Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Deo_Volente schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:39:
edit: van het weekend ging hij trouwens 3 dagen mee (wel met data verkeer uit)... even om te laten weten dat het kan. :P
Wat erg goed helpt om je batterij duur te verbeteren: Llama

Dat is een soort van echt goed bruikbare versie van Tasker. Tasker kan alles, maar daarvoor moet je ook weken doorploeteren om het aan de praat te krijgen. Het is haast een doel op zichzelf om er ook maar iets werkende in te krijgen. Leuk als hobby, minder leuk als je snel en eenvoudig iets wil.
Bij Llama klik je aan wat jij een 'gebeurtenis' vindt en daarna wat er moet gebeuren als die plaats vindt. Alles gewoon uit een pick list
Bij mij is dat dus: Wifi aan als ik thuis ben, bij vrienden of in een hotel waar ik veel kom. Alle andere gevallen wifi uit.
Van 00:00 to 7:30 gaat wifi hoe dan ook uit, net als G3. Ook alle syncpogingen van wat dan ook worden gestopt.

Je kan er ook dingen mee als: In mijn agenda staat een vergadering dus gaat hij op stil.

Ik ben van ruim 1 dag naar ruim 2 dagen gegaan. Het kan vast nog beter, maar dat zal me vast geen 3 dagen opleveren. De grootste stap is al gemaakt. Dus daar ga ik niet te veel tijd en moeite insteken.

[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 09-06-2011 21:19 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb tegenwoordig steeds vaker dat ik tijdens het bellen met mijn wang op "mic uit" "druk". Ben ik zo onhandig of hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:30

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

JVP draait erg lekker! met een quadrant score van 1638 zonder mods of tweaks.
in 2.3 zat ik altijd maar rond de 1050. en in 2.3.4 (JVP) ineens een stuk meer.
ook heeft de browser nu een smoothe zoom animatie als je dubbeltapped.
en de balk boven is nu helemaal zwart!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Hey.

Ik heb dit geprobeerd maar het is mij niet echt gelukt. Ik heb ook totaal geen ervaring met flashen/rooten en noem maar op. Ik heb Spooffw geïnstalleerd en ik heb mijn mobiel gemakkelijk geroot via hier: http://biemans.org/blog/?p=345 toen heb ik de stappen gevolgd die in jou linkje staan en ik sluit mijn SGS aan via de USB kabel op mijn computer, open KIES maar ik krijg geen update!

Iemand die mij kan helpen? B.v.d.

~Stephanz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

Bedankt voor de tips en ik ga zeker Llama eens uitproberen. Heb alleen geen hoop dat dat mijn issue oplost. Die accu is waarschijnlijk gewoon stuk. Ik ben continu alle taken aan het killen dus dat er misschien een proces alles opvreet lijkt me ook niet aan de orde.

Anyway, ik heb gewoon een nieuwe accu besteld bij dealextreme. Positieve reviews en beweert een Samsung genuine te zijn, al heb ik daar mijn twijfels bij. Maar goed, geen verzendkosten dus in totaal maar een tientje.
Daar kan je geen buil aan vallen. Misschien ook maar voor de grap zo'n 3 euro accu bestellen. Gewoon om te kijken wat dat nog doet.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of ik de enige bent die een nieuwe firmware via Kies niet kan instaleren.
Krijg constant een melding dat er een onverwachte fout is toegetreden is en dat nu al voor de 2e dag achter elkaar ongeacht welke tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
BruceLee schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:28:
JVP draait erg lekker! met een quadrant score van 1638 zonder mods of tweaks.
in 2.3 zat ik altijd maar rond de 1050. en in 2.3.4 (JVP) ineens een stuk meer.
ook heeft de browser nu een smoothe zoom animatie als je dubbeltapped.
en de balk boven is nu helemaal zwart!
Ik vond filmpje ervan op youtube , en moet ook zeggen ziet er erg soepel en snel uit met 2.3.4.
YouTube: ‪Short Review Android 2.3.4 on Samsung Galaxy S i9000‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
Kan iemand checken of KIES 2.3.3 geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Volgens samfirmware wel lijkt het. Maar hier nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Pino112 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:24:
Kan iemand checken of KIES 2.3.3 geeft?
Nope, nog niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

JVH voor XEN staat op samfirmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Bij een kennis van mij al wel hoorde ik net.

Edit; hoe kan je instellen in de browser dat de bookmarks die je het meeste hebt bekeken bovenaan staat? Of is dat weer een bug?

[ Voor 60% gewijzigd door Pino112 op 10-06-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 19-09 12:42
Sayko schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:56:
JVH voor XEN staat op samfirmware
Dan verwacht ik hem morgenvroeg op Kies

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Kevinp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:19:
[...]

Dan verwacht ik hem morgenvroeg op Kies
Is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik naar boven rennen om het te updaten, is het er nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Kreeg een melding dat ie er was, klik ik er op, gebeurt er niets. Ook zegt het programma dat ik nog de nieuwste firmware heb... Nou ja, morgenochtend zal ie wel overal goed beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Ah, die kennis had een Duitse firmware, waarvan 2.3.3 dus al wel via KIES uit is. Excuus voor de verwarring ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Mijn scherm draait niet meer, terwijl auto draaien wel aanstaat.

Iemand enig idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:27:
Mijn scherm draait niet meer, terwijl auto draaien wel aanstaat.

Iemand enig idee wat te doen?
UIT zetten en dan weer AAN zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Al gedaan, net als een soft reset, beiden geven geen positief resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:51:
Al gedaan, net als een soft reset, beiden geven geen positief resultaat.
Hmm...misschien wel een app die loopt te muiten. Game of app geïnstalleerd die niet graag wil dat het scherm gedraaid word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Vandaag Trial Xtreme gekocht, net eraf gegooid, geen resultaat. Ook moto x mayhem gekocht, maar die krijg ik niet eens gedownload |:(

Daarbij werkt bij dat Trial Xtreme het naar voren en achteren leunen niet eens, dus dit is voorlopig direct de laatste keer dat ik geld uitgeef in de market :r

[ Voor 37% gewijzigd door partyondude op 11-06-2011 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:31:
Vandaag Trial Xtreme gekocht, net eraf gegooid, geen resultaat. Ook moto x mayhem gekocht, maar die krijg ik niet eens gedownload |:(
Tja, dan zit er wel een hard reset aan te komen vrees ik. Als je dat van plan bent dan zou ik even geduld hebben tot de nieuwe firmware er is. Of die firmware lost het misschien wel op en anders geef je hem voor of na de upgrade en reset.
(...of misschien reageert er straks nog wel liemand die een betere oplossing voor je heeft...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heeft er iemand onlangs een nieuwe Galaxy S gekocht/gekregen en bij samsung aangemeld voor de gratis 8/16GB micro sd kaart. (actie geldig tot 15 juni)
Ik heb sinds gisteren een nieuwe Galaxy maar ik kan me niet aanmelden bij samsung. krijgt ik een foutmelding (code onjuist) :(
Misschien dat anderen dit probleem ook hebben en die hier een bericht achter wilt laten.

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Moet je Samsung even bellen/mailen, dan wordt waarschijnlijk je code toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond een hele duidelijke handleiding hoe je 2.3.4 op je Galaxy kunt installeren.
Ik weet niet of links zijn toegestaan, maar dat hoor ik dan wel:
http://www.theandroidsoul...y-s-install-and-download/

Ziet er heel duidelijk uit, ga het vanavond zeker even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:10
Ik heb 2.3.4 erop gezet via Odin.

- Heb een Quadrant-score van ruim 1300 punten, dus niet schrikbarend hoog ofzo..
- Verder is het notificatie-menu aangepast, is nu zwart en werkt een stukje soepeler dan bij 2.2.1.
- Gtalk oogt een beetje anders, maar dat zijn slechts details
- De browser lijkt wat sneller te zijn en het in- en uitzoomen gaat wat soepeler
- Het geheel werkt sowieso iets soepeler dan bij 2.2.1
- Toevoeging niet Downloads-icoon in de Appdrawer, met downloads via internet en overige

Over de batterij kan ik nog weinig zinnigs zeggen..heb het idee dat ie iets zuiniger is dan eerst maar dat moet ik komende dagen even goed in de gaten gaan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:46:
Ik vond een hele duidelijke handleiding hoe je 2.3.4 op je Galaxy kunt installeren.
Ik weet niet of links zijn toegestaan, maar dat hoor ik dan wel:
http://www.theandroidsoul...y-s-install-and-download/

Ziet er heel duidelijk uit, ga het vanavond zeker even proberen.
Dankjewel voor het posten van deze link.

Ik heb alleen één probleem en dat is dat ik niet verbonden ben met Vodafone internet. WiFi kan ik wel instellen maar zodra ik uit de buurt van mijn router ben dan heb ik geen internet meer bij Vodafone en ik heb gewoon een internet abbonement.

Iemand die mij kan helpen? Ik heb niks ingesteld toen ik 2.3.4 erop zette, misschien heb ik iets over 't hoofd gezien, graag een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het nu aan het installeren. Heb wel eerst een backup van mijn apn's gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:33

Niellie41

[object Object]

Stephanz schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:46:
[...]

Dankjewel voor het posten van deze link.

Ik heb alleen één probleem en dat is dat ik niet verbonden ben met Vodafone internet. WiFi kan ik wel instellen maar zodra ik uit de buurt van mijn router ben dan heb ik geen internet meer bij Vodafone en ik heb gewoon een internet abbonement.

Iemand die mij kan helpen? Ik heb niks ingesteld toen ik 2.3.4 erop zette, misschien heb ik iets over 't hoofd gezien, graag een reactie!
Je moet de 3g instellingen opnieuw instellen.
Zelf heb ik T-mobile en daar kan je gewoon de instellingen naar je toe laten sturen. Ik weet niet hoe het zit bij Vodafone.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 11-06-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
Niellie41 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Je moet de 3g instellingen opnieuw instellen.
Zelf heb ik T-mobile en daar kan je gewoon de instellingen naar je toe laten sturen. Ik weet niet hoe het zit bij Vodafone.
Ah, dat klopt. Ik heb geen SMS gekregen een beetje raar maar nu heb ik het via de Vodafone tutorial gedaan. Ik heb hun nu weer ingesteld en dit is dus alweer verholpen.

Dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Heb niet 2.3.4 erop gezet. Zag ik opeens dat al mijn apps verdwenen zijn. Ik dacht dat marketplace bijhield welke apps ik heb. Heb al ingelogd met mijn google account bij de market. Is er een manier om mijn apps weer terug te krijgen? Of moet ik nou alles weer opnieuw gaan zoeken en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:26:
Vraagje. Heb niet 2.3.4 erop gezet. Zag ik opeens dat al mijn apps verdwenen zijn. Ik dacht dat marketplace bijhield welke apps ik heb. Heb al ingelogd met mijn google account bij de market. Is er een manier om mijn apps weer terug te krijgen? Of moet ik nou alles weer opnieuw gaan zoeken en installeren?
Vinkje bij Re-partition niet weggehaald zeker. Dan ben je ze kwijt. Je hebt wel backup apps, waarmee je je apps kunt back uppen, zoals appmonster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, dacht ik al. De instructie zei dat ik wel het vinkje aan moest vinken. Heb inmiddels bijna alles alweer erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:34
Zijn er op/aanmerkingen op de 2.3.4 flash? Niet het flashen opzich, handleiding ziet er duidelijk uit. Maar system-wise. Bevalt 2.3.4? Wat gaat er beter, wat niet? Hoe gaat het met battery-drain (separate fix nodig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:39:
[...]

Tja, dan zit er wel een hard reset aan te komen vrees ik. Als je dat van plan bent dan zou ik even geduld hebben tot de nieuwe firmware er is. Of die firmware lost het misschien wel op en anders geef je hem voor of na de upgrade en reset.
(...of misschien reageert er straks nog wel liemand die een betere oplossing voor je heeft...)
Ik heb echt geen trek meer in wachten. Moet toch best met enige regelmaat een hard reset doen vanwege kleine niet op te lossen problemen, dus dan maar meteen grondig aanpakken.

Ik ga het via Odin en die handleiding die op deze pagina staat proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:25
partyondude schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:39:
[...]

Ik heb echt geen trek meer in wachten. Moet toch best met enige regelmaat een hard reset doen vanwege kleine niet op te lossen problemen, dus dan maar meteen grondig aanpakken.

Ik ga het via Odin en die handleiding die op deze pagina staat proberen :)
Hier hetzelfde met de Galaxy S van mijn vriendin, die is ook hard toe aan een hard reset, en bijna niet meer te gebruiken op dit moment (accu binnen 5 uur leeg zonder merkbare redenen) al maand hard reset uit aan het stellen om op 2.3.3 te wachten. Vanavond maar flashen via Odin, in het Galaxy S Root topic staat makkelijke Odin handleiding. Op de Galaxy S van mijn vriendin alleen eerst nog eens de 3-button combo fix uitvoeren. Die werkt helaas niet op haar toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Heb de flash gedaan en draai nu op 2.3.4, erg simpel. Nadeel alleen is dat 3G nu niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
partyondude schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:22:
Heb de flash gedaan en draai nu op 2.3.4, erg simpel. Nadeel alleen is dat 3G nu niet meer werkt.
kun je iets specifieker zijn? APN opnieuw ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Komt omdat het geen XEN firmware is, even APN settings ergens van internet plukken van je provider =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Te makkelijk weer dit :)

3G werkt!

Google is je vriend :P

[ Voor 139% gewijzigd door partyondude op 11-06-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
weet iemand hoelang het gaat duren voordat de officiele update via KIES komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 15:44
Morgen komt'ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
2.3.4 of 2.3.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
maakt niks uit als er maar iets komt :P

en welke komt er nu ben ff de weg kwijt hehe

eerst was iedereen op 2.3.3 aan het wachten en nu wordt het opeens 2.3.4 dus of zie ik iets verkeerd.

[ Voor 33% gewijzigd door ninasky11 op 11-06-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 17:12
Hoorde dat ie vanavond al komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
YaYo86 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:07:
[...]

Hoorde dat ie vanavond al komt.
Bron? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 15:44
Beide, dan is de kans groter dat één van die twee niet teruggetrokken hoeft te worden vanwege fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
2.3.3 hij is namelijk al te vinden op samfirmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 17:12
Raymond heeft de bron......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Even een vraag. Ik heb nu de Poolse XEO. Zou ik bij deze versie (XEO) moeten blijven, of kan ik beter overgaan naar XEN?

Of maakt dat eigenlijk niets uit?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Brainpower schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:38:
Even een vraag. Ik heb nu de Poolse XEO. Zou ik bij deze versie (XEO) moeten blijven, of kan ik beter overgaan naar XEN?

Of maakt dat eigenlijk niets uit?
Nu weet ik niet of de XEO versie de Nederlandse taal bevat, maar indien dit niet het geval is, dan is de Nederlandse versie uiteraard een reden om te flashen.

Je kunt de XEN versie ook flashen omdat je graag de Nederlandse bloatware apps van Samsung wilt hebben (Bol.com, Telegraaf, etc.) ;)

Als je je SGS terugbrengt naar de winkel waar je hem hebt gekocht, omdat hij niet goed functioneert, dan zou je de oorspronkelijke versie moeten flashen ivm garantie.

[ Voor 13% gewijzigd door Amboe op 11-06-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Kevinp schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:31:
...
2.3.3 hij is namelijk al te vinden op samfirmware.
Hmm, jammer dat ze niet even de vermoedelijk ook al bij Samsung al min of meer voor de i9000 beschikbare 2.3.4 gebruikt hebben. Maar goed het zal wel 2.3.3 zijn inderdaad, in Duitsland schijnt 2.3.3 ook sinds gisteren via Kies beschikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 2.3.4 werkend via de door mij geposte link.
Was eigenlijk heel eenvoudig en snel gebeurd. Factory reset uitgevoerd en apn instellingen van Vodafone ingevoerd. Nu wel even alle apps installeren. Binnen een week van 2.2.1 JS5 naar 2.3.3 naar 2.3.4
Ik denk dat we eens moeten stoppen met te zeggen dat Samsung zijn updates niet goed regelt.
OK. Kies is waardeloos, maar Odin werkt echt zeker zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb ook die handleiding gebruikt, kinderlijk eenvoudig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Je kunt nu ook mixen.
PDA : I9000XXJVP (2.3.4)
Phone: I9000XXJVO (2.3.3)
CSC: I9000 XENJV4 (2.3.3)

Je hebt dan de Ned. productcode. Een perfecte modem, een razendsnel systeem en prima GPS. en toch de snelle 2.3.4.

Je hoeft dan geen handmatige instellingen te doen, omdat alles reeds in de CSC is opgenomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Embryo1 op 11-06-2011 21:39 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3vlin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:12
Embryo1 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:35:
[...]

Je kunt nu ook mixen.

Je hebt dan de Ned. productcode. Een perfecte modem, een razendsnel systeem en prima GPS. en toch de snelle 2.3.4.

Je hoeft dan geen handmatige instellingen te doen, omdat alles reeds in de CSC is opgenomen.
Dat klinkt als een goed plan. Welke .pit gebruik je dan? (Vanaf JS5 2.2.1) Of gewoon zonder herpartitioneren de 3 images er in?

Leaping Lab Rats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
d3vlin schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:17:
[...]

Dat klinkt als een goed plan. Welke .pit gebruik je dan? (Vanaf JS5 2.2.1) Of gewoon zonder herpartitioneren de 3 images er in?
Het zijn 3 files, dus Odin 1.3, pit 512 en repartition aan. Succes.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Embryo1 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:35:
[...]

Je kunt nu ook mixen.

Zou ook kunnen inderdaad.

Heb nu alles 2.3.4 en de APN gewoon handmatig ingesteld, dat werkt ook prima (3G doet het daardoor weer). Alles werkt perfect, wijzigingen lijken mij trouwens minimaal hoor, of ze vallen me niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Hm nog steeds geen 2.3.3 hier, ik had begrepen dat deze gisteren al via KIES beschikbaar moest zijn toch?
En is het mogelijk om 2.3.4 zonder wipe te installeren, de enige reden dat ik niet meer via Odin flash is omdat ik het zo zat werd iedere keer alles opnieuw in te moeten stellen.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij is 2.3.3. helemaal nog niet vrijgegeven via Kies in NL hoor.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 20:45
Embryo1 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:40:
[...]

Het zijn 3 files, dus Odin 1.3, pit 512 en repartition aan. Succes.
Ik zie het verband tussen 3 files en Odin 1.3 niet helemaal.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
DapperKonijntje schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:51:
Hm nog steeds geen 2.3.3 hier, ik had begrepen dat deze gisteren al via KIES beschikbaar moest zijn toch?
...
Als hier bijvoorbeeld Duitsland is wel geloof ik. Als hier Nederland is niet vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
SePtiCTaNk schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:20:
[...]

Ik zie het verband tussen 3 files en Odin 1.3 niet helemaal.
Nee, is wat onduidelijk. Je hebt Odin altijd nodig. Maar ik bedoel, bij 3 files, pit 512 en repartition aan. Flash je 1 file, dan geen pit en geen repartition. (Vuistregel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanz
Bevalt me wel die 2.3.4 op m'n I9000.

Stukken sneller. Maar ik weet niet hoe het met de batterij zit omdat ik gister naar een feest ging enzo.

Nouja ik laat 't nog wel weten van die batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Sneller?

Ik merk echt geen verschil. Wel doet m'n FB agenda niet meer syncen en wil de ingebouwde Twitter applicatie niet werken.

Vind het allemaal wel meevallen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:57:
Sneller? Ik merk echt geen verschil.
Och, dat zijn altijd de eerste berichten. Het is veel sneller en de GPS doet het ook veel beter. Later blijkt e.e.a nog al tegen te vallen. Trouwens, die GPS gaat het bij mij waarschijnlijk nooit goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
partyondude schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:57:
Sneller?

Ik merk echt geen verschil. Wel doet m'n FB agenda niet meer syncen en wil de ingebouwde Twitter applicatie niet werken.

Vind het allemaal wel meevallen dus.
Misschien een optie om even de Ned. standaard te flashen van Kalkua
http://www.multiupload.com/T87B3EN8W0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:01:
[...]

Och, dat zijn altijd de eerste berichten. Het is veel sneller en de GPS doet het ook veel beter. Later blijkt e.e.a nog al tegen te vallen. Trouwens, die GPS gaat het bij mij waarschijnlijk nooit goed doen.
De GPS werkte bij mij bij 2.2.1 al perfect, gisteren met 2.3.4 weer in de auto mee genavigeerd en gaat echt super goed. Toen ik nog 2.1 had was het een drama. Maar waarom dat bij jou niet goed gaat vind ik vreemd, ik meen dat ik niet de enige ben die vanaf 2.2.1 een fatsoenlijke GPS ontvangst had?

@Embry1: Thanx, zal daar de komende week eens mee aan de slag gaan. Flashen is een eitje, maar iedere keer alles opnieuw instellen duurt een stuk langer.

Een aantal contacten wordt altijd automatisch gekoppeld met de desbetreffende FB accounts, maar een groot aantal ook niet. Geen idee hoe dat komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Embryo1 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:40:
[...]

Misschien een optie om even de Ned. standaard te flashen van Kalkua
http://www.multiupload.com/T87B3EN8W0
Maar die is dan volledig 2.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:02:
[...]
De GPS werkte bij mij bij 2.2.1 al perfect, gisteren met 2.3.4 weer in de auto mee genavigeerd en gaat echt super goed. Toen ik nog 2.1 had was het een drama. Maar waarom dat bij jou niet goed gaat vind ik vreemd, ik meen dat ik niet de enige ben die vanaf 2.2.1 een fatsoenlijke GPS ontvangst had?
Bij mij werkt het voor geen meter. Het duurt uren voordat het ding een fix heeft en die is ie ook gelijk weer kwijt als je je beweegt. Het maakt me verder niet uit, want voor navigatie gebruik ik een Garmin Oregon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten mensen hier eigenlijk al van ??

http://www.mostiwant.com/...r-mac-os-x-free-download/

Werkt al redelijk moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Het is inmiddels zelfs al op de frontpage langsgekomen geloof ik nieuws: Samsung brengt Kies-software voor Mac uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:16:
[...]

Bij mij werkt het voor geen meter. Het duurt uren voordat het ding een fix heeft en die is ie ook gelijk weer kwijt als je je beweegt. Het maakt me verder niet uit, want voor navigatie gebruik ik een Garmin Oregon.
heb jij hem in alu folie zitten of zo? Ik ben er vorig weekend nog vanuit de Randstad mee naar Koblenz in Duitsland gegaan. Dat werkte prima

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook 2.3.4 erop geflasht, ging erg gemakkelijk. (Voor mij de eerste keer rooten+flashen)

Telefoon is nu veel sneller. Maar dit komt mede doordat ik nu al mijn apps kwijt ben. (Ik had vrij veel apps waardoor hij steeds trager werd)

Ik dacht dat in 2.3.4. ook videochat via Gtalk zou werken. Dit heb ik nog niet aan de praat gekregen. Iemand waarbij dit wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:11:
Net ook 2.3.4 erop geflasht, ging erg gemakkelijk. (Voor mij de eerste keer rooten+flashen)
Het "combinatiepakket" of de "reguliere" via Samfirmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, ik heb diegene die op XDA stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds enige maanden een galaxy s. bij het maken van foto's liep de galaxy vast. start nu alleen op met het logo en blijft piepjes geven. kies en verkenner zien tel.niet meer.
vraag: kan ik de interne sdkrt verwijderen om deze te back-uppen en hoe krijg ik mijn tel weer aan de praat. alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Ortep schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:12:
[...]

heb jij hem in alu folie zitten of zo? Ik ben er vorig weekend nog vanuit de Randstad mee naar Koblenz in Duitsland gegaan. Dat werkte prima
De eerste versies van de Galaxy S hebben _bagger_ gps, heb ik ook last van, firmware of allerlei tweaktools maken niet uit, de antenne werkt gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:16:
sinds enige maanden een galaxy s. bij het maken van foto's liep de galaxy vast. start nu alleen op met het logo en blijft piepjes geven. kies en verkenner zien tel.niet meer.
vraag: kan ik de interne sdkrt verwijderen om deze te back-uppen en hoe krijg ik mijn tel weer aan de praat. alvast bedankt.
Boot in recovery en doe factory reset.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees net dat de interne sdkrt niet verwijderd kan worden. is er nu nog een backup mogelijk. sorry ik ben dus een echte leek op dit gebied mr angry.......kun je me uitleggen hoe ik deze boot doe......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
Volume up button+Power button+Home button tegelijk indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Het flashen van alternatieve firmwares hoort hier niet thuis. Gebruik aub het daarvoor bedoelde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:12:
[...] heb jij hem in alu folie zitten of zo?
Dat is niet nodig want zonder die folie wekt het ook niet. De eerste generatie toestellen hebben nu eenmaal een zeer slechte GPS.
Ik ben er vorig weekend nog vanuit de Randstad mee naar Koblenz in Duitsland gegaan. Dat werkte prima
Ik ben heel blij voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Angry, mijn dank is grooooooooot....tel werkt weer en nu maar elke dag een update maken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
GoldenSample schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:20:
[...]

De eerste versies van de Galaxy S hebben _bagger_ gps, heb ik ook last van, firmware of allerlei tweaktools maken niet uit, de antenne werkt gewoon niet lekker.
Heb je hem al es losgehaald, en dit pinnetje iets omhoog gedaan zodat ie geen contact meer maakt:

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=467972&d=1292735736

Leesvoer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=878970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upgraden vanaf OSX is nog niet mogelijk, moet ik toch mijn Windows VM van Vbox om zetten naar Vmware gezien de USB support in Vbox nog steeds bagger is voor dit soort apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
GoldenSample schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:20:
[...]

Dan heb ik mazzel!! :*)

Hoewel ik binnenshuis slecht ontvangst heb met gps, heb ik in de auto prima ontvangst!! Google Maps doet het prima. Snelle fix en blijft op koers (althans op stock Froyo 2.2.1. Op Gingerbread 2.3.4 heb ik de gps nog niet getest).

Het gebruik van navigatie in de auto is daarentegen ook geschikter dan in huis, tenzij je in een kasteel woont ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Amboe op 12-06-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Amboe schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:29:
[...]

Dan heb ik mazzel!! :*)

Hoewel ik binnenshuis slecht ontvangst heb met gps, heb ik in de auto prima ontvangst!! Google Maps doet het prima. Snelle fix en blijft op koers (althans op stock Froyo 2.2.1. Op Gingerbread 2.3.4 heb ik de gps nog niet getest).

Het gebruik van navigatie in de auto is daarentegen ook geschikter dan in huis, tenzij je in een kasteel woont ;)
Ik heb snelle fix, maar google maps verliest snel de gps. Sinds kort gebruik ik Co-pilot en die werkt wel goed. Er zit dus wel wat software achter. (ik gebruik 2.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
NeoMe schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:57:
Ik heb net een mail gekregen dat ik geen 8 GB SD kaart krijg als ik geen kassabon op stuur, maar ik heb hem niet betaald dus ook geen bon gekregen. De telefoon kunt uit een abonnement, zijn die mensen daar echt zo stom als k mijn verlengbrief meestuurde, staan ook bedragen op. Nu heb ik terug gemaild met de vraag of het niet kan op basis van imei omdat dat ook uniek is. Ben benieuwd ... ik zie hem waarschijnlijk niet tegemoet komen, argh 8)7
Hier ook het probleem met IMEI dat niet herkend wordt op de promosite. Had hier een linkje gevonden in dit topic (http://www.samsungpromoti...BLER/HulpBijAanvraag.html) maar van daaruit krijg ik een foutmelding als ik een mail wil sturen.

Heeft iemand het mailadres van samsung waar ik terecht kan voor het melden van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
NeoMe schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:57:
Ik heb net een mail gekregen dat ik geen 8 GB SD kaart krijg als ik geen kassabon op stuur, maar ik heb hem niet betaald dus ook geen bon gekregen. De telefoon kunt uit een abonnement, zijn die mensen daar echt zo stom als k mijn verlengbrief meestuurde, staan ook bedragen op. Nu heb ik terug gemaild met de vraag of het niet kan op basis van imei omdat dat ook uniek is. Ben benieuwd ... ik zie hem waarschijnlijk niet tegemoet komen, argh 8)7
Ik heb gewoon een kopie van het abonnement mee gestuurd en dat was goed. Hierop stond abbo tele-2 icm met samsung galasy-s. En klaar. Ik had het kaartje nog voor mijn abonnement in ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
ruurdkoetjeboe schreef op zondag 12 juni 2011 @ 20:47:
[...]

Hier ook het probleem met IMEI dat niet herkend wordt op de promosite. Had hier een linkje gevonden in dit topic (http://www.samsungpromoti...BLER/HulpBijAanvraag.html) maar van daaruit krijg ik een foutmelding als ik een mail wil sturen.

Heeft iemand het mailadres van samsung waar ik terecht kan voor het melden van dit probleem?
Je kunt beter even bellen met het volgende nummer:

"Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur."

Zij voegen je IMEI toe en sturen je na een paar dagen een e-mail toe met het bericht dat je IMEI is toegevoegd. Daarna opnieuw via reguliere aanvraag doen en je kunt je IMEI registreren.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik heb een probleempje en kan niet vinden of het hier al eens voorbij is gekomen. Als ik een filmpje wil maken krijg ik steeds 'opname mislukt' als ik op de opnameknop druk. Als ik dan op 'ok' druk blijft het laadcirkeltje draaien en verder gebeurd er niks. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samfirmware 2.3.4 geflashed met odin, repartion uit, toch alle apps kwijt. Gelukkig had ik een back-up, maar alle app settings zijn ook weg. Irritant.

De update heeft wel mijn probleem met opstarten opgelost (dat lukte niet zonder de telefoon aan lader of pc te hangen,omdat ie dacht dat de batterij leeg was, wat niet zo was) Dus ik helemaal blij :)

quadrant score 1174 (was 975 met 2.3.3)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Laatst online: 04-07 17:32
ik heb iets heel bizars nu, de terug toets blijft een soort van hangen.
hij gaat nu heel snel achter elkaar dus je kan ook niks openen want dat sluit hij allemaal weer af.
Het is niet constant maar komt af en toe even langs. daarbij is de home toets kapoet en doet niks meer.
als de terug-toets weer bezig is dan kan ik hem niet op standby zetten want hij zet zichzelf dan weer op actief.
nou maar hopen dat ik een nieuwe krijg ofzo, super vervelend. ik heb hem wel eens laten vallen maar hij lag in dit geval op mijn nachtkastje... het is wel hardware verwacht ik. hij is tijdens een soft reset bijna alle apps en instellingen kwijtgeraakt.
ik zal hier morgen maar even mee naar vodafone gaan. Ik kan ook niks over dit probleem terug vinden op google ofzo, ik denk dat ik de eerste ben... en de laatste mag ik hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Laatst online: 11-07-2018
Is het normaal dat de Samsung batterij binnen paar uur leeg is bij niet al te intensief gebruik?
Gewoon in standby met Wifi aan. Ik heb taskiller geinstalleerd en auto synchroniseren staat ook uit en toch red ik niet eens een halve dag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Laatst online: 04-07 17:32
Omeg schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:04:
Is het normaal dat de Samsung batterij binnen paar uur leeg is bij niet al te intensief gebruik?
Gewoon in standby met Wifi aan. Ik heb taskiller geinstalleerd en auto synchroniseren staat ook uit en toch red ik niet eens een halve dag :s
nee, dit heb ik niet... misschien toch een app wat veel internet gebruikt ofzo wat er tussendoor glipt?
meestal als je de taskkiller goed instelt scheelt het aardig wat. zelf gebruik ik green power, die zorgt dat wanneer mijn telefoon stand by is hij om de 15 minuten even verbinding met internet maakt in plaats van de hele tijd. internet is heb ik gemerkt wel de boosdoener voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Laatst online: 11-07-2018
^ bedankt. Zal die app uitproberen.

Vindt het op zich wel vreemd dat mijn wildfire 24/7 internet verbinding aan heeft en toch langer dan 1,5 dag meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Pino112 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:25:
[...]

Heb je hem al es losgehaald, en dit pinnetje iets omhoog gedaan zodat ie geen contact meer maakt:

[afbeelding]

Leesvoer: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=878970
Volgens mij is het juist de bedoeling dat je het pinnetje omhoog drukt zodat deze contact maakt met het vlak wat in het frame zit wat je eraf moest halen om bij dit pinnetje te komen.

Ik heb dit trucje net uitgevoerd en moet nog even testen of het daadwerkelijk effect heeft gehad.
Pagina: 1 ... 72 ... 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.