Android Market en applicaties - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 117.434 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:50:
[...]

[...]

Yep, heb destijds gelezen hoe het werkte, maar kreeg het niet voor elkaar... Misschien ergens wat teveel weggehaald, who knows...

[...]

Op de volgende website http://tinyurl.com/35v8k9y zie ik zelfs 3 nieuwe versies:

SWYPE BETA v2.10.52.13753
SWYPE BETA v2.4.44.10912
SWYPE BETA v1.56.30.7625

Je kan dus blijkbaar niet zomaar zeggen dat het hoogste nummer ook meteen de meest recente update is... 8)7

P.S. Wordt het trouwens niet eens tijd dat Swype voor Android uit de beta fase komt??
Hoe weet ik in godsnaam dan welke versie mijn versie is 8)7 8)7 8)7

Ik heb hier een 2.4.44 en 2.6 nogwat.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
vinnieminnie schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 14:54:
Morelocal2 heeft niet geholpen. Ik zal de volgende zin eens inspreken, dan zie je hoe slecht het werkt.
Getypt: Mijn telefoon verstaat me niet en ik heb geen idee waar het aan ligt.
Gesproken: mijn telefoon start niet op geen bezwaar gemist.
Bij mij gaat het wat beter ik krijg:

Mijn telefoon verstaat niet ik heb geen idee waar zit aan ligt

Hij heeft dus 'me' niet meegenomen en zit ipv het. Je moet niet zinnen met meer dan 4 woorden proberen. Beter 4x kort achter elkaar. Dit resultaat is ongeveer vergelijkbaar als wat ik in het Engels bereikte. Het kan naar verloop van tijd alleen maar beter worden, hoe meer je het gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

StormingSoul schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:43:
[...]

Hoe weet ik in godsnaam dan welke versie mijn versie is 8)7 8)7 8)7

Ik heb hier een 2.4.44 en 2.6 nogwat.. 8)7
Als hij geïnstalleerd is kan je de versie zien bij de instellingen als je helemaal naar beneden scrollt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
davidov2008 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:10:
[...]

Bij mij gaat het wat beter ik krijg:

Mijn telefoon verstaat niet ik heb geen idee waar zit aan ligt

Hij heeft dus 'me' niet meegenomen en zit ipv het. Je moet niet zinnen met meer dan 4 woorden proberen. Beter 4x kort achter elkaar. Dit resultaat is ongeveer vergelijkbaar als wat ik in het Engels bereikte. Het kan naar verloop van tijd alleen maar beter worden, hoe meer je het gebruikt...
Het is dan ook "mij" en niet "me" (spreektaal). Niet verwonderlijk dus dat hij dat woord weg laat.
"Zit" ipv "het" klopt inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Ik heb nu wel vreemde bug of error.
Ik wilde NavDroyd kopen via Market. Ik heb mijn CC ingevuld, maar ging mis omdat ik niet genoeg saldo op heb.
Na bijstorten en wachten tot morgen gebeurt er wat geks. NavDroyd stond later op "Aangeschaft". Ik klik erop en ziet de Installeren knopje onder. Ik klik erop, ik krijg waarschuwingen netjes voor en klik erop.
Dat toont voortgangsbalk boven, maar verschijnt kort "Verifiëren" en dan klapt het om naar "Aangeschaft".
Ik snap het niet meer, ook niet na vele dagen kan ik niet installeren.
Hoe kan ik weten dat het betaald is en waarom weigert het te installeren?
Niet erg blij mee dat het blijft zitten.

Hoe lost ik het probleem op? Iemand misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:31
Wat zijn de ervaringen van mensen die Skype constant op de achtergrond hebben draaien? Op battery life gelet dan. Battery rete snel leeg of maakt het niet (veel) uit?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
MrDummy schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:13:
NavDroyd stond later op "Aangeschaft". Ik klik erop en ziet de Installeren knopje onder. Ik klik erop, ik krijg waarschuwingen netjes voor en klik erop. Dat toont voortgangsbalk boven, maar verschijnt kort "Verifiëren" en dan klapt het om naar "Aangeschaft". Ik snap het niet meer, ook niet na vele dagen kan ik niet installeren.
Hoe kan ik weten dat het betaald is en waarom weigert het te installeren? Niet erg blij mee dat het blijft zitten.

Hoe lost ik het probleem op? Iemand misschien?
Misschien door de cache van de Market te wissen? Dat gaat als volgt:
Settings -> Applications -> Manage Applications -> Running (bovenaan) -> Market -> Clear Cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Ik weet dat betaling mislukt is. Maar als ik Google Checkout status wil controleren, zag ik een link in bericht waarbij ik betalingsgegevens moet bijwerken. Ik klik erop maar die pagina bestaat niet. Het geeft error aan.

Leuk hoor, zo kom ik niet mee vooruit, met die niet werkende link word ik niet wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Mijn Swype doet moeilijk. Als ik een woord typ dan selecteert hij hem soms meteen nadat ik hem getypt heb. Dit heeft tot gevolg dat het volgende woord dat ik typ in de plaats van dit woord gaat. Dit is verschrikkelijk vervelend.
Is dit een bekend probleem en is er een oplossing voor?

Edit: Daarnaast werkt mijn backspace ook niet meer naar behoren. Hij verwijdert nu maar 1 woord, hoe lang ik hem ook ingedrukt houd.

Ik heb versie 2.10.52.13753.t100

[ Voor 23% gewijzigd door vinnieminnie op 21-11-2010 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Bij mij stond er ook aangeschaft en wilde de Market de installatie niet afmaken toen mijn creditcard geblokkeerd was en de betaling daar door niet voltooid kon worden.
Ik gok dat je creditcard nog geblokkeerd staat oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Er zit voldoende saldo op, maar blokkeren nee. Wacht wel even af om te kijken hoe betalingen via andere sites gaat.

Ik stuur nog wel keertje mail naar bedrijf met bestelnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

MrDummy schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:26:
Er zit voldoende saldo op, maar blokkeren nee. Wacht wel even af om te kijken hoe betalingen via andere sites gaat.

Ik stuur nog wel keertje mail naar bedrijf met bestelnummer.
Refunden en dan nog een keer opnieuw aanschaffen?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke Profile Manager die ook een Widget heeft.
Stil is namelijk niet écht stil bij android. Onder het stille profiel gaan Mediageluiden gewoon nog af (spelletjes) en dat wil ik niet. Zodoende dat ik op zoek ben naar een profile manager.
Ik heb de volgende profile managers al geprobeerd, maar die voldeden allemaal niet aan mijn wensen:

AudioManager
Profile widget
Quick profiles
Settings Profiles
AudioGuru
Volume Toggle
Audio Buddy
VolumeSetting (cVolume)

Het probleem met de bovenstaande profile manager is dat als je een bepaald profiel hebt ingesteld en je komt aan de fysieke hardware geluidstoetsen van je telefoon, dat de widget zich niet update, maar gewoon nog blijft staan op silent oid ook al staat je geluid op het allerhardst.
Ook onthielden sommige profile managers mijn instellingen niet goed of switchen niet altijd als je op de widget drukte.

Als iemand nog ideeën heeft, hoor ik het graag !

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

Tasker? Dit is alleen meer een als dit dan dit proggie... maar misschien kun je instellen.. als ik dit knopje indruk dan moet je alle geluidjes dempen.. Ik weet dat je ook icoontjes of menuutjes met tasker kunt maken. Maar misschien is dit wel overkill voor alleen een mute knopje... Je betaald immers voor deze app.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-08 20:17
Mensen.

Ik ben opzoek naar een gratis widget die het weer presenteert.

Hier iemand met tips?

Zoek een klein formaat..

Bvd

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

In Sense zit 'n weerwidget die 2x1 groot kan zijn, of de widget van buienalarm. Geeft ook zon, etc aan en kan je desgewenst waarschuwen voor komende regenbuien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kingpinda schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:54:
Tasker? Dit is alleen meer een als dit dan dit proggie... maar misschien kun je instellen.. als ik dit knopje indruk dan moet je alle geluidjes dempen.. Ik weet dat je ook icoontjes of menuutjes met tasker kunt maken. Maar misschien is dit wel overkill voor alleen een mute knopje... Je betaald immers voor deze app.
Ik heb net een half uur liggen spelen met Tasker, maar ik krijg het niet voor mekaar.. volgens mij kan het ook niet eens.

Ik wil gewoon dat als mijn profiel overschakelt naar trillen of naar stil, dat dan ook alle media geluiden weg zijn. That's all, no more no less. Stil = Stil en RealSilent en Media Mute uit de market werken niet fatsoenlijk (er zijn nog spellen die ook in stille modus geluid maken)
Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:02:
Mensen.

Hier iemand met tips?

Zoek een klein formaat..

Bvd

Stefan
Buienalarm

[ Voor 60% gewijzigd door Freekers op 22-11-2010 20:37 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Steef1986 schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:02:
Ik zou weatherbug eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
heeft iemand de apk van Pandora Radio? ik kan hem niet meer downloaden van de Market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

siwi schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:28:
heeft iemand de apk van Pandora Radio? ik kan hem niet meer downloaden van de Market?
Werkt alleen binnen de USA toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Freekers schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:04:
[...]

Werkt alleen binnen de USA toch ?
aha verklaart een hoop. kzag hem namelijk wel in appbrain staan, maar hij kon item niet vinden/install

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Weten jullie nog een goede Remote Desktop Protocol applicatie? Ik heb Remote Desktop Client (1.12.0) en Remote RDP Enterprise (3.0.0) geprobeerd en beide zijn niet bevallen, bij de een moet ik de muis rond slepen ipv dat ik gewoon op dingen kan klikken en de ander werkt ook gewoon niet fijn. T gaat om een connectie naar een server 2008 R2 machine.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Hier even een kort overzichtje van de door mij geprobeerde keyboard alternatieven tot nu toe:

Swype:
Nieuw geleerde woorden worden niet goed toegevoegd aan het woordenboek. Opeens zijn mijn nieuw geleerde woorden weg.
Woorden worden niet verwijderd uit woordenboek, komen spontaan weer terug.
Is erg traag en gebruikt veel CPU ('volledig swype pad' tonen staat uit)
Blijft mij tips geven over het gebruik van swype, ook al heb ik dat uitgevinkt

SlideIT:
Een Swype alternatief, maar werkt niet zo prettig als swype. Woorden toevoegen is omslachtiger dan bij swype: Je moet nog eens op een plusje drukken voordat ze daadwerkelijk aan het woordenboek zijn tegevoegd, terwijl swype dit automatisch (hoort te) doet.
Ook heeft SlideIT problemen met woorden als 'en' en 'een' van elkaar te scheiden. Je kunt namelijk niet meerdere keren over 1 letter heen vegen om aan te geven dat die letter 2x voor moet komen, dus hij weet nooit of je 'en' of 'een' bedoelt

SwiftKey:
Heeft geen fijne layout imho. Weet niet welk lettertype ze hebben gebruikt voor de buttons, maar het ziet eruit als Comic Sans oid, lees niet prettig. Buttons zitten ook kort op elkaar en de tekst prediction laat te wensen over. Woorden zelf toevoegen gaat wel vrij makkelijk (gewoon een paar keer typen, op een gegeven moment onthoud hij ze zelf)

Smart Keyboard Pro:
Erg snel en rap keyboard. Goede tekst voorspelling… maar hier komt het grote nadeel: Als je een woord typt zoaals ‘jaja’ en hij kent het niet, onderstreept hij als alternatief een woord wat er volgens hem op lijkt zoals ‘najaar’. Als je dan jaja typt en op spatie drukt, verandert hij het woord toch in najaar.. ik heb nog geen mogelijkheid gevonden dat uit te zetten. Soms doet hij het wel, soms ook weer niet. Ik lees op het officiële forum dat er sindskort een beta uit is waar je dit in uit kunt zetten, dus misschien zien we het terug in een toekomstige versie.

Ik ga nu aan de slag met het HTC_IME mod keyboard.
Tsurany schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:12:
Weten jullie nog een goede Remote Desktop Protocol applicatie? Ik heb Remote Desktop Client (1.12.0) en Remote RDP Enterprise (3.0.0) geprobeerd en beide zijn niet bevallen, bij de een moet ik de muis rond slepen ipv dat ik gewoon op dingen kan klikken en de ander werkt ook gewoon niet fijn. T gaat om een connectie naar een server 2008 R2 machine.
Ik heb ze allemaal geprobeerd en ik vond Remote VNC Pro het fijnste werken:
http://www.appbrain.com/a...d/com.toremote.vncmanager
(Gratis versie met reclame, betaalde is 6 dollar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Tsurany schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:12:
Zelf gebruik ik PhonemyPC al sinds het begin, heeft echter wel n client nodig op de host, maar is voor mij veruit de beste remote connection tool....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Freekers schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:56:
Hier even een kort overzichtje van de door mij geprobeerde keyboard alternatieven tot nu toe:

Swype:
Nieuw geleerde woorden worden niet goed toegevoegd aan het woordenboek. Opeens zijn mijn nieuw geleerde woorden weg.
Woorden worden niet verwijderd uit woordenboek, komen spontaan weer terug.
Is erg traag en gebruikt veel CPU ('volledig swype pad' tonen staat uit)
Blijft mij tips geven over het gebruik van swype, ook al heb ik dat uitgevinkt
Als ik dit lees heb jij een bèta (of gehackte) versie van Swype die niet toestel specifiek is.
Op mijn SGS, waar Swype standaard op staat, werkt het nl. feilloos en supersnel ;)
Ik heb van m'n werk een E90 met fysiek tb. maar ik typ veel liever en sneller op m'n privé Galaxy S!
SlideIT:
Een Swype alternatief, maar werkt niet zo prettig als swype. Woorden toevoegen is omslachtiger dan bij swype: Je moet nog eens op een plusje drukken voordat ze daadwerkelijk aan het woordenboek zijn tegevoegd, terwijl swype dit automatisch (hoort te) doet.
Ook heeft SlideIT problemen met woorden als 'en' en 'een' van elkaar te scheiden. Je kunt namelijk niet meerdere keren over 1 letter heen vegen om aan te geven dat die letter 2x voor moet komen, dus hij weet nooit of je 'en' of 'een' bedoelt
Welke telefoon gebruik je eigenlijk?
Want het probleem dat jij hierboven schrijft dat je niet 2x over de "e" kunt vegen om "een" te typen heb ik helemaal niet op een Samsung Omnia II met WinMo 6.5.

Als ik bijvoorbeeld "en een eerdere meevaller" typ, dan komt dat zonder fouten op m'n scherm en heb ik gewoon als het ware een "z" over de "e" en "l" geveegd om de dubbele "e" en "l" te krijgen :+
SwiftKey:
Heeft geen fijne layout imho. Weet niet welk lettertype ze hebben gebruikt voor de buttons, maar het ziet eruit als Comic Sans oid, lees niet prettig. Buttons zitten ook kort op elkaar en de tekst prediction laat te wensen over. Woorden zelf toevoegen gaat wel vrij makkelijk (gewoon een paar keer typen, op een gegeven moment onthoud hij ze zelf)

Smart Keyboard Pro:
Erg snel en rap keyboard. Goede tekst voorspelling… maar hier komt het grote nadeel: Als je een woord typt zoaals ‘jaja’ en hij kent het niet, onderstreept hij als alternatief een woord wat er volgens hem op lijkt zoals ‘najaar’. Als je dan jaja typt en op spatie drukt, verandert hij het woord toch in najaar.. ik heb nog geen mogelijkheid gevonden dat uit te zetten. Soms doet hij het wel, soms ook weer niet. Ik lees op het officiële forum dat er sindskort een beta uit is waar je dit in uit kunt zetten, dus misschien zien we het terug in een toekomstige versie.

Ik ga nu aan de slag met het HTC_IME mod keyboard.
Met deze 3 heb ik geen ervaring.

Ik typ heel erg veel voor m'n werk en als ik kon kiezen dan nam ik Swype op een touchscreen en geen hardware tb.
Nu maar hopen dat ik binnenkort een andere telefoon mag kiezen i.p.v. de E90 (iets met server beveiliging :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

catt4u schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:59:
[...]

Als ik dit lees heb jij een bèta (of gehackte) versie van Swype die niet toestel specifiek is.
Op mijn SGS, waar Swype standaard op staat, werkt het nl. feilloos en supersnel ;)
Ik heb van m'n werk een E90 met fysiek tb. maar ik typ veel liever en sneller op m'n privé Galaxy S!

[...]

Welke telefoon gebruik je eigenlijk?
Want het probleem dat jij hierboven schrijft dat je niet 2x over de "e" kunt vegen om "een" te typen heb ik helemaal niet op een Samsung Omnia II met WinMo 6.5.

Als ik bijvoorbeeld "en een eerdere meevaller" typ, dan komt dat zonder fouten op m'n scherm en heb ik gewoon als het ware een "z" over de "e" en "l" geveegd om de dubbele "e" en "l" te krijgen :+
Ik gebruik inderdaad de Swype beta (V 2.10) en die werkt dus niet fijn.

Ik heb een ZTE Blade ofwel een Android based toestel. Het twee keer vegen over een letter lijkt echt niet te werken bij SlideIt hoor.. net nog eens geprobeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik vind het tijd worden voor een "Het grote Android toetsenborden topic"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Maak er eentje aan dan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Als iets me niet boeit, zijn het wel toetsenborden :P
SwiftKey is toch de beste ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Het is jammer dat shapewriter uit de market is gehaald en nog steeds geen Nederlands ondersteunde. Swype doet bij mij namelijk best moeilijk en begrijpt de laatste tijd de helft niet van wat ik wil zeggen. SlideIt heb ik nog niet al te lang gebruikt maar had nou niet meteen een overduidelijk voordeel op Swype. Normale toetsenborden zou ik ook wel willen gebruiken, maar ik druk meestal op "." ipv "space" wat natuurlijk tot ergernissen lijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

martincm schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 00:17:
[...]

Zelf gebruik ik PhonemyPC al sinds het begin, heeft echter wel n client nodig op de host, maar is voor mij veruit de beste remote connection tool....
Kreeg hem niet werkend, programma op de server weigert een user interface te tonen.
Freekers schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:56:
Ik heb ze allemaal geprobeerd en ik vond Remote VNC Pro het fijnste werken:
http://www.appbrain.com/a...d/com.toremote.vncmanager
(Gratis versie met reclame, betaalde is 6 dollar)
Kreeg VNC icm dit programma niet werkend, twee servers geprobeerd en bij beide krijg ik foutmeldingen zodra ik de user op de server uitlog via RDP, dan is er geen aangemelde gebruiker en weigert hij te werken.

Nu maar de Wyse RDP client geprobeerd, werkt op zich wel aardig maar ideaal is anders.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Nieuw progje: LED me know...

Daarmee kan je de kleur van de LED instellen bij bijvoorbeeld nieuwe e-mail berichten, maar ook bij gemiste oproepen, enz. Te vinden in de market.
Meer info hier.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Een vergelijkbaar progje is "Missed Call". Werkt ze te zien vrijwel het zelfde.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
SMulTiE schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:29:
[...]

Als iets me niet boeit, zijn het wel toetsenborden :P
SwiftKey is toch de beste ^^
Agree, ik heb veel toetsenborden geprobeerd, maar deze is echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Koen87 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:19:
Agree, ik heb veel toetsenborden geprobeerd, maar deze is echt geweldig :)
Serieus ? Kun je die skin dan ook aanpassen want hij is echt lelijk.

[ Voor 38% gewijzigd door Freekers op 23-11-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:31
Vind Swift Key ook de beste, inderdaad jammer van het uiterlijk want dat is wel een afknapper. Nog geen optie gezien om dat te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Omdat er nog geen app was van dit meesterlijke kermis soundboard, heb ik na veel klooien er zelf maar een gemaakt, met zeer roestige en matige programmeerskills.

Hier is de downloadlink:
http://www.mediafire.com/?c35fa19cv8m4b6j

Hij kan op je SD-kaart en is 1,3mb groot met 32 geluiden.

Feedback is altijd welkom! ;) Heb geen toestemming gevraagd van de makers van het soundboard, want kan nergens vinden wie dat ding heeft gemaakt, dus tsja. Vandaar de bronvermelding in de applicatie zelf.
Verder weet ik dat de text aan de rechterkant lastig te lezen is, maar ben nog niet helemaal achter het maken van de layout, dus dat komt misschien nog.

[ Voor 0% gewijzigd door Samopsa op 23-11-2010 12:50 . Reden: links != rechts ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Bij mij is de tekst aan de rechterkant ipv aan de linkerkant slecht te lezen door die gele achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Joen schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:48:
Bij mij is de tekst aan de rechterkant ipv aan de linkerkant slecht te lezen door die gele achtergrond.
Euh ja dat bedoel ik :') Rechts-links dyslexie blijft vervelend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
l3art schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:41:

Daarmee kan je de kleur van de LED instellen bij bijvoorbeeld nieuwe e-mail berichten, maar ook bij gemiste oproepen, enz. Te vinden in de market.
Meer info hier.
Ideaal! Dat zoek ik echt al een poos. Hij heeft wel bizar veel permissies nodig btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg de gekleurde ledjes hier niet werkende. Hij doet alleen blauw en de rest knippert gewoon oranje. En dat is als ik de Desire compatibility uit heb staan, anders doet die helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Heren

Bij de samsing galaxy S zat een tv afstandsbediening app. bij.

Nu viel me het op dat deze bij android 2.2 update zo opeens weg was...

Waar kan ik deze terug toveren?

bvd

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Steef1986 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:38:
Heren

Bij de samsing galaxy S zat een tv afstandsbediening app. bij.

Nu viel me het op dat deze bij android 2.2 update zo opeens weg was...

Waar kan ik deze terug toveren?

bvd

Stefan
Weet je nog hoe deze app heet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

l3art schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:41:

Meer info hier.
Weet je of deze blijft branden, dus dat ie pas stopt met knipperen als je het scherm geopend hebt?
of stopt deze ook na een bepaalde tijd?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
Freekers schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:31:
[...]

Weet je nog hoe deze app heet ?
Iets met samsung remote. Kan het helaas niet weer vinden.
Het zat in het standaard samsung apps. pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Steef1986 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:05:
[...]

Heeft niet iemand op een custom rom site (modaco of samdroid of xda of sda) een pakketje met de originele 2.1 apk's ergens neergezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik gebruik sinds kort de HTC Desire Z en daarbij natuurlijk de meegeleverde agenda. Denk dat dit de stock Android agenda is, maar misschien heeft HTC er wel wat aan geklust. Ik vind het echt niet zo'n fijne agenda, degene op de Nokia E71 vond ik vele malen fijner.

Zijn er agenda alternatieven of manieren waardoor ik de stock agenda fijner kan maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoek eens op www.appbrain.com naar Calendar en Agenda, genoeg te vinden. Vind zelf de stock agenda opzich prima werken, maar mooi is een heel ander verhaal. Heeft HTC sowieso wat problemen mee, alles is uniform dezelfde stijl maar die stijl is gewoon echt yeugh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

@monnick: Ik gebruik htc agenda helemaal niet meer. eraf gehaald. Kijk eens op market naar "Jorte" vind ik wel een fijne gratis kalender. Hij noemt het een paper agenda. Doet denken aan echte papieren agendas en als je afspraken hebt op een dag zie je ook tekst en niet een stom vinkje ofzo dat je iets hebt. 20 tal widgets in alle grootes ook om op je desktop te plakken. In combinatie met google kalendar (syncen) wil ik niet meer anders.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kingpinda schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:25:
@monnick: Ik gebruik htc agenda helemaal niet meer. eraf gehaald. Kijk eens op market naar "Jorte" vind ik wel een fijne gratis kalender. Hij noemt het een paper agenda. Doet denken aan echte papieren agendas en als je afspraken hebt op een dag zie je ook tekst en niet een stom vinkje ofzo dat je iets hebt. 20 tal widgets in alle grootes ook om op je desktop te plakken. In combinatie met google kalendar (syncen) wil ik niet meer anders.
Bedankt voor de tip! Jorte is echt al een stuk beter dan de standaard agenda. Ik heb hem momenteel aan al mijn agenda-sneltoetsen gekoppeld. Ik snap niet dat iemand met een agenda kan werken waarbij je in de maandweergave niet kan zien wat je elke dag te doen hebt. Jorte kan dat gelukkig dus ik ben voorlopig tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:33:
Krijg de gekleurde ledjes hier niet werkende. Hij doet alleen blauw en de rest knippert gewoon oranje. En dat is als ik de Desire compatibility uit heb staan, anders doet die helemaal niks.
En je hebt een Desire?
Hier doen de kleurtjes het wel gewoon.
Maar moet zeggen dat ik zelf ook een beetje loop aan te modderen. Ik krijg twee meldingen die van de gmail app zelf en die van LED me know programma. Maar als ik die in gmail uit zet, dan krijg ik weer geen meldingen met geluid. En als ik het geluid uit zet, dan krijg ik weer twee meldingen in de taskbalk....

Het is nog een beta dus zal nog wel verbeteren gok ik zo.

Maar ik vermoed dat jij Defrost oid draait. Want daar zijn de led kleuren inderdaad beperkt. Bij op Sense gebaseerde roms, heb je wel meer kleuren.

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 24-11-2010 03:41 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Een vriend van mij heeft Froyo op zijn Desire staan. Hierin zit een widget die het scherm roodkleurig kan maken (Dus alles in roodtinten, waardoor in het donker je ogen niet zo'n pijn doen..).

Nu is mijn vraag, is die widget apart te downloaden? Is deze ook beschikbaar voor 2.1? Of weet iemand hoe dit heet of dat er alternatieven voor zijn?

Ik heb al een tijdje zitten googlen maar kan niks vinden. (Ben dan helaas ook geen held in google..)
Iemand die mij kan / wil helpen hiermee?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
JamesB009 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:45:
Een vriend van mij heeft Froyo op zijn Desire staan. Hierin zit een widget die het scherm roodkleurig kan maken (Dus alles in roodtinten, waardoor in het donker je ogen niet zo'n pijn doen..).

Nu is mijn vraag, is die widget apart te downloaden? Is deze ook beschikbaar voor 2.1? Of weet iemand hoe dit heet of dat er alternatieven voor zijn?

Ik heb al een tijdje zitten googlen maar kan niks vinden. (Ben dan helaas ook geen held in google..)
Dit is een onderdeel van cyanogenmod. Zul je dus een customrom voor moeten installeren.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Maverick schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:47:
[...]

Dit is een onderdeel van cyanogenmod. Zul je dus een customrom voor moeten installeren.
Hmm, thnx.
Dan ga ik nu even zoeken of ik hier een alternatief oid voor kan vinden.
Als het in een custom-rom zit kan het toch ook wel apart gebouwd worden lijkt mij, of zit ik er dan volledig naast?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dat is een widget van CyanogenMod, die zit in Cyanogen gebaseerde custom ROM's (Render FXwidget). Ik ken zelf geen alternatief hiervoor...

edit] Crap, te laat (sneller typen cursus doen...)

[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 24-11-2010 10:49 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
l3art schreef op woensdag 24 november 2010 @ 03:08:
[...]

En je hebt een Desire?
Hier doen de kleurtjes het wel gewoon.
Maar moet zeggen dat ik zelf ook een beetje loop aan te modderen. Ik krijg twee meldingen die van de gmail app zelf en die van LED me know programma. Maar als ik die in gmail uit zet, dan krijg ik weer geen meldingen met geluid. En als ik het geluid uit zet, dan krijg ik weer twee meldingen in de taskbalk....

Het is nog een beta dus zal nog wel verbeteren gok ik zo.

Maar ik vermoed dat jij Defrost oid draait. Want daar zijn de led kleuren inderdaad beperkt. Bij op Sense gebaseerde roms, heb je wel meer kleuren.
Ik heb ook DeFrost en heb't inmiddels weer gedeinstalleerd, daar werkt het nog niet helemaal zoals het moet (in ieder geval, ik krijg het niet voor elkaar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Barnacle Wifi Tether op mijn HTC Tattoo. (Custom Rom: Fyodor Froy 2.2). Ik heb root-access en de app start goed op, maar ik kan de gsm niet vinden als wifi-netwerk.

Ik heb de standaard-instellingen laten staan, maar de app doet niet wat hij moet doen?

Vrienden van me gebruiken diezelfde app ook, en daar doet ie het wel.

Enig idee wat ik mis doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:41
Ik heb net Teamviewer for android ontdekt! Ik maakte er sowieso al veel gebruik van om mijn ouders en familie snel even te helpen. Heb het net 10 minuten getest (wel via wifi) en het werkt uitstekend. Muisbediening is heel even wennen, maar je zoomt heel makkelijk in en uit waardoor het nog acceptabel blijft.

Staat nog niet in de market: http://www.teamviewer.com/download/index.aspx
Afbeeldingslocatie: http://www.teamviewer.com/images/mobile/teamviewer_qrcode.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

I-King schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:04:
Ik heb net Teamviewer for android ontdekt! Ik maakte er sowieso al veel gebruik van om mijn ouders en familie snel even te helpen. Heb het net 10 minuten getest (wel via wifi) en het werkt uitstekend. Muisbediening is heel even wennen, maar je zoomt heel makkelijk in en uit waardoor het nog acceptabel blijft.

[afbeelding]
Thx, die gebruik ik ook heel veel op mijn laptop. Eens kijken of hij ook handig is vanaf mijn telefoon. Ik kan me voorstellen dat HVGA als resolutie vrij onhandig is om 1680x1050 te bedienen, maar je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah..., dus dáár is dat voor. Ik snapte er al geen bal van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Voor die Teamviewer app moet je wel versie 6 hebben draaien op de pc die overgenomen moet worden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Steef1986 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:05:
Is er geen alternatief wat je wat lijkt ? http://www.appbrain.com/search?q=remote
I-King schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:04:

[afbeelding]
Super ! Bedankt voor de tip ! Ik was hier naar op zoek, daar ik ook veel TeamViewer gebruik, maar kon alleen maar LogMeIn vinden, wat erg duur is. Toppertje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Ok, ik heb een heel vaag probleem met Google Talk. Berichten die binnenkomen worden boven mijn laatst verzonden berichten verplakt. Omdat dit nogal vaag klinkt, even een duf voorbeeltje :)

Iemand: Hoi
Ik: Hoi
Iemand: Alles goed?
Iemand: Ja, met mij ook
Ik Ja, met jou?

Herkent iemand dit probleem? Cache van GTalk wissen, af en aanmelden, en een hard reset werken niet. Ik heb overigens een X10 met 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
Knul schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:11:
Ok, ik heb een heel vaag probleem met Google Talk. Berichten die binnenkomen worden boven mijn laatst verzonden berichten verplakt. Omdat dit nogal vaag klinkt, even een duf voorbeeltje :)

Ik Ja, met jou?

Herkent iemand dit probleem? Cache van GTalk wissen, af en aanmelden, en een hard reset werken niet. Ik heb overigens een X10 met 2.1.
ik heb het zelfs met smsjes...

Bij smsjes lijkt het op tijd gefiltert te zijn.. zodra ik een smsje om 22:03 stuur, en ik ontvang een reactie om 22:03, dan komt de reactie boven mijn smsje te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:10
iemand die ook whatsapp gebruikt? Ik dacht dat dat een gratis app is, maar nu blijkt dat je een jaar gratis trial hebt... en daarna moet je jaarlijks betalen. Is dat bij pingchat ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zijn nog +/- 3 Tweakers die WhatsApp gebruiken ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

pina schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:21:
iemand die ook whatsapp gebruikt? Ik dacht dat dat een gratis app is, maar nu blijkt dat je een jaar gratis trial hebt... en daarna moet je jaarlijks betalen. Is dat bij pingchat ook zo?
Ga eens bij Pingchat kijken, kom je er zo achter!

http://www.pingchat.com/
Kijk gewoon eens op die website, 10 seconden lang, wat zie je dan?

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 24-11-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/QR2lPxPmO-s1mIo5nMkttBWvdfgGqt48ZFd0J6UwN0WKwWXIwcedCdb7uKMQibfV_VxLILlu_QywPwj9=s48Sleep as an Droid
by Petr Nálevka
10,000 downloads, 171 ratings (3.6 avg)
Afbeeldingslocatie: http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=150x150&chl=http://www.appbrain.com/app/com.urbandroid.sleep?install=web
Afbeeldingslocatie: http://www.appbrain.com/images/rating7.png

Iemand ervaring met deze app? Ben al tijden op zoek naar zo'n applicatie, maar voor android vond ik nooit ene goede. Ben alleen een beetje huiverig hem zomaar te gebruiken, want ik kan het me niet veroorloven om me te verslapen :P

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Goh, Google begint iets te doen tegen alle pr0n apps met Aziatische "sexy ladies":

http://android-developers...g-for-android-market.html

Dat zit wel Schnorr.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Maverick schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:32:
Iemand ervaring met deze app? Ben al tijden op zoek naar zo'n applicatie, maar voor android vond ik nooit ene goede. Ben alleen een beetje huiverig hem zomaar te gebruiken, want ik kan het me niet veroorloven om me te verslapen :P
Dan zet je een extra wekker als backup. Zelf applicaties testen is altijd beter dan van anderen te vernemen hoe die het vinden.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Maverick
jelmervos schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:40:
[...]

Dan zet je een extra wekker als backup. Zelf applicaties testen is altijd beter dan van anderen te vernemen hoe die het vinden.
Heb hem vannacht ook gewoon maar gebruikt :)
Hij deed zijn werk goed zo leek, ik had het gevoel dat ik "toevallig" wakker was toen het alarm afging. Bij dit soort applicaties is dat een teken dat hij doet wat de bedoeling is :P De applicatie zit verder netjes in elkaar en is erg gepolijst. Denk dat ik de full versie wel aan ga schaffen als de rest van de week ook zo soepeltjes verloopt qua wekker :Y)

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Maverick schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:32:
[afbeelding]Sleep as an Droid
by Petr Nálevka
10,000 downloads, 171 ratings (3.6 avg)
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind het een beetje raar dat deze app zo veel permissies nodig heeft.
GPS, wifi, eigenlijk zowat alles.
Voor een wekker.....

Vmu

• vinnieminnie
Ik vind het jammer dat op de Desire HD de acceleratometer uit gaat als het scherm uit gaat. Dat betekent dat ik dat soort wekkers niet kan gebruiken.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Sinds Android 2.0 is dat op de meeste apparaten het geval, niet alleen op de Desire HD. Er zijn heel veel mensen boos over, want Google heeft dit expres gedaan omdat er teveel misbruik van werd gemaakt.

De andere sensoren slaan ook allemaal dood zodra het scherm uitgaat. Erg spijtig...

Dat zit wel Schnorr.

• Maverick
Vmu schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:08:
[...]

Ik vind het een beetje raar dat deze app zo veel permissies nodig heeft.
GPS, wifi, eigenlijk zowat alles.
Voor een wekker.....
Komt omdat hij de airplaine mode kan activeren denk. Zodat je 's nachts niet wakker wordt van een sms/mail.
vinnieminnie schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:36:
Ik vind het jammer dat op de Desire HD de acceleratometer uit gaat als het scherm uit gaat. Dat betekent dat ik dat soort wekkers niet kan gebruiken.
Dat euvel heeft de Desire (die ik heb) ook. Echter laat dit programma het scherm automatisch aan staan. Hij schakelt alleen naar zwart. Hierdoor werkt het zonder problemen op dit toestel. Ik verwacht dat het op de HD dus ook zal werken.

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 21:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

3FM heeft eindelijk een android app gelaunched :)
eens kijken of de stream hier wel goed van blijft werken. de radio.nl app springt bij mij na 5 minuten spelen in een soort van 'loop'.

Hier staat tekst

• Niekfct
  • Laatst online: 31-08 18:56
Ik kan de Radio.nl (of radionl, radio nl) app niet meer in de market vinden. Dit vond ik toch wel een zeer handig programma als het gaat om radiostreams luisteren. Heeft iemand een idee wat er mee is of een alternatief?

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• Maverick
Niekfct schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:04:
Ik kan de Radio.nl (of radionl, radio nl) app niet meer in de market vinden. Dit vond ik toch wel een zeer handig programma als het gaat om radiostreams luisteren. Heeft iemand een idee wat er mee is of een alternatief?
K*t programma. Die loop die hierboven beschreven wordt, wordt door heel veel mensen ervaren. Ik gebruik nu gewoon A Online Radio, als ik dan gewoon naar nederland.fm surf en op een stream klik opent hij hem daarmee. Werkt perfect.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:00:
3FM heeft eindelijk een android app gelaunched :)
eens kijken of de stream hier wel goed van blijft werken. de radio.nl app springt bij mij na 5 minuten spelen in een soort van 'loop'.
Heb ik ook, zeer irritant. Soms gaat het wat langer goed, maar vaak na een minuutje of 5. Alvast bedankt voor de tip, die 3FM app ga ik zeker proberen!

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Ik zit een beetje te klungelen met tasker met het volgende:

ik wil de bureauklok in nachtmodus hebben zodra ik hem aan de stroom hang.. ik krijg dit echter niet voor elkaar.. bureauklok is geen probleem, maar dan moet ik nog steeds handmatig die nachtmodus aanklikken. enig idee hoe deze automatisch start?

• Nakebod
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

Interesting, sinds 10 november AVG Antivirus op Android: http://www.avg.com/nl-en/antivirus-for-android / http://www.droidsecurity.com
Security
Scan whole device and identify and remove viruses with a simple click
Automatic scans can be run weekly, daily, or on demand
Check apps for malware before downloading from app stores
Check website content, emails, and SMS for malware before downloading to device
Theft protection
Locate lost or stolen device using GPS
Create and display message on screen remotely
Lock device and wipe content
Manage applications remotely
SMS Spam Protection
Basic protection from SMS Spammers
Theft protection klinkt wel interessant, en gratis, wel ad-supported :) Er is ook nog een Pro versie, alleen die biedt imho niet veel toe.

Geinig detail: Op de site wordt een .apk aangeboden, dus je moet bij applicaties Unknown sources aan hebben staan wil je die kunnen installeren (Of via ADB pushen). Standaard zal hij dit als onveilige instelling aanmerken. En als je root hebt, en daarmee ook "superuser" geinstalleerd hebt, ziet hij dat als potentiële dreiging. Gelukkig kan je al deze dingen negeren, en zal hij daar niet meer over mekkeren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Niekfct
  • Laatst online: 31-08 18:56
Maverick schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:20:
[...]

K*t programma. Die loop die hierboven beschreven wordt, wordt door heel veel mensen ervaren. Ik gebruik nu gewoon A Online Radio, als ik dan gewoon naar nederland.fm surf en op een stream klik opent hij hem daarmee. Werkt perfect.
Die heb ik ook geprobeerd, maar daar had ik het probleem van de streams niet kunnen openen. Ik zal het nogmaals proberen met nederland.fm.

[edit]
Dat werkt inderdaad, alleen Opera Mini is zo eigenwijs om de links in nederland.fm zelf te openen als tekst. In de standaardbrowser zit dit probleempje weer niet :)

[ Voor 15% gewijzigd door Niekfct op 25-11-2010 16:27 ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

• Cyleo
Nakebod schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:32:
Interesting, sinds 10 november AVG Antivirus op Android: http://www.avg.com/nl-en/antivirus-for-android / http://www.droidsecurity.com

[...]

Theft protection klinkt wel interessant, en gratis, wel ad-supported :) Er is ook nog een Pro versie, alleen die biedt imho niet veel toe.

Geinig detail: Op de site wordt een .apk aangeboden, dus je moet bij applicaties Unknown sources aan hebben staan wil je die kunnen installeren (Of via ADB pushen). Standaard zal hij dit als onveilige instelling aanmerken. En als je root hebt, en daarmee ook "superuser" geinstalleerd hebt, ziet hij dat als potentiële dreiging. Gelukkig kan je al deze dingen negeren, en zal hij daar niet meer over mekkeren.
Hij ziet ook superuser als een app die verwijdert moet worden :9

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een programma om screenshots van mijn ongeroote HTC Desire te maken. Echter alle apps die ik geprobeerd heb zijn root-access nodig. Weet iemand een goed alternatief? Mag betaald zijn.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:22:
Ik ben op zoek naar een programma om screenshots van mijn ongeroote HTC Desire te maken. Echter alle apps die ik geprobeerd heb zijn root-access nodig. Weet iemand een goed alternatief? Mag betaald zijn.
Via ADB kan het ook, of tools die daar gebruik van maken, zoals QtADB.
http://myhtcdesire.com/tutorials/how-to-take-screenshots

[ Voor 6% gewijzigd door jelmervos op 25-11-2010 15:26 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Nakebod
  • Laatst online: 22:13

Nakebod

Nope.

En ADB is de enige manier zonder root.
Programma's kunnen hooguit screenshots van zichzelf maken (Zie bijv Layar) maar niet van andere programma's.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:03
Maverick schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:20:
[...]

Zoek op de market naar Tune In, ZEER uitgebreid en goed radio programma :)

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik zag in AppBrain ook dat ShootMe (Screen Grabber) ook zonder root werkt volgens de opmerkingen, ook al zegt de beschrijving dat alleen rooted toestellen kunnen.

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:13
Ik krijg het met Tasker niet voor elkaar om WIFI uit te krijgen als het scherm uit gaat en hij niet aan het stroom zit.

Situatie :
Not power
Task:
Ik heb Sleep WIFI -> Screen Off

Maar het lijkt niet te werken?

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Probeer eens

Situatie:
Screen off
Task:
Wifi off

Dat lukt wel, dan kun je altijd nog een Not power situatie toevoegen.
Sleep Wifi is trouwens iets heel anders dan Wifi off, sleep Wifi houdt in dat als Wifi niet beschikbaar is, dat je dan mobiele netwerken gebruikt.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Gamepie56 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:03:
[...]

ik heb het zelfs met smsjes...

Bij smsjes lijkt het op tijd gefiltert te zijn.. zodra ik een smsje om 22:03 stuur, en ik ontvang een reactie om 22:03, dan komt de reactie boven mijn smsje te staan..
Inderdaad, heb precies hetzelfde, maar alleen via Google Talk. Welke telefoon heb jij, en welke android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Niekfct schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:04:
Yep, zoals hierboven vermeld Tune In is erg goed, en sinds een tijdje gebruik ik Radio Time. die werkt eveneens erg goed, is wat simpeler maar vind kwalitatief ook goede streams en volgens mij alle nl zonder problemen, ben er erg tevreden over.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-snel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-03 13:24
Ik zoek een app die op bepaalde tijden ('s nachts) mijn mobiel netwerk uitschakelt/aanschakelt (dus echt het vinkje bij menu->instellingen->Draadloos en netwerken->gegevensverbinding). Ik zie er diverse (zoals netschedule) maar dit vinkje blijft altijd aan staan (of ik nou wel of niet de APN mode gebruik).

Ivm complete backup (ongeveer 50 mb) wil ik als ik thuis ben 's nachts namelijk WIFI aan (dat stuur ik al via auto wifi toggle, echt een aanrader overigens) en mobiel internet uit. Mocht ik niet thuis zijn dan wordt mobiel internet uitgeschakeld en gaat WIFI ook niet aan dan.

Ik weet dat Tasker bestaat, maar heb dat verder niet nodig als ik via een goedkope/gratis app deze laatste stap kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Knul schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:11:

Ik Ja, met jou?

Komt door het verschil tussen tijd van jouw telefoon en de servertijd die aangeeft wanneer het bericht verstuurd is. Ik heb hetzelfde en is op te lossen door de lokale tijd een beetje aan te passen.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek eens naar Sweet Dreams. Daarmee kun je 's nachts op gezette tijden instellen wat er wel en niet aan moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Over Tune In:
Ik luister nu net geen twee uur naar de Radio Veronica stream en zit al op ruim 150MB wat ik er vandaag door gestookt heb terwijl dit vanochtend nog op 25MB zat voor ik begon te luisteren. Geen idee of Watchdog 3G hier correct in is maar uit mijn berekening blijkt dat dit wel kan kloppen. Stream is 128Kb, oftewel 16KB. Dat is na 1,8 uur toch zo'n 100MB. Echter zit ik na 40 minuten hier al op, geen idee hoe dat gaat maar 't valt wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Voor streaming radio gebruik ik XiiaLive, werkt echt heerlijk. Ook handig is dat je kunt taggen, als je iets leuks hoort ram je op TAG en dan slaat ie de titel+tijdstip op van de track die speelde :)

Leuke tip nog: ik wilde de favorieten editten op m'n PC maar die mogelijkheid is er nog niet (aldus de FAQ van XiiaLive) maar dit kan weldegelijk... in de betaalde versie kun je een backup maken van je data (of je moet root zijn, dan moet je zelf ff zoeken in de files). Je krijgt dan een .dat file erbij in je backup wat gewoon een SQLite file is, met SQLiteManager firefox plugin kun je dat openen, editten en weer opslaan. Dan de file weer inpakken als zipje en Restore kiezen in XiiaLive en je hebt je favorites netjes gefixt :)

[ Voor 57% gewijzigd door Cartman! op 26-11-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
[b][message=35095211,noline]
ik wil de bureauklok in nachtmodus hebben zodra ik hem aan de stroom hang.. ik krijg dit echter niet voor elkaar.. bureauklok is geen probleem, maar dan moet ik nog steeds handmatig die nachtmodus aanklikken. enig idee hoe deze automatisch start?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 12-09 01:24
alarm plus v2?

http://www.appbrain.com/a...com.vp.alarmClockPlusDock

-run alarm clock/any app upon plug-in

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
mja, maar ik vind die bureauklok in nachtstand juist zo fijn.. die geeft niet zo'n bal licht, en is toch duidelijk genoeg om 's nachts af te lezen..

stomme is dat je em eenvoudig kan starten door naar klok te gaan en vervolgens op dat icoontje te rammen. maar ik geen idee heb hoe ik er een task aan knoop..
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.