@mafia, burrowen kan nog (zie ik zerg eigenlijk nagenoeg nooit doen met banelings), of wat ze standaard doen speedlings vlak voor de banelings uitsturen, die zijn zeker sneller dan bioball en daarmee bioball surrounden, dan maken banelings het karwei af.
Die air mogelijkheid had ik zelf inderdaad nog op mijn todo lijstje. Al heb je dan gewoon als probleem dat marines die probleemloos afmaken, tegen vikings en sieges werkt het in principe wel ja, maar goed marines zijn er ook altijd bij.
Nukes is zelfs als het helemaal goed wordt uitgevoerd erg twijfelachtig, vooral als je niet veel richtingen hebben om de tegenstander aan te vallen. Ik heb het 1x gedaan en stuitte toen op een nogal fundamenteel probleem:
Vaak kan je zijn leger enkel van voren benaderen, achter hem heeft hij basissen waar ook turrets staan (geloof me als hij ziet dat jij ghosts gaat zet hij die wel neer). Oftewel van voren, en je moet buiten range van sieges blijven aangezien dat bijzonder pijnlijk is, dus laat je de nuke iets voor de sieges droppen. Het idee dan is dat hij zijn sieges moet inpakken en ervandoor gaan en in die tijd kwetsbaar is. (Ja als hij dat niet doet is het leuker, maar dan kan je nuke wel neerzetten als counter tegen alles). Het is twijfelachtig of hij uberhaupt wel lang genoeg kwetsbaar is om het goed uit te buiten, zolang is het niet. Maar belangrijker, als mijn leger dan richting zijn siege tanks rent om ze op kwetsbaar moment af te maken moeten ze dwars door de nuke heen rennen (ik kwam er op het laatste moment achter dat dat misschien niet zon goed idee is, maar verloor nog steeds wel redelijk wat units aan mijn eigen nuke

).
@Sjaak.
Mass muta is voornamelijk mijn probleem. Maar sowieso is vulture geen MP unit.
Mutas zijn veel sneller dan HTs en dodgen storms zo terwijl ze ergens anders gaan aanvallen. HTs zijn te traag om alles te verdedigen.
En zorgen dat hij er niet veel maakt is geen counter. (Voordat iemand het tegendeel gaat beweren, geef dan BCs maar 4x zoveel damage en HP, met de mededeling erbij dat je maar moet zorgen dat hij daar nooit aankomt).
[
Voor 10% gewijzigd door
Sissors op 12-10-2010 16:32
]