Okay ik had niet gezeten moeten zeggen maar gereden, qua ruimte zullen ze niet veel voor elkaar onder doen vanwege datzelfde onderstel, maar das hetzelfde als zeggen dat ze allebei vier wielen hebben alleen de audi is wat luxer. Audi is ook een stukje stiller, vaak iets meer vermogen, en toch degelijker. Het geld wat je meer betaalt gaat daadwerkelijk ergens naartoe niet alleen een beetje image.TwOkkie schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 01:28:
[...]
Ja. Beide zijn vrij compacte auto's met een typisch duitse uitstraling. Hoewel ik het cijfermatig niet kan bevestigen (die interieurmaten op autoweek.nl lijken het gevoel tegen te spreken) komt mijn eigen auto van binnen veel ruimer over. Voorin twijfel ik, maar achterin weet ik het zeker. Prima auto's verder hoor.
Eerst trollen en als er dan iemand reageerd, he ik zat niet te trollen, das lekker makkelijk En ik geloof niet dat ik ergens overgevoelig reageerde, of is iedereen die het niet met je eens is opeens overgevoelig?Maar dan nog, waarom ga je zo op tilt als ik dat sommetje neerpen? Zie je niet dat het een woordspelletje van me was met dat contrast tussen "te goedkoop" en "te duur"? Cool down man! Ik zat niet te trollen. Ligt het dan zo gevoelig?
Volgens mij is er 1 overgevoelig in dit hele topic al en dat ben jij.
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden, het is nogal lastig om met mensen die niks met auto's hebben een discussie te hebben over auto's. Net als met (ik noem maar een voorbeeld) Renault Scenic rijders die kopen geen auto omdat ze een interesse hebben in autorijden en auto's, maar omdat ie praktisch en goedkoop is. Voor veel mensen is autorijden meer dan dat maar dat zal nooit begrepen worden als je je er niet voor interesseert.Een Prius 1.5 THSD Comfort uit 2006 met 170.000 op de teller in eigen bezit. Geen 14% bijtelling, wel 50 euro korting op de wegenbelasting. Maar dat was toch al bekend?
[...]
Daarom kan ik ook zeggen dat Tamiya + geitenwollensok = PriusDat maak jij er van. De A3 staat op hetzelfde platform als de Golf. Dat is een feit. De A3 is duurder. Ook een feit. De A3 heeft een duur/sjiek/representatief imago. Ook alweer een feit. Waar zit het negatieve? In het stukje waar ik schreef "te duur"? Dat is mijn mening en daar zul je het mee moeten doen voor vandaag.
De prius heeft net als radiografisch bestuurbare autootjes een electromotor, en het is een auto voor mensen die zich druk maken inzetten voor het milieu.
Het is maar net hoe je het opschrijft he Golf + image =A3 klinkt toch ff iets anders het is de toon die de muziek maakt, het zou kunnen dat je dat zelf niet doorhebt, maar ik denk het eigenlijk wel. Een soort excuustroll, eerst trollen daarna sorrie zeggen en zo bedoelde ik het niet. En dan vragen of het gevoelig ligt. Het zou een grappige taktiek zijn als je het er niet zo verdomd dik bovenop zou leggen.
Prius is ook te duur voor wat je krijgt, je krijgt vooral veel marketing. Nog zo'n mening die nergens over gaat. Als je zo een discussie moet gaan voortzetten is het onbegonnen werk.
Nu gaat eigenlijk dit hele topic al nergens over dus past hier wel.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.