Als je bv. wil weten of het apparaat in standby gaat, dan moet je bv. niet de Power-knop afvangen, maar een van de broadcast intents opvangen (ik weet zo uit m'n hoofd even niet meer precies welke).

Geen idee of dat ook mogelijk is met Inventor trouwens.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Geen matches
Stukfruit schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:09:
Hardwareknoppen afvangen gaat ook niet komen, dat moet je via andere wegen doen. Is voor de veiligheid en kan in de echte SDK ook niet.
Eén van mijn eerste progsels die ik in de SDK maakte had al een door de menu-knop op te roepen menu met netzoveel knoppen en functionaliteit als ik wildeprogrammeren kan niet zoveel dus ;)
Als je bv. wil weten of het apparaat in standby gaat, dan moet je bv. niet de Power-knop afvangen, maar een van de broadcast intents opvangen (ik weet zo uit m'n hoofd even niet meer precies welke).

Geen idee of dat ook mogelijk is met Inventor trouwens.
Ja precies, maar dat heb ik dus ook nog niet kunnen vinden.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Geen matches
Hmm, nu begin ik te twijfelen. Kan zijn dat de menu-knop de uitzondering op de regel is hoor, ik haal wel vaker dingen door elkaar ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Hmm, heb ff die colorpicker gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ETa5RoKZFb0XVX6RM3o3XkKJ/full.png

Die methode die ik eerder postte werkt dus wel voor alle kleurtjes. Wel merk ik meteen hoe beperkt appinventor dan is, ik dacht, ik begin met 4 slidertjes voor kleuren enzo, maar die kan ik dus niet vinden

Edit:
Screenshotje van de blocks editor

[ Voor 15% gewijzigd door u_nix_we_all op 23-08-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 27-05 15:09
Geen matches
Lijkt me leuk om hiermee aan de slag te gaan. Ik heb het formulier echter al een tijdje geleden ingevuld. Hoe lang duurde het bji jullie voordat jullie een mail kregen om aan de slag te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
ApexAlpha schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:32:
Lijkt me leuk om hiermee aan de slag te gaan. Ik heb het formulier echter al een tijdje geleden ingevuld. Hoe lang duurde het bji jullie voordat jullie een mail kregen om aan de slag te gaan?
Er is niets ovet te zeggen, ik heb direct nadat AppInventor aangekondigd werd mezelf opgegeven, net als een collega.(Dat was ca 12 Juli). Maar ik zie dat er hier mensen zijn die al 3 weken toegang hebben ofzo. Ik heb zelf afgelopen vrijdag toegang gekregen. Een collega van me heeft ook nog geen toegang, die heeft op dezelfde dag de aanvraag gedaan. Het gaat ook niet op alfabet ofzo.
Edit @ ParaNoiMia:
Klopt, goed gezien. Heb daar een tijdje gewoond (Hoogstraat). Dat was een van mijn eerste digitale foto's.

[ Voor 10% gewijzigd door u_nix_we_all op 24-08-2010 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04 19:24
Geen matches
ApexAlpha schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:32:
Dat heeft bij mij toch wel een week of 4 geduurd. Ik ben er ook kort mee aan het prutsen geweest, maar ik liep eigenlijk al snel tegen beperkingen aan (zaken die er nog niet inzitten). Ik denk dat ik me toch maar in Java moet gaan verdiepen.

@u_nix_we_all zie ik daar mijn geboorteplaats Weesp in de achtergrond ? Ik ben op nog geen 75 meter van die brug geboren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:02
Geen matches
Heb al een tijdje toegang. Ga me er de komende tijd ook echt in verdiepen denk ik. Op androidandme zijn ook leuke dingen voorbij gekomen (oa hoe een twitter app te maken http://androidandme.com/2...with-google-app-inventor/ ). En de mogelijkheden voor iets leuks zitten er dus wel degelijk ik. Heb nu de "paint" tutorial helemaal gedaan. Ik ga er gewoon stapsgewijs doorheen :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Topicstarter
Geen matches
@..u_nix_we_all Leuk dit voorbeeld ! Ik heb me aangemeld op 14 juli en op 27 juli werd ik toegelaten.
Zie het als de nieuwe programmeer methode van de 21e eeuw. LEGO was de eerste met deze nieuwe stijl.
De club bij Google is druk bezig om serieus er iets moois van te maken. En dit is nog maar een bèta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:09

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Geen matches
Ik zag dat ik een invite had gekregen 2 weken geleden :$

Dus vandaag maar beetje aan het spelen geweest, het werkt leuk alleen het is een beta.

