vogelaarke135
Aangezien het scherm meestal toch wel aangaat als je wordt gebeld (anders is het wat lastig kijken wie er belt en zo) werkt bovengenoemde aangepaste Phone.apk ook gewoon feilloos op Eclair en FroyoStukfruit schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:39:
Ik vrees dat je dan lang bezig zal zijn met zoeken. Sinds Android 2.0 is het onmogelijk om nog de sensors te gebruiken wanneer het scherm uitstaat.
Nickname does not reflect reality

Nickname does not reflect reality
Op een HTC Desire met de laatste DeFrost en de theme van ShaddowFrost
Signaalsterkte en batterij percentage gewoon met de CyanogenMOD settings ingesteld.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Anoniem: 262068
Bij mij is deze niet bepaald accuraat, maar ik denk dat er ergens iets fout is gegaan. Heb deze maand diverse roms geprobeerd. Wel steeds een backup van de data van phoneusage gemaakt, maar deze staat nu op een verbruik van 40 MB. Dus ergens gaat er iets niet goed.Brad Pitt schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:09:
Gebruik hier zelf PhoneUsage widget voor. Geen idee hoe accuraat het is though...
Jullie ervaring is dat die wel accuraat is?
Die ShaddowFrost theme ziet er wel goed uit. Die ga ik er ook is opgooien, bedankt.janvanduschoten schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:59:
[...]
Op een HTC Desire met de laatste DeFrost en de theme van ShaddowFrost
Signaalsterkte en batterij percentage gewoon met de CyanogenMOD settings ingesteld.
En kan iemand mij misschien helpen aan een .apk van Movies (van Flixster), versie 3.0. Want als ik hem probeer te downloaden, krijg ik een error (file not found). Mensen met een Desire die deze app wel kunnen downloaden van de market?
En ik hoop dat we binnenkort weer de awards kunnen organiseren!
[ Voor 72% gewijzigd door RoD op 09-11-2010 07:41 ]
Multimonitor is relax :P
Anoniem: 215072
Ik had hetzelfde euvel met de standaard mail applicatie van HTC (ik heb een Legend), die was op een gegeven moment zelfs groter dan 60MB(!) en ben daarom op zoek gegaan naar een andere mail app. Ik kwam toen uit op K-9, en die gebruik ik nu een tijdje tot (bijna) volle tevredenheid. Maar ook K-9 heeft dus last van een steeds groter wordend geheugengebruik. Ik heb al gezocht op de verschillende fora van K-9, en ik heb wel wat andere posts gevonden die erover gaan, maar nergens iets van een oorzaak of liever nog een oplossing gevonden.
Het geheugenverbruik van m'n K-9 app staat nu op iets van 10MB, maar toen ik begon was het nog geen 3MB. Terwijl al m'n boxen leeg zijn! Ik heb wel eens m'n account gedelete en weer opnieuw ingesteld, toen ging het geheugenverbruik weer terug naar minder dan 3MB. Maar om nou elke keer m'n account te deleten en weer opnieuw in te stellen... Nee dank u!
Iemand toevallig een suggestie wat dit zou kunnen veroorzaken?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anoniem: 219603
Had hetzelfde bij K9. Plus dat mn mailtjes in een x niet meer binnenkwamen..Anoniem: 215072 schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:50:
Is er iemand die net als ik de K-9 mail app gebruikt en bij wie het geheugen dat K-9 gebruikt steeds meer wordt, zelfs als je je inbox helemaal leeg maakt van tijd tot tijd?
(...)

Er is ergens een optie in K-9 om de lokale database weer opnieuw op te bouwen, waardoor je de ruimte weer vrij krijgt. Dit vond ik niet erg handig en ben zelf overgestapt op Improved Mail.Anoniem: 215072 schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:50:
Is er iemand die net als ik de K-9 mail app gebruikt en bij wie het geheugen dat K-9 gebruikt steeds meer wordt, zelfs als je je inbox helemaal leeg maakt van tijd tot tijd?
Ik had hetzelfde euvel met de standaard mail applicatie van HTC (ik heb een Legend), die was op een gegeven moment zelfs groter dan 60MB(!) en ben daarom op zoek gegaan naar een andere mail app. Ik kwam toen uit op K-9, en die gebruik ik nu een tijdje tot (bijna) volle tevredenheid. Maar ook K-9 heeft dus last van een steeds groter wordend geheugengebruik. Ik heb al gezocht op de verschillende fora van K-9, en ik heb wel wat andere posts gevonden die erover gaan, maar nergens iets van een oorzaak of liever nog een oplossing gevonden.
