Is zo iets niet mogelijk met Tasker?
ik zou zeggen van wel natuurlijk, vandaag mijn vraag...Joen schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 11:56:
Is zo iets niet mogelijk met Tasker?

hoe.. thats the question
Heb Tasker zelf wel, maar nog nooit iets mee gedaan omdat ik tot nu toe nog geen taken geautomatiseerd hoef te zien. 
Heb helaas atm ook geen tijd om het te testen.

Heb helaas atm ook geen tijd om het te testen.
Volgens mij kan dat als volgt:
Profile aanmaken o.b.v. tijd of event wanneer je dit wilt hebben.
Task aanmaken met:
1.Load App => Desk Clock
2. Wait => .. seconds bv 5
3. Auto Brightness => Set Off (mocht je die aan hebben staan anders kan je deze stap overslaan)
4. Display Brightness => Level ... bv 5 of 2 afhankelijk van hoe sterk je de verlichting wil laten zijn
Heb het net getest op mijn Milestone met de laatste versie van Tasker v 1.0.13 en dat gaat goed.
Task aanmaken met:
1.Load App => Desk Clock
3. Auto Brightness => Set Off (mocht je die aan hebben staan anders kan je deze stap overslaan)
4. Display Brightness => Level ... bv 5 of 2 afhankelijk van hoe sterk je de verlichting wil laten zijn
Heb het net getest op mijn Milestone met de laatste versie van Tasker v 1.0.13 en dat gaat goed.
Pff, je bent me echt net voor 
Ik heb hem hier vandaan: http://tasker.wikidot.com/powerplugin
Onderin vind je de night mode.
Ik zelf heb in de nacht dan ook gelijk vliegtuigmodus aan staan.

Ik heb hem hier vandaan: http://tasker.wikidot.com/powerplugin
Onderin vind je de night mode.
Ik zelf heb in de nacht dan ook gelijk vliegtuigmodus aan staan.
thxwmn79 schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:24:
Volgens mij kan dat als volgt:
Task aanmaken met:
1.Load App => Desk Clock

als je namelijk naar je bureauklok gaat en je klikt op een van die twee icoontjes (maantje of computer met klokje) dan gaat ie fullscreen.. en díe moet ik eigenlijk te pakken zien te krijgen.
Oh, bij mij gaat hij meteen in fullscreen modus.
Bij de task in Tasker kun je een waarde meegeven bij "Data". Volgens dat scriptje kun je daar volgens mij de waarde 2 meegeven.
Bij de task in Tasker kun je een waarde meegeven bij "Data". Volgens dat scriptje kun je daar volgens mij de waarde 2 meegeven.
Ik heb het nu twee nachten getest maar weet nog niet echt of het werkt omdat ik beide ochtenden wakker werd voordat de wekker afgingMaverick schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:32:
[afbeelding] Sleep as an Droid
by Petr Nálevka
10,000 downloads, 171 ratings (3.6 avg)
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand ervaring met deze app? Ben al tijden op zoek naar zo'n applicatie, maar voor android vond ik nooit ene goede. Ben alleen een beetje huiverig hem zomaar te gebruiken, want ik kan het me niet veroorloven om me te verslapen

Als je eenmaal op de knop drukt dat je gaat slapen, wordt het scherm zwart en dimt het zoveel mogelijk. Het scherm helemaal uitzetten is blijkbaar niet mogelijk vanwege limitaties van Android ofzo (waarschijnlijk doen de bewegingssensoren het dan niet meer). Dit is acceptabel, ook al vraag ik me af of het goed is voor je scherm en voor je backlight als deze aldoor de hele nacht aanstaan.
Wat ik wel vreemd vind is dat mijn scherm op een gegeven moment (na 1-2 minuten) niet volledig gedimd meer is, hij wordt plotseling weer helderder. Het scherm is nog wel zwart maar de backlights gaan feller branden, en doordat het licht daarvan toch nog wel aardig door het zwarte LCD scherm heen bleedt heb ik opeens een nachtlampje in mijn kamer

[Voor 3% gewijzigd door chainzz op 26-11-2010 23:34]
Ik erger me er wel een beetje aan hoeveel toegang sommige apps vragen tot mijn mobieltje. Bijna elke app wil toegang tot mijn telefoonoproepen, waar hebben ze dat nou weer voor nodig?
Om te kunnen stoppen/pauzeren als je wordt gebeld?vinnieminnie schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:57:
Ik erger me er wel een beetje aan hoeveel toegang sommige apps vragen tot mijn mobieltje. Bijna elke app wil toegang tot mijn telefoonoproepen, waar hebben ze dat nou weer voor nodig?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Nee, dat is standaard functionaliteit voor iedere app (zonder permissies).janvanduschoten schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 09:08:
[...]
Om te kunnen stoppen/pauzeren als je wordt gebeld?
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb ergens gelezen dat ze het nergens voor gebruiken, maar is het meer om compatibel te zijn/blijven met oudere Android versies. Voor 1.5 en later is het anders geregeld dan daarvoor.vinnieminnie schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 00:57:
Zijn er al verbeteringen op komst m.b.t. uitzending gemist. Want wat zien die aflevering er ongelooflijk bagger uit, zijn er geen hi-def streams beschikbaar? Zou een archos 101 toch wel moeten kunnen draaien lijkt me.
Misschien dat iemand de ipad HTML5 video stream beschikbaar kan maken voor android?Red devil schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:38:
Zijn er al verbeteringen op komst m.b.t. uitzending gemist. Want wat zien die aflevering er ongelooflijk bagger uit, zijn er geen hi-def streams beschikbaar? Zou een archos 101 toch wel moeten kunnen draaien lijkt me.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Is dat deze site? http://beta.uitzendinggemist.nl/jelmervos schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 17:52:
[...]
Misschien dat iemand de ipad HTML5 video stream beschikbaar kan maken voor android?
Waarom werkt die niet goed @ mijn Archos met Android 2.1, hij gaat gelijk naar m.uitzendinggemist.nl , komt het omdat de browser niet goed HTML5 ondersteunt?
Zijn er meer mensen die de IMDB app gebruiken op 2.2 waarbij de trailers soms opeens stoppen tijdens het afspelen? Ik vind het een heel erg leuke en handige app maar dit fenomeen maakt het wat minder bruikbaar.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Sinds oktober worden er maandelijks evenveel apps voor Android gepubliceerd als voor de iPhone
http://www.asymco.com/201...mo-android-market-on-par/
http://www.asymco.com/201...mo-android-market-on-par/
Helaas vind ik vaak wel dat de apps van de Iphone van betere kwaliteit zijn. Vooral grafisch zijn ze een stuk mooier. De apps die voor de Iphone ontwikkelt zijn zijn vaak creatiever voorgegeven en hebben een origineel concept.
Gelukkig komen deze apps tegenwoordig ook naar Android en ik denk dat dit over een tijdje wel geen probleem meer zal zijn. Maar momenteel vind ik de appstore van Apple nog steeds de beste.
Gelukkig komen deze apps tegenwoordig ook naar Android en ik denk dat dit over een tijdje wel geen probleem meer zal zijn. Maar momenteel vind ik de appstore van Apple nog steeds de beste.
Ja, algemeen gezien klopt dat wel, al denk ik dat het komt doordat er momenteel veel meer apps voor Apple zijn. Er staan daar ook genoeg slechte apps in de market maar er is meestal wel een goede variant te vinden.vinnieminnie schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:54:
Helaas vind ik vaak wel dat de apps van de Iphone van betere kwaliteit zijn. Vooral grafisch zijn ze een stuk mooier. De apps die voor de Iphone ontwikkelt zijn zijn vaak creatiever voorgegeven en hebben een origineel concept.
Verder gaat Android deze race wel winnen denk ik, het uitkomen van veel tablets gaat er voor zorgen dat er nog veel meer apps ontwikkeld gaan worden.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Zocht zojuist naar een app om in een widget op de homescreen vlug een notitie te maken. Wel wat gevonden, maar die konden hooguit een notitie op de homescreen plakken. Dus geen snelle paraat staande bewerker voor op de homescreen waar je vlug een notitie in kunt maken en kunt opslaan.
Kent iemand er één?
Kent iemand er één?
Voor notities gebruik ik color note. Werkt prima. En je kan hem op je homescreen zetten
[Voor 23% gewijzigd door Totaalgeflipt op 28-11-2010 17:58]
Ik heb 0 ervaring met de appstore hoor, maar is het niet logisch dat de iphone betere apss heeft op dit moment? Eerlijk gezegd kan ik niet geloven dat er op magische wijze verhoudingsgewijs veel meer betere apps uitkomen op de iphone. Wel is het natuurlijk zo dat op dit moment de goeie bovenlaag groter is in de appstore dan dat 'ie dat is in de market, er zijn meer apss en dus meer goede apps.vinnieminnie schreef op zondag 28 november 2010 @ 12:54:
Ja, de notities zelf... ik wil een bewerker als widget op m'n homescreen waar ik meteen iets in kan typen.Totaalgeflipt schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:58:
Voor notities gebruik ik color note. Werkt prima. En je kan hem op je homescreen zetten
Het wordt echt eens tijd dat ze de NOS Teletekst app een update geven met als toevoeging klikbare links. Echt zwaar irritant dat ik nu telkens het paginanummer moet intoetsen waar ik voorheen op de iPhone gewoon op het paginanummer linkje kon klikken. 

Ik begrijp niet helemaal waar je heen wilt. Probeer je te zeggen dat het toeval is dat er meer goede apps voor de Appstore komen? Of dat er eenzelfde percentage goede apps in de appstore en de market zitten, maar de appstore meer apps in totaal heeft, waardoor ze in aantallen ook meer kwalitatief goede apps hebben?Morphix schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:38:
[...]
Ik heb 0 ervaring met de appstore hoor, maar is het niet logisch dat de iphone betere apss heeft op dit moment? Eerlijk gezegd kan ik niet geloven dat er op magische wijze verhoudingsgewijs veel meer betere apps uitkomen op de iphone. Wel is het natuurlijk zo dat op dit moment de goeie bovenlaag groter is in de appstore dan dat 'ie dat is in de market, er zijn meer apss en dus meer goede apps.
Ik denk dat je dit niet met een van beide hypotheses kan verklaren. Volgens mij heeft de Appstore momenteel gewoon betere en meer toegewijde developers, wat lijdt tot betere apps. Ik vind het ook jammer om te zien dat er bijvoorbeeld wel een app is om bij ABN-AMRO mobiel te bankieren met de Iphone, maar niet voor android toestellen. Ook waren er apps te downloaden voor de iphone tijdens de museumnacht, maar kon ik daar niks doen met mijn Desire HD.
De graphics van de androidspellen vallen me eigenlijk maar tegen. Het concept is meestal erg leuk, maar de uitvoering is erg simpel. Nu merkte ik dat er plotseling een aantal geweldige spelletjes in de market stonden, namelijk Minigore, Slice-it en MUST.EAT.BIRDS. Bij nadere inspectie bleken ze alle drie oorspronkelijk vanaf het Iphone platform te komen.
Ik weet vrijwel zeker dat dit in de toekomst gelijk wordt getrokken, of misschien dat Android zelfs wel de appstore gaat overstijgen. Momenteel is dit echter nog niet het geval.
* Joen agreesAmonTobin schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:52:
Het wordt echt eens tijd dat ze de NOS Teletekst app een update geven met als toevoeging klikbare links. Echt zwaar irritant dat ik nu telkens het paginanummer moet intoetsen waar ik voorheen op de iPhone gewoon op het paginanummer linkje kon klikken.
Stond de eerste keer ook vreemd op te kijken toen ik niet simpel de paginanummers kon aantikken....

[Voor 59% gewijzigd door Joen op 28-11-2010 19:25]
Dank je, dit heeft inderdaad geholpenKixtart schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:56:
[...]
Komt door het verschil tussen tijd van jouw telefoon en de servertijd die aangeeft wanneer het bericht verstuurd is. Ik heb hetzelfde en is op te lossen door de lokale tijd een beetje aan te passen.

Same here,Joen schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:23:
[...]
* Joen agrees
Stond de eerste keer ook vreemd op te kijken toen ik niet simpel de paginanummers kon aantikken....
Ik stond helemaal te kijken omdat het in de symbian applicatie wel kon

Anoniem: 285165
Is het alleen mogelijk om met een creditcard te betalen in de android market? Is het ook mogelijk om een virtuele creditcard aan te maken en daarmee te betalen?
Virtueel: ja, oa. dmv 3vcash debetkaartjes.
Op dit moment alleen met creditcard (en debit), maar het is ondertussen al meerdere keren min of meer bevestigd dat er ook ondersteuning voor Paypal aan zit te komen, met in de toekomst waarschijnlijk ook nog ondersteuning voor carrier billing (ie. betalen via de telefoonrekening van je provider).
Op dit moment alleen met creditcard (en debit), maar het is ondertussen al meerdere keren min of meer bevestigd dat er ook ondersteuning voor Paypal aan zit te komen, met in de toekomst waarschijnlijk ook nog ondersteuning voor carrier billing (ie. betalen via de telefoonrekening van je provider).
[Voor 26% gewijzigd door Stukfruit op 29-11-2010 09:51]
Dat zit wel Schnorr.
Ben ik ook naar op zoek, tot nog toe nog niks gevonden dat me echt bevalt..TR06 schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:50:
[...]
Ja, de notities zelf... ik wil een bewerker als widget op m'n homescreen waar ik meteen iets in kan typen.

