Hier even een kort overzichtje van de door mij geprobeerde keyboard alternatieven tot nu toe:
Swype:
Nieuw geleerde woorden worden niet goed toegevoegd aan het woordenboek. Opeens zijn mijn nieuw geleerde woorden weg.
Woorden worden niet verwijderd uit woordenboek, komen spontaan weer terug.
Is erg traag en gebruikt veel CPU ('volledig swype pad' tonen staat uit)
Blijft mij tips geven over het gebruik van swype, ook al heb ik dat uitgevinkt
SlideIT:
Een Swype alternatief, maar werkt niet zo prettig als swype. Woorden toevoegen is omslachtiger dan bij swype: Je moet nog eens op een plusje drukken voordat ze daadwerkelijk aan het woordenboek zijn tegevoegd, terwijl swype dit automatisch (hoort te) doet.
Ook heeft SlideIT problemen met woorden als 'en' en 'een' van elkaar te scheiden. Je kunt namelijk niet meerdere keren over 1 letter heen vegen om aan te geven dat die letter 2x voor moet komen, dus hij weet nooit of je 'en' of 'een' bedoelt
SwiftKey:
Heeft geen fijne layout imho. Weet niet welk lettertype ze hebben gebruikt voor de buttons, maar het ziet eruit als Comic Sans oid, lees niet prettig. Buttons zitten ook kort op elkaar en de tekst prediction laat te wensen over. Woorden zelf toevoegen gaat wel vrij makkelijk (gewoon een paar keer typen, op een gegeven moment onthoud hij ze zelf)
Smart Keyboard Pro:
Erg snel en rap keyboard. Goede tekst voorspelling… maar hier komt het grote nadeel: Als je een woord typt zoaals ‘jaja’ en hij kent het niet, onderstreept hij als alternatief een woord wat er volgens hem op lijkt zoals ‘najaar’. Als je dan jaja typt en op spatie drukt, verandert hij het woord toch in najaar.. ik heb nog geen mogelijkheid gevonden dat uit te zetten. Soms doet hij het wel, soms ook weer niet. Ik lees op het officiële forum dat er sindskort een beta uit is waar je dit in uit kunt zetten, dus misschien zien we het terug in een toekomstige versie.
Ik ga nu aan de slag met het HTC_IME mod keyboard.
Tsurany schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:12:
Weten jullie nog een goede Remote Desktop Protocol applicatie? Ik heb Remote Desktop Client (1.12.0) en Remote RDP Enterprise (3.0.0) geprobeerd en beide zijn niet bevallen, bij de een moet ik de muis rond slepen ipv dat ik gewoon op dingen kan klikken en de ander werkt ook gewoon niet fijn. T gaat om een connectie naar een server 2008 R2 machine.
Ik heb ze allemaal geprobeerd en ik vond Remote VNC Pro het fijnste werken:
http://www.appbrain.com/a...d/com.toremote.vncmanager
(Gratis versie met reclame, betaalde is 6 dollar)
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp