Wat erg goed helpt om je batterij duur te verbeteren: LlamaDeo_Volente schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:39:
edit: van het weekend ging hij trouwens 3 dagen mee (wel met data verkeer uit)... even om te laten weten dat het kan.
Dat is een soort van echt goed bruikbare versie van Tasker. Tasker kan alles, maar daarvoor moet je ook weken doorploeteren om het aan de praat te krijgen. Het is haast een doel op zichzelf om er ook maar iets werkende in te krijgen. Leuk als hobby, minder leuk als je snel en eenvoudig iets wil.
Bij Llama klik je aan wat jij een 'gebeurtenis' vindt en daarna wat er moet gebeuren als die plaats vindt. Alles gewoon uit een pick list
Bij mij is dat dus: Wifi aan als ik thuis ben, bij vrienden of in een hotel waar ik veel kom. Alle andere gevallen wifi uit.
Van 00:00 to 7:30 gaat wifi hoe dan ook uit, net als G3. Ook alle syncpogingen van wat dan ook worden gestopt.
Je kan er ook dingen mee als: In mijn agenda staat een vergadering dus gaat hij op stil.
Ik ben van ruim 1 dag naar ruim 2 dagen gegaan. Het kan vast nog beter, maar dat zal me vast geen 3 dagen opleveren. De grootste stap is al gemaakt. Dus daar ga ik niet te veel tijd en moeite insteken.
[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 09-06-2011 21:19 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato