Toon posts:

Android Market en applicaties - Deel 9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 116.099 views

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:01
Nadser schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:34:
Moet je "swype"installeren of staat dit standaar al op android?
Waarom kunnen mensen niet eerst zelf even gaan zoeken voordat ze vragen gaan stellen die al 1000 keer beantwoord zijn.
Het zit niet standaard in android maar sommige telefoonmakers voegen dit toe (samsung bijvoorbeeld) dus dit ligt helemaal aan je toestel.
Als je een desire hebt, zoals ik, zal je even een apk moeten installeren

• Rubinski
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Nadser schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 17:34:
Moet je "swype"installeren of staat dit standaar al op android?
Normaal gezien kan je Swype niet zomaar installeren. Telefoonfabrikanten moeten een licentie aankopen en dit dan in hun ROM inbakken, maar er zijn op internet her en der wel wat apk-bestandjes te vinden ;)

Software is like sex, it's better when it's free

• Nadser
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-01 00:54
Heb de Desire HD staat het ook niet op. Ben nog niet helemaal bekent met de manier waarop ik dat erop moet gaan zetten.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

heeft iemand ervaring met een goed fotobewerk programa onder android?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:34:
PicSay kan er iig wel aardig wat van (als dat is wat je met "fotobewerk" bedoelde iig):

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 11:50
Ik ben nog tamelijk nieuw op Android gebied en heb me er al aardig in verdiept wat voor apps ik straks op mijn nieuwe Android telefoon wil gaan installeren, maar ik vraag me mede naar aanleiding van de paar bovenstaande posts af of er ook een goed tekenprogramma bestaat zoals Paint op Windows. Dus geen fotobewerkingsprogramma, maar puur een tekenprogramma.

Ik vind dit wel aardig in de buurt komen:
http://www.appbrain.com/a...aint-free/virtualgs.paint

edit:
Lees net pas dat deze ad supported is in de gratis versie... Dat is wel weer jammer... :/

Zijn er mensen die nog betere weten?

Edit 22.45 uur:

Volgens mij zochten meerdere mensen naar een app om per app te kunnen zien hoeveel dataverkeer het gebruikt. Ik kwam toevallig dit tegen:
http://www.appbrain.com/a...s-pro/com.trafficstatspro
Als ik de beschrijving zo doorlees zou je er niet eens een geroote telefoon voor nodig hebben...
Het is wel een betaalde app overigens.

[Voor 32% gewijzigd door Joen op 17-10-2010 22:46]

• Stukfruit
  • Niet online
Doodledroid lijkt qua features een van de betere te zijn, maar qua mooie interface ed. is er nog geen concurrentie voor de varianten onder iOS.

De rest bestaat uit kinder-apps zoals Graffi, Zebra Paint.. apps met te weinig features zoals Bluebrush, enz.

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-02 12:08

Icyzer

Goudvis

ik zag laatst een filmpje van een band die op hun iphones muziek speelde. Is er een soort gelijke app voor android? Ik had rockout al gevonden, maar die kan maar 3 akkoorden.

(niet dat ik nou zo musikaal ben, maar gewoon voor de gein)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 11:50
Stukfruit schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:59:
Doodledroid lijkt qua features een van de betere te zijn, maar qua mooie interface ed. is er nog geen concurrentie voor de varianten onder iOS.

De rest bestaat uit kinder-apps zoals Graffi, Zebra Paint.. apps met te weinig features zoals Bluebrush, enz.
Die ziet er wel goed uit ja. :)
Kom inderdaad veel van die apps tegen die op kinderen zijn gericht... :/
Icyzer schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:19:
ik zag laatst een filmpje van een band die op hun iphones muziek speelde. Is er een soort gelijke app voor android? Ik had rockout al gevonden, maar die kan maar 3 akkoorden.

Zoek je een specifiek instrument?
Ik was al wel deze tegen gekomen: xPiano

En nog een stem synthesizer: VoiceMusic

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Icyzer schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:19:

musical pro
Zinu schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:16:
Angry Birds is daar! Het is een beetje vaag beschreven op de facebook pagina (http://www.facebook.com/p...mments=1#s155765021130304)

het komt er op neer dat je naar http://m.getjar.com moet gaan op je telefoon en daar downloaden. Hij is nu bezig bij mij :) 13,5mb duurt lang op mobiel netwerk...

EDIT: Leuk dit, ik kan hem niet installeren volgens 'ruimtegebrek'... ik heb inmiddels 50MB vrijgemaakt op mijn Milestone maar hij blijft die melding geven..WTF
EDIT: Nou, met 55,68MB doet hij het eindelijk... terwijl hij na installatie maar 14MB is.
er is ook een agrybirds in de market, of is dit een andere?

[Voor 51% gewijzigd door Nikeau op 18-10-2010 16:49]

• Stukfruit
  • Niet online
"angrybirds" niet, "Angry Birds" wel. Gewoon even opletten of het van Rovio Mobile is (de makers van AB).

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:19

Mark_640

In my memory

Voor degene die het gebruiken, de 0.7 beta van Flitsnav is gisteren gereleased:

Hier te downloaden

Let op, dit is een .zip file en nog geen .apk!

http://salsagids.info/lo/fn07.png

Nu instelbaar of je de complete lijst van flitsers wilt zien, of alleen nog de actuele, en een Google Maps tabje...

Dankbetuigingen naar Orthello op het flitsservice.nl forum ;)

[Voor 26% gewijzigd door Mark_640 op 20-10-2010 08:47]

• Doess
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:30
Wie gebruikt er nog meer de app BatteryFu battery saver? :*) Ik lees er nog weinig over in deze android topics... :X Zelf vindt ik het een erg fijne app omdat de accu flink bespaard wordt door het uitzetten, aanzetten en syncen van de data op je device. Het werkt zowel voor apn als wifi data! Persoonlijk vindt ik hem beter en fijner dan JuiceDefender. Naast datainstellingen voor sleep en connect times heeft de app ook een night mode, zodat 's nachts helemaal geen gebruik gemaakt wordt van data. Buiten de night mode om synct de app periodiek (instelbaar) je google-stuff, buienalarm e.d.

Let op! bij het aanzetten van de app wijzigt de app iets in je apn-instellingen, bij het verwijderen van de app moet je de app eerst uitschakelen alvorens de juiste instellingen weer terug gezet worden (omdat de meeste mensen dit niet weten krijgt de app een middelmatige beoordeling (Appbrain: 401 beoordelingen (3.45 gemiddeld)), maar het is het proberen waard! Ik ben er blij mee! :)

Oja de link van de app: BatteruFu battery saver

[Voor 7% gewijzigd door Doess op 20-10-2010 09:34. Reden: Link van de app toegevoegd]

• Bullet NL
  • Nu online

Bullet NL

Eigen Wijs

Mark_640 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:46:

Hier te downloaden

[afbeelding]

Nu instelbaar of je de complete lijst van flitsers wilt zien, of alleen nog de actuele, en een Google Maps tabje...

Kijk aan, bedankt voor het posten.... Deze past heel goed op mijn Desire HD ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• Grimbert
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-02-2012

Grimbert

Bleep bleep boem!

Mark_640 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:46:

Hier te downloaden

[afbeelding]

Enig idee of het is gefixt dat die je batterij leegtrekt?

Ja

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

timovd

Voorsprong door techniek

Is dat een bekend issue dan? Of is het alleen bekend dat wanneer je GPS en 3G gebruikt de batterij snel leeg is ongeacht welke app je gebruikt.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-03 10:54
Ik doe even een crosspost vanuit het android op HD2 forum:

Ik kreeg vorige week de melding dat ik 80% meer dan gemiddeld aan data verbruikte, nu net een smsje dat dat 100% is en dat mn snelheid verlaagd wordt tot het eind vd maand (fair use policy). Terwijl ik juist de afgelopen dagen thuis expres met wifi aan heb gezeten om dit te voorkomen...
Weet iemand misschien een applicatie die per app bekijkt hoeveel data die verstookt? Want ben nu toch echt wel benieuwd wat er verantwoordelijk is voor dit gezever. Het enige wat ik heb kunnen vinden zijn appjes die je gehele dataverbruik geven, maar niet per applicatie.

• dread
  • Laatst online: 17-02 14:13

dread

Sluwe vlaming

Is er iemand die weet hoe je in de nieuwe versie van SlideIT kan wisselen tussen primary en secondary language?

Heb al een mailtje naar de ontwikkelaars gestuurd maar krijg geen reaktie. Erg slecht voor een betaalde app.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

XNightmare schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:30:
Ik doe even een crosspost vanuit het android op HD2 forum:

Ik kreeg vorige week de melding dat ik 80% meer dan gemiddeld aan data verbruikte, nu net een smsje dat dat 100% is en dat mn snelheid verlaagd wordt tot het eind vd maand (fair use policy). Terwijl ik juist de afgelopen dagen thuis expres met wifi aan heb gezeten om dit te voorkomen...
Weet iemand misschien een applicatie die per app bekijkt hoeveel data die verstookt? Want ben nu toch echt wel benieuwd wat er verantwoordelijk is voor dit gezever. Het enige wat ik heb kunnen vinden zijn appjes die je gehele dataverbruik geven, maar niet per applicatie.
Joen schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:20:
Volgens mij zochten meerdere mensen naar een app om per app te kunnen zien hoeveel dataverkeer het gebruikt. Ik kwam toevallig dit tegen:
http://www.appbrain.com/a...s-pro/com.trafficstatspro
Als ik de beschrijving zo doorlees zou je er niet eens een geroote telefoon voor nodig hebben...
Het is wel een betaalde app overigens.
Voila, niet gezocht op data zeker in de android topics?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Grimbert

Grimbert

Bleep bleep boem!

timovd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:20:
Is dat een bekend issue dan? Of is het alleen bekend dat wanneer je GPS en 3G gebruikt de batterij snel leeg is ongeacht welke app je gebruikt.
De vorige versie bleef draaien terwijl gps uit was en na een paar uur had ie meer dan 20% batterij verbruikt.

Ja

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-03 10:54
Tsurany schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:46:
Voila, niet gezocht op data zeker in de android topics?
Thx, had idd alleen gezocht in de market...

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Grimbert schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:04:
[...]

Enig idee of het is gefixt dat die je batterij leegtrekt?
Het lijkt mij vrij logisch dat een app die je GPS positie moet weten, en dus continu GPS aan heeft staan, flink wat power gebruikt. Dat is toch ook zo bij een navigatie app?

Je kunt niet verwachten dat je 3 uur met FlitsNav kunt rondrijden en dan maar een paar procenten accu hebt opgebruikt... ;)
Grimbert schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:17:
[...]

De vorige versie bleef draaien terwijl gps uit was en na een paar uur had ie meer dan 20% batterij verbruikt.
Sluit je de app wel af op de juiste manier, dus vanuit het hoofdscherm met de 'back' knop?

Er komt in de volgende versie zeer waarschijnlijk een 'notification' in de balk bovenin, zodat je beter kunt zien of FlitsNav nog actief is...

[Voor 32% gewijzigd door Mark_640 op 20-10-2010 15:55]

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-03 13:19
Vraagje: hoe krijg je in een sms thread een plaatje bij je eigen berichten ? Ik heb een contact aangemaakt met mijn eigen nummer, maar dat werkt niet?

Anoniem: 362484

weet er iemand hoe ik video's die ik heb gemaakt met een iphone 4 (.mov formaat) kan afspelen op me desire HD? de standaard video app kan ze totaal niet openen. Via de market heb ik al Vplayer en Rockplayer geprobeerd maar met die is het net gelijk de video maar op 70% van de normale snelheid afspeelt, ook het geluid hapert vaak.

• Grimbert

Grimbert

Bleep bleep boem!

Mark_640 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:54:
Sluit je de app wel af op de juiste manier, dus vanuit het hoofdscherm met de 'back' knop?

Er komt in de volgende versie zeer waarschijnlijk een 'notification' in de balk bovenin, zodat je beter kunt zien of FlitsNav nog actief is...
Ik sluit alles altijd met de home knop :P

Ja

• Stukfruit
  • Niet online
Dijkhuis schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:54:
Vraagje: hoe krijg je in een sms thread een plaatje bij je eigen berichten ? Ik heb een contact aangemaakt met mijn eigen nummer, maar dat werkt niet?
Voor HTC-apparaten:

Er zit een "speciale" contact card tussen de anderen, met je eigen naam. Open die (via HTC People) en klik op het icoontje van de camera (linksboven) om een foto te kiezen of een foto via de camera te maken en die in te stellen als profielfoto.

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-03 06:23
Grimbert schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:34:
[...]

Met de Home knop "sluit" je niets, je stopt het alleen op de achtergrond. Alleen met de back knop kun je dingen daadwerkelijk sluiten, mocht er geen ingebouwde sluit-functie in zitten :+
Of ze moeten dat bij HTC anders hebben geïmplementeerd ;)

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Koen87 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:37:
[...]