Het geheugenverbruik van m'n K-9 app staat nu op iets van 10MB, maar toen ik begon was het nog geen 3MB. Terwijl al m'n boxen leeg zijn! Ik heb wel eens m'n account gedelete en weer opnieuw ingesteld, toen ging het geheugenverbruik weer terug naar minder dan 3MB. Maar om nou elke keer m'n account te deleten en weer opnieuw in te stellen... Nee dank u!
Iemand toevallig een suggestie wat dit zou kunnen veroorzaken?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Btw, ik krijg net de volgende mail van google:
"Since you sign in to YouTube through Google, you need to change your password there.
- The YouTube Team"
Ik heb volgens mij geen enkele reden om mijn wachtwoord te resetten, waarom sturen ze me deze e-mail dan? Ik kan er niet echt wijs uit worden.
D'r schijnt ook een app aan te komen van Giel, DJ bij 3fm. Volgens mij is dat de eerste Nederlandse DJ die een app heeft of niet?
[ Voor 37% gewijzigd door Arethusa op 09-11-2010 08:54 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ik zie alleen nog de bestaande Opera Mini op m.opera.com / opera.com / market.. ?Ewivis schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:14:
Opera Mobile android is uit... Wat vinden jullie ervan?
Overdreven groot OoEwivis schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:14:
Ik kan de beta vinden.Anoniem: 219603 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:35:
[...]
Ik zie alleen nog de bestaande Opera Mini op m.opera.com / opera.com / market.. ?
[ Voor 4% gewijzigd door Ares408 op 09-11-2010 09:39 ]
Dat is hem inderdaad.
Ook de desktop versies van websites worden niet automatisch geladen. Wel merk ik dat Opera mobile veel sneller is met scrollen, veel vloeiender zeg maar. Daarnaast duurt het laden langer ook na het inzoomen duurt het langer voordat de tekst goed leesbaar is.Ares408 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:56:
Kom zo snel 1 probleem tegen. Namelijk dat hij zelf www. voor elke url zet. Ik ga vaker naar url's waar dat niet voor moet dan wel, maar ik kan zo snel niet vinden of het uit te zetten valt.
Interface is uiteraard geweldig (vind ik persoonlijk). Maar ik vind het qua snelheid toch niet echt denderend hoor. Heb even diverse websites opgezocht met zowel de stock browser als de nieuwe Opera, maar de stock browser is hier bij mij toch echt een flink stuk sneller. Jammer want de interface van Opera spreekt me heel erg aan, alsmede de vele opties.
Er is nog browser geweest die mij heeft overgehaald om van de stock browser over te stappen. Wellicht wanneer Opera een flinke snelheids-update krijgt, dat ik dan overstap.
Zijn dat niet toevallig sites die de stockbrowser al in zijn cache had staan? Gooi dan even de cache leeg voor een eerlijke vergelijking. Ik merk zelf geen snelheidsverschil tussen stock (2.1) en opera.Sleehond schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:10:
Maar ik vind het qua snelheid toch niet echt denderend hoor. Heb even diverse websites opgezocht met zowel de stock browser als de nieuwe Opera, maar de stock browser is hier bij mij toch echt een flink stuk sneller. Jammer want de interface van Opera spreekt me heel erg aan, alsmede de vele opties.
Hopelijk gaat de derde beta van Firefox ook deze richting op, want tot nu toe vond ik die maar tegenvallen. Maar de extensies lijken me echt geweldig
[ Voor 7% gewijzigd door Laguna op 09-11-2010 14:25 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Start niet op mn LegendEwivis schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:14:
Zijn er goede gratis apps die een backup op sd kunnen maken van apps en instellingen (de zeven homescreens etc)
Ik gebruik het. Echt een stuk sneller i.v.m.Whatsapp. Dat is superLaguna schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:22:
Zijn er al mensen hier die KIK Messenger geprobeerd hebben? Vergelijkbaar met Blackberry Messenger, maar dan cross-platform (en daarmee dus concurrentie voor Whatsapp) en schijnt al meer dan een miljoen gebruikers te hebben sinds 21 oktober 2010.
My BackUp probuddow schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:54:
Wat gebruiken jullie voor app voor backups? De standaard backup functionaliteit lijkt alleen apps te backuppen, dat vind ik niet voldoende.
