Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-06 10:02

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 18:07

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Touchdomex schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:59:
Dit is het verkeerde topic :> Dit gaat om de normale i9000. Jij moet die voor de Advance hebben :>
In dit topic lezen volgens mij wat meer mensen met ervaring dan in het "ervaringen met de GT i9070 topic. Dat is nooit echt van de grond gekomen.
MaximusTG schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:10:
@floriske.nl;

Probeer eens de batterij eruit te halen, erin te doen, dán download-mode aan te zetten, en dan pas aankoppelen. Ziet Odin em dan wel?
Helaas, dan ziet Odin hem ook niet.
Ik zal jOdin3 eens proberen.

Thx voor de reacties!

[ Voor 15% gewijzigd door floriske.nl op 09-01-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 21:30
4.1.2 moet je ook niet met Odin gaan flashen.
Flash in plaats daarvan clockwork recovery mod naast je 2.3.6 en gebruik dat om een van de vele custom roms te installeren vanaf je SD kaart.

Om Odin werkend te krijgen moet je eerst de Samsung USB drivers installeren. En dan de telefoon aansluiten op de juiste USB poort. Hoe dat precies zit moet je zelf maar googlen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik ben niet op zoek naar een custom rom, ik wil gewoon de stock rom flashen. Iets wat in mijn ogen gewoon zou moeten kunnen.

En als je even leest zie je dat ik al met de Samsung USB drivers aan het klooien ben geweest.

De telefoon wordt op geen enkele USB poort herkend op beide systemen.

[ Voor 8% gewijzigd door floriske.nl op 09-01-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:27

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

floriske.nl schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:09:
Ik ben niet op zoek naar een custom rom, ik wil gewoon de stock rom flashen. Iets wat in mijn ogen gewoon zou moeten kunnen.

En als je even leest zie je dat ik al met de Samsung USB drivers aan het klooien ben geweest.

De telefoon wordt op geen enkele USB poort herkend op beide systemen.
Pak het custom driver pack wat hoort bij je telefoon (of samsungs in het algemeen). Die pakken je telefoon wel. Voor de rest is het dezelfde procedure als je normaal zou flashen met custom roms dus vandaar. Het is alleen je bronbestanden anders pakken. Daar zit de grap hem in. Je flasht dan de firmwares van samfirmware.com (of hoe die site nu ook maar heet)

Zorg er eerst voor dat ALLE drivers eraf zijn van je telefoon en zorg voor Windows 7. Windows 8 gaat namelijk bij de bestaande procedures op zijn bek (hoera vooruitgang... :') ) Daar zijn weer andere procedures voor.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ik heb het specifieke USB driver pack geprobeerd (1.5.x), zonder succes. Zowel op Windows 7 als Vista. Vooral dit laatste baart me zorgen, op 1 systeem ok, maar op 2 is geen toeval meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:27

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

floriske.nl schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 16:29:
Ik heb het specifieke USB driver pack geprobeerd (1.5.x), zonder succes. Zowel op Windows 7 als Vista. Vooral dit laatste baart me zorgen, op 1 systeem ok, maar op 2 is geen toeval meer.
Heb je toevallig andere Samsung toestellen daar liggen waarmee je het ook kan proberen? Of andere telefoons. Het kan zomaar dat alsnog er iets mis gaat bij de drivers. Die moeten precies goed zijn namelijk wil het werken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06 17:39
Iemand ervaring met de CM 11 nightly's?

Deze werkt prima, enkel heb ik een absurd batterij verbruik... iemand een idee wat juist dit verbruik veroorzaakt?

Wifi/3G staan af, nakijken in "accu" levert niets op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
jastas schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:01:
Iemand ervaring met de CM 11 nightly's?

Deze werkt prima, enkel heb ik een absurd batterij verbruik... iemand een idee wat juist dit verbruik veroorzaakt?

Wifi/3G staan af, nakijken in "accu" levert niets op...
In het Custom Rom topic, zijn er meldingen van soortgelijke ervaringen. Mogelijk kun je daar de vraag stellen.
[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

SHOP!!!!!

Een vriendin van me wil graag het keyboard van haar Galaxy S op haar nieuwe moto G. Ze draaide de laatste officiële android versie dus ik gok dat dit Gingerbread is?

Is het mogelijk om dat gewoon als een APK te installeren zoja kan iemand die ergens uploaden?
Ik heb al gezocht op internet maar kwam alleen maar oude dode linkjes tegen.
Pagina: 1 ... 91 92 Laatste

Let op:
Vragen of problemen met firmwares horen hier niet thuis, en worden verwijderd. Zie voor firmwarediscussies dit topic, maar ook deze is geen helpdesk.