Als je een apparaat van HTC gebruikt dan kan je een postit-widget downloaden (zie "meer widgets" oid). Daarmee kan je rechtstreeks op je homescreen notes invoeren of verwijderenCreadion schreef op maandag 29 november 2010 @ 09:58:
[...]
Ben ik ook naar op zoek, tot nog toe nog niks gevonden dat me echt bevalt..

Dat zit wel Schnorr.
Catch heeft een widget waar je in kunt typen, bewerken van bestaande notities kan niet, daar moet je de app voor openen, maar dat kan ook via de widget.TR06 schreef op zondag 28 november 2010 @ 18:50:
[...]
Ja, de notities zelf... ik wil een bewerker als widget op m'n homescreen waar ik meteen iets in kan typen.
Zoek een app waar je Foto mee kan organizer. Albums aanmaken etc. Zo'n gedoe het via een filemanager te doen, en met picasa heb ik ook weinig. Iemand suggesties?
Ik ben op zoek naar een app die automatisch een app start als een andere app wordt gestart.
Of mss wat duidelijker: ik wil flitsnav automatisch starten als ik google maps navigation start. En ook weer stoppen bij afsluiten.
Kan dit met tasker?
Of mss wat duidelijker: ik wil flitsnav automatisch starten als ik google maps navigation start. En ook weer stoppen bij afsluiten.
Kan dit met tasker?
Dit moet mogelijk zijn met Taskeremmem schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:17:
Ik ben op zoek naar een app die automatisch een app start als een andere app wordt gestart.
Kan dit met tasker?
Wat is een goeie facebook app/widget? Er zijn er zoveel..
Ja, en dan vooral eentje die _volledig_ in landscape mode werkt. De originele FB app en Tweetdeck werken niet helemaal in landscape (homescreen bijvoorbeeld) en dat is heel storend op de Desire Z...Grudgie schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:51:
De standaard facebook app?Grudgie schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:51:
[Voor 76% gewijzigd door Rubinski op 30-11-2010 00:05]
Software is like sex, it's better when it's free
Ik ben sind een paar dagen een nieuwe browser en dialer aan het proberen ic. Defrost en LauncherPro. De browser bevalt al goed, de dailer moet ik nog wat meer proberen.
Miren Browser
Gratis in de market en in het en gewoon in het Nederlands, fijne browser! (is dit ook de MIUI browser?)
En de dialer TouchPal Smart Dialer
Ook gratis, en in het Engels (voor zover er tekst in staat)
Miren Browser

Gratis in de market en in het en gewoon in het Nederlands, fijne browser! (is dit ook de MIUI browser?)
En de dialer TouchPal Smart Dialer

Ook gratis, en in het Engels (voor zover er tekst in staat)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Mediaplayer die mp3's achter elkaar speelt vanuit een (sub)map?
Heb sinds kort een Desire HD, maar ik krijg iets heel simpels niet aan de praat. Onder Windows Mobile kon ik via Windows Media Player kiezen voor "bestand openen" waarna je naar een (sub)map kon browsen. Vervolgens kies je een bestand en alle bestanden die nog meer in die map staan, werden automatisch daarachter afgespeeld (dus geen gedoe met afspeellijsten en zo).
Wie kan me vertellen met welke app ik dat in Android kan doen?
Heb sinds kort een Desire HD, maar ik krijg iets heel simpels niet aan de praat. Onder Windows Mobile kon ik via Windows Media Player kiezen voor "bestand openen" waarna je naar een (sub)map kon browsen. Vervolgens kies je een bestand en alle bestanden die nog meer in die map staan, werden automatisch daarachter afgespeeld (dus geen gedoe met afspeellijsten en zo).
MortPlayer zou de oplossing moeten zijnvanderghost schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:30:
Mediaplayer die mp3's achter elkaar speelt vanuit een (sub)map?

De widgets zijn trouwens wel uit de standaard app verwijderd, die moet je los installeren

Geweldig, deze doet precies wat ik wil.Sorbo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:35:
[...]
MortPlayer zou de oplossing moeten zijnIk gebruik m zelf verder niet (Spotify
), maar het is wel een erg populaire applicatie, met goede beoordelingen
![]()
De widgets zijn trouwens wel uit de standaard app verwijderd, die moet je los installeren
Peoples, een goede twitter app?
Twidroid geruime tijd gebruikt, maar dat is nu echt ruk op mijn Hero...
Wat zijn jullie ervaringen met Seesmic, Touitteur en de officiele twitter app?
Ik heb de trial versie van Sleep as An Droid volledig gebruikt (14 dagen) maar nog niet echt opgelet hoe en wat. Na een de-install en weer installeren kan ik er weer 14 dagen tegenaan. Ik vraag me alleen af of het programma je historie gebruikt als je bijvoorbeeld morgenvroeg wakker word, of dat het alleen naar de huidige nacht kijkt.
De officiële Twitter app is voor mij goed genoeg. De widgets zijn wat minder, maar die gebruik ik toch niet. Voor de rest, 5 min. perodieke check, keuze tussen 'modern' retweeten en quoten, overzichtelijk, makkelijk in gebruik, ga zo maar door.plasman87 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:33:
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Ik gebruik ook de officiële Twitterapp. Werkt prima en niet teveel extra poespas. Heb Touitteur gebruikt en Tweetdeck, maar ik vond ze persoonlijk niet zo lekker werken.plasman87 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:33:
Winamp is uit de beta en heeft weer wat nieuwe features 
http://techcrunch.com/2010/11/30/winamp-android/

Sinds kort gebruik ik Seesmic, die bevalt me tot nu toe het beste. Voorheen heb ik Tweetdeck, Hootsuite en nog wat onbekendere gebruikt; die programma's lagen mij gewoon niet lekker.Eric_Cantona schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:48:
[...]
Ik gebruik ook de officiële Twitterapp. Werkt prima en niet teveel extra poespas. Heb Touitteur gebruikt en Tweetdeck, maar ik vond ze persoonlijk niet zo lekker werken.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Winamp ondersteunt zeker geen Eq. settings en SRS / dobly zoals bij Desire HD kan?Cyleo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:00:
Winamp is uit de beta en heeft weer wat nieuwe features
Berichten over sleep cycle trackers zijn afgesplitst naar Sleep Tracker Cycle apps. 

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik gebruik Touiteur, erg fijne app vind ik het. Overzichtelijk en makkelijk in te stellen allemaal.(Spreekt het uit als Twitter in het Frans..plasman87 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:33:

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
En om nog maar een andere voorkeur uit te spreken: ik gebruik Touiteur. Ik heb eerst Seesmic gebruikt, maar ik vind Touiteur fijner. Vrij sobere layout met donker thema. Ik vind de officiele te speels, en Seesmic heeft vrij grote knoppen waardoor ik op mijn Spica (3.2" scherm HVGA) voor mijn gevoel teveel ruimte kwijt ben. Ik heb hem dan ook al een tijd geleden gekocht en blijf hem gebruiken tenzij er iets veel beters langskomt.plasman87 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:33:
PowerAmp is ook een hele goeie. Alleen niet gratisvanderghost schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:32:
[...]
Geweldig, deze doet precies wat ik wil.
Gebruik ik ook, vind hem wel wat druk en soms verdwaal je wat.JamesB009 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:03:
[...]
Ik gebruik Touiteur, erg fijne app vind ik het. Overzichtelijk en makkelijk in te stellen allemaal.(Spreekt het uit als Twitter in het Frans..)
Laatste beta van Touiteur: http://levelupstudio.com/beta
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik ben helemaal fan van Twicca voor het twitteren. Ideaal programma! Gratis en werkt stukken prettiger dan de officiele Twitter app
Sometimes you need to plan for coincidence
Ik ben erg fan van Tweetdeck op het moment. Zeker handig als je ook meteen op de hoogte wilt zijn van Facebook, Buzz en Foursquare updates. Mist nog wel een paar functies maar de basis dingen zitten er wel in.
Ik heb zelf ook Tweetdeck geprobeerd, ik vind hem op de PC echt heel fijn. Op de mobiel nog niet fijn genoeg eigenlijk. Misschien dat ik vanmiddag de Beta van Touiteur ga proberen, ben benieuwd hoe het eruit ziet en wat er zoals veranderd.
Voordeel van Tweetdeck is dat je kolommen kan toevoegen met je standaard search, dat is heel erg fijn.
Voordeel van Tweetdeck is dat je kolommen kan toevoegen met je standaard search, dat is heel erg fijn.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Welke RSS applicatie ebruiken jullie (icm Google Reader)? Ik gebruik zelf nu gReader, maar zoek eigenlijk iets met een widget.
ik gebruik Newsrobbarzi schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:02:
Welke RSS applicatie ebruiken jullie (icm Google Reader)? Ik gebruik zelf nu gReader, maar zoek eigenlijk iets met een widget.
Iemand die een voice dialer heeft gevonden die ik kan plaatsen in car home van google bijvoorbeeld? Mijn desire z kan op 1 manier voice dialen. Doormiddel van htc autopaneel. Maar deze autopaneel is niet customizable en irritant vind ik. Google voice commands is nog in beta en niet beschikbaar in europa. Voor zover ik weet. Ik wil gewoon in mijn car dock voice dial indrukken en dan inspreken wie ik wil bellen en dat ie het dan doet.
Life is like living only without the peaches
Ik heb net de Beta van de nieuwe Touiteur geprobeerd, opzich een vooruitgang het is allemaal net iets duidelijker. Echter kan je nog steeds geen kolommen toevoegen en als je meer dan 1 twitteraccount hebt / gebruikt voegt hij alles samen per kolom, erg lastig dus. Tevens zit er tegenwoordig reclame in als je niet betaalt..
Ik dacht, ik geen Tweetdeck ook nog een kans. Die gaat heel goed om met meerdere accounts, ideaal! Ook met foto's uploaden vind ik hem een stuk fijner werken, deze gaat pas uploaden (met status bar) als je de tweet daarwerkelijk verstuurt. Ook werken de widgets in de gratis app..
Ik houd voorlopig beiden naast elkaar, maar ik denk dat Tweetdeck uiteindelijk gaat winnen voor mij.
Ik dacht, ik geen Tweetdeck ook nog een kans. Die gaat heel goed om met meerdere accounts, ideaal! Ook met foto's uploaden vind ik hem een stuk fijner werken, deze gaat pas uploaden (met status bar) als je de tweet daarwerkelijk verstuurt. Ook werken de widgets in de gratis app..
Ik houd voorlopig beiden naast elkaar, maar ik denk dat Tweetdeck uiteindelijk gaat winnen voor mij.
Ik gebruik ook Tweetdeck maar dat is meer omdat ik dit op diverse laptops (windows en ubuntu machines) als op ook pc's heb staan. Dit leek me fijner dan switchen tussen diverse twitter applicaties en de instellingen. Dit alles bevalt me uitstekend deels om jou redenen.JamesB009 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:16:
Ik heb net de Beta van de nieuwe Touiteur geprobeerd, opzich een vooruitgang het is allemaal net iets duidelijker. Echter kan je nog steeds geen kolommen toevoegen en als je meer dan 1 twitteraccount hebt / gebruikt voegt hij alles samen per kolom, erg lastig dus. Tevens zit er tegenwoordig reclame in als je niet betaalt..
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ik vind van alle programma's Seesmic toch het fijnst... Lekker cleane look... foto previews etc.. heb niets extra's nodig!
Bestaat er een app waarmee ik een shortcut naar een netwerk drive kan maken?
wat ik heb gevonden is alleen "in app" met astro kun je een shortcut maken naar allerlei netwerk locaties maar dan moet je wel in astro het shortcutje aanklikken. maar jij bedoelt denk ik een shortcut op je frontpage?Bad_Karma schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:56:
Bestaat er een app waarmee ik een shortcut naar een netwerk drive kan maken?
Als je alleen gratis wilt, blijft alleen Google Maps over hè

[Voor 38% gewijzigd door RoD op 01-12-2010 20:12]
Wat is "gratis" als je de datakosten wel moet betalen, aangezien 't wenselijk is dat je met Maps 'n internetverbinding nodig hebt.SMulTiE schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:16:
[...]
Ja ik wil idd graag een shortcut op mijn frontpageKingpinda schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:03:
[...]
wat ik heb gevonden is alleen "in app" met astro kun je een shortcut maken naar allerlei netwerk locaties maar dan moet je wel in astro het shortcutje aanklikken. maar jij bedoelt denk ik een shortcut op je frontpage?
Mijn ervaring (voor de auto) is dat de aanwijzingen van Navigon het nauwkeurigst en duidelijkst zijn. Die heeft mijn voorkeur, maar je kunt helaas weinig aanpassen. Flitspalen toevoegen is lastig.SouLLeSSportal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:39:
Een vraag, welke van de onderstaande bekende nav apps is het beste voor fietsen/lopen en welke voor met de auto? Gaarne ook gratis uiteraard![]()
1. Google Maps
2. Sygic MobileMaps 10
3. CoPilot Live
3. NAVIGON MobileNavigator 10
De Sygic interface lijkt het meest op die van tomtom, maar hij heeft mij een paar keer goed verkeerd laten rijden. Voor mij nooit weer.
Aan CoPilot kun je werkelijk alles aanpassen, maar de aanwijzingen en de beschikbare Nederlandse stem waren voor mij niet acceptabel.
hmm dus is eigenlijk alleen mogelijk met een betaalde optie, naar ik weet zijn ze niet erg duur, een 10je per jaar ofzo?SMulTiE schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:16:
[...]
Ik heb verder nog geen auto gehad, dus weinig tot geen ervaring met routeplanners

@ Bad_karma: Dus die navigon vond jij het beste, dat het niet erg veel aanpasbaar is is alleen maar prima, kan ik ook niet te veel fout doen.
Hoe zijn de instelmogelijkheden van de verschillende apps, allemaal vrij simpel of zijn er grote verschillen?
[Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-12-2010 20:22]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Alsjeblieft, lees je maar in: Android: Turn by Turn NavigationSouLLeSSportal schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:15:
[...]
hmm dus is eigenlijk alleen mogelijk met een betaalde optie, naar ik weet zijn ze niet erg duur, een 10je per jaar ofzo?
Ik heb verder nog geen auto gehad, dus weinig tot geen ervaring met routeplannersGoogle maps vind ik eigenlijk vooralsnog handig voor in een stad op de fiets oid. werkt dat ook goed met de auto?
Ah dank u ik wist niet dat er een apart topic voor was. Eigenlijk ook niet gezochtEric_Cantona schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:18:
[...]
Alsjeblieft, lees je maar in: Android: Turn by Turn Navigation

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Ik zoek alternatieven voor last.fm en spotify op android. Ik ben bezig grooveshark te testen wat redelijk bevalt, maar ik vroeg me af of er nog anderen zijn.
Is er een app waarmee je bepaalde standaard-sms-jes als widget beschikbaar kunt maken? Als ik bv iedere dag m'n vrouw wil sms'en dat ze over een half uur 't eten klaar moet hebben ofzo? Heb in Handcent wel standaardteksten gevonden, maar dan moet je nog steeds eerst Handcent openen, nieuwe sms maken, adresseren, en dan kun je pas die standaardtekst invoegen.
Nomen nescio
Ik meen dat je met locale zelfs zoiets kan maken dat telkens als jij op 5km van huis zit een sms stuurt met "warm het eten op, ik ben er bijna". (als voorbeeldBrabo-Joossie schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:41:
Is er een app waarmee je bepaalde standaard-sms-jes als widget beschikbaar kunt maken? Als ik bv iedere dag m'n vrouw wil sms'en dat ze over een half uur 't eten klaar moet hebben ofzo? Heb in Handcent wel standaardteksten gevonden, maar dan moet je nog steeds eerst Handcent openen, nieuwe sms maken, adresseren, en dan kun je pas die standaardtekst invoegen.

PSN: DutchTrickle PVoutput
Het wordt een terugkerend bericht maar...Tasker kan dat ook prima doen.
[Voor 77% gewijzigd door _Calvin op 01-12-2010 21:10]
Google heeft eindelijk een officiele Google Reader app 
http://www.androidcentral...d-quick-app-google-reader

Thanks, ziet er goed uit. Alleen kan je helaas niet instellen hoe vaak die moet syncen. Wat doet ie standaard? Push?Cyleo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:38:
Google heeft eindelijk een officiele Google Reader app
Hmm blijkbaar kun je ook hier in nederland gewoon google voice commands (met de nieuwe google voice van market) gebruiken als je je toestel op engels zet.... Alleen herkent hij dan al mijn nederlandse vrienden niet 

Dat werkte al vanaf het begin hoor, toen de engelse versie uit kwam.Kingpinda schreef op donderdag 02 december 2010 @ 03:01:
Hmm blijkbaar kun je ook hier in nederland gewoon google voice commands (met de nieuwe google voice van market) gebruiken als je je toestel op engels zet.... Alleen herkent hij dan al mijn nederlandse vrienden niet
Anoniem: 300747
Er bestaat ook nog Pulse (Alphonso Labs). Zeer mooie interface.barzi schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:02:
Ik zoek nog steeds een goede TVgids. Momenteel gebruik ik TVGIDS.tv en TVGids. Die eerste crasht heel erg vaak, per dag krijg ik minstens vier keer de melding dat ik hem geforceerd moet sluiten; daarnaast crasht het programma als ik een herinnering in de Google Kalender op wil nemen. Die tweede vind ik wat rommelig en klein (en die kost 2 euro, wat ik er overigens wel voor over heb).
Wat ik wil:
• opgeven welk programma ik wil zien, waarna er een repeterend alarm wordt geplaatst
• overzichtelijke interface
Bestaan er nog meer TVgids-apps?
Wat ik wil:
• opgeven welk programma ik wil zien, waarna er een repeterend alarm wordt geplaatst
of op www.nutvgids.nlDFS schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:59:
In de nu.nl app kan je ook de nu tv gids zien.
Die in de app van nu.nl is idd best mooi, maar ik zie geen optie om alarmpjes toe te voegen?
Dat niemand dit nog gespot heeft: Android-app van Playboy Nederland verschenen
Voor de liefhebbers: hier een [url=market://details?id=com.mediabunker.android.playboy.dailybreastquest]directe link[/url] naar de Market.
Zelf nog niet geprobeerd trouwens
Voor de liefhebbers: hier een [url=market://details?id=com.mediabunker.android.playboy.dailybreastquest]directe link[/url] naar de Market.

Klaar voor de steroorlogen?
Geniaal! Er is zelfs een contest aan gekoppeldLuuk-Online schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:14:
Dat niemand dit nog gespot heeft: Android-app van Playboy Nederland verschenen

Wie is de grootste borstenkenner

Tuurlijk: tvgids.nl heeft ook een droid versie: http://www.appbrain.com/a...and/com.woutergo.tvgidsnlpven schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:56:
Ik zoek nog steeds een goede TVgids. Momenteel gebruik ik TVGIDS.tv en TVGids. Die eerste crasht heel erg vaak, per dag krijg ik minstens vier keer de melding dat ik hem geforceerd moet sluiten; daarnaast crasht het programma als ik een herinnering in de Google Kalender op wil nemen. Die tweede vind ik wat rommelig en klein (en die kost 2 euro, wat ik er overigens wel voor over heb).
Wat ik wil:
[Voor 19% gewijzigd door GurbY{nl} op 02-12-2010 13:28]
Ik vraag me wel een beetje af waarom je zo'n app op je foon zou zetten. Met de schermen van tegenwoordig kan je niet zomaar even in het openbaar een Playboy-app openen en thuis heb je al een normale pc staan, dus wat is het nut?
Voor in bed misschien?
Voor in bed misschien?
Dat zit wel Schnorr.
Bedankt voor deze super tip ! Heb de TVGids app er meteen vanaf gegooid want ook ik was al een tijdje op zoek naar een alternatief. De TVGids app weigerde bij mij automatisch te syncen, waardoor ik dat steeds handmatig moest doen. Best irritant als je dan snel even wilt kijken wat er op TV is en dan nog eerst al je zenders moet laten syncenDFS schreef op donderdag 02 december 2010 @ 10:59:
In de nu.nl app kan je ook de nu tv gids zien.
Die heeft ie dus al geprobeerd en hij wilt juist een alternatief voor die app...gyedema schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:21:
Tuurlijk: tvgids.nl heeft ook een droid versie: http://www.appbrain.com/a...and/com.woutergo.tvgidsnl
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 2x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Dat is precies degene die hij noemt.gyedema schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:21:
[...]
Tuurlijk: tvgids.nl heeft ook een droid versie: http://www.appbrain.com/a...and/com.woutergo.tvgidsnl

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
voor de bodybuilders onder ons: http://www.jefit.com/
erg handige app vol met oefeningen en instructie gifjes en een duidelijke website voor je stats en vorderingen etc.
erg handige app vol met oefeningen en instructie gifjes en een duidelijke website voor je stats en vorderingen etc.
[Voor 20% gewijzigd door Bornin op 02-12-2010 15:11]
Non taken
Jup had hem ook al in het bodybuild topic genoemd, erg handig programma! Alleen vertrouw ik het niet zo om m'n telefoon mee te nemen in een ruimte waar enorm veel lompe mensen met zware gewichten trainen, ze doen hun oefeningen zo verkeerd dat het me niks verbaasd als ze zo'n ding op m'n telefoon laten vallen.bornin7ty2 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:10:
voor de bodybuilders onder ons: http://www.jefit.com/
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Op mn Desire HD kan ik op de youtube app niet met me account inloggen, krijg dan een network error
Kan op google alleen maar dingen vinden icm network error over categories en locate

Tevens heb ik bij de 538 App en 3Fm app zodra het beeldscherm uitgaat, dat na een aantal seconde de muziek begint te haperen.
Scherm weer aan... haperen over
Edit: Alleen op me wifi netwerk boven op zolder. Wifi netwerk beneden geen last, bij vriendin ook niet. Juist Whatever!
Allemaal G' netwerkjes
Kan op google alleen maar dingen vinden icm network error over categories en locate

Tevens heb ik bij de 538 App en 3Fm app zodra het beeldscherm uitgaat, dat na een aantal seconde de muziek begint te haperen.
Scherm weer aan... haperen over

Edit: Alleen op me wifi netwerk boven op zolder. Wifi netwerk beneden geen last, bij vriendin ook niet. Juist Whatever!

[Voor 47% gewijzigd door Soullancer op 03-12-2010 00:49]
Dit topic is gesloten.