Kan je dit al ergens instellen dan? Want vind dat het soms erg lang duurt voordat mijn telefoon nieuwe mail oppikt.Anoniem: 219603 schreef op zondag 14 november 2010 @ 23:40:
Wanneer zou een mailprog meer stroom trekken..: per 15 min mail ophalen of pushed mail..?
Leer er mee werken, en je wil niets anders meer. Voor wat het allemaal kan is het ook niet zo eenvoudig om een eenvoudige GUI te ontwikkelen denk ik.koekoek2003nl schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 17:20:
[...]
Wat een ongebruiksvriendelijk stom ingewikkeld programma is dit zeg, ik snap niet dat je dit goed kan vinden...
Ik ben op zoek naar net even iets anders dan een weergave van wie je precies belt: ik zoek iets waar ik in kan aangeven dat dit of dat nummer standaard wordt geweigerd. Een soort anti-spam dus; ik heb een aantal mensen die me bellen, die ik alleen niet wil aannemen. Dus ipv dat ik zelf op "weigeren" druk (sleep), dat dat nummer herkent wordt als zijnde niet-gewenst en automatisch geweigerd..
Klinkt als een whitelist applicatie. volgens mij kan aFirewall dat (en meergyedema schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:47:
Ik ben op zoek naar net even iets anders dan een weergave van wie je precies belt: ik zoek iets waar ik in kan aangeven dat dit of dat nummer standaard wordt geweigerd. Een soort anti-spam dus; ik heb een aantal mensen die me bellen, die ik alleen niet wil aannemen. Dus ipv dat ik zelf op "weigeren" druk (sleep), dat dat nummer herkent wordt als zijnde niet-gewenst en automatisch geweigerd..
[ Voor 5% gewijzigd door Stubby op 15-11-2010 09:49 ]
Anoniem: 157002
Kan dit niet gewoon door het nummer in je contacten te zetten en Doorverwijzen naar voicemail op aan te zetten?gyedema schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:47:
gydema, kan dat niet gewoon in 'settings >> call settings >> all calls >> auto reject' ? (of is dat toestelspecifiek?)
[ Voor 19% gewijzigd door begintmeta op 15-11-2010 10:00 ]
En als je nu naar "Launcher" --> Geblokkeerde bellers --> Beller toevoegen?gyedema schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:47:
Tasker is een geniale app, ik heb nu wat standaard profieltjes voor s'nachts, gps en koptelefoon. Daarnaast heb ik ook een wekkertje aangemaakt met snoozefunctie en als ik em uit zet laadt de app teletekst. Nou zou ik graag nog toevoegen dat ie automatisch het scherm unlockt als ik de wekker uit zet zodat ik weer een handeling minder hoef te verrichten om het laatste nieuws te zien. Weet iemand of en waar de scherm unlock functie te vinden is in Tasker?
Dan zou ik dus al die contacten die ik NIET wil, wel in de contactlijst moeten plaatsen..Anoniem: 157002 schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:56:
[...]
Kan dit niet gewoon door het nummer in je contacten te zetten en Doorverwijzen naar voicemail op aan te zetten?
Ik kan em in de Legend niet vinden..begintmeta schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:58:
gydema, kan dat niet gewoon in 'settings >> call settings >> all calls >> auto reject' ? (of is dat toestelspecifiek?)
Launcher is een aparte app daarvoor? Ik vind alleen Launcher Pro (gratis); die bedoel je?Vincitore schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:17:
[...]
En als je nu naar "Launcher" --> Geblokkeerde bellers --> Beller toevoegen?
[ Voor 19% gewijzigd door GurbY{nl} op 15-11-2010 12:28 ]
Ik heb op mijn Hero een probleem.. Ik kon niet meer downloaden of updaten vanuit de Market.
Hier ff gezocht, en geprobeerd af en aan te melden bij Google Talk.
Helaas kom ik Google Talk niet eens in. Die crashed direct (zonder melding).
Dan maar naar Instellingen - Toepassingen beheren gegaan, maar die crashed ook!
Ik kan dus niks..
Iemand een idee?
Ik kan dus niks..
Iemand een idee?
Blender....
hard reset?Andre21 schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:36:
Ik heb op mijn Hero een probleem.. Ik kon niet meer downloaden of updaten vanuit de Market.
Ik kan dus niks..
Iemand een idee?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Volgens mij kan deze het vrij eenvoudig, ik gebruik het in ieder geval om verborgen bellers te blocken: http://www.androidfreeware.net/download-callfilter.htmlgyedema schreef op maandag 15 november 2010 @ 09:47:
Die "Pulse News" RSS reader is eigenlijk best goed
Zitten nog wat ruwe kantjes aan, maar het heeft potentie!
Was eerst trouwens een betaalde app, nu gratis omdat de makers andere methodes willen gebruiken om er geld mee te verdienen.
Was eerst trouwens een betaalde app, nu gratis omdat de makers andere methodes willen gebruiken om er geld mee te verdienen.
Dat zit wel Schnorr.
Pulse News is zeker een top app!Stukfruit schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:16:
Die "Pulse News" RSS reader is eigenlijk best goedZitten nog wat ruwe kantjes aan, maar het heeft potentie!
Inderdaad is de app sinds vandaag gratis. Opzich vind ik het geen probleem dat ik hier een aantal maanden geleden 2 dollar voor betaald heb, maar hoop dat ik nu niet allerlei reclame banners tegemoet kan zien, want dan ligt Pulse er toch weer snel af.
Vraag me af hoe ze nu aan hun geld gaan komen. Wellicht ontvangen ze een vergoeding van blogs die ze promoten in hun featured list??
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Vind de market nog steeds wat slecht, dat is een van de weinige minpunten. Maar voor mensen die actief zijn in de wiskunde en soms wat ondersteuning nodig hebben: http://www.androidzoom.co.../calculus-tools_gzwu.html
Calculus Tools for android, handig voor de universitaire wiskunde!
Zal ik even testen; die aFirewall doet trouwens ook wat ik wil; tnx voor de tip!Stukfruit schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:16:
Die "Pulse News" RSS reader is eigenlijk best goedZitten nog wat ruwe kantjes aan, maar het heeft potentie!
Handig! Bedankt voor de tip.Termi schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:31:
Vind de market nog steeds wat slecht, dat is een van de weinige minpunten. Maar voor mensen die actief zijn in de wiskunde en soms wat ondersteuning nodig hebben: http://www.androidzoom.co.../calculus-tools_gzwu.html
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Voor de architectuur liefhebbers onder ons:
UAR - Urban Augmented Reality, van het Nederlands Architectuur Instituut
http://www.nai.nl/tentoon...3d_architectuurapplicatie
UAR - Urban Augmented Reality, van het Nederlands Architectuur Instituut
http://www.nai.nl/tentoon...3d_architectuurapplicatie
Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.
Dat is inderdaad handig. Maar ik gebruik daarvoor WolframTermi schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:31:
Het probleem dat ik heb, ben ik nog niet hier op het topic tegengekomen. Heb de SGS en al een week of drie met Froyo erop. Merk een kleine snelheidswinst en ondervind de innovaties en ben er blij mee. Performance is goed.
Wat ik alleen als lastig ondervind is het volgende. Ik ben bezig met de mobiel, bv. met GMail of iets dergelijks. Vervolgens trilt mijn toestel kort eenmalig. Daarna kan ik het scherm niet meer bedienen tot ik na enkele seconden opnieuw, deze keer een dubbele tril, voel en ik een melding krijg dat Foxyring (en ook met TVGids.tv gebeurd) gecrashed is. Ik kan dan een bericht sturen naar Google ter analyse van de crash.
Foxyring of TVGids.tv staan niet ingesteld om op dat moment iets te doen op mijn toestel; toch crashen ze. Heb Foxyring gedeïnstalleerd en na een tip aan iemand anders hier in het topic heb ik Sweet Dreams geprobeerd. Maar deze doet niet wat het beloofd, dus die is er weer af bij mij.
Nu heb ik toch Foxyring er weer op gezet, omdat ik een dergelijke app die 's nachts allerlei processen voor mij uit zet, toch handig vind. En de crashes zijn terug.
Ik heb geen factory reset gedaan na de update naar Froyo. Stond destijds niet bij de instructies en ik zie er nu op dit moment het nut er ook niet van in. Immers, het toestel performed. Toch is het onverklaarbaar voor mij waarom TVGids.tv dan ook soms crashed terwijl ik er niet eens mee bezig ben.
Kortom:
- Toch een factory reset doen, incl. een cache wipe?
- Bestaan er nog meer gratis apps naast Foxyring en Sweet Dreams die die specifieke functionaliteit bieden?
Mocht er iemand tips hebben, graag!
Wat ik alleen als lastig ondervind is het volgende. Ik ben bezig met de mobiel, bv. met GMail of iets dergelijks. Vervolgens trilt mijn toestel kort eenmalig. Daarna kan ik het scherm niet meer bedienen tot ik na enkele seconden opnieuw, deze keer een dubbele tril, voel en ik een melding krijg dat Foxyring (en ook met TVGids.tv gebeurd) gecrashed is. Ik kan dan een bericht sturen naar Google ter analyse van de crash.
Foxyring of TVGids.tv staan niet ingesteld om op dat moment iets te doen op mijn toestel; toch crashen ze. Heb Foxyring gedeïnstalleerd en na een tip aan iemand anders hier in het topic heb ik Sweet Dreams geprobeerd. Maar deze doet niet wat het beloofd, dus die is er weer af bij mij.
Nu heb ik toch Foxyring er weer op gezet, omdat ik een dergelijke app die 's nachts allerlei processen voor mij uit zet, toch handig vind. En de crashes zijn terug.
Ik heb geen factory reset gedaan na de update naar Froyo. Stond destijds niet bij de instructies en ik zie er nu op dit moment het nut er ook niet van in. Immers, het toestel performed. Toch is het onverklaarbaar voor mij waarom TVGids.tv dan ook soms crashed terwijl ik er niet eens mee bezig ben.
Kortom:
- Toch een factory reset doen, incl. een cache wipe?
- Bestaan er nog meer gratis apps naast Foxyring en Sweet Dreams die die specifieke functionaliteit bieden?
Mocht er iemand tips hebben, graag!
Anoniem: 262068
Ik ken geen andere apps zoals foxyring (geluid aanpassen op achtergrond geluid), maar als je, zoals je zegt, 's nachts allerlei processen uit wilt zetten, kan je ook Timeriffic proberen. Werkt prima (net als Sweet Dreams bij mij trouwens). En tegenwoordig gebruik ik Tasker voor dergelijke opties. Is niet gratis, maar je kan er wel alles mee instellen.
En je hebt natuurlijk diverse apps om profielen mee te maken, zodat je een speciaal profiel voor in de nacht kan aanmaken.
En je hebt natuurlijk diverse apps om profielen mee te maken, zodat je een speciaal profiel voor in de nacht kan aanmaken.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 262068 op 16-11-2010 13:24 ]
1 - De originele NL Froyo er op zetten
2 - Een reset doen
3 - Cache wipen niet Swipen
4 - Tasker aanschaffen via de Market want die werkt feilloos!
Je hebt dan een SGS die stabiel is, goede batterij-gebruikstijd heeft, apps. die niet hangen en geen lag
De snelheid is niet veel beter dan met 2.1 maar je hebt iets meer funkties en alles loopt net iets soepeler
Eventueel kan je nog rooten maar die oclf heb je echt niet nodig
Het kan zijn dat er een aantal apps. (nog) niet werkt met 2.2 omdat die nog niet zijn geupdated
Bij mij is dat bv. "Digital clock widget" van Maize
Anoniem: 334125
Is er iemand bekent met een converter van Itunes naar de DHD ?
Ik ben zelf even opzoek geweest in de market maar ben niets tegen gekomen wat mijn aandacht trekt.
Ik ben zelf even opzoek geweest in de market maar ben niets tegen gekomen wat mijn aandacht trekt.
Mensen die Tasker te ingewikkeld vinden en (net zoals ik) alleen willen instellen dat WiFi automatisch aan/uit gaat op plekken waar ik al eens geconnect heb met een AP, is dit een goed alternatief:
http://www.appbrain.com/app/y5--battery-saver/pl.polidea.y5
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Die heb ik ook een keer geprobeerd, maar die schakelde mijn Wifi gewoon weer uit als ik 'm zelf aan zette. Ook schakelt hij wifi uit als je je Android als access point gebruikt.Freekers schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 15:17:
Mensen die Tasker te ingewikkeld vinden en (net zoals ik) alleen willen instellen dat WiFi automatisch aan/uit gaat op plekken waar ik al eens geconnect heb met een AP, is dit een goed alternatief:
Leuk idee, slechte uitvoering.
Bestaat er ook zoiets als een app waarmee je in een keer alle statussen van al je verschillende apps kan veranderen?
Ik gebruik nl. whatsapp pingchat msn, etc. het zou wel handig zijn als ik in een keer bij al deze dingen mijn status kan aanpassen.
Ik gebruik nl. whatsapp pingchat msn, etc. het zou wel handig zijn als ik in een keer bij al deze dingen mijn status kan aanpassen.
Deze app doet inderdaad wat ze beweren. Absoluut een aanrader.Bullet NL schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 16:25:
[...]
http://www.androidtapp.com/missed-call/ via Google......
heren
Is het downloaden van mp3 met de app: mp3 music downloader compleet gratis?
Dit kan ik namelijk nergens terugvinden.
bvd
stefan
bvd
stefan
Zowel gratis als illegaal waarschijnlijk ;-)Steef1986 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 20:53:
heren
bvd
stefan
Inderdaad, wipencatt4u schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:45:
[...]
1 - De originele NL Froyo er op zetten
2 - Een reset doen
3 - Cache wipen niet Swipen
4 - Tasker aanschaffen via de Market want die werkt feilloos!(gratis kloon bestaat niet)
Je hebt dan een SGS die stabiel is, goede batterij-gebruikstijd heeft, apps. die niet hangen en geen lag
De snelheid is niet veel beter dan met 2.1 maar je hebt iets meer funkties en alles loopt net iets soepeler
Eventueel kan je nog rooten maar die oclf heb je echt niet nodig![]()
Het kan zijn dat er een aantal apps. (nog) niet werkt met 2.2 omdat die nog niet zijn geupdated
Bij mij is dat bv. "Digital clock widget" van Maize
Ondertussen heb ik Foxyring gedeinstalleerd en heb ik Tasker in gebruik. Voorlopig de probeer-versie, maar heb ondertussen al drie profielen aangemaakt; wat een geweldig tooltje!!!
Bedankt voor jullie tips! Zodra ik tijd en zin heb ga ik de fabrieksinstellingen herstellen en een wipe doen
vergelijkbaar met formatterenberry eggens schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:46:
Wat is Wipen?
Iemand nog een goede browser die zich identifiseerd als een desktop browser? Zoals atomic browser op iOs?
standaard android browser?AkTje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 01:28:
Iemand nog een goede browser die zich identifiseerd als een desktop browser? Zoals atomic browser op iOs?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ja de instelling van mobiele webpagina kan ik wel vinden maar dan nog opent hij gmail nog in de mobiele versie
xscope. In de instellingen kun je de useragent instellen.AkTje schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:00:
Ja de instelling van mobiele webpagina kan ik wel vinden maar dan nog opent hij gmail nog in de mobiele versie
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Kan in de standaard browser ook:
about:debug in de url bar invoeren.
Daarna menu -> More -> Settings -> scrollen naar UAString en daar de useragent instellen
about:debug in de url bar invoeren.
Daarna menu -> More -> Settings -> scrollen naar UAString en daar de useragent instellen
Welke news streams heb jij er dan in staan? Ik kan zo niets interessants vinden.LDVC schreef op maandag 15 november 2010 @ 19:25:
Pulse News is zeker een top app!
Rechters denken daar in NL toch echt anders overSMulTiE schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 21:06:
[...]
Zowel gratis als illegaal waarschijnlijk ;-)
Kent iemand hier een app en/of widget die min of meer hetzelfde is als de Friends Widget van LauncherPro Plus? Ik heb Launcher Pro Plus, maar ik maak liever gebruik van de Touchwiz launcher op mijn Galaxy S. Ik vind echter de Friends widget van LP+ wel geniaal, dus ben ik op zoek naar een non-LP+ equivalent.

Jawel, Timeriffic Niet zo uitgebreid als Tasker maar voor mensen die alleen iets willen met tijdschema's zou het een alternatief kunnen zijn.catt4u schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:45:
[...]
4 - Tasker aanschaffen via de Market want die werkt feilloos!(gratis kloon bestaat niet)
[ Voor 16% gewijzigd door UTwizard op 17-11-2010 11:49 ]
Sinds wanneer is de Tweakers.net-feed niet meer interessant?haling schreef op woensdag 17 november 2010 @ 10:11:
[...]
Welke news streams heb jij er dan in staan? Ik kan zo niets interessants vinden.
Iedere zichzelf respecterende website heeft tegenwoordig wel een feed, dus de meeste sites die je bezoekt kan je erin gooien.
Dat zit wel Schnorr.
Pure messenger widgetPropane schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:36:
Kent iemand hier een app en/of widget die min of meer hetzelfde is als de Friends Widget van LauncherPro Plus? Ik heb Launcher Pro Plus, maar ik maak liever gebruik van de Touchwiz launcher op mijn Galaxy S. Ik vind echter de Friends widget van LP+ wel geniaal, dus ben ik op zoek naar een non-LP+ equivalent.
http://www.appbrain.com/a...t/org.koxx.pure_messenger
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Kent iemand een aviplayer die ook van je NAS kan streamen? Met astro explorer ga ik dan naar mijn nas en hold tap ik dan een filmpje en vraagt ie waarmee je het wilt afspelen. nu de enige 2 players van market geprobeerd maar die spelen het niet af. Ik neem aan dat ik dus een player nodig heb die ook netwerk access aan kan... iemand een idee? of zal dit nog niet bestaan?

Life is like living only without the peaches
deze zoek ik ook nog, heb arc media geprobeerd en rockplayer beta, deze deden het beide niet in combinatie met astro +smb module.Kingpinda schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:49:
Kent iemand een aviplayer die ook van je NAS kan streamen? Met astro explorer ga ik dan naar mijn nas en hold tap ik dan een filmpje en vraagt ie waarmee je het wilt afspelen. nu de enige 2 players van market geprobeerd maar die spelen het niet af. Ik neem aan dat ik dus een player nodig heb die ook netwerk access aan kan... iemand een idee? of zal dit nog niet bestaan?
Android doet zo'n beetje alles beter op mijn HD2 behalve dit... op WM kon ik met total commander en coreplayer wel avi streamen van mijn nas...
Ah mooi, een nieuwe swype. Enig idee van de verschillen tov 1.6?
edit: hmmm, wvga. Eens kijken of ik een HVGA versie kan vinden
Bedankt! Deze werkt al weer een stuk beter dan de vorige versie die ik had.
Is inderdaad al een paar dagen uit. Voor de mensen die opslagruimte willen besparen, hier een versie met alleen de Engelse en Nederlandse taal ingebakken:djjef85 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:10:
Swype_EN_NL_WVGA.2.10.52.13753
http://uploading.com/files/get/d5471245/
http://uploading.com/file....13753_signed_proper.apk/
Herkent de woorden die ik bedoel deze keer beter tegenover de vorige versie. Gebruikt wel nog steeds veel CPU en is beduidend trager dan SlideIT, maar ik vind het gewoon fijner werken, weet niet waarom.gwystyl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:39:
HVGA: http://hotfile.com/dl/823...A.v2.10.52.13753.apk.html
De versie die hij poste bevat ook alleen de engelse en nederlandse taal.
Dat is precies dezelfde als in het bericht waar je op reageert?Freekers schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:04:
Is inderdaad al een paar dagen uit. Voor de mensen die opslagruimte willen besparen, hier een versie met alleen de Engelse en Nederlandse taal ingebakken:
[edit]: ik moet sneller typen.
[ Voor 4% gewijzigd door grun93 op 17-11-2010 23:23 ]
Wel jammer dat hier geen NL in zit.
[ Voor 30% gewijzigd door Niekfct op 18-11-2010 00:10 ]
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Dit doen we dus niet.
[ Voor 83% gewijzigd door BastiaanN op 18-11-2010 08:43 ]
En? Al ergens aangetroffen..?? Ik kan em niet vinden...gwystyl schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:39:
2 Posts boven je?gyedema schreef op donderdag 18 november 2010 @ 07:59:
[...]