Zijn er goede gratis apps die een backup op sd kunnen maken van apps en instellingen (de zeven homescreens etc)
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Anoniem: 215072
Sorry, had ik even moeten melden, maar dat was uiteraard het eerste dat ik geprobeerd heb...CLB schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:44:
Cache wissen?
Moxier Mail? Dat ga ik eens even bekijken... Die moet trouwens wel héél erg goed zijn om de aanschafprijs van 18.03 euro waar te maken![b]Woutervdkrol schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:21:Had hetzelfde bij K9. Plus dat mn mailtjes in een x niet meer binnenkwamen..Dus overgeschakeld op Moxier Mail, programmatje dat heel lekker loopt, en met 3 dagen gesynct snoept ie max. 8MB van mn geheugen.
Ja, heb ik inmiddels ook gevonden, dat is de optie "recreate data". Je bent dan wel al je mailtjes kwijt. Is voor mij niet zo erg, ik hou de boel toch op orde, en alles dat ik wil bewaren bewaar ik op m'n werk. Improved mail kan ik trouwens niet vinden in de Market, en een blik op de website leert me dat je 2.2 moet draaien.... En ik heb nog 2.1![b]MegaTronics schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:00:Er is ergens een optie in K-9 om de lokale database weer opnieuw op te bouwen, waardoor je de ruimte weer vrij krijgt. Dit vond ik niet erg handig en ben zelf overgestapt op Improved Mail.
Sprite backup (the best) op m'n Galaxy Sbuddow schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:54:
Wat gebruiken jullie voor app voor backups? De standaard backup functionaliteit lijkt alleen apps te backuppen, dat vind ik niet voldoende.
Gebruik ik ook al jaren voor WinMo om een complete image te maken van m'n phone
Indien eigen recovery geflashed is, is er niets saver dan een Nandroid backup (1 op 1 image), indien je die niet hebt en dus backupped in android zelf gebruik ik Titanium Backup. Nooit problemen mee gehad, tegenwoordig erg uitgebreid wat betreft functionaliteit, bijna wekelijks in ontwikkeling ook.buddow schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:54:
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Sorry maar whatsapp gebruikt vrijwel geen batterij.. Want als ik bij battery usage kijk zie ik dat het 1% verbruikt heeft. Gmail doet bijv 3%alwaysleft schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:57:
[...]
Ik gebruik het. Echt een stuk sneller i.v.m.Whatsapp. Dat is superBerichten komen ook allemaal aan
Alleen zuipt het wel wat batterij, maar dat doet Whatsapp ook. Kortom; tevreden.
[ Voor 10% gewijzigd door gebruikershaes op 09-11-2010 22:40 ]
Battery usage is grote onzin.. Ga je 1 tel film kijken staat je scherm op 30%..gebruikershaes schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 22:35:
Sorry maar whatsapp gebruikt vrijwel geen batterij..
Want als ik bij battery usage kijk zie ik dat het 1% verbruikt heeft. Gmail doet bijv 3%
Stuur je wat over via BlueTooth staat dat op 12% dus die indicatie is echt totaal useless.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja ze moeten er nog veel aan sleutelen..vinnieminnie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:43:
Misschien verbeeld ik het me, maar ik heb het idee dat opera mobile ook veel energie verbruikt.
Ik heb hem verwijderd en wacht wel op de final.
Dan nog gebruikt WhatsApp! helemaal niet veel batterij (op 2.2 in ieder geval). Het is namelijk 'push' dus de service is alleen actief bij het versturen / ontvangen van iets. Klopt dus wel degelijk die paar % bij WhatsApp!CLB schreef op woensdag 10 november 2010 @ 00:17:
[...]
Battery usage is grote onzin.. Ga je 1 tel film kijken staat je scherm op 30%..
Stuur je wat over via BlueTooth staat dat op 12% dus die indicatie is echt totaal useless.
Crack...Ewivis schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:14:
Weergave van de afbeeldingen, onscherp bij weergave grote sites. Op mijn Desire moet je dan gaan inzoomen, daar waar de webkit (standaard) browser alles scherp kan weergeven. Stiekem vind ik de navigatie onderin erg fijn, knopje forward, back en vooral tabswitch... Maar das eigenlijk het enige pluspunt.
De markt begint wel enorm te verzadigen. Google Talk, PingChat en WhatsApp zorgde al voor een verspreiding... er zijn nog een stuk of 10 andere dergelijke cross platform messengers.Laguna schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:22:
Zijn er al mensen hier die KIK Messenger geprobeerd hebben? Vergelijkbaar met Blackberry Messenger, maar dan cross-platform (en daarmee dus concurrentie voor Whatsapp) en schijnt al meer dan een miljoen gebruikers te hebben sinds 21 oktober 2010.
Die 2 punten hebben me meteen al doen overstappen op Dolphin HD, al ziet die er niet zo mooi uit imo.
Is Google Talk er eigenlijk ook voor Nederland? Werkt dat een beetje?
[ Voor 8% gewijzigd door vinnieminnie op 10-11-2010 07:56 ]
Ja en werkt zeer goed.vinnieminnie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 07:55:
Ik ben weer terug naar de dolphin HD browser. Die standaard browser kan echt helemaal niks. Als je op een open netwerk komt van bijvoorbeeld je school, dan hoort hij een inlogpagina weer te geven. Helaas doet hij dat niet. Als je op een gifje klikt laadt hij het hele gifje, maar het gaat nooit bewegen.
Die 2 punten hebben me meteen al doen overstappen op Dolphin HD, al ziet die er niet zo mooi uit imo.
Na enig zoeken gebruik ik naar tevredenheid maildroid: http://www.androlib.com/a...om-phoxus-email-DqAq.aspxAnoniem: 215072 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:16:
Moxier Mail? Dat ga ik eens even bekijken... Die moet trouwens wel héél erg goed zijn om de aanschafprijs van 18.03 euro waar te maken!
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Niet gebruikt nog, maar de reviews zeggen me dat het nog niet perfect werkt, de batterij wordt leeggezogen.Laguna schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:22:
Ik heb de volgende apps al geprobeerd:
Tag ToDo List (Extreem buggy en een lelijke interface)
Checkmark ToDo List (Syncte bij mij steeds 1 dag te vroeg. Optie in het menu om dat te doen stond uit overigens..)
ToDoid (Sync alleen met GTasks)
Astrid Task/Todo List (Sync alleen met GTasks)
Iemand nog ideeën ?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Appie wil zichzelf maar blijven installeren, een mogelijkheid tot beëindigen is er niet. Ook na het deïnstalleren van Appie blijft dit in beeld staan. Het herstarten van het toestel en het wissen van m'n cache heeft geen effect hier op.
Nu lijdt de telefoon er verder niet onder maar is er iemand die weet hoe dit is op te lossen?
In de Market op Menu drukken, Downloads en dan op cancellen. Je bent niet de enige trouwens.DaMarcus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:42:
Nu lijdt de telefoon er verder niet onder maar is er iemand die weet hoe dit is op te lossen?

Call me stupid maar een mogelijkheid tot cancellen zie ik niet.
In de herkansing: deze dan misschien?DaMarcus schreef op woensdag 10 november 2010 @ 14:25:
Call me stupid maar een mogelijkheid tot cancellen zie ik niet.
Ik gebruik hiervoor (en voor de agendafunctie) Jorte.Freekers schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:02:
Ik ben op zoek naar een ToDo / Task list app, die synchroniseerd met mijn Google Calendar (niet GTasks !) en een widget heeft.
Ik heb de volgende apps al geprobeerd:
Tag ToDo List (Extreem buggy en een lelijke interface)
Checkmark ToDo List (Syncte bij mij steeds 1 dag te vroeg. Optie in het menu om dat te doen stond uit overigens..)
ToDoid (Sync alleen met GTasks)
Astrid Task/Todo List (Sync alleen met GTasks)
Iemand nog ideeën ?
Volgens de maker ligt het probleem bij geocaching.com, deze zou de website aangepast hebben. Hij gaat het zo snel mogelijk aanpassen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Held, het wissen van m'n cache via Instellingen » Toepassingen » Toepassingen beheren » Market was de trick!
Dank
Anoniem: 221425
Een programmaatje waardoor je een snellere GPS-fix hebt.
Een Nederlander heeft het gemaakt. Werkt echt perfect!
Je kunt nu heel makkelijk door de foto's op photostation bladeren en met DS audio kun je je muziek vanaf je nas naar je telefoon streamen...
DS audio
DS photo+
[ Voor 31% gewijzigd door tiesvts op 10-11-2010 21:07 ]
Screen off - Data off maar dan wel elke 30 minuten even 2 minuten actief om vervolgens weer uit te gaan.
Diverse geluidsprofielen;
Wifi near zodat Wifi automatisch aangaat op het moment dat ik ongeveer 100 meter in de buurt van mijn router kom.
GPS on: GPS word actief op het moment als ik een applicatie opstart die GPS vereist.
Erg handig al ben je in het begin wel even bezig om het een en ander uit te zoeken hoe het werk.
Zijn er nog anderen die gebruik maken van Tasker en hun profiles willen delen?
Onderstaande profile is even een van de vele voorbeelden:
First a profile to turn Wifi off when the screen goes off:
Context: Display Off
Task:
Wifi Off
Next, a profile to turn Wifi on when the screen comes on:
Context: Display On
Task:
Wifi On
Finally, a profile to turn Wifi on every 30 minutes, for 2 minutes:
Context: Time [Every 30 minutes] (leave the From and To times unchecked)
Context: Variable Value %SCREEN matches off
Exit Task:
Wifi On
Wait 2 minutes
Wifi Off
Create this like a normal profile, but tape the wrench-looking button in the task editor and set the task to keep the device awake. When you're done, tap on the task in the right-hand column of the profile list, and select Move to Exit. The reason we want to make it an Exit Task instead of the usual Enter Task is that repeating profiles (which is what we're creating) are only active for 1 minute at a time. If we use an Enter Task, Tasker will turn Wifi back off after 1 minute - sooner than we want.
Bron
Weet jij of iemand anders toevallig hoe je in een listview-frame in een pagina door die frame kan scrollen?vinnieminnie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 07:55:
Ik ben weer terug naar de dolphin HD browser. Die standaard browser kan echt helemaal niks. Als je op een open netwerk komt van bijvoorbeeld je school, dan hoort hij een inlogpagina weer te geven. Helaas doet hij dat niet. Als je op een gifje klikt laadt hij het hele gifje, maar het gaat nooit bewegen.
Bijvoorbeeld scrollen door de "Airs today"-lijst op http://eztv.it/, op de iPhone was het gewoon met twee vingers naar beneden scrollen, maar mijn Desire heeft geen multitouch (erg balen trouwens
Bambu Lab P1S Combo
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Wat onzinnig, dit is standaard al zo. Het is niet alsof je GPS altijd aanstaat ook als 'ie niet gebruikt wordt.Mabili schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:42:
GPS on: GPS word actief op het moment als ik een applicatie opstart die GPS vereist.
Ik heb hem nu ook.Mabili schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:42:
Werk nu sinds gisteren met Tasker en moet zeggen het is zijn geld meer dan waard! heb zelf al diverse profiles ingesteld waaronder:
Screen off - Data off maar dan wel elke 30 minuten even 2 minuten actief om vervolgens weer uit te gaan.
Wifi near zodat Wifi automatisch aangaat op het moment dat ik ongeveer 100 meter in de buurt van mijn router kom.
Erg handig al ben je in het begin wel even bezig om het een en ander uit te zoeken hoe het werk.
[...]
Enige profielen:
navigatie:
bij openen Navigon brightness op 98 %, notificatie volume op 6.
Bij insteken van de lader: bluetooth aan ivm carkit.
Wifi connected SSID (thuis netwerk): mobiel internet uit, notificatie volume 1, ringer volume 2, alarm volume 4 en media volume 6.
s'nachts van 23:00 - 6:30: Wifi off, mobiel internet off, ringer volume 2, alarm volume 4, notificatie volume .
insteken van de headset: openen mortplayer, hoef ik alleen maar op play te klikken.
bij openen Angry birds (ivm irritante reclames) Wifi off, mobiel internet off.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik ben er alleen nog niet achter hoe de automatische update functie werkt, aangezien je kan kiezen uit 'use 127.0.0.1, use btc ip en use custom ip'...
http://www.appbrain.com/a....bigtincan.android.adfree
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Heb deze ook en ik zie echt nergens meer reclame! Ik kon eerst ook niet updaten, maar nadat ik S-OFF gedaan had werkte het wel.Freekers schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:47:
Heeft er iemand ervaring met AdFree ? Dat is zeg maar AdBlockPlus voor op je Android phone, maar dan voor het hele systeem. Het werkt dus ook met gratis apps met reclames (zoals Angry Birds) en haalt daar ook de reclames uit...
Ik ben er alleen nog niet achter hoe de automatische update functie werkt, aangezien je kan kiezen uit 'use 127.0.0.1, use btc ip en use custom ip'...
http://www.appbrain.com/a....bigtincan.android.adfree
Het werkt idd perfect, maar ik vraag me af hoe de update functie werkt (welk IP moet ik kiezen) en of ik een symlink moet instellenKalua schreef op donderdag 11 november 2010 @ 12:57:
[...]
Heb deze ook en ik zie echt nergens meer reclame! Ik kon eerst ook niet updaten, maar nadat ik S-OFF gedaan had werkte het wel.
Desiree uit China of zo. Desiree is multitouchMacorgaZ schreef op donderdag 11 november 2010 @ 00:05:
[...]
Weet jij of iemand anders toevallig hoe je in een listview-frame in een pagina door die frame kan scrollen?
Bijvoorbeeld scrollen door de "Airs today"-lijst op http://eztv.it/, op de iPhone was het gewoon met twee vingers naar beneden scrollen, maar mijn Desire heeft geen multitouch (erg balen trouwens)
bij mij staat ie op "Use 127.0.0.1" en symlink uit.Freekers schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:00:
[...]
Het werkt idd perfect, maar ik vraag me af hoe de update functie werkt (welk IP moet ik kiezen) en of ik een symlink moet instellen
En Desire is zonder dubbele Ebarry457 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:01:
[...]
Desiree uit China of zo. Desiree is multitouch
Ik heb de nieuwe versie van 8pen geprobeerd, nu gratis verkrijgbaar.
En nu met de toevoeging van Preview werkt het echt een heel stuk beter dan eerst
Maar je kan hem wel met 2 vingers tegelijk gebruiken.
Waarschijnlijk komt dit van zijn telefoon, en wordt dat veranderd door de auto-correctie. (Best raar bij mijn Desire vervangt hij Desire ook altijd met Desiree. )
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Ik gebruik Swift Key (een toetsenbord wie ik echt iedereen kan aanraden trouwensBalachmar schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:26:
[...]
Waarschijnlijk komt dit van zijn telefoon, en wordt dat veranderd door de auto-correctie. (Best raar bij mijn Desire vervangt hij Desire ook altijd met Desiree. )
Voor mensen die vaak hetzelfde sms'en, zeker aan te raden!
Edit: Werkt nu wel weer..
[ Voor 12% gewijzigd door Kalua op 11-11-2010 17:09 ]
Edit:
Ow nu snap ik het een beetje
[ Voor 29% gewijzigd door chocolade-reep op 11-11-2010 18:37 ]
ik heb al flink gezocht in de market maar niets geschikts kunnen vinden. Via Google vond ik wel iShape maar das alleen voor de iPhone.
Iemand een idee of er zoiets voor Android bestaat?
Hoe kan dit? als je mobiel wil weten welke netwerken er in de buurt zijn zal hij toch echt zijn WiFi aan moeten zetten...Mabili schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:42:
Is dat niet ontzettend belastend voor je telefoonbatterij? Klinkt opzich wel handig, maar ben bang dat mijn batterij een stuk sneller leeg is..Floris-K schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:45:
Dit kan door je locatie te laten bepalen aan de hand van gps en/of de zendmasten. Zo kun je met bijv phoneweaver je profiel(stil/geluid) thuis en op het werk aanpassen.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Op basis van die locatie kun je dus WiFi aan of uit laten.
Het stikt van die app's. Nederlands wat minder, maar een plak kaas 30+ is een plak kaas 30+ nietwaar. Zoek maar op Calorie in de market, dingen als Calorie Counter zijn er volop. En Cardiotrainer houdt automatisch bij hoeveel calorieën je al verbrand hebt met sporten (en waar je bent geweest/hoe hard je ging e.d. natuurlijk) en waar dat gelijk aan staat (bijv: zegt ie You burned 200kcal = 2 bananen). Let ook op Appie van AH, die gaat dat soort functionaliteit in de toekomst (calorieën bijhouden) zeker krijgen. De scanfunctie zit er al in.Stefangrp schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:07:
Ik ben op zoek naar een app waarmee je je calorieen per dag enz kunt bijhouden in het kader van gezonde voeding en afvallen. Het liefst een app die nederlands is en dus ook nederlands eten kent, waarmee je producten kan scannen (scheelt weer maaltijden handmatig invoeren) enz, eettips, dieet, grafiekjes en alles
ik heb al flink gezocht in de market maar niets geschikts kunnen vinden. Via Google vond ik wel iShape maar das alleen voor de iPhone.
Iemand een idee of er zoiets voor Android bestaat?
Dat is helemaal correctFloris-K schreef op donderdag 11 november 2010 @ 20:00:
Lokatiebepaling met behulp van zendmasten kost vrijwel geen stroom. Dit staat standaard aan op Android. Kijk naar de lokatie van het weer of als je naar Google.nl gaat. Staat je stad ook op de site. Die gegevens worden dus constant ververst als je van zendmast wisselt.
Op basis van die locatie kun je dus WiFi aan of uit laten.
Tijdens het aanmaken van een wifi profiel begin je juist met het volgende:
profiel: Low Battery Usage Wifi Enableing Profile Using Wifi Near
BronThe first I named Home
New - (Type Home for the Name) - Ok
State - Cell Near - Scan (do this near your house and get several towers) - Done"+" - Variable - Variable Set - %Home to 1 - Done - Done
Add a context to that profile - State - Airplane Mode - Invert - Done
Add exit task - "+" - Variable - Variable Set - %Home to 0 - Done - Done
Cell near is dus bepalend en wat jij dus al zei, Meer hoef ik er niet aan toe te voegen.
Klik op bron voor het gehele profiel te bekijken.
Eerst was die er voor enkele gsm's, nu ook voor symbian, iPhone en Blackberry.
Maar over Android zie ik niets staan op de officiële site. Weet er iemand of die eraan komt of juist niet??
Voor volgend seizoen dan ajaCrim schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:12:
Ik denk niet dat er nog een android versie uit zal komen voor de laatste race van het seizoen.
Is er al, alleen door een ander bedrijf gemaakt, maar wel met veel meer mogelijkheden. Er zit ook live gps driving bij, je kan dus de auto's via gps zien rijden.wim168 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 12:03:
Iemand die iets meer weet over de officiële F1 app voor android?
Eerst was die er voor enkele gsm's, nu ook voor symbian, iPhone en Blackberry.
Maar over Android zie ik niets staan op de officiële site. Weet er iemand of die eraan komt of juist niet??
Video
AppBrain
[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 12-11-2010 12:54 ]
Ik ben vorige week overgestapt van een Windows Mobile telefoon naar de Samsung Galaxy S (Android).
Op de Windows telefoon had ik een programmaatje dat herinneringsgeluiden gaf bij een gemiste oproep of een SMSje. Bij een gemiste oproep of een ontvangen SMS, gaf de telefoon elke 5 minuten een geluid totdat je de lijst met gemiste oproepen of het SMSje opende.
Weet iemand of een dergelijk programma ook bestaat voor Android?
http://www.androidtapp.com/missed-call/ via Google......DAJ schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:21:
Deze vraag is misschien al eens eerder gesteld, maar om 9 delen helemaal door te lezen........
Ik ben vorige week overgestapt van een Windows Mobile telefoon naar de Samsung Galaxy S (Android).
Op de Windows telefoon had ik een programmaatje dat herinneringsgeluiden gaf bij een gemiste oproep of een SMSje. Bij een gemiste oproep of een ontvangen SMS, gaf de telefoon elke 5 minuten een geluid totdat je de lijst met gemiste oproepen of het SMSje opende.
Weet iemand of een dergelijk programma ook bestaat voor Android?
Cogitationis poenam nemo patitur
Net even gekeken op die pagina. Dit is waarschijnlijk precies wat ik zoek. Super bedankt!Bullet NL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:25:
[...]
http://www.androidtapp.com/missed-call/ via Google......
Wat een ongebruiksvriendelijk stom ingewikkeld programma is dit zeg, ik snap niet dat je dit goed kan vinden...Mabili schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:42:
Werk nu sinds gisteren met Tasker en moet zeggen het is zijn geld meer dan waard! heb zelf al diverse profiles ingesteld waaronder:
[...]
Succes, laat ook even weten als het echt doet wat ze zeggen, dan kan je wellicht anderen hier ook helpen.DAJ schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:38:
[...]
Net even gekeken op die pagina. Dit is waarschijnlijk precies wat ik zoek. Super bedankt!
Ben jij nou een tweaker of wat? Oké je moet er wat tijd insteken maar het is zeker geen acadabra en je kunt echt werkelijk alles instellen....koekoek2003nl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:20:
[...]
Wat een ongebruiksvriendelijk stom ingewikkeld programma is dit zeg, ik snap niet dat je dit goed kan vinden...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Anoniem: 251764
Ik heb de volgende profielen aangemaakt:
- 's nachts wordt tussen 2300 en 0600 data uitgezet, sync uitgezet, no led uitgezet
- automatisch aan/uitzetten GPS bij opstarten/afsluiten maps/navigatie
- tasker widget op homescreen met profielen: tril/zacht/luid/normaal/uit
- auto bluetooth aan indien in (auto)lader
- WIFI aan bij opstarten van internet en tevens binnen bereik van 100 meter van eigen router.
Zoals al eerder vermeld, moet je wel even in de applicatie duiken om er goed mee te kunnen werken.
Ik vind de tasker-handleiding op internet voor verbetering vatbaar.... eerlijk gezegd heb ik ook een aantal profielen uit voorbeelden gekopieerd.
Voor degenen die er wat tijd in willen stoppen is tasker echt een must-have!
Het is een goed programma omdat je er zo'n beetje alles mee kunt automatiseren. De bediening vergt idd wel enige gewenning, maar dat mag je van een tweaker wel verwachten.koekoek2003nl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:20:
Wat een ongebruiksvriendelijk stom ingewikkeld programma is dit zeg, ik snap niet dat je dit goed kan vinden...
Hier vind je wat voorbeelden. Hoe meer je er mee speelt, hoe leuker het wordt.
[edit]: er zijn er ook genoeg die hun zelfgemaakte scriptjes posten, hier bijvoorbeeld. De mogelijkheden zijn eindeloos.
[ Voor 13% gewijzigd door grun93 op 13-11-2010 12:56 . Reden: aanvulling ]
Kan in Ebuddy alleen geen instelling vinden hiervoor. Mensen worden niet gekoppeld dus de meeste staan er meteen 3x in.. Meer mensen hier tegenaan gelopen?
Edit: Ik heb alle dubbele contacten uit mijn HTC Contacten gehaald en ineens is mijn msn bijna leeg whaha!
[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-11-2010 13:37 ]
Dat jíj iets niet snapt, wil niet automatisch betekenen dat het programma een "ongebruiksvriendelijk stom ingewikkeld programma" is....koekoek2003nl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:20:
[...]
Alvast bedankt.
http://www.appbrain.com/a...-id/com.jagoe.socialphoneFreekers schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:47:
Weet iemand toevallig een Nederlandse 'Caller ID' app ? Dat is zeg maar een app die weergeeft wie je belt, als diegene niet in je contacten staat. Hij haalt de data van detelefoongids.nl oid...
Alvast bedankt.
Dit misschien iets? Wel voor NL maar schijnt niet zo best te werken.
deze kan ook nog:
http://www.appbrain.com/a...d/com.trueCaller.trial.us
Ik heb True Caller even geprobeerd en die werkt echt perfect bij mij.
[ Voor 14% gewijzigd door Kalua op 13-11-2010 16:58 ]
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 13-11-2010 18:12 ]
Legale issue: is dit legaal in Belgie? Ik heb al gelezen dat je aan de telefoon moet zeggen dat het telefoongesprek opgenomen wordt, maar ik heb ook al gelezen dat dit helemaal niet moet, enkel reacties hierop van mensen die het dus zeker weten
Wilt niet eens installeren bij mij. Blijft hangen op 100% met downloaden maar installeer niet... alle andere apps kan ik gewoon downloaden en installerenKalua schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 16:51:
[...]
http://www.appbrain.com/a...-id/com.jagoe.socialphone
Dit misschien iets? Wel voor NL maar schijnt niet zo best te werken.
http://www.appbrain.com/a...mobile.totalrecall.market ik heb deze op mijn nokia. Kweet niet of het goed werkt op android want keb mijn desire hd helaas nog nietmngm schreef op zaterdag 13 november 2010 @ 18:09:
Na heel het NEM-relaas gelezen te hebben (De NEM: Agressieve verkoopmethodes, en wanbeleid) zou ik graag een applicatie hebben die automatisch mijn telefoongesprekken opneemt, en die liefst online bewaart zodat ik er makkelijk aan kan. Als dit niet zou bestaan, is opslaan op sd-kaart ook nog ok. Kent iemand een goeie app hiervoor?
Legale issue: is dit legaal in Belgie? Ik heb al gelezen dat je aan de telefoon moet zeggen dat het telefoongesprek opgenomen wordt, maar ik heb ook al gelezen dat dit helemaal niet moet, enkel reacties hierop van mensen die het dus zeker weten
Dit topic is gesloten.