Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ge-upgrade te hebben, kan ik ineens veel Apps niet meer terugvinden in de Android Market. Nogal vervelend. Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen? Heb al ge-googled naar oplossingen, maar heb niets kunnen vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Allemaal heel mooi die update enzo, maar ondertussen kan het ding nog steeds niet gewoon album art uit een .wma bestand lezen... Beetje vervelend als je de boel op je PC netjes hebt met album art in het bestand en je krijgt op je telefoon die kleurige standaard plaatjes te zien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
Azrael schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 00:20:
Erg fijn, na de update naar 2.3.3 zijn m'n instellingen die na een crash verneukt waren (programma's onthielden instellingen niet, en de market kende m'n apps niet meer) hersteld! Alle apps stonden weer in de market, die had ineens een gigantische waslijst met updates ;)

Vraagje: is het op een of andere manier ook mogelijk om net als bij iOS5 de volumeknop als sluiterknop van de camera te gebruiken? Zou erg relaxt zijn.
Standaard niet, maar het kan wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

HamburgerHenk schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:57:
Ohh heerlijk, omdat die luilakken van samsung zo traag waren met eerdere updates had ik de registerfix gedaan voor de 2.2 update. Nu kan ik dus niet updaten via Kies. Goed gedaan weer Samsung
Ja Samsung, kijk wat je hebt aangericht, deze man was gedwongen zijn telefoon te hacken en nu is ie kapot, allemaal jullie schuld, als jullie nou eens minder dan 30 seconden wachten met het uitbrengen van de update na de aankondiging van google dan zou dit NOOIT gebeurt zijn..

:F :F :F

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse5312 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:06:
Die van mij gaf ook aan een update nodig te hebben.
Nadat ik de update wilde installeren crashte ook bij mij Kies (laatste versie van paar posts terug).

Ik heb daarna de backup van de contact gegevens en alles met de hand uitgevoerd.
En daarna in Kies aangegeven dat ik geen backup wilde en toen liep Kies gewoon door en werd de update geïnstalleerd.
Misschien helpt dit ook bij jullie problemen...
Dit ga ik dan nog even proberen. Als dit niet werkt moet ik denk ik maar flashen dmv Odin. Als je dat doet, kan je dan in de toekomst eventueel weer via Kies updaten of werkt dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 07:44
Speedfightserv schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:38:
update is goed gegaan alleen m'n startscherm is leeg.

nu had ik van samsung een accuweather widgit er standaard op staan. Deze stond er al op toen ik mijn telefoon kreeg van vodafone.
alleen nu kan ik die nergens meer vinden. iemand een idee waar ik deze vandaan kan toveren?
Hij hete "daily briefing"
ik schop hem nog ff een keer omhoog. iemand een idee?

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Hazurr schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:34:
[...]

Ja Samsung, kijk wat je hebt aangericht, deze man was gedwongen zijn telefoon te hacken en nu is ie kapot, allemaal jullie schuld, als jullie nou eens minder dan 30 seconden wachten met het uitbrengen van de update na de aankondiging van google dan zou dit NOOIT gebeurt zijn..

:F :F :F
Uhh pipo, je weet niet waar je het over hebt. Ik heb het toen maar aangepast omdat ik enkele dagen na de update voor velen hier in dit topic allang te downloaden was, behalve voor mij. Dus ja dat is de schuld, maargoed jij weet het beter dus sorry meneer, ik neem mijn woorden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsheeren
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:57:
Weet iemand waar ik de SIP client kan vinden in de nieuwe firmware 2.3.3 van i9000.
Bij stock android zit het in phone settings. Ik kan het daar niet vinden.

Iemand een idee? Of hebben ze het eruit gesloopt bij Samsung.
SIP hebben ze er uit gesloopt :( Maar 2de post hier beschijft een manier om het terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 08:25:
[...]

Dit ga ik dan nog even proberen. Als dit niet werkt moet ik denk ik maar flashen dmv Odin. Als je dat doet, kan je dan in de toekomst eventueel weer via Kies updaten of werkt dat niet zo?
Ja, als je de officiele versie erop flashed met Odin dan is er niks aan de hand. Zo heb ik m'n KPN firmware ook naar 2.2.1 XEN geflashed en net gisteravond weer netjes met KIES geupdate.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Speedfightserv schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:08:
[...]

ik schop hem nog ff een keer omhoog. iemand een idee?
Daily Briefing is er uit, is nu Samsung MMM voor in de plaats gekomen met Nederlandse nieuws- en weervoorziening.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazykenny
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10-2024
Gisteravond update via kies gedaan :(
op 9% krijg ik een blauw scherm op me galaxy s en zegt kies dat upgrade is mislukt :(
noodherstel werkte ook niet ("No device found")

na een uur wachten en niks is gebeurt maar de accu er uitgehaald.
na een min of 5 accu weer terug gestopt.
maar nu doet hij dus helemaal niks meer :( Sh*t zooi

als ik op de aanknop druk doet hij niks (teminste hij laat niks zien)
de 3 button fix werkt ook niet

Vandaag maar eens langs Vodafone kijken wat ze er mee kunnen doen.
zal hem wel 3 weken kwijt zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

HamburgerHenk schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 09:13:
[...]

Uhh pipo, je weet niet waar je het over hebt. Ik heb het toen maar aangepast omdat ik enkele dagen na de update voor velen hier in dit topic allang te downloaden was, behalve voor mij. Dus ja dat is de schuld, maargoed jij weet het beter dus sorry meneer, ik neem mijn woorden terug.
Gisteren is de update pas voor Nederlandse telefoons beschikbaar gekomen, dus hoe je er bij komt om te beweren dat de update voor velen beschikbaar was, behalve voor jou? ;)

Dat er al mensen bezig waren met nieuwere versies te flashen, okay. Maar dan weet je dat de officiele versie misschien wat lastiger te installeren wordt.

Daarom wacht ik braaf. Ik heb met de 2.2.1 update de JS3 geinstalleerd die later teruggetrokken werd. Ik wacht nog wel even of 2.2.3. ook in de lucht blijft :X :P En het benieuwd mij of de JS3 wel te upgraden valt naar 2.2.3...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 15:45
Motrax schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:06:
[...]
Gisteren is de update pas voor Nederlandse telefoons beschikbaar gekomen, dus hoe je er bij komt om te beweren dat de update voor velen beschikbaar was, behalve voor jou? ;)

Dat er al mensen bezig waren met nieuwere versies te flashen, okay. Maar dan weet je dat de officiele versie misschien wat lastiger te installeren wordt.

Daarom wacht ik braaf. Ik heb met de 2.2.1 update de JS3 geinstalleerd die later teruggetrokken werd. Ik wacht nog wel even of 2.2.3. ook in de lucht blijft :X :P En het benieuwd mij of de JS3 wel te upgraden valt naar 2.2.3...
Waarschijnlijk ben je op Odin aangewezen, aangezien JS5 heel snel na JS3 uitkwam. Je had dan ook moeten kunnnen updaten naar JS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
SePtiCTaNk schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:04:
[...]

Daily Briefing is er uit, is nu Samsung MMM voor in de plaats gekomen met Nederlandse nieuws- en weervoorziening.
aha oke. die mmm widgit kan je helaas niet configureren :-( hij is gewoon te druk nu en kan er niks tussenuit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Weet iemand eigenlijk de verschillen tussen 2.3.3 en 2.3.4? En krijgen we deze laatste ook als upgrade beschikbaar?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kalua schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:19:
[...]

Waarschijnlijk ben je op Odin aangewezen, aangezien JS5 heel snel na JS3 uitkwam. Je had dan ook moeten kunnnen updaten naar JS5.
Kak... ik heb nooit geprobeerd van JS3 naar JS5 te gaan... ik vond het wel best toen. Maar dat is achteraf misschien niet zo handig geweest. Nou ja, van het weekend ga ik het avontuur aan en kom ik er vanzelf achter. Maar als er officieel van JS3 naar JS5 via KIES had gekund, dan gaat het me wel lukken, met of zonder Odin...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Motrax schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:29:
[...]
Kak... ik heb nooit geprobeerd van JS3 naar JS5 te gaan... ik vond het wel best toen. Maar dat is achteraf misschien niet zo handig geweest. Nou ja, van het weekend ga ik het avontuur aan en kom ik er vanzelf achter. Maar als er officieel van JS3 naar JS5 via KIES had gekund, dan gaat het me wel lukken, met of zonder Odin...
Volgens mij is JS3 nooit via kies verspreid, alleen in de carepoints. Denk dus ook niet dat je die kan updaten met Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 11:39
Speedfightserv schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:27:
[...]

aha oke. die mmm widgit kan je helaas niet configureren :-( hij is gewoon te druk nu en kan er niks tussenuit halen
Mocht je Daily Briefing weer terug willen, bij mij staat deze er gewoon op. Ik heb 2.3.4 geinstalleerd dmv de post van rvb583
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:46:
Ik vond een hele duidelijke handleiding hoe je 2.3.4 op je Galaxy kunt installeren.
Ik weet niet of links zijn toegestaan, maar dat hoor ik dan wel:
http://www.theandroidsoul...y-s-install-and-download/

Ziet er heel duidelijk uit, ga het vanavond zeker even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabrinii
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 23:27
Crazykenny schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:04:
Gisteravond update via kies gedaan :(
op 9% krijg ik een blauw scherm op me galaxy s en zegt kies dat upgrade is mislukt :(
noodherstel werkte ook niet ("No device found")

na een uur wachten en niks is gebeurt maar de accu er uitgehaald.
na een min of 5 accu weer terug gestopt.
maar nu doet hij dus helemaal niks meer :( Sh*t zooi

als ik op de aanknop druk doet hij niks (teminste hij laat niks zien)
de 3 button fix werkt ook niet

Vandaag maar eens langs Vodafone kijken wat ze er mee kunnen doen.
zal hem wel 3 weken kwijt zijn :(
Als je slim bent ga je naar een Vodafone winkel met reparatie punt. Hier kunnen ze binnen 30 minuten nieuwe firmware waarschijnlijk op zetten, in ieder geval zo ging het bij mij met 2.2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 20:43
Propane schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 01:09:
Allemaal heel mooi die update enzo, maar ondertussen kan het ding nog steeds niet gewoon album art uit een .wma bestand lezen... Beetje vervelend als je de boel op je PC netjes hebt met album art in het bestand en je krijgt op je telefoon die kleurige standaard plaatjes te zien :P.
Ik heb hiervoor een appje geïnstalleerd genaamd : album art grabber,
en het werkt redelijk goed bij mij en het is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Motrax schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:06:
[...]

Nee had het over de vorige update, waardoor ik toen de register "hack' heb moeten toepassen, ding was niet te upgraden terwijl heel Nederland dat blijkbaar al wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Pino112 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 07:16:
[...]

Standaard niet, maar het kan wel ja.
Ah kijk, dat is een antwoord waar ik wat mee kan! ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Ik merk bij 2.3.4 op dat, wanneer ik mijn SGS van de lader haal, het batterijpercentage circa 15% daalt!!v :?

Bij 2.2.1 had ik dit ook, maar alleen met een percentage van 1 à 2% (wat trouwens een bekend en normaal fenomeen is).

Is dit bij meerdere mensen het geval die 2.3.4 draaien?

Overigens is mijn batterij ook sneller leeg. Bij 2.2.1 hield de batterij het 2 dagen uit.

PS ik heb de batterij al 4x opgeladen en ook een batterij wipe gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Amboe op 15-06-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Bah ik heb sinds een paar weken dat mijn gps echt belabberd is, hij valt steeds weg en krijgt lastig een fix.
Ik heb een eerste batch sgs en de gps heeft het altijd prima gedaan, het is echt ineens dat die raar doet.
Iemand een idee, zijn er misschien apps die met gps kunnen knoeien oid?

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
DapperKonijntje schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:04:
Bah ik heb sinds een paar weken dat mijn gps echt belabberd is, hij valt steeds weg en krijgt lastig een fix.
Ik heb een eerste batch sgs en de gps heeft het altijd prima gedaan, het is echt ineens dat die raar doet.
Iemand een idee, zijn er misschien apps die met gps kunnen knoeien oid?
Ik heb precies het omgekeerd. MIjn GPS was belabberd en deze heb ik zelf gefixt door een contactpunt te buigen zodat deze beter contact maakt met de antenne. Die fix hiervoor staat ook ergens in dit topic vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2023 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:15:
Na de update in 4 uur mijn accu leeg... das toch niet normaal meer... :(
Na de update nog een keer je gsm herstart? Of een reset uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:00
HamburgerHenk schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:51:
[...]

Nee had het over de vorige update, waardoor ik toen de register "hack' heb moeten toepassen, ding was niet te upgraden terwijl heel Nederland dat blijkbaar al wel kon.
Dus jij doet iets met je telefoon waarvan Samsung het niet ondersteund, en dan ligt de schuld bij hun? Dat is wel een hele rare redenatie.. 8)7
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:46:
[...]

Dit gebruikt ik ook, een echte aanrader! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Hmmz, na de update naar 2.3.3. 21 uur ontkoppeld en nog 47% over. Was bovendien niet eens 100% geladen.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kalua schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:33:
Volgens mij is JS3 nooit via kies verspreid, alleen in de carepoints. Denk dus ook niet dat je die kan updaten met Kies.
Jawel, mijn telefoon is het levende bewijs ;) JS3 was heel kort via KIES beschikbaar geweest. En ik ben een van de weinige 'gelukkigen' die JS3 hebben geinstalleerd... dat leert me weer om een update als een van de eerste te installeren.
HamburgerHenk schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:51:
Ah okay, het lek boven water ;) Ik dacht dat je 2.2.3. onofficieel geinstalleerd had. Succes met installeren via Odin ;)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazykenny
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10-2024
Frankvdhoek schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:41:
[...]

Als je slim bent ga je naar een Vodafone winkel met reparatie punt. Hier kunnen ze binnen 30 minuten nieuwe firmware waarschijnlijk op zetten, in ieder geval zo ging het bij mij met 2.2.1.
Ik wil wel gelijk naar een reparatie punt gaan maar helaas ligt het niet bij mij om de hoek. en ivm werk kan ik niet voor sluitingstijd daar zijn. ik ga zo even in de pauze naar de vodafone winkel in de stad hier (nijmegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:23:
[...]

Wel herstart (deed ie spontaan zelf) maar niet gereset want ik heb een hele zooi apps geinstalleerd en wil mijn instellingen e.d. niet kwijt. Heb nog geen tijd gehad om uit te zoeken hoe ik eea kan backuppen, met name ook wat er dan gebackupped wordt en hoe ik dat dan (selectief) terug kan zetten. Ik denk dat resetten misschien wel een goede tip is, iemand nog tips voor backups maken?
Na de automatisch herstart zou ik hem nog een keer herstarten. Just to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
had m'n telefoon gister tot 100 % opgeladen.
hij staat nu 21 uur en 40 min aan.

nu nog 69 % over.

met 2.3.3 gingerbread

[ Voor 11% gewijzigd door Speedfightserv op 15-06-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik heb gelezen dat er in 2.3.3. een bug in de mail applicatie zit, waardoor als je exchange gebruikt het kan zijn dat hij hem heel snel leeg trekt. Dus mensen waarbij de accu snel leeg is, gebruiken jullie exchange?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

Heb zelf sinds gisteren 2.3.3 en nog geen problemen ondervonden met de batterijduur. In mijn beleving gaat hij zelfs iets langer mee. Geen exchange overigens.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:39
Ongeveer een op de tien posts in dit topic bevat het woord factory reset, het is de panacee voor de SGS, dus probeer dat eerst maar even :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 20:14

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

Cyberpope schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:45:
Ik heb gelezen dat er in 2.3.3. een bug in de mail applicatie zit, waardoor als je exchange gebruikt het kan zijn dat hij hem heel snel leeg trekt. Dus mensen waarbij de accu snel leeg is, gebruiken jullie exchange?
die merk ik niet, wel merk ik dat de ongelezen mail blijft oplopen terwijl ik die wel gewoon gelezen heb.
die synced dus niet lekker mee. geen ramp, wel irritant :)

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Net nieuw hier, volg dit topic al een tijdje. Heb inmiddels ook mijn Galaxy geflashed, via Odin 2.3.4 erop gezet. Was een makkie en telefoon draait wel soepeler. Wel wat bugs met Widgetsoid Switcher. Kan nu mijn 3G niet meer aan en uit zetten, zonder dit via het android menu te doen. Verder was de satelliet ontvangst waardeloos (ook voor 2.3.4, heb een vrij nieuwe Galaxy uit april dit jaar, dit heb ik opgelost door de stappen in dit artikel te volgen: http://www.androidng.com/fix-galaxy-s-gps. Van geen tot lang wachten op een fix,nu binnen de 10 a 15 seconden een fix ! Heb wel het idee dat de batterij met nieuwe firmware sneller leegloopt. Verder top telefoontje voor niet al te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist via kies geupdate. Valt mij op dat:

- de R van roaming is verdwenen (telfort loopt over kpn)...roaming staat aan. iemand anders dit ook al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de handleiding gevolgd van rvb583. Zit nu op 2.3.4 via Hi en na het opnieuw instellen van het mobiel internet verliep alles goed. Nu heb ik echter het probleem dat al mijn contacten eruit gegooid worden. Ik ben dan alle contacten kwijt. Ik sync. niet met Gmail. Heb alle contacten terug kunnen zetten via SpriteBackup. Als ik echter iets in de contactlijst doe dan krijg ik de melding dat com.android gestopt is met werken en zijn weer alle contacten weg. Iemand een oplossing? Ga denk ik wel syncen met Gmail vanaf nu want zo'n probleem is natuurlijk wel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:55

ThaDude

Hang Loose

Sinds gisteren op 2.3.3 via Kies. Errug jammer dat Daily Briefing eruit is gehaald. Als iemand een idee heeft hoor ik dit graag. Verder bevalt hij wel.

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
ook f de 2.3.4 geinstalleerd..........damn veel beter dan 2.3.3!! nog soepeler en ook erg snel!! f benchmark gedaan waar die eerst op 1000 uitkwam...zit ie nu op 1345 erg netjes, batterij moet ik nog f ervaren verder totaal geen probs :-)))

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ThaDude schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:12:
Sinds gisteren op 2.3.3 via Kies. Errug jammer dat Daily Briefing eruit is gehaald. Als iemand een idee heeft hoor ik dit graag. Verder bevalt hij wel.
bij 2.3.4 zit ie dr gewoon weer in ( maar goed die 2.3.4 komt ook van samfirmware.com )

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@Dave1972 via welke manier heb jij geupdated naar 2.3.4?

Als je via odin upgraded ben je dan al je data kwijt? Of werkt dit net als met kies..?

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ThaDude schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:31:
@Dave1972 via welke manier heb jij geupdated naar 2.3.4?

Als je via odin upgraded ben je dan al je data kwijt? Of werkt dit net als met kies..?
yeszz via odin gedaan, en je bent idd wel alles kwijt ( althans bij mij) maar goed dat had ik dr wel f voor over :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 15:56

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Voor degene die Daily Briefing wil installeren: http://dl.dropbox.com/u/22589537/InfoAlarm.apk

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

dave1972 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:33:
[...]

yeszz via odin gedaan, en je bent idd wel alles kwijt ( althans bij mij) maar goed dat had ik dr wel f voor over :P :9
Wat bedoel je met alles? Al je instellingen, apps, game voortgang, contacten, bookmarks, etc?

Dus alsof er een factory reset is uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

@Dave1972 klinkt goed! uhm link naar samfirmware.com voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brainpower schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:35:
[...]

Wat bedoel je met alles? Al je instellingen, apps, game voortgang, contacten, bookmarks, etc?

Dus alsof er een factory reset is uitgevoerd?
ja daar kan je het idd mee vergelijken :-)....is ie wel weer lekker schoon zeg maar 8)....contacten niet bij mij ...daar heb ik een backup van bij google account :P :9

[ Voor 10% gewijzigd door dave1972 op 15-06-2011 13:40 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
ThaDude schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:36:
@Dave1972 klinkt goed! uhm link naar samfirmware.com voor me? :)
komt ie http://www.samfirmware.com/fwandroid.htm maar je moet je wel f registreren _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Lambo LP670 SV schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:46:
[...]

Het belabberde is dat ik al goede kwaliteit album art in de .wma bestanden heb zitten. Dat de muziek speler dat niet kan uitlezen is redelijk teleurstellend. Maar goed, zoveel kijk ik ook niet naar m'n scherm als ik muziek luister. Niet de moeite waard om al die nummers nog eens om te zetten naar MP3 of een extra app voor te installeren.

By the way, voor mensen die merken dat hun batterij erg kort meegaat na de update, check even hoe je wifi slaap beleid staat... Bij mij stond die na de update weer op 'Nooit' en ik heb hem snel weer naar 'Wifi uit als scherm uit is' ofzo gezet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo het is gelukt hoor. Via Odin ff de officiele rom geflashed en tada! hij heeft nog nooit zo goed en snel gewerkt! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
bedankt maar als ik hem probeer te installeren krijg ik de melding "niet geinstalleerd"

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

dave1972 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:38:
[...]

ja daar kan je het idd mee vergelijken :-)....is ie wel weer lekker schoon zeg maar 8)
Kun je er ook voor kiezen alle instellingen te behouden? Of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brainpower schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:44:
[...]

Kun je er ook voor kiezen alle instellingen te behouden? Of is dat niet mogelijk?
nope,,,

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:03:
zojuist via kies geupdate. Valt mij op dat:

- de R van roaming is verdwenen (telfort loopt over kpn)...roaming staat aan. iemand anders dit ook al gezien?
zie het probleem al....heb geen 3g/h verbinding meer.

wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:02:
[...]

zie het probleem al....heb geen 3g/h verbinding meer.

wie kan mij helpen??
opnieuw je apn instellingen instellen ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:04:
[...]

opnieuw je apn instellingen instellen ?
oke. heb ik nog nooit hoeven doen. kun je me helpen hoe en wat>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:06:
[...]

Staat op de site van je provider. Of anders veelvuldig op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:06:
[...]

http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+Nederland _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niet via kies te updaten, word wel herkend dat er een update is maar telkens bij het begin van het updaten "firmwareupdate has stopped working", heeft iemand hier al een oplossing op bedacht?

Geprobeerd:

.NET repair
Kies herinstalleren (4 keer, ook oudere versie)
Alle USB porten geprobeerd, ook via USB hubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal gedaan nu maar blijf maar een g houden.
heb ook standaard instellingen teruggezet.
stevig balen dus. wat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Propane schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 13:41:
[...]

By the way, voor mensen die merken dat hun batterij erg kort meegaat na de update, check even hoe je wifi slaap beleid staat... Bij mij stond die na de update weer op 'Nooit' en ik heb hem snel weer naar 'Wifi uit als scherm uit is' ofzo gezet :P.
Dit is bij inderdaad het geval! Nu kijken of de batterij langer mee gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 15-06-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:25:
[...]

allemaal gedaan nu maar blijf maar een g houden.
heb ook standaard instellingen teruggezet.
stevig balen dus. wat nu
Ga eens buiten staan. Wellicht is het bereik niet zo goed waardoor je geen 3g / h hebt.

Ik heb nu ook alleen G. Verplaats ik me, gaat ie ineens naar 3G / H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Ga eens buiten staan. Wellicht is het bereik niet zo goed waardoor je geen 3g / h hebt.

Ik heb nu ook alleen G. Verplaats ik me, gaat ie ineens naar 3G / H
Heb alles opnieuw gedaan. Uit en aan en naar buiten....ja hij is er weer. Gelukkig.

Wel staat er geen r meer. Zouden ze dat voor telfort/kpn gefixt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de melding "firmwareupdate has stopped working". :( Denk dat ik nu wel alles heb geprobeerd met de telefoon en het programma kies om via KIES te updaten, herinstallatie kies, kaart erin, eruit, opnieuw opstarten, andere kabel, pc kies backup geschoond, alle bestanden betreffende kies verwijderd.schone installatie. Maar niks.... Wie weet er nog een manier :? Op de gewone way dan hé. niet via odin. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Nee helaas nog geen oplossing gevonden. Update je via Windows 7?

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu roaming uitstaanen heb nu wel 3g via kpn. Mijne heeft telfort en moest daarom roaming aanzetten.nu dus niet meer...is beter voor de komende vakantie...hoef ik roaming niet met de hand uit te zetten.

De verbinding binnen is wel afgenomen na de update. Tevens doet de s
cherm helderheid anders zijn werk dan normaal. Een aantal vreemde zaken dus.
Wat betekent de optie animatie in display?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, update via Win Xp Pro NL versie. Het rare is wel dat ik voordat ik de telefoon van mijn zoon update, eerst mijn telefoon heb gedaan. Deze update ging als een tierelier. Maar nadat deze klaar was, wilde ik die van mijn zoon doen, maar kreeg dus toen deze problemen. Het verbaasd me eigenlijk ook niet want ik kreeg bij de vorige update voor zijn telefoon (de update van 2.2) ook al problemen. Wel een andere melding (weet alleen niet meer welke). Dus dacht toen:"ach, we wachten nog even op de 2.3". Dat even werd langer, maar ja, nog geen geluk met updaten. Dus nu nog voor hem 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:41:
Nee, update via Win Xp Pro NL versie. Het rare is wel dat ik voordat ik de telefoon van mijn zoon update, eerst mijn telefoon heb gedaan. Deze update ging als een tierelier. Maar nadat deze klaar was, wilde ik die van mijn zoon doen, maar kreeg dus toen deze problemen. Het verbaasd me eigenlijk ook niet want ik kreeg bij de vorige update voor zijn telefoon (de update van 2.2) ook al problemen. Wel een andere melding (weet alleen niet meer welke). Dus dacht toen:"ach, we wachten nog even op de 2.3". Dat even werd langer, maar ja, nog geen geluk met updaten. Dus nu nog voor hem 2.1.
Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met een andere Launcher hebben? Zou een factory reset helpen wellicht? Pff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:02:
[...]

Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met een andere Launcher hebben? Zou een factory reset helpen wellicht? Pff...
Staat er op het toestel van je zoon wel dezelfde firmware ???
Bel *#1234# ?? Het komt voor dat via het Internet gekochte toestellen een poolse firmware hebben.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Wat ik wel jammer vind is dat Samsung niet bepaald consistent is in de software die in de 'Samsung Appstore' wordt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klepto121 en Embryo1, dat zijn nog wel dingen die ik kan bekijken proberen vanavond. Hij is nu werken, dus ik zal vanavond eens even kijken. Bedankt voor het meedenken, en ik zal de uitslagen vanavond wel posten. Hoop dat ik enig uitsluitsel kan geven. En een oplossing hierdoor vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychojohn thanks! Hopelijk is dit te fixen, ik vind het wel erg apart dat het dus telefoon afhankelijk is, want ik dacht dat het met Kies iets was (bij begin v/d update verdwijnt de telefoon van Kies linksboven, dan faalt de update uiteraard want hij denkt immers dat er geen telefoon is, dan 5 seconden later begint Kies de telefoon weer te herkennen en 5 seconden daarna staat de galaxy weer terug bij Kies als voor de update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterbr
  • Laatst online: 21-01-2017
Net me telefoon geüpdate via Kies (Geen aangepaste versie maar gewoon officieel) naar versie 2.3.3. En ik moet zeggen dat de mail (via Exchange) 300% sneller is. Dus ik ben zeer blij :)

Eerst een back-up uitgevoerd en een herstart gegeven. Daarna de upgrade gestart. 2 keer herstart en moest daarna een paar vragen beantwoorden. verder geen instellingen hoeven uitvoeren voor de provider of zo

[ Voor 36% gewijzigd door peterbr op 15-06-2011 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

n/m

[ Voor 97% gewijzigd door NiMu83 op 15-06-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamePhreak
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-03-2022
peterbr schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:24:
Net me telefoon geüpdate via Kies (Geen aangepaste versie maar gewoon officieel) naar versie 2.3.3. En ik moet zeggen dat de mail (via Exchange) 300% sneller is. Dus ik ben zeer blij :)

Eerst een back-up uitgevoerd en een herstart gegeven. Daarna de upgrade gestart. 2 keer herstart en moest daarna een paar vragen beantwoorden. verder geen instellingen hoeven uitvoeren voor de provider of zo
En welke code krijg je te zien als je wilt updaten? Ik krijg (na wat googelen) de 2.2.1 update?

Huidig: PDA:JPB / PHONE:JP3 / CSC:JP5
Laatste: PDA: JS5 / PHONE JPY / CSC:JS4

Of is dat wel 2.3.3? Heb de laatste versie van Kies (2.0.0.11053_66).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mijn gmail berichten worden sinds de update pas verstuurd als ik de telefoon uit en weer aan zet. Ze blijven in postvak uit staan met "verzenden..." erachter. Synchroniseren helpt niet. Ligt dat aan de firmware of is er momenteel iets met gmail aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Ook net de 2.3.3. update gedaan op de mn Galaxy S en het is direct zichtbaar dat de wifi performance een stuk minder is. Wat googlen leert dat o.a. dit ook het geval is op de Nexus S. Blijkbaar bekend probleem. Maar is er ook een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Frank B268 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:20:
Ook net de 2.3.3. update gedaan op de mn Galaxy S en het is direct zichtbaar dat de wifi performance een stuk minder is. Wat googlen leert dat o.a. dit ook het geval is op de Nexus S. Blijkbaar bekend probleem. Maar is er ook een oplossing ?
das alleen maar het incoontje in je bar dat minder aangeeft je kan nog steeds even ver, en het is even snel.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterbr
  • Laatst online: 21-01-2017
GamePhreak schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:14:
[...]

En welke code krijg je te zien als je wilt updaten? Ik krijg (na wat googelen) de 2.2.1 update?

Huidig: PDA:JPB / PHONE:JP3 / CSC:JP5
Laatste: PDA: JS5 / PHONE JPY / CSC:JS4

Of is dat wel 2.3.3? Heb de laatste versie van Kies (2.0.0.11053_66).
Ik heb nu

Samsung Kies Versie 2.0.0.11044_11

Huidige Firmwareversie: PDA:JVA/PHONE:JV3/CSC:JV6 (VDF)
Laatste Firmwareversie PDA:JVA/PHONE:JV3/CSC:JV6 (VDF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 00:58

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

das idd de vodapfone release die er al eerder was. jvh is de officiele nederlandse unbranded 2.3.3 release.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 18:52
Heb ook net de update gedaan. Ging probleemloos via Kies, binnen 5 minuten alles gedaan. Daarna factory reset gedaan. Na eerste indruk bevalt het me erg goed. Voelt echt sneller aan, met name de market is supersnel. Opvallend is de zeer snelle GPS fix die ik nu heb. Ander opvallend ding is dat de browser niet meer in 1 keer naar beneden scrollt, dat is irritant.
Ik hoop dat mijn batterijverbruik verbeterd is, die was bij 2.2.1 erg slecht geworden. Morgen alles goed testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ik heb een PDA: I9000XWJS7, PHONE: I9000XXJPY CSC: I9000XEFJS3. Iemand enig idee welk land dat is? Telefoon kwam standaard in het frans overigens. Simlock vrije GT I9000 via Studentmobiel (los).

Ik lees dat anderen via Studentmobiel een Poolse toestel kregen, maar ik heb niks pools gezien ofzo? Ik wil gewoon Gingerbread krijgen zonder te rooten/flashen o.i.d. :'(. Wil nog even de originele GB rom proberen voordat ik over ga naar custom roms.

Ik ben namelijk redelijk tevreden met 2.2.1. Froyo, maar ik wil toch liever een zwarte notificatiebalk hebben (SAMOLED is zo vet =D) en wat langere batterij is altijd mooi meegenomen.

[ Voor 67% gewijzigd door BoyzNDaHood op 15-06-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
BoyzNDaHood schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 21:39:
Ik heb een PDA: I9000XWJS7, PHONE: I9000XXJPY CSC: I9000XEFJS3. Iemand enig idee welk land dat is? Telefoon kwam standaard in het frans overigens. Simlock vrije GT I9000 via Studentmobiel (los).

Ik lees dat anderen via Studentmobiel een Poolse toestel kregen, maar ik heb niks pools gezien ofzo? Ik wil gewoon Gingerbread krijgen zonder te rooten/flashen o.i.d. :'(. Wil nog even de originele GB rom proberen voordat ik over ga naar custom roms.

Ik ben namelijk redelijk tevreden met 2.2.1. Froyo, maar ik wil toch liever een zwarte notificatiebalk hebben (SAMOLED is zo vet =D) en wat langere batterij is altijd mooi meegenomen.
http://samfirmware.com/samsunglettercode.htm
XEF = FRANCE
Wachten totdat Frankrijk de 2.3.3-update krijgt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb mijn XEN SGS ook maar geupdate vanaf de vorige officele XEN 2.2.1, geen noemenswaardige problemen, batterij lijkt niet echt langer mee te gaan dan bij de vorige firmware (maar ik was tevreden met 1-2x/2 dagen opladen). Ik heb echter geen 'factory reset' gedaan en bijvoorbeeld het geluid bij de startanimatie is niet soepel, dus misschien is de boel toch wat ontregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt de I9000OXAJVP (2.3.4) nou beter als I9000XENJV4 (2.3.3) ? Of juist slechter?

Want als de 2.3.4 rom nog niet helemaal uitontwikkeld is blijf ik liever op de 2.3.3 draaien....
Iemand ervaringen tussen deze twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Mobiel helemaal opgeladen (100%) start het op. Batterij widget geeft aan 89%. Ik zal maar aannemen dat mijn batterij naar de klote is ?:s

(hij is al geupgrade naar 2.3.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Gisteravond met Kies de update gedaan.
Het wilde eerst niet omdat de batterij nog niet vol genoeg was.

Na een poosje laden verliep de update probleemloos en erg snel.

Hij voelt nu weer lekker vlot aan. Ook de standaard mailapplicatie functioneert weer. Alle instellingen en applicaties zijn gewoon bewaard gebleven. Alleen het "bureaublad" heb ik opnieuw moeten inrichten.
Behalve de statusbalk heb ik geen spannende wijzigingen kunnen ontdekken.
Over het energieverbruik valt nog weinig te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Omeg schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 00:11:
Mobiel helemaal opgeladen (100%) start het op. Batterij widget geeft aan 89%. Ik zal maar aannemen dat mijn batterij naar de klote is ?:s

(hij is al geupgrade naar 2.3.3)
Ik denk eerder je widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb van mijn zoon zijn csc doorgemaild gehad. het betreft de i9000gtnljp5. Zoals ik opgezocht heb, betreft het dus wel een nl versie. Nu maar de volgende optie bekijken dus een keer een harde reset geven en dan kijken of de telefoon update. Maar mag pas van 't weekend ermee aan de gang omdat hij deze dagen zijn foon veel nodig heeft 8)7 Dus even geduld nog.
Even een opmerking over mijn foon. Wat een batterijdrama nog steeds. Eerst makkelijk een dag, maar denk dat ik hem straks alweer moet voeden. Niet eens een volle dag ermee. Slaapbeleid wifi aangepast na update, maar helpt niks. Ik wil een SUPERBATTERIJ !!!!!!!!!!!!!!!! |:( (of een update zonder slurpgedrag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het volgende probleem,weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb.
Links onderin mijn scherm staat (veilige stand) Hoe krijg ik dat weer van mijn scherm?
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:53:
Links onderin mijn scherm staat (veilige stand) Hoe krijg ik dat weer van mijn scherm?
Alvast dank.
Toestel opnieuw opstarten en dan niet de home toets ingedrukt houden(of is het menu bij samsung :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 11:39
Alvast dank.
Misschien helpt dit een reboot.
GandalfTheGrey schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:44:
Heb hem net binnen! Heb hiervoor 4 jaar met HTC's met toetsenbord gelopen. Wat issie dun, plat, licht en helder :)

Alleen heb een aantal vragen (voel me nogal een n00b op dit ding nog):
- Ik heb net Touchdown (App via Market) geïnstalleerd. Kan deze app nergens terugvinden?
- Hoe kom ik uit de veilige stand (dat staat linksonderin)

edit:
Reboot loste safe mode op en liet ook meteen de app zienn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Alvast dank.
Oplossing reeds gegeven. Dubbel post.

[ Voor 34% gewijzigd door Embryo1 op 16-06-2011 11:11 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 12:42

TheFruitNerd

iets met fruit

Kan het kloppen dat je bij 2.3.4 geen swype meer hebt, was er juist net aan gewend geraakt en begin het nu zelfs te missen :)

- B.L.A.A.T. -

Pagina: 1 ... 74 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.