Wat ik vooral fijn vindt alles werkt direct mijn ervaring in bijvoorbeeld cod mappen maken is dat je moet bouwen dan compilen en dan testen dat is tijd rovend nu kan ik gewoon meteen testen :D

Even afwachten of er mee toegevoegd wordt aan de pallet en dan serieus aan de slag, ondertussen maar vermaken met Eclips.

P.s ik heb Windows 7 x64 Java 6 Samsung galaxy I 9000 alles werkt meteen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-04 23:02

Vmu

Rotatate

Geen matches
ok app inventor topic gevonden :)
ik ben ook wat aan het brouwen, hopelijk loopt de afmeting niet uit de hand.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Geen matches
Heey.. Een App Inventor topic! :)
Is al weer even geleden dat ik toegang heb aangevraagd, maar ik heb nog steeds geen bevestiging dat ik er in kan... :/

Edit:
Damn...
Ik log voor de gein even in en ik ben er al in!. :P
Heb mijn Android telefoon nog niet, maar misschien dat ik nu al een beetje aan de slag kan gaan met App Inventor. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Joen op 16-10-2010 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382025

Geen matches
Mijn vriendin heeft de samsung galaxy s. We krijgen deze met geen mogelijkheid verbonden met app inventor. We hebben heel het internet al afgezocht maar we hebben er de oplossing nog niet mee gevonden. De instellingen op de telefoon staan goed. Ook kies herkend de telefoon gewoon. Hebben jullie nog een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Geen matches
Probeer het eens op een andere computer. Liefst een mac als je pc geprobeerd hebt of andersom.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382025

Geen matches
Gaat het om het besturingssysteem? Heb hier ook nog een laptop met ubuntu. Probeer ik het daar wel eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Appinventor is nu public beschikbaar voor iedereen:

Wednesday, December 15, 2010 at 12/15/2010 10:45:00 AM

We are so impressed with the great things people have done with App Inventor, we want to allow more people the opportunity to do great things. So we’re excited to announce that App Inventor (beta) is now available in Labs to anyone with a Google account.
http://googleresearch.blo...do-great-things-with.html

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 15-12-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-04 11:42
Geen matches
Weet iemand hoe je met APP Inventor een app kan maken waarin je een website opent en daarin inlogt met de gegevens die je in het eerste screen in geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:59

zAo

GPLv2 Fanboy

Geen matches
OmeAnne schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:10:
Weet iemand hoe je met APP Inventor een app kan maken waarin je een website opent en daarin inlogt met de gegevens die je in het eerste screen in geeft?
Schopje; ik ben hier ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Geen matches
Ik heb een app inventor ap gemaakt en het is me ook gelukt deze op de market te publiceren. Hij is inmiddels ongeveer 400 keer gedownload.
Ik vind het allemaal heel spannend en leuk maar wat me wel tegenvalt zijn twee dingen:
- De apk is erg groot.
- Het is erg moeilijk om dingen mooi uit te lijnen en op het scherm te zetten. Met veel gedoe heb ik iets van een aardige layout maar eigenlijk ziet de app er nog steeds uit als een oude Lycos website maar dan zonder de knipperende en draaiende gifjes.
Dit is de market link:
http://bit.ly/E6B_randomizer

En dit is app to market waarmee ik de conversie heb gedaan:
http://amerkashi.wordpres...-market/apptomarket_v2-1/

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Geen matches
Hoe heb je de dingen uitgelijnd dan?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Geen matches
Ik heb horizontale in vertikale tabellen gelegd.
De breedte van de cellen kun je afstellen door er een leeg plaatje in te leggen en daar van de afmeting op een vaste waarde te zetten

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Geen matches
Oke, ik was even bang dat je alles per pixel had geprobeerd neer te leggen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Geen matches
Ik heb echt alles geprobeerd en niets is echt bevredigend :)

Vmu

Pagina: 1