Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
om even mijn eigen vraag te beantwoorden, er zijn dus inderdaad meer tablets met Pixel Qi

kan op dit momet alleen van deze Innoversal Lattice iets vinden

is helaas wel Atom powered dus geen tegra power, wel keus uit meerdere OSen

edit: meer info plus filmpje

[ Voor 14% gewijzigd door JarlSX op 14-12-2010 09:57 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
TrekDr0p schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:47:
[...]

Maar dan gooien ze toch hun eigen glazen in? Dan lijkt mij dat mensen gaan wachten op het volgende model, aangezien toch nu wel duidelijk is dat versie 3.0 echt voor tablets is "ontwikkeld"
Mwah, dat zal wel meevallen denk ik... Ten eerste is 'next year' wel heel ruim natuurlijk, voor hetzelfde geld is het zomer of herfst. En mensen die er een willen hebben gaan niet maanden wachten gok ik.

Maar ik hoop dat ze of TOCH een android 3.0 voor deze pov uit gaan brengen en het anders wel via een andere producent (vega) of custom gaat lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
m0ridin schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:42:
[...]

En wil je hem dan ook als telefoon gaan gebruiken? Heb namelijk in mijn vakantie prima via mijn telefoon (Galaxy S) van internet gebruik kunnen maken dus anders is dat ook nog een optie...
Ik heb zelf ook een Galaxy S dus die kan ik ook overal gebruiken. En die zal ik ook voor mail en bellen gebruiken. Maar hiermee kan ik niet op mijn eigen pc inloggen (tenminste leesbaar), via TeamViewer kan ik wel op mijn eigen pc inloggen en rapporten verwerken, orders invoeren, documentatie versturen etc etc... Uiteraard kan ik dit natuurlijk ook in de office software voor android doen. Hier is de tablet dus een uitkomst voor. Kan ik eindelijk mijn veels te zware en te langzame laptop de deur uit doen.

Via een China trader laat ik ook een "Lederen" tas overkomen met een toetsenbord erin. Hiermee kan ik dan het bestel formulier direkt invullen of evt. snel een offerte ter plaatse maken. Deze heeft een USB en dan moet de dongel er weer uit.(ook niet handig)

Bijkomstigheid is dat ik een dual sim wil gebruiken om niet nog eens een extra dongel als abonnement te nemen. Op het Abonnenment met de Galaxy heb ik al een abo met onbeperkt internet.(nu t-mobile en vanaf maart KPN) En kan ik met de dual dus gebruik maken van deze abo zonder extra kosten.

[ Voor 3% gewijzigd door RaymondG op 14-12-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
RaymondG schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:03:
[...]

Ik heb zelf ook een Galaxy S dus die kan ik ook overal gebruiken. En die zal ik ook voor mail en bellen gebruiken. Maar hiermee kan ik niet op mijn eigen pc inloggen (tenminste leesbaar), via TeamViewer kan ik wel op mijn eigen pc inloggen en rapporten verwerken, orders invoeren, documentatie versturen etc etc... Uiteraard kan ik dit natuurlijk ook in de office software voor android doen. Hier is de tablet dus een uitkomst voor. Kan ik eindelijk mijn veels te zware en te langzame laptop de deur uit doen.

Via een China trader laat ik ook een "Lederen" tas overkomen met een toetsenbord erin. Hiermee kan ik dan het bestel formulier direkt invullen of evt. snel een offerte ter plaatse maken. Deze heeft een USB en dan moet de dongel er weer uit.(ook niet handig)

Bijkomstigheid is dat ik een dual sim wil gebruiken om niet nog eens een extra dongel als abonnement te nemen. Op het Abonnenment met de Galaxy heb ik al een abo met onbeperkt internet.(nu t-mobile en vanaf maart KPN) En kan ik met de dual dus gebruik maken van deze abo zonder extra kosten.
Oh nee, ik bedoelde dat ik de galaxy-s als draadloos netwerk kan laten fungeren en VIA de galaxy-s met de pov mobii op internet kan...

Bij het menu 'Draadloos en netwerken' heb je de optie 'Mobiel toegangspunt'. Door daar een vinkje te zetten en een en ander in te stellen ziet je pov mobii de galaxy s gewoon als draadloos netwerk en heb je gewoon internet op je mobii...

Werkt heel erg soepel (alleen heb je zolang internet als de batterij van je galaxy s meegaat ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
Ah ja.. Heb ik het weekend wel even uitgeprobeerd. Maar dan slurpt hij wel de batterij redelijk snel leeg. Evt. een oplader in de auto kan dit natuurlijk wel oplossen....Maar goed, toch liever los ook te gebruiken denk ik...

Maar dat is een persoonlijke voorkeur. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:48

Boy

www.byoscoop.nl

m0ridin schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:10:
[...]
Werkt heel erg soepel (alleen heb je zolang internet als de batterij van je galaxy s meegaat ;) )
Je telefoon via USB gelijk opladen met je tablet :)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
Ik zie mezelf al binnen komen bij mijn klanten.. Tablet in mijn ene hand, 2 opladers in de andere hand. Loool, vragen ze gelijk korting op stroom kosten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
RaymondG schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:18:
Ah ja.. Heb ik het weekend wel even uitgeprobeerd. Maar dan slurpt hij wel de batterij redelijk snel leeg. Evt. een oplader in de auto kan dit natuurlijk wel oplossen....Maar goed, toch liever los ook te gebruiken denk ik...

Maar dat is een persoonlijke voorkeur. 8)
Whehe, voorkeur zou zeker een directe verbinding zijn ja :)

Wilde alleen even aangeven dat je op die manier iig niet perse een wifi verbinding nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Leuke en goede review over de Nationite Rocktab 8 GB ( RK2808 ).

Ben er zelf ook nog steeds spinnend tevreden over _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:25:

Hmm, ik kan de pagina niet openen om de 1 of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Hmm, ik vind het toch wel jammer dat je niet eens Angry Birds kan spelen op deze tablet, zoals staat uitgelegd door de reviewer. Een ontzettend leuk en populair spel, ik kan het zelfs op mijn gehackte Xperia X1 spelen als ik er Android op zet.

Ik vind Android 2.1 toch wel een minimum.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
XanderDrake schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:43:
[...]

Hmm, ik vind het toch wel jammer dat je niet eens Angry Birds kan spelen op deze tablet, zoals staat uitgelegd door de reviewer. Een ontzettend leuk en populair spel, ik kan het zelfs op mijn gehackte Xperia X1 spelen als ik er Android op zet.

Ik vind Android 2.1 toch wel een minimum.
Had je inmiddels al een Telechips tablet besteld?

Ik heb deze momenteel nog op het oog: http://www.nowsupplier.co...-p-1616.html?currency=EUR

Qua prijs/kwaliteit is dit volgens mij de beste TCC8902 tablet.. iets betere accu en 20 euro goedkoper dan de Haipad M701-R en Moonse E7002 (komt denk ik o.a. omdat er geen hdmi kabel / afstandsbediening / leather case bij zit). Ik neem ook aan dat ie dezelfde firmwares ondersteunt. Het enige probleem met deze modellen is dat het sd-kaartje iets uitsteekt, maar dit klinkt vast erger dan het is.