En? Al ergens aangetroffen..?? Ik kan em niet vinden...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ik heb hem zelf gemaakt adhv bovenstaand linkje zonder nederlands en de volledige versie van 2.4.4 (nederlands overgezet, overbodige talen verwijderd en apk gesigned)gyedema schreef op donderdag 18 november 2010 @ 07:59:
[...]
En? Al ergens aangetroffen..?? Ik kan em niet vinden...
Hij is nog wel 5 mb, maar werkt op mijn Spica met Eclair. Ik ga vanavond of van het weekend kijken of ik hem ook 3mb kan krijgen, want ik verwacht dat HVGA plaatjes zeker niet groter zijn dan WVGA plaatjes, en de meeste bestanden in de HVGA en WVGA apk zijn precies even groot.
http://www.multiupload.com/FN2XJQQWQC
De veranderingen tov 1.6 zijn wat mij betreft voornamelijk de skin: knopjes hebben een iets andere gloed, het suggestiemenu is nu (weer) licht ipv zwart. Woordherkenning gaat inderdaad vrij goed, maar ik kan na zo kort gebruik nog niet zeggen of het veel beter is dan 1.6.
Bedankt, wist niet dat we hier Swype linkjes mochten plaatsen.djjef85 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:10:
Swype_EN_NL_WVGA.2.10.52.13753
http://uploading.com/files/get/d5471245/
Goed te zien dat er een voice knop is voor speech-to-text.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Iedereen die HOTMAIL gebruikt op zijn telefoon, maar push werkt niet goed of je kan geen HTML mails lezen of de widget van de app is niet mooi/goed, dan is er nu de oplossing.
De applicatie Seven heeft alles wat je maar wil hebben in een mailapp!
Ik laat gewoon GMail de hotmails pushen. Werkt op zich ook prima en kost bijzonder weinig resources
Nickname does not reflect reality
vinnieminnie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:12:
De versie die hij poste bevat ook alleen de engelse en nederlandse taal.
Sorry ! Was nog niet helemaal wakkergrun93 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:22:
Dat is precies dezelfde als in het bericht waar je op reageert?
Ik merk wel dat het woordenboek nog even koppig is als in de vorige versies. Hij verwijderd gewoon geen woorden, terwijl ik toch echt op OK druk op de vraag of ik zeker weet dat ik het woord wil verwijderen.gwystyl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:47:
De veranderingen tov 1.6 zijn wat mij betreft voornamelijk de skin: knopjes hebben een iets andere gloed, het suggestiemenu is nu (weer) licht ipv zwart. Woordherkenning gaat inderdaad vrij goed, maar ik kan na zo kort gebruik nog niet zeggen of het veel beter is dan 1.6.
Ook komt dat scherm met Swype tips nog steeds ongevraagd naar voren. Uiterst irritant !!
Je kan die Swype tips toch gewoon uitzetten in de opties?Freekers schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:48:
[...]
Ik merk wel dat het woordenboek nog even koppig is als in de vorige versies. Hij verwijderd gewoon geen woorden, terwijl ik toch echt op OK druk op de vraag of ik zeker weet dat ik het woord wil verwijderen.
Ook komt dat scherm met Swype tips nog steeds ongevraagd naar voren. Uiterst irritant !!
Begrijp ik het goed dat Seven nog in de beta fase zit?lauw8 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:22:
Iedereen die HOTMAIL gebruikt op zijn telefoon, maar push werkt niet goed of je kan geen HTML mails lezen of de widget van de app is niet mooi/goed, dan is er nu de oplossing.
Is Seven een gratis applicatie of moet je na een trial periode betalen om het te kunnen gebruiken?Download and try our new mobile applications for free on your mobile device
Ik heb wel interesse in dit programma maar ik heb nog geen account aangemaakt omdat ik eerst wat meer informatie wil.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Anoniem: 290265
Ik heb deze geprobeerd te installen op mijn desire HD maar krijg de melding 'Applicatie niet geinstalleerd'.Freekers schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:04:
[...]
Is inderdaad al een paar dagen uit. Voor de mensen die opslagruimte willen besparen, hier een versie met alleen de Engelse en Nederlandse taal ingebakken:
[...]
Herkent de woorden die ik bedoel deze keer beter tegenover de vorige versie. Gebruikt wel nog steeds veel CPU en is beduidend trager dan SlideIT, maar ik vind het gewoon fijner werken, weet niet waarom.
HVGA: http://hotfile.com/dl/823...A.v2.10.52.13753.apk.html
Er staat nu versie 1.60.36.8214 op, heb al geprobeerd met VISIONary enabled maar krijg dan dezelfde error... komt iemand dit bekend voor? Misschien de oude Swype eerst verwijderen?
Heeft iemand een changelog of ervaringen wat er beter is geworden in deze versie?
Ik vind het in ieder geval een super app zou niet meer zonder kunnen..
Heb ik, maar blijven komen....gwystyl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:58:
Je kan die Swype tips toch gewoon uitzetten in de opties?
Ja. http://beta.swype.com/Arethusa schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:04:
Begrijp ik het goed dat Seven nog in de beta fase zit?
Visionary is nergens voor nodig. Verwijder gewoon de oude swype en installeer de nieuwe, dit werkte bij mij.Anoniem: 290265 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:12:
[...]
Ik heb deze geprobeerd te installen op mijn desire HD maar krijg de melding 'Applicatie niet geinstalleerd'.
Er staat nu versie 1.60.36.8214 op, heb al geprobeerd met VISIONary enabled maar krijg dan dezelfde error... komt iemand dit bekend voor? Misschien de oude Swype eerst verwijderen?
Heeft iemand een changelog of ervaringen wat er beter is geworden in deze versie?
Ik vind het in ieder geval een super app zou niet meer zonder kunnen..
Eventueel rebooten tussendoor. Zonder herstart installeert hij bij mij ook niet.....
Werkt google voice in het Nederlands bij jullie een beetje? Bij mij verstaat hij, als ik een zin probeer te spreken, geen enkel woord juist.
Anoniem: 71754
Hier werkt het best redelijk (met een Gronings accentvinnieminnie schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:23:
Werkt google voice in het Nederlands bij jullie een beetje? Bij mij verstaat hij, als ik een zin probeer te spreken, geen enkel woord juist.
Google voice werkt hier 95 procent goed! Enige probleem is dat als ik navigatie van google doe en ik spreek bijvoorbeeld in: "de beuken 5 in zevenaar" dan laat hij zien dat hij de beuken 5 in zevenaar heeft verstaan en voordat navigatie hierheen gaat vraagt hij.... Bedoelde u? en dan komt een hele lijst met bedrijven de beuken in zwolle, de beuken 11 in duiven, de beuken 122 toyota dealer in zevenaar.... en mijn adres staat er dan niet in
waar ik heen wil... Kan alleen maar iets uit die lijst kiezen..
verder met de alles zoeken functie werkt ook lekker.. maar weet niet of dit aanpassing van sense is. als ik bijvoorbeeld een naam zoek dan krijg ik een lijst van die naam met zoeken in: google, twitter, wiki, maar ook alle berichten contacten e.d. met die naam op mijn phone.
Ben benieuwd wanneer de echte spraakcommando's naar europa komen
google is wel goed bezig!!!! Helemaal geweldig straks icm TASKER!

verder met de alles zoeken functie werkt ook lekker.. maar weet niet of dit aanpassing van sense is. als ik bijvoorbeeld een naam zoek dan krijg ik een lijst van die naam met zoeken in: google, twitter, wiki, maar ook alle berichten contacten e.d. met die naam op mijn phone.
Ben benieuwd wanneer de echte spraakcommando's naar europa komen
Life is like living only without the peaches
Anoniem: 330021
Deze zag ik gisteren staan: http://www.appbrain.com/a...tleapp.android.phonemarksmonnick schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:08:
Iemand enig idee hoe ik (gratis) mijn Chrome bookmarks sync met de standaard Android browser (2.2)?
Anoniem: 215072
Ik hou me aanbevolen voor een versie met alleen NL en UK die kleiner is dan 3MB!gwystyl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:47:
Ik heb hem zelf gemaakt adhv bovenstaand linkje zonder nederlands en de volledige versie van 2.4.4 (nederlands overgezet, overbodige talen verwijderd en apk gesigned)
Hij is nog wel 5 mb, maar werkt op mijn Spica met Eclair. Ik ga vanavond of van het weekend kijken of ik hem ook 3mb kan krijgen, want ik verwacht dat HVGA plaatjes zeker niet groter zijn dan WVGA plaatjes, en de meeste bestanden in de HVGA en WVGA apk zijn precies even groot.
Ik heb zelf ook wel eens geprobeerd om een versie van Swype kleiner te maken. Het lukte me om de overbodige talen te verwijderen, maar ik kreeg het niet voor elkaar om het keuzescherm van de talen goed te krijgen (dwz alleen de keuze tussen NL en UK). Ik bleef toen de lijst met ALLE talen houden, dus ook de talen die ik verwijderd had... Niet ideaal dus! Heb toen wat op internet gezocht en heb toen een kant en klare HVGA versie 1.60.36.8214 gevonden (dus met alleen NL en UK) die in orde was, en die was slechts 2.668KB groot... Het kán dus wel!
Dus mocht het je lukken dan hoor ik het graag!
Euh.. ik heb hier al een 2.4.44.10912 met NL erin WVGA en HVGA?gwystyl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:47:
[...]
Ik heb hem zelf gemaakt adhv bovenstaand linkje zonder nederlands en de volledige versie van 2.4.4 (nederlands overgezet, overbodige talen verwijderd en apk gesigned)

Weet er iemand trouwens een manier of app waarmee ik een beltoon apart kan instellen voor SMS berichten van diensten zonder nummer? In dit geval AED-Alert. Die kan ik niet opslaan in me telefoonlijst omdat het geen nummer heeft, net zoiets als een smsje ontvangen van je Saldo opvragen bij je provider. Staat alleen een naam in beeld, geen nummer.
[ Voor 15% gewijzigd door Soullancer op 18-11-2010 21:11 ]
Camera 360 is nu bij versie 1.0 Als je wel eens foto's maakt, zul je deze app wel kunnen waarderen. En nee, ik heb geen enkele commerciële band 
Is gewoon een super programmaatje.
http://blogen.52photo.com/
Is gewoon een super programmaatje.
http://blogen.52photo.com/
Je moet nog een text bestandje aanpassen waarin staat beschreven welke talen er beschikbaar zijn.Anoniem: 215072 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:23:
[...]
Ik hou me aanbevolen voor een versie met alleen NL en UK die kleiner is dan 3MB!
Ik heb zelf ook wel eens geprobeerd om een versie van Swype kleiner te maken. Het lukte me om de overbodige talen te verwijderen, maar ik kreeg het niet voor elkaar om het keuzescherm van de talen goed te krijgen (dwz alleen de keuze tussen NL en UK). Ik bleef toen de lijst met ALLE talen houden, dus ook de talen die ik verwijderd had... Niet ideaal dus! Heb toen wat op internet gezocht en heb toen een kant en klare HVGA versie 1.60.36.8214 gevonden (dus met alleen NL en UK) die in orde was, en die was slechts 2.668KB groot... Het kán dus wel!
Dus mocht het je lukken dan hoor ik het graag!
languages.lst en evt helplanguages.lst...jelmervos schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:46:
[...]
Je moet nog een text bestandje aanpassen waarin staat beschreven welke talen er beschikbaar zijn.
Anoniem: 215072
jelmervos schreef op donderdag 18 november 2010 @ 21:46:
Je moet nog een text bestandje aanpassen waarin staat beschreven welke talen er beschikbaar zijn.
Yep, heb destijds gelezen hoe het werkte, maar kreeg het niet voor elkaar... Misschien ergens wat teveel weggehaald, who knows...gwystyl schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:15:
languages.lst en evt helplanguages.lst...
Op de volgende website http://tinyurl.com/35v8k9y zie ik zelfs 3 nieuwe versies:StormingSoul schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:56:
Euh.. ik heb hier al een 2.4.44.10912 met NL erin WVGA en HVGA?4.1MB
SWYPE BETA v2.10.52.13753
SWYPE BETA v2.4.44.10912
SWYPE BETA v1.56.30.7625
Je kan dus blijkbaar niet zomaar zeggen dat het hoogste nummer ook meteen de meest recente update is...

P.S. Wordt het trouwens niet eens tijd dat Swype voor Android uit de beta fase komt??
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 215072 op 18-11-2010 22:58 ]
volgens mij is het allemaal beta. Ik heb vandaag weer eens de officiele beta-pagina bezocht, en 2.10.52.13753 is de nieuwste officiele beta. Als je je ooit ingeschreven hebt voor de beta (nu gesloten) kan je de installer downloaden die dan weer de officiele app download. Omdat ik dezelfde versie al heb draaien met minder talen heb ik dat niet gedaan.Anoniem: 215072 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:50:
[...]
[...]
Yep, heb destijds gelezen hoe het werkte, maar kreeg het niet voor elkaar... Misschien ergens wat teveel weggehaald, who knows...
[...]
Op de volgende website http://tinyurl.com/35v8k9y zie ik zelfs 3 nieuwe versies:
SWYPE BETA v2.10.52.13753
SWYPE BETA v2.4.44.10912
SWYPE BETA v1.56.30.7625
Je kan dus blijkbaar niet zomaar zeggen dat het hoogste nummer ook meteen de meest recente update is...
P.S. Wordt het trouwens niet eens tijd dat Swype voor Android uit de beta fase komt??
edit: oh daar verwijst jouw link ook naar

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 18-11-2010 23:02 ]
Voor dit soort problemen is dit topic niet bedoeld.
[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 19-11-2010 00:50 ]
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Mijn voice recognition in het Nederlands werkt dus voor geen meter. Ik weet niet waar het aan ligt, maar hij verstaat maar 5% van alles wat ik of mijn huisgenoot tegen hem zeggen. Ik heb geen extreem accent, voor zo ver ik dat zelf kan inschatten.
Engels doet hij echter vrij redelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door vinnieminnie op 19-11-2010 01:06 ]
Moest je niet eerst al die talenpakketten installeren?vinnieminnie schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 01:06:
Mijn voice recognition in het Nederlands werkt dus voor geen meter. Ik weet niet waar het aan ligt, maar hij verstaat maar 5% van alles wat ik of mijn huisgenoot tegen hem zeggen. I
En volgens mij moest je ook een aantal minuten in tegen voice recognition hebben gesproken voordat deze optimaal werkt. Of ben ik nu in de war met spraakherkenning van windows?

Is er een probleem met de market of doe ik iets verkeerd? Heb sinds gisteren de Desire Z binnen en probeer nu wat apps te downloaden. Gisteravond ging dat goed, nu blijft elke app die ik selecteer staan op ''download starten".
Even alles annuleren, de telefoon opnieuw opstarten en dan de downloads herstarten werkt op mijn Legend altijd perfect, maar dat kan natuurlijk voor je Z anders zijn. Probeer t maar eensmonnick schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:57:
Is er een probleem met de market of doe ik iets verkeerd? Heb sinds gisteren de Desire Z binnen en probeer nu wat apps te downloaden. Gisteravond ging dat goed, nu blijft elke app die ik selecteer staan op ''download starten".
Hier het zelfde, ik praat vrijwel zonder accent en rustig, maar waar hij mee komt slaat nergens op. Ik vraag mij ook af of ik fout doe (instelling)vinnieminnie schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 01:06:
Mijn voice recognition in het Nederlands werkt dus voor geen meter. Ik weet niet waar het aan ligt, maar hij verstaat maar 5% van alles wat ik of mijn huisgenoot tegen hem zeggen. Ik heb geen extreem accent, voor zo ver ik dat zelf kan inschatten.
www.casarodriguillo.com
Dit was al eens gevraagd, maar ik zag dat nog niemand had gereageerd.
Ik heb hetzelfde probleem en zou graag gebruik maken van deze app.
Heb Galaxy S (Versie 2.2(JPA))
En kan iemand mij misschien helpen aan een .apk van Movies (van Flixster), versie 3.0. Want als ik hem
probeer te downloaden, krijg ik een error (file not found).
Ik heb hetzelfde probleem en zou graag gebruik maken van deze app.
Heb Galaxy S (Versie 2.2(JPA))
En kan iemand mij misschien helpen aan een .apk van Movies (van Flixster), versie 3.0. Want als ik hem
probeer te downloaden, krijg ik een error (file not found).
Dan staat je taal/Locale nog ingesteld op Engels. Download 'MoreLocale 2' van de Market en stel het in op Nederlandsvinnieminnie schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 01:06:
google doet onderhoud op de market van 7u tot 13umonnick schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 10:57:
Heeft geen nut: TTS (en andersom) neemt de taal van je interface aan wat in mijn geval Engels is omdat Nederlands er gewoon dom uitziet...Freekers schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:24:
[...]
Dan staat je taal/Locale nog ingesteld op Engels. Download 'MoreLocale 2' van de Market en stel het in op Nederlands
ik zou wel graag Nederlandse TTS hebben bij het navigeren, maar dat kan nou eenmaal niet.
Ik heb "spraak herkenning'' uit de market gehaald, en bij mij doet hij het toch aardig goed.Freekers schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 12:24:
[...]
Dan staat je taal/Locale nog ingesteld op Engels. Download 'MoreLocale 2' van de Market en stel het in op Nederlands
Zelfs kleine zinnen pakt hij.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Bij installeren op mijn desire zegt ie : installatie mislukt. ik heb al een oudere versie er op staan. moet di eer eerst af?jelmervos schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:25:
[...]
Bedankt, wist niet dat we hier Swype linkjes mochten plaatsen.
Goed te zien dat er een voice knop is voor speech-to-text.
hoop het niet, want dan moet ik weer alle woorden invoeren.
Helaas wel. Op mijn Desire moet ik altijd eerst de oude Swype versie verwijderen.The Anarchist schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:34:
[...]
Bij installeren op mijn desire zegt ie : installatie mislukt. ik heb al een oudere versie er op staan. moet di eer eerst af?
hoop het niet, want dan moet ik weer alle woorden invoeren.
Ok, bedankt dan werkt die versie tenminste wel op de desire. Niet dat ik de oude er af gooi en de nieuwe niet werkt.jelmervos schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:37:
[...]
Helaas wel. Op mijn Desire moet ik altijd eerst de oude Swype versie verwijderen.
Morelocal2 heeft niet geholpen. Ik zal de volgende zin eens inspreken, dan zie je hoe slecht het werkt.
Getypt: Mijn telefoon verstaat me niet en ik heb geen idee waar het aan ligt.
Gesproken: mijn telefoon start niet op geen bezwaar gemist.
Getypt: Mijn telefoon verstaat me niet en ik heb geen idee waar het aan ligt.
Gesproken: mijn telefoon start niet op geen bezwaar gemist.
Die aangepaste woorden staan toch in een lijst/bestandje ergens? Als je weet welke, kan je een backup maken en hem makkelijk terugplaatsen. Ik weet alleen niet welk bestand en of je daar root-access voor nodig hebt, maar dat moet wel te vinden zijn.The Anarchist schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 13:42:
[...]
Ok, bedankt dan werkt die versie tenminste wel op de desire. Niet dat ik de oude er af gooi en de nieuwe niet werkt.
Ik heb het al er af gegooid en de nieuwe geinstalleerd. Is ook geen super grote ramp natuurlijk.gwystyl schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:08:
[...]
Die aangepaste woorden staan toch in een lijst/bestandje ergens? Als je weet welke, kan je een backup maken en hem makkelijk terugplaatsen. Ik weet alleen niet welk bestand en of je daar root-access voor nodig hebt, maar dat moet wel te vinden zijn.
Wel lijkt die 2.10 versie een stuk trager te zijn.
edit: Het lijkt de "show complete trace" optie te zijn die voor vertraging zorgt.
[ Voor 7% gewijzigd door The Anarchist op 19-11-2010 15:20 ]
Ik ben op zoek naar een programma, waarmee ik met mijn Toshiba android tablet, via bluetooth en een niet android mobieltje met internet verbinding op het internet kan.
Ik heb wel oplossingen gevonden voor android mobieltjes (en Iphones), maar niet voor standaard telefoons met modem mogelijkheid.
Ik heb wel oplossingen gevonden voor android mobieltjes (en Iphones), maar niet voor standaard telefoons met modem mogelijkheid.
Anoniem: 69767
Hier kun je beter even een eigen probleem topic voor maken, dit is wel interessant voor anderen en dus belangrijk om gemakkelijker te kunnen vinden, voor mensen met zo'n zelfde vraag/probleem.jbbrans schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:31:
Ik ben op zoek naar een programma, waarmee ik met mijn Toshiba android tablet, via bluetooth en een niet android mobieltje met internet verbinding op het internet kan.
Dit topic is gesloten.