Ja buiten dat hebben ze ook elke maand een nieuwe betting round, waarin je weddenschappen kan doen op quotes die zij bepalen. Je start met 50 euro en je moet zorgen dat je in drie weken ergens bovenin eindigt. Supertoevoeging van de makers! De top drie na elke bet periode wint iets, deze maand is dat een xbox360 en amazon gift cards
Ik zou alleen ook wat veranderingen willen, maar dat heb ik ze al voorgesteld, zoals die widget, weergave van alleen wedstrijden op je watchlist, een "live pagina" op de topwedstrijden dat soort dingen. Zoiets wat soccerstand.com doet maar dan in de app.
Verder is
Reckless Racing eindelijk uit! Mooi spelletje, nieuwe topper! Gelukkig gereleased voor de Android Awards

En ze hebben er in ieder geval een fatsoenlijke prijs voor aangehangen $2.99 TOP! Speelt goed, multiplayer heb ik nog niet gedaan.
Iemand die hier ook
De Blob al gespeeld heeft??? Ook een erg verslavend spelletje, op de consoles is ie wat beter speelbaar, maar deze is ook goed te doen. Interessant eens te zien!
Verder kan ik
Finger Dance Revolution wel aanraden voor de DDR fans onder ons, er is namelijk nog steeds geen goed alternatief voor Tap Tap Revenge van het iOS platform. Dit ontwikkelt lekker door, gebruikt bestaande nummers, geeft de mogelijkheid eigen mp3's in het spel te gebruiken best lachten, en kost onder de euro. Ik hoop dat de ontwikkeling hiervan ook voortgezet blijft. Alternatief hier voor is
FingerDance of
Music Corners.
Tenslotte nog een side-scrolling shooter aanrader:
Overkill. Ziet er goed, speelt lekker weg inde stijl met je vliegtuigje alles neerhalen wat je tegenkomt

in de SkyForce stijl dus maar dan side-scrolling. Compleet met weapon upgrade, scoreboard en alles. imo ook goed spelletje.
En wat voor app gebruiken jullie voor LinkedIn?? Ik gebruik nu DroidIn, maar die vind qui UI en werking toch een stuk minder dan de BB of iPhone originele app. Helaas heeft LinkedIn naar mijn weten geen adroid based app, maar als dit wel zo is dan hoor ik dat graag......