[ Voor 26% gewijzigd door Cooler_King op 14-12-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Dan is de RK2818-tablet (PoV Mobii 2, 7") van Computerland/paradigit toch interessanter. Een vriend van me heeft die, en ondanks de negatieve feedback hierboven (vooral gebaseerd op gebrek aan features!), vond ik het toch een behoorlijk goede tablet voor de lage prijs:

* resistive touchscreen is meer dan gevoelig genoeg om met je vingers te bedienen. Alleen scrollen is wat moeizamer (als je niet oplet selecteert 'ie een item, ipv een scrollbeweging te zien), maar dat went wel.
* snelheid viel me meer dan mee. Met de meegeleverde android-2.1 rom was het browsen toch behoorlijk snel.
* Redelijk dun design, ligt prettig in de hand.
* Goed-werkende g-sensor
* 720p H264 tv-series speelden vloeiend af

Als daar android-2.2 op te porten valt, zal 'ie nog sneller zijn. Maar met stock 2.1 was het ook al afdoende, en werkt alles tenminste direct out-of-the-box. Enige nadeel was dat de market niet direct werkte, maar ik meen dat 'ie dat al gefixed had.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Even een vraagje. ik ben voor iemand naar zijn Galaxy Tab aan het kijken die hij net gekocht heeft.
Hij heeft een dual sim kaart van KPN.
Is het echter ook mogelijk om de tab op te starten met de sim kaart erin, ZONDER van de sim kaart gebruik te maken.
Hij wil namelijk niet altijd dat zijn tab zijn telefoonverbinding gaat overnemen van zijn GSM, maar wil ook niet elke keer de SIM kaart er uit halen om te voorkomen dat die actief word.

als hij namelijk zijn tab met sim kaart aanzet, neemt deze de verbinding over. Als hij gebeld word, gaat de tab over. Zet hij de tab daarna weer uit, dan moet hij zijn desire HD uit en aan zetten, om weer bereikbaar te zijn.
doe je dat niet dan gaat er helemaal niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
brama schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:46:
[...]

Dan is de RK2818-tablet (PoV Mobii 2, 7") van Computerland/paradigit toch interessanter. Een vriend van me heeft die, en ondanks de negatieve feedback hierboven (vooral gebaseerd op gebrek aan features!), vond ik het toch een behoorlijk goede tablet voor de lage prijs:

* resistive touchscreen is meer dan gevoelig genoeg om met je vingers te bedienen. Alleen scrollen is wat moeizamer (als je niet oplet selecteert 'ie een item, ipv een scrollbeweging te zien), maar dat went wel.
* snelheid viel me meer dan mee. Met de meegeleverde android-2.1 rom was het browsen toch behoorlijk snel.
* Goed-werkende g-sensor
* 720p H264 tv-series speelden vloeiend af

Als daar android-2.2 op te porten valt, zal 'ie nog sneller zijn. Maar met stock 2.1 was het ook al afdoende, en werkt alles tenminste direct out-of-the-box. Enige nadeel was dat de market niet direct werkte, maar ik meen dat 'ie dat al gefixed had.
De Rocktab is wel 8 GB voor +/- € 128,-- inclusief verzenden.
En met de getweakte en getunde Android1.5 versie specifiek voor dit tablet gaat hij als de brandweer.
Verder geldt onderstaande ook gewoon voor de Rocktab ;
* Browsen gaat erg vlot met Opera Mini
* Goed-werkende g-sensor
* 720p speelt vloeiend af
+ interne handige trackerbal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Cooler_King schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:55:
Had je inmiddels al een Telechips tablet besteld?
Nee ik heb op dit moment geen tijd/plek/geld/reden voor een dergelijke tablet. Over een paar maanden ga ik een nieuwe monitor kopen met HDMI, en dan zou ik die in combinatie met een tablet willen gebruiken. Lijkt me prachtig, zo'n Android based Mediacenter inclusief casual gaming (Angry Birds op 1080p) :)
Vooralsnog de enige tablets die weinig kosten én kunnen doen wat ik van ze wil, zijn de Telechip based versies.

Misschien wacht ik toch tot er Cortex A8 tablets zijn met een lage prijs (kiddyl's prijs komt goed in de buurt, exclusief de verzendkosten iig) én een degelijke Android versie (niet zoals nu dus, met de WITS...).
Ik heb deze momenteel nog op het oog: http://www.nowsupplier.co...-p-1616.html?currency=EUR
Dit is absoluut de laagste prijs voor een Telechips die ik tot nu toe gezien heb!
Maar wat zijn de verzendkosten?
Als die OK zijn, dan zeg ik : Doen!

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
XanderDrake schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:33:Dit is absoluut de laagste prijs voor een Telechips die ik tot nu toe gezien heb!
Maar wat zijn de verzendkosten?
Als die OK zijn, dan zeg ik : Doen!
De verzendkosten zijn gratis.. douane zal denk ik ook geen probleem zijn, want ze willen de value naar een paar tientjes verlagen en misschien ook als gift/defect... ik had hun nog wat vragen gestuurd, maar voor 100 incl. is het idd erg aantrekkelijk. Gewoon een goed uitziende iPad kloon met telechips chipset en HDMI en ook minder zwaar dan bv. de X5A.

ps. dit is misschien nog een goede site voor de nieuwe OP: http://apadchart.chislonchow.com/android-tablets-1.html
Hier staan zo'n beetje alle bekende basismodellen (de varianten hierop staan wel meestal niet met naam genoemd), maar je kan aan de linkerkant ook handig sorteren. Hier de pagina van die waar we het net over hadden: http://apadchart.chislonc...ne-telechips-tcc8902.html

[ Voor 33% gewijzigd door Cooler_King op 14-12-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:14:
[...]

De Rocktab is wel 8 GB voor +/- € 128,-- inclusief verzenden.
En met de getweakte en getunde Android1.5 versie specifiek voor dit tablet gaat hij als de brandweer.
Verder geldt onderstaande ook gewoon voor de Rocktab ;
* Browsen gaat erg vlot met Opera Mini
* Goed-werkende g-sensor
* 720p speelt vloeiend af
+ interne handige trackerbal !
Ik zeg ook niet dat die rocktab ruk is, het enige voordeel is wellicht die extra 4GB als je dat veel uitmaakt.

De PoV heeft dan weer 256MB geheugen, dat is wel zo prettig. En je kunt 'm gewoon hier halen en terugbrengen als er gezeik mee is.
Gewoon een goed uitziende iPad kloon met telechips chipset en HDMI en ook minder zwaar dan bv. de X5A.
Heeft die een g-sensor? Kan ik niet terugvinden in de description.

[ Voor 11% gewijzigd door brama op 14-12-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
brama schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:26:
[...]
Heeft die een g-sensor? Kan ik niet terugvinden in de description.
Denk het wel, maar heb nog maar even gevraagd voor de zekerheid (ze zullen morgen pas antwoorden door tijdsverschil)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
XanderDrake schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:33:
[...]
.. Lijkt me prachtig, zo'n Android based Mediacenter inclusief casual gaming (Angry Birds op 1080p) :)
Vooralsnog de enige tablets die weinig kosten én kunnen doen wat ik van ze wil, zijn de Telechip based versies.

Misschien wacht ik toch tot er Cortex A8 tablets zijn met een lage prijs (kiddyl's prijs komt goed in de buurt, exclusief de verzendkosten iig) én een degelijke Android versie (niet zoals nu dus, met de WITS...).
Je krijgt echt niet spontaan hires games door je tablet aan te sluiten op je TV/monitor.
Er kunnen max 2 films op 8GB geplaatst worden, dus je moet voordat je een film gaat kijken eerst de data van een externe bron kopieeren.

Er zijn wel goedkopere media spelers dan een goedkope tablet.
Als je wilt gamen zijn er consoles die goedkoper zijn en veel meer kunnen (inclusief fungeren als media speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunshineCompany
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-02 10:02

SunshineCompany

Bedrijfsaccount The Sunshine Company

13.940 Wp

Verkeerde topic, oops.

[ Voor 110% gewijzigd door SunshineCompany op 14-12-2010 16:47 ]

Eigen PV systeem: 68 stuks 205 Wattpiek Suntech zonnepanelen, SMA Tripower 15000TL omvormer. Realtime opbrengst via Sunny Webbox, op onze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Waar heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M a r c o schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:11:
*knip*

Is het echter ook mogelijk om de tab op te starten met de sim kaart erin, ZONDER van de sim kaart gebruik te maken.

*knip*
Ja, maar alleen door hem dan op airplane mode te zetten. Nadeel is dan dat je dan geen enkele draadloze verbinding meer kan gebruiken. (WiFi)

Edit: Als je mobiel internet bedoeld stel je gewoon een leeg profiel in en die dan activeren.
Voor bellen kun je het misschien blokkeren in de instellingen. Laatste weet ik niet zeker...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
Hi,

Ben begonnen met een topic voor de PoV tablets. Is mijn 1e TS pas en probeer hem nog flink aan te vullen naar voorbeeld van andere super TS's (neeej niet pikken natuurlijk) die ik kan vinden op GoT. Maar als gezegd, nog nooit eerder gedaan dus puur voor de fun eens ermee begonnen.

Schroom niet om mij een DM te sturen met info die ik kan toevoegen, links die erin thuishoren etc etc...
http://gathering.tweakers...message/35204541#35204541

[ Voor 3% gewijzigd door RaymondG op 14-12-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:42:
[...]

Ja, maar alleen door hem dan op airplane mode te zetten. Nadeel is dan dat je dan geen enkele draadloze verbinding meer kan gebruiken. (WiFi)

Edit: Als je mobiel internet bedoeld stel je gewoon een leeg profiel in en die dan activeren.
Voor bellen kun je het misschien blokkeren in de instellingen. Laatste weet ik niet zeker...
Jawel, dat kan tegenwoordig wel. Ik heb nu een Blackberry en een Samsung Galaxy Tab met duo sim. Ik zorg er altijd voor dat ik gebeld kan worden op mijn Blackberry wanneer ik thuis ben, door in mijn Tab de vliegtuigmodus en Wifi aan te zetten. Als ik wil internetten buitenshuis, dan schakel ik gewoon mijn Blackberry uit en kan ik alles met de Tab doen. Dus zowel internetten als bellen :)

Edit: Weet iemand of je op 2 verschillende mobieltjes/tabs 'What's App' kunt draaien, want dit lukt me namelijk nog niet. Elke keer moet ik hem herinstalleren als ik hem op een ander apparaat gebruikt heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Sydney08 op 14-12-2010 19:54 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, dacht dat dat voor de Tab ook zo was, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ArnoutV schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:01:
Je krijgt echt niet spontaan hires games door je tablet aan te sluiten op je TV/monitor.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat er gebeurt als je je Android tablet/smartphone aansluit op een Full HD scherm mbt games in ieder geval. Films zullen sowieso op 1080p gerendered worden.

En als ze niet HD zijn, so what, je zult zeker leuk kunnen spelen. 8)
Er kunnen max 2 films op 8GB geplaatst worden, dus je moet voordat je een film gaat kijken eerst de data van een externe bron kopieeren.
Alle tablets zijn uitbreidbaar en de meesten ondersteunen ook externe opslag (usb sticks en allicht ook HDD's).
Er zijn wel goedkopere media spelers dan een goedkope tablet.
Als je wilt gamen zijn er consoles die goedkoper zijn en veel meer kunnen (inclusief fungeren als media speler)
Haha, ja... DUH :P
Als je het mij vraagt moet je een tablet kopen voor wat het bedoelt is: mobiel gebruik voor internet of multimedia en casual gaming, of thuis op de bank als lokaal apparaat. Maar het grote voordeel van Android is de veelzijdigheid en de vrijheid om te doen wat je wilt. Ik hem genoeg mensen gezien die hun tablet gebruiken als mediacenter. Ik vind het een prachtig idee, voor erbij, naast de logische functionaliteit van een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
iscara schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:33:
[...]

Bij mij blijft de networklocation niet installeren, ook bij de nieuwe zip hou ik dat probleem :(
of ik nu via softwareupate of de losse apk installeer. Kan ik jouw zip krijgen voor het geval ze alweer iets veranderd hebben?
De oplossing eindelijk binnen. Probleem leek te zijn dat ik een file explorer had geinstalleerd. Maar na een format van de SD card en het resetten naar de fabrieksinstellingen werkte het wel :) (thx to jarno)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
In de Makro-folder staat een 10 inch Android tablet voor 199 € van het 'merk' Q.Media.
Dat merk zegt natuurlijk niet veel.. .anderzijds heb ik sinds een half jaar een LED tv in de keuken van Q.Media en ben daar wel heel tevreden van. Qua gebruik VS duurzaamheid kan je dat dan wel niet echt met een tablet vergelijken...

Ik denk dat ik die toch eens IRL ga checken in de Makro... iets met 'niet tevreden, geld terug'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

iscara schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:49:
[...]
De oplossing eindelijk binnen. Probleem leek te zijn dat ik een file explorer had geinstalleerd. Maar na een format van de SD card en het resetten naar de fabrieksinstellingen werkte het wel :) (thx to jarno)
Dit probleem had ik ook dat één van de APK's niet wilde installeren. Bij mij opgelost door via settings -> software -> update en dan de market_update0.zip file selecteren. De POV reboot dan zelf en installeert dan alle APK's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat deed ik ook, maar doordat ik een file explorer had gebruikt die wel met zips kon omgaan ging het blijkbaar steeds fout. Of er zat iets verkeerd op de sd card. Maar na weer een schone sd card en POV te hebben lukte de software update wel (daarvoor dus niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
iemand hier toevallig die zowel de POV 10" tegra als de folio 100 in z'n handen heeft gehad en kan vertellen welke van de 2 de beste/grootste kijkhoek heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geetwee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 08:33
Vraagje aan andere POV 7" bezitters. Kan iemand checken of er op jullie POV onder Settings/Location and Security een optie Use Secure Credentials is?

Ik probeer een 802.1X Enterprise EAP verbinding op te zetten maar zogauw als ik aangeef dat het een 802.1X Enterprise EAP is verspringt het scherm van Settings/Wifi naar Settings/Location and Security. Op mijn POV 7" vind ik geen optie Use Secure Credentials terwijl dat wel nodig is om een 802.1X Enterprise EAP verbinding op te zetten als ik deze pagina http://www.ust.hk/itsc/wireless/eduroam/eduroam_android.html goed interpreteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepjes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:16
Ik kwam net het volgende tablet tegen:

http://www.nowsupplier.co...hip-2818-inch-p-1644.html

Lijkt me voor dat bedrag een redelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 11:47

xyl

Hee, dit ziet er op zich ook wel interessant uit....ken de winkel totaal niet maar de specs (de nieuwe Samsung PV210 processor) zijn goed natuurlijk icm die prijs. Iemand ervaringen met "Kpad"?

Hmm, ik zie trouwens niet dat dit 1,2 Ghz is. Draaien al die Samsung processoren op 1.2 net als deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
sepjes schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:34:
Ik kwam net het volgende tablet tegen:

http://www.nowsupplier.co...hip-2818-inch-p-1644.html

Lijkt me voor dat bedrag een redelijke oplossing.
Ik kwam 'm gisteren ook hier al tegen. Toen kostte die nog 170 US$ voor 1 exemplaar, foutje geweest blijkbaar.

Ik zou de kinderziektes nog even afwachten, het is net een nieuwe tablet. Ben ook benieuwd of dit scherm nu ook op wat krachtigere platforms gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Even in het kort mijn ervaring met mijn Flytouch 2 / Epad / Wowpad / etc.

Ik heb 'm vorige week woensdag ontvangen en heb er jammer genoeg nog niet heel veel tijd aan kunnen besteden, maar voor zon €150 in het totaal is het denk ik prima apparaat. Het scherm is goed, de kijkhoek is redelijk. Ik heb alleen 4 pixels die vastzitten, gelukkig linksonder en bijna niet zichtbaar.
Even wat korte opmerkingen:
- Surfen met (Dolphin browser)lekker gaat soepel, het is echter geen Hexacore 3,0 Ghz processor natuurlijk
- De buurjongen van 6 was binnen een half uur al verder met Angry birds dan mij (in een paar uur)
- GPS even kort (5 minuten) geprobeerd binnen op de bank, zag al 2 satelieten maar nog niet genoeg voor een fix
- Batterij gaat ongeveer 4 uur mee, laad bij mij echter niet verder dan 95%
- Volledige market
- Ik heb met Root Explorer het standaard Wow menu uitgezet en Zeam geïnstalleerd, dat gaat een stuk soepeler
- Filmpjes kijken met Youtube gaat gewoon goed

Kijk anders eens hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=831178
Is opgestart door een mede Tweaker >:) en geeft erg veel info.

Ik twijfel nog even of ik mijn pad terugstuur ivm de pixels en de batterij die niet tot 100% gaat, maar waarschijnlijk houdt ik 'm gewoon om even snel mijn mail te kunnen checken, filmpjes te kijken en gewoon wat te kunnen prutsen met Android op een tablet.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

xyl schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:41:
Hee, dit ziet er op zich ook wel interessant uit....ken de winkel totaal niet maar de specs (de nieuwe Samsung PV210 processor) zijn goed natuurlijk icm die prijs. Iemand ervaringen met "Kpad"?

Hmm, ik zie trouwens niet dat dit 1,2 Ghz is. Draaien al die Samsung processoren op 1.2 net als deze?
Bijzonder ja. Lijkt heel erg op die 8" Freescale tablet van Kiddyl, maar als we het echt hebben over de samsung PV210 (op 1.2ghz), dan hebben we het over de snelste tablet na de tablets met nVidia Tegra 2!

[EDIT] En oohja jongens, geen Rockchip tablets kopen voor meer dan $140. Misschien hebben ze een betere touchscreen, als je tablet te traag is irriteert het alsnog. Je kan dan beter die PoV Movii halen bij de Computerland voor 129€, heb je tenminste lokale garantie en de mogelijk om hem terug te brengen als hij niet bevalt.

[ Voor 16% gewijzigd door XanderDrake op 15-12-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Ik zag de volgende tablet in het foldertje van de It's: http://www.itsonline.nl/C...NDROID-SLEEVE/562/015478/

Op papier geen slechte prijs voor die specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepjes
Het is in ieder geval een goed teken dat er nu ook capacitieve schermen komen, nu nog in combinatie met een goede cpu en dan durf ik het aan om er één te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 18:21
ovaal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:04:
Even in het kort mijn ervaring met mijn Flytouch 2 / Epad / Wowpad / etc.

Ik heb 'm vorige week woensdag ontvangen en heb er jammer genoeg nog niet heel veel tijd aan kunnen besteden, maar voor zon €150 in het totaal is het denk ik prima apparaat. Het scherm is goed, de kijkhoek is redelijk. Ik heb alleen 4 pixels die vastzitten, gelukkig linksonder en bijna niet zichtbaar.
Even wat korte opmerkingen:
- Surfen met (Dolphin browser)lekker gaat soepel, het is echter geen Hexacore 3,0 Ghz processor natuurlijk
- De buurjongen van 6 was binnen een half uur al verder met Angry birds dan mij (in een paar uur)
- GPS even kort (5 minuten) geprobeerd binnen op de bank, zag al 2 satelieten maar nog niet genoeg voor een fix
- Batterij gaat ongeveer 4 uur mee, laad bij mij echter niet verder dan 95%
- Volledige market
- Ik heb met Root Explorer het standaard Wow menu uitgezet en Zeam geïnstalleerd, dat gaat een stuk soepeler
- Filmpjes kijken met Youtube gaat gewoon goed

Kijk anders eens hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=831178
Is opgestart door een mede Tweaker >:) en geeft erg veel info.

Ik twijfel nog even of ik mijn pad terugstuur ivm de pixels en de batterij die niet tot 100% gaat, maar waarschijnlijk houdt ik 'm gewoon om even snel mijn mail te kunnen checken, filmpjes te kijken en gewoon wat te kunnen prutsen met Android op een tablet.
Bedankt, nuttige informatie. :)

Ik zag uit wat eerdere posts dat je de flytouch / apad etc hier had besteld:
http://www.aliexpress.com...NTER-NET-WIFI-3G-GPS.html

Wat was de levertijd?

En met betrekking tot youtube filmpjes: je geeft aan dat deze soepel lopen, maar ook op 720p?

Werkt de android market standaard (out-of-the-box) of heb je een hack gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

De levertijd was ongeveer een week:
- Ik heb mijn Flybook op vrijdag de 26e besteld
- De 28e is deze bij DHL aangemeld
- Donderdag de 2e bij de leverancier opgepikt
- Vrijdag 3 december op Schiphol :P
- Vrijdag rond de lunch, inklaring compleet :P
- Zaterdag verwerkt in Amsterdam :?
- Zondag vertrokken vanuit Amsterdam :?
- Maandag aangekomen in Brussel :?
- Maandag teruggezonden naar Amsterdam :)
- Maandag verzonden naar Zwolle :?
- Maandag retour gezonden naar Amsterdam
- Maandagavond bij mijn werk in Amsterdam aangeboden, er was echter niemand......
- Dinsdagmorgen uiteindelijk ontvangen :*)

Dus in principe kan de levering binnen een week, indien DHL meewerkt.

Ik zal vanavond nog even 720p filmpjes op youtube proberen. Maar volgens mij moet dat, afhankelijk van de snelheid van je verbinding, gewoon werken.

[ Voor 9% gewijzigd door ovaal op 15-12-2010 12:52 . Reden: toevoeging 720p ]

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Cooler_King schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:42:
[...]

Denk het wel, maar heb nog maar even gevraagd voor de zekerheid (ze zullen morgen pas antwoorden door tijdsverschil)
Ik heb inmiddels bevestiging dat deze idd een g-sensor heeft: http://www.nowsupplier.co...24gwifiwebcam-p-1616.html

De kleur zijn ze wat onduidelijk over.. de voorkant is als het goed is zwart en de achterkant wit/zilver (iPad-achtig dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Michel242186 schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:58:
Klopt prijs is veels te hoog van de galaxy tab, maar ze komen binnenkort met een cash back actie van 150 euro en dan is het misschien aantrekkelijk...
Samsung 150 euro cashback én lederen hoesje én BT headset:
http://www.samsung.com/nl...romotion_banner1_14122010

Was even bij de MM om hem "te voelen" en daar hebben ze intern ook deze cashback actie doorgekregen.

Enige was dat er op Android World gesuggereerd werd, dat je hem zou moeten kopen bij door Samsung geselecteerde winkels, maar op de Samsung site zelf is daar niets op de vinden ... Zal me eens inschrijven op bovenstaande site en kijken of ik daar iets over kan vinden.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 05:55
S913 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:56:
[...]

Samsung 150 euro cashback én lederen hoesje én BT headset:
http://www.samsung.com/nl...romotion_banner1_14122010

Was even bij de MM om hem "te voelen" en daar hebben ze intern ook deze cashback actie doorgekregen.

Enige was dat er op Android World gesuggereerd werd, dat je hem zou moeten kopen bij door Samsung geselecteerde winkels, maar op de Samsung site zelf is daar niets op de vinden ... Zal me eens inschrijven op bovenstaande site en kijken of ik daar iets over kan vinden.
vraag me ook af of je hem kan kopen bij de goedkoopste in de pricewatch en dan 150 euro eraf dan wordt het pas leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb net even de Samsung klantenservice gebeld, want in de algemene voorwaarden staat o.a.:
De Winnaars van de Actie zullen worden vastgesteld aan de hand van een trekking door een onafhankelijke derde, zoals bijvoorbeeld een deurwaarder of een notaris of door een onpartijdig computerprogramma.
Dan lijkt het meer alsof het een wedstrijd is waarbij je die cashback kunt winnen.

Maar: Volgens de interne informatie van Samsung is het geen wedstrijd en krijg je gewoon je 150 euro bij het opsturen van de bon etc etc

MAAR: Deze actie geldt alleen voor Tab's die afkomstig zijn van de Nederlandse markt, die uit Duitsland komen, vallen buiten deze actie (kunnen ze zien aan IMEI). De medewerker gaf als voorbeeld dat veel MediaMarkt tab's uit Duitsland komen ... Dus dat kan leuk worden, want MM gaat wel reclame maken met die cashback actie .... Moraal: Krijg eerst 100% bevestiging dat je een Nederlands toestel koopt!

[edit] Net ook even Informatique besteld (mijn preferred supplier) en volgens hun zijn er geen echte Duitse of Nederlandse Tabs, Samsung levert gewoon aan Europa. Enige waar je misschien wel rekening mee moet houden, is dat ik ergens las dat die van GSMWijzer initieel Duitstalig en T-Mobile branded zouden zijn .... Die vallen dus mogelijk wel buiten de actie.

[ Voor 15% gewijzigd door S913 op 15-12-2010 14:24 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
wel erg vage actievoorwaarden zo zeg.
Ze praten steeds over "prijs" en "trekking" en "winnaars" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
sepjes schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:15:
Het is in ieder geval een goed teken dat er nu ook capacitieve schermen komen, nu nog in combinatie met een goede cpu en dan durf ik het aan om er één te bestellen.
En de Tegra 250 is geen goede CPU? Wikipedia: Nvidia Tegra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepjes
Volgens mij zit die toch echt in tablets in een andere prijsklasse, dit is de eerste capacitieve die ik gezien heb onder de 200 dollar. Als we nu een combinatie zagen van dit scherm met een Cortex A8 zou dat een mooi betaalbaar alternatief kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

M a r c o schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:30:
wel erg vage actievoorwaarden zo zeg.
Ze praten steeds over "prijs" en "trekking" en "winnaars" :?
Jup, vond ik ook. Vandaar mijn telefoontje naar de klantenservice. Daar gaven ze dus aan wat ik al eerder postte. Maar ik heb ze wel aangegeven dat die voorwaarden dus niet goed zijn .. Weet niet of ze daar wat mee gaan doen ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT: Laat maar

[ Voor 92% gewijzigd door CLB op 15-12-2010 15:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
ovaal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:51:
De levertijd was ongeveer een week:
- Ik heb mijn Flybook op vrijdag de 26e besteld
- De 28e is deze bij DHL aangemeld
- Donderdag de 2e bij de leverancier opgepikt
- Vrijdag 3 december op Schiphol :P
- Vrijdag rond de lunch, inklaring compleet :P
- Zaterdag verwerkt in Amsterdam :?
- Zondag vertrokken vanuit Amsterdam :?
- Maandag aangekomen in Brussel :?
- Maandag teruggezonden naar Amsterdam :)
- Maandag verzonden naar Zwolle :?
- Maandag retour gezonden naar Amsterdam
- Maandagavond bij mijn werk in Amsterdam aangeboden, er was echter niemand......
- Dinsdagmorgen uiteindelijk ontvangen :*)

Dus in principe kan de levering binnen een week, indien DHL meewerkt.

Ik zal vanavond nog even 720p filmpjes op youtube proberen. Maar volgens mij moet dat, afhankelijk van de snelheid van je verbinding, gewoon werken.
Kan je iets vertellen over de algemene build-quality van dit ding?
Wat mij ook niet duidelijk is: heeft 't scherm een multitouch werking (of sla ik nu ergens de plank volledig mis)?

Misschien dat ik deze ook wel bestel en hopelijk nog onder de kerstboom kan leggen (voor de kindjes en mezelf dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Ik heb net even gekeken en Youtube 720p draait probleemloos. Volgens mij moet 1080 ook lukken, maar dat is een beetje nutteloos op een niet full hd scherm >:)

Verder is het een prima apparaat tot nu toe, De buurjongen heeft 'm al van de tafel laten flikkeren, maar geen krimp. Het is natuurlijk geen Ipad gevoel, maar wel stevig en niet te zwaar. De gevoeligheid van het resistieve scherm vindt ik erg goed, veel beter dan verwacht.

De snelheid is goed, niet zo supersnel als de Ipad, maar wel lekker soepel. Ik moet alleen de GPS on uitproberen. Ik zag laatst wel even snel 2 satelieten binnen op de bank, maar verder ben ik nog niet gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kl570
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-09-2024
Deze stond vandaag in de folder van de Carrefour (supermarkt in België) http://www.hypercarrefour.be/Images/ImageDB/PromotionPdf/Hyper/NL/NL_20101202_65425.pdf

Wat denken jullie hiervan? Weet er iemand welk Chinees model ze hier weer "gerebranded" hebben? Ik zou graag wat meer specs. hebben, vandaar.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
@ Ovaal : bedankt voor je feedback... 'k heb me niet kunnen inhouden ondertussen... :X bestelling en betaling is ondertussen gebeurd |:(

was toch alweer even geleden.. zo'n impulsieve aankoop O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
De leukere tablets komen er nu toch wel aan:

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Nu bij Dynabyte

Creative ZiiO 7" entertainmenttablet
https://dynabyte.nl/artikel/7126489

prijs 249,99

Als ik de youtube filmpjes mag geloven heeft hij ook hdmi out

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• WiLLoW_TieN
Zoek voor een kennis een 9~10" Android tablet met minimaal een RK2808 CPU.
Budget is maximaal 150 euro. BT en GPS is leuk maar geen must.
Resistive scherm is geen probleem. Andriod versie minimaal 1.6
Zijn er dan eigenlijk nog andere reële kandidaten behalve de Flytouch2 :?

• renio
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 16 december 2010 @ 07:54:
Zoek voor een kennis een 9~10" Android tablet met minimaal een RK2808 CPU.
Budget is maximaal 150 euro. BT en GPS is leuk maar geen must.
Resistive scherm is geen probleem. Andriod versie minimaal 1.6
Zijn er dan eigenlijk nog andere reële kandidaten behalve de Flytouch2 :?
Welke minpunten zijn er aan de Flytouch 2...? Ik heb er ene besteld (maar kan nog steeds annuleren)

• WiLLoW_TieN
renio schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:18:
[...]

Welke minpunten zijn er aan de Flytouch 2...? Ik heb er ene besteld (maar kan nog steeds annuleren)
Geen idee ? Dat is nu juist mijn vraag ? En wellicht is er iets VEEL beters te verkrijgen voor 155 euro :?

------------------------------------------------------------------------------

Verder nog een TiP ik heb op dealextreme een soort van neopreen sleeve gekocht voor 3,15 euro incl. postage !

Heb hem inmiddels in huis ding past goed om mijn 7" Rocktab tablet en ik denk om de meeste 7" tablets !

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Hoe is het scherm van de Flytouch 2 en dan met name de kijkhoek?
Dit lijkt me een geweldig tablet voor wat ik zoek.

Portfolio

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

weet iemand wat dit voor iets is, ik zie geen merk staan: http://www.lightinthebox....1800543PC02-_p161003.html

en wat is het verschil met de Flytouch2?

[ Voor 0% gewijzigd door Boy op 16-12-2010 13:36 . Reden: typo ]

• ovaal

ovaal

Boy schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:36:
weet iemand wat dit voor iets is, ik zie geen merk staan: http://www.lightinthebox....1800543PC02-_p161003.html

en wat is het verschil met de Flytouch2?
Behalve dat deze wat duurder is dan de Flytouch/Wowpad/etc mist deze een aantal functies/aansluitingen:
- Geen GPS
- HDMI?
- 2x Micro SD card?
- 2x USB?
- R45?

Volgens mij is dit gewoon de Zenithink ZT 180, de voorloper van de Flytouch.
Meer over het verschil kan je hier vinden:
http://www.shenit.com/blo...-epad-vs-gome-flytouch-2/

De kijkhoek van de Flytouch is niet fantastisch, mijn zoontje van 4 zat Bob de bouwer op Youtube te kijken en zei opeens: Nu is het donkerder, nu niet. Dit terwijl hij de kijkhoek tablet veranderde.

Maar hij wil geen TV meer kijken, alles moet op de Flytouch >:)

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Ik was al bang voor een slechte kijkhoek, dat wordt nog even wachten op een tablet met degelijk scherm dan.

Portfolio

• WiLLoW_TieN
Kwam de 10" Flytouch2 op internet nu al tegen voor € 142,-- incl. verzenden :9

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Het gaat hard. Nu bij mycom Viewsonic tablets.
7 inch 429
10 inch 529

http://www.mycom.nl/Productgroep/Tablet-PC/25315
de 10 inch is dual boot en draait zowel windows als android

fimpje dualboot
YouTube: ViewSonic ViewPad 10 10-Zoll Tablet mit Dual-Boot Windows 7 HP & Android 1.6 im Hands-on

[ Voor 19% gewijzigd door zap8 op 16-12-2010 19:27 ]

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Verwijderd

Heb een heel goedkope site gevonden maar vertrouw het niet helemaal.
Is er hier iemand die bij Volopo.com shop heeft besteld? De prijs is belachelijk goedkoop!
Heb deze gevonden maar vertrouw het niet helemaal. Om een lang verhaal kort te houden, kent iemand deze site? Dit omdat ze alleen met overschrijving werken... Ik neem aan dat dit oplichters zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 19:59 ]

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:08:
Kwam de 10" Flytouch2 op internet nu al tegen voor € 142,-- incl. verzenden :9
Hier 140€

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

• renio
ik betaal voor de Flytouch 2 een 134-tal eurootjes (177 amerikaansche dollars) inclusief verzending (België)

• WiLLoW_TieN
renio schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:24:
ik betaal voor de Flytouch 2 een 134-tal eurootjes (177 amerikaansche dollars) inclusief verzending (België)
Van welke webshop ?

• renio
dezelfde als die waar tweaker 'ovaal' z'n flytouch 2 tablet gekocht heeft: http://www.aliexpress.com/snapshot/100282462.html

• WiLLoW_TieN
renio schreef op donderdag 16 december 2010 @ 21:16:
[...]

dezelfde als die waar tweaker 'ovaal' z'n flytouch 2 tablet gekocht heeft: http://www.aliexpress.com/snapshot/100282462.html
Damn idd bij huidige $-koers circa € 134,-- incl. shipment within 5 days via DHL

Ik lees hier wel wat over issues omtrent de geadverteerde specs
en de echte interne specs van een Flytouch2 b.v ;

"0.96gig storage not 2 gig
184mb memory not 256mb
791Mhz cpu not 1Ghz
and a few pixels missing for some" <-- :?

"There is no 10" Flying Touch II with a X220 it is a X210 !!!

The board is a IX210 WWE10 V3.2 20100818!!!" <-- :?

En toch denk ik dat ik er 1 ga bestellen voor mijn kennis.

[ Voor 45% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 17-12-2010 11:09 ]

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:50:
Heb een heel goedkope site gevonden maar vertrouw het niet helemaal.
Is er hier iemand die bij Volopo.com shop heeft besteld? De prijs is belachelijk goedkoop!
Heb deze gevonden maar vertrouw het niet helemaal. Om een lang verhaal kort te houden, kent iemand deze site? Dit omdat ze alleen met overschrijving werken... Ik neem aan dat dit oplichters zijn?
Al eens Google geraadpleegd op die naam? Astu, when it is to good to be true.....

Verwijderd

Ja, heb ik gezien. Daarom zet ik mijn verwachting er ook bij.
Dit is volgens mij echt één grote oplichting, op dat adres zit een andere winkel die voor Orange verkoopt en onder hetzelfde nummer geregistreerd staat. Heb die shop dan ook op de hoogte gesteld hierover. Ook emails worden doorgestuurd naar een ander emailadres. Kantoor in Londen maar de bank in Roemenië. Ik laat het aan me voorbij gaan. Wel bedankt voor je post!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 22:16 ]

• JarlSX
ding draait helaas wel op een Atom processor, dus alleen android 1.6 mogelijk
grootste gedeelte van de tablets van komend jaar zullen op arm processoren lopen, balen voor intel

Verwijderd

En weer een nieuwe: de E Fun Nextbook Next 3

Afbeeldingslocatie: http://www.nextbookusa.com/images/index_next3_01.jpg
E Fun just announced the addition of a new tablet under its Nextbook brand, the Next3. It uses an 8.4-inch touchscreen and runs on Android 2.1. The tablet can access YouTube, browse the web and the Borders eBook store through Wi-Fi.

Users can also download third-party apps, although it's not explicit whether or not it supports Android Market. E Fun builds in 2GB of memory with an SD card slot. Speakers are built-in, and the company preloads 25 e-books to get users started.

The Nextbook Next3 ships this week, priced at $299, and includes a protective pouch with a magnetic flap.
Bron: http://www.electronista.c....this.week/#ixzz18Jb5pIe9

Fabrikant website @ http://www.nextbookusa.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2010 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

DapperKonijntje schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:37:
Ik was al bang voor een slechte kijkhoek, dat wordt nog even wachten op een tablet met degelijk scherm dan.
ach, voor die prijs ... en je kijkt toch meestal zelf gewoon recht naar dat ding...ok, als hij nou 300+ euro zou kosten zou ik het niet accepteren...maar ik ben aan het denken de Flytouch2 te kopen als voorloper tot er een fatsoenlijke uitkomt voor een goede prijs...

Wat me wel tegenstaat is de iPad look van deze dingen! Ik zou willen dat ze er anders uit zagen.

Ik wil gewoon een Android device, niet iets wat een iPad wannabee is...

wat doet die ene knop trouwens? is dat de back knop? waar zijn de andere android knoppen?

[ Voor 21% gewijzigd door Boy op 17-12-2010 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Die ene knop onderaan het scherm is inderdaad de back knop. een verdere werking heb ik nog niet kunnen ontdekken. Maar ik heb er jammer genoeg dan ook nog niet genoeg tijd aan kunnen besteden. :-(

Thuis is de flybook wel een groot succes >:) Mijn zoontje van 4 is gisterenmorgen stiekem naar beneden gegaan om videos te kijken op de flybook _/-\o_
Gelukkig hadden we het op tijd in de gaten.

Even voor alle twijfelaars: De flybook is geen Samsung Galaxy tab of een POV met capacitief scherm! Hij is iets minder snappy, en het scherm is iets minder gevoelig.
MAAR: Je betaald er dan ook maar rond de €150 voor.

Het scherm is voor een resistief scherm, vindt ik tenminste, zeer gevoelig. En met een andere home app, zoals Zeam of LauncherPro, is de performance gewoon goed.

Nog wel een puntje, ik heb een hoes gekocht bij Witsglobal, voor de ZT180. Deze past net niet helemaal, is eigenlijk net te groot en de openingen voor de aansluitingen zitten niet allemaal goed. Met wat van dat matrasschuim het ik de hoes aangepast, en nu past de flybook er goed en strak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
ovaal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:20:
Even voor alle twijfelaars: De flybook is geen Samsung Galaxy tab of een POV met capacitief scherm! Hij is iets minder snappy, en het scherm is iets minder gevoelig.
MAAR: Je betaald er dan ook maar rond de €150 voor.
Dus al met al is de Flytouch2 nu voor 134 euro ( incl. verzenden ) een aanrader denk ik :?

( 1 euro = $ 1,33 as we speak )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:01:
[...]

Dus al met al is de Flytouch2 nu voor 134 euro ( incl. verzenden ) een aanrader denk ik :?

( 1 euro = $ 1,33 as we speak )
Houdt wel rekening met een euro of 25 aan btw die je aan DHL mag betalen bij ontvangst! Maar dan nog is het niet duur vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
ovaal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:31:
[...]

Houdt wel rekening met een euro of 25 aan btw die je aan DHL mag betalen bij ontvangst! Maar dan nog is het niet duur vind ik.
Ik heb al 2 tablets laten komen uit Hong Kong en heb nooit BTW of invoerrechten betaalt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Hoe is de flytouch2 met 720p mkv'tjes?

Zou iemand wat fototjes kunnen schieten van de flytouch? Ben toch wel erg beniewd. Denk dat zoiets mij wel even zoet kan houden tot er wat anders leuks voorbij komt. Voor 134 euro is dat zeker de moeite.

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:48:
[...]

Ik heb al 2 tablets laten komen uit Hong Kong en heb nooit BTW of invoerrechten betaalt :?
@WiLLoW_TieN Hoe heb jij deze laten verzenden vanuit Hong Kong? Wat ik lees, ook op SK, is dat verzending via de "reguliere" pakketpost (China Post) minder vaak wordt gecontroleerd, maar dat DHL er bijna altijd uit wordt gepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
ovaal schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:50:
[...]

@WiLLoW_TieN Hoe heb jij deze laten verzenden vanuit Hong Kong? Wat ik lees, ook op SK, is dat verzending via de "reguliere" pakketpost (China Post) minder vaak wordt gecontroleerd, maar dat DHL er bijna altijd uit wordt gepikt.
Je hebt DM niet aanstaan dus zal dan maar hier even reageren. Ik heb idd in het recente verleden een Nationite Midnite ( Wits ) A81E en een Nationite Rocktab 8 GB wit laten komen vanuit HK via MP4Nation.
Beide keren heb ik idd geen btw en/of invoerechten hoeven betalen !

Zijn er anderen die de Flytouch2 vanuit China hebben laten komen en er WEL btw en/of invoerrechten hebben moeten betalen ?? hetzij via DHL / UPS / EMS / ..... ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Jap schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:23:
Hoe is de flytouch2 met 720p mkv'tjes?

Zou iemand wat fototjes kunnen schieten van de flytouch? Ben toch wel erg beniewd. Denk dat zoiets mij wel even zoet kan houden tot er wat anders leuks voorbij komt. Voor 134 euro is dat zeker de moeite.
foto's hier zijn toch wel duidelijk:
http://www.mobino1.com/product-1693.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Vind dat hij op die fotos extreem dik lijkt. Kan ook aan mij liggen..

Iemand die kan bevestigen dat ie lekker 720p mkvtjes afspeelt?

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:56:
Beide keren heb ik idd geen btw en/of invoerechten hoeven betalen !
Kan ook nog later komen hoor in een naheffing van de koeriersdienst =) En anders gewoon geluk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

S913 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:13:
MAAR: Deze actie geldt alleen voor Tab's die afkomstig zijn van de Nederlandse markt, die uit Duitsland komen, vallen buiten deze actie (kunnen ze zien aan IMEI). De medewerker gaf als voorbeeld dat veel MediaMarkt tab's uit Duitsland komen ... Dus dat kan leuk worden, want MM gaat wel reclame maken met die cashback actie .... Moraal: Krijg eerst 100% bevestiging dat je een Nederlands toestel koopt!
*** gloeiende!! Heb ik net mijn Tab binnen, wil hem registreren: Hebben ze de website én algemene voorwaarden gewijzigd! Nu hebben ze opeens wel restricties v.w.b. welke winkel je hem moet komen.
En notabene kan je hem bij de MediaMarkt kopen, terwijl ze woensdag nog tegen me zeiden dat MM vaak buitenlandse Tab's hebben die niet onder de actie zouden vallen...

30 minuten met de klantenservice aan de lijn gehangen, zonder enig resultaat .. Behalve dat ik teruggebeld wordt ... Dus pas op!

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
S913 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:19:
[...]

*** gloeiende!! Heb ik net mijn Tab binnen, wil hem registreren: Hebben ze de website én algemene voorwaarden gewijzigd! Nu hebben ze opeens wel restricties v.w.b. welke winkel je hem moet komen.
En notabene kan je hem bij de MediaMarkt kopen, terwijl ze woensdag nog tegen me zeiden dat MM vaak buitenlandse Tab's hebben die niet onder de actie zouden vallen...

30 minuten met de klantenservice aan de lijn gehangen, zonder enig resultaat .. Behalve dat ik teruggebeld wordt ... Dus pas op!
waar heb je hem dan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Heb nu net een Flytouch2 besteld en betaald ;)

Hopelijk net voor de Kerst binnen via DHL :?

[ Voor 30% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-12-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Informatique ... Toch een gerenommeerd bedrijf, geen schimmig zaakje. Waren 50 euro goedkoper dan de rest (waar je hem schijnbaar moet kopen), maar als ik die 150 euro misloop dan zijn ze toch iets duurder.

Maar net ook Informatique gebeld en even kort door Samsung teruggebeld en Informatique pakt dit ook op ( _/-\o_ ), dus hopelijk komen ze er met z'n tweeën uit (maandag hoor ik waarschijnlijk meer). Enige nadeel is dat ik tot maandag naar het gesloten doosje moet blijven kijken, want mogelijk dat ik hem dus terug naar Informatique moet sturen mocht ik toch geen gebruik kunnen maken van de cashback.

Naja ... ga ik dit weekend maar werken aan het "grote Galaxy Tab topic" :P

[ Voor 4% gewijzigd door S913 op 17-12-2010 15:43 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
wel een naaistreek van Samsung om de voorwaarden tijdens de actie nog te veranderen.
even voor de volledigheid, de volgende shops staan in de voorwaarden:
BelCompany, bol.com, Coolbleu, Dixons, Dynabite, Expert, GSMWeb, Hi, KPN, Media Markt, MyCom,
Staples/Office Center, Studentmobiel, Telfort, Telefoonkopen.nl, The Phonehouse, T-Mobile, Typhone, Vodafone en Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:43

Bestla

Kvinne

Sorry, verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Bestla op 17-12-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:35:
Heb nu net een Flytouch2 besteld en betaald ;)

Hopelijk net voor de Kerst binnen via DHL :?
hi hi ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
M a r c o schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:00:
wel een naaistreek van Samsung om de voorwaarden tijdens de actie nog te veranderen.
even voor de volledigheid, de volgende shops staan in de voorwaarden:

[...]
dit zijn dus al die shop die hem voor 750 aanbieden dus is de korting nog vrij mager....vind 600 nog een hoop geld voor de samsung tablet....telfort staat er ook tussen maar op de site van site van telfort is de tab niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Michel242186 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:39:
[...]
dit zijn dus al die shop die hem voor 750 aanbieden dus is de korting nog vrij mager....vind 600 nog een hoop geld voor de samsung tablet....telfort staat er ook tussen maar op de site van site van telfort is de tab niet te vinden.
Nee hoor, deze staat ook in die lijst:
http://www.studentmobiel....ung-galaxy-tab-p1000-16gb
€ 626 euro.
kom je op € 476 ex verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyro83
  • Laatst online: 14-09 18:21
Waarschijnlijk zit dat wel goed. Ik heb zondag (de 12de) een flytouch 2 besteld.
Vandaag bezorgpoging door DHL. Jammer dat ik alleen niet thuis was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

M a r c o schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 18:53:
Nee hoor, deze staat ook in die lijst:
http://www.studentmobiel....ung-galaxy-tab-p1000-16gb
€ 626 euro.
kom je op € 476 ex verzenden.
Vandaar dat ik zo pissed ben .. Want mij vertellen ze woensdag dat het Tabs voor de Nederlandse markt moeten zijn en nu staan deze gasten er wel bij, terwijl ik volgens mij ergens iemands ervaring had gelezen dat die er eentje bij hun had gekocht die standaard in de duitse taal stond en T-mobile branded was ...

[edit] En Typhone verkoopt de Tab niet eens zonder abonnement ....Dus krijg je daar de Tab met abbo gratis, plus nog eens 150 van Samsung??

[ Voor 10% gewijzigd door S913 op 17-12-2010 19:31 ]

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
pyro83 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:18:
[...]

Waarschijnlijk zit dat wel goed. Ik heb zondag (de 12de) een flytouch 2 besteld.
Vandaag bezorgpoging door DHL. Jammer dat ik alleen niet thuis was. :(
Doe je nog even een kleine review met eerste indrukken ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden voor de Archos 70/101 mogen hier.