Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Zo niet, ik heb nog zo'n USB stick liggen. Onlangs de pEvo verkocht ivm lease maar totaal niet aan die stick gedacht, die ligt hier dus in de kast.Possible schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:48:
Hoi,
Ik heb een Fiat punto Evo uit 2010 met 146 op de teller (Diesel). Prima auto en heb geen problemen. Nu zou ik eigenlijk Spotify willen luisteren in de auto. Helaas gaat dit niet met Blue & Me. Op verschillende fora kom ik helaas ook niet verder. Er schijnt wel een USB stick te zijn waarmee het mogelijk wordt alleen vind ik deze behoorlijk prijzig. Zijn er alternatieven? Ik las in het topic dat er een AUX kabel is die je achter je autoradio kan zetten. Echter vraag ik mij af of dit met mijn versie kan?
Ik heb een Fiat Punto Evo (2010) met Climate Control versie. (En ook een USB poort met 'oude'' windows mobile logo)
[afbeelding]
Mag weg voor het bedrag dat je ervoor over hebt.
Voor de stats van dit topic: pEvo model 2010 full-option gekocht in sept '12 met 20k op de klok en met 116k in aug '15 verkocht. Enige probleem dat ik ermee heb gehad is kapotte turbo, welke met 70% coulance is vervangen incl nieuwe EGR. Hij stond zelfs nog op de originele banden
Edit: Het betreft deze stick: http://www.fiat-accessori...aptor-for-iphone-and-ipod
Enkel geschikt voor iPhone en iPod dus; helaas had Possible hier niets aan.
Edit: De stick is inmiddels vergeven.
[ Voor 7% gewijzigd door internetinfo op 05-07-2016 12:18 ]