Met de Home knop "sluit" je niets, je stopt het alleen op de achtergrond. Alleen met de back knop kun je dingen daadwerkelijk sluiten, mocht er geen ingebouwde sluit-functie in zitten :+
Of ze moeten dat bij HTC anders hebben geïmplementeerd ;)
In sense is dit naar mijn weten niet veranderd, maar niet elke app is af te sluiten met de back toets, sommige apps reageren simpelweg niet op deze toets, heel irritant! |:(

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Grimbert schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:34:
[...]

En dan doe je het dus verkeerd. Met de home-knop gaat FlitsNav naar de achtergrond, en zal hij inderdaad je accu leegslurpen, omdat je denkt dat hij afgesloten is. Bij FlitsNav dus de back toets gebruiken. ;)
natasdiamon schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:56:
[...]

In sense is dit naar mijn weten niet veranderd, maar niet elke app is af te sluiten met de back toets, sommige apps reageren simpelweg niet op deze toets, heel irritant! |:(
De ontwikkelaar van FlitsNav wil graag programmeren 'zoals het hoort', en dan wordt dus de back-toets gebruikt om een app af te sluiten. Dat andere ontwikkelaars zich daar niet aan houden, tsja... ;)

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02 22:22
*weg* we zijn hier geen helpdesk

[Voor 83% gewijzigd door pven op 21-10-2010 08:34]

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11-2019
dread schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:34:
Is er iemand die weet hoe je in de nieuwe versie van SlideIT kan wisselen tussen primary en secondary language?

Heb al een mailtje naar de ontwikkelaars gestuurd maar krijg geen reaktie. Erg slecht voor een betaalde app.
Mijn versie is va 10 augustus.
Welke versie heb jij? 4.1.0.3 ?

• Tommie360
  • Laatst online: 21-12-2021
Ben waarschijnlijk vanaf aanstaande vrijdag de trotse bezitter van mijn eerste Android telefoon, de HTC Desire HD. Ben nu dus alvast een beetje aan het inventariseren wat ik qua apps wil gaan downloaden zodra ik de telefoon heb. Kan echter nog niet echt een fatsoenlijke voetbaluitslagen app vinden. Weet iemand een goede app voor Android die de voetbalscores doorgeeft d.m.v. push berichten. En dan bedoel ik niet specifiek Eredivisie maar ook gewoon Bundesliga, Premier League, La Liga etc. Dat je gewoon een push berichtje op je home screen krijgt als er een goal is met de info van wedstrijd, doelpuntmaker etc. Of is er zoiets dergelijks nog niet beschikbaar?

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:24

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Tommie360 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:20:
Ben waarschijnlijk vanaf aanstaande vrijdag de trotse bezitter van mijn eerste Android telefoon, de HTC Desire HD. Ben nu dus alvast een beetje aan het inventariseren wat ik qua apps wil gaan downloaden zodra ik de telefoon heb. Kan echter nog niet echt een fatsoenlijke voetbaluitslagen app vinden. Weet iemand een goede app voor Android die de voetbalscores doorgeeft d.m.v. push berichten. En dan bedoel ik niet specifiek Eredivisie maar ook gewoon Bundesliga, Premier League, La Liga etc. Dat je gewoon een push berichtje op je home screen krijgt als er een goal is met de info van wedstrijd, doelpuntmaker etc. Of is er zoiets dergelijks nog niet beschikbaar?
Ik gebruik Soccer Livescores al tijden, prima app. Geeft ook uitslagen van elke wedstrijd die je maar kan bedenken.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:36

13art

Moderator Mobile
Heeft iemand nog de oude apk van Facebook sync? Want de huidige versie werkt automatisch terwijl ik een lijst met facebookvrienden wil zien dat ik ze zelf kan koppelen aan mn gmail contacten. Syncmypics mist een aantal facebookcontacten dus vandaag dat ik nu op zoek ben naar de oude versie/apk van Facebook sync.

Enjoy the silence

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Sinds 2 dagen hen ik een Desire HD :9~ _/-\o_ O+

Nu zit hier de standaard ''omlaag sliden om vrij te geven'' lock op. Die schopt geen kont. Graag wil ik een patroon maken om mijn toestel vrij te geven. Dit kan wel maar dan heb je eerst nog de ''omlaag sliden om vrij te geven'' lock. Kan ik die uit zetten zodat je alleen de patroon beveiliging krijgt? Of misschien een alternatief voor het lock verhaal?

• siam4me
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09-2019
Ik heb een Legend waarbij het geheugen een beetje vol begint te raken, dus ik ben benieuwd hoe jullie je telefoon een beetje schoon houden. Ik heb een aantal apps die aardig wat geheugen gebruiken, o.a. Skype (14.3MB), Angry Birds (14.16MB), maar de allergrootste is Swype met wel 18.58MB. Nu vind ik Swype echt fantastisch, dus die schop ik er liever niet af. Maar hoe groot is Swype bij jullie? Bestaan er misschien versies die niet zoveel geheugen vereisen?

Zit trouwens met smart of Froyo te wachten, en dan specifiek om apps op je SD kaart op te slaan... Nu moet ik vaak een app deleten voordat ik weer een andere kan downloaden, zeer irritant!

Iemand nog tips om je interne geheugen wat te vergroten?

• martjah
  • Laatst online: 21:49

martjah

Appel

Intern geheugen kan je niet vergroten ;)
misschien een programma installeren zodat je apps op je kaartje kan installeren, dat moet kunnen op de legend.

even een vraag van mij. Ik woon op de grens van belgië (2km verwijdert) en hier schakelt mijn telefoon dus regelmatig over naar Proximus. Geen data roaming dat krijg ik wel voor elkaar want dat zit standaard ingebouwd in 2.2.

Maar ik wil eigenlijk hebben dat hij Vodafone NL pakt of gewoon geen bereik. Ik kan hier echter geen programma's voor vinden, alleen op datagebied. Ik wil het gewoon vast zetten zoals dat kon op mijn "oude" WM telefoon.
Weet iemand hier iets voor ?

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33
Bullet NL schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 18:34:
Adobe Photoshop Express!

Is voor bewerkingen over de hele foto: contrast, brightness, saturation, roteren, blur, colorize, etc.

Let op: Al mijn reacties zijn relatief!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:33
siam4me schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:08:
Ik heb een Legend waarbij het geheugen een beetje vol begint te raken, dus ik ben benieuwd hoe jullie je telefoon een beetje schoon houden. [..]

Zit trouwens met smart of Froyo te wachten, en dan specifiek om apps op je SD kaart op te slaan... Nu moet ik vaak een app deleten voordat ik weer een andere kan downloaden, zeer irritant!

Nog even een paar weken wachten. Verder kan je alle apps die je minimaal een paar weken niet hebt gebruikt er wel af halen, waarom zou je ze in de komende weken wel nodig hebben?

Let op: Al mijn reacties zijn relatief!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

martjah schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:15:
Intern geheugen kan je niet vergroten ;)
misschien een programma installeren zodat je apps op je kaartje kan installeren, dat moet kunnen op de legend.

even een vraag van mij. Ik woon op de grens van belgië (2km verwijdert) en hier schakelt mijn telefoon dus regelmatig over naar Proximus. Geen data roaming dat krijg ik wel voor elkaar want dat zit standaard ingebouwd in 2.2.

Maar ik wil eigenlijk hebben dat hij Vodafone NL pakt of gewoon geen bereik. Ik kan hier echter geen programma's voor vinden, alleen op datagebied. Ik wil het gewoon vast zetten zoals dat kon op mijn "oude" WM telefoon.
Weet iemand hier iets voor ?
Volgens mij kun je instellen dat die niet automatisch overschakeld naar roaming netwerken. Op de Desire bijvoorbeeld zit die onder settings - wireless & networks - mobile networks - network operators - search network. Als je daar vodafone nl kiest zou die daar op moeten blijven staan.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Koen87
Zinu schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:25:
[...]

Ik gebruik Soccer Livescores al tijden, prima app. Geeft ook uitslagen van elke wedstrijd die je maar kan bedenken.
Heb je de app Scoreboard al is geprobeerd van Google zelf? ik gebruik die en ben daar ook wel over te spreken ;) Die laat ook echt alle wedstrijden zelf + widget support van je favoriete teams! :)

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 362484 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:20:
weet er iemand hoe ik video's die ik heb gemaakt met een iphone 4 (.mov formaat) kan afspelen op me desire HD? de standaard video app kan ze totaal niet openen. Via de market heb ik al Vplayer en Rockplayer geprobeerd maar met die is het net gelijk de video maar op 70% van de normale snelheid afspeelt, ook het geluid hapert vaak.
Even converteren op je pc naar mp4 of een ander formaat.
SUPER converter converteert alles zo'n beetje en is gratis.

http://www.erightsoft.com/SUPER.html

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31

gwystyl

Beugeltje dan maar?

siam4me schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:08:
Ik heb een Legend waarbij het geheugen een beetje vol begint te raken, dus ik ben benieuwd hoe jullie je telefoon een beetje schoon houden. Ik heb een aantal apps die aardig wat geheugen gebruiken, o.a. Skype (14.3MB), Angry Birds (14.16MB), maar de allergrootste is Swype met wel 18.58MB. Nu vind ik Swype echt fantastisch, dus die schop ik er liever niet af. Maar hoe groot is Swype bij jullie? Bestaan er misschien versies die niet zoveel geheugen vereisen?

Je kan swype verkleinen met deze methode. TS legt een nette methode uit, ik heb het zelf op de makkelijke manier gedaan (staat daar net onder, post 3 ofzo).
Makkelijke methode:
- kopieer de .apk naar je harde schijf en hernoem deze naar .apk.zip
- open de .zip met winrar/winzip oid
- verwijder talen die je niet gebruikt uit /assets/files
- verwijder toetsenbordinstellingen die je niet gebruikt uit /assets/files
- sluit winrar/winzip af
- hernoem de .apk.zip weer naar.apk
- deinstalleer de oude versie!!
- reboot, en installeer dan de kleinere apk.

Bij mij is swype HVGA met alleen NL, EN (GB en US) met de meeste toetsenborden nog 4,6 mb. Ik heb de lijst met talen niet aangepast, dus als ik bijvoorbeeld duits kies, hangt de telefoon. Verder is het goed bruikbaar, omdat ik toch bijna alleen maar NL en EN typ.

• Leedbek
  • Laatst online: 25-01 17:59

Leedbek

Luuk Luchtloper

gwystyl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 08:28:
[...]

Je kan swype verkleinen met deze methode. TS legt een nette methode uit, ik heb het zelf op de makkelijke manier gedaan (staat daar net onder, post 3 ofzo).
Makkelijke methode:
- sluit winrar/winzip af

Bij mij is swype HVGA met alleen NL, EN (GB en US) met de meeste toetsenborden nog 4,6 mb. Ik heb de lijst met talen niet aangepast, dus als ik bijvoorbeeld duits kies, hangt de telefoon. Verder is het goed bruikbaar, omdat ik toch bijna alleen maar NL en EN typ.
In het Desire topic stond ooit een link naar Swype met alleen NL en EN, waarbij de lijst met talen wel is aangepast. Werkt perfect! De app is bij mij 4,41 MB, met nog 3,16MB aan gegevens (weet niet waar die vandaan komen).

Heb de bewuste post uit dat topic opgezocht, hier is de downloadlink naar Swype NL/UK: http://www.megaupload.com/?d=YU8HI1XB

Klaar voor de steroorlogen?

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:24

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Luuk-Online, die Swype, is dat nog de oude 1.x versie van Swype of de nieuwe, 2.x?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Let bij downloaden wel op of je de goede resolutie hebt (WVGA, HVGA, WVGA254), anders werkt swype überhaupt niet.

@ hierboven: als je op de link klikt zie je de bestandsnaam: Swype_1.60.36.8214_WVGA_UK_NL.apk. Versie 1.60 WVGA dus

[Voor 34% gewijzigd door gwystyl op 21-10-2010 10:45]

• Blerf
  • Laatst online: 21:58

Blerf

VroomVroom

[...]

Makkelijke methode:
- sluit winrar/winzip af

Ik ben nieuw op het android vlak. Maar krijg het niet geinstalleerd op mijn Desire HD..... heb wel die dingen weg gegooit etc... maar snap niet hoe ik dit pakket op mijn phone krijg |:(

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

APK Installatie methodes

Siam4me heeft trouwens niks aan deze .apk aangezien hij een Legend heeft met een lagere resolutie...

[Voor 55% gewijzigd door CLB op 21-10-2010 10:54]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
...

[Voor 99% gewijzigd door Thombias op 21-10-2010 11:38. Reden: Verkeerde topic, sorry...]

• Blerf
  • Laatst online: 21:58

Blerf

VroomVroom

CLB schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:48:
APK Installatie methodes

Siam4me heeft trouwens niks aan deze .apk aangezien hij een Legend heeft met een lagere resolutie...
TNX! werkt overgens super op de nieuwe Desire HD :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 23:16
Shazam
Fantastisch programma, maar ik ben nu echt onder de indruk.
Hij hoort gewoon binnen een paar seconden wat de volgende liedjes zijn:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PzLlbv63QRY]

Ik had verwacht dat hij de orginele zou vinden, aangezien het nogal lijkt zegmaar.....ik ben echt onder indruk! :D

Ctrl+k

• Grimbert

Grimbert

Bleep bleep boem!

Mark_640 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:29:
[...]

En dan doe je het dus verkeerd. Met de home-knop gaat FlitsNav naar de achtergrond, en zal hij inderdaad je accu leegslurpen, omdat je denkt dat hij afgesloten is. Bij FlitsNav dus de back toets gebruiken. ;)

[...]

De ontwikkelaar van FlitsNav wil graag programmeren 'zoals het hoort', en dan wordt dus de back-toets gebruikt om een app af te sluiten. Dat andere ontwikkelaars zich daar niet aan houden, tsja... ;)
Ok, bedankt voor de info :)
Ik dacht altijd dat apps gewoon wel zouden closen door op de home knop te drukken :9

[Voor 6% gewijzigd door Grimbert op 21-10-2010 11:52]

Ja

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:10

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

berry eggens schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:06:
Sinds 2 dagen hen ik een Desire HD :9~ _/-\o_ O+

Nu zit hier de standaard ''omlaag sliden om vrij te geven'' lock op. Die schopt geen kont. Graag wil ik een patroon maken om mijn toestel vrij te geven. Dit kan wel maar dan heb je eerst nog de ''omlaag sliden om vrij te geven'' lock. Kan ik die uit zetten zodat je alleen de patroon beveiliging krijgt? Of misschien een alternatief voor het lock verhaal?
Niet echt een oplossing, maar als je twee keer op Menu drukt, kom je direct bij de patroonbeveiliging, zonder slider.

Rail Away!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:19
De nieuwe versie van de Youtube app staat in de market. Een hoop UI verbeteringen!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-03 14:00

JamesB009

Sjimmeh!!

Brammel schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:39:
De nieuwe versie van de Youtube app staat in de market. Een hoop UI verbeteringen!
Helaas niet voor de wildfire, zal wel aan de resolutie liggen.. :(
En met het starten van de youtube app zelf krijg ik ook geen update scherm helaas..

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Winamp beta voor Android (vanaf 2.1)
http://www.androidplanet....et-met-lockscreen-widget/

• martjah

martjah

Appel

MegaTronics schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 07:33:
[...]

Volgens mij kun je instellen dat die niet automatisch overschakeld naar roaming netwerken. Op de Desire bijvoorbeeld zit die onder settings - wireless & networks - mobile networks - network operators - search network. Als je daar vodafone nl kiest zou die daar op moeten blijven staan.
Hmmmm volgens mij pakt hij bij mij dan evengoed Proximus zodra het Vodafone netwerk even niet bereikbaar is, bijv. ergens in het hoekje van de kamer in mijn broekzak.
Vervolgens duurt het dan een paar minuten voordat hij weer Vodafone pakt, het geen is dat er in deze omgeving veel van die "hoekjes" zijn.

Anoniem: 310381

Sibylle schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:38:
Shazam
Fantastisch programma, maar ik ben nu echt onder de indruk.
Hij hoort gewoon binnen een paar seconden wat de volgende liedjes zijn:
[video]
[video]

Ik had verwacht dat hij de orginele zou vinden, aangezien het nogal lijkt zegmaar.....ik ben echt onder indruk! :D
Dan zul je nog verstelder staan van Soundhound. Zing of neurie zelf een liedje, en aanschouw het resultaat!
Soundhound hoeft trouwens ook niet per se 'het volle rondje' te luisteren, wanneer het genoeg heeft, heeft het genoeg, en is dus soms aanzienlijk sneller!

Anoniem: 362358

Hier zat ik altijd al op te wachten, werkt echt ideaal, ook met de wireless sync via WiFi. Enige minpuntje is dat de muziek via die sync op de interne SD komt, en er geen mogelijkheid is om het direct op de externe SD te laten zetten, maar goed, het is ook nog maar een beta.
Anoniem: 310381 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:20:
[...]

Dan zul je nog verstelder staan van Soundhound. Zing of neurie zelf een liedje, en aanschouw het resultaat!
Soundhound hoeft trouwens ook niet per se 'het volle rondje' te luisteren, wanneer het genoeg heeft, heeft het genoeg, en is dus soms aanzienlijk sneller!
Ik was inderdaad eerst al onder de indruk van Shazam, maar Soundhound werkt nog eens veel beter.

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03 14:14
[quote]Anoniem: 362358 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:53:
[...]

Hier zat ik altijd al op te wachten, werkt echt ideaal, ook met de wireless sync via WiFi. Enige minpuntje is dat de muziek via die sync op de interne SD komt, en er geen mogelijkheid is om het direct op de externe SD te laten zetten, maar goed, het is ook nog maar een beta.

[...]
Mmm, mijn wireless sync werkt niet (heb wel de winamp desktop beta) en in de winamp app staat wireless sync gewoon aan. Maar mijn Android komt niet in devices te staan. Moet er nog iets ingesteld worden?

vogelaarke135

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58
vogelaarke135 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:45:
[quote]Anoniem: 362358 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:53:
[...]

[...]
Mmm, mijn wireless sync werkt niet (heb wel de winamp desktop beta) en in de winamp app staat wireless sync gewoon aan. Maar mijn Android komt niet in devices te staan. Moet er nog iets ingesteld worden?
Dat vraag ik mij dus ook af, aangezien ik mijn Hero en desktop ook niet aan het syncen heb gekregen.

Firewall op de desktop staat uit, pingen werkt prima. Dus netwerk lijkt niet het probleem te zijn.

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
Is er een livescore voor voetbal wedstrijden die snel is en met push berichten werkt? ( Vandaag htc desire hd ontvangen )

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-03 14:00

JamesB009

Sjimmeh!!

jostefa schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:06:
Is er een livescore voor voetbal wedstrijden die snel is en met push berichten werkt? ( Vandaag htc desire hd ontvangen )
Niet dat ik weet...
Ik gebruik zelf de teletekst app. Homepage op de pagina instellen die je wilt en je hebt snel uitslagen. Als je er 1 met pushberichten vindt, graag.. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• 210667
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Fotmob/Soccerscores.

Anoniem: 362358

Wolfensteijn schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:45:
[...]

Dat vraag ik mij dus ook af, aangezien ik mijn Hero en desktop ook niet aan het syncen heb gekregen.

Firewall op de desktop staat uit, pingen werkt prima. Dus netwerk lijkt niet het probleem te zijn.
Ik weet niet of je hem al hebt, maar je hebt daarvoor wel Winamp 5.59 Beta nodig. Als ik winamp aan heb staan en ik verbind mijn telefoon met WiFi, dan komt hij binnen 5 seconden bij devices te staan. Ik heb verder niets in hoeven stellen ofzo.

• madmaus
  • Laatst online: 12:02
Helaas geen push maar verder wel aardig uitgebreid.
Dank voor de tip!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Wolfensteijn
Anoniem: 362358 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:02:
[...]

Ik weet niet of je hem al hebt, maar je hebt daarvoor wel Winamp 5.59 Beta nodig. Als ik winamp aan heb staan en ik verbind mijn telefoon met WiFi, dan komt hij binnen 5 seconden bij devices te staan. Ik heb verder niets in hoeven stellen ofzo.
Yups, netjes de beta van het winamp forum gedownload. Maar bij mij wil dat blijkbaar niet werken.

Jammer dat ik ook niets kan vinden over onder/achterliggende techniek, dan kan ik iets beter troubleshooten.

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

[HTC Desire HD] Het plaatsen van extra ringtones op de DHD zonder gebruik te maken van een Android
Market app is dit mogelijk?
Via het aanmaken van een directory op de sdcard zowel:
Media/Audio/Ringtones/ringtone.m4a
Ringtones/ringtone.m4a
en dan via Beltonen -> menu -> meer beltonen -> Een aangepaste beltoon maken.
krijg ik de ringtone in de aangemaakte directory niet te zien.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Ik kan natuurlijk een app downloaden, dan was ik al klaar geweest :-)
maar ik zou het liever zelf zonder app willen doen.

edit:
Music/Ringtones/ringtone.m4a
was ik nog vergeten te vermelden, deze lukte ook niet.

[Voor 7% gewijzigd door Orinoco op 21-10-2010 20:52]

• siam4me
  • Laatst online: 23-09-2019
[...]

Makkelijke methode:
- sluit winrar/winzip af

Ik ben er even mee aan het stoeien geweest, maar ik baal ervan dat ik de lijst met talen niet kan aanpassen. Ook blijf ik maar foutmeldingen krijgen nadat ik de nieuwe APK heb geinstalleerd. Op zich wel een mooie methode, maar helaas niet voor mij...
gwystyl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:44:
Let bij downloaden wel op of je de goede resolutie hebt (WVGA, HVGA, WVGA254), anders werkt swype überhaupt niet.
@ hierboven: als je op de link klikt zie je de bestandsnaam: Swype_1.60.36.8214_WVGA_UK_NL.apk. Versie 1.60 WVGA dus
Dit zette me aan het denken... De APK die ik destijds gebruikte om Swype te installeren was Swype_1.60.36.8214_HVGA.apk. Ik heb voor mijn Legend dus een HVGA versie nodig, dus wat ik gedaan heb is gegoogled op Swype_1.60.36.8214_HVGA_UK_NL.apk en de eerste hit was meteen de juiste! Heb nu dus een werkende Swype versie met alleen Nederlands en Engels (precies wat ik wilde) en deze versie is 6.79MB groot, aanzienlijk minder dan de versie waar ik mee begon (die was meer dan 18MB).

Hulde!!! _/-\o_

• martjah

martjah

Appel

Orinoco schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:55:
[HTC Desire HD] Het plaatsen van extra ringtones op de DHD zonder gebruik te maken van een Android
Ringtones/ringtone.m4a

edit:
ik heb handcent erop staan en die heeft ook een "ringtone selecter erbij zitten" hiermee stel ik mijn beltonen in.

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:01
Leuke player die winamp, maar 1 ding is een beetje jammer namelijk dat ik ook mijn sygic mobile maps stemmen zie als albums.. Er was iets met .nomedia bestand aanmaken maar dat heb ik gedaan in hoofdmap maar dat pakt winamp niet, iemand een ander idee?

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:42

Arethusa

Niet die server

Wolfensteijn schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:17:
[...]

Yups, netjes de beta van het winamp forum gedownload. Maar bij mij wil dat blijkbaar niet werken.

Jammer dat ik ook niets kan vinden over onder/achterliggende techniek, dan kan ik iets beter troubleshooten.
Wil bij jou Enable wireless sync niet actief worden? Ik heb de nieuwe beta en winamp op mijn android en zelfs verbinding via wifi maar bij mij blijft Enable wireless sync grijs.

Edit: Na een herstart van de telefoon heb ik Enable wireless sync kunnen inschakelen.
Edit2: Volgens mij is mijn probleempje voorbij. Ik kan connecten met winamp op mijn pc, na een herstart van zowel de telefoon als winamp.

[Voor 18% gewijzigd door Arethusa op 21-10-2010 22:20]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• brentnl
  • Laatst online: 15:36
heeft de desire hd (android 2.2) geen standaard taken functie? Ik heb exchange ingesteld, en dan kan je mooi aanklikken dat je taken wilt syncen, maar als ik die nergens terug kan vinden heb ik er nog niets aan.. heb al wel 'astrid task' en 'touchdown exchange' geprobeerd, maar dat zijn maar halfgare trials haha }:O

Verder vroeg ik me af of het mogelijk is om de agenda of andere items (emails bv.) op het lockscreen weer te geven? O-)

en de laatste vraag; ik wil TweetDeck als twitter app gebruiken, maar twitter/friendsteam/peeps/twittercaster staan er ook nog op, kan ik deze allemaal gewoon verwijderen of? Ik snap uberhaupt het nut niet van de tientallen twitter apps op de market... ze doen allemaal hetzelfde... |:(

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:42

Arethusa

Niet die server

Zijn hier Spotify gebruikers? Middels Spotimote en een server component of via de directe link kun je vanaf je android toestel je spotify playlists via controls bedienen. Afspelen zoeken e.d, werkt wel prettig.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

martjah schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:32[/message]:[/b]
ik heb handcent erop staan en die heeft ook een "ringtone selecter erbij zitten" hiermee stel ik mijn beltonen in.
En waar laat Handcent je ringtones, plaats die ze op je sdcard onder een directory?

• Wolfensteijn
Arethusa schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:54:
[...]

Wil bij jou Enable wireless sync niet actief worden? Ik heb de nieuwe beta en winamp op mijn android en zelfs verbinding via wifi maar bij mij blijft Enable wireless sync grijs.

Edit: Na een herstart van de telefoon heb ik Enable wireless sync kunnen inschakelen.
Edit2: Volgens mij is mijn probleempje voorbij. Ik kan connecten met winamp op mijn pc, na een herstart van zowel de telefoon als winamp.
Enable wireless sync kon ik vanaf het begin gewoon netjes aanvinken. Device is nu al meerdere herstart geweest, PC met winamp ook.

Nog steeds niets. Geen wifi device in Winamp op de PC, wat ik ook doe...

Wel jammer, maar is niet voor niets nog beta :)

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2022
madmaus schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:05:
[...]

Helaas geen push maar verder wel aardig uitgebreid.
Dank voor de tip!
Lijkt me niet verschrikkelijk moeilijk om te maken toch? Alle scores zijn te vinden via: http://www.livescore.com/, voor push notifications alleen aanmelden voor het Google C2DM programma. PM voor interesse, anyone?

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

thecompany schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:38:
Leuke player die winamp, maar 1 ding is een beetje jammer namelijk dat ik ook mijn sygic mobile maps stemmen zie als albums.. Er was iets met .nomedia bestand aanmaken maar dat heb ik gedaan in hoofdmap maar dat pakt winamp niet, iemand een ander idee?
dat .nomedia bestand moet je in elke map zetten die je niet wilt laten indexeren door muziekspelers. Klein nadeel is dat ik bijvoorbeeld de albumart niet standaard in mijn galerij wil hebben, maar als ik .nomedia in elke mp3-map zet, wordt die muziek niet gezien. Als ik het niet doe, krijg ik wel alle albumart (losse jpgs) in mijn galerij. Ik heb nog niet geprobeerd of albumart in de ID3tag ook gepakt wordt O-)

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:44
Voldeed deze niet aan je wensen?

• Koen87
rev schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:27:
[...]

Voldeed deze niet aan je wensen?
Ik heb em nu ook geprobeerd. Hij is erg snel met veel informatie, moest wel veel filteren in het begin.
Jammer dat hier alleen geen widget bij zit. Verders erg mooie app :)

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Orinoco schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:55:
Ringtones/ringtone.m4a

edit:
Is toch simpeler dan ik dacht :-)
Plaats een ringtone.mp3 in de directory Music op je sdcard, en dan via
"Een aangepaste beltoon maken" selecteren en klaar ben je.

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

Koen87 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:47:
[...]

Ik heb em nu ook geprobeerd. Hij is erg snel met veel informatie, moest wel veel filteren in het begin.
Jammer dat hier alleen geen widget bij zit. Verders erg mooie app :)
Ja buiten dat hebben ze ook elke maand een nieuwe betting round, waarin je weddenschappen kan doen op quotes die zij bepalen. Je start met 50 euro en je moet zorgen dat je in drie weken ergens bovenin eindigt. Supertoevoeging van de makers! De top drie na elke bet periode wint iets, deze maand is dat een xbox360 en amazon gift cards :D
Ik zou alleen ook wat veranderingen willen, maar dat heb ik ze al voorgesteld, zoals die widget, weergave van alleen wedstrijden op je watchlist, een "live pagina" op de topwedstrijden dat soort dingen. Zoiets wat soccerstand.com doet maar dan in de app.

Verder is Reckless Racing eindelijk uit! Mooi spelletje, nieuwe topper! Gelukkig gereleased voor de Android Awards :D En ze hebben er in ieder geval een fatsoenlijke prijs voor aangehangen $2.99 TOP! Speelt goed, multiplayer heb ik nog niet gedaan.

Iemand die hier ook De Blob al gespeeld heeft??? Ook een erg verslavend spelletje, op de consoles is ie wat beter speelbaar, maar deze is ook goed te doen. Interessant eens te zien!

Verder kan ik Finger Dance Revolution wel aanraden voor de DDR fans onder ons, er is namelijk nog steeds geen goed alternatief voor Tap Tap Revenge van het iOS platform. Dit ontwikkelt lekker door, gebruikt bestaande nummers, geeft de mogelijkheid eigen mp3's in het spel te gebruiken best lachten, en kost onder de euro. Ik hoop dat de ontwikkeling hiervan ook voortgezet blijft. Alternatief hier voor is FingerDance of Music Corners.

Tenslotte nog een side-scrolling shooter aanrader: Overkill. Ziet er goed, speelt lekker weg inde stijl met je vliegtuigje alles neerhalen wat je tegenkomt ;) in de SkyForce stijl dus maar dan side-scrolling. Compleet met weapon upgrade, scoreboard en alles. imo ook goed spelletje.

En wat voor app gebruiken jullie voor LinkedIn?? Ik gebruik nu DroidIn, maar die vind qui UI en werking toch een stuk minder dan de BB of iPhone originele app. Helaas heeft LinkedIn naar mijn weten geen adroid based app, maar als dit wel zo is dan hoor ik dat graag......

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Orinoco schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:59:
[...]

Is toch simpeler dan ik dacht :-)
Plaats een ringtone.mp3 in de directory Music op je sdcard, en dan via
"Een aangepaste beltoon maken" selecteren en klaar ben je.
Waar staar die optie? Onder Phone Ringtone staat ie niet.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | todo: SMA 3 fasen + APS micro's

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

timovd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:26:
[...]

Waar staar die optie? Onder Phone Ringtone staat ie niet.
Toch wel..., n.l. Settings -> Sound -> Phone ringtone -> "menu" -> More ringtones -> Create new ringtone.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Die optie heb ik niet op mn Milestone met de niet-officiële 2.2.1 (Froyo)

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

Jammer, maar ik heb hier sinds dinsdag de Desire HD en daar wou ik dus extra ringtones opzetten
zonder daar een app van de Android Market te gebruiken.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:26
martincm schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:12:
[...]

Ja buiten dat hebben ze ook elke maand een nieuwe betting round, waarin je weddenschappen kan doen op quotes die zij bepalen. Je start met 50 euro en je moet zorgen dat je in drie weken ergens bovenin eindigt. Supertoevoeging van de makers! De top drie na elke bet periode wint iets, deze maand is dat een xbox360 en amazon gift cards :D
Ik zou alleen ook wat veranderingen willen, maar dat heb ik ze al voorgesteld, zoals die widget, weergave van alleen wedstrijden op je watchlist, een "live pagina" op de topwedstrijden dat soort dingen. Zoiets wat soccerstand.com doet maar dan in de app.

