Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 116.099 views

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik gebruik sinds een poosje opensprak voor het bekijken van mijn xbox live firends, jammer genoeg doet deze het niet mee bij mij.

Werkt het programma bij jullie nog wel?

Overigens ook jammer dat Trackr niet werkt op Andriod,

http://www.trackr.nl/download/

Dit programma werkt erg goed onder windows mobile

[Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 22-10-2010 19:53]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 11:50
Bullet NL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:50:
...

Overigens ook jammer dat Trackr niet werkt op Andriod,

http://www.trackr.nl/download/

Dit programma werkt erg goed onder windows mobile
Een ex-collega van me gebruikt het ook. Ik vind het een leuk en goed uitziend systeem. Helaas heb ik op mijn Windows Mobile telefoon geen ingebouwde GPS ontvanger, anders had ik het misschien ook al wel gebruikt. Een externe GPS ontvanger vind ik dan ook weer zo onhandig om te gebruiken.

Ik hoop dat Trackr wel zsm uitkomt voor de Android, want het lijkt mij leuk het op mijn toekomstige Android telefoon te kunnen gebruiken. :)

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Euh, de berichten over My Tracks gemist?

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!

• Joen
Trackr is live en My Tracks zo op het eerste gezicht niet...
En Trackr is Nederlands! 8)

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-03 21:28
Ik ben op zoek naar een programma die de volume toetsen tijdens het luisteren van muziek via de oordopjes omtovert naar een forward en backward knop. Op de iPhone heet zo'n programma Volume Media Settings (jailbreak nodig). Zo kan ik naar het volgende/vorige nummer gaan terwijl het toestel (galaxy s) nog in mijn zak zit.

Kent iemand zo'n programma voor Android? Of een media speler die dit automatisch doet?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk nog een paar programma's. Criterium is dat er geen ads in dienen te zitten (en dat het een goed programma is natuurlijk, en liefst zo laag geprijsd mogelijk ;).

Een IRC-client (hoeft niet beperkt te zijn tot IRC, als hij maar goed IRC doet).
Volgens de market: Android IRC - Internet Chat van CounterCultured, AndChat van AI. R., Yaaic van Sebastian Kaspari of AndroIRC van MewT

Een WiFi-analyser
WiFi Analyzer van farproc ligt voor de hand, heeft alleen (intermitterend) advertenties...

Een GPS-analyser
GPS Test van Chartcross Limited?

Wat kunnen jullie aanbevelen?

• Blerf
  • Laatst online: 21:58

Blerf

VroomVroom

Heb dit topic aangemaakt:

Post hier jou Appbrain, App list.

mischien ook wel handig?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Joen
begintmeta schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:11:
Ik zoek eigenlijk nog een paar programma's. Criterium is dat er geen ads in dienen te zitten (en dat het een goed programma is natuurlijk, en liefst zo laag geprijsd mogelijk ;).

...

Een WiFi-analyser
WiFi Analyzer van farproc ligt voor de hand, heeft alleen (intermitterend) advertenties...
Die wilde ik in eerste instantie er ook voor gaan gebruiken.
Ik zie in de screenshots geen advertenties: http://www.appbrain.com/a...com.farproc.wifi.analyzer
Waar zijn die advertenties zichtbaar dan?
Een GPS-analyser
GPS Test van Chartcross Limited?

Wat kunnen jullie aanbevelen?
Deze misschien?:
http://nl.androlib.com/an...lipsim-gpsstatus2-zF.aspx

[Voor 13% gewijzigd door Joen op 23-10-2010 11:55]

• begintmeta
  • Niet online
Joen schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:55:
... Die wilde ik in eerste instantie er ook voor gaan gebruiken.
Ik zie in de screenshots geen advertenties: http://www.appbrain.com/a...com.farproc.wifi.analyzer
Waar zijn die advertenties zichtbaar dan?
Ik had het programma een paar weken geleden uitgeprobeerd dus ik weet niet of het nog zo is: de advertenties kan je elke week weer uitzetten. Een aardige tussenoplossing maar ik heb het liefst nooit advertenties.
Dank je voor de suggestie, ik zal er eens naar kijken, ik lees in het commentaar wel dat er advertenties inzitten.

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-12-2022
Ik heb onlangs een programma gedownload via HTC Market; AutoStart Killer.

De rede waarom ik dit programma heb gedownload is omdat het ruime geheugen van mijn HTC Desire HD erg rap omlaag ging; irriteerde mij. Ik dacht "Hoe kan zoveel geheugen nu opeens zo snel verminderen". Op een gegeven moment had ik nog maar 178mb RAM over. Na dit programma kwam ik weer terug op 350 MB.

De auteur heeft nog meer goede programma's gemaakt.

Ik gebruik de volgende programma's:

AutoStart Killer (EasyFilter)
Advanced Task Killer (Rechild)

Echte aanraders!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03

Nakebod

Nope.

En, is je telefoon nu ook sneller? Niet echt he? Al heb je 5 MB over, dat maakt echt niets uit! Lees je eens in hoe Android met geheugen omgaat, dan kan je imho nuttigere apps installeren ipv deze ruimteverspillende apps.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Ik kan al sinds gisterenavond niet meer inloggen op twitter.met tweetcaster, twidroid en de standaard twitter app op mijn desire. Via de pc gaat wel, via de browser op mijn desire ook. Ik vind er geen nieuws over..meer mensen met hetzelfde probleem?..

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nee net nog met de officieel Twitter app een tweet geplaatst ;)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

NEK schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:10:
Ik heb onlangs een programma gedownload via HTC Market; AutoStart Killer.

De rede waarom ik dit programma heb gedownload is omdat het ruime geheugen van mijn HTC Desire HD erg rap omlaag ging; irriteerde mij. Ik dacht "Hoe kan zoveel geheugen nu opeens zo snel verminderen". Op een gegeven moment had ik nog maar 178mb RAM over. Na dit programma kwam ik weer terug op 350 MB.
Beetje onzinnig. Waarom zou je het geheugen niet gewoon gebruiken? Vrij geheugen maakt je telefoon niks sneller en bespaart ook geen stroom. Volgens mij maak je je druk om niks. Android kan zelf prima geheugen en processen beheren, daar is echt wel over nagedacht.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Tussen de oortjes is het sneller, placebo effect to the max

• NEK
Nakebod schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:16:
En, is je telefoon nu ook sneller? Niet echt he? Al heb je 5 MB over, dat maakt echt niets uit! Lees je eens in hoe Android met geheugen omgaat, dan kan je imho nuttigere apps installeren ipv deze ruimteverspillende apps.
Ja. Getest met Quadrant. Ik merkte het verschil vooral met de Nexus achtergrond. Zodra ik richting de 100mb geheugen kwam, ging de achterkant langzamer lopen.

Dit is gewoon een enthousiast bericht, als je het niets vindt, reageer dan niet. :)

• NEK
jelmervos schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:36:
[...]

Beetje onzinnig. Waarom zou je het geheugen niet gewoon gebruiken? Vrij geheugen maakt je telefoon niks sneller en bespaart ook geen stroom. Volgens mij maak je je druk om niks. Android kan zelf prima geheugen en processen beheren, daar is echt wel over nagedacht.
Tja.............................Android en geheugen; een goede combo :+

• NEK
GoldenSample schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:39:
Tussen de oortjes is het sneller, placebo effect to the max
Quadrant draait niet tussen de oortjes 8)7
Gebruik de edit-knop en wees niet zo gauw op je teentjes getrapt zeg.. *peace*

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Joen
NEK schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:43:
[...]

Tja.............................Android Windows Mobile 6.5 (en lager) en geheugen; een goede combo :+
There... I fixed it :Y)

Heb zelf nog geen Android telefoon (moet komende week binnenkomen), maar ook ik geloof best dat Android heus wel met zijn geheugen om weet te gaan.

[Voor 3% gewijzigd door Joen op 23-10-2010 14:58]

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:58
Damn ik heb een probleem, ik wou FeedR kopen op de market en daar moest ik voor betalen. Nu had ik al mijn gegevens ingevuld en de rekening betaald. Maar dit ging niet goed omdat ik een debet card heb en er stond geen geld op. Nu staat er in mijn market dat ik het product heb gekocht maar kan ik het niet installeren en ik kan op geen mogelijk manier alsnog betalen :o. Wat nu ?

Edit: Ik word weer half genaait :P koop een andere rssreader en die andere word ook meteen betaald heb er nu dus 2. Het is dus wel gelukt!

[Voor 15% gewijzigd door jostefa op 23-10-2010 18:50]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-03 22:59
jostefa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:33:
Damn ik heb een probleem, ik wou FeedR kopen op de market en daar moest ik voor betalen. Nu had ik al mijn gegevens ingevuld en de rekening betaald. Maar dit ging niet goed omdat ik een debet card heb en er stond geen geld op. Nu staat er in mijn market dat ik het product heb gekocht maar kan ik het niet installeren en ik kan op geen mogelijk manier alsnog betalen :o. Wat nu ?

Edit: Ik word weer half genaait :P koop een andere rssreader en die andere word ook meteen betaald heb er nu dus 2. Het is dus wel gelukt!
Je kan geld terugkrijgen van apps die je in de market hebt gekocht he'?

@taskkiller: na de eerste 2 weken van mijn desire-leven een taskkiller te hebben gebruikt en daarna een week niet te hebben gedaan om het te proberen heb ik het nooit weer gebruikt (meer dan 3 maand nu). Geen enkel probleem gehad, ook niet met weinig geheugen, trage processen. Zelfs na meerdere dagen liep hij nog vloeiend (meestal gaatie 1x in de 2 weken wel volledig leeg omdat ik even niet oplet, dus dan herstart die, maar het is niet nodig vanwege stroperig gedrag)

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

NEK schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:44:
[...]

Quadrant draait niet tussen de oortjes 8)7
Een benchmark is makkelijk "voor de gek te houden", of dacht je echt dat de Nexus One en Desire in alles 3x sneller werden met FroYo.

• chielmi
  • Laatst online: 18:46
Cyleo schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:22:
[...]

Je kan geld terugkrijgen van apps die je in de market hebt gekocht he'?

@taskkiller: na de eerste 2 weken van mijn desire-leven een taskkiller te hebben gebruikt en daarna een week niet te hebben gedaan om het te proberen heb ik het nooit weer gebruikt (meer dan 3 maand nu). Geen enkel probleem gehad, ook niet met weinig geheugen, trage processen. Zelfs na meerdere dagen liep hij nog vloeiend (meestal gaatie 1x in de 2 weken wel volledig leeg omdat ik even niet oplet, dus dan herstart die, maar het is niet nodig vanwege stroperig gedrag)
Grappig, ik heb exact dezelfde ervaring met mijn Wildfire. De eerste maanden was ik ook zo koppig om geregeld allerlei openstaande taken te killen met een taskkiller. Elke paar dagen moest ik de telefoon opnieuw starten omdat alles wel heel erg langzaam ging...
Nu een paar weken zonder taskkiller (ik heb hem nog wel geïnstalleerd om een hangende taak, bijvoorbeeld nu.nl, te kunnen beëindigen) blijft mijn telefoon veel vloeiender werken. Geregeld opnieuw opstarten is gewoon niet meer nodig!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-03 10:36
GoldenSample schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:17:
Een benchmark is makkelijk "voor de gek te houden", of dacht je echt dat de Nexus One en Desire in alles 3x sneller werden met FroYo.
Dat is natuurlijk werkelijk gehéél irrelevant. Da's een ander OS met andere bestanden. Als een benchmark-score hoger wordt doordat je alleen wat programma verwijdert vind ik dat zeer zeker een verrassend resultaat.

Gebruik zelf Autostarts, niet omdat de telefoon dan sneller wordt, maar om bepaalde apps (die ik misschien eens per paar dagen/weken gebruik en dus niét elke keer in het geheugen hoef te hebben) niet te laten opstarten bij een reboot. En widgets uit te zetten die ik nooit gebruik.

Dus de telefoon start (wat) sneller op en het openen van de widget-lijst gaat (veel) sneller. Het gebruik van de telefoon zelf niet zozeer. Echter daarom is het niet automatisch een onzinnig programma.

Nickname does not reflect reality

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:44
martjah schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:15:
Intern geheugen kan je niet vergroten ;)
misschien een programma installeren zodat je apps op je kaartje kan installeren, dat moet kunnen op de legend.

even een vraag van mij. Ik woon op de grens van belgië (2km verwijdert) en hier schakelt mijn telefoon dus regelmatig over naar Proximus. Geen data roaming dat krijg ik wel voor elkaar want dat zit standaard ingebouwd in 2.2.

Maar ik wil eigenlijk hebben dat hij Vodafone NL pakt of gewoon geen bereik. Ik kan hier echter geen programma's voor vinden, alleen op datagebied. Ik wil het gewoon vast zetten zoals dat kon op mijn "oude" WM telefoon.
Weet iemand hier iets voor ?
je kan hem evt rooten en app2sd+ installeren met bijvoorbeeld een defrost rom oid

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Brad Pitt schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 10:11:
[...]

Dat is natuurlijk werkelijk gehéél irrelevant. Da's een ander OS met andere bestanden.
Dat is zeker wel relevant, dat zegt dat je aan een benchmark niet zo gigantisch veel kan ophangen.
Als een benchmark-score hoger wordt doordat je alleen wat programma verwijdert vind ik dat zeer zeker een verrassend resultaat.

Gebruik zelf Autostarts, niet omdat de telefoon dan sneller wordt, maar om bepaalde apps (die ik misschien eens per paar dagen/weken gebruik en dus niét elke keer in het geheugen hoef te hebben) niet te laten opstarten bij een reboot. En widgets uit te zetten die ik nooit gebruik.

Dus de telefoon start (wat) sneller op en het openen van de widget-lijst gaat (veel) sneller. Het gebruik van de telefoon zelf niet zozeer. Echter daarom is het niet automatisch een onzinnig programma.
Dat zou best kunnen (immers bestaan voor je telefoon die widgets niet) dat is wat anders dan een app die open staat op geheugen wat net zo snel kan worden overschreven als 'leeg' geheugen.

• jostefa
Waar kan ik die backup verwijderen van mijn telefoon? De backup haalt hij van de google server staat er maar kan hem nergens vinden :S Word half gek hier!

edit:
After erasing the phone back to factory default, it'll ask to "create a new account, or login, or skip", now just click skip.

Then when the system starts up, go to settings, privacy, uncheck the "restore settings automatically", then go ahead to login with your gmail account. Now enjoy a brand new fresh system.

[Voor 52% gewijzigd door jostefa op 24-10-2010 17:54]

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-03 19:57
De officiële NS reisplanner is uitgekomen, vanaf vandaag in de Market. Werkt erg goed.

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Onedayflyer682 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:42:
De officiële NS reisplanner is uitgekomen, vanaf vandaag in de Market. Werkt erg goed.
Iedereen is hem zeker aan het downloaden? Ik kan de apz wel selecteren ze komen ook wel in de cue van market maar downloaden ho maar..

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:35
De market werkt de laatste dagen niet zo goed vind ik. Voor de NS reisplanner heb ik de download een paar keer afgebroken en opnieuw gestart voordat die ook echt begon met downloaden.

• odvdveer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik zoek al een paar weken naar een soortgelijk pakket voor android:
http://www.neilgall.com/Apps/Days_Off.html

Oftwel, via kalender interface mijn vakantiedagen etc kunnen plannen voor het hele jaar waarbij ik steeds kan zien hoeveel dagen ik nog over heb

Iemand een suggestie?

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 19:52
Ik ben nu al de hele dag bezig om een app te vinden om mijn SD kaart via mijn thuisnetwerk te delen.

heb uiteraard diverse apps geprobeerd. oa Wifi Media Sync, Wifi File explorer, en nog een stuk of 6 uit de market met de zoekfunctie share of sync of network.

Echter deze werken bijna allemaal met een server,al dan niet via websites.

Ik zoek gewoon iets waarmee ik me aanmeld op mijn thuisnetwerk (ala MSHOME oid) en dat ik dan gewoon een netwerkdrive kan maken.

Het lijkt heel simpel maar ik gebruik of de verkeerde zoektermen of ik lees er vreselijk overheen.

De rede dat ik dit zoek is omdat ik met de windows tool syncback werk en dit vreselijk makkelijk vind om diverse mappen te synchroniseren.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

• Joen
W.Bakker schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:32:
Ik ben nu al de hele dag bezig om een app te vinden om mijn SD kaart via mijn thuisnetwerk te delen.

heb uiteraard diverse apps geprobeerd. oa Wifi Media Sync, Wifi File explorer, en nog een stuk of 6 uit de market met de zoekfunctie share of sync of network.

Echter deze werken bijna allemaal met een server,al dan niet via websites.

Ik zoek gewoon iets waarmee ik me aanmeld op mijn thuisnetwerk (ala MSHOME oid) en dat ik dan gewoon een netwerkdrive kan maken.

Het lijkt heel simpel maar ik gebruik of de verkeerde zoektermen of ik lees er vreselijk overheen.

De rede dat ik dit zoek is omdat ik met de windows tool syncback werk en dit vreselijk makkelijk vind om diverse mappen te synchroniseren.
Is ASTRO File Manager in combinatie met de SMB module misschien iets?

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 19:52
Hum, heb het geinstalleerd .echter kzou niet weten hoe ik die invoervelden onder smb in moet vullen.

Heb verder ook geen verstand van Samba ed. Windows netwerk lukt me prima enzo.

Ieman die effe hulp kan bieden bij de invoervelde?
Netwerk is MSHOME. En als het kan gewoon zonder extra software op mijn hoofdcomputer.

[Voor 12% gewijzigd door Whiskey103 op 24-10-2010 20:21]

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

• maraldmec
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04-2021
Zijn er meer mensen die niets kunnen downloaden van de Android market? Al mijn downloads beginnen namelijk gewoon niet. En ik heb eigenlijk het idee dat het niet aan mijn HTC Legend ligt.

Edit:
Aha gevonden.
Nou maar even geduld hebben dan.

[Voor 27% gewijzigd door maraldmec op 24-10-2010 20:08]

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:43
Ditto. Markt heeft problemen.

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Lijkt plat te liggen.....

http://www.androidworld.n...men-in-de-android-market/

De titel van dit bericht zal je vast wel bekend in de oren klinken. Eind augustus waren er een heleboel mensen met downloadproblemen. Op dit moment zijn er opnieuw problemen met de Android Market.

Na het zoeken en selecteren van een app of game uit de Android Market beginnen de problemen. Zo starten veel downloads niet en wanneer ze starten is dat geen garantie voor een voltooide download.

• T53N
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09-2019
W.Bakker schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:02:
[...]

Hum, heb het geinstalleerd .echter kzou niet weten hoe ik die invoervelden onder smb in moet vullen.

Netwerk is MSHOME. En als het kan gewoon zonder extra software op mijn hoofdcomputer.
Ik gebruik SwiFTP. Een ftp client. Je kunt hem aanzetten over wifi en dan op je pc/laptop een nieuwe netwerkverbinding opzetten. Werkt voor mij erg goed!

Niet alles is op te lossen.

• Joen
W.Bakker schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:02:
[...]

Sorry, volgens mij heb ik de beschrijving bij de SMB module verkeerd gelezen. Nu ik hem nogmaals lees is die module volgens mij bedoeld om shares op Windows of Linux met Samba te bereiken met je telefoon en niet om Samba shares op te zetten op je telefoon om te bereiken met je PC...
Jammer... Was wel leuk geweest om te kunnen namelijk. Maar waarschijnlijk zal het wel niet kunnen als je geen root rechten hebt op je telefoon.
EricA_ schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:06:
[...]

Ik gebruik SwiFTP. Een ftp client. Je kunt hem aanzetten over wifi en dan op je pc/laptop een nieuwe netwerkverbinding opzetten. Werkt voor mij erg goed!
Is dan misschien nog wel een van de betere alternatieven denk ik: een FTP-servertje op je telefoon. Je hebt ook wel programma's voor op de PC om een FTP-server als harde schijf in je Windows Verkenner te laten tonen. Een voorbeeld daar van is WebDrive.

[Voor 23% gewijzigd door Joen op 24-10-2010 21:46]

• Brad Pitt
GoldenSample schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:29:
Dat is zeker wel relevant, dat zegt dat je aan een benchmark niet zo gigantisch veel kan ophangen.
Jij ziet geen verschil tussen een geheel ander OS met een andere scheduler en een paar bestandjes deleten?
Dat zou best kunnen (immers bestaan voor je telefoon die widgets niet) dat is wat anders dan een app die open staat op geheugen wat net zo snel kan worden overschreven als 'leeg' geheugen.
Werd dat geheugen maar zo briljant overschreven, zo geniaal is Android ook weer niet. "Hier" start bijv. standaardmatig MyBackUp Pro op als ik die niet handmatig disable, neemt geheugen in beslag en zorgt ervoor dat de telefoon eerder begint te laggen. Zorg je dat al die onzinnige apps niét worden opgestart IS de telefoon sneller. Uiteraard worden verloop van tijd apps wel gekilled, maar niet snel genoeg naar mijn mening.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:56
De nieuwe app van NS werkt echt prima "NS Reisplanner Xtra"

http://www.androidplanet....droid-exclusieve-preview/

Nu in de market te vinden. Heb het net een beetje zitten testen en dergelijke. Ben onder de indruk, denk dat deze app goed in elkaar steekt. Een aanrader wat mij betreft!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Zit idd goed in elkaar. Enorm veel beter dan het lelijke gedrocht van 9292ov.

Wel jammer dat de blauwe stukjes op het scherm niet zoals in de iOS-versie leuke verloopjes hebben en het er daarom allemaal nogal plat uitziet, maar qua functionaliteit is het super :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-03 09:40
Is er hier misschien iemand die een manier weet om een contactpersoon welke opgeslagen is op je telefoon te verplaatsen naar je Google adresboek?

Bedoel dan een makkelijkere methode dan een CSV exporteren en importeren.

Probleem is namelijk dat een aantal applicaties waarmee je contactpersonen kan opslaan dit standaard op het telefoon geheugen zetten (zoals Whatsapp). Ik zou deze dan graag willen verplaatsen aangezien ik deze anders niet in m'n gmail terug zie.

Verplaatsen van sim naar telefoon is wel mogelijk, alleen niet naar bijvoorbeeld Google adresboek.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Iemand een idee wat een goede Remote Desktop Protocol app is? Ik heb mn Windows 7 geconfigureerd voor Remote Desktop en nu moet ik alleen weten hoe ik met mn android verbinding maak.

vanpeltje

• chielmi
  • Laatst online: 18:46
cue schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:18:
Is er hier misschien iemand die een manier weet om een contactpersoon welke opgeslagen is op je telefoon te verplaatsen naar je Google adresboek?

Bedoel dan een makkelijkere methode dan een CSV exporteren en importeren.

Probleem is namelijk dat een aantal applicaties waarmee je contactpersonen kan opslaan dit standaard op het telefoon geheugen zetten (zoals Whatsapp). Ik zou deze dan graag willen verplaatsen aangezien ik deze anders niet in m'n gmail terug zie.

Verplaatsen van sim naar telefoon is wel mogelijk, alleen niet naar bijvoorbeeld Google adresboek.
Ik heb dit weekend ook uitgebreid gezocht of dit mogelijk is. Ik wil mijn 250 contacten (die ik eenmalig heb geïmporteerd vanaf mijn oude Nokia zonder dat ik het contact-type in kon stellen) ook wijzigen van Phone naar Google.
Exporteren, alle contacten wissen en vervolgens importeren in Google contacts is de enige manier die ik heb gevonden. Hierna worden alle contacten weer gesynct naar je telefoon.

Ik ben ook benieuwd of er iemand nog een andere manier weet om dit te doen...

• Hmmbob
  • Nu online
* Hmmbob deze vraag ook in de gaten houdt...

Andere vraag: Als ik op mijn Desire een afspraak aanmaak, staat daar standaard een herinnering van 10 minuten voor ingesteld. Is er een optie om dit uit te schakelen? handmatig steeds deze tijd wijzigen naar "geen" is ook niet ideaal..

ZZP'er en kijken of MoneyMonk iets voor jou is? DM me voor 50% korting in het eerste jaar (en ik 'n cadeaubon)!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-03 13:23
Bij de instellingen --> herinneringstijd

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Hmmbob
  • Nu online
vergeten te vermelden: daar kun je niet "geen" kiezen... vanaf 5 minuten tot 1 week; dat kan allemaal, maar "geen" kan niet...

• krijn1985
  • Laatst online: 16:43
Groentenboer schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:55:
vergeten te vermelden: daar kun je niet "geen" kiezen... vanaf 5 minuten tot 1 week; dat kan allemaal, maar "geen" kan niet...
En dit is volgens mij ook al een "probleem" wat veel vaker is besproken....

• Hmmbob
  • Nu online
Prima dat jij dat denkt, maar ik stelde mijn vraag pas nadat ik eerst deel 9, deel 8, deel 7 EN deel 6 heb doorzocht op "herinnering". Heb je toevallig een antwoord wat me wel verder helpt?

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-03 13:23
Ik kan daar wel gewoon ''geen'' kiezen..

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:40
Optie "Meldingen instellen" -> 3e optie: "Melding". Dit moet zijn "Uit". Zet je telefoon maar eens op Engels.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Brad Pitt
Vage shizzle dan :S

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfix zodat het topic beter de lading dekt.

• Hmmbob
  • Nu online
mastair schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:34:
[...]

Optie "Meldingen instellen" -> 3e optie: "Melding". Dit moet zijn "Uit". Zet je telefoon maar eens op Engels.
Maar dan krijg ik helemaal geen meldingen meer, ook niet als ik bij een afspraak handmatig aangeef dat ik hier een herinnering voor wil hebben...
Yep, I know... Maar toch staat die optie er bij mij echt niet ;-) Desire met 2.2 btw...

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is een bekend probleem bij HTC EVO 4G en HTC Desire: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=10930

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Woodpecker
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-02 16:23
Ha fijn, meerdere mensen met het probleem waar ik ook al mee zat. Ik vond het al zo onlogisch... Pas bij het bewerken van een afspraak kan je kiezen voor 'geen melding'

• Oppersjaak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-03 11:01
Hier nog een gevalletje van de android market die niet doet wat 'ie moet doen. Sinds enkele dagen krijg ik geen enkele update meer binnen! Het rare is dat ik wel gewoon zonder problemen nieuwe apps kan downloaden. Het betreft hier een Vodafone HTC Magic met factory default ROM (En een ontzettende berg apps).

Ik heb de cache van de market gewist, dit verhielp het probleem niet en ik heb nu de updates van de market gewist, maar beide hebben geen resultaat gehad. Ik sta op het punt om een volledige factory reset te doen..

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Oppersjaak schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:39:
Hier nog een gevalletje van de android market die niet doet wat 'ie moet doen. Sinds enkele dagen krijg ik geen enkele update meer binnen! Het rare is dat ik wel gewoon zonder problemen nieuwe apps kan downloaden. Het betreft hier een Vodafone HTC Magic met factory default ROM (En een ontzettende berg apps).

Ik heb de cache van de market gewist, dit verhielp het probleem niet en ik heb nu de updates van de market gewist, maar beide hebben geen resultaat gehad. Ik sta op het punt om een volledige factory reset te doen..
Heeft geen zin... Het lijkt er op dat het geen probleem van je telefoon is.
http://www.androidworld.n...men-in-de-android-market/

Market heeft moeite met de grote hoeveelheid nieuwe telefoons, de Desire HD is zo'n succes! ;)

[Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 25-10-2010 17:55]

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:49

martjah

Appel

voor mensen die vaak tegen hun datalimiet aanlopen is het programma "TrafficStats lite" handig.

Programma geeft een overzicht van de verstookte bandbreedte, of het via 3g of wifi is, welk programma en wanneer.

Ik zag bij mij dat bijv. de applicatie Nieuws bij tussen 1uur 's nachts en 11uur 's ochtends zo'n 10MB binnen haalt terwijl ik die app nooit gebruik.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
vanpeltje schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:56:
Iemand een idee wat een goede Remote Desktop Protocol app is? Ik heb mn Windows 7 geconfigureerd voor Remote Desktop en nu moet ik alleen weten hoe ik met mn android verbinding maak.
Niemand?

vanpeltje

Waarom na 5 uur al kicken?

Google eens op applicaties zoals PhoneMyPC, werkt simpel(er)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Even zoeken in de android market op "rdp" dan kom je er genoeg tegen :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• begintmeta
  • Niet online
Ik vroeg me af of iemand al ervaring met de Documents To Go 3.0 heeft opgedaan? Op papier een mooi programa en de versie voor PalmOS beviel me altijd erg goed.

En heeft iemand nog wat meer op te merken over begintmeta in "Android Market en applicaties - Deel 9"?

Ik kan helaas weinig zelf proberen op het moment, de market download niet goed...

• jostefa
Wat is de beste player om flac files af te spelen?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:32
jostefa schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:06:
Niet, hiervoor moet je kernelsupport hebben, dan kan in iedere player.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• jostefa
Zo ingewikkeld allemaal? Jammer ik dacht dat het wel wat makkelijker zou gaan dan een iphone ;) thanks!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:32
Het is vrij makkelijk hoor, als je van tweaken houdt, gewoon een kernelmodule voor flac invoegen, of een flackernel gebruiken. Zo gaat het op de Milestone althans. Of als er toevallig een player is met support voor extra formaten, zoals RockPlayer, kan je het ook proberen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

jostefa schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:33:

Je kon ook een mailtje sturen, de maker kan je order cancelen en doe je hem opnieuw. Ik heb dit ook een keer of 2 gehad. Bij Reckless Racing en bij nog een game. Niets aan de hand, hun cancelen, jij koopt opnieuw en klaar is kees. Volgens mij blijft ondanks dat je debet-card negatief is op "pending" bij de devs staan, maar al purchased in jou market zodoende.
Maar misschien dat terloops een van de actieve android devs, met paid apps, duidelijkheid in kan scheppen.
martjah schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:15:
even een vraag van mij. Ik woon op de grens van belgië (2km verwijdert) en hier schakelt mijn telefoon dus regelmatig over naar Proximus. Geen data roaming dat krijg ik wel voor elkaar want dat zit standaard ingebouwd in 2.2.

Maar ik wil eigenlijk hebben dat hij Vodafone NL pakt of gewoon geen bereik. Ik kan hier echter geen programma's voor vinden, alleen op datagebied. Ik wil het gewoon vast zetten zoals dat kon op mijn "oude" WM telefoon.
Weet iemand hier iets voor ?
Heel gek hoor misschien, maar is dit niet gewoon een handmatig netwerk instellen??? Zelf een handmatige selectie van het netwerk Vodafone NL instellen (als je dr bereik hebt) en dan zo ingesteld laten staan (draadloze en netwerkinstellingen->Mobiele Netwerken->Provider Kiezen), dan overal waar dat netwerk net niet pakt heb je gewoon geen netwerkverbinding (waar je overigens een ziekelijke melding de hele tijd over gaat krijgen ivm data)
Als dit al beantwoord was....excuses!

[Voor 33% gewijzigd door martincm op 25-10-2010 21:31]

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• jostefa
martincm schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:22:
[...]

Je kon ook een mailtje sturen, de maker kan je order cancelen en doe je hem opnieuw. Ik heb dit ook een keer of 2 gehad. Bij Reckless Racing en bij nog een game. Niets aan de hand, hun cancelen, jij koopt opnieuw en klaar is kees. Volgens mij blijft ondanks dat je debet-card negatief is op "pending" bij de devs staan, maar al purchased in jou market zodoende.
Maar misschien dat terloops een van de actieve android devs, met paid apps, duidelijkheid in kan scheppen.
Ik heb idd dat koop terug gedraait. Het is alleen nog niet bijgeschreven bij mijn debet card, maar ik geef ze nog even de tijd. Iig bedankt voor je reactie :)

• martincm

martincm

[Android 13!]

jostefa schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:06:
WinAmp doet het (geloof ik, pin me er niet op vast),
en anders sowieso de beste upcoming musicplayer PowerAmp (deze is nog in beta, dus google even op PowerAmp 1.0 android o.i.d.) Hier dus:
http://www.androidworld.nl/49590/app-preview-poweramp-weer-een-muziekspeler/

Denk overigens dat dit mijn main player gaat worden. Werkt erg lekker, ziet er strak uit, goede equalizer, hoop alleen dat ze de sync functie van winamp overnemen (alhoewel die ook nog niet af is)

[Voor 35% gewijzigd door martincm op 25-10-2010 22:00]

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• jostefa
@martincm

Thanks voor de reactie ik ga hem zeker proberen te installeren alleen mijn market werkt weer flink tegen waardoor ik niks kan downloaden ( Heb astro file manager nodig om die apk te installeren ). heel erg bedankt voor de reactie :) ga hem zeker installeren

Anoniem: 111378

kom even hard van links inzetten maar ik heb sinds 2 dagen een echte htc desire HD zonder de problemen waar ik over lees. wat ik jammer vind is dat ik wil skype instaleren maar krijg de melding dan mijn telefoon die niet ondersteunen zou. beetje noob maar skype is voor android 2.1 of hoger, desire hd is 2.2. waarom wordt dit niet ondersteunt ?

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Ik ben opzoek naar een backup & restore programma voor SMS.
Kom een aantal goede tegen op androidlib die alleen maar een backup kunnen maken, maar het is voor mij belangrijk dat deze ook gerestored kunnen worden.
Degene die in de TS staat back ook alleen maar up naar GMail.
Iemand een goeie suggestie?

Gruwelijk gejatte Icoon!

• Brad Pitt
Titanium Backup, MyBackup Pro en bijv. ook het toepasselijk genaamde SMS Backup & Restore? ;)

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:42
RZor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:58:
Ik ben opzoek naar een backup & restore programma voor SMS.
Kom een aantal goede tegen op androidlib die alleen maar een backup kunnen maken, maar het is voor mij belangrijk dat deze ook gerestored kunnen worden.
Degene die in de TS staat back ook alleen maar up naar GMail.
Iemand een goeie suggestie?
Wat dacht je hier van: http://www.appbrain.com/a...p/org.bobarctor.smsbackup

[Voor 0% gewijzigd door Marcel op 26-10-2010 10:03. Reden: brad pitt was me net voor]

• RZor

RZor

Sorry!

Vond de reacties op SMS Backup&Restore zo negatief dat ik mij er niet aan durf te wagen. Wil deze smsjes echt niet kwijt namelijk. iets met O+ enzo :P....

Gruwelijk gejatte Icoon!

• Brad Pitt
RZor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:05:
Vond de reacties op SMS Backup&Restore zo negatief dat ik mij er niet aan durf te wagen. Wil deze smsjes echt niet kwijt namelijk. iets met O+ enzo :P....
Gemiddelde waardering 4.7 van de 5 sterren. Ik vind dat best een okay rating persoonlijk, maar goed.

MyBackUp Pro doet het voor mij feilloos. Is een gratis en een betaalde versie van. Als die berichten zoooooo belangrijk zijn hoeft het niet persé een gratis app te zijn neem ik aan.

[Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 26-10-2010 10:07]

• RZor

RZor

Sorry!

Sterretjes wel alleen de reacties de erbij staan waren nogal negatief :S

Geld maakt me inderdaad niet uit, meer dat ik zeker weet dat het goed gaat.

[Voor 35% gewijzigd door RZor op 26-10-2010 10:17]

Gruwelijk gejatte Icoon!

SMS Backup & Restore, werkt gewoon goed =)

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
RZor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:08:
Sterretjes wel alleen de reacties de erbij staan waren nogal negatief :S
Misschien komt dat, omdat mensen eerder een negatieve reacties zullen schrijven dan een positieve.

• RZor

RZor

Sorry!

Heb je ook weer gelijk in, we gaan m zo maar eens even proberen.
Ik vertrouw jullie toch meer dan de reacties op androlib :)

Gruwelijk gejatte Icoon!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:19
weet iemand of er een applicatie of widget is die in 1x al je geluid aan of uit kan zetten? Heb er al een paar gedownload, maar deze doen alleen het bel volume, maar niet het media volume.
Bij SwitchPro kun je hier gewoon voor kiezen hoor...

• martincm

martincm

[Android 13!]

RZor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:05:
Ik gebruik SMS Backup (in de market is het van de maker Michele Valentini), simpele app die je sms berichten exporteert en dus op je sd bewaard als XML. Daardoor is het ook weer makkelijk terug te zetten, ook op ouder android versies bijvoorbeeld. Heb er nooit problemen mee gehad, en ik save in mn backup ongeveer 8000 berichten. Hij is free overigens.

• cue
chielmi schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

Ik heb dit weekend ook uitgebreid gezocht of dit mogelijk is. Ik wil mijn 250 contacten (die ik eenmalig heb geïmporteerd vanaf mijn oude Nokia zonder dat ik het contact-type in kon stellen) ook wijzigen van Phone naar Google.
Exporteren, alle contacten wissen en vervolgens importeren in Google contacts is de enige manier die ik heb gevonden. Hierna worden alle contacten weer gesynct naar je telefoon.

Ik ben ook benieuwd of er iemand nog een andere manier weet om dit te doen...
Ik was er al bang voor... dit gaat alleen niet werken als iemand via whatsapp een contact doorstuurt je dit elke keer moet exporteren en weer moet importeren.

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:40
cue schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:21:
[...]

Ik was er al bang voor... dit gaat alleen niet werken als iemand via whatsapp een contact doorstuurt je dit elke keer moet exporteren en weer moet importeren.
Huh... als je een nieuw contact toevoegt kun je er gewoon voor kiezen om het in je Google telefoonboek op te slaan... Of snap ik jou niet?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• cue
mastair schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:32:
[...]

Huh... als je een nieuw contact toevoegt kun je er gewoon voor kiezen om het in je Google telefoonboek op te slaan... Of snap ik jou niet?
Je snap met niet helemaal :).

Gaat niet om een nieuw contact maar om een contact wat al opgeslagen is op je telefoon te verplaatsen naar je google adresboek. Op een of andere manier kan ik dit niet gewoon zoals je ook een contact kan verplaatsen vanaf je telefoon naar je sim en andersom.

Als je bijvoorbeeld een programma hebt zoals WhatsApp en je krijgt van iemand een visitekaartje door kan je deze wel opslaan, alleen komt hij dan standaard in je telefoon geheugen. Zou erg makkelijk zijn als je dan contacten makkelijk kan verplaatsen.

• Onno !
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:31
Ik gebruik Unified Remote: http://www.appbrain.com/a...emote/com.Relmtech.Remote

Werkt via wifi en werkt voor mij iig prima (media speler bediening / nieuwe video's opstarten)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 111378 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:14:
kom even hard van links inzetten maar ik heb sinds 2 dagen een echte htc desire HD zonder de problemen waar ik over lees. wat ik jammer vind is dat ik wil skype instaleren maar krijg de melding dan mijn telefoon die niet ondersteunen zou. beetje noob maar skype is voor android 2.1 of hoger, desire hd is 2.2. waarom wordt dit niet ondersteunt ?
Het kan zo zijn dat ze bij skype domweg vergeten zijn aan te geven dat het ook voor de Desire HD geschikt is, en dan zie je hem niet in de market. Toestel is ook nog heel erg nieuw.

Wat je dan kunt proberen is de .apk file (= installatie package) op te zoeken, en deze buiten de market om te installeren. Best kans dat dat gewoon werkt.

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:44
eerst altijd call log gebruikt maar nu heb ik log2calender(beta) echt ontdekt zeg

log2calender is echt een geweldig tooltje,
al je smsjes (met inhoud) worden naar je google calender gelogd (inkomend als uitgaand)
bij je gesprekken wordt de lengte neergezet (zowel inkomend, uitgaand en gemist)
binnenkort komt hier ook bookmarks en apps bij.

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-03 14:58
Weet 1 van jullie een goede applicatie waar je goed je bel/sms gebruik kan bijhouden?
Deze applicatie moet dus bijhouden hoeveel minuten ik bel, wordt gebeld en hoeveel smsjes ik per maand verstuur en ontvang. Ook moet de applicatie bijhouden dat ik per minuut betaal

Opzich doet de applicatie ik nu gebruik dit allemaal (Phonalyzr) maar deze werkt toch niet helemaal zoals ik zou willen. Ik wil namelijk dit per maand kunnen bekijken, en dat kan nu niet.

• OMouton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-02-2015
-AFCA- schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:13:
Weet 1 van jullie een goede applicatie waar je goed je bel/sms gebruik kan bijhouden?
Deze applicatie moet dus bijhouden hoeveel minuten ik bel, wordt gebeld en hoeveel smsjes ik per maand verstuur en ontvang. Ook moet de applicatie bijhouden dat ik per minuut betaal

Opzich doet de applicatie ik nu gebruik dit allemaal (Phonalyzr) maar deze werkt toch niet helemaal zoals ik zou willen. Ik wil namelijk dit per maand kunnen bekijken, en dat kan nu niet.
Ik kwam net ''PhoneUsage" tegen in AppBrain, volgens mij doet dat precies wat jij wilt ;)

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-03 14:58
OMouton schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:28:
[...]

Ik kwam net ''PhoneUsage" tegen in AppBrain, volgens mij doet dat precies wat jij wilt ;)
Thanks, ziet er mooi en overzichtelijk uit.
Lees alleen op Appbrain dat hij niet erg accuraat is, maar dat moet ik zelf maar uitzoeken.

Ga hem zeker testen

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:21
-AFCA- schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:13:

Google... Callmeter NG is een goede!

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Heren.. :P

Heb aan mijn router een externe HDD met filmpjes hangen die als ftp-server werkt. Via een ftp-client [Andftp] kan ik deze server overal vandaan benaderen. Uploaden gaat downloaden gaat. Wat ik echter wil, is via de ftp-client op mijn telefoon inloggen op de server en films streaming bekijken. Nu moet ik de film eerst downloaden voor ik m kan afspelen. Dat is dus niet de bedoeling. Het moet dus streaming via de ftp-client/server.

Iemand een gouden tip?

Edit:

Al gevonden in ES-file-explorer kan je ftp-seesie aanmaken.

Kick m toch nog maar even. Ik weet het in principe not done.

[Voor 15% gewijzigd door 210667 op 28-10-2010 08:11]

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik begrijp dat Orb (http://orb.com/) icm. Androrb (http://www.androlib.com/a...elopment-androrb-wCi.aspx) dit zou moeten kunnen maar ik heb dit zelf niet getest.

oh, streaming via FTP wil je, dat gaat lastig worden denk ik...

[Voor 15% gewijzigd door Cartman! op 27-10-2010 20:12]

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:01

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb sinds 6 dagen nu mijn eerste Android toestel de Desire HD. Ben er erg blij mee, maar 1 ding valt mij tegen en dat is het volume van alle bel- , sms- en waarschuwingstonen. Ik heb mijn telefoon 7 van de 8 werkuren aan mijn broek hangen, met een jas daarover. En hoor hem dus niet nu.

Is er een app waarmee ik het geluid luider kan maken, of is er een andere mogelijkheid. Had alg gezocht in de market, maar niks gevonden :)
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee