Ik zit met een dilemma. Mijn Fiat Punto Evo 1.3 MultiJet uit 2011 begon te 'ratelen' tijdens het rijden en bleek dat hij maar op 3 cilinders liep. Na onderzoek van de garage bleek dat 1 verstuiver niet goed functioneert (hoge retour flow?). Een tweede verstuiver werkte wellicht ook niet meer 100%.
Daarnaast moet de olie onderzocht worden op eventuele schade aan de lagers. Kosten kunnen goed oplopen tot €2000,-
Mijn Evo heeft inmiddels ± 225.000 km gereden en ik rijd ongeveer 37.000 km per jaar.
Wat is wijsheid? Is een auto van deze leeftijd/kilometerstand de reparatie nog waard? Kans is er natuurlijk dat er vanwege de leeftijd nog andere problemen optreden.
Daarnaast moet de olie onderzocht worden op eventuele schade aan de lagers. Kosten kunnen goed oplopen tot €2000,-
Mijn Evo heeft inmiddels ± 225.000 km gereden en ik rijd ongeveer 37.000 km per jaar.
Wat is wijsheid? Is een auto van deze leeftijd/kilometerstand de reparatie nog waard? Kans is er natuurlijk dat er vanwege de leeftijd nog andere problemen optreden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GYaZ20TtwkavNJURpj4G1Qgt.png?f=user_large)