jostefa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:33:
Damn ik heb een probleem, ik wou FeedR kopen op de market en daar moest ik voor betalen. Nu had ik al mijn gegevens ingevuld en de rekening betaald. Maar dit ging niet goed omdat ik een debet card heb en er stond geen geld op. Nu staat er in mijn market dat ik het product heb gekocht maar kan ik het niet installeren en ik kan op geen mogelijk manier alsnog betalen

. Wat nu ?
Edit: Ik word weer half genaait

koop een andere rssreader en die andere word ook meteen betaald heb er nu dus 2. Het is dus wel gelukt!
Je kon ook een mailtje sturen, de maker kan je order cancelen en doe je hem opnieuw. Ik heb dit ook een keer of 2 gehad. Bij Reckless Racing en bij nog een game. Niets aan de hand, hun cancelen, jij koopt opnieuw en klaar is kees. Volgens mij blijft ondanks dat je debet-card negatief is op "pending" bij de devs staan, maar al purchased in jou market zodoende.
Maar misschien dat terloops een van de actieve android devs, met paid apps, duidelijkheid in kan scheppen.
martjah schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:15:
even een vraag van mij. Ik woon op de grens van belgië (2km verwijdert) en hier schakelt mijn telefoon dus regelmatig over naar Proximus. Geen data roaming dat krijg ik wel voor elkaar want dat zit standaard ingebouwd in 2.2.
Maar ik wil eigenlijk hebben dat hij Vodafone NL pakt of gewoon geen bereik. Ik kan hier echter geen programma's voor vinden, alleen op datagebied. Ik wil het gewoon vast zetten zoals dat kon op mijn "oude" WM telefoon.
Weet iemand hier iets voor ?
Heel gek hoor misschien, maar is dit niet gewoon een handmatig netwerk instellen??? Zelf een handmatige selectie van het netwerk Vodafone NL instellen (als je dr bereik hebt) en dan zo ingesteld laten staan (draadloze en netwerkinstellingen->Mobiele Netwerken->Provider Kiezen), dan overal waar dat netwerk net niet pakt heb je gewoon geen netwerkverbinding (waar je overigens een ziekelijke melding de hele tijd over gaat krijgen ivm data)
Als dit al beantwoord was....excuses![Voor 33% gewijzigd door martincm op 25-10-2010 21:31]