Verder is Reckless Racing eindelijk uit! Mooi spelletje, nieuwe topper! Gelukkig gereleased voor de Android Awards :D En ze hebben er in ieder geval een fatsoenlijke prijs voor aangehangen $2.99 TOP! Speelt goed, multiplayer heb ik nog niet gedaan.

Iemand die hier ook De Blob al gespeeld heeft??? Ook een erg verslavend spelletje, op de consoles is ie wat beter speelbaar, maar deze is ook goed te doen. Interessant eens te zien!

Verder kan ik Finger Dance Revolution wel aanraden voor de DDR fans onder ons, er is namelijk nog steeds geen goed alternatief voor Tap Tap Revenge van het iOS platform. Dit ontwikkelt lekker door, gebruikt bestaande nummers, geeft de mogelijkheid eigen mp3's in het spel te gebruiken best lachten, en kost onder de euro. Ik hoop dat de ontwikkeling hiervan ook voortgezet blijft. Alternatief hier voor is FingerDance of Music Corners.

Tenslotte nog een side-scrolling shooter aanrader: Overkill. Ziet er goed, speelt lekker weg inde stijl met je vliegtuigje alles neerhalen wat je tegenkomt ;) in de SkyForce stijl dus maar dan side-scrolling. Compleet met weapon upgrade, scoreboard en alles. imo ook goed spelletje.

En wat voor app gebruiken jullie voor LinkedIn?? Ik gebruik nu DroidIn, maar die vind qui UI en werking toch een stuk minder dan de BB of iPhone originele app. Helaas heeft LinkedIn naar mijn weten geen adroid based app, maar als dit wel zo is dan hoor ik dat graag......
Goeie posting, blijft moelijk om inzicht te krijgen in het aanbod van games. Ben zelf al tijdje bezig om wat contacten te leggen voor een website, maar blijft erg lastig. Ben niet direct van plan alles zelf aan te gaan schaffen, maarja, overtuig men maar eens van je bedoelingen :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-03 10:36
Orinoco schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:50:
Jammer, maar ik heb hier sinds dinsdag de Desire HD en daar wou ik dus extra ringtones opzetten
zonder daar een app van de Android Market te gebruiken.
Je kan toch vanuit de musicplayer een muziekje toewijzen als zijnde ringtone?! Afspelen en op Menu drukken.

Nickname does not reflect reality

Orinoco schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:50:
Jammer, maar ik heb hier sinds dinsdag de Desire HD en daar wou ik dus
extra ringtones opzetten zonder daar een app van de Android Market te gebruiken.
Hoeft ook niet, maak deze mappenstructuur aan op je SD-kaartje en je bent klaar:
code:
1
2
3
4
5
6
-Root
--- Audio
----- Alarms
----- MP3
----- Notifications
----- Ringtones

Je kan natuurlijk ook een map weglaten =)
Als je nu gewoon naar Settings - Sound & Display -Phone Ringtone, gaat kun je het gewoon instellen =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Orinoco
  • Niet online

Orinoco

Unter den Linden

@CLB
Is bij de DHD niet nodig, je kunt het gewoon onder Music kwijt op de sdcard.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@CLB Thanks. Mijn Milestone (of FB app?) had zelf de map Root\Media\Audio\Notifications aangemaakt. Daar had ik dus mijn eigen ringtones in gezet. Het mapje Media pakt 'ie dus niet.

• brentnl
deding schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:19:
heeft de desire hd (android 2.2) geen standaard taken functie? Ik heb exchange ingesteld, en dan kan je mooi aanklikken dat je taken wilt syncen, maar als ik die nergens terug kan vinden heb ik er nog niets aan.. heb al wel 'astrid task' en 'touchdown exchange' geprobeerd, maar dat zijn maar halfgare trials haha }:O

Verder vroeg ik me af of het mogelijk is om de agenda of andere items (emails bv.) op het lockscreen weer te geven? O-)

en de laatste vraag; ik wil TweetDeck als twitter app gebruiken, maar twitter/friendsteam/peeps/twittercaster staan er ook nog op, kan ik deze allemaal gewoon verwijderen of? Ik snap uberhaupt het nut niet van de tientallen twitter apps op de market... ze doen allemaal hetzelfde... |:(
iemand die hier antwoord op weet? O-)
Je hoeft niet binnen 24 uur te kicken hoor...

Waarom er tientallen twitter-apps zijn... Waarom zijn er tientallen Android toestellen op de markt..?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 21:00
Over verwijderen gesproken, is het ook mogelijk om programma's als Stocks eraf te gooien? Heb het nooit gebruikt, wil het niet gebruiken en ga het ook nooit gebruiken, maar heb nog geen mogelijkheid gevonden om het te verwijderen.

The devil is in the details.

Dat kan (alleen) als je toestel geroot is..

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:10
Of als je niet wil rooter, Launcher Pro en deze apps excluden uit je app list.

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

CLB schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:15:
Dat kan (alleen) als je toestel geroot is..
Kun je dan die applicaties wel weggooien uit de stock HTC rom?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

L-VIS schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:23:
Of als je niet wil rooter, Launcher Pro en deze apps excluden uit je app list.
Dan zie je ze niet meer, maar nemen nog steeds (veel) geheugen in, dus ja...

• brentnl
CLB schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:10:
Je hoeft niet binnen 24 uur te kicken hoor...

Waarom er tientallen twitter-apps zijn... Waarom zijn er tientallen Android toestellen op de markt..?
die verschillen nog qua hardware en merk, bij deze apps is het verschil veel en veel kleiner.. vandaar dat ik het me afvroeg.

en sorry voor het kicken, maar dit topic is zo populair dat mn post binnen no-time naar de volgende pagina verdween dat ik niet verwachtte dat iemand er nog op zou reageren.. O-)

Anoniem: 262068

Hallo,

Vandaag even met m'n nieuwe Desire zitten spelen en er viel me iets bij op. Ik heb namelijk wat standaard programma's erop staan als Facebook voor android en handcent sms. En nu is het zo dat de programma's zelf heel goed werken, maar dat de widgets niet echt fijn werken.
Als voorbeeldje handcent sms: de app zelf is geweldig met die spraakbalonnen en zo, maar via de widget kan ik daar helemaal niet komen. Je ziet je berichtjes op een normale manier en als je wilt kan je ze beantwoorden oid, maar via de widget zie je de spraakbalonnen niet of kan je zelfs niet het programma helemaal openen! Of doe ik iets verkeerd?
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee