Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb WhatsApp en NoLED geinstalleerd, hoe moet ik t instellen dat er een icon op mn schem komt bij een wachtend berichtje? Bij mail werkt t prima maar bij WhatsApp lijkt ie niks te doen en dat is wel gewenst.
Bij NoLED heb ik 'other' staan op rood en in WhatsApp de notification led ook op rood zodat ze overeenkomen maar helaas... iemand een idee?

update: net een update van WhatsApp erop gezet en nu werkt t wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 20-10-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:14
Even een vraagje over automatische/manuele netwerkkeuze...
Ik woon in het grensgebied en heb hem standaard op KPN/telfort (roaming aan ivm roaming op het KPN netwerk als Telfort klant) staan.
Af en toe valt het bereik weg en blijft hij zonder provider (geen probleem wat mij betreft), maar soms springt hij dan over op E-plus (duits netwerk) en dat is wel duur als je dan gebeld wordt.
In het menu van andoid eclair kun je wel zoeken naar een provider, maar echt op manueel zetten kan volgens mij niet.

Ik heb al een programma dat het dataverkeer blokkeert (Data Controller, APNdroid, real roaming) maar dat gaat alleen over dataverkeer en niet over gsm verkeer.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond Deen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 16:20
Cartman! schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:22:
Ik heb WhatsApp en NoLED geinstalleerd, hoe moet ik t instellen dat er een icon op mn schem komt bij een wachtend berichtje? Bij mail werkt t prima maar bij WhatsApp lijkt ie niks te doen en dat is wel gewenst.
Bij NoLED heb ik 'other' staan op rood en in WhatsApp de notification led ook op rood zodat ze overeenkomen maar helaas... iemand een idee?

update: net een update van WhatsApp erop gezet en nu werkt t wel :)
NoLED is een handig programmaatje, maar een batterijvereter van jewelste!
Denk dat als je een dag wilt halen met een lading, je dit tooltje er wel af kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DapperKonijntje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 08:59:
Ik heb een bug(?) gevonden in JP6, zodra ik een telefoontje op speaker zet valt na een tijdje het scherm uit, dat vind ik normaal niet erg maar wel vervelend als ik aan het bellen ben, in JM2 was dit volgens mij niet zo.

Meer mensen hier last van?
Even je telefoon naar voren kantelen en je hebt weer beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond Deen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-09 16:20
Aegir2002 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:47:
Even een vraagje over automatische/manuele netwerkkeuze...
Ik woon in het grensgebied en heb hem standaard op KPN/telfort (roaming aan ivm roaming op het KPN netwerk als Telfort klant) staan.
Af en toe valt het bereik weg en blijft hij zonder provider (geen probleem wat mij betreft), maar soms springt hij dan over op E-plus (duits netwerk) en dat is wel duur als je dan gebeld wordt.
In het menu van andoid eclair kun je wel zoeken naar een provider, maar echt op manueel zetten kan volgens mij niet.

Ik heb al een programma dat het dataverkeer blokkeert (Data Controller, APNdroid, real roaming) maar dat gaat alleen over dataverkeer en niet over gsm verkeer.

Iemand een idee?
Hopen dat er een mogelijkheid komt om selectief te roamen...
Maar heb eerlijk gezegd nog nooit van die mogelijkheid gehoord.
Probeer anders het netwerk vast te zetten op KPN en dan roaming uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:01
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:19:
[...]

Inderdaad, beter is om dan je toestel te rooten en "minfreemanager" uit de market te halen.
Het lijkt erop dat Minfreemanager sinds froyo bij het rebooten niet meer automatisch de wijzigingen uitvoert. Let hier dus op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leute,

Heb nu toch regelmatig voorbij zien komen dat mensen apps zoeken om ervoor te zorgen dat je rekening niet de spuigaten uitloopt in het buitenland. APNdroid etc etc.
Maar, waarom?

Ik snap dat je hierover bezorgd bent, ik ook! Maar ik ben nu al talloze keren in het buitenland geweest, en als je gewoon in je instellingen bij draadloos en netwerk, en dan vervolgens mobiele netwerken, roaming uitvinkt is er niets aan de hand en zal hij bij roaming je data uitzetten. Werkt dat echt? Ja! Dat werkt echt :)
Zoals gezegd ben ik sinds bezit van de galaxy al een keer of 10 in het buitenland geweest en het heeft altijd perfect gewerkt.

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Oh, ps op het moment dat je weer NL in rijdt, effe je tel rebooten. Hij zet je data niet automatisch terug aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Raymond Deen schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

Denk dat als je een dag wilt halen met een lading, je dit tooltje er wel af kan gooien.
Het voegt alleen een functie nodig die de telefoon zelf niet biedt die ik wel nodig heb, jammer dan dus. Overigens haal ik een krappe 2 dagen momenteel (een week in bezit) met af en toe een appje checken, whatsapp en sporadisch internetten.

Als je een beter alternatief hebt hoor ik t graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir2002
  • Laatst online: 10-09 09:14
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:24:

Ik snap dat je hierover bezorgd bent, ik ook! Maar ik ben nu al talloze keren in het buitenland geweest, en als je gewoon in je instellingen bij draadloos en netwerk, en dan vervolgens mobiele netwerken, roaming uitvinkt is er niets aan de hand en zal hij bij roaming je data uitzetten. Werkt dat echt? Ja! Dat werkt echt :)
Zoals gezegd ben ik sinds bezit van de galaxy al een keer of 10 in het buitenland geweest en het heeft altijd perfect gewerkt.
Idd geen probleem als je af en toe in het buitenland bent.... maar het wordt een ander verhaal als dit dagelijks gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ettepet schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

Het lijkt erop dat Minfreemanager sinds froyo bij het rebooten niet meer automatisch de wijzigingen uitvoert. Let hier dus op.
Klopt, dit was mij ook opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Leute,

Heb nu toch regelmatig voorbij zien komen dat mensen apps zoeken om ervoor te zorgen dat je rekening niet de spuigaten uitloopt in het buitenland. APNdroid etc etc.
Maar, waarom?

Oh, ps op het moment dat je weer NL in rijdt, effe je tel rebooten. Hij zet je data niet automatisch terug aan.
Dit werkt inderdaad. Maar niet voor mensen bij Telfort.
Die roamt over KNP netwerk. Ze krijgen het maar niet voor elkaar om een simkaart te maken waar KNP als native netwerk staat. Als je dat vinkje uitzet heb je dus in NL ook geen data connectie meer.
Maar voor andere dat werkt inderdaad.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Leute,

Maar, waarom?

Mbt. de laatste opmerking:
Ik kom bijna dagelijks in het "buitenland" (Belgie) en idd met de instellingen zoals beschreven, gaat alles prima.
Ik heb wel het geuk, dat als ik terug ben, de data wel automatisch weer aan gaan via Vodafone.(Froyo)

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

Dit werkt inderdaad. Maar niet voor mensen bij Telfort.
Die roamt over KNP netwerk. Ze krijgen het maar niet voor elkaar om een simkaart te maken waar KNP als native netwerk staat. Als je dat vinkje uitzet heb je dus in NL ook geen data connectie meer.
Maar voor andere dat werkt inderdaad.
Aha, okay! Had geen idee dat Telfort nog steeds zo afhankelijk is.
Altijd een vreemde provider gevonden.

Ps, is iedereen een beetje FroYo moe? Moet zeggen dat JM2 wat mij betreft prima draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:48:
[...]

Aha, okay! Had geen idee dat Telfort nog steeds zo afhankelijk is.
Altijd een vreemde provider gevonden.

Ps, is iedereen een beetje FroYo moe? Moet zeggen dat JM2 wat mij betreft prima draait.
Bij mij ook! Geen last van lags. Heel af en toe, voornamelijk wanneer ik iets uit de market download, maar dat is ook niet heel vaak. Sowieso veel beter dan fw JF3.

Ik wacht rustig af totdat Froyo officieel via Kies uitkomt O-) maar check wel regelmatig de forums. Een bevroren yoghurtje is natuurlijk niet te versmaden :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 20-10-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasibal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-01-2022
Leute,

Maar, waarom?

Niet iedereen heeft een onbeperkte databundel. Ik gebruik APNdroid dus om mijn mobiele internet uit te schakelen als ik het niet nodig heb. Zo voorkom ik dat hij 24/7 bezig blijft met mail/twitter/etc updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Laatst online: 30-08 14:28
wat me al een tijdje irriteert, is dat je de contacten niet kan sorteren op achternaam.. of zie ik iets over het hoofd?

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Webjunkie schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:21:
wat me al een tijdje irriteert, is dat je de contacten niet kan sorteren op achternaam.. of zie ik iets over het hoofd?
Misschien, in mijn versie druk ik contacten-links onder instellingen-meer-weergaveopties, daarna kan ik keuzes maken.Sorteren op . Dat is in Froyo. Ik weet niet of ik dat ook had in Eclair JM2

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Froyo kan het wel iig. Gewoon naar je contactenlijst --> menu --> meer --> weergaveopties --> Sorteren op: Achternaam
Daar kan je ook aanpassen of je eerst voornaam en dan achternaam of andersom wilt hebben.

-Edit-
Net te laat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Nu je het zegt ja, ik gebruik het nooit mar idd. Ik heb al n contacten op een exchange server staan verder, ik kan wel gewoon een achternaam intypen en dan matched hij automatisch de contactpersonen met die (achter)naam eraan.

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Sibylle schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:42:
[...]

Nu je het zegt ja, ik gebruik het nooit mar idd. Ik heb al n contacten op een exchange server staan verder, ik kan wel gewoon een achternaam intypen en dan matched hij automatisch de contactpersonen met die (achter)naam eraan.
Nu je het toch over Exchange hebt: kun je ook contacts zoeken die niet op je telefoon staan (of in je Outlook contacten) maar wel in de bedrijfsmap van Exchange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:21
Raymond Deen schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

ik heb sinds 2.2 noled er niet meer opgezet en de accu gaat idd een stuk langer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik Froyo 2.2 heb geflashed ben ik mijn compass app kwijt die ik standaard bij JM2 had. Weet iemand welk compass ik moet zoeken in de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

corrado20vt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:03:
[...]

ik heb sinds 2.2 noled er niet meer opgezet en de accu gaat idd een stuk langer mee!
Hmm moet zeggen dat het bij mij juist erg goed werkt omdat ik nu de SGS niet meer uit standby hoef te halen om te kijken of ik een sms heb :)
Zal de komende dagen even goed in de gaten houden hoe Froyo het doet qua accu verbruik want met JF3, oude lagfix en noled met normaal gebruik zo'n 3 dagen mee.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leute,

Maar, waarom?

Zo werk het niet altijd. Als ik roaming uitvink blijft hij gewoon door gaan bij mij. Pakketgegevens gebruiken moet juist uitgevinkt zijn wilt het werken. Dit geld overigens alleen voor froyo gebruikers denk ik.
Ik heb ook meegemaakt bij eclair dat roaming uitvinken gewoon niet werkte, dus moet je altijd voorzichtig zijn als je naar het buitenland gaat. Altijd het zekere voor het onzekere nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
Hebben meer mensen dat de standaard wekker gewoon vergeet om de snooze optie af te beelden? Het lijkt wel alsof die applicatie op sommige dagen een eigen willetje heeft, meestal gaat het goed, maar soms niet of half.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xburchartz

Ja je kan gemakkelijk een exchange server toevoegen aan je Galaxy S, dat gaat als volgt: open contacten --> druk op je menu toets --> kies accounts --> kies bedrijf --> vul de gegevens van je exchange server in, je kan eventueel kiezen voor automatische synchronisatie.
Op dezelfde wijze zijn ook alle contacten van facebook, twitter, whatsapp, google, skype, en myspace toe te voegen en te synchroniseren. Zodat je vanuit je contactenlijst op elke gewenste manier kan communiceren. een leuke bijkomstigheid is dat er automatisch profiel fotos aan je contacten worden toegevoegd vanuit skype, facebook en twitter. automatisch voegt de galaxy s de contacten samen tot 1 contact. Ook zeer handig; anders zou je voor 1 persoon 6 contacts in je lijst kunnen hebben staan, en nu is dat er netjes 1tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dom van me...JuiceDefender geinstalleerd en de foon is niet meer vooruit te branden :{ Die gaat er weer af, hopelijk hou ik er niks blijvends aan over zoals sommigen aangeven in comments enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Laatst online: 14-11-2023
Weet iemand nog een werkende DLNA server die met allshare werkt? Ik heb nu windows media player, PS3MS en TVersity geprobeerd, en allemaal werken ze niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

The_Double schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:41:
Weet iemand nog een werkende DLNA server die met allshare werkt? Ik heb nu windows media player, PS3MS en TVersity geprobeerd, en allemaal werken ze niet....
Twonky werkt hier prima.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
Twonkey geeft een 'niet-ondersteunde bestandsindeling'. (720p .mkv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrutzZz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04 13:30
Off topic: :P na eindelijk 3 weken wachten Galaxy S weer terug maar nu blijkt dat ze mij de 16gb met JM2 versie hebben gegeven want had eerst 8gb :P en nu kijke naar een updatetje naar 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Niet online

mind_

evil smile

Wou naar zo'n Samsung service center toe, en iemand in dit topic zei al dat die lijst op samsung.nl redelijk verouderd was..
Eerst opgebeld dus naar Reitsma in Amersfoort en dat waren ze al 2 jaar niet meer 8)7
Iemand tip in de buurt van Amersfoort?

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Ik ben nog niet heel erg blij over de nieuwe FroYo (JP6). De nu.nl app crasht constant en zelfs de browser houdt er soms zomaar mee op.
De GPS is wel wat beter, maar alleen als ik 'm bij de voorruit van m'n auto neerleg (waar ik 'm dus niet kan zien).

Heeft iemand trouwens de Chrome to Phone extension geprobeerd? Erg leuke feature, behalve als het soms 5 minuten duurt voordat iets wordt doorgegeven (en soms helemaal niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11
Die nu.nl app crasht sowieso veel bij mij en ik heb nog JM2, dus ik weet niet of dat aan Froyo ligt.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Foobar2000 UPnP plugin.

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
PS3Mediaserver werkt hier perfect, weliswaar met Divx'jes, .mkv werken inderdaad niet.

Zet hier gelukkig alles standaard om naar Divx zodat ze overal op kunnen worden afgespeeld, .mkv of .m2ts pakt iet niet op alle apparaten.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
CrutzZz schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:56:
Off topic: :P na eindelijk 3 weken wachten Galaxy S weer terug maar nu blijkt dat ze mij de 16gb met JM2 versie hebben gegeven want had eerst 8gb :P en nu kijke naar een updatetje naar 2.2
Heb precies hetzelfde.

Dinsdag telefoon terug gekregen na 2 week. Alles viel onder garantie en loop nu rond met een splinternieuw toestel van 16gb ipv 8gb wat ik eerst had. Alleen de backcover is eht zelfde, de rest is alles nieuw. had bijvoorbeeld mini deukje in de metalen oplijsting. Is nu weg, dus dat is ook vervangen.

Maar op die van mij hebben ze de nieuwste froyo 2.2 gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Oggy op 20-10-2010 19:03 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Vandaag had ik een vertegenwoordigster in de winkel van Samsung, :)

Gelijk maar ff gevraagd of ze wist hoe het zat naar de update naar Android 2.2. (froyo)

De update van de scandinavische landen is inderdaad teruggetrokken.
Omdat er wat bugs in zaten. 8)7
Volgens haar zou begin November de update naar 2.2 alsnog uitkomen.
Ik krijg van haar een email zodra deze uitgegeven wordt. :)

ff afwachten nog

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb nu de laatste versie van de froyo roms van samfirmware.com geinstalleerd, en het werkt allemaal, maar ik moet hem elke 10 uur aan de lader hangen.. ding vreet accu, wordt warm om niks, en is voor mijn gevoel trager dan de 2.1 versie die ik daarvoor had....

gmmbll.
waar blijft cyanogen mod voor mijn galaxy s....

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:06:

Gelijk maar ff gevraagd of ze wist hoe het zat naar de update naar Android 2.2. (froyo)

ff afwachten nog
Samsung kennende bedoelen ze ws November 2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:35
BasieP schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:10:
Ik heb nu de laatste versie van de froyo roms van samfirmware.com geinstalleerd, en het werkt allemaal, maar ik moet hem elke 10 uur aan de lader hangen.. ding vreet accu, wordt warm om niks, en is voor mijn gevoel trager dan de 2.1 versie die ik daarvoor had....

gmmbll.
waar blijft cyanogen mod voor mijn galaxy s....
Nadat je de Firmware hebt geupdate heb je wel een reset uitgevoerd? Vaak blijven er nog oude dingen staan die het systeem onnodig vertragen. Je kunt altijd beter met een schone lei beginnen ipv een upgrade.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Vind de hele onduidelijk die Samsung creëert rondom de froyo update onderhand behoorlijk onprofessioneel worden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Dit werkt erg goed! Ideaal ook nog eens, je kunt overal je mail checken op 1 account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag van mijn werk een GSM kiezen. Maar ik twijfel tussen de Galaxy S en de IPhone 4g.
Wat zouden jullie doen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
jeroen150586 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:37:
Allereerst: eindelijk froyo! :)

Het kan zijn dat Samsung KIES je SGS niet vind. Dit kan komen doordat je bijvoorbeeld Launcher PRO hebt aanstaan. Hou dit goed in de gaten! Hierdoor herkent je pc je GSG niet in KIES.

Daarnaast een leuke tip! Applanet! Een iets andere market dan je gewend bent...:) YES!

Ik heb even een vraagje:

Sinds gisteren krijg ik, zodra ik een sms binnen krijg, 2 maal de melding van een nieuwe sms..1x de sms zelf, 1x in social hub. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen? Heb gegoogled maar kan niets vinden.

Uitschakelen of eventueel verwijderen..maar hoe?

Thnx alvast!
iemand al enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:29:
Ik mag van mijn werk een GSM kiezen. Maar ik twijfel tussen de Galaxy S en de IPhone 4g.
Als het je niet veel kost ga dan voor de iphone 4g.
.
Mooie design, Kleiner, heeft een flitser en geen lag of hoofpijn. Iphone werkt gewoon vlekkeloos.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 10-09 23:09
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:29:
Dat hangt af van wat je zelf wil.

Lees de TS over beide telefoons en dan kom je een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet bij Voornaam de Achternaam en andersom.
Probleem opgelost!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:34:
[...]

Als het je niet veel kost ga dan voor de iphone 4g
Ben ik het niet mee eens...er komt begin 2011 al een opvolger van de iphone4 vanwege de buggs die er nu inzitten....Daarbij komt dat de samsung open source is en de market van android groeit sneller dan die van apple...je kunt eventueel van je samsung een iphone 4 maken, qua interface...als je dit wilt tenminste....:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:37:
[...]

Probleem opgelost!!
That's not a solution that's a work around

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:37:
[...]

Probleem opgelost!!
Ga naar je contacten, opties (links van je home toets), meer en dan weergave opties....daar kun je alles instellen! Lijkt me handiger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen150586 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:41:
[...]

Ga naar je contacten, opties (links van je home toets), meer en dan weergave opties....daar kun je alles instellen! Lijkt me handiger....
je hebt gelijk helemaal nooit opgevallen
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
nvm.

[ Voor 100% gewijzigd door The_Double op 20-10-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
hmm, ik had google-agendas met onder andere de weersvoorspelling ingesteld, maar die worden kennelijk niet meer gesynct... is dat anderen ook opgevallen (ik gebruik JP6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen150586
begintmeta schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:00:
hmm, ik had google-agendas met onder andere de weersvoorspelling ingesteld, maar die worden kennelijk niet meer gesynct... is dat anderen ook opgevallen (ik gebruik JP6)
Ik zouje instellingen (menu - instellingen - account - google account) ff checken want bij mij werkt het wel...staat de agenda syncen wel ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
jeroen150586 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:03:
[...]

Ik zouje instellingen (menu - instellingen - account - google account) ff checken want bij mij werkt het wel...staat de agenda syncen wel ingesteld?
Ja alles staat correct ingesteld. Op jf3 werkte het met die instellingen prima, en op jp6 leek het in eerste instantie ook prima te gaan. Ik heb ook even een paar items aangemaakt in de 'hoofdagenda' van google via web en via telefoon, en dat wordt prima gesynct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 19:06:

ff afwachten nog
Dus iedereen die het via Kies heeft geupdate heeft een Buggy Froyo?
Kan je dit later nog terug draaien naar de correcte versie zonder te Rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:00:
[...]

Dus iedereen die het via Kies heeft geupdate heeft een Buggy Froyo?
Kan je dit later nog terug draaien naar de correcte versie zonder te Rooten?
Als je de telefoon weer aansluit op de pc dmv kies dan kan je volgens mij weer de officiële
Nederlandse versie installeren wanneer deze uit is.
Het kan dan zijn dat kies zegt er is geen nieuwe versie, wil je de software herinstalleren?
Of kies geeft aan dat er een nieuwe software klaar staat.
Als je namelijk via de register aanpassing froyo op je toestel heb gezet, heb je alleen iets tijdelijk in het
register aangepast en niks in het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Dat klopt natuurlijk niet helemaal ! Je hebt in het register bepaalde sleutels aangepast zodat je de scandinavische update kreeg .. Je telefoon heeft nu dus de scandinavische froyo, als je dan je telefoon weer aansluit op je pc krijg je in het register natuurlijk de waardes van je huidige firmware, Kies zal dus dan nooit aangeven dat er een nederlandse update is .. Je kunt dan natuurlijk altijd weer in het register de waardes van je oude eclair firmware zetten, dan krijg je natuurlijk wel de nl update te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je via kies krijgt aan updates is rotzooi. Je moet gewoon een schone firmware hebben op je smartphone. Alles moet verwijderd worden, zodat hij lekker werkt. Ik vergelijk Froyo een beetje met windows welke ik een keer in de zoveel tijd moet formaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
breinstein schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:57:
Dat klopt natuurlijk niet helemaal ! Je hebt in het register bepaalde sleutels aangepast zodat je de scandinavische update kreeg .. Je telefoon heeft nu dus de scandinavische froyo, als je dan je telefoon weer aansluit op je pc krijg je in het register natuurlijk de waardes van je huidige firmware, Kies zal dus dan nooit aangeven dat er een nederlandse update is .. Je kunt dan natuurlijk altijd weer in het register de waardes van je oude eclair firmware zetten, dan krijg je natuurlijk wel de nl update te zien
Opnieuw zo'n register 'hack' zou dan kunnen werken idd. Maar dan is de vraag of ie dan uberhaupt zegt dat er een update is, want er staat al JP6 op. Tenzij ze nu met een nieuw versienummer komen natuurlijk.

Even wat anders; het is toch van de zotte hoe samsung omgaat met software/firmwares?
1. Complete onduidelijkheid over update naar FroYo.
2. Ondertussen tientallen firmwares 'lekken'
3. Uiteindelijk beginnen met uitrol, maar nog steeds complete onduidelijkheid over welke landen wanneer
4. En dan toch maar stoppen met de uitrol vanwege bugs!??
5. KIES is het meest verschrikkelijke programma/platform dat ooit is uitgegeven.

En dat terwijl het niet eens hun OS is waar problemen mee zijn (Android 2.2 is immers stabiel), maar slechts hun toegevoegde bloatware (waar toch niemand op zit te wachten) wat kennelijk voor bugs zorgt.

Het lijken wat dat betreft echt amateurs. Toch vreemd. Hun hardware is namelijk top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Ben het eens met jouw verhaal. Ik ben niet iemand die hier om het ringste of geringste iets post maar ik ben al dat gezeik om en rond Froyo inmiddels goed zat. Samsung, get your shit together.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja de een ziet gezeik, tientallen anderen draaien al lang froyo zonder problemen. Ik had persoonlijk nooit een android gekocht als ik zelf niet bereid was iets te gaan sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:26:
@xburchartz

Ja je kan gemakkelijk een exchange server toevoegen aan je Galaxy S, dat gaat als volgt: open contacten --> druk op je menu toets --> kies accounts --> kies bedrijf --> vul de gegevens van je exchange server in, je kan eventueel kiezen voor automatische synchronisatie.
Op dezelfde wijze zijn ook alle contacten van facebook, twitter, whatsapp, google, skype, en myspace toe te voegen en te synchroniseren. Zodat je vanuit je contactenlijst op elke gewenste manier kan communiceren. een leuke bijkomstigheid is dat er automatisch profiel fotos aan je contacten worden toegevoegd vanuit skype, facebook en twitter. automatisch voegt de galaxy s de contacten samen tot 1 contact. Ook zeer handig; anders zou je voor 1 persoon 6 contacts in je lijst kunnen hebben staan, en nu is dat er netjes 1tje.
Thanks voor de uitgebreide uitleg maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde. Het gaat me juist om exchange contacten die niet in de telefoon zelf staan, maar in de bedrijfsmap (global address list)
Zijn die op te vragen?

[ Voor 8% gewijzigd door xburchartz op 20-10-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:23
Ik wil een harde reset uitvoeren op mijn SGS. Wie kan me vertellen hoe? De manier van androidworld werkt niet bij mij.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Zanzarismo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 00:25:
Ik wil een harde reset uitvoeren op mijn SGS. Wie kan me vertellen hoe? De manier van androidworld werkt niet bij mij.. :S
je kan ook de hard reset met een code doen: *2767*3855# bij mij heeft het gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de oplossing voor de batterijproblemen!!

Koop een Ipad! :P
Heb nu 2 dagen zo'n ding en mijn SGS doet nu ook al 2 dagen op 1 lading! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:15:
Ik heb de oplossing voor de batterijproblemen!!

Koop een Ipad! :P
Heb nu 2 dagen zo'n ding en mijn SGS doet nu ook al 2 dagen op 1 lading! :D
Een 2e accu meenemen is dan goedkoper :). Je hebt wel een punt denk ik, maar ik wacht dan liever op de volgende generatie iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Laatst online: 30-08 14:28
heb een vraagje dat misschien in een android of gmail topic hoort, maar misschien is er hier iemand die het weet.

als ik gmail contacts verander wordt dat netjes over genomen door de galaxy, behalve:

de naam van het contact
bijv, nikky veranderen in nicole in gmail -> contact blijft nikky in de telefoon

de foto van het contact
bijv. inzoomen op het gezicht op de foto van het contact -> je blijft de oude foto zien in de tel.

ligt dat aan gmail, android, samsung of mij? :P

voor de rest worden veranderingen goed over genomen.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou de laatste goeie firmware?
bij mij staat er niks tussen bij kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:18:
[...]

Een 2e accu meenemen is dan goedkoper :). Je hebt wel een punt denk ik, maar ik wacht dan liever op de volgende generatie iPad.
Dat was ik ook van plan.
Echter mis je dan de ervaring van generatie 1.
Straks verkoop ik deze gewoon en stap ik in I-pad v2.
De I-pad is overigens al heel goed ontwikkeld voor de eerste versie hoor.
Heb nu al spijt dat ik niet vanaf dag 1 een Ipad had.
Maargoed, dit is het SGS topic! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
MrAngry schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:22:
Die nu.nl app crasht sowieso veel bij mij en ik heb nog JM2, dus ik weet niet of dat aan Froyo ligt.
Ja de NU.nl app crasht vaak, ook op de HTC Desire.

Ontopic: ik hoor verhalen over het terugtrekken van de update? Heb sowieso een probleem (voor iemand anders), omdat Kies en de computer in Mass-storage mode de SGS niet herkent. Verwijderen van drivers en opnieuw installeren werkt niet.

Waarom doet Samsung zo moeilijk en doen ze geen OTA upgrade.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
Hebben hier meer mensen last gehad dat de telefoon (of een app) onnodig veel dataverkeer genereert?

Mijn vriendin vertelde namelijk dat er zo'n 40MB verstookt is in twee uur tijd (terwijl ze lag te slapen). Dat vind ik toch aan de grove kant, vooral als je nagaat dat er tegenwoordig harde datalimieten op abonnementen zitten. Heb nu maar gezegd dat ze APNDroid moet scoren en der dataverkeer zo moet uitschakelen...

(edit: Er staat momenteel 2.2 van Kalua op der telefoon)

[ Voor 6% gewijzigd door alex3305 op 21-10-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
alex3305 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:49:
Hebben hier meer mensen last gehad dat de telefoon (of een app) onnodig veel dataverkeer genereert?

Mijn vriendin vertelde namelijk dat er zo'n 40MB verstookt is in twee uur tijd (terwijl ze lag te slapen). Dat vind ik toch aan de grove kant, vooral als je nagaat dat er tegenwoordig harde datalimieten op abonnementen zitten. Heb nu maar gezegd dat ze APNDroid moet scoren en der dataverkeer zo moet uitschakelen...

(edit: Er staat momenteel 2.2 van Kalua op der telefoon)
Zo'n vriendin moet je in ere houden. Technisch goed, en denkt ook verder; maar 20 mb per uur is idd heftig. Welke apps heeft zij draaien en hoe heeft zij dit vast gesteld ?? Ik heb dezelfde firmware, maar heb O activieve apps.
Als ik via taakbeheer, (Ram beheer) niveau 1 en 2 aanklik, stoppen er gem. 12 toepassingen. Mogelijk dat zij eens kijkt naar frequenties van syncen van div apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:14
Hi,
Als ik naar de market ga en op het zoekveldje druk, moet normaal gesproken het toetsenbord naar voren komen. Maar die komt niet meer.
Zelfde als ik naar mijn smsjes ga. Als ik op het invoerveld druk licht het op, maar het toetsenbord komt niet meer tevoorschijn. Iemand idee wat dat kan zijn? Tis lastig om dit op google uit te zoeken want dan krijg ik alleen maar zoekresultaten over querty toetsenborden voor de SGS.
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 20:15
*zucht, wéér uitgesteld!*

"The Froyo upgrade will be available in the UK from early November and we expect all operator versions to be available by the end of November"

Bron: tweet https://twitter.com/#!/samsungukmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praliwi
  • Laatst online: 11-09 12:56
Zucht ik heb mijn telefoon laten vallen.. Wel gewoon op de vloerbedekking, maar er zit nu een barst in het scherm van de linker naar de rechterkant en het touchscreen reageert ook nergens meer op. Er is nog wel beeld als je hem aandoet maar ik kan m'n pin voor de simkaart dus niet meer invullen.

Heb hem nog niet opgestuurd maar in de T-Mobile winkel werd mij verteld dat het bijna zeker niet onder de garantie valt en dat het 150-200 euro gaat kosten om te repareren, erg veel geld dus.

Ben al even verder gaan kijken en kwam deze advertenties tegen:.

http://kopen.marktplaats....de=&distance=&search=Zoek

Iemand die ervaring heeft met een kapot scherm, met die advertentie of iemand die tips voor me heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
breinstein schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:57:
Daar heb je idd gelijk, sinds die register aanpassing staan er andere waardes in.
Echter NEE moet je weer terug veranderen in XEN en dan moet het goedkomen.
En anders flash ik wel met Odin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zybertweak
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-09 07:21
@ Wpoor: Vanaf 36 euro kun je ook wel een display bestellen op ebay(uit Hong Kong). Verder zou ik een youtube filmpje erbij nemen als voorbeeld hoe je je toestel uit elkaar haalt, deze bijvoorbeeld:
YouTube: Galaxy s tear down.

Bij mij was het display van mijn htc hero kapot(waterschade). Deze is op vergelijkbare wijze succesvol gerepareerd. De kwaliteit van mijn display uit Hong kong was gelijk aan het origineel.

[ Voor 10% gewijzigd door Zybertweak op 21-10-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:16
Wat ook leuk is:
Back + Home = screenshot! :D
Handig! Net gelezen op AndroidWorld forum. Ik weet niet of dit in Eclair ook al was, met Froyo in ieder geval wel.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Megapaul schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:37:
[...]

Daar heb je idd gelijk, sinds die register aanpassing staan er andere waardes in.
Echter NEE moet je weer terug veranderen in XEN en dan moet het goedkomen.
En anders flash ik wel met Odin :)
Waar kan ik de NL register gegevens terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:48
praliwi schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:58:
Zucht ik heb mijn telefoon laten vallen.. Wel gewoon op de vloerbedekking, maar er zit nu een barst in het scherm van de linker naar de rechterkant en het touchscreen reageert ook nergens meer op. Er is nog wel beeld als je hem aandoet maar ik kan m'n pin voor de simkaart dus niet meer invullen.

Heb hem nog niet opgestuurd maar in de T-Mobile winkel werd mij verteld dat het bijna zeker niet onder de garantie valt en dat het 150-200 euro gaat kosten om te repareren, erg veel geld dus.

Ben al even verder gaan kijken en kwam deze advertenties tegen:

Iemand die ervaring heeft met een kapot scherm, met die advertentie of iemand die tips voor me heeft?
Als je mazzel hebt wordt ie ook gerepareerd onder garantie. Is alleen je schermpje gebarsten of ook het glas?

Zoal bijv oggy hier

[ Voor 3% gewijzigd door Dancis op 21-10-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Ben al even verder gaan kijken en kwam deze advertenties tegen:

Dit soort zaken passen beter in een apart topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:02
HaTe schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:44:
Wat ook leuk is:
Back + Home = screenshot! :D
Handig! Net gelezen op AndroidWorld forum. Ik weet niet of dit in Eclair ook al was, met Froyo in ieder geval wel.
Nee, bij de SGS met Android 2.1 werkt dit niet (net getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Zucht ik heb mijn telefoon laten vallen...........
Dit helpt je wel verder denk ik, link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de update naar 2.2 weer uitgesteld is wil ik mijn toestel (orgineel android 2,1 19000XXJF3) naar JM2 zetten.
Is dit zinvol of is het beter te wachten op Froyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• praliwi
  • Laatst online: 11-09 12:56
Dancis schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:58:
[...]

Als je mazzel hebt wordt ie ook gerepareerd onder garantie. Is alleen je schermpje gebarsten of ook het glas?

Zoal bijv oggy hier
Nee de barst loopt op deze manier:

Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/1882/barst.jpg

Niet helemaal van- en tot de rand waar het glas loopt. Dus ik denk dat dan alleen het scherm kapot is? Denk dat ik hem morgen dan maar gewoon laat opsturen en afwacht, hopelijk heb ik geluk..

EDIT: o en zal in het vervolg een apart topic openen..

[ Voor 5% gewijzigd door praliwi op 21-10-2010 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Vads schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:51:
[...]

Nee, bij de SGS met Android 2.1 werkt dit niet (net getest).
Dank je voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moviemaster
  • Laatst online: 10-09 07:24
Ik heb een hoesje om de SGS zitten, waardoor de powerbutton moeilijker is in te drukken.
Hierdoor gaat het screen locken dus bagger.

Weet iemand of er een app is waardoor je met 1 druk op het icoon het scherm kan locken?

Heb hetzelf nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:49:
Heb nu maar gezegd dat ze APNDroid moet scoren en der dataverkeer zo moet uitschakelen...
Over APNDroid lees ik op internet problemen na lang gebruik van de app. Je loopt het risico op corrupt raken van de APN lijst volgens sommige sites, omdat de app de lijst aanpast om dataverkeer te voorkomen door een fout adres in de telefoon te zetten ipv de data functie zelf uit te zetten.

DCSwitch (en de betaalde 'plus' versie) zouden een veiligere optie zijn, omdat deze WEL de datafunctie zelf aan en uit schakelt (net als dat WiFi de UMTS/GPRS functie uit zet).

Geen idee wat er van waar is, maar ik heb geen risico genomen en blijf bij APNDroid weg. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
Vreemd, als ik m aan de lader hang (dus niet achter de pc, maar alleen adapter) dan werkt m'n touchdisplay bijna niet, krijg 'm maar met moeite -heel schokkerig- ontgrendeld en kan dan ook geen telefoontjes aannemen... bekend probleem?

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had weer wat spannends gisteravond: Werkte me Market opeens niet meer. Kreeg steeds de melding dat het downloaden mislukt was. Ik in de stress, dacht dat het door Froyo+Rooten+OCLF kwam, 100x rebooten, Wifi proberen, Market cache legen, maar nee hoor. Zit ik daar met een wit weggetrokken gezicht 8)7 . Opeens dacht ik; ooo jah, jaartje geleden was er zo'n wazige Vodafone storing dat me Market niet werkte. Nog geen 5 minuten later sprong me telefoon naar GSM, en na 10 minuten weer weer naar G3, en tot m'n opluchting werkte de Market weer. Cker een reboot van de 3G mast ofzo? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren bij een servicepoint in de regio Froyo laten installeren. Het eerste servicepoint wilde er niet aan beginnen, het tweede gaf mij 50% kans dat mijn Galaxy totaal zou crashen. Pas het derde punt pakte de zaak serieus aan. Toch nog zo’n drie kwartier werk omdat zelfs voor deze specialisten het een lastige klus is ( met kans op een crash=opsturen naar Samsung. )
Gelukkig trof ik een zeer professioneel persoon.
Mijn eerste ervaringen:
- veel kleine aanpassingen, waardoor het voelt of je een nieuwe mobiel hebt.
- zeker nog lag aanwezig, maar alles loopt wel veel soepeler.
- batterijverbruik is een verademing, na een hele dag nog zeker 80% over
- wifi verbindt supersnel.
- navy blue thema onvindbaar
GPS nog niet geprobeerd. Ga nu ook aan de slag met Google voice actions en Skype.
Vanmiddag ook de nieuwe You Tube applicatie opgehaald ( heel mooi en ook voor 2.1 )
(wordt vervolgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
3 kwartier om Froyo te installeren ??? Ik heb mijn galaxy 1,5 maand of zo ,dus vheel veel ervaring heb ik niet.Het kost mij echter maar een minuutje of 7 om het te installeren, ben wel benieuwd wat ze gedaan hebben dat ze er drie kwartrier voor nodig hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
lol, een lastige klus. Het ingewikkeldste is je drivers werkend krijgen ^^.

Overigens, ik ontdekte vandaag een dode pixel :( . Meer mensen met dooie pixels?

edit: morgen maar eens naar de belcompany :S

[ Voor 13% gewijzigd door The_Double op 21-10-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
The_Double schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:32:

Overigens, ik ontdekte vandaag een dode pixel :( . Meer mensen met dooie pixels?
En of, tik maar eens "dode pixel" in het zoek vakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:23:
Heb gisteren bij een servicepoint in de regio Froyo laten installeren. Het eerste servicepoint wilde er niet aan beginnen, het tweede gaf mij 50% kans dat mijn Galaxy totaal zou crashen. Pas het derde punt pakte de zaak serieus aan. Toch nog zo’n drie kwartier werk omdat zelfs voor deze specialisten het een lastige klus is ( met kans op een crash=opsturen naar Samsung. )
Mijn eerste ervaringen:
GPS nog niet geprobeerd. Ga nu ook aan de slag met Google voice actions en Skype.
Vanmiddag ook de nieuwe You Tube applicatie opgehaald ( heel mooi en ook voor 2.1 )
(wordt vervolgd)
Wat heb je er ongeveer meegedaan als ik vragen mag? En je zegt zeker nog lag aanwezig, wanneer voel je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:23:
Mijn eerste ervaringen:
(wordt vervolgd)
dan zijn ze allemaal niet goed in hun hoofd bij die service centra. dat flashen doe je in 5min en dan + nog paar min telefoon opnieuw opstarten. klaar 10 min max. je hoeft er helemaal geen specialist voor te zijn. je moet alleen weten welke settings je moet aanzetten tijdens flashen.en de rom selecteren...... dat kunnen wij allemaal zelf ook makkelijk en staat op genoeg android / galaxy s forums. voor zon Service Centre moet dat een peule schilletje zijn. Dus het waren wel hele professionele mensen daar :X

[ Voor 12% gewijzigd door BruceLee op 22-10-2010 01:21 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

The_Double schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:32:

edit: morgen maar eens naar de belcompany :S
Nou ik heb dit dus nu ook :( , eig al langer maar het leek verdwenen (dacht ik :P ), maar het betreft hier niet 1 dooie pixel maar 1 rij van boven naar beneden, DOOD. Ik zal morgen even foto's schieten maar dit is toch absurd. Heb het toestel amper 5 maanden 8)7

Rij dooie pixels Galaxy S

Offtopic:
Mijn sgs heb ik via GSM-WEB gekocht destijds, is het handig de garantie door hen te laten afhandelen of rechstreeks met Samsung?

[ Voor 11% gewijzigd door yassine op 22-10-2010 04:35 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.